• 34.

    סקופ! (ל''ת)

    משפחת אלבה (0543 106102, 10/07/09 09:30


    IP: 79.181.37.8דווח על תגובה זו

  • 33.

    למה הרב אבינר אינו נותן הסבר ואינו מגיב? (ל''ת)

    רעות, 08/07/09 11:02


    IP: 79.181.55.99דווח על תגובה זו

  • 32.

    גם את הכתבים של הרמב''ם ושל הרב עובדיה שרפו

    ממשה עד משה, 07/07/09 15:35

    והסתבר שבעצם הם גדולי הדור!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 31.

    וואי כמה "רבנים" דוסים רבים בינהם מאוד מעניין... (ל''ת)

    מונו , 07/07/09 14:00


    IP: 194.90.149.14דווח על תגובה זו

  • 30.

    אני לא מבין מה הויכוח? אם הגרי''ש אלישיב פסק שאבינר

    רוני, 07/07/09 13:49

    הוא לא רב, וגם כן הרב ניסים קרליץ שליט''א פסק כמוהו אז מה הויכוח? אדון אבינר יכול לפסוק כמה שהוא רוצה והבעיה היא לא עם שלמה אבינר אלא עם מי שמקשיב למה שהוא אומר.

    נ.ב: אם זהו ''גדול הדור'' של הציונות הדתית אז המצב קשה מאוד.

    IP: 217.132.117.158דווח על תגובה זו

    • העניין הוא שהם לא פסקו כך.

      נ., 07/07/09 15:08

      אתה מתבסס על שמועות זדוניות.

      IP: 79.180.131.53 דווח על תגובה זו

    • הרב ניסים קרליץ חותם על כל מה שכמה עסקנים אומרים לו לחתום

      נכווה ברותחין, 07/07/09 15:44

      וזה מידיעה אישית. אחרי שנכוונו איתו שמענו שכל בני ברק יודעת את זה.
      ולגבי הרב אלישיב- מי יודע? שמעתי שגם אצלו יש ''חצר'' וכל מיני ''שמשים'' מחליטים מי ייכנס ומי לא, מה יתפרסם מפיו ומה לא...בקיצור: שלטון העסקונה, כמו בכל מקום, אבל כאן זה בשם התורה.

      IP: 217.132.176.26 דווח על תגובה זו

    • חצווףף!!!

      אתה חצוף!!!!, 04/08/10 17:00

      איך אתה במלוא חוצפתך מעז לומר ולקרוא לרב אבינר כך??
      הוא חבר שלך??
      עשה לך משהו???

      א. הרב אלישיב אינו מעורה במקרה הזה.

      ב. יש רבנים רבים שתמכו וממשיכים לתמוך ברה''ג שלמה אבינר שליט''א!!

      ג. הרב קרליץ ועוד מספר רבנים לא אמרו שהרב אבינר הוא לא רב אלא אמרו שלא להישמע להוראותיו!!!

      לכן אל תעוות את המציאות!!

      ומה לנו בכלל להתעסק בעניינים כאלו?????
      גדולי ומנהיגי הדור לא צריכים אותך ולא אנשים אחרים כמוך !!!
      הם יסתדרו לבד !!!!

      לכן אל תתערב ותדחף את הלשון הרעה והגסה שלך!!!

      ''לא חרבה ירושלים אלא שביזו בה ת''ח''!!!

      IP: 85.130.234.114 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין ספק שהמשפט בגמרא ''תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם'' מעיד על חוש הומור

    הילה, 07/07/09 13:32

    מפותח למדי

    IP: 207.232.63.73דווח על תגובה זו

  • 28.

    אין ספק שהמשפט בגמרא ''תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם'' מעיד על חוש הומור

    הילה, 07/07/09 13:28

    מפותח למדי

    IP: 207.232.63.73דווח על תגובה זו

  • 27.

    דינא דמלכותא דינא!!! בית הדין של המדינה פוסק? חייבים לקיים!!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 07/07/09 12:33


    IP: 85.159.160.206דווח על תגובה זו

    • קשקשן, לך תלמד

      שי, 07/07/09 13:10

      ''דינא דמלכותא'' קשור כאן בערך כמו שפרה אדומה קשורה לכאן. אל תזרוק סיסמאות אם אינך יודע את משמען.

