• 42.

    איגרת לישראלים

    ניקולא סרקוזי, 07/07/09 16:05

    ידידים יקרים,
    צרפת וכמוהה אירופה כולה, נתונה באיום קיומי הולך ומתעצם מצד האיסלאם. היא תינצל ממר גורלה רק אם תואילו בטובכם להתאבד כעם וכמדינה .אתם ממילא מילאתם את תפקידכם ההיסטורי ולצד כל מה שתרמת עד כה לאנושות אנא מכם עשו מאמץ קטן אחרון, מחווה אחרונה למען העולם הנאור והאנושות כולה. אנא נהגו כידידי אמת כפי אנו מצפים מכם אמת והיו לשעיר לעזאזל. אנו מבטיחים לכם לזכור אותכם לטובה לעלמי עד ובכל שנה לצד יום השואה נתאבל גם על חורבנה של מדינת ישראל. נרעיף זרים על האנדרטאות ונישא נאומים בהם נעלה על נס את גודל הקרבתכם.

    שלכם בידיות אין סוף

    ניקולא סרקוזי
    נשיא הרפובליקה הצרפתית (הפרה-איסלאמית)

  • 41.

    ה"קונצפציה" צריכה ללכת.

    Yossi V , 06/07/09 19:27

    ה"קונצפציה" צריכה ללכת.
    הקונצפציה שלערבים מותר להתקיפנו, ולא לשמור על אמנת ז`נווה, אבל כאשר אנו מגיבים, אנחנו כבולים ע"י אמנה זו...ובנוסף, הוספנו חטא על פשע בהגבלות של "מוסריות", "מידתיות" ו"טוהר הנשק"...
    הקונצפציה שלערבים מותר להתקיפנו, אם ינצחו - ישמידו אותנו. אם ננצח - חובה עלינו להחזיר להם שטחים שזכינו בהם...
    קונצפציה מטומטמת זו אין לה זכות קיום.
    הערבים חייבים לשלם - ביוקר - על תוקפנותם.
    קונצפציה נוספת שצריכה להתפגר: שאנחנו צריכים לדאוג לרווחת אויבינו...

  • 40.

    ה"קונצפציה" צר (ל''ת)

    Yossi V , 06/07/09 19:27

  • 39.

    הוא צודק! הסיכסוך כאן מתדלק את האיסלאם הקיצוני העולמי!! (ל''ת)

    בגלל זה הפכנו לקוץ בת%ת של העולם המערבי!!, 06/07/09 16:29

    • נו טוף.. אז שיזקו אותנו לכלבים עם הלשון בחוץ (ל''ת)

      קצת להרגיע אותם למה לא, 06/07/09 18:37

  • 38.

    מפליא בעיני

    נחמה עפר, 06/07/09 15:01

    בהתחשב בכך שהשיחה התנהלה בשפה האנגלית (נשמע לי הגיוני) מעט תמוה בעיני מניין לירושלמי האם הם דיברו ביחיד או ברבים...

    נקודה למחשבה

  • 37.

    המזה"ת הוא לב הסכסוך הערבי כפי שצ'כוסלובקיה היתה לב ה"סכסוך" האירופי

    פנדה , 06/07/09 14:26

    בניגוד לסרקוזי ומדינתו המתפוררת, אנחנו למדנו את הלקח. סרקוזי טען "אני השתנתי ביד-ושם", כנראה שזה נשאר בגדר הדיבור, כי הוא לא מבין שרשעים לא ניתן לפייס, יש להשמיד אותם - וכך גם יש לעשות לאסלאם הפאשיסטי.

  • 36.

    חשבתי שסרקוזי חכם, מתברר שהוא אדיוט

    רן לוי, 06/07/09 14:23

    תעשו שלום, הא. כמה קל:

    עשינו שלום ב-93 עם אש''ף כנציגו הנבחר של העם הפלשטנאצי (הסכם אוס-לא) מה קיבלנו - את תופעת המחבלים המתאבדים בביצוע החמאס והג'יהאד האיסלמי כסייד קיק שפעלו בגיבוי מלא של הפדופיל יאסר ערפאת.

