אני חוזר ואומר: נתניהו, אתה מאבד את תמיכת התומכים שלך!
רובי בוזגלו, 17/03/11 06:49
אני חוזר ואומר: נתניהו, אתה מאבד את תמיכת התומכים שלך!
רובי בוזגלו, 17/03/11 06:40
שימוש דם הגיבורים למטרות פוליטיות
ישראלי שאכפת לו, 26/07/09 14:44
על המחוקק בכנסת להוציא את תנועת ''שלום עכשיו'' הקיצונית, אל מחוץ לחוק. (ל''ת)
עוה''ד חג'בי, 19/07/09 14:06
מעדיף להיות פורע חוק מאשר שופט עליון פושע חסר מעצורים
די נימאסתם שופטי העליון לכו הביתה !!!!, 16/07/09 21:33
זה קצת תמוה שמתנחלים משתמשים בטיעוני זכויות אדם, לא מרגיש לכם הזוי?
עובד, 16/07/09 12:17
ישראלית גאה, 16/07/09 15:59
ולא הזוי שארגוני זכויות אדם דורשים זכויות לרוצחים?
Darth Mohl, 16/07/09 18:01
האם בדקת כמה בתי ערבים ובדואים לא חוקיים הרסו לעומת בתי מתנחלים
ענת, 17/07/09 12:37
what a wonderful written article
si from n.y, 16/07/09 05:05
avievan , 16/07/09 03:48
מתנחל גאה, 16/07/09 01:35
לצערי אין לבגצ ערך לחייהם של חיילי צה''ל !
Dudu, 16/07/09 01:13
רבותי! נתניהו הוא נטע זר בליכוד!
איתי, 16/07/09 00:47
רועי קליין ז''ל הוא למופת כמו מאיר הר ציון כששרון היה שרון
Surfers Logic, 16/07/09 00:01
יש בזה משהו, אבל אתה עושה צחוק?
אייל סג''ל, 26/07/09 10:30
מבחינת בג"ץ הוא היה פושע מלחמה
~השם~ , 15/07/09 23:21
שאהרון ברק ילך כפרה על אחת משערות ראשו של רס''ן רועי קליין
אסי שמואלי, 15/07/09 23:13
מאיפה הרוע והשנאה הזאת של השמאל
עמי, 15/07/09 22:28
אם ציפתם מבג''צ , מרץ שיעשה צדק ליהודים ,אתם פטתים (ל''ת)
אדיוטים .ידוע שבג''צ לא יעשה צדק, 15/07/09 21:51
אמנון, 15/07/09 21:22
דוד הרסלע, 15/07/09 21:13
עליבות של הסניף של שלום עכשיו, בג"ץ!
mairmair , 15/07/09 20:48
דניאל, 15/07/09 20:20
בג"צ שאינו מיצג את ערכי הצדק ואת ערכי הציונות - אינו מיצג אותי
נחום שחף , 15/07/09 19:50
פעם היה תקווה שנתניהו ישנה הכל שיהיה ר"מ ,התברר שהוא משת"פ של השמאל (ל''ת)
שאבי מהעיריה , 15/07/09 19:05
אוהב את נתניהו המוכשר, אבל לצערי אתה צודק, השמאל תופס אותו בביצים
רון, טורונטו, 15/07/09 19:47
אפילו השמאל לא יכול לתפוס מה שאין
Jehova, 15/07/09 22:56
ל 18.58 מדוע פורע חוק ?,הרי מוסדות המדינה הקימו את התשתיות לנקודה.
נתן.ש מעלות., 16/07/09 05:23
יא הזוי, למי יש אינטרס להרוס דווקא את ביתו של גיבור ישראל ולא עפ''י חוק
יונה, 15/07/09 18:50
את השמאל החק ואישורי הבניה לא מעניינים
יוני, 15/07/09 17:19
מבקש הבהרות, 15/07/09 17:19
שחר, 15/07/09 16:18
panacea , 15/07/09 17:01
אז בוא גם נסלח למחבלים שנפצעו, הרי הם נפצעו! לא עבר עליהם מספיק סבל?!?
Mother Superior , 15/07/09 17:44
ציניות.... בגלל שהם מתעקשים לרכב על המשפחה השכולה
Mother Superior , 15/07/09 18:34
ממש טחמטום- האם משפחתו של קליין ז"ל באה לבצע פיגוע?
panacea , 15/07/09 19:16
מי השווה ככה? רק אתה! אתה המטומטם פה.
