• 85.

    בושה למדינה

    מזועזעת, 02/08/09 15:13

    ובורא עולם בטח מזועזע מהחרדים שכביכול דתיים ומלאים עבריינות ושנאת חינם ואפילו את השבת מחללים, תתביישו לכם, אתם מצבירים שה''חילונים'' הם ערב רב, התבלבלתם, אתם הערב רב

  • 84.

    מעולם לא התחבאו כ''כ הרבה שטרימלים מאחורי ילד

    מוזלמאן אחד., 17/07/09 11:21

    הגולם קם על יוצרו.''רוממות א-ל בגרונם וחרב פפיות בידם''.

  • 83.

    עם לבדד ישכון ובגוים לא יתחשב

    עם ישראל חי, 16/07/09 18:02

    כל השנאת חינם הזאת כל כך מיותרת.עתידים כל ישראל להגיע לדרגת משה ע''פ הרמב''ם.לא חבל על הסבל המיותר הזה לכולנו?כל אחד יקח אחריות על חייו ויעשה עם זה משהו.נפגש בשמחות.ברך נא א-ל את ישראל שמור והגן עליה. ברך את כל חיליה פסג ארמנותיה.איך לא תרחם עליה,מול עומדים לכלותיה.טובה עשה למעני.אלי אבי וגואלי

  • 82.

    ההתפרצות של החרדים באה ממקום יותר עמוק...מקרה הילד היה הטריגר... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 16/07/09 17:12

    • מסכימה איתך לשם שינוי. הם מרגישים מאויימים, מדוכאים ומבוזים זמן רב. (ל''ת)

      המקרה שימש זרז., 16/07/09 19:53

      • ממש רחמנות עליהם !!! מתעללים בהם ֲֲֲ!!! (ל''ת)

        אורלי מעיין , 10/08/09 07:11

  • 81.

    לשחרר את האם מיד!ילד באונקולוגית סתם?? (ל''ת)

    דליה, 16/07/09 16:30

  • 80.

    החלטה נכונה מאוד!!!

    סוף סוף לעשות סדר, 16/07/09 15:50

    אשרינו שזכינו לראות ראש העיר שלא מתבייש לקרוא לילד בשמו - חרדים הם טפילים אוכלי חינם ולא מגיע להם שום שירות ציבורי ממדינת ישראל.

    • 100% איתך !!!! (ל''ת)

      אורלי מעיין , 10/08/09 07:10

  • 79.

    האם זה נכון שנטורי קרתא לא משלמים מיסים?

    אלון, 16/07/09 15:04

    איפה רשות המיסים?

    (גם אם הם לא מקבלים את כל השירותים מהמדינה, זה לא משנה, זה לא אופציונאלי).

  • 78.

    איזה ראש עיר מעולה יש לנו

    ירושלמי, 16/07/09 15:02

    אני גאה בך ראש העיר שלי אני ממש גאה במעשים שלך אתה אדם מוכשר אני מקווה שתמשיך בדרך הזו.

    החרדים האלו צריך להרוג אותם לא רק לנתק להם את המים אני חושב להניח בכל קרן רחוב TNT ופשוט לפוצץ את הכל.
    ככה החרדים לא יציקו לך בקדנציה הבאה, ואז תוכל להיות ראש העיר הנצחי של העיר הנצחית.

    ועכשיו שאלה שולית...

    מה אשמה השכנה שלי בת 72 שרוצה להגיע לנכדים שלה ולא יכולה כי התחבורקה הציבורית לא עובדת?
    מה אשם סבא של חבר שלי שגר מעל פחי זבל?
    אמממ....
    מה הילד שלי אשם שיתכן ולא יהיה לי איך להכין לו מטרנה במידה והמים ינותקו?
    מה אשמה הילדה שלי שתצטרך לדלג בין שלוליות הביוב?

    כל הכבוד לך ראש העיר שלי בצורה הזו אתה תגרום להגירה חיובית לעיר ולעידוד תיירות של מחלות.

    אני גאה בך ראש העיר !!!

    • אויויויויויויייייי מסכנים, שרפו את הפחים ועכשיו מסריח להם ברחוב!! (ל''ת)

      ירושלמי, 16/07/09 18:30

  • 77.

    ואיפה אבירי זכויות האזרח?

    ירון, 16/07/09 14:54

    איפה אבירי זכויות האזרח שעה שעוצר מוטל למעשה על השכונות החרדיות בגלל קבוצת פירחחים האם אין שם אלפי נשים זקנים וטף חולים מרותקים ועוד
    אז איפה אבירי זכויות האזרח? אם זה לא פלסטינים זה לא מעניין אתכם?

  • 76.

    אין שירותים=אין ארנונה

    כה פשוט, 16/07/09 14:35

    אם העיריה לא תספק שירותים לתושבי השכונות-כעונש קבוצתי,הללו לא ישלמו את הארנונה עבור שירותים שלא קיבלו.

    • ממתי החרדים משלמים ארנונה?יש להם פטור למשפחות מרובות ילדים מורעבים

      על פחי זבל משלמים, 16/07/09 15:15

      ממתי החרדים משלמים ארנונה?יש להם פטור למשפחות מרובות ילדים מורעבים

  • 75.

    למה לא יורים בהם כדורי גומי ?? (ל''ת)

    חילוני חרד, 16/07/09 14:06

    • למה הם זורקים אבנים?

      א, 02/08/09 15:17

      למה הם מתנהגים כמו ברברים ומכפישים את היהדות והתורה בדוגמא של התנהגות נלוזה שכזאת ולמה המדינה כל כך עדינה עם המחרידים האלה שאפילו עליה הם מפילים מורא???

  • 74.

    את הנזקים צריך לקזז מהקיצבאות שלהם- לשים סוף להפקרות!! (ל''ת)

    נמאס ממכם, 16/07/09 11:51

    • קצבאות

      לוי, 16/07/09 13:38

      טמבל. אתה יודע למי להוריד יש לך שמות. האם לכל מגזר שמפגין אתה אומר כך.

  • 73.

    ענישה קולקיבית פסולה

    טובה, 16/07/09 11:48

    המשטרה צריכה לעצור את המתפרעים ולהשליט סדר והעיריה צריכה לספק שירותים ולא לעסוק בענישה קולקטיבית גם אם המעשים נעשים בגיבוי של רבים בשכונה.ענישה היא לא התפקיד של העיריה גם אם זה מדגדג לנו החילונים להכנס בחרדים והפרע מכולם.

    • גם בשטחים זה פסול? גם בלוד? (ל''ת)

      xdcd, 16/07/09 14:12

  • 72.

    ענישה קולקיבית פסולה

    טובה, 16/07/09 11:41

    המשטרה צריכה לעצור את המתפרעים ולהשליט סדר והעיריה צריכה לספק שירותים ולא לעסוק בענישה קולקטיבית גם אם המעשים נעשים בגיבוי של רבים בשכונה.ענישה היא לא התפקיד של העיריה גם אם זה מדגדג לנו החילונים להכנס בחרדים והפרע מכולם.

  • 71.

    פרזיטים !!!. יהודים? מי החליט ?

    הבורר, 16/07/09 11:31

    הפרזיטים החרדים לקחו חזקה על היהדות רובם לא עובדים ואנחנו החילונים ממנים אותם. בכל הפגנה הם גורמים נזקים של מיליונים ואנחנו הניזוקים שותקים וממשיכים לממן אותם .לכן היגע הזמן להפסיק לממן אותם שיתחילו לעבוד .החרדים בניו יורק עובדים כמו כל אמריקאי .אין כל סיבה שאנחנו נממן קהילות שלמות של פרזיטים שלא מכירים במדינה ובשילטון החוק צריך ליפעול נגדם ביד חזקה ולהעמיד אותם במקומם.

    • שטוף מוח-תרגע ! דווקא הציבור של נטורי קרתא עובד ברובו הגדול !

