• 83.

    לערבים אסור להשתתף במשאל הזה

    שבץ חלובה, 19/07/09 19:31

    כי גם לא שאלנו אותם רשות אם לכבוש את הגולן. לשאול אותם זה כמו לשאול את הפלסטינים או את הסורים עצמם. הרי זה לא יעלה על הדעת שנשאל אויבים.

  • 82.

    כואב הלב!!! למה נתניהו? למה לתת לאנשים פתחים לצאת עליך? (ל''ת)

    חמודי, 19/07/09 14:31

  • 81.

    לבכות! אם נתניהו איש ימין צריך את העם בשביל לדעת מה לעשות ברמת הגולן..

    חמוד שבדתיים..., 19/07/09 13:00

    נתניהו חמוד שלי... אני מת עליך אתה איש חזק!!! לא סופר איפה שלא צריך ומתפשר איפה שאפשר אבל כפרה עליך!! אתה איש ימין אתה לא יכול להגיד העם יחליט ואם יגידו כן? אתה תוותר על הרמה??? בחיים לא!!! אז למה להיכנס לסיבוכים וחוצמזה עצם העניין שאתה מעביר למשעל עם מראה את פחד ההחלטה...

  • 80.

    כל הכבוד ישאלו אותי עם ליזרוק אנשים כמו המיתנחלים ל''צימרים''

    אריאל, 17/07/09 13:08

    ירק שההבדל הוא ש''קצרה היא לא היתה ועדיין לא ניגמרה '' לפנות כן במחיר הזנחה פושעת לא!!! וביטחון מלא עם הבטחה לשלום מלא אבל בינינו אין מה לידאוג כי אפילו התנאים המינימליים האלה בחיים לא יכובדו על יידי סוריה מדינת הטרור המסריחה הזו.

  • 79.

    כול מדינת ישראל היא עסקנות אחת גדולה עבור כול העולם (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/07/09 08:11

  • 78.

    בושה ליהדות וחרפה לארץ חמדה=משאל עם על מסירת חלקי מולדת אסטרטגיים לביט

    קורן נאוה ט=לביטחון ישראל והעם היהודי?רק בישראבלוף, 16/07/09 04:55

    לביטחון ישראל והעם היהודי במולדתו?רק בישראבלוף!

    • נאווה קוקו ,עוד לוחמת דתיה מופרעת ימנית שמבינה בנושא אסטרטגיה (ל''ת)

      כל משריצה ימנית מביעה דעה ביטחונית, 19/07/09 12:21

  • 77.

    שאובמה יעשה משעל עם האם להחזיר את אמריקה לאינדיינים ואז נדבר (ל''ת)

    יובל ארהב, 16/07/09 01:41

  • 76.

    קודם תגדירו איזה עם יצביע. (ל''ת)

    קיקו , 16/07/09 00:35

  • 75.

    רבין אשם. מכר את הגולן לאמריקאים

    שבץ חלובה, 16/07/09 00:12

    שיקר אותנו השיכור הזה.

  • 74.

    הרי הם רצו להשמידנו ואנחנו כבשנו את הגולן בדם חיילינו היקרים ,אז למה

    קודם כל שכל העמים הנאורים בעולם יחזירו מה שגנבו, 15/07/09 18:27

    צריך להחזיר להם בכלל משהו ? מה נקבל בתמורה ? הבטחה שלא יתקיפו אותנו ? הרי מחר יעלה דרעק אחר במקום אסאד וישנה את דעתו ,מה יהיה אז? ומה עם כל היישובים היפים שהקמנו על הגולן? להרוס הכל ולשלוח את האוכלוסייה לאן בדיוק? מה עם כל העמים הנאורים האחרים כולל אירופה ואמריקה -כאשר כבשו שטחים נרחבים מאויביהם ,מתי בדיוק החזירו אותם ? והאם אובמה הצדיק יישב אי פעם עם האינדיאנים לגבי החזרת השטחים שלהם ?

    • בסיני וברצועת עזה..לא נשפך דם חיילנו היקרים ?...עצוב. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 20:28

  • 73.

    ביבי מתכונן להתקפל ברמת הגולן .והפריח בלון ניסוי....המשך

    מנפח בלוני ניסוי, 15/07/09 17:42

    ביבי הבלון הנפוח .הפריח בלון ניסוי כהכנה לבריחה מרמת הגולן !

  • 72.

    זה ברור שאם יהיה משאל עם אף אחד לא יחזיר את הגולן וזה הכי חשוב !!

    משה, 15/07/09 15:58

    לעולם לא נוותר על הגולן בשביל הסורים ההפכפכים האלה שגם ככה לא יהיה שלום אמיתי איתם אלה שלום קר בשביל זה להחזיר שטח גדול
    בקיצור אין מצב שניתן להם את הגולן מצידי שהסורים יקפצו לי

  • 71.

    אברמוביץ צדק,ערוץ הקניות הפסיד כשרון גדול.. (ל''ת)

    שפתי כהן , 15/07/09 15:37

  • 70.

    צריך פה פתרון כולל למזה''ת. כל הדיונים הפרטניים האלו רק עושים לנו נזק (ל''ת)

    ראו ירדן ומצרים ועכשיו אנחנו תקועים עם הפלסטינים, 15/07/09 15:34

  • 69.

    בוחרי הליכוד יהיו הראשונים להיפגע ממנו. (ל''ת)

    ALOS , 15/07/09 15:28

    • איך בדיוק אנחנו ניפגע תסביר..אים כן אתה תהיה מרוצה .. (ל''ת)

      ירח כחול , 15/07/09 18:07

    • ALOS צודק. מי שהחזירו שטחים היו בגין ושרון...ועכשיו אולי גם ביבי... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 20:31

      • אין שום קשר בין מישאל עם לבין שרון ובגין (ל''ת)

        אווה, 16/07/09 13:43

  • 68.

