• 59.

    תמיר הוכיח שאין לו יושרה=התנהג כשפן=רצה להרוויח זמן בהתיעצות איך לטשטש (ל''ת)

    נ.כהן אומרים מודה ועוזב ירוחם=אתה לא הודת=נהפוך הו, 11/07/09 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ריפדנו אותם במשכורות ענק, נהגי בוס ופקידות צעירות וזה רגע האמת

    ריפדנו אותם במשכורות ענק, נהגי בוס ופקידות צעירות, 11/07/09 21:34

    התנהגות שאינה הולמת נפוליאון? אז טוראי היא הולמת? ניפחנו
    אפסים למימדים של נפוליאונים, ריפדנו אותם במשכורות ענק, נהגי בוס
    ופקידות צעירות וזה רגע האמת של הבחור שיסתכל טוב בראי ויגיד
    מה הוא רואה?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    התנהגות שאינה הולמת נפוליאון? אז טוראי היא הולמת? ניפחנו אפסים למימדי

    התנהגות שאינה הולמת נפוליאון? אז טוראי היא הולמת?, 11/07/09 21:33

    התנהגות שאינה הולמת נפוליאון? אז טוראי היא הולמת? ניפחנו
    אפסים למימדים של נפוליאונים, ריפדנו אותם במשכורות ענק, נהגי בוס
    ופקידות צעירות וזה רגע האמת של הבחור שיסתכל טוב בראי ויגיד
    מה הוא רואה?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    באזרחות היו מנפנפים אותו...גם בקורס מכי'ם (ל''ת)

    GidiBar , 11/07/09 14:19

    הגב לתגובה זו

    • רק באזרחות? בצבא מחקו אותי על דברים פעוטים מזה,כומתה,לא הצדיע לרס''ר..

      התנהגות שאינה הולמת נפוליאון?,שיגיד תודה, 11/07/09 21:44

      רק באזרחות? בצבא מחקו אותי על דברים פעוטים מזה,כומתה,לא הצדיע
      לרס''ר...וכיו''ב,אז לתת רכב צבאי לקטין? ועוד לתחמן? כלומר
      העלמת ראיות ושיבוש הליכי חקירה/משפט רק על זה יושבים בכלא,
      ועשו לו מזה התנהגות שאינה הולמת נפוליאון,שיגיד תודה לאל

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    נאחז בקרנות המזבח. למד מהמקורות צ'יקו, זה לא יסייע לך .

    גיל, 11/07/09 12:59

    לפי מנהג קדוּם שימש המזבח כמקום מִקְלָט לרוצח, בהתאם לַתפיסה שהקדוּשה מגינה על האדם. עם זאת, התורה שוֹללת מרוצח במֵזִיד (= בְּכַוָונָה) את הזכות לקבל את הגנת המזבח: ''וכי יָזִיד איש על רעהו להורגו במירמה – מֵעִם מזבחי תיקחהו למות'' (שמות כ''א 14).
    קרנות המזבח לא הוֹשיעו את יואב, שר צבאו של דוד: יואב השתתף בתכנית להמליך את אדוֹנְיָה בן שלֹמה. דוד החליט להמליך את שלמה. בהוראת דוד פגע שלמה במורדים: הוא הרג את אדוניה וגירש את אביתר הכהן לענתות. כאשר נודע ליואב ששלמה הומלך - הוא חשש לחייו וברח לאוהל ה', שם נאחז בקרנות המזבח (מלכים א', ב' 28). שלמה לא התחשב בכך וציווה להוציא אותו להורג, כדין מי שחייב מיתה (הנימוק שהביא לכך שלמה היה שיואב רצח את שרי הצבא אבנר בן נר ועמשא בן יתר.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איך הוא אמור לשפוט מחר חייל על עבירת כומתה ?????? כיצד ???? (ל''ת)

    בני, 11/07/09 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא מוצדק להטיל על תמיר עונש חמור (ל''ת)

    חיים, 11/07/09 12:21

    הגב לתגובה זו

    • יש להחמיר בעונשו של זה . (ל''ת)

      מוני, 11/07/09 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    על מה הוא מערער יש עדויות חדשות שיהפכו את התמונה המזעזעת ??? (ל''ת)

