• 133.

    יאיר לא שווה כלום אם אנחנו צריכים לממן אותו-כנסו

    רוני, 22/07/09 19:41

    תגידו! בשביל מה הוא התגייס? כדי לאמר שהוא מתגייס אבל אנחנו מממנים אותו במאבטחים , ובכל הצרכים כי הם חיים על חשבוננו ויאיר לא תורם כלום למדינה

  • 132.

    למישפחח נתניהו ולמיתגייס הטרי הצלחה במילוי התפקיד בצהל (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/07/09 14:59

    • הצלחה ?...ביחידת דובר צה"ל ?...מה..שהמזגן יקרר בטמפרטורת החדר... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 12/07/09 17:28

  • 131.

    PANACEA אל תדאג לי...אני עוד לא בגיל שצריך לדאוג...יש הרבה זמן... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 12/07/09 10:42

  • 130.

    תכונותיו של הנסיך

    מיכאל, 11/07/09 22:30

    כמורה לשעבר של יאיר: הוא אינטליגנטי אך רחוק מאד מלהיות מבריק, ובאשר לצניעות שלו הוא אחד האנשים הכי שחצנים שהיכרתי בשלושים שנות הוראה שלי

  • 129.

    אני קוראת לפסיכיאטר המחוזי לאשפז את panacea במחלקה הסגורה! (ל''ת)

    shoshlevy , 11/07/09 22:14

    • בנוסף-אני פונה ל"יחידה לחקירת עבירות-מחשב" -לפתוח בחקירה נגד panacea

      shoshlevy , 11/07/09 22:20

      בעוון הסתה!

      • שוש נשמה..תירגעי...הוא לא שווה את זה...את ב - 10 דרגות מעליו.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 23:02

      • חחח, עשית לי את השבוע! (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 23:22

      • אגב-0תגובה ענינית על האתגר שהעלתי לכבודך בתגובה 126,אין לך

        panacea , 11/07/09 23:33

        זה מראה על רמת הקשקשנות שלך. לא מסוגלת לענות ישישרות לשאלה נוקבת.אבל בלגדף ולהקניט את גדולה!

  • 128.

    למה לא קרבי? (ל''ת)

    אורי, 11/07/09 16:12

  • 127.

    יאיר,שיהיה בהצלחה וגיוס קל! (ל''ת)

    מירב, 11/07/09 13:42

  • 126.

    ל SHOSHLEVI: מקווה שלמדת שיעור קטן: קל מאוד ללכלך על הזולת

    panacea , 11/07/09 12:27

    אני לא באמת מכיר אותך,ולא מעניין אותי ביכלל מי את.
    אבל, תודי שהצלחתי להרתיח את דמך ולגרום לך לתסכול רב.
    עכשיו, חשבי בעצמך: כמו שקל להכפיש אותך, קל להכפיש את שרה ואת ביבי.
    למה ביבי ושרה צריכים להוכיח תמיד שאין להם אחות? לפי אותו הגיון, את צריכה להוכיח שאין לך אח בשוק הכרמל ניסית לסדר לו בסטה.
    לגבי טענותייך נגד הזוג נתניהו:א) אם יש לך ראיות לאחר ש"בדקת" את העיניין, נא לפנות לגופים המוסמכים לטפל בכך באופן פורמלי, אחרת את מועלת בתפקידך האזרחי.
    ב) גם אילו טענותייך היו נכונות, חובתך היא להעלותם בלשון המכבדת במעט את משפחת נתניהו, הביטויים והכינויים בהם השתמשת ראויים לשימוש אצל אנשים חולים ותוקפניים (השתמשתי כמעט בביטויים ברמה של ביטוייך על מנת שתפנימי זאת).
    חשבי על זה לפני ההתלהמות הבאה שלך.
    שבת שלום.

    • ..ניצחת...אתה מרגיש עכשיו גבר....אולי זה מחפה על משהו אחר ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 22:56

      • וואו! איזה ניתוח מבריק! היתי מציע לך לשאול את....ך (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 23:22

  • 125.

    יחסית לבנים של אולמרט זו התקדמות. בנו של רוה''מ הבא יהיה במודיעין, זה ש

    אבולוציה, 11/07/09 11:23

    זה שלאחריו בנ''מ, אח''כ בתותחנים, בשריון, בחי''ר, במג''ב, בגולני, בגבעתי, בצנחנים, ובשנת 2212 יהיה בן של רוה''מ בסיירת.

    אבולוציה.

  • 124.

    שוש לוי..כשאני רואה את גמליאלי ובלילא בכנסת...סימן שהידרדרנו חזק.... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 11:02

    • What can i do?! i'ts not in my hands! i give up! (ל''ת)

      shoshlevy , 11/07/09 15:00

      • בכל זאת..אשמח לקרוא את תגובותייך...את אשה נעימה.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 15:50

  • 123.

    כל הכבוד יאיר. שירות נעים !!! (ל''ת)

    רן, 11/07/09 10:47

  • 122.

    התקשורת עושה שירות טוב לביבי שיורדת גם על בנו. ציפי מדרדרת עוד ועוד (ל''ת)

    כתוצאה מכך ., 11/07/09 10:45

  • 121.

    הלווווווווווו

    ליזה , 11/07/09 10:29

    שכחת את בתו הבכורה!!!!
    לביבי יש בת בכורה שהוא מתעלם מנוכחותה
    והילד הזה שבתמונה..דומה על בחילה לאמו המכוערת

    • תתבייש לך. מה השנאה הזו ? מה הילד הזה הזיק לך פעם ?? היכן המצפון ? (ל''ת)

      אזרח, 11/07/09 10:44

    • ..חחח....ענק... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 10:59

      • ברווז, מה ענק בנסיוןו בוטה להעליב על רקע מראה אישי? תת-רמה (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 12:28

        • מי אתה שתטיף מוסר..קראתי תגובות עלובות שלך...אפס.. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 15:48

          • אבל קראת גם תגובות טובות שלי-שלך כולן תת-רמה. (ל''ת)

            panacea , 11/07/09 21:31

            • אתה איש עם אגו גדול...אבל בעצם איש קטן... (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 11/07/09 22:59

              • וואו! ממך זו ממש מחמאה (ל''ת)

                panacea , 11/07/09 23:24

    • לליזה המכשפה המבחילה!!שקרנית!!! הילד חתיך וגם אמו שווה

      אחת שיודעת, 12/07/09 22:01

      דווקא נועה האחות הגדולה היא הכבשה השחורה! היא המכוערת היחידה במשפחה!!!!

  • 120.

    שלא יפצע חלילה מנפילת מיקרופון על בהונותיו... (ל''ת)

    קל''ב קרבי...עאלק..., 11/07/09 10:25

  • 119.

    ליאיר יש פרופיל נמוך אחרת היה כמו אביו ולא כמו השמאלנים שבורחים להודו (ל''ת)

    שרוליק , 11/07/09 10:16

  • 118.

    אין ספק שאכן ''עבד'' למחייתו...בונים לו רזומה יפה הרי בהמשך יצניחו אותו

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 11/07/09 08:35

    אין ספק שאכן ''עבד'' למחייתו...בונים לו רזומה יפה הרי בהמשך יצניחו
    אותו בכנסת אז זה מזכיר את הנסיכים החמודים של בריטניה שדאגו לצלמם
    מנקים בית שימוש או ידידנו בן גוריון עם פוזה של מעמיס חציר לכבשים
    , מוכר, יש מי שלא נולד אתמול,גם נערי בן גוריון ומיודעינו פרס בתוכם,
    נשלחו ל3 חודשי קיטנה גרו בצריף עבדו קצת למצלמה, שיהיה סיפור
    יפה

  • 117.

    שיהיה בהצלחה בגיוס

    semsem20 , 11/07/09 07:52

    איזה רוע לב יש לטוקבקיסטים
    מה אכפת לכם לאן הוא מתגייס?אתם הכותבים הייתם קרביים?אני לא בטוחה אולי מכרתם ופלים בשקם...אל תחשבו שדוברות זה דבר קל .תפקיד מאוד קשה ואחראי . מוטלת על כתפיו אחריות לאומית אז ת]פסיקו עם הקשקשת ותאחלו ליאיר הצלחה בתפקיד!.

  • 116.

    בהצלחה ליאיר לרגל גיוסו לצהל תמונת יאיר עם משפחתו ושומרי ראש בשנת 97

    tshak , 11/07/09 06:59

    לכל המעניין לראות את תמונתו של יאיר ומשפחת ראש הממשלה נתניהובשנת 97 בחוף הים בקיסריה מוזמן לעיין באתר של דה מרקר קפה בבלוג של יצחק רחמני אפשר להיעזר בגוגל לפי השם...

  • 115.

    הבן של ציפי לבני התגייס לצנחנים ב 19-11-2008

    אמת מערוץ 7 תצמח, 11/07/09 06:28

    אני מתאר לעצמי איזה תגובות מכוערות היו אם הבן שלה היה מתגייס לדובר צה''ל.
    ככה זה אצל הביבונים.
    מה שמותר לליכודניקים אסור לאחרים.
    ותמיד מהללים את ביבי שהיה בסיירת ונפצע בידו כשהחליק במבצע סבנה.
    ואף אחד לא מזכי את ציפי ששירתה במוסד.

    • שכחת להזכיר שהאח של ביבי נהרג במבצע אנתבה (ל''ת)

      לשמאלני, 11/07/09 06:37

    • בתור אחד שמכיר את המוסד

      דני, 11/07/09 10:57

      אני תוהה בדיוק מה ציפי עשתה שם, אם היתה לוחמת באחת היחידות המצעיות כל הכבוד, אבל אם לא אז היתה עוד אחת מעשרות הפקידים שם שלא מתקרבים לקרסוליהם של לוחמי היחידה, ועם זאת קוצרים תהילה בחסות השם של המוסד.

  • 114.

    שיהיה לו בהצלחה, בפנים מאוד דומה לנתניהו

    Avi Ecuador, 11/07/09 06:14

    מעניין יהיה לראות את נתניהו כשהוא בגיל 18, כנראה אותם הפנים.

  • 113.

    בהצלחה ליאיר נתניהו, העיקר שלא תשתה אלכוהול

    אזרח ותיק בלי תיק, 11/07/09 04:42

    ותהיה ילד טוב

  • 112.

    הבנים של אולמרט ועליזה לא התגייסו כלל מבקש הסבר (ל''ת)

    דחוף מהשמאל, 11/07/09 04:40

    • אולמרט היה חבר בלכוד כאשר בניו היו בגיל הגיוס (ל''ת)

      הנה ההסבר, 11/07/09 15:37

  • 111.

    אז מה אם דו''צ מלאה בגייז

    אפשר היה לבחור משהו אחר, 11/07/09 03:44

    גם במודיעין יש לא מעט גייז ומשתלבים יפה.

