• 45.

    הגם אתה ..בטוקבקים

    קאשי , 12/07/09 16:32

    האמת אני מהזה מופתע ..
    חברת חשמל שכרה גם אותך לטובת ההפרטה , וואלה כל הכבוד למנכ"ל.

    מתי המופע הבא על הנתיך ה -שישה עשר ..?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המונופול של חברת חשמל מזיק לכלכלת המדינה וכיסי האזרחים הצרכנים!!! (ל''ת)

    בני ערובה של מונופול מזיק, 12/07/09 05:38

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התנצלות לגבי עובי השניצל

    צפוני-עובד חברת חשמל, 12/07/09 01:39

    מתנצל על ההמתנה הארוכה על הקו. זו התוצאה שבמקום להפעיל יותר מוקדנים , הדירקטוריון מייעל ע''י פחות נציגי שירות ודווקא הועד לחץ להגדלת מספר המוקדנים , בלי קשר למי הם מקורבים. המנכל התעלם ושלח את הועד לעסוק בעובי השניצל . מצחיק אה ? חבל שהבדיחה על חשבון הלקוחות . נראה שלחץ ציבורי לייעול הוא הדבר הנכון , אך הפרטה צפויה להשיג את ההיפך , תוכל לבדוק באיזה מוקד שירות עונים הכי מהר ולאורך תקופה ארוכה . כנראה שתמצא שהמוקד הכי זמין הוא דווקא בחברת החשמל . מעניין אם תמצא מוקד של חברה פרטית שמוכנה לממן זמינות כה גבוהה של מוקדנים .
    מחכה לעדכון בטור שלך , גם אם תגיע למסקנה שונה מזו שהוצגה על ידי . שיהיה לך יום מואר וקריר .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודק חייב להפריט כי יש מנהלים בחברה שמרוויחים הון

    בעילום שם עובד של החברה, 11/07/09 23:03

    אני מקווה שלא ידעו שאני כתבתי אבל אני מסכים/ה עם כל מילה. יש אצלנו נגע רע של שחיתות והוותיקם חוגגים ולמעשה 95% ''מהעובדים'' בחברת חשמל לא ממש עובדים אלא רק באים כדי להפגין נוכחות ולקבל טובות הנאה ואת המשכורת. והיות ו 5% שעובדים זה לא מספיק אז מגייסים דרך חברות כ''א עובדים זמניים ללא קביעות ומעסיקים אותם בתנאי עבדות ומעסיקים קבלנים. מה שקורה כאן זה פשע!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש גם המון עובדים מיותרים ונפוטיזם (ל''ת)

      אלון, 12/07/09 02:08

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    103 ולא 106

    סליחה טעות, 11/07/09 22:23

    התקשרתה כל כך הרבה פעמים הייתה צריך לזכור לפחות את מספר הטלפון

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לכל השכנים שלך בקומה היה חשמל יום קודם?

    שכן בבניין, 11/07/09 22:18

    יונתן! איך קרה שהשכנים שלך בקומה כולל הגברת בת ה 90 גב' זגורסקי קיבלו חשמל יום לפניך? לגב' בת ה 90 היה סבלנות לחכות למענה של חברת החשמל. גם לשכנים האחרים היה סבלנות לחכות. כנראה שהבעיה לא קשורה בחברת החשמל אלה בלקוח.

    הגב לתגובה זו

    • מגיב בתשלום (ל''ת)

      עמי, 11/07/09 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''שורפים ארונות חשמל'', סיפור של יהושוע קנז (ל''ת)

    מזכיר לי, 11/07/09 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נתת לבניין להתפורר, כלום לא עובד, אבל יש את מי להאשים

    גל, 11/07/09 22:05

    וזה העיקר בתקשורת, להאשים את ה''אחר''.

