• 143.

    מצבו של הרב מרדכי אליהו

    ליאורה דוברסקו, 25/08/09 11:28

    אני ליאורה רוצה לאכל להרב מרדכי אליהו החלמה מיהרא שלום ובריאות

  • 142.

    אשרי העם שככה לו שאלו רבותיו ולא שרלטנים כשרלו ושות' (ל''ת)

    בבא יגה, 12/08/09 14:56

  • 141.

    ומה עם דנה אינטרניושאל?....מותר?...הרי היא טרם עברה... (ל''ת)

    דוסל'ה, 25/07/09 09:36

  • 140.

    טוב מאד תסרבו

    מימי, 09/07/09 23:27

    צריך סוף סוף שיצא המרצע מן השק -
    תסרבו.
    הציבור החילוני צריך להבין סוף סוף לאן הציבור הדתי מוליך אותו.

  • 139.

    אין דבר כזה רבנים מתונים . יש תורה 1. לשמוע רק לגדולי הדור!!! (ל''ת)

    אסף026 , 09/07/09 04:46

    • זאת אומרת לא להתגיס לצבא של פריצות וכפירה של "כוחי ועוצם ידי "!!!!!!!! (ל''ת)

      אסף026 , 09/07/09 04:49

  • 138.

    התגובות של הכופרים מוכיחות כי אין לחרדים מקום לשרת בצבא !!!

    מעניין , 09/07/09 03:08

    א. לא יתנו להם לשמור מצוות.

    ב. גם אם ישרתו בצבא-השינאה כלפיהם לא תחדול
    שכן הטיעון על אי שרותם הוא רק
    התרוץ לרדיפת הדת. (ראה היחס לדתיים המשרתים ).

    מסקנה:עדיף ליהודי המאמין לתרום באופן המועיל ביותר,שהוא לימוד התורה המגינה רוחנית על עם ישראל,מאשר להפוך לדוס מחמד כמו הדתיים הלאומיים,ובכך להפסיד את שתי העולמות.

  • 137.

    מעניין אם היו מכריחים חייל דרוזי או בדואי לדבר הנוגד את דתו. (ל''ת)

    מה גם כי אין כאן צד מבצעי או צבאי בכלל.., 09/07/09 02:00

  • 136.

    אין אין אין (ל''ת)

    רב אליהו מלך, 08/07/09 15:23

  • 135.

    גנוב הרב הזה (ל''ת)

    מתה עליו, 08/07/09 15:23

  • 134.

    רבני תלמוד בבלי הם כת זרה מדיחה לפולחנים מסוכנים. (ל''ת)

    Vox Ami , 08/07/09 10:13

  • 133.

    ח ש י פ ה -- התורה מצווה על יהודים לשמור שבת !!! (ל''ת)

    תגיד-מה קורא איתך מר אבישי ?-עד לאן תמשיך להתדרדר?, 08/07/09 06:34

  • 132.

    אתם מוזמנים לקרוא באתרנו בדת ומוסר על ההלכה היהודית כמות שהיא ולהבין

    דעת אמת הכנסו, 08/07/09 05:54

    בעצם מה המקוות של פסיקות הרבנים והאם הדת היהודית היא אור או חושך מוסרי וערכי לגויים.

    • זה אתם שהורשעתם בבית משפט חילוני ? ירון ידען האפס .. 800 קולות קיבל.

      יוני דוד , 08/07/09 15:28

      מי שסובר שמותר לשכב עם אשה נשואה הוא לא מוסרי וחתיכת זבל.

  • 131.

    מה ציפיתם ? שלא יגורו בארץ אנשים שומרי תורה ומצוות ? (ל''ת)

    מיכאל, 08/07/09 02:55

  • 130.

    יש פה אחד שדמגיב 100 פעם תום, כנס!!!

    יהודי חרד מהקב''ה, 08/07/09 02:41

    עם אותיות מ.ו.ת בשם לא פלא שאבדה דעתך ואינך מסוגל להבין מה זה ''שב עם החמור''.

    הדתיים מבינים!!!

  • 129.

    ההבדל עצום, הם הם ואנחנו, אנחנו, יש הבדל יותר גדול מזה ?

    שפתי כהן , 08/07/09 02:17

    למי ששואל: מהההבדל בין אלה ובין הטליבנים.

    כך חושב האספסוף ולא תזיז אותו משם.
    שאלתי את הפועל המקסיקני/אנדיאני שלי בדאללס טקסס.
    האינדיאני רק שלשום גנב את הגבול ממקסיקו ולא מבין מילה באנגלית.
    שאלתי :ח'ודיו בוואנו ?
    (יהוד זה טוב).
    ענה האינדיאני:נו, ח'ודיו נו אס בוואנו.
    (לא מה פתאום, יהודי זה לא טוב).
    הקשתי עליו:אח'יסוס, ח'יסוס בוואנו ?
    וישו, יש בסדר.
    אמר:סי ח'יסוס בוואנו(במנגינה שמסבירים לילד מפגר).
    אמרתי: פרה ח'יסוס ח'ודיו.
    אבל ישוע יהודי.
    קפץ ובמנגינה של מי שמסביר לילד מפגר אמר:
    נוווווווווו, ח'יסוס נו אס ח'ודיו,
    חיסוס קריסססוווווווווווווס.
    מטמטם, ישע לא יהודי, הוא נוצרי.
    שלא תחשוב שמאלה תקבל תשובה אחרת מהאינדיאני.
    רק הוא :הם.
    ואלה, אנחנו.
    והייייייי איזה הבדל יש ענייני דת בין אנחנו ובין הם.
    האספסוף עלה לשלטון.
    החורבן מעבר לפינה.

  • 128.

    בדיוק כמו בחורבן בית שני. (ל''ת)

    שפתי כהן , 08/07/09 02:02

    • חורבן בית שני ... היה כאשר היה בית. בימינו רוצים להחריב גם את היהודים

      מלחמת קודש , 08/07/09 02:32

      כל הגויים הציונים

  • 127.

    אידיוט (ל''ת)

    reuvenholzer , 08/07/09 00:21

  • 126.

    יאללה יהודים מזויפים קלללו את הרב .......והתחנפו לערבים.חדלי אישים .. (ל''ת)

    קובי, 07/07/09 23:59

  • 125.

    בקרו בכיתה חילונית ממוצעת והתרשמו לאן החילונים דרדרו את העם הזה (ל''ת)

    אפילו בתיאלנד ובטורקיה בזים לעם הישראלי, 07/07/09 23:54

  • 124.

    כל הרוצחים מקום המדינה למדו במערכת החינוך החילונית שהרסה את עם ישראל (ל''ת)

    מדינת ישראל הפכה את העם היהודי לאבק אדם בזוי, 07/07/09 23:53

    • זו הייתה שאיפתו של בן גוריון-להתגאות ברצח,גניבה,וזנות.. (ל''ת)

      להיות עם ''ככל העמים''-תיפח רוחם של הערב רב !!!, 09/07/09 01:58

  • 123.

    חילונים יקרים, מוסריים, ליברליים ורודפי צדק, איפה יחיא התימני?!!!! (ל''ת)

    החזיר פושט טלפיו ואומר טהור אני, 07/07/09 23:52

  • 122.

    רבנים מהסוג של הרב אליהו מייצרים בנים הנאמנים לעם היהודי הנצחי (ל''ת)

    על הבוגדים והגויים החילונים מן הראוי שלא להרחיב..., 07/07/09 23:48

  • 121.

    התגובות החילוניות מעידות על ה''ליברליזם'' וה''פלורליזם'' בו ניחן הצבור הזה (ל''ת)

    החילונים צבועים מעוררי שאט נפש עד שבא להקיא..., 07/07/09 23:44

  • 120.

    תלמידי הרב אליהו בונים ויבנו את העם היהודי, תלמידי הזונות והטלנובלות (ל''ת)

    יתפוגגו בארבעת רוחות השמים ולא ישאר מהם זכר, 07/07/09 23:43

  • 119.

    ההלכה היהודית נצחית, מדינת ישראל החילונית אינה אפילו פסיק בהסטוריה (ל''ת)

    ההלכה תתקיים עוד הרבה אחר שישראל תהפוך לארכאולוגיה, 07/07/09 23:41

  • 118.

    לא רוצים להיות חלק מההתבהמות החילונית - יש למישהו בעיה עם זה?

    מור - לוד, 07/07/09 23:39

    הסמים בבתי הספר החילוניים (אין הרבה בלי, תתעניינו בסקרים), הפשיעה שמקורה בעיקר בחברה החילונית (ביאליק סוף סוף רגוע, יש יותר מגנב יהודי אחד...), הטימטום והניוון הרוחני-אידיאולוגי הפושה כספחת בנוער החילוני, שיעור הילודה העומד על ילד ואולי גם כלב ולבסוף הירידה למחוזות רחוקים בחו''ל המקובלת כאידיאל בעיקר בחברה החילונית (המהווה תגובה ציונית ענינית ונאותה ל''חזונם'' של הוגי הציונות הראשונים העומד, לאחר מאה שנים עלובות, לנפוח את נשמתו אל מול 3300 שנה של קיום יהודי) - מוכיחים בוודאות כי על החברה החילונית עומד להקיץ הקץ. כל הכבוד לכם, הנזק שעשיתם לעם היהודי הנו בלתי יתואר, וטוב יהיה שתנתקו קשר מהר ככל האפשר מעם ישראל ומארץ ישראל. אין לכם מה לעשות פה, את שאיפותכם החומריות תשיגו בנקל במקומות אחרים בעולם ואז אולי יטוהר עם ישראל משכמותכם. אגב, קשה לי להאמין שאתם משלמים מיסים יותר ממני אז תפסיק לבלבל את המוח, אתם סוחטים ועושקים אותי הרבה יותר ממה שאני סוחט ועושק אתכם (בדקתם מה אחוז הדתיים העובדים במדינה? מה אחוז החרדים בעשירון העליון?) אבל זה שטויות, העיקר שתהיה לכם התרסקות נעימה...

  • 117.

    תקשורת די כבר לחפש את הרבנים

    אלעד, 07/07/09 23:28

    די תפסיקו אתם לא שמים לבם שאתם מתסיסים נגד הדתיים פשוט מה שאתם עושים זה אנטישמיות, ככה היו רודפים את אבותינו פשוט בושה אנחנו נמצאים בארץ ישראל וככה מתנהגים לרבנים, ולא סתם רבנים.

    • גוי מתנהג כמו שגוי צריך להתנהג (ל''ת)

      אנחנו היהודים נתחזק במה שמוטל עלינו לעשות, 07/07/09 23:55

  • 116.

    החרדים והדתיים המתנחלים לא שולטים בעצמם

    מפחידים, 07/07/09 23:20

    מסתברר שגם הציבור של המתנחלים הופך לסוטה שלא שולט בעצמו כשהוא רואה או אפילו שומע נשים.

    • הם רואים את המדמנה בה אתה מתבוסס עד למחנק ומפחדים מהגורל הזה (ל''ת)

      החילונים הגיעו לדרגה של פסולת אנושית, 07/07/09 23:56

  • 115.

    האיטולות של איראן כבר כאן ...ככה זה שהרבנים נכנסים לחיל חינוך (ל''ת)

    גדי, 07/07/09 23:03

  • 114.

    חברים...זו לא פסיקה של הרמב"ם......תירגעו..הדור הולך ופוחת.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/07/09 22:46

    • גם אתה הולך הופחת. שמואל בדורו כמשה ואהרון ... ושמרת לעשות ככל אשר

      מלחמת קודש , 07/07/09 23:41

      יורוך !!!

      בור ועם הארץ

  • 113.

    סירחון הדת מזהם את האוויר (ל''ת)

    Mother Superior , 07/07/09 22:33

    • חח אכן, אז מה אתה עושה על אדמת היהודים? זה ידוע שהתורה שלנו זה רעל לכם (ל''ת)

      מלחמת קודש , 07/07/09 22:54

      • אם תוכיח לי שהאדמה ניתנה ליהודים ע"י ה', ושהוא, בכבודו ובעצמו

        Mother Superior , 08/07/09 01:23

        לא רוצה כאן חוטאים, אלך מכאן.

        • זה בספר תורה ... תפתח ותווכח אתה יודע עברית, תוכל להסתדר עם לשון הקודש (ל''ת)

          מלחמת קודש , 08/07/09 02:01

  • 112.

    כל האזהרות האלה נוגעות לאישה נשואה.

    אפי פו , 07/07/09 22:08

    אם היא באמת נשואה יש צדק בדבריו.
    יש יותר נטיה לבגוד. וגם זה בעייתי.
    אבל עם רווקות אין שום בעייה. אז שצהל יביא רווקות ונראה מה הרבנים יגידו.

    • ומאין לך בדרי השטות האלה ?-העניין אינו שייך לבגידה דווקא

      מעניין , 09/07/09 02:05

      אלא למחשבות אסורות שעולות באופן טבעי בכל גבר נורמאלי.
      על שמירת הברית שמעת פעם ?

  • 111.