    רון, 11/07/09 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    על מה הוא מערער יש עדויות חדשות שיהפכו את התמונה המזעזעת ??? (ל''ת)

    רון, 11/07/09 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תמיר צריך ללכת הביתה הוא לא בעל ערכים

    חי, 10/07/09 23:29

    ציקו חייב ללכת הביתה. גם תחמן ,גם עברין ,גם נותן מעטפות ורוצה להיות אלוף בצה''ל .פושע וחרבה, הוא היה שופט קצינים חיילים על תאונות לכלא ל30 יום מדיח מהתפקיד מצה''ל ,לך הביתה תמיר לך בעקבות זכאי שהבין שהוא מדליףסידרתי והלך הביתה ,

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    באמת לא מידתי - לקולא

    ברוס, 10/07/09 17:48

    להדיח אותו מצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לבטל את העונש

    ישראל, 10/07/09 15:59

    להחזיר אותו לצה''ל העם סלח

    הגב לתגובה זו

    • אל תתיימר לדבר בשם העם. (ל''ת)

      הלן, 11/07/09 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    העירעור מוכיח שהוא לא מבין את חומרת מעשיו ולכן יש להחמיר בעונשו (ל''ת)

    העירעור מוכיח שהוא לא מבין את חומרת מעשיו, 10/07/09 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תגובה

    זאב ישכיל, 10/07/09 12:01

    אין ספק ת ציקו שגה בשיקול דעתו, אבל העונש יצא מככל מידה.
    אזרח שיכפת לו. 10.07.09

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אילו תמיר היה 'גבר' הוא היה מקבל את עונשו בשתיקה

    הדיבור של תמיר הוא עלבון לצה''ל, 10/07/09 11:11

    ההחלטה של תמיר לפנק את ילדו בנהיגה בטרקטורון כל כך מובנת לכל אב.
    אבל אב שהוא גבר היה אומר ''נתפסתי, טעיתי, נענשתי ואני ממשיך הלאה.
    תמיר לא מבין כמה רע היה המעשה שלו וכמה קל עונשו.
    תוך שנתיים יכול תמיר לשוב למסולל הריצה אל הגנרליות אבל בשביל זה הוא צרך לשתוק.
    יש ביטוי אנגלי נפלא:
    if you can not do the time do not do the crime/
    אני כל כך מצפה ממנהיג צה''לי שיקבל את עונשו כ- man ולא כנער מתבכיין.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אכן גזר דין לא מידתי

    חיל לשעבר, 10/07/09 09:21

    היה מגיע לו שנתיים בפנים, הורדה לטוראי וסילוק מצה''ל

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!! (ל''ת)

      sitel , 10/07/09 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מעניין אם בכית ככה על ההרוגים מאש כוחותינו בעופרת יצוקה?

    דרגה אחת ואיזה בכי ?, 10/07/09 08:59

    עברין יש להעניש גם על המקרים בהם לא ניתפס ותשאל את עצמך
    כמה פעמים תיחמנת ולא ניתפסת? אז מה קרה? דרגה אחת ואיזה בכי ?
    מעניין אם בכית ככה על ההרוגים מאש כוחותינו בעופרת יצוקה?( בלי
    להזכיר חלילה את הילדים והילדות העזתים שנשחטו בטעות בזרחן)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא שכחנו שרב הנפגעים בעופרת יצוקה היו מאש כוחותנו (ל''ת)

    לא שכחנו שרב הנפגעים בעופרת יצוקה היו מאש כוחותנו, 10/07/09 08:47

    הגב לתגובה זו

    • והבן שלו גם עלול היה להיות קורבן של טימטום כוחותינו (ל''ת)

      @@@@@@@@, 10/07/09 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שקרן - הביתה! (ל''ת)

    שונא שקרנים, 10/07/09 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לפי התגובות הציבור לא ממש מת עליך, חבוב. (ל''ת)

    פיקו מיקו, 10/07/09 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תנסה למצוא עבודה כשומר בסופרמרקט וניראה אם יקבלו אותך ואז תספר לנו כמ

