• 83.

    איפה אפשר לראות את הסרט של דאום???

    דוד שפילגברג, 30/08/09 19:09

    פיספסתי את הסרט

  • 82.

    להערכתי, מעל 40% רייטינג לסרט (ל''ת)

    רייטינג ישראלי, 16/07/09 13:11

  • 81.

    אני בטוחה שישדרו את הסרט

    גלי, 12/07/09 19:03

    כל הבלאגן הזה הוא בשביל יחסי הציבור.
    שירה שקרנית.

  • 80.

    מי שנכנס למיטה עם דאום,יודע שיתעורר עם ........ ! חיזור גורלי !! (ל''ת)

    מנפגעי דאום, 12/07/09 15:04

  • 79.

    רשת כנראה סובלים את הירידה ברייטינג ששירה גרמה רק בגלל החיבור למקאן

    ארי, 12/07/09 12:22

    בכל זאת המשרד שקונה הכי הרבה מדיה, וזו כנראה הסיבה שערוץ 2 נותן לו להתעלל בו כל כך הרבה זמן (מי זוכר את קמפיין ''שתיים זה תמיד ביחד'' המביך עם המשפחות שנרדמות מול המסך? גם זה של מקאן)

  • 78.

    שדאום כבר יעשה משהו סוף סוף.אחרי מאות אלפי דולרים על כלום ! (ל''ת)

    אני מרשת, 12/07/09 09:26

  • 77.

    דאום לא לב ! מרגלית נהגה באות ו (ל''ת)

    יאנה, 12/07/09 00:11

  • 76.

    מתחת לתמונה של מרגלית צריך להיות כתוב:

    אפי, 11/07/09 23:42

    שירה מרגלית. היום היא כבר לא נראית ככה

    • מאיפה אתה יודע? ראית? העיקר סתם להגיד.. (ל''ת)

      משה והאורנג'אדה., 12/07/09 10:34

  • 75.

    מוכרים את הסבתא שלהם בשביל רייטינג

    מנשה, 11/07/09 23:01

    ואם צריך להיעזר בפושעים (לכאורה) כטופז, לא יבחלו.
    אגב, זה לא רק דאום, גם מרגלית עצמה נהגה כך בעבר. זה כמעט כל התעשייה.

  • 74.

    איזו חוצפה ? סרט על טופז ? מה לא יעשו הזכיינים בשביל הרייטינג ??? (ל''ת)

    קורבן, 11/07/09 22:48

  • 73.

    שימו לב : תוך יומיים ''ייצר'' דאום מקורבים שידאגו לאינטרסים שלו ! מסתדרן (ל''ת)

    מכיר את דאום(לצערי), 11/07/09 22:25

    • למי שלא יודע.דאום מומחה בינלאומי למקורבות.משקיף,חומד,מתביית וכובש.

      ברנז'ה, 12/07/09 01:38

      הכלל היחיד שעקבי בו דאום מתמיד : שלקורבן ההתעלקות יהיה כסך-והרבה !

  • 72.

    הסרט הולך להיות מעניין

    טלי, 11/07/09 19:39

    מתי הוא ישודר?

  • 71.

    די כבר נמאס מערוץ 2

    עדן, 11/07/09 19:38

    הם עושים את כל הבלאגן הזה כדי ליצור באזז לקראת הקרנת הסרט, גם שירה לא מתכוונת לכך ברצינות.
    הם סתם רמאים, רוצים למשוך המון צופים למרקע ולעשות קופה על חשבון דודו, אותו אחד שהם השתמשו בו וזרקו אותו בלי רחמים.

    • אם זה נכון אז זה עצוב... (ל''ת)

      עצוב שכך.., 12/07/09 10:35

  • 70.

    לגב' שירה: רוב הציבור לא סובל אותך (וזה לא אומר שמגיע לך מכות)

    יעקובי, 11/07/09 16:32

    את משתייכת לגוף שמטמטם את הציבור בזבל ואופיום. הציבור יודע זאת בתוככי נפשו, גם אם הוא צופה בזבל שלכם.
    וחוץ מזה, הגעת לתפקידך ב''זכות'' יחוסך, אלא מה.

    • כל מילה אמת

      אזרח לא צבוע, 11/07/09 18:07

      שירה לא רוצה שהסרט יציג את פרצופה האמיתי ..ויגרום לציבור לשנוא אותה ..וכמובן שהסרט יגרום אהדה רבה לדודו בקרב הציבור.
      מי זו שירה..
      העם גדל על דודו 20 שנה הצחיק אותנו ונתן לנו מצב רוח...שירה הבת של..לולא הייחוס לא נינו שומעים עליה.
      מי היא שתחליט אם מגיע לציבור לראות הסרט.

      לכי לנו כבר מהעיניים...באמת שנמאסת.

      • כמה שאתה צודק

        קלי, 11/07/09 19:42

        שירה הגיעה לתפקידה רק בגלל אביה, לעומת זאת דודו הגיע למה שהגיע בעבודה קשה.
        דודו תמיד הצחיק את כולם ונתן בידור משובח לכל המשפחה עד שבאו ערוץ 2 והחליטו שלא מתאים להם אז החליטו למלא את הטלויזיה רק בזבל הזה כמו האח הגדול וכל הריאליטי.

