• 161.

    התודה והערכה לפועלו של חזי משיטה,מתחילת שנות בגרותו.

    נתן.ש מעלות., 10/07/09 23:09

    אך אינני מעלה על דעתי אפשרות,שהמערכת הזניחה את הטיפול בנושא.הן רה''מ הקודם וברק שר הביטחון וכן רה''מ ושר הביטחון היום,יזניחו נושא גלעד שליט.קטונתי מלהביע דעה,אך סומך על המחליטים היודעים מה הוא המחיר שניתן לעמוד בו.חזי מכיר את נוהל ''חניבעל'' בצה''ל,ולא אוסיף.

  • 160.

    שכל יפי הנפש ידברו ויתנצחו אחד עם השני לאחר חזרתו של גלעד.

    רותם א , 10/07/09 21:16

    התנהגות זו רק מרחיקה את עת שחרורו!!

  • 159.

    ממשלות ישראל פחדניות

    ישראל, 10/07/09 14:01

    הממשלה צריכה לקבוע חוקים ברורים הנוגעים לשחרור שבויים וכך המסר לעם ולאוייב יהיה ברור .כל עוד לא נקבעים חןקים כאלו נמשיך להתייסר כל פעם מחדש בנושא כאוב זה.שלמו הפעם את המחיר הלא הגיוני החזירו את גלעד.

    • לא צריך לשלם שום מחיר. צריך לשתוק ולטפל בחמאס כאן באותה שיטה.

      jbv, 11/07/09 13:11

      אין צורך לבוא במגע עם החמאס. הדבר הטוב ביותר לנו כאן לכל יפי הנפש מכאן ומכאן לשתוק. ולהרדים את הנושא. את מה שצריך לעשות יעשה הצבא בראשות אהוד ברק.שר הביטחון. לא באף מגעים. וכן את הכלואים לסגור בצוך צנוק ללא ביקורי מדפחות . לצערי זה הכי טוב. תאמינו לי זה עובד רק כך!!!!

  • 158.

    חזי איש עניני ורציני

    מעיין, 10/07/09 13:28

    הדברים שחזי אומר מצביעים על אכפתיות ומחויבות אזרחית.איש זה נתן ונותן את הנשמה לדברים שהוא מאמין בהם.הלוואי שיהיו עוד אנשים אכפתיים שנושא שחרור גלעד שליט בוער בעצמותיהם.

    • חזי משיטה סתם רוח וצלצולים עם משכורת שמנה. (ל''ת)

      jbf, 11/07/09 13:12

  • 157.

    למדינת ישראל "לא נח שאחרים ימותו וייחטפו בנסיבות דומות"

    אזרחי , 10/07/09 12:53

    בתולדות העמים היו חיילים שבויים במשך שנים
    מוטב היה אם אפשר היה לפדות אותו בתנאים סבירים, אבל אם עדין לא ניתן להשיג אותם תנאים- עם כל הצער, החייל ישאר בשבי.
    ייתכן שגלעד נמצא עדין בשבי בגלל ההפקרות בשחרור מחבלים בתמורה לגופות וסוחרי סמים.
    בכלל איפשרנו תהליך שנפילת חייל, או אזרח בשבי הופך להיות פיגוע אסטרטגי.
    כהורה אני מזדהה עם ההורים, כאזרח אני מזדהה עם הממשלה.

    • ל-157 אזרח

      נח, 12/09/09 23:59

      בהתאם לתגובה שלך אתה סכיזופרני לא קטן.אתה צריך להבין .שאתה לא יכול להיות משוכנע בדבר והיפוכו.
      ואם היית פותח קצת את העיניים ויוצר התחברות בין העיניים האוזנים והמח,היית מגיע למסקנה.שהממשל איננו מעונין בגלעד חי ומשוחרר,כשם שלא מעונין בשיחרורו של יונתן פולארד.כי כשהם יהיו משוחררים ויפתחו פיהם יכולה להווצר רעידת אדמה שתעיף, כמה בעלי עמדה בממשל מהעמדה שלהם.הבינות?

  • 156.

    החמאס מחפש הכרה בינלאומית . כל עוד לא יקבל אותה....

    יחיאל כ''ץ, 10/07/09 11:53

    לא יאפשר לצלב האדום לראות את שליט. זו הסיבה נוספת מדוע המו''מ תקוע כי גם ממשלת ישראל אינה מעוניינת שהחמאס יוכר כגוף ריבוני.

  • 155.

    מסקנה: לחנך ילדינו לא להתנדב! (ל''ת)

    אב, 10/07/09 10:59

  • 154.

    הדברים שאסור היה שיאמרו ! כנסו..כנסו...

    motle1010 , 10/07/09 08:36

    תוכן הדברים שאמר חגי למראיין, מציגים מציאות קשה ואכזרית לשמה ! ( אם כי אני נוטה להאמין לנכונותם).

    טוב היה עושה חגי אם היה פורש בשקט ושומר את פרסום "חוויותיו" עד לאחר שחרור גלעד.
    טוב היה עושה גם העורך אם היה גונז את הראיון.

    סחטני החמאס, קוראים ולומדים כל מה שניכתב אצלנן והדברים משמשים אותם כחומר מודיעיני ממדרגה ראשונה לגבי הלך הרוחות בקרב הציבור וגם מקבלי ההחלטות!.

    הדברים שנאמרו בראיון רק מחזקים אצלם את תחושת הבטחון העצמי האכזרי, להמשיך ולהחזיק בגלעד כבן ערובה וימשיכו להחזיק בו עד שניכנע לכל דרישות הסחיטה שלהם.

    כמה שיותר שתיקה ועמימות בטיפול בנושא ובמקביל פעילות נימרצת להביא לשחרור גלעד בכל דרך - יטב לנו !

    סייג לחוכמה שתיקה... מוטי

    • מוטי : כפי שכתבת סייג לחוכמה שתיקה. אז תשתוק !! (ל''ת)

      ש., 10/07/09 08:48

      • אם אין לך מה לאמר,אל תאמר זאת כאן,חופש הביטוי.... (ל''ת)

        motle1010 , 10/07/09 09:30

  • 153.

    כדאי שתקראו את הגיליון האחרון של ה''לוחם''

    אזרח בהחלט לא אוביקטיבי, 10/07/09 08:33

    ביטאון של נכי צהל
    על הטייס שנפל בשבי.
    ואומר את אותם הדברים בדיוק כמו חזי.
    צריך אומץ לב ציבורי גדול בכדי לצאת כנגד
    המערכת. לדעת שיהיו טוקבקים מטומטמים שלא מכירים את העובדות. שלא מכירים את האיש ומה עשה למען המדינה במשך עשרות שנים.
    משיטה אישי אמיתי. רציני שלא חס על כבודו.
    והמטרה היחידה שלמענה פעל בהתנדבות זה שחרור גלעד שליט.

    • כל הכבוד למשיטה על פועלו ועברו.אך קרא את דעתי ב-154 (ל''ת)

      motle1010 , 10/07/09 08:42

  • 152.

    יש לקבל גם את הסכמת משפחות הנופלים שהשתתפו במבצעים לתפיסת הרוצחים

    אילן , 10/07/09 08:13

    כדי לעצור את אותם טרוריסטים ניקלים מהסוג שהחמס דורש תמורת שיחרור גלעד שליט.. היה צורך לשלוח כח צבאי. וזאת כדי לבצע את המעצר גם אם יתקלו בהתנגדות. ולא פעם נהרגו חיילים בפעולות מסוג זה. ולכן מעצרם והכנסתם לכלא לתקופות ארוכות. היא הנקמה הקטנה גם של משפחות הנופלים בפעולות אלה. בנוסף לנרצחים ע"י חלאות אדם אלה.
    לכן בנוסף להסכמת משפחות הנרצחים צריכים לקבל גם את הסכמת משפחות הנופלים בפעולות אלה.

  • 151.

    אולי באמת היה רצוי שגלעד ימות..

    arie54 , 10/07/09 08:07

    יותר מידי מאצילים את דמותו של הבחור היפה הזה ממצפה הילה.
    הוא נראה לאנשים יותר חשוב מכל המדינה שלנו.
    הוא בסך הכל בחור יפה עם חיוך ביישני.
    הוא שום דבר לא יותר מסתם בחור יפה. !!

    יש המון בחורים יפים שיכולים ליפול בשבי ולהיות מוחלפים תמורת כל הרוצחים המוסלמים שהשב"כ ילכוד אחרי חילופי גלעד, ויש המון חיילים שיכולים לההרג על ידי אותם רוצחים שישוחררו תמורת גלעד, ועוד יהיו המון יהודים שימותו בפיגועי התאבדות שיאורגנו בידי כל אלה שישוחחרו תמורת גלעד..

    אני יודע שזו גישה קיצונית מה שאני חושב, אבל לדעתי לא צריך לשחרר את גלעד שליט. אולי אפילו כדאי שהוא ימות בשביו.

    מדינה לא יכולה להעדיף בחור יפה אחד על פני כל החיילים וכל האזרחים שימותו אחרי הילופי הרוצחים תמורתו.

    • מדינה אסור שתפקיר לוחמיה בכל מחיר, שכחת ?? - תזכורת

      motle1010 , 10/07/09 08:49

      אני מקווה שלא התכוונת למה שכתבת !

      אוי למדינה ששולחת חיילים להגן על חיי אזרחיה ותפקיר אותם בשבי אוייב אכזרי !

      שילמנו בעבר מחירים יקרים עבור סוחר סמים, וגם עבור חיילים ואזרחים שנפלו בשבי.

      שכחתה את עקשנותנו בזמנו כשעוד אפשר היה להציל את רון ערד ???

      ביטוי כמו "מוטב היה שגלעד היה נהרג - מעורר פלצות ! מוטי

    • תפלצת!

      המום!!!!!!!!!!!!!, 11/07/09 04:10

      איני מאמין שישנם אנשים כמוך!
      אתה מכוער עם נפש דמונית!

  • 150.

    לשחרר את שליט בכל מחיר !! גם במחיר 1000 הרוגים פלסטינים וחיסול ההנהגה (ל''ת)

    בכל מחיר שמאל בזוי בכל מחיר, 10/07/09 07:28

  • 149.

    יש לכם 48 שעות לשחרר את שליט ולא עזה תוחרב ומנהיגיה יחוסלו !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להיות עם חפשי בארצנו לא קורי עכביש, 10/07/09 07:26

  • 148.

    מדוע אין קריאה להפיל עזה לקרשים עד שיחזירו שליט - מדוע הקריאה להכנע?

    איזה ציבור מטומטם!, 10/07/09 06:56

    כל ההפגנות היו צריכות להיות לצאת למלחמת חורמה בעזה ולהפוך שם כל אבן ולחסל עשרות אלפים .. עד ששליט יושב לישראל!

  • 147.

    כ-ת-מ-י-ד !!! ברק בורח מהכרעות אחריות וביצוע !!! (ל''ת)

    הרחיקו את ברק מגלעד !!! מיד !!!, 10/07/09 06:49

  • 146.

    שלא תעיזו להרוג את גלעד במבצע כושל מראש !!! (ל''ת)

    להתעלות ולבצע חילופי שבויים מיד !!!, 10/07/09 06:47

  • 145.

    אתמול סרקוזי - היום מובראק : ברק מפקיר את גלעד ! (ל''ת)

    בורח מאחריות ומשקר., 10/07/09 06:46

  • 144.

    ממשלה שזקוקה דחוף למדבקות נגד אפסיות וריקנות (ל''ת)

    מה יש לנו, 10/07/09 05:57

  • 143.

    חבל

    אמיר ב., 10/07/09 03:53

    עם כל הכבוד ל''ראש המטה'' ותודה על זמנו היקר, אי אפשר לא להשאר עם טעם מר בפה והרגשה לא נעימה ששוב נעשה שימוש בגלעד היקר ומשפחתו האצילה,היציאה הזאת לתקשורת אינה מכבדת את מעשיך לקדום ענין שליט,עם כל-כך הרבה טענות והטחת האשמות גם אם צודקות בחלקן,עצם נטישתך את המאבק מוריד ממשקל טענותיך,לא נוטשים עד השגת היעד.התחייבות היא טוטאלית ועד הסוף ולא רק עד שבאה הצעת הג'וב המיוחלת.

    • איזה ג'וב ואיזה נעלים. הבן אדם פעל בהתנדבות.

      חבר של חזי, 10/07/09 08:20

      כמה אנשי צבא אתה מכיר שעובדים בהתנדבות
      למען הקהילה אחרי השחרור?
      משיטה איש פרקטי והגון נכנס לנושא משום שראה
      חלון הזדמנות שיכול לתרום ממרצו ומהידע והנסיון העשיר המודיעיני שלו לקידום הנושא.
      פרק זמן זה נסגר. ומה שראה בתקופה שחלפה
      היה מדיר שינך גם מעינך. אז לפעמים צריך
      פעולת זיעזוע בכדי שדרג מקבלי ההחלטות החדש
      ביבי ושות' יקחו את המשימה.
      צריך לפרגן למשיטה על פועלו ועל העובדה שהנושא נמצא בכלל בסדר היום הציבורי
      אחרת מקרה גלעד היה כמו של רון ארד.

  • 142.

    פעולה צבאית לשחרור שליט, עכשיו!!!!!!!!! (ל''ת)

    משהן , 10/07/09 02:14

  • 141.

    מובילי ה"מאבק למען שליט " קראו את תגובה 64

    אובייקטיבי , 10/07/09 01:30

    דרך הגיונית שקולה ואמיתית שגם היתה מניבה תוצאות לו היו נוקטים בה

  • 140.

    ברגע שהחמאס יחזיר את גלעד שליט, הוא גמור, אין לו יותר כלי מיקוח (ל''ת)

    אופיר, 10/07/09 01:15

    • למחרת יחטוף עוד 2 חיילים - זה לא כל כך קשה (ל''ת)

      יש אנשים ללא אבחנה במציאות, 10/07/09 06:54

    • צודק במאה אחוז !! יש לו נשק פוליטי !!! (ל''ת)

      אזרח, 10/07/09 07:09

  • 139.

    התאכזבתי לגלות שתגובתי לא פורסמה. (ל''ת)

    לילי בלום, 10/07/09 01:05

  • 138.

    ועכשו מובארק מאשים את ישראל בהכשלת העסקה (ל''ת)

    יריב, 10/07/09 01:02

  • 137.

    צר לי על גלעד שליט ,אבל....

    אובייקטיבי , 10/07/09 00:46

    צר לי על גלעד שליט ,אבל דמו של גלעד שליט לא סמוק יותר מדמם של מאות היהודים שנרצחו ושירצחו בעתיד ע"י המחבלים שישוחררו תמורתו !!
    החל בעיסקת גי'בריל הארורה שבה שיחרר רבין 1150 מחבלים תמורת 3 חיילים ( ושבגללה התחילה האינתיפאדה ע'י אותם מחבלים עצמם ! )והמשך בלא סוף עיסקאות דומות ,אנו מאבדים את עצמנו לדעת!
    בשל הנהגה כושלת שלא יודעת ומסוגלת לשים את טובת העם כולו לפני טובתם של בודדים, נרצחו אלפי יהודים וירצחו עוד אלפים רבים !
    ולכל אלה שיעלו את הטיעון הדמגוגי -"מה היית אומר לו היה מדובר בבן משפחתך "
    (אותו טיעון,אגב ,שרבין השתמש בו בזמנו)
    התשובה ברורה-במקרה כזה ברור שהייתי מוכן להכל תמורת שיחרורו.
    אבל,הטיעון הנ"ל הוא לחלוטין לא רלוונטי ולעניות דעתי אלה המעלים אותו (כולל רבין ה"אנליטי") אינם מסוגלים לראות צעד אחד קדימה-זה בדיוק ההבדל בין הכאב האישי והמקרה הפרטי שמה שמניע אותו זה הרגשנות והדאגה הטבעית לגורל יקירך-לבין ראייה כוללת של הנהגה שקולה ואחראית שחייבת להתגבר על הרגש הטבעי ולפעול מתוך אחריות לגורל העם כולו !!
    אסור להיכנע לסחטנות של ארגון טרור של מרצחים !!