      מעניין , 17/07/09 01:03

      לגבי שאר החרדים,גם שם הרוב הניכר עובד.
      ההבדל בין אחוז הבלתי מועסקים בין החילונים לחרדים די מצומצם (כ-10%) ממה שמקובל לחשוב.

  • 70.

    ראש העיר,לגייס את המתפרעים לנקות הרחובות על חשבונם..........

    שאול קאופמן , 16/07/09 11:03

    זה שמלכלך את שכונתו,זכאי לחיות בזבל של עצמו.

    צריך לגייס בחוק את המתפרעים,להכריח אותם לנקות את הזבל בשכונה על חשבונם. זה שמזבל את הרחוב הוא בעצמו זבל וצריך להתיחס אליו בהתאם.

  • 69.

    כשאין ברירה

    רחל, 16/07/09 11:03

    גם אם הקבוצה הזאת צודקת - אסור תכלית איסור להתנהג בונדליזם כזה ולהשחית רכוש ציבורי ולשתק את הנסיעה ברחובות הללו. העיריה פועלת משיקולים צודקים ונכונים כי פשוט אין לה ברירה. האנשים האלה מתפרעים שוברים ופוגעים גם באנשים תמימים. צריך להוקיע את האלימות הזאת בכל מקום. זכות ההפגנה יש לכל אדם אבל בדרך שבה היא נעשית הן לגבי החניונים בשבת והן לגבי הסיפור של אשה הזאת - פשוט מחריד והם צריכים להענש במלוא החומרה וכן לא לספק להם שירותי עיריה.אי אפשר לסכן את עובדי העיריה ולשלוח אותם אל תוך התופת ולספוג על ראשם חיתולים מלוכלכים ופחי זבל בוערים.אינני מבינה כיצד מתיישבת ההתנהגות הברוטאלית הזאת של אנשים החרדים לתורת ישראל ומצוותיה. היכן כל המנהיגים שלהם?!

  • 68.

    החילונים זורקים את ילדיהם לירקון והחרדים מתעללים בהם

    אריק, 16/07/09 11:03

    החרדים מרעיבים ומכים את ילדיהם ,החילונים זורקים אותם לירקון, או קוברים אותם ביערות, זה מזכיר את גזרת פרעה כל הבן הילוד ליאורה תשליכהו ,והכל נובע מהחוסר סבלנות שיש באשמת המדינה שמלחיצה את תושביה המסכנים .

    • ''החילונים''???

      סילבי, 16/07/09 11:24

      החילונים לא זורקים את ילדיהם לירקון. פסיכופת אחד עשה את זה וכפי שאני זוכרת, מדינה שלמה נחרדה מזה. אף אחד לא יצא להפגנות למה עצרו אותו ואף אחד לא השתולל בהתפרעויות המוניות כדי לשחרר אותו. אלפי אנשים חיפשו את רוז. עשרות צללו בירקון המטונף וסיכנו את חייהם רק כדי למצוא אותה ולהביא אותה לקבורה. כן, אותם חילונים.

      • ''חרדים'' ? מתוך ציבור של מאות אלפי חרדים -רק עשרות/מאות מביעים מחאה

        סטיגמות והכללות חוטאים לאמת בשני הכיונים, 16/07/09 14:32

        חלקם הקטן מוחים בצורה פרועה ולא אחראית,

        בגלל זה צריך להאשים את כל הציבור החרדי?

        • החרדים כציבור מעדיפים לא להכיר ברשויות ולפתור עניינים בתוכם

          ירושלמי, 16/07/09 18:33

          כמו שעבריינים מעדיפים לברור בינם ובין עצמם בלי לערב משטרה.

          • ידוע כי המקום היחיד שמסוגל להחזיר אנשים לדרך הישר,הוא ההוסטלים

            מעניין , 17/07/09 01:15

            בהם העבריינים נתמכים ע"י קרוב לבבות לתורה-זו הדרך היעילה היחידה.בבתי הכלא העבריין רק מתחזק בדרך הפשע,ואין מכך תועלת לטווח הארוך.
            במקרה זה היה סיכום (שהופר) כי האם תטופל ע"י גורמי מקצוע שיבחנו אם ישנה בעיה נפשית.בנוסף,המקורבים של האם,טוענים כי הכל עלילה ורדיפת חרדים גמורה.
            היה מן הראוי לתועלת כולם כי יתחשבו במכלול הדברים,ולא יעמדו על הדרישה למעצר,אלא לחלופה שלו כפי שסוכם (וזה לא מקרה יחיד) עד לברור הדברים.
            מה שחשוב הוא עד לסוף הברור,כי הילד מוגן,ואין טענה מן המשטרה או מגורמי הרווחה,לסיכון של הילד או שאר הילדים,שמצבם טוב מאוד-לכל הדעות.
            מי שעמד בתוקף להפר את הסיכום,ולמנוע את הבעת גורמי הרווחה את דעתם על המקרה לציבור-היא הפרקליטות בלבד ! זהו מוסד שברור לכולם כי אין בו אמון כי ינהג כלפי הציבור החרדי ביושר.מי שלא מבין זאת הוא או צבוע,או תמים להחריד,ולא כאן המקום לפרט..

      • במקרה שהבאת-הייתה תמימות דעים כי מדובר ברוצח שפל-זה לא דומה.

        מעניין , 17/07/09 01:24

        מלבד זאת-הציבור החילוני,אגואיסט להחריד מכדי להתאחד למאבקים,ואפילו הצודקים ביותר..
        למרות שאני מודע לעובדה כי הוא גם עסוק במאבק ההשרדות היומי,בכל תחומי החיים.זאת עקב המצב אליו מובילה מערכת המישפט המושחתת מן היסוד,במתכוון.וכך הם מתפנים לנהל את המדינה כרצונם,ובניגוד גמור לרוח הנושבת ברוב העם.והכל כמובן בגיבוי התקשורת,שהינה חלק בלתי נפרד מן החונטה השלטת ברפובליקת הבננות,בה אין אפילו מראית עין של דמוקרטיה.האזרח המשתתף בבחירות,לא יכול להשפיע על המועמדים לבחירה,וגם אם "הצליח" לקבל את ההנהגה בה בחר-הוא מקבל בפועל בדיוק להפך.המנהיגים פשוט לא נאמנים למצע הבחירות,ועושים ככל העולה על רוחם-בהתאם לרצון החונטה כמובן,וללא קשר לימין או שמאל !

    • ואת המגיב אריק זרקו באויר 3 פעמים ותפסו פעמיים

      אתה דפוק בראש, 16/07/09 15:16

      ואת המגיב אריק זרקו באויר 3 פעמים ותפסו פעמיים

  • 67.

    ראש עיר ללא שכל

    שלמה, 16/07/09 10:35

    היום לא פינו את הזבל מכל שכונות צפון ירושלים (רמת אשכול, סנהדריה, גבעת המבתר)
    אני מוכן להתערב על משכורתי השנתית שמאזורים אלו לא יצא ולו מפגין אחד.
    אין לי ספק שהלילה או מחר משועממי השכונות הללו יציתו הפחים מכל מיני סיבות ''צודקות'' (זה גורם מחלות, ממילא יש הפגנות וכו') הנזק הכספי לעיריה שייגרם מכך יהיה כפול ומכופל.
    הפקקים שהיו הבוקר בכל הסביבה עקב תגובתו ''החכמה'' של ברקת, שלא לפנות את הצירים ולא לנקות, עלו למשלם המיסים הרבה יותר מהרווח שבהענשה קולקטבית, כל האנשים שאיחרו היום לעבודה כל החנויות בסביבה שהיו שוממות ועוד ועוד.
    השנאה כלפיו מצד החרדים הולכת וצוברת תאוצה והוא מביא את זה על עצמו בידיים. תמיד היו הפליות ובעיות שונות אבל ראשי העיר ידעו לעשות זאת בחכמה ובצנעה. לצערנו איש העסקים שעומד בראש העיר לא מבין כלום בניהול עיר ומתנהג כמו פיל בחנות של חרסינה. בחודשים ספורים הוא הספיק לריב על כל דבר הקשור לחרדים (ביהכנ''ס בקרית יובל, ביה''ס ברמות, פתיחת החניון, המתנ''ס בגבעת שאול, ביה''ס בקרית משה ועכשיו העונש הקולקטיבי לכל החרדים באשר הם).
    סלח לי ניר, אך עם כל הכבוד להיותך איש עסקים מצליח, ניהול עיר זה לא ביזנס, הנח את המפתחות ותן את הניהול לחכמים ממך (כן, יש גם אנשים חילונים שיכולים לנהל את העיר בצורה חכמה יותר אל מול החרדים).

