• 43.

    מי מממן את העמותה שמשלמת לכותב? (ל''ת)

    אני רוצה לדעת, 01/07/10 21:22

  • 42.

    ברכות לגרליץ' ותודה על מאמר נוקב

    השפוי האחרון, 03/09/09 01:11

    וברכות גם למעריב ששוב מוכיח שהינו במה פלורליסטית.

  • 41.

    כל קקה קטן הופך עצמו לאליטה פחחחחח (ל''ת)

    אבי, 02/09/09 11:52

  • 40.

    בצלם,סיכוי,עדאללה,פדאללה,עבדאללה בלבלה,,,,,,

    (איציק) , 16/07/09 07:58

    חבורות של שונאי ובוגדי ישראל הממומנים ע"י האיחוד האירופי ומדינות ערביות שהאינטרסים שלהם רחוקים מאוד מהאינטרסים של הציבור הישראלי.(חוץ מה"אליטה" וה"ברנז'ה")::))

    בכנסת הם כבר לא משפיעים(וטוב שכך)-אז הם פונים לבג"ץ שיציל אותם כי תומכים בציבור כבר אין להם,אבל כשיש מימון,מגורמים עוינים,אפשר להמשיך להשפריץ את שנאתם ליהודים,בקרוב גם הנטייה השמאלנית של בג"ץ תיעלם-ואז הבוגדים הללו כנראה יעזבו את הארץ:))

  • 39.

    ימניים מתעבים כל ניסיון להומניזם (כל עוד הם בצד ה"מנצח") (ל''ת)

    ALOS , 16/07/09 05:59

  • 38.

    כתבה שמנסה לעשות דמוניזציה לימין בישראל -- גרליץ תתבייש

    Ehad Haam-Zionist , 16/07/09 04:59

    לא מספיק ההתנשאות שלכם כלפי הערבים בזה שאתם מנסים לומר להם מה לחשוב? ומה נכון ומה לא...?

  • 37.

    בין שני המדרונים -הסכנה למדינה מציבור עויין יותר גדולה

    מרק טווין, 16/07/09 03:45

    אי שיוויון לאנשים שעוינים את המדינה ופועלים נגדה , עדיף על סיכון מדינת ישראל מאנשים אלו שמתחזים לאזרחים

  • 36.

    רון גרליץ יקירי - אין סיכוי. אין כל עוד אוכלוסיה זו מונעת מוטיבים...

    חזאי הטמטום הישראלי , 16/07/09 02:36

    מוטיבים לאומיים

    האוכלוסיה הערבית ישראלית הינה אוכלוסיה שערכיה שאובים מן המסורות וה"ערכים" של אחיהם הערבים.

    חברה בעלת צביון דיקטטורי וקלריקלי, שאיפות התפשטות והשתלטות על מדינת ישראל (אם אפשר וככל הניתן)

    חברה בעלת תרבות נחותה של ניצול הקיים ללא מגמת חשיבה מערכתית ועתידית

    חברת חמולות

    חברה המזוהה ומזדהה עם אוייביה המיידיים הקרובים והרחוקים של ישראל (כאילו מדינתם)

    חברה שיחידיה הופכים לאספסוף אלים

    חברה שרוצחת עקב "כבוד המשפחה"

    חברה, שאתה ואני לא היינו בוחרים בהם כשכנים


    אז, על מה הצעקה?

  • 35.

    נטול נשמה. הסובל מגזענות וסיכון חיים הוא המיעוט היהודי במ' התיכון.

    העיקר שצינזרתם אותי. הכותב גזען, 16/07/09 01:42

    העיקר שאתם מפרסמים מאמרים גזענים למטרת 'רייטינג'. וצנזרו.

  • 34.

    בן יקר, האם מותר לדבר רק על ההתפשטות היהודית ביו''ש? האם זה בסדר?

    מאזניים מקולקלות - איבדנו את שיווי המשקל, 16/07/09 01:35

    האם רק כאשר מדברים כך על צד אחר זה לא בסדר בעיניך?

    האם אתה יוצא גם נגד אמירות מסוג זה כלפי יהודים?
    דווקא לא שמעתי אותך מתבטא נגד הצהרות ואמירות שהושמעו כנגד אנשים טובים המתיישבים בחלקי הארץ השונים.

