• 64.

    ומה אם האב???אי דיווח משמעו שותף לדבר עברה. (ל''ת)

    clair, 09/08/09 10:16

  • 63.

    היתעללות של אם

    שירן, 27/07/09 15:01

    אני חושבת שזה לא משנה דתיים או חילונים כשהחילונים עושים משהו זה יוצא לעיתונות בדיוק באותו רמה אני חושבת שהאמא הזאת צריכה לשבת כמה שנים טובות היא לא ראויה להיות אמא יש לה לב של שטן אני מקווה שימצאו פיתרון טוב לילד הזה רחוק ''מהאמא'' שלו...

  • 62.

    כך יהודים לא מדברים ליהודים לכולנו יש אותו אבא

    משיח, 23/07/09 02:29

    הי שכל האנשים הצוחקים על החרדים שירגעו
    אכן אישה זו היא חרדית ובגללה לא צריך להכניס את כל החרדים בפרשה היא אחת ויחידה עד כה בחיים לא היה דבר כזה ולא יהיה כולם יהודים ואנחנו יודעים טוב מאוד שכך לא מתנהגים
    אז בבקשה בלי הכללות
    והעיקר שיבוא משיח ויוציא את כ-ו-ל-נ-ו
    מהגלות הפנימית של כל אחד בשור''ט

  • 61.

    אתם כתבתם שתסמונת מינכהאוזן-

    !!!, 16/07/09 17:46

    גורמת לכך שהאדם הלוקה בה פוגע בעצמו כדי לזכות ברחמים ובחמלה מצד שאר בני המשפחה.
    היא לא פגעה בעצמה!!! היא פגעה בבן שלה!!!
    והיא צריכה לשלם על זה ביוקר.
    נימאס שלכל פושע נלוז ונאלח מצמידים הגדרה פסיכית ופסיכיאטרית רק כדי להקל על עונשו.

    • צודק

      אורי, 17/07/09 00:51

      וזה נכון מאוד כל עבריין מנצל את החוק הזה
      צריך להקים בית כלא לפסיכים ופסיכותים
      אם מכות חשמל

  • 60.

    יש לי רק דבר אחד לבקש מאלוהים:

    דנה, 16/07/09 17:46

    שלא ייתן לאף אחד להיוולד לעולם שחור כזה!!!! מאחלת לאישה הזו שתישרף בקרוב באש הגיהנום!!! לה ולכל החרדים המטורפים האלו, שאלוהים ישמור, מה שבאמת קורה שם בגטאות ההזויים שלהם!!!
    המדינה חייבת להפעיל יותר אמצעי אכיפה!!!
    הם חולי נפפפפפפפפפפפששש!!!

    • בבקשה לשקול מילים!!!

      שלומית, 17/07/09 15:16

      הלו הלו תרגעי...זה שמישהי אחת מתוך ציבור שלם פושעת לא הופך את כל הציבור לכזה!!!
      לא זכור לי שכשתפסו רוצח או מישהו מתעלל מהציבור החילוני-אמרו בגלל זה שכל הציבור החילוני חולה נפש אז בבקשה לשקול מילים לפני שמכלילים ככה ציבור שלם!!!!!!!יש בינהם אנשים מקסימים וטובי לב שאולי כדאי לך פעם לנסות ולהכיר אותם לפני שאת יורדת עליהם ככה..וזה שאישה בודדת מתוכם התעללה בבן שלה ואכן מגיע לה על זה עונש זה לא מעיד כלום על הציבור שמתוכו היא באה!

    • הגרמנים של אז. לא לא הבדילו בין חילונים ודתיים. גם להזכיר

      בוקסר , 20/07/09 16:53

      לך דנה.הגרמנים היו עם תרבותי וחילוני.
      למרות שהם לא הבדילו בין דתיים וחילונים הם דומים לך לפחות במשהוא .גהם היו גזענים כמוך.

    • תטפלי דחוף בעצמך!!את במצוקה

      בריאה בנפשה, 13/08/09 03:23

      זה ברור מכל מילה שכתבת!לא מאחלת לעצמי לפגוש אותך לעולם,,איזה פחד..איזה שנאה!אם אלה ''אחינו'' היהודים, אפשר ורצוי לפטר את השונאים שלנו כולם.את שמה אותם בכיס הקטן!פשוט עצוב!

  • 59.

    צריך לעקר נשים כאלה

    א, 16/07/09 15:06

    אין לה זכות להיקרא ''אמא'' פשוט זוועה!!!

  • 58.

    חילול ה' של ממש !

    מעבר לאופק, 16/07/09 14:18

    לצערינו לרווחה איןמענה לכל מצוקה ,
    אם האישה הזאת חולה היא צריכה עזרה .כמו כל אדם אחר בלי הבדל של חרידי או חילוני .

    אולי היה אפשר למנוע את כל המהומות הללו ע''י זה שהיו שמים את האישה במעצר בית,בגלל המצב הנפשי שלה וההריון, להצמיד לה קצינת מבחן כך להרגיע את הרוחות .
    זאת קהילה מאוד סגורה שמחפדת מכל גורם חיצוני שמתערב בחיי הקהילה .
    ובכל זאת
    תורת ה' היא תורת חיים!!אסור לנו להעלים עין אם יודע על מקרים כאלה חייבים להתריעה ולא לחשוב שזה לשון הרע או סוד משפחתי שיפגע בשידוך או גילוי עריות כי יש פה קורבנות רכים שלא חטאו .

  • 57.