    מי שלא רוצה לשמוע נשים הוא סוטה חרמן

    אתם מגעילים, 07/07/09 22:06

    לא פלא שיש הרבה סוטים בחברות החרדיות והדתיות

    • נכון...לך תרא מה הולך במקוואות...תופעת ההומוסקסאוליות.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 07/07/09 22:48

      • ילדות חילוניות בנות 5 הולכות כבר עם קונדומים בתיק (ל''ת)

        משאירים לך את הזוהמה הזאת..., 07/07/09 23:58

  • 110.

    מה זה "הרבנים המתונים"? זה לא רבנים זה זיוף. יש תורה והיא אחת!!!!!!!!! (ל''ת)

    אסף026 , 07/07/09 22:03

    • רבנים מתונים = קצת גילוי עריות, קצת עבודה זרה ... תשתדרג !!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 07/07/09 22:55

      • הרבנים לא הוציאו רוצחים , המורים שלך דווקא כן (ל''ת)

        האמת כואבת חילוני אומלל ובזוי?, 07/07/09 23:58

        • אני יהודי שומר מצוות שלא מתפשר על גילוי עריות וע"ז כמו רבנייך הלאומיים (ל''ת)

          מלחמת קודש , 08/07/09 00:15

  • 109.

    רבותי. יש ממשלה ימנית קיצונית בישראל החרדים האלה השתן עלה להם לראש.

    benzi. a, 07/07/09 21:31

    ככול שהממשלה היא ימנית יותר. החרדים והאייטולות שלהם משתוללים יותר ומזבלים את השכל המועט שיש לחמומי המוח שבחרדים והימין הקיצוני. יש להם את ביבי . הם מרשים לעצמם להביא את המדינה לחוקי טהרן .

    • ממשלות ישראל הן בולשביקיות כופרות וצריך להלחם בהם בכל דרך אפשרית! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 07/07/09 21:35

  • 108.

    אתם מוזמנים לקרוא בדת ומוסר את המאמרים שיחשיכו לכם את דמותו

    דעת אמת הכנסו, 07/07/09 21:28

    המוסרית ערכית של הרב אליהו.תקראו למשל את המאמר על מעמד החילוני בהלכה,מעמד האשה והמוסר היהודי בהלכה.

    • בינתיים כל הרוצחים למדו אצלכם וכל העולם התחתון הם פירות שלכם (ל''ת)

      החילונים רצחו הכי הרבה בני אדם בהסטוריה, 07/07/09 23:59

  • 107.

    אני מזהיר ומתרה שמי שיפגע בכבודו של הרב. יפגע משמים,וסופו לא יהיה טוב

    יראה, 07/07/09 21:25

    הוזהרתם

  • 106.

    הרב מרדכי אליהו שליט''ה צודק!!

    ליאת, 07/07/09 21:14

    חייבים לדבוק המקורות הקדושים, בלי נקלות!

  • 105.

    התראה

    התראה, 07/07/09 21:12

    אני מזהיר ומתרה שמי שיפגע בכבודו של הרב. יפגע משמים,וסופו לא יהיה טוב.

    • צ'מע, אני מפחד

      רועד, 07/07/09 22:07

      אה, ואגב, הרב הזה מדבר שטויות

  • 104.

    הרב אליהו צודק!!! (ל''ת)

    שירן, 07/07/09 20:48

  • 103.

    חמומי וחמומות מוח גורו לכם מהלכה חדשה ומיקדש חדש

    נחמיה , 07/07/09 20:44

    ערב טוב יהודים; 1הרב מיתנגד לחילופי זוגות עוד מהגולה (ושילמנו על כך ביוקר)2 גם הרב משלם מיסים במדינת ישראל וגם הרב אזרח וגם לרב מותר לדבר 3מדינת ישראל היא מדינה חופשית (ושילמנו על כך ביוקר )4 גם אישה משלמת מיסים גם אישה אזרח וגם לאישה מותר לדבר במדינה חופשית 5 לא מתאים לך תחזור לגור אצל האנטישמים ותשלם להם מיסים אותו דין לגברים ולנשים 6 לא הרב ולא אישה יכולים לשנות את ההלכה וגם לא הצוררים 7 על מנת ליכתוב הלכה חדשה יש ליבנות בית מקדש אין דרך אחרת 8 בבית מקדש אישה מדליקה את אש הקודש ומזמרת להשם מיום שישי עד יום שבת וגבר לא ניכנס ( יהודים אתם יודעים )9 בית מקדש הוא בית מישפט לכל דבר וזילות המקדש כמוה כזילות המישפט לתשומת ליבכם חמומי וחמומות מוח 10 מקדש יבנה בירשלם המערבית ולמקדש הארורים ביתו של הורדוס לא תשובון 11 2009 שנים אישה יהודיה מדליקה את אש הקודש וככה היא תמשיך עוד 2009 שנים 12 2009 שנים הרב נאמן להלכה וככה הוא ימשיך עוד 2009 שנים 13 2009 שנים ישראל חיים בחסך רוחני ולא עוד ! ביגבורה ;נחמיה המשיח האחרון

  • 102.

    אח...''ד מתי רשעים יעלוזו''? הרב תתפלל על נשמות החוטאים כלפיך!!!

    ברק, 07/07/09 19:44

    ושרק תיהיה לנו בריא ואיתן, וחידושיך יהיו חקוקים לנצח בשמים, כי הדר וכבוד הרבצת בנו, וזכויות אלו ימחקו אתך דברי הפושעים שמגיבים מבורות לשמה.

  • 101.

    אם לשמוע לרב זה פרמיטיביות, אני שמח להיות הפרמיטיבי הכי גדול בעולם!!! (ל''ת)

    חייל של הרב, 07/07/09 19:41

  • 100.

    צביעות השמאל ממשיכה להכות גלים...

    יהודי אמיתי, 07/07/09 19:40

    שנאה לאיש דת יהודי, למוצאו ולאמונתו במדינה ''דמוקרטית''. לא יאומן, נראה אתכם מדברים כך על איזה מוחמד או בנדיקטוס מסוג A שבא לארץ וכל התשקורת והשמאלנים כרעו ברך לפני החצאית המסריחה שלו, שתבולה באלפי שנות אנטישמיות ושחיטת יהודים!!!

    רציתם להיות ''ככל הגויים'' ונהייתה שואה, היום על סף פצצה גרעינית לא למדתם את הלקח?!

  • 99.

    לשונכם מעידה על בהמיותכם!!!

    משה, 07/07/09 19:36

    רק בהמות נטורי שנאה יאבדו עצמם לדעת וישתמשו בשפת ביבים על אדם בו מצויה שכינתו של בורא עולם!!!

    אני חושש לבריאותכם....

  • 98.

    בזכותו אנו חיים!!! (ל''ת)

    הרב גדול הדור, 07/07/09 19:33

    • אני חיה בזכות אבא ואמא שלי.

      בת אדם, 08/07/09 02:28

      לא יודעת לגביך...

  • 97.

    ואנחנו מדברים על אירן? (ל''ת)

    ציציות במוח, 07/07/09 19:09

    • צודק, מדינת ישראל = ברה"מ הסובייטית!

      מלחמת קודש , 07/07/09 19:17

      שליטה הרמטית של השמאלנים האנטי-יהודיים

  • 96.

    לא צריך לשרת בצה"ל לכתחילה - להקים מיליציא יהודית עצמאית! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 07/07/09 18:54

    • ולהלחם בערבים ובכופרים הישראלים כאחד! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 07/07/09 18:55

  • 95.

    אין ברירה , חברים . חייבים להתגונן מול השמד החרד''לי. (ל''ת)

    צד''רניק נבון, 07/07/09 18:06

    • צריכים להתגונן מול שמד שלך (ל''ת)

      שירן, 07/07/09 20:49

  • 94.

    רבנים שמקבלים נשים או אפילו נוגעים בהם לשם ברכה האם מותר?

    יהודי מת''א, 07/07/09 18:01

    אני הייתי אצל רב מפרדס כץ שנקרא הרב יעקב אסלן והוא בירך נשים ע''י נגיעה בהם האם הדבר מותר לפי ההלכה? האם מישהו מכיר את הרב הזה?מבקש תשובה רצינית .תודה.

    • תבדקי בספר מנחת יהודה לרב פתייה

      אחד שמכיר, תשובה רצינית, 09/07/09 01:58

      אני מכיר את הרב הצדיק, הרב אסלן. מכיוון שהוא עוסק בתחום מאוד מיוחד של ברכה ורפואה, ברמה מאוד גבוהה, שאין היום מי שיכול להתעסק בנושא זה. תוכלי לבדוק בספר מנחת יהודה לרב יהודה פתייה, זהו ספר מאוד מסובך.........ויש התייחסות לנושא, שמאפשר, לנגוע באיבר החולה, כמו רופא............
      הרב עושה עבודת קודש.

    • הרב חיים כהן (החלבן) מפנה אליו אנשים.הרב מברך בשיטה מיוחדת

      מעניין , 09/07/09 02:22

      עפ"י הקבלה,וכפי הנראה יש לו גם כוחות ריפוי ללא קשר לברכה (ולכן הצורך בנגיעה).בדר"כ הרב מניח יד על ראש האישה כאשר יש עליו מטפחת.
      הדבר מותר רק למי שפועל לשם שמיים באופן גמור,וכן שולט בייצרו.
      ישנם רבנים במדרגות גבוהות מאוד שנשמרים ומתרחקים מכך למרות גדולתם,אך זה כבר עניין של חסידות ופרישות.
      אם שמת לב בעת הברכה ולאחריה בדר"כ יש תחושה של חום בגוף..
      אינני יודע לגבי היעילות של הברכות,אך נראה כי אין חשש לגבי כשרות ואופן הברכות.הרב חיים כהן נחשב מאוד אצל הרב בצרי ועוד רבנים חשובים,ואם הוא ממליץ-זה כשר לגמרי מן הסתם..
      אם הינך בן תורה-כדאי להתרכז בהתעלות רוחנית ע"י הלימוד,אא"כ מדובר בבעיה רפואית או נפשית.
      בהצלחה-מיהודי פשוט.

  • 93.

    רק סוטים מתחרמנים מאישה ששרה

    לא לגייס סוטים לצבא, 07/07/09 17:55

    מי שאשה שרה מגרה אותו, שלא יתגייס לצבא. זה מסוכן לגייס אותם.

    • אישה ששרה זה מאוד מגרה מינית

      מה לעשות כבוד הרב?, 07/07/09 21:02

      גורם לי לרצות לגעת בעצמי

    • מי שלא מתגרה-אחת מן השתיים:הומו או טמא גמור שהפך אימפוטנט.

      מעניין , 09/07/09 02:26

      בכל אופן היה עדיף שלא יתגייס-זה פשוט מזיק רוחנית להצלחת הצבא.

  • 92.

    הרב אליהו הוא ההוכחה שפרענקים לא מבינים כלום בתורה ויהדות. (ל''ת)

    מכסימום - מבינים בכשפים ועבודה זרה דומה, 07/07/09 17:38

    • ישר כח על האבחנה המדויקת והאמיצה. חיילך לאורייתא. (ל''ת)

      מידד הכהן, 07/07/09 17:50

  • 91.

    מילארד סינים לא טועים , כשהם שמים קצוץ על חובשי הטורבן מבגדד והירמולקה (ל''ת)

    וביערת את ה''אופיום להמונים'' מקרבך [קרל מרקס], 07/07/09 17:20

  • 90.

    שונאים כאן דתיים לאומיים ששירתו בצבא בלי סיבה. מישהו כפה על חילוני?!

    אהוד זקן, 07/07/09 17:17

    הרב דיבר לצאן מרעיתו ולא למי שלא מקבל את מרותו. יש לכם שנאה לדתיים כמו שהנאצים שנאו יהודים סתם. גם בשואה עשו דה-לגיטימציה במשך כמה שנים וזה הסתיים באסון!!!

    • זה בגלל שאתם מנסים לשנות סדרי עולם וקובעים החלטות הזויות

      tommf , 07/07/09 18:18

      אלוהים ברא את האישה כמו שהוא ברא את הגבר, אז איך יתכן שהיא פסולה בעינייכם ? אתם חבורת פרימיטיביים יוצאי מערות חשוכים מימי הביניים שאין להם מושג נהור בשוויון, אהבת רעך כמוך וכולם שווים בעייני האלוהים.

  • 89.

    ואם רחל אמנו תרצה לשיר לנו? (ל''ת)

    א7, 07/07/09 17:11

    • נשלח לך הזמנה . הכרטיסים לגהינום זולים יותר....

      מזכירות גן -עדן., 07/07/09 17:36

      אין מזגן.

  • 88.

    כדאי לבדוק למה האיש הזה מעורר כל כך הרבה שנאה ובוז כלפיו. (ל''ת)

    אולי בגלל : היה לא תהיה ?, 07/07/09 16:56

  • 87.

    הולך חייל דתי לצבא ומוסר נפש . למה צריכים לחייב אותו לשמוע בחורה שרה?

    הבית היהודי , 07/07/09 16:53

    אלעזר שטרן, סתם פושע! מה חייבים לעבור עבירות?!

