• 91.

    שאול כמיסה- שיירבו כמותו,

    חצורניקית, 14/07/09 14:50

    לידיעתכם הוא נפל בבחירות בפער קטן של קולות ואגב היו הרבה מהקולות פסולים (הפלא ופלא)

  • 90.

    להניח לליברמן הוא הפתרון למוסלמים (ל''ת)

    גבר, 13/07/09 11:01

  • 89.

    להניח לליברמן הוא הפתרון למוסלמים (ל''ת)

    גבר, 13/07/09 11:01

  • 88.

    משרד החוץ בלחץ-לא יוכלו להעביר בירושה למשפחה תפקידים דיפלומטיים !!!! (ל''ת)

    ליבני-ראש למושחתים במשרד החוץ !!!, 13/07/09 09:45

  • 87.

    משרד החוץ בלחץ-לא יוכלו להעביר בירושה למשפחה תפקידים דיפלומטיים !!!! (ל''ת)

    ליבני-ראש למושחתים במשרד החוץ !!!, 13/07/09 09:45

  • 86.

    אז בשביל מה הם הולכים לפוליטיקה ? בשביל לסדר גובים לעצמם ולאחרים

    aldo55 , 13/07/09 08:10

    אל תהיו נאיבים

  • 85.

    עוד מינוי הזוי של ליברמן. האדם הזה הוא נזק מזוקק למדינה. (ל''ת)

    מפוכח, 13/07/09 08:06

  • 84.

    אז מה החדשות פה? בשביל מה יש מקורבים לכוס קפה? (ל''ת)

    alal01 , 13/07/09 07:14

  • 83.

    משרד החוץ כבר שנים עושה עבודה איומה- אז טוב שמביאים אנשים מבחוץ

    ניו יורקית, 13/07/09 05:09

    גילרמן היה מינוי של שרון מבחוץ. אדם שהיה תעשיין ולא היה איש של משרד החוץ.

    הוא היה המסביר הכי טוב של מדינת ישראל בשנים האחרונות, אז טוב יעשה ליברמן אם כמה שיותר ימנה אנשים מבחוץ וימצא כשרונות שיתרמו למדינת ישראל.

  • 82.

    "זעם במשרד החוץ "...מי הוא המשרד החוץ הזה ?..מעניין... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 12/07/09 23:53

  • 81.

    שאול כמיסה-מועמד ראוי משכמו ומעלה

    איציק ראשל''צ, 12/07/09 23:40

    כמי שמכיר את האיש יושרו,הגינותו ואמינותו לא מצליח להבין את כל צרי העין לקבל את המינוי.
    תפקידו הקודם כראש המועצה המקומית חצור-הגלילית היה ברור שזה ''קטן'' עליו והוא ראוי לתפקיד ממלכתי בכיר הרבה יותר.
    טוב עשה ליברמן במינוי זה ואם תהיה התנגדות מהמצרים אני מאחל לו מינוי כשגריר במדינה מערבית בה יוכל להבליט את כישוריו במישור הדיפלומטי.
    שאול-עלה והצלח- מחזיק לך אצבעות מרחוק.

    • ולאן הגיעה חצור הגלילית ?? לפשיטת רגל

      aldo55 , 13/07/09 08:12

      ואני בכלל לא שמעתי את השם הזה מעולם

  • 80.

    שאול כמיסה

    עמי מלכה, 12/07/09 22:13

    אם הוא טוב להוביל חילים למילחמה הוא יהיה הרבה יותר טוב בלבצע את תפקידו כשגריר מיצרים

    • מה הקשר בין מחט לתחת?

      ronentat , 12/07/09 23:01

      כישורים צבאיים הם לא בהכרך כלים מתאימים לדיפלומטיה.
      מה מכשיר אותו לתפקיד כל כך רגיש, חוץ מדרגות הקצונה שלו?

  • 79.

    ''מינוי מושלם''

    מחצור, 12/07/09 21:52

    אפשר לומר שזהו מינוי מושלם מבחינת המכתיר והמוכתר. המכתיר מחפש בובה(שאול), והמוכתר מחפש במה תקשורתית.בסופו של תהליך המינוי לא יעבור, הבחור לא מתאים לנהל ועד בית!!!!

  • 78.

    כשטבעו את המשפט " משתין מהמקפצה " התכוונו לליברמן (ל''ת)

    j44 , 12/07/09 21:45

  • 77.

    חצור הפסידה המדינה הרויחה

    תומך במשפחת כמיסה, 12/07/09 21:15

    אני שמח מאוד לשמוע בשורות טובות על שאול ואני מאחל לו דרך צלחה ואני הכי שמח שכול תומכי שימעון סויסה אכלו אותה בגדול וקיבלו מימנו סטירת לחי אני בטוח עכשיו שהם מבינים טוב מאוד את הטעות שהם עשו

    • אני הכי שמח שתומכי סויסה קיבלו סטירת לחי

      תומך בנראה להם, 13/07/09 12:19

      שיבינו את הטעות הגדולה שעשו.
      אנחנו טובים מהם ונכניס להם עכשיו.
      שיבינו טוב מאד מאיפה משתין הדג.

      המדינה?
      לא מתאים לתפקיד?!
      לא יוסיף ליחסים עם מצרים שממילא נדפקים עם הפה הגדול של שר החוץ?!

      עזבו אותי זה לא עסק שלי
      העיקר שתומכי סויסה מבינים את הטעות שלהם!!

  • 76.

