• 61.

    בואנה ?

    עלובים ., 15/07/09 15:27

    יאלה יאלה ,
    חלאס פה להאשים סבבה ? 1
    ה' כתב ככה למעלה .... :(
    שיר , אסף ומשה ז''ל ?
    יהיה זכרכם ברוך ... 3

  • 60.

    09\\7\\24 בית שמש בפעולה!! לא לקרוא!!!!!!!30,315 הרוגים מאז קום המדינה

    המודעות, 15/07/09 09:21

    איגוד תנועות הנוער!!בית שמש מאחדת את כל תנועות הנוער למען זהירות בדרכים ביום שישי בתאריך הנ''ל נעמוד בצומת ביג בית שמש ונראה שאכפת לנו !!!עם ישראל ראה מספיק צער בכבישים!!!
    ראה שירים:
    מרכבות המוות
    http://www.youtube.com/watch?v=hssJhng7Y5I
    סבלימינאל ואיציק שמליhttp://www.youtube.com/watch?v=ClFb6aLMNmk

  • 59.

    אנו מיצטערים על המקרה

    בית שמש, 13/07/09 16:28

    אנשים לא כדי לישתות בזמן שנוהגים מי ששותה צריך להזמין מונית ולא למות או לסקן את חיוו ואני דרך אגב רופה מוסמך בעין כרם

  • 58.

    כואב

    א, 13/07/09 16:08

    מתי המדינה תבין שבארצנו הנערים האלה צריכים רישון בגיל 21, אחרי צבא שהם מתחשלים ומתגברים וככה לצמצם את תאונות הדרכים והמוות הנוראי הזה! הנוער צריך לזעוק ולבקש את זה!

  • 57.

    מי ששותה לא נהג

    guy, 12/07/09 15:25

    צריך להחמיר עם נהגים ששותים צריך נהג ששותה הוא רוצח כי עם הוא שותה ונוהג הוא גם הינהג ללא רישיון צריך עונש יותר חמור משלילה השמה ברצח

  • 56.

    מוות

    כע, 12/07/09 14:51

    אנחנו צריכים להתחזק אנחנו תולים את זה בדברים שולים ואנחנו בעצם אלה שהורגים את חברנו בידים בגלל כל העברות שאנו עושים

  • 55.

    מה שקורה בכבישים זו השמדה אינטסיבית של בני אדם (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/07/09 08:40

  • 54.

    נהגים תישמרו על החיים שלכם ושל יקירים לכם (ל''ת)

    א, 11/07/09 23:27

  • 53.

    אילו תגובות?ח איפה אתם חיים? (ל''ת)

    בגרמניה הנאצית?, 11/07/09 22:55

  • 52.

    שיפסיקו למכור אלכוהול בבריכות השחייה של נתיב הל''ה וליאון שריגים

    משטרה תתעוררו, 11/07/09 22:29

    משווקים שם אלכוהול לכל דורש. שהמשטרה תבוא לשם ותעצור את המפעילים על מכירה לקטינים.

  • 51.

    תאונה

    יצחק, 11/07/09 20:04

    אני חושב שזה לא בסדר שנוהגים בלי חגורה, או שתויים ובכלל השתיה היא מחוץ לתחום של נהיגה. כשאני אקבל רישיון אין מצב שבעולם שאני אנהג שיכור או לא חגור וגם אלה שיושבים מאחורי, אדאג שהם יהיו חגורים.

  • 50.

    אשכנזים יקרים לא הספיקה

    זי לגזענות, 11/07/09 15:16

    אשכנזים יקרים לא הספיקה לכם שואה אחת אם לא הייתם כאלה אנשים דוחים אז אולי גם לא היתה שואה ואולי אתם צריכים עוד שואה כדי להיות בני אדם למזלכם המערכת מסננת ירידות על אשכנזים ומתירה רק לצהובים ללכלך על כולם

    • הוצאת לי את המילים מהפה.

      אחת, 11/07/09 16:39

      המדינה תגמר גר בגללם.

    • את צודקת אבל כשיש פשע או תאונה שבהם מעורבים ''רוסים''

      אשכנזי, 12/07/09 11:43

      השנאה המתלהמם ,והגזענות והדעות הקדומות כלפיהם מצד המזרחיים גרועות באותה מידה.
      אל תערבי את השואה, אין לך מושג מי היו היהודים במזרח אירופה ואל תחפשי לה ''צידוקים''

  • 49.

    משתתפת בצער המשפחות (ל''ת)

    ספיר, 11/07/09 13:14

  • 48.