אורן, 16/07/09 00:30
האפרטהייד בישראל הוא נגד היהודים בלבד.
לא יאומן כי יסופר, 15/07/09 17:04
באמת לא יאומן-מה דעתך להחליף את זכויות הערבים והיהודים במדינת ישראל???
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 18:08
E, כבר דאגתי לך. אתה אפילו לא דמגוג בשקל. גם חצי שקל זה הרבה עבורך
זיו_! , 15/07/09 20:14
זיו, כמה ארוך ככה חלש-ובאופן מפתיע גם כמעט תרבותי אחרי כל השקרים והרשע
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 21:01
טוב. נו. נאלץ להגיב שוב. אתה פשוט לא שם נקודה בסוף
זיו_! , 15/07/09 21:54
זיו-אתה מתקדם ויש לך כמה ציוני ''עובר''(בקושי)-והיכן ההתנצלות על השקר???
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 22:48
E, תשמע לפעמים יש לי הרושם שאתה קורא באמת דברים אחרים
זיו_! , 15/07/09 22:58
זיו-מריחה במברשת רחבה נשארת מריחה...ביקשתי ממך פוינטר לדבריך על ביילין
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 23:11
אחד- אתה לא משכנע אפילו את עצמך
gilberet , 15/07/09 22:09
גילברט-טיעוניך אינם רלוונטיים-אין לעם ישראל''זכות התפשטות'' מחוץ למדינתו
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 23:05
חבל שאינך מבין את מהות הגשמת חזון המדינה הציונית-אין לנו''זכות התפשטות''
Ehad Haam-Zionist, 16/07/09 00:20
לא יאומן כי יסופר, 15/07/09 21:27
אני מוכן לתנאים של ערבי ישראל ,שמקבלים זכיות בלי חובות . (ל''ת)
ותיקשורת אנטי ציונית שמגבה אותם, 15/07/09 21:56
ציוני גאה, 15/07/09 16:16
העובדות:לערבי 97 מ''ר מגורים,ליהודי רק 90 מ''ר
איתן, 15/07/09 16:13
את בתי המחבלים בירושלים שדרסו ורמסו כל מי שהיה בדרכם-הרסו?????
דבורה ש. , 15/07/09 15:52
כתיבה פופוליסטית דמגוגית של בנו של הדמגוג הפופוליסט הקשיש (ל''ת)
הדוד של יריב, שורת המתנדבים, 15/07/09 15:28
יוסי, 15/07/09 15:23
לאזרחים ישראלים אין כל מעמד חוקי מוסרי מעבר לקו הירוק (ל''ת)
ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 15/07/09 15:22
יהודה , 15/07/09 21:33
אין בית, 15/07/09 15:21
בדיוק, אז מה ? נעשת עברה ולא תידון בבית משפט? לחרוש את כל ההתנחלויות ו (ל''ת)
אוזניים לכןתל, 15/07/09 15:14
דרומי, 15/07/09 15:09
עפ"י החוק במדינת ישראל, המילים שכתבה הם הסתה לאלימות - עבירה פלילית (ל''ת)
מלחמת קודש , 15/07/09 18:10
''כל מי שירים את ידו על ביתי - אגדע את ידו'' (מ. חשין)
כך זה נשמע חוקי יותר, 15/07/09 20:52
~השם~ , 15/07/09 23:26
קודם כל הערבים יעזרו בבייניש עד הסוף ..בכדי להחריב את
בוקסר , 16/07/09 00:13
מי שמפנה היום יהודים מיו''ש, יברח איתם מחר מתל-אביב (ל''ת)
להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון, 15/07/09 14:54
סבא וסבתא שלי שכלו בן, למה להם הורידו את המרפסת? (ל''ת)
הם היו מורידים אותה בעצמם אם היה סיכוי שתביא שקט.., 15/07/09 14:53
היימין אשם במשקורה ,בבג''צ ובתיקשורת .הפחד להתעמת עם החברה (ל''ת)
ביימין יודעים לייל , אין לכם עמוד שידרה, 15/07/09 14:49
העיקר שמתנחלים לא מנצלים את השכול לקידום מטרותיהם
שוקו, 15/07/09 14:40
ומה הערבים שבונים לא חוקית מנצלים לקידום מטרותיהם? (ל''ת)
למה החוק חל תמיד רק על היהודים?, 15/07/09 17:07
ענת, 16/07/09 00:22
כל מדינת ישראל היא התנחלות לא חוקית
נח, 15/07/09 14:37
cordelia , 15/07/09 16:42
מנו, 15/07/09 14:37
צריך לפנות אבל בצורה מסודרת שתתחשב במצב המשפחה בלי הביזיון הנוכחי
בעד פינוי, 15/07/09 14:33
טוב שלא הזכרת את השואה, 15/07/09 14:27
מסכים שיש אפליה וזה גרוע אבל מה הסיבות?