    • בן זון שכמוך. תציע עצמך להחליף אותו. מי רוצה בכלל להגן על שכמותך? (ל''ת)

      יריב, 10/07/09 01:05

  • 136.

    שיר הפוליטיקאי - כמה טוב

    י.כהן, 09/07/09 23:52

    שיר הפוליטיקאי - כמה טוב
    שהכל עבר
    שאין כבר מה לדאוג
    שהרע כבר לא לצידנו

    שרון ארד מת
    שלא צריך לחשוב על מאזנים עוד
    שאין עוד לחץ
    שכבר לא שומעים עליו

    שלא שילמנו
    שלא הקשבנו
    שהכל ימשיך כרגיל
    שיהיו עוד, אבל לא הרבה, הכי חשוב

    שהראנו להם
    שאנחנו לא נשברים
    שכולם רק דיברו ודיברו
    שיש פה דמוקרטיה

    שהוא חזר, בעצם לא...
    שאני יוצא למילואים....

  • 135.

    בלי איפוק ? בבקשה ! - ב ר ק - ה ו ר ג - א ת - ג ל ע ד - ! (ל''ת)

    ליבני, רמון, בן אליעזר, סרקוזי, מובראק - חשפו אותו, 09/07/09 23:25

    • מי ''החכם'' שחושב שברק הורג את גילעד? אתה מדבר שטויות.!! (ל''ת)

      אזרח, 10/07/09 07:11

  • 134.

    באושוויץ, במדי רמטכ''ל צה''ל, אמר ברק - הגענו מאוחר מידי,,, (ל''ת)

    ההססנות והבריחה מאחריות - הורגת את גלעד, 09/07/09 23:17

    • אושוויץ????

      השפוי, 09/07/09 23:49

      תגיד לי? לא הגזמת?

  • 133.

    כל העולם מבצע חילופי שבויים ולא מתמוטט !!! אלא יוצא מחוזק ומלוכד !!! (ל''ת)

    גלעד מופקר למותו כאילו אין לו מולדת !!! הצילו !!!, 09/07/09 23:14

    • שקר וכזב !!!!

      גיל אזולאי, 10/07/09 00:09

      האמריקאים לא מנהלים בכלל משא ומתן עם חוטפים ובטח לא משחררים טרוריסטים. אף מדינה בעולם לא תשחרר 450 טרוריסטים תמורת חייל חטוף. כי זה מטורף והזוי יגרום לחטיפות נוספות ויחזיר חלק מהטרוריסטים לפעילות

  • 132.

    רק תפילותינו יעזרו! לא לסמוך על בשר-ודם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 09/07/09 23:14

  • 131.

    המפקירים את גלעד למותו - הורגים את הציונות ! (ל''ת)

    כל חיינו כאן - התמסרות האחד עבור השני !, 09/07/09 23:12

    • שטויות במיץ איטריות!!!! (ל''ת)

      jbv, 10/07/09 06:51

  • 130.

    כל מפקד מודה - אין תוספת סיכון בשיחרור שבויים - כן מסוכן להפקיר חייל ! (ל''ת)

    צה''ל מאבד הלגיטימיות לגייס חיילים ולשלוח אותם לקרב, 09/07/09 23:11

  • 129.

    הסוהר של גלעד יושב בקריה בת''א - והאגו לא נותן לו להתפשר עם החמאס !!! (ל''ת)

    הברחן מאחריות עשה כבר הכל, למנוע את שיחרור גלעד, 09/07/09 23:09

    • שטויות, מה אתה מבין באמת מה עושים או לא עושים בממשל??!! (ל''ת)

      jbv, 10/07/09 06:53

  • 128.

    במצעד הגאווה היו יותר.....

    בשם מאות אלפים, 09/07/09 22:45

    מה הקשר למצעד הגאווה...מי שהלך לשם לא עשה צבא, שטויות!, מי שהלך לשם לא תומך בשיחרור שליט, שטויות, מי שהלך לשם לא מבין את כובד המחיר שיש לשלם שטויות שטויות
    מדובר באמירה אנטישמית, לא נכולה בוטה ומעליבה קהילה שלמה שתורמת למדינה במשרות מפתח, משלמת מיסים ןיוצאת לקרבות ישראל
    אם הכוונה הייתה שעם ישראל לא תומך ואו אדיש ואו .... האימרה הזו לא שירתה שום מטרה אלא רק הכפישה קהילה שלימה שחושבת בדיוק כמוכם!

    • אז למה לא צעדו בשביל גלעד שליט

      טל, 09/07/09 23:09

      לא מדובר כאן בשום אמירה אנטישמית, רק מישהו מאד רגיש יסתכל על זה ככה. אתה בטח היית במצעד הגאוה לפי הכעס שלך, ואתה חושב שזה יותר חשוב מתמיכה בגלעד שליט ומשפחתו?אם באמת מדובר בחיילים, כמו שאתה טוען כאן, אז לא משנה להם שחייל ששירת את שירות הקבע שלו כבר לא עם משפחתו שלוש שנים? אותם בחורים ששירתו בצבא, כפי שמתאר אותם הכותב, יכלו לארגן גם מצעד למען גלעד שליט, אבל זה כנראה לא מספיק חשוב להם, נכון?

  • 127.

    תל אביב

    אריה, 09/07/09 22:42

    אם מה שחזי משיטה אומר זה אכן נכון, ואני בהחלט מאמין לכל מילה שלו כי הוא אדם מאוד רציני. אותם שרים חוצפנים שאמרו כי עדיף היה להקריב את גלעד שליט, אם הם מהממשלה הנוכחית הם חייבים לעוף מתפקידם, אלה לא אנשים שראויים להיות שרים בממשלה ולא לכהן בשום תפקיד ציבורי. איזו חוצפה זו לומר כזה דבר. גלעד שליט חייב להיות בבית אתמול. וזה נכון שהעם שלנו אדיש, יש לו דברים יותר חשובים, להאבק על פתיחת חניון בשבת,לרוץ מוכה אמוק אחרי כוכבי צעצוע בכוכב נולד, ליהנות ולבלות ובינתיים הילד הצעיר הזה שנותן את חרותו למענינו סובל במחשכי החמאס.
    החזירו את האסירים ותפסיקו למשוך זמן. מה היה קורה חס וחלילה מר נתניהו אם בנך היה נופל בשבי, מה היית עושה אז, בטוח שהיית הופך עולמות להצילו......

    • הבן שלי לא יפול בשבי

      ביבי, 10/07/09 06:10

      אני כבר אדאג לכך שהבן היקר שלי יהיה קל''ב, יהיו לו שומרי ראש, והוא לא יפול בשבי.

      באמת, אתם חושבים שיש לי זמן לטפל בשבויים. יש לי דברים יותר חשובים לעשות.

    • לשחרר אסירים ולקבל תמורת גלעד עוד עשרות הרוגים בפיגועים זה מה שאתה רו

      jbv, 10/07/09 06:56

      רוצה חכם לא!????!!! אולי כן ואז תצעק להחזיר שטחים.

  • 126.

    כה אמר מצ'יסטה שהעלה חרס בידו.. (ל''ת)

    קונן הברברי., 09/07/09 21:47

  • 125.

    הרי ברק היה שר ביטחון ולא עשה כלום .אז למה לעזזל

    בוקסר , 09/07/09 21:41

    לא לתת לאנשים אחרים לנסות .

  • 124.

    זו התבטאות לא אחראית שמעידה על תסכולו של משיטה יותר מעל המציאות

    אייל , חולון, 09/07/09 20:54

    אין לי ספק שהממשלה (וכמוה הקודמת ) , עושה הכל בכדי להשיב את גלעד ובמהירות האפשרית ואין באמת שום נימוק שישכנע אותנו שהממשלה מעדיפה שימות.

    כל מי שמביע מחאה על כוונותיה ופועלה של ממשלת ישראל , בכל הקשור למגעים על שחרורו של גלעד שליט , שייקח בחשבון (רגע לפני שהוא פוצח במזמורי האשמות כאלו ואחרות) , שישנו גם את הצד שני - ארגון הטרור שאחראי לחטיפתו , שמתעתע ומשחק במשיכת זמן , ושייקח בחשבון , שהכוונה היא לנהל מו''מ שבסופו לא ייצא הצד השני במוטיבציה גבוהה יותר לביצוע חטיפות נוספות.

    משיטה עצמו , נשמע כמו מי שמנהל סגירת חשבונות עם אלו שהוא עבד איתם (ותחתם), על רקע שהוא לאו בהכרח מקצועי.
    ומוטב שלא לנהל את הקרבות האלה , על גבו של גלעד שליט , ובוודאי שלא בסגנון נוסח המשפטים שבהם בחר שליטה להתבטא בדבריו.

    • כדאי שיהיה לך ספק בקשר לפעילות הממשלה !

      ש., 10/07/09 08:28

      נבחרי הציבור יודעים לדבר ולברבר
      לא עושים כלום.
      בא איש שבפעל בהתנדבות ומתוך אמונה
      ורצון אמיתי ונתקל בקירות . באטימות. בזילזול. ולכן התסכול.
      החשבון היחיד שחזי סוגר זה עם דרג מקבלי ההחלטות על הזילות בחיי אדם. גלעד שליט.
      חזי משיטה איש הגון נקי כפיים ואני אומר לך
      זאת מהכרות אישית. חבל שהיה צריך להתפטר
      בכדי שהמערכת תזדעזע ושיהיו תגובות באינטרנט.
      ובמקום להתעסק עם משיטה כדי שתתמקד בפעילות
      למען שחרור גלעד שליט.

  • 123.

    אסור לשחרר רוצחים בשום מצב !!! (ל''ת)

    גדי, 09/07/09 20:09

  • 122.

    למדינת ישראל לא נח ששליט חי? מר משיטה !

    יהודה מימון , 09/07/09 19:49

    צריך להיות ציני, מתוסכל ו..מוזר ? גם רגשי עליונות !! לא כל ההתנהלות של ממשלות ישראל בנושא נראית לי, אבל גם אין לי את הנתונים, הידע והעיקר האחריות,גם לחילים בודדים, גם למקרים עתידיים אפשריים. אני מכבד את שאיפתך, פעילותך, אבל .......יש גבול !!

  • 121.

    איזה עם סגולה וואי,וואי

    נח, 09/07/09 19:11

    מגייסים אנשים ושולחים אותם למשימות גילעד שליט, יונתן פולארד.ונותנים להם להירקב בבתי-סוהר של האויב או אויב- מיודד.
    מה עשה עם הסגולה כשהיה מיעוט באירופה ?
    נתנו שיחרבנו להם על הראש ולהתעלל ,ולהרוג אותם ללא תגובה.כמעט כמו האויגורים בסין כיום.שלמרות שהם המיעוט לעומת הסינים ,הם מרימים ראש ומגלים התנגדות,כמעט כמו היהודים בזמן פוגרומים.
    עכשיו אני מבין מה זה עם סגולה!

  • 120.

    עכשיו אני מבין איך החנית חטפה בלבנון עם מפקדים כמו משיטה (ל''ת)

    בושה !!!! תת אלוף ??????????????????????, 09/07/09 19:10

  • 119.

    אם צהל לא מסוגל להביא את הילד 100 מ' מהבית איך יטפל באיראנים ?? (ל''ת)

    הישראבלוף עולה לנו 53 מיליארד שקל לשנה, 09/07/09 19:02

  • 118.

    צה'ל צריך לשחרר את שליט במבצע צבאי גם במחיר החרבת עזה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 09/07/09 18:59

  • 117.

    חזי - לא גילית שום דבר חדש.

    יוסי מחיפה, 09/07/09 18:19

    אל תהיה ''אובר-חוכם''. בוודאי שלממשלה זה טכנית יותר נוח לעסוק במת ולא בשבוי של ארגון טרור שגורלו לא ידןע. אפילו למשפחה אוהבת שמטפלת בפצוע קשה או בחולה סופני היה טוב יותר לו המטופל היה מת. אז מה כבר גילית בדבריך? בחיי משפחות ובחיי ממשלות יש דברים קשים ומסובכים. ככה זה!

  • 116.

    הימין המזוהם מתנגד לעיסקה לשחרור שליט (ל''ת)

    אלי, 09/07/09 18:18

    • אתה נבל שמאלני טיפוסי. (ל''ת)

      איציק המצונזר , 09/07/09 20:37

    • כמו שכתבת יא עלי, עובדה שאולמרט, ציפורה ושאר אוספי המעטפות התנגדו (ל''ת)

      שולה ז. טלנסקי., 09/07/09 22:03

  • 115.

    לקסיקון קטן

    השני מהאמצע, 09/07/09 17:36

    החלטה מוסרית: מה עדיף, שבוי אחד או הרוג אחד (או יותר) בפיגועים?
    החלטה פופוליסטית: שליט מפורסם? נשחרר מחבלים תמורתו, נהיה לשושביני ההצלחה, נופיע בטלוויזיה, ואחרינו המבול.
    ריקוד על רגשות: לא עשו את מה שאני רוצה אזי האחרים לא בסדר.

  • 114.

    מבחינת משפחתו וכו ברור שלא- מבחינת המדינה (ואולי גם מבחינתו) הנזק עצום (ל''ת)

    א7, 09/07/09 17:11

  • 113.

    על כל מילה שלך אנחנו משלמים בשחרור עוד מחבל!!

    שחר, 09/07/09 16:57

    די לפטפטת מנסים לעשות הכל כדי לשחררו בהתאם למציאות הקשה ולסחיטה שמופעלת ע''י החמאס.

  • 112.

    משיטה, יסוד הבעיה היא הזלזול של הצבא לחיליו.........

    שאול קאופמן , 09/07/09 16:49

    משיטה, מה בעצם קרה כאן? שלחו כתה או מחלקה לשטח אויב,בלי חפוי. המפקדים הישירים ומעליהם,אולי חשבו על אסטרטגיה,על טקטיקה אבל לא חשבו להגן על אותם חיילים זרוקים בים עשבים רעים.כך גם קרה בלבנון שלחו חייל בטיול רגלי מול בונקר עם טילים,שיכולים לפוצץ טנקי מרכבה.החישוב של הצבא שכל חייל הוא פיון שהולך ראשון ונופל ראשון.הם קבעו מראש כמה % קורבנות יכול להיות. וזהו.

    תשים לב כמה חיילים הולכים לקרבי וכמה קרבים לא הולכים לקרבי ותבין את הראש היהודי.
    אולי הגיע הזמן לבטל גיוס חובה,שהוא היום חובה למי שלא יכול לצאת מזה,ולגייס חיילים בשכר,לצמצם מעט את האבטלה.

    כל חייל פשוט יודע היום שלא יכול לסמוך,לא על חבריו,לא על מפקדיו וגם לא על שריו.הוא יכול לסמוך רק על עצמו,לכן כלם בסכנה.

    גלעד היה צריך להיות כאן כבר ביום הראשון לחטיפה וגם היום,אילו אפשר היה לסמוך על שולחיו.לא צריך להחזיר לחמאס אפילו לא מחבל פשוט,כדי לששחרר את שליט צריך מנהיג עם שליטה עצמית.

    הצעתי הרבה פעמים מה ניתן לעשות,אבל מי שומע,למי זה איכפת.לברק כן איכפת לו שניהיה בשקט וכל העם שקט כבר שנים.

    עם הזמן הבינותי למה הורים רבים שולחים את בניהם "ללמוד בחו"ל" כי הם כבר למודי נסיון.

    • ל-112 - מר קאופמן

      יהודה מימון , 09/07/09 20:03

      גיבוב של שטויות !! היחידה של שליט היתה למיטב ידיעתי בתחום מדינת ישראל בעת ביצוע החטיפה!! השאלה שלא נעים לשאול היא- איך הם שמרו על עצמם בתנאים שהיו במקום?! והאם הם היו בשטח על פי פקודה הגיונית סבירה. כאשר גלעד יחזור הביתה , אני מניח שיהיה ברור, אבל כבר היום יודעים מספיק ויתכן שלא מדברים כדי לא לפגוע באף אחד ! קל מאד להשתלח, אבל נכון יותר להביע דעה רק אחרי ברור כל העובדות. אין זה מבטל את הצורך להחזיר את גלעד בריא ושלם ובמהירות ! וגם כאן לך מר קאופמן אין את הנתונים ואתה לא צריך להחליט, למזלך !