    הגב לתגובה זו

    • בלוגר בתשלום (ל''ת)

      עמי, 11/07/09 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר גפן אתה איש ישר ואמיץ

    אאוטסיגר , 11/07/09 21:57

    אבבל רק ממשלה שתאמן גדודי חיילים שמומחים להנדסת חשמל וטכנאי חששמל יוכלו עליהם כי יש "שלטר"...אבל אם תהיה חלופה הם יהיו כאחד האדם=אפס.חזק ואיץ אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מנסיון, הכתבה נכונה (ל''ת)

    אלי, 11/07/09 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה שצריך זו הפרטה אמיתית, לא מדומה.

    פרדי בן-זאב , 11/07/09 21:24

    כולל האפשרות להקמת חברות מתחרות, וללא התערבות ממשלתית בכלל (נכון לא רק בתחום זה). רק כך יכול השוק לעבוד באופן יעיל, ורק כך תמצאו שהחברות מתנהגות כמשרתי הציבור ולא כאדוניו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    U C WHEN YOU R NOT DRUNK OR HIGH U CAN B GOOD (ל''ת)

    avi, 11/07/09 20:30

    הגב לתגובה זו

    • How do you know he's not drunk or high?

      Avi Theret, 16/08/09 14:40

      It's a bit childish to think that sobber artists are better artists... I'm afraid of sobber people in general...

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    גפן, אין עליך!

    הזקן מאשקלון, 11/07/09 18:24

    תמיד אוהב ת'טור שלך ואם תקלל גם אותי, לא חשוב.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הורדה מהרשימה השחורה

    ענבל מחברת החשמל, 11/07/09 17:07

    יונתן גפן - קרן ביקשה ממני למסור לך שאם תכתוב מכתב התנצלות, הועד שלנו ידון בנושא ויש סיכוי ( קלוש ) היורידו אותך מהרשימה השחורה.

    הגב לתגובה זו

    • קולע אהבתי (ל''ת)

      יהב עצמון, 11/07/09 17:41

      הגב לתגובה זו

    • אזהרה חמורה

      קאשי , 12/07/09 16:34

      את עלולה להיחשף לתביעה בגין הוצאת לשון הרע ..את ידעת אפשר לבר את המקור של המחשב ששלח את ההודעה .

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא רק חב' החשמל...

    שמוליק, 11/07/09 15:15

    גם בזק יודעים להתעלל בנו באופן מעורר התפעלות. אפילו חברות הסלולר\\ביטוח\\לוין\\כבלים ושאר ארגוני הענק במדינה, אפילו פרטיים, זה לא כל כך משנה.

    ברגע שיושבות (או יושבים) כל מיני פוסטמות שמעבירות את הזמן בשביל 23 שקל לשעה, זה מה שקורה.

    זה המחיר של הקפיטליזם המכוער שיצרנו, אנשים שעובדים בעבודות שלא קשורות ולא מזכירות אפילו במעט את העיסוקים המתאימים \\ הנחשקים \\ היעודיים שלהם.

    משתתף בצערו של כל אחד במדינה הזו..

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להפריט גם את הקיבוצים . (ל''ת)

    אלי, 11/07/09 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הפרטה זה רע

    עומר, 11/07/09 14:23

    בקליפורניה שבה רשת החשמל מופרטת לחלוטין יש הפסקות חשמל על ימין ועל השמאל. ויש לכך סיבה, ההוצאות הקבועות בהקמת רשת החשמל דורשות מספר ענק של מנויים על מנת לכסות על ההוצאות הקבועות.
    הכותב לא מבין מה הוא אומר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יעל, 11/07/09 18:11

      הגב לתגובה זו

    • בקליפורניה רשת החשמל תחת כל כך הרבה פיקוח...

      פרדי בן-זאב , 11/07/09 21:21

      שאי אפשר לקרוא לזה מופרט - הממשלה היא מחליטה מה לעשות וכמה לשלם על כמעט כל דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    צודק לגמרי...