  • 110.

    הוא לא הבן הבכור של ביבי

    ronigur , 11/07/09 00:15

    יש לו בת מנישואיו הראשונים ששרה דאגה להעלים

    • I rest my case ! (ל''ת)

      shoshlevy , 11/07/09 00:58

  • 109.

    למה לא לתת דוגמה וללכת לקרבי ? (ל''ת)

    קותי, 11/07/09 00:07

  • 108.

    בעוד שבועיים כשיאיר נתניהו מתגייס

    רונן גולדשטיין, 11/07/09 00:03

    כפי הנראה,הציבור הרחב יזכה למנת הארס והרעל מפי בן כספית סימה קדמון,ואולי עוד כמה עיתונאים שהארס מקנן בקרבם אבל הציבור עוד לא נחשף אליהם.
    אני משער שבן כספית יכתוב משהו בסגנון של האבטחה הרבה של השב''כ בבקו''ם,שיצרה פקקים אדירים שהפריעו את מנוחת השכנים בקרית אונו,ואת אובדן שעות העבודה למשק הישראלי בגלל הפקקים שיצרה האבטחה על ראש הממשלה.

    חכו ותראו...

    • ואיזה דברי ארס אתה היית כותב אם הבן של אולמרט היה משרת אצל דובר צה''ל? (ל''ת)

      אתה ושכמותך תמיד ''יותר טובים''. תמיד ''פטריוטים''., 11/07/09 06:02

  • 107.

    כל אחד יכול לבקש להיות בדובר צה''ל לקבל זה סיפור אחר, אז למה צרות עין ו

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 10/07/09 23:32

    נכון,כל אחד יכול לבקש להיות בדובר צה''ל לקבל זה סיפור אחר,
    אז למה צרות עין וקינאה? הוא מתאים ,מיד רואים עליו שהוא דובר
    טוב, במיוחד כמי שנולד בחוג הסילון בקו קיסריה ניו יורק הוא גם דובר
    אנגלית אז הוא פשוט מתאים והשאר מתאימים לעבדות

  • 106.

    משפחת ביבי נתניהו = משפחת פלאוורה!!!כולם פקה פקה דיבורים!!! (ל''ת)

    המשפטן, 10/07/09 23:21

    • בחייך, תן לו לילד לחיות את מה שהוא (ל''ת)

      מה כואב לך?, 11/07/09 06:18

  • 105.

    הוא הגיע לדובר צה''ל במקרה, זה לא פרוטקציה.

    יונית, 10/07/09 22:43

    חחח אל תגידו לי שבאמת האמנתם לזה.

  • 104.

    אולי הכל כשר אבל הייתי מצפה ליותר

    אלון, 10/07/09 21:46

    הייתי מצפה שדווקא במשפחות האצולה של המדינה יתנו דוגמה אישית. הנסיך בבריטניה משרת כטייס מסוקים קרבי. הלוואי שהיה לנו לפחות בן אחד של שמשרת שרות קרבי משמעותי.

    • תעשה אתה מה שאתה יודע ועזוב ת'ילד בשקט

      אתי, 10/07/09 22:39

      הוא לא חייב להוכיח כלום לאף אחד
      הוא עושה מה שהוא יכול וזהו
      איזה עם קרצייה אנחנו

    • איזה שטויות אתה פולט !!!

      אחד שיודע, 10/07/09 23:55

      ישנם עשרות ,בנים של'' שמשרתים ביחידות הכי קרביות שלא כאן המקום לפרטן!!!
      בכל מקרה,בחיל האוויר 90% ''מהבנים של'' משרתים כטייסים אוביחידות סודיות של החיל !!

    • קרבי זה יותר טוב?

      דניאל ל , 11/07/09 00:26

      בן אדם עם שכל יועיל יותר במודיעין

    • הבנים של ג'ומס טייסים, אבל הוא סתם שמאלני (ל''ת)

      למשל, 11/07/09 00:31

    • קצת לב וראליקה

      מיכל, 11/07/09 01:08

      אני מאד מבינה ללב ביבי ששכל אח למה לא לשלוח את ילדו לשדה הקרב
      מאד מאד מאד מבינה
      גם אני בתור הסבא והאבא של הילד הזה לא הייתי חותמת בשום פנים ואופן
      הפחד מחזרה על אירוע הוא מעורר פחדים נוראיים שאסור שיתקיימו במשפחה
      אנשים רשעים כמו 103 כותבים בלי לב ובלי הבנה בכדי לקומם וחבל שכך
      לא חייבים רק לחפש איפה להעיר בחיים
      לפעמים צריך לתת לחיים להאיר
      כמו שיאיר נותן להוריו
      נוסף בלי קשר מדובר בבחור של מאיות בתיכון, מחונן שאישית אני מכירה ואין קשר להוריו בכלל, הוא פשוט היה השפיץ של הכיתה
      אז מין הראוי צה''ל יוכל להשתמש בו גם שכלית וטוב שכך
      יום טוב

    • יכול להיות שלילד אין פרופיל קרבי לא כל אחד גלדיאטור!

      אריק, 11/07/09 02:16

      ובקשר לנסיכים הבריטים הכל פוזה הם סמל אף אחד לא ישלח אותם לקרב.

      • טעות בידך

        דני, 11/07/09 11:12

        הנסיך הארי היה בקרב באפגניסטן.

        אין לי מה לאמר לגבי יאיר, יכול להיות שבאמת אין לו הפרופיל הנחוץ לשירות קרבי. ועם זאת אני חושב שזה מסמל משהו שהאבא היה מטכ''ליסט ובנו חייל ביחידה כל כך שולית כמו דובר צה''ל. זה עצוב ומסמל מה שמתרחש בחברה שלנו. בימים עברו ילד כזה היה הופך עולמות כדי לפחות להתגייס לשיריון או ליחידה אחרת שהיתה משממרת במעט את הקו המכובד של דוד ואביו, היום הוא הולך לשחק בתקשורת. נו מילא, יש עוד בן.

        קצין במיל ביח מובחרת.

    • הבן של ציפי לבני, הבנים של ג'ומס (ל''ת)

      הנה, 11/07/09 15:39

  • 103.

    דרושה בקרת ספאם נגד חפרנים מתוסכלים (ל''ת)

    aviufo , 10/07/09 21:45

  • 102.

    התגובות המורשעות על יאר לא הוגנות תופעת סידור הגובים לנערים (ל''ת)

    מאזורי, 10/07/09 21:09

  • 101.

    הבעיה זו מראית העין

    אגריפס, 10/07/09 20:58

    הבעיה היא לא זה שהוא לא קרבי. אפשר לתרום הרבה לצבא גם מתפקידים שאינם קרביים. אבל בגלל שיחידת דובר צה''ל נחשבת ליחידה פופולארית בקרב בני נוער היה ראוי שבנו של ראש הממשלה לא ישרת בה. יש מספיק יחידות אחרות בהם ניתן לשרת ולתרום למדינה רבות. לדוגמא: יחידות מודיעין, שלישות, לוגיסטיקה וכיו'. אלו אמנם יחידות פחות נוצצות, אבל מי שמשרת בהן תורם רבות. גם אם בנו של ראש הממשלה הוא האדם הכי מתאים לתפקיד דובר צה''ל, זה לא נראה טוב. בכל מקרה, הביקורת צריכה להיות על אביו שלא מנע את מראית העין, ולא על בנו.

  • 100.

    איפה הימניים שיצעקו על הבן יפה הנפש שלמד במדעי הדשא? חחחחח (ל''ת)

    Mother Superior , 10/07/09 20:48

    • לא קראת עד הסוף ! אני עשיתי זאת, ללא כחל וסרק, ואני ימנית! (ל''ת)

      shoshlevy , 10/07/09 22:07

      • הוא קרא עד הסוף.אבל אפילו הוא לא סופר אותך.את קשקשנית. (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 01:43

  • 99.

    אבא שלח את הבן ללמוד איך לשקר ולעשות ספינים, כדי שיוכל לרשת אותו

    Mother Superior , 10/07/09 20:40

    בכס המלוכה של מרכז הליכוד.

    • מה שלןם אמא שלך? (ל''ת)

      panacea , 10/07/09 22:36

      • טוב תודה, מה שלום פייגלין וכצה'לה? (ל''ת)

        Mother Superior , 10/07/09 23:04

        • שאל את אמא-אגב, אני נגד האנשים שהזכרת, ימניים מדי לטעמי. (ל''ת)

          panacea , 11/07/09 00:22

  • 98.

    יהיה מענין

    ליזה , 10/07/09 20:33

    לראות מה יעשה אביו אם הוא יפול בשבי............

    • לא פייר.... הדבר הנכון לעשות אם בנו של ר"מ נופל בשבי הוא להדיח אותו

      Mother Superior , 10/07/09 20:36

      מתפקידו, לטובת המדינה.

      • אבל הכי קרוב שיגיע להרגשת שבי, זה אם יתקלקל המזגן במשרד של דובר צה"ל (ל''ת)

        Mother Superior , 10/07/09 20:37

  • 97.

    שוש לוי..25 שנה בליכוד לא מוסיף לך כבוד...אולי ההיפך... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 20:28

    • אל תשמיץ! דווקא הצלחתי לקדם כמה נושאים חשובים! (ל''ת)

      shoshlevy , 10/07/09 22:06

      • חוץ מזה - אני בת-ערובה של העקרונות שלי !

        shoshlevy , 10/07/09 22:46

        שלא תמיד עולים בקנה אחד עם הפוליטיקה במתכונתה הנוכחית. עקרונות כמו:
        יושר, הגינות,חוסר מוכנות לשתף פעולה עם הסגנון הנפוץ של :"קשרי הון-שלטון",חוסר רצון לגייס סכומי-כסף גרנדיוזיים הדרושים על מנת להתמודד כפי שצריך בפריימריס. יחד עם זאת, הצלחתי לקדם נושאים חשובים, בעזרת הכתיבה שלי, כמו:
        -הקמת "וועדת בייסקי" לחקירת מפולת המניות הבנקאיות ב -83.
        -הקמת המל"ל בשנות ה-80.
        -חקיקת חוק "הסניגוריה הציבורית".
        -חקיקת "חוק בריאות ממלכתי".
        -הקמת מח"ש.
        -"רפורמת דוברת" בחינוך.
        -זכייה בבג"צ נגד קטל הצבאים ברמות-יששכר בשנות ה-שמונים.
        -בחינה מחדש של עיסקאות-הטיעון בביהמ"ש.
        -הקמת היישובים :"בית-אריה" ו"עופרים" בשומרון.
        -הפחתת הריבית הבנקאית.
        -נושאים מדיניים ונושאי-פנים שונים. תיקצר היריעה.
        וכל זה -בזכות כושר-הכתיבה שלי.
        נכון שלי אישית לא יצא מזה שום-דבר, אבל
        יש לי סיפוק מזה שאני מצליחה לקדם נושאים שיכולים להועיל לציבור, ולקדם את האג'נדה הפוליטית שלי.
        מעבר לזה - חז"ל כבר אמרו -"אין לך אדם שאין לו שעה"!
        אולי גם זמני יגיע!