    שוטרי התנועה מתחבאים כמו עכברים ונותנים דוחות על שטויות..אפסים ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 10:52

    • אתה באמת עכבר אמיתי.....

      |HALYO, 11/07/09 11:15

      תזהר שמישהו לא ימעך אותך בטעות.....

      • אתה לא שווה יחס... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 12:17

    • אתה לא מבין על מה אתה מדבר רד לשטח ואז תבין את גודל הצרה (ל''ת)

      פקק תנועה , 12/07/09 14:19

    • תישאל גם את המערכת השופטת מדוע הם נותנים עונשים מגוחכים לנהגים רוצחים (ל''ת)

      פקק תנועה , 12/07/09 14:21

  • 47.

    שכל אחד ישמור על עצמו ולא יאשים אחרים!!!!!!!

    גל, 11/07/09 10:20

    הכי קל להאשים את המשטרה, בתי המשפט, מע''צ וכו'. אם כל אחד ינהג בהתאם לכושר שלו, לתנאי הדרך ולחוקי התנועה, כולם יצאו בשלום מהכביש.

  • 46.

    אנחנו מתנהגים על הכביש כמו שאנחנו מתנהגים בסופרמרקט

    מבחינה חברתית, המצב הולך ומחמיר, 11/07/09 10:19

    חוסר כבוד אחד כלפי השני, זלזול בזולת, חוסר סובלנות, חוסר סבלנות ואצבע משולשת.
    זה הפרצוף האמיתי שלנו.
    הפתרון הוא להכניס חלק גדול מהעם הזה למחנות חינוך מחדש כמו שעשו בזמנו בסין, אממה מה, אנחנו דמוקרטיה ''נאורה'' ואנחנו לא נעשה את זה.
    בעצם, אחמדינג'אד סתם זורק כסף על פיתוח נשק גרעיני. כל מה שהוא צריך לעשות זה לחכות ואנחנו כבר נעשה לו את העבודה.

  • 45.

    בית סוהר לעברייני תנועה

    איגור, 11/07/09 08:40

    במידה והנהג האשם בתאונה עדיין חי - יש לשפוט אותו ןלגזור עליו בין 15-20 שנה בכלא מיוחד לעברייני תנועה. הם יעשו עבודות ניקיון ועזרה לצוות רפואי לנפגעי תאונות דרכים בבתי חולים. הם ישלמו פיצויים גבוהים למשפחות האנשים שפגעו בהם. הפרטים שלהם יפורסמו עם פרטי התיק באתר אינטרנט מיוחד של משטרת ישראל או אור ירוק.

    • ....

      שגיא555, 11/07/09 17:25

      זה מה שאתה חושב שמגיע לו כלא? הבן אדם צריך ליסבול כל החיים שלו את זה שהוא הרג 3 חברים שלו הוא לוקח את האשמה עליו בן אדם כזה היה מעדיף למות
      הבן אדם הזה סובל מספיק

  • 44.

    אזרחי המדינה,בני ערובה. העבריינים לא נענשים לקולה,ואחרים משלמים בחייהם

    bahary5 , 11/07/09 08:39

    השוטרים שיתעסקו פחות בדוחות חניה,ויצאו אל הכבישים לעצור עברינים כבדים!!
    1)שיכורים
    2)מתפרעים למניהם
    3)ללא רשיונות נהחיגה ויש הרבה כאלה.
    4)מלחמה נגד מהירויות מטורפות
    5)אי ציות לרמזורים.
    6) לעבריינים אלה ענישה מחמירה
    אז חברה צאו לעבודה...

  • 43.

    ימי חמישי השחורים

    יעקב אלי בית שמש, 11/07/09 08:33

    זה מה שקורה בימי חמישי בעיקר בפבים שממוקמים בקיבוצים ולא פעם ניצלו חיי מפגיעה של צעירים שתויים בבוקר יום שישי בכביש רבדים

  • 42.

    לפצועים יש מזל גדול שלא נהרגו? ואללה, פנינים של ממש (ל''ת)

    ארז, 11/07/09 08:12

  • 41.

    הפוך!!!

    עינת, 11/07/09 07:13

    במוו נסעה במהירות מופרזת ופגעה בסובארו...לא?

    • בתשובה ל- 45

      רוני, 11/07/09 11:23

      בהחלט!

  • 40.