  • 111.

    היסטריה

    ארנון, 09/07/09 16:49

    האיש מחפש פרסום אישי אני מתבייש באיש ובדרגתו ןלחשוב שהוא היה אחד ממובילי צהל ממש מפחיד.תרומתו למען לגלעד אפסית עד מזיקה
    אין בכל מחיר ולעולם לא יהיה.

    • ארנון תקרא שוב את הכתבה. אתה טועה ומטעה.

      שמשון, 09/07/09 17:00

      האיש בא למשימה מתוך אמונה שאפשר אחרת
      שיש חלון הזדמנויות לפתור את הבעיה
      מה שקרה שהוא נחשף לכל הליכלוך ולאי-איכפתיות המופגנת בעליל ובתוצאות של כל מי
      שעסק בנושא.שנתיים וחצי הנושא היה קבור עד
      שמשיטה התחיל לטפל בזה. פתאום קורה משהוא.
      ואולי ההתפטרות שלו תזליח לזעזע את המערכת.
      ותזכור שאת הכל הוא עשה בהתנדבות .
      בדיוק כמוך....
      אז במקום להשמיץ תבקש סליחה ותביע תודה.

      • אין לא איכפתיות. ושום דבר לא היה קבור.

        יש דרישות מחורפנות קיצוניות של החמאס, 09/07/09 18:26

        דרישות מחורפנות קיצוניות, כולל העובדה שהתנהלו (חמאס) מלכתחילה כאולטימטום.

        יש בעיה אמיתית בקבלת דרישות החמאס וקבלת התנהלותם.

      • דווקאה אתה הטועה ומטעה, משיטה לא בא עם חשיבה אחרת אלא עם הצעות כניעה מ

        איציק המצונזר , 09/07/09 20:41

        מסוכנות.

        במילים פשוטות, לא הממשלה מפקירה ת שליט כעלילתו של משיטה, אלא משיטה מפקיר אתחיי האחרים.

        וערב טוב לך.

        • אציק : שוב לא לקחת את הכדורים ?? (ל''ת)

          כרגיל אתה כותב שטויות במיץ עגבניות סמיך, 10/07/09 09:17

  • 110.

    מי שישחרר ולו מחבל אחד תמורת שליט רוצח 1000 ילדים יהודים! (ל''ת)

    מהנדס שחור, 09/07/09 16:48

    • פשוט שטויות! אין דרך אחרת להתייחס לאמירה הנבובה הזו! (ל''ת)

      מספיק להיות רופסים! גם 1000 מחבלים לא ישברו אותנו!, 09/07/09 20:30

  • 109.

    משיטה איש אמת. וחבל שאין עוד רבים כמותו בהנהגה! (ל''ת)

    מי שהתנדב וקידם את הנושא היה חזי משיטה., 09/07/09 16:21

  • 108.

    יה טיפש!לא כל דבר צריך להגיד!אפילו שזה נכון!

    רוני, 09/07/09 16:19

    אחד תמורת אחד בילבד!אתה הבנת את זה יה משיטה??????????????

    • רוני אתה צודק. הם היו צריכים להתנהג כמו משפחת ארד...... (ל''ת)

      הרי לשיטתך השתיקה עוזרת ומועילה...., 09/07/09 16:32

      • לצערי הרב אי אפשר לשחרר אפילו חייל תמורת 900 רוצחים!

        רוני, 09/07/09 16:39

        זה עצוב אבל מדינה לא יכולה להיות סחיטה במחיר כזה!ואני מציע לפעול מהראש ולא מהבטן כי אחרת.........ניהיה אבודים מול הרוצים להשמדינו

        • אין בין זה , לבין לתגובתך הראשונית כלום. !

          אולי אתה יכול לעשות יותר מחזי משיטה??, 09/07/09 17:03

          האיש פועל ופעל בנחישות ובפקיחות
          ולא מהבטן.
          לדעתי אתה לא מכיר באמת לא את האיש ולא את העובדות.
          וחבל שאתה מצטרף לכל המקלה של המשמיצים.

          • מה זה "לעשות"? להפקיר את המדינה כמו בהזיות אוסלו? (ל''ת)

            איציק המצונזר , 09/07/09 20:43

    • מקווה שזה יהיה הבן שלך (ל''ת)

      קרן, 09/07/09 18:25

    • בגלל אנשים טיפשים כמוך רוני

      דוד, 09/07/09 18:27

      בגלל אנשים טיפשים כמוך המדינה שלנו נראית כך.
      אני מקווה שכשזה יהיה הבן שלך אתה תרוץ ותתחנן שישחררו גם את הסבתא של המחבל תמורתו וזה יפול על אוזניים ערלות!!!!!!!!!!

  • 107.

    שינוי ומהר

    עינת, 09/07/09 16:08

    מעניין אותך? חשוב לך להשפיע?
    אנו עורכים כעת תחקיר באונ' ת''א על טוקבקיבסטים ומעורבות חברתית למטרת סרט תיעודי ופרויקט חברתי לשינוי.
    נשמח אם תסכימו להשתתף במחקר. במידה ואתם מעוניינים אנא צרו קשר במייל yaacoveran@gmail.com

  • 106.

    ההערכה האדירה שיש לי לאיש הזה לא מאפשרת לי להגיב על דבריו (ל''ת)

    פנדה , 09/07/09 15:42

  • 105.

    אולי באמת מגיעה לנו טילים מאיראן..צריך פה סדר מחדש...אנשים רעים שולטים (ל''ת)

    בומבו, 09/07/09 14:58

    • אתה שפוי? (ל''ת)

      חלאה, 09/07/09 15:56

  • 104.

    בצערם, אך להשתמש באמירה זו מחוץ למעגל שלהם זו שיפלות ואף אנטישמיות.

    טירוף מכוער להתבטא כך. מובנת המשפחה וקרוביה, 09/07/09 14:54

    מי שאחראי למצבו של חיילנו הם המנותקים שדורשים להתחשב באוייב, שאין לו שום מעצורים ושום מוסר, ולמלא את משאלותיו. היה צריך לשחררו באופן צבאי.

  • 103.

    אימא לההההההההההההה

    ליזה , 09/07/09 14:50

    תחושת חנק קשה ..אני יודעת שכל מה שנכתב פה הוא נכון.את זה אני מרגישה עוד ממזמן
    כמה נורא לדעת שגורל ילדינו נתון בידי יצורים מאוסים ומסורסים שלא מסוגלים לעשות דבר להשבתם החייל האומלל הזה
    אני בזה למקבלי ההחלטות המסורסים.אני בזה לצבא שלא מסוגל לנהל מאבק להשבת חייל.ואני בזה בגדול לעם שלא מסוגל לצאת בהמוניו לרחובות ולהקיפ את משכן הכנסת עד שתתקבל ההחלטה להשבת הילד הזה!!!!!!!!

    • ליבי איתך אמא יקרה....אך יש לנו הנהגה אימפוטנטית ומסורסת.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 09/07/09 15:23

    • אני בזה לכפיות טובה שלך ושל מרעייך. יש להקיף את (ל''ת)

      אזרחית, 09/07/09 16:04

    • לקחת 2 כדורים מיד אחרי האוכל ולהרגע!

      הרופא, 09/07/09 17:16

      נפלת על השכל? הרבה זמן לא ראיתי משפטי שנאה כה רבים בתגובה אחת!
      מה את מציעה יקירתי? למה הכוונה ''עד שתתקבל ההחלטה להשיב את הילד הזה''? עלה בדעתך ש''הילד'' הוא חייל בצבא ההגנה לישראל שאמור להגן עליי ועל משפחתי?

  • 102.

    משיטה - אתה גבר!!!! (ל''ת)

    ד, 09/07/09 14:38

  • 101.

    אם הוא היה מתנחל כבר היו משחררים אותו. ובונים לו בית. (ל''ת)

    רק אליהם המדינה מתייחסת ורק בהם היא משקיעה!!, 09/07/09 14:24

    • המחבלים שנוקטים בשיטת סלאמי תועמלנית: להסית נגד כל מגזר יהודי בשלבים

      101 לא מפסיק להתגזען. הוא עובד ברשת התגובות של, 09/07/09 14:58

      נגד האתיופים, נגד הרוסים, נגד הספרדים, נגד האשכנזים וכך עד לחיסול כללי.אסור להקשיב לו. עצוב מאוד שעתון, לצורך סנסציה, מפרסם כתבה עם כותר כזה שמשמח את המחבלים. בוז.

      • אין לי שום טענות לאתיופים, רוסים, אשכנזים או ספרדים.

        יש לי בעיה עם זה שבאופן קבוע דורכים פה על החילונים, 09/07/09 20:25

        (שומרי מסורת ''רגילים'' וחילונים הם באותה הקבוצה מבחינה זו)
        זו הקבוצה הכי נרמסת באוכ' רק מזלזלים בהם ומקטינים את חלקת ותרומתם לחברה ולמדינה בהווה ובעבר.
        אנחנו משלמים את רוב המיסים בארץ ובכך ממנים את כל השאר,
        סטטיסטית חלקנו בצבא עדיין גדול יותר מכל קבוצת אוכ' אחרת,
        זו אותה הקבוצה ששכלה הכי הרבה בנים במלחמות ישראל מאז 48'.
        אנחנו ''תורמים'' למדינה בדיוק כמו כולם אם לא יותר (ולדעתי זה יותר כי רוב החברות הגדולות במשק ורוב הפיתוחים הטכנולוגים שמיוצאים לחו''ל ומכניסים למדינה כסף ויוקרה הם תוצר של ידיים חילוניות ומאז 67' ישראל עוברת תהליך של הקצנה דתית אבל בוא לא נשכח שעד 67' הרוב היו פה חילונים ושומרי מסורת שנשאו בנטל הקמת המדינה וכל המלחמות) ועם זאת, רק במע' החינוך שלנו מקצצים (הצפיפות לכיתה או לגן היא הכי גבוהה), לנו לא בונים בתים ולא פארקים ולא קופ''ח ולא גנים בקושי את כבישים מתחזקים, אף אחד לא מעביר לנו תקציבים לשום דבר גם כשצריך לשקם מקלט או למגן את שדרות!! במי משקיעים? בדוסים ומתנחלים שם בונים כאילו אין מחר ומחלקים כמעט בחינם! תאמין לי שהגידול הטיבעי בתל אביב הרבה יותר גדול מביו''ש ומצוקת הדיור והתשתיות הרבה יותר חמורה(אם היו בונים בת''א 2500 יח' דיור במימון ממשלתי כל מאזן שכר הדירה בעיר היה משתנה לטובת השוכרים העשוקים, לעומת המתנחלים שמקבלים הכל על מגש של כסף והם אפילו לא מעריכים את זה), יש בעיר גנים עם 50 ילדים על 5 גננות! ביו''ש ובישיבות אתה לא תמצא כזה דבר!!
        3 מליון ש''ח למחשוב כולל של מע' החינוך הממלכתית (בה לומדים חילונים ושומרי מסורת) אין!!
        אבל 100,000,000 (כן מאה מליון) בשביל ישיבות יש!!
        מה אנחנו אמורים להבין מזה?! אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה חובות, שנושאת במקסימום נטל ורק יורקים לנו בפרצוץ!
        לי פשוט נמאס!

  • 100.

    אז שהמדינה תודיע חד משמעית שהיא מעדיפה חיילים מתים על שבויים. (ל''ת)

    אנחנו נעשה את החשבונות שלנו.., 09/07/09 14:23

  • 99.

    מש' שליט צריכה להציע לחמאס ויתור על אזרחותם בתמורה לבנם!! (ל''ת)

    לדעתי זה הסיכוי היחיד. המדינה ויתרה עליהם גם ככה!!, 09/07/09 14:20

  • 98.

    הימין המטונף מונע שיחרור שליט (ל''ת)

    זו האמת, 09/07/09 14:06

    • הימין המטונף שלט כאן שלוש שנים???

      פנדה , 09/07/09 15:25

      חלאה אנטישמית

      • הימין הוא השפיות היחידה כאן במדינה (ל''ת)

        תומך בפנדה, 09/07/09 15:57

    • המערכת מפרסמת את הסתות וגידופי השמאל ומצנזרת את הימין שרק מביע דעתו. (ל''ת)

      איציק המצונזר , 09/07/09 20:46

  • 97.

    הבעיה שאצלנו פני התקשורת כפני עמוס עוז ושות'

    sahar_m10 , 09/07/09 13:59

    והתקשורת השמאלנית דוחפת להסכם בכל מחיר לא משנה כמה מחבלים ניתן להם אפילו את כולם העיקר שגלעד יחזור.

    כולנו רוצים שגלעד שליט יחזור אלינו אין בית בישראל שלא מבכה את מצבו. אבל לא יתכן מצב כזה פשוט לא יתכן!!!

    עד שלא יקום פה ראש ממשלה או שר בטחון עם ביצים ויכנס מסיבת עיתונאים ואז הוא מתריע ואומר בטלויזיה בשידור חי לראשי החמאס ימח שמם: 24 שעות וגלעד בגבול הרצועה בריא ושלם, 24 שעות ודקה-- אין עזה. אני נכנס עם הכל, עם כל מה שיש לי אוויר יבשה וים!!! אני מבטיח לכם שגלעד אחרי חצי שעה יחכה בגבול שיאספו אותו. ושאף אחד לא יגיד לי מפחדים מהתגובה של העולם וכל החרטות האלה למי ששכח גרמניה הנאצית הרגה בנו והשמידה אותנו לפני לא יותר מ80 שנה אפילו פחות לא זכור לי שמישהו מחק אותה מעל פני האדמה או משהו. אז בלי להיות יפי נפש בואו נתאחד ונדרוש מהדרג המדיני להחזיר את גלעד הבייתה כמו שצריך!! לא להתרפס ולהתחנן בפני הטרורויסטים האלה שיגיעו איתנו להסכמים!!! לא רוצים הסכמים איתם !! רוצים את גלעד בריא ושלם!!!

  • 96.

    משיטה צודק . וזה מאוד כואב להבין את המציאות המבזה הזו (ל''ת)

    אזרח, 09/07/09 13:46

    • משטיה אכן צודק

      גדעון, 09/07/09 15:01

      מחזק את אותו ובעיקר את משפחת שליט

  • 95.

    אני מקווה ששליט עדין בחיים - אבל מאפה הביטחון שהוא עדיין בחיים אם אין

    Ehad Haam-Zionist , 09/07/09 13:38

    שום מידע מהימן עליו, אין ביקורים גם לא של האו"ם?
    גל לא תמונה עדכנית אין....

  • 94.

    53 מיליארד שקל והם לא מסוגלים להביא את שליט 100 מ' מהבית (ל''ת)

    מי שודד את תקציב הבטחון ? החברים של ברק, 09/07/09 13:32

  • 93.

    ישוחרר שליט במלחמה עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

    אופנהיימר, 09/07/09 13:31

  • 92.

    שליט בעזה והנייה עדיין חי - מדינה של נמושות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 09/07/09 13:30

  • 91.

    1000 רוצחים על גופת שליט ???????????????????????????????? (ל''ת)

    משוגעים, 09/07/09 13:29

    • 1000 מחבלים על חייל חי אתה מתכוון!! חוצפן מי אתה שתקבור אותו!!! (ל''ת)

      מאחלת לבן שלך אותו גורל!!, 09/07/09 14:07

      • מתי היה לך איזשהו סימן חיים משליט ???? (ל''ת)

        פחות התלהמות לא תזיק לך-עובדים עליך כמו רגב, 09/07/09 19:13

    • למשוגע

      זאב, 09/07/09 15:34

      אתה סתם מניאק.. הלואי שאחד ממשפחתך היה בשבי

      • לזאב

        כבשה, 09/07/09 16:23

        אתה עוד יותר חרא, הלואי ואחד מבני משפחתך יהרג בפיגוע שביצע מחבל פלסטינאי ששוחרר!!