        בברכה,
        שוש לוי

        • וכן, שכחתי - סייעתי לביבי בבחירות, בשתי הקדנציות! (ל''ת)

          shoshlevy , 10/07/09 23:56

      • האומנם? נא למנות אחד מהם.(חוץ מהבסטה לאחיין בשוק הכרמל (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 00:24

        • אתה מדבר שטויות בטונות! תיזדהה כבר! פחדן! ארנבת! (ל''ת)

          shoshlevy , 11/07/09 00:39

          • חחח, כמה שאת מזיעה~! אני מדיר שינה מעינייך! אבל, באשמתך

            panacea , 11/07/09 01:27

            הפסיקי ללכלך על שרה מתוך יצר נקמנות,ונסלח לך.

            • אני לא מזיעה! אני מדירה שינה מעיניך! אני אומרת רק אמת! אני מצפצפת עליך

              shoshlevy , 11/07/09 01:44

              ! מי אתה בכלל - יבחוש בן שלולית, פוחד להזדהות! אני רגילה ללכת לישון מאוחר! אל תחמיא לעצמך, זה לא בגללך!

              • נראה לי שנגמרו לך הטיעונים אם התחלת לנבל את הפה! (ל''ת)

                shoshlevy , 11/07/09 01:58

                • לקרא לך קשקשנית זה לנבל את הפה? זה טיעון.ואת קוראת לשרה

                  panacea , 11/07/09 12:13

                  בשמות צגנאי-אז אלו כן טיעונים? בחייך.שתי מים ותרגעי.

  • 96.

    כמה צפוי שיגיע ליחידת דובר צה''ל. יש מצב שיש לו פרוטקציה, אני אומר לכם! (ל''ת)

    שיפשוף נעים ושירות קל :), 10/07/09 20:26

  • 95.

    אבא סידר לו ג'וב (ל''ת)

    Mother Superior , 10/07/09 20:21

    • בעוד בני המלוכה הבריטים משרתים בעירק! (ל''ת)

      Mother Superior , 10/07/09 20:34

  • 94.

    מי היה מאמין, בנו של רה"מ הוא יפה נפש ולמד תאטרון בבי"ס למדעי הדשא?! (ל''ת)

    Mother Superior , 10/07/09 20:15

  • 93.

    הבהרות

    shoshlevy , 10/07/09 20:08

    1.מעולם לא ביקשתי מביבי - תפקיד!
    2.המגיב "פאנאייקה" - עושה רושם שהוא טוקבקיסט בתשלום או -מטעם.
    3. הטוקבקיסט "פאנאייקה" מנסה להפחית מעוצמת טיעוניי, בטוקבקבים שהוא פרסם , כבייכול - הסיבה לפרסום הטוקבקים שלי היא -תפקיד. ובכן- לא היה ולא נברא.
    4. אני רואה לנגד עיני רק את טובת: המדינה, הדמוקרטיה,עם-ישראל וארץ-ישראל, וכך אני נוהגת זה כ -25 שנה, בהתנדבות ושלא על מנת לקבל פרס כלשהו.
    5. אני חברה בליכוד זה כ-25 שנה, וחשוב לי מה קורה בתנועה שלי , וכיצד היא מתנהלת.
    אני מקווה שתוכלו לברור את העיקר מתוך הטפל, ולהבחין בטוקבקיסטים בתשלום או -מטעם.

    בברכה,
    שוש לוי

    • שטויות, פאנייקה צודק.בקרוב האסמכתאות. (ל''ת)

      panacea , 11/07/09 00:25

      • "אין הנחתום מעיד על עיסתו!" אידיוט! אתה מעיד על עצמך?! (ל''ת)

        shoshlevy , 11/07/09 00:41

        • שוב יצאת טמבלית.לא שמת לב שיש מגיב בשם פאנייקה? (ראי תגובה 90)

          panacea , 11/07/09 01:30

          בתגובתך שכותרתה "הבהרות" טענת שמגיב זה מנסה להעליל עלייך.
          אז, או שתחליטי כבר, או שתלמדי לקרוא לועזית.(בטח שלבקש ממך להבין לועזית זה כבר יותר מדי).

          • רק לידיעתך - הייתי מורה לאנגלית במשך שנים רבות! והטמבל הוא -אתה! (ל''ת)

            shoshlevy , 11/07/09 01:46

            • עכשיו מובן למה התלמידים נכשלים. (ל''ת)

              panacea , 11/07/09 12:14

  • 92.

    עבר את מבחני המיון לדובר צה''ל?

    כככ, 10/07/09 19:55

    עבר עם הרבה ויטמין P.

  • 91.

    לפחות הילדים של ביבי בצבא, כל הכבוד למשפחת נתניהו. (ל''ת)

    פאנייקה , 10/07/09 19:33

    • דובר צהל זה צבא? (ל''ת)

      טוחן שמירות, 11/07/09 00:35

  • 90.

    שבועיים לפני לעשות מסיבת גיוס? למה לא חודשיים לפני?

    רפי, 10/07/09 19:22

    היה תפוס ''באולם'' הזה בגלל מסיבות מתוכננות אחרות?

  • 89.

    הוא שתי טיפות מים ''שרה'' (ל''ת)

    קייתי, 10/07/09 18:35

  • 88.

    לא זכור לי כזה עליהום כשהתברר שבניו של אולמרט לא התגייסו, השמאל שתק (ל''ת)

    הצביעות של השמאל חוגגת ברמות על, 10/07/09 18:33

    • אולמרט היה בלכוד כשילדיו היו בגיל גיוס. (ל''ת)

      שמאלני בוגד בעמו, 11/07/09 00:59

  • 87.

    כמו שאומר הפתגם: התפוח לא מדבר רחוק מהעץ

    הכל דיבורים, 10/07/09 18:27

    למה לעשות אם אפשר לדבר?

  • 86.

    אם בארזים נפלה ג'ובניקיות, מה יגידו אזובי הקיר? (ל''ת)

    הטובים לבניהו? או הטובים לטייס?, 10/07/09 18:21

  • 85.

    מה הפלא אצל אשתו של ביבי ההשתמטות מצהל קיימת (ל''ת)

    השתמטולוגים, 10/07/09 18:10

  • 84.

    הבן של ... יאחוז בעט במקום בשלח !!!!!! (ל''ת)

    ככה זה כשאמא מנהלת את המדינה, 10/07/09 18:09

  • 83.

    מה הפלא.....שרה אמרה קל'ב , ביבי אמר כן ..וזהו (ל''ת)

    יותר טוב דוברות , מאשר למכור בפלים בקנטינה.., 10/07/09 17:49

    • אם הבן מדבר כמו האבא...

      בר כנען , 10/07/09 19:08

      אז כול הכבוד. לא צריך לנגח את ההורים בגלל שהוא הולך ליחידה האמורה. רק שיהיה בריא

  • 82.

    נתניהו שיכל אח ומותר לו מוסרית להפנות את בנו לשרות ג'ובניקי.

    אבל השמאלנים לא מתגייסים בכלל, 10/07/09 17:40

    השמאל הצבוע תמיד רצה שאחרים יעשו לו את העבודה. אבל הם: פצפיסטים, עדינים, חלשים
    , שבריריים . נרשמו ללמוד קולנוע בניו יורק והמילגה בקרן רבינוביץ' כבר מחכה אך להתגייס לגבעתי?????? חלילה וחס

    • nu beemet

      kukia, 10/07/09 20:32

      live him alone now, complains regarding combinas can be raised later
      his dad lost his brother, so he has the justification
      and maybe he is gifted as well

    • גם נועם שליט שכל את אחיו במלחמת יום כפור (ל''ת)

      זכרון, 11/07/09 01:00

    • לידיעתך

      דני, 11/07/09 13:55

      בתור קצין במיל ביח' מובחרת ולמען האמת באחת הטובות ביותר המדינה אצלנו היו הרבה שמאלנים ודתיים, וכמובן גם ימניים. בקיצור, אם אין לך מושג ולא היית באחת היחידות הנ''ל אל תקשקש בקומקום.

      שמאלנים, כולל אותי, תורמים בדיוק כמו כל אחד אחר במטכ''ל, בטיס, ושאר היחידות.

    • לכן גם ביבי הגיבור ברח ללונדון במלחמת לבנון 2 ? (ל''ת)

      בריחה מוסרית, 21/07/09 12:34

  • 81.

    חטיבת דובר צהל ?

    יוחזר בילדד, 10/07/09 17:05

    חטיבה? 3 גדודי דוברים? 9 פלוגות?


    ''...שצפוי להתגייס בעוד שבועיים לחטיבת דובר צה''ל לאחר שעבר את מבחני המיון ליחידה''

  • 80.

    למה לא קרבי כמו "אביב גפן?" (ל''ת)

    קיקו , 10/07/09 16:58

    • לא הייתי ישן בשקט אם אביב גפן היה צריך לשמור עלי. (ל''ת)

      טוחן שמירות, 11/07/09 15:44

  • 79.

    דובר צה''ל - יחידה ל''בנים של...''

    שונא קומבינות, 10/07/09 16:58

    נמאס מהמושחתים

  • 78.

    הוא לא בקרבי כדי שלא יהיה יעד לחמאס בגלל שהוא בנו של ר"המ... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 16:51

    • קישקוש! - כל החיילים וכל האזרחים במדינת-ישראל הם יעד של החמאס! (ל''ת)

      shoshlevy , 10/07/09 18:53

  • 77.

    הבן של החבר שלי מאד מוכשר ומאד רצה לשרת

    בוקסר , 10/07/09 16:33

    בדובר צהל...אבל הוא לא ...למה?

    • אם הבן דומה לאבא - אז הוא יהיה בסדר גמור ... (ל''ת)

      תן צ'אנס, 10/07/09 16:38

    • למה הוא הבן של גלובוס במקרה? (ל''ת)

      זכרון של פיל, 11/07/09 00:37

  • 76.

    סוף סוף כתבה יפה! (ל''ת)

    solsam , 10/07/09 16:26

  • 75.

    זה גבר!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    solsam , 10/07/09 16:22

    • לא..היא בחורה בת 27...וחמודה....היא הרבה במדור הרכילות.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 16:24

      • בעצם...אולי אתה צודק... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 16:25

  • 74.

    היי יש כאן חברה חדשה ממדור הרכילות....עמיתוש...ברוכה הבאה (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 16:21

    • היא בתגובה 61 (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 16:23

  • 73.

