• 143.

    הכתבה הכי טובה שקראתי בשנה האחרונה

    לאון, 30/09/09 21:04

    ואין פה קשר לדיעה הפוליטית שלי. סוף סוף תקשורת שהיא בו זמנית ביקורתית ותומכת.
    מבקרת את ההתנהלות של ראש הממשלה, אך תומכת בו, בהצלחתו והכי חשוב במדינת ישראל.

    וכן, הצלחת ראש הממשלה אשר הולך בדרך של דאגה לאינטרסים של המדינה היא ההצלחה של המדינה!
    גם אם ישנם צעדים לא נכונים בדרך, גם אם ישנן טעויות, היעד אליו ביבי שואף והולך הוא יעד חיובי וחשוב.

    הוא חושב קדימה מבלי להתמקד ביחסי הציבור של היום, ויש לזה מחיר.

  • 142.

    המטקבקים בימין מקבלים תשלום, השמאל פועל מהסיבות האלטרואיסטיות

    נחום שחף , 14/07/09 18:52

    בן כספית:
    "מעריציו של נתניהו ומטקבקי הימין (שכירים ועצמאים כאחד) בוודאי משוכנעים שהנה, שוב, מגיחה לה ממאורתה "שנאת ביבי" המפורסמת. שהתקשורת לא מסוגלת לסבול את הצלחותיו"

    ובן כספית כמובן צודק. שהרי מן הידועות היא שהמטקבקים בימין מקבלים תשלום, לעומת מטקבקי השמאל הפועלים מהסיבות האלטרואיסטיות הטהורות.
    כל אחד יודע שהכסף הסעודי הולך לתנועות הימין, שהקרן החדשה לישראל מממנת את ליברמן וש"ס, את הבית היהודי את הבית הלאומי ואת הליכוד המחזיקים טוקבוקיסטים בתשלום.

    ואלוהי כל הטיפשים יהיה בעזרינו.

  • 141.

    281+140=321 מרבלי שכר. 80% מנתניהו 20% מקדימה.

    אורי...., 13/07/09 07:56

    האיש הנמוך (תרתי משמע ) לא מסוגל לעכל את העובדות. 49% תמיכה בליברמן העמידה אותו פעור פה. הכיצד אחרי כל הרפש ששפכנו עליו מחצית מהציבור מרוצה מליברמן? שאול הנמוך את עצמו. ואת שאר החבטים בו? הם בשכר של שרה נתניהו. ח ח ח.

    • רק בעיה אחת קטנה יש לבן כספית בניתוח המושכל. לוגיקה

      נחום שחף , 14/07/09 18:58

      כל השאר בסדר גמור.
      כאשר שני שליש מהמצביעים היהודים הצביעו ימין, הרי שיש להניח יחס דומה בטוקבק.
      תוסיפו לכך את ברק שהצטרף לקואוליציה, ואנחנו מקבלים רוב מכריע בטוקבקים.
      אבל למה לך בן כספית לטרוח במחשבה מעייפת?

  • 140.

    If Netan-Yahoo is so good

    Romani Ganav, 12/07/09 21:28

    Than why most of his supporters here seem to have a hard time writing anything good about him

    It seems like all they can do is just criticize the writer and Livni

    What a positive way to live

  • 139.

    תסמכו על ביבי . הוא יסדר את כולם ! (ל''ת)

    הפילוסוף תחת שר האוצר הבולע עגבניות רקובות, 12/07/09 16:55

  • 138.

    הסקרים בטלויזיה בערב שבת ארעו לכולם שהליכוד ממשיך להיתחזק (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/07/09 15:04

    • מאז 48 ועד היום העם זה אותו העם המדינה זו אותה המדינה (ל''ת)

      פקק תנועה , 12/07/09 15:11

      • הכלכלה זה אותו הדבר וכך הביטחון מה שהשתנה זה קצב האכילה העצמית (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/07/09 15:19

    • מה זה העברית הזאת ???? (ל''ת)

      אגדיר , 12/07/09 23:34

      • כניראה שאתה לא מבין את הניקרא זו עברית תק'ינה כך ניראת תגובה שממצה את

        פקק תנועה , 13/07/09 08:33

        האמת

  • 137.

    ביקורת, ביקורת, ביקורת. העיקר לבקר!

    פרגמטיסט , 12/07/09 13:18

    עוד לפני השבעת הממשלה בן כספית הכין מספר מאמרי ביקורת על הממשלה, שיהיה מראש. לא 100 ימים של חסד, אפילו לא יומיים. כידוע, אין זה הוגן כלל לבקר אדם או גוף רק עם תחילת תפקידם, אולם בן כספית לא ההגינות בראש מעייניו, אלא הביקורת ממלאת את כל כולו. אולי זה מתסכול, אולי זה סתם דעה קדומה שלו על נתניהו, או אולי נסיון לסייע לפטרוניתו- ציפי לבני. בן כספית מחפש ביקורת, הופך את העולם למצוא קיטרוג. וכשאין משהו משמעותי הוא נטפל לזוטות דוגמת מזכירות נעלבות, טריקות, דמעות ושאר מיני קטנוניות. את העיקר הוא שוכח: יש לנו ראש ממשלה מוכשר מאד, בלי שום השוואה לקודמו או ליריבתו האפרורית מקדימה. מדובר במנהיג רב פעלים ועתיר הישגים. אף אחד אינו מושלם, אולם אין צורך לעשות מכל עכבר הר. וודאי לא בתחילת הדרך. צריך הגינות!

  • 136.

    חרצף תמיד צף על המים ..כך גם ביבי ! (ל''ת)

    אינסטלטור ביוב., 12/07/09 11:01

  • 135.

    הפנים של בנימין נתניהו אומרות הכם - המשך לתגובה 49, כנסו..

    הביטניק מאשדוד, 12/07/09 10:29

    אין כאן עניין של ניהול ואין כאן עניין של הובלת תהליכים בכל הנושאים האפשריים. לפי דעתי מאז שבנימין נתניהו חזר מהפגישה עם אובמה, הוא הפך לאחר. בשיחה ב - 4 עיניים עם אובמה הוא למד לדעת שארה''ב נותנת לצדדים בערך שנתים כדי להגיע להסכם שלום. אם המו''מ ביניהם יוביל להסכמה ולהסכם מה - טוב, ואם לא, או אז ארה''ב בעזרת הקהילה הבינלאומית תכפה כאן הסדר כפי שנעשה ביגוסלביה לשעבר, מקום שבו כל הצדדים נלחמו זה בזה ואיימו על הסדר באירופה.


    הפתרון ידוע -על קרוב ל 100% מהשטח תוקם מדינה פלשתינית מפורזת בצורה כזו או אחרת, אם יהיה צורך כוחות בינלאומיים יערבו לקיומו של ההסכם (חסימת מעבר של כוחות עוינים מהירדן מערבה, שאיש לא ירה טילים וקטיושות לכיוון תל אביב ושדה התעופה שבלוד וכד'). ישראל והפלשתינים יאלצו להתגמש בנושא הפליטים והאחוזים בשטח שיעבור מצד לצד.

    לא סתם האמריקאים מתעקשים על הפסקה מוחלטת של בנייה בגדה. הם חייבים לשדר לצדדים שנגמרו המשחקים, וכפי שהם כופים בעניין ההתנחלויות את רצונם על הצד האחד, כך ייעשו בעתיד במקום שהוא ''בל יעבור'' אצל הצד האחר - למשל בנושא הפליטים או חילופי השטחים.

    בנימין נתניהו מבין שרק נס יוכל לחלץ את ישראל מן הנתיב הזה שהתווה על-ידי האמריקאים. ולכן גם פניו העגמומיים והרציניים שמזמן לא נראו שמחים ועליזים לפחות לא על מסך הטלויזיה, מאז הפגישה עם אובמה - זהו כל הסיפור וכל השאר זניח.

    האמריקאים נחושים הפעם - ky uook or by krook - לנסות ולקדם כאן הסדר ולא חשוב מי יהיה המנהיג של ישראל או של הפלשתינאים. בעוד שנתיים תתחולל רעידת האדמה...

    • הלו תרגע זאת לא תמונה עדכנית . זה מארכיון (ל''ת)

      אגדיר , 12/07/09 23:36

  • 134.

    נתניהו! ושבתקשורת יקפצו... (ל''ת)

    רונן(תועמלן בעד נתניהו מטעם עצמו), 12/07/09 10:19

  • 133.

    נתניהו מדינאי דגול מנהיר רה כשרון ובן כספית פיון של מושחתי קדימה

    איל ארד , 12/07/09 10:01

    קחו את דליה איציק לדוגמא. נהנתנית, המונית, חסרת תרבות מסוכנת לדמוקרטיה. - כך גם בן כספית

  • 132.

    כספית, מתי כבר תבין שאתה במיעוט שהולך ומצטמק

    משהן , 12/07/09 08:49

    העם רוצה את נתניהו, העם אוהב את נתניהו הסקרים מוכיחים את זה, ורק אותך זה לא מענין.
    "מטקבקי הימין (שכירים ועצמאים כאחד)" כנראה שבכל אופן, כשאתה רואה כל כך הרבה מטקבקים מהימין זה עושה לך משהוא, אתה שואל את עצמך, אולי אני טועה והעם צודק? אבל מיד אתה אומר לעצמך, לא, הם שכירים אבל העם באמת שונא את נתניהו.
    מתי כבר תלמד שהעם ימני, כן העם ימני, אוהב את נתניהו, ומה שהוא עושה למען העם והארץ, שלי ושלך.

  • 131.

    תנו לקדימה לקשקש עצמה לדעת. - כל תגובה מיתרת. (ל''ת)

    מיותר מיותר מיותר מיותר מיותר, 12/07/09 08:48

  • 130.

    כספית מאמר מעולה . יישר כוח . (ל''ת)

    העם ., 12/07/09 08:08

    • פתאום קם אדם בבוקר ומחליט כי הוא ''עם'' ומתחיל ללכת (ל''ת)

      ממתי שלושה מנדטים הם ''עם''?, 12/07/09 10:05

      • מאז שראש הממשלה הוא לא עומד בראש המפלגה הגדולה ביותר. (ל''ת)

        כמה שהימין נהנה לעקוץ את מרץ כאילו בזה מסתכם הכל, 12/07/09 12:04

  • 129.

    נתחיל ככה: קדימה מפלגת מושחתים וגנבים שלא עשתה ותעשה דבר למען האזרחים

    ומכיוון שכך אין לליכוד אלטרנטיבה, 12/07/09 07:34

    לאחר שהבהרנו ההקשר שבו אמורים הדברים, אפשר להתחיל לנתח פעילות ממשלת נתניהו. אולי לא מבריקה אבל בהשוואה לממשלה הקודמת זה זהב!!! לגבי המע''ם אני בעד ההחלטה לא לגבות מע''ם על פירות וירקות!!!
    הנאום של נתניהו היה טוב, רק שמאלני ונותן לערבים עוד מדינה ערבית בעיו''ש ללא כל תמורה מצידם, וללא הבטחת מדינת ישראל כמדינה יהודית בחילופי אוכלוסיה ...

  • 128.

    תנו לכזפית לנבוח יש לו עוד 5 שנים עד אז המעיים שלו יתהפכו (ל''ת)

    אגדיר , 12/07/09 05:09

  • 127.

    כל האמת מאחורי הכתבה...

    גדעון, 12/07/09 03:24

    העיתון ישראל היום...

  • 126.

    כספית בולשביק קטן איפה ההיתה בתקופת צמד המושחטים אולמרט שרון (ל''ת)

    התותח, 12/07/09 02:13

    • מה ששרון עשה בשביל ישראל אתה ועוד מליון מטקבקים לא תעשו במליון שנה (ל''ת)

      אזאמרתי , 12/07/09 03:11

      • שרון הרס את ישראל. המושחת נוחר כצמח כבר שנים. (ל''ת)

        איל ארד , 12/07/09 10:02

  • 125.

