• 86.

    הפתרון הוא מחסום של מג''ב בכניסהות לעיסוויה ...

    אחת שיודעת, 11/01/12 20:09

    גל התקיפות והגנבות שפוקד אותנו בהר הצופים לאחרונה הוא תוצאה ישירה של סילוק הבטונאדות שחסמו את הכניסה לכפר (באזור שבין האוניברסיטה לבית החולים) העבריינים פשוט בורחים לכפר ואז כבר אי אפשר למצוא אותם.

  • 85.

    המון קרדיט ליעל שגב מארגון אל''ה של האונברסיטה העברית

    אבי, 01/12/09 14:22

    יעל שגב מארגון אל''ה אירגנה את ההפגנה והביאה כתבת חדשות לצלם ולסקר את הארוע והכתבת שוחחה עם המתלוננות ואתמול זה היה בחדשות בערוץ 6 וגם הצליחה להביא עיתונאית שתכתוב על ההפגנה ועל הנושא אז מגיע לה קרדיט .

  • 84.

    יש הוכחות שרק ערבים מטרידים בגבעה הצרפתית וזה לא קשור לגזענות

    יובל, 01/12/09 14:08

    אז אל תדברו שטויות בבקשה. אם אתם לא רוצים שיגידו דברים כאלה על העדה שלכם אז תגידו לכל הערבים שמסתובבים בגבעה הצרפתית שיפסיקו להטריד בנות ואז לא יבואו אליכם בטענות!!! זה לא מסובך- תכתבו על זה בעיתון שלכם וגם תעבירו מסר בכל השכונות הערביות שנמצאות מסביב לירושלים.

  • 83.

    כדבר הגרפיטי הידוע: ''אין _ _ _ _ _ אין ביגועים'' (ל''ת)

    המביא דבר בשם אומרו, 22/07/09 23:24

  • 82.

    מגיב 41 צודק לחלוטין (ל''ת)

    רוני בר, 09/07/09 14:50

  • 81.

    המגיב 41 צודק לחלוטין (ל''ת)

    רוני בר, 09/07/09 14:49

  • 80.

    גם בגרמניה הנאצית בשנות 1930 נהגן להתלונן על יהודים שאנסו גרמניות,,, (ל''ת)

    מי שהתנסה בגזענות ויודע מאיפו הועתקה לכאן,,,, 09/07/09 14:45

  • 79.

    תודה לאם תרצו שלא פחדו להגיד את האמת גם כזה לא היה פופולרי (ל''ת)

    אדי. פ, 09/07/09 14:25

  • 78.

    בקפריסין הפרידו בין האוכלוסיות- ונהיה שקט. כך צריך כאן. (ל''ת)

    רעמסס, 09/07/09 13:25

  • 77.

    מדוע לא מצנזרים את דברי ההסתה והגזענות ??????????????????????????????

    בושה לאתר שמפרסם דברי ההסתה והגזענות, 09/07/09 13:12

    האם הפך נימרודי את האתר שלו למהדורה ציונית/עברית של ה-
    DER STIRMER הנאצי? אמר מזמן ישעיהו לייבוביץ -- אחד מל''ו צדיקים--גזע קדום שנעלם מהארץ, שהכיבוש יהופ את היהודים ל''יודו-נאצים'',,,

    • ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה

      שאבי מהעיריה , 09/07/09 13:34

      כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    • נראה מה תגיד אם אחותך תתוקף ע''י ערבים... (ל''ת)

      ציוני, 09/07/09 13:41

  • 76.

    יש פיתרון אחד חברים,איסור כניסת ערבים לשכונות יהודיות,פשוט וקל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/07/09 13:05

  • 75.

    ''בשנה האחרונה התקבלו שלוש תלונות בלבד''--אבל זה מספיק לגזענים לעשות רעש (ל''ת)

    בפרפרזה על ''פועלי העולם''--גזעני אתר מעריב התאחדו!, 09/07/09 12:29

  • 74.

    א)זה עונשכם שבחרתם לגור בי-ם.ב) תחזירו את שצריך להחזיר,ולא יטרידואותכן (ל''ת)

    המחזיר הלאומי, 09/07/09 12:13

    • איזה אינטלגנט אתה, חבל שאי אפשר להחזיר אנשים כמוך... (ל''ת)

      זושה, 14/07/09 15:23

  • 73.

    תארגנו משמר אזרחי קטן עם אלות ונשק

    aviufo , 09/07/09 12:11

    תשברו כמה עצמות ונגמר

  • 72.

    בוקר טוב - להעמיד לדין את ראשי האוניברסיטה על שהשתיקן את הנושא (ל''ת)

    סטודנטית מוטרדת, 09/07/09 11:56

  • 71.

    ושוב תודה לכך שי-ם מאוחדת ועוד 300,000 פלסטינים מסתובבים כאן חופשי

    אריאל פרי, 09/07/09 10:26

    רציתם י-ם מאוחדת זה מה שקיבלתם. עסאווייה צריכה להיות בפלסטין עם גדר תוחמת ומבדילה בינה לבין שטח ישראל.

    • גם בנצרת עלית, כרמיאל, עכו ולוד נבנה גדר הפרדה?

      א אריאל פרי?, 09/07/09 11:59

      הרי גם שם ובעוד מקומות התפופעה הזאת נפוצה

  • 70.

    תבואו לחוף הים של חיפה ותראו מזה הטרדות... (ל''ת)

    הערבים ממששים במים, 09/07/09 10:25

    • יש ''יהודים'' שמפשפשים ב,,, ומנסים לגרות - כדי להתגרות!

      פינג-פונג כיס, 09/07/09 12:32

      לת

    • כמה יהודים שאינם מתרגשים ממ ד ו ז ו ת וזיהום הים דגים שנאה במים עכורים

      בואו י ח ד נעצור את ה ג ז ע נ ו ת!, 09/07/09 12:38

      חבל שזה קורה גם בחיפה עירי.

  • 69.

    שששש...אל תתלוננו שלא תואשמו בגזענות! זוהי זכותם הדמוקרטית להטריד... (ל''ת)

    רן, 09/07/09 10:03

  • 68.

    only IM TIRZU spoke about it over and over again (ל''ת)

    jacob, 08/07/09 22:36

  • 67.

    כבר חודשים שאנשי אם תרצו מדברים על כך באוניברסיטה (ל''ת)

    ומותקפים כגזענים ע''י צבועים למיניהם, 08/07/09 22:19

  • 66.