    • אילו עבירות יש בשמיעת שירה נשית ? תתעורוו וצאו מהחושך (ל''ת)

      tommf , 07/07/09 18:18

      • יש הלכה שאסור לגבר לישמוע אישה שרה!!! (ל''ת)

        שירן, 07/07/09 20:53

        • כמו שאמרתי - צאו מהחושך... (ל''ת)

          tommf , 07/07/09 22:17

          • אם תשים משקפי שמש,תגלה כי אתה פשוט מסונוור שלא יכול להכיל את האור. (ל''ת)

            מעניין , 09/07/09 02:47

  • 86.

    מנהגים ערבים מוסלמים שהביאו איתם היהודים מארצות מוצאם (ל''ת)

    סמרטת וזקן והופ אומן, 07/07/09 16:35

    • ואתה באת מארצות הנאצים והבאת איתך את שנאת היהודים ביבוא אישי.

      יוני דוד , 07/07/09 17:22

      תלמיד של גבלס, שונא יהדות ויהודים.

      • המעבר לנייר בשימוש בשרותים היה מבצע רציני עבורך ברוכים הבאים למאה ועשר (ל''ת)

        מסורק, 07/07/09 17:45

      • איזו שנאה איזו אנרגיה שלילית. אתם לא יהודים - ואהבת לרעך כמוך שכחתם. (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:19

        • אתה לא נחשב לרע,ומצווה לשנאת רשעים כמוך ! רוב הסיכוי שהנך גוי-תבדוק .. (ל''ת)

          מעניין , 09/07/09 02:50

  • 85.

    תסתכלו מקרוב,אני אומר לכם שזה מוני מושונוב!הבבא בובה (ל''ת)

    גיא, 07/07/09 15:59

  • 84.

    עוד לא החלטתי מי אידיוט יותר - הזקן השוטה או הבן האויל מצפת (ל''ת)

    מישהו יכול לעזור לי ?, 07/07/09 15:30

    • שניהם אנשים פרימיטיביים, כמו עובדיה יוסף (ל''ת)

      דגידפ , 07/07/09 16:12

      • ואתה שחושב שבאת מקוף אתה ''מתקדם'' אה? (ל''ת)

        יוני יוסף, 07/07/09 16:35

        • הרבנים זה ההוכחה שבאנו מהקוף.. רק לקופים יש יותר שכל.. מסתבר (ל''ת)

          עופרר , 07/07/09 17:12

          • קוף הולך בלי כיפה, לא שומר שבת/טהרת משפחה, הולך ערום, אשכרה חילוני !!! (ל''ת)

            יוני דוד , 07/07/09 17:24

            • לו רק ידעתם כמה העולם החילוני עשיר. אבל מי כמוכם יודע ואהבת לרעך כמוך

              tommf , 07/07/09 18:22

              לו הייתם מנסים להבין, להציץ ולראות כמה עשיר העולם של החילונים, אולי הייתה נפתחת בפניכם הדלת. אך לא אתם שכחתם דבר כל-כך בסיסי - ואהבת לרעך כמוך. אתם שונאי כל השונה שאפילו אתם רבים בינכם מי יותר יהודי. למה מי שמכם שופ]טים על יהדותו של אדם ?
              אלוהים בר אותנו שווים, נתן לנו שכל, נשמה וגוף בשביל לתרופ לעולם ולא בשביל לפתח שנאת אחים. זה מה שאתם עושים - שנאת אחים.

            • נכון הקופים חילוניים

              זאביק השועל, 07/07/09 18:44

              ןזו ההוכחה שהם הרבה יותר אינטליגנטים מהדתיים.

        • יוני - באת מאותו הקוף. (ל''ת)

          tommf , 07/07/09 18:20

    • אסור לזלזל בתלמידי חכמים!! כדי לכם להיזהר עם דיבורים כאלה (ל''ת)

      שירן, 07/07/09 20:54

      • חשבתי שעיסוק במאגיה שחורה אסור ביהדות....כנראה שיש פסק הלכה (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 22:19

  • 83.

    הוא חי עדיין בתקות החושך. האור ימחק אותו. (ל''ת)

    חץ, 07/07/09 15:18

    • מי עושה פשעים בחשכת המועדונים?! (ל''ת)

      הבית היהודי , 07/07/09 16:51

      • מי עושה מעשי סדום בחשכת המקוואות? (ל''ת)

        עופרר , 07/07/09 17:13

        • אנחנו לא צריכים חושך . המים מסתירים מספיק. (ל''ת)

          געצל הפדופיל, 07/07/09 17:37

          • צוונצעל - במה שונים החרדים מהקיבוצניקים שעדיין אונסים ילדים בקיבוץ? (ל''ת)

            מלחמת קודש , 07/07/09 19:19

      • ומי אונס ילדים רכים בחדרי חדרים ? (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:23

        • אצל החרדים ובקיבוצים זה קורה! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 07/07/09 19:18

          • בני סלע , דודו טופז , האבוטבולים, האברג'לים, רוזנשטיין, כולם חילונים.

            יוני דוד , 08/07/09 15:33

            פרי באושים של עזיבת הדת.

            • נכון, אבל לצערנו יש גם לא מעט דתיים כמו הרב אליאור חן מהסוג הזה! (ל''ת)

              מלחמת קודש , 08/07/09 17:35

  • 82.

    דעת תורה אמיתית בלי פשרות

    מנחם, 07/07/09 15:18

    ישנה הלכה ברורה ''קול אשה ערוה''
    ואין שום פשרות בהלכה זו.

    • אתה צריך לעשות את התיקון הכללי לפחות פעמיים ביום. (ל''ת)

      ר' נחמן, 07/07/09 15:29

  • 81.

    מה אתם רוצים מאליהו? הסוחר לא ימכור את מרכולתו אם אין קונים. (ל''ת)

    ... ולשטויות שלו יש הרבה קונים חשוכים ופרימיטיבים., 07/07/09 15:11

  • 80.

    מי קבע שהוא ''בכיר רבני הציונות הדתית''? מי הכתיר אותו? (ל''ת)

    אליקים, 07/07/09 15:07

  • 79.

    גם אצלכם יש כאלה ???.

    מוחמד, 07/07/09 14:49

    כבוד הרב כל הכבוד שירבו כמותך מאחל לך חיים ארוכים

    • מוחמד, אצלנו זה לא ''גם'' - אנחנו המצאנו אותם. (ל''ת)

      כל היתר זה חיכוי עלוב לקנאים שחורים שלנו., 07/07/09 15:13

  • 78.

    חומייני זה כאן ,איראן זה כאן ,הפכנו לארץ הטאליבאן . (ל''ת)

    אחד העם האיראני, 07/07/09 14:37

    • בתור חילוני גמור: למה לחייב דתיים לעבור עבירה בפקודה?

      panacea , 07/07/09 15:53

      האם השתתפות בהופעה הנוגדת את עקרונות דתם וגורמת להם לחטא היא פעילות מבצעית הכרחית?
      חייל דתי שלא רוצה לשמע קול אישה (מבחינתם זו ערווה),רשאי שלא יכפו עליו כפיה חילונית מתוך עקרון.

      • שאלה מוזרה במקצת, כל הקמת המדינה היתה למטרת שמד רוחני

        מחקר מעמיק בכתבי הציונות, 13/08/09 18:21

        כל השאר היו רק תירוצים.


        מה שעמד ביסוד המדינה הציונית היה חיסול היהדות החרדית/דתית.

        תקרא בכתבי אבות הציונות ותראה את השנאה לדת היהודית המבצבצת בין השורות.

  • 77.

    מנהיג הדור ישר כח ורפואה שלימה (ל''ת)

    ואני אומר לכם שככל הנראה הרב מרדכי אליהו הוא משיח, 07/07/09 14:14

    • שהקב''ה יתן לו רפואת הנפש + רפואת הנפש + רפואת הנפש (ל''ת)

      המנתח שניתח אותו, 07/07/09 14:54

      • אם הקב"ה כל-כך אוהב אותו שייקח אותו אליו ויניח לנו לנפשנו (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:24

    • מילת הפתח היא ''ככל הנראה''. ככה גם קרלסברג היא הבירה הטובה בעולם, (ל''ת)

      וככל הנראה לרב ולבירה יש אותה מנת משכל., 07/07/09 15:00

  • 76.

    המנתח שניתח את כבור הרב שליט''א יספר לכם:

    כדאי לשאול:, 07/07/09 14:04

    רופא חילוני לחלוטין, שלא האמין למראות עיניו!!!

    רב צדיק-זכותו תגן עלינו!!!

    מי יתן, וגם אנו השוטים והבורים נחזור בתשובה שלמה עפ''י דרכו ורצונו של הקב''ה, בעזרת הכוונת הרב הצדיק. רפואה שלמה ואריכות ימים!!!

  • 75.

    חומייני (ל''ת)

    עופרר , 07/07/09 14:01

    • עוד דוגמא למוסר הכפול: מי שמתנגד שיכפו עליו כפיה חילונית נקרא חומייני

      panacea , 07/07/09 15:57

      צביעות.זה רק מראה כמה אתה שונא את מי שלא חושב כמוך.
      הוא בסך הכל צודק בדרישתו שלא לגרום לחיילחים לחטא (לפי שיטתם ואמונתם),ללא סיבה מבצעית.
      שים לב שהחיילים האלה מוכנים להכנס לכלא על מנת לא לעבור על איסור דתי סתם כך.האם לדעתך הישיבה בכלא אינה הקרבה?
      אומר לך בתור חילוני גמור שאתה צבוע מלא שנאת שווא.

  • 74.

    מי שידבר על הרב יזוק בחייו האישיים!!!

    חיים, 07/07/09 14:00

    רב בסדר גודל כזה מבין ורואה במימד שנעלה מבינתם של כל עמי הארצות. הכואב מכל, יש פה המתחזים לדתיים. כך מדבר אדם דתי?

    • עשה טובה, שתוק. כך לפחות לא נדע עד כמה אתה טיפש!

      שאול א., 07/07/09 14:44

      הרב אליהו, הוא עוד אחד בסדרה של אלפי רבנים, שחלקם מביישים את היהדות. הוא לא רואה כלום מעבר למה שכל בן תמותה מבין ורואה.
      אל תמכור לנו שטויות. אילו ראה מעבר לנראה, מן הסתם היה חוזה את השבץ המוחי המתקרב אליו.
      התכונות המופלאות של הרבנים למיניהם אינם אלא ניסיון מגוחך לסתום לך את הפה, ולחסוך מהם להתמודד עם שאלות קשות.

    • תחנקו - אתה והוא (ל''ת)

      עופרר , 07/07/09 15:06

    • התגובה שלך מוכיחה שגם אתה פרימיטיבי כמו האליהו הזה (ל''ת)

      דגידפ , 07/07/09 16:08

    • כולה בשר ודם, אף אחד לא משך ראשו בשמן ולא הכתירו למלך בישראל. (ל''ת)

      tommf , 07/07/09 18:25

  • 73.

    סוף סוף רב ציוני אמיתי שלא נכנע לפוליטיקה (ל''ת)

    זכריה אינגבר, 07/07/09 13:59

  • 72.

    אוסף של אמירות ליברליות מהמחנה הנאור והפתוח לזולת

    moti88 , 07/07/09 13:56

    שימו לב לסובלנות, להתיחסות העיניינית, לפתיחות, לקבלת זכות האחר לדעה וכו' הנה באחת נרמסת כל הפיקציה הליברלית
    להלן מקצת האמירות הנאורות:
    נבל
    פרימיטיבי
    למוסד סגור
    לסתום את הפיות לרבנים
    אייאטולה
    מגוחך
    אנכרוניסט

  • 71.

    האלוהים של האייטוללה היהיר אוהב צביעות שוד החלש קטל נשים ולדיםי

    מאיר, 07/07/09 13:54

    אבל הוא סובל מאלרגיה בכל הקשור למיידלאך.
    אפילו תנועות ידיהן מרימות לו ת'סעיף.

  • 70.

    נו באמת... (ל''ת)

    נפקנית, 07/07/09 13:46

  • 69.

    פרימיטיבי

    נתןב , 07/07/09 13:43

    הרב הפרימיטיבי צריך ללכת לכלא ולא חיילים. הוא יכול גם להכניס לעצמו שעווה באוזניים.

  • 68.

    בכסף ששופכים בלשכה שלו אפשר לפרנס עשר משפחות של ת''ח אמיתיים (ל''ת)

    מדוע דרך רשעים צלחה ?, 07/07/09 13:42

  • 67.

    הרב אליהו זקנתך מביישת אותך, קדימה למוסד סגור ובדחיפות (ל''ת)

    מונו , 07/07/09 13:07

    • התבלבלת , המשוגע זה מ "הראשון בבידור" - חילוני שהערצתם מתל אביב (ל''ת)

      הבית היהודי , 07/07/09 16:55

      • כמה שטויות יכול לכתוב אדם במשפט אחד ?

        tommf , 07/07/09 18:29

        קצת אור עו העולם החילוני - הבית היהודי.
        העולם הזה דוגל בשוויון של כולם בפני האלוהים - זכר ונקבה ברא אותם - כולם שווים בפניו. אין הפללית נשים כי הן נחותות.
        העולם הזה מלא מחשבה, פילוסיפיה והגות - לו רק היית טורח לקרוא.
        העולם הזה מקדם בברכה זר - ואהבת לרעך כמוך.
        העולם החילוני מלא תרבות, שירה, יצירה - אבל אתה לא פתוח בכלל לנסות ולהבין.