    הדרך הניבזית של הימין להגן על מחדלי ביבי היא לתקוף את אחד messenger

    D, 12/07/09 02:08

    כספית הוא אחד מהעיתונאים המוכשרים וההוגנים בישראל

    • אין שום מחדל לנתניהו להפך,ומי שמבדר על נבזים..בבקשה הנה קדימה שלך

      אזאמרתי , 12/07/09 03:13

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

  • 124.

    קשה לי לקרוא עיתונאי שנראה לא אובייקטיבי.הפסקתי מזמן לקרוא את בן כספית (ל''ת)

    ירון, 12/07/09 02:05

  • 123.

    ביבי טרם הבטיח מדבקות פלא לכל ילד? (ל''ת)

    ALOS , 12/07/09 01:37

    • כרגיל התגובות המטומטמות של ALOS (ל''ת)

      אגדיר , 12/07/09 05:12

      • ביבי יחלק גם שכל לאגדיר האומלל? (ל''ת)

        בס''ד, 12/07/09 08:01

        • ALOS מתחבא תחת שמות אחרים (ל''ת)

          אגדיר , 13/07/09 01:24

  • 122.

    בוחש ובוחש ובוחש ובוחש ובוחש ובוחש ובוחש...אתה פשוט בחשן בלתי נלאה..

    רסקולניקוב , 12/07/09 01:35

    נראה שבן כספית יכול לזכות בתואר הבחשן הלאומי.פשוט רכלן ופוליטרוק של קדימה במסווה של עיתונאי מכובד עלק...
    רק מעניין , למה אני כמעט לא זוכר את כל הבחישות האלה בלשכה הטהורה ונטולת השחיתות(והמעטפות)של אולמרט.או בלשכה/גילדה/חצר פיאודלית (מחק את המיותר..) של אריק-האתרוג-שרון.
    הרי אתה יודע,בן כספית,שאינטריגות קיימות בכל לשכה ,בטח לשכה לחוצה כמו לשכת ראש הממשלת ישראל.בטח ובטח בשעה שראש הממשלה צריך להוציא אותנו מכל הבורות שממשלת קדימה הפילה אותנו אליהם.
    אז למה אתה נטפל? למה אתה עלוקה? למה אתה ממשיך בכל דרך להשניא את ראש הממשלה הנבחר על הציבור? הרי כבר עשית את זה ב99.לכלכת ולכלכת והפצת שקרים ומניפולציות עד שהציבור התחיל להאמין.
    תן לי לחדש לך משהו, בן כספית.
    הציבור כבר הרבה פחות מאמין לך ולכל עיתונאי החצר של קדימה והשמאל.
    זה לא שאני חושב שנתניהו מושלם.רחוק מזה.
    אבל אני ועוד רבים מהעם הזה כבר יודעים,שכשאתה ושאר עיתונאי השמאל באים בביקורת פסבדו-עניינית על "התנהלותו של" וכו' אתם עושים את זה מתוך שנאה ומתוך רצון להשליט את דעת המיעוט הפרו-פלשתינית שלכם.
    לא עוד!!!
    העם התבגר.
    שילטון המיעוט שלכם נגמר.

    • כספית מושחת מקבל שלמונים ממפלגת השחיתות קדימה - תאמינו לי אני יודע (ל''ת)

      איל ארד , 12/07/09 10:04

  • 121.

    מתי מופז יציל אותנו מכנופיית לבני אדלר כספית (ל''ת)

    די התעייפנו מהם לחלוטין, 12/07/09 01:10

  • 120.

    נקודה למחשבה, שימו לב למשהו מעניין:

    אופיר, 12/07/09 01:08

    הכנסו באתר לכל הטורים של בן כספית

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/gevanew/owa/MORE.OPINIONS?pWriterID=143101

    הבה נבדוק, כמה מהטורים שכתב בן כספית מוקדשים לביבי נתניהו?

    סתם נתון מעניין.

    האם ניתן להגיד כי מפעל חייו של בן כספית לאחרונה עוסק בשנאה?

  • 119.

    מי אמר שאין לנו ראש ממשלה אישה? שרה נתניהו היא הקובעת האמיתית (ל''ת)

    Mother Superior , 12/07/09 01:06

  • 118.

    בן-כספית- פרשן בכיר או הולך רכיל

    אליעד, 12/07/09 01:05

    בן- כספית, בכתבתו זו, עוסק ברכילות זולה ולא מוסיף כבוד לתדמיתה של התקשורת. ייתכן שזו הרמה שהוא יכול להגיע אליה והיא היא שמתאימה ליכולתו העיתונאית והאינטליגנטית. ללכת רחוק יותר- קשה לו. כנראה שאינו מסוגל להשתחרר מקיומה של שרה ולסקר נושאים שבאמת חשובים שנתניהו ועוזריו עוסקים בהם בימים אלה שהם קיומיים למדינת ישראל. חשוב לנו, למשל, לדעת על טיפול בסכנת איראן, במשבר הכלכלי, בסיכויי השלום וביחסינו עם ארה''ב ואיך הממשלה נערכת אל מול שאלת הביטחון הנפיץ בדבולותינו, לרבות נושא גלעד שליט. במקום זה תראו איפ]ה נמצא הפרשן הבכיר בן-כספית ולאן הוא מבקש להביא אותנו. עיתונאים כאלה גורמים לזילות התקשורת והעיתון שמעסיק אותם ולא לחינם השפעתם בבחירות האחרונות הייתה כה מועטה אפילו הפוכה מהצפוי. מנסיוני האישי אני מבחין בעניין הולך ופוחת לקרוא ולהשתכנע מהכתבות ומהמאמרים שמתפרסמים בתקשורת ובכלל זה ב''מעריב'' בעבר שמשה התקשורת כלב השמירה של הדמוקרטיה והשפעתה הייתה עצומה. אפשר היה לקרוא את העיתון ולגבש דעה ענינית ומאוזנת על הנעשה במדינה ובחברה, כעת היחס אל מה שמתפרסם הולך ונהיה מתעלם עד מזלזל. מתיחסים לתקשורת כאל כלב נובח והשיירה עוברת. אותי זה מצער מאוד שמעמדה של התקשורת נשחק.

  • 117.

    מטקבקי הימין כ"כ עיוורים ואוטומוטיים בתגובותיהם, שהם החמיצו את הפואנטה

    Mother Superior , 12/07/09 01:05

    שבן כספית ניסה להעביר.
    נתניהו איש חכם, פטריוט, ציוני, בעל כוונות טובות וכו' וכו' וכו'.
    אבל מה לעשות, לנהל הוא לא יודע, והוא מוכיח את זה כל יום מחדש.
    מקיף את עצמו ביועצים עם אינטרסים שרק אלוהים יודע מה הם, אישתו מתערבת לו בניהול הלשכה, והכי גרוע, שהוא עסוק בהישרדותו הפוליטית.

    הוא לא מבין שהעיסוק בהישרדות הוא מה שיכול להפיל אותו... במקום בלעסוק ב "איך אני מביא את המדינה למצב טוב יותר?", הוא עסוק ב "איך אני גורם כמה שפחות נזק".

    • לא מעונינים במחמאות הדפוקות שלך. עוף לנו מהעניים (ל''ת)

      רמי וונה, 12/07/09 01:09

    • היחיד שהצליח להעביר יותר מ 100רפורמות !! (ל''ת)

      אלק לא יודע לנהל...פחחחח, 12/07/09 02:12

    • מטקבקי השמאל כ"כ עיוורים ואוטומוטיים בתגובותיהם, שהם החמיצו את הפואנטה

      אגדיר , 12/07/09 06:22

      שכספית קיבל הוראה מלמעלה שקיבלו הוראה מלמעלה שאובמה מצפה להפלת נתניהו
      ולכן כספית עובד שעות נוספות ללא לאות עד שיתפגר

      • בואו נארגן עצומה לשיקומו של אגדיר הדוס הגמד שקיבל מכה בראש (ל''ת)

        אוי אאוצ'..., 12/07/09 08:02

        • קרח9 אתה ממשיך לרדת נמוך,בסוף תגיע לרמה של ציפי ודליה (ל''ת)

          השמאל פשט את הרגל,ועבר לשלב הקללות וההכפשות, 12/07/09 10:10

        • בואו נארגן עצומה לשיקומו של המגיב המטומטם הגמד שקיבל מכה בראש (ל''ת)

          אגדיר , 12/07/09 21:10

  • 116.

    תמשיכו למדר את כספית עד שיאבד את השפיות שלו כמו טופז (ל''ת)

    התעמלן של קדימה לא מעודכן בכלום-ביבי נתניהו, 12/07/09 00:50

    • אם לשפוט לפי כתיבתו הכפייתית רכילאית שקרית נטן-הרי ששפיותו

      panacea , 12/07/09 09:41

      כבר לא מי יודע מה....נחכה להתפרצות יותר בוטה ,ונראה מה יהיה הלאה...הרשנזון ואולמרט מחכים לו.

  • 115.

    להנות מהמאמרים של בן שמוכיח שעלה על מסלול טופז,שגעון שהוא לא במרכז (ל''ת)

    אזאמרתי , 12/07/09 00:43

  • 114.

    לא מוכן לשלם את המשכורת של הכתבלב בערוץ 1 - לא לשלם את האגרה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר-עת לפעול, 12/07/09 00:40

  • 113.

    עבור מי עובד כספית ?? במיוחד אחרי השהות שלו בארה'ב

    מי גייס אותו לפעול נגד מדינת ישראל ?, 12/07/09 00:36

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 112.

    כספית החליט לתקוף את ראש הממשלה, המציאות לא משנה

    שמואל, 12/07/09 00:29

    דבר. הוא קיבל החלטה להפיל אותו ויהי מה. מי שלא עם כספית צריך ליפול.

  • 111.

    פיתפותי ביצים-כספית רדוד, מקשקש על צורה ולא על מהות (ל''ת)

    א מ רול, 12/07/09 00:23

  • 110.

    לפי הטוקבקים: השנאה לכספית עולה על השנאה של התקשורת לנתניהו ! (ל''ת)

    דקל ב , 12/07/09 00:13

    • הטוקבקים הם של יחצני נתניהו, שבאו בהתגייסות להגנתו. זה לא מסמל דבר (ל''ת)

      ב, 12/07/09 00:24

      • גם הסקרים שהתפרסמו נעשו בקרב טוקבקים של ביבי ?..טול קורה מבין עיניך (ל''ת)

        דוד ארץ ישראל, 12/07/09 03:29

    • לפי הטוקבקים: אתה יחצן על, שברת שיא בכמות התגובות. ברכות, בקרוב המינוי (ל''ת)

      תמר ב, 12/07/09 00:26

      • לא כל מי שמגיב בעד נתניהו הוא יחצן,,,נתניהו לא צריך יחצנים כש-70% (ל''ת)

        מהציבור תומכים בו., 12/07/09 10:12

    • מה אתה מתפלא? הרי בסקר של האתר הזה לפני הבחירות הליכוד קיבל 40+ מנדטים

      Mother Superior , 12/07/09 00:47

      אם אני זוכר נכון...
      ידוע שהרוב המוחלט של המגיבים הם ימניים, שלא לומר ימניים קיצוניים.

      • בהחלט. (ל''ת)

        ב, 12/07/09 01:00

      • איזה זכרון סלקטיבי! בטוקבקים שלכם לפני הבחירות, לבני הוכתרה כראש הממשל (ל''ת)

        panacea , 12/07/09 09:44

  • 109.

    ככל שהתקשורת תוקפת את ראש הממשלה, כך תמיכת הציבור בו עולה ועולה

    רענן, 12/07/09 00:03

    הציבור איבד את האימון בתקשורת ולא קונה את הפרופוגנדה שלה

  • 108.

    בן כספית- מזמן איבדת את הזכות לכתוב טור של אמת על נתניהו (ל''ת)

    yigal7, 12/07/09 00:03

  • 107.

    עם כול ההסטות של הגיס חמישי בתשקורת נתניהו מקבל ציונים טובים מהעם (ל''ת)

    התותח, 12/07/09 00:03

  • 106.