    להזהר ממדא 101 כל מי שמזעיק עזרה מחוייב לשלם להם אמבולנס בושה מה שהם

    alimalul , 11/07/09 01:51

    גורמים לאזרחים לא להזעיק עזרה ממד"א אמבולנס לניפגעים כי אחר כך מחייבים את המזמין ואין לצאת מהם עם ריבית עיקול והוצאות עורך דין להיזהר ולא לוותר להם
    ל101

  • 39.

    תעונה בבית שמש

    אביה וייס, 11/07/09 00:45

    אווו מיי גדדדדדדד..........

  • 38.

    אני עצובה

    אנונימי, 11/07/09 00:05

    אני יודעת מזה הרוג משם והכאב שלי הוא ממש כמו כל משפחתו אני לא מכירה אותו ממש רק הוא בא אלינו פעם אחת ליאל תנחומיי על תתדאגי הכל יהיה בסדר ....

    אני עצובה בדיוק כמוך לא יודעת יש לי מצפון בלב.

    אני מצטערת כל כך לא יודעת למה אני מצטערת אבל כואב לי בלב.

    :( :( :(

  • 37.

    כל עוד המשטרה לא יוצאת למנוע תאונות אלא למתן דוחות זה מה שיהיה

    יצחק, 10/07/09 23:17

    מחר בבוקר כבר מודיעים בחדשות כמה דוחות ניתנו במהלך הלילה כמה רישיונות ניפסלו כמה שתיינים נתפסו וכמה מכוניות הורדו מהכביש
    ממש המשטרה גאה על כך
    וכמה תאונות היא מנעה? כמה משתוללים היא תפסה?כלוםםםםםםםםםםםםםםםם
    למה? כי מתן דוח ומניעת תאונות לא הולכים יחד

  • 36.

    תנחומים

    מלי, 10/07/09 23:02

    תנחומי למשפחות והחלמה לפצועים, ןלצבור הנהגים, זוכרים מוטב להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע,שימרו על הכללים לעל עצמכם

  • 35.

    במדינה נורמלית בכל כביש בינעירוני יש הפרדה לכל האורך

    מדינה נורמלית, 10/07/09 23:02

    לא קיים דבר כזה שמישהו יצא לעקיפה ומולו יבוא נהג אחר.

  • 34.

    עם כל הצער תמשיכו לתת להם את המכונית שיהרגו ויהרגו אחרים

    איתי1960 , 10/07/09 22:28

    הורים חסרי אחריות נותנים לילדים חסרי אחריות לנהוג שיכורים אני רואה את הצעירים האלו שיכורים מה שנקרא מתדלקים לפני המועדון ומתדלקים גם אחרי המועדון נוהגים שיכורים ואחר כך מתפלאים הרי הם בני טובי לא?

    • תגובה ל-33

      ראובן - חולון , 10/07/09 23:46

      לא הם לא בני טובים, הם ילדי 'שמנת" שהכל בא להם בקלות. נוסעים ב-BMW של אבא, שותים לשיכרה בכסף של אבא, לא חוגרים חגורות - כי הרי להם זה לא יקרה, והורגים אנשים אחרים בכבישים. עד מתי ??? לא הגיע הזמן שההורים יהיו אחראים קצת יותר ויבדקו מי נוסע לאן נוסע ואיך נוסע ?

      רחמנותי על המשפחה הנוספת שנהרגה ללא שום סיבה וטעם.

    • סתום תפה

      אנונימי, 11/07/09 00:13

      לך קל להגיד אבל מה אם המשפחות שלהם הם עכשיו עצובים אז לפחות תעודד אותם ולא עוד יותר תשפיל אותם ויהיו עוד יותר עצובים אז תרגיע וגם כל מי שחושב את עצמו חסרי אחריות וזה נראה אותכם שלכם משהו קקרוב ימות נראה איך תגיבו אתם זה הודעה קולקטיבית בשביל כולם ואני מקווה שתיקחו את זה לצתצומת ליבכם.
      וכן אני מכירה מישהו משם והוא בן אדם טוב והמשטרה לא בטוחה שהם היו שיכורים אז על תסיק מסקנות ישר...

      • אבל התוצאות שבשטח הם אלו שמדברות תישאלי כול בעל מיקצוע בנושא (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/07/09 14:23

  • 33.

    לצערנו כל 13 שעות נהרג אדם על הכביש במדינת ישראל..עצוב ומזעזע... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 21:30

  • 32.