    • מי שעמד היום בפקקים

      יעל, 16/07/09 11:19

      זאת אני ועוד אלפי אנשים שמעולם לא הציתו פח!!!
      אני בקושי יודעת מי נגד מה בסיפור המזעזע הזה של האם. וגם לא מעניין אותי.

      לא לתת לתושבי העיר אפשרות לסוע בכבישים זה פשע. הם שורפים, שישרפו, מה אני, כתושבת הגבעה הצרפתית, אשמה??? אז אולי אצלי בשכונה פינו את הזבל, אבל מעדיפה שישאר לי זבל בשכונה שלי, ויפנו את הכביש שבמקרה עובר בשכונות שלהם.

      זה גם ככה לא מעניין אותם, הם צועדים רגלית ומתכננים את התירוץ הבא להסריח לנו את החיים.

  • 66.

    כל הכבוד לניר ברקת

    נילי, ירושלמית, 16/07/09 10:19

    הגיע הזמן - ולא בשמחה לאיד אני אומרת זאת - להתמודד עם האלימות והכפיה החרדית בירושלים בצורה רשמית. פשוט לא יכול להיות שנמשיך לדאוג להם כל הזמן, והם ימשיכו ''להכיר תודה'' בצורה אגרסיבית והשחתת רכוש. הגיעו מים עד נפש!

    • למה כל החרדים צריכים לסבול בגלל נטורי קרתא המטורפים

      אריק, 16/07/09 11:52

      זה תפקיד המשטרה לתפוס את המתפרעים, אי אפשר להעניש אוכלוסיה אזרחית.

      רוב מוחלט של החרדים לא מסכים עם השיטות האלימות של נטורי קרתא. זו קבוצה קטנה ומטורפת.

      • דיי עם הנסיון הזה להאשים את נתורי כרטא-זה כל החרדים (ל''ת)

        tt, 16/07/09 14:14

        • די עם הנסיון הזה להאשים את החרדים

          עם ישראל חי, 16/07/09 17:36

          זה כל ישראל ערבים זה לזה

  • 65.

    צודקבהחלט אני הייתי מחזיר אותם לרשות הפלשטינאית ללא משא ומתן מוקדם (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/07/09 09:51

  • 64.

    פרזיטים

    נעמי, 16/07/09 07:29

    אם הם מגינים על אם חולה-רוצחת תפסיקו להם את כל השירותים שילכו לעבוד.

  • 63.

    טוב מאוד!!! את הנזקים לקזז מביטוח לאומי !!! (ל''ת)

    רותי, 16/07/09 06:55

  • 62.

    צריך להרעיב את האם, ואת כל מי שתומך בה

    רחל, 16/07/09 06:30

    הם לא משלמים מיסים הם לא תורמים למדינה אך כשמידולף החרדי גנב להם כספים מהר מאוד הם משתמשים בשירותי המדינה

    • האמא לא פושעת אלא חולת נפש

      ניר, 16/07/09 11:53

      איזה רעיון משונה, להרעיב את האמא.

  • 61.

    ניר ברקת האפס הפסיק שירותי עירייה לערבים שמשתוללים כל הזמן?? (ל''ת)

    יוני דוד , 16/07/09 05:57

    • לערבים גם בלי מהומות לא מספקים כמעט שירותים וזה בסדר מבחינתך (ל''ת)

      טובה, 16/07/09 11:44

      • את לא יודעת מה את שחה. (ל''ת)

        הם מקבלים שירותים ועוד איך., 16/07/09 12:11

    • צריך להפסיק גם להם (ל''ת)

      איתי, 16/07/09 13:04

  • 60.

    ניראה אותו גבר להפסיק את השרותים לערבים... (ל''ת)

    בוקסר , 16/07/09 04:31

    • פעם אחרונה שערבים התפרעו ככה הרגו מהם 13 בני אדם (ל''ת)

      ff, 16/07/09 14:14

      • ככה התפרעו? אתה בטוח? וואלאה מרוב השקרים אתם לא רואים סנטימטר (ל''ת)

        yoyo, 16/07/09 15:10

  • 59.

    צריך להתיחס אליהם כמו שהם מתיחסים אלינו מספיק לתת להם

    איתי, 16/07/09 03:26

    כספים ובין רגע הם יפסיקו מעניין כמה כסף יחסך בטח לפחות 2 מיליארד ש''ח מחשבון משלם המיסים למה שאזרח שעובד יסבסד את הפרזיטים האלו?

  • 58.

    עכשיו יהיה יותר זבל להבעיר.ברקת חשבת על זה? (ל''ת)

    חרא.די, 16/07/09 01:40

  • 57.

    2 מדינות ל-2 עמים

    יאיר, 16/07/09 01:30

    מחבלים
    אין הבדל בינם לבין המחבלים שבאים מעזה.
    לפזר אותם במלוא הכוח, לעצור אותם ולזרוק אותם לכלא בלי מפתח.

    או אולי פשוט כדאי לתת להם מדינה, אנחנו טובים בלתת מדינות למי שמאיים עלינו, 2 מדינות ל-2 עמים, אחת ליהודים, שניה לפסיכים.

  • 56.

    לפי התגובות פה היום אני לא שואל למה היית השואה אך לא התחילה 10 שנים לפ

    כואב אבל נכון, 16/07/09 01:26

    10 שנים קודם אם לכם נגמר הסבלנות מה יגידו מסכנים הגרמנים

  • 55.

    לשבור להם ידים ורגלים ולפזר את ההפגנה במלוא הכוח האפשרי

    tommf , 16/07/09 01:24

    זרנוקי מים, גז מדמיע, כדורי גומי. להתייחס אליהם כאל אויבי הציבור ולא פחות. לעלות עליהם עם סוסים ופרשים, ללמדם מהו כוח אמיתי.

    • בטח אתה צאצא של יהודים שנוסף לשינאה והיהירות כלפי הגויים

      בוקסר , 16/07/09 04:35

      ם היו גם גזענים ויהירים וגרמו לגויים לצבור שינאה ורצון נקם...
      הגיזענות בדמך .זבל מהלך על 2.

    • אתה הרבה יותר מסוכן לחברה מהחרדים

      טובה, 16/07/09 11:47

      שנאה וכוח הם מתכון גרוע לבניית חברה,אבל העיקר שהפצת את שנאתך ברבים.

      • חרדי אונס את ביתו-אתה תוקף אותו-אתה נאצי והוא מלאך

        ff, 16/07/09 14:15

        דרך אגב כל החרדים אונסים את בנותיהם

        • ומי אנס את אמא שלך להוליד זבל כמוך? קאפו או קוזאק? או אס.אס? (ל''ת)

          yoya, 16/07/09 15:12

  • 54.

    הם לא יודעים איך לאכול את ''חילול השם''

    חח, 16/07/09 00:52

    כל ההפגנות האלה נובעות מפחד
    בתור אחת שיצאה מהעולם הזה , שמנסה להתיר הכל
    ןלהחביא את הכביסה המלוכלכת .ןעכשיו כשנחשף מקרה מהקהילה הם אוכלים כאפות
    ובנוסף לכל מחפשים קצת להתפרק בפעולה כלשהי,כגון הפגנות נגד הכופרים החילונים

  • 53.