    סיפור כואב, שיצא מכל פרופורציה

    אריאל - סטודנט לרפואה, 16/07/09 13:43

    לא נראה לי שהרופאים הצליחו לגרום לילד לחזור למשקלו התקין עדיין. אני מקווה שהילד יבריא בקרוב, אבל עד שזה יקרה, ויוכח שהילד יכול לגדול על תזונה רגילה, יהיה מוקדם מדי לקבוע שהסיבה שהילד ירד במשקל בצורה כה קשה, היא הרעבה.
    בכל מקרה. אני מרגיש שהסיפור יצא מכל פרופורציה. תסמונת מנכהאוזן היא תופעה ידועה ברפואה, זוהי מחלה נפשית של ההורה, עם תוצאות הרסניות לילד, למרות שלרוב אין להורה החולה כוונה להזיק. המחלה הנפשית הזו קיימת בכל המגזרים,והיא אחת מהאבחנות האפשריות (הרופאים יגידו אבחנה מבדלת) של ילד חולה המבלה הרבה זמן בבית חולים. חות מאבחנה זו, קיימים אבחנות רבות היכולות להסביר ירידה חדה במשקל אצל ילד, סרטן היא אחת מהן, ויש גם מגוון של תסמונות תת-ספיגה, דלקות כרוניות, ומחלות גנטיות נדירות, שאת חלקם אנו ממשיכים לגלות, ויקח זמן עד שנוכל לקבוע בצורה וודאית את סיבת הירידה במשקל של הילד.
    אז מה קרה כאן.
    הצוות הרפואה של הדסה ע''כ כנראה העלה חשד להזנחה של ילד, וכפי שמחייב אותם ההחוק, הם דווחו זאת לשלטונות הרווחה. חשוב להביר שחובה זו קיימת גם כאשר החשד הוא חלקי ולא בטוח. ובעקבות כל תלונה כזו, המשטרה וגורמי הרווחה חייבים לפתוח בחקירה, שהיא כמובן יכולה להיות מאוד קשה עבור הורים, שצריכים להתמודד עם האשמות של פגיעה בילד, שלרוב הם אוהבים מכל נפשם, ומקדישים עבורו את כל כחם וכספם. הרבה פעמים, בתום החקירה החששות להזנחה מתבררים כלא מבוססים, ועוגמת הנפש של ההורים שמאושנים בטעות, הוא מחיר שהחברה מוכנה לשלם כדי לאתר את אותם ילדים הסובלים מהזנחה.
    אז שוב מה קרה כאן ? למה הסיפור יצא מכל פרופורציה ? אני לא יודע איפה הכל השתבש. נראה לי שהתקשורת פרסמה את הסיפור מוקדם מדי, עם כותרות ענק, לפני שהעובדות נבדקו בצורה ראוייה. האם זה בגלל הסנססיונליות של הסיפור ובגלל שמדובר במשפחה חרדית. חוששני שכן. אבל בכל מקרה, אין שום מקום לעדתיות במקרה הזה. הפרעות נפש, אם היא היתה הסיבה למחלת הילד, קיימות בכל אוכלוסיה. נראה לי שעל כולם להרגע, לחכות לתוצאות הטיפול הרפואי ולתוצאות החקירה.
    אני שולח את איחולי להחלמה מהירה של הילד.

    • צודק

      אמא לילדים, 16/07/09 18:38

      אתה נשמע בן אדם בריא בנפשך שעובד לפי השכל
      מקווה ליפול לידדים כמוך אם ח''ו אצטרך אי פעם טיפול....הצלחה בכל!

  • 56.

    היכן היו הרןפאים,? האחיות ?העובדות הסוציאליות?

    נ עמי, 16/07/09 11:05

    אם הילד אושפז כבר פעמים מספר איך לא הבחנתם שהילד פשוט מורעב???? נרדמתם בשמירה? האם אולי חולה אבל אתם חוטאים למקצוע שלכם.

    את האם מיד לאשפז!!! היא פשוט ''משוגעת''.

  • 55.

    עולם תחתון עם שמות אשכנזיים

    שלום פסגות, 15/07/09 16:13

    ההולכת כביכול בשם השם. להם הכל מותר. כדאי מאוד לחפש מה מסתתר מתחת לכיסויים השחורים הללו. טירוף טירוף טירוף ושנאה הרבה הרבה שנאה.

  • 54.

    הגברת הזו היא לא היחידה במדינה שסובלת מתיסמונת הברון מיכה אוזן (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/07/09 14:12

    • הפסיכיאטרים סתם מבלבלים את המוח (ל''ת)

      פקק תנועה , 15/07/09 14:13

  • 53.

    תפסיקו עם ההפרדה כולנו יהודים!!!

    hihihi , 15/07/09 13:36

    אני כבר מהססת אם לרשום או לא את המילה גזענות...
    אנחנו כולנו יהודים מה זה משנה חרדי או חילוני ?
    לא מספיק השנאה שיש לנו בעולם??
    יש שנאה בתוך עמינו?
    ורק בגלל אמונתו ?
    "איש איש באמונתו ילך"
    אתם מדברים יהודי אל יהודי אך אם לא הייתי יודעת שזה יהודי אפשר היה לחשוב שזה ערבי ליהודי.!
    כולנו יהודים..
    מה זה משנה האמונה שלך?
    חופש דת ...??!?
    לא כל החרדים צדיקים ולא כל החילוניים רעים ולהיפך !
    לחרדים - מה האמונה בה' מבדילה אותכם מהחילונים ??
    ממש לא! זה לא אומר שאתם יותר טובים!
    החילונים - זה שאתם חושבים שהתנהגותם ואמונתם של החרדים טיפשית לא עושה אותכם טובים יותר !

    כמובן שאני מתיחסת להכללה שבדבר וכמובן שיש יוצאי דופן או מקרים שונים אך דומים.

    אתם מתיחסים לטפל ולא לעיקר!
    מה שמשנה זה מה האמא עשתה ,
    לא במה היא מאמינה או אם היא דתית מסורתית חילונית או בודהיסיטת !

    • סוף סוף תגובה מילולית מכובדת (ל''ת)

      מגיב, מגבני''ק, 16/07/09 00:02

  • 52.

    ווא איזה יופי כבר מצאו לה שם לבעיה [ מינכהאוזן ] אוי לאוזן ששומעת

    JIM BEAM, 15/07/09 13:30

    בכדי להפחית בעונשה,,,,,ממש חכמי חלם יורים לעצמם ברגל

  • 51.

    תנשמו! כולנו יהודיים!

    אוי תפסיקו!, 15/07/09 13:26

    מה זה משנה אם אתה חילוני או חרדי ??!
    כולנו יהודים מספיק כל השנאה שיש בין העולם לא צריך שנאה גם בין העם שלנו!
    מה זה משנה אם הוא חרדי או חילוני?
    כבד את האדם באשר הוא !
    מה זה משנה במה הוא מאמין ?
    אני לא דתיה , ואני מאמינה בה'.
    אבל מה זה משנה בעצם ?
    מה זה היה משנה עם הייתי מאמינה בה' ואני הייתי דתיה ?
    ומה זה משנה עם לא הייתי מאמינה בה' והייתי נשארת חילונית?
    אנחנו יהודים !
    ''יהודי לא מגרש יהודי''
    בדיוק אותו הדבר...

