• 93.

    ח"ח על האומץ, ירושלמי. (ל''ת)

    מגיע לך עיטור העוז., 30/01/15 10:26


    IP: 79.182.5.3דווח על תגובה זו

  • 92.

    לחברי הטוקבקיסטים. ראה תגובה 13 למה ניגררנו....חשוב, כנסו

    motle1010 , 14/07/09 08:28

    מה אשם שלום ירושלמי שדוקא בטור שלו יעלה הנושא של אייל גפן אשר הטיח האשמות בטוקבקיסטים, הבטיח להגיב על כל תגובה שלנו ולא עמד בהבטחתו.

    לידעתכם : העיתונאים הכותבים באתר ,חשוב להם מאד ומעניין אותם תוכן וכמות התגובות.

    אייל גפן פשוט מזלזל בנו . מרבית הטוקבקיסטים הם אנשים רציניים שמתעניינים באקטואליה וחשוב להם להביע את דעתם.

    יבורך דוד כהן - תגובה מס' 13 שגרר תגובות ותשובות רבות (ראה בהמשך התגובות לכתבה זו) וניצל את מאמרו של שלום ירושלמי כבמה לבעיה.

    עיתונאי לא חייב להגיב ולענות לכל טוקבק !
    אך אם הוא מבטיח לעשות כן כמו אייל גפן, חובתו המקצועית והמוסרית להטריח את עצמו לענות ולהגיב.

    ביום שישי כשיתפרסם טורו, אני מציע לכל חברי הטוקבקיסטים הקבועים כמו דוד כהן, פנדה,רחלי, אלכס, לציונית מת"א, ל"משהו",
    לסבא של רוני, ולכל שאר חברי לטוקבקיות של nrg , לנקוט עמדה ברורה מול אייל גפן:

    "דןם שתיקה" ! מאמרו לא יפתח ולא יקרא על ידנו עד שלא יתנצל או יסביר מדוע הבטיח והתנער מהבטחתו !

    פתוח גם להצעות אחרות מכל מלמדי השכלתי. הגיבו...
    מוטי

    IP: 93.173.170.145דווח על תגובה זו

  • 91.

    כמו שהטמבלים נראים בכנסת אולי באמת שנשותיהם תחלפנה אותם??? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/07/09 02:40


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 90.

    אתה לא מאמין בעצמך למה שאתה כותב ! (ל''ת)

    יקי, 14/07/09 00:44


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 89.

    ירשלמי, ניפצת לי את הסטיגמה העתונאית. ימות המשיח?

    נחום שחף , 14/07/09 00:22

    לוט מנסה ללבן עם האלוהים בעבור כמה צדיקים סדום לא תחרב?
    אתה, בן דרור ימיני, ארי שביט, ועוד כמה בודדים שניתן לספור אותם על כף היד נותנים טעם לקריאת עתונים.

    IP: 217.132.176.163דווח על תגובה זו

  • 88.

    לאה רבין התערבה יותר כי יצחק הייה תמיד שיכור. (ל''ת)

    קיקו , 14/07/09 00:08


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 87.

    ירושלמי , כל הכבוד !!! (ל''ת)

    יוסי, 13/07/09 23:59


    IP: 77.125.139.101דווח על תגובה זו

  • 86.

    כולם נטפלים לנתניהו כל הזמן

    ישראל סדני, 13/07/09 23:09

    מסכנה שרה מה היא אשמה שהיא אשתו?
    תקשורת מגעילה וצבועה

    IP: 216.128.93.18דווח על תגובה זו

  • 85.

    ממש לא מחזיק מירושלמי,מסכים שההתנפלות על שרה זה טקטיקה של קדימה הנה

    אזאמרתי , 13/07/09 22:02

    הנה תדרוך של צוות המוחות שלהם.

    http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 84.

    בן כספית לא שווה כלום ירושלמי עולה עליו פי מאה (ל''ת)

    מעוז ציון, 13/07/09 21:24


    IP: 85.65.10.213דווח על תגובה זו

  • 83.

    התקשורת הבזויה עוסקת ברכילות.הכותבים הינם מתחסדים וצבועים.גועל נפש (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS , 13/07/09 20:41


    IP: 79.181.254.59דווח על תגובה זו

  • 82.

    טוב שיש עוד עיתונאים ישרים כאלה (ל''ת)

    ישראלי, 13/07/09 20:38


    IP: 87.68.237.185דווח על תגובה זו

  • 81.

    למגיבים מימין:תפסיקו לשבח את ירושלמי,בשאר ימות השנה הוא "נכנס" בנתניהו

    דקל ב , 13/07/09 19:28

    בנבזיות בדיוק כמו חברו לעיתון
    הכתב הקטן בן כספית !

    IP: 77.127.191.190דווח על תגובה זו

    • אתה צודק, אבל לא מקפחים שכר מילה נאה (ל''ת)

      משהן , 13/07/09 20:38


      IP: 79.176.116.112 דווח על תגובה זו

  • 80.

    כשמדובר בפרס=כל דממה דקה=סוניה הוכיחה לכל מי הוא=ואיש לא מעז לכתוב נגד (ל''ת)

    נ.כהן פרס לא אדם פרטי=אם היה ימני=לא הייתם שותקים, 13/07/09 18:36


    IP: 217.132.54.45דווח על תגובה זו

  • 79.

    ירושלמי עיתונאי אובייקטיבי וראוי להערכה

    שלומי111 , 13/07/09 16:53

    בניגוד לתקשורת מגויסת של בן כספית ופז מלד שמנסים בכל דרך להפיץ שקרים ושנאה בעיקר כלפי משפחת נתניהו

    IP: 212.150.170.54דווח על תגובה זו

  • 78.

    בבקשה - פירוט שכרי עבור הטיקבוק ....

    אורי, 13/07/09 16:16

    (הפירוט בעוד כמה משפטים ...)

    אני מזועזע כל יום שאני פותח את האתר הזה/העיתון הזה אבל ממשיך כל בוקר להכנס ולהביע את דעתי.
    למעלה מחצי שנה העיתון הזה מגדף את ראש הממשלה הנבחר שלנו שגם אני לשמחתי בחרתי בו.
    פעם בכמה שבועות יש גם כביכול כתבה מאזנת כדי לנסות להוכיח שזה באמת עיתון ולא בטאון קדימה.
    הגדיל לעשות מר כספית ביום שישי האחרון - שבסוף טורו פונה אל ראש הממשלה שלו (כמובן בשם ''ביבי'' כדי להפחית מכבודו) ואומר לו כמו שאומרים לילד בן 7 ''ביבי, לא שונאים אותך, לא רודפים אותך ...''. התביישתי לקרוא.

    נכון, גם ידיעות אחרונות עיתון שנוטה שמאלה ואני בטוח שנחום ברנע לא הצביע מחל אבל העיתון לא משתלח יום יום בראש ממשלת ישראל.


    ומה שכרי על ''הטוקבק-מהימין''?
    שכשמישהו נכנס לקרוא את דברי ההבל של בן כספית הוא ישר יראה שתשעה מתוך עשרה אנשים לא מסכימים בלשון המעטה עם דברי השטות שלו.
    ושהתקשורת חדלה ליצג את העם.

    ומשפט אחרון שאמינותו תוטל בספק לצערי - אינני ימני/כתום/מתנחל אלא להפך ... אני תל אביבי חילוני שפשוט הבין ועדיין מבין שבנימין נתניהו בן אדם ראוי פי 3,141 מהגברת לבני להוביל את מדינת ישראל ואני מאחל לו בהצלחה ושתפסיקו כבר ל***ן את השכל !

    IP: 80.178.5.220דווח על תגובה זו

    • תגובה ראויה,ממולץ לקרא ! תודה! (ל''ת)

      רונן, 13/07/09 17:29


      IP: 217.132.79.228 דווח על תגובה זו

    • חזק! מסכים ב-100%

      פנדה , 13/07/09 18:02

      גם אני תל-אביבי, חילוני, ציוני ומצביע ליכוד, ומסתבר שאני ואתה ממש לא לבד.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • אכן, זה שכרנו. שמאלנים לא מגיבים כל כך - הם מייצרים,הרי, את הכותרות.

      גל, 13/07/09 20:01

      ומי ששולט במדיה, לא מטריד עצמו בטוקבקים, שהם המוצא היחידי של מי שאינו בשמאל הקיצוני. אם אני , שמוכן לפשרה טריטוריאלית, נחשב לימין קיצוני, אז אני לוקח את התואר הזה ונושא אותו בשמחה. זה השמאל שמקצין בטירוף. הדעות שלי לא השתנו מקצה לקצה. אז איך זה שנהגתי להצביע מרצ, ועכשיו הצבעתי ליברמן?

      יש לקחת מהשמאל את השליטה הדיקטטורית שלו בשידור הציבורי ולעשות חלוקה מחדש של ההון של חופש הביטוי. זה יהיה צודק ודמוקרטי. אפילו אובמה מדבר על חולקה צודקת של ההון, למה השמאל הישראלי דבק בדיקטטורה?

      השחצנות היהירה של השמאל לחשוב שרק להם יש את הדעה ה''נכונה'' נמאסה לגמרי. זה כל כך 1984.

      IP: 79.179.104.15 דווח על תגובה זו

    • מדוייק ולעניין. (ל''ת)

      אזאמרתי , 13/07/09 22:25


      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • גם אני שפוי, ומבין שרק לנתניהו היה אומץ

      תל אביבי נוסף, 13/07/09 22:26

      להיכנס במונופולים אוכלי החינם ולהפסיד רשות ממשלה בגלל זה (מול אולמרט)
      תודה מר נתניהו, שאתה בעד כלכלה חופשית רק למי שעושה ותורם לכלכלה.
      תודה בשם עובדי ההיי טק.

      IP: 79.177.132.191 דווח על תגובה זו

  • 77.

    סוף סוף עיתונאי שפוי ולא כמו בן כספית שרק הוזה דברים (ל''ת)

    שרוליק , 13/07/09 16:13


    IP: 94.159.145.224דווח על תגובה זו

  • 76.