        • אתם חולי נפש

          רוית, 12/07/09 21:42

          הבן-אדם רוצח. במקרה לא סיים את מלאכתו. מסוכן לציבור. זה שאנשים נתנו לו במה זה לא בסדר אבל להצדיק את מעשיו ולהאדיר את שמו. אנחנו עם חולה

    • ל - 71 אתה צודק

      מאור, 11/07/09 19:36

      אף אחד לא סובל את שירה היא אדם שחצן וכמו אבי ניר חושבת רק על רייטינג וכסף.

      • הלוואי והיה לה רבע מהכשרון של אבי ניר בניהול ושיווק

        בינוניות אגרסיבית, 12/07/09 12:19

        שירה מרגלית באה מפרסום, ולכן היא מתמחית בליצור מוצרים נחותים ולדחוף אותם בכוח. אולי ההנהלה ברשת אוכלת את זה, ואולי אבי צבי מתרשם מהייחוס (אבא ובן זוג) אבל הציבור חד משמעית - לא. ולכן הרייטינג של רשת בזבל.

        אולי פעם אחת יעשו ברשת מעשה אמיץ ויביאו מנהל אמיתי, שבא מתחום התוכן, ויודע איך עושים טלוויזיה? כי ברור שלהביא מישהי מפרסום הוריד אותכם לאשפתות...

  • 69.

    זה ההבדל בין קשת לרשת

    טלי, 11/07/09 15:56

    אם זה היה הפוך
    אבי ניר עוד באמבולנס היה מתקשר למחלקת הפרומו
    שיעלו קטעים לאוויר.

    ובדיוק בגלל זה רשת תמשיך לזנב בקשת ללא הצלחה

  • 68.

    לאבי ניר מגיע

    רגב גדעון, 11/07/09 15:34

    לאבי ניר מגיע עונש על השידורים המחורבנים והעונש הוא שישב כל היום ויראה את השידורים שלו.
    בברכה רגב גדעון הוד השרון

  • 67.

    צביעות לשמה

    ליה, 11/07/09 15:15

    אם לא היא היתה המותקפת היו משדרים את זה ביג טיים!!!
    ודרך אגב יש לה פרצוף מעצבן

    • את צודקת (ל''ת)

      עדי, 11/07/09 19:45

  • 66.

    מה יש לראות שלא מוכר? (ל''ת)

    lev.jack1 , 11/07/09 15:04

  • 65.

    עקדת טופז !!זרזירי העט והטלויזיה מחפשים לכרוך את הלולאה סביב צאוורו

    אמנון בן-יהודה, 11/07/09 14:06

    על כל אחד יש ללמד כף זכות .אך ניראה שחוגים מסוימים בענף הבידור סובלים ממושגים של מישפט קדום .אנשים אשר גרמו לו בסרובם לו להיתפרצות חולנית עליה הוא משלם עכשיו , דודו הוא לדאבונכם ימשיך להיות ולחיות ולא יעזור לכולכם בתיקשורת כל משפטי השדה שהינכם עושים לו \\ דודו לבד ובכוחות עצמו הגיע לתהילה .שלא כמו השאר שהוריהם הפעילו קשרים ופרוטקציה כדי שיצליחו... חזק ואמץ דודו עלה יהצלח

    • אתה כל כך צודק

      רונית, 11/07/09 19:49

      כולם פה שופטים את דודו משפט שדה והוא צריך להתמודד מול כל התקשורת העויינת לבד במערכה.
      ממש כואב עליו הלב, דודו שהגיע למה שהגיע בכוחות עצמו ובעבודה קשה נזרק על לא עוול בכפו לעומת שירה שנמצאת בעבודתה רק בגלל הקשרים של אבא שלה.
      עצוב מאוד.

      • אחחח..בוקר טוב לכם.מעניין למה רק עכשיו הבנתם את זה.. (ל''ת)

        מה קרה שהתעוררתם..?, 12/07/09 10:39

  • 64.

    המניעים של שירה אגואיסטים ומובנים-אך לא מקצועיים וכן צריך לשדר! (ל''ת)

    רפי, 11/07/09 13:40

  • 63.

    שירה מרגלית אל תהיי צבועה. אתם משדרים סרטים על אנשים גרועים בהרבה

    דן, 11/07/09 13:06

    רצונך האישי שלא להיחשף לאיש אינו רלוונטי - ואם אתם מחליטים לא לתת חשיפה לאלימות ואנשים אלימים על גבי המסך - אז קדימה, לכו על זה בכל החזיתות - אבל די לצביעות.

  • 62.

    אבל לשדר ראיון עם יגאל עמיר לא הייתה לה בעייה. צבועה (ל''ת)

    shy2507 , 11/07/09 10:54

    • צודק. מתקיף אנשי תקשורת לא אבל רוצח ראש ממשלה כן. (ל''ת)

      אכן צביעות, 11/07/09 12:50

    • נכון אתה צודק (ל''ת)

      מרי, 12/07/09 16:53

  • 61.

    היה צפוי

    אבי הדרומי, 11/07/09 09:39

    כל העסק עם דודו שווה רייטינג,
    כל חילוקי הדעות הכל, כולל הכל.
    דודו עוד לא אמר את המילה האחרונה

  • 60.

    חנוך דאום,ברוך כישרונות שבעתיד הקרוב היבחר למנכ"ל רשת ! (ל''ת)

    דקל ב , 11/07/09 00:06

  • 59.