    מכירים אותו אישית ומאמינים שיצליח בגדול

    אנשי ביטחון מהצפון, 12/07/09 21:06

    רק מי שמכיר באמת את שאול כמיסה ויודע את עברו מבין איזה זכות נפלה בחלקנו שהוא ייצג אותנו בתור שגריר ישראל במיצרים מאחלים לך דרך צלחה אנשי ביטחון מהצפון.

  • 75.

    לא ראיתי שום התנגדויות כשליבני מינתה נציגה כושלת לאום ! (ל''ת)

    הצביעות שולטת, 12/07/09 21:06

  • 74.

    מועמד ראוי

    צחי- חצור, 12/07/09 18:54

    שאול כמיסה, איש משעצו ומעלה, שיפר את מצבה הכלכלי של מועצת חצור ששרתה בחובות כבדים ופעל ביושר ובמקצועיות, די לטרפד!!!!! חבל להפסיד נכס בגלל כמה כסילים צרי עין ובקיאות בפרטים....

  • 73.

    משרד החוץ איננו משרד "מקצועי" גרידא

    אזרחי , 12/07/09 18:40

    קודם הערה למעריב- יותר מדי צהוב!! כתבה ראויה היא כתבה מאוזנת שצריכה להתחיל בתאור רקע של המועמד וכישוריו לתפקיד.
    משרד החוץ איננו מורכב מבעלי מקצוע חסרי דעה פוליטית, או שמסוגלים לנטרל בקידום מדיניות הממשלה את דעותיהם הפוליטיות.
    דוקא במשרד זה יש לשלב כחות מבחוץ הנאמנים על השר הממונה , בתפקידים קריטיים ובתנאי שהאנשים שיתמנו יהיו אנשים ראויים ומתאימים לתפקיד.
    10% מינויים חיצוניים נראה לי כמגבלה סבירה

    • אזרחי מה דעתך להיות העורך של מעריב? תתקן להם את הכתבות

      alal01 , 13/07/09 07:17

      כך שיתאימו לדעותיך.אולי המנכ"ל ואז תוכל להכתיב גם מי יהיו הכתבים? יש סיבה מדוע עד היום לא הצעת מועמדות?

  • 72.

    פשוט נכס למדינה

    תושב חצור הגלילית, 12/07/09 18:22

    האיש הוא פשוט מושא להערצה
    שאול אני ומשפחתי חושבים ומאמינים שאתה הוא האיש הראוי ביותר להיות שגריר ישראל במצרים
    חצור הפסידה מנהיג אבל מדינת ישראל הרויחה איש מדהים...
    ובנוגע לתלושי מזון, עוד תיווכחו לדעת שאדון שאול כמיסה הינו איש ישר וצדיק שנתן מצרכים לנזקקים בתור עזרה לחג.
    פשוט האנשים מהמחנה של היריב שמעון סויסה (שלבנתיים משמיד את חצור והורס את כל מה ששאול השיג ובנה) רצו להשמיץ את שמו.
    שאול ישר כח ....
    הוכחת לכל האנשים מחצור שהשמיצו את שמך שאולי לא מתאים לך להיות ראש מועצה במקום שלא יודעים להעריך את פועלך אלא אתה ראוי למשהו רב מעלה שיתאים לך.
    חזק ואמץ ושקדוש ברוך הוא ישמור אותך מכל רע .

    • ליברמן כמו נהנתניהו וש''ס וכל הממשלה ההזויה:נאחס למדינה! (ל''ת)

      ממשלת אבדון וביזיון, 14/07/09 08:23

  • 71.

    יקבלו אותו כשגריר

    ככגגגג, 12/07/09 18:22

    קומץתושבים ובניהם הקריה החסידית בחצור לא רצו אןתו כראש מועצה יקבלו אותו כשגריר ואנחנו תושבי חצור הגלילית הפסדנו.......

  • 70.

    שאול עלה והצלח

    חצורניק, 12/07/09 18:16

    תאמינו לי אני גרתי ביישוב בזמן שהוא היה ראש המועצה והיתה פה פריחה שלא הייתה פה הרבה זמן!

  • 69.

    מנוי ראוי לחלוטין

    חנה, 12/07/09 18:13

    אני לא רואה שום פסול במינוי הזה הכל פוליטיקה זולה והתנקלות אישית

  • 68.

    שיחלק תוי קניה למצרים - גם להם מגיע!

    רונית איש שלום, 12/07/09 17:51

    רוצים תוים! רוצים תוים!!!

  • 67.

    זה ברור שמעט זמן עד שיוכיח את כישוריו המעולים .

    אליהו, 12/07/09 17:45

    כמיסה בהצלחה , כאחד מהתושבים בחצור הייתי עד לשינוי, מהפך , שידרוג של העירה שלנו כשהיית ראש המועצה.
    חבל לי מאד שאנחנו לא ממשיכים להנות מיכולותיך .
    עלה והצלח גאים בך ומאמינים בדרך שתבחר ותלך .
    בהצלחה

  • 66.

    מינוי מפוקפק

    ד.א, 12/07/09 17:16

    איך יכול שר החוץ למנות שגריר שלא יודע שום שפה זרה מינמום אנגלית

  • 65.

    ליבני טענה שאין מועמד מתאים מתוך משרד החוץ-אז עכשיו גם היא שיקרה? (ל''ת)

    panacea , 12/07/09 16:59

  • 64.

    ליברמן בסך הכל קבלן משנה של ביבי (ל''ת)

    אז שלא יעבדו עליכם, 12/07/09 16:18

  • 63.

