• 79.

    כל הכבוד לשר איתן. שומר הסף של הדמוקרטיה בארץ. איש ציבור משכמו ומעלה

    כל הכבוד, 14/07/09 11:43

    אני עוקב אחרי השר איתן זה זמן מה, על אף שאיני נמנה מתומכי הליכוד, איתן בתור שר וחבר כנסת מקדם נושאים חשובים לחברה הישראלית ועומד על המשמר כאשר מנסים לבצע מחטפים בנוגע לדמוקרטיה. כמו חוק המאגר הביומטרי שח''כ שיטרית שמנסה להעביר חוק שיכריח את כולם לעבור סריקת פנים וטביעת אצבע ושהכל יישמר במאגר של הממשלה - הפרה בוטה של פרטיות ודמוקרטיה.

    השר איתן ממלא את תפקידו כממונה על השירות לציבור.

  • 78.

    מיכאל איתן- בושה!!!!

    מומחה לילדים, 13/07/09 10:50

    בושה גדולה שאדם כמו מיכאל איתן מביא לכך שילדינו יהיו חשופים לפורנוגרפיה. זה אסון שעסקנים פוליטיים מזלזלים בעתיד ילדינו.

    מיכאל איתן- הבייתה.

  • 77.

    בסוף החליטו שלא לאשר את החוק (ל''ת)

    roni_r , 12/07/09 20:30

  • 76.

    צריכים לצנזר את ספר שיר השירים - הפורנוגרפיה שם חוגגת (ל''ת)

    האם השייך עבדאללה יוסוף מוכן לזה?, 12/07/09 20:01

  • 75.

    צריך לצנזר את ניבולי הפה של הרב עובדיה יוסף

    אייל , חולון, 12/07/09 19:30

    הם מזיקים לכל הקורא אותם , יותר מכל ה''תועבה'' שכנגדה רוצה ש''ס להחשיך לנו את האתרים.

    • נכון מאוד

      M, 12/07/09 20:52

      הדברים שלו לא יפים ולא מועילים, האחרים ''יפות''.

  • 74.

    אגב , NRG , למה על הנושא הזה אתם לא עורכים סקר ?

    אייל , חולון, 12/07/09 19:27

    אפרופו , דעתו של ההמון במדינה דמוקרטית , על סוגיית הצנזורה בכלי ביטוי דמוקרטי כאתרי אינטרנט.

    • כי היה סקר

      K-9, 12/07/09 20:52

      ומי שלא מבין היה בעד ומי שמבין קצת היה נגד.

  • 73.

    צנזורה לאינטרנט זה באיראן , לא בישראל.

    אייל , חולון, 12/07/09 19:24

    תקחו את זה בחשבון , אתם חבורת העסקנים שמנהלת לנו את המדינה ושקשה לה להתמודד מול ביקורת ישירה וכנה של טוקבקיסטים.

  • 72.

    כפיה דתית צנזורה הוא המפתח למרירות ולא לרוחניות (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist , 12/07/09 18:46

  • 71.

    השר איתן - קונסיסטנטי בדעתיו לאורך שנים

    יואב, 12/07/09 18:06

    כל הכבוד לך, כבוד השר
    אני מודה לך שאתה קרן של שפיות בבית המחוקקים

  • 70.

    כמה עוד דברים לעזאזל אפשר לקחת מהאזרח הקטן?

    חנן, 12/07/09 17:57

    אפילו את הציצים אתם רוצים לקחת לי?!

  • 69.

    מישהו כאן יכול לענות לי - במה בג"ץ והתקשורת השמאלנית יותר טובה מש"ס???

    מלחמת קודש , 12/07/09 17:52

    מצנזרים כל דבר שאינו עולה בקנה אחד עם דיעותים והשקפת עולמם ... בכל מקום בו יש להם דריסת רגל ... באתרי חדשות באינטרנט - נסו לכתוב תגובה שאינה שמאלנית ב-YNET או בוואלה או בהארץ ... וראו מה התוצאות ...


    ואף בערוצי התקשור הממלכתיים ... רשת ב, ערוץ 1 ...

    השחיתות נמשכת

  • 68.

    תסתכלו על התמונה הגדולה

    אגון צ'ילה, 12/07/09 17:36

    יש יותר מעשי אונס בשנים האחרונות לעומת העשורים הקודמים מהסיבה הפשוטה שיש היום יותר אנשים מבעשורים הקודמים.
    האוכלוסיה גודלת בצורה תלולה מתוך החלטתת ממשלה ותהליך אוניברסלי של צמיחה ומהפכות טכנולוגיות כמו רפואה תקשורת חקלאות וכו'.

    אם גידול האוכלוסיה (בני-אדם), בצורה סטטיסטית וליניארית גודלים ויגדלו גם כמויות הפשע לסוגיהם.

    וזוהי האמת לאמיתה שהאדם המודרני ובמיוחד האורבי חייב לעקל.
    אולם אתם רואים יותר תאונות דרכים משראו בעבר אבל אתם רואים גם יותר מכוניות.
    וכנ'ל לגבי אונס גנבה רצח ופשיעה כללית.

    הצנזורה היא למעשה ביטוי של אנשים רגרסיביים
    למלחמה בטחנות רוח.
    ורוב רובן של האוכלוסיות המצנזרות זוהי ההוכחה (אירן,סין וכדומה -מנסים להדביק פערים טכנולוגיים ועוברים חבלי לידה תרבותיים).

  • 67.

    החוק עלול להביא לשנאה כזו בין דתיים לחילונים שאים לדעת תוצאותיה. (ל''ת)

    רעמסס, 12/07/09 15:38

  • 66.

    שלטון אייטולה מבית ש''ס (ל''ת)

    שלום, 12/07/09 14:53

    • ומה עם בג"ץ התקשורת והשמאל - זה לא אייטולות ??

      מלחמת קודש , 12/07/09 17:46

      חחחח קצת צבוע לא?!

      • אכן , אולם לא רצוי להחליף אייטולות מסוג א' באייטולות מסוג ב'

        Ehad Haam-Zionist , 12/07/09 18:48

        את שניהם צריך לשלוח הביתה

        • מסכים (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 22:37

  • 65.

    בתור אזרח חרמן...מי אתם?!!! (ל''ת)

    אבי אטינגר, 12/07/09 13:33

  • 64.

    האתרים וואלה והארץ ממשכים להעסיק את המושחת שריד,הכו אותם בכיס

    שאבי מהעיריה , 12/07/09 13:11

    האתרים וואלה והארץ ממשכים להעסיק את המושחת שריד ומצנזרים את התגובות נגדו מימין
    הכה בכיס את מי שמצנזר אותך,לעולם אל תלחץ על פירסומת שם ואל תיכנס לכתבות ווידאו (כי יש בהם פירסומת),בשבילנו הימין יש את אתר NRG

  • 63.

    תגידו מה שתגידו - מיכאל איתן איש ישר שכל . תמיד היה . (ל''ת)

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/07/09 13:04

    • נכון אבל יתר חבריו דהינו עלי ביבי והאפסים הם חדלי אישים. (ל''ת)

      קרח9, 12/07/09 13:11

    • אכן, (ל''ת)

      פנדה , 12/07/09 14:33

  • 62.

    זה לא יעבור את מבחן הבגץ בחיים, יש חוקים במדינה הזאת ! הלו! (ל''ת)

    1, 12/07/09 12:41

  • 61.

    צריך לצנזר את מוחו של כהן -העם המטומטם ממשיך לבחור

    שמעון הצדיק , 12/07/09 12:34

    בזבל של ש"ס

    • איך תצנזר משהו שאינו קיים? (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/07/09 13:04

  • 60.

    מה פתאום להטיל עלי צנזורה? אני אישה בוגרת וחופשיהולא זקוקה לאפוטרופוס (ל''ת)

    פומפיה, 12/07/09 12:01

  • 59.

    לא יודע מי יותר הזוי - מעלי הצעת החוק, או אלה שזועקים "איראן!!"

    פנדה , 12/07/09 11:40

    למי שלא הבין את המשל מהודעה 56, אז הנה הנמשל - אי אפשר לחסום את האינטרנט, אי אפשר לצנזר אותו... תשאלו מיליארד סינים, תשאלו את האיראנים שכמעט הפילו שלטון דיקטטורי עם טוויטר... אי אפשר לצנזר את האינטרנט, זה כמו לבקש שיצנזרו שיחות רחוב או מחשבות זימה - פשוט לא ניתן טכנית, אז אין אפילו טעם להתחיל ולהתעצבן.

    • אבל תבין ,מבחינת ש"ס צינזור השמש או אפילו אלימינציה שלה אינו בעיה.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 12/07/09 13:10

      אלוהים ,בחסות פטרונו עובדיה כבר ימצא להם "מאור" אחר .
      אז לא תהיה שמש .אז לא.
      אז לא יהיה אינטרנט .אז לא.
      פחות ידווחו אונליין על מושחתיהם ומעשיהם.
      אז לא יהיה אינטרנט ,מה רע ? (לשסנ"יק המצוי).

      • פחחח, ש"סניקים בלי אינטרנט? מה הם יעשו כל היום?