    ''עבר את המיונים לדובר צה''ל''

    רועי, 10/07/09 16:16

    נתניהו נכשל בחינוך בניו, כל בן של סלב הולך לדובר צהל או גלי צהל. לך לקרבי נמושה

  • 72.

    יום אחד פגשתי את סבו ליד מדף הלחמים בסופר

    למד צניעות מסבו, 10/07/09 15:37

    במושבה הגרמנית ושאלאני שאלה ,ועניתי תשובה וחייך בצניעות ,והודה לי ולא סיפר מי הוא.

  • 71.

    שיהיה בהצלחה! (ל''ת)

    אבי דויה , 10/07/09 15:26

  • 70.

    בטח, למה שילך לקרבי? היום לקרבי הולכים הרוסים ותושבי הדרום לא האליטות

    קרח9, 10/07/09 14:56

    מעניין איך הוא הגיע לדובר צה''ל? האם ביבי-שוק הפעיל את קשריו? לאאאאא סתתתתםםםם מה פתאןםםםםםםם. קשריםםםםם? בחיים לא. ביבי הרי צדיק לא רמאיייייי בלופררררר.

  • 69.

    מדוע אף מגיב אינו מתייחס

    אביגדור גלאון, 10/07/09 14:51

    לשירות הצבאי של בני שרי ש''ס.
    לא יפה לעסוק רק בבני אולמרט.

    • הבדל

      אבי קרן, 10/07/09 19:00

      יש הבדל. שרי שס משתמטים מוכרים, נתניהו נגד השתמטות. איך ייתכן שבנו בעל הכושר הקרבי הגיע לדובר צה'ל של אבי בניהו, שנתניהו ביקש ממנו לבוא להיות דובר שלו? ומה על זה שהוא מגיע לצה''ל עם מאבטח? למה לא עם מטפלת? ואם כבר לא קרבי 0 מדוע לא בבאר שבע או באילת? מושחתים נמאסתם.

  • 68.

    עד מתי ישתמטו מצה"ל הקיבוצניקים מוצצי התקציב הציבורי אני שואל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/07/09 14:31

    • ''הקיבוצניקים מוצצי התקציב הציבורי'' הם חלק נכבד מהנח''ל והקרביים בפרט

      שלא לדבר על טייסים. המשתמטים הם אנשים מסוגך., 10/07/09 16:00

      על סמך איזו סטטיסטיקה קבעת את העובדה הלא נכונה והמשמיצה הזאת? על סמך שנאת חינם של דרי הקיבוצים?

      בקיבוצי בלבד, יש שבעה טייסים (שניים כבר מבוגרים ואינם משרתים), ורוב בני ה-18 מתגייסים לשנת שירות ולאחר לכן לנח''ל או לכל חיל קרבי אחר, היחידים שאינם מתגייסים היו בעלי בעיות רפואיות, וגם הם נאבקו עם הצבא ובסוף שירתו שנתיים כמתנדבים.

      אז על איזו השתמטות אתה מדבר?

      • תשאל את שאבי איפה הוא שרת ?אם בכלל! (ל''ת)

        ששון מהמועצה, 11/07/09 01:02

    • בזכותנו אתה עובד בעיריית אום אל פחם (ל''ת)

      קיבוצניק, 10/07/09 16:39

      • ...חחח....ענק... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 10/07/09 20:42

    • נבלה סרוחה! קיבוצניקים לחמו ונהרגו במלחמת לבנון השניה .

      נהריה, 11/07/09 00:40

      כלב כפוי טובה.

  • 67.

    כנראה שגם בארץ בעלי המעמד ישארו עם עור שאינו שזוף! רפובליקת בננות! (ל''ת)

    רוברט, 10/07/09 14:28

  • 66.

    דובר צה''ל.. אני בטוח שלילד יש פרופיל 97

    פרוספר, 10/07/09 14:24

    ואם לא, הוא בטוח הוריד.. שאתה הבן של ראש-הממשלה אף אחד לא שואל שאלות.
    כל אחד אחר עם פרופיל גבוה בחיים לא היה מתקבל לדובר צה''ל, או משהו צ'ובניקי אחר.
    בן-אדם בלי קשרים עם פרופיל גבוה בחיים לא היה יכול להתקבל לשם, לא משנה כמה הוא יתחנן.
    בזמן שאבא שלו ''פועל'' הוא ''מדווח''. והאחרים מתים בשביל המדינה.

  • 65.

    יש לך אבא מדהים

    דוברת אמת , 10/07/09 13:53

    וגם אתה.

    • למה את משקרת לכולנו במצח נחושה? שקרנים ישרפו באש הגהינום. (ל''ת)

      קרח9, 10/07/09 14:57

  • 64.

    גם אמא של גלעד שליט רוצה את הבן שלה בבית (ל''ת)

    לשרה וביבי, 10/07/09 13:47

  • 63.

    אולי הפרופיל שלו נמוך אולי פטרו אותו כי הוא בן למ שפחה שכולה? ולא רק (ל''ת)

    לו יש פרוטקציה, לאשכנזים יש יותר פריוולגיות בצבא!, 10/07/09 13:30

  • 62.

    אנשים רעים

    אלוהים איזה אנשים רעים אתם ..., 10/07/09 13:00

    הבחור מתגיייס תנו לו להנות ותפסיקו לרדוף אחרי המשפחה הזאת .

    פשוט הקנאה יש צרות ין בכל אחד ואחד מימכם שרושם את הדברים המגעילים האלה .
    סה''כ בחור צעיר שמתגייס ומשפחתו מאגנת לו מסיבת גיוס .
    זה שהוא בן של ראש ממשלה זה אומר שאסור לו .
    די פרגנו .

    • בהגדה של פסח דובר על חכם, רשע, ועל עוד שניים שאת כנראה נמנית עליהם (ל''ת)

      תם שאינו יודע לשאול, 10/07/09 13:12

      • טו-אוווווב (ל''ת)

        Mother Superior , 10/07/09 20:03

        • נו, אם זה עושה לך טוב...כל מילה מיותרת. (ל''ת)

          panacea , 10/07/09 22:42

    • מישפחה כן האב הרס למדינה (ל''ת)

      עמיתוש, 10/07/09 13:16

    • ראש-ממשלה זה תפקיד מחייב בישראל! הוא חייב לתת דוגמא אישית!

      shoshlevy , 10/07/09 13:59

      אין לנו בעיה עם מסיבת-הגיוס שלו! יש לנו בעיה עם העובדה ששרה נתנייהו חושבת שהדם של הבן שלה ושלה יותר כחול מהדם שלי ושלך ושל בני-המשפחות שלנו שמשרתים בחילות קרביים! הוא בתור רוה"מ היה צריך לתת דוגמא אישית - לבן שלו יש פרופיל גבוה - בבקשה שיתגייס לחיל קרבי, כמו כל צעיר וצעירה במדינת-ישראל שיש להם פרופיל גבוה! ועוד דבר -זה לא עניין של קנאה, העניין הוא שמחר - יגידו כל המתגייסים החדשים שהם אינם מוכנים לשרת ביחידות קרביות, כי אם לבן של רוה"מ מותר - למה שלהם יהיה אסור! הכל ענין של -דוגמא אישית!

      • שוש,תסכולך מביא אותך להיות דומה יותר ויותר לשפתי כהן.

        panacea , 10/07/09 17:45

        מספיק כבר, את גורמת נזק גדול לתדמית שלך ןלא תשיגי דבר.
        לא הספיקו לך הכישורים תלקבל ג'וב? חבל מאוד.
        נסי להרגע.

        • יקירי ! אני לא מתוסכלת ! - אני מוטרדת מאד מההתנהלות של שרה נתנייהו ! (ל''ת)

          shoshlevy , 10/07/09 18:56

          • סיפורי סבתא שוש לוי. (ל''ת)

            panacea , 10/07/09 22:37

            • אני מרחמת עליך! לך מצא לך חיים ותפסיק להטיף לכל העולם! (ל''ת)

              shoshlevy , 10/07/09 23:47

              • יש לי חיים נהדרים, משפחה, עבודה.רדי משרה ומצאי לך גבר. (ל''ת)

                panacea , 11/07/09 00:28

                • יש לי גבר נהדר! ואל תגיד לי מה לעשות! דפקט! (ל''ת)

                  shoshlevy , 11/07/09 00:47

                  • האומנם? מתרוצצות שמועות שאת בלתי נסבלת. (ל''ת)

                    panacea , 11/07/09 01:32

                    • אצלך - זה כבר לא שמועות ! אני כבר מתרשמת לרעה ממך! (ל''ת)

                      shoshlevy , 11/07/09 01:47

                      • אוי! אני באמת נעצב....כ"כ חשובה לי דעתך... (ל''ת)

                        panacea , 11/07/09 12:15

  • 61.

    כרגיל הקיבוצים והשמאל לקרבי הימין הקיצוני לגבעות דוברות (ל''ת)

    איזה מדינה, 10/07/09 12:46

    • במלחמות האחרונות ראינו הרבה לויות של חיילים בהתנחלויות ולא בקיבוצים (ל''ת)

      gilberet , 10/07/09 12:58

      • לא מדוייק, תבדוק את המספרים, הימין פשוט חזק ביחסי ציבור (ל''ת)

        Gilberto, 10/07/09 14:00

        • כשרואים לויה ועוד לויה של מתנחלים זה יחסי ציבור? (ל''ת)

          gilberet , 10/07/09 14:49

    • פשוט בולשיט - הימין הקיצוני הולך לסיירות .בדוק. (ל''ת)

      wtf, 10/07/09 13:02

    • תגיד באיזה מדינה אתה חי? היום חלק ניכר מהקרביים הם נוער דתי ציוני. (ל''ת)

      כדאי להתעדכן. דור הכיפות הסרוגות הוא הקטר המוביל., 10/07/09 13:02

    • הנה שקר טיפוסי של השמאך, חוזרים עליו עד שמטמינים בו. רא תדרוך על יוטיו

      אזאמרתי , 10/07/09 13:03

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

    • תגובה לא עניינית. הבן של שרה אינו ימין קיצוני. רק משתמט אלגנטי. (ל''ת)

      ראש ממשלת חרטא ברטא., 10/07/09 13:05

  • 60.

    ג''רגון חדש: ''השתמטות אלגנטית''

    פייטר, 10/07/09 12:41

    ד''א: קראתי שמצמידים לו אבטחה, מה זה הבדיחה הזו? הילד חייל כמו שאבא שלו ראש ממשלה, ואמא ,שלו הגברת הראשונה.

    • אתה צודק , פייטר - "פני הדור -כפני הכלב"! (ל''ת)

      shoshlevy , 10/07/09 14:37

    • איזה בורות!!

      miki, 10/07/09 16:16

      מצמידים לו אבטחה, לא כי הוא ביקש ולא כי אבא שלו ביקש. אלא כי הוא בן של ראש ממשלה מכהן. ויש סיכון גדול יותר שיהיה יעד לחטיפה יותר מכל חייל אחר.
      גם לבן של הרמטכל היו מצמידים שמירה, מאותה הסיבה.