    נשמע כמו תרגיל שיווקי של רשת

    כדי להגדיל את הרייטינג..., 10/07/09 19:39

    שירה מרגלית אשת תקשורת מנוסה. יחסית. לא נשמע לי הגיוני שהיא תמנע שידור סרט שיביא לערוץ שלה רייטינג שלא היה כדוגמתו בשנים האחרונות. בסוף היא ''תתרצה'' והסרט ישודר. וכולנו נצפה בו כמובן...

    • נכון אתה צודק

      שיר, 11/07/09 19:58

      זה נראה כמו תרגיל שיווקי לגמרי, ברור ששירה רוצה שהסרט ישודר, היא יודעת שהסרט הזה הוא פצצת רייטינג שאין כמוה.

  • 58.

    חנוך?

    ינאי, 10/07/09 19:26

    למה מחזיקים אותואת חנוך? כלום תרומה וכלום עשיה מה זה חנופה לבעלי המניות?

  • 57.

    שירהמרגלית צודקת וצריך להחרים כל מה שקשור בדודו טופז. עבריין שלא צריך

    מאיה, 10/07/09 18:21

    לזכות מההפקר!!

    אני בטוח לא אצפה ולאמונכה לממן שקל מההגנה עליו.
    הלואי שיירקב בכלא. על המעשים האיומים שעשה לגבי ניר, שירה מרגלית , הבן של שירה שנאי לא רוצה לחשוב בכלל מה עבר ועובר עליו ולצערי עוד יעבור. וכן שישלם גם בכסף. שיממן את הפסיכולוגים, הטיפולים הרפואיים ויפצה על עוגמת הנפש.

    בארה''ב הוא כבר היה נתבע על כל כספו ולא רק על 5 מליון שקל!!!

  • 56.

    מה שבוטח,יהיה לזה רייטינג מטורףף..יוכלו להכניס לתוכו מלא פרסומות.. (ל''ת)

    מצד שני זה יהיה ערוך..אז איך נאמין שזה יהיה אמיתי?, 10/07/09 17:56

  • 55.

    דודו המלך!!!!!!!!!! שירה מרגלית הנתינה

    st, 10/07/09 15:47

    הוא יחיד בדורו
    תתחזק גבר

  • 54.

    שירה צודקת לגמרי

    רונן, 10/07/09 15:42

    שמו של דודו טופז מרגע שעבר עבירה יכול להיות מוזכר רק במסגרת חדשותית בנושא המשפטים שלו וזהו. אחרי המשפט אפשר יהיה לעשות עליו סרט עלילתי. כל סרט וכל הצבה של השם הזה במרכז שעות הבידור והפריים טיים חוץ מחדשות זו טעות. וזה שחנוך דאום עשה משהו - זו גם בשורה.... והוא לא סמנכ''ל ברשת אלא הפך יועץ בדרכו החוצה בשעה טובה.

    • די עם ההתחסדות אם היא לא היתה קשורה לנושא היא היתה נלחמת בשיניים (ל''ת)

      כדי לשדר את הסרט גם אם היה עובר את גבול הטעם הטוב., 11/07/09 13:48

  • 53.

    כן, בטח. היא תכננה את הסרט ברגע שהמשטרה החלה לעקוב אחרי טופז.

    מפוכח, 10/07/09 15:32

    הם ידעו שטופז על הכוונת של המשטרה (שכן הם עצמם נתנו למשטרה את שם החשוד) וידעו שיש להם ביד פצצת רייטינג, וזו הסיבה לסרט. וטופז התמים שיתף פעולה כי לא ידע שבאותו זמן מתכננים את מעצרו. הידיעה הזו אינה אלא יחסי ציבור לסרט וניסיון לשוות לאנשים האלה מוסריות שמעולם לא היתה להם!

    • אם זה אכן נכון..זה עצוב.. (ל''ת)

      כמה ציניות יש לאנשי תקשורת.., 10/07/09 17:58

      • אל תאמינו לשירה

        אחת שיודעת, 11/07/09 20:04

        קראתי בכתבה שבסרט הזה יש חומרים מזעזעים בקשר לדודו וגם אם הוא לא היה מואשם בתקיפת אנשי התקשורת והיו מקרינים אותו , הסרט היה גומר לדודו את הקריירה, הסרט הולך להיות פצצת רייטינג שלא נראה כמותו בטלויזיה , כי דודו מוצג שם באור שלילי.
        לדעתי הכוונה שלהם בלי קשר לתקיפות היה מראש להרוס לדודו את הקריירה בעזרת הסרט הזה.
        להחרים את ערוץ 2 !!!

  • 52.

    לא לשדר (ל''ת)

    מספיק עם בריונות, 10/07/09 15:12

  • 51.

    תשדרו את הסרט

    אתי, 10/07/09 14:14

    רוצים לראות מה יש שם.
    מעניין מה שירה לא רוצה שנראה.....
    כנראה יש לה מה להסתיר?

    • אבל אל תדאגי הם יערכו תסרט בצורה מגמתית,ככה שלא תדעי לעולם מה היה שם ב (ל''ת)

      אל תשכחי.כוח העריכה.., 10/07/09 17:59

  • 50.

    מעניין מה יש בסרט הזה

    קרן, 10/07/09 13:58

    אני רוצה לראות את הסרט

  • 49.