        • וואלה צדקת בכותרת

          חיים, 08/07/09 04:51

          העולם החילוני מקדם בברכה את הזר, בתנאי שהוא שכפול שלו.

          העולם החילוני מלא תרבות שירה ויצירה כמו כל הסוטים למיניהם שההמונים מעריצים.

          העולם החילוני מלא מחשבה פילוסופיה והגות עשירית הפרומיל ממנו (אם נעגל כלפי מעלה) מנסים קצת לחשוב.

          חשיבה גוזלת יותר מדי אנרגיה עדיף לבהות מול הטחויזיה או ה-DVD.

  • 66.

    מתי כבר יסתמו את הפיות לכל ''הרבנים''

    ronit, 07/07/09 12:53

    איך עוד לא קם גוף חילוני ויוצא לרחובות נגד כל המנסים להפוך אותנו לאיראן?
    אם נשתוק - הדרך לטהרן כבר בפתח!!!!

    • ומתי יסתמו את הפה לטוקבקיסטים חוצפנים? (ל''ת)

      מיני מיי, 07/07/09 13:29

  • 65.

    מה לעזאזל עוזרת חיילת ששרה לחייל דתי? מסייעת לו להילחם?

    יוני דוד , 07/07/09 12:46

    דמוקטטורה.

    • לעזאזל אתה והרבנים הטמאים שלך . (ל''ת)

      קצין דתי במיל., 07/07/09 13:29

      • למה אתה קורא לעצמך דתי אם לא אכפת לך מימה שכתוב בתורה??? (ל''ת)

        שירן, 07/07/09 21:00

        • לא הבנת אותו

          חיים, 08/07/09 04:45

          הו דתי במיל.

  • 64.

    בקשה מכל הגולשים לא לבזות תלמיד חכם

    אלון.ב, 07/07/09 12:42

    אפשר לחלוק אבל בשפה מכובדת.

    • סליחה , איפה אתה רואה פה תלמיד חכם ? (ל''ת)

      ישושום, 07/07/09 13:46

    • הוא ביזה את עצמו באמירותיו אלו.

      tommf , 07/07/09 18:30

      מנהיג הקורא למרד - יש לנשל אותו מכל מעמד ומכל תפקיד - בושה עליו שכך הוא מנצל את כוחו לשררה ופחד.

  • 63.

    כל מה הרב מרדכי אליהו אומר- קדוש!

    שי, 07/07/09 12:36

    אחד מגדולי הדור ביחד עם הרב עובדיה שיבדלו לחיים ארוכים.

    • חצוף !! להשוות גאון עולם כמו מרן לפוליטיקאי עלוב כמו אליהו ? (ל''ת)

      יש גבול לכל תעלול, 07/07/09 13:47

    • גם ''היו לא תהיה''??? (ל''ת)

      דובי הכתום, 07/07/09 14:06

    • 2 בגדדים מורעלי עמבה עם טורבן חומניסטי על הראש ועם שמלה לא סקוטית (ל''ת)

      סביח, 07/07/09 16:06

    • כולה בשר ודם ותו לא. אל תכתירו אותו למלך

      tommf , 07/07/09 18:32

      ויתר על כן, מנהיג הקורא למרד כנגד אושיות המשטר של המדינה ממנה הוא ניזון - בושה וחרפה, ביזיון וחוצפה. הוא יורק לבאר המשלמת לו את משכורתו.

    • מה אתשה משווה??

      מושון, 07/07/09 19:55

      הרב אליהו גאון עולם....איפה הוא ואיפה הרב עובדיה

  • 62.

    מאיפה יש לנבל הזה כל כך הרבה רשעות ועזות מצח ? (ל''ת)

    גלעד , נחלת הר חב''ד , קרית מלאכי, 07/07/09 12:29

  • 61.

    כל הכבוד, כבוד הרב! (ל''ת)

    ליאת, 07/07/09 12:27

  • 60.

    אולי מישהו יסביר לי מה ההבדל בין אליהו לבין אייאטולה פרסי טיפוסי?? (ל''ת)

    שאלתיאל, 07/07/09 12:27

    • מצא את ההבדלים

      לשלתיאל, 07/07/09 13:39

      אמר הזוהר הקדוש, אין לקדוש ברוך הוא שום רצון בעולם הזה,אלה ישראל שעוסקים בתורה.ואם לא היו ישראל מקבלים את התורה העולם היה חוזר לתוהו ובואו.עסק התורה של ישראל הקדושים והטהורים, הוא הקיום לעולם.בשונא מאומות העולם עכו''ם[ עובדי כוכבים ומזלות ].שלא קבלו את התורה הקדושה. ואין להם שום קדושה, ושום עסק בתורה, למעט 7 מצוות בני נח.אין הם משפיעים על העולם כהוא זה.תפלה אחת או פרק תהילים ולמוד איזה פרק או עמוד או דף או פסוק או מילה או אות אחת מהתורה הקדושה של הרב הגאון הצדיק הטהור רבי אליהו שליט''א מגיעים עד כסא הכבוד. וה' מחזיר את טובו לעולם כולל אל כל הנבראים בזכות הזאת.בשונא מהעכו''ם שה' לא שומע אותם בכלל.

    • לאייטולה פרסי טיפוסי יש I.Q. פי עשר מאשר לאייטוללה אליהו (ל''ת)

      פסיכולוג קליני, 07/07/09 13:48

    • ההבדל הוא כמו המרחק בין טהרן-בגדד,משם באו הוריו של ''הבדאלק יחזקאל'' (ל''ת)

      רבי סעדיה גאון , מנגב הסביח, 07/07/09 16:10

    • ההבדל עצום, הם הם ואנחנו, אנחנו, יש הבדל יותר גדול מזה ?

      שפתי כהן , 08/07/09 02:11

      כך חושב האספסוף ולא תזיז אותו משם.
      שאלתי את הפועל המקסיקני/אנדיאני שלי בדאללס טקסס.
      האינדיאני רק שלשום גנב את הגבול ממקסיקו ולא מבין מילה באנגלית.
      שאלתי :ח'ודיו בוואנו ?
      (יהוד זה טוב).
      ענה האינדיאני:נו, ח'ודיו נו אס בוואנו.
      (לא מה פתאום, יהודי זה לא טוב).
      הקשתי עליו:אח'יסוס, ח'יסוס בוואנו ?
      וישו, יש בסדר.
      אמר:סי ח'יסוס בוואנו(במנגינה שמסבירים לילד מפגר).
      אמרתי: פרה ח'יסוס ח'ודיו.
      אבל ישוע יהודי.
      קפץ ובמנגינה של מי שמסביר לילד מפגר אמר:
      נוווווווווו, ח'יסוס נו אס ח'ודיו,
      חיסוס קריסססוווווווווווווס.
      מטמטם, ישע לא יהודי, הוא נוצרי.
      שלא תחשוב שמאלה תקבל תשובה אחרת מהאינדיאני.
      רק הוא :הם.
      ואלה, אנחנו.
      והייייייי איזה הבדל יש ענייני דת בין אנחנו ובין הם.
      האספסוף עלה לשלטון.
      החורבן מעבר לפינה.

  • 59.

    מרים אחות משה וכל הנשים יצאו במחול ובשיר, וכל העם סתם את האוזניים ...

    שירה הרוקדת, 07/07/09 12:26

    והרבנים המגוחכים והאנכרוניסטיים האלה משפיעים על אורח חיינו.
    זאת ''הקואליציה הטבעית'' של ביבי...

    • לא הוא העם לא סתם את האוזניים ,העם הלך לכלא ... (ל''ת)

      אחד העם האיראני, 07/07/09 13:22

  • 58.

    אחיי הדתיים, מתישהו צריך לומר עד כאן. הרב אליהו אינו רבנו

    אליעד, 07/07/09 12:24

    הוא אינו מנהיג של הציבור הדתי לאומי. אולי הוא ציוני, אבל יש עוד מדדים בחיים. וגם הם עקרוניים. הבה נקום על הרגליים, כולנו, כולל חרדים-לאומיים שאינם חושבים שישיבה מעורבת בחתונה וניאוף הם אותו דבר, ונאמר: כבוד הרב, אנו מאחלים לך בריאות ואריכות ימינו, אבל אינך רבנו ואיננו חסידיך.

    • אבל מה אעשה שהוא כן הרב שלי?

      שי, 07/07/09 13:24

      למדתי בבתי ספר דתיים לאומיים, הייתי חניך ומדריך בתנועת נוער דתית לאומית ולמדתי בישיבת הסדר. אני דתי לאומי לא פחות ממך והרב אליהו הוא מגדולי דורנו בעיני ואני מקשיב לכל הדרכה שלו ביראה רבה.

      מי אתה שתחליט עבור הציבור מיהו הרב שלו ומי לא? אני למדתי שרב צריך להיות תלמיד חכם, ירא חטא וירא שמים, לשמש תלמידי חכמים ולא לגור, לא מפני דוקטורים למיניהם, ולא מפני עיתונאים דתיים ששמים עצמם לדוברי כל הדתיים והדת. לא שמעתי שתנאי בל יעבור להיותו של אדם פוסק וגדול הדור הוא מידת הציונות שלו. ממתי זה ככה? איפה זה נכתב? מהיום כל הדתיים לא מחויבים יותר לאף מילה של החפץ חיים? של החתם סופר? של הרב פיינשטיין או של הרב אויערבך? רק לכל זב חוטם שישב שנתיים ורבע בגוש ועוד חמש שנים בפקולטה למחשבת ישראל בעברית ? הלזה תלמיד חכם יקרא?

      ישיבה מעורבת וניאוף אינם דומים אך אינם רחוקים כל כך. צא ולמד במסילת ישרים (אם הוא לא דוס מדי לטעמך) את פרטי מידת הנקיות וראה בעצמך.

      • הוא כולה בשר ודם. מנהיג הקורא כנגד המדינה המשלמת לו משכורת - יש להדיחו (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:33

        • מי אמר שהוא לא בשר ודם? מה אתה רוצה?

          שי, 08/07/09 15:52

          לך תקנה חוברות של מט''ח ןתלמד לקרוא.

  • 57.

    לעצור אותו על הדחת חילי צהל לדבר עבירה וכל חייל שמציית לזרוק מהצבא (ל''ת)

    jf, 07/07/09 12:20

  • 56.

    הרב צודק !!! אח''כ החילוניים רוצים שהחרדים יתגיסו... עדיף שישתקו (ל''ת)

    אייל, 07/07/09 12:19

    • החרדים לא מטומטמים-זה בסדר,ואל תדאג הם שומרים עלינו יותר מכולם ! (ל''ת)

      מעניין , 09/07/09 03:20

  • 55.

    לא מוכן למות על אמונתי ,יכול להיות שאני טועה אולי :-P (ל''ת)

    דש, 07/07/09 12:14

  • 54.

    ואני ממליצה לכבוד הרב ללכת לבית אבות ולתת לנו מנוחה ממנו

    הדודה קלרה, 07/07/09 12:14

    אני גם ממליצה לרסן את בנו המפוקפק שמואל אליהו-הוא והתות!! אילו רצה הקב''ה למנוע שירת נשים, היה בורא את חוה ללא מיתרי קול, ולא שמעתי שמשה או עם ישראל אטמו אזניהם בעת שירת מרים הנביאה דבורה הנביאה או חולדה הנביאה!! את אשר בורא עולם התיר אין לשום רב לאסור!!!אל תורו לחיילי צה''ל מה לעשות-אתם מעולם לא הייתם ביניהם!!!

    • את מזכירה לי שגם בראו את האדם עירום, אז למה את הולכת עם בגדים?

      יוני דוד , 07/07/09 12:47

      מכוערת. כנראה...

      • אם אני אלך בעירום,גם אתה תרצה.ומפעת כיעורך-ויתרתי.

        הדודה קלרה, 07/07/09 13:03

        גם כתוב ''בזיעת אפיך תאכל לחם'' אז למה אתם הבטלנים אוכלים בזיעת אפנו,ואתם יושבים וחושבים איך עוד אפשר לשעבד אותנו?

        • דודה-בזיעת אפיך-זו קללה ולא מצווה.. ואדם רוחני נפטר ממנה אם הוא אמיתי. (ל''ת)

          מעניין , 09/07/09 03:25

      • כנראה דילגת על הפרק בו הם אכלו מעץ הדעת וגילו כי עירומים הם

        tommf , 07/07/09 18:35

        אבל ...לא כל תלמיד דתי באמת צריך לקרוא בתורה...רגע זה לא תורתכם אמונתכם ? אה...כנראה ישנת שלימדו את זה.