    נסוגנו מלבנון בתחילת 2000 עד לסנטימטר האחרון בברכת האו''ם ובהסכמתו . מה קיבלנו? ירי קטיושות על שלומי וקריית שמונה (שלושה הרוגים), פיגוע ירי של החיזבאללה בגליל ב-2002 (שבעה הרוגים) ועוד תקריות חטיפה עם עשרה חיילים הרוגים.

    הצענו לאבו פדופיל בקמפ דיויד בספטמבר 2000 92 אחוז משטחי הגדה המערבית . קיבלנו מלחמה עם יותר מאלף הרוגים.

    נסוגנו עד לסנטימטר האחרון מעזה בספטמבר 2005 ומה קיבלנו - יותר משמונת אלפים טילים, רקטות ופצצות מרגמה לעבר עוטף עזה.

    בארבעת הסיבובים האחרונים מילאה ישראל באדיקות את הכלל של החזרת שטחים תמורת ''שלום'' . בכל ארבעת הסיבובים היא קיבלה מלחמה.

    מסקנה הגיונית, סרקוזי, שעליה היה חותם אפילו סבך היהודי עליו השלום: פעם חמישית לא תהיה.

    ואנחנו ממש לא אשמים שאירופה היתה מטומטמת עד כדי כך שנתנה לכל מוסלמי להפוך לאזרח. יש לי הצעה בשבילכם - לכל הפחות ארגנו רכבת אווירים של טיסות וואן ויי למרוקו, אלג'יר, תוניסיה, רחבי אפריקה, אינדונזיה, פקיסטן, אפגניסטאן, מלזיה ושאר קולוניות לשעבר והחזירו אותם ואת משפחותיהם לחורים מהם באו.

    • לא אדיוט. מפחד מהערבים (בצדק) (ל''ת)

      ר.בקצה , 07/07/09 09:28

  • 35.

    לא ראוי לו לשלום ירושלמי להיות מעביר בליל של דברי הבל ורעות רוח (ל''ת)

    Vox Ami , 06/07/09 13:57

  • 34.

    גועל נפש! בושה וחרפה לצרפת!

    אזרח מודאג, 06/07/09 11:45

    די! אפילו סרקוזי נפל במלכודת הזאת! סרקוזי לא שונה בהרבה מהאירופאי הממוצע: המוסלמים עצבניים, ישראל אשמה! אותו סרקוזי, שאמר בעבר שהוא מבין את התחושה של ישראלים רבים, שצרפת לא תומכת בהם (נאום בכנס הרצליה 2004), הוכיח שהוא לא שונה בהרבה מאירופאים אחרים.

    הוא אינו מעלה על דעתו שישראל היא רק התרוץ. שורש הבעיה היא, שהאיסלאם במהותו, שולל דתות אחרות. זוהי הסיבה שמוסלמים חילוניים, שפחות מתמצאים בקוראן, נוטים פחות להיות מעורבים בטרור, בעוד הפנאטיים שביניהם תומכים בו באדיקות. הבעיה היא, שאותם פנאטים נותנים את הטון ויוצרים אווירת הפחדה, שמונעת מהמוסלמים המתונים להשמיע את קולם, גם במדינות המערב. הבעיה היא, הקושי של השיחים המוסלמים, לקבל את היחס השיוויוני בהרבה לנשים, בישראל ובמדינות המערב, לאומת היחס אליהם באיסלאם.

    הגיע הזמן שנתניהו יזכיר לסרקוזי את העובדות:
    במאמר שכתב ב 17.01 מציין בן דרור ימיני, שהאיסלאם הפוליטי צמח במדינות דוגמת מצרים וסעודיה הרבה שנים לפני הקמת מדינת ישראל.
    גם אם ישראל היתה נעלמת מהעולם, האיסלאם היה ממשיך להשתולל.
    הגיע הזמן שישראל תעשה בדיוק את מה שנתניהו הטיף לו כל השנים: להפסיק עם ההסברה המתנצלת ולהתחיל לעבור להסברה תקיפה.לצערי, יש בי את הרושם, שנתניהו עומד על עקרונותיו רק כאשר הוא ראש ממשלה לשעבר. ברגע שהוא נהיה ראש ממשלה מכהן, הוא הולך ונסוג מעקרונותיו. והלוואי ואתבדה.