        פנדה , 12/07/09 13:18

        אפילו עובדיה ירחם על צאן מרעיתו...

        אני ואתה וכל אחד כאן יודע שהתרחיש שנתת לא יכול לקרות, לא רק משפטית או מבחינת אי יכולת עמידת הציבור בחוק, אלא גם טכנית, פשוט בלתי אפשרי. אבל אם אתה רוצה להשתמש בסיפור הזה כדי לנגח את ש"ס - ת'פדל, אני רק רוצה למנוע ממגיבים למרוט את עצביהם לשווא...

    • עדיף להיות הזוי מלהיות טיפש

      שוקו, 12/07/09 14:46

      הצעת החוק הזאת, משמעותה שאפילו אם תעקוף או שתבקש שלא יחסמו אותך (ניתן לעשות את זה לפי הצעת החוק), אתה תשלם יותר ותקבל פחות.

      מאיפה אתה חושב שיגיע הכסף למימון המנגנונים האלו, אם לא מכיסם של לקוחות האינטרנט? נראה לך שספקי האינטרנט יתנדבו להפסיד כסף? הם פשוט יעלו את התעריפים כדי שאנחנו נספוג את העלויות, ועל הדרך ישתמשו בסחבת שהביאו עליהם כתירוץ ללמה הם לא משדרגים את התשתיות (''נו בטח, צריך לקנות תוכנות וחומרה חדשה לצנזורה, אין כסף לתשתיות חדשות'').

      השאלה היא למה אני ואתה צריכים לממן את הפוביות של ח''כ כהן מש''ס? מי שרוצה לנסות ולצנזר את האינטרנט שיעשה את זה על חשבונו. רק הדיונים על החוק הזה עולים לנו הון.

      • עד שימצאו דרך לסנן את האינטרנט, כבר יהיה לנו רוחב פס של 1G

        פנדה , 12/07/09 15:09

        אני לא מספיק מבוגר כדי לזכור את המחיקון והאנטי-מחיקון, אבל לדעתי המקסימום שיהיה כאן זה סיפור נחמד לספר לנכדים על איך פעם הייתה כפייה דתית בישראל... כשאפילו החרדים הכבדים ביותר שלא מחזיקים טלוויזיה בבית מחזיקים אינטרנט, זה כבר ברור מי מנצח (תמיד) בקרב בין אלוהים לטכנולוגיה.

        • מצחיק

          שוקו, 12/07/09 15:17

          אתה מזכיר לי את הבדיחה על ההיא שתמיד מתדלקת ב100 שקל, אז לא אכפת לה שמחירי הדלק עולים.

          פתרונות סינון קיימים היום, אפשר להכניס אותם לשימוש במיידי, רק צריך לקבל החלטה. נכון שהם לא יהיו אפקטיבים אבל זה לא אומר שהם לא יאומצו ע''י ספקי האינטרנט.

          ואז מה? תקבל אינטרנט מקטרע ויקר, ותיהיה מרוצה מעצמך כי הצלחת לעקוף את הצנזורה ודפקת את החרדים?

          • הסכנה הגדולה היא שיהיה כאן משהו כמו באוסטרליה

            פנדה , 12/07/09 16:30

            באוסטרליה בכלל אסור פורנוגרפיה, בכל המדינה, כולל באינטרנט (מה לעשות, לא מדובר במדינה דמוקרטית) והרבה אתרים חסומים ללא שום אפשרות להיכנס אליהם - אפילו לא עם הצהרה וכו'. האם זה מפריע לציבור הרחב? ממש לא, כל מה שאתה רוצה קיים. אז אולי הם משלמים עוד 3 דולר על האינטרנט, זה לא סכום גבוה לשלם כדי להשיג פשרה בין השמרנים וטיעוניהם הצודקים (שמוצאים אוזן קשבת במועצה לשלום הילד וארגונים פמינסטיים) ובין הליברלים וטיעוניהם הצודקים.

            אגב, אין כמעט אף מדינה בעולם שאינה משיתה פיקוח כלשהו על האינטרנט, פרט לכמה מדינות עולם שלישי. וכמובן שאין אף מדינה שמצליחה באמת לצנזר את האינטרנט. אז איראן זה כאן, שם ובכל מקום - כי שמרנות ופחד מפני טכנולוגיה לא הומצאו באיראן, גם לא במרוקו.

            • המשל שלך לא מתאים

              roni_r , 12/07/09 20:28

              אפשר להכניס צנזורה די רצינית שתקשה מאוד על אנשים שאינם מומחים לפרוץ אותה. ואז יתחיל מרדף בין החוסמים לפורצים (כמו מה שקורה בין כותבי הוירוסים ובין ספקי התוכנה החוקית) שיעלה לכולנו המון (אבל המון) כסף.

  • 58.

    אני מתעב את מפלגת ש"ס...בלי מצע או אידאולוגיה..רק כסף בלי לעבוד... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 12/07/09 11:06

  • 57.

    ביבי וחבורתו בממשלה מ פ ח ד י ם מביקורת ! וחושבים שאנחנו חברי מרכז ה (ל''ת)

    הם מ פ ח ד י ם ! !, 12/07/09 10:50

  • 56.

    הממשלה תתכנס מחר כדי לבדוק האם ניתן להטיל צנזורה על השמש

    פנדה , 12/07/09 10:37

    בדברי ההסבר להצעת החוק מש"ס נאמר כי השמש בתקופת הקיץ גורמת לאובדן רב של הכנסות, לעלייה בהוצאות מיזוג אויר ולריבוי בתאונות דרכים, וכמובן גם מייבשת את הכנרת. לכן, על פי החוק החדש, השמש תצונזר כך שתוכל להאיר רק בשעות ובכמות שיגדיר שר התשתיות.... מי שבכל זאת יבקש להיחשף יצטרך להעביר את פרטיו ולהירשם ברשימה של חובבי שמש...

    • על קרם הגנה שמעת? על אי החשפות לשמש בין 10 בבוקר ל17.00 שמעת?

      זהבה אשורי , 12/07/09 12:06

      השמש מזיקה וצריך להזהר מהתופעות השליליות שלה, וגם האינטרנת צריך להתגונן מפני הדברים הרעים שיש בו.

      • זו בדיוק הטענה שלי, ותודה שהמשכת את המשל

        פנדה , 12/07/09 13:13

        המשך המשל שלך מאוד מוצלח - אתה אומר, יש סכנות? אפשר להתגונן. ואכן, אפשר להתגונן מסכנות הקרינה בהצלחה מוגבלת, כפי שאפשר להתגונן מסכנות האינטרנט בהצלחה מוגבלת, ע"י התקנת תוכנות שמסננות חלק מהאתרים, פיקוח על מה שהילד מוריד בשיתוף הקבצים, פיקוח על הפייסבוק שלו וכו'. כמובן שיש לחנך לכך את הציבור, כפי שחינכו את הציבור לשים קרם הגנה ולחבוש כובע כשהוא יוצא לשמש. אבל אי אפשר בשום פנים ואופן לחסום את השמש, כפי שאי אפשר "לצנזר את האינטרנט", ולכן הצעת החוק, כמו גם ההתנגדויות אליה, מגוחכות מאוד.

        • סליחה, את ולא אתה (ל''ת)

          פנדה , 12/07/09 13:14

          • מטעם קופות החולים.

            אני חושב שיש עזרה ממשלתית לחולי הנפש.. לך תבדק..., 12/07/09 17:30

            בהצלחה

  • 55.

    ש''ס חיה עדיין בתקופת ימי הבניים החשוכים (ל''ת)

    נתן, 12/07/09 10:00

  • 54.

    עוד צעד בדרך להיות איראן 2 (ל''ת)

    נתי, 12/07/09 09:24

    • ל-54 נתי ,השעה עכשיו 10:24

      נח, 12/07/09 10:21

      שעה אחרי התגובה שלך אנחנו כבר בתוך תוכה של אירן!האייתולות עושים ברדק ברחובות ירושלים ללא מפריע,והצנזורה כבר פועלת באימטרנט.

  • 53.

    אף פעם לא שמעתי על השר הזה,זה קוראים לו ''המסריח''?? (ל''ת)

    המריח, 12/07/09 08:58

    • עם כל הביקורת, הוא התנפל לא מזמן על עבריין ששדד קשישה וניטרל אותו

      מלחמת קודש , 12/07/09 09:32

      בניגוד לכל שאר הפוליטיקאים המושחתים ... כולם!

      אינני מהאוהבים אותו ... אך נראה שיש לנו פה עסק עם אדם ערכי ורציני!

  • 52.

    הבגץ הפך אותנו ליותר מידי ליברלים בכול נושא בחיינו ראה מה קורה במדינה (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/07/09 08:33

    • הפך אותנו לליברלים?? אולי כלפי הערבים, אבל כלפי היהודים הם אייטולות!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 08:40

      • לאיזה יהודים ולאיזה ערבים העונים על הקרטריונים שלך אתה מיתכון (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/07/09 10:45

        • יהודים וערבים - פשוטו כמשמעו ! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 18:13

  • 51.