    שרה אוהבים אותך! (ל''ת)

    mairmair , 13/07/09 16:10


    IP: 79.179.198.230דווח על תגובה זו

  • 75.

    איך תפגע ביוצא סיירת עם IQ של 180 הדובר אנגלית שוטפת ונראה טוב?

    רונן ליכודניק, 13/07/09 16:01

    תפגע..באישתו
    תעליב את בוחריו..בקריאות ''צחצים''
    תיחס לו תכונות אנטי אנשויות בעליל כמו...הזעה..רחמנן ניצלן..

    IP: 217.132.79.228דווח על תגובה זו

  • 74.

    וכך התקבלה ההחלטה על פשע הגירוש... לא נשכח ולא נסלח! (ל''ת)

    ירון, 13/07/09 15:57


    IP: 79.180.21.244דווח על תגובה זו

  • 73.

    08 - אני מסכימה עם כל מילה שלך. ירושלמי בסדר.

    casandra , 13/07/09 15:56

    והיושרה שלו צומחת. אם כי לעתים הוא עדיין מועד. אבל הפעם משום מה הוא מבריק. כול הכבוד לך שלום. לא האמנתי שיש עתונאים שמסוגלים עדיין להכיר בטעויות העבר שלהם.

    IP: 79.179.69.214דווח על תגובה זו

  • 72.

    ירושלמי, כל הכבוד על היושרה. (ל''ת)

    רון הכחול, 13/07/09 15:46


    IP: 58.110.188.163דווח על תגובה זו

  • 71.

    מעניין מדוע שנפתלי שפיצר מייעץ לאישתו זה בסדר (ל''ת)

    אובמה בן ביידן, 13/07/09 15:11


    IP: 213.8.52.165דווח על תגובה זו

  • 70.

    צריך להוסיף גם שרוב ההכפשות נגד שרה

    .., 13/07/09 14:53

    התבררו כלא כלום.

    ההובלות, המתנות, הנעליים וכוו' הופרכו כולם

    IP: 84.111.115.213דווח על תגובה זו

  • 69.

    ידידיי המטקבקים -כנסו

    jandark, 13/07/09 14:52

    יש לי כמה הערות :
    1.העובדה שנשות ראשי-ממשלה קודמים , לא נהגו כיאות, אינה אומרת ששרה נתניהו צריכה לנהוג כמותן! להיפך-החלפנו שלטון וזכותנו, כאזרחים לקבל גם ראש-ממשלה שנוהג כיאות, וגם שאשתו לא תתערב בנעשה בלשכתו ובמינויים שונים, ואת זה -גם שלום ירושלמי אומר. אחרי ככלות הכל , אין לשרה נתניהו הכלים לדעת מי באמת מתאים ולאיזה תפקיד, על אף שהיא פסיכולוגית-ילדים ועושה את עבודתה במסירות בעיריית-ירושלים.
    2.לא נכון לומר שבחרנו נתניהו, ונשפוט את נתניהו בתום הקדנציה, ואם הוא קיבל עצות-אחיטופל מאשתו -אנו נבוא בטענות אליו ולא אל אשתו, משום שבינתיים - עלולים להיגרם נזקים לשרות-המדינה ולתפקוד רוה''מ שישפיע על כולנו, כאזרחים. ולכן - יש להתריע על כל קלקול, בזמן, ולתקן בזמן, לפני שהוא גורם נזקים בלתי-הפיכים למדינה.
    3.אני ליכודניקית, וחבריי ואני, תמכנו בנתניהו בבחירות, כפי שהיינו תומכים בכל יו''ר נבחר של הליכוד, לאחר שהסתיימה ההתמודדות הפנימית בליכוד, והוא ניצח.יש לנו אינטרס, אולי יותר מכל אזרח - שנתניהו יצליח בתפקידו, כדי שהליכוד ימשול בכיפה עוד שנים רבות, וכדי שהא'גנדה
    של הליכוד תהיה זו השלטת במדינה, מטבע הדברים. יש כרגע, בליכוד וויכוח נטוש על הדרך המדינית בה מתכוון נתניהו ללכת ולהוביל את המפלגה, וכן בדרך הכלכלית בה הוא הולך והתקפלותו לפני אובאמה, וזיגזוגיו בנושאים כלכליים שונים בתקציב המדינה. היינו רוצים לראות את נתניהו - יותר נחוש ונחרץ, כפי שאנו מכירים אותו, מימים-ימימה, ולא מהיום. היינו רוצים שיביע נחישות והחלטיות ולא שיתקפל ויזגזג בכל שני וחמישי, והיינו רוצים גם - שימנה אנשים ראויים לתפקידים השונים בלשכה, במשרד רוה''מ ובכלל, לטובת המדינה.
    4. היינו רוצים גם שתופשר הקפאת המוסדות בתנועה שהיתה ידועה בדמוקרטיה שלה: שתכונס הוועידה, שיאויישו : המזכירות, ביה''ד של התנועה,וירועננו כל נושאי המשרות בכוחות חדשים ורעננים. לגיטימי - לא?!

    jandark

    IP: 79.178.135.135דווח על תגובה זו

    • חבל על הזמן, למרות המלצת הכותב-אל תכנסו.

      panacea , 13/07/09 15:53

      מדובר בתגובה ארוכה מאוד מלאה ב"הגיון",התחסדות או מוסר כפול שמאלני.

      IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

    • כל זה נכון, כשאין רדיפה אישית נגד הגברת נתניהו!

      mairmair , 13/07/09 16:09

      ברגע שהתתקשורת כולה , ובהם נחום ברהע, סימה קדמון ובן כספית, אמנון אברמוביץ, וכ וכו החליטה להכנס אישית בצורה מרושעת ופחדנית בגברת נתניהו, כולנו מתייצבים אחריהם!

      כי התקשורת פה מושחתת, ושונאת ימין וכמובן את משפחת נתניהו, לכן כל מה שהם יגידו הציבור שברובו המוחלט בחר ימין, יאמר ויחשוב ההיפך...

      אסור להכנע לתכתיבים של השרלטנים השמאלנים שחיים במגדל השן שלהם, ועדיין לא קולטים שהם מייצגים את הברנז'ה בלבד.

      ידיעות ומעריב צריכים להחיליף את שמם, למשל "ידיעות הברנזה' ו"הצהובן המושחת מעריב"

      כל מי שעיניו בראשו רואה את הרדיפה, לכן כולנו נתניהו, כולנו ביבי, כולנו שרה, כולנו נגד התקשורת וכולנו נגד מה שהיא מייצגת....

      IP: 79.179.198.230 דווח על תגובה זו

    • חבר מרכז פגוע???. יש לבטל את מרכזי המפלגות ולהעביר את הזכות לציבור

      אזאמרתי , 13/07/09 22:29

      לבחור את נציגיו לכנסת. לא צריך כל מיני מתווכים רודפי ג'ובים, תנו לציבור להחליט מה תהיה רשימת כל מפלגה...
      לא צריך יחסים של טובות וחובות בין חברי מרכז וחברי כנסת....

      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • הצדק איתך

      טל, 14/07/09 01:25

      גם אני ימנית, הצבעתי לנתניהו, אבל הצדק בדברייך. כמובן שנתניהו נמצא במצב מאד קשה כרגע, כל מה שהוא עושה ספק אם הוא יוכל לנצח, אבל הוא עדיין צריך להאמין בקו שלו ולא ללכת זיגזג. נתניהו נבחר כי הוא האדם המתאים יותר לתפקיד כרגע, וחלק מזה זו ברירת מחדל, כי במי אפשר היה לבחור, בציפי לבני שכולם כבר הבינו שהיא ישבה בממשלה, שאחראית לכל כך הרבה כשלונות, וזה מדהים שכולם חוץ ממנה איבדו את התפקיד שלהם, ולה עוד היתה החוצפה לרוץ בראש קדימה, שאני מקווה שתהיה הסטוריה בסופו של דבר, גם קדימה וגם ליבני.

      IP: 84.229.248.245 דווח על תגובה זו

  • 68.

    שרה, תשמרי על ביבי!

    אוהד, 13/07/09 14:44

    אין עליו.

    IP: 62.219.155.28דווח על תגובה זו

  • 67.

    תוך חצי שנה, גג שנה, ירושלמי יטוהר ויועמד לדין. חכו תראו (ל''ת)

    ככה יעשה לאיש שאמר את האמת, 13/07/09 14:15


    IP: 93.172.252.18דווח על תגובה זו

  • 66.

    נילי פריאל לא היתה אשת ראש הממשלה - נראה אותך אומר משהו על נאוה ברק! (ל''ת)

    יוחנן, 13/07/09 14:04


    IP: 84.109.235.244דווח על תגובה זו

    • נאוה פשוט התגרשה ! ובנתה את חייה מחדש. בהצלחה לה. (ל''ת)

      ג, 13/07/09 14:32


      IP: 89.138.206.1 דווח על תגובה זו

  • 65.

    ירושלמי כל הכבוד שלא ביזת את המקצוע כמו העיתונאי השפל ,בן כספית! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/07/09 13:53


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 64.

    עיתונאי ישר? מה קורה פה? nrg, מעריב, תזהרו שבג''צ לא יסמן אתכם (ל''ת)

    הדיקטטורה לא אוהבת ביקורת, 13/07/09 13:50


    IP: 93.172.252.18דווח על תגובה זו

  • 63.

    סוף סוף כתבה מאזנת לשרץ בן כספית ולכונפה סימה קדמון (ל''ת)

    ליאונרדו דה וינצ'י , 13/07/09 13:47


    IP: 93.173.208.137דווח על תגובה זו

    • אהבתי מאד (ל''ת)

      כרמלה, 13/07/09 14:50


      IP: 87.68.166.87 דווח על תגובה זו

  • 62.

    כול עוד ראשי ממשלה מושחטים ישרו קן עם התשקורת עם קיבלו גב (ל''ת)

    התותח, 13/07/09 13:42


    IP: 93.172.38.246דווח על תגובה זו

  • 61.