    עידית, 11/07/09 14:06

    אלא לכשתופרט חברת החשמל - נשלם כנראה הרבה יותר על כל קילווואט, ותחשוב על זה...
    .
    העולם המערבי הנאור - נציגיו אמנם אדיבים, אך זאת רק הסוואה למצבו, למצב שלוותו, נפשו כיסו, וגם עכוזו של האזרח הקטן
    :))

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה להפרטה + תחרות חופשית, לא רק הפרטה.

      אלון, 12/07/09 03:14

      אם כל אדם יהיה רשאי להקים תחנת כוח, אז תהיה תחרות.
      אם לא - אז באמת אין טעם בהפרטה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפרטה = עוני של מיזרחיים ועושר לאירופאים (ל''ת)

    קרלוס, 11/07/09 13:28

    הגב לתגובה זו

    • הפרטה = הצלחה למתאמצים יצרנים וקופת מדינה מתפקעת (ל''ת)

      יהב עצמון, 11/07/09 17:39

      הגב לתגובה זו

      • קופת המדינה מתפקעת? היחיד שמתפקע פה זה אני מצחוק

        עופר, 11/07/09 20:37

        עם כל הנכסים שהופרטו לאורך השנים, היינו אמורים לחיות ללא שקל של גרעון.

        קשקוש מוחלט.

        הגב לתגובה זו

        • יותר קל למנות שר אוצר יעיל ולגבות מסים מעסק פרטי מאשר לנהל חברה ממשלתי

          יהב עצמון, 11/07/09 23:56

          ולהפסיד כספים כל שנה כפי שהוכיחה הכלכלה הסוציאליסטית המובסת

          הגב לתגובה זו

    • הפרטה = עושר למי שלומד ועובד קשה, ועוני לעצלנים ומקומבנים (ל''ת)

      אלון, 11/07/09 23:00

      הגב לתגובה זו

      • מועד התשלום

        לזסקר, 17/07/09 14:38

        אלונצ'יק - הצ'ק שלך מחכה במשרד
        תודה על הטיקבקים

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבולשביקים והקיבוץ בשוק נתניהו קונה יחי השחרור (ל''ת)

    bisreal , 11/07/09 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמאלן הפך את עורו?

    מה, 11/07/09 13:22

    לא באמת.

    יציא חד פעמים של שטוף מוח. פשוט הפעם האגויסט שבו ניצח את השטיפה השמאלנית

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתה ממליץ לחיות במדינה הנשלטת בידי כמה משפחות הון וכמה משפחות פשע? (ל''ת)

    יונתן הקטן, 11/07/09 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ניסית פעם לקבל שירות בסתם חנות בת''א או במסעדה?

    בוקר טוב ישראל, 11/07/09 12:55

    אתה מדבר כאלו אתה לא חי בארץ ולא יודע שבארץ מזלזלים בלקוח, אין תודעת שרות, והחל מהמלצרים וכלה בבעל החנות- כולם מזלזלים בלקוח ומי הוא בכלל שיטריד אותם.

    זה בלי להכנס לבעלי מקצוע ורהיטים שאתה יכול להזמין ולחכות חודשים עד שמישהו יספור אותך ובכלל יספק לך את השרות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אנשים מתים מסרטן, מעישון ומזיהום אויר ומה שמעניין אותך זה חב' החשמל?

    דנה, 11/07/09 12:51

    אתה יודע שהזיהום בישראל שובר כל תקן בינלאומי?

    אתה יודע כמה ישראלים שוברים שיאים של תחלואה בסרטן בגלל הזיהום הזה?

    יש לך מושג כמה מעשנים (כן, כולל אתה) יקצרו את חייהם וימותו ביסורים מסרטן ומחלות לב וישברו את הלב למשפחה שלהם בזמן שחברות הטבק יתעשרו מההתמכרות.

    עם כל הדברים האלה, אפשר לחשוב שחברת חשמל היא הבעיה של המדינה.

    קומבינה ומשכורות מנופחות יש בכל משרד ממשלתי, ברשות השידור, בפרקליטות ובבנק ישראל.