    נראה כי האינטרס הישראלי ציוני יהודי לא מעניין אותך.

    מידה לא מועטה של צביעות בדבריך.

  • 33.

    הכותב הזוי ''שיוויון מוחלט''? רק אחרי ''וגר זאב עם כבש'' (ל''ת)

    א מ רול, 16/07/09 00:40

  • 32.

    מה בדיוק העניין להעניקזכויות שוות ? כשמראש החובות אינן שוות ???

    זלמנוביץ ישראל, 15/07/09 23:51

    בכל מדינה בעולם(כולל בשוויץ) יש הבחנה ברורה בין תושב המקום ובין אזרח המדינה,

    כל מדינה קבעה לעצמה מי יכול להיות אזרח המדינה, ומה הם זכויותיו וחובותיו למעט במדינתינו...

    אולי הגיע הזמן לעשות קצת סדר גם אצלינו, ולהתנות את הזכויות במילואי כל החובות...

    מי שלא מסוגל לעמוד בחובות בגלל מצפון, דת, או כל סיבה אחרת (למעט בריאות), עם כל הכבוד יקבל תעודת תושב אשר זכויותיו יוגבלו בהתאם למילוי חובותיו כלפי המדינה.

    זה צודק והוגן ונכון.

  • 31.

    שטויות גרליץ. לך חפש את ראאד סאלאח שינענע אותך. טפש. (ל''ת)

    אפרתי, 15/07/09 23:32

  • 30.

    מי היה ז'אן בכור? (ל''ת)

    אחד ש, 15/07/09 23:21

  • 29.

    מה על המיעוט היהודי שחייו בסיכון במ' התיכון? עוד מאמר גזעני ואנטישמי. (ל''ת)

    כרגיל- מפרסמים דבר שקרי שכזה., 15/07/09 23:00

  • 28.

    האליטה דואגת לתדמיתה בטרקליני אירופה ולא לאינטרסים של המדינה (ל''ת)

    אני רק הערה, 15/07/09 22:39

  • 27.

    האליטה? הייתי כותב במרכאות ''אליטה''. זאת פוזה ולו לא (ל''ת)

    רק 2 מדינות ל-2 עמים, בלי לערבב, 15/07/09 22:35

  • 26.

    תעשה שיוויון אזרחי בעזה, ירדן, סוריה ולבנון

    את היהודים - תעזוב בשקט, 15/07/09 22:33

    פה זו מדינת היהודים.
    לפי חזון 2 מדינות ל-2 עמים.
    על הערבים לעבור בהדרגה לפלסטין, כמו שהיהודים הועברו מעזה לישראל, וכפי הנראה לא יהיה אף לא יהודי אחד בפלסטין, כמו שאין אף יהודי בירדן, ובסה''כ הערבים מושלים ברוב אדמות פלסטינה.

  • 25.

    אין ''סיכוי'' לקידום שוויון אזרחי (ל''ת)

    כי הם גייס חמישי, 15/07/09 22:23

  • 24.

    סיכוי עדאללה תעיוש בצלם שלום עכשיו - כולם גוף אחד שנלחם בקיום היהודי (ל''ת)

    בארץ ישראל., 15/07/09 22:03

  • 23.

    מי מממן את עמותת "סיכוי" לקידום שוויון אזרחי ,קדאפי? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 15/07/09 21:17

    • ---------------------------תגובה ימנית טיפוסית (ל''ת)

      ALOS , 16/07/09 06:00

  • 22.

    כתבה מטומטמת - החותרת תחת אשיות מדינת ישראל! (ל''ת)

    חן אדון , 15/07/09 21:03

  • 21.

    הערבים יבנו לי מקדש חדש? ואת האדמות בעירק יחזירו? (ל''ת)

    נחמיה , 15/07/09 20:44

  • 20.