    ''נתניהו נותן אור ירוק למשאל עם על הגולן''תן אור ירוק על משפחתך וביתך (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 15/07/09 15:17

  • 67.

    כול מדינת ישראל נחשב ת לדבר שנ יגזל בכוח על ידי יהודים מהערבים (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/07/09 15:10

    • אבל מאורעות מלחמת העולם השניה טרפו את כול הצדק הערבי ליכאורה (ל''ת)

      פקק תנועה , 15/07/09 15:11

    • לא נכון...תלמד היסטוריה...אדמות פתח תקווה או גדרה נקנו על ידי יהודים (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 20:20

      • והברון רוטשילד...מונטיפיורי....טבנקין....רופין..שקנו אדמות... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 20:22

        • עוד פעם אתה מערבב מין שלא במינו כניראה שההיסטוריה שלנו היא משחק פזל (ל''ת)

          פקק תנועה , 16/07/09 08:08

  • 66.

    עד כה..מי שהחזירו שטחים היו ממשלות הימין דווקא...בגין..שרון... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 14:42

  • 65.

    הצעת - חוק חשובה ! רמת הגולן - "העיניים של המדינה" !

    shoshlevy , 15/07/09 14:38

    צריך רק לוודא שניסוח השאלות במשאל-העם, יהיה מוקפד וזהיר. שלא יקרה מצב שתישאל שם שאלה בסגנון:"האם תסכים לוותר על השליטה הישראלית ברמת-הגולן, תמורת הסכם שלום מלא ויחסים דיפלומטיים עם סוריה?!" זוהי שאלה טריקית, שכן - אני לא מכירה מישהו שאינו רוצה בשלום ובשלווה. צריך רק לחזור ולהדגיש את חשיבותה של הרמה שהיא ה"עיניים של המדינה", לבטחון ישראל, וכי אין אף פעם ערובה שהשלטון שיחליף את אסאד יכיר גם הוא בהסכם-שלום כזה , אם וכאשר, ואם בכלל(!), בין ישראל לסוריה. ושלא נצא קרחים משני הצדדים - גם וויתרנו על הרמה, וגם - לא הישגנו שום-דבר, כפי שכבר קרה לנו בנסיגה מרצועת-עזה, ב"תוכנית-ההינתקות", ואני לא משווה-המדובר הוא במשטרים שונים, רק שאיבה כזאת שנמשכת דורות על גבי דורות, בינינו לסורים, לא תימחה ביום בהיר אחד, !out of the blueולכן, אם וכאשר - עדיף כבר יהיה- לחכור מהסורים את הרמה ל-50 שנה , נאמר, כך שישראל תישאר על הרמה, ובמשך הזמן , נבחן את היחסים ואז נחליט, לגבי ההמשך.

    שוש לוי

  • 64.

    הלוואי , כשזה יקרה אני אשמח , אבל אם ביבי אומר שיעשה אני מתחיל להיות

    אורן1234 , 15/07/09 14:21

    מודאג , אני לא מאמין לאיש הזה לשום מילה שהוא מוציא מהפה , גם שהוא משתעל הוא משקר

    • תשמח על מה? שלא יהיה לך בטחון אפילו להגיע לכנרת?

      דבורה ש. , 15/07/09 16:08

      במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע, עוד מספר שנים מלחמה, כמו שהיה עד ששת הימים! כך טוב לך?

    • רק כשביבי שואף אוויר לריאות הוא מפסיק לשקר לשבריר של שניה. (ל''ת)

      שפתי כהן, 15/07/09 21:12

  • 63.

    ביביהו בשביל מה מישאל? קיבלת מנדט מהעם !שלא מחזירים אפילו גרגיר (ל''ת)

    Zig_Zag, 15/07/09 13:38

  • 62.

    החרמון והגולן הם הראש והעיניים של המדינה (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/07/09 13:37

  • 61.

    ויתור על הגולן הוא בכייה לדורות. העולם הערבי לא יישאר מפגר לאורך זמן,

    Y, 15/07/09 13:15

    אבל ויתור על השטח שלנו ישאר לעולם ועד.

  • 60.

    אישור חוק משאל העם,יגנוז פעם לתמיד אפשרות של כל ממשלה לותר על הרמה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 15/07/09 13:07

  • 59.

    בשביל מה אנחנו מצביעים בבחירות אם כך?

    עמית, 15/07/09 13:06

    המטרה רק לשים עוד ועוד מקלות בגלגלי ה''להיטות'' לשלום של נתניהו. ראש ממשלה שמסנדל את עצמו? אם זה לא היה עצוב אולי זה היה מצחיק.

    • אולי , אבל אתה בדברים שלך מודה שהעם לא מוכן להחזיר את הגולן שיש לזה

      אורן1234 , 15/07/09 14:22

      רוב בציבור אם זה לא מחייב אותך אז מה כן?

  • 58.

    הגולן שטח סורי לפי החוק הבינלאומי . המשאלים של ביבי מגוחכים. (ל''ת)

    ALOS , 15/07/09 12:54

    • השמאלן מוחו שטוח כמוח סורי. (ל''ת)

      יוני דוד , 15/07/09 13:19

    • מעניין מאד ! איפה כתובות השטויות שלך ? הסורים גנבו את הגולן מהצרפתים ! (ל''ת)

      לך תלמד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 15/07/09 13:30

      • ALOS צודק...הגולן אינו שטח ישראלי מבחינת החוק הבינלאומי... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 14:54

    • הידעת שהרבה שטחי אדמה סורים נקנו בזמנו ע"י יהודים ושייכים ע"פ חוק לנו? (ל''ת)

      aReminder , 15/07/09 15:42

      • מה ששייך לנו חוקית -ברכה בשבילנו. (ל''ת)

        ALOS , 15/07/09 17:19

  • 57.