    עיקבו אחר תגובותיו של המטומטם המוחלט 'מלחמתקודש' (ל''ת)

    למען הבידור, 12/07/09 08:26

  • 50.

    יש מקום להטיל צנזורה על האינטרנט אבל השאלה היא על מה למה ומדוע (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/07/09 08:03

    • מספיק שהבגץ הפך אותנו לאיראן ... עכשיו ש"ס יהפכו אותנו לאפגניסטאן

      מלחמת קודש , 12/07/09 08:07

      ואין לי שום דבר נגד אפגאנים ... אמי ממוצא אפגאני ...

      • מלחמת קודש זה שתול של המערכת (אידיוט מושלם) (ל''ת)

        חה, 12/07/09 08:24

        • ישנם מגיבים שלא מבינים ולא רוצים להבין במה מדובר ו העיקר להגיב (ל''ת)

          פקק תנועה , 12/07/09 10:43

      • אזכור הכנוי הזה מטעמך לא מוסיף כבוד לאף אחד וזו סיבה טובה לצינזור (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/07/09 08:29

        • בנוסף לדברים נוספים ואחרים שאתה בודאי יודע אותם ומכיר אותם (ל''ת)

          פקק תנועה , 12/07/09 08:30

          • זה מה שעושה הבג"ץ והתקשורת עד כה ... מצנזרים כל מה שאינו לרוחם (ל''ת)

            מלחמת קודש , 12/07/09 08:41

            • תלוי למה אתה מיתכון ולאיזו מיסגרת כונתך (ל''ת)

              פקק תנועה , 12/07/09 10:41

              • אני מתכוון לכך שהבג"ץ היא מסגרת תומכת-טרור וחבריהם בתקשורת

                מלחמת קודש , 12/07/09 18:14

                השמאלנית פועלת היטב לצנזר כל מה שאינו לרוחם כדי להשאיר את העם במיינד קונטרול

  • 49.

    בטח ש''ס רוצה לצנזר את אתר דעת אמת

    דעת אמת, 12/07/09 08:02

    אם הליכוד גם כן יתמוך הוא ישתין על האזרחים, עול האידיאולוגיה הרווזיוניסטית באופן סופי:

    ''ידידיי החרדים, הבינוּני היטב. אין השכינה באה תוך שימוש באמצעי כפייה חיצוניים; לרשותה של השכינה אין עומדים לא שוטרים ולא צנזור. מבקשת היא לכבוש את הלב ואת המצפון - לגבור על כל הספקות, אך לא לאסור את הספק. על כן לא תיתכן דת, מסורת, שכינה אצל ציבור, שאין בו חופש הדעה, ושאין בו מקום לוויכוח דווקא על אותם דברים הנוגעים בענייניה של הדת. מהשקפתי זאת, שחירות המצפון והוויכוח היא לַדת כאוויר לנשימה - מהשקפה זאת לא איסוג אף כחוט השערה.''

    ( עולמו של ז'בוטינסקי - מבחר דבריו ועיקרי תורתו , 'מכתב' (לרב לוי יונגסטר), אונזער וועלט, 21.5.1937 , 170)

    • המיסיונרים של ש"ס מוצלחים יותר מאלה של דעת אמת

      פנדה , 12/07/09 10:39

      זה טרפה וזה נבלה, אבל לפחות המיסיונרים שלהם מצליחים, איפה שהמיסיונרים שלכם נכשלים...

  • 48.

    יש להציע חשבונות מסוננים לפי כל מיני טעמים - והאזרח יחליט לבד (ל''ת)

    אם כבר אז ..., 12/07/09 07:20

  • 47.

    אלה שפוחדים מביקורת מנסים לחסום אותה ?

    מתחיל עידן שחור?, 12/07/09 05:08

    אלוהים... אנחנו בדרך לאירניזציה.. שמור עלי מניבחרי....

    • איראן כבר כאן - אלו המתקראים ליברלים מצנזרים כל מה שאינו כדיעותיהםע

      מלחמת קודש , 12/07/09 05:33

      ע"ע YNET עיתון הארץ

      אפילו הערוצים הממלכתיים כמו ערוץ 1


      בזמן שאנו מתכתשים על החמורים מש"ס השמאל הבולשביקי חוגג כאן "על ימין ועל שמאל"

  • 46.

    היום מצנזרים פורנו מחר יצנזרו ביקורת

    ניצן, 12/07/09 04:41

    ילד שרוצה לצפות בפורנו יגיע לתכני פורנו גם אם ספקי האינטרנט יפעילו סינון.

    ספקי האינטרנט יכולים רק לסנן ולחסום אתרים אבל לא לחסום ולסנן תכנים (כלומר קבצים או תמונות) - ולכן תמיד אפשר לצפות בתכני פורנו שמורידים בעזרת אימיול לדוגמא.

    יוזם הצעת החוק יודע את זה גם (או אמור לדעת) - מכאן, שהרעיון הבסיסי של החוק הוא להכניס ''יתד'' בדמות צנזורה על פורנו, אח''כ, בעזרת השם, ניתן יהיה להרחיב את הצנזורה לפי ראות (ויכולת) המחוקק.

    • התקשורת השמאלנית כבר מצנזרת כל מה שאינו לרוחה. YNET הארץ

      מלחמת קודש , 12/07/09 04:55

      וגם ערוצי תקשורת ממלכתיים כמו ערוץ 1 ...

      איראן זה כאן!

  • 45.

    הגיע השעה להיות מודאג

    דג, 12/07/09 03:58

    חוסר יושר
    העדר הגינות
    שוד נכסי המדינה
    שלטון הפקידים הבינונים
    רשויות שלטון מתנשאות
    שכרות
    חוסר אחריות אפילו בכביש
    שליש מהאזרחים חולים במחלת הדכאון
    מי שלא חכם לא עושה קומבינות.
    שופטים נבחרים ברמה של עסקנות.
    צבא שמזמן לא חווה נצחון
    ממשלה שמתעלמת משבויה.

    לאן כל זה מוביל אותנו ?
    הלוואי שלא אדע.

    • אוווו סוף סוף מישהו שפקח את העיניים - אומר לך לאן זה מוביל

      מלחמת קודש , 12/07/09 04:05

      לריקבון מוחלט ... חור שחור שמשם אין חזרה ...

  • 44.

    גם בטלויזיה אין צנזורה דרך אגב, בהתחלה הינך יכול לראות את כל התכנים

    Mother Superior , 12/07/09 03:42

    ורק אם אתה מעוניין לחסום תכנים בוטים, אתה יכול לעשות זאת ע"י בקרת תכנים/הורים.

  • 43.

    אם כך יש לצנזר את החלקים הבוטים בתנ"ך, והורה שיחפוץ בכך שילדיו יחשפו

    Mother Superior , 12/07/09 03:40

    לתכנים הבוטים הללו, יצטרך לפנות אל ביה"ס ולאשר שהוא מעוניין בכך.

    • רגע אחד ... מה בדיוק לך ולתנ''כ תזכיר לנו כאן??

      מלחמת קודש , 12/07/09 03:52

      לא נראה לי שיש לך כל קשר

  • 42.

    אני לא ספרדי, וש''ס לא רלוונטית לגבי (ל''ת)

    שיצנזרו את, ועבור, צאן מרעיתם, 12/07/09 03:18

  • 41.

    קשקושים על החמורים משס" - אבל בינתיים המצנזרים האמיתיים זה הבגץ והשמאל

    מלחמת קודש , 12/07/09 02:58

    ששולטים באמצעי התקשורת ולא מעבירים דיעות שאינם תואמות את דיעותיהם ...


    נסו לכתוב משהו שאינו שמאלני ב-YNET או בוואללה ....

    חופש ביטוי פחחחחחחח

  • 40.

    שכנה לשעבר של כבוד השר

    ש., 12/07/09 02:53

    תראה כבוד השר -אתה לא היית הרבה בבית לגדל את הבנות.וגם עם בנות הבעיה פחות גדולה. . להטיל צנזורה עצמית זה חלום לא ישים. אני לא מתכוונת להיות כל היום ליד הבנים. הכי נדלקתי מהפטיות שלך:
    איתן, ''ממשלת הליכוד חייבת להוכיח כי בניגוד לקדימה המצנזרת, אנחנו ניצבים עם הפנים לקידמה''.
    איכס...כמה פלצנות יש ב'קדמה' שלך.
    גם רחל חושבת כך?

    • ברוכה הבאה למאה ה21

      ronentat , 12/07/09 03:07

      ישנם מספיק תוכנות שניתן להתקין בקלות במחשב כדי לסנן את התכנים שאליהם נחשפים ילדיך.
      אין צורך לשבת עליהם כל היום.

      • אכן יש תוכנה שנקראת בגץ ושמאל ... הם מצנזרים כל דיעה בתקשורת שאינה

        מלחמת קודש , 12/07/09 03:16

        דומה לשלהם ...

        • לך תקים חברת חדשות על טהרת הדת והציונות. (ל''ת)

          Mother Superior , 12/07/09 03:36

          • אז לך לרוסיה שלך ותהיה חלק בפרלמנט סטאליניסטי אנטי-דמוקרטי

            מלחמת קודש , 12/07/09 03:51

            אתה בעצם לא שונה מש''ס ... אלו בורים אפלים ואתה סטאליניסט מתועב ... מה ההבדל??