    רשת למדו שיעורי יחצנות אצל המתחרים בקשת (ל''ת)

    ., 10/07/09 13:44

    • נכון.ונהיו מקצוענים.באריזה,בפרומואים,הכול מזכיר את קשת.. (ל''ת)

      סחטיין.למדו יפה..אולי בזכות שירה..???, 10/07/09 18:00

  • 48.

    צריך לשדר ולהראות את טופז במלוא כיעורו ואכזריותו.

    נינה, 10/07/09 13:33

    ופעם אחת ולתמיד לסגור עליו את הגולל.

  • 47.

    דודו צודק בכעס ולא צודק במעשה הנקמה .ראשי קשת אפסים.

    MLPID , 10/07/09 13:32

    רוב התוכניות שמשדרים בערוץ 2 מאז דודו, תת רמה זבל.זה מראה את המיקצועיות של שירה וניר צמד חמד

  • 46.

    אני חושבת שצריך לשדר. שירה מתנהגת כמו תינוקת.

    כן כן כן לשדר., 10/07/09 13:28

    להיפך, הסרט ישפוך אור על דמותו המוזרה של טופז שמעניינת דווקא.
    איך אדם שהיה לו הכל התנהג בזדוניות ונשאר ללא כלום.

    • טרם הבנת שהשפילו אותו..? (ל''ת)

      ? וחלילה זה לא מצדיק..אבל.., 10/07/09 18:03

      • מה זאת אומרת ''השפילו אותו''? ואיך זה מצדיק תקיפות כאלו? (ל''ת)

        אורן, 10/07/09 23:55

    • תינוקת???? את בסדר? האשה הוכתה ונפגעה על מה את מדברת?? מי את בכלל?? (ל''ת)

      מאיה, 10/07/09 18:22

  • 45.

    ''חומרים שיגרמו לנשמה שלך לרעוד'' - בגלל איזה בדרן???

    לאן הגענו, 10/07/09 13:24

    פני הדור כפני הכלב

  • 44.

    מענין, כשזה נוגע אישית לאנשי התקשורת,חופש הדיווח לא כ''כ חשוב !! (ל''ת)

    חופש עיתונות צבוע ומותנה- בושה לערוץ !!, 10/07/09 13:14

  • 43.

    למה את אלפרון שידרו? צבועים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מ.הלוי, 10/07/09 13:13

    שירה מרגלית שלחה כתבת לעשות תוכנית ריאלטי על האלפרונים.

    למה היא מונעת את הסרט על דודו טופז??

    צביעות

    • צודק !!! מספיק עם במה לעבריינים

      גבי, 11/07/09 12:22

      גם בערוץ 2 וכמוהו ערוץ 10 הופכים את העבריינים למלכי רייטינג. זו תופעה שצריך להוקיע בכל מחיר !!! עבריינים מטבע הדברים , יש להם את האמת הסובייקטיבית שלהם ואין שום עניין ציבורי בחשוד או במורשע. מזה זמן רב ניפתחות מהדורות החדשות בסיפורי הפשע תוך נתינת מקום לאשה, ילדים ,חברים של הפושעים. לא פלא שרבים וטובים מאסו בצפיה במהדורת הערב של החדשות. היחידים ששוים צפיה הם ערוץ 1 שהחל מ 7 בערב משדרים ראיונות עומק בענינים יותר חשובים מפשע .

  • 42.

    אני ראתי את הסרט דודו גזען

    יהודה, 10/07/09 13:09

    אני ראתי את הסרט דודו גזעןן הוא מודה

    • ואתה לא גזען? כולם גזענים.מי שאומר שלא שקרן. (ל''ת)

      MLPID , 10/07/09 13:35

    • אתה מתבלבל עם סרט אחר.. (ל''ת)

      ישן יותר,מלך הרייטינג., 10/07/09 18:04

  • 41.

    יש רק מבחן אחד

    avmt, 10/07/09 12:42

    אם הנפגעים לא היו אנשי תיקשורת אני סבור שלא היו ויכוחים!אבל צריך ''לדאוג'' לחברים לברנזה .

    • אכן.. (ל''ת)

      כעגע, 10/07/09 18:04

  • 40.

    למה לשדר? זה פושע, למה לתת לו במה?

    דוד המדרוב , 10/07/09 12:16

    הדבר היחיד שדודו טופז רוצה זה רייטינג, צריך להתעלם ממנו ככל שניתן ולא לשחק לידיים שלו.

  • 39.

    שאלת ותשובת 100 מליון ה-$ הגלויות לעיני כל ילד תמים

    אלונה, 10/07/09 11:38

    שאלה:
    האם אדם שפוי עם כ-50 מליון בבנק היה יכול בו זמנית גם להיות שפוי וגם לעולל את אשר עשה???

    תשובה:
    אין כל סיכוי לכך ובשום סיטואציה והיתכנות שאדם לא יראה את תוצאות מעיו השקופים לדעת כל ילד מגיל 8 שנים ומעלה וכלל לא צריך להיות גאון ואו עילוי כדי לחזות את התרחיש הוודאי והבטוח כי מזימתו תתגלה מייד כאן ועכשיו זאת גם במצבה הכושל עד לאיוולת של המשטרה הנוכחית היום.