    איש ומדינאי ענק!!! (ל''ת)

    אוהד של נתניהו, 13/07/09 13:41


    IP: 85.250.156.190דווח על תגובה זו

  • 60.

    פרס לירושלמי על האינטגריטי היושר והאומץ (ל''ת)

    תודה, 13/07/09 13:39


    IP: 93.173.203.36דווח על תגובה זו

  • 59.

    מה לעשות

    יעקב, 13/07/09 13:34

    כאשר השנאה מעבירה כתבים על דעתם

    IP: 89.138.27.157דווח על תגובה זו

  • 58.

    גברת נתניהו חכמה נבונה ומעל הכל היפה בנשים וכל זה בעוכריה.

    שמעון שבתאי, 13/07/09 13:10

    לו היתה קצת מכוערת או קצת טיפשה או קצת עילגת היו משבחים אותה .
    כל חטאה של הגברת נתניהו שהיא ב10 דרגות מעל הרמה של הגברת סימה קדמון ובטוח שבן כספית לא זכה לאשה כזו איכותית.

    מה המסקנה המקלדת של סימה קדמון חטפה ז'ננה של קינאה.
    ובן כספית לא יכול לסבול ששנוא נפשו נתניהו זכה לאישה כזו מוצלחת ולכן תפר כתבה שכל הנכתב בה הוא שקר ביסודו.

    עיתונאים שקרנים נמאסתם

    IP: 85.250.69.41דווח על תגובה זו

  • 57.

    שאלות ?

    bar, 13/07/09 12:58

    ומי חשף את חשבון הדולרים של לאה ? עתונות הימין ?
    ומי כתב על שולמית שמיר (שעד כמה שזכרוני אינו מטעה אותי לא שייך לגוש השמאל )-אף אחד!!!

    IP: 87.69.168.208דווח על תגובה זו

    • תשובות!

      ישראלי הגיוני , 13/07/09 15:16

      את החשבון של לאה חשפו אינטרסנטים של שמעון פרס, יריבו הוותיק של רבין. כן, וגם זה בעזרת העיתונות השמאלית.

      IP: 212.150.247.195 דווח על תגובה זו

  • 56.

    העניין הוא שהגברת נתניהו היא קריזיונרית, והקריזות שלה משגעות את הממשלה

    עמנואל , 13/07/09 12:56

    כל היועצים והשרים צריכים לחשוב בכל רגע איך לא לעצבן את הגברת, אחרת תהיה לכך משמעות על תפקודם בעינייני המדינה.

    ואגב, אותם מי שעכשיו מתלונן על התנכלות השמאל לנתניהו, הם אלה שהתלוננו על התנכלות השמאל לשרון ולמשפחתו (למשל לפני הבחירות ב 2003). רק בדיעבד, אחרי ההתנתקות הם נזכרו להיות נגדו ונגד השחיתות שלו... בזמו אמת לא היתה להם בעיה עם זה.

    IP: 79.176.126.154דווח על תגובה זו

    • יש לך מקצוע - במאי לסרטי מדע בדיוני (ל''ת)

      רוני, 13/07/09 17:28


      IP: 80.179.33.231 דווח על תגובה זו

  • 55.

    שעיתונאי רושם את האמת תאמינו שלא מפריע לאפחד מה דעותין (ל''ת)

    התותח, 13/07/09 12:47


    IP: 93.172.38.246דווח על תגובה זו

  • 54.

    שרה נתניהו זה יהלום לעומת עליזה אולמרט לאה רבין ושני המוסקטרים של שרון

    התותח, 13/07/09 12:42

    זה פשוט לא יאמן כמה עלובה התשקורת שלנו עלובה שקרנית ןצהובה עם זיכרון קצר המצב רגוע אין דראמות וכדי למלות עיתונאים הקורבן שרה נתניהו את סימה קדמון עלובת נפש תצאי לאור ניראה את השומנים שלך ואתה בן כספית הפודל של קדימה את השינאה שלכם לנתיהו אתם לא צריכם לחדש אתם מתפרנסים ממנה טוב מאוד העצבים שלכם על שרה נתניהו שהיא לא משתפת איתכם פעולה ומתראיינת אבל מה שהכי מפריע מכול זה שהזיכרון של הבולשביקים בתשקורת יש ממש זיכרון קצר מה היה לנו אם נשות ראש הממשלה לאה רבין לפעמים חשבנו שהיא ראש ממשלת ישראל עם ההתערבות שלה עליזה אולמרט שנכנסה עם בעלה אהוד המותק והטהורכאיש ימין ויצא כאיש שמואל קיצוני שהיה מוען לתת את כול המדינה לפלסטינים ואחרון חביב אריק שרון ושני בנין המוסקטרים עומרי וגלעד שפפועל אם ניהלו את המדינה בשיטת מאפיה מינו רמטכל מינו מנכלים הקיצר עומרי השמן המתוק ניהל את המדינה מה המשותף לשלןשת ראשי הממשלה האלה וזה החשוב שהם ישרו קן עם הבולשביקים הארורים בתשקורת והתשקורת נתנה להם גב לא משנה כמה אתה מושחט אנחנו נשמור עלייך עם הרבה עצי אטרוגים שאפחד לא יעז להתקרב את תשקורת מטועבת בכול מה שקשור לנתניהו זה תשעים אחוז שינאה והשאר אמצאות אני אומר לכם מוצצי דם בתשקורת שרה נתניהו זה יהלום לעומת שאר נשות ובנים של ראשי ממשלה

    IP: 93.172.38.246דווח על תגובה זו

    • תותח יקר, שמעת על סימני פיסוק?

      פגז, 13/07/09 14:15

      תותח יקר, שמעת על סימני פיסוק?

      IP: 82.166.133.242 דווח על תגובה זו

  • 53.

    תרדו כבר משרה!

    גליה, 13/07/09 12:20

    בקדנציה הקודמת של ביבי שפכו את דמה בלי שום סיבה. אולי בגלל שהעיזה להופיע בציבור וכידוע על האישה להיות נחבאת אל הכלים כמו סוניה (שאגב גרמה נזק לפרס כשהוא הופיע תמיד לבדו).

    גם אשתו של רבין חטפה ביקורת משום שהיתה קצת מוחצנת.

    עכשיו שרה כבר לא מופיע בציבור אבל הם כבר לא יכולים להפסיק פתאום להציק לה. אולי דרך שרה אפשר להציק לביבי. ואני אישית לא אוהדת של ביבי משום שהוא חסר אהדה טבעית לשכבות החלשות.

    אנשים שפוגעים בשרה נתניהו באופן אישי שוכחים שהיא בן אדם עם רגשות ושאין זכות לאף אחד לפגוע סתם בבן אדם.

    לידיעות אין שום זכות להכפיש מישהי בלי שום סיבה ממשית ולדעתי מוטב היה אם היו תובעים עיתון על דברי רשע שכאלו ואז היו חושבים פעמיים אם היו סתם תופסים מישהו ומחליטים לחסל אותו מסיבה שלא קשורה אליו אלא לכותב.

    IP: 87.70.169.225דווח על תגובה זו

  • 52.

    אני לא מאמין שעיתונאי שמואלני רושם את האמת ולא משינאת נתניהו (ל''ת)

    התותח, 13/07/09 12:17


    IP: 93.172.38.246דווח על תגובה זו

  • 51.

    שרה רחוקה מלהיות צדיקה

    אני, 13/07/09 12:14

    גם אם קודמותיה כשלו,והדבר לא הובא לידיעת הציבור אין הדבר נותן לגיטימציה למעשיה.
    הנוהג פסול ויש להפסיקו.
    עיתונאים צריכים לעשות עבודתם נאמנה ולדווח לציבור על נוהג פסול, לציבור אין דרך אחרת לדעת כדי לשפוט. הוא יכול רק להתרשם.

    IP: 84.108.5.101דווח על תגובה זו

    • הדבר גם לא נותן לגיטמציה...

      ארז, 13/07/09 12:26

      לרדיפה הבלתי פוסקת של אשתו של ראש הממשלה, רדיפה שממנה לא סבלו נשות ראשי הממשלה האחרים - רדיפה אכזרית, רק בגלל שהיא אשתו של בנימין נתניהו.
      עיתונאים צריכים לדווח - על כולם ועל כולן. אם נשות ראשי הממשלה הקודמים זכו לחסינות תקשורתית, ואין כל סיבה ששרה נתניהו תזכה ליחס אחר.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • לא ברור לי בכלל מדוע הרכילות הזו מתפרסמת כל העת בעמודי החדשות.

        גור ארי-אל, 13/07/09 13:06

        כשונא רכילות מושבע ,מצידי שלא יעסקו בכלל בשטויות כגון דא ,אולם אם חייבים ,לפחות שיפרסמו את הרכילות במקום הראוי - בטורי הרכילות.

        IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

        • כדי שדווקא נגיד היידה שרה קדימה שרה תשמרי על ביבי שרה כלהכבוד שרה (ל''ת)

          למען שרה, 13/07/09 14:33


          IP: 89.138.206.1 דווח על תגובה זו

    • אני מתקשה להאמין למקרא עיני

      casandra , 13/07/09 16:01

      כוונתך לומר שאתה מאמין למה שכותבים בעתון? שומו שמים. עוד לא פסו הנסים מן העולם.

      IP: 79.179.69.214 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ירושלמי שיחקת אותה הפתעת אותי צחתין! (ל''ת)

    קזבלן, 13/07/09 12:12


    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 49.

    ישר כח על הפגנת האומץ, כנגד מוצצי הדם בתיקשורת... (ל''ת)

    יפה, 13/07/09 11:41


    IP: 212.68.144.193דווח על תגובה זו

  • 48.

    מה לעשות ואנחנו לא אוהבים את שרה (ל''ת)

    chaimgal , 13/07/09 11:23


    IP: 212.179.85.162דווח על תגובה זו

    • שאתה שמאלני שטוף מוח אליטיסט מסודר טוב טוב בחיים ולא יכול לחשוב בעצמך (ל''ת)

      הלך עליכם, 13/07/09 14:33


      IP: 89.138.206.1 דווח על תגובה זו

  • 47.