    • מי את בכלל שתגידי לרב מה להגיד ומה לו,תולעת. (ל''ת)

      יוסי, 07/07/09 12:48

      • שים לב לכתיב שלך- אתה כותב בשגיאות!!!! (ל''ת)

        הדודה קלרה, 07/07/09 13:30

        • גם את-"מפאת" ולא "מפעת", אז לא להתפס בטעויות שקורות. (ל''ת)

          panacea , 07/07/09 16:00

          • כדאי שתעבור תילוע לפני שאתה מתכתב פה, ליתר בטחון. (ל''ת)

            הדודה קלרה, 07/07/09 16:06

            • כמו יתר תגובותייך: מלאה שנינות וטיעונים הגיוניים! הדודה של אחמד. (ל''ת)

              panacea , 07/07/09 17:00

      • מי זה הרב בכלל שיגיד מה לעשות ומה לא ? (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:35

  • 53.

    יהדות המערות שוב הוציאה פסק הלכה פרמיטיבי. (ל''ת)

    בושה למדינת ישראל, 07/07/09 12:10

    • יהדות המערות שמרה עלנו 2000 שנה בגלות (ל''ת)

      יוסי, 07/07/09 12:48

      • חוץ מכמה הפסקות בייחוד באיזור.1940 , חלטורה בקיצור (ל''ת)

        שייקה, 07/07/09 15:51

        • שמרה שמרה,אבל יש גבול לחטאים.. חתונה עם גויה קוטעת את המשך הדור ! (ל''ת)

          מעניין , 09/07/09 03:29

      • נכון- שמרה עלינו במערות. (ל''ת)

        רעמסס, 07/07/09 18:55

  • 52.

    חברי הכנסת מהימין לא מגיבים כי הימין נותן את המדינה לחרדים

    הצביעו שמאל אם אתם לא רוצים מדינת הלכה, 07/07/09 12:04

    רוב ההקלות (מתקופת בגין) רוב ההקצבות של ממשלות הימין

    • השמאל זה אלו שרצחו יהודים מהסזון והאלטלנה ועד אוסלו וז'נבה? (ל''ת)

      יוני דוד , 07/07/09 12:49

      • לך וקרא קצת היסטוריה לפני שאתה פולט רצף שטויות שכזה

        tommf , 07/07/09 18:37

        רגע...אבל אסור לך לקרוא דברי בלה .....אה שטויות לא צריך לדעת ממש את העובדות ואת ההיסטוריה בשביל לצטט שטויות.....לא נורא. אלוהים יסלח לך....

        • זה לא רבין שהודה בסיפרו כי רצח יהודים ?-אהה בעצם הוא גם נרצח ע"י-יהודי (ל''ת)

          מעניין , 09/07/09 03:31

    • עם ישראל חי

      ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ, 07/07/09 13:53

      מה שאתה אומר כאן מעניין ושווה בדיקה של כל עם ישראל כלפי מה שכתבת והצעת, וכן בדיקה של כל היהודים למטרות האמיתיות של השמאל. אתה טוען שהשמאל מעוניין להעביר את עם ישראל מדתו יהדותו ותורתו.מי אתם???

  • 51.

    לך אתה לכלא , שונא ישראל שכמוך . נמאס מדברי הרשע שלך. (ל''ת)

    חייל דתי שלא סובל רבנים רשעים, 07/07/09 12:02

  • 50.

    על פי דברי הרב

    אברהם אבינו, 07/07/09 12:00

    המקיימים את מצוותו הם ההומוסקסואלים שאינם מתפתים לנשים
    כנראה שאלו הם היהודים הכשרים באמת.

    • או גברים חזקים בעלי עמוד שדרה, בניגוד אליך (ל''ת)

      שרית, 07/07/09 12:27

    • "מיהו גיבור-הכובש את יצרו"

      panacea , 07/07/09 16:01

      זו תפיסתם, וזכותם לחשוב כך.

  • 49.

    המכשיל הסדרתי מכה שוב

    ע. מיכאלי, 07/07/09 11:57

    לכל התמימים ופתאים כדאי לזכור את ''נבואתו'' שקראה למפוני גוש קטיף ''היו לא תהיה...'' ובכך גרם למאות משפחות להמנע מלהתארגן ולמצוא מוצא סביר לשיקום. אחרי ההנתקות שאכן התרחשה בניגוד לנבואה המטופשת הרב ירד למחתרת ולא שמענו ממנו... והיום שוב -הוא מטיף בענייני שירה וכלא !! בושה שהאיש חי מהמיסים שלנו !!!

    • לא נבואה ולא בטיח-זה היה איחול,מעיין נסיון לשנות את רוע הגזרה. (ל''ת)

      מעניין , 09/07/09 03:35

  • 48.

    למה אני צריך לעבוד ולממן את המנוול הזה + אנשי לשכתו הפרזיטים ? (ל''ת)

    עוז יעוז, 07/07/09 11:52

    • אולי כי הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות על ידי נציגים שאתה בחרת?!

      יוני דוד , 07/07/09 12:10

      אתה פאשיסט חשוך וגזען.

      • יוני דוד ,הינך שופר למחנה הדתי פאשיסטי, לאומני(בגרמנית נאציונאליסט) (ל''ת)

        ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 07/07/09 16:16

        • דווקא לי נראה שאתם שונאים דתיים בדיוק כמו שהנאצים שנאו יהודים.

          הבית היהודי , 07/07/09 16:42

          והתעמולה שאתם מנהלים נגד החרדים/דתיים/ימניים היא תעמולת גבלס. מורים שפלים יש לכם.

          • כן ואתה ממש מלאך טהור. מתי בפעם האחרונה אירחת בשבת יהודי מהרחוב ? (ל''ת)

            tommf , 07/07/09 18:39

      • מה הקשר בינכם לבין דמוקרטיה ?

        tommf , 07/07/09 18:39

        מתי בפעם האחרונה היו אילו בחירות בעולם החרדי ?

        • רב ראשי נבחר בבחירות דמוקרטיות ע"י ראשי ערים חילונים וועדה הממשלה ממנה (ל''ת)

          יוני דוד , 08/07/09 15:37

  • 47.

    מאיפה יש לאליהו כל כך הרבה כסף לשלם לטוקבקיסטים שלו ? (ל''ת)

    יהודי שעובד ומשרת בצבא, 07/07/09 11:48

  • 46.

    תגיד לי, כאשר עזרא הסופר קרא בתורה בכיכר, הוא אסף גם נשים וגברים, מה

    רועי, 07/07/09 11:46

    היתה גובה המחיצה שם? אני לא מצליח למצוא...

    • כבוד הרב מחפש - ישוב אליך עם תשובה. (ל''ת)

      האזרח קיין , 07/07/09 12:15

    • תבדוק במסכת סוכה

      moti88 , 07/07/09 14:03

      שם מתואר מעמד שמחת בית השואבה.
      בתחילה היו החוגגים צנועים, אח"כ התחילו לנהוג בקלות ראש ולכן התקינו במקדש עזרת נשים מוגבהת.
      אחר המקורות לכך שיש להפריד נשים מגברים הוא בנביא זכריה

  • 45.

    סוף סוף עמדה יהודית גאה ואמיתית ולא מתחסדת ומתיפיפת (ל''ת)

    נתנאל, 07/07/09 11:42

  • 44.

    האם כבוד הרב לא שמע על התיקון הכללי ? זה נוצר לאנשים כמותו (ל''ת)

    ציוני דתי, 07/07/09 11:39

    • אהבתי ..... שנון ומדויק ...... (ל''ת)

      ר' נחמן, 07/07/09 12:11

  • 43.

    מדוע כל האנשים הפרימיטיביים נקראים "רב" (ל''ת)

    דגידפ , 07/07/09 11:27

  • 42.

    איראן עם חומייני זה כאן

    אחד העם, 07/07/09 11:25

    מדינה עם היי טק מהמתקדמים בעולם , עם יצוא תעשייתי צבאי מהטובים בעולם שמעצמות, רוכשות אותו , מחזיקה בתוכה ,אנשי מערות וחשכת ימי הביניים מחשבתית . שחייל צעיר צריך ללכת לכלא ולא לשמוע קול אישה . זה כל כך מתאים למועצת השאריעה באירן.

    • באירן האייטולות לא שומרים שבת כמו החילונים בדיוק. עוד השוואות בלי קשר?

      יוני דוד , 07/07/09 12:17

      והם גם אוכלים לא כשר האייתולות...
      והם גם מציירים בקירקטורות יהודים כחרדי עם אף ארוך...

      • אתה קונה את השטויות האלה ? (ל''ת)

        קייקה, 07/07/09 15:52

      • רגע...למה אתה צוחק על האף הארוך שלי ? (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:40

    • תענה בכנות: אם היו מכריחים את החיילים הדתיים לאכול חזיר,

      panacea , 07/07/09 16:05

      גם לזה היו צריכים להסכים? מה מבצעי בשמיעת שירת אישה בפקודה? הרי זה נוגד את אמונתם, והם מוכנים אפילו ללכת לכלא בשביל זה.
      אז לשם מה הכפיה החילונית המיותרת? סתם בשביל לפגע בהם מרוב שאתה שונא אותם?

      • כן (ל''ת)

        אחד העם, 08/07/09 04:37

  • 41.

    ואללה. עוד קנאי דתי בשמלה מסתובב ללא מחסום פה. (ל''ת)

    אפשר לייצא מפה תרכיז קנאים לאיראן., 07/07/09 11:21

  • 40.

    מי שומע לאידיוט הזה ? כמה עמי ארצות פרימיטיבים ? (ל''ת)

    בבה יגה, 07/07/09 11:20

    • תתפלאי , עמי הארצות הפרימיטיבים השתלטו עלינו , כולל אליהו האשמאי (ל''ת)

      סוציולוג, 07/07/09 11:44

  • 39.

    הרב הזה ממש מתגרה מכל דבר איזה טיפוס פשוט? סוטה מן התורה

    משה גודפאקר , 07/07/09 11:20

    מה הוא מעיד שצאן מרעיתו חסר שליטה ואיפוק
    אז הוא אוסר עליהם לשמוע נשים

    • בדיוק להפך-כיוון שיש שליטה ואיפוק,הם מסוגלים לצאת.

      מעניין , 09/07/09 03:43

      אסור=אסיר ועבד של הייצר הרע,הפועל כמו רובוט באופן אוטומאטי לגירויים השונים.

      מותר=משוחרר מן הייצר,אדון על גופו,ופועל לפי השכל המנהיג המושל בגוף.

  • 38.

    הרבנים מוכיחים שדת זה דבר פרימיטיבי!

    נוסטרדמוס בדימוס, 07/07/09 11:19

    אני לעולם לא אצליח להבין את המנהגים הפרימיטיבים של הדתיים הלאומנים והחרדים. הם חיים בתקופת האבן, הם בורים, יש להם מנהגים ברברים, והם מנסים לכפות את הדת שלהם על כולם. במה הם שונים מאותם מוסלמים-פונדמנטליסטים-רדיקלים ופנאטים, שכופים את הדת שלהם על מי שלא מאמין?
    במה הם שונים מאותם דתיים-קיצונים-איסלאמיסטים, שרוצחים כל מי שלא מתלבש/ת צנוע, גוזלים את החירות למי שלא חושב כמוהם, ורוצחים בשם הדת? כנראה שהם עברו שטיפות מוח רציניות כשהם היו ילדים. אחרת אני לא אצליח להבין את האמונה העיוורת במישהו שאין הוכחה שהוא קיים (אם אלוהים קיים, למה הוא לא עושה סימן?), ובנוסף לזה -הם חיים לפי תכתיבים של רבנים ואנשי דת הזויים, שמחזיקים באידיאולוגיה מעוותת שמזכירה טאליבן יהודי.
    ומבלי להכליל, הדתיים הקיצוניים מדכאים נשים וגוזלים להן את חופש הבחירה, הם גזענים כלפי כל מי שלא מאמין באלוקים שלהם, והחינוך בבתי הספר החרדים מזכיר את החינוך של תקופת האבן (כולל מכות חינוכיות).
    אני תמיד טוען, זה רק עניין של זמן עד שהחרדים יהפכו אותנו למדינת הלכה יהודית. כשזה יקרה, כל תל אביבית שלא תכסה עצמה מכף רגל ועד ראש -עלולה למצוא את עצמה ב''כלא משמרות הצניעות היהודיות''.
    איראן זה כאן!

    • אם היינו רואים את אלוהים - לא היו יותר גניבות.

      דני, 07/07/09 12:55

      אלוהים מסתיר את עצמו כדי שנוכל לעמוד בנסיונות. אחרת כולם היו צדיקים וישרים כמו פלס.
      עכשיו כשאין אפשרות להוכיח את קיומו או לשלול את קיומו, יש לכל אדם את הבחירה החופשית האמיתית לנהוג על פי מצפונו ושכלו.
      על פי רוע ליבו או טוב ליבו.
      ועל הכל משלמים במוקדם או במאוחר.

    • אתה בור ועם הארץ ברמות מגעילות

      sahar_m10 , 07/07/09 13:01

      למה כל החילונים חושבים שהם מבינים משהו בדת.
      לעולם לא למדת לעולם לא השכלת וחקרת אז למה לעזאזל אתה חושב שיש לך זכות בכלל לדבר בגנות הדת שבזכותה ורק בזכותה אתה גר בארץ הזו ומגדל כאן את ילדך, אם לא זו ועדיין היו מחסלים , משמידים, עושקים ומגרשים אותך ואותנו בגלות הנוראה.