    קצין מחונן במיוחד:

    יעקוף אילון, 10/07/09 21:00

    כמו עוד חמש ניידות תנועה של משטרת התנועה הארצית שיתמקמו בכביש הזה, התאונה לא הייתה מתרחשת''.
    כמו שנאמר פעם:אלף ניידות לא יעשו מה שעושה גדר הפרדה אחת.אבל לשוטרים אין מספיק רכבים כדי לשוטט בהם על חשבון הציבור.הם רוצים עוד וחדשים.
    צעירים בב.מ.וו.צריך לעצור לפני העליה לכביש-אני מניח שרובם היו ממוצא פיני.

  • 31.

    יותר לא יהיו הרוגים בתאונות דרכים ברחבי ארץ ישראל (ל''ת)

    solsam , 10/07/09 20:58

    • מהפה שלך

      ענת, 10/07/09 21:34

      אמן

      • ואת הטיפשה עוד עונה למטומטם שכתב את דברי השטות לפנייך! (ל''ת)

        מלאך המוות, 10/07/09 23:15

  • 30.

    תנחומיי למשפחות השכולות... אי אפשר לתאר את הכאב.

    דוברת אמת , 10/07/09 20:37

    לא חושבת שזה גורם למישהו לשנות את אופן הנהיגה שלו. אותם אלה שזהירים, תמיד זהירים, ואותם אלה שאינם- לעולם יישארו כאלה. זה בדם.

  • 29.

    תיזהרו מהנהג רון פז מכפר מונש

    שמש דוד, 10/07/09 20:36

    רון פז מכפר מונש שבשרון פגע בביתי רינת שמש זל והרג אותה. בצומת פרדסיה
    הוא לא נשפט.לא נענש.בטענות סרק שהיא עברה באור אדום במעבר חציה
    מעבר חציה הוא מבצרו של הולך הרגל.
    אבל יש להניח בשל תפקידו ותפקיד אישתו
    וקשריו עם מערכת המשפט והמשטרה בישראל
    הוא לא נענש.
    אבל לא אנוח ולא אשקוט עד מיצוי הדין.
    רון פז מקומך אחרי סוגר ובריח.
    תנוח נשמתה בצרור החיים .בגן עדן

    • רון פז יקבל את עונשו...אם בכספו בגופו או בבריאותו על שנטל נשמה רכה.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 21:25

    • אני כואב את כאבך. הלוואי ואכן הוא יענש. (ל''ת)

      גילבוע, 10/07/09 22:02

    • היום הלכתי על מעבר חציה אני רואה את הרכב הוא רואה אותי

      איתי1960 , 10/07/09 22:32

      והוא ממשיך לנסוע כאילו אני לא קיים עלי אם לא הייתי קופץ קדימה הייתי עוד נתון בסטטיסטיקה הייתם חושבים שאולי הוא יעצור יבדוק או משהו אך הוא המשיך בנסיעתו כאילו לא קרה דבר

      • מה אתה יודע על קשרו

        רגב, 11/07/09 11:41

        אדוני אתה כל כך בפנים שאתה אומר שהנהנג הזה יש לו קשרים עם מערכת בית המשפט -המשטרה וכל הגורמים למה? מה הוא יותר מנשיא המדינה או ראש הממשלה אתה פשוט משקר פה לכולם אשקרה!
        אני משתתף בצערך

  • 28.

    תנוח נשמתם בגן עדן-אב שכול

    שמש דוד, 10/07/09 20:16

    רון פז מכפר מונש שבשרון פגע בביתי רינת שמש זל והרג אותה. בצומת פרדסיה
    הוא לא נשפט.לא נענש.בטענות סרק שהיא עברה באור אדום במעבר חציה
    מעבר חציה הוא מבצרו של הולך הרגל.
    אבל יש להניח בשל תפקידו ותפקיד אישתו
    וקשריו עם מערכת המשפט והמשטרה בישראל
    הוא לא נענש.
    אבל לא אנוח ולא אשקוט עד מיצוי הדין.
    רון פז מקומך אחרי סוגר ובריח.
    תנוח נשמתה בצרור החיים .בגן עדן

    • הנני משתתף בצערך...ושלא תדע עוד צער..תהי מנוחתה עדן... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 20:37

  • 27.