  • 33.

    אירופה כולה, אוסטרליה וכל בירות העולם כולם מייחלים

    הולכת עם האמת, 06/07/09 11:41

    מייחלים להקמת מדינה ''לפולש-טינאים'' כדי שזו תקלוט את כל נוודי האיסלם מכל מקום שהוא שבעולם.

    אין בי שמחה לאיד, אבל מודה שחיוך דקיק נמתח על פני. והלוואי שזה לא היה עצוב ויכולתי לצחוק בקול מהדהד ומתגלגל.

    אנחנו טיפה קטנה בתוך ים גדול, ויש רק אחד שיכול לשמור עלינו לבל שחלילה ניפול.

    ושוב,
    טוב שיש אינטרנט ותודה שנתנה לנו הזכות להגיב להביע ולאמר את מה שהמנהיגים מנועים מלאמר. כי יש דברים שרק לציבור מותר.

    • הרשו נא לאמר תודה לכל המגיבים בטוקבקיה הכי חמה, שבזכותם ורק בזכותם

      ללכת עם האמת עד הנצח הטוב, 06/07/09 12:38

      בזכותם
      הסתובב לסרקוזי הסוויטש והוא הפנים התפכח והתהפך להבין את גודל הצרה אליה נקלעה צרפת, ולא רק היא, אירופה ושאר היבשות המלחששות, אשר סרבו לראות את האמת כפי שהיא.

      הכל התחיל מהצהרת סרקוזי בסוגיית ''חלוקת ירושלים''.
      תוך דקות הוא טבל בים תגובות סוערות נסערות מצחיקות מבודחות, תגובות שאי אפשר היה להתעלם מהן.
      בקיצור ובלי חינטורשי מוח נוספים,
      סרקוזי הבין שאם לחלק את ירושלים,
      אזי יש לחלק גם את פריס ושאר חלקי צרפת, ועוד כהנה וכהנה מדינות חולמניות ו''נאורות''.

      אחרי ים תגובות מעוררות, סרקוזי אץ רץ לנאום את הנאום הפימניסטי אודות הבורקה והצ'דור.מתוך ''דאגה כנה ואמיתית'' לנשים מוסלמיות, לזכויותיהן והעצמתן.

      הנאום הזה היה כל כך שקוף עד שהיה אפשר להבחין דרכו איך הפחד עוטף את נשיא צרפת איך באחת צנחו לו הטונים איך אחז בו הייאוש והעייפות השתלטה עליו.

      שאפו וכל הכבוד למגיבים ותודה על התגובות.

      יש דרך להסביר ולשכנע.יש דרך להסביר ולשכנע בלי להרעים את הקול, כי במלחמה על הבית אין רק ימין או רק שמאל.

  • 32.

    מדהים שסרקוזי לא מבין שהדלק של האסלאם הקיצוני לא בא מהמזה''ת

    בובי פישר, 06/07/09 11:26

    האלימות והשאיפה לעולם כלל אסלאמי טמונות בעצם ההגדרה של האסלאם הקיצוני.
    שלום במזה''ת לא ישנה דבר.
    ולכן הפתרון נמצא דוקא בידים של מדינות אירופה שצריכות לעצור את הגל העכור ואלים הזה.

  • 31.

    סרקוזי פשוט הבין ש- ''בלי אייל גולן אנ'לא זזה מכאן''.

    הולכת עם האמת וכמה טוב שיש אינטרנט, 06/07/09 11:24

    ןלא הולכת לשום מקום כי אין לי לאן
    אין לי מקום אחר להיות בו, אני נשראת כאן.

  • 30.

    ובישראל, אין מחייכים להבלים של נתניהו ? (ל''ת)

    Vox Ami , 06/07/09 11:06

    • לא. אבל מחייכים להבלים שלך (ל''ת)

      אני רק הערה, 06/07/09 11:07

  • 29.