    איפה הייתם כששלמה בן-עמי מינה את הביוגרף שלו לשגריר בפריז?

    רון הכחול, 12/07/09 15:56

    אה... זה שלמה בן-עמי ואלי בר-נביא. להם מותר. הם ''משלנו'', מהשמאל.

  • 62.

    איפה הייתם כששלמה בן-עמי מינה את הביוגרף שלו לשגריר בפריז?

    רון הכחול, 12/07/09 15:53

    אה... זה שלמה בן-עמי ואלי בר-נביא. להם מותר. הם ''משלנו'', מהשמאל.

  • 61.

    השגריר המצרי הראשון היה איש צבא ועסק במודיעין בצורה פעילה

    וכל המטומטמים פה נפגשו איתו ופתחו את הפה., 12/07/09 15:21

    ואת מה שלא עשו הגברים בפגישות איתו, עשו הנשים בפגישות עם אשתו.

  • 60.

    מתי בדיוק לא זעמו במשרד החוץ? גם כשהנבחר היה מקרב העובדים

    ההסטוריה, 12/07/09 15:18

    ואולי מישהו במשרד החוץ יכול להסביר מדוע מזה תקופה ארוכה לא נמצא מחליף לשגריר המכהן? כי אף אחד לא חפץ בתפקיד.

    • ממש לא נכון - היו מועמדים ראויים ביותר

      אחד שיודע, 12/07/09 16:36

      פשוט לבני לא החליטה....

  • 59.

    ארץ אוכלת יושביה

    מינוי מקצועי, 12/07/09 15:13

    מי שלא רצה אותו כראש מועצה יקבל אותו כשגריר

  • 58.

    צריך מינוי מקצועי .אבל לא אלה שהשמאל יחליטו.. (ל''ת)

    בוקסר , 12/07/09 14:54

  • 57.

    מיה בנגל, עדי חשמונאי וג'קי חוגי ,איפה היתם שציפי היתה שרת חוץ?

    שאבי מהעיריה , 12/07/09 14:47

    תקשורת עוינת

  • 56.

    ואת איתמר מרזל, הוא ימנה לשגריר בירדן ? (ל''ת)

    שפתי כהן, 12/07/09 14:38

  • 55.

    משעמם לכם בחיים.................. לכו לסרט אחר!!! (ל''ת)

    אלי חמו, 12/07/09 14:37

  • 54.

    כול מקום במדינה יש תפוחים רקובים שעטופים בסוכר כדי שלא יראו את הריקבן

    פקק תנועה , 12/07/09 14:34

    וו

  • 53.

    זה לא משנה, גם ככה ליברמן כבר הרג את היחסים שלנו עם המצרים

    שוקו, 12/07/09 14:33

    בארה''ב לא מדברים איתו, באירופה לא רוצים להיראות איתו, מדינות ערב מתעלמות מקיומו ואפילו הרוסים משפילים אותו. מה זה עוד צלחת חרסינה כשהפיל השיכור כבר הרס את כל החנות?

    • כן עד לא מזמן כולם חיבבו את אולמרט ועשו אהבה

      בוקסר , 12/07/09 14:58

      עם ליבני..
      עכשיו להאשים את ליברמן זה ממש קל...

      • התרומה של ליברמן ליחסי החוץ של מדינת ישראל היא שלילית

        שוקו, 12/07/09 15:12

        כלומר, גם את תיקח שימפנזה מאולף או דחליל, ותושיב אותם כיסא שר החוץ, הם עדיין יעשו עבודה טובה יותר מליברמן הבריון.

        ליבני אולי לא הייתה הצלחה מסחררת במשרד החוץ, אבל לפחות היא לא עשתה נזק כמו ליברמן.

    • התכוונת בוודאי ליחסים החמים של המצרים אלינו (ל''ת)

      כפי שהופגנו מידי יום - עד שבא ליברמן, 12/07/09 15:22

  • 52.

    צריך ליבדוק היום את היתנהלותו של שמעון (ל''ת)

    יוסי עמר, 12/07/09 14:01

    • על איזה התנהלות אתה מדבר

      כוכי, 12/07/09 18:32

      בושה לתושבים שכזה הוא מנהיגה וחצור במשך חצי שנה בלבד התדרדרה 10 שנים אחורה

  • 51.

    מעניין לדעת שגם מינוי חדש נמצא בחקירה....

    בר כנען , 12/07/09 14:00

    אני לא מבין לאן הגענו. בתפקיד כזה רגיש שמים אדם שהוא שנוי במחלוקת?. מדוע לא שולחים אדם שגדל במשרד החוץ שמבין את המדיניות. ליברמן מנסה בכול מקרה להכניס מישהו למצרים, אם לא הוא ... אז חבר שלו

  • 50.

    שמעון עומד למות

    אבי, 12/07/09 13:56

    כשהוא יהיה מועמד לתפקיד אחר אנכנו תושבי חצור ניתנגד בכל תוקף

  • 49.

    חצור הפסידה

    מאכזב משמעון, 12/07/09 13:46

    חצור הפסידה אדם גדול שהעלה את חצור לדרך הנכונה ואנכנו עם קשה עורף הולכנו שולל על ידי אדם רע שחצן שלא הצליח בשום תפקיד שהוא קיבל ביגלל הקשרים שלו עם עמיר פרץ מיצטערים כל תושבי חצור ושאיהיה לך הרבה הצלחה

  • 48.