ערן ארז, 15/07/09 14:22
אתה בלבלן לגמרי 91 צודק בהחלט!
שימי, 15/07/09 14:19
מזמן בג''ץ מקבל החלטות עפ''י מידע מסולף ושקרי שמציגים לו ארגוני שמאל . (ל''ת)
והצד השני(בד''כ פרקליטות)מתרשל בעבודתו, 15/07/09 14:13
ידוע ששלום עכשיו מקבלים כספי מארגוני טרור ועושה את העבודה עבורם (ל''ת)
בגץ משת''פ של הטרור, 15/07/09 14:08
לחתום על העצומה נגד הריסת ביתו של רס"ן רועי קליין!
יהודה , 15/07/09 13:49
במקום חתימות צריך לבקש מ-ה' שיעביר
עם ישראל חי, 15/07/09 16:13
מניפולציה רגשית מכוערת מעין כמוה
רני, 15/07/09 13:35
היי פושטק, חלק ניכר ממעשיו זה בחירת מקום ביתו.
עמית, 15/07/09 13:48
רני -אתה שרץ ולא ההתיישבות של רס''ן קליין ז''ל
יוסי, 15/07/09 15:25
אילו היה רועי הי''ד קיבוצניק המדינה האנטישמית היתה נוהגת אחרת! (ל''ת)
קורן נאוה טבריה=חבל שלמחנה הסרוג לא נופל האסימון!, 15/07/09 13:35
בג''ץ קבע - ערביי ישראל פורעי הבנייה פטורים מעונש (ל''ת)
להרוס רק לחיילים שתורמים למדינה, 15/07/09 13:27
חסינות מאחריות פלילית נוסח העצני
הדר הראל, 15/07/09 13:24
לצערי יש כאן עדין מגיבים מטומטמים מימין שלא הבינו שנתניהו תומך בביניש
שאבי מהעיריה , 15/07/09 13:19
לשאבי הכסיל , כל יום אתה מעתיק את אותה תגובה מטומטמת
ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/07/09 15:58
כולנו מתארגנים לעצור את הפינוי..
דידיד, 15/07/09 13:08
די כבר להסתה ולשקרים המניפולטיביים שלכם
Mother Superior , 15/07/09 12:59
ליאת, 15/07/09 13:59
Mother Superior , 15/07/09 15:40
יהודי, 15/07/09 15:54
מי אמר שהם גנבו? אבל הם עברו על החוק, וזו עובדה
Mother Superior , 15/07/09 16:17
הניצול הציני והמגעיל הוא מצדכם
gilberet , 15/07/09 15:30
Mother Superior , 15/07/09 15:43
אמא, זה נחמד הטוויסט הזה שאת שמה לסיפור.
זיו_! , 15/07/09 19:56
Mother Superior , 15/07/09 22:10
כולה שודד קרקעות. ההתנחלויות הן פשע מלחמה החייב להיפסק
העצני מבלבל, 15/07/09 12:56
זה רק מראה על שיקול הדעת שלך. תפסיק לכתוב טורים.