    לבן כספית

    נתן מאיר, 11/07/09 23:59

    אתה פשוט מגמתי וממציא כל מני סיפורי סבתה. המילה אחת ''נמאסתה''!!!!

  • 105.

    הסקרים מראים תמיכה ניקרת בנתניהו ופשוט שמים זין על התשרורת המטועבת (ל''ת)

    התותח, 11/07/09 23:55

  • 104.

    בן כספית ירדת מ''גדולתך'' כחברו של ראש הנחש אולמרט

    יעקב, 11/07/09 23:50

    עכשיו אצל ביבי אף אחד לא סופר אותך אז
    אתה מנסה בצורה פטטית לתקוף את לשכת רוה''מ.

    אתה מעורר רחמים...

  • 103.

    כספית,אתה כותב נפלא ,חידודי הלשון

    אביהו, 11/07/09 23:39

    ממש ללקק את האצבעות.אבל ,נראה לי שאתה הורחקת מלשכת נתניהו ואתה כמו סימה קדמון מידיעות אחרונות מתוסכל ,מטפס על הקירות ומאבד את העשתונות בכתבות בדויות ולא אמיתיות בלשון המעטה.
    לראות אותך אתמול ביומן עם פרסום הסקר על נתניהו היה מעורר חמלה ושמחה לאיד באותו הזמן.
    חסון הכניסה לך והכניסה והכניסה ואתה לא ידעת היכן לקבור את עצמך.
    ובכלל איילה חסון מעט השתנתה ,מדווחת ומנתחת בצורה מדהימה את המצב,ואתה ממש הופך להיות תמהוני.חבל עליך.
    אביהו

    • איילה חסון מעולה, מה הוא עושה שם לידה? ושורף את כל הגשרים חזרה... (ל''ת)

      בעל אינטואיציות מצויינות, 12/07/09 02:19

  • 102.

    רשמתי תגובה מקודם נגד בן כספית, אבל משום מה סיננו אותה.

    שי, 11/07/09 23:32

    אין לי מושג אם יפרסמו את התגובה הזאת

    • אין ספק שאתה אחד האמינים... (ל''ת)

      ב, 12/07/09 01:01

    • אתה לא יחיד (ל''ת)

      בת ארד, 12/07/09 01:04

    • גם לי אין

      מ. פגר, 12/07/09 02:36

      .

    • גם אני ולא היה בה שמץ של טעם נפגע חוץ מביקורת על בן כספית (ל''ת)

      רמי, 12/07/09 03:00

  • 101.

    " הבור " הגדול ביותר של נתניהו

    ראובן - חולון , 11/07/09 23:21

    " הבור " הגדול ביותר של נתניהו הוא, שהתחתן עם שרה. היא הלובשת מכנסיים בבית, הוא לא מחליט כלום, גם איוש לשכתו הוא איוש של שרה.

  • 100.

    The article is about PM Netanyahu

    Romani Ganav, 11/07/09 23:09

    and the way he runs his office and governemnt. Most of those unhappy with it write about the writer and Livni, but avoid the issues raised in the article and can't find any good words themselves about our beloved Prime Minister

  • 99.

    לכל חסידי ביבי: תודה על תמיכתכם בשתי מדינות לשני עמים

    גילה מדימונה, 11/07/09 23:03

    רק ביבי יכול !

    • בקצב הזה עוד יבואו פעילי שלום עכשיו להודות לביבי על פינוי ישובים ביו''ש

      benzi. a, 11/07/09 23:34

      יש בזה משהו מהאמת. רק ביבי יכול לפנות ישובים ביו''ש ולחלק את ירושלים. היידי-ביבי.

  • 98.

    אבירי השמאל והתקשורת בפניקה מוחלטת נתנו לנתניהו 0 ימי חסד (ל''ת)

    כספית דקל אברמוביץ מצליח קרקובסקי קריסטל גאולה אבן, 11/07/09 23:00

  • 97.

    מסכן בנימין נתניהו לבני וקדימה השאירו אדמה חרוכה וקטסטרופה (ל''ת)

    רוחמה ווסקי אברהם הנגבי הירשזון אפללו רמון רוני מצ, 11/07/09 22:51

  • 96.

    אולי למישהו יש הסבר לכך.ביבי תומך ועוזר לעשירים. והעניים הם רוב תומכיו

    benzi. a, 11/07/09 22:39

    תופעה מוזרה שקיים רק בישראל. ביבי הוא קפיטליסט שתומך בבעלי ההון ודופק את העניים וקשי היום. ולמרבה האירוניה אותם העניים ומקבלי שכר המינימום ואלה הגרים במשכנות העוני והחיים מהיד אל הפה הם המתלהמים והתומכים הנלהבים ובנק הקולות של ביבי. ודווקה העשירים בארץ לא מתפעלים מביבי למרות תמיכתו הרבה בהם. היש מישהו
    שיכול לתת הסבר לכך?

    • תופעה עוד יותר מוזרה

      חומר למחשבה, 12/07/09 00:19

      העשירים מצביעים לעבודה ולמרץ שהמצע שלהן הוא לקחת מהעשירים ולתת לעניים. זה לא מוזר?

    • הסבר שלא נמצליח להבין יקשה תפיסה

      רמי וונה, 12/07/09 01:18

      רק סוציאליט שמאלני כמוך חושב במושגים של עשירים ועניים.עם ישראל ברובו עשירים ועניים מבין טוב מאד מה טוב לעם ישראל ככלל.
      ולכן כולנו אוהבים את ביבי. הוא לא מושלם. מי כן? אבל הוא מאה פעם יותר טוב לעם ישראל מציפיטפוט או שמולמרט.
      קשה לתפישה הה? נו מה אפשר לצפות משמאלן חסר חוט שדרה.

    • לך מפה קומוניסט עלוב שמענו על השיטות שלכם... (ל''ת)

      קפיטליזם =שגשוג עולמי, 12/07/09 02:16

      • ביבי עישן סיגרים יקרים על חשבון הציבור (ל''ת)

        והודה בכך ., 12/07/09 08:06

  • 95.

    ראיתם את הסקרים ..אילו היו בחירות עכשיו לביבי היו יותר 5 מנדטים

    ירח כחול , 11/07/09 22:17

    והעם מרוצה ממנו ..ביי מיפוש

  • 94.

    שיטת בן כספית- או שאתה איתי או שאני אכנס בך- כנסו

    012345 , 11/07/09 22:03

    אני חבר מפלגת העבודה. לא איש ליכוד. בן כספית רצה להמליך את ליבני. הוא היה כתב החצר של אולמרט, לאחר שקיבל מאנשי לישכתו ומהשר רמון הדלפות קבועות. בן כספית עשה שרות לליבני ואולמרט ותקף כל העת את ברק. ללא הפוגה. כעת, הוא ממשיך לשרת את ליבני בזה שהוא תוקף את ביבי.הוא הופך זבוב לפיל ומנסה ליצור לביבי תדמית של ראש ממשלה כושל. לא צריך להכנע לו צריך לייבש אותו.

    • אם אתה באמת איש מפלגת העבודה אני מצדיע ליושר שלך! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/07/09 22:57

  • 93.

    הפעם כתבת דברים די לענין לשם שינוי.

    אריאל, 11/07/09 21:58

    אם אתה באמת מעריך את יכולותיו של נתניהו. עליך להמשיך לייעץ לו בטור שלך באופן קונסטרוקטיבי ויעיל.

    אתה תמיד מצטייר כמרושע בבואך לדבר עליו. וזו הסיבה להתנפלות עליך בן. עליך לבוא מצד העיצה הטובה.

    לא נורא אם תכניס פה ושם עקיצות, אבל העקביות של מאמרי הרשעות והשיטנה כלפיו וכלפי רעייתו (כשאין כל השוואה בינו לבין אולמרט ותככיו) מוציאה אותך ואת עתונך מן הקונצנזוס.

    בכל אופן תודה על מאמר שנראה הרבה יותר אובייקטיבי.

  • 92.

    אין שנאה?על מחדלי לבנון השניה לא כתבת 20% ממה שכתבת נגד ביבי עד היום. (ל''ת)

    דוד ארץ ישראל, 11/07/09 21:47

  • 91.

    טור של יחצ''ן קדימה ולא יותר מזה. (ל''ת)

    שלומי, 11/07/09 21:43

  • 90.

    כמה רפש אתה יכול לזרוק? הפעם לא יצליח לך כמו בכהונת נתניהן הקודמת

    panacea , 11/07/09 21:41

    העם יתפכח ויודע עם איזו עיתונות יש לנו עסק.

  • 89.

    בן כאסטרטג אתה גרוע=כל מה שכתב אתה יכול לכתוב על כל ר''מ אחר רק בהחלפת (ל''ת)

    נ.כהן אצה לך הדרך לקטול את ביבי=כי אין לך מה לכתוב, 11/07/09 21:38

  • 88.

    בן כספית - אתה טוקבקיסט עלוב של מפלגת קדימה

    וילנא , 11/07/09 21:16

    מי אתה שתדבר על טוקבקיסטים בשכר, בעוד שאתה מטקבק את קדימה וציפי מידי יום.

    ההבדל ביני לבינך הוא שהתגובה שלך תמיד ראשונה ואילו השאר מתחתיך. פרשן עלוב בגרוש.

    אני מתחיל לחשוד שאתה שתול של 'ישראל היום' במעריב להרוס להם את העיתון מבפנים.

    • אתה כועס על כספית שחשף אותך? (ל''ת)

      מה קרה?, 12/07/09 00:17

  • 87.

    "אמור להוביל אותנו ל"שלום" אזורי"? מר כספית, אתה פשוט שקרן!

    ASCH , 11/07/09 21:03

    נתניהו נבחר בדיוק בגלל ההתפקחות מטירוף ה"שלום עכשיו" ומדיניות פציפיסטית שגרמה למלחמות ודה-לגיטימציה לקיום המדינה.

    הוא נבחר לא כדי לעשות "שלום" אלא כדי לייצב את מדיניות החוץ והפנים הישראליות.

    כשאתה מתחמק מהסיבה האמיתית הזאת של בחירת נתניהו לשלטון והתרסקות השמאל, אתה מופיע כתעמולן של שמאל ושקרן.

    ולא. רובנו כאן לא מקבים אגורה שחוקה של התגובות. כל מטרתנו היא - שמירת הדמוקרטיה שאותה אתם מטנפים בשקרים המטופשים והילדותיים שלכם.

    אתם שיקרתם לנו לאורך כל שנות ה80. אתם הסתתם נגד ממשלת נתניהו הראשונה. בשקרים נבזיים אתם הפלתם את הממשלה הזאת והקמתם
    את ממשלת ברק שהובילה אותנו למבוי סתום בטחוני ומדיני בבצעה את מדיניות ה"שלום עכשיו" שאתם מטיפים לה ותומכים בה בקנאות חסרת תבונה.

    אתם שיקרתם בעניין שרון, הגם כשהכפשתם אותו ללא הפסק כאשר הוא היה איום על שלטון השמאל, וגם שיקרתם כשהגנתם עליו בהתנתקות.

    ועכשיו אתה כותב שקרים ופשקווילים ילדותיים על נתניהו ברמה של "מתחת לכיור של שרה", בהם אין טיפה תחקיר מעמיק, נייטרליות בסיסית והגינות אנושית מינימלית.

    ייתכן ונתניהו באמת בעייתי וצריך החלפה. אבל לא אתה, השקרן תספר לנו על זה- כי אנחנו לא מאמינים לא לך ולא ל95% ממה שהעיתונים מזינים אותנו.

    • מדוע אתה כותב מגילות . אפילו אני מתחיל לסלוד ממך (ל''ת)

      panacea , ל, 12/07/09 08:03

      • אתה עיוור צבעים.ומתחזה גרוע. (ל''ת)

        panacea , 12/07/09 17:49

  • 86.

    שקט בטחוני תוכנית מדינית תקציב לשנתיים ו..... (ל''ת)

    זה לא מספיק כספיתי?, 11/07/09 21:00

  • 85.