      ואם כל מה שעברנו , עם כל הגירושים, הפוגרומים, האינקוויזיציות,מסעות הצלב, שואת אירופה הנוראה עדיין אתם לא רוצים לקלוט את המסר, לא רוצים להבין לא רוצים ללמוד ולא רוצים לחקור. מה עוד צריך לעשות אבינו שבשמיים שתפנימו: לא ככל בני האדם אתם!!!! אתה יהודים ריבונו של עולם!!! ויהודי זו שליחות!!! זוהי מהות!!!

      אבל אין, "עם קשה עורף הוא" , לא רוצים ללמוד, לא רוצים להבין.

      דבר אחד אני יכול להגיד לך, בקצב הזה, כל עוד משיח לא בא, לא החרדים ישתלטו על המדינה, ממש ממש לא! בקצב הזה ישתלטו לך פה חמאס והפלסטינים והאיראנים והסורים על המדינה ואז נזעק להשם, ואז נתעורר, כמו תמיד כמו בכל שלב בהיסטוריה אנחנו נזכרים מאוחר מדי.

      ועל כך בכה רבן יוחנן בן זכאי ואמר "אשריכם ישראל, בשעה שעושים רצונו של מקום אין כל אומה ולשון שולטת בהם, ובשעה שאין עושים רצונו של מקום, מוסרם הקב"ה ביד אומה שפלה"

      דרך אגב אתה מעלה שם שאלה: "אם אלוקים היה קיים, למה הוא לא עושה סימן?" שאלה שרק משקפת עד כמה לעולם לא ניסית אפילו להבין את משמעות היהדות ועד כמה אינך בקיא בתורה כלל וכלל! אפילו לא ידע בסיסי.

      לכן אני ממליץ לך ולחבריך התל אביביים והחילונים בכל רחבי המדינה והעולם: לפני שאתם מעבירים ביקורת קוטלת לכו ותלמדו, תשכילו, תבינו בכלל על מה מדובר. ואז נראה מה יש לכם לומר.

      • כמה דברים לאויל :

        שייקה, 07/07/09 15:56

        1. אני שם זין עליך ועל היהידות שלך. אני יהודי בדיוק כמוך ואיני זקוק לאישור או פרשנותך לדבר.
        2. בשלב זה , אנו האשכנזים החילוניים נקבע מה יהיה פה ומי ילך ומי יששאר. כפי שהיה עד היןם וזאת עד להודעה חדשה.

        3. לך תתנדנד איפה שהוא ותמסור ליהווה שאני שם עליו זין .

        • יפה שאתה מקלל ככה זה דבר ראשון

          sahar_m10 , 08/07/09 01:59

          מראה עליך ועל הרמה שלך.

          לרמה שלך אני לא ירד

          ואתה יודע מה, עזוב אותי, מה שרשמת במשפט מס' 3 כבר באמת מצמרר רק משקף כמה רחמן הוא האלוקים זה פשוט מדהים

      • לסהר M10 , כפי הנראה שטפו לך את המח בשטויות הדת הללו מים שנולדת , (ל''ת)

        וביערת את ''האופיום להמונים'' מקרבך ,[ קרל מרקס], 07/07/09 16:21

        • לי שטפו את המוח??

          sahar_m10 , 08/07/09 02:00

          לא נראה לי... מה שבטוח שאם תמשיך לצטט את קרל מרקס לא תגיע רחוק

      • אני מליץ לך לקרוא קצת פילוסופיה, קצת הגות ואולי לאכול קצת דבש - אתה אה (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:42

    • דבר האמת היחיד שכתבת ''אני לעולם לא אצליח להבין''..

      מבין דבר, 13/08/09 18:33

      כאשר תצא מהמדמנה בה אתה מבוסס, אולי... אולי

      תצליח להבין משהו.

  • 37.

    חח

    חח, 07/07/09 11:17

    חח

  • 36.

    כשאדיוט חושב את עצמו למתווך בינינו לבין אלוהיו שאינו קיים

    עופר שיפמן, 07/07/09 11:13

    עם חולה אנחנו כשרבניו הם בנו דמותו של זה אליהו.

  • 35.

    גאון עולם!!! רק בריאות לכבוד הרב הצדיק!!!

    יהודי ולא ערב רב, 07/07/09 11:09

    הרב, הוא הרב בה' הידיעה!!!

    רב שמחזיק לעמנו זכויות רבות מפני מיליארדי שונאים, שזכויותיו שומרות עלינו מפני סכנת ''אזי חיים בלעונו''. מי יתן וה' ישלח לו רפואה שלמה: ''אל נא רפא נא לו'',''אל נא רפא נא לו'',''אל נא רפא נא לו''.

    הלוואי וכל העם ילך בדרכו!!!

  • 34.

    המטומטמים האמיתיים הם לא ממוללי הזקנים, אלא אלה הנותנים להם פרסום.

    EXTRA-שמאל , 07/07/09 11:01

    מקומם של הראשונים במוסדות פסיכיאטרים סגורים.

    • צודק 100% וגם אנחנו הטוקבקיסטים שנותנים לזה יד (ל''ת)

      גבי, 07/07/09 11:15

      • לך לעזה לחברים שלך... בתקווה שלא יחזירו אותך!!! (ל''ת)

        יוני דוד , 07/07/09 12:18

    • הם העידית בחברה הישראלית, היחידים שאינם כורעים לעגל הזהב המטיראליסטי

      הייתי שם, 13/08/09 18:35

      כל הכבוד לחרדים

  • 33.

    Etsa laRav ! col pa'am sheba lekha lomar mashehu,stom happe (ל''ת)

    Jaqueline/Arad, 07/07/09 10:58

  • 32.

    רב צריך לומר את ההלכה שכתובה בשולחן ערוך - זה מה שהרב אליהו עושה !

    בני, 07/07/09 10:56

    רב צריך לומר את ההלכה שכתובה בשולחן ערוך - זה מה שהרב אליהו עושה !

    • שטויות- רב יכול לפרש לקולא או לחומרה, והנ''ל מפרש לחומרה. (ל''ת)

      רעמסס, 07/07/09 11:29

      • אני מבין כי שבת אתה שומר.. אז דע כי לערב רב כמוך א ס ו ר לשמור שבת ! (ל''ת)

        מעניין , 09/07/09 03:51

  • 31.

    שנים מנסים לבנות מסגרת מתאימה לחרדים בשורות הצבא

    זיו גלילות, 07/07/09 10:55

    מדברים על שילוב ראוי, על הפרדות במסגרות השונות, על הלכות וכו', ומגיע הרב מרדכי אליהו, שאין ספק שהוא חכם, מלומד, תלמיד גאון, ובטפשות של רגע מקריס הכל.
    אלון - תנודה!

    • ממליץ! (ל''ת)

      צ'יקו, 07/07/09 11:42

    • מי זה אלון???

      דורון, 07/07/09 12:19

      התכוונת לאליהו?

  • 30.

    אשת חייל מי ימצא ורחוק מפנינים ???? בטוח ??

    משה מאוסלו, 07/07/09 10:54

    אני גם כועס וגם מיתבייש
    עוד לא נירגעתי מהמעבר חצייה לנשים בלבד בירושליים...נידמה לי שהאלוהים ברה אותנו בצלמו ודמותו זכר ונקבה עשה אותם..משמע שיש ישות ניקבית גם לאלוהים אז אלוהים עצמו ברה אישה לצד האדם ולא כשיפחתו במטבח.בואו ונכשה את נשותינו ברעלה כבידה עם עיין אחת כמו באיסלאם... הרב חמורדכי הגאון..אני אזכיר לך מאיזה חור יצאת אני אזכיר לך מי הניק וגידל והעניק לך חיים כדי שאחר כך תכיר תודה בביטול מוחלט של פאר יצירת האלוהים..האישה... אלוהים עסוק מאוד במקומות אחרים אתה חייב חייך לאימא שלך זאת שאתה כל כך מיתבייש במין שלה.. ויש לנו את האליל ההוא הרב עובדייה מילובאביץ הגאון הצדיק המראנן וכו וכו זה שהולך על המיים שהוא כל כך גאון שכשהוא פותח פיו אני מחפש להיתחבא מהבושה..אנחנו בכלל עובדי אלילים לגמריי מהיהודי ההוא שתלוי על עץ בכל כנסייה..ההוא מאומאן..ההוא מברסלב..וההוא המשיח ממנהטן..
    נשים נשים תאמינו לי יש ניקבית גם לאלוהים כך בפרוש כתוב..אבל הגברים אומרים שהוא יצר אישה לתיתו לגבר ..המילה לתיתו במקום לצידו אומרת שאתם רכוש ואתם שיפחות לעולם ועד...קומו קומו עורו והוציאו דין רודף הפוך לכל מי שטוען שבושה שאתן בכלל קיימות בעולם..

    תודה תודה

    • למשה האסלי,אלוהים יצר את האשה מאיש ,,,,כי מאיש לקחה,,,,

      לוחות הברית, 07/07/09 11:35

      לכן כינה אותה איש ה'',, לקח עצם אחת מהאדם בכדי שאחר כל היא תוכל לפרק לו את כל העצמות

      • ''לוחות הברית'' , מה אתה מבלבל לנו את החמינדוס? .''Homo sapiens'' מכיר ? (ל''ת)

        צארלס דארוין ,גאלפגוס, 07/07/09 16:29

  • 29.

    ללכת לכלא ולא לשמוע שירת נשים

    כפר סבאי, 07/07/09 10:52

    כאשר מרים ענתה לשירת משה ואף חוללה, משום מה לא כתוב בספר שמות כי משה והעם עצמו עיניהם ו/או סתמו את אזניהם. האמת, הוא ''בסך הכל'' היה משה רבנו ואינו יכול להחשב למקביל לרבני היום (מפני שמעולם לא נסתתרה בינתו!!!).

    כאשר בני ישראל עמדו בהר סיני לקראת שמיעת עשרת הדברות, משום מה התורה ''שכחה'' להדגיש כי נקבעו מקומות נפרדים לגברים ולנשים, אבל אז הם היו ''פרימיטיביים'' ולא ''מפותחים'' כמו רבני היום המתחרים ביניהם בהגזמות ובהחמרות.

    מדוע אין מציינים כי לעומת כל דעה מחמירה , יש כמה וכמה דעות מקלות והכלל הקדום היה - לנהוג על פי הדעות המקלות כי התורה אמורה להיות ''תורת חיים''.

    איכה ירדה הרבנות!!! איפא חכמי ישראל הנאורים מימי קדם???

    • ועל כך אמרו חכמים- אם ראשונים כבני אדם אנו כחמורים, ודי לחכימא ברמיזא. (ל''ת)

      רעמסס, 07/07/09 11:30

    • והוסיפו חכמים- חכמים ככל שמזדקנים חכמה נוספה בהם, טפשים- טפשות נוספה

      רעמסס, 07/07/09 11:32

      בהם, ודי לחכימא...ויפה שעה אחת קודם.....

    • בתורה גם לא כתוב ממה עשויים תפילין או מה צריך להיות בתוכם-

      מעניין , 09/07/09 03:56

      הטיפשות שלך מדהימה !
      איך אתה מביע דעה בנושא שלא למדת מעולם ?-האם ראית (שלא לדבר על למדת) דף גמרא מימיך?
      בעניין זה אין חומרות או קולות,ובכלל מה לך ולנושא שאין לך בו עניין כלל ?

    • כאשר מרים וריעותיה שרו הם השמיעו קולות רמים בתופים כדי שלא

      להכשיל את הגברים באיסור שמיעת קול זמר של אשה, 13/08/09 18:38

      עם הארץ מדאורייתא ומדרבנן.

  • 28.

    הרב אליהו תאום של חמינאי

    דורון, 07/07/09 10:52

    הרב אליהו ודומיו היו יכולים לעשות חיל באירן. דעותיהם אינן שונות מאלו של חמינאי וחבר האיאתולות שלו.
    הגיע הזמן שגם מי שרואים עצמם דתיים מודרניים יתנערו מאנשים כאלה שהמליכו אותם כבכירי הציונות הדתית. אין להם מקום בחברה הישראלית המודרנית המנסה לישם ערכי שיויון בין המינים.

    • דורון - תיפח רוחך ומהר.

      איתן, 07/07/09 11:40

      אתה לא מתבייש להטיח האשמות ולכנות בכינויים את כב' הרב שליט''א.איפה כבוד חכמים? אין לך דרך ארץ בכלל.של נעליך כשאתה מוציא מפיך את שמו של הרב אליהו!!!
      לך ותלמד ספר מסילת ישרים וחובות הלבבות.

      • החילונים מעריצים כל מיני פדופילים ורוצחים כמו ג'קסון, טופז,דן בן אמוץ,

        יוני דוד , 07/07/09 12:20

        ממש גאווה גדולה.

        • ליוני האוויל ! נהפוך הוא ,אני מתעב גם את אלה שהזכרת וגם את החומניסט (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 07/07/09 16:33

        • וכמה מקרי אונס במשפחה יש אצלכם ? כמה רבנים מנצלים מינית ילדים רכים?

          tommf , 07/07/09 18:44

          לך תעשה בדק בית קודם כל יוני ולאחר מכן תאשים......חוצפן ודמגוג זול.