  • 59.

    סתם צרות עין של כל המגיבים

    שיר, 10/07/09 12:40

    לפחות הוא מתגייס שלא כמו הילדים המעפנים של אולמרט

    • נכון,כל אחד יכול לבקש להיות בדובר צה''ל לקבל זה סיפור אחר, אז למה צרות

      ##########################################, 10/07/09 23:31

      נכון,כל אחד יכול לבקש להיות בדובר צה''ל לקבל זה סיפור אחר,
      אז למה צרות עין וקינאה? הוא מתאים ,מיד רואים עליו שהוא דובר
      טוב, במיוחד כמי שנולד בחוג הסילון בקו קיסריה ניו יורק הוא גם דובר
      אנגלית אז הוא פשוט מתאים והשאר מתאימים לעבדות

  • 58.

    עניין של ימים והוא קצין מלא קישוטים (ל''ת)

    @@@@@@@@ נפוליאון נפוח @@@@@@@@@, 10/07/09 12:38

    • ותוך 5 שנים ח''כ (ל''ת)

      ותוך 5 שנים ח''כ, 10/07/09 13:04

  • 57.

    עכשיו ציפי ליבני וחבריה יורדים גם לחיי הנער ? מה אין בושה ???????? (ל''ת)

    מני, 10/07/09 12:38

  • 56.

    שרה יאיר כל יום יהיה בבית ! ומה עם גלעד! עד מתי?

    זהבה, 10/07/09 12:36

    הילד שלא ראה אור ש ל ו ש ש נ י ם , ומה את גב' שרה עושה למען גלעד, חוץ מלסדר לבן שלך ג'וב ותראי אותו בכל יום ויום בלי לדאוג הרי מאבטחים אותו.
    שרה אילו החלפת את מש' שליט רק יום אחד היתה מבינה ופועלת למען גלעד !

  • 55.

    יאיר היית חייב ללכת לסיירת מטכ''ל כמו המשפחה שלך

    מושיק, 10/07/09 12:34

    טוב לפחות האח הצעיר יותר יש לי הרגשה שהוא יגיע לסיירת מטכ''ל
    תמשיכו את המסורת המשפחתית על תהיו גובניקים

  • 54.

    למה לדו"צ?! למה הפרוטקציה הזאת?! למה לא לקרבי?! איזו דוגמה אתה נותן

    shoshlevy , 10/07/09 12:33

    לפשוטי-העם , ביבי?!

    מחר - כולם ירצו להתגייס לדובר-צה"ל, ולא לקרבי?! אני מאמינה שלבן שלך יש פרוםיל גבוה, אז למה לא לקרבי?! האם הדם שלו יותר כחול מהדם שלנו?!

    • שוש-מספיק עם ההסטריה שלך-את נהפכת לשפתי כהן ב'

      panacea , 10/07/09 17:47

      ביבי היה סופר קרבי, ואחיו נפל בקרב באנטבה.
      משפחתו תרמה רבות, לא כולם חייבים להלחם בשייטת.

      • אני כלל לא היסטרית! אני מוטרדת וגם אתה -צריך להיות! אם הדמוקרטיה חשובה

        shoshlevy , 10/07/09 19:03

        לך! ואם חשוב לך שמי שיקבע מה איך ומי יהיה האיש שכולנו עמלנו רבות כדי שייבחר - ביבי ולא שרה נתנייהו! היא גורמת נזקים לביבי, לליכוד ולמדינה! חוץ מזה - אם ביבי לחיץ כך בלשכה - מה הפלא שכך הוא מתנהל מול אובאמה?! היכן הנחישות והנחרצות המפורסמות שלו?! תמכנו בו כדי שייאבק למען העם הזה וזכויותיו על הארץ הזאת ולא כדי שיתקפל ויזגזג, כל שני וחמישי! אני תומכת שלו כבר קדנציה שנייה , כך שאם אני מבקרת אותו - הוא צריך לקחת את הדברים בחשבון, לבדוק את עצמו ולתקן - ומהר!

        • סיפורי סבתא שוש לוי שלא קיבלה ג'וב.שמענו עלייך. (ל''ת)

          panacea , 10/07/09 22:38

          • כמה שרה משלמת לך על העבודה הבזוייה שאתה מבצע?! (ל''ת)

            shoshlevy , 10/07/09 23:49

            • כמה את ביקשת ממנה? (ל''ת)

              panacea , 11/07/09 00:29

              • עד שלא תזדהה - אפסיק להגיב לך! נמושה פחדנית! (ל''ת)

                shoshlevy , 11/07/09 00:48

                • מה לא ברור? אני מזדהה בחתימתי,כמו שאת בחתימתך.

                  panacea , 11/07/09 01:33

                  רוצה פרטים נוספים-השאירי טלפון.

                  • תיזדהה בשמך המלא - לא בכינויך! (ל''ת)

                    shoshlevy , 11/07/09 01:49

                    • שמי המלא:SHISHKA LABANE (ל''ת)

                      panacea , 11/07/09 12:17

  • 53.

    היכן הדוגמא האישית,אלא אם כן יש לו פרופיל 64 ופחות

    בושה בושה בושה, 10/07/09 12:26

    חשוב היה לציין עובדה שכזו.

    • היה יכול לשרת בתפקיד תומך לחימה

      הקומבינה חוגגת, 10/07/09 17:02

      אבל למה שיעבוד קשה כשיש לו אבא קומבינטור?

  • 52.

    בהצלחה ילד, אך בממשלת ימין קיצוני צריך הרבה קרביים. (ל''ת)

    חלם, 10/07/09 12:20

    • אם אני לא טועה יותר מלחמות היו אצל ממשלות השמאל (ל''ת)

      gilberet , 10/07/09 14:51

  • 51.

    אין דבר יותר פטתי, עלוב ומעליב מאבא בסיירת מטכ''ל ובן בדובר צה''ל. (ל''ת)

    הבן של נסראללה נהרג בלחימה עם צה''ל ולא היה ג'ובניק, 10/07/09 12:13

    • הוא היה בסיירת רק לרושם ובחילוץ סבנה לא היה בסיכון ששערה תיפול חלילה

      @@@@@@@@ נפוליאון נפוח @@@@@@@@@, 10/07/09 12:38

      הוא היה בסיירת רק לרושם ובחילוץ סבנה לא היה בסיכון ששערה
      תיפול חלילה מראשו אבל הופיע עם תחבושת בכתף כיאה לרמבו
      בסירטי הוליווד עטור סמלים ודרגות, פשוט החליק אחרי שהכל ניגמר
      ונקע את היד...ממש כמו התחבושת המפורסמת לראשו של שרון
      במלחמת יוה''כ שלא היה ברור מה מתחתיה

    • ואח של סאדאת היה טייס שנפל ביוה''כ והבן של פרס טייס לרושם (ל''ת)

      ואח של סאדאת היה טייס שנפל ביוה''כ, 10/07/09 12:41

    • באיזה סיירת היו הבנים של אולמרט? ושל פרס? (ל''ת)

      gilberet , 10/07/09 12:53

      • חמי פרס הבן של נשיא המדינה היה טייס מסוק קרב (ל''ת)

        קרח9, 10/07/09 14:58

      • אולמרט היה חבר בלכוד כשבנו היה בגיל גיוס (ל''ת)

        עובדה, 11/07/09 01:05

  • 50.

    מסיבה אההה

    בובו, 10/07/09 12:13

    אפשר לקבל הזמנה למסיבת השיחרור?
    עדיף באיזה מועדון טוב עם אלכוהול חופשי
    וסיגרים

  • 49.

    אם היה בחור מבריק לא היה לומד במגמת התיאטרון בבית הספר לאמנויות (ל''ת)

    אהוד, 10/07/09 12:11

    • מה הקשר? זה רק מראה שאתה אדיוט (ל''ת)

      שי, 10/07/09 12:20

    • ילד שמנת יכול להרשות לעצמו ללמוד משהו שונה ממדעים מדוייקים (ל''ת)

      מישהו, 10/07/09 18:32

  • 48.

    האבא צנחן,,הדוד ז'ל צנחן,,,,,,והילד חייל שוקולדה של אימה דיילת (ל''ת)

    משפחה לתיפארת מדינת ישראל !, 10/07/09 12:06

    • אתה והמגיבים כמוך, אולי ישם סיבות שיש לו הזכות

      לצנעת הפרט., 10/07/09 12:33

      דווקא בגלל שאבא והדודים הינם יוצאי סיירת.
      אלא מה? נוח לתקוף להשמיץ, אולי אתם צודקים אבל שמשמיצים בודקים.

  • 47.

    יאיר בעל כישורים מעולים לתפקיד בהצלחה (ל''ת)

    גלית פתח תקוה, 10/07/09 11:57

  • 46.

    דווקא מתאים! הרי גם האבא שלו יודע רק לדבר יפה! (ל''ת)

    עמנואל , 10/07/09 11:55

  • 45.

    השאלה היא אחרת כנסו

    קרבי בלי פרוטקציה, 10/07/09 11:51

    למה חוגגים מסיבת גיוס {עם מצגת והכל}למשהו שהולך לחזור כל יום הביתה זה אני לא מבין- פתתי מארץ הפתתיות

    • פתאטי מי שכותב "פתתי".... (ל''ת)

      אפרתוש , 10/07/09 12:09

      • פתאטי \\ פתתי היינו הך \\ אותו דבר

        אבשי קור, 10/07/09 13:02

        במילים ממקור לועזי אין צורה אחידה לכתיבת המילה

    • דווקא כששרתתי בדו''צ הייתי כל שבת שלישית בבית

      תל אביבי, 10/07/09 13:00

      והייתי במקומות הרבה יותר מסוכנים מאלו שרוב חברי החי''רניקים היו.
      אז אם אין לך מושג עדיף שלא תדבר דברי הבל.

      • פיקדת על פשיטות העומק האויב, עוד זבלן שכל. (ל''ת)

        קרבי, 11/07/09 01:07

    • כי מעבר לעובדה שהוא בנו של ראש הממשלה, מדובר בנער, עם

      מה בדיוק פטתי?, 10/07/09 13:01

      רצונות , חברים והורמונים,מספיק עם כל הקטטנויות הזאת,גם לו מגיע שיהיו לו חיים, ותאמינו לי, עם כל מה שאתם נוטים לחשוב, הם לו הכי קלים שבעולם,במיוחד עם כל החשיפה והביקורת שכל אחד מרשה לעצמו, נער, אחרי הכל, הוא בעיקר נער

  • 44.

    ביחידות עורפיות נחשבות כמו הייטק, מודיעין דובר צהל רוב החיילים אשכנזים

    כי המוצא, המצב המשפחתי והכלכלי קובע בשקלול הקב''א,, 10/07/09 11:51

    וזה בדוק שום דבר הוא לא מקרי!