      IP: 79.177.118.4 דווח על תגובה זו

    • איפה ראית פה בית דין של המדינה? (ל''ת)

      תוהה, 07/07/09 13:15


      IP: 79.180.131.53 דווח על תגובה זו

    • איזה בית דין של המדינה? מושב ליצים של הפרימיטיביים (ל''ת)

      דגידפ , 07/07/09 16:36


      IP: 93.172.148.114 דווח על תגובה זו

      • תקראו את הפרוטוקולים, סמל מדינת ישראל מתנוסס מעליהם!!!!

        הבית היהודי , 07/07/09 17:02

        ואם דינא דמלכותא דינא אז צריך לקיים את הפסק ככתבו וכלשונו.

        IP: 62.219.150.14 דווח על תגובה זו

  • 26.

    חזק ואמץ הרב אבינר

    מיאשה, 07/07/09 12:21

    בתלמוד ביצה ב: נאמר:''כוחא דהתירא עדיף'' יעיינו המסתייגים ויבינו את דברי רש''י במקום המסביר שכל אחד יכול להחמיר מכיוון שלא למד מספיק אבל להתיר, יכול רק אדם שסומך על לימודו והיתריו באים מתוך עיון, כל השאר, אומרים אסור אסור והמאובנות חוגגת וכך נראית היהדות של וולוולה שוטה שתבע את הרב אבינר.
    חזק ואמץ הרב אבינר,אתה תלמיד חכמים אמיתי!

    IP: 84.229.173.141דווח על תגובה זו

    • מעניין מאד שרק הוא יודע את ההלכה על בוריה

      יוסי, 07/07/09 12:51

      ורק הוא יודע מתי אפשר להקל באמת ומי לאסור,אולי ניגלה אליו מאלך משמים והורה לו הלכות מיוחדות......ואולי לא!!!

      IP: 212.179.68.113 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה לא היה צריך לעניין אותנו, החילוניים, אילולא הוחלט עם קום המדינה

    ע''ש, 07/07/09 12:16

    לא להפריד בינה לבין הדת.

    IP: 212.143.154.225דווח על תגובה זו

  • 24.

    זו דעת מיעוט ולא יודע להפסיד בכבוד

    יוסי, 07/07/09 11:43

    אם הוא ישב בדין וראה שזה בית דין שדה , למה לא אמר כלום...מעניין מה אומרים 2 הדיינים האחרים שהם שופטי שדה.

    IP: 212.179.68.113דווח על תגובה זו

  • 23.

    ריב בעדת הפרימיטיביים - אז מי יותר פרימיטיבי ? (ל''ת)

    דגידפ , 07/07/09 11:35


    IP: 93.172.148.114דווח על תגובה זו

  • 22.

    עידוא אלבה

    שואל, 07/07/09 11:20

    למיטב זכרוני, כשאתה הואשמת בגין כתיבת ''פסק הלכה'' המתיר הרג חפים מפשע שאינם יהודים, הרב אבינר תמך בך בבית משפט וכתב שזה דיון הלכתי לגיטימי (מבלי להסכים לתוכנו).

    אז למה אתה משיב לו רעה תחת טובה ומקדיש את כל מרצך בשביל להכפיש אותו?

    השנאה מקלקלת את השורה.

    IP: 212.199.175.14דווח על תגובה זו

  • 21.

    האמת

    עידו אלבה, 07/07/09 09:44

    לכל המבולבלים. דעת הרוב בפסק כתובה באתר AVINER.NET הרב שיינפלד כמובן לא טוען שהפסק שהוא עצמו חתום עליו הוא עלילה שפילה כפי שכתבת, ולפי ההלכה כששנים מחייבים ואחד מזכה היחיד מחוייב לבטל דעתו לדעת חבריו,
    אין איסור פירסום על הפסק, אך לא כתוב בפסק שמות,ועל כן מי שכתב כאן מה היתה דעת הרב שיינפלד עושה זאת על אחריותו בלבד. כיון שאני לא פירסמתי את דעת המיעוט ברור שמי שהזמין כתבה זו ונתן לכתב את דעת המיעוט המיוחסת לרב שיינפלד הוא הרב אבינר עצמו שעובר על ההלכה לא רק בהוראותיו כפי שפורט בנימוקי המחייבים בדוגמאות מזעזעות (ראה בפסק עמוד 6), אלא גם בכך שהוא ממשיך להורות בעניני נשים. ראה תשובותיו בימים האחרונים באתר מעלה, וגם בפירסום שמו של הרב שיינפלד.
    אינני מגיב לטענות אישיות נגדי כיון שכבר קבע ביה''ד בתחילת הדיונים שאין כל נפקא מינה בתביעה זו מיהו התובע, זו תביעה שבה למעשה ביה''ד עצמו הוא התובע כפי שקובעת ההלכה, כי כל ישראל בעלי דינים נגד מי שמכשיל באיסורים (-כך לשון ההלכה משו''ת הרשב''ש סימן מו שהובאה בפסד''ר ח''ב עמוד 43.