    מה עשתה קדימה ב 100 יום ??????????????? (ל''ת)

    אדמה חרוכה ללא מים, 11/07/09 20:57

  • 84.

    נתניהו טוב לעשירים

    LIORROTEM , 11/07/09 20:55

    נתניהו שוב מוכיח שהוא טוב לעשירים. במקרה זה נתניהו נכנע לבעלי הבסטות בשוק וסיטונאי הפירות והירקות, שאינם משלמים מס אמת, ומשתכרים משכורות עתק... המסכנים הם אותם הפרייארים החושבים לתומם שביבי ריחם עליהם ןלא גרם לעליית מחיר הפירות והירקות כביכול... ספק רב, אם המ.ע.מ על פירות וירקות היה מורגש אצל האזרח הפשוט והקונה בשוק... את מיליארד השקל ויותר, שניתן היה לגבות מבסטיונרים והסיטונאים העשירים,אפשר היה להפנות להעלאת רמת חייהם של העניים, לחינוך ולבריאות...

  • 83.

    כספית רוצה את ציפי רק כדי שחברו איל ארד יהיה ראש הממשלה בפועל ! (ל''ת)

    דקל ב , 11/07/09 20:24

    • זהירות - יחצן. שימו לב כמה תגובות של ''דקל ב'' בכתבה אחת (ל''ת)

      יוס, 12/07/09 00:26

  • 82.

    היה לך פרצוף נפט שהודיעו שיש לנתניהו 72% תמיכה

    בנאום המדהים והכל כך צודק שלו, 11/07/09 20:15

    מסקנה שאתה אנטי יהודי או אנטי ישראלי מרעיל בארות סדרתי וכל מה שתוציא מפיך חשוד כתעמולת אוייב ודה-מורליזציה.
    לא פלא שכל התגובות נגדך- העם לא טיפש
    מסתבר...

  • 81.

    קשקשן שלא נותן למציאות לשנות את דעתו

    tbenari , 11/07/09 19:56

    אולמרט היה עדיף? או אולי לבני מדקלמת המסרים של ארד?

  • 80.

    לצערי, התקשורת הישראלית מייצגת לכאורה גורמים זרים שיש להם אג'נדה הסות

    דנה, 11/07/09 18:55

    התקשורת הישראלית מייצגת לכאורה גורמים זרים שיש להם אג'נדה הסותרת את מדיניותה של ממשלת-ישראל שנבחרה באורח דמוקרטי על-פי רצון העם. העם רוצה שקט פוליטי ומדיני בזירה הפנימית והחיצונית, היות וזה המצב אז התקשורת בלחץ ולכן היא מתלהמת בנוגע להתנהלותו של ראש הממשלה או של לשכתו.בן תפסיק להתעסק ברכילויות ובדברים נבובים.

  • 79.

    בן, מדוע פניך נפלו לנוכח הסקר בערוץ הראשון שמראה שנתניהו זוכה לתמיכה

    אורה, 11/07/09 18:35

    מהציבור

    • עדיף טוקבקיסט בשכר מאשר תועמלן מכספי אגרה.

      מאיר, 11/07/09 18:58

      פשוט לא יאמן הדבר הזה

    • מה היה בסקר? איפה אפשר לראות אותו? (ל''ת)

      עידו, 11/07/09 19:07

      • ליכוד 29 קדימה 23 (ל''ת)

        שי, 11/07/09 19:33

        • אשרי המאמין לסקרים (ל''ת)

          ראובן - חולון , 11/07/09 23:23

          • אני אוהב לקרוא תגובות כמו תגובת ראובן- מגיבים מסוגו מנותקים מהמציאות

            מאבחן, 12/07/09 02:00

            ואינם מסוגלים להתחבר לרוב העם בישראל.

        • אשרי המאמין לסקרים

          ראובן - חולון , 11/07/09 23:26

          עורכי הסקר ראיינו כנראה רק תיירים או חרשים. אין אדם בר-דעת שיצביע אי פעם לנתניהו. מנהיגותו כושלת והמדינה צועדת מדחי לדחי.

          • ראובן, צא מהבועה שאתה חי בה (ל''ת)

            שי, 11/07/09 23:30

  • 78.

    זה הבור או העכבר?...האם משהו פגום בתוכנת ההפעלה של ביבי, או סתם מזל רע (ל''ת)

    אבו שקשוקה, 11/07/09 18:04

  • 77.

    הרבה שבועות קשים מחכים לך ולציפי - לראות את ביבי ראש ממשלה (ל''ת)

    דוד, 11/07/09 17:48

  • 76.

    כספית -שאפו על חשיפת האמת שמרגיזה את אוהבי המלך ביבי (ל''ת)

    למשמיצים את כספית-זו האמת ''המלך שלכם הוא עירום'', 11/07/09 17:37

    • כשאני חושב על זה. טוב שלא מראים באמת את ליבני במערומיה

      זיו_! , 11/07/09 18:13

      אחרת זה היה גורר גל של אימפוטנציה אצל גברי הארץ.

  • 75.

    דליה איציק חייבת להחזיר את הכסף שלקחה לשפץ את ביתה (ל''ת)

    ומיד. מה אתה אומר כספיתון?, 11/07/09 17:21

    • איציק דליה התקיפה את נתניהו. תסתכל על עצמה

      שושפרי, 11/07/09 18:02

      כל עוד איציק דליה לא החזירה את הכס שלקחה
      עבור השפוץ , אין לה זכות לדבר נגד נתניהו

  • 74.

    התקשורת עשתה עם ליבני יד אחת על ביבי...

    AZAZAA , 11/07/09 17:21

    תקשורת שמאלנית, לא אמינה, מלוכלכת ומלאת אינטרסים אישיים.כבר לא קונים את הזבל שאתם מפרסמים!! העם עם ביבי!
    ליבני תמשיכי לחלום להיות ראש ממשלה. התפקיד גדול עלייך בכמה מידות, הדבר שאת הכי טובה בו זה לבחוש בחרא- וזה מה שאת תמשיכי לעשות במשך כל "הקריירה" הפוליטית שלך. פתטי!

  • 73.

    י

    י, 11/07/09 17:15

    י

  • 72.

    התקשורת עשתה יד אחת עם ליבני נגד ביבי-בושה!!

    ליטל, 11/07/09 17:11

    אתם כאלה מלוכלכים, כאלה לא אמינים שעברו הימים שאתם משפיעים על דעת האנשים!!!
    ליבני- בושה שאת בוחשת בחרא,לעולם לא תהיי ראש ממשלה זה גדול עלייך.
    ביבי העם איתך!

  • 71.

    כספית בשוילך מר נתניהו לקקן של ציפ ציפ (ל''ת)

    אנלפבי, 11/07/09 17:09

  • 70.

    הסחטנים מש''ס הפעילו לחץ על נתניהו והוא נותן להם ולחרדים מיליארדים

    ביבי הסחיט וציפי ליבני החזקה, 11/07/09 16:54

    בלי גבולות.מאפיית אירגון הפרוטקשן והסחטנות ניסה את מזלו אצל ציפי ולא הצליח ......המסקנה היא.......

    • ציפורע רצתה לתת להם מילארד שקל כדי שיצטרפו אליה, אבל...

      מזכיר נשכחות, 12/07/09 02:02

      היא לא הסכימה להתחייב לאי חלוקת ירושלים בכל תנאי.

      אז מה ? אכלה אותה בגדולל.

  • 69.

    "מטקבק מהימין" כהגדרתך

    דוד כהן , 11/07/09 16:08

    יתכן שהיה שבוע קשה לנתניהו, אני מעריך שיהיו עוד הרבה שבועות וחודשים קשים לנתניהו. בסה"כ להוציא את המדינה מהבוץ ומהמדרון המסוכן מאוד שהשמאל וממשלת קדימה הכניסה אותנו אליו, יש צורך בהרבה עבודה קשה ובהרבה קשיים שנצטרך לעבור. אני כמו אזרחים רבים במדינה, מודה לו ולממשלתו על המאמצים הרבים והרציניים לחלצנו ממצבנו החמור.

    נתניהו צריך ל"זגזג" כלשונך, כי אתה כמו רבים מהעיתונאים במדינה, התנהגתם בנבזות. שתי דוגמאות להמחשה. הראשונה כהונתו הראשונה כראש ממשלה – קיבל מדינה כשאוטובוסים מתפוצצים וכלכלה במדרון. החזיר מדינה עם טרור אפסי וכלכלה יציבה. השנייה כהונתו כשר אוצר – קיבל משק שעמד בפני קריסה. החזיר משק יציב, צמיחה הגבוהה בעולם המערבי וחזק מאוד שאפילו את המשבר הכלכלי העולמי הוא עובר עם מינימום בעיות. מה אתם העיתונאים עשיתם, נתתם לו מחמאות? שיבחתם אותו? הייתם אובייקטיביים כלפיו? לא ולא ולא. כל שעשיתם זה רק לחרפו, לגדפו ולהשמיצו. בקיצור, הייתם מנוולים ואתם ממשיכים בכך.
    לנתניהו אין ברירה אלא, להתחשב בעויינות ובנבזות הרבה של התקשורת כלפיו ולכן, עליו מידי פעם ל"זגזג" כהגדרתך.

    ההחלטות החשובות וניהול המדינה שנעשה היטב נעשה על ידי ה"שישיה" – "שישיה" איכותית מאוד ואתה גם יודע זאת. במקום לפרגן לו, אתה מעדיף להתמקד בתככים כאלו ואחרים שקיימים בכל לשכה ובכל ארגון.

    שתי הערות אחרונות. אם באמת ברצונך להיות מעט יותר אובייקטיבי כלפי נתניהו, התחל בבקשה בהתייחסות מכובדת אליו. הפסק לקרוא לו ביבי. קרא לו מר נתניהו או ראש הממשלה. אני גם שמח שאנחנו ה"מטקבקים מהימין" כהגדרתך מאלצים אותך ועיתונאים אחרים כמותך לכתוב בצורה שונה מכפי שהייתם רגילים בעבר. אנחנו ה"מטקבקים" הם אלו שמייצגים את דעת הקהל האמיתית.

    לגבי ציפי ליבני, המשך לחלום.

    • דוד ידידי, פשוט יצירת מופת

      זיו_! , 11/07/09 16:20

      תודה על המילים הנכונות, כמה חבל שזה לא ישנה כלום לאדון כספית

      • דו תגובה מצויינת. החוצפן הזה חושב שכולנו בתשלום כאן. פחח ! בוז! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 11/07/09 16:36

    • מעולה. ברגע שמישהו מכנה את נתניהו "ביבי" הוא למעשה מצהיר, אני רוצה

      אזאמרתי , 11/07/09 16:39

      לפגוע לעליב לשקץ לשקר ולהפליל, לא איכפת לי מה. כספית פשוט צועד במסלול טופז, משתגע שהוציאו אותו ממרכז העניינים...

      הנה התדרוך של צוות המוחות של קדימה שהם חלמאים דיים לא לסגור את הדלת בזמן שנוקטים בכזו מדיניות...

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

    • יופי של תגובה, כל כך נכון, כל הכבוד!!! (ל''ת)

      מטקבק עצמאי לא ימני, 11/07/09 18:36

    • תגובה מצוינת! לא יכולת לנסח זאת יותר טוב! (ל''ת)

      עידו, 11/07/09 18:59

    • יופי דויד, תודה על התגובה הנכונה והמנומקת. (ל''ת)

      panacea , 11/07/09 21:35

      • דוד- כל הכבוד. (ל''ת)

        ASCH , 11/07/09 23:06

    • בטח דעת הקהל האמיתית, בגלל זה הליכוד קיבל 40+ מנדטים בסקר של NRG

      Mother Superior , 12/07/09 00:57

      לפני הבחירות.
      פחחחחחחחחחחח.
      יש יותר מדי נוער גבעות משועמם עם חיבור לאינטרנט לצערי.

    • ל דוד 16.08 תגובתך המנומקת לראייתך,אינה תואמת את ראייתי.