  • 39.

    אז מיקי איתן בעד פורנוגרפיה. נו עוד סוטה.. (ל''ת)

    גאוגרף, 12/07/09 02:39

    • מה הקשר? (ל''ת)

      roni_r , 12/07/09 10:28

  • 38.

    "מלחמת קודש", איך זה להרגיש את הצנזורה על בשרך?

    Mother Superior , 12/07/09 02:39

    אני רואה NRG התחילו לצנזר חלק מהבליך.
    חה חה.

    • זה לא חדש לי (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 02:55

    • קוץ .. יש לי רעיון בשבילך ... למה שלא תלך ותתריד את האנגלים אם אנגליה

      מלחמת קודש , 12/07/09 03:08

      שייכת להם או לא ...


      אם אתה כאן בכוח דווקא להתעלק על היהודים - סימן שאתה מזרע AMALEK ויש לנו כיהודים מצווה להשמיד אותך!

      • אני עדיין מחכה להוכחה שאלוהים נתן לך את הארץ הזאת.... נו? (ל''ת)

        Mother Superior , 12/07/09 03:35

        • על התורה שמעת?? על מעמד הר סיני?? מה כ''כ קשה לך אני לא מבין

          מלחמת קודש , 12/07/09 03:50

          אגב לא ענית לי אתה ... מה הסיבה וההצדקה להיותך כאן ...אתה פולש זר אפילו לשיטתך

          • שמעתי גם שמעתי, אבל מאיפה לי לדעת שזה אמיתי? יש לך הוכחות? (ל''ת)

            Mother Superior , 12/07/09 19:38

      • יהודי למופת אתה ממש (ל''ת)

        ronentat , 12/07/09 04:25

        • ודאי ... כי אני שומר תורה ומצוות ... ומה לך ולעם היהודי בכלל?? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 04:37

  • 37.

    לא רוצים לצנזר מידע אלא פורנוגרפיה ותכנים פוגעניים

    יונתן, 12/07/09 02:22

    שכל המחקרים המדעיים מראים שטוב לא יוצא מהם ואני נוקט בלשון המעטה.

    אני חושב שאפשר לעשות אתר שירכז את הכתובות של אתרים ''חסומים'' וכך כל אזרח שירגיש שהוא רוצה לדעת מה יש באותו אתר(להנאתו,להשכלתו או כדי לעתור לבית משפט בבקשה להוריד החסימה) יוכל לבדוק בעצמו.

    המצב היום הוא כזה שילדים חשופים להמון פורנוגרפיה,בטלוויזיה אפשר להרחיק אתל הדברים האלו לשעות מאוחרות בלילה וכל מיני פרסומות גלויות לכולן מאחר והן במרחב הציבורי (ולכן גם ניתן לפעול נגדן,אם צריך,בכלים ציבורייןם של מחאה).

    באינטרנט הילדים חשופים ללא כל פיקוח ואם לא בבית שלכם אז בבית של החברים שלהם.

    • כולנו יודעים למה צנזורה בסוף משמשת... ע''ע קו 300 (ל''ת)

      ,, 12/07/09 07:46

    • אם המטרה הייתה כמו מה שאתה אומר אז היו עושים את ההיפך

      roni_r , 12/07/09 10:27

      כל מי שרוצה צנזורה שיבקש ויעשו לו. זה היה פותר את כל הבעיות שלך.
      אבל ההצעה היא לצנזר לכולם - וזה כבר מזכיר את 1984.

  • 36.

    ישראל חייבת לצנזר את האינטרנט

    יוסריאן, 12/07/09 02:16

    ולהצטרף בכך לגוש המדינות הנאורות
    שכולל את ירן, צפון קוריאה, סין, ועוד כמה.

    לא יתכן, שבישראל, כל אחד, יוכל למתןח
    בקורת, על עובדי ציבור מושחתים, באימטרנט.

    יש לסגור את האינטרנט בישראל לאלתר.

  • 35.

    נא להשאיר את הדיקטטורה בכנסת ובליכוד. איראן זה לא כאן (ל''ת)

    חלם, 12/07/09 02:13

    • איראן זה כאן: אתרי החדשות המרכזיים מצנזרים דיעות שינן לרוחם!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 02:18

  • 34.

    התכנים שיש בתנ"ך לפעמים גרועים מאלה שיש באינטרנט.

    Mother Superior , 12/07/09 01:40

    וגרוע מכך, החשיפה של ילדים אל תכנים אלה ודאית, ובגיל קטן.

    האם יסכימו 'מכובדי' ש"ס לצנזר גם חלקים מהתנ"ך?

    • יש להפריד דת ומדינה לאלתר, אבל פחדנים יש בכנסת (ל''ת)

      חלם, 12/07/09 02:15

    • בגלל זה אצל היהודים לא מלמדים את התכנים הללו לילדים - לא ידעת?? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 02:16

      • שטויות. אני זוכר שיעורי תנ''ך בבית ספר. וזה היה מצחיק

        בתוכן, 12/07/09 03:27

        באחד מספרי הנביאים, לא זוכר איזה, יש תיאור גרפי מתמשך ועצבני של אלוהים ביחס לישראל, המציג אותה כזונה.

        המורה היתה נותנת לתלמיד לקרוא, וצועקת לו לעצור מילה לפני החומר הפיקנטי.

        זאת היתה מין תחרות כזאת בין התלמיד למורה, שפסוק לפני תיאור הזנונים, היה התלמיד מתחיל פתאום לקרוא מהר כדי להספיק להגיע לחומר המעניין לפני שהמורה תספיק לצעוק די.

        • התכוונתי לימודי התנ''כ אצל היהודים ... לא אצלכם! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 03:33

        • אכן כן, שלא לדבר על עקדת יצחק המזעזעת! (ל''ת)

          Mother Superior , 12/07/09 03:34

          • ומה בכלל הקשר שלך לתנ"כ ??? חחחחח גוי (ל''ת)

            מלחמת קודש , 12/07/09 03:49

    • אין שום בעייה בתכנים בתנ''ך , יש בעייה עם תכנים פורנוגרפים

      אשקלוני, 12/07/09 08:44

      וזה שאתה לא רוצה לראות את , כנראה מראה מה הבעייה שלך עם חלק מהתכנים בתנ''ך , החלקים שמדברים על מוסר גבוה

      • גם בתנ"ך יש פורנוגרפיה, וזה בסדר גמור - זה חלק מהחיים (ל''ת)

        פנדה , 12/07/09 12:21

        • כגון? (ל''ת)

          אשקלוני, 12/07/09 16:12

      • מוסר גבוה?

        הרבי, 12/07/09 18:04

        ואם-אמת היה, הדבר הזה: לא-נמצאו בתולים, לנערה. והוציאו את-הנערה אל-פתח בית-אביה, וסקלוה אנשי עירה באבנים ומתה--כי-עשתה נבלה בישראל, לזנות בית אביה; וביערת הרע, מקרבך.


        דברים כ''ב

  • 33.

    איזה ממשלה מפונקת מצד אחד הסיגה את השלטון ע" טרמפ עכשיו רוצים להטיל .

    הרגש הנכון , 12/07/09 01:35

    צנזורה על האינטרנט כל מה שמפריעה לממשלה הזו המפונקת ומדושנת ללא חשבון למיתון ולמובטלים הממשלה הזאת מנסה להוריד ללא חשבון כי תמיד יהיה לה רוב-רוב לא מתחשב הזוי.

  • 32.

    הטאליבאן לא יעבור - תצנזרו את עצמכם קודם חבורת גנבים וסוטים

    לוק, 12/07/09 01:31

    למי שיש בעיה עם האינטרנט, אפשר בקלות לנתק את הכבל ולפתוח רדיו.

    • איראן זה כאן - בינתיים אתרי חדשו ''ליברליים'' מצנזרים כל מה שאינו לרוחם (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 03:35

  • 31.

    לצנזר את התנ"ך, שפה בוטה מדי ותיאורים גרפיים בוטים מדי בשביל ילדיי

    Mother Superior , 12/07/09 01:14

    להוציא התנ"ך מחוץ לחוק.

  • 30.

    "מלחמת קודש" הוא שתול של NRG, שמנסה לעורר תגובות

    Mother Superior , 12/07/09 01:11

    הוא גם מחק לי כמה תגובות....
    עלוב...

    • כי התחלת לדבר שטויות! תתנהג יפה ולא אמחק לך תגובות!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 01:29

  • 29.

    עוד אחד מהחוקים ההזויים האלה שלא עושים כבוד עם נבחרינו

    ב, 12/07/09 00:47

    אין ועדה לקידום הח''כ הממוצע לעולם הטכנולוגי המודרני? או לפחות משהו שיראה להם כיצד הם מביישים את עצמם? אחת לתקופה מגיעה הצעת חוק מנותקת לחלוטין מהציבור (ה''מעודכן טכנולוגית'' לצורך העניין) והח''כים שמקדמים אותה פשוט לא קולטים איזה נזק הם עושים לעצמם. בורות לא מוסיפה לכם נקודות רבותי.