    רדיפה עיוורת אחרי צדק בכל מקרה, יכולה להוביל לאי צדק גדול בהרבה

    מיכאל קולהאס, 15/07/09 19:35

    האירגונים האלו מבקשים, לדעתי, לסכן ולהקריב את כל עתיד מדינת ישראל, על למנוע עוול משמעותי אבל קטן הרבה יותר מאזרחי ישראל הערבים , או מהפלסטינים (כמו במקרה של גדר ההפרדה), תקראו את הספר ''מיכאל קולהאס''(באמת קראתי את הספר),או את התקציר בויקיפדיה.

  • 19.

    למה NRG מצנזר את התגובות לכתבה של נדב איל על ליבמן?

    שאבי מהעיריה , 15/07/09 18:51

    הוא בחור רגיש?

  • 18.

    מי זה האליטה לכל הרוחות ? ה'חברה' שהתקבצו אצל 'הרנטגן' ? זה שמילוא קרא

    יונה, 15/07/09 18:36

    להושיב אותו כיועץ ליד שולחן הממשלה ? ובמה הוא שונה מהשר אטיאס, שכחכם באדם שמו נישא בפי כל כ'מתקדם' בסיעתו ?!
    לא את תדמיתנו בחוץ אנו צריכים לבחון, אלא את זו הנשקפת לנו מן המראה.
    ל'אליטה' (איזו ?) יש 'עסקים' לנהל. ולא תמיד הם נקיים.

  • 17.

    הלוואי שכל מדינה בעולם תתנהג כמו ישראל למיעוטים שבה

    דודי, 15/07/09 18:16

    ערביי ישראל אינם מיעוט נורמטיבי אלא ציבור
    שנלחם ביישוב היהודי עד להקמת המדינה,ציבור
    שגם היום מזדהה ומזוהה עם המרים שבאוייבי ישראל ולא אחת מסייע במיישרין ובעקיפין לפעולות הפוגעות בביטחון המדינה.
    למרות כל האמור לעיל,המדינה מאפשרת לציבור זה לקבל מגוון שירותים למרות שאינו תורם באף סוג של שירות אזרחי התנדבותי וגם נוטה שלא לשלם מיסים מכל סוג.שיעור גביית ארנונה ומס הכנסה נמוך להחריד במגזר.

  • 16.

    הצחקת אותי, מעניין אם יש לך שכן ערבי? אחד בפה אחד בלב! (ל''ת)

    tbenari , 15/07/09 18:15

  • 15.

    בגלל ''צודקים'' כמוך, ישראל תפסיק להתקיים כמדינה יהודית, וכמדינה בכלל.

    מיכה, 15/07/09 18:08

    יש פה מלחמת קיום אם לא שמת לב, ואם לא נהיה חזקים אז לא נהיה!!! כפיש???

  • 14.

    קשה להתיחס באנושיות למי שלא מתנהג באנושיות (ל''ת)

    אבי, 15/07/09 18:02

  • 13.

    המאמר הכי נמוך ונחות שקראתי בחיי- היום התקבלת סופית אצל הברנז'ה. (ל''ת)

    שיפרת את הסטטוס החברתי שלך, 15/07/09 17:56

    • ה"ברנז'ה" וה"אליטה" של שמאלנים מתנשאים,פשוט לא יאומן!!

      (איציק) , 16/07/09 07:49

      ה"אליטה" שהביאה לנו מאות מתאבדים באוטובוסים בלב תל אביב,אלפי רקטות וטילים משופרים על מיליון מתושבי הדרום.
      דרך השמאל נוסתה במלואה: נסיגות,רפיסות,הבלגה לא הביאו אותנו למקום טוב יותר ומצבנו הביטחוני במזרח התיכון לא שופר!!להיפך!
      עכשיו,קחו לכם מנוחה,שמאלנים קטנים(לא) שלי,ראינו למה אתם מסוגלים,"שלום" לא הבאתם-להיפך,מאז הזיות אוסלו שלכם-יש מאבטח בכל כניסה לקניון/מסעדה/בית קפה ובעצם לכל מקום ציבורי הומה אדם.אם ההישג היחיד שהשמאל מסוגל להביא לנו ב-16 שנים הוא אלפי "קורבנות שלום" עטופים בשקיות זקא לבנות-אז כנראה שאנחנו נוותר על ה"הישגים" האלה.