    @@@@@@@@ נפוליאון נפוח @@@@@@@@@, 10/07/09 07:12

    תנסה למצוא עבודה כשומר בסופרמרקט וניראה אם יקבלו אותך ואז
    תספר לנו כמה אתה יקר ואי אפשר בלעדך....אז תגיד תודה לצה''ל
    שריפד אותך בשכר שמן, נהגי בוס וחיילות נאות עד שהרגשת כמו נפוליאון
    נפוח.ועכשיו פנסיה שמנה בגיל צעיר שטובים ממך יכולים רק לחלום עליה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מעניין כמה פעמים לא נתפסת אדון ציקו...? (ל''ת)

    מעניין כמה פעמים לא נתפסת אדון ציקו...?, 10/07/09 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה חארות כמוך מוחקים חיילים טובים ברגע אז נכון זה לא מידתי היית צריך

    ##########################################, 10/07/09 06:56

    כמה חארות כמוך מוחקים חיילים טובים ברגע אז נכון זה לא מידתי היית
    צריך לרדת לטוראי ולהחזיר את משכורות העתק שקיבלת לאורך השנים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ציקו שקרן! היללות שלו והבכיינות נמאסו! תת תרבות עבריינית! (ל''ת)

    שמוליק, 09/07/09 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנותינו לשירות צבאי ארוך,

    שיילך קיבינימט יש אלפים טובים מהדראק הזה, 09/07/09 23:14

    משלמים להם במיטב כספינו נותנים להם את בנינו ובנותינו לשירות
    צבאי ארוך, נהג בוס ושלל פקידות צעירות וכשהם מחרבנים
    אז עם ישראל צריך להגיד תודה? לנפוחים האילה?
    שיילך קיבינימט יש אלפים טובים מהדראק הזה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שופטים , ראו מה קורה בגלל רחמנותכם . כולם חושבים שאיתם החמירו (ל''ת)

    אני, 09/07/09 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תמיר שפט הרבה חיילים בקריירה שלו,שיפתחו את העונשים שהטיל על החיילים

    ויגזרו לו דין באותה ''מידתיות'', 09/07/09 23:02

    חייל שהיה מעז להפקיר רכב צה''לי ואח''כ כאשר מתחרשת תאונה לשקר בקשר לנסיבות שלה - היה יושב הרבה הרבה בכלא. מציע לכתבים לקפוץ לכלא 6 ולשאול על מה נשפטו חיילים שיושבים שם , תגלו על אלו שטויות מפקדים שוללים חפש מחיילים. נראה איזו מידתיות יש בשפיטה הצה''לית .... כואב עליו על מר תמיר אבל זה צבא והוא מפקד שצריך לשמש דוגמא .

    הגב לתגובה זו

    • צודק,גנראטים כמוהו מוחקים חיילים טובים ברגע על קטנות,נכון זה לא מידתי,

      צריך לרדת לטוראי ולהחזיר את משכורות העתק שקיבל לאו, 10/07/09 06:59

      צודק,גנראטים כמוהו מוחקים חיילים טובים ברגע על קטנות,נכון זה לא מידתי,
      צריך לרדת לטוראי ולהחזיר את משכורות העתק שקיבל לאורך השנים

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תמיר אח שלו , העם איתך והבג''ץ נגדך ,כל השאר היסטוריה

    תיהיה חזק ,אתה לוחם ותמיד !, 09/07/09 22:15

    כולנו יודעים שהשמאל ''תפס'' נקודה בדש ביגדך ונאחז בא כאילו זה הכל , היום השילטון שונה ואם יסכיל ביביהו לשנות את המערכת אז נמגר את מעוז השמאל הרקוב שהישתלט על המערכת ,ואם לא אתה רק קורבן נוסף של הריקבון השמאלני .כמו עוד חייל שנהרג במילוי תפקידו .

    הגב לתגובה זו

    • ציקו התחלת לכתוב ''תגובות''? משעמם לך לבד בבית? (ל''ת)

      ציקו התחלת לכתוב ''תגובות''? משעמם לך לבד בבית?, 10/07/09 09:04

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה היה קורה אם היה נהרג אדם בתאונה???

    ישי, 09/07/09 21:18

    גם הילד שלך צריך לשלם! כמו כל ילד שנוהג ללא רישיון!