  • 28.

    שבג''צ ידרוש מהם פעם אחת ולתמיד:

    מלחמת תחת, 12/07/09 00:12

    תוכיחו שיש אלוהים או תעופו לנו מהפרצוף.
    נראה מה אז יקרה...

  • 27.

    יש לאסור את הכנסת על מפלגות חרדים אויבות הדמוקרטיה. (ל''ת)

    Vox Ami , 11/07/09 23:57

    • אז אתה רוצה להגן על הדמוקרטיה ע"י פסילת קולות של אנשים שאתה לא מסכים א (ל''ת)

      markkesty , 12/07/09 00:05

    • אמן! (ל''ת)

      מלחמת תחת, 12/07/09 00:12

    • והבגץ לא אויב הדמוקרטיה? נוטל סמכויות של ממשלה לעצמו??

      מלחמת קודש , 12/07/09 00:28

      זה לא איום על הדמוקרטיה - זו שבירת הדמוקרטיה בעליל!

      • וכשיהיה כאן רוב ערבי, גם בפרלמנט, וינסה להעביר חוקים אנטי יהודיים

        Mother Superior , 12/07/09 01:37

        אז אתה כן תצטרך את בג"צ?

        • אין בעיה עם ערבים כמו שיש עם בגץ - הם האויב האמיתי ולא הערבים (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 02:12

  • 26.

    עוד הוכחה לכך שאין הבדל בין ש''ס לשלטון האייטולות באירן. (ל''ת)

    מדינת ההלכה בדרך לפה - הדמוגרפיה החרדית תנצח., 11/07/09 23:57

  • 25.

    מטרת ש"ס זהה למטרת חמאס וחיזבאללה: מדינת הלכה.. (ל''ת)

    Vox Ami , 11/07/09 23:54

    • אז אתה כנראה לא שמעת שהחמאס הם מוסלמים ולא יהודים (ל''ת)

      markkesty , 12/07/09 00:04

      • הם אותו דבר, רק תלבושת אחרת! (ל''ת)

        ronentat , 12/07/09 01:41

        • ש"ס הם חמורים ... ואתה סטאליניסט בולשביקי לא יותר טוב מהם (ל''ת)

          מלחמת קודש , 12/07/09 05:05

    • מטרת הבגץ זהה למטרת סטאלין. דיכוי חופש הביטוי בתקשורת ובכלל (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 00:27

      • ולכן הם אישרו את קיום צעדת הימין באום אל פחם (ל''ת)

        ronentat , 12/07/09 01:32

        • זרקו עצם לכלב מרזל. העיקר- אישרו את רצח משפחת חטואל

          מלחמת קודש , 12/07/09 02:13

          וכל יהודי כאן שנרצח על רקע לאומני ... זה בגללם

          וכל חייל שנהרג ... זה בגללם

          • הם גם רצחו את ארלוזורוב?

            ronentat , 12/07/09 02:26

            הרעב בביאפרה גם אשמת בג"ץ? הטבח בדרפור? מה עם שפעת החזירים?
            דמגוגיה לא מובילה לכלום חוץ מלניכור.

            • אתה דמגוג עלוב, כנס לקישור בויקיפדיה ותקרא על רצח משפחת חטואל:

              מלחמת קודש , 12/07/09 02:35

              מתוך ויקיפדיה:

              הרצח בוצע בחסות בנייני מגורים בפאתי חאן יוניס, שבג''ץ לא התיר לצה''ל להרסם, למרות טענת הצבא שמדובר באיום ביטחוני[3]. רק אחרי רצח חטואל והירי בעת האזכרה, הסיר בג''ץ את האיסור (בג''ץ 4372/04 צאבר מחמד אבו דאייר ואח' נגד מפקד כוחות צה''ל ברצועת עזה) והכשיר את הריסת המבנים בידי צה''ל בדיעבד[4] לאחר שכבר נהרסו ברובם הגדול ב-10 במאי בידי צה''ל[5].''

  • 24.

    מצד אחד רוצים לצנזר ומצד שני יצרו מאגר ביומטרי שידלוף?

    גל, 11/07/09 23:37

    ממש חוקים שמיטיבים עם התושבים מצד נבחרי העם שחלקם אולי סבורים שהבחירות בטהרן זה כאן לפי החוק הזה? מזל שיש כמה שרים שמבינים בטכנולוגיה.

    • אתה כבר האיראן ... תקשורת שמאלנית אנטי-יהודית מצנזרת כל מה שאינו לרוחה

      מלחמת קודש , 12/07/09 05:07

      ע"ע YNET והארץ או אפילו ערוצי תקשורת ממלכתיים כמו הערוץ ה-1

  • 23.

    מי שרוצה להגן על ילדיו יכול לעשות את זה כבר היום

    אלון, 11/07/09 23:35

    הבעיה בחוק היא ברירת המחדל, כלומר שכולם יהיו חסומים למעט מי שיבקש אחרת.

    זה צריך להיות הפוך: מי שרוצה חסימה צריך לבקש אותה.

    • הוא יכול להגן כבר היום אבל הוא לא מגן, העובדה היא ש-60% מהילדים גולשים

      aidi1 , 12/07/09 00:55

      לאתרי סקס ואלימות.

      אני לא רואה פגיעה אנושה אם החוק יחסום את כולם,פרט לאלו שיבקשו להשאר חשופים.

      • אני כן!

        ronentat , 12/07/09 01:40

        כי זכותי לפרטיות היא זכות לא פחות חשובה בעיניי, מהזכות שלך להגן על ילדיך.

      • כאילו לא חסר סקס ואלימות בטלוויזיה, והיום לכל ילד יש טלויזיה בחדר

        Mother Superior , 12/07/09 03:32

        ואם תטען שאין להם טלויזיה בחדר, הטלויזיה בסלון, אטען שאפשר להזיז להם את המחשב מהחדר לסלון, אותו הדבר לא?
        ואתה סתם זורק את המילה "אלימות" לאוויר, זה שטויות, כמעט ואין אתרים שמראים תכנים של אלימות, ואם יש, הם איזוטריים, ואפשר למצוא אותם רק אם ממש מחפשים ורוצים.
        אתרי סקס הם הבעיה לכאורה.

      • מאיפה אתה מביא את ה"עובדות" שלך?

        roni_r , 12/07/09 10:20

        אם ההורים רוצים לחסום - הם יכולים.

  • 22.

    מיכאל שלנו הוא לפיד החרות של הכנסת. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 11/07/09 23:29

  • 21.

    ואללה. אכן שוכני משכן הכנסת משעשעים למדי. את עצמם, בעיקר.

    העולם השלישי זה פה, ממש-ממש פה., 11/07/09 23:23

    יש מקומות בעולם שהחיים בהם טובים יותר.
    יש מקומות בעולם שהחיים בהם רעים יותר.
    אבל אין מקום אחר בעולם, שהחיים בן יהיו יותר מטומטמים.

    עם הספר אנחנו, והספר הוא קומיקס של ''Beavis and Butt-head''

  • 20.

    אני מסכים לצנזורה

    לא עובד אלילים, 11/07/09 23:23

    שתצנזר את תשלומי המיסים שלי מפני העיניים של ש''ס .

  • 19.

    פרימיטיביים מסריחים, לכו לאיראן. תנו לדתיים מדינה כבר!

    Mother Superior , 11/07/09 23:20

    תנו להם מדינה, שיקחו את ירושלים ועוד מה שבא להם, אבל תעיפו את האנשים העלובים האלו מכאן, שכף רגלם לא תדרך עוד במדינת ישראל שמתיימרת להיות דמוקרטית/חילונית.
    שיאכלו את עצמם למוות.

    • כן -- כי פורנוגרפיה מראה על התקדמות ונאורת, נכון? (ל''ת)

      markkesty , 12/07/09 00:06

      • נכון מאוד, מה רע בפורנוגרפיה? צא מהקופסה דוס'קלה. (ל''ת)

        Mother Superior , 12/07/09 01:08

      • יחס בריא למין ולמיניות מראה על התקדמות ונאורות

        פנדה , 12/07/09 15:12

        השאלה איפה פורנוגרפיה ממוקמת, ולדעתי היא נמצאת על התפר בין יחס בריא למין (קמא סוטרא למשל) לפוביה ממין (מה שקורה בכל הדתות המונותיאיסטיות מאז השתלטות הנצרות). לילדים זה בכל אופן לא בריא, אבל למבוגרים זה יכול לעשות רק טוב.

  • 18.

    באירן מצנזרים להגן על השלטון,בישראל על מנת להגן על אזרחים

    רועי, 11/07/09 23:19

    לכל הדמגוגים שאוהבים כל הזדמנות להשמיץ את המדינה,
    באירן מצנזרים להגן על השלטון,בישראל על מנת להגן על אזרחים,

    ההשווה היא מופרכת.

    • הו, כן. מזיקפה אפשר למות. (ל''ת)

      מלחמת תחת, 12/07/09 00:03

    • אתה יודע איזה אזרחים הכי מוגנים על ידי המגינה?

      roni_r , 12/07/09 10:18

      אלה שיושבים בכלא. יש עליהם שמירה חבל"ז.