    מסקנה:
    כל פסיכולוג ופסיכיאטר מתלמד יגלה בלי כל מאמץ מהו מצבו הנפשי המדוכדך והמעורער של טופז, זאת בהתעם כליל מהסמים שצרך ומתרומתם לנתקו כליל מהמציאות באופן נחרץ!!!

    • אז את אכן מודה שגררו אותו וניצלו את מצבו הנפשי שהיה מנותק מכל הגיון.. (ל''ת)

      אז איפה החמלה..?, 10/07/09 18:05

      • נכון אתה צודק

        ליאת, 11/07/09 20:09

        הם ידעו על מצבו הנפשי של דודו, שהוא נמצא בתקופה קשה בחייו, אז הם ניצלו את מצבו וגררו אותו לעשות סרט שרק יהרוס לו את הקריירה, הרי אם דודו היה במיטבו אז לא הייתה בעיה, אבל מדובר באדם שנמצא במצב נפשי קשה ומנותק מהמציאות והם פשוט ניצלו את זה בשביל הרייטינג.
        בושה לערוץ 2 שיכולים להרוס אדם והעיקר שזה יביא להם רייטינג.

        • אם זה אכן כך היה אז זה עצוב... (ל''ת)

          ץ, 12/07/09 10:45

  • 38.

    מסע פרסום לסרט, הסרט ישודר והרייטניג יהיה בשמים (ל''ת)

    שיצפון, 10/07/09 11:34

  • 37.

    רשת - עד שיש לכם הזדמנות להביא רייטינג- תפספסו אותה? הרי הכל רייטינג ל (ל''ת)

    רון, 10/07/09 11:30

    • תהייה בטוח שהם לא יפספסו אותה.!!! (ל''ת)

      .., 10/07/09 13:46

  • 36.

    רק מי שלא מכיר את דאום יכול לחשוב שהסרט לא ישודר (ל''ת)

    אוחיון, 10/07/09 11:27

  • 35.

    ''בתי המשפט להלן:רשת-קשת'' השתלטו על חיי הציבור ללא מייצרים

    אריק, 10/07/09 11:00

    מולך התקשורת הגולם שיצרנו במו ידיינו קם עלינו להשמיד את נפשות בנינו ובנותינו תוך ניצול עד תום את הכשל הקולוסלי במע' החינוך ואת תוצאות/פירות ה-''השכלה'' אנו רואים בעבריינות הנוער באלכוהול המוביל לתאונות דרכים הכי קטלניות בכבישים כשברקע מתנגנים שירי כוכב נולד שהם תע' הבגרות וה''מסטר האקדמי'' לתואר ''מוסמך'' עפ''י קריטוריוני השכלה מהטובים בעולם של שוטי ואווילי שופטי כוכב נולד.
    ומכן מלקטים זהב אדוני התרבות קשת ורשת לגרוף הון עתק מפרסומות המשודר ליעד מוגדר וספציפי לכושלי החינוך הצעירים אשר מסממים אותם אלוהי התקשורת - להלן קשת ורשת אשר בונים את הונם האדיר על ראשי הנוער שנפלט ממסגרות החינוך לפי סדרות והיום המספר המזוויע כוכב נולד 7

    • לנציג הציבור החרד

      אזרחי, 10/07/09 11:30

      בשלט הטי.וי המצוי ברשותך ישנו כפתור אשר מאפשר לך ולשכמותך לחיצונת קטנה ובצ'יק אתה מתנתק מהזוהמה או עובר לערוצי הקודש רחמנא ליצלן.

  • 34.

    לשחרר את דודו טופז... ניר ומרגלית- הגיע לכם... (ל''ת)

    לשחרר את דודו...., 10/07/09 10:55

  • 33.

    שירה אל תתני לבהמה במה!

    ארז, 10/07/09 10:40

    אסור לתת לטופז במה גם במחיר של 30 אחוזי רייטינג,מה שתבשלו אחר כך תאכלו באלימות.

  • 32.

    לא מעניין-טופז הוא סתם עבריין קטן וכושל

    לא מעניין, 10/07/09 10:38

    לא מעניין-טופז הוא סתם עבריין קטן וכושל

  • 31.

    טופז, שושן ודאום... כדאי לקרוא...

    כרמלי, 10/07/09 10:32

    הראשון בהחלט ראוי לסרט. הארוע הוא חריג בכל קנה מידה ורמת העניין הציבורית בו היא טבעית.
    השני, במאי מזן הירוד שמוציא תחת ידיו סחורות מצחינות וצהובות. זה מה שיש, הוא מי ששיחק ממזלו כאן. העובדה שמבקש לחלק את הסרט לשני חלקים, לסחוט את הלימון עד שייצא ממנו גזר היא מתועבת.
    השלישי, חדל אישים שאומנותו לדחוף עצמו אל כל מקום בו יקודם שמו לתפארתו. איך הוא קרוי לפתע ''יוצר הסרט'' ??

    בקיצור ביצה מגעילה וטובענית שכדאי להתרחק ממנה.

    • פששש..חזק אחי! האמת..כל מילה בלע! (ל''ת)

      מממ...קלעת בול.., 10/07/09 18:11

  • 30.

    אנשים לא הבנתם????הם רוצים רייטינג לסרט ולכן הם עושים ''סערה''

    טלי, 10/07/09 10:17

    כל פעם שעושים סיפור ממשהו זה הכל כדי שאנשים בסוף יצפו מתוך סקרנות

    • חיפשתי תגובה חכמה כזו ומצאתי רק לאחר 30 תגובות

      מפוכח, 10/07/09 15:37

      + תגובות לתגובות! לא יאומן כמה שאנשים טיפשים ותמימים...