    לפחות היית נלחם למען בריאותם של אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני ממש מאוכזב

    תמיר, 11/07/09 12:31

    אני לא מאמין שיונתן גפן,שקורא לעצמו איש שמאל,מקבל כ''כ בקלות את הנחת היסוד הימנית-קפיטליסטית,שלפיה הפרטה היא פתרון לכל בעיה.
    הפרטת החשמל הוכחה ככישלון ברוב המקומות שבהם נעשתה(אנגליה,קליפורניה למשל).המחירים רק עלו והשרות רק נהיה הרבה יותר גרוע במקומות שהיתה בהם הפרטה.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה בטח עובד בחברת החשמל ונהנה מהפריבילגיות על חשבון הציבור (ל''ת)

      (איציק) , 11/07/09 12:49

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא אבל ממש לא

      תמיר, 11/07/09 16:41

      אני חושב שהפרטה זה רע לכלל הציבור,ולא רק לעובדי חברת חשמל

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כתבה מדהימה

    עירית, 11/07/09 12:24

    המתארת במדויק ובהומור מדהים את התופעה החמורה של התאמרות והתעללות התאגידים בנתינים חסרי האונים של מדינתינו הקטנה.לא ההפרטה היא הפיתרון אלא חוקים מחמירים לתחרות אמיתי (איך זה שהמחירים של כל מפעילי הסלולר כמעט זהים ?)ואגודות חזקות של צרכנים עם לובי חזק(חזון אחרית הימים)-עד אז להצטייד בווליום חזק לפני כל פנייה טלפונית ולא לרדת על פקידת השרות כי זה לא אשמתה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא מספיק הפרטה, צריך גם תחרות

    אלון, 11/07/09 11:21

    להפריט זה רק צעד אחד, הצעד החשוב הוא שיהיו חברות מתחרות ושהתחרות תהיה אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    או שאתה רוצה אתה גם פועל לעשייה של דברים חיובים

    שמעון הצדיק , 11/07/09 11:09

    בנושא הזה אני איתך עד הסוף

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מונופול שמפסיד כסף זה נוגד את כל חוקי הכלכלה,,,צריך לראות את הדוחות של

    (איציק) , 11/07/09 11:01

    צריך לראות את הדוחות הכלכליים של חברת חשמל כדי להבין את גודל האבסורד.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נוגד את חוקי הכלכלה

      אלון, 11/07/09 11:18

      חברת החשמל היא חברה ממשלתית ומחיר החשמל נקבע ע''י הרשות לשירותי חשמל.

      הבעיה היא לא עצם זה שהחברה מפסידה, אלא הסיבות שבגללן היא מפסידה.

      היא מפסידה בשל ניהול לקוי של כספי ההשקעות (מניות של מקורבים אולי?) ובשל הוצאות שכר גדולות פי כמה מהנחוץ.

      הגב לתגובה זו

      • אז תראה לי עוד מונופול אחד בעולם שמפסיד כסף כל שנה.....

        (איציק) , 11/07/09 12:46

        מונופול בהגדרתו אמור להרוויח כסף בכל מצב שוק כיוון שאין לו תחרות...חברת החשמל היא מונופול בתחום החשמל בישראל אבל הההנהלה ועובדים בכירים מנצלים את החברה לטובתם האישית...בחברה פרטית זה לא היה קורה כי בעלים פרטיים לא ייתנו יד להשתוללות שכזאת בתחום השכר.

        רגע....אז אתה בעצם מסכים איתי שחברת החשמל אמורה להרוויח כסף,אבל זה לא קורה כיוון שהניהול הכספי לקוי+הוצאות שכר מוגזמות בהרבה.???

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברת חשמל חברה שיש לה מדינה, כולנו בני ערובה. (ל''ת)

    חלם, 11/07/09 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קודם להפריט את המדינה ואת המשטרה וצה"ל ואת כל הכסילים. (ל''ת)

    Vox Ami , 11/07/09 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש להפריט את הנמלים, החשמל, המים, החינוך והבריאות

    מחשבות , 11/07/09 10:31

    אך השמאלנים ובראשם יהונתן גפן אותו מתלונן בכיין, מתעללים בכל מי שינסה לתקן את העוול הסוציאליסטי מבית מפא"י בואכה חונטת הבג"צ.