    משאל שמישאל..ביבי כבר הבטיח לסורים לפנות את כל הגולן (ל''ת)

    סווטלנה, 15/07/09 12:28

  • 56.

    תחי רפובליקת הבננות בראשות שפנפניהו !!! (ל''ת)

    והעיקר שהכספים זורמים לחונטה.., 15/07/09 12:25

  • 55.

    שוב פעם זיגזוגים והסתבכויות מיותרות ?-על כך אמרו חז"ל פני הדור כפני

    מעניין , 15/07/09 12:21

    הכלב=מנהיגי שלטון הערב רב,ישלטו תוך פזילה לעבר הציבור,במקום להנהיג אותו.
    רק לא מזמן היו בחירות,ומה הטעם בכל הנ"ל ?-האם הביבי לא יכול להתמודד עם אובמה ללא גיבוי נוסף (ומיותר) מן העם ?-הרי ברור כי עם ישראל לא מאמין לסורים,ולא מעוניין להתאבד.
    ונניח כי יעשה מישאל,ויתברר כי העם לא מוכן להסתכן-האם הביבי יסתתר תחת הציבור ?-
    ואם כבר מישאל עם-מה עם 2 מדינות ל2 עמים-הרי בניגוד למה שהביבי הכריז-אין לו גיבוי בנושא זה מן העם,שכן הציבור בחר בו על סמך הצהרתו ההפוכה,להזכירכם-לא לפני הרבה זמן..

    בקיצור,שפן שגיבור על קשיי יום וחלשים.
    בנושא הכלכלי-הוא מפחית מיליארדים מן הציבור שמשתכר מעל 8000 ש"ח,זאת על גבו של רוב העם.בישראל כיום ישנו מס ישיר מהנמוכים בעולם כולו,ומס עקיף מהגבוהים בעולם-מה שיוצר פערים חברתיים.האם צריך להמשיך להגדיל את הפערים הגבוהים ממילא ?-והאם לכך יקרא דמוקרטיה ?-כאן אתה לא צריך גיבוי מן העם ?-העיקר שהחונטה מגבה ???
    -פשוט צפוי ודוחה !

  • 54.

    ממתי עם ישראל יודע מה טוב לארץ ישראל? (ל''ת)

    chaimgal , 15/07/09 12:20

    • עם ישראל דואג למדינת ישראל, ארץ ישראל זה מיתוס ואתוס דתי.. (ל''ת)

      המדינה חשובה מהארץ, 15/07/09 15:37

  • 53.

    יפה ונכון, העם יחליט אם לרדת מהגולן

    $-$, 15/07/09 12:12

    ואז השמאל יראה שהוא מיעוט קטן במדינה ורוב העם לא מאמין לערבים

  • 52.

    אין להחזיר את הגולן ואין לחוקק את חוק המשאל

    אזרחי , 15/07/09 12:09

    אני בעד החזרת מרבית יו"ש בגלל זה ששם שולטים בעם אחר.
    בגולן המצב שונה.
    יצירת "חישוק" בצורת החוק המוצע הוא מסר שבתנאים מסוימים נהיה מוכנים להחזיר את הגולן לסורים.
    כפי שחלקים מפולין לא יוחזרו לעולם לגרמניה , כך גם הגולן לא יוחזר לסורים.
    גרמניה ופולין חיות בשלום וכך גם סוריה, אם מעונינית תוכל לחיות בשלום עם ישראל

  • 51.

    תחזירו את קצרין.. חוץ מזה יש לשמור על שאר הגולן ! העם עם הגולן (ל''ת)

    איש, 15/07/09 12:06

  • 50.

    כל הכבוד לביבי ... סוף סוף יהודי ציוני בממשלת ישראל (ל''ת)

    קובי, 15/07/09 12:05

  • 49.

    עברנו את המן...נעבור גם את חוסיין עב''מה .... (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 15/07/09 11:53

  • 48.

    זו דרך להתחמק מהכרעות קשות- טוב מה עוד אפשר לצפות מביבי? (ל''ת)

    לוקרנו , 15/07/09 11:45

  • 47.

    נתניהו שמן ובטלן

    חיים, 15/07/09 11:43

    כך נראה ראש צוות לשעבר בסירת מטכ''ל
    בגיל 60?

  • 46.

    קצת היסטוריה לכל הדמגוגים,בגולן שרידים קדומים של התישבות יהודית

    גלעד, 15/07/09 11:22

    1.ישראל מחזיקה בגולן מספר שנים רב יותר מאשר הסורים
    2.סוריה קיבלת את הגולן מצרפת,זוהי לא נחלת אבות

    3.שטחה של סוריה כ 184,000 ק''מ,שטח רמת הגולן 1200 קמ''ר
    4.סוריה ויתרה על שטח של כ 5000 קמ''ר שסופח ע''י טורקיה.
    5.אין שום סיבה שמדינה קטנה כמו ישראל תוותר על הגולן

    נסיגה מהגולן תתחיל את הנסיגה מארץ ישראל.

    • נכון ! גמלא למשל - הארכיאולוגיה מלמדת שהתקיים שם יישוב יהודי

      shoshlevy , 15/07/09 14:48

      מלפני כ - 1000 שנים! נמצאו שם שרידים של בית-כנסת , מה שמוכיח שיהודים היו כל הזמן בארץ-ישראל, בכלל, וברמת-הגולן, בפרט. הרמה, אם כן - היא שלנו, לא של הסורים!

      • גם באתיופיה יש שרידים של ישובים יהודים (ל''ת)

        alal01 , 16/07/09 03:21

        • מה שמוכיח שיהודים היו כל הזמן באתיופיה לכן היא שלנו (ל''ת)

          alal01 , 16/07/09 03:22

          • מסקנה -צריך להעלות את כל ה"פאלאשמורה" לישראל, מיד וללא כל דיחוי! (ל''ת)

            shoshlevy , 16/07/09 18:53

  • 45.