    # 64 i am totaly with u (ל''ת)

    david masica, 08/07/09 21:48

  • 65.

    הפתרון-חלוקת ירושלים והפרדות מוחלטת מהפלשתינאים לנצח (ל''ת)

    הפרדות=בטחון, 08/07/09 21:36

    • הפרדות ללא הרתעה= קסאמים על ירושלים (ל''ת)

      אם יש הרתעה - לא צריך הפרדות, 09/07/09 13:45

  • 64.

    מעניין מאוד אבל....

    אודי, 08/07/09 21:32

    כתבה דומה מאוד באופן מפתיע פורסמה לפני שנה בגיליון האחרון של עיתון הסטודנטים פי האתון....

    • באופן מפתיע ח מ ו ר ממחזר כל דבר גזענות ישר מ פ י - ה א ת ו ן

      קקה זה בספרטה - אבל לא באתו[נ]ה, 09/07/09 12:48

      צצ

  • 63.

    שלמה לוי שלח את נדב לחמן להאשים את אם תרצו בהקמת מילציה (ל''ת)

    ועכשיו הוא משחק אותה, 08/07/09 21:17

  • 62.

    עשרה קוי זנות ירדו לעולם

    שוקי, 08/07/09 21:10

    ''עשרה קוי זנות ירדו לעולם תשע נטלו הישמעאלים ואחד כל העולם''

    • קבין....אדיוט. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 08/07/09 23:50

  • 61.

    2 מדינות ל-2 עמים, מדינה ליהודים ומדינה לערבים, ובלי לערבב

    זאת הדרך, 08/07/09 21:09

    לאף יהודי לא יהיה מה לחפש במדינת הערבים.
    לאף ערבי לא יהיה מה לחפש במדינת היהודים.

    • הבעייה בריצה לכיוון הזה

      אבי, 09/07/09 09:05

      היא שכולם יקבלו את החלק על ''מדינה ליהודים בלבד'' כאשר הגבלת חופש התנועה לערבים היא גזענות ופגיעה בזכויות אדם...

      רק החזרת ההרתעה תעבוד עם החברה האלה.

      • לכל מדינה ריבונית זכות להגדיר מי נכנס לשיטחה

        אריאל פרי, 09/07/09 10:28

        כשתקום פלסטין נוכל להתנות אי כניסה וזאת לא הגבלת תנועה כי זו מדינה אחרת.
        כמו שאני לא יכול להתלונן אם לא קיבלתי ויזה לארה''ב שזו הגבלת תנועה.

        אבל כרגיל, הימין ההזוי, בשם אדמת עיסאוייה נוקט בדמגוגייה ובורות.

        • הבעיה היא ש''פלסטין'' לא תגדיר את ישראל כמדינה ריבונית

          יעקב, 10/07/09 06:13

          אלא כשטח כבוש. ומשטחה ימשיכו לחדור מחבלים, ולירות טילים לישראל, כמובן כמו שהערבים הפחדנים יודעים לעשות , רק מתוך ריכוזי אוכלוסיה ''אזרחית חפה מפשע'', ומה אז תעשה ? תגיד ''אופסת 2000 שנה חיכינו למדינה כעת בוא נעזוב בגלל השכנים''?

    • זו לא הדרך! יחפש כל אחד במדינת שכנו - אבל ברשות ובשלום!

      2 מדינות ל-2 עמים--מדינה ליהודים ומדינה לפלסטינים!, 09/07/09 12:50

      ובהכרה הדדית

    • כן, ואז במקום הטרדות מיניות נקבל קסאמים על האוניברסיטה (ל''ת)

      זאת לא הדרך, 09/07/09 13:19

      • אם תסרבו לשלום תקבלו את ''עשר מכות מצרים'' הטרדות+++קסאמים +++++ (ל''ת)

        רק שלום ייתן ביטחון, 09/07/09 14:22

  • 60.

    שימו שם כמה חיילים לפטרל עם נשק.....כל יום ולילה. (ל''ת)

    נוכחות תרתיע, 08/07/09 21:08

    • שימו עיל כל נקבה ''נקב'' - חייל קטן ישמור עליה (ל''ת)

      לפטרל עם זלמן,,,, 09/07/09 14:24

  • 59.

    חברי תא אופק הצבועים תקפו את אם תרצו בגלל שהתבטאו נגד ההטרדות

    עכשיו כולם משחקים אותה לוחמים לבטחון הנשים, 08/07/09 20:57

    חבורת אופורטוניסטים החבר'ה של אופק ולא פחות אופורטוניסטים של יקיר ושלמה לוי שנזכרו אחרי 4 שנים לשים איזה 3 פנסים שלא מאירים כלום.

    • כל כך פשוט להכליל, הא?

      חברת תא אופק, 09/07/09 11:07

      אני חברה ותיקה בתא אופק. לא התבטאתי כנגד אף אחד, גם לא נגד אם תרצו. להפך, אני חושבת שאם תרצו פועלים טוב בנושא הזה. נמאס כבר מההטרדות ומההצקות האלה. אי אפשר לעבור באזור של המעונות או של האוניברסיטה מבלי שחבורת ערבים יציקו או יפחידו. גם אם היו באופק מי שבחרו לגנות את אם תרצו, זה לא אומר שכל התא גינה זאת (!!) אי אפשר להתכחש למציאות. מבחינה עובדתית, כל מי שהציק לי או הטריד אותי היה ערבי. אף לא יהודי אחד הטריד אותי באזורים הללו. זה לא קשור לגזענות, העובדות מדברות בעד עצמן.

      • ל''חברת תא אופק''--רק אופק מדיני ושלום צ ו ד ק בין העמים זה ''אופק'' אמיתי

        כנסי לפני שהם ייכנסו, 09/07/09 12:55

        העובדות מדברות בעד עצמן--לפי הסיפור שלך--יש לך בעיה! כנראה שאת לא לטעם היהודים... אם רק ערבים רוצים בך.

  • 58.

    אולי המתנחלים אשמים???,כנראה שהם היחדים הצודקים!!!! (ל''ת)

    assism9, 08/07/09 20:53

  • 57.