      שמאלנים נפוחים ומתנשאים שבבחירות קיבלו 3 מנדטים לא יכולים להשפיע מי יהיה שר החוץ,ובגלל זה אתם נלחצים ומשפריצים ארס שמאלני רעיל על כל אזרחי ישראל בתשקורת השמאלנית ה"אובייקטיבית" שלכם.

  • 12.

    בהתחשב בזה שהיו צריכים לגרש את כל הערבים ב48, ישראל רחמנית מאוד

    ש, 15/07/09 17:51

    ממתי לאוכלוסיה שמתגאה בגלוי בהיותה בוגדנית למדינה מגיע אותו יחס כמו לאזרחים שומרי חוק ?

  • 11.

    בעיה, כדי לעבור דה-הומניזציה צריך להיות קודם הומני... (ל''ת)

    י, 15/07/09 17:36

  • 10.

    nrg פחדנים ושמאלנים , לאחרונה הבעתי התנגדות למגמת הכותבים ורמתם

    mybs4 , 15/07/09 17:15

    הנמוכה , וגיליתי כי נחסמתי מהמחשב האישי שלי
    מעריב מגמתים ושמאלנים ניתן בקלות לבדוק את היחס בין כותבים ימניים וכתבים מהשמאל ההזויי ואת רמתם , זה פשוט מביש דוגמת גיא מרוז ועופר שלח אילו היו נותנים לגדי טאוב לכתוב לפחות היה מעניין לקרוא
    הקריאה להחרים את nrg מטרתה לעורר מחשבה והתנגדות
    ולכל הטוקבקיסטים בתשלום לכו לחפש מי ינענע אתכם
    הכוח לעם

  • 9.

    ואגב.. מי זה שמדבר יום וליל על התפשטות היהודים בגדה המערבית? (ל''ת)

    יהודי, 15/07/09 17:10

  • 8.

    נו, אז מה הבעיה?

    ארז, 15/07/09 17:08

    אני לא שמעתי אותך, או את חבריך, מקימים קול זעקה כאשר עולה קריאה ''לעצור את התפשטותם'' של חרדים או של מתיישבים באיו''ש (''מתנחלים'' בשמאלנית). אז מה ההבדל?
    חוץ מזה, הרי זה רק טבעי להתנגד להתפשטותה של קבוצת אוכלוסייה עויינת, כמו המיעוט הערבי. תהליך הדה-הומניזציה של המיעוט הערבי הוא תגובה נדרשת לדה-הומניזציה של היהודים, תופעה הרווחת בקרב הערבים, בארץ ומחוצה לה, ובקרב חלקים הולכים וגדולים בשמאל הישראלי (תופעה שכותב המאמר הנ''ל שותף לה).

  • 7.

    איש אינו מתייצב כנגד הגזענות השטירמרית של ש''ס

    ג'ורג', 15/07/09 17:02

    כנראה מתוך חשש לאבד קולות בציבור ה''מזרחי''.

  • 6.

    השמאל ודעותיו מסוכנים למדינת היהודים. (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 15/07/09 16:57

  • 5.

    נו, באמת. אתה לא מצפה שנגיב לך ברצינות...

    אליהו, 15/07/09 16:50

    מילא שהיית אומר שהימין יוצא נגד ערביי ישראל, לא הייתי מסכים איתך, והייתי אומר שאתה דמגוג, אבל עוד מילא. אבל הימין עושה דה-הומניזציה לערביי ישראל? מכיוון שאתה לא יודע מה זה דה-הומניזציה אז קשה להגיב לך ברצינות. הימין בדיוק להפך, מתייחס לערבים כאל בני אדם נורמליים לחלוטין, אבל כאל אוייבים. דה-הומניזציה?!? בתור איש שמאל מובהק (מצביע חד''ש) אני אומר שאתה רק גורם לנו נזק. אתה הופך את טענות השמאל למגוחכות...

    והשאליטה תמנע את מינוי ליברמן לשר החוץ? יקירי, אני משונאיו הגדולים, אבל אנחנו חיים פה בדמוקרטיה. כל עוד זה חוקי אז זכותו המלאה. וגם פה אתה משמש לנו כרועץ ע''י הגכחת טענות השמאל.