    מעניין כמה חיילים לא אשכנזים משרתים בדובר צה''ל, הייטק, מודיעין ועוד יחידות עורפיות נחשבות....

    המסקנה שבצהל הגזענות חוגגת שלא לדבר על פרוטקציה וקשרים.

    • זה מה שנקרא "רגשי נחיתות". ...

      אפרתוש , 10/07/09 12:10

      מהכרות אישית עם בחורות שאינן "טהורות דם" ושובצו ביחידות עורפיות מובחרות

      • עובדות בשטח עם הוכחות אם יש כמה חיילים לא אשכנזים ביחידות כאלה (ל''ת)

        זה לא אומר שהמציאות בצהל היא לא גזענית!, 10/07/09 12:41

    • סתם לידיעתך: מירי רגב ואבי בניהו לא אשכנזים... (ל''ת)

      תל אביבי, 10/07/09 13:01

      • עם עובדות ומציאות לא מתווכחים זה ידוע שבשקלול של הקבא המוצא

        והמצב הכלכלי והמשפחתי הם חלק נכבד מהציון הכולל., 10/07/09 13:17

        אבי בנהיהו ומ ירי רגב ומה עם הרוב?

        הרוב הוא אשכנזי!! תבדקו ותראו!

        • נכון, אבל יש לו מעט מזרחיים עם פוטנציאל שלא זכו לחינוך הולם

          בין הכיסאות, 10/07/09 17:21

          ולו בגלל שלהורים שלהם לא היה כסף, זמן, השכלה או סובלנות להוביל אותם להישגים האלו, עליהם אני מיצר, חבל

    • נכון לגמרי. האשכנזים ואליטות תמיד מקבלים ג'ובים נוחים בגל''צ ובדו''צ. (ל''ת)

      קרח9, 10/07/09 14:59

      • יש בזה משהו - לי היה הקב"א הכי גבוה שאפשר,אחרי שנה אחת באוניברסיטה

        shoshlevy , 11/07/09 15:35

        סיימתי תיכון בגיל -17 , למדתי שנה אחת באוניברסיטה "מדעי-ההתנהגות", ולימדתי במקביל בכיתה ו' ביסודי, לאחר שנה - התגייסתי, ולא נשלחתי לא לדו"צ ולא לגל"צ. נשלחתי למקצח"ר (מפקדת קצין צנחנים ראשי) ושם הייתי צריכה לשרת, כ"פקידה פלוגתית",זה לא ממש משך אותי, אז בסופו של דבר - שירתתי כ"משקית-טיסות". אבל - מעולם לא הוצע לי דו"צ או גל"צ, ואני ממוצא מרוקאי, הגם שאני עצמי-ישראלית.בשלב כלשהו, ניגשתי למבחני-המיון של גל"צ, (יוסי עבודי היה אז הבוחן), ועם כל העברית הרהוטה שלי, והשנה האקדמית שלי, והבגרות המעולה, והקב"א הגבוה - לא עברתי את מבחני-המיון! וזה, ידידיי-אומר "דרשני"!
        אז כנראה שיש משהו בביקורת שנמתחת כאן, ע"י המגיבים השונים, באשר לאפלייה על רקע עדתי/אליטתי.
        שוש לוי

        • אז לא רק בליכוד קיפחו מאותך? גם בצבא? באמת החת צריכה להיות מינימום

          panacea , 12/07/09 16:04

          רמט"כל.וזה מתקשר להצהרתך החד-משמעית: אין הנחתום מעיד על עיסתו...הצחקת אותנו.
          בקיצור: את כישלונותייך האישיים אל תתרצי בקיפוח מכל הצדדים, הסיבה הרבה יותר פשוטה.

  • 43.

    באנגליה הבנים של דיאנה ז''ל משרתים בעיראק, ואחד מהם טייס ברויאל א''פ (ל''ת)

    שרה ביטחון, 10/07/09 11:40

    • הבן של דיאנה גם התחפש לנאצי

      שי, 10/07/09 12:22

      נתניהו ואחיו יונתן ז''ל שירתו כקצינים בסיירת מטכ''ל

      • נכון, החיים מורכבים. ועדיין, בני מנהיגים שנמנעים מלהיות בחוד החנית (ל''ת)

        משדרים מסר בעייתי., 10/07/09 12:34

  • 42.

    צהל

    רחמים, 10/07/09 11:37

    עוד ג''בניק היה ראוי יותר אים היה הולך בדרכי אביו ודודו יוני.....

  • 41.

    אבל למה לפגוע ברגשות רבים???

    חילוני אוהב מסורת, 10/07/09 11:37

    אתמול הסתיים צום יז' בתמוז והחלו הימים שבין המייצרים, למה אי אפשר היה לעשות את האירוע במקום אחר ולא במעונו הרשמי של רוה''מ?

    למה ביבי חייב להקשיב תמיד לשרה ולא להגיון

    חוסר רגישות משווע!!!

  • 40.

    עלאק מסחבת גיוס ! מילא היית הולך לקרבי. סידרו לך גיוס לדובר צה''ל (ל''ת)

    קרבי ממר''צ, 10/07/09 11:33

  • 39.

    אותי לא קיבלו לדוברות צה'ל אותי שלחו לקורס טבחים !

    בן המלכה והמלך נתניהו-- והעני בוזגלו, 10/07/09 11:26

    אותי לא קיבלו לדוברות צה'ל כי אני מרוקאי. למרות שסימתי בהצלחה בחינות בגרות בבית ספר תיכון...

    • נכון מאד!!!!! אבל זה לא רק הבן של נתניהו יכול להיות שלו יש פרופיל נמוך (ל''ת)

      והוא גם בן למשפחה שכולה, 10/07/09 13:25

      • הוא לא בן למשפחה שכולה! - אבא שלו -ביבי - בן למשפחה שכולה!

        shoshlevy , 10/07/09 14:35

        וחוץ מזה - יש לו פרופיל 97!

        • יש לו מום שמונע ממנו פרופיל קרבי!!

          חושף אמת, 23/07/09 00:35

          כל אלה שכאילו מכירים את שרה וביבי,
          אתם לא יודעים כלום על הבעיה של יאיר???
          אוטיזם קל.
          אין לו שום פרופיל 97.
          הפרופיל שלו נמוך, אז כל המשמיצים בבקשה לסתום!
          הוא ניסה קודם להתגייס לתיאטרון צה''ל ונדחה, ובעדיפות שניה התגייס לדו''צ.

      • גם גלעד שליט בן למשפחה שכולה , אחי אביו נהרג במלחמת יום כפור (ל''ת)

        זכרון, 11/07/09 00:50

    • כנראה שלא רצו אצלם קוטרים בכיינים (ל''ת)

      טל, 10/07/09 13:44

  • 38.

    למה הוא לא קרבי? האם יש פה פרוטקציה? (ל''ת)

    מפוכח, 10/07/09 11:19

    • יש לך ספקות?! זה הכל וויטמין P ממוחה הקודח של שרה נתנייהו! (ל''ת)

      shoshlevy , 10/07/09 12:36

      • אגב ויטמינים-תשיגי לך קצת ויטמין ש'.את מתחילה להדמות לשפתי כהן

        panacea , 10/07/09 17:51

        שפתי כהן הבהמה חסרת הכישורים אשר הפך לשונא ביבי ומ כפישו בגלל שלא קיבל ג'וב.
        מספיק לך עם זה.

        • יש לי מספיק וויטמין P אם אני רוצה! זה בכלל לא האישיו כאן!

          shoshlevy , 10/07/09 19:17

          במקום להטיף לי ואני לא יודעת מי אתה, כי אתה לא מזדהה, אך אם אתה אחד מאנשי ביבי או מאנשי שרה -תפנה אליהם את הביקורת : ששרה תפסיק להתערב בענייני-הלשכה, ובענייני-הליכוד, ואני יודעת שהתערבה גם בפריימריס, וזה לא מקובל עליי! שתפסיק להתערב! בחרנו את ביבי - לא אותה!
          מעבר לכך - עדיף שהביקורת הקונסטרוקטיבית תבוא מבית ולא צריך לחכות עד שהאופוזיציה תעשה בחומרים האלה שימוש מזיק! זה לא נראה טוב שבנו של רוה"מ לא מתגייס לקרבי, במצב הבטחוני בו שרוייה המדינה. זה שביבי שייך למשפחה שכולה אינו אומר דבר וחצי דבר על הבן שלו! הבן שלו - לשמחתנו- אינו משתייך על משפחה שכולה. צריך לחשוב על הדוגמא השלילית שהוא נותן לכל הצעירים העומדים לפני גיוס, ושמחר יבואו ויגידו שגם הם רוצים לשרת בדו"צ. הביקורת אינה נשמעת רק ממני, ולא אני התחלתי בה. רוה"מ בישראל חייב לשקול בזהירות כל צעד, משום שהוא משמש דוגמא!

        • נראה בעליל שחופש-ביטוי לא קיים בלקסיקון שלך! לא תסתום לי את הפה! (ל''ת)

          shoshlevy , 10/07/09 19:41

          • חופש ביטוי זה לגלות לקוראים שמניעייך הם נקמה מתוך תסכול. (ל''ת)

            panacea , 10/07/09 22:40

            • תזדהה - כדי שאוכל להגיש נגדך תביעת-דיבה! נראה אותך -גיבור גדול! (ל''ת)

              shoshlevy , 10/07/09 23:51

              • תרשמי טלפון ןאתקשר אלייך מייד. (ל''ת)

                panacea , 11/07/09 00:30

                • אין מצב! תזדהה כמו כל טוקבקיסט רגיל! אתה לא מיוחס! (ל''ת)

                  shoshlevy , 11/07/09 00:50

                  • ירדת מהפסים: כל טוקביסט רגיל מזדהה בחתימה שהוא בחר לעצמו! (ל''ת)

                    panacea , 11/07/09 01:35

                    • אתה -מראש לא היית על הפסים! תזדהה בשמך המלא -לא בכינויך! (ל''ת)

                      shoshlevy , 11/07/09 01:50

                      • החליטי כבר,או כמו כל טוקביסט או בשמי המלא (ל''ת)

                        panacea , 11/07/09 12:18

  • 37.

    מוכר בקסטרו= ''עבודה קשה'' ? שיבוא לעבוד בפלחה אז נדבר.... (ל''ת)

    דובדבנציק, 10/07/09 11:18

  • 36.

    ואולי שב''כ אוסר עליו קרבי?

    צ'ומפי, 10/07/09 11:17

    הדבר האחרון שאפשר לומר על משפחת נתניהו שהיא לא נתנה את חלקה למדינה.