    תקראו את 36 כדי שתבינו שלא כל הערבים הם חיות.נקודה. (ל''ת)

    קומץ של זבלים ערבי, 08/07/09 20:33

    • אף אחד לא אמר שכל הערבים הם חיות... אנחנו לא נאצים

      TNL , 08/07/09 20:49

      אבל כמה גזעני שזה ישמע, הרבה מהם כאלה

      • אני אומרת! הערבים הם חיות! (ל''ת)

        אורית, 09/07/09 12:16

        • ו''היהודים'' קרנפים? -- לא אבל רוב התומכים בהתנחבלויות התקרנפו (ל''ת)

          יש בין היהודים הרבה בהמות ו,,,מתבהמים, 09/07/09 12:57

  • 56.

    ל-52

    terminator, 08/07/09 20:32

    מה קורה בנצרת עילית?

  • 55.

    כל הכבוד לתנועת ''אם תרצו''!. היחידה שדרשה במצע שלה בבחירות לאגודה (ל''ת)

    הגנה לסטודנטיות מפני הטרדות מיניות בדיוק כאלה!, 08/07/09 20:26

    • כל הכבוד ל''אם תרצו ש ל ו ם--זו לא תהיה אגדה''.

      הגנה לעמים בפני טרדות ומלחמות!, 09/07/09 12:45

      השלום הוא ההגנה לעמים בפני טרדות ומלחמות!

  • 54.

    נבוט או שניים,כמה עצמות מרוסקות,גולגולת מנותצת והכל יפתר (ל''ת)

    מוני המלציונר, 08/07/09 20:23

    • לצערי הרב

      דרווין, 08/07/09 21:30

      אתה צודק

      • דרווין כנראה צדק בתאוריות שלו :) (ל''ת)

        מיכה, 09/07/09 10:13

    • זה מה שמציע העולם! פחות ''גזרים'' לישראל - ויותר מקלות!

      MORE STICKS no CARROTS to ISRAEL, 09/07/09 13:02

      ובארה''ב יש דרישה שהופכת מיום ליום יותר פופלרית שאובמנ יימנע מלהעביר לישראל את השלושה מיליארד דולר כל שנה שבה ישראל קונה נשק להציק לפלסטינים ולאיים במלחמה חדשה.

  • 53.

    הפתרון היחיד שהאזרח הקטן יכול לעשות, הוא להתנדב למשמר האזרחי! (ל''ת)

    יואב, 08/07/09 19:50

  • 52.

    מה שקורה בגבעה הצרפתית הוא כאין וכאפס לעומת מה שקורה בנצרת עילית (ל''ת)

    להיות עם חופשי בארצנו? חחח, 08/07/09 19:34

    • בנצרת ''עילית'' ה''אליטה'' של הימין הקיצוני רצחה ערבים! (ל''ת)

      ברוך אשם!, 09/07/09 13:03

  • 51.

    בכל הארץ חרמנים ערבים מטרידים את היהודיות,והשר אהרונוביץ' לא פועל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 08/07/09 19:26

  • 50.

    להסתובב עם נשק ולירות בכל עבריין שמנסה להטריד (ל''ת)

    הגנה אישית, 08/07/09 19:21

  • 49.

    לארגן קבוצה לתגובה מיידית

    תושב הגבעה לשעבר, 08/07/09 19:17

    לפני 15 שנה, כשהתגוררתי כילד בגבעה הם לא העזו להשתולל ככה. כשהם היו עוברים בסיור פחים רכובים על חמורים, כל הרחוב היה מתעורר לזרוק עליהם אבנים. אני מכיר אישית כאלה שירו עליהם עם רובי אוויר כשהם היו בתוך פחי הזבל. א-מ-מ-ה, 'החברה הטובים' הגיעו לרווחה כלכלית ועזבו את השכונה, מביאים בכך לחדירה ערבית באזור. צריך לשים לזה סוף. כשרואים אותם ברחוב עושים אפילו קצת רעש, צריך לקרוא למשטרה (כן-כן, אפילו בתואנות שווא), ובדרך לארגן קבוצה לתגובה מיידית, עם 20-30 בריונים שיעיפו אותם פיזית, גם באלימות, מהאזור. אחרי כמה חודשים הם ילמדו. כמו פעם.
    אני קורא מכאן לכל החרדים המופרעים - במקום לזרוק חיתולים על שוטרים בגלל חניון מסכן בשבת, תבואו לזרוק אבנים על כל הערבים הסוטים והמתפרעים האלה....

    • כנראה רק ככה מזיזים דברים פה. (ל''ת)

      ---דורון, 08/07/09 20:38

    • אתה בודה נוסטלגיה (מפוקפקת) מלבך

      תושב הגבעה לפני 15 שנה וגם היום, 09/07/09 09:23

      אף פעם תושבי הגבעה לא פגעו בערבים בשכונה. אם קרה מקרה אחד שאתה זוכר, בזה בערך זה מסתכם.
      המצב בגבעה לא כל כך נורא, המשטרה צריכה לתגבר אבל לא צריך להפוך את זה למלחמת הכל בכל. הבעיה האמיתית שלנו זה החרדים, לא הערסים מעיסאוויה

    • בושה לאתר שמפרסם דברי הסתה כאלה! (ל''ת)

      קורא שפוי - מהמיעוט הקטן בארץ,,,, 09/07/09 13:08

  • 48.

    הצבעת לליברמן,חייך אכלת אותה,קיבל שר החוץ ושכח אותכם המצביעים

    שאבי מהעיריה , 08/07/09 19:13

    תלמדו לא להיות פריארים

  • 47.

    בואו נשים דברים בפרופורציה

    גדעון, 08/07/09 19:01

    גם אני סטודנט באוניברסיטה העברית ובילדותי תושב השכונה וגם לי פרצו לאוטו וגנבו לי דברים. אבל בכל זאת בואו נשים דברים בפורופורציה, אף אחד לא מת ואף אחת לא נאנסה, כמה בחורות הוטרדו מינית (שזה דבר חמור) כפי שקורא בכל עיר יהודי למהדרין בישראל.
    לכן אני מסכים עם האגודה שצריך להגביר את הסיורים ולהוסיף תאורה אבל בואו לא נסחף יותר מדי.

    • מה נסגר אתך?!

      rambash , 09/07/09 08:50

      "גם לי פרצו לרכב" "גם לי גנבו דברים" אבל "בואו לא ניסחף"!? משהו לא מסתדר לי בצבר המשפטים האלו. רק כשיהיה רצח אתה מציע לפעול?

    • עוד יש מישהו שפוי כאן,,, שלא דורש לרצוח ולגרש. (ל''ת)

      ג, 09/07/09 13:18

  • 46.