ערן, 15/07/09 12:54
יו''ש שייכת לעם ישראל, ירדן שייכת לפלסטנאים. עזה שייכת למצריים מי שהפסי (ל''ת)
יד שטח במלחמת השמד על ישראל, לעולם לא יקבלו בחזרה, 15/07/09 12:47
אז קודם תספח את השטח ואחר כך הענק אזרחות לנייטיבס ורק בסוף תתנחל (ל''ת)
מענה ל 88 כסיל מצוי, 15/07/09 17:44
הערבים בונים בכל הגליל המערבי ווילות על ווילות בתוך שדות ועל הגבעות (ל''ת)
למה להם מותר, לא רישיון לא אישורים לא ארונונה,, 15/07/09 12:41
Rais , 15/07/09 12:16
MRO1301 , 15/07/09 12:06
מדוע ערוצי התקשורת מתעלמים? הארץ, ידיעות, 22 10 לא מתייחסים לעוול הזה? (ל''ת)
מחרימה את ערוץ 10, 15/07/09 12:00
כל כך עצוב - למחבלים עושים אלף דיונים עד שהורסים להם את הבית
פנדה , 15/07/09 11:55
העצני ומעריב הכסילים הצליחו ברשעות בהסתה הדמגוגית
ALOS , 15/07/09 12:34
ALOS, הם לא צריכים אפילו להתאמץ. בג"צ אכן עם "אצבע קלה על הדק" ההריסה
זיו_! , 15/07/09 12:39
מי עשה שימוש באלמנה? האם המקרה אינו אמיתי? סיפרו סיפור עצוב
panacea , 15/07/09 13:04
ALOS, אני עדיין ממתין ליום בו פשוט תענה לי בעובדות במקום להתחמק
זיו_! , 15/07/09 14:10
גור בר יוחאי, 15/07/09 16:31
גור, השתדלתי לא להיות ציני ולענות ברצינות. קבל.
זיו_! , 15/07/09 17:29
כי מי שחי תחת כיבוש זכויותיו כבר רמוסות ועדין זקוק להגנה (ל''ת)
אזרחי הכובש חוגגים בעזרת כידוני הצבא, 15/07/09 17:49
זהו? הצלחת לשמור על ''לשון נקיה'' למשפט אחד, ונשברת?
Eחד, 15/07/09 13:56
לא רק ביו''ש, אלא בכל הארץ ישנם עשרות אלפי(!!) בתים לא חוקיים של ערבים (ל''ת)
קיבוצניק, 15/07/09 11:47
כל אדמת ארץ ישראל שייכת ליהודים, הערבים פלשו לאדמותינו ויש להוציאם
על אפת וחמתם של השמאלים, 15/07/09 11:41
גם השבטים היהודים פלשו לארץ ישראל. היו פה אנשים לפני שבאנו.. (ל''ת)
הי לנו תירוץ - אלוהים הבטיח. אבל זה עדיין פלישה, 15/07/09 14:44
שלמה פירטוב, 15/07/09 11:38
מדהים איך כל הגובניקים מגיבים על גיבור ישראל
ד''ר שלו, 15/07/09 11:36
בן משה, 15/07/09 11:26
כמה שאתה צודק, וגם שכחת את זילות השואה שהם רגילים לה, העלבונות
panacea , 15/07/09 13:07
משקיף, 15/07/09 11:25
עומר, 15/07/09 11:09
העצני זה מאמר ציני נמוך מניפולטיבי שרוקד על השכול ומעוות את הדיון (ל''ת)
זו פוליטיקה צינית ונצלנית של השכול במיטבה!, 15/07/09 11:06
Rais , 15/07/09 10:54
לך להתאשפז באברבנאל עם נאווה קורן מטבריה .. (ל''ת)
שמאלן וותיק שבנה את מדינת ישראל במו ידיו, 15/07/09 11:31
קצת צניעות שמאלן שבנה את מדינת ישראל עם עוד רבים אחרים גם ימינים (ל''ת)
יופיטר יופיטר, 15/07/09 19:10
ארז, 15/07/09 12:31
איתן, 15/07/09 10:49
בג''צ הוא סניף של שלום עכשיו, ושופטיו מיתממים כשהם לא מבינים את הזעם
גל, 15/07/09 10:44
''שומרי חוק''? תגיד לי אתה דפוק? בנה בית בישראל, זה פשע??
שמאלנים, נמאסתם!, 15/07/09 10:43
פששש..איזו שפה נקיה. שב בלול..מנתחבל.. ALOS, החום מעיק עליך או מה?
זיו_! , 15/07/09 12:36
לזיו ! ,אני מתעב לאומנות דת וקוזקים נגזלים, אזי לשיטתך אני שמאלני
ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/07/09 18:26
אממ..אוקי. כנראה משהו אצלי דפוק לגמרי. איך בדיוק התגובה שלך קשורה אליי
זיו_! , 15/07/09 19:48
הגדה היא ב''ארץ ישראל'' אך מחוץ לשטח מדינת ישראל
אבא של ערי ובעלה של יוהנה '' כותל הברזל'', 15/07/09 18:13
ALOS, בוקר טוב. ההסתה היא רק של השמאלנים.
