• 46.

    אכזבה מהמטרונית

    פנינה, 25/08/13 19:56

    יום ג' היתי צריכה להגיע לבי"ח אלישע תור בשעה 18.20 .חיכיתי למטרונית בקרית אתא ברחוב רבין,העצמאות משעה 16.20-17.40 שעה ועשרים המטרונית לא הגיעה.אני יודעת שהמטרונית מגיעה ב-15 דקות למרכזית המפרץ,
    מאחר ולא הגיעה ,הלכתי לאגד,נכון שהנסיעה בשלושה אוטובוסים לוקחת הרבה זמן.הגעתי בשעה19.05 .אם כך התחלת עבודת המטרונית רצוי מאוד לחזור לאגד לקווים שהיו לפני המטרונית ולבטל את המטרונית .מי צריך את זה? לחכות שעה ועשרים דקות והמטרונית לא מגיעה.
    אגד הרבה יותר טוב.לפני המטרונית קו 63 עד למרכזית המפרץבשעות אלו היה מגיע כל 15 דקות.יותר טוב.נכון שהמטרונית בנתיים ללא כסף אבל לי יש כרטיס חופשי חודשי אוגוסט חיפה מרחבי.כך שלא בגלל הכסף המתנתי בזמן מורט-עצבים ובכעס למטרונית שלא הגיעה....בבקשה תחזרו לאגד כמו שהיה לפני המטרונית.

    IP: 87.69.242.210דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא יאומן!

    nahu, 06/07/11 18:11

    יש משהו בחיפה שאין בתל-אביב... משהו גורם לדברים לזוז... הכרמלית למשל - פרוייקט שהקדים את זמנו בארץ! ועכשיו המטרונית הזאת.. תל אביב הייתה רק חולמת על כזאת השקעה ודביקות במשימה!

    IP: 77.124.39.20דווח על תגובה זו

  • 44.

    לא היה עדיף להשקיע כסף במטרו בכל העיר?

    מטרו ישראל, 06/07/11 17:39

    חבל שמשקיעים כסף במשהו מיותר שלא פותר אף בעיה. לא פקקים ולא עבודה

    הפתרון היחיד זה מטרו בישראל

    IP: 192.118.10.10דווח על תגובה זו

  • 43.

    במקום קוסמטיקה לתושבים תעיפו את בתי הזיקוק! (ל''ת)

    נאוה, 23/01/10 18:24


    IP: 89.138.96.230דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד לחיפה. בוז לחולדאי!!!

    תל אביבית, 12/07/09 23:25

    חולדאי רק עסוק בלהגיד שזאת לא החלטה שלו. לא המגדלים, לא מערכת התחבורה ולא כלום. הכל זה מלמעלה והנה קם לו בשקט ראש העיר חיפה ועשה את מה שמזמן היה צריך לעשות בתל אביב אם לא היה לנו ראש עיר חובב זיהום אוויר ומכוניות.

    IP: 77.124.182.245דווח על תגובה זו

  • 41.

    שימו לב בתמונה איך תושבים חוצים את המסלול המסוכן הזה, יהיו מאות תאונות (ל''ת)

    מסלול אוטובוס באמצע כבישים סואנים, 08/07/09 07:25


    IP: 79.181.36.205דווח על תגובה זו

  • 40.

    בשעה טובה ובהצלחה. חבל שסבתא לא זכתה היא אהבה דברים כאלה. (ל''ת)

    נפקנית, 07/07/09 18:30


    IP: 195.200.205.133דווח על תגובה זו

  • 39.

    לדעתי צריך מעבורות או רחפות שיפליגו מתל אביב לחיפה דרך הים. (ל''ת)

    חרצית, 07/07/09 18:28


    IP: 195.200.205.133דווח על תגובה זו

  • 38.

    מצד אחד הארנונה בחיפה היא הכי יקרה בארץ

    ענת, חיפה, 07/07/09 18:14

    מצד שני עכשיו מתברר שאת כל המיליונים שפכו על המטרונית הזו, שבסופו של דבר אינה אלא אוטובוס!

    IP: 84.111.49.184דווח על תגובה זו

  • 37.