    זה כבר לא רק בגבעה

    תושב צמרת הבירה, 08/07/09 18:53

    זה לא רק בגבעה. בחודשים האחרונים זה עבר גם לצמרת הבירה. רק השבוע פתאום בשעה שלוש בלילה הם החליטו לערוך מרוץ סוסים בכביש הראשי של השכונה.

    כמובן שפנינו למשטרה התשובה הייתה שהם יודעים על זה והם פועלים בעניין.

    אבל המורץ התקיים עד סופו ושום ניידת לא הגיע. אז מי מתפלא שלא פונים למשטרה שיש הטרדות. המשטרה לא עושה כלום

    • מה מסובך פה? המשטרה לא עושה כלום, תגיבו אתם! (ל''ת)

      ---דורון, 08/07/09 20:39

  • 45.

    ממש הוסיפו תאורה

    סטודנט, 08/07/09 18:49

    לא הוסיפו שום תאורה בלילה. בנו שלושה פרוזקטורים לפני שבועיים.והם מאירים בכלל את בית הקברות ולא את השביל. השביל נשאר חשוך.

    וחוץ מזה בהתחלה היו שלושה פרוזקטורים. והשבוע אחד כבר לא עובד וירדו לשניים. נראה מתי גם יהיו לאחד ואפס.

  • 44.

    ותודה גדולה לאם תרצו שהיו היחידים שהיה להם אומץ להגיד את האמת

    גם כשכל השאר התחבאו, 08/07/09 18:49

    כבר שלוש שנים שאף אחד לא מעיז להגיד את האמת וכשאם תרצו אמרו את זה קראתם להם גזענים. עכשיו אתם נזכרים ומנסים לקטוף את הקרדיט על העבודה שלהם? גועל נפש.
    אורן גלמן, סטודנט בעברית, שמואס בצביעות ובעסקנות.

  • 43.

    ואיפה ליברמן שידאג?

    ישראלי שהצביע לליברמן, 08/07/09 18:39

    אה, הוא הסתדר בתור שר החוץ?
    אז למה שבטחון הפנים והתנהגותם של ערביי ישראל יעניינו אותו?

  • 42.

    חברים...כנסו לתגובה 36.....תגובה משעשעת ומענינת..כנסו..כנסו.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 08/07/09 18:36

  • 41.

    לרוב הבנות של הר צופים לאיכפת שבנוסף לחבר הקבוע

    רוני בר, 08/07/09 18:36

    יהיו להם עוד כמה הזדמנויות מהצד.
    זה נהנה וזה לא חסר.
    אולי כך אפילו עדיף במקום להוציא אנרגיות שלהם על פיגועים שיוציאו אותו על משהו אחר.

    • אם אחותך כזאת לא אומר שהאחיות של כולנו כאלה...

      ליאור בן דוד, 08/07/09 19:27

      אם הם רוצים לפרוק משהו שיעשו את זה על הבנות אצלהם בכפר.

      • רוני בר...41.....איפה היית כשחילקו שכל ? (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 08/07/09 23:52

  • 40.

    להתקין מא''ג על גג המעונות עם אישור פתיחה חופשית באש (ל''ת)

    מוכן להתנדב למשמרת, 08/07/09 18:26

    • ולפתוח אש במיוחד על עבריינים יהודים - למשל באיזור שבו גר בנג'מין ניתאי (ל''ת)

      אחד מהמעמד הבינוני לשעבר, 09/07/09 14:28

  • 39.

    להוציא את מזרח ירושלים מהגדר

    אבי, 08/07/09 18:22

    צריך להוציא את מזרח ירושלים מהגדר ואז יהיו שלוש מאות אלף ערבים פחות שמסתובבים באזור

    • אתה צודק במאה אחוז (ל''ת)

      ע, 08/07/09 21:33

  • 38.

    ירושלים תישאר מאוחדת לנצח נצחים. על הסטודנטים להשלים עם זה (ל''ת)

    זה חלק מהמחיר של ירושלים מאוחדת, 08/07/09 18:20

    • זה גם המחיר שמשלמים בצפון על איחוד אום אל פחם עם ישראל (ל''ת)

      beetle, 08/07/09 19:06

      • יש פתרון! נקבל את תכנית החלוקה מ-1947 ונחזיר את הגליל והמשולש לפלסטין (ל''ת)

        ד, 09/07/09 13:35

    • יקר לי!

      אורית, 09/07/09 12:32

      בואו ניתן לערבים את ירושלים המזרחית ושיעופו לי מהפריים,נראה אותם אוכלים אחד את השני בלי הקצבאות של ביטוח לאומי!
      הרי ממילא אף יהודי בר דעת לא נכנס למזרח ירושלים כבר הרבה זמן ואני יודעת כי כירושלמית לשעבר,בת 40,שכבר לא גרה בי-ם 10 שנים,לא הייתי באזורים הערביים של העיר בכלל!
      אגב,כשאני מדברת על חלוקת ירושלים,זה אך ורק עם חילופי אוכלוסיה!! לא רוצה פה אף ערבי! ניסינו לחיות יחד,זה לא הולך!

      • חסר עוד קצת,,, להחזיר גם את הקטמונים, בקעה השכונות החדשות במזרח! (ל''ת)

        לאחד את ירושלים? - רק בתנאים שווים וב ש ל ו ם!, 09/07/09 13:37

  • 37.

    shoot them down (ל''ת)

    ירושלמי, 08/07/09 18:17

    • The ''Jewish'' solution - is KILL KILL KILL (ל''ת)

      And the Israeli Jews are good at that!, 09/07/09 13:38

  • 36.

    אני סטודנט ערבי בי-ם,ואני אומר לכם:

    סטודנט ערבי בי-ם, 08/07/09 17:58

    האנשים האלה הם חיות אדם !! כל מה שבא להם זה רק סקס סקס סקס...בבית הם כל היום מתפללים ולא שותעם אלכוהול...אך כשיוצאים לרחוב, מתחילים להסתכל על בחורות בתאווה ולשתות אלכוהול...
    גם סטודנטים ערבים באוניברסיטה סובלים מהם, והלוואי שהמשטרה היתה מטפלת בתופעה כבר מזמן ! גם אני מפחד ללכת ברחוב שם עם החברה שלי, כי מייד יתחילו להציק...ויותר מזה, כיף להם יותר להציק לבחורות ערביות...למה? כי פשוט כוס ערבי פשוט יותר סקסי אצלם !!
    נמאסתם יא חיות אדם...תתחילו לחפש חיים!