    יפה ירושלמי

    @meir , 13/07/09 11:22

    לא נותן ציון פשוט מתרשם שכתבת נגד הזרם העכור המלווה אותנו שנים .

    IP: 85.64.46.34דווח על תגובה זו

  • 46.

    משום מה שרה הפכה למטרה=התקשורת נהנת להכאיב=זו התגייסות של השמאל הבזוי (ל''ת)

    נ.כהן לאה רבין=לא פסקה לבחוש ולהרעיל בכל כלי התקשו, 13/07/09 11:18


    IP: 217.132.54.45דווח על תגובה זו

  • 45.

    מעניין שכל המגיבים אך ורק נשכרו להגיב בעד נהנתניהו (ל''ת)

    אזרח, 13/07/09 11:15


    IP: 77.125.235.117דווח על תגובה זו

    • אין שום בעיה. אתה צודק. כווולללללנננווו..נשכרנו מטעם משרד ראש הממשלה

      זיו_! , 13/07/09 11:59

      להגיב בעד בנימין נתניהו.
      אין ספק, מי גאון של אמא?
      כדאי שתוציא את הראש מהחול ותבדוק באמת מי מגיב בתשלום, אולי אתה?

      IP: 62.0.6.28 דווח על תגובה זו

      • אם אינך מגיב בשכר אל תיצור מצג כאילו אתה כן.

        PANCEA, 13/07/09 13:08

        עצת ידיד.

        IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

        • ואתה אל תיצור מצג כאילו אתה panacea....

          פנדה , 13/07/09 17:42

          למתחזים לא תהיה תקווה

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

          • תודה,פנדה, ידידי.

            panacea , 13/07/09 18:05

            אעלה לך את התשלום לתגובית,אתה עושה עבודה טובה....חחחח

            IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

    • מעניין שרוב האזרחים נשכרו להצביע בעד נתניהו (ל''ת)

      גדי, 13/07/09 14:04


      IP: 93.173.203.36 דווח על תגובה זו

      • גדי 22.23% זה רוב הציבור ? בדוק שוב את האריטמטיקה . (ל''ת)

        גור ארי-אל, 13/07/09 15:00


        IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

        • אני אעזור לך - זה רוב אם לוקחים בחשבון את החלוקה לגוש ימין ושמאל (ל''ת)

          המבין, 13/07/09 16:50


          IP: 194.90.80.25 דווח על תגובה זו

          • כמתמטיקאי עלי לבשר לכבודו שאין מושג כזה "לוקחים בחשבון" .

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 13/07/09 18:34

            אבל יש מושג הנקרא "חשבון" או כפי שכתב ידידינו "אריתמטיקה" .

            IP: 88.250.83.245 דווח על תגובה זו

            • כהדיוט עלי לבשר לך שגוש הימין נכון להיום גדול מגוש השמאל (ל''ת)

              almonimi512 , 13/07/09 18:59


              IP: 77.125.90.193 דווח על תגובה זו

              • בהחלט - זהו משפט אריתמטי נכון .

                שועל חסידה ו26 קרפדו , 13/07/09 20:30

                אולם שגוי מתמטית ....
                אם תנסה ליצור משוואת סכום 0 מחיבור שני ה"גושים" תקבל FALS SUM....מילא.
                לימין רוב במדינת ישראל ,על כך אין עוררין ואין צורך במתמטיקה או סטטיסטיקה להוכחת הטיעון.

                IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

    • למרות שאינני מתומכי נתניהו,קשה שלא לחוש את העליהום של התקשורת (ל''ת)

      רחל, 13/07/09 19:08


      IP: 79.179.41.180 דווח על תגובה זו

  • 44.

    שלום ירושלמי,צעד אמיץ

    mairmair , 13/07/09 11:10

    אבל כמו שאני מכיר אותך אתה מרים להנחתה,

    נותן פה ושם הנחה לביבי, בהמשך השבוע נשמע אותך ואת החברים שלך בעיתון כולל בן כספית המושחת {מבחינה עיתונאית} ממשיכים לשחוט את ביבי בהכפשות מרושעות ופחדניות.

    הבנתי הכל, כשאין לכן יכולת לדון על המהות של ההצלחות של ממשלת נתניהו, פתאום קופצת לה "ההתנהלות" זו מילה נרדפת לפלצנות עיתונאית, ששונאת מתעבת ומפחדת מהימין בכלל וביבי בפרט.....

    די נמאסתם...

    IP: 79.179.198.230דווח על תגובה זו

    • וד"א ביבי היה נשוי רק פעמיים, לא צריך להגזים כרגיל... (ל''ת)

      mairmair , 13/07/09 11:11


      IP: 79.179.198.230 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שלום 'רושלמי

    MRO1301 , 13/07/09 11:08

    ממש רוח משב נעים סוף סוף קם מישהו מששאמול ומבין שכל הרדיפה של אשת ראש הממשלה לא רק שאינה צודקת אלה מגמה מרושעת שניעשת על ידי מיםפר לבלברים עולוקות דם כמו בן נעות המרדות בן כספית בן נחושת ואיתו הזקנה שיפחה נירצעת לשילטון האליטות יעלה פז לא מלומדת

    IP: 83.130.115.10דווח על תגובה זו

  • 42.

    מאמר אמיץ

    ירון, 13/07/09 10:59

    יישר כח.
    איש אמת

    IP: 213.151.60.8דווח על תגובה זו

  • 41.

    תודה,שלום ירושלמי.אתה שוחה נגד הזרם,בצעד אמיץ! (ל''ת)

    panacea , 13/07/09 10:56


    IP: 81.195.6.130דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:04


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

      • בוא נראה, ממממ.. שלוש תגוביות (תודה לסבא של רוני) זהות. אחת אחר השניה

        זיו_! , 13/07/09 16:37

        מעניין מי כאן מקבל תשלום על פי תגוביות...
        האם יכול להיות שזה אותו שמאלני המתקרא ,אזרח?? תמהני...:)

        IP: 79.176.134.132 דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:04


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:04


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

      • תגיד, וכמה שילמו לך בשביל להיות כאן כל היום

        יאללה נמאסת, 13/07/09 12:32

        ולכתוב: ''כמה שילמו לך להגיב כך?''

        IP: 79.66.25.9 דווח על תגובה זו

        • טתה טועה.יש לו המון תגובות מטומטמות,בסגנון "הוכח שהימין רקוב"

          panacea , 13/07/09 15:35

          "אין לך הרבה שכל,מה?"
          "לא יעזור שתצרח,אתה אידיוט",וכו'

          IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

      • אתה אזרח אתה ? אתה פרחח (ל''ת)

        הגשש החיוור, 13/07/09 15:36


        IP: 212.143.137.56 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כרגיל בכל פעם שביבי בצרה - קם לו מר ירושלמי להגן

    אריאל, 13/07/09 10:56

    הנה חוזר הריטואל - בכל פעם שמשפחת נתניהו במצוקה קם לו אביר זכויות השרה, מר ירושלמי, ומתחיל בשבחים וזבחים ל''גברת'' - כפי שהיא מתעקשת שיכנו אותה כל עובדי לשכת ראש הממשלה. אפילו ביבי לא מאמין לשטויות של שלום ירושלמי......

    IP: 80.179.8.148דווח על תגובה זו

  • 39.

    היא גם לא הקימה את ארגון נשות watch ש''מתעדות'' כל ''פשע''

    אני, 13/07/09 10:48

    לכאורה חיילים על מנת להעביר תמונותיהם ''לפעילי שלום'' בחול, שם דרך אגב שוהים בבטחה ילדיה שלה .

    IP: 212.143.112.149דווח על תגובה זו

  • 38.

    שיא הניבזות. הם לא חסים גם על ילדיו (ל''ת)

    איזו שיפלות, 13/07/09 10:43


    IP: 79.177.111.187דווח על תגובה זו

  • 37.

    ירושלמי? מה קרה לך? תודה. באמת נמאס לשמוע שטויות על שרה נתניהו (ל''ת)

    והאמת, גם כתבות תדמית לקדימה. חלאס, נגמר קדימה, 13/07/09 10:42


    IP: 87.69.0.172דווח על תגובה זו

  • 36.

    אשתו השלישית?

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 13/07/09 10:38

    כל הכבוד ליושר האינלאקטואלי ירושלמי.
    אתה הולך בדרך הנכונה-בסוף גם אתה תפנה עורף לקדימה כפי שעש כל בר דעת.

    IP: 85.96.199.225דווח על תגובה זו

  • 35.

    סיפור קצר על שרה

    סטודנט במיל., 13/07/09 10:35

    בתקופת ההתנתקות התגוררתי בסמוך למעונו של נתניהו ברחוב עזה.
    כמה חברים מהאוניברסיטה הפגינו מול ביתו בבמטרה להשפיע עליו לפרוש מהממשלה. כשהייתי עובר שם הייתי מחנה את הקטנוע בסמוך וקופץ לבקר את החבר'ה.
    הם התפעלו כל כך משרה! מידי פעם היא קפצה לומר להם שלום. בנוסף, ללא מצלמות וללא תקשורת, היא הייתה מפנקת אותם באוכל מידי פעם.
    לא אשכח שאחד החברים אמר לי פעם: ''הופתעי מהאישה הזו שמוצגת בתקשורת כמו מפלצת והיא כל כך נחמדה''

    IP: 84.108.199.39דווח על תגובה זו

  • 34.

    נכון מאוד--ראה ערך סוניה פרס באיציקלופדיה בריטאניקה (ל''ת)

    נפיח, 13/07/09 10:34


    IP: 79.181.62.44דווח על תגובה זו

  • 33.

    שכחת לציין שביבי הוא מנהיג דגול.באמת.