          • גם אם דבריך היו נכונים-לפחות אצל יהודים אמיתיים-זו בושה גדולה !!!

            מעניין , 09/07/09 04:17

            האם אתה מתכחש להערצה הכמעט גורפת של בן אמוץ-אבי התרבות הנאורה ?-
            אונס הילדות הסדרתי,היה נעזר בנשות תרבות בכדי לצוד בנות-14.לאחר שהיה מסיים את מעשיו הנאורים,דאגו חברותיו הנאורות להסביר לילדות הנאנסות עד כמה שפר עליהן גורלן,ומשלחות אותן לדרכן הנאורה..

            אמנם על עובדות אפשר להתווכח,אך לאן נעלמו הגופות של הרוצחים שומרי המצוות ?-האם גם אותן מסתירים ?-ואל תטרח להשיב,הרי אתה יכול לפלוט כל שטות שבעולם-לכם הרי הכל מותר.

          • ולמה שלחתי את ילדי לצופים כדי שיעשו בהם מעשים מגונים במקלחת ?

            אני בוש בתנועות הנוער החילוניות, 13/08/09 18:41

            והמדריכים יתנצלו שזה רק מעשה קונדס לאחר שלא הצליחו להסתיר את התועבה?

      • איתן , אני מחלל את שמו חד וחלק ואת של אלוהיו.

        שייקה, 07/07/09 15:59

        בפרהסיה ובגאווה.
        נראה מה הוא יודע.

        • כשאלוקים יוכיח לך שהוא קיים, זה יהיה מאוחר מדי בשבילך.......

          הבית היהודי , 07/07/09 16:58

          תשאל בסיאנס מה קורא לחוטאים כמוך.......

          • גם בשבילך חבוב. (ל''ת)

            tommf , 07/07/09 18:46

      • כולה בשר ודם - אף אחד לא משך ראשו בשמן ולא הכתירו למלך ישראל הבא. (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:43

  • 27.

    סוףסוף תבינו שאנחנו גאים!!

    התורה היא חיינו, 07/07/09 10:50

    התורה היא מעל הכל, אלפי שנים העם היהודי קיים רק בזכות זה שאנחנו נאמנים לה, אחרת מזמן היינו נמחקים.
    יישר כל לרב אליהו! ה' יברך אותך, אתה לא מפחד מאף אחד חוץ מהיושב בשמיים!

  • 26.

    ההלכה היהודית נשארה ללא תזוזה 200 שנה אחורה.

    bahary5 , 07/07/09 10:39

    ההלכה היא דבר חי,אסור לקבור אותה בחיים.
    בשביל החרדים,וחלק מהדתיים,הכל נעצר לפני 200 שנה
    אם כך שיחיו באורח חיים מלפני 200שנה
    שיסעו עם עגלות,ירכבו על חמורים, יארגו את הבד לגדים.עם נולים,יקצרו חיטה בידים,יטחנו קמח עם ריחיים,שיוותרו על הברזים,וישאבו מים עם דליים מבארות.לא יסעו באוטובוסים,וכו.
    בקיצור יוותרו על כל מנעמי החיים המודרנים ויחיו כמו בימי הביינים..
    אבל אל הםם רוצים לקבוע לנואיך לחיות.לא יזיק להם לפתוח קצת את הראש.מה שהפך למודה היום בקרב הרבנים. כל מי שמחמיר, קדוש.ככה אתם מפלגים את העם!!אבל הרי לכם לא איכפת,
    כולם עובדים בשבילכם, ואתם הצודקים..אני בטוח שפעם הציבור שלכם יתפכח.ויביו שאנו חחים במאה העשרים ואחת...

    • אם אתה שלם עם חייך,, למהאתה מתעצבן? (ל''ת)

      שרון, 07/07/09 10:48

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      אלי, 07/07/09 10:48

      • ...כל שתיקה בתרי (ל''ת)

        ..., 07/07/09 13:52

    • העם היהודי קיים 3300 שנה בזכות ההלכה הזאת (ל''ת)

      הבנת? גוי חילוני?!, 07/07/09 10:54

      • כוונתך התרבות היהודית

        צוחק מי שבוכה אחרון, 07/07/09 11:19

        כי אין עם יהודי ואין גזע יהודי
        יש תרבות יהודית גדולה ומכובדת
        שאת עיקר התפתחותה עשתה עם פריצת תנועת ההשכלה.

      • חשבתי שהעולם נברא קצת לפני זה....נו מילא... (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:47

    • מן הראוי שתסתיר את הבורות החילונית המשוועת שלךבחדרי חדרים (ל''ת)

      למד תורה 50 שנה ואחר כך תביע דעה, 07/07/09 10:55

      • אילו יהיו 50 שנה של ביטול זמן על לימוד קללות בארמית ובדיות (ל''ת)

        כלבא שבוע, 07/07/09 16:36

    • מי שהחליט לפלג את העם הם החילונים, עד לפני 200 שנה כולם היו חרדים! (ל''ת)

      עוד צבוע שמיילל, 07/07/09 10:56

      • משום שכולם היו חרדים לדת שונה,שאינה דת משה וישראל,לכן הייתה שואה

        משה, 07/07/09 12:00

        הזוהר,התלמוד,המשנה,ההלכה,שולחן ערוך,השווה לכולם:הם אינם תורת משה וישראל שניתנה לעם ישראל במעמד הר סיני.
        הם כולם שינוי על דרך הוספה וסטיה ימין ושמאל.

        למה 12.000 זוגות מתו בזמן בר יוחאי?! למה חדלו למות כשבר יוחאי מת?!.

        משה נתן את התורה כולה.מושלמת.כתובה וחתומה בכתב ידו ומונחת לצד לוחות הברית בארון הקודש. בה נאמר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים: לא תוסיף עליה ולא תגרע ממנה.לא תסטה ימין או שמאל.-מלא אותה כלשונה במלואה ותבורך.אם לא תקולל-עיקרה במילויה ככתבה וכלשונה ללא שינוי הוספה או הפחתה של אות אחת.

        • האם כבודו יואיל בטובו להסביר כיצד ניתן לשמור את מצוות התורה ללא

          מעניין , 09/07/09 04:25

          התורה שבעל פה ?-הטיפשות שלך זועקת בנוסף לבורותך !
          אם היית מבין תורה מה היא היית יודע כי אין מציאות של הבנת התורה ללא תורה שבעל פה-שתיהן ניתנו למשה בסיני,ויש דרכים רבות להוכיח זאת.

    • הרבנים האלה הם אנשים פרימיטיביים, שמקומם באירן (ל''ת)

      דגידפ , 07/07/09 11:29

  • 25.

    הלוואי ויבוא יום ולא יהיה יותר

    נועם, 07/07/09 10:34

    שובניזם\\סקסיזם
    גזענות
    הומופוביה
    טרנסופוביה
    הפלייה על רגע גיל
    הפליית נכים

    או כל הפלייה אחרת!

  • 24.

    תנחשו כמה אנשים מועסקים במשרה מלאה בלשכה של המזיק הזה ...... (ל''ת)

    אחד שיודע, 07/07/09 10:33

    • מזיק? למה הוא רצח אנשים באלטלנה כמו רבין? עשה את אוסלו כמו פרס? (ל''ת)

      יוני דוד , 07/07/09 12:22

      • כמה שטויות אהבל אחד יכול לכתוב במשפט. יוני אתה אהבל עם דיפלומה (ל''ת)

        tommf , 07/07/09 18:48

  • 23.

    הולכים ומקצינים. הוירוס הדתי. (ל''ת)

    מרזוט , 07/07/09 10:31

    • ההלכה היא אותה הלכה במשך אלפי שנה, מי שהדרדר הם החילונים שהחליטו (ל''ת)

      להיפרד מעם ישראל, 07/07/09 10:56

      • וזאת בדיוק הבעייה שלה

        י, 07/07/09 11:38

        מה שהיה חכם לפני אלפי שנים הוא היום שטויות. כדור הארץ כבר לא שטוח.

        • פאק עד כמה אתה בור זה מפחיד

          sahar_m10 , 07/07/09 13:51

          מי שהיה חכם לפני אלפי שנים היום הוא שטויות ??? כן נכון לגבי אריסטו וחבריו...

          רבי שמעון בר יוחאי כותב בזוהר לפני 2000 שנה (כן, 2000!!!) שכל העולם הוא כדור שנע בחלל שמסתובב סביב השמש וסביב צירו ושהירח נע סביבו. הוא כתב שיש אנשים על כל הכדור (אפילו מתחתיו ) הוא כתב שאנחנו הכדור השלישי מהשמש במערכת השמש. הוא כתב שלחלק אחד של הכדור לילה, לחלק השני - יום, ולהיפך!!!
          אז לפני כמה זמן גילה קולומבוס שהעולם עגול??? 500 שנה???

          אם לא היית מזלזל בדת שלך ובאבותיך היה יכול להיות יותר טוב, וזה נכון לגבי כל אדם.

          תאמין לי חביבי, אין חדש תחת השמש, התורה ניתנה מהשמיים וניתנה לנו. אם קצת תחכים ותשכיל ותחפש את האמת ע"י חקירה אמיתית וכנה אתה תמצא את התשובות.

          • אגב נתוני היסטוריה-כבר אריסטו וחבריו גילו שהעולם עגול

            tommf , 07/07/09 18:51

            ארכימדס אף חישב את היקף כדור הארץ די במדויק מלפני 2500 שנה. כל מה שרבי שמעון כתב בזוהר היה כבר ידוע 500 שנה. הוא רק שיכתב את מה שיוון העתיקה גילתה.

            • חחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

              sahar_m10 , 08/07/09 02:01

            • יש הבדל בין תאוריה של מיעוט שלא נחשבה בזמנם,לטענה של תורה משמים.

              מעניין , 09/07/09 05:58

              שים לב כי ישנן בקטע זה מן הזהר עובדות נוספות (כמו סיבוב כדה"א שגורם ליום וללילה וכו"),ורק אז תביע דעה מי צדק ומי הימר..
              כמו כן-זמן כתיבת הדברים לא מעיד על זמן ידיעתם,שכן הדברים היו ידועים מאז מתן תורה.

              והנה בזוהר הקדוש (ויקרא דף י, א) אשר נכתב לפני כאלפיים שנה נכתבו הדברים הבאים, כאשר הזוהר אומר שהדברים מצוטטים מספר אשר נכתב עוד קודם לכן(!) על ידי רב המנונא סבא:

              "כל ישובא מתגלגלא בעיגולא ככדור (כל הישוב - כלומר, העולם והאנושות שעליו - מתגלגל בעיגול ככדור) אלין לתתא ואלין לעילא (אלה - כלומר, חלקם - מתגוררים למטה, בתחתית הכדור, ואלה למעלה) וכל אינון בריין משניין בחזווייהו משנויא דאוירא, כפום כל אתר ואתר, וקיימין בקיומייהו כשאר בני נשא. (וכל אלה הבריות - המתגוררים בחלקים השונים של הכדור - שונים בחזותם - בצבעם, בקלסתר פניהם, וכדו', - מחמת שינוי מזג האויר, כפי מזג האויר של כל מקום ומקום. אולם עומדים הם כשאר בני אדם). ועל דא אית אתר בישובא (ועל כן יש מקום בעולם) כד נהיר לאלין, חשיך לאלין. לאלין יממא, ולאלין לליא.

              (כאשר אור לאֵלֶּה, חושך לאלה. לאלה יום, ולאלה לילה) ואית אתר דכוליה יממא, ולא אישתכח ביה ליליא בר בשעתא חדא זעירא. (ויש מקום בעולם שמואר תמיד ולא יימצא בו לילה אלא זמן מועט) וכו'. דהכי כתיב (שכך כתוב) אודך על כי נוראות נפליתי נפלאים מעשיך! (תהילים קלט) ורזא דא איתמסר למאריהון דחכמתא (וסוד זה נמסר לבעלי החכמה - חכמת התורה.

              כמו כן נכתב בזוהר על מספר היבשות בעולם,שהתהוו מיבשת אחת שהתפצלה=נדידת היבשות לפי המדע המודרני.
              "תנא, ארץ אחת ממש הוציאו המים, וממנה נתהוו שבע ארצות". (זו"ח יב',א).

    • ההלכה היא זו ששמרה עלינו 3300 שנה, לא כובע הטמבל החילוני (ל''ת)

      לא למדו אותך היסטוריה ילדון?, 07/07/09 10:57

      • שמרה מי מה בדיוק ? מתא גזים משרפות רצח ילדים חפים מפשע (ל''ת)

        fz, 07/07/09 12:17

        • זב בגלל שעזבו את התורה והחלו להתחתן עם גויות.. (ל''ת)

          מעניין , 09/07/09 04:30

  • 22.

    בסך הכל ישיש חולה עם נזק מוחי לאחר אשפוזים ממושכים (ל''ת)

    היה כן תהיה, 07/07/09 10:30

  • 21.

    לאסור את האיש על הסתה להפר פקודות צה''ל!!!