      נתן.ש מעלות., 12/07/09 05:52

      אך בנושא אחד הנני מסכים איתך ואכן אנהג כן,לא ראוי לכנות בתגובה את רה''מ בשם חברי ''ביבי''.ואכן למרות שאינני שלם בכל דרכו הוא אכן רה''מ הנבחר של המדינה.

      • כל הכבוד , נתן.התחלת להפגין כבוד לראש הממשלה,ובגרות ציבורית (ל''ת)

        panacea , 12/07/09 09:47

  • 68.

    הכעס והתסכול של כספית רק מפני שהוא הכתב היחיד שמוחרם ע"י לשכת נתניהו..

    דקל ב , 11/07/09 15:59

    הכתב המדיני היחיד שמוחרם,
    כתב מדיני שחלק גדול מהקולגות
    בתקשורת בזים לו במקרה הטוב !

    • ידיעות ומעריב התקיפו את נתניהו והתנהלותו

      שושפ, 11/07/09 18:04

      לבן כספית אל תתיחס לגולשים כותבים טוקבקים מטעם . האמן לי

  • 67.

    אין מה לתת לו עצות...אתה לא מבין שהוא גרוע בתור רה"מ!

    לוקרנו , 11/07/09 15:58

    לביבי אין התכונות המתאימות להיות ראש ממשלה...היום יותר מתמיד מבינים זאת...
    לפי דעתי התקשורת מגנה עליו יותר מדי.

    • לא שכחנו מה היה ב 100 הימים הראשונים של ממשלת אולמרט-ליבני! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/07/09 16:37

    • המדקלם של דליה יציק, איכן שרתה בצה"ל. והאם סיימה את שיפוץ הביית

      אזאמרתי , 11/07/09 16:44

      על חשבון תקציבים מוזרים על מנת שתוכל לארח "שועי עולם", כהגדרת כספית...

  • 66.

    כספית:"אין היום שנאה לנתניהו. אולי אפילו להפך".כספית כותב זאת מפני ש..

    דקל ב , 11/07/09 15:52

    מפני שהוא יודע שהציבור מאס בתקשורת
    השנואה וכול הכתבות על נתניהו אינן משפיעות
    כמו שכספית ראה ושמע(בפרצוף זועם) בסקר של יומן בערוץ הראשון.אבל השנאה,השנאה גוברת על כול שיקול עיתונאי/הגיוני !

  • 65.

    בן כספית הפך למוחחה להסתה נגד נתניהו. עיתונאי בשירות קדימה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/07/09 15:36

    • היה לו שבוע קשה כי הוא הבין שנתניהו יהיה בשלטון עוד הרבה מאוד זמן! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/07/09 16:40

      • אתה עונה לעצמך? כל הכבוד על היחצנות (ל''ת)

        ב, 12/07/09 00:27

  • 64.

    בן כספית נמאסת!!! (ל''ת)

    מוטי, 11/07/09 15:23

  • 63.

    ביבי יוזם עכשיו מס על אוויר לנשימה. וכל זה רק כדי....

    הדסה, 11/07/09 15:14

    שאחר כך הוא יוריד אותו ויצהל :''איך אני למען העם''?

    • אמרו פעם חכמים, מי שלא עושה לא טועה

      זיו_! , 11/07/09 16:22

      עושה רושם שקדימה לקחת את הפתגם הזה לאקסטרים
      עשו אפס מוחלט לאורך כל הכהונה וגם עם אפס מעשים הביאו את מדינת ישראל לשתי מלחמות ,כלכלה מתמוטטת, שחיתות ועונ ברמות שלא ידענו.
      הדסה, עשי טובה. שבי בבית ותנסי למצוא ולו דבר אחד טוב שעשתה מפלגת/ממשלת קדימה
      אם תמצאי תרוצי ישר לעדכן את ציפי.
      היא תשמח שוב להתהדר בנוצות שאינן שלה

    • הדסה את כזו מצחיקה...... (ל''ת)

      tbenari , 11/07/09 19:58

  • 62.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    כתבת יפה מר כספית, 11/07/09 15:12

    • והנה התדרוך שהוא קיבל לכתיבת הכתבה....

      אזאמרתי , 11/07/09 15:27

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

  • 61.

    למה לממן את החרדים והש''סניקים שקודחים חורים בקרקעית ספינת מדינת ישראל (ל''ת)

    החרדים וש''ס קודחים חורים........., 11/07/09 14:51

    • קדחת לנו במוח, מה הקשר בין נושא הכתבה לשנאתך הפתלוגית לש''ס ? (ל''ת)

      שורש קדח, 12/07/09 02:06

  • 60.

    ה'ביבי' אותו ביבי וה'שרה' גרועה אף יותר

    הראל, 11/07/09 14:50

    מאמר מצויין הכותב דברים נכוחה.מוטב היה לכם ה'מגיבים' לו שתקתם הפעם או לפחות תגוונו כצת שמות 'שאבי מהעיריה' ו'זיו'החוזרים על עצמם.
    וכפי שכותב בן כספית ה'ביבי' אותו ביבי ומה שגורע יותר זה שה'שרה' אותה שרה ואף גרוע מזה

    • וזה קדימה

      אזאמרתי , 11/07/09 15:22

      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

    • תוסיף לזה גם ''דקל ב''. יחצן בהתהוות (ל''ת)

      ב, 12/07/09 00:28

  • 59.

    התופעה של עיתונאי חצר כדוגמת כספית,זה רק בארץ או גם בחו"ל? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/07/09 14:47

    • רק בארץ אחי. ועוד מקבל כספי אגרת רשות השידור. מדהים (ל''ת)

      גיל, 11/07/09 14:52

    • יש בשוויץ ניתוח מיוחד שיוציא את הלשון שלך מהתחת של ביבי (ל''ת)

      יוגב, 11/07/09 14:58

      • ואת הלשון שלך מהתחת של כספית.... (ל''ת)

        אזאמרתי , 11/07/09 15:25

    • אתה מצפה שהשמאל הישראלי יהיה מקורי? (ל''ת)

      אזאמרתי , 11/07/09 15:02

      • קלטת שאיש לא יטרח לקרוא מעבר לשורה, גם השורה מיותרת

        alal01 , 11/07/09 21:24

        תנוח קצת שנתגעגע

  • 58.

    זה נכון, גג 18 חודשים וציפי לבני היא ראש הממשלה הבאה (ל''ת)

    ג'קסון, 11/07/09 14:43

    • הנה ליבני על יוטיוב, הועלה על ידי פאפרצ'י, נהדרת....

      אזאמרתי , 11/07/09 14:58

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

    • כן..ברור שנכון.. לדעתי נותן לא יותר מ 12 חודש עד שקדימה מתפרקת

      זיו_! , 11/07/09 15:25

      ואז מה יעשה מר כספית.. את מי הוא ילקק בתחת?

  • 57.

    צרה נתניהו. זה השם, זוהי המהות ועם זה נאלץ ראש הממשלה

    רן לוי, 11/07/09 14:32

    להתמודד. ולא שכחנו את הסיפורים העסיסיים של מר נויברגר והמטפלת גברת טניה שאו - שמעידים יותר מכל על אופייה הקפריזי, נמעיט, של הגברת הראשונה.

    וכאשר עם זו הולך ראש הממשלה לישון בלילה, פלא שהוא קם בבוקר ומקבל החלטות כה גרועות?

    העתונות ידעה הכל עוד במהלך קמפיין הבחירות - אבל כולם שתקו. ''לא היה קשב ציבורי'' זהו תירוץ עלוב ומקומם

    איפה רותי בר כשצריכים אותה?

  • 56.

    כל הכבוד לגב' ציפי ליבני שעמדה בגבורה כנגד מאפיית הסחטנים של ש''ס

    כל הכבוד ללבני, 11/07/09 14:32

    שמתנהלים כמו אירגון פשע.

    • ראה בתגובה 58... איך קדימה מתנהגת (ל''ת)

      אזאמרתי , 11/07/09 15:03

  • 55.

    ליצמן,גפני וש''ס כרו בור לנתניהו והוא כבר מזמן נפל לשם...... (ל''ת)

    בור שכרו לנתניהו חובשי הכיפות, 11/07/09 14:30

    • חובשי הכיפות כורים בור לכל מנהיג שחותר לשלום.

      alal01 , 11/07/09 21:28

      הם לא ציונים ולא אידיאליסטים. הם עסוקים בהשחרת ראשי ממשלה שלא יפגעו להם בבתים עם הגגות האדומים. חבל שביבי מתמקד בפגיעה בחלשים ומהווה כר נוח לפגיעה בו.

  • 54.

    לא נמאס לך לחטוף כל הזמן ,תנסה להרשם לאיזה חוג או משהו כזה. (ל''ת)

    אמיר, 11/07/09 14:30

  • 53.

    עד שלא תשתנה שיטת הבחירות ישראל תהיה בלתי ניתנת לניהול נורמלי...

    אזאמרתי , 11/07/09 14:27

    חברי הכנסת שצריכים להצביע עבור השינוי לעולם לא יעשו זאת וברור למה, מי רוצה לוותר על הטבות כל כך מפליגות עבור בירבורים ותיחמולים ברמה של כיתה ו', מי???

  • 52.

    נתניהו יקום וזה טוב ליהודים

    י ל ד , 11/07/09 14:24

    "הפאשלות" הקודמות אם אפשר להגדירן פאשלות
    היו של עוזריו.

    כבר בתקופתו של משה, במדבר, הבינו בני אדם, ששליט חייב עוזרים טובים לצידו ומשנ
    מינה, שרי מאות ואלפים.

    אבל מנהיגים הבינו, שלא תמיד העוזרים
    המתמנים הם חכמים חוכמים.

    פרעה ידע זאת ולכן חיפש במקומות לא שיגרתים שר כלכלה.

    בלשאצר ידע זאת כשפיטר את יועציו ומינה
    את דניאל.

    אלכסנדר הגדול ידע זאת, כשהגיע לחבית
    של דיוגנס, לבקשו להתמנות כיועץ.

    הודעתי זו כנראה תעלם בקרוב, כפי שקרה
    לתגובות אחרות שלי ביומים האחרונים,
    שנעלמו מאתר NRG.

    אני אחסוך לעורך עבודה, ואגיב יותר
    באתר אחר ופחות ב-NRG, כדי שלא
    יצטרך לעמול ולהעלים את תגובותי הטיפשיות.

    • לצערנו הרב הולך ופוחת דור המנהלים שנותנים לטובים להיות

      alal01 , 11/07/09 21:34

      סביבם שמא יאבדו את שלטונם לטובים המסובבים. אל כן המנהיגים והמנהלים של היום שמים תחתיהם את בעלי הלשון הארוכה והיסמנים. ככה ניראים גופים גדולים שמנהליהם אינם בעלי העסק. אלה ממונים מטעם.

    • ילד, השאר איתנו:

      panacea , 11/07/09 23:42

      בטח סיפרו לך בבית הספר ש"כשתיגדל תבין".
      אז אנו גדלנו ומבינים שבעיתונים יש אינטרסים אחרים מלבד הבאת ידיעות אמיתיות ואובייקטיביות.
      בטח אבא אמר לך שאם מרביצים לך ואתה בורח, ירביצו לך שוב,אז ארל תברח מפני העורך שחפץ בטובת צד אשר אתה פוגע בו (ישזירות או בעקיפין על-ידי גילויי תמיכה במנהיג נתניהו).
      שמור על העולם ילד, כי אנחנו כבר לא יכולים,אל תלך.

  • 51.

    איפה נישמע שמי שמציג עצמו כעיתונאי מקבל משכורת על רישעות והשמצות (ל''ת)

    שרוליק , 11/07/09 14:18

  • 50.

    מי שמאוהב חולנית בציפי אדלר מנותק מהמציאות (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 11/07/09 14:13

  • 49.