    ניר, 13/07/09 10:29

    רק אתמול קראתי בדה מרקר כתבה שפורסמה בעיתון אמריקני בנוגע לשר האוצר. ''שטייניץ'' כתוב שם ''מנהיג את הכלכלה בטוב בטעם'' (נאמן למקור אך לא במילים המדויקות).
    חשבתי לעצמי: איפה הימים שאולמרט והירשזון ישבו לנו על הקופה לעומת הימים שביבי ושטייניץ מנהלים לנו את הכלכלה. עיזבו הכל. וחישבו רק על האיכות של האנשים.
    ולא אמרתי דבר על סטנלי פישר שביבי דאג להביא אותו לכאן.
    אני, בכל מה שנוגע לקופה הציבורית, ישן בשקט.

    IP: 84.108.199.39דווח על תגובה זו

  • 32.

    סימה קדמון מידיעות פרסמה השבוע כתבה רכילותית ובזויה על שרה נתניהו....

    דקל ב , 13/07/09 10:26

    ממש בדיוק כמו הקולגה של ירושלמי-כספית.
    כספית וקדמון שהשנאה לנתניהו גוברת
    על כול שיקול עיתונאי.
    ירושלמי: רצוי היה מאוד ללכת צעד אחד נוסף
    ולציין את שמות הכתבים הנבזים!

    IP: 84.228.68.216דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:05


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

      • ומהו התעריף לחמש מילים שחוזרות על עצמן ? (ל''ת)

        almonimi512 , 13/07/09 18:54


        IP: 77.125.90.193 דווח על תגובה זו

    • סימה=רק הקנאה מדברת מתוך גרונה=כאשה לאשה=אין בה הגינות מינימלית=גועל (ל''ת)

      נ.כהן איש לא חייב לאהוב את אשת ר''מ=די לשלוח חיצים!, 13/07/09 11:33


      IP: 217.132.54.45 דווח על תגובה זו

    • גם אני חושב שהם חצו את הקו האדום. זה היה נבזי! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/07/09 11:39


      IP: 77.125.97.15 דווח על תגובה זו

    • אבל סימה קדמון גם יודעת לכתוב כתבות אוהדות!

      חיים ר', 13/07/09 14:42

      פוליטיקאי הטריד מינית חיילת בכניסה לישיבת הממשלה על מלחמת לבנון השניה, אח''כ הכחיש וטען שהבחורה כפתה את עצמה עליו. בית המשפט קבע ששיקר.
      סימה קדמון גיבתה אותו לאורך כל הדרך.

      IP: 62.219.155.28 דווח על תגובה זו

      • זה רק מוכיח=שהיא כותבת ללא יושרה=עיתונאית מגוייסת=פיה וליבה אינם שווים (ל''ת)

        נ.כהן קדמון כשמה כן היא=עבר עליה הקלח=שתצא מחיינו, 13/07/09 17:49


        IP: 217.132.54.45 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אז מה ? ומעומרי לא נימאס ?. בקיצור ההשחתה לא נסתיימה מהליכוד (ל''ת)

    aldo55 , 13/07/09 10:19


    IP: 84.228.58.76דווח על תגובה זו

  • 30.

    היא קורבן של השנאה לביבי שהתקשורת הצהובה אוהבת ללבות

    צודק, 13/07/09 10:09

    נטפלים אליה וזה מכוער.

    IP: 84.228.57.173דווח על תגובה זו

    • הפעם זה לא כל כך הולך לתקשורת כי זה ממש לא מעניין (ל''ת)

      ענת, 13/07/09 10:33


      IP: 200.200.200.28 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרבה אומץ נדרש להגיד את הדברים האלה בעיתון הזה. סחתיין. (ל''ת)

    פנדה , 13/07/09 10:07


    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 28.

    השנאה שלי לשמאל היא תהומית - אני מתעב שמאלנים

    בני, 13/07/09 09:57

    זאת לא שנאת חינם, זאת שנאה עם בסיס אמיתי.

    שנתיים לפני שנולדתי פיטרו את אבא שלי ממפעל התעשייה הצבאית כי מישהו הלשין שהוא היה חבר בבית''ר בפולין.

    כתוצאה מכך הוא הפך למובטל ונאלץ לעבור עם אמי ואחותי מדירת החדר בה הם גרו בשכירות למחסן מעופש שם אחותי שהיתה בת שנתיים קיבלה אסטמה קשה שממנה לא התאוששמה ונפטרה מחנק בגיל 11.

    לא נסלח ולא נשכח!!!

    IP: 79.181.126.176דווח על תגובה זו

    • אני שמאלן

      גל, 13/07/09 10:32

      אבא שלי אכל אותה משלטון אבא חושי הסטליניסטי בחיפה.אפילו האשימו אותו והגיע לבית משפט שם הוא זוכה .חייו נהרסו. אני שונא כמוך את מפא''י וכל מה שנגזר ממנה.אבל זה לא אומר שאני לא אבין שלהיות שמאל זה לא מפא''י שמאל זה להיות הומניסט ולא פאשיסט להיות שוחר שלום ולא נרקומן של כוח.

      IP: 80.230.49.149 דווח על תגובה זו

      • יש לך סתירה...

        ארז, 13/07/09 12:30

        להיות שמאלן לא מתיישב עם להיות הומאניסט - הרי השמאל ומך במשטרים החשוכים והרצחניים ביותר, מרוסיה הסטאליניסטית, דרך סדאם חוסיין וכלה בחמאס ובאירן. גם להיות שוחר שלום לא מסתדר עם להיות שמאלן - שהרי השמאל מזדהה עם ארגוני טרור ותומך בהם (ע''ע ''מחסום ווטש'', ''בצלם'', ''רופאים לזכויות אדם'' וכל ספינות ה''סיוע'' שמנסות לפרוץ את המצור על עזה). השמאל גם מצהיר בגלוי שהוא מתנגד לקיומה של מדינת ישראל - אז על איזה שלום אתה מדבר?
        בשורה התחתונה, אפשר להיות שמאלן, ואפשר להיות הומאניסט ושוחר שלום, אבל אי אפשר להיות גם וגם.

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • ספור דומה

        גם אני הומניסט, 13/07/09 13:13

        למרות שרות אבי ב''הגנה'' ומראשוני תעשיה צבאית (גם במחתרת כמובן).

        הוא פוטר והוחזר באופן קבוע בגלל חוסר רצונו להיות בעל הפנקס האדום (כלומר חבר במפאי) שנים סבלנו ממחסור ...
        הייתי בין אלה שתרמו לנפילת ממסד העבודה ב-77 (המהפך) בתמימותי קיוויתי שהשלטון ישתנה ויתוקנו חורי השחיתות..
        לצערי הדבדתי מרכז הליכוד הפך לסמל השחיתות של המדינה -חלקם עבר לקדימה -
        ומה התשובות שאני שומע :מה שרון היה יותר טוב,רבין היה יותר טוב...תשובות של ילדי גן או אוהדים שרופים ללא מח.

        IP: 87.69.168.208 דווח על תגובה זו

    • אל תשקיע בשנאה כי זה מזיק בעיקר לך וסובביך. השאר את השנאה לשמאלנים, הם

      ימינך נאדרי בכוח, 13/07/09 10:45

      מצטיינים בזה ולכן כך הם נראים, מרושעים ונקלים.
      האמנם ברצונך להידמות להם?

      IP: 212.143.158.40 דווח על תגובה זו

    • איזה טיפש- חחחח (ל''ת)

      עופרר , 13/07/09 14:40


      IP: 62.219.50.93 דווח על תגובה זו

      • מפא"י לא היו שמאל . אז תפסיק ליילל שם. רוצה לשנוא. מצאת תירוץ.

        ALOS , 13/07/09 15:11

        בן גוריון אמר -בלי חירות ומק"י
        מפא"י בעצמה היתה אנטי שמאל
        שמאל אמיתי זה דמוקרטיה
        יחסי עבודה הוגנים
        הומניזם
        שאיפה למדיניות של שלום

        אף מפלגה לא מושלמת
        אף מנהיג לא חף משגיאות
        השאלה מה הכיוון

        יש לך דעות
        לך איתן

        אבל לשנוא שמאל בגלל מנגנון השלטון של בן גוריון?
        תירוץ של טלנובלות

        IP: 89.138.80.25 דווח על תגובה זו

        • אז אתם כבר לא מתהדרים בזה ש"השמאל הקים את המדינה"? (ל''ת)

          panacea , 13/07/09 15:46


          IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

          • למרות שמפ"אי אינה שמאל קלאסי . יש לה גם זכויות . וגם עוונות .

            ALOS , 13/07/09 18:42

            את הזכות להקמת המדינה אזקוף לכל מי שהיה ונלחם והתישב ובחר להיות כאן
            ולא במקום אחר .

            בלי הבדל שיוך פוליטי.

            מקווה שאני ברור.

            IP: 89.138.80.25 דווח על תגובה זו

            • שאלה: ברה"מ, קובה של קסטרו וגרמניה הנאצית הן ימין?

              ASCH , 13/07/09 20:26

              אז למה לכולן דגל אדום כמו למק"י וחד"ש?

              ולמה כל השליטים שלהם עלו לשלטון בדרכים עקלקלות שקרים וטרור ואח"כ ביטלו את הדמוקרטיה?

              IP: 77.126.123.173 דווח על תגובה זו

            • יופי,אני רןאה שהחיים שלך השתנו והתןקפנות שלך ירדה פלאים

              panacea , 13/07/09 20:48

              אז הסכמנו שגם חמין,גם שמאל ןגם מרכז תרמו.

              IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מעריב מנסה בכוח להשאר רלוונטי ע"י פרסום מאמרים מתקנים

    וילנא , 13/07/09 09:57

    לצערי אחרתם את המועד, בן כספית הפך את עיתונכם למוצר זול ומפוקפק.

    שלום ירושלמי עם כל הכבוד שאני רוכש אליו לא יצליח לחפות על כשלים אתיים ומקצועיים חריפים מבית היוצר של בן כספית.

    IP: 77.127.138.108דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 10:05


      IP: 89.138.108.92 דווח על תגובה זו

      • צודק וילנא (ל''ת)

        ישראל, 13/07/09 10:29


        IP: 84.108.199.39 דווח על תגובה זו

    • יש לדתיים אמרה: אפילו צדיק גמור לא יתעלה על חוזר בתשובה

      panacea , 13/07/09 11:00

      אם אכן מעריב מנסה לתקן-יבורך.
      אבל לדעתי,מעט המאמרים המאזנים הם בתור מס-שפתיים בלבד, על מנת להפגין מעט איזון,לצמצם הביקורת.

      IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הגיע הזמן שהתקשורת תאזן את עצמה, מאמר כנה וישר, מופתעת לטובה (ל''ת)

    ציונית גאה, 13/07/09 09:55


    IP: 79.179.41.180דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:06


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל מילה חקוקה בסלע.

    נחמה, 13/07/09 09:47

    צביעות- שמעתם על מילה כזו?

    IP: 147.236.138.210דווח על תגובה זו

  • 24.

    שלום ירושלמי,,,כל הכבוד לך שהאמת חשובה לך יותר מהאליטה השמאלנית

    (איציק) , 13/07/09 09:40

    המשפט של הכתבה:
    "למזלה הרע של שרה, היא לא פונה לכיוון הפוליטי הנכון, ולא יעזור לה כלום."

    זאת בדיוק הבעיה!אין לנו תקשורת מאוזנת.

    האם דרישתנו לתקשורת מאוזנת היא דרישה מוגזמת??

    IP: 94.159.173.22דווח על תגובה זו

  • 23.

    ביבי, זה גדול עליו (ל''ת)

    ניר, 13/07/09 09:22


    IP: 93.173.196.24דווח על תגובה זו

    • זה גדול על ביבי?

      רונן גולדשטיין, 13/07/09 10:00

      ביבי ההוא שאתה מדבר עליו,זה אותו הביבי שבקולות העם בבחירות דמוקרטיות וחופשיות,איש איש לפי מצפונו האישי,החליף את הממשלה הקודמת שאתה ברוב צביעותך ושמאלניותך,בוודאי תמכת בה והצבעת בשבילה.
      ולהזכירך,זו אותה ממשלה שראשה ושר האוצר שלו הנהיגו את תרבות המזומנים במעטפות,זו אותה ממשלה שההתנתקות המפוארת שלה הביאה לגשם של טילים על ישובי הדרום,זו אותה ממשלה שב 3 שנים הביאה לנו שתי מלחמות,זו אותה ממשלה ששריה עמדו בתור לחדרי החקירות,
      להמשיך? אין צורך. מה שמניתי עד כה צריך להספיק בכדי שתפסיק להיות כזה אהבל,שמביע תמיכה עיוורת בכושלים שהיו למנהיגי עם ישראל בכל ההיסטוריה.

      IP: 87.70.180.196 דווח על תגובה זו

      • זה שהעם בחר במישהו שזה גדול עליו...

        ניר, 13/07/09 11:34

        זה אין מה לעשות.
        אנשים טועים הרבה פעמים וגם הפעם עשו טעות ובחרו בביבי.
        לאט לאט כולנו מגלים שזה גדול עליו ובקרוב אנשים לא יתמכו יותר בביבי.
        אחרי טעויות של אנשים באה ההתפכחות וזה מה שקורה לאט לאט.
        ביבי זה גדול עליו !

        IP: 93.173.196.24 דווח על תגובה זו

        • אחרי טעויות באה ההתפכחות

          ארז, 13/07/09 12:33

          והיא אכן באה, ב-10.2 השנה. והיא נמשכת - אחרי 100 ימים של הסתה ושנאה, התמיכה בראש הממשלה ובמחנה הלאומי רק גדלה, ופחות ופחות אנשים נוהים כסומים אחרי ציפיטפוט וחבר מרעיה.
          למרות ההסתה ושטיפת המוח הבלתי פוסקת בתקשורת (שאתה נפלת לה קורבן, כנראה ללא כל יכולת להתאושש) העם מבין בדיוק במי בחר ואיך אותם אנשים מנהלים את המדינה, ולא קונה את השקרים שלכם.
          אבל תמשיכו לקשקש - הרי גם הטוקבקיסטים המגוייסים של קדימה צריכים להתפרנס ממשהו...

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

          • אתה מחמיא לי

            ניר, 13/07/09 13:50

            זה שאתה קורא לי טוקבקיסט מגויס כנראה מראה שאני כותב דברים שאתה מבין שהם נכונים אבל קשה לך להודות שביבי הוא כשלון .
            ביבי זה גדול עליו ואני לא מגויס של אף אחד אלא מגויס לעצמי ולדעותיי
            תבין שהתפקיד גדול על ביבי, לא צריך להיות מגויס אלא אדם עם טיפה מוח בראש כדי להבין את זה.

            IP: 93.173.196.24 דווח על תגובה זו

            • לא, ניר. הוא לא מחמיא לך. מגוייס איננו אומר- צודק.

              ASCH , 13/07/09 20:19

              גם חיילי SS היו מגוייסים. זה לא אומר שמלחמתם היתה צודקת. אתה מגוייס כי אתה מגוייס. וזהו.

              וחוץ מזה ע"פ 2 בדיקות אמפיריות אני יכול להוכיח שמשהו אצלך פגום:

              או שאתה שקרן או שיש לך בעיות בחשיבה לוגית והתמצאות בחומר נלמד.

              בדיקה 1: כבר הראיתי לך כבר שההנחה שלך על היותך צודק היא טענה שקרית והזוייה.

              בדיקה2: בין השנים שהוא שלט 1996-99 הוא קיבל מדינה מוכת טרור ועם קופה ציבורית ריקה והחזיר לברק מדינה עם כמעט אפס טרור וקופה ציבורית מלאה ויציבה.

              אז נא החלט: או שאתה רץ לרופא פסיכולוג או פסיכיאטר או שאתה מודא שאתה משקר לנו כאן.

              ולעניות דעתי- אתה הרבה מזה וקצת מזה.

              IP: 77.126.123.173 דווח על תגובה זו

          • בינתיים - אתה אכן צודק, בתור ''קול צף בשנים האחרונות'' אני מרוצה

            המבין, 13/07/09 14:16

            אני מאוד מקווה שאוכלי הנבלות באופוזיציה (ובקואלציה) יניחו לממשלה לתפקד את מלוא תקופת כהונתה, כי הדבר החשוב ביותר הוא יציבות - יותר מאידיאולוגיה כזו או אחרת. בעוד 4 שנים ייערכו שוב הבחירות והפעם אני מאמין שהשלטון יישאר בידי הליכוד, העבודה תתחזק במקצת וקדימה תתפורר לרסיסים (ממש כמו ישראל ביתינו).

            IP: 194.90.80.25 דווח על תגובה זו

            • אני חושב שאתה טועה (ל''ת)

              ניר, 13/07/09 15:01


              IP: 93.173.196.24 דווח על תגובה זו

  • 22.

    בן כספית

    דוד כהן , 13/07/09 09:16

    בן כספית היום כותב מאמר שכותרתו האשמת ברק בכשלי מלחמת לבנוו השניה.

    לפחות לפי כותרת המאמר, ראש הממשלה לשעבר מר אולמרט, אינו אשם. שר הבטחון לשעבר מר פרץ אינו אשם. הרמטכ"ל לשעבר מר חלוץ אינו אשם. אפילו שרת החוץ לשעבר הגב' ליבני אינה אשמה. (הנאה צרופה היא לכתוב את המילה "לשעבר").

    חבל שבאותה הזדמנות הוא לא האשים גם את הש"ג, או אולי את מר נתניהו.

    חובה להגיב גם למאמרו זה של העיתונאי המתחסד, בן כספית.
    בל נשכח, אנחנו דעת הקהל האמיתית ואנחנו משפיעים בתגובותינו.

    IP: 89.139.9.82דווח על תגובה זו

    • דעתך היא אישית ותו לא (ל''ת)

      HUXH, 13/07/09 09:38


      IP: 217.132.90.58 דווח על תגובה זו

      • אני מבין שאתה דעתך יצוגית ולא אישית פשששששששש (ל''ת)

        @meir , 13/07/09 11:26


        IP: 85.64.46.34 דווח על תגובה זו

    • אולי שרה אשמה????????? (ל''ת)

      שרלה, 13/07/09 10:34


      IP: 200.200.200.28 דווח על תגובה זו

  • 21.

    התפלאתי לקרוא את המאמר....

    ASCH , 13/07/09 09:13

    היש לאנשי התשקורת שלנו רגעי חסד בהם הם הגונים ולא מתועבים כהרגלם?

    היום אני מפתע לטובה!!
    נקווה שכל יום זה יהיה כך, והתקשורת תזנח את דרכה המכוערת בטיפול במחנה הימין וראשיו, ותדווח אמת ובאיזון אמיתי וכנה, במקום להיות שופר לשמאל הקיצוני במלחמתו על השלטון.

    IP: 77.126.123.173דווח על תגובה זו

    • יש לאנשי התשקורת שלנו רגעי חסד. אבל מעטים לצערי! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/07/09 09:41


      IP: 77.125.97.15 דווח על תגובה זו

  • 20.

    התקשורת השמאלנית והצבועה מחפישה את שרה נתניהו רק בגלל המדיניות של ביבי (ל''ת)

    rambash , 13/07/09 08:56


    IP: 85.250.125.115דווח על תגובה זו

  • 19.

    מי שאשם זה ביבי!! זה אפילו לטובתו כשמאשימים את שרה.

    לוקרנו , 13/07/09 08:47

    כל הבלאגן שיש בלשכה ומאשימים את שרה, לא נשמע מוזר? הבעיה האמיתית היא עם ראש הממשלה, שלא יודע לנהל טוב עניינים- לא בתוך הבית ולא בחוץ.

    הכי קל להאשים את האישה, אבל האמת שהוא אשם בהכל.

    IP: 217.132.32.230דווח על תגובה זו

    • איפה ביבי ואיפה שרון ובניו המושחתים? אין מה להשוות בכלל! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/07/09 09:42


      IP: 77.125.97.15 דווח על תגובה זו

  • 18.

    זה לא ברור? משמיצים את ביבי כל יום בתקשורת השמלאנית

    אייל, 13/07/09 08:43

    תומכת קדימה.
    למה לא כותבים על בעלה של ליבני ?
    מספרים שקרים ואחר כך לא מתנצלים

    IP: 192.118.36.35דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:09


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

  • 17.