    ההפסד של חצור הרווח של המדינה !! בואו תכירו את האיש ...

    ג'ו צפון, 12/07/09 13:45

    לכל המלעיזים והמקטרגים שהגיבו כאן ברצוני להעביר לכם מסר פשוט : שאול כמיסה הוא האדם המתאים ביותר בזמן הנכון לתפקיד. מי ששירת בצה''ל למעלה מ 33 שנים בתפקידים רגישים במיוחד ,תחת איום ממשי על חייו, עם מסירות ללא תנאיו וגבולות למדינה על חשבון חיי משפחה יכול לרשום לזכותו את תפקיד השגריר במצרים. מי שהיה סגן מפקד יק''ל , ונספח צבאי ברומניה קידם תעשיות בטחוניות במזרח אירופה, בעל עיטור מדלית זהב מטעם מדינת אוקריינה,ראש המועצה בחצור הגלילית , שקידם ושינה את תדמית העיירה העלובה מהצפון, קידם מפעלים וייצר מקורות עבודה חדשים, שיפר את החינוך בחצור, ועמד בכל ההתחייבותיו לבוחר,רק הוא יכול להתאים לתפקיד .
    שאול לא זכה אומנם בבחירות האחרונות לראשות המועצה מגלל סרובו לתנאי החרדים , אך ייזכה לקבל את התפקיד כשגריר.
    אזרחים יקרים , קיבלתם במתנה אדם מוכשר מאין כמוהו .
    אתם עוד תשמעו עליו ....מבטיח !!

    • אתה צודק

      מתי, 12/07/09 18:30

      כל מילה חקוקה בסלע אין עליו ועוד תשמעו עליו בעזרת השם רק דברים טובים וכל השטיות שכותבים עליו תוי קניה וכ''ו זה קנאות לשמה

    • שאול מגיב

      מקומי, 12/07/09 21:56

      נראה שזה תגובה של שאול כמיסה לדברים....יש הרבה תוספות שלא היו ולא נבראו

    • אכלה

      אדם גדול יופי, תודה, 13/07/09 12:25

      מן הסתם הוא אדם גדול כי כך אתה אומר
      חבל רק שאין לו מי שישווק אותו בטוקבקים.
      אתה חושב שמה שכתבת ממחיש שהוא אדם גדול או שהוא מתאים לתפקיד רגיש של שגריר?
      מה שכתבת ממחיש שהוא איש צבא איש ביצוע, אבל לא ברור מה הקישורים שלו בדיפלומטיה. מהקישורים שלו בדיפלומטיה.
      אם הפה שלו למשל גדול כמו של הבוס שלו אז הוא לא בדיוק האיש המתאים.

  • 47.

    כל הכבוד לליברמן,לעקור את השמאל הקיצוני ממשרד החוץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/07/09 13:07

    • איזה כבוד מגיע לו?.... שלא רוצים אותו באף מקום?

      בר כנען , 12/07/09 14:03

      אז הוא מנסה להכניס אדם שלא מבין במדיניות..אוי.. איזה ציבור לא יוצלח יש לנו פשוט לא מבינים מהי מדיניות חוץ ובפרט בכול הנוגע למצרים.

  • 46.

    כמו כולם גם ליברמן יכול למנות את מקורביו.

    chaimgal , 12/07/09 12:41

    ואני לא מסכים עם דעותיו של ליברמן. תפסיקו לעשות אותו ל"מפלצת"

  • 45.

    שאול אין כמוך , אתה יחיד ומיוחד, מגיע לך..... (ל''ת)

    דליה, 12/07/09 12:28

  • 44.

    די לצרות העין!! תפרגנו!!!!!!

    שירה, 12/07/09 12:26

    לא חסרות צרות , תתחילו להתעסק עם דברים חשובים יותר , אל תישפטו אותו , ומה לעשות היום מתקדמים עם קצת קשרים אז מה???
    תודו שגם אתם הייתם מתים להיות מקושרים...

    • אז לא צריך ללמוד ולטפח כישורים...רק קשרים?

      ronentat , 12/07/09 23:09

      בכזו מדינה את רוצה לחיות? במדינה שהמתאימים ביותר נהדפים בגסות ע"י אלו עם קשרים ופרוטקציות?
      כך נחנך את אזרחי המדינה שאין צורך בכישורים, רק בקשרים. אין צורך ללמוד מקצוע- רק לדעת למי ללקק.

      ומה היית אומרת אם המנתח שלך הגיע לדרגת כירורג, לא מעצם כישוריו הרפואיים אלא כי הוא החבר של הדודה של האמא של השכנה של מנהל בית החולים?

  • 43.

    ''סטירת לחי''?! משה''ח ירה בעצמו לא אחת במינויים כושלים מתוך עובדיו (ל''ת)

    אחד משלנו, 12/07/09 12:00

  • 42.

    ליברמן רגיל לנפוטיזם סטייל המפלגה הקומוניסטית ו ק.ג.ב. מה ציפתם? (ל''ת)

    ליברמן הוא עוד אחד ששיכור ממלחמות, 12/07/09 11:58

  • 41.

    Nepotism;favoritism;BANDITISM;Voroninism;Liebermanism

    Jaqueline/Arad, 12/07/09 11:44

    No country in the whole world needs the best foreign minister as poor little Israel but UNFORTUNATELY,we were forced upon with a mediocre figure .Mr Liebermann is still under police investigation, his english is sordid and poor.He thinks he can implement Moldavia lifestyle in Israel.To Israel, he is a total national disgrace .Abroad,not many rush to shake hands with him.In 3 words,,foreign missions=: PROTOCOL,PARASOL,ALCOHOL

    • תגובה נכונה וחכמה

      ציון--מש' החוץ, 12/07/09 12:36

      כשהמינויים לא מתאימים, ,הדירוגים גם סובלים מתסכול

  • 40.