    • יש גם תגובות כאלה - לא מקובלות אצל הימין הגזעני (ל''ת)

      -לכן לא מגיבים לסטודנט הערבי, 09/07/09 14:30

  • 35.

    לטפל בזה כמו שמטפלים בחרדים . בנחישות . (ל''ת)

    עופר, 08/07/09 17:45

  • 34.

    אתם עצלים מדי שמאלנים מדי תנו להם בראש נראה עם משהו

    איתי1960 , 08/07/09 17:33

    היה עושה את זה אצלהם בשכונה היו רוצחים אותו

  • 33.

    תודה רבה ל'אם תרצו' שנלחמה על העניין כבר חודשים!!!

    אייל אשכול , 08/07/09 17:17

    מי שהעלה את העניין הזה עוד לפני הבחירות לאגודת הסטודנטים בהר הצופים היתה תנועת 'אם תרצו'!!!

    כבר חודשים שהם קראו להקמת סיורים קהילתיים של סטודנטים במעונות ובמשך חודשים כל אותם עסקנים, אנטישמיים והסטודנטים הערבים מקמפוס הר הצופים ומ"קמפוס לכולנו" זועקים "גזענים" ובעצם נלחמים למען הימשכות התופעה!

    כל הכבוד ל'אם תרצו' שהצליחה להעביר את הצעת ההחלטה להקים את כח הסיור הקהילתי במעונות והצליחה לערב את גורמי העירייה והמשטרה סוף סוף. בואו נקווה שזה ישים סוף לתופעה הנלוזה הזאת!!!

  • 32.

    ובית המשפט העליון לא יתן ליהודים לחיות במנוחה

    דן, 08/07/09 17:12

    והוא ימנע מיצירת קהילות שבהם יהודים יכולים לחיות בלי הטרדות

  • 31.

    הגנה עצמית בנשק חם

    אבא של סטודנטית שנה א משפטים, 08/07/09 16:56

    הטרדות מיניות של סטודנטיות בקמפוס?
    אם לא יטופל הנושא במהירות,סטודנטים נושאי נשק ברישיון יתארגנו להגן על הסטודנטים ולא ירחק היום ששבמסגרת הגנה עצמית יירו מספר תוקפים.

    • אתה צודק. צריך להקים משמר שכונה בשת''פ עם המשטרה, שלא ייצא משליטה

      סטודנט שנה ג משפטים, 08/07/09 17:09

      העסק נפיץ מאוד.

      ואם לא יעשו משהו, זה ייגמר בכי רע.
      ללא ספק. אם אני רואה מישהו מטריד נשים ככה, אני חושב שאם אני עם קבוצת חברים אנחנו פשוט מגיבים באלימות כלפיו.
      לצערי, זו הדרך היחידה עם כמה אנשים. ילדתך וודאי מספרת לך על דיני חוקה וזכויות הפרט... ובכן, לא כולם יודעים להעריך את החופש. יש שיתרגמו זאת כחופש לעשות כל שיתחשק להם. בהם צריך לטפל

      • זה היה הרעיון של ''אם תרצו'' וקראו להם פשיסטים בגלל זה (ל''ת)

        רעות, 08/07/09 21:19

    • אני כבר יכול לדמיין את הכותרת בYNET

      שגיב א., 08/07/09 19:22

      עדיף שתיתן למשטרה לטפל בדברים ולא תנסה לקחת את החוק לידיים.

      • אמרתי, עם שוטר- בליוויו. אין למשטרה מספיק כ''א. אם חלילה

        סטודנט שנה ג, 08/07/09 19:41

        מישהי תאנס, גם אז תקשקש לי על ''לא לקחת את החוק לידיים''.

        אמרתי ואומר שוב- בליווי משטרה, משמר אזרחי של גברים שמסתובב ושומר על הסדר. מקובל בכל מקום. מה רע?

  • 30.

    הכנסו

    פושעים טירוריסטים מקומם בכלא ובייסורים עד מותם, 08/07/09 16:56

    להתחיל לאסוף ראיות ולהתחיל להציף בכל העולם ולתבוע בבתי משפט את העלובים הטירורסטים האלה די לא לאפשר לפושעי המלחמה הטירוריסטים בלעדיות במסע השקר וההסתה נגד ישראל והיהודים יש להוכיח לפלצני העולם שאת ''הזוועות ופישעי המלחמה היום יומית דווקא הערבים המהוללים עושים'' כן כן התעללות!!! (נסיון לאנוס) ואיומים!!!! הם פשע מלחמה בדיוק כמו עם נשק מכוון (איומים בדרך כלל מלווים בכלי שיכול לרצוח) פניה לכל יהודי באשר הוא תתחילו לאסוף ראיות ותתבעו את הטירוריסטים הפשיסטים האלה בארץ ובעולם שכולם יראו את השקר הערבי למעריב בבקשה לא לצנזר תקראו באתרים אחרים הם מחרימים אתכם בגלל אי פרסום תגובותיהם

    • יש מספיק ראיות והתביעות כבר בבתי משפט לידיעתך. (ל''ת)

      מיכה, 09/07/09 10:18

  • 29.

    אותה תופעה יש בכרמיאל,בגלל זה התושבים מסתגרים בבתים עם רדת החשיכה

    רועי, 08/07/09 16:44

    על הרחובות משתלטים הצעירים הערביים,נוסעים במהירות גבןהה,תוך השמעת מוזיקה רועשת
    מציקים לנשים צעירות,מלכלכים ומפגינים אלימות.

    • תעשו כמו בדניה, קיסריה, וסביון

      יוסי, 08/07/09 17:43

      תקימו מחסומים בכניסה ואל תתנו להם להיכנס בלילה ליישוב!

      • וגם בנתניה וב... בכל מקום שהפושעים מהסקטור היהודי מסתובבים

        נבקש מאהוד ב. שיטיל סגר - על ישובי,,, היהודים, 09/07/09 14:35

        למען יהיה להם היום לחשכת הליל

  • 28.

    לעלות עם טרקטורים ושופלים ולהוריד להם את הכפר !!!

    עם חופשי בארצנו, 08/07/09 16:37

    מהיכן הם לוקחים את האומץ הזה? לכסח להם את הצורה ומהר !!!