    מה שלא מצליח ראש ממשלה לעשות ב100 ימים הראשונים הוא לא יעשה כבר

    טבלת יאוש, 11/07/09 14:04

    הוא לא ישחרר את גלעד שליט
    הוא לא ייצר מקומות עבודה
    הוא לא יעשה שלום עם הערבים
    הוא לא יוריד התנחלויות
    הוא לא יוריד מיסים
    הוא לא ישנה את שיטת הבחירות
    ולבסוף הוא לא ייחד את העם הזה
    אנחנו נשרוד אותו גם

  • 48.

    אז בוא נסכם את המחדלים הנוראים עד כה:

    אחד שהשתכנע, 11/07/09 13:58

    1 - לשכתו של רה''מ מתנהלת לא יפה.
    2 - לרה''מ יש אשה לא פופולרית.
    3 - רה''מ לא עקבי ביחסו לפירות וירקות.
    לעומת כל זה פתאום אוסלו, אינתיפאדה 2, ההתנתקות המוצלחת, לבנון 2, מעטפות אולמרט, מזוודות הירשזון, עלילות שולה ורשות המסים, הסכמי ציפי-לבנון, מלחמת-מופז, והאיום האיראני הן סתם זוטות שלטוניות.

    • סיכמת יפה (ל''ת)

      יפה סיכמת, 11/07/09 15:10

    • אמא'לה....איזה פחד! נתניהו מוביל אותנו אל פי תהום!!!! לא!!!!! (ל''ת)

      panacea , 11/07/09 23:44

  • 47.

    בן. אתה עצמך כותב: ביבי איש טוב, אין בו רשע, אוהב ישראל.

    לא חסיד של ביבי., 11/07/09 13:52

    פטריוט ציוני. מייחל להצלחת מדינה וכד'.
    בן אתה יודע שגם אם יערכו כעת 100 מערכות בחירות בכולם ינצח נתניהו. לכן במקום ל''נגן'' כל היום על החולשות של נתניהו, תן לו כתף, עזור לו ולמדינת ישראל לצלוח את התקופה הקשה שהמדינה מצויה בה. נשיא המדינה שמעון פרס (בן 85 ) מבין זאת, מוותר על כבודו וממריא בגילו המופלג לקצה העולם לכל בקשה של נתניהו. אהוד ברק מודע לתקופה הבעייתית ובמקום להיות יריב של נתניהו ולהציל את מפלגת העבודה. הוא משרת ככל יכולתו את האינטרסים של המדינה. ועוזר לה ולנתניהו לצלוח ימים טרופים אלו. בן אם יש לך הצעה מעשית כיצד לשפר את תפקוד לשכתו של נתניהו. תזמין פגישה עם ביבי, ותציע את הצעותיך, ואולי תרתם גם אתה ותתרום מכישוריך להצלחת המדינה.

    • אני בימקום ביבי מפעיל את כול הקשרים כדי שבן כספית ילך ללישכת העבודה (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:32

  • 46.

    מי שקורא את בן שיתמצת אולי ימצא משהו אמיתי (ל''ת)

    bisreal , 11/07/09 13:46

    • בן טוב לליכוד מלכד קורא לדגל (NRG) ומוציא ממנו את הטוב.... (ל''ת)

      אזאמרתי , 11/07/09 13:57

  • 45.

    בן כספ לא יעזור לא לך ולא לציפורע היא ראש ממשלה לא תהיה ואתה תישאר כלו

    רחלי, 11/07/09 13:37

    להיות פודל צריך לדעת למי ואתה
    בן כספ לא יודע אז לעולם תפסיד

  • 44.

    למה נתניהו ושטייניץ נותנים כסף לנציגי חסן נאסראללה בכנסת......... (ל''ת)

    למה?, 11/07/09 13:33

  • 43.

    ב NRG העיתונאי האמיץ בארץ בן דרור ימיני,והפחדן בארץ בן כספית

    שאבי מהעיריה , 11/07/09 13:31

    כספית הוא לא רק פחדן הוא גם שפל

  • 42.

    כולנו נשמח שיעשה סדר בערוץ 1 והפודל של המושחת ימצא עצמו בחוץ (ל''ת)

    נירית, 11/07/09 13:28

    • בואו נארגן עצומה נגד האיש העלוב הזה שיעיפו אותו מערוץ 1וממעריב (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:29

      • אני מצטרף לעצומה (ל''ת)

        ערן, 11/07/09 14:54

    • למה לעוף שהו כותב האמת אני חושב שאתה מהמשרד של נתניהו (ל''ת)

      נ.נסים, 11/07/09 15:54

  • 41.

    שטיינץ השר בלי תיק" היחיד, שיודעים בלי איזה תיק הוא.

    שפתי כהן , 11/07/09 13:27

    וביבי מבין גדול בקלקלה.
    הרי הוא למד ארכיטקטורה וגם עבד כסוכן מכירות של מטבחי רים.
    אם זו לא הכשרה להיות גאון קלקלי, מהי הכשרה.

    • נתניהו קצין מצטיין בסיירת מטכ"ל, מצטיין ב-MIT בעל 180 IQ, ספר על עצמך (ל''ת)

      אזאמרתי , 11/07/09 13:30

      • מתן כסף לטאליבנים מש''ס והחרדים זו קלקלה שחורה וחבלה בכלכלת המדינה (ל''ת)

        לתת כסף לטאליבנים זה........, 11/07/09 13:36

        • אז בפעם הבאה תנו לליכוד 50 מנדטים ולא תהיה סחיטה..או שתשנו את שיטת הבח (ל''ת)

          אזאמרתי , 11/07/09 13:56

      • ברור, למה לא. איינשטיין הבא. הוא מתבזבז פה בתור רה''מ...

        ב, 12/07/09 00:29

        כמות היחצנים מהימין פשוט לא תיאמן

    • שפתי הכהן שונא נשים שובינסט חזירי וזה מתוך ידיעה אישית

      עדות אישית, 11/07/09 21:52

      שפתחי הכהן השתתף בסרט על טוקבקיסטים והתגלה כשובניסט חזירי, הוא רואה את האשה מבעד לחריץ ולא יותר מכך וזה על פי הודעתו שלו.
      ומה יש לנו ללמוד משפתי הכהן השוביניסט החזירי הזה כלום נדה.
      איש קטן עם אגו גדול מכוער ולא מציאותי

  • 40.

    בן כספית. התאמצתי בפעם. באמת. קראתי את ה...דבר הזה שלך עד תומו

    זיו_! , 11/07/09 13:04

    להגיד שזה היה קל אני ממש לא יכול.
    היו כל כך הרבה פעמים שהרגשת הקבס שעלתה בגרוני היתה קשה מנשוא. גם פראמין לא עזר.
    ניסיתי באמת בכל כוחי לנסות להבין למה אתה עדיין מתקרא כתב ולא נגיד יועץ אסטרטגי של קדימה.
    תזכיר לכולנו, מר כספית, איפה היית אתה כשקדימה היתה בשלטון לאחר 100 ימים. לא היית זה אתה שאמר שצריך לתת זמן? נכון?
    ניסיתי למצוא בכתבה שלך משהו שאינו..צהוב.. משהו דומה לתחקיר עיתונאי. לא מצאתי כזה.
    הכל רפש בסגנון "המדור של ציפורה" במקומון זה או אחר.
    עם כל פרסום שלך פה, אני בעצם רואה כמה עצבים יש בך על ההצלחה של נתניהו, על זה שעם כל הכוח של התקשורת השמאלנית אתה לא מסוגל לשנות כלום ועוד יותר, עם כל פרסום שלך פה, אפשר לראות את הנזק שנגרם למה שנותר מקדימה. אני בניגוד לחבריי מהימין דווקא מאוד מרוצה שאתה כותב כאן.
    כל כתיבה שלך מקדמת בצורה בולטת את השנאה שהעם מפתח לגברת ליבני ומקדם את פירוק מפלגת המושחטים הזאת.
    אפרופו מר כספית, כדי שתנוח עליך דעתך, באמת בצער אני מודה בזה, הצבעתי לאולמרט ב 2005. לשמחתי גיליתי במלחמת לבנון השניה כמה שהצמד הזה ליבני/אולמרט הם בעצם בית שימוש (00)

    • תגובה מדויקת. סחתיין על הסבלנות זיו. אני כבר לא יכול. (ל''ת)

      דני, 11/07/09 13:56

    • כל הכבוד על הסבלנות אני קראתי 6 שורות וגם זה היה הרבה (ל''ת)

      רמי וונה, 11/07/09 16:48

  • 39.

    כסימן להזדהות עם הציבור בישראל נתניהו התחיל גם ללכת עם הראש האדמה (ל''ת)

    כז, 11/07/09 13:04

  • 38.

    רק שהפעם ההתעלקות על נתניהו לא תורמם כלל לציפק'ה, להיפך .... (ל''ת)

    יום טוב, 11/07/09 12:54

  • 37.

    נתניהו לא קשוב לעם. הוא קשוב לבסטריונים ולערסים התומכים ומצביעים עבורו

    benzi. a, 11/07/09 12:52

    הוא ומפלגתו הוכיחו אז זה עם הסיפור של המע''מ
    והעובדה הציבור הבין שצו השעה מחייב זאת לא היה שום מרירות או זעם ברוב חלקי הציבור בארץ. את כל המהומות בנושא הזה
    היו אלה הבסטריונים בשוק ואנשי הליכוד שרבים מהם עוסקים ללא פינקסנות ובלי קבלות .

    • השמאל נפל מהשילטון על גנבות,שוחד,ומעשים מגונים (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:24

      • והימין מצליח להשחית עוד יותר. אין ספק בשחיתות הימין מוביל (ל''ת)

        יוגב, 11/07/09 15:11

  • 36.

    מאפיית הש''סניקים הסחטנים,הגזלנים והטפילים משחקת בבובת ביבי עם חוטים

    ביבי מריונטה של ש''ס, 11/07/09 12:50

    ונדמה שהוא רוקד לצלילי חלילם.

    • מלכתחילה היה ברור. שהביבי הזה הוא בובת מריונטה של ש''ס והחרדים.

      benzi. a, 11/07/09 15:12

      יותר מדוייק! אצל הביבי הזה. הש''סניקים והחרדים הם אדוני הארץ ...

  • 35.

    "מעריציו של נתניהו ומטקבקי הימין (שכירים ועצמאים כאחד)" - בן חוצפן.

    blabla11 , 11/07/09 12:47

    בן כספית, חצוף שבחצופים שכמוך.

    תתפלא, אבל אנוכי הצבעתי קדימה בבחירות האחרונות.

    ההבדל ביני לבינך הוא שבראשי יש שכל ומחשבות. עיניי רואות, אוזניי שומעות ואני מסוגל להסיק מסקנות ולשנות עמדות.

    בתקופת כהונתו של ביבי הבנתי כי עשיתי טעות מרה בבחירה של קדימה. מפלגה חלולה, עם אוסף חסרי כישורים, והעומדת בראשם אינה עושה דבר אחד פרודוקטיבי מלבד הפצת ססמאות חלולות, ריקות מתוכן שאינן קשורות למציאות - בהתאם להנחיות יועצי התקשורת שלה.

    הבנתי והפנמתי.

    עד עתה בנימין נתניהו מתפקד טוב מאוד.

    לעומת זאת, אתה שהרצת את אולמרט וציפי ליבני בתמורה למינוי שלך כעיתונאי החצר שלהם, הפכת לתוקף הראשי של בנימין נתניהו...ולמה? כי הרחיקו אותך מעמדתך כעיתונאי החצר....תתבייש.

    אתה מעיז לקרוא לי מגיב בשכר?

    תמשיך לקבור את ראשך בחול כיען...אתה הפכת לליצן החצר של המדינה...פאטת שכמוך.

    • מעניין אם לכל קשקשני השמאל יש ראיה אחת על טוקביסט אחד בשכר...

      panacea , 12/07/09 09:52

      אין! מבחינתם,לא יתכן שגישתם ה"חכמה" וה"נכונה", זוכה לביקורת עצומה.לכן, חייבים להיות מטקבקים בשכר...חוצפנים.
      אם יש בידכם שם אחד והוכחות לטוקביסט בשכר-נא לפרסם, אחרת אתם מוכיחים שוב את קשקשנותכם והטלת הרפש ללא בסיס,כהרגלכם.