        • אין שום סימן חיים משליט - עובדים עליכם כמו עם רגב (ל''ת)

          אל תבליגו יותר-עת לפעול, 09/07/09 19:12

  • 90.

    כל עוד לא יבטלו ביקורים אצל אנשי חמאס הכלואים בישראל,

    דבורה ש. , 09/07/09 13:12

    השחרור יתעכב! ושלא יספרו לכם סיפורים, כי רק לחץ כזה יביא לתוצאות!

  • 89.

    ולי לא נוח לשמוע שטויות כאלו מאנשים ברמתך !!! (ל''ת)

    דוד, 09/07/09 13:07

  • 88.

    הפנים האמיתיות של מדינת ישראל ה'תשס"ט (ל''ת)

    יהודי חרדי , 09/07/09 13:06

    • כן חרדי? איזה פנים אתה היתה רוצה למדינה? תן לי לנחש

      ימני גאה, 09/07/09 16:00

      שילטון פלסטיני?

      • דווקא לא, היהדות לא כל כך חשוכה כמו שאתה חושב

        יהודי חרדי , 09/07/09 16:09

        ואם אתה לא מאמין לי אתה מוזמן לבקר את מיליון החרדים בארצות הברית שחיים באיכות חיים שלא יורדת מהמעמד העליון בישראל.

        • לחרדי, הזכר נא לי מי מעלים מיסים, מלבין כספי מאפיה ומבריח סמים שם? ספר

          איציק המצונזר , 09/07/09 20:49

          נא לנו, האם בארה"ב החרדים בטלנים כמו כאן?

          ועוד ספר נא לנו, מאין לקחת מיליון חרדים בארה"ב...

          וערב טוב לך.

  • 87.

    זו אמירה גרועה יותר מאצירתו של אחרון הגרועים שבפוליטיקאים.

    גור ארי-אל, 09/07/09 12:56

    מה עוד שהיא משרתת בעקיפין את האויב.

  • 86.

    משיטה משטה בנו. כבר התראיין בעבר וזה לא הראיון הראשון (ל''ת)

    תוהה, 09/07/09 12:55

    • הוא צריך להמשיך ולהתראיין עד שגלעד ישוחרר ! (ל''ת)

      מספיק עם הליכלוכים., 09/07/09 12:59

    • משיטה לא משטה בנו.

      רותם א , 09/07/09 13:42

      הרי כתוב שזהו הראיון הראשון מאז פרישתו מהתפקיד כמנהל המאבק.
      וחוץ מזה- היחידים שמשטים בנו הם ברק וביבי.

  • 85.

    משיטה היה אפס בצבא ונשאר אפס גם עכשיו

    frhapyha , 09/07/09 12:34

    כמפקד בחיל הים לא היה לו יחסי אנוש של יתוש

    תמיד לילך והישתחצן {עירקי סמרטוט}

    סתם אחדדדדדדדדדדד פתח תפה שלו שחצןןןןן

    שייטת 3

    • וזה אומר חייל שלא שירת כראוי??

      חיילת בשייטת 3, 09/07/09 15:00

      משיטה היה מפקד טוב וראוי.
      תמיד הקשיב והוביל את השייטת לימים טובים יותר.

  • 84.

    מיעוט משתתפים משום שאנשים מפנימים את גודל האסון שבמחיר השחרור (ל''ת)

    בן הלוי, 09/07/09 12:24

  • 83.

    איום במחיקת עזה וחיסול מנהיגי החאמאס ישחרר את שליט כל כניעה אחרת לא (ל''ת)

    עורו יהודים, 09/07/09 12:23

  • 82.

    משיטה רצה לפאר את שמו, ושהמדינה תמכור את עקרונותיה !!

    רובי, 09/07/09 12:20

    עוד אחד שמטיף לנו! גלעד שליט מעניין אותי פחות מהפנסיה הצבאית הנפוחה שהוא מקבל על שנים של אכילת חינם!!

  • 81.

    רק איום בהריסת עזה כולה אם לא ישוחרר שליט מייד (ל''ת)

    ולהתחיל בחיסול ממוקד של כל מנהיגי החאמאס, 09/07/09 12:13

    • כבר הרסנו את עזה! זה לא הועיל לנו בשום דבר! (ל''ת)

      לא הכל אפשר לפתור בכוח, 09/07/09 20:28

      • אתה מטעה, לא הרסנו את עזה, הריסת עזה הייתה עולה לאויב בעשרות אלפי הרוג

        איציק המצונזר , 09/07/09 20:53

        הרוגים.

        וכיוון שאתה מסכים לנוסחה של שליט תמורת אלפים, האם אתה תומך ביישום גם כנגד האויב...

        וערב טוב לך.

  • 80.

    לך תעשה יח''צ על חשבון מישהו אחר

    חצוף, 09/07/09 12:07

    לא מתבייש, בא לעשות הון פוליטי על חשבון משפחת שליט..
    תתבייש על הגישה שלך,

  • 79.

    מה זה ''פעם אחת, כשהוא חי, צריך להחזיר אותו''?

    אני, 09/07/09 12:07

    יסלח לי כבודו, אבל פשוט לא הבנתי את המשפט. (רמז: תנסו באנגלית, תרגמו מילולית לעברית, ואז תקבלו את התוצאה המביכה).

    ולגופו של עניין, מדינה לא יכולה לשעבד את חייה למען חייל אחד. הציפה היא הפוכה - שהחיילים יקריבו את חייהם למען המדינה. נתניהו אכן מבין זאת טוב מכולם, כי אחיו שלו נפל בקרב למען המדינה, ואיש לא תהה מדוע הקצין הוקרב למען חיי האזרחים.
    אבל היום התהפכו היוצרות. בשם ''גלעד'' מבקשים להתפרק מכל הנכסים, לשחרר כל רוצח.

    הגי הזמן לומר ''לא''.
    אני גם מאמין שאם הערבים יבינו שלא נשלם מחירםי מופרזים הם יפסיקו לסחוט אותנו. כי זה פשוט לא יהיה משתלם. החזקת שבוי חי במסתור בלב אוכלוסיה ארחית היא עסק יקר, ועושם את זה רק אם זה משתלם.

  • 78.

    אתה צודק !!! אנחנו חרא של עם , ואני לא ציני .

    אבי, 09/07/09 12:04

    אני לוחם בצנחנים ותורם הרבה למדינה , אך ככל שעובר הזמן אני רואה ומגלה שאני פראייר.

    רב הישראלים מתעניינים רק בצבירת כסף ורדיפת בצע , וזה כל מה שמעניין אותנו.

    את אף אחד לא מעניין ששליט גויס בצו מדינה , ושהוא עשה זאת למען הגנה על המולדת.

    עשינו יותר רעש מכך שרצו להעלות מע''מ על ירקות .

    אותנו מעניין רק כסף - כך נולדנו ולשם זה יועדנו !!!

    וכך גם נבחרי הציבור , שהרי הם יוצאים מתוכינו ומייצגים אותנו .

    בכל שבוע נבחר ציבור אחר נתפס על שוחד .

    תחזירו את שליט - ושכל אחד יתנהג כאילו זה הבן שלו .

    זה שערוריה !!!

    לא מגיע לעם כזה , ילדים שנשלחים להקריב את עצמם בשביל המולדת.

    משפחת שליט :

    במקום לגייס את בנכם לצבא , היה עדיף שהייתם שולחים אותו לעבוד בחו''ל וללמוד.

    בזיון למדינה ולנבחריה .

    תראו איך בגלל שוחד מכמה באסטונרים בשוק הכרמל , ביטל בנימין נתניהו את המע''מ על ירקות , והמדינה הפסידה 2 מליארד ש''ח בשנה , שהיה עדיף שילכו לסל התרופות - או לילדינו בצבא.

    במקום זה , הכל יילך לעבריינים שימשיכו להלבין כסף שחור במאות מליונים בענף הירקות.

    • צודק.

      רותם א , 09/07/09 13:43

      וזה עצוב.

    • צודק!! צודק עד כדי דיכאון!! (ל''ת)

      אחת, 09/07/09 14:16

    • אוי ואבוי אם אתה צנחן, נא להבין, לא רק חיי שליט על הכף אלא גם חיי אלפי

      איציק המצונזר , 09/07/09 20:59

      אחרים ואינטרסים חיוניים של המדינה.

      אתה גם סתם מלכלך על ביבי, ההתנגדות למע"מ על הירקות הייתה של רבים במדינה מטעמים שונים.

      לכשעצמי אני סבור כי יש להטיל מע"מ על הירקות, ככל מוצר אחר לרבות חלב ולחם, אך איני יכול לטעון שהמתנגדים הם הבסטיונרים בשוק הכרמל גב, היית שם פעם...].

      אגב, הכסף נועד לכיסוי הגרעון העצום ולא לתוספת שירותים, נא התעדכן.

      מצנחן מצופה קצת יותר חשיבה ופחות התלהמות

      וערב טוב לך.

  • 77.

    אני ממליץ לקוראים לקרוא את כתבה 65 (ל''ת)

    מנשה, 09/07/09 12:03

  • 76.

    נהפכנו למדינת מתנ''ס

    יוני, 09/07/09 12:00

    כל מיני אזרחים גדלים בארץ, פועלים בה, איש איש ופועלו, ויום אחד מוצאים שחסר להם משהו .
    משהו שהוא גדול מהחיים, משהו שיאפשר להם באמת ''להתבטא''.
    ואז הם הולכים למתנ''ס למצוא חוג שיביא להם את מה שהם צריכים.
    תיקון טעות קטנה - לא הולכים למתנ''ס, אלא, פותחים בסוג פעילות שייתן להם את זה....
    מה, אתם חושבים שזה זה?
    ארבע אמהות, משגיחים על המחסומים, אוספים כלבים, מאכילים חתולים, מצלמים התנחלויות, מצילים את גלעד שליט, אוספים דגן במפרץ, צועקים על החרדים, צועקים על החילונים, מרביצים לפולשים, חמישה אבות,מקפצים על הגבעות, מכים מוסקי זיתים, משיטה ומקיטה מתבטאים בכיכר. משיטה סוחף אחריו את משתתפי החוג במתנ''ס, משיטה מביא את כל המתבטאים לכיכר העיר, משיטה מגלה את גבריותו ואת רוחניותו, משיטה כותב ספרים, משיטה משמיץ את הממשלה.
    כולם מתבטאים על חשבון המדינה.
    כולם קורעים מהמדינה חתיכות חתיכות, ולמדינה אין מי שייגן עליה.
    מה אתם חושבים? - מני מזוז אמור לשמור על המדינה, הוא ועוד כמה מאות חבר'ה בפרקליטות, ובבתי המשפט.
    אבל, מדינה אמיתית מבוססת על זה, שלא רק בעלי תפקידים שומרים עליה, אלא, כל אזרח אמור להבין שהאחריות היא גם עליו אישית. בייחוד מדינה כמו שלנו, המלאה בבעיות, שהיא קטנה, ויש לה אויבים במספר עצום ורב.
    גם מני מזוז , שאמור לשמור על המדינה, צריך להתבטא, אז הוא עסוק בעצמו בלקרוע מהמדינה חתיכות חתיכות.
    מדינת מתנ''ס.
    העיקר שמשיטה גילה את עצמו.הוא, וכל שאר משתתפי המתנ''ס.

    • אתה אומר דבר והיפוכו

      אחת שלא יודעת, 09/07/09 19:51

      או קיי, נניח שאתה צודק.
      נניח שלמדינה אין מי שיגן עליה וכולם קורעים ממנה חתיכה ועוד חתיכה.

      עכשיו תסביר לי איך זה עוזר שאותה מדינה מפקירה חייל שלה בשבי? איך זה עוזר להגביר את המוטיבציה להתגייס לצה''ל למשל, שלא לדבר בכלל על קרבי?

      למה שאני, אזרחית קטנה, ארצה להגן על מדינה שמגייסת בגיוס חובה את בניה, שולחת אותם למשימות מסוכנות, ולא מקיימת את מצוות פדיון השבויים כשהם נופלים בשבי?

      הכל בחיים זו מערכת של קח ותן.
      תנו לנו את גלעד שליט חי ושלם ובריא בבית, וקחו מאתנו הגנה וגם מע''מ על ירקות.

      • לדעת להתמודד עם מצבים מורכבים

        יוני, 09/07/09 20:57

        מי לא מעונין לראות כאן את גלעד שליט כשהוא בריא ושלם?
        כולם מעונינים.
        כל אחד יודע שלנושא הזה ישנן כמה זוויות ראיה.
        האחת: גלעד שירת את המדינה,והמדינה אחראית על הבאתו הביתה.
        זווית נוספת: ברגע שנשחרר את האסירים , ועל סמך נסיון העבר, בוודאות מלאה חלק מהם יחזרו לפעילותם הקודמת, ויירצחו יהודים, בדרך כלל מתנחלים,
        הרי לך התלבטות מאוד מאוד דרמתית ואמיתית.
        האם עלינו לקחת בחשבון רק את הזווית הראשונה, או לשקול כנגדה גם את השניה?
        האם עלינו לעורר מהומת אלוהים, ובכך להעלות את מחיר פדיון גלעד מהשבי? ,
        או, עלינו לשבת בשקט, ולאפשר לממשלה לעשות את מה שהיא אמורה לעשות? גם, אם נסיון רון ארד עדיין מרחף מעל פרשה זו?

        אני חושב שעם המנטליות הנוכחית של האזרח הישראלי המצוי, לא היינו מסוגלים להקים את מדינת ישראל, ולעמוד באתגר הלחימה במלחמת העצמאות.
        נסי לזכור שאז היו ביישוב רק שש מאות אלף יהודים, ומה היה קורה אם כל שלושה מהם היו מתפצלים ומחליטים לנהל מאבקים שונים ומשונים למען אינסוף מטרות?
        לאן היינו מגיעים?

  • 75.

    הורים שימו לב, זה הגורל של הילד שלכם אם יפול בשבי .

    הראל בשארי, 09/07/09 11:50

    זעקו את זעקת גלעד שליט, כי יום יבוא ואתם תצטרכו את זעקת ההמון, על ממשלת ישראל המפקירה חייל ישראלי בשבי .

    • וגם ממשלת אולמרט שאינה יודעת דבר אמיתי על האוייב. (ל''ת)

      75. שקר. האוייב הוא הבעיה, 09/07/09 15:00

  • 74.

    משיטה אף פעם לא דרש סגירת מעברים והחמרת תנאי האסירים

    חזי משולמי, 09/07/09 11:41

    תמיד חיפש את המציאה מתחת לפנס-''שחרור מחבלים''.תודו שי שבכך נאורות וחושי פיוס עם אוייבנו והרי שלום עושים רק עם אוייבים. משיטה לפרס נובל לשלום.,

  • 73.

    משיטה פרש??אויויי-אויויוי. (ל''ת)

    יבבה, 09/07/09 11:40

  • 72.

    זו אמירה מזעזעת

    י ל ד , 09/07/09 11:33

    משהו חורק במדינת ישראל.

    הדברים שאמר מר משיטה, משתלבים להפליא
    ב-

    א. מערכת חינוך שהוזנחה על ידי הרבה
    ממשלות קודמות.

    ב. חברה מתפוררת שהוזנחה על ידי הרבה שרי
    אוצר קודמים.

    ג. צבא שצמרתו איננה מתוחכמת ומרבה לשגות,
    לפחות בעבר, בטרם מונה הרמטכ"ל הנוכחי.

    ד. מערכת משפט לעשירים, שהעניים נרמסים בה
    בשיטת הסרט הנע ואין פוצה פה ומצפצף.

    ה. אדישות של ממשלות לחרפה ומצוקה של
    זקנים, של עבדים (עבדי קבלן) ושל
    ניצולי שואה שנשדדו על ידי הישראלים דווקא.

    ו. מנהל ציבורי, שחלקו מסואב, ויש גם
    עובדי ציבור שלאנמבינים שעליהם לשרת את האזרחים.

    ז. עובדי ציבור ששודדים את המדינה,
    חולבים אותה ורחוקים מיושר והגינות.