    חבל שהצעירים שנהרגו לא נכנסו בעץ. לקחו איתם חפים מפשע!! (ל''ת)

    משה, 10/07/09 20:07

    • משה חמודי

      דוד שמש, 10/07/09 20:41

      אף אחד לא יודע מה היה שם
      בעתון או כל כתבה מה שנכון זה רק התאריך ובעיתון גם המחיר.
      ההורים של כולם כואבים את כאבם
      ביתי גם נהרגה בתאונת דרכים והשם ישמור.
      והנהג רון פז מכפר מונש בשל קשריו עם המשטרה לעולם לא נענש
      מאחל שיהיה לך שבת שלום
      ותחשוב טוב

      • הדרך

        רובי, 11/07/09 23:03

        אנשים תתעוררו.מה שנגזר משמים .לא ניתן לשנוי.הוכחה.מדוע החברה מבית שמש.נסעו דווקה מהכביש הנ''ל.ולא מכביש זנוח שהוא יותר קצר מנתיב הל''ה.לבית שמש.מדוע שיר התחלפה עם חברה שלה ועלתה לטרמפ המות.ידוע שהב.מ.ו רכב מאוד חזק.כמו טנק.איך אנשים נהרגו ברכב הנ''ל?דווקה ביום שישי יום אחרי יז בתמוז כניסה לבין המצרים אלו הלכו לבריכה
        ואחרים לקונצרט.תפתחו את ספר ירמיהו.ישעיהו
        ותקראו מה צופן העתיד.מדוע נהרגו שווה בשווה
        3 מבוגרים 3צערים תעשו חשבון ותראו עד כמה מצמרר הדבר.לכל המאשמים שיכור לא שיכור משטרה כביש.אלה הקובנות של הזלזול בכל מה שקשור בחורבן של העם שלנו.מי אני שאתן מוסר אבל להתעורר ...מירושלים תנוחמו.ושלא תדעו עוד דאבה

    • תגובה ל - 26 - תגגגגגגגגגיד לי אתה רציניייייי או מה ?!?!?!?!?

      תגובהההה ל 26 !!!!!!!, 11/07/09 02:20

      מה זה חבל שלא נתקעו בעץ זוווווו הייייייתה תאוווונה ובמקום להגיד חבל שמה חבל
      יהי זכרם ברוך ,,.
      כל אחד מעביר ביקרות על הכביש שמה כביש על האנשים שנהגו
      זה כבר קרה ככה אלוקים רצה תפסיקוו לחפש מי אשם !!!
      אלו נוער מהעיר שלייי כל העיר באבבבבבל עככשיו כ=ל העיייר !
      אייייין מה לעשות זה קרררררה וזה הככככככי עצוב שיכול להיות ...
      אבל תפסיקו עם הביקווורת הזאאאאת !

      אסף מימון ז''ל ..
      שייר מלכככה ז''ל ..

      • 26 צודק 100% !!! אלוהים ככה רצה? מטומטם!!! (ל''ת)

        רחל, 11/07/09 12:42

    • אתה כל כך צודק! (ל''ת)

      ש, 11/07/09 07:59

  • 26.

    חיים! יש רק פעם אחת .....

    בטיפול, 10/07/09 19:59

    יהיה זכרם ברוך ...
    אמן אמן ואמן

  • 25.

    שום תירוץ- מי ששותה ונוהג הוא רוצח ודינו מאסר עולם. (ל''ת)

    רעמסס, 10/07/09 19:52

    • נכון (ל''ת)

      איתי1960 , 10/07/09 22:34

  • 24.

    NOT TO GIVE TO MORROCAN OR ARAB ARSIM TO DRIVE

    anti arsim organization, 10/07/09 19:41

    NOT ALL THE MORROCANS AND ARABS ARE ARSIM

    BUT 99% OF THE ARSIM ARE MORROCANS AND ARABS

    THAT ACCIDENT - 100% ARSIM GUILT

    SHAME

  • 23.

    לא ייאמן

    עופר, 10/07/09 19:26

    כל אלה שמאשימים את הכבישים, יש משהו בדבריכם אבל ת-פ-ס-י-ק-ו להאשים רק את התשתיות!!!! אם התשתית היא חרא - תתנהגו בהתאם תורידו רגל מהגז!!! אם הכביש חרא, האם גם אנחנו צריכים להיות חרא? לא נראה לי.

    מי שאשם בתאונות הם קודם כל אנחנו הנהגים, ורק אח''כ הכביש.

    תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!

    • תנו להם....

      מרגלית, 10/07/09 19:55

      תנו להם אלכוהול,
      תנו להם נרגילות,
      תנו להם להשוויץ,
      תנו להם להאיץ,
      תנו להם ''יהיה בסדר''
      תנו להם זוועה,
      תנו להם את מלאך המוות!!!!
      עוד לא נחרדתם?, עוד לא זועזעתם?,

      • חיות אדם מופרעים! (ל''ת)

        די כבר, 10/07/09 21:12

        • האם זועזעת אדוני? ולמי אתה קורא חיות אדם?אודה על הסברך. (ל''ת)

          גב' אלוהים, 11/07/09 12:49

  • 22.