  • 17.

    בעד צנזור האינטרנט! נגד צנזור תגובות! (ל''ת)

    אני, 11/07/09 23:06

  • 16.

    איתן אוהבים אותך-כל הכבוד !

    איש שמאל, 11/07/09 22:58

    לא לסתימת פיות.
    טהרן זה שם.

  • 15.

    מה עם הזנות

    אהוד מטבריה, 11/07/09 22:56

    נגמרו כבר כל הצרות של ש''ס,מה עם הזונות זה מותר ????????????????.

    • ולאן ילכו כשהאישה במחזור? (ל''ת)

      מלחמת תחת, 12/07/09 00:04

    • אדון נכבד פנייתך הועברה למשרד הקליטה -הוא זה שמביא אותן משם

      פלד, 12/07/09 00:44

      וחוצמזה כל נקבה היא... אם לא בפוטנציה

  • 14.

    פעם, לפני שכל החכים האלה התחברו, היה יותר כיף באינטרנט. (ל''ת)

    שי, 11/07/09 22:56

  • 13.

    אני מתחנן, בתור אזרח ישראלי גאה, אני מתחנן.

    ציוני, 11/07/09 22:29

    אל תוסיפו את ישראל לרשימת המדינה הזו, ערורים תהיו אם תעשו זאת.

    • איראן כבר כאן, שונאי-ישראל הם הבגץ והתקשורת, מצנזרים כל דיעה מנוגדת לה

      מלחמת קודש , 11/07/09 23:20

      בכלי התקשורת ובאתרי החדשות ובאיפה לא ...

      • אסור לעשות מלאכות במוצ''ש - כך שמעתי - מדוע אתה עושה אם אתה כל כך חרדי (ל''ת)

        איש שמאל, 12/07/09 00:16

        • ''אסור'' ?! בבקשה תראה לי ... ומניין לך בכלל שאני עושה מלאכה?

          מלחמת קודש , 12/07/09 02:59

          חחח חמור חמורותיים

  • 12.

    מדוע טלוויזיה כן ואינטרנט לא?

    שמוליק, 11/07/09 22:26

    אף אחד לא יוצא כנגד העובדה שבטלוויזה לכל לקוח יש זכות לקנות כל חבילת שידור שניראית לו, אך כשמדובר באינטרנט הפרוץ לכל דיכפין כולם מתעצבנים.

    כשם שזכותו של אדם לפרטיות, כך יש לי זכות להגן על ילדיי מפני האפשרות לגלישה זמינה ללא הגבלה לכל מיני אתרים. אף אחד לא מונע ממי שחפץ באתרים אלו לגלוש אליהם- רק שיבקש מהחברה המספקת את השירות את החבילה המתאימה, בדיוק כפי שהוא מבקש בטלוויזיה.

    כשם שזכותו של הצרכן הנ''ל לצרוך את התועבה הזו, כך זכותי לקבל הגנה מפני האפשרות להגיע לאתרים אלו ובכך להגן על ילדיי.
    בל נשכח שחלק מהאתרים הנ''ל, ניתן להגיע אליהם בגלישה תמימה ומקרית.

    קחו לדוגמא אתרי משחקים לילדים, כנסו לאתרי המשחק, ותראו איזה לינקים נוספים יש לכם בסביבה

    • יש מספיק תוכנות הגנה שאפשר להתקין במחשב

      ronentat , 11/07/09 22:31

      זה לא מתפקידה של המדינה להיות הבייביסיטר של הילדים שלך.

      • אתה טועה

        שמוליק, 11/07/09 23:24

        מתפקידה של המדינה הוא לספק הגנה.
        הגנה אינה רק הגנה מפני אוייב חיצוני, אלא גם הגנה מפני בני נוער משולהבים ומגורים שעלולים לעשות מעשים מגונים בילדינו. הרעה החולה באינטרנט שהופכת כל ילד למומחה גדול בענייני סקס ואלימות, הופכת אותו גם לאנס ופדופיל פוטנציאלי. אף אחד לא ביקש בייבי סיטר, אני רוצה שאף ילד בגיל 12 לא יסתכל על הבת שלי ויראה אותה כאובייקט מיני, רק בגלל סרטון שהוא ראה אתמול בלילה באינטרנט.

        זה שילדים למדו היטב לממש את מה שהם ראו באינטרנט, ראינו כשכיתה שלימה ערכה אורגיה עם בת הכיתה לפני מספר שבועות.

        כיצד היית מדבר לו הייתה זאת הבת שלך הייתה נאנסת בצורה כזו ברוטאלית על ידי ילדים בני 11? כיצד היית מדבר לו הבת שלך הייתה מוכנה ''לתת'' רק בגלל שראתה באינטרנט כמה זה מענג?....

        אל תיתמם. אתה יודע היטב שניתן להגיע לאתרים עם המראות הקשים ביותר גם דרך ''ואללה כיף''. בשם ''זכותך לפרטיות'', אתה מוכן להשחית את נפשו של בנך הקטן שיכול בתמימות ובשוגג ללחוץ על הקישור הלא נכון, ולאבד לצמיתות את ילדותו.

        ובעניין תוכנות הגנה- לא כל ההורים מבינים בזה, והילדים מספיק מתוחכמים כדי לעקוף תוכונות אלו, ואף להסוות את גלישתם.

        החוק הזה מבורך. מי שרוצה להכניס את התועבה אל ביתו, מוזמן לטלפן לספקית האינטרנט שלו ולציין בפני המוקדנים שזהו רצונו.
        אל תכפו על אחרים את רצונכם בתועבה הזו. זכותנו להגן ילדינו!!

        • כל מילה בסלע (ל''ת)

          aidi1 , 12/07/09 00:58

        • ונגיד שאתה צודק והאינטרנט אשם בתחלואי החברה

          ronentat , 12/07/09 01:09

          כאילו שלא היו מעשי אונס ואינוס קטינים לפני האינטרנט, לפני הטלויזיה, לפני הקולנוע ולפני הרדיו.
          אני הייתי תומך בהצעת חוק שהיתה מאפשרת להורים לחסום תכנים מסוימים באינטרנט, במימון הממשלה, ובאמצעות שיחת טלפון אחת שבא הם יבקשו להיחסם.
          אבל ש"ס לא דואגת לילדים שלך, היא רוצה שליטה בתכנים, והיא זו שתקבע אלו תכנים יחסמו בפני כלל הגולשים בישראל (!) הורים לילדים ורווקים כמוני, כברירת מחדל.

          אפילו אם זוהי הצעת חוק צודקת, ואפילו אם היא היתה עוזרת במיגור עבירות מין (והיא לא) צנזורה גורפת לכלל אזרחי ישראל היא לחלוטין לא הדרך.
          ניתן לדאוג לתוכנות חסימה שיוצעו להורים דרך הדואר, דרך טיפת חלב, דרך מה לא.
          אם הממשלה רוצה להיות בייביסיטר היא יכולה לחייב ספקי אינטרנט להציע התקנת חסימה לכל דיחפין, במימון ממשלת ישראל. כך שכל הורה שמעוניין בחסימה לא יצתרך להיות מומחה במחשבים כדי למנוע מילדיו גישה לאתרי פורנו.

          ושוב אני מדגיש- פדופילים לא מתעסקים באתרים כלל וכלל- הם מתקשרים עם קורבנותיהם דרך צ'טים ומסרים אישיים, שהחסימה הש"סית לא תמנע אותם.

          ש"ס רוצה לחסום גישה חופשית למידע מכלל אזרחי ישראל, בטענה שהם מגינים על ילדי ישראל, כשיש שיטות יותר יעילות לעשות זאת.

          • האינטרנט אשם מאד

            שמוליק, 12/07/09 10:02

            כתבת: ''כאילו שלא היו מעשי אונס ואינוס קטינים לפני האינטרנט, לפני הטלויזיה, לפני הקולנוע ולפני הרדיו.''

            אף אחד לא מכחיש שהיו מעשי אונס, אבל אתה מתעלם מהעובדה שכמותם הולכת וגדלה, ומכך שהחשיפה לתכנים איומים באינטרנט, גורמת לכך שגיל האנסים הולך וקטן. אם פעם האנסים היו מבוגרים, גילם כעת מתחיל לרדת לכיוונם של ילדים. ילדים היום חשופים לתכנים שמגרים אותם וחלקם אף מנסים את מה שראו מבלי שהם אפילו מבינים מה רע במה שהם עושים.

            כתבת: ''אני הייתי תומך בהצעת חוק שהיתה מאפשרת להורים לחסום תכנים מסוימים באינטרנט, במימון הממשלה, ובאמצעות שיחת טלפון אחת שבא הם יבקשו להיחסם.
            אבל ש''ס לא דואגת לילדים שלך, היא רוצה שליטה בתכנים, והיא זו שתקבע אלו תכנים יחסמו בפני כלל הגולשים בישראל (!) הורים לילדים ורווקים כמוני, כברירת מחדל''

            במעשה זה אתה למעשה מותיר פרצה הקוראת לגנב, כיוון שישנם הורים חסרי אחריות שלא באמת מבינים מדוע יש צורך לסחסום את האינטרנט, וילדיהם ימשיכו להיחשף. לעומת זאת, אם האינטרנט יהיה חסום מלכתחיל והורה יטלפן כדי לפתוח, לפחות נדע שמדובר בהורה מודע שאולי יקח קצת אחריות וידאג לפחות שילדיו לא ייחשפו לתכנים שאליהם הוא רוצה להיחחשף.