  • 50.

    אם חרדית

    יעקב, 15/07/09 00:03

    kלדעתי יש להכניס את האם לטפול פסכיאטרי ואתה את כל החרדים אשר אינם יודעים דבר חוץ מדת בלי חוכמה

    • אמא מסכנה

      מה זה משנה, 16/07/09 18:35

      שום אמא ללא רוצה לעשות רע לילד שלה.
      יתכן והיא חולה-אז כולם שם מסכנים.
      מה זה משנה מאיזה מגזר זה?לא מבינה.
      אני אמא-ומרחמת על כל המשפחה וחושבת שאין ספק שבית החולים צריך לעמוד לדין שאחרי שבע אישפוזים עוד לא שמו לב.

  • 49.

    והיא עוד מביאה ילדים נוספים

    רונה, 14/07/09 22:44

    אנשים מטורפים

  • 48.

    החרדים אנשים קרים וסגורים , מניסיון !!

    הברווזה המכוערת, 14/07/09 22:01

    רציתי שיעזרו לי לחגוג בר מצווה לבני , (אגב אני גרה בחו'ל )המילה הראשונה שיצאה מפי הרב , כסף !!! לא היתה לי ברירה ושילמתי ! בקשר למקרה הנל , האישה חולה בראש , איך אפשר להרעיב ילד ? ( ואנו מצפים מהחרדים שאוהבים ילדים להתייחס ,,,,,, )

    • תבדקי טוב טוב את ה''רב'' שאליו פנית

      אחת שיודעת, 13/08/09 03:17

      או יותר נכון אל תבדקי בכלל.. ברור שהוא מתחזה עלוב..רב אמיתי ירא שמים לא מבקש כסף בשום מקרה כזה ואחר של בקשת עזרה!!!

  • 47.

    אמא מרעיבה את הבן שלה ? אלוהים ישמרני מה קורה לנקבות הללו ?

    גיל, 14/07/09 20:52

    יש לחוקק חוק אשר יחייב נקבות לשאת רשיון ועל גב הרשיון לציין בברור מה הן ההפרעות הנפשיות ואזהרות ברורות לגבי המגבלות שלהן

  • 46.

    ללדת כל אחד יכול

    מלי, 14/07/09 20:51

    אני לא מבינה מה קורה פה לעזאזל!!! לא משנה דתי, חרדי חילוני, ערבי או נוצרי מדובר באישה חולה שהתעללה בבנה במשך שנתיים!!! לפני כל זרם שהיא משתייכת אליו מבחינה חברתית היא משתייכת לגזע האנושי!! זהו מן גזע כזה שבו (ורק בו) התינוק תלוי בבני משפחתו הבוגרים במשך שנות חייו הראשונות (טלה שנולד מיד הולך ורץ ויודע לחפש אוכל -לשם השוואה גסה). אפשר ורצוי להאשים את הרשויות שבשך שנתיים התעלמו מהמקרה- איפה היו טיפת חלב? איפה היו הרופאים מהמיון שהילד התאשפז בו??? יחד בן שנה וחצי לא אמור לשקול 7 ק''ג אז קל וחומר ילד בן 3.5!!! אבל מדובר בעוד אשמים- איפה לעזאזל הייתה המשפחה של הילד הזה??? הילדים האחרים הגדולים יותר לא ראו שמשהו חריג קורה אצלם בבית? שהרי הם רואים את ילדי השכנים, איפה היה אבי המשפחה בכל הזמן הזה? שהרי יש לך עוד 3 ילדים גדולים יותר- לא ראית שמשהו לא בסדר עם הילד? איפה היו השכנים בכל הזמן הזה??? אני גרה בבניין עם עוד 20 דיירים וכולם מכירים ורואים אותנו יום יום ואני בטוחה ששמים לב לכל שינוי- גם אם לא אומרים בפנים... איפה ההורים של האם או האב? אני בטוחה שהיא נעזרה במישהו כדי לגדל את הילדים שהרי היא בחודש החמישי להריונה וזה לא קל!!! אז קודם כל תפסיקו להיטפל לעניין של חרדי חילוני- זה לא האישו פה העניין הוא מה קרה לעזאזל ואיך הגענו למצב כזה שכולם רואים ומתעלמים, ללדת כל אחד יכול אבל לגדל כמו שצריך עם חום ואהבה וחיבוק ונשיקה ואכל חם ונקיון תמיד ולהיות יידישע מאמע לא כל אחת יכולה- תחשבו על זה!

    • Mali, you said it all, thank you for the best comment here. (ל''ת)

      Monty , 14/07/09 21:53

    • יש לך שכל ישר

      אחד, 14/07/09 23:05

      נכון, הסיפור לוקה בהרבה חסר.
      ואיך הילדים האחרים שלה היו בסדר ואולי לילד יש איזה מחלה?

  • 45.

    חרדים מחורבנים ! (ל''ת)

    חילוני מאוס, 14/07/09 20:19

  • 44.

    רשעים שקרנים ומאפיונרים

    רשעים, 14/07/09 20:18

    שקרים והבלים אחת שמכירה את האישה ואת המקרה

    ממקור ראשון - רשעות של רופאים ותקשורת עטה על זה כעל ''מוצא שלל רב'' - אבל לשקר אין רגליים והאמת תצא לאור. מדובר ברופא מהדסה שעשה פשלות במקרה דנן וכן נסיונות על התינוק המדובר ולאחר שהאם התלוננה במשרד הבריאות - המאפייה הרפואית תפרה תיק לאישה הזאת. אין לה שם תסמונת ושום בטיח. פשוט תפרו לה תיק - רשעים, מפיונרים ומה לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תגובה שפורסמה ב''הארץ'' .

  • 43.

    מקווה שלפחות עכשיו כולם מבינים למה בחר הניאו נאצי בישראל כמקום המפלט

    דוברת אמת , 14/07/09 19:41

    כל העולם רואה במקרים דוגמת אלו, כמה שנאה יש בתוך היהודים.
    אותה ישראלית שהתחתנה עם הנאצי וילדה לו ילד, לא היתה מסתכלת לכיוון של חרדי שחור.
    איכס! מילה רדודה אך כל כך מתאימה.