    ומה שהעם אומר לביבי - לך הביתה כבר

    ניר, 06/07/09 11:05

    לא רוצים את ממשלת הימין חרדים שלך.

    • מי זה העם ? אתה ושלושת המנדטים של מר''צ ? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 06/07/09 11:08

    • רק השמאל לא רוצה מה שרוב העם רוצה.. תזכיר לי כמה מנדטים השמאל היום?

      זיו_! , 06/07/09 11:23

      שלושה?
      כל כך הרבה?
      אז תסלח לנו אם לא נתייחס לשטויות שלך.

      • זיג הייל (ל''ת)

        Vox Ami , 06/07/09 13:06

      • צודק. רוה העם רוצה מה שנתניהו אמר: שתי מדינות לשני עמים!

        ב.ב., 06/07/09 13:25

        רגע! זה לא מה שהשמאל אמר כל השנים? יכול להיות שגם אתה זיו בשמאל?

        • איזו. שנינות. פששש..בראבו. חשבת על זה לבדך ידידי?

          זיו_! , 06/07/09 14:05

          אתה פשוט כמו כל שמאלני נעצר אחרי המילים
          מדינה פלסטינית

          וכמובן לא קורא את ההשמך.

          1. מדינה פלסטינית מפורזת
          2. מדינת ישראל מדינת העם היהודי
          3. אין זכות שיבה
          4. ירושלים שלנו לתמיד
          אם זה שמאל, אז כן, אני שמאלני.

    • חחחח, פתאום קם אדם בבוקר ומחליט שהוא עם :) (ל''ת)

      פנדה , 06/07/09 14:27

  • 28.

    ישראל איננה דואגת לעצמה ? (ל''ת)

    Vox Ami , 06/07/09 11:03

  • 27.

    סרקוזי מלך! לייבא אותו לאחר שיסיים שם (ל''ת)

    רועי, 06/07/09 11:02

  • 26.

    ומלחמה, אינטרס ישראלי ? (ל''ת)

    Vox Ami , 06/07/09 11:02

    • מלחמה איננה אינטרס ישראלי ולכן השמאל צריך להעלם.

      ASCH , 06/07/09 11:36

      אין חיבור ממאיר יותר מתוקפנות הטרור הערבי+השמאל המופקר בישראל.

      לחוד- סתם קבוצות מגוכחות של שטופי טירוף ושנאה.

      ביחד- כח פוליטי עויין וחזק שיש להתחשב בו ובאיום שלו על שלומה של המדינה.

  • 25.

    סרקוזי מבין עניין . הקיצוניות היא אויבת הדמוקרטיות .

    גור ארי-אל, 06/07/09 10:55

    אצלהם ובמדינות רבות ( מ.אירופה ,טורקיה )
    זה האיסלאם הקיצוני.
    אצלנו זה המיעוט הלאומני הצווחני המכנה את עצמו ''לאומי'' ( כאילו כל השאר נחתו מכוכב אחר ) והחרדים .
    אולם הדמוקרטיות צריכות לשאול את עצמן מדוע זה כך ,מדוע הם גדלים כמותית והשפעתם מתגברת .
    עדיין לא מאוחר לטפל בסיבות הסוציואקונומיות והבדלנות המביאות להקצנה.
    אחנו רגע אחד לפני הפיכת העולם ל''רייסיסט'' ובדלני יותר ומדובר בצרה קטנה לא פחות מההתחממות הגלובאלית והתחמשות מדינות עוינות בגרעין.

    • גם אצלנו הבעיה היא עם הקיצוניים. השמאל הקיצוני ... (ל''ת)

      אני רק הערה, 06/07/09 11:09

      • זיג הייל (ל''ת)

        Vox Ami , 06/07/09 13:04

        • אכן תגובה אינטליגנטית מבית היוצר של סטאלין (ל''ת)

          אני רק הערה, 06/07/09 13:43

          • לא -זו תגובה של אדם מריר,ללא עכבות מוסריים,המרשה לעצמו

            panacea , 06/07/09 18:10

            לפגע בכינויי גנאי מהגרועים והפוגעניים ביותר,כיוון שהוא מנכס לעצמו את הכינוי יפה נפש.
            לעמיתו של דבר,תגובותיו מלמדות עד כמה הוא נוול ,טינופת, המיץ של הזבל השמאלני קיצוני האנטי ישראלי.
            הוא שונא את עצמו כל-כך, עד שמוצא אובייקט להוצאת תסכולו בכל מה שימינה ממנו.