  • 29.

    התקשורת חפרה לעצמה את הבור ומרגלית את חלק ממנו

    לשדא או לא לשדר זאת השאלה, 10/07/09 10:17

    אני מסכימה שאסור לשדר את הכתבה אבל אתם בעצמכם ההבאתם את תרבות הצהוב, ולא יודעים לתת גבולות ף פעם , הפעם שנכם מהתקשורת וכנראה שתשאו בתוצואות של עצמכם - תקשורת עלובה ...רק סקופים סקופים סקופים ..אז הנה לכם עוד סקופיפ

  • 28.

    יש לאפשר שידור כי...

    איתי, 10/07/09 10:07

    מדובר בתופעת תרבות טלביזיונית אשר כיכבה אצלינו בסלון למעלה מעשור בגיבוי ועידוד מלא של הערוצים המסחריים השותפים ה''נאמנים''
    למפלצת שנחשפה במלוא כיעורה לציבור הרחב.
    אותה מדיה שהכתירה את הראשון בבידור,אינה יכולה לנקות את עצמה על תקן של ''ידיה לא היו במעל'' ולבצע עתה בידול ממוקד ב''פינוקיו'' המפוברק מפונק שיצרה.
    ולעצם העניין הנדון , סרט שכזה יש בו כדי ללמוד לקח כיצד מיקרופון ומצלמה בשידור חי הניתנים חופשי חופשי וללא בקרה לאדם מטורף
    יכולים לגרום נזק חמור שכזה.

  • 27.

    חיזקי ואימצי שירה העם מאחורייך. אסור לשדר את הסרט!!! (ל''ת)

    שלומית, 10/07/09 10:02

  • 26.

    עם כל הכבוד והערכה לשירה מרגלית, יש כאן מידה של צביעות

    אחד, 10/07/09 10:00

    קיימים סרטים תיעודיים רבים על פושעים שעשו מעשים לא פחות מזוויעים ואף הרבה יותר, והסרטים האלה לא רק ששודרו, אלא ששודרו בפריים טיים.

    רק כשהדבר נוגע באופן אישי, פתאום נזכרים לעמוד על הרגליים האחרויות ולהתנגד לשידור.

    אני מעריך את שירה מרגלית ועמדתה, אבל בכל הכבוד צריך דין שווה לכולם.

    • כולם לקרוא תגובה זאת!!! כל כך נכון!

      אני, 10/07/09 11:24

      בדיוק הדבר הראשון שחשבתי כשקראתי את הידיעה הזאת עם ציטוט של גב' שירה ''לתחושתה, מתן במה לאדם שגרם לתקיפתם של שלושה אנשי תקשורת בכירים הוא צעד שאסור לעשותו''.
      איזו צביעות, איזו יהירות.
      ומה עם כל הסרטים, כתבות וראיונות שהתקשורת מקרינה לנו בשם ''זכות הציבור לדעת'' ו''חופש העיתונות'' על עבריינים שרצחו, אנסו, גנבו וכו'????

      צביעות של ה''אליטה''. וגב' שירה מרגלית, איך בדיוק הגעת לתפקיד רם שכזה? אולי אחד בשם דן מרגלית שהוא במקרה האבא שלך??

  • 25.

    למחוק את טופז מחיינו לצמיתות, שישב בכלא עד אחרית ימיו (ל''ת)

    פושע אכזר, 10/07/09 09:58

  • 24.

    חבורת צבועים שמשחיתה את החברה הישראלית אבל

    נעמה, 10/07/09 09:57

    כשזה נוגע להם .... פתאום יש להם ערכים! מה פתאום לתת במה לטופז האלים ? ?חמסססס!!!
    אבל למשפחות הפשע נותנים במה
    ולאנסים ורוצחים נותנים במה
    ורוצח המתועב קנטאר נתנו במה למרות שזה העלה מהאוב צער וכאב ודילמות מוסריות קשות, הם
    זעקו את חופש העיתונות והתקשורת
    פתאום כשזה מגיע אליהם יש להם שיקולים - רייטינג ומוסריות

    חוצפנים
    מושחתים
    נמאס מהם
    אני לא פותחת טלוויזיה כבר שנים
    והייתי שמחה לראות אותם נשפטים באיזו תביעה אזרחית מאורגנת ענקית על השחתת מידות הציבור ועל צביעותם ועל טיפשותם ומצידי שיחלקו תא עם טופז

    האלימות שלהם לא פחות גרועה!!!

    • צודקת (ל''ת)

      צופה, 10/07/09 10:17

    • מסכים עם כל מילה

      דויד, 10/07/09 10:36

      כל הכבוד הצגת את הדברים בדיוק כפי שהם ואני קורא לכל מי שחושב כמונו להגיב לתגובה שלך ולחזק אותה

    • פתאום זה נוגע בהם (ל''ת)

      לגנגסטרים רוצחים הם נותנים במה חופשית, 10/07/09 11:00

    • כל הכבוד נעמה ישר כח

      איל, 10/07/09 13:23

      למה אין אנשים כמוך בפוליטיקה

    • צודקת צודקת צודקת. מילים כדורבנות (ל''ת)

      שון, 10/07/09 13:30

    • כל הכבוד, את צודקת (ל''ת)

      אושרי, 11/07/09 20:11

  • 23.