    • זה שהניק שלך ''דוברת אמת'' לא בהכרח שאת כזאת

      אלי, 15/07/09 00:51

      שאת רצה להגיב על כל תגובה פה
      ולפסוק מה נכון מה קולע ומה לא
      בקיצור סעי הלאה

      • תודה על ההערה :) אשקול את זה. (ל''ת)

        דוברת אמת , 15/07/09 18:42

  • 42.

    עצוב לראות את הצפת השנאה בתגובות שלכם..

    ע, 14/07/09 19:37

    איזו הסתה מטורפת ושנאת חינם יש במדינה הזאת.. עצוב לראות את השנאה הכל כך דולה שאנו רוכשים אחד כלפי השני- אויבינו לא צריכים לעשות הרבה, אנחנו אוכלים ומשמידים את עצמנו לבד..כמו בכל ציבור גם אצל החרדים יש פגועי נפש, אי אפשר לקחת את המקרים יוצאי הדופן ולהשליך אותם על מגזר שלם..
    דבר נוסף-
    מי שבאמת אשם כאן זו לא האם אלא הסביבה - משנת 2007 הילד מתאשפז בבית החולים 7 פעמים ואף אחד מהצוות הרפואי לא מעלה בדעתו שמשהו לא בסדר?

    • כל המגיבים כאן - מחכים לחדשות כאלה והתשקורת מספקת אותן

      שנאת חינם מטורפת, 14/07/09 22:38

      ועטה עליהן כעל מוצא שלל רב. הכל שקר וכזב - מכירה את המקרה ממקור ראשון. הדסה עין כרם - מאפייה - סדום ועמורה. אחת שבילתה כמה שנים טובות במחלקה האונקולוגית במוסד זה.

      מדובר בעלילת דם - כרגיל זה במודה להכפיש את הצבור החרדי אבל לא לעולם חוסן. המפלה בוא תבוא. יש מנהיג לבירה.

  • 41.

    ואלה רוצים להכתיב לנו אורחות חיים? (ל''ת)

    השני מהאמצע, 14/07/09 19:25

  • 40.

    כתבתם על הראשון בבידור, על מארי פיזם ורוני רון שהם מהמגזר החילוני?

    זקני הגליל, 14/07/09 18:58

    למה אתם נטפלים למאות אלפי אנשים ונשים ישרים והגונים מהמגזר החרדי ומכפישים את שמם בגלל עבריין מתועב אחד או שניים, מה שאתם נמנעים לעולל למגזר החילוני, שמקרבו אלפי עבריינים ממש מפלצות כמו מארי פיזם ואחד בשם דודו?

    • אתה צודק! אני חרדית לשעבר, כיום חילונית.

      דוברת אמת , 14/07/09 19:38

      מעולם לא פקפקתי בעובדה שבציבור החרדי יש כמות אהבה עצומה לילדים, ולאו דוקא במותרות, כמו שמתבטאת אצל החילונים.
      לכל חברה י את יתרונתיה וחסרונותיה כחברה, אבל מקרה או שניים שגורמים לכולם להכפיש שמם של אלפים, מוכיח עד כמה שיפוטית החברה החילונית, ומרובעת בעצמה.
      כואב לראות את הפנאטיות החילונית שאי כיום חיה בתוכה, לצערי.

      • אכן שנאת חינם הרימה ראש! כל אחד מאתנו צריך להשתדל להמנע מכך! (ל''ת)

        זקני הגליל, 14/07/09 21:42

  • 39.

    טוב שלא הרגה אותו כמו שעשה האברך החרדי ישראל ולס . (ל''ת)

    געצל דער שווענצעל , חניון ספרא, 14/07/09 18:58

  • 38.

    מסכן התינוק . עוד לא קלט איפה הוא חי . (ל''ת)

    ALOS , 14/07/09 18:47

  • 37.

    ...

    מה זה משנה, 14/07/09 18:38

    פשוווש מזעזע , גועל נפש , החרדים האלה נותנים להרגיש הם הכי בסדר אבל ממש לא. כבר כמה פעמים שמענו מקרים על המגזר החרדי במיוחד התעללות בילדים , העיקר ''פרו ורבו''.. אין לה בוושה!

    שתיהיה במצב הכי קרוע והכי קשה שתקבל את העונש שירעיבו אותה בעצמה אחרי מה שעשתה בושה

    • מעניין אם היית אומרת את אותו הדבר אם אחותך הייתה חולה במחלה הזו (ל''ת)

      ש, 14/07/09 19:38

    • ועדיין לא הבנתי את הקשר למגזר החרדי ולמצוות פרו ורבו.. (ל''ת)

      ש, 14/07/09 19:39

      • ...

        מה זה משנה, 16/07/09 02:03

        הקשר שהם העיקר אצלהם להביא ילד עוד ילד עוד ילד עוד ילד אבל מה רוב המקרים זה התעללות בילדים שלהם , הילדים שחיים בזכותם וכאלה התעללויות הם עוברים אז בשביל מה?

    • חחח תת רמה של תגובה! (ל''ת)

      דוברת אמת , 14/07/09 19:39

      • ...

        מה זה משנה, 16/07/09 02:02

        אין לך זכות להגיד אלו מהתגובות הם תת רמה , אני יגיד לך שאני נערה ומה לעשות זו דרך החשיבה שלי ככה אני חושבת שיגידו אוכלת שנאה שיגידו מה שרוצים

    • אכולת שנאה שכמותך.. (ל''ת)

      ש, 14/07/09 19:39

  • 36.

    אשה חולה!

    katif , 14/07/09 18:35

    אם בריאה לא עושה זאת.

    מעניין שרק עכשו שרותי הבריאות גילו את ההרעבה לאחר כל כך הרבה אישפוזים.

    יש להקים ועדת בדיקה למוסדות הרלוונטים.

  • 35.

    מיום ליום הכת החרדית נראית דומה יותר לכת השטן

    מיתמית , 14/07/09 18:20

    שומר נפשו ירחק מהתמהונים המשוגעים הללו.

    החברה החרדית חולה במחלה חשוכת מרפא.

    נורא.

    • חברי כת השטן כולם חילוניים מסוגך, רובם גם שונאים חרדים כמוך... (ל''ת)

      aidi1 , 14/07/09 18:32

      • אותה שריטה בראשיש לכם החרדים ולחברי כת השטן.

        מיתמית , 14/07/09 18:34

        יש לכם אלוהים דומה.

    • החברה האנושית כולה חולה במחלה חשוכת מרפא

      Nov , 14/07/09 19:06

      ואת, גברת מיתמית, לוקה בה בצורתה החריפה ביותר.