            איני שסנ''ק, אני רחוק מגישתה של ש''ס כרחוק מזרח ומערב, אך אין זה אומר שבהצעות חוק מסויימות ייתכן ודקא הם צודקים.
            ש''ס לא רוצה לשלוט על התכנים שלך, היא רוצה להגן על ילדי ישראל. ניתן באמצעות האינטרט, גם לאחר חסימה, לראות מספיק תמונות וסרטונים שנחשבים ל''לא צנועים'' מבחינה הלכתית, וללא כל בעיה, וש''ס אינה דורשת לחסום אותם.מספיק שתציץ בפרסומות הלגיטימיות באתר ותבין על מה אני מדבר. היא דרשה משהו מוגדר- פורנוגרפיה. ועם זה אני מסכים, וחושב שזה חיוני להגנה על ילדינו.

            כתבת:''אפילו אם זוהי הצעת חוק צודקת, ואפילו אם היא היתה עוזרת במיגור עבירות מין (והיא לא) צנזורה גורפת לכלל אזרחי ישראל היא לחלוטין לא הדרך.
            ניתן לדאוג לתוכנות חסימה שיוצעו להורים דרך הדואר, דרך טיפת חלב, דרך מה לא.
            אם הממשלה רוצה להיות בייביסיטר היא יכולה לחייב ספקי אינטרנט להציע התקנת חסימה לכל דיחפין, במימון ממשלת ישראל. כך שכל הורה שמעוניין בחסימה לא יצתרך להיות מומחה במחשבים כדי למנוע מילדיו גישה לאתרי פורנו.''

            היא לא הייתה עוזרת, אך היא בהחלט הייתה מקטינה את היקפן. היא הייתה מחזירה לילדים את ילדותם ואת תמימותם, דבר שנגזל מהם בעידן האינטרנט.
            הצעתך לגבי חסימה לכל דיכפין אינה רלוונטית, שוב כיוון שלא כולם מודעים באמת לחומרת הסכנה לילדיהם. חלק יראו בזה לא יותר מאשר ''חששות של דתיים'' וכדומה, עד שילדיהם ייפגעו. לעומת זאת, הורה שיחסם ויבקש לבטל חסימה, לפחות מראה שהוא הורה מודע, ושאולי יש לקוות שלפחות ימנע זאת מילדיו.

            כתבת:

            ''ושוב אני מדגיש- פדופילים לא מתעסקים באתרים כלל וכלל- הם מתקשרים עם קורבנותיהם דרך צ'טים ומסרים אישיים, שהחסימה הש''סית לא תמנע אותם.''

            ואיך אתה חושב פדופיל הופך לכזה?
            זה אדם רגיל שצופה באתרי פורנו, והתוכן אט אט מתחיל לשעמם אותו. הוא זקוק לראות ''בשר'' צעיר יותר...וכך הוא הולך ומחפש אתרים שבהם רואים כמה שיותר צערים וצעירות, פחות מגיל 18. מכאן ועד התנסות בפועל בצאטים שבהם מסתובבים ילדים אמתיים הדרך קצרה...

            מערכת החסימה תקטין היווצרות פדופילים חדשים, כיוון שפחות בני אדם יחשפו לתכנים שעלולים לשבש את דעתם ולגרום להם לעבור על החוק.

            לשתי השורות הנוספות שכתבת, התייחסתי למעלה

            • שטות מיתממת

              מלה טובה , 12/07/09 15:57

              לא קשור לתוכנה כזו או אחרת או לחשיפה כזו או אחרת. גבולות לומדים רק במקום אחד- בבית. אם אתה לא מסוגל להציב לילדך גבולות, או לחילופין ללמד אותו את ההבדל בין טוב לרע, ואת החשיבות שבאיפוק וחוסר המוסריות שבאלימות ובכפייה- לא יעזור גם אם תנעל אותו בחדר עם ספרי תנ"ך וסרטים של דיסני עד גיל 30- צדיק גדול הוא לא ייצא, ואתה מוזמן להמשיך להתנער מאחריות.

              ולגבי האבולוציה של הפדופיל- אשמח לדעת איפה סיימת את לימודי הפסיכולוגיה...או שמא פסיכיאטריה...או קרימינולוגיה..בכל אופן- ספר לנו מהו המוסד בו רכשת את השכלתך בתחום ואומר לך עד כמה הוא קיקיוני.

              הבעיה בצנזורה היא לא עם פורנוגרפיה, שברור לכל שהיא צריכה להיות מוגבלת מעל גיל 18. מי יקבע מהו התוכן שצריך לצנזר? אולי מחר אתרים שמביעים דעה פוליטית מסויימת יתוייגו כלא מתאימים לילדים רכים מתחת לגיל 18? ואולי אתרים המטיפים לאג'נדה כלכלית כלשהי? ומה לגבי אתרי תוכן שדנים בכפייה דתית ומישהו יחליט שהם "תעמולה אנטישמית"? או פורומים על קידום מעמד האישה או יהדות רפורמית או נישואין אזרחיים או תמיכה לבני נוער להט"בים...אתה ערב לכך שכל אלה לא יצונזרו גם כן?

              באמת יש גבול לכמה אפשר לברוח מאחריות על עיצוב פני הדור, ולדריסת הרגל הגסה שאני מוכן לתת לממשלה בעיצוב חיי וחיי ילדיי. כי עם כל הכבוד, זה כבר חוצה את הגבול הסביר של חינוך לשמירת חוק.

              אביעד, חיפה.

              • זו תגובה לשמוליק, לא לronentat (ל''ת)

                מלה טובה , 12/07/09 15:58

    • מי שצריך לטרוח ולהתקשר לספק עם בקשות מיוחדות זה אתה, לא אני. (ל''ת)

      מלחמת תחת, 12/07/09 00:05

  • 11.

    הלו הלו מה זה - בכיף כפרות עליכם צנזרו. את התגובות

    מעשן בשרשרת, 11/07/09 22:12

    של האנשים אתם תקבלו אבל רק באיזור התגובות חחה חחה של אתרי אינטרנט ואם כבר אז למה לפני אם אפשר אחרי שהחוק יתקבל & הפגנה ומחאות בכלל איך שהצרפתים עושים לא יהיה
    ולא כמובן לא שהם לא יכולים הרי ראיתי מה היה אחרי הפיגוע בדולפינריום וזה אחד הדברים שמאפיין ישראלים להראות שהם מסוגלים אבל להיות רדומים אחרי זה לתמיד פלא שהערבים רוצים את המדינה כי איזה ביזבוז זה ואגב אני מזמן כבר לא ישראלי ובטח כבר לא מכוער על לא אבל 

  • 10.

    ניצול נשים ואונס ילדים באינטרנט איננו קידמה. יש לצנזר! (ל''ת)

    חבר מרכז ליכוד, 11/07/09 22:11

    • פורנו ופדופילים יש באינטרנט...וזהו?

      ronentat , 11/07/09 22:29

      אחוז אתרי הפורנו מול אתרים לגיטימיים, הוא יחסית תואם ליחס בין חוברות פורנו ושאר מגזינים ב"עולם האמיתי".
      פדופילים משתמשים בצ'טים ומסרים אישיים, שאותם לא ניתן לצנזר.

      אין שום הצדקה להצעת החוק הזו.זוהי הצעת חוק בעלת אופי דתי שלא מתאימה למדינה מערבית.

      וחוץ מזה התירוץ הקלוש הזה שמדובר בהגנה על ילדים, בזמן שישנם שירותים שונים שהורים יכולים להתקין במחשב של הילדים כדי להגן על נפשם הרכה, הוא קלוש ולא משכנע את מי שמבין קצת במחשבים.
      אני לא סומך על הממשלה שתדאג לצנזר אך ורק אתרי פורנו. אני בטוח שאם החוק יעבור, יוספו עוד ועוד אתרים שונים לרשימה השחורה שש"ס תדרוש לצנזר.

      • חבל להיות רדוף פחדים לשוא, ברגע שתצהיר-כבוגר- שאינך מעונין בצנזורה..

        aidi1 , 12/07/09 01:02

        החסימה תוסר.

        פחות ילדים יגלשו לאתרי סקס ואלימות-הרווח כולו שלנו.

        • ומדוע לא להיפך?

          ronentat , 12/07/09 01:15

          למה לא להציע הצעת חוק שמי שכן(!) מעוניין בחסימת תכנים, יגיש בקשה להחסם, ובקשתו תיענה.
          מדוע ברירת מחדל שכולם, מי שמעוניין ומי שלא מעוניין, יחסמו? אין בזה שום היגיון.