    די כבר לצביעות! תגיד תודה שזה נגרם רק בתאונה קלה ולא בתאונה עם הרוגים או פצועים קשה!

    לתת לילד לנהוג זה כמו לתת לו את הנשק שלך.. ועוד מרכבים נהרגים יותר מכלי נשק..

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך שפטת את חיילך??! אה צ'יקו?? מה היית נותן לחייל שלך??

    ישי, 09/07/09 21:15

    שהיה עושה דבר דומה??
    אזהרה?? אל תצחיק אותי - היית מוריד אותו ברדרגות וזורק אותו לשבועיים לכלא...

    צבוע

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הביתה !!! (ל''ת)

    רון, 09/07/09 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מידתי ,לא מידתי .

    גור ארי-אל, 09/07/09 20:36

    מוצע לך ללכת לכותל ולשים בו פתק קטן ,תודה לאלהים על כך שלבן שלך וטרטורנו לא קרה שום דבר רציני ,חו''ש.
    בחיים הכל יחסי . מצבך אולי לא נעים ,אולם יכול היה להיות הרבה יותר רע.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתה מוסיף בזיון על בזיון. אתה לא ראוי ללבוש מדי צה''ל. (ל''ת)

    דני, 09/07/09 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חוסר מידתיות

    אזרח מודאג, 09/07/09 20:26

    יש לנו בשנים האחרונות חוסר פרופורציה בקשר לענישה, מחמירים איפה שצריך להקל ומקלים היכן שצריך להחמיר. הדבר הזה יהיה בעוכרינו בסופו של דבר אם לא נחזור לפרופורציות הנכונות.
    בכל משפט שמים על המאזניים את המעשים הרעים והמעשים הטובים ועל פי זה מכוונים לענישה שתהיה מתאימה ומידתית.
    במקרה שכאן בכלל לא שמו על המאזניים את נקודות הזכות שהוא צבר במהלך השירות שלו ופשוט העתיקו מספר העונשין את העונש והטילו עליו את העונש. בשביל זה לא צריך שופטים שמקבלים משכורת מכובדת אפשר היה לתת לכל פקידה בבית המשפט להעתיק את הגזר דין ולמסור לנאשם.
    איפה השופטים של היום מול שופטי העבר. היום השופטים הם טכנוקרטים רובוטים שחושבים שהבן אדם הוא לא יצור אנוש שיכול שיטעה אלא רובוט שאמור להתנהל לפי הוראות הפעלה.
    השופטים בעבר היתה להם תכונה שהם שפטו מהלב ובהסתכלות רחבה על כל המשתמע מהפסיקה שלהם.
    המשמעות של חוסר מידתיות תגרום לאנרכיה ומדינת ישראל לא תוכל לעמוד בזה שופטי ישראל ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • השופטים של היום החליטו שכולם שווים בפני החוק, שרים , מפקדים ... (ל''ת)

      עברו הזמנים שהיתה פה שכבה שעומדת מעל החוק, 09/07/09 23:03

      הגב לתגובה זו

      • חוסר מידתיו

        אזרח מודאג, 10/07/09 10:14

        אין בעיה כולם שווים בפני החוק אבל פרופורצה לא שיפוט גורף,מה הטעם במינוי שופט אם כל מה שהוא עושה זה פותח את ספר החוקים ומרביץ פסיקה.
        השופטים בעבר פסקו לא פעם בניגוד לספר החוקים מפני שהם התבוננו בנאשם בזמן המשפט וחשו אותו וחשבו שנכון לפסוק כך ולא אחרת וזאת כיוון שהפעילו תכונה אנושית גבוהה בזמן הפסיקה.
        להיות שופט בימינו זה בעצם פקיד שיפוט אז מה הטעם במשכורת הענקית שהם מקבלים

        הגב לתגובה זו

    • בגלל "שופטי העבר" כל אחד מרשה לעצמו לעשות ככל העולה על רוחו . די !!! (ל''ת)

      j44 , 09/07/09 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צה''ל מתנהג כארגון מאפיה. (ל''ת)

    מאיר, 09/07/09 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נאחז בקרנות המזבח. כל כך שפל . (ל''ת)

    יעקב, 09/07/09 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למי הוגש הערעור?