    הרחובות הישרים של תל אביב

    אילן, 07/07/09 17:17

    תל אביב מאוד מתאימה לסוג תחבורה זה כי היא בנויה דרום-צפון עם כמה רחובות רחבים וישרים : אבן גבירול,כביש חיפה....

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

  • 36.

    הלואי אצלנו (ל''ת)

    הלואי אצלנו, 07/07/09 16:40


    IP: 152.62.109.164דווח על תגובה זו

  • 35.

    great idea (ל''ת)

    jka10824 , 07/07/09 16:39


    IP: 10.241.94.138דווח על תגובה זו

  • 34.

    למה תכניות מתבטלות? לא מובן...

    יואל, תל אביב., 07/07/09 16:19

    כל העולם כולל מדינות פחות מפותחות מאיתנו, ניתן לראות אצלם מערכת תחבורה משוכללת וחדשנית ביותר, תראו את פריז ואירופה כבר מאה שנה שיש רכבות תחתיות (מטרו) ותחבורה מודרנית בעוד שאנו עם כל גאוותינו שאנחנו מהמתקדמים בעולם הפתוח, אנחנו מפגרים יחסית לרוב המדינות בעולם,תבדקו ותראו אם אני צודק או לא? חבל על עומסי התנועה, זיהומי אויר, פקקים, ואי נוחיות משום מה תכנית הרכבת שתוכנן בגוש דן בוטל, חלם זה כאן. למה משרד האוצר וכל שרי הממשלה לדורותיהם לא מפתחים את נושא התחבורה, חבל שהכל אינטרסים, והעדפות תקציבים לדברים הנוגעים בעיקר לפוליטיקה, בירוקרטיה זה כאן...

    IP: 77.125.150.211דווח על תגובה זו

  • 33.

    שלא יבלבלו לכם תמוח

    רני תיפאי, 07/07/09 16:03

    המטרונית עאלק אוטבוס עם פוזה לא יותר מזה,רק לקראת סוף הפרוייקט ניסו להפעיל רכבת חשמלית ואז הבינו שהיא לא יכולה לעלות את העליות לכרמל במקום זה נקבל את האוטובוסים הרגילים פלוס פקקי תנועה שאנחנו נחיפאים לא רגילים אליהם וזה בגלל שהוציאו מאיתנו נתיבי נסיעה בחארטה של המטרונית. כל הכבוד יונה יהב תמשיך להבריח את החיפאים מהעיר שתסיים את הקדנציה תישאר אתה והפנסיונרים בעיר אני בטוח עוזב לתל אביב

    IP: 85.250.74.185דווח על תגובה זו

    • רני, מבחינת תחבורה הייתי מתחלפת איתך

      תל אביבית, 07/07/09 16:29

      רני, תשאל מתכנני תחבורה ותראה בעצמך שזה פתרון תחבורתי מצויין שגם מתאים מאוד לחיפה. רכבת חשמלית עולה המון, ולוקחת המון זמן לתפעל. אנחנו בתל אביב נחכה עוד הרבה שנים לרכבת הקלה שלנו,ונשלם מיסים מטורפים. בשעה שאתם כבר תיסעו מזמן בנוחות, תשלמו פחות ארנונה, ותצטרכו פחות ופחות את המכונית הפרטית. דווקא בעיריית חיפה עשו את זה חכם. אל תתבעס :-)

      IP: 84.108.20.20 דווח על תגובה זו

      • שאינך יודעת על הארנונה בחיפה

        חמור מאד, 07/07/09 16:48

        היא מהיקרות בארץ אם לא הכי יקרה .

        IP: 87.68.50.202 דווח על תגובה זו

      • מסלול האוטובוס הזה עלה מליארד ש''ח ולא פותר אף פקק, רק מייצר עוד (ל''ת)

        אתם לא תושבי חיפה ולכן לא מבינים את השטות, 08/07/09 07:26


        IP: 79.181.36.205 דווח על תגובה זו

    • ביי

      זיו, 07/07/09 16:37

      דיי להיות מעצבן. כל דבר טוב שעושים ישר את זה שמקלל את ראש העיר, ראש הממשלה, שר התחבורה, שרה נתניהו, אודטה, פוטין, הגננת והמיילדת. סע לתל אביב. יש שם אחלה של פתרונות תעבורתיים.