    IP: 79.181.42.4דווח על תגובה זו

    • עז פנים לגהינום

      יהודי, 07/07/09 10:31

      חוצפה אדירה בביזוי ת''ח, ועוד אתה שנגוע בזה שמרן הרה''ג שלמה אבינר שליט''א ניסה לעזור לאישתך, ועוד היא העלילה עלילה על מורינו ורבינו מנהיג הדור, כך קבעו הרבה רבנים שחתומים על המכתב שאחרי העלילה וכך קבע בי''ד, ותזהר לא להכווה בגחלתן של ת''ח.

      IP: 95.86.108.111 דווח על תגובה זו

      • תגובה במקום הנכון (ל''ת)

        ישראלי, 07/07/09 13:52


        IP: 95.86.108.111 דווח על תגובה זו

      • איזה ''מנהיג הדור''? אתה הוזה או מה?

        אחד שיודע, 07/07/09 19:39

        מי שישב וצחק עם המגרשים בגוש קטיף?

        IP: 95.86.97.34 דווח על תגובה זו

        • זהירות! היזהר מגחלתן שעקיצתן עקיצת עקרב ונשיכתם נשיכת נחש. (ל''ת)

          יהודי ממתן תורה, 07/07/09 20:41


          IP: 192.115.103.229 דווח על תגובה זו

    • אלבה, אתה תישאר אלמוני והרב אבינר ייזכר לדורות

      זאת האמת, 07/07/09 11:14

      פשוט כי אתה אומנותך בהוצאת שם רע, והוא אומנותו בחינוך עשרות אלפי יהודים לתורה ולמצוות, בכתב ובעל פה, ובזמינות מדהימה לכל הפונים.

      IP: 132.64.37.246 דווח על תגובה זו

    • עושה מעשה זמרי (ל''ת)

      ומבקש שכר כפנחס, 07/07/09 11:17


      IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

    • יישר כח!! מחזק את ידך לאורך כל הדרך (ל''ת)

      יוסי, 07/07/09 11:44


      IP: 212.179.68.113 דווח על תגובה זו

    • שאלות לתובע

      גד, 07/07/09 13:31

      מדיו אינך מפרסם את דעת המיעוט ומדוע אינך מגיב לכך ששאלת ע''מ להכשיל

      IP: 95.86.86.253 דווח על תגובה זו

    • הרב עידו אלבה הוא איש אמת אמיץ, ותלמיד חכם

      משה כהן, 07/07/09 19:37

      תקראו את הספרים שלו. הוא העיז ללכת נגד חביב התקשורת כי הוא נלחם למען האמת!

      IP: 95.86.97.34 דווח על תגובה זו

      • הוא אדם מר נפש, שכל עיסוקו הכפשות והשמצות. (ל''ת)

        שטויות., 07/05/12 15:44


        IP: 212.76.122.173 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מר שיינפלד היקר,אתה רוצה להחמיר -תחמיר,אל תוציא לשון הרע על

    א.תל-אביב, 07/07/09 08:08

    הרב אבינר.אני אינני חסיד או תלמיד שלו אך אני נמנה יחד עם הציבור הדתי לאומי ואני סבור שאתה מוציא לשון הרע ועושה רצח אופי לתלמיד חכם גדול.לא מתאים לך,לך תעשה שאלת רב אצל משהו אחר כמו שעושים בכל מקום גם בציבור החרדי.

    IP: 81.218.17.81דווח על תגובה זו

    • לא אתה לא קורא לפני שאתה מגיב? (ל''ת)

      תמה, 07/07/09 11:14


      IP: 212.199.175.14 דווח על תגובה זו

  • 19.

    היכן כל הפסק?מדוע אינכם מביאים את רוב בית הדין?

    שמר, 07/07/09 07:57

    להביא רק את החלק המתיר זה מגוחך אפשר להביא את פסק הדין שאוסר ואח''כ את דעת במיעוט

    IP: 95.86.107.171דווח על תגובה זו

  • 18.