    בוזגלו, 09/07/09 19:48

    צעד טפשי של ציקו תמיר.מה שלא תהיה התשובה הוא לא יצא מזה טוב.אם העוש ישאר או יוחמר אז הערעור יצא לחינם ואם יזכה בערעור יוגש בגצ.הבגצ כבר ימליץ להוריד אותו לדרגת טוראי וגם יעניש אותו במאסר בפועל למען יראו ויראו.מפליא שפרקליטו של תמיר לא עידכן אותו .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל העורכי דין פה באתר לאותם אלה שאת הצבא עשו בחפיפניקיות יש זכות לעם

    חיים, 09/07/09 19:47

    יש זכות לעם הזה להודות לתמיר על מלחמות שלחם בגלל סיבוב על טרקטורון לא הורסים קריירה לאדם כזה כולנו אנשים ועושים טעויות אם אתם שם למעלה מכוונים את העם כלפי עונשים ועונשים אז נבין בצורה כזאת שאתם סוג של אנשים בלי כבוד ואתם נוגדים את עצמכם
    בתקופה האחרונה רק דברים רעים יוצאים מפי העיתונות מתי תתחילו לכתוב יותר דברים שישמחו את הגולשים שלכם האמת לפעמים מכוערת אפשר קצת לנקות אותה מהאבק כל התגובות פה אפילו אחת לא של אדם פשוט מהשורה התחתונה כולכם פה עורכי דין וחסידים שוטים תנו לנו לחיות כבר בשקט עברו הזמנים שלעשות את האדם כרוצח זה מעורר בעם הבנה תחליפו נושאים לדברים משמחים אתם מדכאים את העם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אל תנסה לטייח. העונש לא על הטרקטורון אלא על השוחד השקר והפשע. (ל''ת)

      אזרח, 09/07/09 20:03

      הגב לתגובה זו

    • יש לך מושג כמה עו''ד עברו יחידות קרביות???

      ישי, 09/07/09 21:21

      ומה הקשר בין כל העבר שלו??

      אם היה נהרג אדם מה היית אומר???

      אם זה היה אדם רגיל שנתן לילד שלו לנהוג ועשה תאונה מה היית אומר?? הרי בטוח כבר היית צורח פה - ניסיון לרצח, וכל השטויות האלו..

      מה זה משנה אם זה חייל מוערך, רופא מדהים, משפטן גדול (קלגסברג) או סתם אדם רגיל??

      כולם שווים בפני החוק..

      כולם תורמים בדרכם..

      צ'יקו עבריין ושקרן! והעונש שהוא קיבל הוא כלום לעומת מה שיכל לקבל אם הייתה תאונה עם הרוגים - ושיגיד רק תודה כל יום שזה הסתיים כך..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    העונש היה קל מדי! הוא שיקר במצח נחושה, ועבר על החוק וגרם לנפגעים! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 09/07/09 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תמיר שיקר גם לחוקרי מצ''ח כשטען שלא נגרם נזק לרכב האזרחי, וכי לפיכך הס

    גדי, 09/07/09 19:42

    הסתלק האזרח מהמקום

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הנאשם עשה שימוש ברכב מבצעי לשם שעשוע; בכך הוא ניצל לרעה את סמכותו ומעמ

    קפלינסקי, 09/07/09 19:41

    סמכותו ומעמדו כמפקד האוגדה ואת נגישותו הקלה לרכב המבצעי. הוא פגע באמון הציבור בצבא ובמפקדיו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קבל את הדין, לך הביתה, כשלת, לא אמרת אמת !!!!

    אחד שמבין, 09/07/09 19:40

    יפים דבריו של בגץ לתביעה הכללית גם בעניינך

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא רוצה שקצין כזה יהיה המפקד של בני . (ל''ת)

    אב למתגייס טרי, 09/07/09 19:39

    הגב לתגובה זו

    • מסכים הוא אינו ראוי לצה''ל. (ל''ת)

      מיקי, 09/07/09 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתה אשם. הכנסו !!!!!!!