    הגיעה העת להכרית את עובדי האלילים החרדים מעם ישראל! (ל''ת)

    והיה מחניך טהור!, 16/07/09 00:47

    • הגיע הזמן להרית אותך מעם ישראל, תתאסלם,תתנצר, העיקר שטיפוסים כמוך (ל''ת)

      יעזבו את העם שאינך שייך אליו ממילא., 16/07/09 14:37

    • צריך לאפשר להם לעבור גיור לחומרה כיוון שהם אינם יהודים

      גיל אזולאי, 16/07/09 17:39

      הם כת שהתפלגה מהיהדות כמו האיסיאים, הקראים והנוצרים

  • 52.

    לשרוף מהר את כל השוטרים האלימים שמכים ילדים בלי תגיות!!!

    המצונזר החרדי, 15/07/09 23:44

    התעללות בילדים?????????????
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • בשביל זה יש מצלמות משוכללות על הגגות באיזורי ההפגנות (ל''ת)

      לתבוע לדין כל שוטר ללא תגית, 16/07/09 14:39

  • 51.

    עשרת הדברות

    חם ותם, 15/07/09 23:41

    ואני חשבתי שכתוב על האבן של מוישה לא תרצח אבל כנראה שלחרדים לא הגיע העותק שכתוב בו לא תרצח

  • 50.

    שיענישו אותם בשלילת קצבאות אם הם תומכים באם שמרעיבה את בנה

    רחלי, 15/07/09 23:26

    שיענישו אותם כך הם יפסיקו את המהומות

    • לאסור אותך כבולה באזיקים בידיים וברגליים- אם את מצדיקה

      מידה כנגד מידה, 16/07/09 14:44

      מעצר האשה החולה בתסמונת מינכהאוזן- ובמצב הריון מתקדם- כשהיא כבולה בידיה וברגליה.

  • 49.

    יש לנתקם גם ממים וחשמל. (ל''ת)

    בני123 , 15/07/09 23:16

  • 48.

    היה צריך לעשות את זה מזמן. (ל''ת)

    רועי, 15/07/09 23:05

  • 47.

    מתי יפסיקו להזרים מיליונים לעזה ? (ל''ת)

    avi, 15/07/09 22:27

    • מה אתה רץ לעזה לא מספיק לך מזרח ירושלים (ל''ת)

      מוטי, 15/07/09 22:45

      • במזרח י-ם יש גם חרדים (ל''ת)

        avi, 15/07/09 22:54

  • 46.

    הכתובת היתה רשומה זמן רב על הקיר: חילונים רבים שונאים חרדים. (ל''ת)

    אני באמצע מחכה שהטוב ינצח., 15/07/09 22:23

    • החרדים הרוויחו את זה ביושר (ל''ת)

      גיל אזולאי, 16/07/09 17:40

  • 45.

    ברקת הזה חשוד... (ל''ת)

    ירושלמי, 15/07/09 22:16

  • 44.

    ייבים לחלץ את הילד מציפורני הממוללים ולתת לאימוץ במשפחה חילונית.

    EXTRA-שמאל , 15/07/09 22:08

    שם יגדל להיות אדם שפוי.

    • חייבים לנתק את אחיזת השמאל במוסדות המדינה ובתקשורת. (ל''ת)

      יוני דוד , 16/07/09 06:00

  • 43.

    ניר ברקת אתה עובר על החוק-אי תשלום ארנונה??? (ל''ת)

    avnerb, 15/07/09 21:55

  • 42.

    הסיבה היחידה

    טומי, 15/07/09 21:50

    שהפרזיטים מתפרעים היא בגלל שלא מפעילים נגדם אמצעים חריפים יותר כפי שצריך להפעיל נגד פורעי חוק,ואחרי שכמה מהטפילים יפגעו אנושות,אולי יתחילו להבין שגם לאנרכיה צריך לשים סוף,אבל יש דרך קצרה ויעילה יותר,לעצור להם את התקציבים לחלוטין,לא ישיבות ולא נעלים,רוצים כסף לכו לעבוד,לא תעבדו,תתפגרו מרעב,ואז אולי יתחילו להבין !!!

  • 41.

    מה הקשר?????????????????????.

    המום, 15/07/09 21:48

    יש פה מקום לתביעה נגד ברקת ועיריית ירושלים.

    • אני מצטרפת לתביעה

      יעל, 16/07/09 11:30

      שעות רבות עמדתי בפקקים, לא פתחו עורק ראשי. כי ניר ברקת באופן שרירותי וטיפשי החליט להעניש אותנו? אזרחים שלא קשורים?
      מצידי שיפרקו את הכבישים במאה שערים.

      אבל בר אילן? שדרות אשכול? לסגור את הכבישים האלה סתם? כי עובדי התברואה צריכים קצת ספייס עם הילדים ביולי?

      הם שורפים, שיקחו להם את הפחים (כמו שעשו בעבר) . אבל לא לפנות לנו עורקים ראשיים? טימטום, חוצפה ואולי אפילו לא חוקי

  • 40.

    וכמובן תוחזר לתושבים הארנונה על ימי ההשבתה (ל''ת)

    בבה יגה, 15/07/09 21:35

  • 39.

    סוף סוף!!! הגיע הזמן! ברקת - כל הכבוד! ישר כוח! (ל''ת)

    אולי רק ככה ייפסק הטרור החרדי, 15/07/09 21:28

  • 38.

    איך אפשר לפגוע בציבור שלם של תינוקות, זקנים, נכים רק בשל שייכותם (ל''ת)

    למגזר שראש העיר שונא?, 15/07/09 21:24

    • כי הוא מפר חוק ומסכן עובדי ציבור. כך יעשה לכל אחד. (ל''ת)

      tommf , 16/07/09 01:25

  • 37.

    כאחת שתמכה בראש העיר, אני פשוט המומה מהתנהלותו הנקמנית. (ל''ת)

    ושאף אחד לא יספר לי כמה זה טוב., 15/07/09 21:17

  • 36.

    לתת לפלסטינים את השכונות החרדיות בירושלים, ובתמורה להשאיר את השכונות

    ירושלמי, 15/07/09 21:15

    החילוניות (פסגת זאב, גילה, גבעה צרפתית)

  • 35.

    ניר ברקת! עברנו את הפריצים בגולה נעבור גם שיקוץ כמוך. (ל''ת)

    יצחק הכהן, 15/07/09 21:10

    • חתיכת דרעק! עברנו את פרעה ,נעבור גם דרעק כמוך!!! (ל''ת)

      כל הכבוד לראש העיר, 15/07/09 22:48

    • ואנו לא נמשיך לסבול חולירות כמוך

      tommf , 16/07/09 01:27

      חוצמזה על מה אתה מדבר, אתה חי על חשבון המדינה, מתפרנס מכספי הציבור שאני ולא אתה משלם, ואתה עוד משווה את השיעלטון לקלגסים והרוצחים מרוסיה ? בושה וכלימה. איך אתה מעז בכלל לחשוב כך עלוב נפש, רמש השדה שכמותך.

  • 34.

    אסור להבעיר פחים כי יש שם בשר וחלב יחד!! (ל''ת)

    הרב דוד יקיר שליט''א, 15/07/09 21:02

  • 33.

    איזה מן ראש עיר הוא זה? אל תיתפלאו אם הוא יפגע בקבוצה אחרת בהמשך. (ל''ת)

    שיכרון כוחני., 15/07/09 20:54

  • 32.

    משיחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    ישראל, 15/07/09 20:48

  • 31.

    לניר ברקת יש ביצים, תהיה חזק ותצליח .

    מצטער על החרדים,, 15/07/09 20:40

    המנהיגות של החרדים מתרופפת ונראה כי הם נוקטים צעד של יאוש, הורסים את עצמם מחלישים את הקהילה שלהם, חבל עליהם.

    • זה נכון. הם דופקים את עצמם...

      נדב, 15/07/09 22:04

      הם שורפים פחים? את הפחים הבאים הם יספקו. מכספם.
      מנוולים, פשוט מנוולים...

  • 30.