    מה הצורך במשאל עם ..ביבי כבר הבטיח לסורים לרדת מכל הגולן (ל''ת)

    אין שקרן כמו ביבי שיקרייהו.., 15/07/09 11:20

  • 44.

    מאות מסגדים בצידה המזרחי של הכנרת,מיליוני סורים מישבים את רמת הגולן

    איתן, 15/07/09 11:16

    ומזרימים שפכים ופסולת לכנרת.
    לא יהיה מקום אחד בארץ של נתעורר למשמע קול המואזין ב 5 בבוקר.

    נסיגה לקוי 67 היא סוף לאיכות החיים המצומצמת שנשארה פה.

  • 43.

    האם הערבים ה''ישראלים''שונאי ישראל כלולים ב''עם ישראל'' ? (ל''ת)

    הם ''פלשתינאים גאים '', 15/07/09 11:09

  • 42.

    מתי וכיצד משאל עם.

    אחד, 15/07/09 11:03

    מי שינסח את השאלה או השאלות שיוצגו לציבור במשאל עם יקבע את דעת ''העם''. ו''העם'' לצורך המישאל חייב להיות זהה לרשימת הזכאים להצביע לבחירות לכנסת.

    אשר לשאלות : אם תישאל השאלה: האם תמורת שלום אמת עם כל מדינות ערב, שיובטח בערבויות, תסכים להחזרת רמת הגולן לסוריה- תתקבל תשובה אחת. אולם אם תישאל השאלה: האם תסכים להשבת כל רמת הגולן לסוריה כמחווה לקראת הסכם שלום עמה, התשובה, ככל הנראה תהיה אחרת. ותשובה שלישית תתקבל לשאלה: האם תמורת שלום כולל בינינו לבין כל מדינות ערב והפלשתינאים תסכים להשבת הגולן לריבונות סורית, תוך הסכמה סורית לחכירה ישראלית של שטחי היישובים ברמה לתקופה עליה יוסכם.

    לכן, אין למהר עם מישאל עם, אלא להמתין למועד שבו יהיה טעם לשאול ונדע מה לשאול את ''העם''.

  • 41.

    ביום שתוחזר רמת הגולן אני יורד מהארץ (ל''ת)

    מושון, 15/07/09 10:53

    • עשה לנו טובה ואל תחכה עד אז. בירידתך תעזור להטבת איכות האויר בישראל (ל''ת)

      יריב, 15/07/09 14:07

      • יוכלו להרגיש ריח של ח' כמוך, לא שהיום אתם לא מורגשים... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 15/07/09 17:30

    • בחית מושון עשה טובה ורד מהעץ (ל''ת)

      alal01 , 16/07/09 03:23

  • 40.

    אני מסכים , העם הוא זה שצריך להחליט אם להחזיר שטחים . (ל''ת)

    agent47 , 15/07/09 10:47

    • העם הכריע בבחירות. (ל''ת)

      עמית, 15/07/09 13:03

  • 39.

    אם לא נחליף את ביבי מיד, הכל יושמד. (ל''ת)

    ביבי לך לציפי ולמר''צ! גנבת לנו את הקולות!, 15/07/09 10:41

  • 38.

    ביבי יחריב וימכור בחינם גם את הגולן. דם חיילינו הגיבורים (ל''ת)

    שווה בשבילו אפס. אפס! אני פוחד מאוד מביבי!, 15/07/09 10:41

  • 37.

    חובה לממשלה לבקר את שרון ,כך יעשה למוכר ישראל

    @ בנצי - א @, 15/07/09 10:25

    ואפילו אם הוא היה גנראל ענק

  • 36.

    יש לי תחושה שעומד לרדת גשם משמיים (ל''ת)

    solsam , 15/07/09 10:22

    • הגיע הזמן שהכינרת תתמלא! אבא רוצים גשם! מיים=חיים!

      solsam , 15/07/09 10:23

      עם ישראל חיייייייייייייייייייי!

      • ומהיכן יביאו לך המים ומהיכן הם יבואו מה זו האופוריה הזו דבר זה תמיד

        פקק תנועה , 15/07/09 10:55

        נכשל ונחשל בישראל עד היום הסכמי אסלוו מלחמת ששת הימים ו73 נסיגה מגוש קטיף מלחמת 48 ושאר צרות ישראל

        • מתקני התפלה.העיר אילת לא תלויה בגשם או בכנרת.הכל מים מותפלים. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 11:34

          • באילת למיטב ידיעתי יש מתקני התפלה זולים יחסית מכיוון שהם מתפילים מים מ

            jak, 15/07/09 11:50

            מים מליחים ולא מי ים

            בכל מקרה הפתרון של ויתור על הגולן ומקורות המים שלו והסתמכות על התפלה הוא יקר מאוד
            ויש עוד כל מיני מינוסים של שימוש במים מותפלים

            • לא. באילת 80% מהמים מותפלים מים סוף..והשאר ממעיין פארן... (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 14:52

          • מה זה קשור לרמת הגולן את נושא התפלת המים בישראל מזמן היה צריך לסדר (ל''ת)

            פקק תנועה , 15/07/09 13:25

            • עניתי לשאלך...מהיכן יביאו את המים... (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 14:49

              • מה אתה עונה למישהוא שלא שאל על התפלת מים שקשורים לנסיגה מהגולן (ל''ת)

                פקק תנועה , 15/07/09 15:06

  • 35.