    ח. המון סיסמאות של עסקנים ומעט מעשים
    כמו המלחמה בתאונות הדרכים ופתרון בעית המחסור במים.

    יכולתי להמשיך ולכתוב.
    כל שורה, מעלה דמעות בעיני, שהרי
    אני כותב על עמי ועל ארצי.

    ואין כאן איש, אין מתקן, אין מחלץ אזרחים
    שנרמסו על ידי עובדי ציבור ואין איש זועק
    שרמת עובדי ציבור מסוימים, תוביל אותנו
    לאסונות.

    למה עם ישראל לא רוצה להיות עם נורמאלי
    ולמנוע גורל מישראל, גורל שידמה ליהודה,
    לישראל, ךלבית ראשון ולבית שני.

    ברוב ארצות העולם מחפשים את המצוינים לשלטון.
    ראש ממשלתנו יודע שבארה"ב מחפשים עובדי
    ציבור מקרב המחוננים והמצטינים.

    אפילו פרעה, גם בלשאצר ואלכסנדר מוקדון,
    חיפשו עובדי ציבור מוכשרים במקומות מוזרים.
    פרעה, ראש המעצמה המצרית, קיבל לעבודה שר
    כלכלה, שהיה עבד עברי והורשע בהטרדת
    אשתו של בעליו.

    בלשאצר גם הוא מינה כיועץ, עבד עברי,
    במקום יועציו הישנים, שלא רק ההתקשו להבין
    את הנקרא, אלא התקשו להבין שבלשאצר מוטרד
    מהשחיתות במעצמה הבבלית, שמקרבת את סופה.

    אבל אף אחד לא יקשיב לי.
    למה ?
    אביא את דעתו של גדול בנושא:

    לֹא אֶל עַמִּים רַבִּים
    עִמְקֵי שָׂפָה וְכִבְדֵי לָשׁוֹן
    אֲשֶׁר לֹא תִשְׁמַע דִּבְרֵיהֶם.
    אִם לֹא אֲלֵיהֶם שְׁלַחְתִּיךָ
    הֵמָּה יִשְׁמְעוּ אֵלֶיךָ.

    וּבֵית יִשְׂרָאֵל ?
    לֹא יֹאבוּ לִשְׁמֹעַ אֵלֶיךָ
    כִּי אֵינָם אֹבִים לִשְׁמֹעַ אֵלָי.
    כִּי כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל
    חִזְקֵי מֵצַח וּקְשֵׁי לֵב הֵמָּה.

  • 71.

    משיטה צודק . (ל''ת)

    כואב, 09/07/09 11:26

  • 70.

    הממשלה צריכה לשחררו ע''י גרימת קטסטרופה בצד השני

    גד, 09/07/09 11:10

    משהו שיזעזע אותם ואת כל העולם

  • 69.

    איך אתה מעז לאמר דבר כזה? אתה אזרח יהודי בארץ ישראל

    solsam , 09/07/09 11:06

    וכולנו אחים!

  • 68.

    שני הבית''רים ביבי ואולמרט מזניחים את גלעד שליט למוות (ל''ת)

    זו האמת ., 09/07/09 10:58

  • 67.

    לא שולחת את הבן שלי לצה''ל כזה. ולפני שאתם קופצים

    סתם עוד אמא, 09/07/09 10:51

    בראש, תחשבו אם זה היה הבן שלכם (או אח או בעל) שם בשבי.
    פעם היתה פה ערבות הדדית.כשאני גדלתי היה לי ברור שהמדינה עושה ה כ ו ל כדי לחלץ את אזרחיה שנשבו. מקרה רון ארד התחיל לסדוק לי את האמונה הנאיבית הזו, מקרה מדחת יוסוף (זוכרים את הדרוזי שדימם למוות בקבר יוסף ואין מושיע?) ממש ערער אותה אבל היום ,מה שקורה עם גלעד שליט, מוכיח לי באופן סופי שהמדינה שגדלתי בה והערכים שחונכתי על פיהם לא נמצאים יותר.אני לא אקריב את הילד שלי בעבור חבורת פרזיטים שיושבים בכנסת על סיר הבשר ואת הבנים שלהם שולחים לגלי צה''ל (במקרה הטוב.)
    ממני בעצב גדול , אמא וקצינה לשעבר .

    • זה בסדר, כשהמרצחים מהחמאס ידפקו בדלת שלך(אם ידפקו) נראה מה תגידי!

      רן, 09/07/09 12:13

      גיבורה גדולה, הבן שלך הולך לצבא כדי להגן עליך!! הוא לא עושה טובה לאף אחד!! הוא מגן על משפחתו וביתו! אז די לתגובות הרגשיות המטומטמות האלה!!

      • די כבר עם הפרנויות ומסע ההפחדה הזה. זה לא מועיל לשום דבר! (ל''ת)

        אבל בהחלט משנה את המוכנות ללכת לשרת בצבא, 09/07/09 14:22

    • צודקת!! (ל''ת)

      אחת, 09/07/09 14:21

    • מבוגר...לסתם אמא

      ישראלי, 09/07/09 15:39

      ההבדל ביני ובינך הוא..בגי 17 זייפתי את תעודת הלידה שלי והתלןננתי מדוע לא שלחו לי צו גיוס.ותך חודש גייסו אותי שנה אחר זאת העמידו אותי למשפט על זיוף. קיבלתי נזיפה בלבד בגיל 19 וחצי סיימתי שירותי

  • 66.

    מאחל לראשי המדינה שילדיהם יפלו בשבי ואז ידברו אחרת .......

    אין מנהיגות בישראל, 09/07/09 10:41

    לצערי ולצער המשפחה לא יעזור כלום גם אם יעשו שמיניות באויר.
    אולמרט לא עשה דבר, כמוהו ציפי ליבני.
    ועכשו גם ביבי וברק לא עושים כלום ולא יעשו.
    אם היתה להם טיפת רצון גלעד היה מזמן בבית.
    החיים ישלמו לכל מקבלי ההחלטות במדינה אשר הורסים כל חלקה במדינה.
    בושו והכלמו.

  • 65.

    אדון משיטה עם כל הכבוד לא בכול מחיר

    נסי, 09/07/09 10:40

    אתה אדם אציל נפש, אך תחשוב אם ממשלה תענה לכל התביעות של החמס אזה רוח גבית זה יתן לחמאס ואיזה עידוד לחטוף חייל נוסף מה אז נגיד סליחה .הפתרון למצב זה הוא רק פעולה צבאית חכמה עם ביטחון של 100% הצלחה יביא את הרתיעה מפני חטיפות נוספות למען כל חיילנו בדורות בהווה ובעתיד בהצלחה למקבלי ההחלטות

    • זה הכיוון הנכון.

      רפניל , 09/07/09 12:50

      הרעש בתקשורת צריך להוביל למהלך מסוג זה ולא שחרור בכל מחיר.
      לכך יש להוסיף מהלכים אחרים שעיקרם המשך הלחץ על הרצועה, המשך הלחץ על העצורים בישראל ועל משפחותיהם, המשך הלחץ בכל הפורומים הבינלאומיים העוסקים בדיני המלחמה באמנת ז'נבה לגבי שבויים ובפרצופו הלא אנושי של החמאס, לרבות מסע תקשורתי מתוזמר היטב, בתמיכת ממשלת ישראל.
      הטעות בניהול המסע הציבורי היא בין היתר של משיטה, וחבל שהוא מוצא לנכון להשתלח במדינה על שלא הוא זה שהביא את ה'גאולה'. הפרישה שלו פופוליסטית, מכוערת ומצער מאוד שכך בחר לנהוג.

  • 64.

    הבעיה הייתה שהמאבק התרכז בלחץ על הממשלה להיכנע לדרישות החמאס!

    יוסי, 09/07/09 10:40

    במקום לדרוש כניעה לתכתיבי החמאס, המאבק היה צריך להתרכז בהפעלת לחץ על החמאס. למשל, להשוות את תנאי המאסר של אסירי חמאס לאילו של גלעד שליט, גם במחיר הפרה של אמנות בינלאומיות, למשל, סגירה הרמטית של המעברים לרצועה, כולל לעיתונאים, דיפלומטים זרים, ומקרים הומניטריים. למשל, מניעת הזרמת הכספים של הממשלה לעזה (משאיות השקלים) ע''י הגשת תביעה בארה''ב נגד ממשלת ישראל בגין מימון טרור. ניתן היה להגיש תביעה בספרד, בבלגיה ובהאג נגד כל ראשי החמאס, ראשי הממשל הסורי, וראשי הממשל באיראן, וכולי וכולי.

    יש אלף ואחת דרכים יצירתיות ללחוץ על החמאס, אבל מטה המאבק החליט להתרכז בלחץ ציבורי על הממשלה לשחרר כמה שיותר מחבלים, מה שהעלה את המחיר לבלתי סביר, וכתוצאה מכך שליט עדיין בכלא החמאס. אני חושב שגם מטה המאבק צריך לעשות חשבון נפש אמיתי לגבי דרך הפעולה שבחר בה!

    • סוף סוף משהו בכיוון הנכון

      זאב. ס, 09/07/09 12:13

      תודה לך יוסי. אין אמת גדולה מזו שכתבת. אני
      אמרתי וכתבתי את זה זמן קצר אחרי חטיפתו של
      החייל שליט. ברור שהגורם העיקרי לזה שהוא
      עדיין לא בביתו למרות כל דוברי הממשלה (לא
      זו שמכהנת היום! היא הרי ''ירשה'' את המצב)
      שתוך כמה ימים אחרי חטיפתו הוא ישוחרר. זה
      שהוא עדיין בידי הפלסטינים (ולא מעניין מאיזה איגון) נובע מהלחץ בישראל לשיחרור שבויים בתמורה. עכשיו נותר רק לאירגונים השונים להתחרות בינהם מי ישחרר יותר.

  • 63.

    משיטה מעצים את ההשפלה שעושה החאמאס למדינת ישראל (ל''ת)

    חלק ממערך התעמולה של האוייב, 09/07/09 10:34

  • 62.

    צורת המאבק שניהלתם הרחיקה את שיחרור שליט! חזי משיטה גרמת רק נזק!

    אלכס טוקבק, 09/07/09 10:32

    ניהלתם קמפיין פסיכולוגי היסטרי שרק הגביר את סחטנות החמאס. מדינה לא תשלם ''כל מחיר'' לשיחרור חייל חטוף. לא אם המחיר הוא חיי עשרות אזרחים שיירצחו בגל טרור נוראי.

  • 61.

    כל רעש תקשורתי של משיטה מעלה את המחיר של נחאמאס בעוד 50 מרצחים (ל''ת)

    אל תבליגו, 09/07/09 10:31

  • 60.

    נמאס לי מאנשים אגואיסטים שרק רוצים את הילד ולא מעניין אותם המחיר!!!!

    נמאס לי מהאגואיסטים האלה, 09/07/09 10:26

    משפחת שליט עושה הכל, ומוכנה להקריב את כולנו למען בנה.מצידם שישוחררו מאות טרוריסטים שיחזרו להרוג עוד עשרות ילדים של אחרים... העיקר שהילד הפרטי שלהם,שלהם,יחזור !!! זה מזעזע !!!

    לא מסכים.,

    הנהלת המדינה חייבת לחשוב על האינטרס של המדינה ושל אזרחיה, ולא לאבד את הצפון בגלל לחץ רגשי שהמשפחה וגורמים פוליטיים המנצלים את המקרה מפעילים. שני דברים מפריעים לי מאד: העובדה שאין הוכחה שהוא חי, ומסע הלחץ הזה כאילו שליט הוא הנושא המרכזי בחיי המדינה, וצריך להפקיר הכל עבורו.

    • אגואיסטים?

      שלומית, 09/07/09 15:56

      בושה!לו היה בנך???????????
      אגואיסט אתה ורע לב!כנראה שעד שלא מרגישים על הבשר כאב צורב שכזה לא מבינים\\אז לך תתנסה!!!!!!!!!!!

      • אם זה היה בני הייתי דורש שיעבירו את תל אביב לרשות החמאס בתמורה לשחרורו

        גיל אזולאי, 10/07/09 00:16

        אבל במדינה נורמלית צריך לקבל החלטות בצורה יותר רציונלית

    • משפחת שליט ומשיטה הם בעצם כלי לרצח יהודים בשרות החמס, מטומטמים ובוגדים (ל''ת)

      מירי, 09/07/09 16:55

    • מאחלת לך שיךדי החמאסיך ישבו בשבי החמאס 3 שנים (ל''ת)

      קרן, 09/07/09 18:36

  • 59.

    צודק, לישראל היה נוח מאוד אם גלעד היה מת, וכנראה שלכך היא חותרת. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 09/07/09 10:07

    • איזה רעה ישראל! בהכל אשמה ישראל! איך אתה שונא את ישראל! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 09/07/09 10:33

    • תפסו את הרוצחים של גרגורי ..אולי תתן כמה מילות נחומים למשפחה שלו

      ירח כחול , 09/07/09 11:17

      ותעביר בקורת נגד האחים שלך ..נו נו נו לא יפה לרצוח..

  • 58.

    מספיק להתמרח .... רק פעולת חילוץ תקיפה .. או שיצליח או שלא.... (ל''ת)

    רפול, 09/07/09 10:06

  • 57.

    מזמן כתבתי כמה פעמים ש

    נח, 09/07/09 09:53

    גילעד שליט חי וחופשי איננו רצוי למדינה,כמו שיונתן פולארד חי וחופשי איננו רצוי למדינה.

  • 56.

    במקום להודות על ההתנדבות. יש משמיצים. בושה לכם.!

    אזרח ישראל, 09/07/09 09:49

    משיטה. תודה לך.

    • תודה לך משיטה! (ל''ת)

      רותם א , 09/07/09 13:44

    • כנראה שרותם א הוא אחד מרוצחי החמס העצורים בישראל שרוצה לרצוח יהודים, (ל''ת)

      יוכי, 09/07/09 16:58

  • 55.

    אם אלו מפקדי צהל יש לבדוק מייד את הערך של התחקירים הבטחוניים (ל''ת)

    מפחיד לחשוב שאלו המפקדים בצה''ל, 09/07/09 09:45

  • 54.

    זאת טענתי מאז ותמיד

    נח, 09/07/09 09:45

    כשם שלא נוח למדינה יונתן פולארד חי מחוץ,לבית הסוהר!

  • 53.

    מלחמה עכשיו לשחרור שליט - חיסול ממוקד של הנייה ומנהיגהם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - לא לכניעה, 09/07/09 09:44

  • 52.

    עם לבדו ישכון! אנחנו עם נבחר,

    solsam , 09/07/09 09:44

    עם סגולה, אנחנו האור! הגיע הזמן שנתנהג כך.
    אסור היה לו להתחנן שלא נדע לזרים.
    אנחנו לא קבצנים ובכל נושא יש לפנות רק אל אבינו שבשמים רק הוא יכול לעזור!
    הגיע הזמן שתפסיקו לפרסם כל פעם מישהו שיש לא כל מיני אי אלו דברים לאמר נגד מדינתינו בארצינו.

    • מישהו לא לקח כדורים היום? (ל''ת)

      ווקו ג'אקו, 09/07/09 11:34

  • 51.

    זה מה שהחמאס רוצה לראות ..את הפילוג שלנו את הקיטוב ואת המלחמה הפנימית

    ירח כחול , 09/07/09 09:44

    תחטפו את הנייה ..ותנסו לשחרר אותו עבור גלעד .. הם לא יסכימו ..כי יש להם מטרה לרמוס אותנו מבפנים בתור חברה ..משחר ההסטוריה הגויים ..תמיד מחפשים עצות ותכסיסים לפגוע בנו..אים שליט חי הוא ישוחרר ותודה לאל שהוא חי..אים הוא לא בין החיים..הם יאשימו את צה"ל..ולנו זה יהיה שבר גדול..האכזבה.. ולהם יהיה שמח כי המורל שלנו ירד..

  • 50.

    משיטה עושה סיבוב תקשורתי על שליט ומותם של יהודים ממרצחים לא אכפת לו (ל''ת)

    מאוס מאסנו בך משיטה, 09/07/09 09:36

  • 49.