    • צודק- זה ניקרא D9 (ל''ת)

      בנצי משיך מוניס, 08/07/09 17:42

    • לכסח להם את הצורה! אבל איך נבחין בין יהודי ''טוב'' לערבי ''רע''

      עם מצויד ב-CATERPILLAR שאיבד דרכו בגלל MADE IN USA, 09/07/09 14:39

      יש לי הצעה:
      נשאל אותם מה הם אומרים על הכיבוש...

  • 27.

    הכל מתוך שנאה ובעיקר קנאה

    ע.מיכאלי, 08/07/09 16:34

    ליותר מזה הערבים הדפוקים לא מסוגלים . יש מי שיאמר למה לעשות הכללות , אני באמת יפסיק להתייחס אליהם כאל פרימיטיביים וחשוכים ביום בו מדען ערבי מוסלמי ימציא את ההמצאה הפשוטה ביותר שתביא תועלת לעולם. אולי איזה פרס נובל,תרופה חדשה,סטארט-אפ חדשניאו במבה !! אין סיכוי הם ימשיכו להטריד ,להציק ולשנוא כי פשוט אינם מסוגלים למשהו אחר !!

  • 26.

    לערבים מותר להטריד מינית הלוא הם מדוכאים וכבושים

    יש גבול, 08/07/09 16:33

    לערבים מותר להטריד מינית הלוא הם מדוכאים וכבושים.

    • אולי אני אשלח הומו לזיין אותך? (ל''ת)

      איתי1960 , 08/07/09 17:35

  • 25.

    התופעה חמורה בהרבה

    סטודנט, 08/07/09 16:31

    בשנה האחרונה התופעה פורסמה פעמיים בעיתוני הסטודנטים הכלליים ושל האוניברסיטה העברית עצמה. סטודנטים וסטודנטיות מדווחים שהם מוטרדים גם בתוך מתחמי המעונות של האוניברסיטה למרות אנשי הביטחון בכניסה למתחמים. במתחמי המעונות נמצאים גם בתים ישנים של תושבים ערביים שנכנסים בלי בדיקה, ועושים באזורי החניה כבשלהם. התופעה החמורה גם מתרחשבת על רקע הפגנות סטודנטים המניפים דגלי חמאס בשטחי האוניברסיטה ומקיימים הפגנות אלימות בכניסה לה- עד כדי חסימת הכניסה הראשית בשנה שעברה.

  • 24.

    כל הסטודנטים היהודים גזענים (ל''ת)

    קמפוס לכולנו, 08/07/09 16:31

    • כל ''קמפוס לכולנו'' טומנים ראשם בחול. ולמען הסר ספק- אם יהודי מטריד דינו

      סטודנט, 08/07/09 17:11

      זהה לערבי שמטריד מבחינתי, כשכל התנאים שווים. למי אכפת אם זה ערבי או יהודי? אלא שזה בעיקר ערבים. עובדה.

      מספיק כבר עם השנאה העצמית שלכם!

    • קמפוס לכולנו בינתיים הם המצדיעים במועל יד!!!

      אייל אשכול , 08/07/09 21:16

      פעילי קמפוס לכולנו קוראים לכל מי שלא מסכים איתם גזענים ופאשיסטים אבל האוטו-אנטישמיים האלה הם אלה שנעמדו באמצע הקמפוס והצדיעו במועל יד כמו מטורפים!!!

      קמפוס לכולנו קבוצה הזויה, גזענית ומסוכנת שיש להוציא מהחוק!!!

      • ''קמפוס לכולנו'' היא חלק מהתנועה של אחרוני ל''ו צדיקים במדינה שהתקרנפה (ל''ת)

        NO PASARAN!, 09/07/09 14:42

        • קמפוס לכולנו

          רועי דרקון צהוב, 13/12/10 17:11

          בתחת שלי, לכו לאוניברסיטת ג'נין והיה לכם אחלה ''קמפוס לכולכם''

  • 23.

    האגודה בראשות שלמה לוי לא עשתה כלום בעניין!!!! (ל''ת)

    היחידים שהתריעו היו אם תרצו, 08/07/09 16:29

    • אם המשטרה חסרת אונים .אז מה אתה רוצה מלוי ? (ל''ת)

      בוקסר , 08/07/09 17:15

      • עכשיו לוי נזכר לדבר? עכשיו? חוכמה גדולה

        ומה אמר שלוחו?? כנסו, 08/07/09 19:34

        נדב לחמן שהתמודד על ראשות האגודה כמחליפו של שלמה לוי מטעם ''רוח חדשה'' יצא נגד ''אם תרצו'' שהעלו את העניין והאשים אותם שהם רוצים להקים מיליצייה.....ככה הוא התמודד עם תופעת ההטרדות, בלכלכך על מי שבאמת פעל בעניין והעלה את העניין לסדר היום.

  • 22.

    צריך לנקות את ירושלים מהליכלוך ....

    פוני יער, 08/07/09 16:14

    לא צריך ערבים בארץ ישראל בכלל
    ובירושלים בפרט

    • איימן (ל''ת)

      -, 08/07/09 22:38

  • 21.

    לשים מצלמות!יעזור נגד גנבות ונגד הטרדות (ל''ת)

    סטודנטית ירושלמית, 08/07/09 16:11

  • 20.

    תנועת ''אם תרצו'' דאגה בהסכם הקולאלציוני לאגודת הסטודנטים

    סטודנט בעברית, 08/07/09 16:03

    שתפתח נקודה של המשמר האזרחי במעונות הסטודנטים. נושא זה היה חלק ממצע התנועה לבחירות לאגודת הסטודנטים

  • 19.

    אני ומשפחתי החלטנו לעזוב את נצרת עלית...המצב פה מפחיד (ל''ת)

    אילנה, 08/07/09 16:02

    • את ומשפחתך הם סמרטוטי רצפה , חוץ מזה מדובר פה על י-ם (ל''ת)

      יותר מידי מגיבים לא קשורים, 09/07/09 08:39

  • 18.

    משמרות של סטודנטים, 5 במשמרת. נראה אותם, חלאות

    סטודנט בירושלים, 08/07/09 15:59

    כל לילה יערכו סטודנטים גברים, בגיבוי שוטר אחד שאם יצטרכו לעצור מישהו תהיה סמכות חוקית, סיור באזור, עם 2 רכבים.

    3 בכל רכב, וכך זה יצומצם.
    אם קורה משהו כזה, חובה לפעול באלימות קשה ביותר נגד האנשים, בלי קשר למוצא.

  • 17.