    הרב אבינר - מס' 1

    אברם, 07/07/09 06:28

    הקנאה מוציאה את האדם (כולל רבנים) מן העולם.

    IP: 84.95.127.146דווח על תגובה זו

    • מכבי ת''א אלופה...מה זה השטויות האלו...מס 1??? רבנים אלק (ל''ת)

      מיקל ג'קסון מס 1, 07/07/09 11:05


      IP: 77.126.236.17 דווח על תגובה זו

  • 17.

    דינא דמלכותא דינא!!! בית הדין של המדינה אסור לסרב לפקודותיו!

    יוני דוד , 07/07/09 04:03

    עכשיו נראה מה יהיו התירוצים....

    IP: 85.159.160.206דווח על תגובה זו

  • 16.

    מגיב מספר 3- אתה יכול רק להתבייש.

    פנחס, 07/07/09 01:10

    תשטוף טוב טוב את הפה אם ככה אתה מדבר על רבנים! מי אתה חושב שאתה בכלל?!

    IP: 95.86.98.249דווח על תגובה זו

  • 15.

    יש 2 אברהם שיינפלד - אברהם צבי שיינפלד החרדי בביה''ד העליון

    חיים, 07/07/09 00:10

    ואברהם שיינפלד הד''לי בביה''ד האזורי, לפחות כך אני חושב.

    IP: 89.138.77.75דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאתה טועה (ל''ת)

      דוד, 07/07/09 09:00


      IP: 212.235.116.58 דווח על תגובה זו

  • 14.

    סתירה מעניינת

    הגאון הרב אברהם שיינפלד פסל את גיורי הרב דרוקמן!!, 06/07/09 23:36

    הגאון הרב שיינפלד היה חבר בבית הדין של הרב שרמן שפסל את גיורי הרב דרוקמן. אז הוא נחשב אוייב העם, שלא דן עניינית אלא השקפתית. והנה מתהפכות היוצרות: הרב קלונסקי תלמיד ישיבת מרכז הרב בשר מבשרה של הציונות הדתית לא דן עניינית, והרב שנייפלד דן עניינית?!
    אני חושב שאם תלמידי הרב אבינר מסתמכים על הרב שנייפלד הם חייבים לו התנצלות בפרשת הרב דרוקמן, וכן לתמוך בפסיקתו בפסילת הגיורים!!!

    IP: 212.235.116.58דווח על תגובה זו

    • איזה טמבל יצאת... (ל''ת)

      אבי שיינפלד השלישי, 07/07/09 08:44


      IP: 212.179.159.168 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרבנים וההלכה - כנס

    תלמיד, 06/07/09 23:29

    בבלי סנהדרין לא/א
    תנו רבנן מניין לכשיצא לא יאמר הריני מזכה וחבירי מחייבין אבל מה אעשה שחבירי רבו עלי, תלמוד לומר לא תלך רכיל בעמך ואומר הולך רכיל מגלה סוד. ההוא תלמידא דנפיק עליה קלא דגלי מילתא דאיתמר בי מדרשא, בתר עשרין ותרתין שנין אפקיה רב אמי מבי מדרשא. אמר דין גלי רזיא:

    IP: 87.68.236.228דווח על תגובה זו

  • 12.

    ללא מוראה של מלכות איש אחיו חיים בלעו (ל''ת)

    ומה המסקנה, 06/07/09 23:23


    IP: 84.108.249.209דווח על תגובה זו

  • 11.

    ללא מוראה של מלכות איש אחיו חיים בלעו (ל''ת)

    ומה המסקנה, 06/07/09 23:23


    IP: 84.108.249.209דווח על תגובה זו

  • 10.

    ללא מוראה של מלכות איש אחיו חיים בלעו (ל''ת)

    ומה המסקנה, 06/07/09 23:20


    IP: 84.108.249.209דווח על תגובה זו

  • 9.

    למס 1 המדליף עידו אלבא (ל''ת)

    משה, 06/07/09 23:09


    IP: 95.86.65.153דווח על תגובה זו

  • 8.

    אבל אוהב את הרב אבינר (ל''ת)

    קיצוני ימני, 06/07/09 22:31


    IP: 95.86.79.190דווח על תגובה זו

  • 7.