    • בדיוק (ל''ת)

      עמיתוש, 10/07/09 11:35

    • אתה מתכוון ששרה עובדת בשב''כ? בחייאת, הבעיה זה החינוך של הדור השני. (ל''ת)

      המסר הובן-למה להיות בקרבי?, 10/07/09 11:43

      • תגובה חצופה ומטומטמת.אפשר לחשוב מעט לפני שלוחצים על SEND (ל''ת)

        panacea , 10/07/09 17:52

  • 35.

    מדוע יאיר לא מתנדב ליחידה קרבית כמו של גלעד שליט (ל''ת)

    דובר צה''ל? כל מעודדים מתנדבים?!, 10/07/09 11:15

  • 34.

    בהצלחה, תזהר בדובר צהל יש המון שמאלנים שלא יתעללו בך. (ל''ת)

    ציונית מתל אביב, 10/07/09 10:58

  • 33.

    זה שהם מתעסקים בזה אומר שהמצב מצוין

    משהן , 10/07/09 10:51

    תארו לכם שהיתה עכשיו מלחמה או לפחות היו נורים קסאמים לשדרות והחיזבלה היה יורה קטוישות לצפון, נראה לכם שהיה להם זמן להתעסק בשטויות האלו?
    דוקא בגלל שהם מתעסקים בשטויות האלו, זה סימן שהמצב כאן טוב, אין מלחמות, אין פגועים, הכלכלה בשליטה, המצב המדיני ברגיעה, ומה שנשאר לעיתונאים להתעסק בו זה, לשכה, שרה, יאיר, מוזיקה, אקשן, ועוד כל מיני שטויות שלא מענינות איש.
    חברה תסתכלו גם על החצי כוס המלאה של הענין.
    סוף סוף יש מנהיגות לעם ישראל.

    • כמה שרה משלמת לך עבור כל טוקבק? (ל''ת)

      עדנה, 10/07/09 11:00

      • תגיבי לעצם הענין, אם היה מלחמה נראה לך שהיו מתעסקים בשטויות האלו? (ל''ת)

        משהן , 10/07/09 11:27

        • אם אתה מוכן לשלוח את בניך לשירות קרבי-כשבני המנהיגים נמנעים מכך, אשריך (ל''ת)

          עדנה, מעצם העניין, 10/07/09 12:18

          • אני שולח את בני לצבא כדי שיגנו עלי ולא על המנהיגים, אבל

            משהן , 10/07/09 12:38

            לדעתי פספסת את עצמם הענין, כי כוונתי הייתה, שאם לתקשורת יש מספיק זמן להתעסק בשטויות, ולאו דוקא בקשר ליאיר אלא גם לשרה וללשכה וכו', זה אומר שהמצב מצוין.
            כיון שלו המצב בארץ היה מתוח מבחינה ביטחונית או כלכלית או מדינית וכו', אין ספק שלא בזה היו מתעסקים.

            • בסדר, הבנתי. אבל צריך להיות רוה''מ אידיוט עם עור פיל כדי לשלוח הבן (ל''ת)

              לדובר צה''ל, עדנה שהבינה., 10/07/09 12:42

  • 32.

    שר'לה דאגה לשיבוץ. ליבני היא הדוגמא למשפחה למופת (ל''ת)

    מיכל, 10/07/09 10:45

    • איך בדיוק? ע''י זה שלא ידעה לשים את האגו בצד ולהצטרף לממשלה ?

      שי, 10/07/09 12:24

      בתקופה חשובה שכזו

  • 31.

    טוב, בהתחלה חשבתי כמו רובכם למה לא קרבי? וממש התאכזבתי

    לא הצבעתי לביבי, 10/07/09 10:41

    מעצם העובדה שהבן מתגייס לדובר צה''ל, אבל,תבינו, הוא בנו של ראש ממשלה מכהן ומעצם זה יהיה נתון לסכנת חטיפה וסחיטה מצד גורמים עויינים, ולך תצמיד מאבטחים, לא ממש פרקטי,ויש עוד עניין רגיש שלא בא לי להכנס אליו, מי שיודע , יודע, ולא, אל תשוו אותו לגלעד שליט, זה לא אותו דבר,

    • מסכימה איתך לחלוטין!! (ל''ת)

      מוריה, 10/07/09 11:20

    • דברי טעם (ל''ת)

      משהן , 10/07/09 11:29

    • אז מה רע בעבודות רס''ר או במטבח, דוברות צריך ? טבחים צריך !! (ל''ת)

      נחמן, 10/07/09 13:09

  • 30.

    זה לא שרות, זו פרוטקציה מהסוג הנחות ביותר. (ל''ת)

    שפתי, 10/07/09 10:37

    • כנראה שאתה השתמטת מהצבא. רק ג'ובניקים לא פגשו דו''צניקים (ל''ת)

      תל אביבי, 10/07/09 13:05

  • 29.

    עניין של ימים והוא קצין מלא קישוטים (ל''ת)

    ##########################################, 10/07/09 10:36

  • 28.

    ביבי מאיים ב''אגרוף הברזל'' בנים של אחרים שילכו לההרג למענו (ל''ת)

    מיכל, 10/07/09 10:30

  • 27.

    זה הכי כייף להיות חייל עשיר כל החיילות סביבך וסביב האוטו שלך (ל''ת)

    א, 10/07/09 10:29

  • 26.

    קצת פירגון!!!

    מאיר רמת אביב ג', 10/07/09 10:20

    תפרגנו להם
    תפסיקו לחפש רע,תחיו את חיים שלכם בשקט
    נמס מהקנאה.

    • שב בבית הקפה מתחת לבית שלך ותשתוק (ל''ת)

      שמאלן צפוני, 10/07/09 13:43

  • 25.

    אותי הכריחו ללכת לקרבי בבק''ום וכל בן של או סלב בגרוש פטור (ל''ת)

    מדינה קקה, 10/07/09 10:15

  • 24.

    חטיבת דובר צה''ל ? מה זו סיירת מטכ''ל חדשה ? מה עם גולני נערה שכמותך?

    אפללו מירוחם, 10/07/09 10:14

    אז זהו,
    יש לנו ראש ממשלה ששולח את בנו להיות יחצן ( כי זה מקצוע העתיד)

    והוא רוצה שאת הבן שלי אני אשלח לגולני ?

    ''הטובים לדובר צה''ל''

    עזר וויצמן מתהפך בקברו.

    הבן של אולמרט יורד
    והבן של נתניהו בדובר צה''ל.

    את הבן שלי אני אשלח לחו''ל.
    שנתניהו ישכור חיילי רגלים מתאילן שישמרו על סלע קיומנו.

    בוווווווזז

    • וחשבת אולי שהוא לא יכול להגייס לקרבי בגלל האבטחה שלו???

      רחלי, 10/07/09 11:14

      אם יש לו מאבטח צמוד כל פעם שהוא יוצא לשחק כדורגל אל איך הוא יוכל להילחם ככה??? חוצמיזה שתחשוב לעצמך שבטח יהיו אז נניונות לחטוף אותו וזה הדבר אחרון שחסר עכשיו למדינת ישראל,,,
      אז תחשבו לפני שאתם מלכלכים סתם ותהיו בשקט!!

      • א זאת בעית אבטחה, המטבח המקום הכי בטוח !!! (ל''ת)

        אפללו מירוחם, 10/07/09 13:11

      • את ממש מדברת שטויות

        דני, 11/07/09 11:06

        אני לא כאן כדי לנגח אותך אבל אין שום בעיית אבטחה, יש המון יחידות קרביות בהן משרתים בנים של ללא כל בעיה. כמו כן היו בעבר כבר לא מעט בנים של, כולל של ראשי ממשלה, ששירתו כטייסים, סיירים, ולוחמים.

        מעבר לכך אין מקום מאובטח ובטוח מאשר בתוך פלוגת טנקים או פלוגת חי''ר.

        יש טענה אחרת שאומרת שבן של ראש ממשלה לא צריך להסתכן כיוון שחטיפה שלו אינה שקולה לחטיפת חייל ''רגיל''. אני לגמרי לא שותף לדעה הזו, יש חשיבות עליונה לכך שכולם כולל ילדים של אח''מים יתגייסו וישרתו בכל יחידה בהתאם לפרופיל והיכולות שלהם.

        לראיה, ראי את שני נסיכי אנגליה, שניהם התגייסו ליחידות מפוארות וישרתו עם פשוטי העם. זוהי דוגמא

  • 23.

    למה לא לקרבי. לא נראה חלש.. נכון ביבי, שהאחרים יקריבו את חייהם?

    מיכל, 10/07/09 10:12

    שהאחרים ימותו?

    שתעוף כבר מהשלטון שקרן ודמגוג

    • חצופה שכמוך.

      איילת, 10/07/09 11:38

      בורה. ביבי כבר שילם באח אחד. חצופה.

      • דבר נוסף

        זאב, 10/07/09 12:04

        הרי לא מצוין היכן הוא ישרת. כבר פסלו את הבחור .גובניק טבח וכולי. מדוע לא נחכה ואחר נפתח פינו. הישראלי זה עם מניאק שמשמיץ ללא הוכחה

      • איילת, האם גם לך שרה משלמת? (ל''ת)

        צ'טערת, 10/07/09 12:37

      • החוצפנית האמיתית היא -הוד מעלתה המלכה שרה נתנייהו !

        shoshlevy , 10/07/09 15:03

        אנחנו קרענו את ה... בבחירות, כדי שביבי ייבחר, ועכשיו - לרוע המזל - היא זו
        שנותנת את הטון בלשכת-נתנייהו , במשרד-רוה"מ וגם - כנראה- במדינה! היא החוצפנית האמיתית בסיפור הזה - הוד מעלתה - המלכה שרה נתנייהו!

        • זה שקרעת את הת...הגדול שלך, לא נותן לך זכות לכנות את גב' נתניהו בכינוי

          panacea , 11/07/09 00:33

          גנאי.קצת כבוד ודרך ארץ לא יזיקו לך, נראה שעקב לשונך המלוכלכת לא קיבלחת את הג'וב אליו התחננת.

          • אני מצפצפת עליך ועליה! מי אתה בכלל שתטיף לי מוסר?! נפולת-נמושות! (ל''ת)

            shoshlevy , 11/07/09 00:52

          • תזדהה כדי שאוכל לתבוע אותך תביעת-דיבה!אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך! (ל''ת)

            shoshlevy , 11/07/09 00:55

            • חחח-לחוצה,מה? מצפצפת על גברת נתניהו? מי את בכלל? עסקנית סוג ז' (ל''ת)

              panacea , 11/07/09 01:36

              • אני לא לחוצה בכלל! ואם אני עסקנית סוג ז - איך זה שביבי שלח לי מיילים?! (ל''ת)

                shoshlevy , 11/07/09 01:53

                • אז פתאוןם זה בסדר ששרה הורתה לשלח לך אמיילים? (ל''ת)

                  panacea , 11/07/09 23:31

              • ועוד דבר - מי שאני לא אהיה - אני טובה ממך פי עשרת מונים! (ל''ת)

                shoshlevy , 11/07/09 01:55

                • נראה לי שאתה בכלל -פיקציה! אתה לא קיים באמת! רק במרחב הסייברי! (ל''ת)

                  shoshlevy , 11/07/09 02:00

                  • חחחה, לחוצה! מי זו שאמרה שאין הנחתום מעיד על עיסתו?

                    panacea , 11/07/09 12:20

                    עכשיו את מעידה על עצמך שאת טובה ממני עשרות מונים?