    נסיגה ''ב''גולן ולא ''מ''הגולן (ל''ת)

    עדי, 15/07/09 10:22

    • הנסיגה בהגולן בוצעה כבר מיד לאחר סיום הסכמי שביתת הנשק

      פקק תנועה , 15/07/09 13:29

      אן מקום בגולן ל שום מקום גודל וצורה של נסיגה שטח גאוגרפי זה משעב קטן צפוף ולא יעיל ובמיוחד עבורנו

  • 34.

    תמסור וואלאמק!!!זה של אבא שלך!!!לא חרפנו נפשנו לכבוש אתה

    ציון, 15/07/09 10:19

    זה לא מקום אסטרטגי ביטחוני חשוב!!!
    הכינרת והצפון לא יהיו בני ערובה של הסורים!!
    ההבטחות של הסורים לא להכניס לשם טילים ארוכי תווך בטוח ייושמו!!!
    אין ספק שיהיה שלום אמת בינינו לבין הסורים
    אתה צודק יצאנו משליטת 40% ממדינת ישראל אז מה ההבדל אם נפקיר גם את רמת הגולן האהובה וחמה.
    אתה צודק אנחנו רק בובה של ארה''ב אין לנו עצמאות משלנו !!! אנחנו מפחדים ממלחמה מפחדים מהצל של הערבים.
    שלום אמת !!!
    די!!! די!!! די!!!
    אל תמחור לנו כלום יותר !!! אנחנו יודעים שכבר אין לנו אופי במיל !!! שלמילים וונאומים של ראש הממשלה כמו בבר אילן אין כיסוי סתם סיסמאות חסרי טעםץאתה הופך אותנו לקטנים חסרי עצמאות וחסרי טעם,לך יש ויזה לארה''ב לי אין וגם אני לא רוצה ,אם אתה גוזר עלי שילטון ערבי במדינת ישראל אני ימשיך לחיות פה אתה יכול לכחת את הסיסמאות שלך ולברוח לאן שאתה רוצה!!!

  • 33.

    משאל נקי

    יוסף, 15/07/09 10:18

    טוב שיהיה משאל עם
    רק תנאי 1 ללא תעמולה מקדימה וזאת עקב העובדה ש''ממשלת''ישראל ,''המפלגות הציוניות הקיצוניות'' יכולות לשפוך כסף ותקציבים ללא הגבלה
    זיכרו את תרגיל ההטייה שבוצע על ידי הימין לפני פינוי רצועת עזה
    תרגיל מדהים בהטיית דעת הקהל.

  • 32.

    והשאלה תהיה: האם תמורת שלום, אתה מוכן להחזיר את הגולן?

    והעם הטיפש שלנו יענה ''כן'', 15/07/09 10:18

    הם הטיפש שלנו לא יזכור שעל הערבים אסור לסמוך וששלום גם בינם לבין עצמם הוא דבר נזיל ביותר.

    • איזה מזל יש לעם ''הטיפש'' הזה שיש לו חכמי גורנישט כמוך (ל''ת)

      יריב, 15/07/09 14:06

  • 31.

    תעשו משאל, תצעקו גוועלד ולבסוף תיסוגו מהגולן כמו ילדים טובים של אובמה.

    EXTRA-שמאל , 15/07/09 10:17

    כי אין דרך למנוע את הבלתי נמנע.

    • וואאללה אתה מזה קוץ (ל''ת)

      ירח כחול , 15/07/09 10:19

    • אוי כמה שאתה שונא את כולנו וסוגד לחוסיין אובמה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 15/07/09 10:29

    • הרשה לי לנחש, משיחיסט- לא רק שהשינוי בלתי נמנע,

      ר.בקצה , 15/07/09 11:07

      הוא חייב להיות קיצוני ומיידי, נכון?
      עליך ועל חבריך בשמאל המטורף כתב גולן להט את ספרו, "הפיתוי המשיחי".

      • וואו. בתגובה אחת ללגלג על 3 מטורפים. אתם בטוחים בתוצאות משאל עם?

        יריב, 15/07/09 14:05

        פתאום מתחיל לרעוד לכם הפופיק ומכנסיכם נרטבות מפחד--לא מאירן--אלא מזה שההזיות שלכם מתנפצות לכם בפרצוף ומשאירות עליו מין נוזל שמריח לא טוב.

        כל ההתקפות שלכם על התרחישים שהבאתי מקודם חוזרות אליכם כבומרנג והדקירה בטח מכאיבה. כשהחלו ביקורי הדיפלומטים בדמשק, לגלגתם. כשמיטשל נסע לש,ם נפנפתם אותו. כשאובמה הודיעה על החזרת השגריר האמריקאי, נפחתם בבוז. כשאסאד ואשתו הזמינו את משפחת אובמה לבקר בסוריה, אפילו לא התייחסתם לזה. עכשו שפרד הוף מגיע לדמשק, פתאום מתחילות לרעוד לכם הברכיים. ובנוסף עוד סימן מבשר רעות, מיטשל דוחה את ביקורו בישראל כי אין עם מי לדבר. פתאום ממשלת ישראל מתחילה להבין שכנראה יורדים מהרמה. המסיבה שלנו השמאלנים מתחילה.
        כשהציבור יבין את הקשר בין המצב הכלכלי שיילך ויחמיר בשבועות הקרובים לבין התגרותינו בממשל אובמה ובאירופה, אין לי שום ספק מה תהיה תוצאת משאל העם. והפעם, אביוני שכל שכמוכם, גם ערביי ישראל יצביעו.

        • יפה להווכח

          רונן גולדשטיין, 16/07/09 10:40

          שהשמאל מסתמך על קולות הערבים. לא שהיינו צריכים את התגובה שלך בכדי לדעת זאת,אבל אתה בתגובתך הוכחת את מה שהימין אמר מאז ימי אוסלו העליזים. אני בכלל הייתי מציע לקחת את זה עוד צעד קדימה,לשלול את האפשרות שערבי,כל ערבי, יצביע במשאל כזה,ומלכתחילה להכניס את כל שמות הערבים בעלי זכות הבחירה,
          לתומכים בירידה מרמת הגולן,כך שהשמאל יתחיל את המשאל ב 20% יתרון,כך גם נחסוך זמן וכסף,והמשאל יהיה קצר וקולע.