    איך מתחשבים בדעת המיעוט

    חיים, 06/07/09 21:29

    פלא שמשתמשים בדעת הרב שניפלד הרי הוא דעת מיעוט ופסק תוספות מסכת בבא קמא דף כז שדעת המיעוט בטלה והיא כלא קיימת ועוד שבסופו של דבר הרב שיינפלד חתם בעצמו על הפסק וקיבל את דעת הרוב

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • חיים=עידו אלבה (ל''ת)

      תתייחס יפה לאשתך קודם, 07/07/09 08:42


      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לגלעד (מגיב 3): אתה לא במקרה החב''דניק מקרית מלאכי שמגיב פה תמיד?...

    תוהה, 06/07/09 20:40

    פשוט סגנון כתיבתך בהודעה זו מאד מזכיר את אותו גלעד מנחלת הר בחב''ד, שבכל הודעותיו היה תמיד מטיף בעניין משיחיותו של הרבי מלובביץ', נגד חגיגות יום העצמאות, בעד סירוב פקודה בפינוי מאחזים ועוד כהנה וכהנה.

    אוי כמה שזה מתאים לך להגיב בצורה נבזית ומלאת שנאה וזלזול בת''ח כמו שהגבת כאן.
    שוב אותה דרך של אמירת דברים שכל מטרתם לעורר פרובוקציות וללבות את היצרים, ולהוסיף שמן למדורה במרקם החברתי-דתי-פוליטי העדין ממילא שיש פה במדינה.
    אז שאתה תפספס הזדמנות שכזאת?...

    IP: 95.86.98.249דווח על תגובה זו

    • עכשיו נפל לי האסימון. זה באמת מסביר הכל... (ל''ת)

      שוב רואים מי אלה החב''דניקים, 06/07/09 21:11


      IP: 95.86.98.249 דווח על תגובה זו

    • כן, זה אני.

      גלעד, 07/07/09 08:10

      ואמשיך לומר את דעותיי על אפך וחמתך!
      מעניין שאנשים כמוך גם סוגדים ל''מדינה הדמוקרטית'', אבל גם מתברר אחר כך שמדובר אצלם ב''דמוקרטיה רק בתנאים שמתאימים להם''...

      IP: 95.86.98.249 דווח על תגובה זו

      • הכל פוליטיקה

        חבדניק אמיתי, 07/07/09 17:20

        כל כעסך על הרב הוא מתוך יצרים פוליטים
        אם דעת הרבי הייתה חשובה לך הייתה מדבר בסגנון העדין שלו
        ואם הייתה חבדניק אמיתי הייתה מאמין במה שהרבי האמין
        אדם שנפטר אינו משיח

        IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 5.

    תביאו בבוקסה את הסיפור המלא

    חילוני גמור, 06/07/09 19:45

    לא הבנתי כלום

    IP: 93.172.85.90דווח על תגובה זו

  • 4.

    יישר כוח שיינפלד - אבל גם אתה עתיד לשלם על היושרה שלך

    קרן, 06/07/09 19:22

    הציבור הדתי לאומי מתפורר - הבריונים שמשתלטים עליו בעזרת החרדים עתידים לגלות שהנוער (חוץ מכמה מופרעים) פשוט יעדיף לחשוב בצורה עצמאית ולא להישמע להוראות ציבוריות. אני מעדיפה לפנות כשאצטרך לפוסק הלכה אנושי ונגיש, כמו הרב אבינר, ולא להישמע לסמכות עיוורת וכוחנית שמתבססת על בריתות פוליטיות.

    IP: 87.69.0.172דווח על תגובה זו

    • הרב שיינפלד אינו מתייחס לעובדות המרשיעות

      חיים, 06/07/09 19:36

      בעמודים 5,6 בפסק הדין ישנו הסבר מפורט כיצד הורשע הרב אבינר בעיקר על פי הודאותיו בבית הדין ועל פי ספריו.
      הרב שיינפלד מתעלם מהדברים החמורים האלה ומבקש לשחרר את אבינר כדי להניח לו להמשיך בפשעיו.

      לפרטים: aviner.net

      IP: 79.180.206.164 דווח על תגובה זו

      • המונח ''הורשע'' שאתה משתמש בו מתים לתובע, מר אלבה, שאכן הורשע בפלילים

        אבי, 07/07/09 00:40

        לעומת זאת הרב אבינר שליט''א לא ''הורשע'' כלל. ואילו אתה, אדוני, תורשע ללא ספק בב''ד של מעלה אם לא תשוב ממעשיך הנפשעים. יש דין ויש דיין וזאת לא סתם סיסמא.