      IP: 84.229.73.46 דווח על תגובה זו

      • תגובת השבוע! (ל''ת)

        מטקו , 27/08/09 20:24


        IP: 84.108.92.243 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ותחשבו על זה שאני גר בסמוך

    אביר, ק. אליעזר, 07/07/09 16:01

    מביתי לת''א 45 דקות וקניתי את ביתי עם נוף משגיע של ים והר במחיר שאז! עלה פחות משני מיליון ש''ח שרצו בת''א.
    במזרקות בלילה יצירת אמנות מהיפים בארץ, צבועה בסגול
    חיפה יפה והיום לבשה חג ומ''אופרת'' באותה רכבת לתיפארת,
    עם פתיחת ''מנהרת הכרמל'' וכביש 6 הסמוך, כל המדינה במרחק שעה נסיעה
    בית שקניתי ב600000 ש''ח היום שווה כפול.

    IP: 89.138.145.49דווח על תגובה זו

  • 31.

    העיר הכי מזוהמת שיש...

    ג'וני שועלי, 07/07/09 16:00

    טוב שהראו תמונה של כביש שהרגע הוקם וצוחצח, כי זו לא התמונה האמיתית, הכל בעיר הזו מסריח ומצחין..

    כבישים עמוסים, פקקים תמידיים, פרויקטי שנמשכים שנים על גבי שנים...

    בקיצור - על הפנים !!!

    וזה לא יפתור כלום... עדיין יש מלא אוטובוסים, מוניות, מכוניות ומשאיות... הכל פקוק

    IP: 93.172.155.169דווח על תגובה זו

    • אם כבר זוהמה בארץ אז מדינת ישראל בכלל מזוהמת (ל''ת)

      ישראלי מיואש מישראל, 07/07/09 16:47


      IP: 89.138.12.218 דווח על תגובה זו

    • טעות, תל אביב-גוש דן המטרופולין הכי מזוהם שיש (ל''ת)

      אין עתיד בישראל, 07/07/09 16:48


      IP: 89.138.12.218 דווח על תגובה זו

      • תל אביב המקום בכי מזוהם

        שחר, 07/10/09 16:54

        חחח זה באמת הצחיק אותי שאמרתם שתל אביב זה המקום הכי מזהום בארץ.
        אני מת לראות אותך בקריות עם כל המפעלים המסריחים האלו.
        אתה תוך 5 שנית עף מפה בגלל זה. וזאת הסיבה הכי גדולה למה עברים לתל אביב לא בגלל פקקים!

        IP: 93.172.28.246 דווח על תגובה זו

  • 30.

    האם גם כבוד השר פולישוק נכח בטקס (ל''ת)

    אחד העם, 07/07/09 15:58


    IP: 194.177.17.150דווח על תגובה זו

  • 29.

    חיפה אני תל אביבי שמקנה בכם אנחנו כבר שנים סובלים מחלמאות (ל''ת)

    דויד מאזור , 07/07/09 15:58


    IP: 85.250.92.118דווח על תגובה זו

    • אין מה לקנא, מדובר בלא יותר ממסלול אוטובוס שהעיר זרקה עליו מליארד ש''ח (ל''ת)

      חיפה תהיה בחובות של עשרות שנים.., 08/07/09 07:27


      IP: 79.181.36.205 דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה אוטובוס. אפילו המחיר זהה לאוטובוס

    חיפאית, 07/07/09 15:53

    אין שום הבדל בין המטרונית לבין אוטובוס רגיל. הכל קשקוש ויחסי ציבור, שקרים של עיריית חיפה.

    IP: 84.111.49.184דווח על תגובה זו

  • 27.