      • וגם נועם שליט (ל''ת)

        זכרון, 11/07/09 00:53

  • 22.

    לדעתי הבן צריך ללכת בעקבות אביו לסיירת מטכ''ל (ל''ת)

    אני את בניי שולח לסיירות או לצנחנים .כך חונכתי, 10/07/09 10:05

  • 21.

    נמאס מהפרוטקציונרים.הבן שלי הולך לקרבי,הבן של שרהל'ה מוגן! (ל''ת)

    אמא, 10/07/09 10:02

  • 20.

    הוא לפחות יהיה מוגן באיזה משרד (ל''ת)

    מה עם גלעד שליט???????, 10/07/09 10:01

  • 19.

    לפחות בליכוד שלא כמו בקדימה הבנים של מתגייסים

    blabla11 , 10/07/09 09:56

    רק במפלגת קדימה פותחים בשתי מלחמות בזמן שהבנים והבנות שלהם משתמטים ומבלים בחו"ל.

    • באמת??? ליחידת דובר צהל??? ואבא שלו ישלח את בני הלוחם להלחם??? (ל''ת)

      ג, 10/07/09 10:06

    • שני הבנים של לבני בקרבי

      דני, 10/07/09 10:11

      אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך

      • הוא התכוון לאולמאט (ל''ת)

        beetle, 10/07/09 10:49

  • 18.

    אל דאגה, יאיר יהיה מוגן מליפול בשבי כמו גלעד שליט (ל''ת)

    הכל פרוטקציה, 10/07/09 09:53

  • 17.

    מזל טוב יאיר. בהצלחה חמוד (ל''ת)

    אבי, 10/07/09 09:49

  • 16.

    תזכירו לי איפה שירותו הבנים של אולמרט? אגוז? מטכל? מסתערבים? צנחנים?

    יוסי, 10/07/09 09:45

    הם שירתו בכלל???

    לא שמענו את מקהלת העיתונאים המתחזים לכלבי השמירה, וכל מה שנשאר מהם זה כלבים בלי שמירה.

    איפה הייתם טוקבקיסטים צבועים שכמותכם?

    שנאתכם לראש הממשלה בנימין נתניהו העבירה אתכם על דעתכם.

    • היינו בחופש

      אל תגיד צבועים, 10/07/09 10:19

      היינו בחופש באנטליה ולכן לא כתבנו. אז אל תגיד צבועים לפני שתברר את העובדות.

    • אולמרט היה בליכוד כשבניו הגיעו לגיל צבא. כך שטענתך לא נכונה (ל''ת)

      אלי, 10/07/09 11:27

      • ולכן היה במקום ה-31 ברשימת הליכוד....

        מ, 10/07/09 13:06

        תשובתך לא לעניין כי נושא גיוס ילדים של הוא לא ענינו של אף אחד מאשר הוריהם, לעומת זאת פעילותם הבוגרת של בנים של כן צריכים להיות חלק מהמדד של ראש ממשלה...

    • ל-15 אתה צודק הקנאה ?? החולנית מיטריפה אותם.. בהצלחה ליאיר

      ירושלמית, 10/07/09 12:03

      לראש -הממשלה אין רגע דל.. מרכילות זה משהו מחריד?? זוועה מה שקורא פה בכלי התיקשורת.???? חגיגות.. גם על בנו הבוגר והצעיר ?? דיי..... מספיק נמאסססססססס .

  • 15.

    הנושא מאד לא מעניין

    סבא של רוני , 10/07/09 09:35

    את מי זה צריך לעניין? חוץ מאשר את "האוהדת מספר 1 של רוה"מ נתניהו" ניחשתם הג"ב מיה בנגל.
    חסרים לנו המון המון פרטים- כמו איזה כיבוד היה? מה סוג המוזיקה הרועשת? ראפ? רוק? רוק כבד? חשוב איך אפשר ככה סתם לא לציין פריטים חשובים כאלה.

    ולעורך של האתר ] מה זה "עלה על מדים?" מאיזה שפה זה לקוח?
    אולי אפשר לכתוב "ילבש את מדי צהל בקרוב"?
    לא זה נשמע פשוט מדי

    ולגב בנגל- תמצאי נושאים יותר מענינים לדווח.

  • 14.

    תלך לגולני, לגבעתי אולי לכפיר,

    יהודה איש שלום, 10/07/09 09:32

    מספיק שביבי מוכר לנו לוקשים,לא צריכים עוד מוכר לוקשים ממשפחת נתניהו,,,,,,,,,,,,,,

    • למה?השמאלנים של ת''א מתגייסים לגולני ולגבעתי?? (ל''ת)

      קודם שהשמאלנים יתגייסו לקרבי, 10/07/09 10:56

      • מי טען שמשמאלנים לא מתגיסים לגולני ?

        ישראלי, 10/07/09 12:06

        הם כולם בגולני שברחוב שינקין..ובגבעתי שברחוב דיזנגוף

  • 13.

    וזה אמור לעניין אותי כי....? (ל''ת)

    אני, 10/07/09 09:24

  • 12.

    חתיך תעשה לי ילד

    מירי, 10/07/09 09:12

    כאן ועכשיו

    • מהההה זההה חתיייך ....... אני נמסה .... ??? ?? (ל''ת)

      מירי העיוורת, 10/07/09 09:32

      • חבל שהוא העתק של שרה ולא של ביבי

        לא עיוורת, 10/07/09 11:09

        הוא נראה נפוח בדיוק כפי שתמיד רואים איך הג'קט של שרה מתפוצץ עליה באיזור הכפתורים.

        • LOL (ל''ת)

          אילן, 10/07/09 12:12

  • 11.

    עלאק עבר את המיונים... (ל''ת)

    דובר צה''ל, 10/07/09 09:12

  • 10.

    אבל תעזבו את בנו - שיהיה לו בהצלחה באשר יילך. אני מעריכה שתרומתו

    דווקא לא הצבעתי ביבי אבל, 10/07/09 09:10

    בדו''צ תהיה רבה יותר מאשר כחפ''ש רגיל.

  • 9.

    יאירהל'ה

    ליאור, 10/07/09 09:04

    מזל טוב לרגל הגיוס.לשחרר את גלעד שליט

  • 8.

    אולי תניחו לו ולמשפחתו!?!?!?! (ל''ת)

    ????, 10/07/09 09:03

  • 7.

    אבא מכר רהיטים והבן מוכר בגדים (ל''ת)

    רוז מפתח תקוה, 10/07/09 08:47

    • מרשעת כמו סטלין - הבושלשביקים אכזרים ומרושעים חסרי נימוס (ל''ת)

      שבי בלול פוסטמה, 10/07/09 10:57

    • ואת מה? מלצרית בסנוקר? או ראש מערך איסוף באמ''ן? LOL (ל''ת)

      אילן, 10/07/09 12:16

      • אילן המגיב נראה לי שאתה מפגר זקוק דחוף לאישפוז באברבנל (ל''ת)

        רוזנברג יצחק, 10/07/09 17:52

  • 6.

    יהיה שחקן כמו האבא שלו (ל''ת)

    רוזנברג יצחק, 10/07/09 08:43

    • חה חה חה (ל''ת)

      Mother Superior , 10/07/09 19:54

  • 5.

    שיזהר שהעט לא תיפול עליו (ל''ת)

    משטמט חרדי, 10/07/09 08:42

  • 4.

    קרבי הוא לא יהיה (ל''ת)

    דודה של קרבי, 10/07/09 08:38

    • למה קרבי שרה''לה לא מרשה ..גם הוריד פרופיל. הפריירים הולכים לקרבי (ל''ת)

      רוז מפתח תקוה, 10/07/09 08:51

      • כל מילה נכונה

        יוסי, 10/07/09 09:30

        חבל לילד שמנת להקריב את חייו למען המדינה

    • הוא לא השתמט וזה העיקר

      אולי תפסיקו כבר, 10/07/09 13:14

      הוריו יכלו לשלוח אותו ללימודים בחו''ל, לא חסר להם כסף, אבל לא. הוא בחר בכל זאת להתגייס ובתור בן של ראש ממשלה הוא לא יכול ללכת לקרבי מסיבות מאוד ברורות אז תפסיקו עם השטיות שלכם

      • בן של ראש ממשלה לא יכול להיות קרבי???

        להיפך צריך לשמש דוגמא, 10/07/09 13:39

        אז מי ישרת כקרבי הפראיירים??מה זה השטויות האלה.

        • אתה עושה את עצמך או שאתה באמת לא מבין?

          טל, 10/07/09 16:06

          חשבת על זה שהוא יכול לסכן את כל הפלוגה שלו? במדינה כמו שלנו שאפילו לאחרונה פרסמו שם של טייס חדש יחגגו אם הוא היה הולך לקרבי וזה יכול להוות אטרקציה לאויב..

          • מה? הוא לא יורש כתר... אי אפשר לתקוף את דובר צה''ל? לדעתי זה קל יותר

            אורן, 10/07/09 23:59

            אם חו''ח מישהו היה רוצה לפגוע בו אז רצוי שיהיו 100 חיילים חמושים בסביבתו המיידית לא?
            לא נראה לי שעם שדכן וטונר של מכונת צילום יהיה קל לסכל פיגוע...

      • התגובה שלך מביישת כל יהודי-ציוני. והוא ''בחר'' להתגייס? באמת עשה טובה. (ל''ת)

        תתבייש, 11/07/09 16:36

  • 3.

    למה שלא יתגייס לח''ר או קרבי לפחות

    בוריס, 10/07/09 08:38

    י

  • 2.

    תנו לו אותו בשקט, ותעסקו בענינים ששקט ועזבו לכם בלבד!!

    חנה, 10/07/09 08:37

    אמנם בוא בן למשפחה מיוחסת, אבל תנו לו לגדול ולהתבגר ואל תציקו לו ולאחיו.ההתעסקות שלכם בו מזיקה .!

  • 1.

    רוצים לשמוע אותך מנגן בפסנתר.. (ל''ת)

    arie54 , 10/07/09 08:32

    • הוא ינגן בפסנתר ואמא תחלל בחליל ואבא ינגן על העצבים של עם ישראל (ל''ת)

      רוז מפתח תקוה, 10/07/09 08:54