    "עזר כנגדו" חיוני ביותר...כנסן..כנסו

    motle1010 , 13/07/09 08:41

    כל אישיות בכירה חיוני שתהיה לו "עזר כנגדו"
    בפרט כשהוא מוקף בחבילת "מקורבים" ובעלי "משרות אמון" - לעיתים יריבים המתקוטטים זה עם לזה ומשגעים אותו בזיגזוגים.

    אם יפעל עפ"י דעת אישתו או מקורביו , זה עינינו, הוא שייתן את הדין לציבור על כל החלטה.

    ההשוואה לפולה איננה מתאימה לדעתי! פולה חיה תחת צילו הענק של בן-גוריון, טיפלה בו כמו אמא טובה במסירות ודאגה תמיד שישתה את הסיידר תפוחים בזמן. היא היתה "עזר כנגדו" תרי משמע , אך בפוליטיקה בקבלת ההכרעות המכריעות גורל עם, התערבה מעט מאד.

    מה הקשר לעומרי וגלעד ? עומרי היה חבר כנסת והוא אישיות פוליטית בזכות עצמו."שכב על הגדר" כנראה עבור המשפחה, אוהב את אביו, בן נאמן, ששילם בכבוד את מחיר שגיאותיו.
    הערצתו לאביו, תמיכתו בו , וכלל האמון והאהבה שנותנים גלעד ועומרי לאריק, ראויים להערצה ולדוגמא לבני נוער בנושאי "כבד את אביך..."

    כל אשת מנהיג מוביל תמיד היתה ותמיד תהיה אישיות שנוייה במחלוקת , מקידמת-דנן.,ונושא
    לרכילות על כל תזוזה קלה...

    כל הכבוד לשלום שכתב בגילוי לב ובצורה ברורה וגלויה על הנושא.
    מוטי

    IP: 93.173.170.145דווח על תגובה זו

  • 16.

    סיפור ומחזה

    י ל ד , 13/07/09 08:31

    מה למדנו בחוג להבעה עברית ?

    א. חיבור
    לכל חיבור צריך להיות מבוא, כוף החיבור
    וסיכום לסיום.

    ב. בסיפור ובמחזה
    יש לנו מספר דמויות שצרכיבות את העלילה
    שהעיקרים שבהם:
    גיבור
    אנטי גיבור (נבל)
    סטטיסטים
    ליצן
    "מקהלה" להסברה.

    בישראל, האנטי גיבור, חיוני ביותר והוא
    חלק מהמנטליות המיוחדת שלנו.

    בלא להבין, רואים ישראלים טמבלים, בגברת
    הראשונה שלנו, קרבן קל להתיחסות אליה כאל אנטי גיבורה.

    זה לא מחמיא לנו.

    סבא אומר, שלילדים יש יתרונות על המבוגרים:

    אצל רוב המבוגרים, המוח קצת איטי,
    החשיבה קשה ויכולת הריכוז קצרה אם בכלל.

    אצל הילדים, הנאיביות מאפשרת לראות את
    המציאות בפרוטרוט והראש הצעיר מאפשר חשיבה
    מעמיקה יותר מאשר אצל המבוגרים שכל ימיהם
    אימנו את גופם אך הזניחו את שיכלם.

    זה מסביר הרבה מאד מהמתרחש בישראל
    ואת התופעה המכוערת של השמצת הגברת הראשונה
    של ישראל.

    אני מקווה ששרה מבינה שהאשמה היא בישראלים,
    שגם הפכו את מדינתם לאפיזודה זמנית,
    מדינה אותה השיג להם כימאי יהודי, ששיפר
    מאד את תעשית חומרי הנפץ של בריטניה הגדולה
    בתחילת המאה הקודמת.

    IP: 77.126.68.43דווח על תגובה זו

  • 15.

    איזה כייף לקרוא סוף סוף מישהו הגון! תודה! (ל''ת)

    אילה, 13/07/09 08:25


    IP: 95.86.90.212דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:10


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

  • 14.

    לכן אני לא קוראת את הכתבות הזדוניות על שרה, אני יודעת את הרמאות

    של התקשרות הישראלית, 13/07/09 08:22

    אני לא קוראת מילה וחצי מילה בכל הכתבות הרכלותיות. אני לא אשכח איך אריק שרון''הרוצח'' הפך ליקיר השמאל ובעיקר עיתון ''הארץ'' ברגע שהכריז על ההתנתקות. ואיך מחבקים את ליבני ואיך לא נגעו בעליזה אולמרט בגלל המצאותה בשמאל וכו וכו.
    לאחרונה אני אפילו לא מכניסה עיתונים הביתה.
    אז מי שמאמין לכתבות האלה הוא פתי מאמין לכל דבר.

    IP: 87.68.47.48דווח על תגובה זו

    • יפה דיברת. דבר אחד לא אבין לעולם:

      ASCH , 13/07/09 09:40

      ואני לתומי חשבתי שכשאנחנו קונים עיתון, אנו מחפשים מידע על המתרחש בארץ ובעולם. במקום זה מאכילים אותנו בשקרים ותעמולה של מר"צ או קדימה.

      אז....למה לקנות היום עיתונים? גם משלמים מכספכם הטוב וגם מקבלים תעמולת שמאל הביתה.

      אם כבר תעמולה- שייתנו בחינם. לא זוכר ש"אל-מנאר" או "קול-פלסטין" ביקשו להטיל אגרות שידור בישראל בכדי לכסות הוצאות על אספקת ה"אמת" שלהם לעיניינו ואוזננו.....

      ולכן גם אני לא מכניס עיתונים הביתה, לא רואה חדשות בשלושת ערוצי הטלוויזיה ולא מתעניין בתוכניות הפוליטיקה ברדיו.

      ואכן מבחינה רכילותית זה עושה אותי פחות מעודכן. לפי מה שקראתי כאן אתמול, הפסדתי בכך את הפנים הנפולות והחמוצות של מר בן-כספית כששמע במהדורת יום שישי על תמיכת העם בממשלת הליכוד המכהנת. באמת חבל.
      אבל אמשיך לא לקנות עיתונים ולא לצפות בתעמולת מר"צ כל ערב ב20:00.

      IP: 77.126.123.173 דווח על תגובה זו

  • 13.

    חברי ה"מטקבקים"

    דוד כהן , 13/07/09 08:18

    לפני כשבוע בטורו השבועי אייל גפן התנפל עלינו, השמיץ אותנו, גדף אותנו, העליב אותנו ופגע בנו. הוא גם העמיד בפנינו אתגר – הוא הבטיח לענות על כל "טקבוק"
    להלן הקישור:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/911/484.html
    כמובן שהוא לא קיים את הבטחתו (כמה לא מפתיע). אני עדיין ממתין לקיומה.

    ביום שישי האחרון בטורו השבועי בן כספית התנפל עלינו – "מטקבקי הימין" כהגדרתו – והעליב ופגע בנו.
    להלן הקישור:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/914/512.html

    כעת שלום ירושלמי כותב מאמר הגון ביותר כלפי נתניהו ואשתו. למרות עמדותיו הפוליטיות השונות לחלוטין מעמדות נתניהו.

    לי ברור לחלוטין שכתיבתם של העיתונאים הנ"ל ואחרים כמותם, מושפעת מה"מטקבקים" ובעיקר מאלו שבימין.

    חברי ה"מטקבקים" (בעיקר מהימין, אבל גם מהשמאל), אנחנו אלו שמייצגים את דעת הקהל במדינה. אנחנו אלו שגורמים לתקשורת האינטרנטית לשנות כיוון ולהיות הרבה יותר מאוזנת והגונה. אנחנו אלו שגורמים לחלק מהעיתונאים לחשוב פעמיים ושלוש לפני שהם יורים את ארסם ומפיצים את רעלם.
    אין לי ספק שהשפעה זו תחלחל גם למדיות התקשורת הנוספות – הכתובה והטלויזיונית.

    לכן, חברי ה"מטקבקים" (בעיקר מהימין, אבל גם מהשמאל), המשיכו ב"טקבוק הקדוש".

    הערה אחרונה, מבטיח ובניגוד לאייל גפן גם אקיים – זו הפעם האחרונה שאני משתמש בעברית שאינה תקנית ("טקבוק"). אלא אם אצטרך לצטט.

    IP: 89.139.9.82דווח על תגובה זו

    • צודק !!! כתבתי לו ואפילו ציינתי את המייל שלי. לא מתייחס שלא יבטיח! (ל''ת)

      motle1010 , 13/07/09 08:23


      IP: 93.173.170.145 דווח על תגובה זו

    • תודה על העידוד. אין ספק שזה משפיע אל העיתונאים

      משהן , 13/07/09 08:50

      אבל אותי יותר מענין שזה משפיע על העם, שלפחות יש איזון בין העיתונאים השמאלנים לבין העם הימני.

      IP: 79.176.116.112 דווח על תגובה זו

    • צודק 100% גם אני חושבת כמוך, עבודת שליחות יום יומית. (ל''ת)

      ציונית מתל אביב, 13/07/09 08:56


      IP: 87.68.47.48 דווח על תגובה זו

    • אנא כתוב בעברית

      סבא של רוני , 13/07/09 09:15

      אלו שככותבים "הם מגיבים"
      מה שהם כותבים זאת "תגובית"
      זה יותר נכון ויתר פשוט.

      IP: 82.81.131.156 דווח על תגובה זו

      • תגובית? אימצתי בחום :) (ל''ת)

        פנדה , 13/07/09 13:34


        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • הסימן החיובי הוא המילה הנרדפת בין טוקבקיסטים לימניים

      עיתונאי ציוני, 13/07/09 10:09

      אומנם יש גם טוקבקיסטים שמאלנים, אבל בשורה התחתונה הפחד הוא מדעת ההמון הימני המודר מהשפעה בתקשורת בעמדות הגשה עריכה ופרשנות.

      קול ההמון כקול שדיי, כפי שנאמר.