זיו_! , 15/07/09 10:50
העצני דמגוג מניפולטיבי ומסית . העצני לא מתעניין בשלום האלמנה
ALOS , 15/07/09 11:28
איזה שובניזם ממי שאמור לייצג את השמאל...
פנדה , 15/07/09 11:58
שוביניזם הוא להשתמש באלמנה לצרכים פוליטיים. כמו העצני.
ALOS , 15/07/09 12:25
ALOS, אתה באמת מתדרדר נפשית וגם לוגית
זיו_! , 15/07/09 12:33
זיו אתה רוצה סטירה עם הנעל.? תתחנן . סגנונך לא מתאים לדיון.
ALOS , 15/07/09 12:36
:) אני מציע שתקרא אתה שוב את מה שכתבת. אולי לא הבנת מה שכתבת בעצמך
זיו_! , 15/07/09 12:44
לעתים היה נדמה שהתחלת להתנהג כבן-אדם וניתן איכשהו לנהל איתך דיאלוג
panacea , 15/07/09 13:10
זיו מה הבעיה? אולי עדיף להשתדל אצל השלטונות שיפצו אותה בדירה ברמת גן
בולס שקמים, 15/07/09 18:32
הייתי צריך לנחש שהאבירות שלך להציע לה דירה בר"ג לא נובעת מרצון טוב
זיו_! , 15/07/09 19:51
Rais , 15/07/09 11:38
ALOS, הלוואי ויוגה היתה עוזרת לך. היינו מממנים לך את השיעורים
זיו_! , 15/07/09 12:34
כשאתה מגדף אותי, במקום להתעמת איתי בעובדות, אני מבין שכנראה אני צודק
זיו_! , 15/07/09 12:43
כל מילה בסלע! כתבה חשובה מאד.אני עצמי איש צנחנים....
גיל רעם., 15/07/09 10:28
כל עוד לא יקום גוף שיפעל בשיטות ''שלום עכשיו'' - יצלם, יקיים מעקב
רני, 15/07/09 10:28
נכון ביותר, אך תמיד ה''נגד'' מפעיל יותר מהבעד. חבל מאד!
עורו אחים, עורו, 15/07/09 12:07
זה לא יעזור גם אם יקימו אירגונים כאלה
פייגלניסט, 15/07/09 12:41
המשך המלחמה היא חוסר נכונות להכיר בטעויות היסטוריות! (ל''ת)
בשביל שליט החי לא עושים כלום אבל בשביל מת ילחמו, 15/07/09 10:25
די כבר עם פולחן המוות הישראלי! זה חולה ואובדני! (ל''ת)
זכרונו לברכה אבל זה לא סיבה להביא מלחמה נוספת, 15/07/09 10:24
צריך לחוקק את חוק פיזור הבג''ץ.
צחי, 15/07/09 10:20
שלא יבנה את הבית שלו במקומות לא חוקיים.. (ל''ת)
בשביל קליין יסכנו את המדינה בשביל שליט לא?, 15/07/09 10:17
במדינה נורמלית היו דואגים גם לשליט- מפסיקים ביקורים למחבלים,
עינת, ערד , 15/07/09 11:01
כמה אוויל אפשר להיות? עד עתה הכל היה חוקי וביצוע התשתיות על-ידי משרד
panacea , 15/07/09 13:14
אסף, 15/07/09 10:12
sahar_m10 , 15/07/09 13:08
sahar הנך מערב בדיון-אולי בזדון -בין מדינת ישראל לגדה המערבית (ל''ת)
לא יעזור לך כלום , הינך חסר מעמד חוקי בגדה, 15/07/09 18:42
ואם אתה מתנחל + מת אז בכלל אתה קדוש שכל מעשיו קדושים. (ל''ת)
דוד שלי נהרג על הכנרת ולהם הורידו את המרפסת, 15/07/09 14:46
דוגמא יפה לקורס תקשורת: איך מוציאים דברים מהקשרם...