    נהדר!תשתית רק 20% ממחיר רכבת קלה, נסיעה מהירה. שיעתיקו מיד לת''א וי''ם!! (ל''ת)

    דני מחיפה, 07/07/09 15:36


    IP: 213.8.7.205דווח על תגובה זו

    • אבל הקיבולת היא גם 20%... זה אולי מתאים לירושלים אבל לא לגוש דן (ל''ת)

      בת-ימי, 09/07/09 21:18


      IP: 93.173.152.79 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ועיריית ת''א עסוקה בזכויות המהגרים המוסלמים מסודאן ואריתראה

    אזרח, 07/07/09 15:26

    במקום שבעירייה יעבדו כדי שהתחבורה בעיר תהיה נוחה לאזרחים הם עסוקים בהפגנות למען הערבים ולמען המוסלמים שמגיעים מאפריקה זה מה שמעניין אותם

    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

  • 25.

    סחטיין

    חגי, 07/07/09 15:19

    לא כמו בי-ם או תל אביב, חיפה בשק בשקט עושה את העבודה. נראה פרוייקט בכיוון הנכון.

    IP: 85.64.24.116דווח על תגובה זו

  • 24.

    נשמע כמו רכבת הקל(ל)ה בירושלים ...סתם ! תנו פרטים נוספים (ל''ת)

    אפי, 07/07/09 15:16


    IP: 79.180.101.195דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה לגביי כירטוס מהיר וחכם? בלי זה זה לא יעבוד טוב (ל''ת)

    משה, 07/07/09 15:16


    IP: 132.64.184.108דווח על תגובה זו

  • 22.

    הכותרת ''המטרונית עולה על המסלול'' ואז כתוב שהם בכלל לא הגיעו-זאת בדיחה

    אוטובוסים נוסעים על המסלולים כבר הרבה זמן, 07/07/09 15:12

    העיקר עושים טקס כדי שיהיו תמונות בעיתונות ----פשוט מדינת חלם ---זה היה מצחיק אותי אם זה לא היה עצוב

    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 21.

    בזכות המטרונית התנועה יותר צפופה ויש פחות נתיבים (ל''ת)

    בזבוז של מיליונים, 07/07/09 15:07


    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 20.

    בזכות המטרונית התנועה יותר צפופה ויש פחות נתיבים (ל''ת)

    בזבוז של מיליונים, 07/07/09 15:07


    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 19.

    בזכות המטרונית התנועה יותר צפופה ויש פחות נתיבים (ל''ת)

    בזבוז של מיליונים, 07/07/09 15:04


    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 18.

    בזכות המטרונית התנועה יותר צפופה ויש פחות נתיבים (ל''ת)

    בזבוז של מיליונים, 07/07/09 15:04


    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לחיפאים! (ל''ת)

    בלי יחסי ציבור ופרסום נמצאים בקדמת הבמה, 07/07/09 14:49


    IP: 79.178.108.2דווח על תגובה זו

  • 16.

    למספר 2 ''מהנדס התחבורה''

    זה בדיוק הרעיון!, 07/07/09 14:46

    כל הרעיון בתחבורה ציבורית (מערכת להסעת המונים) הוא להציע יתרונות משמעותיים של התחבורה הציבורית על פני רכב פרטי - מחיר, נוחות נסיעה, זמן נסיעה וכ'ו.
    ע''י ביטול נתיבים לרכב פרטי והקצאתם לתחבורה ציבורית פוגעים בנוחיות הנסיעה ברכב הפרטי (ע''י החמרת הפקקים) וכך מעודדים את הציבור להשתמש באמצעי התחבורה החדש. זה בדיוק הרעיון, בבחינת ''מי שלא רוצה לעמוד בפקקים - שישתמש במטרונית''.

    IP: 212.199.69.1דווח על תגובה זו

  • 15.

    There are people

    me, 07/07/09 14:45

    who do things in this world, and there are those who just talk. All we need is that those who talk will just be nice enough to stand on the side and no be in the way.

    IP: 69.120.236.65דווח על תגובה זו

  • 14.

    הרעיון מעניין. הביצוע? כצפוי...

    יוסי, 07/07/09 14:37

    הרעיון נחמד.
    אבל, במדינת חלם אין דבר אחד מושלם:
    האם המדובר בקרוניות מונעות חשמל?
    אם לא, מדובר בפיתרון תחבורתי ארכאי ולא ידידותי לסביבה

    IP: 85.250.206.59דווח על תגובה זו

    • יש משהו שעיריית חיפה יודעת לעשות כמו שצריך?