    במדינת שב''כ אין מודעות לחוק, רק לבטחון

    חיפאי, 08/07/09 15:58

    בישראל רק חלק נהנה משרותי משטרה, השאר מופקר. אי אפשר לצפות מאנשים לכבד את חוקי התנועה אם הם לא ראו אכיפה בחייהם, גם אי אפשר לצפות מהמבנה החברתי הפטריארכאלי לאכוף משמעת או התנהגות על צעירים כי המבנה הזה איננו, מזמן.
    יש רק פתרון אחד, הבאת המדינה למקומות שבהם היא נעדרת, או במילים אחרות, מתן תוכניות מתאר והיתרי בניה, שרותי משטרה, חינוך, תחבורה וכד'. אחרת שום שייך מכובד לא יעזור.

    מז' ירושלים היא שטח כבוש, אל תתוכחו איתי אפילו, אין שם כבישים סלולים, זה גרוע מכיבוש, זה גטו. אבל העירייה ששוחה בכסף צריכה להפגין נוכחות, ולספק שרותים... ומג''ב לא משרת אזרחים.

    • מה הקשר? אין להצדיק אלימות והטרדות מיניות בתירוצים קלושים

      די לכחבוש, 08/07/09 16:35

      מה הקשר? אין להצדיק אלימות והטרדות מיניות בתירוצים קלושים

  • 16.

    איתן שוורץ הקוקסינל..משידורי הבוקר בערוץ 2..הלין במקרה דומה

    רונן, 08/07/09 15:54

    בו שירי מימון סיפרה על ערבי שחשף את איבר מינו לה..
    ''מדוע..שירי צריכה היתה להגיד שהוא ערבי...''

    כשיש גברים מסוגו של שוורץ אצלנו אין פלא שערבים לא פוחדים.

    • אמרת בעצמך הוא קוקסינל..... (ל''ת)

      לא מבדיל בין לבין, 09/07/09 11:07

  • 15.

    תגידו תודה לאם תרצו שהעלו את הנושא לסדר היום בלי לפחד

    מהפוליטיקלי קורקט העלוב, 08/07/09 15:52

    פתאום כולם נזכרו להיות גיבורים ולהתבטא בחריפות. זנבות לשועלים.

  • 14.

    הבעיה טמונה במקור אחר

    צריך שינוי בתפיסה, 08/07/09 15:45

    ישנם מקרים שסטודנטיות ישראליות יהודיות מקיימות יחסי מין מזדמנים עם ערבים תושבי מזרח ירושליים ומתוך רצון (לצערי ודאבוני אני מכיר אישית כמה בנות כאלה)...הבעיה הרצינית היא שאותם בני מיעוטים מקבלים תאבון גדול לישראליות ומנסים את מזלם עם כל אחת שנקראית בדרכם...חייבים לשנות את התפיסה שלא כל הישראליות מעוניינות לקיים יחסים עם ערבים? לא זה לא!!!

    • מה?! בחיים לא שמעתי על משהו כזה.

      נוי, 08/07/09 16:43

      נשמע קצת הזוי.

      • תלמד בהר הצופים ואז תכיר

        מנחם, 08/07/09 21:33

        אני אישית מכיר ערבי שהיה עם חצי מהבנות בבניין שלנו במעונות

        • איזה בניין זה, אני בא? אידלסון, כפר הסטודנטים או רזניק? חחח (ל''ת)

          חיים, 09/07/09 01:00

  • 13.

    אתם רואים מה עכשיו קורה ..עוד 4 מליון פליטים מה יקרה (ל''ת)

    ירח כחול , 08/07/09 15:41

  • 12.

    צריך לעשות משמרת סטודנטים

    ymic1983 , 08/07/09 15:25

    חבורה של 10 אנשים חמושים בטייזרים וזה יסתיים מהר.
    הם מבינים רק כח.
    נראה להם קצת.

    • ואוו..וזה מה שיפחיד את הערבים..חבורה של שמאלנים עם משקפיים שבטח יצעו ל

      נעמי, 08/07/09 15:35

      לתוקפים בתמורה את חריץ ישבנם..הנאור כפיצוי על ''הכיבוש''..

      • יש משהו בדבריך. (ל''ת)

        ymic1983 , 08/07/09 16:29

    • מה זה טייזר? (ל''ת)

      מישהו, 08/07/09 15:38

      • יורה חוט חשמל למרחק של כמה מטרים.

        ymic1983 , 08/07/09 16:28

        ומחשמל לו את החיים.

  • 11.

    מיליציות סטודנטים חמושות במקלות יפתרו את הבעיה (ל''ת)

    ר.בקצה , 08/07/09 15:19

  • 10.

    אל תחרישו

    אדם מודאג, 08/07/09 15:17

    המשטרה צריכה לגלות ערנות יתירה כדי שהסטודנטיות לא יברחו לאוניברסיטת תל אביב

  • 9.

    צריך באופן דחוף

    מומחה לאבטחה, 08/07/09 15:14

    להאיר את האיזור
    סטודנטים צריכים לקחת אחריות. להתארגן ולשמור על עצמם באמצעות סיורים חמושים וקבועים.
    לא להסס להגן על עצמכם ועל חבריכם.
    בכל מקום שהמשטרה מגלה אזלת יד, על האזרחים לפעול. בנחישות ובתקיפות, לעשות את כל הנדרש כדי להגן על עצמם.

  • 8.

    ''ידו בכל ויד כל בו''

    איציק-עכו, 08/07/09 15:14

    היכן שיש מוסלמים,המקום אוכל יושביו. צרות,אלימות,מתח פשיעה וכמובן רצח זו מה שהדת הזו יכולה להציע,ואני יודע שאני מכליל.

    • צודק במאה אחוז

      יוסי, 08/07/09 15:40

      ''ההישגים'' של המוסלמים כרוכים רק בפיצוצים, דקירות ומעשי חבלה. לא ראיתי שעשו משהו פרודוקטיבי (חממות טכנולוגיות, פריצת דרך ברפואה וכו'). להרוס תמיד יותר קל מלבנות.

  • 7.

    תמיד במדינה גזענית מאשימים את המיעוטים בהטרדה ואונס

    rr, 08/07/09 15:08

    CANDYMAN

    • די לנישואים בתוך המשפחה

      פשוא תגידו לא, 08/07/09 15:52

      אח''כ נוצרות תגובות כמו זו שמעל.