  • 30.

    לקיחת רמת הגולן מישראל משולה לאדם שקרקפתו ועיניו הוסרו ממנו (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/07/09 10:16

    • ממש משורר (ל''ת)

      שרה, 15/07/09 11:26

      • תודה רבה על העידוד (ל''ת)

        פקק תנועה , 15/07/09 13:35

    • אל תגזים. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 11:30

      • מדוע הקינאה הזו אתה לא יכול לעודד (ל''ת)

        פקק תנועה , 15/07/09 13:31

        • אתה יודע מי חיבר את המישפט החרמון העי ניים של המדינה (ל''ת)

          פקק תנועה , 15/07/09 13:33

          • איזו קנאה ?..על מה אתה מדבר ?... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 15/07/09 14:47

            • מה שאתה קורה הפוסל במומו לא תמיד יכול ליפסול אחרים (ל''ת)

              פקק תנועה , 15/07/09 15:08

  • 29.

    אויש לא. משאל עם יפגע בדמוקרטיה. אני מתנגדת בשם כוחות השלום והקידמה. (ל''ת)

    רינה, 15/07/09 10:15

  • 28.

    כל הכבוד לבנימין נתניהו מנהיג אחראי לא כמו קדימה ''מפלגת וישי

    צ'לו קבב, 15/07/09 10:06

    בנימין נתניהו המנהיג של ישראל הגולן ישאר בריבונות ישראל לא כמו מפלגת קדימה שרצה לתורכים למסור את הגולן

  • 27.

    נתניהו כשלון הנושות כולה (ל''ת)

    ביבי פינוקיו, 15/07/09 10:01

  • 26.

    הרוב היהודי ..האמיתי קרוב ל80 מנדטים + אין ירידה מהגולן.. (ל''ת)

    ירח כחול , 15/07/09 09:56

    • הממשלה של הביבלתן בתהליך קריסה!!!! (ל''ת)

      gckn62 , 15/07/09 10:07

      • מעניין ראש ממשלת האופוזציה לא בקריסה ..ביבי למה קריסה תודה לאל הכול

        ירח כחול , 15/07/09 10:17

        טוב

  • 25.

    גם ברוב של 120 אסור לוותר על הגולן (ל''ת)

    דודי29 , 15/07/09 09:56

  • 24.

    מ=ע=ו=ל=ה!!!זו דמוקרטיה!!!ביבי אנחנו חולים עלייך המשך כך (ל''ת)

    =======================, 15/07/09 09:52

  • 23.

    טוב מאוד. התרגיל יבוא להם בהפוכה ויקדם שלום עם סוריה. מפגרים. (ל''ת)

    א., 15/07/09 09:52

  • 22.

    אף פעם לא היה שום קשר בין הבטחות ביבי לפני בחירות למעשיו אחרי:

    gckn62 , 15/07/09 09:51

    http://www.youtube.com/watch?v=VzIKZ7IZiWQ

    • חביבי אנחנו מודעים ..ואוהבים אותו כך בגלל זה בחרנו בו (ל''ת)

      ירח כחול , 15/07/09 10:15

      • דבר בשם עצמך . (ל''ת)

        agent47 , 15/07/09 10:48

  • 21.

    אין שום נסיגה. ואין פחד. ואין שום משאל עם. יש אמת אחת

    solsam , 15/07/09 09:51

    אין בילתה! יש בעל בית וכל התדיינות נוספת כמוה ככפירה ומזמינה צרות. מספיק עם הפחד הזה! לא עושים שום משאל ושום דבר, פשוט יושבים ומחכים! למה בסוף אני אחטוף ת'ג'ננה ואלך לבית משפט! כולם הביתה! כולם בכל העולם הזה הביתה! עם הנשק המזופת המסריח שלהם!

    • אין שום משאל עם על הגולן! זה ניגמר! מה עוד לא קלטתם את זה!

      solsam , 15/07/09 10:08

      אני אחטוף ת'סעיף ויהיה פה בלאגן! תזהרו ממני! במקום לתלות דגלים צהובים בסגנון חב"ד הם הולכים ותולים לי דגלים לבנים! חלאס כבר עם הפחד! אין פחד! אנחנו אריות ! אוייבינו יחליטו כבר באיזה צד הם! והמבין יבין! אמרתם: לא ישא גוי אל גוי חרב? לא! הגיע הזמן לבדוק זאת!

  • 20.

    נו עכשיו השיער של ביבי מפריע לשמאל הפשיסט המנובל ..רמת הגולן שלנו

    ירח כחול , 15/07/09 09:51

    ולא יהיה רוב להחזרת הגולן

  • 19.

    ארצות הברית תמשוך את השגריר שלה חזרה לוושינגטון

    ירון, 15/07/09 09:51

    יהיה שגריר אמריקני בדמשק ולא יהיה שגריר בתל אביב

    • מי שלא ימות למען הגולן גם לא ימות למען תל אביב! (ל''ת)

      אני, 15/07/09 11:22

  • 18.

    איך העיז ביבי להצטלם בגולן בלי חליפה ועניבה ..איפה הכבוד ?

    גמלאי מתעב ביבי, 15/07/09 09:50

    מענין אם שרה הירשתה לו להצטלם כליכודניק פשוט

  • 17.

    החתול השחור ..יבקר בסוריה ..בישראל לא..משאל עם להראות לנבל

    ירח כחול , 15/07/09 09:45

    שעם ישראל יחליט ..את גורלו ושיא החוצפה
    אים הוא יגיד לנו לרדת מרמת הגולן והוא ידאג
    לבטחון העם היהודי..כמו בעירק..פשוט לוקחים לנו את המדינה ..מה קרה לנו

  • 16.