    חינוך פרטי עלותו למשק הלאומי לאזרח נמוכה בהרבה, והישגיו מעולים יחסית לחינוך הממלכתי. כך הוא הדבר בכל שירות ומערכת אחרת. כל שירות או מוצר המשווקים לאדם ספציפי: תלמיד, צרכן, פציינט, וכדומה צריך להיות מופרט.

    אנא שמאלנים - תנו לחיות בארץ הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שביבי רצא להפריט ירדתם עליו עכשיו תיסבלו (ל''ת)

    שרוליק , 11/07/09 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ולמה אתה חושב שהפרטה תעזור?

    יובב המשובב, 11/07/09 09:56

    ניסית פעם להתנתק מהוט? ניסיתי לקבל שירות יעיל מאוראנג'? ואלו הן חברות פרטיות שמתעללות בלקוחותיהם כבר שנים. הפרטה לא תעזור, כי אין כאן תודעת שירות במילימטר.עבדים נרצעים של תאגידי ענק שמנסים להביא אותנו למצב שנתחנן לשלם להם כדי שהם ימשיכו להתעלל בנו.

    הגב לתגובה זו

    • כלקוח אני דורש זכות בסיסית לבחור את נותן השירות לפחות מבין שניים

      יהב עצמון, 11/07/09 17:32

      אים לא טוב לי אורנג' אני אעבור לסלקום (כפי שבאמת עשיתי בימים אלו) לא טוב סלקום אעבור לפלאפון ועוד ועוד
      חשמל יש חברה אחת מוכת נפוטיזם וקביעות והדבר האחרון שמעניין אותה זה הלקוח כי ''לאן ילך''

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוי כמה זה נכון - אחלה של צחוקים העלית על ליבי - תודה

    tommf , 11/07/09 09:50

    אנו משלמים את מיטב כספנו לעירייה, לחברת החשמל, לחברות הטלפון, כבלים ומה לא, ושצריך אותם כי השרות שלהם גרוע - לך תחפש מי יענה (ינענע) אותך.
    נמאס מהמצב המזופת הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נפלא!

    kanerofir , 11/07/09 09:48

    עוד טור נפלא. תודה יונתן על כמה דקות של עונג בכל סוף שבוע.

    וכן...להפריט את חברת החשמל, ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תופרט לאלתר מדינת ישראל מכל שודדיה

    צ'ה גווארה, 11/07/09 09:47

    הטייקונים,
    גונבי כיל,
    המאפייה הון-שילטון-עיתון,
    קרטל הבנקים,
    מונופול אגד, קווים, דן.
    קרטל החלב, בזק, הוט, סלולר,
    נמלים,
    וכו. וכו.
    בקיצור יותר פשוט להרוס ולהקים הכל מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך להפריט הכל

    danimor , 11/07/09 09:46

    מדינת ישראל הפריטה לפני הרבה שנים את משרד הדואר ומאז יש לנו טלפונים בשפע ושרות סביר.

    מסקנה, להפריט את כל החברות הממשלתיות. במילא מי שמנהל את מדינת ישראל זה מכמה משפחות מאוד עשירות ששולטות בתקשורת ובכל דבר שניתן לשים עליו יד.

    אם נפריט למשל את המים, לא יהיה מצב שאין מים, החברות הפרטיות שיהיו אחריות על המים ידחפו לנו מים בשפע בכל מצב.