    מה השלב הבא? תרעיל אותם? (ל''ת)

    ראש עיר חדור שינאה., 15/07/09 20:32

    • אני הייתי שורף אותם ואת בתי הכנסת שלהם

      ישראלי, 15/07/09 21:27

      מה דעתכם להסיק להם את החשמל והמים , גם כך הם לא משלמים עליהם דבר , רק משריצים ילדים כמו דגים .למה נותנים להם טיפול רפואי ? שיבקשו מזור מהרב שלהם ,והלואי שגם החברות המסחריות ניפסיקו להגיע אליהם .

      • כמו בליל הבדולח?

        סער א , 15/07/09 22:27

        השתגעת.

      • לפני

        ישראלי, 16/07/09 01:45

        שהייתי שורף אותך ומשפחתיך הייתי עןשה על אמך ואחיותיך תור. יא מניאק

      • אתה מזכיר לי מישהו... המממ שניה...הא כן!!! וואלאה: איכמאן... הי מאן! (ל''ת)

        yoya, 16/07/09 15:18

    • איך בדיוק אפשר להרעיל רעל?? (ל''ת)

      עוורים שכמותכם, 15/07/09 21:34

    • רעיון מבריק...רק טוב יצא מזה למדינת ישראל (ל''ת)

      K400, 15/07/09 21:40

    • אם היה אפשר (ל''ת)

      ק, 15/07/09 21:55

    • זה גם טוב, אבל עדיף לירות במנוולים האלה (ל''ת)

      אריה, 15/07/09 22:09

    • קרא התגובה ל- 38 (ל''ת)

      יעל, 15/07/09 22:49

    • לא להרעיל, אבל להרעיב כמו שהאם עשתה והם כל-כך גאים בה. (ל''ת)

      tommf , 16/07/09 01:27

  • 29.

    בושה לראש העיר. (ל''ת)

    נוקט באמצעים של אחמד'ניגד., 15/07/09 20:31

    • כל הכבוד לראש העיר- חזק ואמץ!-חזק וברוך!!! (ל''ת)

      כל הציבור בכל הארץ איתך, 15/07/09 22:51

    • הוא נוקט את האמצעים כנגד בדיוק הציבור שזו הדרך ללמדו לקח.

      tommf , 16/07/09 01:29

      ואגב אחמדיניג'אד - זה בדיוק אותו סוג של אוכלוסיה: חשוכה, מעוררת רחמים וחלחלה בו זמנית, חיים בימי הביניים.

  • 28.

    איזה רוע לא ייאמן, לפגוע בילדים תמימים. ניראה אותך גיבור על מזרח (ל''ת)

    ירושלים., 15/07/09 20:29

    • ראינו מי פוגע בילדים תמימים, ומי נחלץ להגנתו... (ל''ת)

      הגמל הדוס לעולם לא יראה את דבשתו, 15/07/09 21:34

  • 27.

    רוצים גטו, יקבלו גטו, כשהמשיח יגיע החיות יורשו לצאת.

    מיתמית , 15/07/09 20:21

    בשלב הבא לבנות להם חומות הפרדה כמו ביו"ש.

    מי שיורק לבאר שהוא שותה ממנה שישתה מהמים הבאושים

  • 26.

    מאה שערים = ג'ונס טאון של ישראל

    omadawn , 15/07/09 20:16

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%27%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%95%D7%9F

  • 25.

    טוב מאוד!

    שפוי, 15/07/09 20:14

    ככה להמשיך בסנקציות עליהם

    • למה כל התושבים צריכים לסבול בגלל נטורי קרתא המטורפים

      ניר, 15/07/09 20:26

      רוב מוחלט של התושבים לא מזדהה עם הקבוצה המטורפת הזאת, האם זה מוסרי לתת לכולם עונש קולקטיבי.

      • התשובה היא כן, התושבים באיזור צריכים לסבול, אין ברירה, כי:

        מאוס, 15/07/09 21:57

        1. יש פה סיכון של חיי אדם.
        2. שהחברה באיזור תקיא אותם החוצה.
        3. במקרים כאלה, אי אפשר לתפוס אותם בפינצטה, הם צריכים ללמוד בדרך הקשה.

        כמו שמסירים סרטן, צריך לפעמים לפגוע קצת בתאים טובים, שהם יכולים להתחדש, על מנת להציל את הכלל.

        זו החלטה קשה. אם לא מתאים לנטורים, שיוציאו פשקבילים שכולם יעברו לאיראן, שם מעריכים אותם יותר.

        אגב, אני מאמין שלערבים צריך לעשות אותו דבר במקרים כאלה. אפס סבלנות עם אלה שלא מגלים סבלנות.

    • חינוך לנימוסים תוכל לקבל שוב (ל''ת)

      מגרמניה., 15/07/09 22:18

      • זה אתה אותו אידיוט שקורא לחילונים לחזור לברלין ? אידיוט כבר אמרתי. (ל''ת)

        tommf , 16/07/09 01:30

        • התשובה היא: לא. (ל''ת)

          מעורר חלחלה., 16/07/09 12:09

  • 24.

    ברוך השם - לפי חלק מזערי של התגובות לא כל החילוניים חדורי שנאה -

    שירהw , 15/07/09 20:13

    מה שקורה כעת זו מלחמת גוג ומגוג - כתוב שלפני שמשיח יבוא תהייה מלחמה קשה בין הטומאה לקדושה וזה מה אנחנו רואים כעת לנגד עינינו - ברור שהקדושה תנצח בע"ה יתברך.

    • הטומאה זו את וחבריך שמגדלים דורות של ילדים מוגבלים אידיאולוגית

      מיתמית , 15/07/09 20:22

      חרדים זה טומאה אמיתית

      • אינני יודע אם המגיב-ה היא איש או אישה - אבל מאין אתם יודעים מה זאת טומ

        יהודי שומר מצוות, 15/07/09 21:31

        טומאה ומה זאת קדושה - אולי אתם מוכנים להסביר לקוראים?!

    • ואיזו ''קדושה'' בדיוק יש בהרעבת ילד חולה?

      אסף, 15/07/09 20:24

      החרדים האלו פשוט חולירות. מגנים על כל הפושעים הכי בזויים שרק יש. אליאור חן, ''אמא טליבן'' וזאת מירושלים מעכשיו.

      יש בכלל מחילה על התעללות בילדים?

      • אתה מערבב מין שבאינו מינו - מה הקשר בין אליאור חן (חולה נפש)

        שירהw , 15/07/09 21:19

        לבין האישה הצדיקה הזאת שהעלילו עליה עלילת שוא מטעמים שאינני רוצה להכנס אליהם - בצור אוכל לומר - משנאה לחרדים ואתה משתתף ב"שמחה" הזאת ששמה שנאה ומעלה אותה על ראש שמחתכם (החילוניים - לא כולם אבל חלק נכבד) אתם ששים אלי קרב - תקבלו את זה בגדול בכל מה שקורה כעת בירושלים וזה עומד להגיע גם ללונדון וגם לניו יורק - ההפגנות) הפעם לא ישתקו - כדי להראות את הפרצוף האמיתי של המדינה שמתנכרת ליהודים אמיתיים שומרי תורה ומצוות. הפעם, כמו שאני מבינה, זה לא ייגמר בדלת אמות של מאה שערים - זה עומד לחצות גבולות ואל תשכח שהקדוש בורך יושב בשמים ורואה את כל מה שעושים לעבדיו הנאמנים. והמבין יבין.

        • על פי תגובותיך ועוד תגובות שנכתבו בנושא - אני מוכרח לומר שניכרים דברי

          BEN, 15/07/09 21:29

          אמת.

        • שירה..לפי דעתי לא היית צריכה לתקוף היום את בי"ח הדסה במילים קשות... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 21:32

          • אימי עברה ניתוח לב פתוח ע"י פרופסור שפירא בהדסה.הם מלאכים ! (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 21:38

            • כמה כסף היא שילמה?.........(תסתכל בקבלה) (ל''ת)

              ג'קי, 15/07/09 22:56

              • היא מבוטחת....לכן המתינה זמן רב...אך ברוך ה' היא בסדר עכשיו. (ל''ת)

                ברווז ושמו געגוע , 16/07/09 13:20

          • יכול להיות שאתה צודק מבחינה זו שמדובר כאן בסתימת פות בולשביקית

            שירהw , 15/07/09 21:51

            מאד כואב הספור עם האישה הזאת - הכל שקר אבל אם שמת לב , כתבתי שיש שם גם כמה צדיקים. בקיצור יש ויש. אבל כאשר מעלילים עלילת דם על אישה אך ורק מפני שהיא חרדית - אז עולים וצפים עוד דברים שחוויתי - בהחלט יש רופאים שהם מלאכים אבל יש גם אחרים.