    הגולן שטח כבוש!גם ישראל הייתה תובעת החזר שטחים תמורת שלום!מה לא ברור?

    gckn62 , 15/07/09 09:43

    הגולן לא שייך לישראל! עצם ההתיישבות שם לא מזכה אותנו בחזקה חוקית על השטח הסורי הכבוש, אף לא יופיו גובהו או הרגשות שפיתחנו אליו... אילו המצב היה הפוך גם אנחנו היינו תובעים החזרת שטחים כבושים לפני חתימה על הסכמי שלום!מה לא ברור????

    • הגולן הוא יהודי, מעולם הוא לא היה סורי.

      משהן , 15/07/09 09:50

      תחפור בגולן בכל מקום מה תמצא?
      בתי כנסת, מקוואות, ושאר ממצאים יהודיים, לא תמצא שם אפי' סממן סורי אחד.
      הגולן הוא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל, וכך הוא ישאר.
      אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך? אה?

      • הגולן נכבש ב-1967 התושבים שם היו דרוזים וצ'רקסים, אף לא יהודי אחד! (ל''ת)

        gckn62 , 15/07/09 10:01

        • ההיסטוריה לא מתחילה ב 1967 ואפי' לא ב1867

          משהן , 15/07/09 14:12

          הגולן הוא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל, היהודים חיו כאן אלפי שנים עוד לפני שבכלל קמו הנצרות והאיסלם.
          עם ישראל יצא לגלות לפני בערך 1940 שנה, ולאחרונה שב למולדתו, הלא היא ארץ ישראל.
          תרצה או לא תרצה הגולן הוא ישראלי וכך הוא ישאר.

    • אני יודע שאתה כועס, רותח, זועם. אבל הזעם שלך לא ישנה עובדות

      זיו_! , 15/07/09 09:55

      סוריה יצאה למלחמה בישראל והפסידה.
      ככה זה בחיים. אי אפשר לצאת למלחמה, להפסיד ואז לדרוש חזרה את מה שהפסדת.
      ולא. המצב לא יכול היה להיות לעולם הפוך כי אנו פשוט לא תוקפים שכנים שלנו.
      שלום עושים תמורת שלום. ואם סוריה לא רוצה אז לא צריך. הגולן שלנו לעד וגם שמאלנים כמותך הטוענים בזעם ולהט שמאלני טיפוסי לא ישנה עובדה זאת.
      הרי ברור לך ולכל שאר מיעוט השמאלנים שבמקרה של משאל עם , הלך עליכם.
      העם יחליט שהגולן שלנו וזה יהיה סופי.
      אז תנוח, שתה משהו קר.
      הגולן של עם ישראל לעד.

      • העם לא יחליט כלום, ביבי יחליט יחד עם אובמה:להחזיר את הגולן, ואתה הוא

        gckn62 , 15/07/09 10:03

        זה שירתח מזעם!
        http://www.youtube.com/watch?v=VzIKZ7IZiWQ

        • :).. אני? רותח מזעם? על מה? אתה יכול מבחינתי להמשיך לחלום ולהזות

          זיו_! , 15/07/09 10:24

          אובמה לא מסוגל ללחוץ אפילו על עצמו ובטח לא בנושא רמת הגולן. המקסימום שאובמה יכול ללחוץ עליו זה ..זבוב.
          ראש הממשלה מראה בהחלט יכולות יפות.
          משאל עם פשוט יסגור את הפינה הזאת. אף אחד לא יוכל להכריח את מדינת ישראל למסור את הגולן.
          דמוקרטיה.

          ומבחינתי, תמשיך עם הזעם. יפה לך המבט הזה מוטרף בעיניים:)

    • אז רוצה את השטחים שקק''ל קנתה בסוריה

      Q, 15/07/09 12:14

      הם שטח כבוש ששייך לישראל

    • ל 09.43 אינני יודע היכן היית בעת ההפגזות הסוריות לפני 1967 ?.

      נתן.ש מעלות., 15/07/09 13:05

      כחבר קיבוץ לשעבר שעיבדנו שטחים בעמק החולה,אזכור עד יומי האחרון את התקופה האיומה.מציע לך לבקר ''בתל פאחר''ברמה ותשאל את מג''ד גדוד 51 בגולני מוסה קליין שנפל על קיבוש המוצב יחד עם למעלה מ 40 לוחמיו,האם יש לנו את הזכות להחזיר אדמה הספוגה במיטב בנינו ?.מיותר להזכיר את מלחמת יום הכיפורים,קרא את ספרו של גיבור ישראל ''עוז 77''.מאמין שתשנה את דעתך לאחר מכן.

      • את הספר ''עוז 77'' כתב אביגדור קהלני. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 15/07/09 15:07

        • לא הבנו נתן.ש. ממעלות

          רונן גולדשטיין, 16/07/09 11:09

          אתה בעד או נגד מסירת הגולן לסורים?

  • 15.

    כל הכבוד אבל למה לא לתת לעם לבחור גם לגבי ירושלים??

    אלון, 15/07/09 09:41

    אם חלילה תעלה ליבני לשלטון היא תוכל לחלק את ירושלים בחתימת ידה ואף אחד לא יוכל לעשות כלום- זה מצב נורא

  • 14.

    יפה וטוב. אבל צריך משאל עם על כל הסכם שלום הכולל מסירת שטחים שבשליטתנו (ל''ת)

    שלמה, 15/07/09 09:40

  • 13.

    רמת הגולן לעולם אין להחזיר כי נכבשה בדם יקר שאין מחיר (ל''ת)

    נסי, 15/07/09 09:39

  • 12.