      • מצדדת במה שאמרת כרגע. (ל''ת)

        דוברת אמת , 14/07/09 19:40

  • 34.

    השמאלנות כיום היא מחלת נפש שגורמת למוות מוקדם. (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 14/07/09 18:15

    • יש פחות שמאלנים מדתיים חרדים

      ניצן ש , 14/07/09 18:39

      לכן רצוי והגיוני לטפל קודם ב"מחלת הנפש" של הקבוצה הגדולה, קרי החרדים.
      יסיימו איתם, יעברו לטפל ב"מחלת הנפש" של השמאלנים, מה דעתך?

  • 33.

    תסמונת חרדית קיצונית

    ניצן ש , 14/07/09 18:13

    האם אולי חולה במחלת נפש כלשהיא, אבל איפה בדיוק האב? שתיקתו בעניין ואי התערבותו (כולל העובדה שהוא מכניס להריון שוב ושוב אישה חולת נפש) מעידה יותר מכל שהוא עצמו סובל מטימטום כלשהו.



    הקבוצה שאליה המשפחה משתייכת, נטורי-קרטא, התקיפה את המשטרה - ומדוע? כי הקבוצה הזו כולה, עד אחרון חבריה לוקה בסוג מסויים של פיגור חברתי שגורם להם להתמקם אי-שם באמצע ימי-הבניים.

  • 32.

    אני אוהב את המתנחלים, הכיפות הסרוגות, שונא את החרדים, חסרי הסבלנות

    מאוס, 14/07/09 18:13

    שונא את החרדים שעושים מה בראש שלהם כי הם חושבים שבגלל שנשטף להם המוח באיזה ישיבה סגורה, הם יותר קרובים לאלוהים מכל אדם אחר.

    • אני בכלל שונא בני אדם

      Nov , 14/07/09 19:05

      ואוהב רק בעלי חיים.

      • אני שונא אנשים ששונאים בני אדם. (ל''ת)

        ציון מודיעין, 14/07/09 19:10

      • חחחחחחחח נוב הרגת אותי מצחוק. כמה נכון וקולע!! חחחחחח (ל''ת)

        דוברת אמת , 14/07/09 19:43

    • גם אני אוהבת את הכיפות הסרוגות, הכי בני אדם בארץ (ל''ת)

      יעל החילונית, 14/07/09 19:43

    • אני אוהב את כולכם אבל... (ל''ת)

      בדולף ויטלר, 14/07/09 21:17

    • נמצא אצלכם - המצאתם תורה משלכם - מסכנים - ומה שווה הכיפה

      השקר הגדול ביותר, 14/07/09 22:34

      הסרוגה אם אתה שונא חרדים. האיסור לשנוא כתוב בתורה: ''לא תשנא אחיך בלבבך'' - אז אתם הם אלה שעושים מה בראש שלהם. כתוב: ''הפוסל במומו פוסל'' - תסתכל במראה היטב.

  • 31.

    21. ניתוק צינור ההזנה לא הצריך כסף של האישה (ל''ת)

    למה סתם לתרץ?, 14/07/09 18:11

  • 30.

    צריך להסביר לחרדים שאינם יכולים לעשות חוק לעצמם (ל''ת)

    עוברים על החוק, 14/07/09 18:09

  • 29.

    היא לא היחידה

    חייקה, 14/07/09 17:50

    אני ראיתי כתבה באתר חברתי על אישה דתית
    מצליחנית בנשמה שגם הגברת הזאת מרעיבה
    את הילדים שלה .היא מציגה את עצמה כיזמית
    בקבוצות מיליונרים אבל אוכל לילדים היא
    לא נותנת . היא מציגה את עצמה בעלת שני
    תוארים אבל בבירור שנעשה הכל שקר
    נטלי דרור משפחה של שקרנים .חיפה

  • 28.

    העיקר שהחרדים זועמים על חטא פתיחת החניון בשבת. (ל''ת)

    גידעון, 14/07/09 17:40

    • ומה הקשר אדוני המלומד ? (ל''ת)

      aidi1 , 14/07/09 18:10

    • מה זה קשור,,נו,,באמת, (ל''ת)

      אלי, 14/07/09 18:16

      • חבורה של תמהונים מטורפים שחיים בסרט

        מיתמית , 14/07/09 18:33

        כשהחרדים יודעים כל רגע נתון מה חושב ורוצה אלוהים אז מותר להרביץ ולענות ילדים (אליאור חן) וגם מותר להחליט עבור חילונים או איך לחיות, איפה מותר לסוע וכו'. הכל מותר לשרוטים הללו., הכל.

        • הסריטה שלך להגיב על כל ידיעה בקשר לחרדים מצביעה על מחלת נפש קשה לטיפול (ל''ת)

          aidi1 , 14/07/09 18:48

        • לרובם הגדול של החרדים לפחות אין שגיאות כתיב. (ל''ת)

          דוברת אמת , 14/07/09 19:44

  • 27.

    תסמונת מינכהוזן היא הפרעה נפשית, דת היא מחלת נפש.

    EXTRA-שמאל , 14/07/09 17:37

    התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

    • השמאל שלנו הוא סוג של כת דתית חרדית וגם אצלם מדובר בסוג של אמונה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 14/07/09 17:41

      • ONE TRACK MIND

        avron , 14/07/09 18:46

        פעם היו היה ילד בבי"ס שקילל בלי הפסק ובכל משפט. המורה ביקשה ממנו להגיד משהו יפה ומתאים לגילו ואז הוא אמר "היו היה גמד עם כזזזזה זין גדול".....
        אתה חלאת המין האנושי לא חשוב על מה מדובר, יודע רק כיוון אחד - השמד את השמאלנים ושרת את המדינה (על משקל -חסלו את היהודים ותעשו טובה לאימא רוסיה). לא אכנס עכשיו לפולמוס מה עשו "השמאלנים האלו" למען הקמת המדינה והפיכתה למה שהיא כיום. שנאתך לא תאפשר לך בין כה וכה לקלוט את המידע.
        הסלידה של חרדים אינה אנטישמיות כמובן אלא תגובה טבעית להיותם עם של פרזיטים החיים על חשבון הציבור החילוני ודתי לאומי ועם זאת אנטיציונים על לשד עצמותיהם, כמובן לא משרתים לא בצבא ולא בשרות לאומי, מעלימים מיסים ומייצרים ילדים בסרט נע למען קצבאות הילדים ובשל ריבוים מתייחסים אליהם כמו לזבל.
        יש גם את האמא טליבן מאותו המקור ויש פדופילים בישיבות וחדרים.
        אנו אשמים!!! חדל הזרמת כסף והכל יתהפך. אבל הפוליטיקאים בשלהם ויום יבוא והם ישלטו בנו, אלא שאז כבר לא תהיה המדינה.