            • מטומטמת1 -ראית פעם את עגלות הצדקה:''אמא הבטחת לנו עוף לשבת'' (ל''ת)

              איפוא העוף?-האמא אכלה אותו לבד-הילד רעב....., 15/07/09 23:05

        • שירה- עכשיו תורי להצטרף לחגיגה

          רואה נכוחה, 15/07/09 22:34

          מה בין מחאה לבין : לקרוא נאצים לשוטרים (אגב איני יודע בת כמה את אבל אזמח לתת לך הרצאה קצרה מהם הנאצים וכיצד הושמדו היהודים ואחרים על ידם בת ופת הנוראה)
          לפגוע ברכוש ציבור - שזה גזל !!
          לפגוע בגופם של שוטרים ועובדי ציבור
          וכו'
          איזו קדושה יש בזה - זהו אספסוף
          (אגב אני מסורתי נצר למשפחה חרדית)

        • את אחותה של אמא טליבן? - או הבת שלה?-חולת נפש! (ל''ת)

          חסדי נעמי, 15/07/09 23:08

        • וואו, את ממש מפחידה, אגב לקחת את הכדורים שלך?? (ל''ת)

          avyb , 15/07/09 23:14

    • לא קדושה -רק אלימות וטמטום איום וחשוך ורדוף שנאה. (ל''ת)

      כדור הרעם , 15/07/09 21:36

    • אוהב את הכיפות סרוגות המשרתים בצבא, עובדים, לומדים, מקדשים את החול

      אופיר, 15/07/09 22:00

      שונא את החרדים הפרזיטים שונאי המדינה מובטלים חיים על חשבוני ולא מגלים סובלנות כלפיי, לא משרתים בצבא (ההגנה לישראל) אבל משרתים בצבא של הרב המקומי ונענים לפקודות הפשקבילים בצורה עיוורת.

    • וגם לא כל המגיבים הם חלונים. הרוב נימצאים אי שם בין שני הקצוות ואישית

      משהו שמע שם על הידברות?! מקווה לטוב., 15/07/09 22:46

      אני בשוק מהאלימות שנוקטים אנשי העיריה וכלל אנשי המקצוע בחרדים.

    • ודעתך ה"קדושה" זו אותה אמא שנעצרה כי הרעיבה את ילדה?

      avyb , 15/07/09 23:10

      כל ארוע שהיה לאחרונה בעולם אצלך הוא "מלחמת גוג ומגוג". שכחת רק להזכיר מתי יבוא המשיח ההזוי שלך, כבר אין לי סבלנות לחכות.

    • אין ספק שהקדושה של הציבור החילוני תנצח את הטומאה של הציבור החרדי הטמא (ל''ת)

      ''אמא הבטחת לנו עוף לשבת - הילד רעב'', 15/07/09 23:11

    • שירה-ברוך שובך,חסרת לנו לא מעט.. (ל''ת)

      האם תוכלי לפרט קצת על המקרה הנ''ל ?, 16/07/09 01:16

  • 23.

    עונש קולקטיבי אינו מוסרי.

    סאקרה, 15/07/09 20:08

    צריך להתמקד בפורעים ולהעניש אותם בחומרה,
    אבל לא להעניש את כל הציבור.

    • קול השפיות עולה מבין כל צמאי הדם הקיצוניים. (ל''ת)

      ., 15/07/09 21:46

  • 22.

    ניר ברקת,כולנו איתך !! (ל''ת)

    יענקלה, 15/07/09 20:04

  • 21.

    צריך להתייעץ עם ווטרינר איך לנהוג עם חיות האדם האלה (ל''ת)

    דתי משכיל ונאור, 15/07/09 20:04

  • 20.

    שיפציצו את השכונות מהאויר (ל''ת)

    שולה מית , 15/07/09 20:04

    • ואת חושבת שאין דין ואין דיין??????????????? האם את זוכרת

      יהודי שומר מצוות, 15/07/09 21:35

      כאשר ברק היה ראש ממשלה - הוא רצה לעשות מהפכה חילונית - ומה קיבל - אינטיפאדה. יש מנהיג לבירה שאוהב את עמו ישראל.

      • מה הקשר ? איזו דמגוגיה זולה וחיבור שממש לא קשור לשום דבר. (ל''ת)

        tommf , 16/07/09 01:31

        • בשביל להבין את שנכתה לעיל,צריך הבנה בסיסית ביהדות-מה שאין לך.. (ל''ת)

          מעניין , 17/07/09 01:32

  • 19.

    אנשים השורה התחתונה זה שילדי החרדים הרבה יותר מחונכים

    חוזר בהשאלה, 15/07/09 20:03

    כנראה ששיטת החינוך שלהם הרבה יותר טובה מחינוך החילונים.אז תעזבו ואל תתערבו בחיי הקהילה הזאת.

    • בטח חינוך טוב יותר... חינוך לשנאת החילונים כאילו הם השטן

      אסף, 15/07/09 20:25

      כל מה שמלמדים את הילדים החרדים הוא שכל החילונים מסוממים ואלימים ומסוכן בכלל להתקרב אליהם.

      • ומה מחנכים את החילוניים? שכל החרדים הם... (ל''ת)

        ?, 15/07/09 21:47

    • חינוך? חינוך לאלימות, לכוחניות, לזריקת צואה על שוטרים - ממש מחונכים (ל''ת)

      tommf , 16/07/09 01:32

  • 18.

    פרזיטים - גם חיים ומתרבים על חשבוננו, וגם פורעי חוק. (ל''ת)

    המעמד הבינוני, 15/07/09 19:58

    • מי שחי על חשבונך אלו הערבים. ברר כמה כסף מעבירה ישראל לערבים.

      יוני דוד , 16/07/09 06:03

      השמאל צועק על החרדים בשעה שהערבים שודדים את הקופה.

  • 17.

    אינתיפאדה יהודית

    אבי הדרומי, 15/07/09 19:57

    עכשיו ירושלים מחולקת ל3

  • 16.

    שכונות חרדיות בירושלים- ינותקו

    סוזי פוגל, 15/07/09 19:56

    סוף סוף יש ראש עיר עם ביצים

  • 15.

    ארנונה הם לא משלמים. מס הכנסה גם לא. חיים על חשבון הציבור.

    דניאל, 15/07/09 19:52

    לא תורמים מאומה. רק שורפים והורסים. אפילו עברית הם לא מדברים. לנתק אותם !!!!

    • שקר וכזב - "הידד לשנאה" - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שירהw , 15/07/09 20:04

      • אי אפשר לרקוד על שתי חתונות (ל''ת)

        אופיר, 15/07/09 22:02

      • שקר וכזב?- הם עומדים בקופות הערייה בהמוניהם....כמה אני שונאת בהמות! (ל''ת)

        נחמה, 15/07/09 23:03

        • שמעי, החברי האלה לא יודעים מה זה טמבלויזיה ולא רדיו ולא ווב, ואין להם

          yoya, 16/07/09 15:25

          תעודת זהות אפילו, כי לא מכירים במדינת ישראל, כלומר שאת עושה הכללה עם כל מי שדתי. אז מי הבהמה?

      • היית מתה שירה לקבל את ההנחות שיש להם בתשלומים - זו בדיחה. (ל''ת)

        tommf , 16/07/09 01:32

      • הקץ לאפליה הגזענית

        גיל אזולאי, 16/07/09 17:45

        להתייחס למתפרעים כמו שמתיחסים למתפרעים בבילעין ובנעלין

    • מגעיל שכמוך,

      חרדית ירושלמית, 15/07/09 22:25

      ארנונה שילמתי השנה כמעט 3000 ש''ח, ומס הכנסה יורד לי כל חודש מהמשכורת 48%, ואני בטוחה שאתה אוכל חינם.