גל-יה , 15/07/09 10:04
צודק צודקת! העיקר בשביל שליט לא ישחררו מחבלים אבל בשביל קליין ימשיכו (ל''ת)
את הכיבוש ויביאו עלינו מלחמה! צביעות ימנית דתית!!, 15/07/09 10:22
panacea , 15/07/09 13:16
מה שמעניין הוא שהתקשורת מיהרה להעלים ולהשתיק את העניין
דני, 15/07/09 10:01
מר העצני, הבית של הגיבור קליין איננו נמצא במדינת ישראל
אחד העם, 15/07/09 09:54
טוביה, 15/07/09 10:45
טל, 15/07/09 10:48
ומה עם אכיפת החוק מול הבדווים שבונים בנגב?
עינת, ערד , 15/07/09 11:03
ארץ ישראל לא שייכת לאף אחד , הטיעון שלך הוא דמגוגיה לאומנית
''ארץ ישראל'' שלנו?? כמו דויטשלנד איוור אלס!, 15/07/09 18:52
גם הבית שלך לא שייך כניראה לאף אחד, זו דמגוגיה קפיטליסטית
gilberet , 15/07/09 23:16
עם כל הכבוד להיותו גיבור ישראל יהי זכרו ברוך
אני, 15/07/09 09:50
מאמר ציני המנצל את השכול לרמיסת החוק.
אב שכול, 15/07/09 09:43
אני לא יודע אם אתה באמת אב שכול או שזה לצורך העניין
ד''ר א''י כהן, 15/07/09 10:10
צודק!! אבל הימין והדתיים חיים וניזונים מפולחן השכול - כלי פוליטי! (ל''ת)
השכול הוא כלי לשימור המלחמה ואי הכרה בטעויות עבר!!, 15/07/09 10:27
דווקא המגיב מעליך מתהדר בכינוי "אב שכול" ולא בתמימות
פנדה , 15/07/09 12:05
ארז, 15/07/09 10:36
ארז . ''היהודי למולדתו'' זה אך ורק בתוך הקוו הירוק [יש מצב פוליטי נתון] (ל''ת)
כשתהיה בריון כמו ארה''ב או רוסיה אז תקבע בעולם, 15/07/09 18:56
Rais , 15/07/09 10:58
תתבייש בעצמך. חמלה כלפי יתומות ואלמנה,אין בך, ועוד:
panacea , 15/07/09 13:24
צפורה, 15/07/09 09:37
העצני.הקטן ..איפה אתה היית במלחמה ? באיזה כח לחמת ?
קצין לוחם גולני שהיה במלחמה, 15/07/09 09:35
מתנחלים טובים רק כדי למות עבור אזרחי מדינת תל אביב. תהרסו קודם בתים לא (ל''ת)
חוקיים בנגב ובגליל, 15/07/09 10:25
בתי הקברות מלאים בתל אביבים יותר מאשר במתנחלים אז תסתום!! (ל''ת)
תתבייש לך! קודם נתקן את עצמנו אח''כ נבוא בדרישות, 15/07/09 14:49
האם דעותיו של העצני פסולות בגלל שלא שירת במלחמה???
יהודה , 15/07/09 10:58
רס"ן רועי קליין הי"ד הוא רק דוגמא
משהן , 15/07/09 09:22
ד, 15/07/09 09:17
דרושה הפגנת המונים אדירה במימדיה. לא לאפשר את ההריסה.
דרור, 15/07/09 09:12
אני נגד פינוי יהודים. עם זאת, במקום כתבה קיבלנו מניפולציה
איש ימין, 15/07/09 09:08
אתה טועה. זה שהוא נהרג במלחמה זו בהחלט סיבה להקל עם משפחתו (ל''ת)
האיש נתן למדינה את חייו. אפשר לתת לו בתמורה טופס 4, 15/07/09 11:15
או לחילופין דיור חילופי בכל מקום בתוך מדינת ישראל ''קו ירוק'' (ל''ת)
טופס 4 הוא טופס השריר רק בגבולות המדינה, לא בגדה, 15/07/09 19:07
יניב, 15/07/09 09:06
גבור ישראל שנתן נפשו להציל את חיליו,
צפורה, 15/07/09 09:35
ארז, 15/07/09 10:37
יניב, כדאי ללמוד לפני שמדברים שטויות ומביישים את עצמך. הקרקע אינה גזול (ל''ת)
אלה אדמות מדינה ולא אדמות פרטיות. לך תלמד, 15/07/09 11:16
אתם יכולים להאשים את בג"צ את האדמה את העצים
שמעון הצדיק , 15/07/09 08:57
צדיק אתה!! ישר כוח על הדברים. הפוליטיקאים בורחים מאחריות
הביטניק מאשדוד, 15/07/09 09:50
ההיתר להחריב את ביתו של רועי קליין הי'ד מזכיר לי את סיפור סדום
משה בודק, 15/07/09 08:56
ו"הומאניות" היא טיעונם של הבוגדים
ziv78 , 15/07/09 08:55
הומניות היא ערך עליון. כיהודים אנחנו צריכים להוקיר אותה! (ל''ת)
אנחנו שהיינו קורבן לדה הומניזציה!!!, 15/07/09 10:19
זיו, מסכים אבל יש לך טעות אחת.