        • עוד שמאלני שמכור לתגובות שלי ולא יכול להרשות לעצמו לדלג (ל''ת)

          חחח, 14/07/09 22:58

    • גם שמאלנות היא מחלת נפש, אלא שבשונה מתסמונת מינכהאוזן היא..

      aidi1 , 14/07/09 18:10

      ...פוגעת בסביבה ובמדינה.

      • לפחות לשמאלנים מותר לחשוב...

        מיתמית , 14/07/09 18:46

        ומותר לשמאלנים לטעות, רק אתם החרדים יודעים מה חושב ורוצה אלוהים, תשאל את הילד הזה שאמו החרדית הרעיבה אותו, או את הילדים שעינה הסדיסט החרדי אליאור חן, שמי יודע כמה כמותו יש אצלכם.

    • A donkey has 4 legs, same with a chair, seat down and take your pills. (ל''ת)

      Monty , 14/07/09 21:51

  • 26.

    הדסה ען כרם

    שלמי וויס, 14/07/09 17:33

    הדסה עין כרם כבר מזמן לא מתיחס לחולים רק אחרי שמדברים עם רופא בצד ונותנים כסף אז מתעורר וניגש לחולה חמש דקות ואז לביקור פעם הבא מברקש עוד רופאים הן במחלקות והן במיון מזלזלים מאוד בחולים כבר הגיעה זמן שהקהל יבקר את הרופאים במיון ולעמיד אותם למשפט בושה וחרפה התנוגות שלכם אנו יפרסם את הפעולת שלכם בכל העולם

  • 25.

    הרי את מטורפת כדת משה וישראל.מטורפת,מטורפת,מטורפת. (ל''ת)

    oded9327 , 14/07/09 17:33

  • 24.

    למה כשתופסים פושע חילוני לא אומרים ''הפושע מהמגזר החילוני''??

    איפה ואיפה, 14/07/09 17:33

    אבל כמדובר באיזה חרדי מאמריקה כל התקשורת סוערת וכותרת ראשית :
    ''החרדי שהתעלל בילדים יוסגר לישראל''

    תקשורת חולנית צריכה טיפול דחוף ! ! !

    • מה לא ברור פה?

      ניצן ש , 14/07/09 18:20

      כי הדתים לקחו על עצמם את תפקיד "הצדיקים"ולכן כשצדיק לכאורה חוטא (שיקר, גנב, אנס, רצח) יש בכך עניין.

      אבל אני כחילוני לא מחוייב לעשרת הדיברות או לחובה כלשהיא (מלבד חוקי המדינה) ועל כן אין עניין מיוחד לציין שחילוני פשע.

      • למיטב זכרוני גניבה, אונס ורצח הם חלק מחוקי המדינה.. אדיוט (ל''ת)

        ע, 14/07/09 19:21

  • 23.

    כל יום מתגלה ''צדיק'' במגזר החרדי!

    פשקוול בודד, 14/07/09 17:22

    זה בטח בגלל ההשכלה הרחבה שהם מקבלים, יכולת חשיבה עצמאית ובניית אישיות בריאה, אח התלמוד כזה עדכני, כמה חמלה... אפילו באפגניסטן התחילו ללמוד בתלמוד, צדקים.

    • פישקל'ה המקרים המתגלים במגזר החרדי אינם מגיעים למקרים החמורים במגזר...

      aidi1 , 14/07/09 18:16

      האחר.

      כגון מקרי אונס קבוצתי, דקירות סכינים ורציחות של נערים ונערות,התמכרות נוער לסמים קלים וקשים, וכו'.

      • כי אתם החרדים מסתירים אצלכם את רוב הפשעים,

        מיתמית , 14/07/09 18:48

        אל תשוויץ בעניין הזה כי אתם חברה בורה, סגורה, וחולה במחלת נפש קשה.

        • גופות אי אפשר להסתיר.. (ל''ת)

          מעניין , 15/07/09 21:19

  • 22.

    עכשיו דיבר עו''ד של הנאשמת בגלי צהל,אם אתה לא צודק,דרכך אפשר לתת קושאן

    למילים,,,חבל על האויר שעו''ד נושם,, 14/07/09 17:22

    ''בזיעה הרווחתה את זה'',

  • 21.

    אולי לא היה לה כסף לאוכל?? לא כולם מרוויחים כמו מיקי חיימוביץ' (ל''ת)

    רז, 14/07/09 17:21

  • 20.

    היא תצא זכאית במשפט!!

    היא זכאית, 14/07/09 17:19

    הבעל שלה צריך להיות דיין
    הילד שהורעב התערה ככה יותר טוב בחברה, הרופאים התיחסו איליו כמו לכל אחד אחר.
    האם מרגישה ריגשי אשמה וביקשה את סליחת הילד.

    ושופט הזוי עוד עלול לקחת את זה ברצינות.

  • 19.

    שנתיים וכל הסביבה שתקה ??????

    amitos1978 , 14/07/09 17:18

    הורים חולים יש בכל מגזר ,אבל התופעה של השתיקה הסביבתית של "אצלנו הכל דבש" היא האופיינית ל"תרבות" החרדית.

    אצלהם אין הומואים ולסביות ,אין הורים מתעללים ואין מעשים מגונים במשפחה ,פדופיליה ובגידות .
    הכל זה המצאה של החילונים ...

    ולחבורת הפרימיטיבים הללו נבחרנו בכנסת עוד העלו אתמול את התקציב ל"חינוך" ...

    • Wrong, I heard of many cases where it took more then 5 years

      Monty , 14/07/09 21:50

      even cases that ended up with a tragic death, in none of those cases the parents were religious.

      The cause for your hate is your very own ignorance, DEAL WITH IT!

  • 18.