      • 3000 ש"ח לשנה ? אני משלם זאת בחצי שנה - תתביישי

        tommf , 16/07/09 01:34

        אם מורידים לך 48% מס הכנסה, משכורתך היא יותר מ12,000 ש"ח. ואת טוענת שאת חרדית ? בדיחה טובה. במה את עובדת, ואיך יש לך זמן לפרנס בעל וילדים מקיר לקיר ?

    • מי שאוכל חינם זה מי שלוקח לי מהמשכורת 50% מס הכנסה

      חרדי, 15/07/09 23:04

      בלי שום בושה, אחרי תיאום מס...
      ועוד קורא לי: אוכל חינם

  • 14.

    גם ללא מעשי הונדליזם אינם ראויים לשרותי

    אבו יסמין, 15/07/09 19:44

    עיריה , כי אינם משלמים מיסי עיריה .

  • 13.

    כל הכבוד לראש העיר !!!!

    ירושלמי, 15/07/09 19:43

    החוצפנים האלה...גם כן לא עושים צבא...''לומדים'' בישיבות...מזהמים את הרחובות, ועוד מצפים שיקבלו שירותים מהמדינה.
    הגיע הזמן להתעורר...זוהי המלחמה האמיתית על מדינת ישראל.

    • ניר ברקת=אפס מאופס!!!!

      יוני דוד , 16/07/09 06:05

      כשנתבע אותו ולא נרצה לשלם ארנונה נראה איזה חכם הוא יהיה.

  • 12.

    ואיפה האגודה לזכויות האזרח עכשיו, כשמדובר ביהודים?! (ל''ת)

    גיל, 15/07/09 19:40

    • האגודה לזכויות האזרח קיימת ופועל רק כאשר מדובר בפלשתינאים (ל''ת)

      שירהw , 15/07/09 20:02

  • 11.

    מעניין שאף אחד לא חשב לקחת את דברי האחות בערבון מוגבל...

    נ.פ., 15/07/09 19:36

    קל מאוד לאחות בבי''ח לדווח על אישה שלא מוצאת חן בעיניה (אולי בגלל שהיא חרדיה) שהיא מרעיבה את בנה וכו' ולגרום הרס משפחתי. החרדים הם הציבור שיודעים לשמור הכי טוב על שלמות התא המשפחתי ואם מדי פעם שומעים בתקשורת איזה סיפור שפוגע במוניטין של ציבור שלם הסטטיסטיקה עדיין מדברת בעד עצמה.

    • אתם מחביאים כל העת את פשעי המין בעדה

      מיתמית , 15/07/09 20:25

      מתי יהיה לכם העוז לרפא את החברה החולה שלכם.

      • מיתמית. הפוסל במומו פוסל

        ישראל, 15/07/09 20:53

        מתי זרקת את הכרום ההוא לפח?באיזה גיל?

        • על מה אתה מדבר יא שרוט..?

          מיתמית , 15/07/09 23:31

          אתה עוד הוכחה שאתם חברה כל כך נבערת וחולה. האסון של היהדות זה החרדים.

          • מי זה אתם?? הרמב''ם ומשה רבינו גם? אם מי את חושבת שיש לך עסק?

            yoya, 16/07/09 15:28

            כדאי שכל המגיבים כאן יתחילו לבדוק את מינוח ומניע תגובותם שאפילו האנטישמים הגדולים לא מעיזים להשתמש בהם.

          • הם לא אסון ליהדות כיון שהם לא יהודים

            גיל, 16/07/09 17:47

            3 מדינות ל 3 עמים

        • ישראל, אלוהים יודע כמה אתה מטומטם. (ל''ת)

          tommf , 16/07/09 01:36

        • על איזה כרום את/ה מדבר/ת ?

          זלמן שרדר, 16/07/09 08:38

          היסוד הכימי FeCr2O4 או (ק)רום הבתולין?

    • אמת ויציב - מי שלא מכיר משפחות חרדיות ואת ילדיהם - אסו לו

      שירהw , 15/07/09 20:38

      לדבר - הילדים הם פרחים ומקבלים חום ואהבה בכמויות שכמעט אף ילד חילוני לא זוכה לכך - הקנאה אוכלת חלק גדול מהחילוניים, כי ילדיהם הם ילדי מפתח - שלא נפגשים כמעט עם הוריהם. הם אולי מקבלים כסף אבל כסף זה לא חום ולא אהבה ולא תשומת לב - הכסף הוא לא תחליף לחום ואהבה - וכאן נשאלת השאלה: מדוע הנוער החילוני - ברובו ( אולי לא כולו) שטוף בסמים ובאלכהול ומדוע הורים מקבלים מכות בבתי הספר ומדוע רמת ההשגים שלהם כל כך נמוכה ועוד היריעה גדולה - כולם יודעים את האמת - האמת כואבת - אין מה לעשות. אבל במקום להתמודד עם האמת - מעדיפים לשפוך רפש על הצבור החרדי כולו והשנאה מרקיעה שחקים - כך מספקים את היצר הרע וכך מוציאים את התסכולים האישיים על צבור יהודי שומר תורה ומצוות, שעושה את רצון השם (יש כמובן תפוחים רקובים) אבל הצבור החילוני רקוב כל כך עד שאינו חש בכך.

      יש מצבים שצריך לרחם אבל כאשר השנאה עולה על גדותיה וכאשר הבורות נשפכת מכל עבר - אין מרחמים.

    • שטויות במיץ. תקרא ותראה שהאם נתפסה מוציאה צינור האזנה במצלמות (ל''ת)

      tommf , 16/07/09 01:35

      • ממתי שמים מצלמה? היית פעם עם זונדה? היית מתחנן שיוציאו לך את זה מהאף.

        נ.פ., 16/07/09 08:45

        כשאני הייתי ילד שמו לי זונדה 3 פעמים. אני זוכר איך התחננתי לאמא שלי שיוציאו לי את זה מהאף. אז האמא רחמה על הילד, מה קרה? אסור שיהיו אמהות רחמניות שמתוך רחמים ייעשו טעויות מבחינה רפאוית?

        בקשר למצלמה - לא צפיתי בזה אבל לדעתי זה שיא החוצפה! ממתי מצלמים ילדים מאושפזים? היית רוצה שייצלמו את היילד שלך עם זונדה בבי''ח?!

    • הילד שוקל 7 קילו!!! או שגם את זה האחות המציאה? (ל''ת)

      זה אבי עצבני, 16/07/09 06:21

    • בגלל זה חצי מהדוסים חוזרים בשאלה או מתנתקים מהקהילה החרדית

      ירושלמי, 16/07/09 18:37

      בצורה זו או אחרת

  • 10.

    וישמן ישורון ויבעט-חרדים-קנאים-משתמטים. (ל''ת)

    כדור הרעם , 15/07/09 19:33

    • כולם קנאים? כל החילונים סוחרי סמים? (ל''ת)

      יוני דוד , 16/07/09 06:06

  • 9.

    כל הכבוד לברקת!

    סטאס, חיפה, 15/07/09 19:33

    למצות איתם את העונשים הקבועים בחוק!!!

  • 8.

    מזעזע באיזו קלות ניתן להפסיק שרותים ליהודים,

    arie01 , 15/07/09 19:32

    לא שאני מצדיק אותם או את מעשיהם, אני פשוט המום מהקלות הזו של הפסקת השירותים ומצד שני, בעזה המסריחה שממנה יצאו מאות פיגועי טרור רצחניים, לא ניתן, לא רוצים או שלא יכולים להפסיק כלום ולא משנה מה עושים לנו מעזה, שום שירות לא יפסק שם!

    בושה למדינה שלא מסוגולת להגן על אזרחיה!!!!!!!!!!!!