      למרות זאת, השפעת הטוקבקיסטים קטנה, אל תשלה את עצמך.

      IP: 84.228.108.73 דווח על תגובה זו

    • אתה כ''כ צודק! יש לנו כוח אדיר בידיים - צריך לנצל אותו. (ל''ת)

      רחלי, 13/07/09 10:46


      IP: 77.126.128.45 דווח על תגובה זו

    • סחטיין,אבל אני חושב שאתה מייחס משקל רב מדי לתגובותינו

      panacea , 13/07/09 11:23

      בזמן שכותב מאמר שוקל את מילותיו.
      עומדים מאחורי הכתבות אינטרסים כלכליים ואישיים אדירים.
      בכל זאת, אם אנו מצליחים למתן לו במעט את הכתיבה שלהם, ואם דעותנו אכן מעודדות קוראים אחרים לחשוב אחרת, וממריצות את העם לפנות לכיוון הנכון-הרי שזו תמורה גדולה וחשובה עבור כתיבתנו.
      ותודה למגיבים אשר משקיעים זמן ומאמץ בכתיבת תגובות מנומקות וארוכות.

      IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

    • אני לא בטוח עד כמה זה משפיע, אבל אני פשוט מכור לזה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/07/09 11:41


      IP: 77.125.97.15 דווח על תגובה זו

      • סחתיין על הכנות, אלכס :)

        פנדה , 13/07/09 13:36

        תכל'ס, כולנו מכורים לזה... אני אפילו יותר אוהב לקרוא תגוביות מלתגבב בחזרה...

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • אלכס, אם אתה כבר מכור,אז סמן עצמך באדום.

        panacea , 13/07/09 15:41

        כך תמנע גם שמתחזים יגיבו שטויות בשמך.

        IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

        • האמת, ככה אם אתה אומר שטויות אתה מכוסה :) (ל''ת)

          פנדה , 13/07/09 17:57


          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 12.

    לאה רבין איבדה טבעת, ופלוגת צנחנים חיפשה אותה. כנסו.

    דנה v יצחק, 13/07/09 08:13

    ביום החתימה על הסכם השלום עם ירדן, לאה רבין איבדה טבעת (או צמיד), ופלוגת צנחנים קיבלה פקודה לחפש אותה.

    עומרי שרון-
    מינה את כצנלסון לבוס במפעל הפיס.

    המחיר של הציורים מעשה ידיה של עליזה אולמרט הרקיע שחקים בזכות בעלה.

    IP: 93.172.82.132דווח על תגובה זו

    • סיפור טוב.ד"א, נתקלתי ביצירותיה של הגברת אולמרט...

      ר.בקצה , 13/07/09 09:32

      אחת העבודות שלה מורכבת מפיסות קרטון קשורות בחוט ברזל.
      לא קלטתי את המסר

      IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

      • מספיק להבין שבעלה היה רה''מ (ל''ת)

        רחלי, 13/07/09 10:47


        IP: 77.126.128.45 דווח על תגובה זו

    • בו לא נתעסק במתים (ל''ת)

      chaimgal , 13/07/09 11:29


      IP: 212.179.85.162 דווח על תגובה זו

  • 11.

    שלום ירושלמי,נטפלים אליה כי היא יפה מוכשרת ומצליחה . מבסוט.?

    ALOS , 13/07/09 08:11

    יכולת לחשוב לבד למה .
    היא טרף קל עבור המדיה שאתה מתפרנס ממנה
    .
    מפרנסיך די נהנים ועושים קופה מכל ספין
    השמצה על אשת ראש ממשלה

    מעריב וידיעות מתנהגים כצהובונים .

    IP: 85.250.77.175דווח על תגובה זו

    • אחת הפעמים הבודדות שאני ואתה כנראה מסכימים

      זיו_! , 13/07/09 08:49

      אכן התקשורת הפכה צהובה ולא יותר.
      לא משנה מה קוראים ומה שומעים יש תחושה כבדה שאנו בסך הכל קוראים/רואים/שומעים מהדורה נוספת של ה "סאן"

      IP: 62.0.6.28 דווח על תגובה זו

    • וואו אלוס, רגע של יושר? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 13/07/09 09:43


      IP: 77.125.97.15 דווח על תגובה זו

    • ALOS זה אתה?,,,הפעם אני מסכים איתך:) (ל''ת)

      (איציק) , 13/07/09 10:22


      IP: 94.159.173.22 דווח על תגובה זו

    • ALOS, יש לך חום או שמצאת אהבה? (ל''ת)

      panacea , 13/07/09 15:50


      IP: 81.195.6.130 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אם לא יכולים לפגוע בנתניהו, ימררו את חייה של אשתו

    אני, 13/07/09 08:05

    הדרך לפגיעה בנתניהו עוברת דרך הכפשת אשתו.
    כמה קל, כמה חביב. אם אפשר להביא צילום לא מחמיא (ולמי אין כאלה?) עוד יותר טוב.
    וכך, היא תמיד תיראה מוזנחת מדי/ מטופחת מדי/ רעה/ פתאטית.
    אבל היא לא האמנית עליזה, האמא של דנה-הלסבית-שחיה-עם-בת-זוגה-בתל-אביב. היא לא עמרי-המגניב-הירוק-הברנאז'אי.
    היא לא.
    ולכן גורלה נחרץ לשבט.

    IP: 199.207.253.96דווח על תגובה זו

    • כמה שילמו לך להגיב כך ? (ל''ת)

      אזרח, 13/07/09 11:12


      IP: 77.125.235.117 דווח על תגובה זו

      • בערך אותו הסכום ששלמו לך כדי להגיב. (ל''ת)

        זיו_! , 13/07/09 16:33


        IP: 79.176.134.132 דווח על תגובה זו

  • 9.

    פשוט מאד השינאה לנתניהו מעבירה את המשמיצים על דעתם. (ל''ת)

    ראומה ., 13/07/09 07:52


    IP: 89.138.188.218דווח על תגובה זו

  • 8.

    ירושלמי תודה שהזכרת לנו

    בועז, 13/07/09 07:31

    ושהכנסת אותנו לפרופורציות

    IP: 77.126.25.230דווח על תגובה זו

  • 7.

    בענין שרה נתניהו אין ספק שהצדק איתך, אבל השאלה היא

    משהן , 13/07/09 07:28

    איך זה שהספר של בוגי יעלון, שבמדינה מתוקנת אחרת היה עושה רעידת אדמה של ממש, על כל מה שהיה כאן במדינה בזמן שלטון שרון, ובמיוחד על דרך קבלת ההחלטות בנושא ההתנתקות, וכאן במדינת ישראל הדבר עובר לסדר היום, ואף עיתונאי לא מרים את הכפפה לבדוק ולחקור מה באמת היה שם?
    ואחרי זה תגידו שהתקשורת איננה שמאלנית.

    ולסיום: מענין מה כספית יגיד על הכתבה הזו, כנראה שגם אותך, ירושלמי, הוא ייחס למטקבקי הימין בשכר...

    IP: 79.176.116.112דווח על תגובה זו

    • מי אמר שהתקשורת לא שמאלנית? (ל''ת)

      אני, 13/07/09 08:27


      IP: 87.68.47.48 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מופז היה הקמב"ץ של כל הממונים עליו הוא מלקק בת...

    alal01 , 13/07/09 07:06

    שרה נתניהו עסוקה בקומבינות בתוך הכנסת כאילו המדינה שלה ושל בעלה. מעניין למה היא והוא בוכים כל הזמן "מה רוצים ממני"?

    IP: 77.126.144.114דווח על תגובה זו

    • עלעל יקר, איך בדיוק הגעת למסקנה המפתיעה שהגברת נתניהו

      זיו_! , 13/07/09 08:48

      עושה בכנסת כבשלה ועוד יותר מכך שהיא עושה במדינה ככל העולה על רוחה?
      אני מבין שככל שהאמת מתפוצצת לשמאלנים בפנים כך הם יותר נסערים, יותר נרגזים, ועוד יותר מנותקים מהמציאות הא?
      אבל זה בסדר, אתה יכול להמשיך בזה. בכייף.
      עושה רושם שכמו שציינו פה לפניי, "מטקבקי הימין" בהחלט משפיעים ויוצרים לאט לאט תקשורת קצת יותר הוגנת.

      IP: 62.0.6.28 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ועם זה הסיפור הפשוט אך כנראה נכון עובדתית- קנית את עולמך

    אסי שמואלי, 13/07/09 07:02

    כי הדרך לאמת קצרה כישר העובר בין שתי נקודות והשקר ארוך מהיקף מותניו של עומרי.
    ועל זה יקום וייפול דבר- אשריך אדון ירושלמי שידעת גבול ורדפת צדק.

    IP: 85.65.226.228דווח על תגובה זו

  • 4.

    כשמגיע כל הכבוד אז מגיע , שלום ירושלמי צדיק אחד בסדום...

    הראל, 13/07/09 07:00

    אחרי שקוראים פה כל שבוע טורים של בן כספית שהם טורים פוליטיים פר אקסלנס שאין בהם ולו רבב של עיתונאות , נעים לקרוא טור שאומר לכולם '' משוגעים , תרדו מהגג '' .

    IP: 189.202.112.36דווח על תגובה זו

  • 3.

    צודק חבל שחלק מהאפסים שמוזכרים בכתבה עדיין בפוליטיקה (ל''ת)

    tbenari , 13/07/09 06:50


    IP: 77.126.140.221דווח על תגובה זו

  • 2.

    סוף סוף - לא רק טוקבקיסטים נגד המגמה של הכפשת שרה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 13/07/09 06:44


    IP: 217.132.146.218דווח על תגובה זו

    • לדעת כספית, כנראה שגם ירושלמי הוא מטקבק בשכר. (ל''ת)

      משהן , 13/07/09 07:49


      IP: 79.176.116.112 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני בעלה ואב יילדיה של שרה בן-ארצי (ל''ת)

    אקדמאי אתיופי נאה, 13/07/09 06:38


    IP: 85.250.98.233דווח על תגובה זו