      אבי, 07/07/09 15:56

      כבר עכשיו ברור שהמטרונית הזו היא סיפור עצוב. סך הכל אוטובוס.

      IP: 84.111.49.184 דווח על תגובה זו

      • אוטובוס היברידי

        דני, 07/07/09 21:51

        יש לדייק.
        ביחד עם עדיפות לאוטובוס ע''י הפרדה פיזית של הנתיבים זו תהיה תחבורה יעילה מאד ואתה תיווכח שאתה טועה.
        אין צורך להשקיע המון כסף וזמן בפרוייקט חשמלי - ראה ירושלים ות''א שהרכבת הקלה שלהן תוקם בעוד המון זמן.
        בזמן זה התחבורה בחיפה תשתפר בהרבה עם פתרון מודרני ופשוט הרבה יותר.
        לידיעתך בקוריטיבה - ממציאת השיטה הזו - האוטובוסים המופעלים שם הם אוטובוסים רגילים לגמרי.

        תחבורה חכמה זה לאו דווקא רכבת קלה חשמלית

        IP: 132.68.249.168 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד

    חיים, 07/07/09 14:37

    באמת מגיע שאפו לעיר ופרוייקט, זה ניאה טוב, ומרגיש כמו התקדמות שמעותית לכיוון הנכון. סוף סוף יש אלטרנטבה לנסיעה בתחבורה ציבורית, אמנם חלקית בנתיים. נקווה להמשך מוצלח.

    IP: 85.250.89.56דווח על תגובה זו

  • 12.

    יהיו מספר הרוגים בשנה רק כדי להגיע למטרונית שהיא באמצע הכביש ולא ...

    ולא בצמוד למדרכות !! מדינת חלם !!!! כנסו להסבר, 07/07/09 14:31

    המסלולים של המטרונית הם הפנימיים כלומר כל פעם אלפי הנוסעים יצטרכו לעבור את הכביש הסואן כדי להגיע לתחנה ----מה שאומר רמזור שעוצר את התנועה וגורם לפקקים ( טעות ראשונה ).

    מה יעשה ישראלי שהמטרונית שלו מגיעה אבל הוא עדיין על המדרכה (אור אדום ברמזור) ינסה לעבור בריצה .....אמרתי כמה הרוגים בשנה !!!!!

    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

    • המטרונית היא באמצע הכביש ??? אני לא מאמינה (ל''ת)

      שיעשו מעברים תת קרקעיים לאנשים - והתנועה תזרום, 07/07/09 15:01


      IP: 84.108.85.82 דווח על תגובה זו

  • 11.

    יהיו מספר הרוגים בשנה רק כדי להגיע למטרונית שהיא באמצע הכביש ולא ...

    בצמוד למדרכות !! מדינת חלם !!!! כנסו להסבר, 07/07/09 14:30

    המסלולים של המטרונית הם הפנימיים כלומר כל פעם אלפי הנוסעים יצטרכו לעבור את הכביש הסואן כדי להגיע לתחנה ----מה שאומר רמזור שעוצר את התנועה וגורם לפקקים ( טעות ראשונה ).

    מה יעשה ישראלי שהמטרונית שלו מגיעה אבל הוא עדיין על המדרכה (אור אדום ברמזור) ינסה לעבור בריצה .....אמרתי כמה הרוגים בשנה !!!!!

    IP: 84.108.85.82דווח על תגובה זו

  • 10.

    4

    avitouv@014 , 07/07/09 14:23

    אתה לא יכול לדבר כמו בן אדם ולא יכול להיפרד מהסירחון

    IP: 79.183.137.59דווח על תגובה זו

  • 9.

    חיפה - העיר הטובה במדינה! (ל''ת)

    נוי, 07/07/09 14:19


    IP: 192.118.11.124דווח על תגובה זו

    • עיר מזעזעת

      חיפאית לצערה, 07/07/09 15:55

      אמנם מחירי הדירות בחיפה הם הכי זולים בארץ אבל חוץ מזה מה טוב כאן? הארנונה הרצחנית? זיהום האוויר? העוני? הפשע?