    אסור לשדר את הסרט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יואב, 10/07/09 09:56

    הדבר נותן לגיטימיות לדודו טופז וחבל מרעיו אשר מתפרנסים מזבל. הגיע הזמן למתוח קו ולא לתת יד לרייטינג חד פעמי על חשבון ילדינו.
    כמו כל סרט (מטופש ווולגרי ככל שיהיה) יהיו מ''ס אנשים בינהם ילדים לא מפותחים שיראו בו סרט פולחן.
    מה עם הילד של שירה מרגלית? אולי אם זה היה הבן של חנוך דאום הוא היה פוסל את הסרט לשידור.

    • צודק אסור לשדר את הסרט

      יוסי, 11/07/09 11:46

      שושן ודאום רוצים כסף על חשבון ערכים ועידוד אלימות

  • 22.

    נו באמת.. הכל אצלה שיקולי רייטינג

    נויה, 10/07/09 09:52

    פה במקרה הזה היא מעורבת אישית, היא נפגעה פיזית ונפשית. היא כועסת ופגועה ובצדק.
    אבל- אל תטעו בכל סיטואציה אחרת, לא היה מעניין אותה שאנשים נפגעו- אם זה יביא רייטינג זה ישודר.
    פה פשוט זה נוגע לה, אני משוכנעת שבכל מקרה אחר- זה היה משודר בפררים טיים ועם מיליון פרומואים שיקדמו את הסרט.
    אז נכון היא מסכנה והכל אבל אינטרסים זה אינטרסים וחבל !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21.

    כמה יד אפשר לתת לגועל הזה??

    חלחלת הטלביזיה..., 10/07/09 09:45

    דאום כמה נמוך וג'יפה תרד בשביל רייטינג ?!?!?!

  • 20.

    אני בעד לשדר את הסרט בערוץ 1

    מסעודה שדרות, 10/07/09 09:44

    הבן אדם רצה רייטינג?,הנה הוא ישבור את השיר של ערוץ 1 מאז האירוויזיון עם הללויה

  • 19.

    שירה'לה,את צודקת!

    אביבה כהן, 10/07/09 09:42

    לתת לאגו מניאק הזה במה אחרי הבריונות שהפגין,זה לתת לו פרס ובמה על מעשה עוולה.לחנוך דאום לא פוצצו את הםרצוף לנגד עיני בנו.מעניין איך יפה הנפש הזה היה מתייחס לסרט על דודו טופז אם הוא היה נפגע.כמה נחמד,כשאפשר להיות ''מהאו''ם''.זה לא הראשון בבידור.זה הראשון בעבריינים.עכשיו הוא משחק לנו משוגע.מתי הוא יתחיל לחבוש כיפה ו''יחזור בתשובה''?

  • 18.

    אם הסרט ישודר מקאן תפעיל על רשת ''חרם מודעות''

    אחד מקאן, 10/07/09 09:40

    ותחשבו על זה

    • אז מה,יש עוד מלא פירסומאים שיקנו זמן אוויר.. (ל''ת)

      שששלמוורר, 10/07/09 18:17

  • 17.

    מרגלית מעורבת ריגשית לכן ברור שהיא נגד

    אמירה, 10/07/09 09:37

    אני כן רוצה לראות את הסרט הזה, לדעתי זה יהיה סרט מענין. כבר עוש סרטים על פושעים יותר גדולים.
    בזכות הסרט לא נהפוך רחמניים על טופז. הוא אדם מסוכן לציבור אין ספק.

    אבל זה יהיה סרט מענין.

  • 16.

    מרגלית!!!קברת את דודו חי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    bahary5 , 10/07/09 09:33

    עכשיו את רוצה לים לו מצבה של טונה???????????????
    מספיק תרדו ממנו,,על מה שהוא עשה יקבל את שלו הסתפקו בזה.

    • לפעמים עדיף לסתום (ל''ת)

      כרמיתוש, 10/07/09 09:45

      • אז תסתמי (ל''ת)

        צופה, 10/07/09 10:17

        • מהממת (ל''ת)

          עמיתוש, 10/07/09 10:48

    • דודו קבר את עצמו יפה מאד ללא עזרת אחרים

      טופז אידיוט, 10/07/09 10:39

      דודו קבר את עצמו יפה מאד ללא עזרת אחרים
      במילה אחת
      האיש אידיוט

  • 15.

    כל אחד היה רוצה לפרוץ את מעגל החרם שעושים עליו, טופז בחר בדרך

    ל3, טופז אינו אדם רע, להיפך, הוא רגיש מדי., 10/07/09 09:27

    פסולה אומנם, אך אפשר להבין מאיפה זה מגיע.

    • אתה צודק

      יפית, 10/07/09 14:31

      הוא אדם רגיש ורואים עליו, מעשיו מעידים על רגישות, כי הוא לא יכל לסבול את היחס של אבי ניר ושירה כלפיו.

    • יפה.תגובה שפוייה אחת. (ל''ת)

      אבחנה יפה., 10/07/09 18:18

  • 14.

    חופש הביטוי איך שנוח לאנשי התקשורת (ל''ת)

    תשדרו את הסרט, 10/07/09 09:25

  • 13.