    • מה לעשות שעם עובדות אי אפשר להתווכח

      אתה יפה נפש מטומטם, 08/07/09 16:01

      בפועל המציאות היא שהערבים מטרידים את היהודים.....

  • 6.

    כשמטריד הראשון יקבל כדור בין העיניים

    terminator, 08/07/09 15:05

    תושבי עיסאויה יתעוררו ויבינו שלא כדאי להטריד סטודנטים

  • 5.

    תושב הגבעה

    סטונדט, הר הצופים, אחד שפרצו לו לרכב, 08/07/09 15:05

    הערבים האלה מעיסוויאה באמת עושים מה שהם רוצים בגבעה הצרפתית, מטרידים סטודנטיות, רוכבים על סוסים באמצע הכביש, פורצים למכוניות, ויוצרים אווירה לא נעימה בכלל בגבעה הצרפתית, כאילו שהגבעה היא שכונה ערבית לכול דבר ועניין...חייבים לשים לזה סוף!!

    הפתרון לדעתי היא פלוגה קבועה של מג''ב בגבעה...מספיק כבר להפגין חולשה מולם!!!!

    • יש לי פתרון אחר בשבילך

      גם אני תושב הגבעה, 08/07/09 16:00

      אם אתה וכל חבריך, תעשו כמוני, אל תתנו לערבים מהשכונות הסמוכות לנו להרגיש בנוח אצלנו בגבעה, בדיוק כמו שלי ולך לא נוח להכנס לעיסאוויה (ואני לא נכנס...;-) ) כך גם אנחנו צריכים לגרום להם להרגיש לא בנוח אצלנו בשכונה.
      למה כשהם קונים בתים אצלי ברחוב, ואפילו אצלי בבניין, אף יהודי לא עושה הפגנות, אף יהודי לא מאיים עליהם? כי אנחנו אנשים עם ערכים ואנחנו רוצים לחיות בשקט, אבל יש לשים לזה גבול!

      או שאולי נתחיל אנחנו לקנות בתים אצלם בשכונות הערביות ונתחיל לשבת אצלם בבתי הקפה (מתאים לי איזה קפה טוב של נח'לה...) ונראה איך הם ירגישו, נראה איך הם יקבלו אותנו..

      אני חושב שכולנו יודעים איך זה ייגמר...
      אז הפתרון לדעתי- לא למכור להם בתים בשכונה, לא להשכיר להם דירות, לא לתת להם להרגיש בנוח אצלנו במרכז המסחרי, לאט לאט זה יעבוד.

      שבת שלום!

      • אל תערבב שמחה בשמחה

        תושב הגבעה מתמיד, 08/07/09 18:14

        מדובר באוכלוסייה חדשה מהשטחים שנכנסה לתוך עיסאוויה בגלל גדר ההפרדה.המשטרה צריכה לטפל בזה.

        אין לזה קשר לאוכלוסייה ערבית שנכנסת לגור בתוך הגבעה - אלו בדרך כלל ערבים ישראלים, רופאים, עורכי דין וכו' - והם מוזמנים, כבוד הוא לי לגור איתם. אני גם שמח שהמרכז המסחרי מעורב ומאפשר שירות לכולם. זה לא קשור לפושטקים שמסתובבים בלילות.

        מה שאנחנו באמת צריכים לדאוג ממנו זה לא הערבים אלא החרדים, אסור לנו לגמור כמו רמת אשכול.השכונה מספיק טובה בגלל הקרבה לאוניברסיטה, אבל אסור למכור דירות לחרדים

    • ל-5

      שמואל, 08/07/09 16:28

      סטודנט נכבד' אתה לא אחד מהסטודנטים יפה הנפש שמפגינים ומחבלים בגדר הביטחון? אם לא? איתך הסליחה.

    • מנהרת הזמן - לעשות להם אינתיפאדה

      תושב הגבעה לשעבר, 08/07/09 17:30

      לפני 15 שנה, כשהתגוררתי כילד בגבעה הם לא העזו להשתולל ככה. כשהם היו עוברים בסיור פחים רכובים על חמורים, כל הרחוב היה מתעורר לזרוק עליהם אבנים. אני מכיר אישית כאלה שירו עליהם עם רובי אוויר כשהם היו בתוך פחי הזבל. א-מ-מ-ה, 'החברה הטובים' הגיעו לרווחה כלכלית ועזבו את השכונה, מביאים בכך לחדירה ערבית באזור. צריך לשים לזה סוף. כשרואים אותם ברחוב עושים אפילו קצת רעש, צריך לקרוא למשטרה (כן-כן, אפילו בתואנות שווא), ובדרך לארגן קבוצה לתגובה מיידית, עם 20-30 בריונים שיעיפו אותם פיזית, גם באלימות, מהאזור. אחרי כמה חודשים הם ילמדו. כמו פעם.

  • 4.

    שום דבר לא יעזור לכם כי הענישה מצחיקה (ל''ת)

    אם הסיכון זניח, מה אכפת להם לנסות?, 08/07/09 15:04

  • 3.

    בנצרת עילית,כרמיאל והקריות זה כבר נהיה דבר שבשגרה.פשוט ציד אדם הולך שם (ל''ת)

    ויליאם טל, 08/07/09 15:00

    • בקריות אין את זה (ל''ת)

      נ., 08/07/09 16:56

    • בקרית אתא זה לא קורה

      שגיב א., 08/07/09 19:26

      שם יודעים ''לטפל'' בבעיות מהר מאוד. במקומות ''שהבעיות'' מרגישות שאין גברים באיזור הם מתנפחים וקרית אתא זה לא מקום כזה.

  • 2.

    הם פשוט רוצים ליזרוק את היהודים מירושליים (ל''ת)

    פקק תנועה , 08/07/09 14:55

    • זה לא קשור.החברה הערבית הסגורה למין רואה ביהודית הפתוחה,הזדמנות (ל''ת)

      רן, 08/07/09 15:19

      • ובמיוחד בסטודנטיות הישראליות הפתוחות... (ל''ת)

        א, 08/07/09 15:34

        • ..חחח...ענק.. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 08/07/09 18:40

          • אתם בוודאי רוצים ליכתוב שהפירצה קורצת לגנב (ל''ת)

            פקק תנועה , 09/07/09 11:55

  • 1.

    למשטרה הגיעו רק 3 תלונות מסקנה-לא מתלוננים כי סומכים על אזלת יד המשטרה (ל''ת)

    משה, 08/07/09 14:51