    משתתף בצער המשפחות

    משה, בית שמש, 10/07/09 19:15

    יהי זכרם ברוך

  • 21.

    צ'חצ'חים עוקפים, כשבא אוטו ממול הם עוברים באמצע

    גילבוע, 10/07/09 19:11

    כמובן מוזיקה בקולי קולות, ללא חגורות וכו.
    מילא הם הלכו אבל הרגו את נוסעי האוטו ממול.
    המשטרה לא עוצרת נהגים שמזגזגים בצורה מסוכנת לא מאותתים כמובן, חותכים, נדבקים למכוניות מאחור...
    איתות בכלל יצא מהנורמה בארץ. המשטרה ידה רוחצת בדם כי אם היא בודקת איתות זה רק ביציאה מאיזה כביש רדום. המשטרה לא עוסקת בנהגים רוצחים. נותנים להם להמשיך להרוג.
    כל אחד שנהג בכביש 38 יודע עם מי יש לו עסק שם. את המשטרה זה לא מעניין.
    ישראל כץ, שר התחבורה. אם אתה קורא, הגיע הזמן שתלמד את המשטרה לקח גדול.
    הדוחות שלהם לא מעניינים אף אחד. הם לא עושים סדר בכביש. הם עושים רק עבודה בזויה של מלכודות מלוכלכות לנהגים פתאים ותמימים.
    הם מפחדים מעבריינים אמיתיים.
    היום בתרבות הג'יפים האגרסיביות נהפכה חלק מהנוף.
    אם לא יעשה דבר, אנשים יהרגו פה באלפים, ורק כריות אוויר יצילו אותם.
    אי אפשר גם לברוח לתחבורה ציבורית כי אין כזאת. המדינה שלנו מדרדרת לתהום.

    • גילבוע יאפס מאופס צ'חצ'חים עשו אתך יאשכנזי גזען

      frhapyha , 10/07/09 19:50

      יזבלוןןןןןןןןןןן

    • כל מילה בסלע ! הסלע כבר לא יכול יותר! הדמעות יבשו בו.... (ל''ת)

      מרגלית, 10/07/09 19:57

    • ברברים

      נהג מקצוען, 11/07/09 03:15

      אתה צודק!משטרה של אפסים!כמו שאתה אומר תמיד מחכים בסיבוב.אני נמצא שעות כל יום על הכביש(לצערי),בכאב ובהוגנות מתפלא איך אין יותר הרוגים בכבישים.בבונים ואיך שכינית אותם זו מחמאה!חיות אדם מלאי אגו!!!מפלצות של נהגים ושל רכבים שבשום אופן לא מתאימים לכבישי הארץ.

  • 20.

    ברוך דיין האמת

    חיים, 10/07/09 19:06

    למה עוד פעם? הכביש לא אשם בזה. זה המהירות המופרזת של הצעירים אם הBMW ‎ למה אתם לא לומדים רכב זה לא צעצוע אין טעויות. רפואה שלימה לפצועים. שבת שלום

  • 19.

    arsim - or morrocans or arabs - 99% (ל''ת)

    anti arsim organization, 10/07/09 19:05

    • Get out of Israel you 100% white Ashkenaz trash (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 10/07/09 19:08

      • ממליצה עליך-מיכאל (ל''ת)

        יעל, 10/07/09 19:21

      • MISTAKE - I AM SEPHARDIC

        anti arsim organization, 10/07/09 19:33

        EVERYONE HATE MORROCAN AND ARAVIM ARSIM

        (EVEN SEPHARDIC(NOT MORROCANS

        UNLESS YOU ARE MORROCAN ARS

    • כלב בן כלב!!! (ל''ת)

      חלאה, 10/07/09 19:59

  • 18.

    נשמתם בגן עדן אמן ..תנוחמו מהשמים (ל''ת)

    קובי, 10/07/09 19:05

    • אם יש גן עדן

      avivaben , 12/07/09 21:08

      הם לא יהיו שם...

  • 17.

    כביש נוראי, והממשלה מחכה לרמת בית שמש ג

    מוטי, 10/07/09 19:03

    למה כדי שיסכימו להרחיב את הכביש בית שמש צריכה לבנות את רמת בית שמש ג? לכמה הרוגים מחכים חס ושלום?! כנ''ל לגבי כביש 10! בית שמש כבר לא מעברה - משרד התשתיות - תתעוררו!