      IP: 84.111.49.184 דווח על תגובה זו

      • תעברי לת''א-גוש דן ו/או השרון ומייד תתחרטי ותחזרי (ל''ת)

        אם כבר לחיות בישראל אז י-ם וחיפה ולא ת''א-גוש דן, 07/07/09 16:56


        IP: 89.138.12.218 דווח על תגובה זו

      • אז אולי תגורי בשכונות הנכונות ?

        חיפאית גאה, 07/07/09 17:10

        למה אפשר לחשוב כמה שכונות פשע ישלנו
        חליסה, הדר , חטיבת כרמלי וזהו ?!
        ואני מסכימה עם הזיהום אוויר
        ואתמיני לי הדירות בחיפה לא ממש זולות

        IP: 84.228.239.206 דווח על תגובה זו

      • טעות, את ישראלית לצערך כי ישראל מדינה מזעזעת (ל''ת)

        ישראל בכלל=הבעייה, ולא שום מקום מסויים בארץ, 09/07/09 15:20


        IP: 217.132.107.254 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אחרי שימאס לכל נושמי העשן מת''א הם יבואו לחיפה

    חיפה עדיפה, 07/07/09 14:15

    ת''א היום בסכנה, אין מי שיציל אותה מגורל של הסתיידות עורקים, העיר לא מסוגלת לתפקד באופן יעיל.
    בחיפה אין פקקים, אנשים אתם לא מאמינים, תסעו לחיפה, הפקקים בחיפה הם כלום.
    עם פתרונות כמו זה חיפה תהיה אלטרנטיבה לת''א ולבירת הגדה המערבית.

    IP: 132.68.248.246דווח על תגובה זו

  • 7.

    ומה לגבי ירושלים? חכמי חלם תקעו את העיר ב 10 שנים האחרונות

    שרית, 07/07/09 14:08

    וכנראה שזה יקח עוד 10 שנים לפחות
    ועל הרכבת לת''א בכלל אין מה לדבר
    הקיימת איטית ולא משתלמת
    העתידית עוברת במסלול בלתי אפשרי
    ובלי תחנה במבשרת

    טיפשות מוחלטת


    אפשר ללמוד מחיפה
    ששיפרה וממשיכה לשפר את מערך התחבורה בעיר

    IP: 87.68.85.123דווח על תגובה זו

  • 6.

    חולדאי תלמד

    אחד, 07/07/09 14:07

    כשראש עריית קורטיבה ביקר בישראל חולדאי טען שהפיתרון הזה לא מתאים לתל אביב. בנתיים הפקקים ממשיכים, ובחיפה משתדרגים

    IP: 80.74.105.82דווח על תגובה זו

    • כי הוא באמת לא מתאים לתל אביב..

      אני, 07/07/09 15:40

      כמה תושבים יש בגוש של תל אביב? 2 מיליון? כמה בחיפה עם הקריות ? 400 אלף?

      כשהרק''ל בתל אביב תהיה מוכנה, אז נשווה בין המערכת של חיפה ושל תל אביב..ונראה מי יאכל את הכובע

      IP: 82.113.121.158 דווח על תגובה זו

      • אחי מטרופולין חיפה כולו כמעט קרוב ל 2 מיליון איש (ל''ת)

        מטרופולין חיפה כולל עוד הרבה חוץ מהקריות, 07/07/09 16:51


        IP: 89.138.12.218 דווח על תגובה זו

        • אתה מאוד טיפה

          מישהו, 05/08/09 21:54

          אין מספיק אנשים במדינה לעוד שני מיליון בחיפה.
          איך הגעת לזה????? החשבת את צפת??? קצרין??? נתניה???
          אתה פשוט טיפש....

          IP: 87.69.136.58 דווח על תגובה זו

  • 5.

    איזה קרוניות ואיזה נעליים גם ב 2020 זה לא יהיה זאת מדינה של רמאים ושקר (ל''ת)

    א, 07/07/09 13:55


    IP: 217.132.234.40דווח על תגובה זו

  • 4.