יהודה , 15/07/09 11:10
יהודה , למה הינך מצפה שאכבד את מי שנתפס לדת שהיא אמונה ת/טפלה (ל''ת)
ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/07/09 19:13
בגלל ש"האחר" גם אם הוא שונה ממני הוא אדם.
יהודה , 15/07/09 21:22
ע, 15/07/09 08:48
מתי יוסרו מאחזים בלתי חוקיים...
ארז, 15/07/09 10:38
אתה צודק. באמת ''עשו ממנו גיבור''. הוא לא קפץ על הרימון, אלא נפל במקרה (ל''ת)
הוא לא התכוון להגיע ללבנון, רק טעה בדרך לשינקין, 15/07/09 11:18
אני, 15/07/09 11:56
אלי מהנגב, 15/07/09 08:44
ארז, 15/07/09 10:39
כי (איו''ש=מונח מכובס ) השטחים המוחזקים הם מחוץ למדינת ישראל (ל''ת)
ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 15/07/09 19:17
מילא לאנוס, לגנוב, למעול ולהשחית רכוש
משה, 15/07/09 10:49
צדיק, 15/07/09 08:43
אלי מהנגב, 15/07/09 11:18
זהו זילזול במשלם המיסים למשלם המיסים יש מעמד מהתורה
נחמיה , 15/07/09 08:34
הזכות להפר חוק - אינה מתנה המובטחת לנופלים,,, גם לא 70 בתולות,,, (ל''ת)
כהרגלו,,, הימין רוקד על דם המתים,,,, 15/07/09 08:34
לא מתאימה לך הכתבה הרגשנית והדמגוגית הזו. מה הקשר בכלל?
Eחד, 15/07/09 08:34
''הקרבת חייך למען המולדת וחיי חייליך לא מקנה לך זכויות אלמנטריות''. שקרן (ל''ת)
ביזוי המת !!! וטיעון ימני מצוי !!! סחטנות מהשוק, 15/07/09 08:32
אתה מבזה את מות הקדושים של רס''ן רועי קליין !!! קדוש נערץ !!! (ל''ת)
אי חוקיות של מאחזים לא ניקבעת לפי גבורת תושביו !!!, 15/07/09 08:28
ziv78 , 15/07/09 08:58
שלו, 15/07/09 08:27
ארז, 15/07/09 08:42
יונתן, 15/07/09 08:59
רועי קליין הוא גיבור. נקודה. והזילות בכבוד האדם המדהים הזה שאתה מפגין
זיו_! , 15/07/09 09:31
''ונשמרתם לנפשתוכם במאוד מאוד''
שלו, 15/07/09 10:28
לאומנות? אה. אתה מתכוון לציונות. אותו דבר עלום שלך אין?
זיו_! , 15/07/09 13:57
ל 08.27 רועי קליין ז''ל קדוש בעיני,ותגובתך גובלת בחילול השם.
נתן.ש מעלות., 15/07/09 09:55
בקרב? או הבנתי.. אתה מתכוון כשהם מתפוצצים בקניונים ואוטובוסים?
זיו_! , 15/07/09 13:59
זבל שכמוך-לדעתך רועי קליין בחר למות במלחמה שנראית לך מיותרת?
panacea , 15/07/09 13:30
זלמן כץ, 15/07/09 08:23
תגידו מלמדים הבנת הנקרא שם בצפון תל אביב?