            • מה לעמיתו של דבר?

              גור ארי-אל, 06/07/09 20:26

              ולמה אתה מנבל את הפה?

    • כמו תמיד גור, אתה עם האדג'נדה שלך ומתעלם ממה שכתוב פה

      זיו_! , 06/07/09 11:26

      ירושלמי מעלה סברה הגיונית שכל הלחץ בעצם הוא להקריב את ישראל כדי למנוע מצרפת מלהפוך למעצמה איסלאמית נוספת.
      ואתה כמו תמיד, מסרב לראות את מה שירושלמי כותב ודוחף את האדג'נדה שלך.
      מדינה שלמה הלכה ימינה ואתה עדיין טורח לקרוא לכולנו מיעוט צווחני.
      כשזה בא משמאלני שהוא באמת מיעוט על פי כל קנה מידה (שלושה מנדטים להזכירך) זה באמת עלוב עד פתאטי.
      זה לא גזעני בכלל כשאומה מנסה לשמור על עצמה מנגע סרטני שמנסה לחסל אותה מבפנים.
      האם למשל תגיד על אדם כלשהוא שהוא גזעני על שהוא מקבל טיפול כימו-תראפי נגד סרטן?
      האסלאם היום הוא בדיוק כזה. סרטן שמאיים להשמיד את המארח שלו.
      לא משנה מה תגיד ואיך תקרא לי, זאת האמת שאתה כרגיל מסרב לראות נכונה.

      • א. מי שמטעה הוא כבודך-המדינה משתאמלת והולכת, בעובדה.

        גור ארי-אל, 06/07/09 11:57

        הדברים שאמר אמש ביבי ,רה''מ מטעם הליכוד שהיה פעם מפלגה ימנית והפך לאושרנו למפלגת מרכז ,הם בדיוק מה שאמרו אנשי רק''ח לפני 20 שנה ,ואמירה זו היתה משייכת אותו לפני 25 שנים לשמאל הכי קיצוני ,כולל כינויים כ''בוגד''...טוב לא נרחיב בזה. וראה זה פלא .
        ב. אני כתבתי על הימין הקיצוני . אם אתה משתייך או מרגיש משוייך לאותו פלג קיצוני המאיים על קיומנו ,אבקש את סליחתך מראש , משום שעד כה סברתי בתמימותי שאתה דובר מטעם הליכוד.
        ג. לא שאני נפגע מהשטות החוזרת הזו בהכללתי ב ( מי הם ? למי התכוונת ? ) 3% כלשהם... אבל זה בהחלט מוכיח על אי הבנה מצדך ,אלא אם כן , ואיני מתפלא שזה נעשה בכוונה.
        אלא אם כן קדימה היא שמאל קיצוני עבורך.
        יום טוב.

        • גור יקר ועצבני, עצם העובדה שנפגעת רק מגבירה בי את החשד שאתה אכן שמאלני

          זיו_! , 06/07/09 12:19

          ולא סתם שמאנלי אלא אפילו קיצוני.
          1. אם אתה רואה את דברי ראש הממשלה כתזוזה שמאלה, יבושם לך.
          אתה שוכח או מנסה לפחות לשכוח את העיקר.
          1. מדינת פלסטין מפורזת וללא נשק צבא ו/או סמכויות מעבר לכבוד.
          2. ירושלים לעולם לא תחולק
          3. הכרה במדינת ישראל כמדינת העם היהודי מה שאומר ש"ערביי ישראל" יעברו לפלסטין מולדתם לאחר הקמתה

          אם תנאים אלה בעינייך הם תזוזה שמאלה, אז אתה בעצם איש ימין מובהק לגמרי.