    אובמה, אנחנו כאן ונשאר כאן, על אפך וחמתך. (ל''ת)

    משהן , 15/07/09 09:31

  • 11.

    ''משאל עם'' הוא שקר! כי הגדרה זו מכילה גם את ערביי ישראל (ל''ת)

    לכן שני משאלים לשני עמים!!, 15/07/09 09:28

    • אז?

      P, 15/07/09 12:14

      הערבים הם מיעוט ותהיה בטוח שהדרוזים ברמה מעדיפים את ישראל, הם רק עושים רעש למקרה שהם יחזרו לסוריה

    • המשאל יכלול גם מתנחלים, דוסים, ש''סניקים ותושבי רמה''ג....זה מאזן !! (ל''ת)

      משעל עם על כל הסכם, 15/07/09 15:40

  • 10.

    שום משאל עם!כנסו

    יהודי נאמן, 15/07/09 09:22

    רק אדם טיפש יעשה משאל שכנים באם יוותר על ביתו לטובת זרים או לא הרי זה אבסורד שבכלל מעלים רעיון אוילי של ויתורים ומסירת שטחים בארץ ישראל שום ממשלה ואפילו העם אין לו רשות לויתורים אם מחר יעשו משאל עם בדבר אכילת חזיר וכל העם יסכים גם אם אשאר יחידי לא אוכל חזיר לעולם כי אני יהודי אותה קטגוריה תקפה גם לגבי מסירת שטחים לערבים שונאנו

  • 9.

    ביבי-תעשה להם כמו שאני עשיתי עם עזה.תתמוך במשאל עם ותעשה הפוך מהתוצעות

    אריק שרון, 15/07/09 09:19

    כל הפוליטיקאים נבלות.היחיד שהיה גבר זה שמיר.

  • 8.

    איזה יופי. משאל עם - זה מה שצריך לקרות לפני מהלך מרחיק לכת

    רזי, 15/07/09 09:16

    אתה גדול

  • 7.

    כך נוהג ראש ממשלה חכם

    חנן, 15/07/09 09:14

    אנחנו איתך, ביבי

  • 6.

    מהלך מבריק, מהלך נכון

    ציקי, 15/07/09 09:13

    דמוקרטיה. כל הסיפור

    • מהלך של פחדן שלא מסוגל להחליט בעצמו. ביבי לא מנהיג (ל''ת)

      אורן, 15/07/09 18:46

  • 5.

    ביבי, תרוץ גם לקדנציה שלישית, כי אתה תנצח

    מאיר, 15/07/09 09:11

    אין עליך, ביבי

  • 4.

    ביבי - הגיע הזמן לשנות תסרוקת (ל''ת)

    attilafalcon , 15/07/09 09:09

    • אין לו שער, איך ישנה??? אולי עובר ושב לצד שני :-)))))))))) (ל''ת)

      gckn62 , 15/07/09 09:46

    • יא אללה..איזו שנינות.. פששש.. מדהים. באמת. תסרוקת

      זיו_! , 15/07/09 09:57

      מנושא כזה חשוב מה שמצאתם לנכון ללגלג עליו זאת התסרוקת של ראש הממשלה.
      אני מניח שלשני ליצנים כמותכם בגילו של ראש הממשלה, יהיה כמובן הרבה יותר שיער, נכון?
      פתאטיים.

  • 3.

    בשביל מה מישאל עם ?? כדי לחשק הסכמי שלום?? (ל''ת)

    תעבדו על הצעות רציניות וניהול מו''מ חכם, 15/07/09 08:49

    • שוב הוכחה שיטחיות חכ''י ימין.הרי יש קוי יסוד ואם משאל למה לא לצרף משולש (ל''ת)

      לרש''פ?! מי/שאל-עם על ''תשלום מס-הכנסה'' ?!., 16/07/09 15:28

  • 2.

    לרמת הגולן הגענו?? בשביל זה בחרנו ביבי?

    רותם, 15/07/09 08:48

    אני מבין את הלחץ שעושים עליו..אבל למה העם בחר ממשלה ימנית?כידי שאת ההחלטות יעשה אובמה המסריח הזה

    • בחרתם ביבי כי אתם קונים את כל הביבלת שלו, חחחחחחח, כנס: (ל''ת)

      gckn62 , 15/07/09 09:47

      • ואתה ? במי בחרת ? באחמד טיבי ????????????????????????????????????????? (ל''ת)

        תתעורר לפני שיהיה מאוחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 15/07/09 13:32

    • למה אין משאל-עם לשוב לגוש קטיף ?! לגרש כן,ליישב לא ?! (ל''ת)

      מי-שאל עם ?! למה בכלל בחירות=בחילות., 16/07/09 14:49

  • 1.

    אין הליך דמוקרטי יותר מאשר משאל עם. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 15/07/09 08:11

    • דמוקרטי ב....שלי.הם עושים משאל ופועלים בניגוד לתוצאות. (ל''ת)

      אחד שיודע, 15/07/09 09:22

      • מה בדיוק אתה יודע ''אחד שיודע'' ? (ל''ת)

        L, 15/07/09 12:12

    • נו ..ואים העם יחליט לא לרדת מרמת הגולן אתה תהיה מרוצה (ל''ת)

      ירח כחול , 15/07/09 09:40

      • ל 09.40 להרגיעך הגולן חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

        נתן.ש מעלות., 15/07/09 12:55

        ובטוחני כי רוב העם חושב כמוני,הליך משאל העם מוציא את האפשרות,אפילו מהכנסת להחליט אחרת.

    • עצם קיום משאל מעיד שכוונת נתניהו לוותר על גולן.ובכלל2003-5כיבדו משאל?! (ל''ת)

      מה בסיס החשיבה לעצם קיום משאל-עם ?!, 16/07/09 14:46