    המינוי הטוב ביותר להיות שגריר במצרים הוא ליברמן עצמו...

    דני ב., 12/07/09 11:39

    ככה יוכל לאיים על המצרים מבפנים, כלומר אם יחרימו אותו לאיזו מסיבת קוקטייל, יסע לסכר אסוואן ויאיים לפוצץ אותו.
    המינוי גם יכול לחסוך לליברמן את אי הנעימות בהפסקת כהונתו כשר החוץ , אתם יודעים בגלל ההאשמות וכל השירקעס עליהם הוא נחקר במשטרה.
    ולסיום, שילך לגלות מצרים כי אני לא סובל אותו , כמה שיותר רחוק יותר טוב.

  • 39.

    . אין שחיתות אין אזרחות (ל''ת)

    ALOS , 12/07/09 11:33

  • 38.

    המצרים מאוד ירצו חבר של ליברמן כשגריר ישראל אצלם!? (ל''ת)

    כל הכבדו לליברמן!!, 12/07/09 11:28

  • 37.

    בטח שאחד כמו עלי אלון חילו ששלחתם עדיף עליכם. נכון? צריך את כולכם לפטר (ל''ת)

    סבתא, 12/07/09 11:28

  • 36.

    משרד החוץ זה הגוף הכי רקוב ועלוב במגזר הציבורי

    אורן גלמן, 12/07/09 11:18

    משרד החוץ נוהג להזמין את כל הקולנוענים הישראלים שמשמיצים את ישראל ואת המרצים והסופרים האנטי ציונים ליצג את ישראל ומממן להם טיסות, אירוח ויוזם ראיונות איתם. למה? כדי להראות שיש גם ישראלים אחרים. אתם מבינים איך עובד הראש של הפקידים שביילין מינה בשנות ה-90 ועדיין מנהלים את המשרד? בואו נזמין ישראלים שישמיצו את ישראל. הגיע הזמן שמישהו יעשה שם סדר, נקווה שליברמן לא יפחד מהחונטה ומהאיומים שלה.

  • 35.

    לבדוק אם הוא לא מקורב לשרה,עברנו רק שעתיים מהמינוי האחרון שלה (ל''ת)

    ציק ציק צאק, 12/07/09 11:17

  • 34.

    ביבי וליברמן ממשיכים בריקבון של השירות הציבורי!!! (ל''ת)

    רן, 12/07/09 10:54

  • 33.

    כאילו שמינויים בן של... זה כן מקצועי. (ל''ת)

    דני, 12/07/09 10:50

  • 32.

    מעמקי הביוב הרקוב של שלטון ביבי את ליברמן

    יהודה, 12/07/09 10:30

    זה ישאר ככה חברים
    הם לא השתנו בגרוש , אלה אותם תאבי בצע של שלטון כוח וכוחניות נטולי יושרה יושר נפוחים בחשיבות עצמית
    שמנים נהנתנים משחקים כאן על חשבון עם ישראל
    אבל עם ישראל איננו טיפש כלל
    על במת ההיסטוריה הם פסיק קטן ושולי
    ימים יגידו

  • 31.

    ציפי שלחה את אלון חילו להסביר את ישראל בחו''ל.... (ל''ת)

    זאת הבושה הגדולה ביותר!, 12/07/09 10:01

  • 30.

    vpvpvpvp

    נויה, 12/07/09 09:50

    האם הוא עבר קורס צוערים? לבדיקת התאמתו לתפקיד דיפלומט. אלפי אנשים מעולים ניגשים
    מידי שנה ונדחים. הכל פרוטקציה. ענין דחוף לבדיקת מבקר המדינה.

    • האם גבריאלה שלו עברה קורס צוערים ?

      אני רק שאלה, 12/07/09 10:35

      דחוף , בדיקה של מבקר המדינה.

    • חבריו של ליברמן לא צריכים לעבור קורס צוערים הם גאונים הם .. (ל''ת)

      בר כנען , 12/07/09 14:05

    • האים עבר קורס צוערים

      מיכאלי, 13/07/09 06:44

      עבר קורס ניספחים בצהל והיה אמון על שלוש מדינות במיזרח אירופה ששויכו לגוש הקומוניסטי רומניה בולגריה אוקראינה ואף זכה להצלחה אפשר לבדוק זאת במשרדי הביטחונ וגם בחוץ

  • 29.

    קליגולה מינה את הסוס שלו לסנאטור בסינט הרומאי !

    קליגולה, 12/07/09 09:47

    ישנו סיפור על קליגולה שמינה את הסוס שלו לסנאטור בסינט הרומא...

  • 28.

    לא כל מי שפוליטי לא מקצועי

    שטאול כמיסה איש ישר מקצועי ואיכותי, 12/07/09 09:39

    ראש המועצה לשעבר וחבר מועצה בקדנציה הנוכחי, היה אלוף משנה בצה''ל וסגן מפקד ביחידת הקישור בלבנון שנים רבות. מכיר את המנטליות הערבית לפנים ולאחור והוא האיש המתאים ביותר לשמש כשגריר במצרים. נעים הליכות, ישר ואינטלקטואל.כל מי שמטיל רפש על יושרו אינו יודע דבר.היה נספח צבאי באירופה המזרחית כ-4 שנים ובזכותו ובזמנו התהדקו הקשרים עם ישראל, אין ספק שהוא האדם הנכון בזמן הנכון, למרות היותו מקורב לליברמן

  • 27.