    איזה אדישות ציבורית?!

    ----דורון, 09/07/09 09:35

    לא היה בהסטוריה של המדינה כזאת התגייסות למען שבוי אף פעם. (וכמו שצריך..)

    הבעיה שאנחנו מתמודדים מול חיות ולא מול בני אדם וזו הסיבה שאנחנו לא יודעים אפילו אם הוא בריא או לא אחרי 3 שנים.

  • 48.

    לשחרור שליט אפשר להתחיל במחיקת המאהל של משפחת דורמוש בעזה (ל''ת)

    אל תיכנעו לרוצחים, 09/07/09 09:35

  • 47.

    לשחרר את שליט בכל מחיר גם במחיר מחיקת עזה מעל פני האדמה !!!! (ל''ת)

    השמאל רוצה רק במחיר גופות של ישראלים לא פלסטינים, 09/07/09 09:34

  • 46.

    דילמה

    עכ, 09/07/09 09:33

    מצד אחד אין שום בעיה לשחרר את כל האסירים תמורת שליט, אבל אותם שישוחררו יכולים לפגוע בנו קשות.האם חיים של אחד שווים חיים של יותר?
    אין ספק, צריך להפוך עולמות למען שיחרור שליט.
    ולא נח שלא מת? סביר להניח שכן.
    אני מנסה לא לקשור את זה לפוליטיקה. אבל יש אשמים ואשמות.
    הרי יודעים היכן שליט נמצא. כנסו בהם חזק!
    אולם סיכוי שיחזור לא בחיים גבוהה. כרגע אני רואה בזה דרך יחידה. וככה נוכל להשתיק את כל העולם שלא עושה כלום למען שליט

  • 45.

    חזי, ההורים חייבים להתנער מאצילותם.

    שדגכ, 09/07/09 09:32

    אם הם לא יקומו וישתוללו, איך אפשר לצפות שמישהו אחר ישתולל בשבילם???
    אתה יודע, אם זה היה הבן שלי, כבר הייתי שובתת רעב, הייתי משתוללת ברחובות, כל העולם היה מסקר אותי 24 שעות ביממה!!!
    אי אפשר להגיד ''אני לא יודע לצעוק וזהו'' כשמדובר בבן שלך!!!
    גם משפחת שליט צריכה להתנער!

    ובאשר לעם - נכון, זה מאוד מאוד עצוב.

  • 44.

    משיטה הזיק מאוד לשחרורו של שליט-החאמאס רק העלה את המחיר (ל''ת)

    משיטה עובד עבור החאמאס, 09/07/09 09:32

  • 43.

    משיטה מטעה ולא מתאים לתפקידים בכירים, מדינה אינה מכולת , יש לה אינטרסי

    איציק המצונזר , 09/07/09 09:32

    אינטרסים קיומיים ועם כל הכבוד, כאשר צריך לשקול מי שצריעך לשקול, אכן אדם אחד אינו מוריד את המאזניים.

    השמאל הזה שכל כך "תומך" בשחרור שליט בכל מחיר, כאשר מציגים בפניו את המחיר של הפצצות על ערי הרצועה ומצור מוחלט, "מזדעזע" ומקים קול צווחה.

    השמאל הזה שתק כאשר ממשלת השמאל של ברק הפקירה את מדחת יוסוך לדמם למוות במקום להיכנס עם טנקים תוך חיסול מאות הרוצחים שצבאו על קבר יוסף.

    כאשר השמאל הזה מדבר על "בכל מחיר", הוא מתכוון לכל מחיר שאנו ניאלץ לשלם, גם בדם רב, לא מחיר שהאויב ישלם.

    היות והשמאל הזה אינו יותר הומני מן הימין, מטרתו אינה שחרור שליט אלא שחרור פושע המלחמה המורשע ברגותי, מטעמיו הפוליים, יחד עם רוצחים וטרוריסטים רבים אחרים.

    זאת האמת ואותה צריך לומר.

    המשפחה, זה סיפור אחר, כאבה נורא, אך לא יותר מכאב הנרצחים של העבר ונרצחי העתיד.

  • 42.

    ישוחרר שליט גם במחיר התאבדותה של מדינת ישראל (ל''ת)

    יש לשמור על חיילי השוקולד שלא יירדמו בשמירה, 09/07/09 09:28

    • אכן כן (ל''ת)

      כ, 09/07/09 11:50

  • 41.

    שליט חייב להיות משוחרר רק עם איום צבאי על החאמאס !!!

    לא בכניעה לרוצחים ובבגידה, 09/07/09 09:27

    חוק ה עונשין תשל''ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי''ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 40.

    מי שמקמפיין ומקדם את תגבור מערך המוות של האוייב הוא בוגד

    חוק העונשין תשלז סימן ב בגידה, 09/07/09 09:26

    חוק ה עונשין תשל''ז 1977

    סימן ב': בגידה

    97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה (ד/7)
    (א) מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    98. גרם למלחמה (ד/8)
    מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    99. סיוע לאויב במלחמה (ד/9)
    (א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.

    (ב) לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

    100. גילוי החלטה לבגוד (ד/10)
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.

    101. שירות בכוחות האויב (ד/11)
    אזרח ישראלי וכל אדם אחר החייב בנאמנות למדינת ישראל, בין באשר הוא חייב בשירות בטחון לי חוק שירות בטחון, תשי''ט-1959 (נוסח משולב), ובין באשר שירת בשירות המדינה, והוא שירת בכוחות המזויינים של האויב, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    102. סיוע לשבוי מלחמה (ד/12)
    (א) מי שסייע בידי שבוי מלחמה להימלט או לנסות להימלט ממקום כליאתו או מישראל, דינו - מאסר עשר שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה.

    (ב) מי שהתרשל בתפקידו למנוע בריחת שבוי מלחמה, דינו - מאסר שלוש שנים.

    103. תעמולה תבוסנית (ד/13)
    מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.

  • 39.

    עוד אופורטוניסט שעשה סיבוב על שליט תוך הפקרת אזרחי ישראל (ל''ת)

    מתי השב'כ יטפל בבוגדים במקום במתיישבים יהודים, 09/07/09 09:25

  • 38.

    למדינת ישראל לא נוח להפקיר אלפי אזרחים למותם עי מרצחי החאמאס המשוחררים (ל''ת)

    תגבור מערך המוות של החאמאס-בגידה במדינת ישראל, 09/07/09 09:24

  • 37.

    מר משיטה , אינך ראוי

    yirav, 09/07/09 09:24

    מר משיטה , טוב שיצאת מתפקידך אם כך אתה חושב, מדבר ומאמין,איש עם רקע כמו שלך , היה עליו לדעת כי השאלה אינה ההסכם להחזרת שליט ולא החתימה עליו ישנם שיקולים קשים ומורכבים בקבלת ההחלטות ,הביטויים שלך מראים עד כמה אינך ראוי לעסוק בנושא כל כך רגיש וכואב ,'' למדינה היה נוח אם גלעד היה מת '' אמירה לאקונית וסתמית אך על '' חייל שנהרג,חלילה '' ידעת להוסיף מיד, פשוט מביש כך לומר על מנהיגים שטורחים יומם וליל והרבה,ולא כמוך שרק בנושא אחד עוסק שיהיה חשוב ככל שיהיה, ולהשליך עליהם כך מילים בוטות ורפש ,אם לא הפנמת יש רבים וטובים משפחות השכול שפצעם עדיין מדמם מאלה שאתה מבקש לשחרר בהבל פה , ואולי תחשוב כמה ישלמו בחייהם עם שחרור המחבלים בעיסקה לשחרור גלעד,ואתה יודע שכך יהיה , זה ההבדל בין מי שבאמת ובתמים עוסק בנושא - הממשלה המנסה לצמצם נזקים ככל הניתן ,לבינך שאין אתה יותר מאיש מדנים ,לא שקול , לא חושב וסתם אדם חצוף, מקווה שיפורסם

  • 36.

    פעילות משיטה היא בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    שחרור מרצחים איננו הפתרון רק שחרור בכוח, 09/07/09 09:21

  • 35.

    למדינת ישראל לא נוח לשחרר טרוריסטים

    חי, 09/07/09 09:19

    וזה כל הסיפור. המחיר שחמאס דורש אינו מתקבל על הדעת.

  • 34.

    לכל המגיבים: ''ומה אתה עשית בשביל המדינה'' ? כנסו.

    שלמה, 09/07/09 09:10

    חזי משיטה איש רב יכולות ופעלים.
    לא את הכל מפרסמים. וטוב שכך. איש יקר.
    השרות שלו במערכת הבטיחות ובפעילויות עלומות
    הוא עשה בשביל המדינה מה שאף אחד מכל
    המקטרגים לא עשה. ואם הוא מגיב כמו שמגיב
    סימן שהגענו לקו האדום. השחור.
    שמקבלי ההחלטות יתעוררו.
    אי אפשר ולהמשיך ולהתנהל בצורה כפי שבוצע עד היום. מקבלי ההחלטות תתעוררו.
    שחררו את גלעד.
    ולך חזי נגיד רק תודה רבה מקרב הלב.

  • 33.

    האמת שלמדינת ישראל לא נח מהעובדה ששליט לא נילחם עם הטנק שהופקד בידיו (ל''ת)

    והעדיף לישון על המשמרת, 09/07/09 09:07

    • הוא לא העדיף לישון. הוא וחבריו היו הרוגים מעייפות!!

      שדג, 09/07/09 09:30

      במקום שיש בני אדם יש פאשלות.
      אם הילד שלך היה עושה פאשלה, היית נותן לו למות???
      תתבייש!

  • 32.

    אסור בשום פנים ואופן לשחרר מחבלים עם דם על הידיים

    אזרח, 09/07/09 09:04

    בשביל גלעד שליט, אנחנו מתנהגים כאילו שאין לנו מדינה ושאין לנו אנטרסים. עם כל הצער ישראל לא צריכה לאבד את השפיות בגלל גלעד שליט, אנחנו צריכים להתנהג כמו מעצמה.

  • 31.

    נכשלת

    משה, 09/07/09 09:01

    למה שתקתה עד עכשו?ואם צריך עזרה ולחץ זה הזמן להיתפטר? חשבתי שקצינים בכירים בצבא הם אחרת. טוב שאתה כבר לא שם.אנחנו כולם רוצים את גלעד בבית בריא ושלם.אך על תשכח שגלעד הוא לוחם!!!!

  • 30.

    משפחת שליט עושה הכל, ומוכנה להקריב את כולנו למען בנה.

    לא מסכים., 09/07/09 08:58

    הנהלת המדינה חייבת לחשוב על האינטרס של המדינה ושל אזרחיה, ולא לאבד את הצפון בגלל לחץ רגשי שהמשפחה וגורמים פוליטיים המנצלים את המקרה מפעילים. שני דברים מפריעים לי מאד: העובדה שאין הוכחה שהוא חי, ומסע הלחץ הזה כאילו שליט הוא הנושא המרכזי בחיי המדינה, וצריך להפקיר הכל עבורו.

  • 29.

    למדינת ישראל לא יהיה נוח עם אזרחים שיטבחו ע"י הטרוריסטים שישוחררו

    אילן , 09/07/09 08:57

    האם למשפחת שליט. ולראש המטה לשעבר לשחרור שליט יהיה נוח לשמוע שאת הפיגוע ביצעו טרוריסטים ששוחררו בעיסקת גלעד שליט?
    הממשלה צריכה לחשוב איך להימנע ממצב שטרוריסטים שישוחררו בעיסקה זו לא ימשיכו בפעילות הטרור שלהם.
    מדינת ישראל היא לא מדינת משפחת שליט. היא מדינת כל אזרחיה. ודם כולם שווה.

    • מה אתה אומר...

      נמרוד, 09/07/09 09:09

      אז לך תחליף אותו קצת בשבי, תהיה סולידרי
      הרי אנחנו מדינת כל אזרחיה, לא?!

      • היית מוכן להחליף נרצח בפיגוע. שיעשה ע"י אחד המשוחררים ? (ל''ת)

        אילן , 09/07/09 10:17

        • לצערי כן

          נמרוד, 09/07/09 11:28

          אני מעדיף להציל את חייו של הילד הזה, שנשלח להגן על המדינה והמדינה מצידה לא מגנה עליו
          תמורת זאת אני אסתכן ברצח על ידי מפגעים, מה שממילא אני עושה כאשר אני חי במדינה הזו

          כולכם אנשים צבועים ומעוררים בי בחילה ושאט נפש, כי כשמדובר במישהו אחר הרי זה ברור שהוא צריך להקריב את עצמו, את ילדיו, את ביתו, למען המדינה. פתאום ''למדינה יש אינטרס''.. ממש כל יום כל היום אתם חושבים על האינטרס של המדינה.. מגעיל

          תתביישו

          • אני בטוח שעבור שטחים הם ישחררו את גלעד.

            אילן , 09/07/09 17:20

            אפשר להגיע במשא ומתן. לקבל את הסכמת החמס לקבל שטחים תמורת גלעד והם יסכימו.
            לדוגמא
            לתת להם רצועה של ארבע ק"מ סביב כל הגבול היבשתי של הרצועה.
            לא יותר טוב מלשחרר רוצחים?

            • אתה רוצה לשחרר את גילעד שליט או להיפטר מהקיבוצים בסביבה? (ל''ת)

              רונית, 09/07/09 19:01

              • זאת תגובה שלא מבטאת רצון.

                אילן , 09/07/09 21:47

                היא מבטאת את חוסר ההיגיון של אלה המוכנים לשחרר את גלעד בכל מחיר.
                ואם דמם של אזרחי ישראל נחות מדמו של שליט. אז מה שווה אדמת מדינת ישראל לעומת דמו של שליט. ומה שוות אלפי המשפחות שיפונו לעומת דמו של שליט.
                והרי ברור שלסחטנות של החמס היגענו בזכות אנשים ותומכיהן שחשבו שחלקי גופות יקיריהן יקר יותר מדמם של אזרחים חיים. והיפעילו על הממשלות לחץ לא הוגן. וגררו את הממשלות למשא ומתן מחפיר.
                צריך לעשות סוף לסוג זה של משא ומתן.

        • אתה חושב שאין פיגועים בגלל אלו שבמעצר ?

          הרצל, 09/07/09 11:53

          תשחרר אותם, ינסו לפגוע בנו, למדינת ישראל יש את הכוח להתמודד איתם.
          למדינת ישראל אין כוח ומוסר להתמודד עם חייל שנפל בשבי

  • 28.

    הלוואי וגלעד יחזור בריא ושלם הביתה (ל''ת)

    אזרחית, 09/07/09 08:54

  • 27.

    אסירי החמאס ואסירים ערביים -גלעד שליט

    חנה, 09/07/09 08:54

    כידוע לכל מדינת ישראל היא מדינת חוק אבל לצערי אין למנהיגים שכל ישר, לא למי שהיה וכנראה גם לאלה שישנם היום. אסירי החמאס וכל העצירים הביטחוניים צריכים להיות מבודדים, לא לקבל שיחות טלפון יציאות חצר, ביקורי מדשפחות בדיוק כמו שגלעד שליט לא זוכה לביקורים ולטלפון. מה קר ה איזה רכיכות אנו? מה ההתיפיפות הזו , הערבים לא מבינים רכות הם ברברים ומבינים רק כוח וחוזק. כאשר אתה חזק אתה שליט-'' אתה ראיס''. ואז נשמעים לך, כאן הם מטפסים עלינו. כמה שתתנו יותר יחס ותרצו יותר שקט וטוב עבורם ולכם תקבלו את ההיפך!!! מתי תלמדו כבר.? אני שגדלתי בין הערבים ועבדתי איתם. יודעת זאת היטב,.!, ערבי, מכל מקום בעולם זקוק ליד חזקה ולשלטון קשוח. ולראש ממשלה קשוח ולא רכיכה, הערבים בעצמם אמרו לי שכאשר אנו היינו בשטחים ושלטנו ו- להם היה שקט נפשי, עבודה ואוכל לאכול, ברגע שנתנו להם מעט אותונומיה גרמנו להם נזק, כן גרמנו להם נזק.
    לכן עלינו לקבל בחזרה את החוק והשלטון ליידינו גם באזור יהודה שומרון ועזה זה לטובת הערבים בכלל ולטובת כל מדינת ישראל, והעולם מסביב

  • 26.