    5.60 מחיר גבוה מדי...המדינה המסריחה שלנו צריכה לסבסד תחבורה ציבורית (ל''ת)

    אסף, 07/07/09 13:37


    IP: 89.139.26.18דווח על תגובה זו

  • 3.

    בקיצור עוד אין קרוניות אין קוים אבל יש איזה אוטובוס שעובר באחד הנתיבים

    טוב שחונכים, 07/07/09 13:32

    מדהים

    IP: 62.219.96.2דווח על תגובה זו

    • כנראה שאתה לא מהנדס מי יודע מה

      קובי, 07/07/09 14:24

      כל המטרה היא לשפר את התחבורה הציבורית ולהפוך אותה ליעילה כדי שרוב העם יוכל לנוע מהר בכבישים. ככל שיעברו יותר אנשים להשתמש בתחבורה הציבורית כך יהיו פחות רכבים בכביש ותוכל להגיע בניחותא למקום העבודה (שבאופן מוזר גייס אותך לעבוד אצלו).

      IP: 132.72.176.175 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בדיחה עצובה

    מהנדס תחבורה, 07/07/09 13:32

    המטרונית הינה בעצם (כיום) נתיב תחבורה ציבורית בדומה לנתיבים דומים הקיימים בערים אחרות. בנתיב נוסעים כיום אוטובוסים רגילים במסלולי נסיעה זהים לאלו שהיו לפני המטרונית.
    בניית מסלול המטרונית בוצעה על חשבון נתיבי נסיעה של רכבים רגילים. כלומר בכבישים רבים בוטלו חלק מנתיבי הנסיעה.
    נתיב המטרונית צמוד, בחלק מהכבישים, לנתיבי המכוניות אך בנוי במפלס מוגבה ובכך מהווה סכנה בטיחותית וכבר גרם לנפגעים (בעיקר רוכבי דו גלגלי).
    לסיכום הכוונה טובה אך התוצאה בזבוב כספים, סכנה בטיחותית והגברת בעיית הפקקים!

    IP: 194.90.163.100דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט

      מהנדסת קרייתית, 07/07/09 14:31

      באזורים רבים המטרונית נמצאת בנתיב השמאלי (במקום הנת''צ הימני). וכך אין הפרדה פיזית בין נתיבי התנועה הנגדיים של המטרונית - מה ימנע התנגשויות חזיתיות במהירויות גבוהות?
      מה קורה אם חלילה מתרחשת תאונה - המסלול נחסם לגמרי!

      אנשים שיורדים בתחנות המטרונית אינם יורדים במדרכה כפי שהיה בנת''צ אלא צריכים לעבור כביש מתחנת הירידה אל המדרכה. בלא מעט מקרים הדבר מאריך את הדרך (בשמש הקופחת בקיץ, ובגשם בחורף). ישנם מקומות שנבנו גשרים להולכי רגל, כך שאדם צריך, במקום לחצות כביש (כ - 7-10 מ'), לעלות על הגשר (כ- 2-3 קומות), ללכת,ולרדת (כ - 2-3 קומות) - בשמש/ גשם - בלתי ידידותי להולכי רגל בכלל!!!

      מוניות אינן מורשות ליסוע במסלול, וכך על האנשים לבחור מראש אם ליסוע במונית או במטרונית.

      IP: 79.183.201.8 דווח על תגובה זו

    • חזון עירוני

      מהנדס עירוני, 07/07/09 14:47

      כיוון שאסור לרכב פארטי לנסיוע בנתיב זה, האופנוענים שעלו על הנתיב הם עבריינים והרשות העירונית לא אחראית לשלומם של מי שמסתכנים בפעולות כאלה. הצבע הבולט וההגבהה הם סימנים מספיקים המאותתים לאופנוענים ולמכוניות שאסור להם לנסוע בנתיבים אלו. הלא אלמלא ההגבהה היה הנתיב שורץ מכוניות ענרייניות ואופנועים.