  • 34.

    בן כספית יקר בשנה ישנן 52 שבועות,איך נעבור אותן בשלום ?.. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 11/07/09 12:42

    • הנה צוות המוחות וליבני שהועלו בחשאי ליוטיוב. מה יש לך להגיד על זה

      אזאמרתי , 11/07/09 13:22

      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

      • מילא זה צוות המוחות שלכם לפחות תסגרו את הדלת כי יש צלמי חרש....חלם... (ל''ת)

        אזאמרתי , 11/07/09 13:24

  • 33.

    נתניהו ושטייניץ ביצעו פיגוע וסיכול ממוקד בכלכלת המדינה בכך שבזבזו

    מתן מיליארדים לחרדים זה פיגוע במדינה, 11/07/09 12:35

    מיליארדים על סרבני ההשכלה,העבודה והקדמה החרדים.

  • 32.

    האם ליבני מבינה שתעמולן החצר שלה כספית,גורם לה נזק בילתי הפיך? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/07/09 12:29

  • 31.

    בן כספית כל מילה שלך סלע. תתעלם מתגובות מטעם

    שושפרי, 11/07/09 12:29

    בן כספית אתה צודק . אני מאמינה לכל מילה שלך. הצבור טיפש שמאמין בנתניהו
    גם בידיעות השמיצו את שרהלה , המתערבת
    בכל. נתניהו לחיץ , מושפע מאשתו, אינו החלטי

    • הציבור טיפש???מה הבעיה?נחליף את העם!!!! (ל''ת)

      (איציק) , 11/07/09 12:51

    • כל כך צפוי משמאלנים הזויה:).. הציבור טיפש? באמת?

      זיו_! , 11/07/09 12:58

      על סמך איזו עובדה את קובעת שהציבור, קרי רוב העם, טיפש הוא?
      מה עושה אותך לחכמה ממני?
      את כל כך עלובה ופטתטית שזה ממש עצוב שעל קהל יעד כזה נשען האפס כספית.
      את יכולה להאמין לכל מילה של כספית, אין בעיה.
      את הלו מאלה שמאמינים גם להנייה, כך שלהאמין לבן כספית, כלבלב החצר של קדימה, זה עוד שיפור במצב שלך.

    • מפלגת קדימה על יוטוב אוטנטי לחלוטין. ראי תגובה ל-34 (ל''ת)

      אזאמרתי , 11/07/09 13:28

  • 30.

    הבעיה עם נתניהו שהוא לא הפנים את כשלונות העבר

    רואה נכוחה, 11/07/09 12:21

    בקדנציה הקודמת ניצחה הזקנה מהמסדרון את נתניהו. רובו של הציבור לא ראה מימיו זקנה במסדרון בית החולים, אבל זה היה סמל למצב הכלכלי הקשה שחווה רובו של הציבור, מצב שדרדר אל מתחת לקו העוני אלפי משפחות. לאחר לכתו של נתניהו למדנו שבעוד שהוא יילל בכי תמרורים, בקופה הציבורית הצטברו 90 מיליארד... מסתבר שנתניהו לא הפנים את הלקח והוא ממשיך בדרכו מתוך אמונה שככל שיענו את העם, כך ייטב. ההבדל היחיד הוא שהיום יש לו תירוץ לקחת מהציבור, וזה המצב הכלכלי העולמי. אבל לא ראיתי את הכלכלן שיסביר לי מדוע דרדור עוד כמה אלפי משפחות אל מתחת לקו העוני ישפר את המצב הכלכלי של תושבי מדינת ישראל. במקום למנף את המשק על מנת שתהיה פעילות, הפעילות היחידה שמעודדת ממשלת נתניהו היא שאיבת כספים מהציבור למען הפונקציונרים המפלגתיים של הליכוד. בחרנו את נתניהו כי חששנו מהטירוף השמאלני של קדימה, אבל קדנציה אחת צשכיח מהציבר את האיום, ולא מן הנמנע ששוב תבוא איזו זקנה וירטואלית ותנצח את נתניהו שנית.

    • לא נכוחה ולא נעליים. אתה לא רואה 10 ס''מ מהאף שלך (ל''ת)

      אני רק הערה, 11/07/09 13:04

    • "רואה נכוחה"? ואת קרב הבלימה שמנהל נתניהו אתה לא רואה?

      panacea , 11/07/09 23:48

      נתנחהו עוצר את ההדרדרות שנובעת משלטון קדימה, בכל התחומים.השלב הבא זה לעבור לצמיחה.סבלנות,

  • 29.

    אין גבול, אפילו את המדבקה הדבקת לו

    משה, 11/07/09 12:11

    לשכה לא מאורגנת אבל מספיק מאורגנים כדי שתאשים את המגיבים כדלקמן:
    ''מעריציו של נתניהו ומטקבקי הימין (שכירים ועצמאים כאחד)''

    היותך השופר לכאורה של אולמרט בעבר וכעת מתואם לכאורה עם אמירות צוות 100 הימים של קדימה, והפיכת מדורך למדור רכילותי נגד נתניהו, גורמים גם לאנשים מאוזנים להגיב!!

  • 28.

    אם נתניהו התעקש עד הסוף זה לא גרוע ואם הוא נכנע בסוף

    גל, 11/07/09 12:10

    לפחות הוא יודע גם לנסות להעביר מהלך וגם להקשיב ולהפסיק. ברגע האחרון עדיף מאשר להמשיך עם זה. אם מביטים בנושא הכלכלי כדאי לשים לב לכניעות שלו לש''ס שם העקשנות לא מתקרבת לרצון של הטלת מע''מ על פירות וירקות מצד נתניהו.

  • 27.

    שאלה לבן כספית

    שאלת תמים, 11/07/09 12:09

    אתה טוען כי אתה רוצה שביבי יצליח ואת מאוד מקווה לכך. בכל המאמרים שכתבת ובכל מקום שאתה מדבר, אף פעם לא אמרת ולו מילה אחת טובה על בנימין נתניהו. יכול להיות שהוא אף פעם לא עשה משהו טוב? אולי אפילו בטעות? אתה יודע, גם תרנגול עיוור תופס גרגר לפעמים וגם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום, אבל רק ביבי כל הזמן טועה?? יכול להיות שאתה לא כל כך מקווה להצלחותיו? אשמח לתשובה מנומקת.

    • סתם רכילאי זול... (ל''ת)

      קדימה לשעבר, 11/07/09 13:59

  • 26.

    האם יש עוד נושא מלבד נתניהו שבן כספית מתעסק בו? ממש אובססיבי.

    blabla11 , 11/07/09 12:06

    עיתונאי החצר של אולמרט וציפי אשר נושל ממעמדו הפך לליצן החצר של המדינה.

    יש גבול ללוקשים המגמתיים הנובעים ממניעים אישיים של הכותב, אשר הקוראים מסוגלים לסבול.

  • 25.

    כספית מתעסק בשטויות. זה מה שמעניין את העם? דברי רכילות זולים. (ל''ת)

    לך חפש מי ינענע אותך, 11/07/09 12:06

  • 24.

    כספיתון מה עם הכסף שדליה איציק לקחה לשיפוץ הבית שלה? לא ראוי לכתבה? (ל''ת)

    בן כספית לא הוגן וחסר יושרה עיתונאית, 11/07/09 12:04

    • אצל בן אכן ראוי. ראה כתבה אוהדת מאד באחד מסופי השבוע (ל''ת)

      משה, 11/07/09 13:23

  • 23.

    הדובר של ציפי "מפרשן"

    כחול בלב , 11/07/09 11:51

    אין פעם אחת שתפרשן בצורה חיובית על נתניהו. אתה תמשיך לפרשן ולאכול חרא . וביבי ימשיך להיות ראש ממשלה הכי טוב שהיה לנו.
    עולם הערבי מפחד ממנו וגם אתה מפחד ממנו כי אתה וערבי זה אותו דבר .
    ואני מתכוון לאוייבנו הערבים ולא לערביי ישראל , למרות שגם שם יש לך חברים והם אוייבנו כגון אחמד זיבי.
    לך לעשות קקה פרשן חרא.

  • 22.

    שרה איזה יפה היא,עוד לא הייתה אשת ראש ממשלה כזו שווה. (ל''ת)

    קיקו , 11/07/09 11:42

  • 21.

    ואחרי הכל הוא מקבל 57% תמיכה בציבור בסקר הערוץ הראשון

    oded9327 , 11/07/09 11:37

    ללמדך כספיתון שהציבור כבר מזמן לא קונה את מה שהתקשורת מנסה למכור לו על נתניהו.ההפחדות לא עוזרות.הציבור התבגר ובוחן את תפקודו של נתניהו בפרמטרים אחרים ממך.או כפי שעמיתתך איילה חסון היטיבה לומר אתמול בטלוויזיהוהוא שהעם לא מכניס עצמו לקלחת הפוליטית ולא מתעניין באותן עוצמות כפי שעושה זאת התקשורת.

    • ראיתי אתמול את פניו של הכספיתון לאחר שפרסמו את הסקר בערוץ1

      (איציק) , 11/07/09 11:52

      הוא כמעט התעלף,וכמעט הקיא,כשהסקר הראה על 57% מהציבור שתומך בנתניהו.ואיילה חסון אמרה לו:כנראה שהציבור לא קונה את מה שמוכרים לו בתקשורת....::))

      כספיתון הקטנטון אתה מאבד את זה!!!

      • יש אפשרות להעלות ליו-טיוב? יש למישהו הקלטה? (ל''ת)

        panacea , 12/07/09 17:52

  • 20.

    תיקון טעות סופר לכירוג. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 11/07/09 11:36

  • 19.

    בן כספית כחירוג,מנתח ללא כחל וסרק את ניהול העניינים,כל הכבוד לו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 11/07/09 11:35

    • אכן כירורג המנסה לכאורה לחסל פוליטית את המנותח (ל''ת)

      משה, 11/07/09 13:25

    • אולי תנמק? (ל''ת)

      דוד כהן , 11/07/09 16:09

      • הנימוקים של השמאל:

        panacea , 12/07/09 17:56

        ביבי לחיץ
        הביבי
        ביביהו
        היידה שרה
        ביבי שקרן
        לא מאמינים לביבי
        ביבי לא אמין
        שרה מנוולת
        האם ה"נימוקים" האלה לא מספ]יקים לך. מספיק להיות קטנוני ולדרוש ראיות ,הוכחות,הנמקות.
        אתה לא יודע שמעצם יציאת דברים מגרונו של שמאלן הם נכונים ובלתי ניתנים לערעור?הרי הם השפויים, האינטליגנטים.לא משנה שמבחינה אמפירית כל טענותיהם,דרכם ןרעיונותיהם הופרכו שוב ושוב.כאתה שמאלן אין לך צורך בנימוקים.

  • 18.

    מאמר מצויין

    האדמו''ר, 11/07/09 11:21

    מקיף, ממצה, לא שלילי בכוונה תחילה. צילום מצב במילים.

    • נדמה לי שאתה מתחזה

      ג, 11/07/09 12:25

      דתי לא יעז לקרוא לעצמו אדמו''ר, ומכאן שמדובר בחילוני המחזה לדתי.

      • דתי גם לא יטקבק בשבת (ל''ת)

        (איציק) , 11/07/09 12:52

  • 17.

    תכלס צודק בהכל (ל''ת)

    ליכודניק - מעריץ ביבי, 11/07/09 11:12

  • 16.

    אתה בן שרוצא ליקבור אותו אומר לו קום?ממש אתה רוצא בהצלחתו (ל''ת)

    שרוליק , 11/07/09 11:01

  • 15.

    לנתניהו לא תהיה לשכה סבירה כל עוד שרה משועממת .

    ALOS , 11/07/09 11:00

    תן לה עמותה תן לה פאקן סמטינג טו דו
    מיסטר פריימ מיניסטר

    שיז גונה פאק אברי טינג

    פיטי איזינט איט?

    • ALOS מה עדיף?