    • מזעזע באיזו קלות ניתן להצדיק טרור חרדי (ל''ת)

      באמת מזעזע, 15/07/09 21:35

    • מסכים 100% (ל''ת)

      elrunner , 16/07/09 03:43

  • 7.

    כל הכבוד ניר!!!!

    ירושלמי, 15/07/09 19:29

    לא ייתכן שככה יתנהגו

  • 6.

    זה לא חרדים, אלא נטורי קרתא המטורפים

    חיים, חרדי מירושלים, 15/07/09 19:28

    זו קבוצה מטורפת והזויה שנקראת נטורי קרתא, שאפילו בשכונת מאה שערים נחשבת לקבוצה קטנה ושולית.

    לצערנו, הם הורסים את השכונות שלנו, אין למימסד החרדי שום השפעה עליהם, כיון שאינם מכירים בסמכות הרבנים המקובלים על רוב הציבור.

    המשטרה צריכה לטפל בהם, מדוע מאפשרים להם להפגין בתוך השכונות החרדיות, למה אנו צריכים לסבול בגללם, זה תפקיד המשטרה לדאוג שלא יסבלו כל התושבים בגלל כמה אלימים.

    • לחיים החרדי המזויף

      הכותב הוא חוזר בתשובה.שבוחר ב-ה' בלבד, 15/07/09 20:38

      בדרום שם אני גר, הדברים נראים שונה.נראה שאתה מעדת קורח,או,דתן ואבירם. שמכרתם את תורתכים הקדושה עבור עגל הזהב של המדינה החילונית. דבריך לא יעשו שום רושם על החילוני הפשוט שלא יכול להבחין בניכם לבן הצדיקים האמיתים נטורי קרתא.אם אתה למשל מש''ס או מהאגודה ושלחתם נציגים שיושבים בבית הכפירה הכנסת.ועושים לכם חוקים נגד תורת ה'.ותמורת זה אתם שותקים תמורת חופן דולרים.אז יש כאן בעיה.אתה עוד מעיז לקרוא לצדיקים האלה מטורפים והזוים.לא קראת בתורה ובחוקותיהם לא תלכו.?. הנציגים שלכם החרדים המזויפים שיושבים בכנסת,עליהם כתוב בזהר הקדוש. ראשי העם הם ערב רב [ש''ס האגודה והרבנות] הם הדיינים לוקחי שוחד וגנבים שנתנו מכה לעם והעם לא יכול להתאושש.הם הערב רב גונבים ומלאים שוחד ושמחים באין מפריע וחיים חיים מהנים כולם עשירים מגנבות ושוחד ואין מי שיכול להם.על כך הזדעזעו רעיא מהימנא ואליהו.

      • למה אתה משתמש באיטראנעט ונכנס ל NRG (ל''ת)

        לחוזר בתשובה.שבוחר ב-ה' בלבד, 15/07/09 22:44

        • כי הוא חלק מצביעות החרדים ובאמת אין הבדל בין נטורי כרטא לשאר החרדים

          מיתמית , 15/07/09 23:35

          כולם כאן הם נטע זר, כת פלגנית של בטלנים ותמהונים שבאו לעשוק את העם היהודי העובד לפרנסתו וספק אם החרדים יהודים בכלל.

      • אתה חרדי וגולש באינטרנט?

        חוזרת בשאלה -עם הרבה תשובות, 16/07/09 00:55

        איך ייתכן שאתה חוזר בתשובה וגולש באינטרנט?
        זה כלי טרף..לך תלמד תורה ותמשיך לחיות בסרט

        • מה שאלה שאלה וחזרה ברוורס למרות שאשה לא יודעת לרוורס?

          יוני דוד , 16/07/09 06:08

          זה שבא לך לחיות חיי מיתירנות וזימה זאת לא "שאלה" פשוט בא לך...

        • אני דתית תורנית. ואני גם גולשת באינטרנט .

          מלי, 16/07/09 14:07

          ואני משכילה יותר ממך, ויש לי בן שלמד בישיבה חרדית והיום הוא לוחם ב''כפיר'' ודתי גאה. ואם את כל כך פרימיטיבית ולא יודעת שאפשר לשלב קודש וחול, אלא את חייבת לבחור באחד הקצוות- באמת אין מה להסביר לך איך עושים את זה. חבל על הזמן.

        • הרבה תשובות?

          לחוזרת בשאלה-עם הרבה ''תשובות'', 16/07/09 17:25

          דרך עבודת ה' שלך הייתה לא נכונה.ולכן נזרקת מקרבת ה'.לו היה לך תשובה אחת לשאלה שלך שזרקה אותך החוצה היית עדיין דתיה.לא קראת כל בוקר בזמן ההוא יבוא הכתוב השלישי ויכריע ביניהם.חכי להזדמות הבאה שלך ותשבי בשקט בנתיים.כי הרמ''בם אמר:עתידים כל ישראל להגיע לדרגת משה.זה לא יפסח עלייך.

  • 5.

    ברקת לא אנושי ומתחיל להגעיל אותי עם החוצפה שלו (ל''ת)

    דוד הירושלמי החילוני מאוד, 15/07/09 19:28

    • יא אהבל הוא מגן גם עליך בהחלטות אלו. (ל''ת)

      tommf , 16/07/09 01:37

      • אהבל הוא זה שהביא אותך לעולם, גועלי וחצוף ללא גבול (ל''ת)

        דוד מ-5, 16/07/09 01:59

    • אויל משריש שכמותך, גם בפריס בזמן המהומות הפסיקו את השרותים העירוניים

      גיל אזולאי, 16/07/09 18:50

      כנ''ל בלוס אנג'לס.
      אתה חילוני מאד כמו שאני לא אתאיסט

  • 4.

    ברקת מתנקם ואין זה הוגן, אני חילוני וחושב שאתה מנובל (ל''ת)

    תתבייש, 15/07/09 19:26

    • אתה לא חילוני ולא כלום. (ל''ת)

      מיתמית , 15/07/09 20:23

      • ומה את - כך את פוסלת אדם חילוני שמביע אנושיות????? (ל''ת)

        שירהw , 15/07/09 20:26

      • תגובה שלך היא תת רמה (ל''ת)

        מס' 4, 16/07/09 02:01

  • 3.

    לא ניתקו את החשמל לעזתים כשירו מטר של טילים עלינו (ל''ת)

    חילוני, 15/07/09 19:25

    • צודק . כל הכבוד תשובה טובה ובמקומה. (ל''ת)

      elrunner , 16/07/09 03:42

  • 2.

    נתקו להם את המים, אולי ירגעו (ל''ת)

    Mother Superior , 15/07/09 19:13

    • קודם שינתקו את החשמל לעזה (ל''ת)

      mother inferior, 15/07/09 19:40

    • זה לא יעזור...

      נדב, 15/07/09 22:12

      עכשיו שלשת השבועות, הם ממילא לא מתרחצים...

  • 1.

    הם חסרי שכל! איך פרימיטיבים כאלו היו מטפלים באם עם תסמונת מינכהאוזן??

    מלחמת קודש , 15/07/09 19:12

    שלא לדבר על קורבנותיה ...

    • ומי היה מקדש את כל החילונים לנישואין? (ל''ת)

      הרב בריח, 15/07/09 22:20

      • מי צריך את הקידוש שלכם?

        מיתמית , 15/07/09 23:37

        מה אתם חברים של אלוהים? הלא אם היה רואה את הטומאה והרוע שהחברה החרדית הביאה בשמו היה שורף אתכם כהרף עין.

        • תגובת מגעילה ביותר (ל''ת)

          ישראלי בארה''ב, 16/07/09 02:02

          • דווקא תגובה לעניין (ל''ת)

            זה אבי עצבני, 16/07/09 06:19

      • אבי נמני קידש אותי. לא צריך דוסים (ל''ת)

        דודו, 16/07/09 07:28

        • עם "קידוש" כזה-לא קשה לצפות איך יראו הדרדסים.. (ל''ת)

          מעניין , 19/07/09 23:24