    מישהו אמר פולישוק? (ל''ת)

    פולישוק, 12/07/09 09:36

  • 26.

    אז מינו מזרחי מחצור (ל''ת)

    והשמאלנים לא ממנים חברים שלהם?, 12/07/09 09:35

  • 25.

    פושע!

    יהודית, 12/07/09 09:35

    חבל שהמשטרה והפרקליטות לא מזרזים את ההליך המשפטי נגד המאפיונר ליברמן! כך היו נמנעות המון בעיות ומבוכות. ליברמן צריך לשבת מאחורי סורג ובריח ולא להיות שר החוץ של מדינת ישראל.

    • חורצת דין עוד לפני שיש אפילו כתב אישום? מה זה אומר עליך? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 12/07/09 09:51

    • עכבה שמאלנית כואב לך בעקר שספרדי מקבל תפקיד (ל''ת)

      בןזגלו, 13/07/09 13:28

  • 24.

    לא שמעתי אותכם צועקים -צבועים שכמותכם

    צבוע, 12/07/09 09:31

    לא צעקתם ולא צווחתם כאשר ציפורה מינתה את אחת ממיסדות ''שלום עכשיו'' לשגרירה באו''ם.
    האם היא מתאימה? בשום אופן לא. גם בדעותיה וגם באישיותה .מינוי כושל והזוי.
    לא שמעתי אותכם ,צבועים שכמותכם ,כאשר מינתה את השמאלן הקיצוני חלפי(כן,זה ש''זכה'' בפרס,איש הנכבא) כמסבירן.
    כל מינוי שהוא לא משורות השמאל הקיצוני מעצבן ומרגיז את אנשי התקשורת שהם מאותו מחנה.

  • 23.

    פושע!

    יהודית, 12/07/09 09:31

    חבל שהמשטרה והפרקליטות לא מזרזים את ההליך המשפטי נגד המאפיונר ליברמן! כך היו נמנעות המון בעיות ומבוכות. ליברמן צריך לשבת מאחורי סורג ובריח ולא להיות שר החוץ של מדינת ישראל.

  • 22.

    אנחנו מיתלונינים על שחיטיות בפוליטיקה שלנו בעבר ובהוה,

    Zig_Zag, 12/07/09 09:28

    אני רק רוצה לומר לומר לכם שהעתיד ביכלל לא ניראה ורוד יותר, כשיש שר כמו ליברמן בממשלה זה רק עולה לשלב יותר רציני של שחיטות,,,כמו שהתרנגולות היתלוננו שהרב שוחט אותם, אז הביאו להם משחטה אוטמטית

  • 21.

    מתאים מאוד לאופיו..חבר מביא חבר,עלה כיפק!!

    bahary5 , 12/07/09 09:26

    צריכים לשים לזה סוף לפני שזה התחיל.

  • 20.

    כול מה שיעשה ליברמן הוא יהיה נתון תחת זכוכית מגדלת..מנוי טוב

    ירח כחול , 12/07/09 09:25

    מנוי לא טוב ..במינוי הזה מעורבים עוד אנשים
    שכחתם את ראש הממשלה..ועוד הרבה גורמים..
    תעשו טובה הרצון ליצור כותרות לפעמים לא
    פוגעת במטרה..

  • 19.

    ומה עם השגרירה האפרורית באום שעיקר כישוריה הם קשרים ללבני?? (ל''ת)

    קצת חוט שדרה בייחוד מול המצרים, 12/07/09 09:24

  • 18.

    מינוי כמיסה - לא טוב למדינה

    צדלניק, 12/07/09 09:17

    עזבו שחיתויות ועמייט, מינוי פשןט גרוע בגלל האיש. מכיר אותו עוד מהיקל....איך הוא יטפל ביחיסם הכי רגישים של מדינת ישראל באיזור?!

  • 17.

    זו קצת שחיתות לא? (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 12/07/09 09:15

  • 16.

    שגריר במצרים גם כן מציאה

    שבץ חלובה, 12/07/09 09:11

    אפילו תמורת מיליון אני לא לוקח את הג''וב הזה אז מה אתם כולכם קופצים.

  • 15.

    זה עדיף מלשלוח את אלון חילו להסברה בחו''ל - ציפי!!! (ל''ת)

    אילן, 12/07/09 09:10

  • 14.

    לבני לא מינתה ורבים חיכו בארץ מובטלים בהמתנה למינוי. כתבה מוטה ללא ספק

    טמבל1, 12/07/09 09:08

    יחזקאלי ברדיו אמר שאף אחד במשרד החוץ לא רוצה להגיע לקהיר כי לא קל בכלל להיות ישראלי בקהיר.
    זה כל העניין אף אחד מהם לא רוצה בזה, אבל הכותבת היקרה מוחה נמרצות.

  • 13.

    הכלל הקובע הוא: רק לשמאל מותר למנות מינויים פוליטיים

    אברי, 12/07/09 09:02

    בכל פעם שאנשי ימין ממנים מישהו לתפקיד כלשהו ישר הביורוקטים נזעקים זהו מינוי פוליטי. כאשר השר מג'דרה מינה מינויים פוליטיים לא לפני הרבה זמן, אף אחד לא אמר דבר.