    רמי, 09/07/09 19:38

    א) מתן רשות לבנו הקטין לנהוג ברכב צבאי אף על פי שהקטין אינו מורשה לנהוג בכלי רכב כלשהו;
    ב) השתתפות בעריכת מסמך דיווח על תאונה שהוא שקרי וכוזב בפרטיו;
    ג) תשלום פיצוי לנהג הרכב האזרחי שלא על פי פקודות הצבא;
    ד) איחור במסירת דיווח על קרות התאונה ועל פרטיה לרשויות המשטרה הצבאית;
    ה) תכלית המעשים והמחדלים הללו הייתה למנוע חקירה, אשר צפויה הייתה להיפתח נגד בנו הקטין, בעוון נהיגה בלא רישיון נהיגה וגרימת תאונה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''צייתתי לפקודות. אמרו לי לקבל גרסה פתוחה [שלא תחת אזהרה]''; (ל''ת)

    חמור מאוד !!!!!!!!!!!!!!!, 09/07/09 19:37

    הגב לתגובה זו

    • מזעזע למה צה''ל הדרדר !!! (ל''ת)

      רותי, 09/07/09 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''... אני קיבלתי את הפקודות ממי שהיה מפקד היחידה, הדברים נעשו הרבה יו

    לזכור את העדות הזו !!!, 09/07/09 19:36

    יותר גבוה ממני,

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לך הביתה כשלת בדבר החשוב מכל. אמירת אמת ! (ל''ת)

    עמיר, 09/07/09 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נסיון טיוח הפרשה ע''י הוספת קצין לחבר השופטים יוביל לבג''צ !!!!!!!! (ל''ת)

    עו''ד, 09/07/09 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם בניזרי עירער. נקווה שגם עם תמיר יחמירו

    כרמלי, 09/07/09 19:32

    אוי ואבוי אם זה אמור להיות קצין בכיר בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לקיחת אחריות וחוסר אמינות

    קצין, 09/07/09 19:16

    ציקו שחרר אותנו מנוכחותך המטרידה
    חוסר אמינות הנה דבר לא מקובל הצה''ל
    חוסר קבלת מרות וסמכות כנ''ל
    יש הרבה סג,מים הממתינים לקידום

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד צבוע

    אכ, 09/07/09 19:11

    במקום לשתוק על מעשי הטפשות שלו, הוא ממשיך לנבוח. יאללה, קח רשיון למסחר בנשק, כמו רבים מ''חבריך'', ולך למכור נשק ל''מדינות מתפתחות''.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פניה לחבר

    דרורי ורד, 09/07/09 19:08

    כקצין בצבא שקיבל שכל וברח,פונה אליך ציקו ואומר-הם לא שווים שאחד כמוך ישרת אותם. אין אמונה במתחסדים האלה. הם חכמים על לובשי מדים,אבל כאשר ראש ממשלה גונב ומתהולל,שר אוצר גנב בן גנב,נשיא אנס-מגיעים אליהם פתאום יוצאים חלק??כי להם יש כוח?מנגנון מטורף שמשרת אותם??הרי החבורה הנבזית הזו בראשות הנשיא הנבל והאנס עשו מעשים נוראים פי כמה מימך והם עדין עם משכורות מטורפות,מימון חייהם על חשבון הציבור,לשכות מפוארות- אלוהים יודע מי רוצה להיות איתם בקשר,מכוניות מפוארות,ואילו אתה גיבור ישראל עומד כעני בפתח???שמע לי,הם אינם שווים אחד כמוך,ולא מגיע להם אישיות נקיה וערכית כמוך-במועדון הממשלתי הרקוב והמסואב.לך לבקום תשתחרר,תצא החוצה-החיים הרבה יותר יפים ונקיים.

    הגב לתגובה זו

    • האמת היא שקצינים בכירים בצה"ל חשים שהכול מותר.

      elkazam , 09/07/09 20:37

      אז זה לא כך. פה מעבר לגבול הבין לאומי כולנו גם אלו עם הברזלים על הכתפיים שוויפם בפני החוק.
      יתרה מכך- אלו האמורים להוביל אותנו ואת בנינו לקרב, אמורים תמיד להפעיל שיקול דעת נכון ומי שכושל שילך הביתה.
      לכן האי מידתיות של העוה=נש היא שצ'יקו הוא צ'יקן ועדיין נותר בצבא.
      יללה שקרן לך מפה.