    • הכביש צר ? אז סע לאט ובזהירות עד שירחיבו אותו

      נמאסתם, 11/07/09 01:11

      מהתלונה המפגרת שלך סביר להניח שאתה משתייך לאלופי התלונות - המרוקאים.

  • 16.

    כביש צר

    יוסף, 10/07/09 18:58

    לא מואר מתפתל עצים חוסמים ראיה ו.... לא חגרו חגורות בטיחות וכנראה נסעו מהר מדי.

    תמיד הכביש אשם.
    לא נסעו שם מאות מכוניות קודם לכן? ולא נפגעו.

  • 15.

    לא משנה מי אשם ההרוגים אחים

    משתתף בצערם, 10/07/09 18:55

    2 מהצעירים הם אחים.. ואין להורים שלהם עוד ילדים.. אז במקום לחפש אשמים ולבוא בטענות למישהו תנחמו את המשפחות.. יהי זכרם ברוך =\\

    • עם כל הצער משנה ועוד איך מי אשם- כדי למנוע בעתיד תאונות כאלה. (ל''ת)

      רעמסס, 10/07/09 19:53

    • אסור להתנחם, צריך לזעזע!,צריך להרעיד !,צריך להתפלץ! (ל''ת)

      לא מספיק להשתתף בצער!, 10/07/09 20:02

    • משנה וחצי מי אשם. פושעים על הכביש!!! (ל''ת)

      מיקי, 10/07/09 20:02

  • 14.

    כביש צר

    יוסף, 10/07/09 18:54

    לא מואר מתפתל עצים חוסמים ראיה ו.... לא חגרו חגורות בטיחות וכנראה נסעו מהר מדי.

    תמיד הכביש אשם.
    לא נסעו שם מאות מכוניות קודם לכן? ולא נפגעו.

  • 13.

    סעו לאט ובזהירות!

    חני, 10/07/09 18:48

    אם תסעו לאט זה יגביר את הסיכוי שלכם להתחמק מתאונות!

  • 12.

    For Sale: Subaru. Need Little Body Work

    Center Subaru Garage, 10/07/09 18:47

    Free Junk BMW included

  • 11.

    תמיד הכביש אשם

    ארז, 10/07/09 18:42

    ולכן תמיד יהיו תאונות.

    עד שיבינו שהנהגים (ולפעמים הולכי הרגל) הם האשמים האמיתיים.

    חתיכת אספלט לא יכולה להיות אשמה ולא זכאית. בסופו של דבר יש רק בני אדם שיכולים לגרום לתאונות, ולמנוע תאונות.

  • 10.

    מהירות הורגת

    צנובר, 10/07/09 18:41

    אמנם הכביש לא הכי בטוח, אבל במהירויות גבוהות הוא קטלני. ככל הנראה (אך לא בטוח) הצעירים נסעו במהירות מופרזת וכך נגרמה התאונה. כמה נורא ומיותר. כמה אנשים נהרגו ונפצעו בגלל רוח שטות, אגו, יהירות וחוסר אחריות, וכמה נהרגו על לא עוול בכפם.
    חייבים לזכור את זה כשעולים על הכביש.

  • 9.

    מה המסר (ל''ת)

    מיכאל הכהן , 10/07/09 18:35

  • 8.

    מתנות יפות לשבת קודש מה המסר? (ל''ת)

    מיכאל הכהן , 10/07/09 18:34

    • כשנוסעים מהר אחרי אלכהול, מתים. זה המסר פוסטמה!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 10/07/09 19:17

  • 7.

    אני לחלוטין לא מתרגשת כי יש כאן את הגורם האנושי חד וחלק

    ל-1את מיתממת? או שלא?הגורם האנושי?!, 10/07/09 18:32

    בכביש כזה צר ובעייה של שדה ראיה - לימדו אותי שצריך ''לנהוג לפי תנאי הדרך''...
    אני נוהגת משנת 1976 זהירה ונזהרת ולא נוהגת כמו מטורפת כאילו אין אחרים על הכביש.
    אנשים מחזיקים טלפון,אוכלים משוחחים וכל הפעולות הנ''ל מסיחות את דעתו של הנהג!
    המקרה עצוב אך כפי הניראה ''הצעירים'' נוהגים ביוהרה עד כדי כך שזה עולה לכולנו בדמים.
    בדיוק השבוע הראו את הנהג מנהריה שבנהיגתו הפזיזה גרם למותם של שלושה מחבריו,ליד מפעלי מילואות.
    אם נוהגים במתינות ובזהירות מגיעים הביתה לשלום.