    • זוכר את מרכז הליכוד

      אילן , 12/07/09 09:19

      זוכר מדוע שיטת הבחירות בליכוד שונתה. זוכר במה הואשמו שרי הליכוד. כץ הנגבי. אולמרט. ועוד. זוכר באיזו שנה הוקמה ממשלת שמאל האחרונה.
      אולי אתה זוכר אבל מעדיף להיתעלם. אבל אתה זוכר דבר שלי באמת לא זכור. את מי מינה שר הספורט מג'דלה?

      • המושחתים עברו לקדימה וטוב שכך! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 12/07/09 09:53

        • יפה שאתה מסכים. שהמנויים הפוליטטיים של הימין. היו שיטה לקידום

          אילן , 12/07/09 19:37

          חברי מרכז הליכוד.
          אבל כץ הוא שר מטעם הליכוד. וישנם עוד מספר בכירים בליכוד. שעוסקים או שעסקו במינויים פוליטיים.
          בנוסף הפוליטיקה בארץ נגועה. מספר הפוליטיקאים ישרי הדרך הרואים בתפקידם שליחות הוא מועט. ותאר לך שגם סמל הצניעות והיושר בליכוד בני בגין גם הוא נגוע. מעצם הסכמתו לשמש כשר בלי תיק.

  • 12.

    למי שחם שיצא מהמטבח

    יעקב, 12/07/09 08:58

    אימרה מפורסמת אומרת מי שחם לו שיצא מהמטבח. אי אפשר להתהדר בנוצות של טווס מזוייף ובכל פעם לגלגל עניים לשמיים בצדיקות מזוייפת כי רק אצל צד מסויים של הקשת הפולטית יש מינויים של אנשי שלומנו.
    די לצביעות ואם לא מתאים לכם חכו עוד מאתיים שנה להגעת מקורביכם לשלטון...

  • 11.

    שתי שאלות

    דוד כהן , 12/07/09 08:53

    ציטוט מהכתבה "...בשני הדוחות האחרונים שלו מתח גם מבקר המדינה ביקורת חריפה על המינויים הפוליטיים במשרד החוץ והציע לבטלם - הצעה שאכן בוצעה בימיה של לבני...".

    שאלה ראשונה.
    האם הגב' גבריאלה שלו, שגרירת ישראל באו"מ, היתה בסגל הדיפלומטי של המשרד לפני מינוייה?

    שאלה שניה.
    האם מינוייה של הגב' שלו נעשה על ידי הגב' ציפי ליבני?

    אם התשובה לראשונה שלילית ולשניה חיובית. אז תבינו היטב את מהות הכתבה.

    כמובן שהעיתונאים יאשימו אותנו ה"מטקבקים" בנטיה ימינה. מה לעשות אבל אנחנו ה"מטבקים מימין" (ציטוט מהאדמו"ר בן כספית), רק מתארים את המציאות.

    • אתם אולי מתארים את המציאות שלכם. תחזרו למציאות האמיתית ותודיעו שהגעתם (ל''ת)

      ב, 12/07/09 09:35

      • והמציאות שלך מהי? ה''שלום '' שהיה עם עראפאת? (ל''ת)

        דגךכלעיגכךע, 12/07/09 09:42

      • בוא נתחיל מכאן

        דוד כהן , 12/07/09 11:00

        האם העובדות המתוארות בשתי השאלות אינן נכונות?

  • 10.

    ועכשיו יצוצו כל הטוקבקיסטים בתשלום ועובדי האלילים (פוליטיקאים)

    מלחמת קודש , 12/07/09 08:52

    ביבי אמר לציפי וליברמן הכניס לברק ....

    כן כן כן

    כן כן כן כן ....

    כןןןןןןן

  • 9.

    לבני ניקתה את משרד החוץ ממינויים פוליטיים של סילבן...עכשיו ליברמן הורס

    לוקרנו , 12/07/09 08:45

    יש לי חברים רבים במשרד החוץ, שכולם סיפרו לי כי לבני מינתה שגרירים מקצועיים בלבד ולא פוליטיים. כמו כן, היא פעלה לנקות את משרד החוץ מכל המינויים הפוליטיים של סילבן, עכשיו בא ליברמן ופשוט מחזיר אותנו אחורה....חבל

    • ליבינ כשלה כשרת החוץ. ושלחה סופר אנטי ציוני חילו לייצג אותנו! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 12/07/09 09:54

    • האם הגב' גבריאלה שלו, שגרירת ישראל באו''מ, היא מינוי מקצועי ?

      אני רק הערה, 12/07/09 10:31

      או שמא כל אנשי השמאל נועדו עם לידתם להיות דיפלומטים ?
      על אנשים כמוך נאמר שהגמל אינו רואה את דבשתו.

    • באמת ? והשגרירה באו''ם ? מינוי מקצועי ? (ל''ת)

      תיקון עובדתי, 12/07/09 10:52

  • 8.

    כמו שלא סופרים את ליברמן בעולם כך לא יספרו את כמיסה

    האזרח הקטן, 12/07/09 08:44

    במצרים,

  • 7.

    נטפלים לליברמן!!!

    מונסון, 12/07/09 08:43

    מציע לטהר את משרד החוץ ובעיקר את מקורבי אולמרט וציפי שני המושחטים.

    • יש לי חדשות בשבילך לפני הטיהור ....