      בנושא הפקקים - כל המטרה של תחבורה ציבורית יעילה היא להוריד מכוניות על הכבישים. התחבורה היעילה מהווה את הגזר שמעודד לזנוח את האכב, וביטול נתיבי מכוניות מהווה את המקל של הדלת העומס על הנתיבים הקיימים. במרכזים עירוניים צפופים אי אפשרר לסלול נתיבים בלי סוף ובשלב מסויים צריך להפנות את המשאבים והעדיפויות לאמצעי תחבורה אחרים.

      IP: 132.66.132.39 דווח על תגובה זו

      • המודל עובד מצוין כבר שנים

        אישאחד שיודע, 07/07/09 16:15

        בכמה וכמה ערים בעולם קיים מודל התחבורה הזה והא הוכיח עצמו כזול, יעיל ואיכותי. בעיר קוריטיבה בברזיל שם הוא התחיל הוא כל כך יעיל שאנשים מעדיפים לנוע בעיר בתחבורה ציבורית ולא ברכב ודבר זה הוריד את כמות הרכבים בצורה משמעותית.
        למעשה, זהו פתרון מנצח משום שעלויות התפעול שלו נמוכות באופן יחסי והוא נותן יעילות של רכבת תחתית.
        כל המהנדסים שחושבים שיודעים הכל צריכים ללכת ללמוד קצת את החומר לפני שהם פולטים פה שטויות.

        IP: 82.81.132.244 דווח על תגובה זו

      • אז מתי בתל אביב כבר?! (ל''ת)

        אבי, 07/07/09 16:23


        IP: 192.114.107.4 דווח על תגובה זו

        • כשתחליפו את חולדאי (ל''ת)

          אישאחד שיודע, 07/07/09 16:31


          IP: 82.81.132.244 דווח על תגובה זו

      • הנתיב מונמך בצורה לא נראית לעין אך מסוכנת לרוכבי הדו-גלגל

        לא הבנת, 07/07/09 16:27

        עד כה קראו מקרים ספורים של עלייה שולית על הנתיב למען עקיפה או הטעות הנהג אשר גרמו לרוכב האופנוע לאבד שליטה ולעשות תאונה.
        הנתיב לא נראה מוגבהה מרחוק ולא ייתכן כי נהג אשר עולה בטעות על הנתיב ייהרג

        IP: 84.228.107.68 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק 1000 אחוז המטרונית זה אוטובוס מסוכן, הונאת הציבור (ל''ת)

      כל חיפה יודעת שזה מיותר לחלוטין, 08/07/09 07:28


      IP: 79.181.36.205 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יפה מאד לחיפה

    שם, 07/07/09 13:20

    חבל שבאזור המרכז וירושלים דברים כאלה נמשכים ללא סוף..
    ואני באמת מאמין שהם לעולם לא יושלמו.

    IP: 93.173.216.18דווח על תגובה זו

    • רוצים ליראות שיטת רכבות אוויר(סקייטריין) בואו לעיר ונקובר בקנדה

      ח.פ, 07/07/09 15:28

      לדעתי הטעות בכל השיטה של התחבורה החדשה בחיפה שהיא תופסת מסלולי כבישים ובמקום שיטה זו רכבת אוויריות מריצות את הקרונות ע''י מסלוליעמודים בטון מוגבהים ולא מסלולי כבישים ולדעתי לעיר כמו חיפה זה היה עדיף בגלל הנוף המקסים של העיר בא נולדתי
      ברוכים הבאים לאולימפיידת החורף שתערך בונקובר ב-2010 אחת הערים היפות ביותר בעולם ובימים אלה משיקים את הרכבות אוויר החדישות מלב העיר לשדה התעופה של ונקובר
      העיר ונקובר והפרוורים נהנים כבר שנים מרכבות אוויר מהירות וטיול ברכבות אוויר הוא זול יחסית ובאותו הזמן נותן לאזרחים פה והתיירים אפשרות לצלם נופים בעיר ולאורך המסלולים ואף לנסוע במעבורת לצפון וונקובר באותו מחיר כרטיס של הרכבת האווירית
      הנסיעה במעבורת מקסימה לצילום העיר והיא לוקחת 13 דקות הפלגה

      IP: 24.83.219.76 דווח על תגובה זו