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב

      ארי, 10/07/09 07:26

      שגנראלינו היקרים נאלצים לסבול חרפת רעב בזמן השרות ולאחריו. כמה מהם מקבלים ג'ובים רק בזכות ''שרותם'' ? שלא לדבר על ג'ובים שאין להם מושג בהם (במשטרה, במערכת ה''חינוך'', בכלכלה, סתם בשרות הציבורי ועוד). שלא לדבר על רשיון לסחר בנשק - הזוהמה הגדולה אפילו מסחר בנשים ובסמים. וזאת בנוסף לפנסיה בכלל לא צנועה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    עם כל הכאב על קצין מוערך- טעית בשיקול דעת, עזוב את הצבא בכבוד. (ל''ת)

    רעמסס, 09/07/09 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תא''ל תמיר

    מאיר, 09/07/09 19:04

    העונש אינו מידתי, זאת בהשווא לכל גזר דין שניתן בארץ.
    במידה ומקבלים את הטענה שנעשת עבירה של הסתרת מיידע, ואי דווח בדרך המקובלת על התאונה, יש לאמת שבאמת הועברה האנפורמציה על התאונוה לגורמים בכירים כמו מפקדים ממונים, משטרה צבאית וכד'.

    יש לקחת בשקולי העונש: הענשת התא''ל באופן שלא נפגע בצה''ל, ונעניש את האדם באופן שלא נחסום את קידומו /תרומתו לצהל.
    קנס כספי משמעותי כמו 40000 ש''ח, ואזהרה לעבירה דומה היה עונש הגיוני יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שורש העיניין הוא השקר שלבש לבן .

    יושב בראש, 09/07/09 19:03

    צ'יקו או ביקו או אפילו יוכבד , קיבל השקר זכות להרים ראשו ,והמיסכן זכה לעשות מעשה , והשני להעשות בו מעשה , מי ששורש נישמתו בראשון יגיד שקר,והשני יגיד לבן, ועכשיו המצב הוא שכל אחד אמת בצידו לדעתו ,והרי העינין הוא שהשקר לבש לבן .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      תפחית את המינון, 10/07/09 03:22

      ממש יוסי שריד המשורר
      תפחית קצת את מינון הסמים הייתי ממליץ

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שיוויון בפני החוק

    ישראלי 1, 09/07/09 19:01

    מה העונשים שקיבלו חיילים רגילים ולא מפורסמים על עבירות דומות?
    מה עושים ביחידות עילית על ''פאק באמינות''?
    היו צריכים להדיח אותו משירות בצבא. האיש שיקר וסילף עדויות, איך אפשר לתת לו לפקד??

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שמחנך את ילדו הקטין לעבריינות, אסור לו לפקד על חיילים!!!! (ל''ת)

    עונש לא מידתי?!?! אתה בושה לצהל ולמדינה !!!!, 09/07/09 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שמחנך את ילדו הקטין לעבריינות, אסור לו לפקד על חיילים!!!! (ל''ת)

    עונש לא מידתי?!?! אתה בושה לצהל ולמדינה !!!!, 09/07/09 18:50

    הגב לתגובה זו

    • פשוט צודק (ל''ת)

      elkazam , 09/07/09 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הדחתי חניכים על פתיחת מפה בניווטים,האם זה אומר שהם יערערו

    גנן קק''ש, 09/07/09 18:45

    על העונש ואני אבזבז את זמני בבית המשפט?

    הפרת אמון = הדחה!!! היו צריכים להעיף אותו!

    איך אני אוכל להעיף חניך שהפר את האמון מהיום והלאה?!?

    הגב לתגובה זו

    • גנו קק''ש עאלק

      מורנו, 09/07/09 22:28

      ''להעיף חניך''? מה אתה בכלל יודע, ילד?

      הגב לתגובה זו

    • צ'יקו ינצח בגדול. הלוחם הגדול המגן בגופו על קטיגוריו. (ל''ת)

      אמיתי, 10/07/09 15:52

      הגב לתגובה זו