      בר כנען , 12/07/09 14:11

      תחליט את השניים שחטו? או הם מושחתים. מההתלהמות שלך נוצר הרושם שאתה רוצה לעשות רושם על ליברמן. ליברמן אין לו מה למכור, לא מעריכים אותו בעולם פרט לרוסיה. הוא נמצא בחקירה במקום שיהיה גבר ויתפטר עד לאחר גמר החקירה. שתיתם את הדם של אולמרט שהיה בחקירה. אך ליברמן הוא צח כ"שלג".

  • 6.

    דווקא איש ביטחוני הרבה יותר מתאים לשגריר במצרים

    אבנר - ארה''ב, 12/07/09 08:33

    מאשר דפלומט ממשרד החוץ . כי במילא היחסים הדיפלומטיים עם מצרים הם קפואים לכאורה
    אבל לעומת זאת יש הרבה קשרים בטחוניים וחשוב שאיש שמבין בביטחון יהיה בתמונה.

    • לידעתך

      שאול צוף , 12/07/09 08:48

      המינוי של שגריר מצרים היה גנרל בסיוני הידוע ואין מי שיטיל ספק בעובדת היותו גנרל לידיעתך אבנר.

      • בסיוני גם הצהיר על עצמו כי שימש כמרגל בישראל. (ל''ת)

        תזכורת, 12/07/09 10:52

    • עדיף באמת שתישאר בארה"ב משום שדבריך הזויים ללא שום ..

      בר כנען , 12/07/09 14:13

      הבנת הנושא העדין שלנו עם מצרים.

  • 5.

    באמת, איךלא מינו איזה מקורב של ראובן אדלר?

    אני, 12/07/09 08:21

    שערוריה.
    שר החוץ ממנה שגריר במצרים.
    לא ראובן אדלר, לא אייל ארד ואפילו לא ציפ לבני.
    שר החוץ.
    נורא.
    תגישו מהר עתירה לבג''ץ. בייניש כבר מחכה לכם עם פסק דין מוכן.

    • לך תלמד הבנת הנקרא ואחרי זה תגיב

      מושון מחולון, 12/07/09 08:48

      בתקופת לבני היא יכלה למנות שגריר אחר כי כהונתו של כהן כבר פגה, אבל היא בחרה לא למנות אף אחד לשגריר כי לא היו מועמדים ראויים. מה , היא לא יכלה למנות איזה כמיסה משלה לתפקיד?
      אז למה היא לא מינתה? למה?
      השנאה לקדימה ולציפי לבני מעבירה אותך על דעתך ברמות כאלה, שכשר החוץ ה''מוצלח'' שלנו עושה מינויים פוליטים אתה אומר שזה מוסרי, נכון?

      • ליבני תמיד בוחרת לא לעשות כלום,,,כך אמר גם ווינוגרד

        10 שנים בפוליטיקה,היא לא עשתה כלום,אז מה חדש?, 12/07/09 09:53

        אז מה חדש?גם במשרד החוץ היא רק העבירה את הזמן מבלי לקבל החלטות...בגלל זה היא לא מינתה שגריר.

  • 4.

    האם מינוי שגרירים אינו תמיד אישי ע''י שר החוץ?

    שאלת תם, 12/07/09 08:15

    האם זה לא תמיד כך? או שהבלגן הוא כששר החוץ הוא ליברמן.

    • תמיד יש את ה''זעם'' של משרד החוץ.

      תשובת תם, 12/07/09 08:44

      תמיד גורמים ''מקצועיים'' מהלכים איימים.

    • המינויים הם אישיים בתאום רה''מ, אבל...

      מושון מחולון, 12/07/09 08:49

      אם כבר היתה תקופה שיחסית לא היו מינויים פוליטים, בזמנה של לבני, למה להרוס?
      למה לא להמשיך את הנוהג שהיא התוותה, מה, כל דבר שציפי לבני עשתה היה גרוע? גם בקטע של לנסות לנקות את המשרד ממינויים פוליטים?

    • כששר חוץ כמו ליברמן לא מבין במיוחד ....

      בר כנען , 12/07/09 14:16

      במדיניות חוץ ועדיין נמצא בחקירה אז אין לו פריבילגיה לשלוח איש מפלגה שלו שאין לו דבר עם מדיניות חוץ ועד למצרים.ועדיף כך

  • 3.

    לא יכול להיות יותר גרוע משמאלני משרד החוץ! (ל''ת)

    ומצד שני..., 12/07/09 08:15

  • 2.

    תוי קניה

    חצורניק, 12/07/09 08:12

    גם שמעון סויסה חילק תוי קניה, ההבדל בניהם ששמעון חילק רק למקורביו ואיך לא מדוע שהם יתלוננו, אם שאול חילק אזי בטוח שלמשפחות שאכן באמת זקוקות כי גם אני קיבלתי האמנם לא תוי קניה, אבל קיבלתי בחגים אריזות שמכילות מוצרי מזון בסיסיים. אשריך שאול כמיסה עלה והצלח. חצור הפסידה אותך!!!!!!!!!

  • 1.

    חחח למה אני לא מתפלא . ישראל ביתנו. מפלגה מוזרה ומושחתת.

    אנטולי קרוטמן, 12/07/09 08:11

    עודנישמע רבות על התנהלות של ליברמן זה לא פעם אחארונה ואני יודע מה אומר

    • קרוטמן את המושחתים חפש בקדימה! יש שם די הרבה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 12/07/09 09:55

    • לך תסביר לאלה שהם בעד שר חוץ שנמצא בחקירה (ל''ת)

      בר כנען , 12/07/09 14:17