      (איציק) , 11/07/09 11:14

      לשכת ראש ממשלה שעדיין טרייה ועדיין לא מאורגנת,אבל לעת עתה בהחלט מספקת את הסחורה במישור המדיני ביטחוני.אההה,,,כאן אתה גם יכול לדחוף את שרה.

      או לשכת ראש הממשלה ש:
      ב-100 ימים הראשונים שלה הביאה מלחמה כושלת בלבנון עם 140 הרוגים,ואי השגת יעדי המלחמה.
      פרשות שחיתות החמורות ביותר בהיסטוריה של הפוליטיקה הישראלית.
      ולקינוח,ב-100 ימים האחרונים של הממשלה הקודמת קיבלנו עוד מלחמה ועוד הרוגים,הפעם בעזה.

      מה עדיף??

      יאללה תמשיך,,,,שרה שרה שרה,הרי הטיעונים העיניינים מזמן כבר נגמרו לך,ומה עושה מי שנגמרו לו הטיעונים-מתחיל לקלל ולרדת נמוך.

    • אתה צודק כבר הייתה לנו משועממת אחת שאפילו בעלה האלכוהוליסט בסוף נרצח (ל''ת)

      קיקו , 11/07/09 11:14

      • ל 11.14 במילה אחת אתה ''שרץ''. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 11/07/09 11:32

        • נתן-חייב להסכים איתך שהפעם קיקו הגזים מאוד. (ל''ת)

          panacea , 11/07/09 23:49

    • אם אני צריך לבחור בין עליזה שרה נתניהו עם כל המוזריות שלה

      זיו_! , 11/07/09 12:55

      לבין עליזה אולמרט עם המחסום watch שלה, וילדיה המשתמטים, אני חושב שהבחירה שלי ברורה לא?
      זאת לא תהיה עליזה...
      זה היה מיועד לך ALOS, שבטח גם פה היית מפספס את הפאנצ'

      • זיו 12.55 עלי להודות תגובתך מקובלת עלי.גם זה קורה. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 11/07/09 18:34

    • לשמאל המסכן אין מה לומר, אז מתקיפים את הנשים של...הנה זה אתם...

      אזאמרתי , 11/07/09 13:54

      http://www.youtube.com/watch?v=uFAZXu-MPF0

      http://www.youtube.com/watch?v=9ZgpWXO1_Vw&feature=related

      • נתן . חבל שהסכמת עם הבליו של זיו . (ל''ת)

        ALOS , 12/07/09 01:35

  • 14.

    מעולם לא כיהן בראשות ממשלת ישראל איש כל כל סחיט לחיץ ומעיך כמו נתניהו!

    שלום, 11/07/09 10:55

    מעום לא כיהן בישראל ראש ממשלה מ צ ו י ן כמו אהוד אולמרט!!!יאללה תתחילו לצרוח ולצווח!!!

    • סמרטוטמרט היה ראש הממשלה של הפלסטינים,,,לא שלנו.

      (איציק) , 11/07/09 11:19

      ראש הממשלה הכושל והמושחת ביותר בהיסטוריה של הפוליטיקה הישראלית.

      במעשיהו כבר יטפלו בו טוב טוב,ובחמימות.:)

    • היו לנו 2.אחד עם כסף השני עם וויסקי.אחד מת השני צמח. (ל''ת)

      קיקו , 11/07/09 11:22

      • ל 11.22 אין מילה מתאימה עבורך יותר מ ''שרץ'' ובומרג. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 11/07/09 11:51

    • אתה צודק. לגמרי. אין כמו אולמרט. פשוט אין כמוהו

      זיו_! , 11/07/09 12:53

      וטוב שכך.
      לחיץ? אולמרט היה עלבון למילה סחיט ולחיץ.
      הוא לחץ על עצמו אפילו לא היה צורך בלחץ מבחוץ כדי הוא ילחץ.
      ולא. תאמין לי. לא צורח בכלל.
      למה לי לצרוח? אתה עושה זאת כל כך יותר טוב.
      לי ברור שנתניהו לא לחיץ ולא סחיט ולא בטיח והוא יסיים את הקדנציה שלו בלי בעיה.
      מי שצורח בנתיים זה אתה..

  • 13.

    לא קראתי,לא ראוי לתגובה (ל''ת)

    סתם כתב, 11/07/09 10:54

  • 12.

    לאות הזדהות עם תושבי ישראל נתניהו החליט ללכת שפוף (ל''ת)

    דש, 11/07/09 10:50

  • 11.

    זה כבר מתחיל להראות כמו מסע צלב אישי (ל''ת)

    אורן, 11/07/09 10:48

    • אורן ידידי, למה רק מתחיל להראות? זה מסע צלב אישי עוד לפני בחירתו

      זיו_! , 11/07/09 12:51

      לראשות הממשלה.
      כספית הוא תומך קדימה וחוץ מלנסות להפיל את נתניהו אין לו שום מטרה אחרת בחיים.
      כתב הוא בטח לא. סתם אידיוט חצר של ציפי ליבני

  • 10.

    אין רע בלי טוב, אולי לחיצותו של ביבי תציל אותנו

    אזרחית, 11/07/09 10:45

    לא תחזור הדורסנות כנגד האדם העובד משכורתו וחסכונותיו, ואולי , בזכות אישיותו המיוחדת, נקפיא ונפנה התנחלויות.. רק נתניהו יכול וזה לא מעט חברים, התעודדו נא!

    • חלומות הם דבר נפלא,:)) (ל''ת)

      (איציק) , 11/07/09 11:16

    • אכן כן , צודקת אזרחית (ל''ת)

      אחד, 11/07/09 20:17

  • 9.

    קראתי, לא ראוי לתגובה (ל''ת)

    פיני , 11/07/09 10:42

  • 8.

    קראתי, לא ראוי לתגובה (ל''ת)

    פיני , 11/07/09 10:41

    • צודק! (ל''ת)

      בן,אתה מאוס ולעוס, 11/07/09 10:42

  • 7.

    כן,כספית,דרושה לישכה מיומנת כמו של אולמרט שיודעת איך לגנוב לנו

    (איציק) , 11/07/09 10:36

    נתניהו עדיף פי 1000 מהסמרטוטמרט.

    נתניהו-תהיה חזק-העם איתך-אוהבים אותך.
    בוז לכספיתון,הגוזל שניזון מפירורים,ולכל המלעיזים.

    100 ימים ראשונים של ממשלת קדימה=מלחמת לבנון 2
    100 ימים אחרונים של ממשלת קדימה=עופרת יצוקה.
    שתי מלחמות לעם אחד ועדיין ה"שלום" בושש לבוא.

  • 6.

    תודה לבן כספית על כתבותיו .

    שושפרי, 11/07/09 10:35

    בן כספית כותב את האמת. אני מאמינה לכל
    מילה על נתניהו.
    התנהלותה של שרהלה מעורר תהיות ושאלות רבות.
    מתערבת במינויים ובנהול בעלה?
    אותי מעורר פלצות. איך אינה מתביישת ?
    מדוע לא עוצרים אותה ? תפקיד התקשורת
    למנוע ממנה התערבות .

    • לא מאמינים לכספיתון,,,,הוא בסה"כ כתבלב עלוב,שהועף מלשכת נתניהו

      (איציק) , 11/07/09 11:35

      אז הוא קצת ממורמר,לא נורא,זה יעבור לו....אולי:))
      ואם לא?אז אני בטוח שבמעריב לנוער ייקבלו אותו יפה.

    • בן כספית חי כניראה על הזיות כידי לקחת אותו לטיפול דחוף (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:37

    • אתה פתי מאמין למושחתי החצר של מפלגת השחיתות קדימה לגנוב (ל''ת)

      איל ארד , 12/07/09 10:06

  • 5.

    הוא פשוט לא מסוגל לנהל!

    אלמוני, 11/07/09 10:35

    אני יודע שהרבה יקפצו עם התגובות האוטומטיות שחלקן בתשלום,אבל הוכח לנו משהו חמור מאד: ביבי מנהל גרוע.היה לו הרבה זמן,הסקרים ניבאו ניצחון דחוק לימין מהתחלת מערכת הבחירות,שטייניץ הכין מסמך ל-100 הימים הראשונים,היה זמן לתכנן את הכלכלה ןאת מדיניות החוץ,אבל ביבי הגיע לכהונה לא מוכן.הלשכה שלו מורכבת מאנשים שדורכים אחד לשני על הרגליים,הוא מינה שר חוץ שמעורר גועל נפש בכל מקום {לא כי הוא ימני-גם שרון,ארנס ושמיר הם ימניים},הוא הכריז על עצמו כשר-על לכלכלה ונכנע לעיני ואלי ישי בכל נושא,הוא נבחר כנציג אלה שנגד מדינה פלסטינית אבל נכנע לאובמה,בקיצור-האיש מנהל גרוע וחבל שהציבור לא למד מהכהונה הראשונה שלו.

    • ציונים מחלקים בסוף הקדנציה ולא בתחילתה,,,,

      (איציק) , 11/07/09 11:33

      "רק חמור קופץ בראש"!!

      אני(שבחרתי בנתניהו) לא קונה את כל הבולשיט הזה שמשפריץ פה הכספיתון הגוזל,אני אחלק ציונים לראש הממשלה בסוף כהונתו(עוד 8 שנים) ולא בתחילתה.
      כי הרי:
      אם נתניהו היה מאשר את הטלת המע"מ על פירות וירקות-היו תוקפים אותו על כך שנתניהו רע לעניים.
      וכאשר נתניהו מבטל את הטלת המע"מ-תוקפים אותו על כך שהוא זגזגן...יש עוד משפט על חמורים, שאומר:"רק חמור לא משנה את דעתו"...אז טוב שראש הממשלה שלנו קשוב לטענות הציבור ומוכן לשנות את דעתו מעת לעת.

    • ביבי ראש הממשלה הטוב ביותר מאז קום המדינה (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:39

  • 4.

    ארד בנה קריירה על הרתעה וטרור

    אחד העם, 11/07/09 10:33

    הוא בונה על זה שאף אחד לא יקרא את ה-400 עמודים ואם מישהו יעיז לקרוא את זה ולהעיר או לשאול משהו הוא יכנס בו בשטף גידופים וצעקות כך שמראש אנשים מעדיפים לא להתווכח איתו... הרתעה. איש לא נעים, מסכנים העובדים שלו.

  • 3.

    כספיתון,,,הלאה,חדש חדש.הכתבות שלך כאלה ברורות

    (איציק) , 11/07/09 10:32

    איך שאני רואה את שם הכתבלב אני מייד יודע שהנה שוב הכספיתון הולך להכפיש לנו את ראש הממשלה....

    אהה,תגיד יא כספיתון עלוב,,,,מה עם אולמרט?הסמרטוט?זה שעכשיו מפורסמת כתבה נגדו במעריב על כך שהוא "העלים" עןד 250 אלף דולר.

    את הסמרטוטמרט איתרגת כי הוא תרם את כל המדינה לערבים?או בגלל המעטפות שקיבל מטלנסקי(ולא רק).

    אתה כתב הזוי ולא מצוי,הציבור שונא אותך ואת כתבותיך.

    שבת שלום.

    • נכון נכון. כל כך נכון!! בן הוא ''מטעם'' זה כל כך ברור (ל''ת)

      רינה, 11/07/09 10:43

  • 2.

    לא נמאס לך בן כספית? ככל שתתקפו אותנו אנחנו נגדיל את כוחינו (ל''ת)

    אילן, 11/07/09 10:28

  • 1.

    כספיתון הוא כתבלב חצר שניזון מפירורים....הוא שונא את משפחת נתניהו

    (איציק) , 11/07/09 10:27

    כספיתון הוא כזה ממורמר על כך שאין לו מה לכתוב בעיתון הקורס שלו(מעריב) ולכן מה שנשאר לו לכספיתון המסכן זה רק לחפש ולתקוף את נתניהו.

    כספיתון אתה כזה מסכן!!!

    • כיראה שאדלר וארד זורקים לו איזה עצם (ל''ת)

      שרוליק , 11/07/09 14:41