    אופרה ווניפרי

    יוסי, 14/07/09 17:09

    בדיוק היום היתה תוכנית על התעללות והזנחה של ילדים בארה''ב .
    בתוכנית היה סיפור על ילדה בשפ דניאל שעד גיל 8 חיה בחדר מטונף מלוכלכת מלאה בשתן וסימנים של עקיצות וחתכים בכול הגוף . הילדה לא מדברת מוחה כמו של ילד בן שנה.
    סיפור מחריד!
    אני הייתי מכניס את הנשים הרעות הללו לכלא ושוכח את המפתח!

    • עדיף כבר לרגום אותה באבנים

      Avi Ecuador, 14/07/09 17:20

      הרבה אבנים כך שלא יצטרכו לקבור ויהיה מצבה מזכרת לאלה בעתיד.

  • 17.

    החינוך החילוני אשם-עוד הוכחה שחילונים מתעללים בילדים (ל''ת)

    חיה מושקה לובאביץ, 14/07/09 17:04

  • 16.

    החינוך החילוני אשם-עוד הוכחה שחילונים מתעללים בילדים (ל''ת)

    חיה מושקה לובאביץ, 14/07/09 17:04

  • 15.

    החינוך החילוני אשם-עוד הוכחה שחילונים מתעללים בילדים (ל''ת)

    חיה מושקה לובאביץ, 14/07/09 17:03

    • חיה - לכי תעשי קיגל ותפסיקי לצ'וטט ברשת ולבגוד בבעלך (ל''ת)

      עופרר , 14/07/09 17:08

  • 14.

    יש לאסור על חרדים לעשות ילדים אלא תחת פיקוח הרשויות

    ד''ר רועי לרנר, 14/07/09 17:02

    ולאחר הוצאת רשיון מתאים

    • כן, מתי אתה מקים את יחידות ה ס.ס השמאלניות (ל''ת)

      Avi Ecuador, 14/07/09 17:22

    • מה הקשר????????????????...

      השפוי, 14/07/09 17:28

      זה שלאישה אחת יש הפרעה (ובמקרה היא חרדית) זה לא אומר שכל החרדים הם חולי נפש יטמבל!

      • הם חולי נפש בלי קשר

        חילוני, 14/07/09 17:36

        שמאמינים בדלוזיה המונית. אבל צריך לסלוח להם כי הם תינוקות שנשבו.

      • אחת? ומה עם האישה שנתנה לרב חן לענות את ילדיה עד שאחד מהם מת מוות

        גיל, 14/07/09 17:38

        קליני כדי להוציא מהם את יצר הרע? הורים מטורפים יש בכל מקום, אבל בחברה שבה לא בוחרים לעשות ילדים אלא עושים אותם מתוך הכרח, והרבה ילדים- ברור שתופעות כאלה יהיו חריפות

        • ובאיזו חברה נערים דוקרים בסכינים ורוצחים ילדים וילדות...

          aidi1 , 14/07/09 18:22

          ובאיזו חברה ילדים מתמכרים לסמים בשיעורים ענקיים. על אמהות חילוניות שהטביעו את ילדיהם עד מוות עוד לא דברנו...

          תסתכל במראה ותראה כמה אתה מכוער.

    • בתור דר יש לך חוש הומור

      גילה, 14/07/09 18:36

      עם דר שמחליט מי יכול לקבל רישיון להוליד, ומשוגעת שמרעיבה את בנה, יש לנו ארץ נהדרת!

      • קוראים לדוקטור ד''ר מנגלה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/07/09 21:30

  • 13.

    ממש אַ ייִדישע מאַמע (ל''ת)

    מנדל, 14/07/09 16:59

    • א שמעק מאמא (ל''ת)

      עופרר , 14/07/09 17:08

  • 12.

    תיקון טעות

    פסיכיאטר מומחה, 14/07/09 16:58

    התיסמונת בצורה המתוארת בכתבה נקראת מינכאהוזן בהעברה או תסמונת מינכאוהזן על ידי שליח. ובאשר לכל המגיבים רפי השכל המייחסים משמעות כלשהיא למגזר אליו משתייכת החולה. ראוי שתדעו כי הפרעות נפשיות לא פוסחות או נטפלות לאנשים בשל שייכותם למגזר זה או אחר.

    • תודה על ההבהרה המשכנעת שלך לאנטישמים מסוג שמאל כחול-לבן (ל''ת)

      AAvi Ecuador, 14/07/09 17:07

  • 11.

    שאלוהים יקח אותה (ל''ת)

    שאלוהים יקח אותה, 14/07/09 16:57

    • למה אני צריך אותה? (ל''ת)

      אלוהים, 15/07/09 12:30

  • 10.

    נו - איפה כל המגיבים החילוניים שיטענו שהחרדים הם אוכלי חינם (ל''ת)

    חיים, 14/07/09 16:55

    • charedim ochlay chinam (ל''ת)

      dingramncl , 14/07/09 17:15

  • 9.

    היא רצתה ''לזכות'' בכספי ''צדקה''

    Avi Ecuador, 14/07/09 16:53

    ואני מאמין שהיא קיבלה הרבה כספים על הבן שהתעללה בו.
    יימח שמה וזכרה.

  • 8.

    האב שהטיח את ראשה של בתו בקיר,מאיזה מיגזר הוא? (ל''ת)

    בבה יגה, 14/07/09 16:51

    • אנחנו חילוניים - אנחנו אומרים להיות חוטאים.. לא כמוכם "צדיקים"

      עופרר , 14/07/09 17:07

      חבורה של בועלי קטינים, גנבים, וסוטי מיקוואות,שבמיקום ללכת להיטהר, מנצלים את תמימותם של ילדים.

      • נו, עכשיו אני יכול להבין למה השאהידים זכאים לבתולות עליך ומשפחתך... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/07/09 17:14

      • באיזו ישיבה נתפסו המשרתים ששכבו עם קטינה... אופס, זה היה בבסיס ...

        aidi1 , 14/07/09 18:25

        חיל האויר, סליחה.

        • אופס, שמעת על הפדופילים במקווה אצלכם?

          מיתמית , 14/07/09 18:49

          את זה אתם לא מעיזים להוציא החוצה.

  • 7.

    דמגוגיה זולה

    דני, 14/07/09 16:50

    אם ההרעבה קרתה כתוצאה בתסמונת מינכהואזן אזמה הרלוונטיות שהיא מהמגזר החרדי? האין זו דמגוגיה זולה?