    זה לא ראיון, זה סיפורים בנושא הראיון

    קוראה חדשות, 09/07/09 08:53

    למה לא פורסם ראיון?! איפה המילים של משיטה? מה שפורסם פה זה עיבוד של מה שנאמר או לא נאמר או נאמר אחרת או..... מי יודע. אם בן אדם פורש ופותח פה - אז תנו לנו לדעת מה הוא אמר או שתצנזרו הכל כמו במדינות ''מתורבתות''.

  • 25.

    מיעוט משתתפים

    אלי, 09/07/09 08:51

    מר משיטה אתה מלין על מיעוט משתתפים. ברשותך אענה לך על זה. לצערי החברה הישראלית החילונית, אימצה את הנורמה המערבית, של העמדת ה,''אני'' במרכז, ומכאן נובעים כל חולאי החברה. ההשתמטות מהצבא, האדישות לזולת, זה לא רק למשחפת שליט, מה עם יונתן פולארד, האם אי פעם השתתפו חילונים בהפגנות למען שחרורו.
    החברה היחידה בישראל, שעדין מענין אותה הזולת, זו החברה הדתית לאומית, המתנדבת לצבא למרות האכזבות הנוראות מהמדינה, והפשע שבוצע כנגד יהודי גוש קטיף. זו חברה שמתנדבת בכל מקום, וכן גם מפגינה כשצריך. תשאל עכשיו למה אנחנו לא מתגיסים למען שליט.
    וכאן תבוא התשובה הכואבת. נר לרגלינו ההלכה האומרת אין פודים שבוי יותר מכדי דמיו. דמו של שליט אינו אדום יותר מדמם של מאות ישראלים שירצחו על ידי מחבלים משוחררים. משפחת שליט והמטה הלכו כל הזמן על כיון של לחץ לשלם את המחיר למען שחרור שליט. למהלך כזה אנחנו לא ניתן יד.
    תשאל אז מה יהיה עם שליט. ובכן תשנו כיון באופן מוחלט, תפגינו תלחצו למען מצור מוחלט על עזה. כן מוחלט אף משאית לא עוברת, (לא הפגנה מלאכותית מפעם לפעם במעברים), הפסקת חשמל ומים לעזה. הפסקת תנאי הקיטנה למחבלים בבתי הההבראה בישראל, הנקראים בטעות כלא. איום ישיר על חיי מנהיגי החמאס.
    מבטיח לך שתוך שבוע גלעד שליט בבית. (היה תקדים לזה במצור על בירות במלחמת לבנון הראשונה, נפל טייס בשבי הפתח, ובגלל המצור והפחד שלהם הם שחררו אותו תוך 24 שעות), מבטיח לך שלהפגנות בכיון כזה ישתתף הציבור הדתי באלפיו.

    • אני איתך לאורך כל הדרך . חזק ואמץ!!!! (ל''ת)

      חנה, 09/07/09 09:25

  • 24.

    ומניין שגלעד שליט אמנם חי? הרי אין שום הוכחה. (ל''ת)

    שואל, 09/07/09 08:50

    • גלעד שליט חי או מת??!!!!!

      אזרחית, 09/07/09 09:23

      התשובה היא מת!!! לצערי וצער כל מדינת ישראל, ראה תגובת החאמס לביקורי הצלב האדום. ''אין ביקורים'' את מי יבקרו את המת?!!

  • 23.

    חזי משיטה צודק,גלעד הוא כלום בשביל הממשלה

    טניוש, 09/07/09 08:49

    ואם הוא היה מת היו מחזירים אותו בשנייה.

  • 22.

    איך בקלות האמריקאים שחררו את העיתונאית מהאיראנים

    רק בישראל, 09/07/09 08:45

    וסרקוזי את העיתונאית מהג'ונגל??????

  • 21.

    לגלעד

    סבתא, 09/07/09 08:43

    תפילה
    לְגִלְעָד

    וְנִרְאֶה בַּתְּמוּנָה כְּמֵעֵין יֶלֶד
    לַמְרוֹת שֶׁמְּשָׁרֵת בַּצָּבָא
    וּמַזְכִּיר לִי אֶת אֱלִיפֶלֶט
    לַמְרוֹת שֶׁמֵּעוֹלָם לֹא נִרְאָה
    וְאוּלָם הַמַּלְאָךְ גַּבְרִיאֵל
    יָרַד מִמָּרוֹם וְקָרָא
    לֹא יִשְׁלַח יָדוֹ אֶל הַנַּעַר
    בַּל תִּפֹּל מֵרֹאשׁוֹ שַׂעֲרָה;
    וְהַצֵּב סְבִיבוֹ חֵיִל צְבָאוֹת
    גַּבְרִיאֵל
    וְשָׁמְרֵהוּ בְּבוֹר תַּחְתִּיּוֹת,
    אַל נָא תַּהַפְכֵהוּ לְשִׁיר -
    גַּבְרִיאֵל
    הֲשִׁיבֵהוּ לְכָאן לְאַרְצוֹ,
    בְּלַהַט הַחֶרֶב הַמִּתְהַפֶּכֶת
    גַּבְרִיאֵל
    הָאֵר לוֹ חֶשְׁכַת הַמַּאְפֵּלְיָה
    וַהֲפֹךְ לֵב שׁוֹבָיו לְחֹנוֹ וּלְחֹסְדּוֹ,
    עַד יָשׁוּב אֵלֵינוּ הַנַּעַר
    וְנֶחֱזֶה בִּתְמוּנָתוֹ,
    הַחֲדָשָׁה,
    תְּמוּנַת הַגֶּבֶר


    עם ישראל חי
    השם ישמור השם יקום אמן

  • 20.

    חזי מדבר מכל הלב ונשמע מאוד כואב משפ' שליט אצילה (ל''ת)

    בנימין, 09/07/09 08:42

  • 19.

    אסירי החמאס-הפת''ח ובכלל שבחים. (ל''ת)

    חנה, 09/07/09 08:42

  • 18.

    מיעוט משתתפים (ל''ת)

    אלי, 09/07/09 08:41

  • 17.

    גלעד יהודי אחד שווה 1000+ מוסלמים. עובדה. משעל פרייר אמיתי. (ל''ת)

    סבתא, 09/07/09 08:41

  • 16.

    לזרוק לכלבים את החצוף הנאלח שציפה ''וותרתי על הבן''

    ממשלת קדימה המגעילה, 09/07/09 08:40

    האם זה אותו בכיר שהודיע לנו שנעשה ''וויתורים קשים''? אם התשובה היא כן אז שאלתי אליו היא למה הוא לא וויתר על המעטפות.

  • 15.

    תנו שטחים תמורת גלעד

    צודקת, 09/07/09 08:40

    האם שטחים יותר יקרים מדם?

    • ישלהעביר את רמת אביב וסביון לשליטת החמס, אפשר להוסיף את קיבוצי השומר , (ל''ת)

      חנה, 09/07/09 17:04

  • 14.

    צריך לתת למוברכ לנהל את ענייני מדינת ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/07/09 08:39

    • הוא עושה זאת הכי טוב מכולם (ל''ת)

      פקק תנועה , 09/07/09 08:40

  • 13.

    עוד קצין שחצן!

    משה, 09/07/09 08:34

    חושב שהוא ''תרם'' למדינה.
    לא ברור אם הוא הועיל או הזיק, אבל כמובן שהוא מרגיש חופשי לפתוח את הפה על כולם.

    • צומת החכמים?

      אזרח, 09/07/09 09:14

      בוודאי שהוא לא הועיל!!!!

  • 12.

    האזרח השפוי

    יצחק, 09/07/09 08:32

    לפי ניסיון העבר:-שחרור אסירים פלסטינאיים יביא להרג ולפציעה של מאות ישראלים.
    מוטב להקריב אחד מול הרג של מספר ישראליים. האם למשפחת שליט יש מצפון???- אני מסופק. במיוחד לאחר כל ההפגנות בארץ. אשר רק מחזקות את ידי החמס ויוצרות מוטיבציה לחטוף חיילים נוספים. ראה: מלכדות החמאס לחטיפת חיילים- וחששות הפיקוד מחטיפות פגעו בהצלחת מבצע עופרת יצוקה.
    הפגנות צריך לעשות מול הצלב האדום,וממשלות זרות ע''מ לקיים חוקים בין לאומיים לקשר עם השבוי.
    בנוסף לכך- מדוע אין מזכירים את החיילים שנהרגו אז? לפחות לגלעד שליט יש סיכוי שהוא חי. ויום אחד גורמי הביטחון עשויים לחלץ אותו. ובכך להגן על ''החולשה'' שאולצו להתחשב
    גם מדינות אחרות(אר''הב, בריטניה)- אינן מקיימות מו''מ עם האויבים, ע''מ לא להוסיף קורבנות נוספים..
    לפי ניסיון העבר- גם עשויים להחזיר גופה כפי שקרה עם החיזכלה. כיצד הציבור הישראלי וגורמי הביטחון יתמודדו עם מאות מחבלים שיישמו מה שלמדו ב''מכללות בית הסוהר''.
    מה אם המצפון הלאומי האובייקטיבי? האם הנוער לפני צבא יתגייס ללא חשש - כאשר בבית ספרו ''עמותת שליט'' עורכת כנסים של ''גורל החטופים'' ''ופתיחת'' עיני חיילי העתיד
    האם הדבר לא מעורר דמורליזציה של הנוער?. ומי יגן על מדינת ישראל:- חיילים פחדנים, שמעדיפים לא להלחם תחת סיכון - ומלבד שהם עצמם לא יפגעו?

    • האזרח השפוי ?

      ערן ארז, 09/07/09 12:01

      לפי ניסיון העבר מלמד שאנו משחררים מחבלים כי מדינת ישראל מבוססת על רגש, על דאגה לאזרחיה וחייליה.
      לגבי טענות המצפוניות על משפחת שליט זה פשוט טמטום ברמה הכי גבוהה שיש, שלוש שנים הבן שלהם נרקב בחור בעזה והמשפט הכי חריף שנועם אמר הוא ''אני חושב שהמדינה לא עשתה מספיק''.
      הם ממש לא מחזקים את החמאס, חמאס לא שינה את דרישותיו בשום רגע. ממשלות ישראל לדורותיהן חיזקו אותו (גם עזרו להקמתו) ובנושא הדרישות אתה צריך להתלונן למשפחות הבאות - ארד, באומל, כץ, פלדמן, רגב, גולדווסר, שי, סאלם, גרוף, אברהם, אביטן, סואעד וכל מי שעזר להם לאורך השנים.
      בקיצור שפוי אתה לא, כנראה שייך לקיצוניים (מפתיע שלא הזכרת את פולארד) שערך חיי אדם הם לא הצד החזק שלו, מספיק להתבכיין על זה שהם יחזרו לטרור כי אנחנו נלחמים בו איתם ובלעדיהם (מפת הטרור לא תשתנה כל כך גם אם כל המשוחררים יחזרו לטרור) ובנוסף למה לרחם על קורבנות שלא קיימים.

  • 11.

    זהו, כבר אמרתי בעבר שיש אנשים יקרים בארץ

    אבנר, 09/07/09 08:27

    כמו משיטה ומר שליט.אבל כל הפרזיטים יושבים בכנסת גב' לבני עכשיו בקואליציה ועסוקה מאוד בביקורת ובמסע השמצה על ביבי.

    כשהיא רצה לבחירות היא טענה שאינה יכולה להחזיר כל חייל.
    הלואי שביבי יצליח לעשות משהו העם צריך להתאחד ולעמוד על כך שזכויות האסירים בארץ תהיינה שוות לתנאים בהם נמצא גלעד.

    • מחזקת את דבריך- מדובר באנשים טובי לב (ל''ת)

      דוד, 09/07/09 09:23

    • משיטה לא שווה שקל אחד של השקעה והוא קיבל מליונים

      frhapyha , 09/07/09 12:38

      על כך כשזרקו אותו כי לא הביא תועלת אז פתח

      ג'ורה על המדינה ומה עים החיילים שמתו

      אצלו כשהיה בתפקיד כיסו את התחת של כולם וגם שלו


      מכירים אותו

  • 10.

    אני באמת לא מבין את מטרת הכתבה

    סבא של רוני , 09/07/09 08:23

    מה רוצה הכתבה להודיע לאומה- עם כותרת כזאת.
    ומה אני כאזרח יכול לעשות? האם אני או אחרים יכולים ללחוץ על החמאס שלפיחות יתנו לצלב האדום לראות אותו?
    אני בעד לסגור את כל הכניסות לעזה - אין יוצא ואין בא לא לאוכל ולא לציוד עד אשר ישוחרר גלעד.
    לרעיון כזה יהיו יותר מתנגדים מאשר היו במצעדי הגאוה [המטופשים] ויטענו- איך אפשר להעניש את כל האוכלוסיה וכו וכו- נו אז מה לעשות?
    לשחרר את כל עצורי החמאס שנידונו בבתי משפט בארץ למאסר ולתת להם לצאת- ומה זה יאמר לצד השני?
    תחטפו עוד חייל אחד ונשחרר את יתרת האסירים.

    מעניין מה היה מחליט אותו מר משיטה באם הוא היה יושב בצומת ההכרעות של מדינת ישראל.

    אני מוציא את ההורים מכל הויכוח הזה הם באמת אנשים אצילים משכמם ומעלה ועוברים תקופה קשה מאד - הלחץ שהם מפעילים הוא מובן צודק ונכון.
    ומה יועילו הפגנות שלנו כאן בארץ? זה יזיז משהוא לצד השני? להיפך הם רק ירגישו שהדרך שלהם צודקת ומה שעשו זה המעשה הנכון.
    רבותי אנו חושבים בדרך "אירופאית מערבית" והם חושבים בדרך "ברברית בהמית" וכמו שני קווים מקבילם אף פעם לא נפגוש אותם.
    עם מנוולים יש להתנהג בהתאם - לגרום להם לסבל ולאמלל אותם עד שיבינו שעשו טעות כשחטפו חיל.
    הדרך של ההמולה ההפגנות שימוש בדגלים וכו רק מגביר אצל החיות הללו את התאבון.
    וגם כתבה [אומללה זאת שעדיף היה מכל הבחינות שלא תתפרסם גם היא שופכת עוד שמן על המדורה] זאת מוטב היה לא לפרסמה כלל [כחלק מהציבור אני מוכן לוותר על זכותי לדעת [מוכן לתת הצהרה על כך בפני נוטריון]

    חבל שאלה פני הדברים וחבל שפירסום כתבות כאלו נעשה ללא שיקול דעת.

    • כל מילה אמת. המציאות הפשוטה מבעד לכל ערפל הדיבורים! (ל''ת)

      יהודה, 09/07/09 08:45

    • הפגנות וכתבות מחזירות

      ישראל, 10/07/09 15:51

      שבוייםמ זאת עובדה

  • 9.

    אתה צודק, אבל ...

    ביזי, אל מסעדי, 09/07/09 08:22

    אבל יש לא מעט דמגוגיה בדברים. להבדיל כמובן ממקרה גלעד, זו כמו לטעון שהורים שבנם נפצע והפך לצמח בתאונה דרכים סובלים יותר מהורים שבנם נהרג מיד. ברור שלמדינה היה''נוח'' יותר אבל להציג את המציאות כאילו הייתה שאיפה של המדינה ? כמו כן הטענה שמשפחות קולניות יותר ''קיצרו'' את תקופת השבי של בניהן לא רצינית. האם אפשר להוכיח זאת ? האם אפשר בכלל לעשות השוואה רצינית בנושא ? ולבסוף- צריך להודות שיש דברים שלא תלויים בנו. גלעד, כנראה, משמש קלף בידי החמאס והמצרים ומאיים על תומכי הפת''ח. לא בטוח שהם רוצים שישוחרר.

  • 8.