    • את צודקת חלקית,תתארי לך חס וחלילה היית נוהגת בזהירות

      lili_lili , 10/07/09 23:28

      ובמתינות מול רכב שבא במהירות ומתנגש בך?הכל קורה בשבריר שנייה ואת אפילו לא מספיקה לחשוב
      כיצד לפעול.

  • 6.

    עכשיו כבר יבנו שם גדר הפרדה

    רפול, 10/07/09 18:27

    לאחר שכמות ההרוגים בכביש הגיעה לרמה הדרושה ימצאו את התקציב לבנות הפרדה ואולי לחסוך את ההרוגים הבאים.

    • יש לך טעות! את גדר ההפרדה יבנו בבית הקברות ! (ל''ת)

      הקברן, 10/07/09 23:29

  • 5.

    מה לעזאזל קורה פה? שמישהו יסביר לי!!!!!!!!

    דוברת אמת , 10/07/09 18:25

    אני ממש בוכה כרגע, כי אני יודעת שהיום זה הם ומחר זאת עלולה להיות אני או הקרובים אליי... מה לכל הרוחות קורה פה? אני המומה.

    • מה לא ברור ? ערסים מזרחיים מתפרעים, דבר רגיל ושכיח בארצנו.

      עובדות החיים, 11/07/09 01:15

      פעם כשילד היה מביא ציונים רעים ההורים היו צועקים עליו. היום ההורים (המזרחיים) באים לבי''ס ותוקפים את המורים והמנהל.

      • תזהר..אתה אומר את האמת שאסור להגיד היום

        שי, 11/07/09 14:17

        מותר רק לשבח את ה''חום המזרחי'' וה''אותנטיות...'' כאילו שמדובר על איזה מחקר אנטרופולוגי

        • ואסור לדבר על אשכנזים אנסים רוצחים ודורסניים בכבישים. (ל''ת)

          עוד שואה בדרך..., 11/07/09 22:13

      • אשכנזים, ספרדים.. הכל אותו חרא!!

        מישהי שאיכפת לה.., 11/07/09 18:52

        אני לא מאמינה שבתגובה על כתבה בה הנושא העיקרי הוא הרוגים, אתה מנצל את הבמה לדעותיך הפרימיטיביות והגזעניות שלך!!!
        זה רק מעיד על הרמה השכלית הירודה שלך!
        אנשים כמוך רק מגבירים את הגזענות והשנאה בארץ! אין לך מקום פה!!!
        ואגב, אני אשכנזייה.. שלמה!

  • 4.

    עד מתי???

    יהודי, 10/07/09 18:25

    ה' ירחם וישמור על עמו ישראל...עד מתי נמנה הרוגים בתאונות דרכים?! חייבים להעלות את נושא הקטל בכבישים לראש סדר העדיפויות זה יותר חשוב מהכל !!!וחייבים לחשוב על פיתרון מהיר לכך.(דרך אגב ממ''ז י-ם הוא אהרן פרנקו ולא אילן)

  • 3.

    יו, איזה נוראה. אנשים נוסעים לתומם ולא שבים הביתה. (ל''ת)

    תהי מנוחתם עדן., 10/07/09 18:20

  • 2.

    הכביש הזה הוא פשע אחד גדול כנגד משלות ישראל. (ל''ת)

    מוטי, 10/07/09 18:19

    • מי שפושעים פה הם הנהגים

      ארז, 10/07/09 18:44

      גם בדרך עפר אסור שיהיו תאונות. גם בכביש משובש וגם בכביש מהיר.

      הכל בידי הנהגים (תרתי משמע).

      • צודק!!!! (ל''ת)

        מינה, 10/07/09 20:05

      • מציאות רגילה

        יניב, 11/07/09 09:20

        מי שלא איכפת לו מאחרים ונוהג שיכור אז זה התוצאות של מה שקורה שאנשים חסרי אחריות שותים זה לא יגמר עד שלא יהיה תקנות חדשות וענישה קשה

  • 1.

    אולי מצלמת התנועה תיעדה את התאונה?

    קשה מאוד, 10/07/09 18:13

    בחדשות 10 הראו תמונות בשידור ישיר ממקום התאונה בעזרת מצלמות התנועה של מע''צ. אולי המצלמה גם כן קלטה ותיעדה את התאונה הקשה