    • מצביע חד''ש ?! למה להסתתר מאחורי מסיכות (ל''ת)

      אתה ימני קיצוני ומן הסתם גם דתי, 15/07/09 17:37

    • השמאל הקיצוני לא צריך אף אחד שיגכיח את טענותיו

      אייל אשכול , 16/07/09 03:47

      הוא עושה את זה יפה מאוד לבד

      • ואילו אתה מגחיך את הימין עם טעויות הכתיב שלך (ל''ת)

        ALOS , 16/07/09 05:56

        • ואתה מעדיף להיתפס לקטנות,,,אבל כשאתה צריך להגיב עיניינית-אתה נעלם!!!

          (איציק) , 16/07/09 07:30

          ראינו את זה אתמול.

  • 4.

    אין תלונות

    shimon s. , 15/07/09 16:44

    אני לא רואה את השמאל מתלונן על דרישות להפסקת התפשטות של ישובים יהודיים בגדה, אם טוב הם בלי יהודים טוב לנו בלעדיהם

  • 3.

    אתה צודק אבל זה בגלל שמבחינה אנושית אין אף בעיה עם אף אחד מהדברים האלה

    יהודי, 15/07/09 16:35

    מבחינה אנושית ומבחינת צדק אין שמץ של שמץ של הצדקה למה מישהו שפתח מלחמה ביחד עם 5 מדינות אחרות במטרה מוצהרת לעשות רצח עם - אחר כך יבכה על תוצאות המלחמה הזו, ויש את כל ההצדקה שבעולם שהעם שניסו לעשות בו את רצח העם הזה ימנע את הבכי הצבוע והפתטי הזה.

    מבחינה אנושית וצדק אין שמץ של סיבה למה אזרח של מדינת לאום מסוימת לא יחתום על מסמך דמוי מגילת העצמאות שגם מדבר על חופש שיוויון וזכויות לכל.

    מבחינה תדמיתית שונאינו יציגו את החוקים האלה כלא לגיטימים ואז עוד יגידו שמזה יוצא שישראל עצמה לא לגיטימית.
    ולכן צריך להתנגד לחוקים האלה, גם אם אין איתם בעיה מבחינה מוסרית - ואכן אין שמץ של בעיה איתם מבחינה מוסרית מבחינת צדק ומבחינת הומניות.
    יש פה עניין של עלות תועלת, והרווח שיוצא מהחוקים הצודקים האלה הוא פחות מהפגיעה התדמיתית שהם יביאו.

    עכשיו אתה בטח תשתמש בהודעתי כהוכחה לדבריך - אבל תתמודד עם הטיעונים ולא עם שטויות.
    ועובדה היא שהחוקים האלה הם חוקים צודקים לחלוטין.

    לעומתם אמירתו של אטיאס אינה לגיטימית, אין בעיה שבאזור מסוים בארץ יש רוב ערבי כל עוד בארץ כולה יש רוב יהודי מוחלט ומוחץ שלא ניתן לשינוי.
    ואלא אם מדובר בישובים קהילתים בעלי ציביון מיוחד כמו קיבוצים (אם יש ערבי ציוני שרוצה לחיות בדרך החיים הזו - אין בעיה שיקבלו אותו גם לישובים הללו:)), אז אין שמץ של סיבה למה לא לאפשר למי שרוצה לגור איפה שהוא רוצה.

  • 2.

    הציונות נמצאת תחת מתקפת ''סיכוי'' עדאללה וכל החבורות האלה

    עיתונאי ציוני, 15/07/09 16:31

    קשה להיות ציוני כאשר קבוצות פוסט ואנטי ציוניות במימון זר נלחמות בו. אתה לא אח שלי ושל רוב הציונים היהודים במדינה מהימין מהמרכז ומהשמאל השפוי (כמה מעטים שנשארו שם).

  • 1.

    השמאל המטורף החליט שהאויב שהפך לאזרח, כעת אינו אויב

    ר.בקצה , 15/07/09 15:26

    ..כי הוא אזרח.
    אתם הבנתם את זה?
    תנו לאחמדינג'אד ת"ז כחולה ושלום על ישראל