    ממשלות ישראל כושלות בטיפול באזרחים, צריך להודות שממשלות ישראל אינן יודעות איך לנהל בצורה יעילה שום דבר. אולי צריך גם ךהפריט את הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מתביישת

    רחל, 11/07/09 09:34

    אני מתביישת, בעצם זועמת, בעצם כועסת, המומה. לקחת כמוטו את השיר ''שריפה אחים שריפה''- להעמיד אותו באותה שורה, באותה רמה עם תלאותיו של הכותב מול חברת החשמל- האוזניים תצילנה- הלב נחמץ-אכן אכלו בוסר צעירי הארץ הזאת,אבל למה אני עושה הכללות- יונתן גפן- ביישת את הספרות, את הזכרונות הטראומטיים של הניצולים ובעיקר- את עצמך.
    לך לך!

    הגב לתגובה זו

    • חסר לך עוד קצת פאתוס (ל''ת)

      עידית, 11/07/09 14:08

      הגב לתגובה זו

      • הערתה של רחל בהחלט במקומה.למה זילות סבל העבר? (ל''ת)

        panacea , 11/07/09 22:43

        הגב לתגובה זו

    • פאתוס או לא - צודקת. גם לי זה הפריע ללא קשר לתוכן הצודק של המאמר. (ל''ת)

      שירלי, 11/07/09 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבל תאחר ביום בתשלום ויגבו ממך 50 ש''ח קנס (ל''ת)

    יעל, 11/07/09 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ככה זה כשאי אפשר לפטר עובדים (ל''ת)

    אלון, 11/07/09 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    התחומים הכושלים ביותר במדינת ישראל הם

    mor,, 11/07/09 09:07

    מים-מחסור במים קטסטרופלי .ניהול גרוע עצם הקמת ועדת חקירה ממלכתית מראה על הכשלון המחפיר של מקורות.

    חשמל- מחסור בחשמל, שרות לקוי, זיהום אוויר (איזו מדינה מערבית בונה היום תחנות כח פחמיות??) אי יכולת לנהל כיוון שועד העובדים עם יד על השלטר,שחיתות.

    נמלים-מוציאים דיבתנו רעה בעולם עם כל ימאי שמגיע לפה , שרות גרוע ,שביתות נזקים במיליארדים למשק , מיליארדים שהוזרמו לעובדים ע''מ לשמור על ''שקט תעשייתי'' ונעלמו.

    מעל הכול שלושת החברות הנ''ל הגדירו מחדש את המושג נפוטיזם.

    הסיבה: אלו בדיוק 3 תחומי השרותים שמדינת ישראל לא הפריטה עדיין ואנחנו משלמים על כך ביוקר מאד ביוקר.

    פוליטיקאי שיהיה מספיק אמיץ לשבור את שלושת ועדי העובדים המושחתים האלו ולהפריט .יזכר לעד לטובה.

    יש כמובן את צה''ל, רשות הדואר וכו' שגם בהם צריכים לטפל אולם שלושת התחומים הנ''ל הדחופים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מוכן לצאת איתך לקרב על ההפרטה וההחלשה של הועד המחבל באינטרסים

    אני איתך בנקמה בהשחתה הזו, 11/07/09 08:56

    הכלכליים שלנו ושל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה בעצם די נחמד כשאתה לא דן בפוליטיקה (ל''ת)

    מרזוט, 11/07/09 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אפשר להוזיל את החשמל אבל גובה המשכורות והפנסיות של העובדים לא מאפשרת

    חצר ביזנטית=חברת חשמל, 11/07/09 08:54

    לבצע מהלך זה.

    הגב לתגובה זו

    • גפן משוכנע שהוא קל רגליים,חביב,מסוקס וחתיך כמו חיים יבין...!!

      ז'ינו בר-ששת_ק.מלאכי, 12/07/09 04:39

      אבל לא ולא !
      הוא סתם פולני יוצא עיירה קטנה ,המנסה לעשות לביתו תוך כדיי כתיבת בליל מילים לא מובנות !

      הגב לתגובה זו

      • הכוונה היתה לאייל גפן .....!!

        ז'ינו בר-ששת_ק.מלאכי, 12/07/09 05:38

        יוני דווקא נחמד.

        הגב לתגובה זו