        IP: 12.168.46.153 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הרב שיינפלד- כדאי מאד לבדוק אם איננו חלק מה''קליקה'' של אבינר... (כנסו)

    גלעד, 06/07/09 19:06

    צר לי לומר, אבל לאור העובדה שבמשך יותר משש שנים (!) מצליח ''הרב'' אבינר, בתרגילים שונים ומשונים, להתחמק מהתייצבות לדיון בבית-דין בעניין תלונותיהן של שתי הנשים מבית-אל, וזאת באמצעות מערכת הקשרים העניפה שלו עם דיינים בבתי-דין המסייעים בידו פעם אחר פעם במהלך השנים הללו לברוח מדיון- לכן מבלי להכיר את הרב שיינפלד- משהו פה מריח מאד לא טוב מהעובדה שמודלפת לתקשורת במלואה דעת מיעוט בפס''ד (האם מישהו מאיתנו שמע לאחרונה על תופעה שכזאת?!?!), ולכן חובה לבדוק האם הרב שיינפלד איננו עוד אחד מידידיו ומאנשי שלומו הקרובים של אבינר העומדים מאחורי כל ההכפשות נגד הרב עידוא אלבה ומשפחתו?!

    כמו כן יש לבדוק כמובן (ופלא גדול שלא עשו זאת עד היום!!!), האם הדיעות שהשמיע ''הרב'' אבינר בתקופת הגירוש לפני ארבע שנים שלדעתו ''אסור לחיילים לסרב פקודה''- האם אין לכך קשר ישיר ביותר לפרשת המתלוננות והרצון למצוא חן בעיני אנשי הפרקליטות ''אדוני הארץ'' כדי שיימנעו מהעמדתו לדין??? (ע''ע משפחת שרון בפרשת האי היווני- ודי לחכימא ברמיזא...)

    נ.ב. לא באתי על מנת להשמיץ אלא זו דעתי בכל הסיפור וזכותי לומר אותה.
    ואם ישנה בכם טיפת הגינות ואובייקטיביות לשמיעה מאוזנת של כל הדיעות- מחובתכם המוסרית לפרסם דבריי אלה!!!
    תודה ובשורות טובות לכל עם ישראל.

    IP: 95.86.98.249דווח על תגובה זו

    • רקע כללי אוביקטיבי:

      מעט עובדות, 06/07/09 19:25

      זה מיחזור של פסק דין ישן מ2003 שנדחה ע''י רוב רבני הציונות הדתית.
      יש כאן מניעי נקמה של עידוא אלבה (שאשתו פנתה לרב אבינר לייעוץ בענייני זוגיות והוא נפגע מזה) למרות שהרב אבינר דאג למשפחתו כשישב בכלא. (!).
      הרב קלונסקי מצידו מקנא ברב אבינר על שהרב צבי-יהודה העדיף את הרב אבינר להיות מוציא כתביו למרות שהוא ביקש זאת לעצמו.
      האמצעים הם פנייה לבתי דין חרדי ו/או ספרדי בעל אינטרסים משלו לפסול רבנים ציוניים במיוחד...
      או פנייה לרבנים ששוטמים את הרב אבינר על רקע דעותיו הפוליטיות המתונות. (למשל הר ליאור והרב יוסף).
      וזה בלי להכנס בכלל לתכנים...

      IP: 95.86.96.8 דווח על תגובה זו

    • אתה מאד לא מדייק וזאת בלשון המעטה

      בודק היטב, 06/07/09 19:35

      תלונותיהם של הנשים נבדקו היטב ולא נמצאו בהם ממש.

      IP: 93.173.111.86 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בקיצור - עוד סיבה לטפל כראוי בקן הצפעונים אשר בחברון. (ל''ת)

    עליהם נאמר '' ואתה תשופנו '', 06/07/09 18:35


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

    • אבל למה אבינר עזר למדינה לעקור את גוש קטיף?? זה לא חברון!!!

      הבית היהודי , 07/07/09 17:04

      אבינר שונא התיישבות סייען שב"כ!

      IP: 62.219.150.14 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אין לדיין למסור מידע על מהלך הפסק. מי הדליף? (ל''ת)

    בבה יגה, 06/07/09 18:23


    IP: 89.139.91.156דווח על תגובה זו

    • האם יש סיכוי לפסיקה דומה נגד רב שמחמיר יתר על המידה? (ל''ת)

      התשובה מתנפנפת ברוח, 07/07/09 07:36


      IP: 79.180.24.169 דווח על תגובה זו