    ע., 07/07/09 10:29

    ובנוסף - מה יש לאנשים האנכרוניסטיים האלה שכל כך מפחדים מקולה של אישה? איך הנשים הדתיות חיות בשלום עם האיסורים האלה המשפילים שהופכים את שערן, את גופן, את קולן לנורא כל כך שגברים שחוששים מיצריהם-הם ותו לא, כותבים פסקי הלכה אטומים ופרימיטיביים כל כך.
    הם קוראים לחיילים להתמרד כנגד פקודות הצבא - ואני קוראת לנשים להתמרד כנגד 'פקודות' ההייאטולות שלנו. לצאת לחופשי כי בכל דת, גם בדת היהודית, הראשונות להיות מושפלות וקצוצות כנפיים הן נשים.

  • 20.

    They are getting more insane by the day

    Avy, 07/07/09 10:26

    It is clear that the Haredi Rabbinical hunta is out of control, believing they can turn Israel to a very primitive form of Iran. This weakness of the major religious groups to stop the Ultra Orthodocs is going to lead to a major split and mess

  • 19.

    חרם קטן על הרבנים לא ללחוץ את ידם מפני הדבקות בכסילות

    דש, 07/07/09 10:25

    אחרי שהיתי עד למראה מביש שאיש דתי סירב ללחוץ את ידה של בת זוגתי גמרה בי ההחלטה שלא אלחץ את ידו של איש דתי יותר ,מפני שהטקסים והאיסורים עלו על המצווה
    '' לא תלבין פני חברך ברבים '' הציבור הזה הפך את היהדות למשהוא מאוס ומגעיל ,וכמו אצל אחינו המוסלמים שלקחו את המוסר הדתי כבן ארובה כך גם ביהדות ,וגררו אותו במדמנה,התנהגותם של מנהיגי היהודים ממוצא ערבי המעיסה אצמם על תושבי ישראל

    • מי שילחץ את ידך ידבק בכסילות וטפשות. כמה טעויות כתיב בהודעה אחת?! אה?

      הבית היהודי , 07/07/09 16:48

      "בן ארובה" ? מה זה? זה כנראה אתה שהלכת לגנוב וניסית להשתחל דרך ארובה לבית ונפלת על הראש ושכחת לצאת ?!
      "המעיסה"? מה זה?! זאת העיסה המסריחה שממנה יצרו אותך הורייך?!

      • זהירות-יש לך עסק עם דש=אותיות שד. (ל''ת)

        מעניין , 09/07/09 04:32

  • 18.

    הוא סתם טמבל.... (ל''ת)

    שס, 07/07/09 10:25

  • 17.

    כרטיס אחד לאירן לחובש הסיר....

    עופר, 07/07/09 10:20

    וכל דקה על אדמת ישראל, מיותרת

  • 16.

    אין גבול לפרימיטיביות,התעסקות בשטויות במיץ,אשה שרה מעורר יצר? תתמודדו! (ל''ת)

    זה לא מה שאלוהים התכוון, 07/07/09 10:20

    • אני לא מבינה מה הקטע

      גבי, 07/07/09 11:14

      כשגברים שרים הם לא מעוררים את היצר אצל נשים?! למה רק נשים מעוררות יצר? זה תמיד מצחיק אותי כאילו צריך להיזהר מנשים פתייניות כי אוי ואבוי היצר!! מה עם גברים מפתים? זה לא קיים בהלכה?

      • א. יש הבדל. ב. הרהור של גבר באישה שאינה שלו-יוצרת מציאות רוחנית

        מעניין , 09/07/09 04:39

        שלילית מאוד.אין הדבר כך במקרה של הרהור אישה.
        אלו דברים רוחניים שלאדם שאינו מכיר ומבין את התורה קשה להבין,אך מי שילמד (וזה עניין של שנים רבות) בסופו של דבר מבין ולא רק מאמין.

  • 15.

    מצויין

    צוחק מי שבוכה אחרון, 07/07/09 10:18

    שכל המתחזים ליהודים חובשי הכיפות הללו ישבו בכלא ואי לכך לא יתאפשר להם להתקבל לקורס קצינים וכך תמנע התגנבות היחידים של הימין הקיצוני פשיסטי המסוכן לצמרת צה''ל.

    בכלל רצוי לשהרמטכ''ל יתן הוראה לא לאפשר לחובשי כיפות להתקבל ליחידות מובחרות ולקורסים גבוהים כל עוד הם לא חותמים שהם נאמנים למדינה לחוקיה ולצה''ל יותר מלרבנים.

    • צה''ל שלך לא פותר את בעיית הריקבון המוסרי והפיכת הציונות ללא רלוונטית (ל''ת)

      מה יש לחילונים לחפש בארץ הקדושה בעולם?, 07/07/09 11:00

      • הציונות אכן לא רלוונטית

        צוחק מי שבוכה אחרון, 07/07/09 11:23

        גם במדינת כל אזרחיה צבא מעצם היותו צבא צריך להיות בטוח שיחידות העלית על גווניהן יבנו מאנשים הנשמעים לחוקי המדינה יותר מלחוקי הרבנים. אנשים שחוקה חשובה להם יותר מהלכה.

      • אתה כזה טמבל - מי שומר עליכם יום ולילה ?ללא החילונים וצהל

        tommf , 07/07/09 18:53

        לא הייתם חיים פה ולו לרגע. לולא משלמי המיסים החילוניים לא הייתם חיים בכלל כי לא היה לכם כסף(מה שאתם כה אוהבים) לחיות.תתבייש לך שככה אתה מזלזל ויורק לבאר ממנה אתה שוטה כל-כך בצימאון.

    • באיזו זכות שדדת מהערבים את אדמתם? מה אתה מעז לנפנף בתנ''ך? (ל''ת)

      צבועים מעוררי בחילה, יאללה עופו לברלין!, 07/07/09 11:02

      • באיזה זכות אתה מנופף בתנ''ך? (ל''ת)

        י, 07/07/09 11:36

        • בזכות שהוא שומר את מצוות התנ''כ, ואתה?? (ל''ת)

          אליהו התשבי, 07/07/09 18:28

  • 14.

    להוציא כל דת מיחוץ לחוק ולהפרידה מהמדינה

    מוטי, 07/07/09 10:13

    אותו רב מטומטם כניראה בקרוב יאסף לאבותיו וכל גדולי האומה יזדנבו אחריו בהלוויה רבת משתתפים, איך לא?

    • הרב העמיד אלפי תלמידים, מה יצא מהמנהיגים המטומטמים שלכם? מה ישאר מהם? (ל''ת)

      החילוני ריק ממשמעות, 07/07/09 11:03

    • סייג לחכמה שתיקה.. (ל''ת)

      אסתי, 07/07/09 11:09

  • 13.

    שוב פעם רב עלוב שילדיו לא משרתים מביאה את דעתו העילגת. (ל''ת)

    צבי, 07/07/09 10:12

  • 12.

    למה כשגברים לובשים שימלה הם מתחילים לדבר שטויות

    גיל אזולאי, 07/07/09 10:11

    ראה גם את הליצן השני, עובדיה, הפולט שפכים מפיו ומחלל שם שמים

    • למה גוי חילוני החליט לשדוד מהערבים את אדמותיהם? (ל''ת)

      למה הגוי החילוני לא נמצא בברלין?, 07/07/09 11:04

    • כי הם בארון (ל''ת)

      צוחק מי שבוכה אחרון, 07/07/09 11:31

  • 11.

    ההלכה שבדיעבד מותר - כנס

    יוסי, 07/07/09 09:59

    בבלי עבודה זרה דף כ עמוד א
    מעשה ברשב''ג שהיה על גבי מעלה בהר הבית, וראה עובדת כוכבים אחת נאה ביותר, אמר: (תהלים קד) מה רבו מעשיך ה'!
    ירושלמי עבודה זרה פרק א
    מעשה ברבן גמליאל שהיה מטייל בהר הבית וראה אשה אחת גויה ובירך עליה וכי דרכו של רבן גמליאל להביט בנשים אלא דרך עקמומית היתה כגון אהין פסוורוס שהביט בה שלא בטובתו ובירך עליה

    • ואתה מניח

      חיים, 08/07/09 04:24

      שהרב אליהו לא למד אף פעם מסכת עבודה זרה.

      אולי אתה לא מכיר את התנאים מתי זה מותר?

    • גם לתת לך סטירה בכדי שתתעורר מותר בדיעבד ?-כמה טיפשות ! (ל''ת)

      מעניין , 09/07/09 04:47

  • 10.

    זהו! סופית - הדתיים הלאומיים מתפלגים (ל''ת)

    תני, 07/07/09 09:30

  • 9.

    על זה מסרבים פקודה? מעניין, כי בעניין פעוט אחר פסק הרב שאסור לסרב

    דובי הכתום, 07/07/09 09:24

    לגבי פקודה להשאר באולם כשנשים שרות - יש לסרב פקודה.
    לגבי פקודה לגרש יהודים מביתם - אסור לסרב פקודה.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/944/641.html

    יופי של פרופרציות.

    באמת שאני לא מבין.

    (אגב, מעניין שבאותה כתבה, מזכיר הרב אומר שהרב בכלל לא פסק בנושא סירוב פקודה, כי אין מה להתעסק עם זה, כי ממילא לא יהיה פינוי... ואחר כך הם מכרו לנו את הלוקש ש''היו לא תהיה'' זה היה תפילה ולא קביעה).

  • 8.

    אין אפשרות שהמדינה תיבנה מוסד סגור לכל ה"רבנים"?? (ל''ת)

    avyb , 07/07/09 08:36

    • הוא נקרא ''אוהלה של תורה''... (ל''ת)

      יש כבר אחד כזה, 07/07/09 09:03

      • תודה על העידכון, וסליחה שלא ידעתי...חחחחח (ל''ת)

        avyb , 07/07/09 10:19

  • 7.

    אני מבטיח לבוא לבקר אותו בכלא,ואפילו להביא לו שוקולד מתנה...

    אין בעיה, 07/07/09 08:18

    זה מאד יפה להורות לאחרים ללכת לכלא,בעוד
    הוא יושב בכסאו הנוח.
    איפה כאן הדוגמא האישית?
    מצד שני,אם יש אידיוטים ששומעים לו,זה ממש בעיה שלהם.

  • 6.

    הבעיה היא שהסרוגים אינם נישמעים גם לרבניהם.... (ל''ת)

    בבה יגה, 07/07/09 08:17

    • זו הבעיה?להיפך.זה הפתרון

      מי שומע לו בכלל?, 07/07/09 08:28

      שיקשקש את עצמו לדעת.

      • האומר: מאי אהני לן רבנן? אפיקורוס (ל''ת)

        בבה יגה, 07/07/09 09:33

        • עדיף להיקרא ''אפיקורס'' מאשר להיות חסיד שוטה. (ל''ת)

          ''אפיקורס'' גאה, 07/07/09 10:09

          • במה יש לך להתגאות. בזה שאתה אוסף מולקולות סתמי וחסר משמעות? (ל''ת)

            חילוני=גוש בשר מהלך ללא תכלית וללא משמעות, 07/07/09 11:06

          • אפיקורס זה אחד ששנה ופירש, אתה לא סיימת מסכת אחת בחיים שלך (ל''ת)

            אפיקורס זה לא בור ומטומטם כדוגמת החילוני המצוי, 07/07/09 11:06

  • 5.

    הרב אליהו אינו בכיר רבני הציונות הדתית. הוא חרדי. (ל''ת)

    יוני, 07/07/09 08:16

  • 4.

    הרב לא מחדש דבר אלא אומר בתקשורת את מה שלא רוצים שאחרים ישמעו (ל''ת)

    א.תל-אביב, 07/07/09 08:02

  • 3.

    הוא שכח להוסיף ''היו לא תהיה''... (ל''ת)

    התחרפן לגמרי, 07/07/09 07:54

  • 2.

    אפילו החרדים יותר שפויים (ל''ת)

    ירושלמי, 07/07/09 07:49

    • יהודי החי לפי ההלכה הוא השפוי, הגויים מעולם לא היו שפויים (ל''ת)

      מה נשאר מהם ומה נשאר מאיתנו..., 07/07/09 11:07

      • מהם נשאר מלוא העולם

        י, 07/07/09 11:30

        ומאיתנו אוד מוצל וגם הוא בסכנה

  • 1.

    כל הכבוד לרב! (ל''ת)

    שמואל, 07/07/09 07:49

    • על מה?על חילול ה' שהוא גורם? (ל''ת)

      בשביל כבוד צריך לעבוד, 07/07/09 08:29

      • כבוד הרב מקיים את כבוד ה' ומצוותיו כפי שכתב ה' בתורתו! (ל''ת)

        ליאת, 07/07/09 10:13

        • כנראה שהתואר "רב" הוא תואר של אדם פרימיטיבי (ל''ת)

          דגידפ , 07/07/09 11:32

          • גם דגידפ לא משהו (ל''ת)

            שמואל, 07/07/09 12:23

    • איזה טיפש הרב.... מעדיף ללכת לכלא מאשר לשיעור שלו (ל''ת)

      זה מביך, 07/07/09 10:12