אורן גלמן, 15/07/09 08:54
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 15/07/09 09:35
הוא הביא נימוקים-חוץ מזה: איפה החמלה היהודית שמפגינים כלפי
panacea , 15/07/09 13:42
יאיר, 15/07/09 08:15
הפואנטה היא לא גבורת רועי קליין
עיתונאי ציוני, 15/07/09 08:13
גניבת קרקע,גזל,עושק,קולוניאליזם וזניחת שליט חיסלו את ישראל
מרינה, 15/07/09 08:10
שלמה כהן, 15/07/09 07:58
ארז, 15/07/09 08:46
את הדמגוגית, קליין ומשפחתו לא עברו שום עבירה פלילית ןלא עבר שום עבירה!
נודניקית, 15/07/09 08:54
עו''ד איפכא מסתברא, 15/07/09 07:54
לתגובה עניינית מגיעה תגובה עניינית
ירושלמי, 15/07/09 08:42
רונן גולדשטיין, 15/07/09 07:34
למרצ לא איכפת מגבורתו של רס"ן קליין
התרנגול , 15/07/09 07:33
הפקיר את אשתו וילדיו-לא גיבור - פשוט לוזר שלא שרד ביבלל חינוך לקוי
אמיר, 15/07/09 07:21
נקווה שבקרוב נזכה לומר עליך "יהי זכרך מקולל".
התרנגול , 15/07/09 07:35
Eחד, 15/07/09 08:42
איש דוחה וכפוי טובה, לך לעזאזל!
ציוני אמיתי לא טרמפיסט, 15/07/09 08:44
אזרח פשוט, 15/07/09 07:19
אכן לגיבורים מתים מגיע יחס מיוחד
מלה טובה , 15/07/09 06:58
לאביר שומר החוק, מה לגבי ההתפרעות המגזר הערבי?!
צביעות והתחסדות, 15/07/09 07:02
מלה טובה , 15/07/09 09:10
בסדר, אז הכותב השתמש במילה "בתמורה" שלא במקומה.אז מה?
panacea , 15/07/09 13:50
יעל, 15/07/09 06:55
בגלל שהוא מת לא צריך להחזיר את הגניבה ?
גיורא, 15/07/09 06:39
תומר רשקובצקי, 15/07/09 07:19
כמה פעמים שלא תחזרו על השקר...
ארז, 15/07/09 08:52
לגיבורים מתים כמו רס''ן קליין מגיעה הערכה רבה-לא דמגוגים שירכבו על זכרו
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 06:08
ארז, 15/07/09 08:50
אז ''העצני גוניור'' אמר..מי אמר לך שזאת אמת??בג''צ החליט על סמך העובדות!! (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 15/07/09 16:28
יש כשל מוסרי בהשוואה בין ''הוקמה כחוק'' לבין ''הקמת קולוניות'' (ל''ת)
יפורקו הקולוניות של אזרחי ישראל בגדה, 15/07/09 19:32
כנראה שייש לך בעיה בהבנת הנקרא - תנסה שוב
Ehad Haam-Zionist , 15/07/09 09:06
הסוכנות היהודית והממשלות שאישרו ,עשו פשע מוסרי ואיוולת מדינית (ל''ת)
נחום גולדמן נ''י, 15/07/09 19:35
Avi, 15/07/09 11:53
אתה באמת לא בסדר או שאתה רק עושה את עצמך?
יהודה , 15/07/09 08:41
ALOS בסדר גמור ושואל שאלות נכונות! מחזקת את ידייך! (ל''ת)
בשביל שליט לא ''יסכנו'' אותנו אבל בשביל קליין כן?!?!, 15/07/09 10:21
מי ששם את האלמנה של רועי ז"ל במקום בעייתי .הוא המניפוליטיבי .
ALOS , 15/07/09 10:37
יהודה , 15/07/09 11:06
שמוליק, 15/07/09 11:49
יהודה, עזוב.הם פשוט ירדו מהפסים, טיעוניהם הדמגוגים השקריים
panacea , 15/07/09 13:52
רק העתירה פוליטית ? ולגור שם זה לא פוליטי (ל''ת)
ליהודה איש קריות . יהודי אוויל משריש, 15/07/09 19:40
יהודה , הינך מתעקש לא לקלוט את הפשע המוסרי בלהיות בשכונת היובל (ל''ת)
יש לשקם את האלמנה והיתומים בתוך מדינת ישאל, 15/07/09 19:38
יהודה , 15/07/09 21:15