    • זו לא דמאגוגיה טמבל-החרדים ידועים כמסוכנים לילדים (ל''ת)

      שולה ליפשיץ, 14/07/09 17:04

      • והיהודים מוכרים לגויים

        Avi Ecuador, 14/07/09 17:12

        עם אף גדול וז' גדול ושותים דם של ילדים גויים בפסח...
        הפרוטוקולים של זכני ציון שמפורסמים בעם-הארץ על ידי הכת הדתית החרדית מזן שמאל.

    • ''תרגע'', מדובר באנטישמים מזן של שמאל כחול-לבן (ל''ת)

      Avi Ecuador, 14/07/09 17:05

    • המגזר רלוונטי כי הוא מעודד סירוב שיתוף פעולה עם הרשויות (ל''ת)

      ודוגל בהגנה על הפושעים והתעללות בקורבנות, 14/07/09 18:10

      • המגזר מסרב לטיפול אותן רשויות המוציאות ילדים מהוריהם החרדים..

        aidi1 , 14/07/09 18:27

        ומוסרות אותם *דוקא* למשפחות חילוניות.

  • 6.

    הכל בגלל החינוך החילוני!!!! (ל''ת)

    חרדי, 14/07/09 16:49

  • 5.

    הכל בגלל החינוך החרדי וחוסר הצניעות-ירחם השם

    יהושוע, 14/07/09 16:48

    הכל בגלל החינוך החרדי וחוסר הצניעות-ירחם השם
    החרדים חייבים לחזור לדרך הצניעות

  • 4.

    ועוד בשבילה הלכו מכות ושרפו פח!

    דג מדבר, 14/07/09 16:46

    העדה הם שפלים שבשפלים. כל קשר ליהדות מקרי.

  • 3.

    נו - איפה כל המגיבים הדתיים שיטענו כי היא "לא חרדית" (ל''ת)

    האזרח קיין , 14/07/09 16:37

    • למה התגובה שלך דומה?

      Avi Ecuador, 14/07/09 17:02

      לאנטישמי שראה cארצו איזה יהודים סוטה והסביר שכל היהודים סוטים.
      יהודי ובטח חרדי שמאמין באלוהים לא היה עושה זאת מכיוון שיש בו פחד אלוהים דבר שלשום חילוני אין דבר כזה ואין לו הרתעה.
      האישה הזאת מחופשת לחרדית ונמצאת בן חרדים כמו שביבי ורוב מפלגתו להבדיל מחופשים לימנים וקוראים לעצמם ימין.

      • מקבץ שטויות. מדבריך עולה כי כלחרדי שיבצע פשע הוא בעצם חילוני.

        האזרח קיין , 14/07/09 17:58

        אני מציע לך להשאר באקוודור. אולי שם ההגיון העקום שלך עובד.

        חוצמזה - מי אתה, יבחוש בן שלולית, שתקרא לי אנטישמי? אתה - המסתתר בגולה ונלחם עד טיפת דמנו האחרונה?

        לך לישון.

        • אבי מאקוודור צודק אנטישמים תמיד מאשימים את כל היהודים...

          aidi1 , 14/07/09 18:30

          (או החרדים) בחטא של יחיד.

          • עוד מתנשא, החרדים הם כת מטורפת של פולנים שהתלבשה על היהדות

            מיתמית , 14/07/09 18:52

            וכל שאר הבטלנים מצאו בה שלל רב...

            • לא הייתי מתפלא שאבותיך השתתפו בפוגרום ליהודים, גם את יכלת בשמחה... (ל''ת)

              Avi Ecuador, 14/07/09 21:15

      • הם כולם מחופשים, גם אתה

        ניצן ש , 14/07/09 18:29

        האמא מחופשת לחרדית, האב שלא מתערב מחופש לחרדי והקבוצה שהתפרעה במשרד הרווחה התחפשה לחרדית.
        אני מניח שאיש מנטורי-קרטא לא יגנה את העניין ומכך אני מסיק שכל נטורי קרטא היא קבוצה שמתחפשת לדתית-חרדית.

        לא אתפלא אם כל הדתיים הם אנשים מחופשים.

        ואתה כנראה יהודי גלותי רדוד שמתחפש לציוני-ימני משכיל.

        • אני יכול לקבל שהרבה מהם מחופשים לכאלה שמאמינים באלוהים

          Avi Ecuador, 14/07/09 21:28

          זאת בכדי לקבל קצבאות ועזרה וגם בגלל שהם פשוט לא מוכנים לחיים ואין להם שום מקצוע, אז יש כאלה שעושים איתם מניפולציה כמו שעושים אימאמים מוסלמים למאמינים שלהם.
          יש כאלה שלא שמים כיפה ולא מתפללים ולדעתי יכולים להאמין באלוהים יותר מאלה שנקראים חרדים, פשוט מביאים לעולם יותר טוב.
          יש בקבוצה הזאת כמו בקבוצות של חרדים מוסלמים וכמו בקבוצות של חרדים שמאלנים שלא בדיוק הולכים אחרי מה שהם באמת צריכים או אמורים להאמין.

    • אין דבר כזה חרדים - הם כולם בני אדם עם דפקה יותר גדולה מהממוצע (ל''ת)

      izi, 02/08/09 03:10

  • 2.

    העיקר שאנחנו ממשיכים לממן את הכת ההזויה הזאת (ל''ת)

    עופרר , 14/07/09 16:37

    • The cause is a mental syndrome not a religious one...

      Monty , 14/07/09 16:50

      Try reading the article again if you did not get it yet.

      • But for some reason this maily happens in charedi families

        dingramncl , 14/07/09 16:56

        I read the article and realise not her religion is cause of the way she treated child. But in "normal" families the father or siblings or teachers would notice. Where was the father?!!!

        • It happens in any family regardless of religion, ethnicity or national

          Monty , 14/07/09 21:44

          It happens in any family regardless of religion, ethnicity or nationality

          Check statistics when it comes to facts, besides women whom suffer from this syndrome are very "smart" in hiding it, some are even poisoning their children and do other mad things.

    • כת?? למי אתה קורה כת? התבלבלת!

      דודי, 14/07/09 17:46

      אני חושב שהתכוונת לכת ההזויה של שלום עכשיו
      שמי מממן אותה? בטח אובמה והערבים.וטוב שכך.

      • אתה אל תגיד לי למה התכוונתי...תרגיע (ל''ת)

        עופרר , 14/07/09 19:19

  • 1.

    צק צק צק (ל''ת)

    Mother Superior , 14/07/09 16:37