    אותם ראשי הממשלה שלנו אלה שלמעלה שמרשים לעצמם לרמוס את אלה שלמטה

    חיים, 09/07/09 08:21

    הילד כבר לא ילד הגבר עוד יהפוך לזקן מתי הם רוצים להוציא את גלעד עם כל הצער שיש למשפחה ואת הדבר שאכתוב קצת כואב לומר
    אבל לא רק המשפחה של שליט סובלת בכל יום שקוראים את החדשות האלו משא ומתן בנתיים לא זז כלום להוציא אסירים לא היתי מוציא לתת לאסירים ביקורים לא היתי נותן כל עוד שליט שם אל תתנו להם ''לחרבן עלינו''
    כל אמא של חייל שנכנסת ורואה את הכתבה על משא ומתן על שליט אומרת לעצמה מה היה קורה אם היה זה הבן שלי הגיע הזמן שאנשים יחשבו איך להוציא משם את שליט כי ראשי הממשלה הזאת הקודמת וזאת שתבוא לא יעשו דבר בנידון הם קשובים לאמריקאים כל דבר שאומרים להם שם הם באים ומבצעים פה
    אמריקה קונה את ראשי המדינה שלנו ואנחנו שאננים אנחנו סוג של אנשים כאלה עד שמגיעים מים עד נפש ואז כבר לא יעזור אמריקה ולא יעזור ממשלה העם פה יקח את החוק לידיים תתחילו להזיז דברים כי לאנשים פשוט נמאס כל השקרים שלכם הגיע הזמן לדאוג לשליט
    אסור לתת לאסירים במדינה שלנו את הזכות הזאת לביקורים לא טלויזיה לא כבלים לא מחשב כלום אנשים פשוט לא יודעים אבל האסירים האלה מסיימים תואר בבתי הכלא שלנו מועשרים בידע נכבד מה שמחזק אותם ברגע שיצאו כמחבל על
    זה לא בדיחה זה מציאות לא לתת לאסירים האלהה מנוחה עד ששליט ישוחרר

  • 7.

    ראיון שמוטב היה שלא ייתקיים, ריאליסטי אך אכזרי...כנסו..

    motle1010 , 09/07/09 08:20

    כמנוי של מעריב הספקתי כבר הבוקר לקרוא במוסף את המאמר/ראיון המלא בעיון רב, חבל שהדברים פורסמו. הדברים שאמר חגי למראיין מציגים מציאות אכזרית לשמה (אם כי אני מאמין לנכונותם). טוב היה עושה חגי אם היה פורש בשקט ושומר את "חוויותיו" עד לאחר שחרורו של גלעד!

    החמאס קורא את הכתבות האלה והם משמשות אותו כחומר מודיעיני ממדרגה ראשונה ומחזק את הרגשת ביטחונם העצמי האכזרי בהמשך אחזקת גלעד כבן ערובה !

    כמה שיותר שתיקה ועמימות בנושא מצידנו ובמקביל פעילות נימרצת להביא לשחרורו בכל דרך, יטב לנו.
    מוטי

    • מוטי (5) צודק

      קוראת, 09/07/09 08:54

      הסינדרום של עיתונאי קטן XXX כבר הזיק למדינה מספיק. אותו מרואיין היה יכול לדבר עם מי שהוא רוצה, אבל רק עורך העיתון מחליט אם לאשר את הכתבה ולפרסם את הדברים.

  • 6.

    שאלת את עצמך את הסיבה למיעוט המשתתפים בעצרות למען שליט?

    סתם אזרח, 09/07/09 08:18

    על מי אתה מלין?
    על הממשלה?
    על השרים וחברי הכנסת?
    על הצבא וכוחות הבטחון?
    על כל החברה כולה?

    אז מה אתה מציע? לזרוק את כולנו לים ולהביא תושבים חדשים ואכפתיים יותר?

    לא שמעתי אפילו פעם אחת מה אתה מציע לעשות?
    מספיק כבר עם מכבסת המילים!

    אתה רוצה לשחרר את כל המחבלים? אז תגיד!
    אתה מודע לכך שאחוז גבוה מהמחבלים המשוחררים יחזור לעסוק בטרוו ויגרום לאמאות נפגעים אזרחים? אז תגיד! אתה לא מסכים לטענה ולעבודות המחקר שמבססות את מה שאמרתי זה עתה? תציג עבודות מחקר נגדיות!

    משפחת שליט רחוקה מלשבת בשקט. המשפחה תוקפת את כולם כל הזמן. אכן הדברים נאמרים בשקט אבל התוכן חשוב לא הסגנון.

    המפליא הוא שהשמאל הנאור וההומני מחבק בחום את המשפחה גם כשהם חוסמים אספקת מזון לעזה!

    אתה מבין את זה ברוך? אתם מוכנים להרעיב מליון וחצי גברים, נשים, זקנים וטף בשביל שליט! אכן נאורות וקדמה.

    חבל שגלעד לא מת אומרים מספר שרים? אכן אדיוטים לא חסרים במחוזותינו. אני שמח מאוד שגלעד בחיים ומייחל לשחררו המהיר אבל הגיע הזמן לומר את האמת לך ולמשפחה: אנו העם בישראל קץ במניפולציות ובמכבסות מילים. לשחרר את גלעד: כן. בכל מחיר: לא!

    לגבי השאלה המטומטמת ''ואם זה היה הבן שלך''?
    התשובה היא פשוטה: הוא לא הבן שלי ולא הייתי רוצה לקבל את ההחלטה לו, חלילה, הוא היה בני. בדיוק מאותה סיבה רופאים לא מטפלים בבני משפחה.

    • אם כתוצאה משיחרור של מאות רוצחים ייהרג לנו אזרח אחד בפיגוע,.אז לא שווה

      (איציק) , 09/07/09 08:55

      חשבון פשוט.

      ברור שאם אח שלי היה נחטף ושבוי של חמאס(חו"ח) גם אני הייתי בעד להחזיר גם את תל אביב בעבורו.
      אבל למדינה יש שיקולים אחרים ולא רגשיים...וטוב שכך!

  • 5.

    מה הבעיה???

    שפוי, 09/07/09 08:15

    ראשית, אם מתנהל משהו, אין סיבה, ואפילו אסור שתדע. אין לך סיווג בטחוני,וחוץ לקלקל לא תוכל לעשות כלום.

    שנית, מדינה דורשת מאזרחיה - וחייליה (הוא לא ''ילד'' הוא לוחם צה''ל) קורבנות.

    כמובן, שאילו זה היה קרוב משפחה שלי אני מאמין (ומקווה) שהייתי נוהג כמו משפחת שליט, אבל כך לא מנהלים מדינה.
    מדינה מנהלים מהראש, על פי אינטרסים ולא על פי סקרים ותחושות אי נעימות.

    • אחד שפוי בים האספסוף המוסת. דבריו של משיטה מסיתים שקריים:

      גל, 09/07/09 15:42

      הרי אם באמת ''לא היה נח'', אם באמת היו כל כך אכזריים וציניים כמו שהוא מאשים, היו עושים מבצע לשחרורו, וכך מרווחים מכל תוצאה.

  • 4.

    גלעד שליט חי או מת ?

    חנה, 09/07/09 08:13

    למר משיטה הנכבד, אולי תפנימו כבר גלעד לצערינו אינו בין החיים אתה יודע זאת היטב וגם ההנהגה יודעת זאת וגם החמאס אינו מצהיר שהוא חי. כי אם הוא היה בין החיים הצלב האדום היה רואה אותו. זו עובדה ועם עובדות לא מתווכחים. ראה טננבוים היה חי וביקר אותו הצלב האדום. די למישחקים !!!!

    • את אכזרית ותגובתך אינה ראויה לפרסום!!!

      הגר, 09/07/09 08:43

      חישבי קודם כל על משפחת שליט.
      איך את קובעת שהחייל איננו בין החיים?
      עד שלא יודעים אחרת, גלעד בחיים.

      הדוד שלי היה שבוי באחת המלחמות ונחשב לנעדר עד שהגיע הצבא לאחר חודשיים ובישר שהוא בחיים.
      משפחה אינה מאבדת תקווה עד למראית עין.
      תתנצלי, תחזרי בך מדברייך הלא אנושיים.

      • חנה לא אכזרית, היא רוצה מה שאחרים רוצים: הוכחה ניצחת שהוא חי

        תמר, 09/07/09 11:55

        הדוד שלך היה שבוי בידי צבא של מדינה כנראה, אולי מצרים או סוריה, שבהשוואה לחמאס ''שיחקו'' בעניין הזה פחות או יותר בהתאם לכללים.
        חמאס, או הארגון שלמעשה חטף ומחזיק את גלעד, לא משחק לפי הכללים. הכללים דורשים ביקורים של הצלב האדום, טיפול רפואי, זכויות מסוימות שיש לשבויים. חמאס לא עושה דבר מזה.
        אבל מה שמדאיג יותר מכל, זה שחמאס שקט מאוד בכל מה שקשור לגלעד, והם שלחו לנו כבר כמה רמזים שהוא לא בחיים. עוד לפני מבצע ''עופרת יצוקה'' הם הודיעו שהוא חולה. אח''כ, במהלך המבצע, אמרו ש''אולי'' ההפצצות שלנו פגעו בגלעד. והיום הם מודיעים שהם לא יודעים על סמך מה מובארק טוען שיש ידיעות שגלעד בריא ושלם.
        לי זה אומר דבר אחד: גלעד מת, הם מסתירים את העובדה הזאת כי הוא ''נכס'' פוליטי וטקטי בשבילם, כי חלק מהלוחמה שלהם בנו היא לוחמה פסיכולוגית שכוללת גרימת כמה שיותר צער ואבל.
        זו לא אכזריות לדרוש שחמאס יוכיח לנו באותות ובמופתים, כגון שידור וידאו של ביקור של מתווך אצלו, מישהו שיראה אותו בחיים וידבר איתו, עם הוכחות לתאריך שבו התקיים הביקור הזה.
        כי אם הוא מת, אז אין מה לדבר על שחרור מחבלים חיים שיהרגו לנו או יחטפו לנו עוד קורבנות תמימים.

        • כל הכבוד, !!!! (ל''ת)

          יואל, 10/07/09 07:07

      • להגר תגובה- אני לא אכזרית רק מציאותית. כל עוד לא נתנו לנו

        חנה, 10/07/09 07:05

        הוכחה ניצחת שהוא חי, לא בריא ושלם!! שימי לב. אז כפי שראינו כם החיזבאלה הבטיח לנו להחזיר את הילדים הביתה ומה קיבלנו ג ו פ ו ת בארונות מתים ונתנו אסירים עם דם וללא דם. ואחרי זה היו פיגועים. אז בבקשה....!!!

    • גם אני חושב כמוך

      גיורא, 09/07/09 11:47

      אותו קמפיין אומלל ניהלו רגב את גולדווסר

  • 3.

    משיטה נכשל בתפקידו. !

    eldadgold , 09/07/09 08:13

    8 חודשים וכלום.
    שנועם שליט יפתח את הפה עכשיו גם עליו. על אולמרט הוא לא הפסיק לברבר על ביבי הוא גם מתחיל לקרקר ולמה לא גם על משיטה ?

    • משיטה לא נשכל אלא עשה כמיטב יכולתו

      ליטל, 09/07/09 09:21

      מעל 8 חודשים אינטנסיביים שמשיטה פועל למען החזרת גלעד שליט. ראיתי אותו בכל כתבה עם נועם ואת התמיכה בו.

    • הפרישה מייצגת את הקושי להתמודד עם ראש הממשלה שבולם את ההתקדמות (ל''ת)

      דוד, 09/07/09 09:22

  • 2.

    קבל התנצלותי משיטה אם לא עשיתי מספיק. תודה לך שעשית

    alal01 , 09/07/09 08:07

    למען כולנו. אנו מנקים בזכותך ומעט חבריך את מצפוננו אך הוא לא באמת שקט. לא אפרט נסיבותי, אך כאב הלב והרצון שהילד יחזור להוריו, אנשים שצריך להוריד הכובע בפניהם- הרצון הזה חזק מתמיד. אנא אם נותרו בך כוחות אל תרפה. בבקשה

    • הפכנו למדינת מתנ''ס

      יוני, 09/07/09 12:08

      כל מיני אזרחים גדלים בארץ, פועלים בה, איש איש ופועלו, ויום אחד מוצאים שחסר להם משהו .
      משהו שהוא גדול מהחיים, משהו שיאפשר להם באמת ''להתבטא''.
      ואז הם הולכים למתנ''ס למצוא חוג שיביא להם את מה שהם צריכים.
      תיקון טעות קטנה - לא הולכים למתנ''ס, אלא, פותחים בסוג פעילות שייתן להם את זה....
      מה, אתם חושבים שזה זה?
      ארבע אמהות, משגיחים על המחסומים, אוספים כלבים, מאכילים חתולים, מצלמים התנחלויות, מצילים את גלעד שליט, אוספים דגן במפרץ, צועקים על החרדים, צועקים על החילונים, מרביצים לפולשים, חמישה אבות,מקפצים על הגבעות, מכים מוסקי זיתים, משיטה ומקיטה מתבטאים בכיכר. משיטה סוחף אחריו את משתתפי החוג במתנ''ס, משיטה מביא את כל המתבטאים לכיכר העיר, משיטה מגלה את גבריותו ואת רוחניותו, משיטה כותב ספרים, משיטה משמיץ את הממשלה.
      כולם מתבטאים על חשבון המדינה.
      כולם קורעים מהמדינה חתיכות חתיכות, ולמדינה אין מי שייגן עליה.
      מה אתם חושבים? - מני מזוז אמור לשמור על המדינה, הוא ועוד כמה מאות חבר'ה בפרקליטות, ובבתי המשפט.
      אבל, מדינה אמיתית מבוססת על זה, שלא רק בעלי תפקידים שומרים עליה, אלא, כל אזרח אמור להבין שהאחריות היא גם עליו אישית. בייחוד מדינה כמו שלנו, המלאה בבעיות, שהיא קטנה, ויש לה אויבים במספר עצום ורב.
      כאן המקום שמשתתפי המתנ''ס אומרים לעצמם: אבל זהו בדיוק, אנחנו אחראים למדינה ולכן חשוב לנו להשתתף בחוג של המתנ''ס, ולזעוק את זעקת ההתבטאות שתגרום לנו לתחושה טובה, ולחוג מוצלח, וכך ממשיך ומתעצם הבלגן, כי הם חייבים להתבטא, אחרת יגלו שנשמתם חרבה.

      גם מני מזוז , שאמור לשמור על המדינה, צריך להתבטא, אז הוא עסוק בעצמו בלקרוע מהמדינה חתיכות חתיכות.
      מדינת מתנ''ס.
      העיקר שמשיטה גילה את עצמו.הוא, וכל שאר משתתפי המתנ''ס.

      • יוני אתה באמת חושב שמשהו קורא את המאמר המשעמם שכתבת? (ל''ת)

        alal01 , 09/07/09 23:18

  • 1.

    אוי ואבוי אם אלה מפקדי צה''ל הבכירים- אמירה מטומטמת ומעוותת, כי ממשלות

    רעמסס, 09/07/09 08:04

    ישראל רוצות להחזירו, אבל לא במחיר המטורף שרוצים החמאס. מצד שני- היו צריכים מזמן להרע את תנאי הכליאה של עצירי החמאס בישראל- לא ביקורים, לא טלויזיה, לא לימודים- כלום, נאדה, האמינו לי- זה היה עוזר הכי מהר. אבל כשהמדינה מונהגת ע''י מטומטמים שאינם יודעים כיצד לפעול- זה נמרח ונמרח.

    • מה הקשר לראש המטה? זו התנהלות פגומה של המדינה (ל''ת)

      גל, 09/07/09 09:21

      • אמירתו של משיטה שהם היו מעדיפים את שליט מת בזויה ובלתי מוסרית. (ל''ת)

        רעמסס, 09/07/09 11:35

        • בלתי מוסרית אבל נכונה בהחלט! (ל''ת)

          רותם א , 09/07/09 13:46

    • מחלקת התעמולה של החמס בראשות משיטה ומשפחת שליט במסע עידוד רצח, (ל''ת)

      יאנק, 09/07/09 17:06