          לשאלתך, מה הקשר בין הימין, הקיצוני או לא, לבין המוסלמים בצרפת? האם הימין הישראלי, הקיצוני או לא, מנסה להשתלט על צרפת? למה לעזאזל התשובה שלך קשורה בצורה הזויה זאת או אחרת למאמר של שלום ירושלמי?
          למה אתה צריך לדחוף לנו לגרון את השטויות שלך למרות שאין קשר למאמר לכאורה עליו אתה מגיב? אני סך הכל שמתי מראה בוהקת מול הפנים שלך, שאתה מנסה לדחוף לגרון שלנו בכוח את האדג'נדה שלך. מה דעתך להתמודד עובדתית פעם אחת ולתמיד עם השאלות שלי?

          הכי חשוב, אני ממש לא ימין קיצוני. רק עם תאוות חיים גדולה ולא בא לי לסיים את חיי בשקית זק"א לבנה זה הכל.
          ושנית, דההה.. כאילו שליבני היא לא שמאלנית קיצונית. והיא בראשות ממשלת קדימה.
          מה מבדיל אותך כשמאלני תוצרת קדימה משמאלני תוצרת מר"צ? הם יש הבדל כלשהוא? האם תוכל לאפיין מה ההבדלים בין שניכם?
          בעצם, כן יש שוני. אחד קטן. שמפלגת קדימה באמת אינה שלושה מנדטים, עדיין.
          ויום מעולה גם לך

          • החשדות שלך כולן שלך ומהרהורי ליבך.

            גור ארי-אל, 06/07/09 13:30

            אני אמנם לא ימני קיצוני וודאי לא שמאל קיצוני וכל העולם מבין שביבי משתמאל והולך.
            לא נח לך ברור ,משום שזה לא מתאים להלך מחשבתך והדברים שכתבת .
            הרי לא תשנה לכבודי.
            אני משייך את עצמי לאותו פלג קטן ושפויבעם ( כששים אחוז לפחות ) שדעותיו הן פסיפס ליכוד-עבודה-קדימה.
            כמו רוב החבר'ה ממול.
            המשך עבודה פוריה ונעימה.

            • לי אין שום חשדות גור, יש לי עובדות.

              זיו_! , 06/07/09 14:07

              אתה שוב מתחמק מהשאלות שלי כי זה לא נוח לך להתעמת איתן.
              זה הכל. חד ופשוט.
              ואם אתה שייך לצד השמאל הקיצוני או שמאל אמצעי או כל פרמוטציה אחרת, יבושם לך. לא קריטי בכלל.
              פשוט אתה מסרב להודות בטעותך ומנסה להסיט את הוויכוח לפסים לא עקרוניים.

              יום עבודה פורה גם לך

              • קרא את תגובה 13 ותווכח שאני צודק.תגובות גאילו ,פרי יצירת הימין הקיצוני

                גור ארי-אל, 06/07/09 14:50

                עשרות ומאות ליום ,כך שמי שמתחמק מהדיון זה אתה .
                אני מוכן אגב לדון אתך בכל נושא שתגדיר.

              • אתה יודע מה PANCEA אתה צודק . אני מוריד את הכובע. (ל''ת)

                גור ארי-אל, 06/07/09 21:11

          • קדימה היא המפלגה הגדולה בישראל ואני לא חבר קדימה.

            גור ארי-אל, 06/07/09 13:58

            זה ההבדל.
            שלא תטה התזוזות של ביבי לכוון השפוי (שמאלה בשפתך) יימשכו .ביבי איש חכם ויודע להתאים את עצמו למציאות ,בניגוד לחלק מבוחריו השבויים בדעות ''התחיה צומת''.
            יהיה בסדר ,אל תדאג.

            • נתניהו לא מסוגל להבשיל טבעית למתווה ההכרחי לשלום-אז הוא עובר ''הבחלה''..

              Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 15:48

              על ידי אובמה, סרקוזי, מרקל ושאר מנהיגי המערב.....והפלשתינאים ומנהיגי ערב עוברים הבחלה דומה.....