          • זה דמוקרטיה , אם יש לנו רוב למהלך,אנחנו מעבירים מה שבא לנו

            אשקלוני, 12/07/09 08:46

            לא נאה לך? תחשוב על שיטת ממשל אחרת

            • בינתיים לא העברתם כלום.

              roni_r , 12/07/09 10:13

              וגם לא תעבירו.

            • כן רק חבל שאתה רק אספסוף טיפש שלא מייצג את דעת הרוב (ל''ת)

              חחח, 12/07/09 12:37

              • הפוסל במומו פוסל

                אשקלוני, 12/07/09 16:15

                יש מעל מליון חרדים, קרוב למליון דתיים לאומיים ועוד מליון וחצי מסורתיים

                חביבי , הציבור התורני זה הרוב , תכניס את זה לראש שלך

            • זו לא דמוקרטיה זו עריצות הרוב

              ronentat , 12/07/09 18:50

              ואם היתי מסיג רוב בהצבעה בעד לסגור בתי כנסת ושריפת ספרי תנ"ך, ביית מכבד את דעת הרוב? היית קורא לזה דמוקרטיה או דיקטטורה המוכתבת ע"י הרוב?

  • 9.

    כנסת ישראל. אתם חבורת מטומטמים ומפגרים. ב ו ש ה (ל''ת)

    שונא תממשלה, 11/07/09 22:06

  • 8.

    גם באיראן מצנזרים

    Ehad Haam-Zionist , 11/07/09 22:05

    חוק מטופש שנוגד את זכויות הפרט

    • גם כאן אתרי החדשות המרכזיים YNET והארץ מצנזרים דיעות שינם לרוחם (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 00:30

      • אתה באמת עובד קשה... בוא נעזור לך להבין ''מלחמת קודש''

        מלחמת חורמה, 12/07/09 00:54

        ל YNET יש נציגות של ארגוני נשים שעובדות בשכר זעום רק כדי להילחם את ''מלחמת הקודש'' שלהם. ל YNET זה טוב כי חוסכים בהוצאות למטרה שבכל מקרה הם היו צריכים להשקיע על פי חוק (הנציגות הללו מצנזרות כל דבר שאינו לרוחם גם תגובות שלא קשורות בנשים. לארגוני הנשים זה טוב כי יש להם גישה לשדה המערכה בעיניהם זה נראה הפקטיבי
        אתה יודע... נשים !

    • אז כנראה שבאיראן לא הכל רע ,הם גם מוציאים להורג סוחרי סמים רציניים

      אשקלוני, 12/07/09 08:50

      אז מה ? זה רע? רק בגלל שזה חומייני?

      זה שאנשים מרושעים כמו שיש בטהרן עושים פה ושם משהו טוב, לא הופך את הטוב שהם עושים לרע רק בגלל שזה הם שעשו אותו

      ההבדל בינם לבין המערב, הוא , לא שהם תומכים בזה והמערב לא , גם המערב מבין שצריך לעצור את העניין, פשוט המערב יותר מדי פוליטיקלי קורקט , בעוד , שהם, ממש לא

      לכן להם אין שיקול של לחשוב פעמיים בעניין כי זה ברור לכל בר דעת שדברים כאלה לא צריכים להיות חופשיים בחברה מתוקנת (סמים, פורנוגרפיה ושאר אויבי הציוילזציה)

      • מה רע בפורנוגרפיה? כל עוד מדובר בבגירים אין בזה באמת רע

        פנדה , 12/07/09 12:02

        סמים זה כבר משהו אחר...

        • כי זה גורם לתפיסה מעוותת , אפילו אצל מבוגרים

          אשקלונ, 12/07/09 16:29

          ובוודאי שאי אפשר למנוע מילדים את העניין אם זה הכל פתוח ופרוץ

          פורנוגרפיה זה לא מין, זה חוסר תרבות והעלאת הבהמיות לדרגה שוות ערך ליחסים תקינים

          בוא באמת, בתור אחד שבעד השארה חופשית של המידע הזה ברשת ... תחקור קצת את ההיסטוריה של המערב, ותראה באיזה שלב הכל התחיל להדרדר במדינות כמו ארה''ב

          אתה תראה שהגורם לפשיעה קטסטרופלית כמו שיש בארה''ב זה תפיסת עולם מעוותת, הפסיכופתים שיש באמריקה,ביחס לא הגיוני לעומת האוכלוסיה, בשפע הם תוצר ישיר של עולם ערכים מעוות בעקבות השפעה של תכנים לא ראויים כאלה

  • 7.

    איראן זה כאן !!!!

    יעקב, 11/07/09 22:04

    נימאס כבר מהמדינה הזאת ומכל השרים תאבי הבצע האלה .
    אשכרה פה זה איראן רק חסר שיעשו חוק למניעת הדיבור ומס על הליכה ברחובות .

  • 6.

    בראוו לאיתן, הח''כ הכי הגון שיש לנו (ל''ת)

    מצביע, 11/07/09 22:02

    • איזה הגון ואיזה נעלים

      י, 11/07/09 22:27

      מדבריו עולה תמונת המצב הבאה:

      קדימה עשו שלום? אנחנו נעשה מלחמה.
      קדימה עשו מלחמה? אנחנו נדאג לשלום.
      קדימה מצנזרת? אנחנו נשמור על חופש מצנזורה.

      ולא, זה לא כי הצבעתי קדימה בבחירות האחרונות (ושניה פני שאתם רושמי שזה דווקא כן, אני אחסוך לכם, אני כנראה אצביע ביבי בבחירות הבאות)

      • י הנכבד - אתה בכלל קראת את המאמר

        roni_r , 12/07/09 10:10

        או שפשוט כשאתה רואה שכותבים על קדימה, אתה חייב להגן עליהם בכל מחיר.

  • 5.

    השתמשו ב- TalkTail

    טוקטליסט, 11/07/09 22:02

    לעקיפת הצנזורה ומלחמה בסותמי הפיות

    • שיטרחו הם ושיתקינו הם תוכנות לחסימת תכנים אצלהם במחשב.

      מלחמת תחת, 12/07/09 00:10

      אני לא צריך לבזבז אף קילובייט במחשב שלי על השטויות האלו.

  • 4.

    שיתעסקו בדת

    מוטי, 11/07/09 22:00

    שיצנזרו את האברכים שלהם בשימוש באינטרנט ושאותנו יעזבו בשקט די הם נמאסו עם הקישקושים שלהם

    • מסכים (ל''ת)

      מלחמת קודש , 12/07/09 00:30

  • 3.

    שס רוצה לצנזר כי נמאס לה שהיא מכונה בפי כל סחטנית (ל''ת)

    alal01 , 11/07/09 21:58

    • ומה הקשר בין צינזור אתרי זימה לזה ?!

      aidi1 , 12/07/09 01:05

      אתה הבנת?

      • כי זה מתחיל באתרי זימה

        ronentat , 12/07/09 01:35

        ומי יודע מה יהיה השלב הבא, או מה ש"ס תגדיר כאתרים ראויים לחסימה.

  • 2.

    אם לא יהיו פה לפחות אלף תגובות נגד החוק....

    להרים הכפפה, 11/07/09 21:52

    אז מה אנחנו הטוקבקיסיטים שווים!!!

    • אני בעד החוק ואינני דתית אלא מחנכת כתה בבית ספר כללי.

      מורה, 12/07/09 02:57

      המגיבים פה ברובם עובדי שרותי אינטרנט. אתם רוצים לשעבד את התלמידים הצעירים למכשיר. ואני נגד. גם איתן מבלה הרבה זמן לייד המכשיר . יותר מדי זמן.התפרסם שהוא פריק מחשבים.

      • אני חושש שאת פשוט לא מבינה מספיק בתחום

        מורה אחר, 12/07/09 10:05

        ההורים גם היום יכולים וצריכים לחסום אתרים לא הולמים לילדיהם. זו היא האחריות של ההורים ולא של המדינה.
        החוק הזה יגרום לפגיע בוטה בפרטיות ותיקר את השירות (שגם ככה לא זול) בהרבה.

  • 1.

    כל הכבוד לשר איתן, מילה בסלע

    Nov , 11/07/09 21:47

    לי ולרבים מבני משפחתי וחוג ידידיי החרדים יש אינטרנט בבית, ולרשותנו עומדים שלל אמצעי הגנה שאנו נוקטים בהם כדי להגן על ילדינו מפני הסכנות שברשת. לנו אין כלל צורך בחוק שמציע השר כהן.

    במקום חוק דורסני ופוגעני שפוגע באיכות הגלישה, אינו יעיל מבחינה טכנית ופותח פתח לריגול של הרשויות אחרי המידע שאנו מעבירים ברשת, כדוגמת הנעשה באיראן, עדיף שהמדינה תתמקד בחינוך והסברה, וימצאו דרכים להגביר את המודעות של ההורים וילדיהם לסכנות הרשת, במקום ליצור אצלם אנטגוניזם.

    • גם אני הייתי חושש לירידת רווחי תוכנות החסימה אם יתקבל החוק החדש-כמוך. (ל''ת)

      aidi1 , 12/07/09 01:08