    אני בעד לשדר את הסרט

    עדי, 10/07/09 09:21

    אנשים מתעניינים לדעת מה קרה מאחורי הקלעים בפרשה שהסעירה את המדינה, אז מן הראוי שישדרו את הסרט, אני יצפה זה בטוח.

  • 12.

    זכות הציבור לדעת, יש בזה עניין רב לציבור. תהיו עקביים!!!

    סרט על יגאל עמיר אפשר לשדר ועל דודו לא?, 10/07/09 09:19

    שירה מעורבת רגשית מדי בתוך הסיפור הזה ולכן לא תוכל להחליט החלטה שקולה בעניין, ההחלטה צריכה להינעל ע''י גורם שאין לו צד אישי בעניין. טוב, במקרה של דודו אין כאלה, כולם פשוט היו על הכוונת. מעט בעיה, אוי דודו, אוי דודו, אתה תמיד לוקח הכל כ''כ ללב,..

  • 11.

    שירה מרגלית צודקת

    ורדית, 10/07/09 09:17

    אסור לתת לפושע הזה שום במה. הוא לא ראוי לכך בשום צורה. לא מגיע לו פרס. אם הסרט ישודר, הדבר יראה שיש כלפיו סלחנות וזה לא כל כך נורא מה שהוא עשה, ואסור שדבר כזה יקרה.
    צריך להחרים אותו ולא לתת לו במה ציבורית בשום תחום שהוא. לא ראוי שהוא יהיה באור הזרקורים אפילו דקה אחת. הוא צריך להירקב בכלא עד יומו האחרון. הוא פושע מסוכן. צריך לחשוב על הקורבנות ולא עליו. אל תיתנו לו את התענוג הזה. בבקשה אל תשדרו את הסרט.

    • היא לא אוביקטיבית ואין מקום שהיא תביע עמדה רשמית (מקצועית)

      אורן, 10/07/09 23:49

      אין זה תקין לשדר את הסרט כל עוד הנושא בהכרעת דין בבית משפט. אח''כ, למה לא?

  • 10.

    דאום ינצח. (ל''ת)

    1, 10/07/09 09:13

  • 9.

    צביעות!!!

    איש יהודי, 10/07/09 09:07

    על מחבלים עושים כתבות תחקיר ועומק רק כשזה פוגע בברנז'ה אז פתאום נלחצים. מה קרה?

  • 8.

    סקור נכון של עניין טופז היה צריך לסקר את האלימות באופן דן צדדי

    שי, 10/07/09 09:00

    מחד האלימות שהתקשורת נוהגת כלפי העם בכך שהיא מצדדת בממסד המשפטי ללא בדיקה של שחיתות קומבינות ומחד את האלימות של דודו כלפי התקשרות שניתן לראות בזה סוג של מגננה. הכל כמובן מנקודת ההשקפה הראשונית של הקורא

    • אתה צודק (ל''ת)

      עדי, 10/07/09 14:34

  • 7.

    נמאס (ל''ת)

    אני חי, 10/07/09 08:58

  • 6.

    טופז לא מעניין גם במובן הרע.

    לא מעניין, 10/07/09 08:57

    דיי. מיצינו. הבנו מה ירעיד אותנו. סתם עלוב נפש.

  • 5.

    לא לשדר סרט שנושאו דודו טופז

    מ, 10/07/09 08:57

    לא מגיע לו. שדרו רק את מתן גזר דינו הקשה יש לקוות.

  • 4.

    אני קורא לאנשים להחרים את הסרט. ל א לצפות !!!!! (ל''ת)

    מיכה, 10/07/09 08:55

    • בדיוק! צפו רק בשידורי תעמולת הבחירות. הכל שם אמת! (ל''ת)

      ניקיטה כרושצ'וב, 10/07/09 09:06

    • אל תצפו בזה - אלא

      ירושלמי, 10/07/09 11:27

      תצפו בשידור על פושע אחר, על משפחות הפשע, או על אנסים או על גנבים ורמאים בשידורי התחקיר...
      את דודו טופז צריך להחרים כי הוא פושע מסוג אחר...
      יש פושעים שיש אישור להקרין תכניות עליהם ויש כאלה שלא...
      מה ההבדל?
      זהות הקורבן...

  • 3.

    מלחמת קודש מגיב בענייני תרבות? אז אתה שמאלני?

    alal01 , 10/07/09 08:53

    בעניין הסרט אסור שתהיה צנזורה על בסיס מניעים אישיים. הפרשה הסעירה את המדינה וראוי שתוצג בפנינו מכל ההיבטים כולל הסרט. חופש הביטוי ברשת זו האמת או שקר גס?

    • סבבה (ל''ת)

      סבבה, 10/07/09 08:58

  • 2.

    למה מתעקשים להראות לנו סרט על העברין דודו טופז.

    תמי, 10/07/09 08:50

    אתם באמת חושבים שהאיש הנורא הזה יש עוד מה לומאר לנו? שיגיד את דברו בבית המשפט ושילך לכלא להרבה שנים.

    • הכל מתחיל ברייטינג ומסתיים ברייטינג (ל''ת)

      *, 10/07/09 09:07

  • 1.

    דאום הזה הוא פשוט חתיכת אפס פתטי. שירה לא לוותר (ל''ת)

    ע, 10/07/09 08:40