              • אע''צ , קרה היום דבר גדול. ''זיו'' ( כלומר התפקיד במשחק הטוקבק שמשחקים

                גור ארי-אל, 06/07/09 20:33

                אתנו) הודיע בטעות וקבל עם ועדה שהוא משתייך למחנה הימין הקיצוני .
                אילו שתפרו לו את התפקיד ,בין אם ''עובדי ממשלה'' או ''מערכת עתון'' ( מעריב מן הסתם ,אך לא מחייב ), הנחו אותו לייצג ''ליכודניק'' ,אולם היום התפספס לו ,בטעות עפי הנראה ,משום שבחוסר חוכמה בולט קפץ להגיב למשהו שלכאורה אינו קשור אליו בכלל.
                על זה נאמר ''חמור קופץ בראש''.

                • זיו הוא רק משל-חבל שאין הרבה אנשי ימין שמתדיינים לגופו ולא מנבלים ת'פה

                  Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 21:14

                  כמו זיו או הרבה מדומיו.

  • 24.

    רק הנשיא בוש קרא נכון את השטח וכולם לעגו לו וביזו אותו. (ל''ת)

    זוהר, 06/07/09 10:53

  • 23.

    האיסלם הוא כוח שהחליט לכבוש את העולם. חנופת סרקוזי לא מדגדגת אותם אפיל

    לבני, 06/07/09 10:46

    אפילו. זו בדיוק הגישה הלא נכונה מול גוף כוחני שוטף וזורם בכל העולם בכל הכוח.
    חנופה היא חולשה.
    צריך דרך אחרת לגמרי כלפי האיסלם ולא לקנות רגעי שקט מדומה.
    טעות גדולה.
    ועוד טעות - הבעייה איננה כאן. הבעיה היא בכל נקודת מפגש בין האיסלם לעולם הנכבש על ידו. כל העולם הוא חזית - גם מגדלי התאומים וגם כל גורם המעמיד בפניהם מכשולים.

  • 22.

    אני לא מאמין איך שרואים שצדקו גדולי ישראל שאמרו לפני 70 שנה

    ישראל, 06/07/09 10:40

    שאם יבנו מדינה יהודית זה ישניא את כל העולם עלינו והנה חז''ל אמרו בתלמוד על הפסוק השבעתי אתכם בנות ירושלים אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ שה'' לא יתן רשות לעם לישראל לחזור לאדמתו בכח אלא אם הוא יקבל רשות והנה אנט רואים את הכל מתגשם לעיננו .

    • ????? ראינו איך העולם אהב אותנו, ממש כמה שנים לפני קום המדינה.... (ל''ת)

      פנדה , 06/07/09 14:38

  • 21.

    שלום?!

    איתן, 06/07/09 10:26

    אין שום ספקות לגבי ההיתרונות של השלום. אני לא יודע עם השלום יפתור את בעיות המוסלמים באירופה, אך אין ספק ששלום באזורנו הוא הפתרון האידיאלי להמשך קיומינו כאן בלב המזרח התיכון.
    אך השאלה הגדולה אינה היתרונותיו של השלום אלא ישימותו....כלומר האם בתנאים הנוכחיים ניתן באמת להגיע לשלום אמיתי וצודק שיהייה מקובל על כל הצדדים? אין לי תשובה לשאלה זו. מה שבטוח שאין באופק פתרון קסמים שיביא לסיום הסכסוך גם אם נוותר לכל דרישות שכיננו, על פניו בצד הפלסטיני ערבי אין כרגע הסכמה על מסגרת השלום וקל וחומר על ויתורים ''היסטוריים'' כמו זכות השיבה והכרה במדינת ישראל כמדינת היהודים בה יש זכות דמוקרטית
    (וגם חובה) מלאה לכל תושביה הלא יהודיים.
    מומלץ למנהיגינו להתקדם במתווה השלום לכינון מדינה פלסטינית, לדעתי הצד השני הוא זה שיסוג ויתקפל...ואז בתרגיל יחסי ציבור פיקח יש לחשוף את אי יכולת הפלסטינים לקבל עליהם את ההשלמה שבשלום!!!

  • 20.

    ביבי,העם איתך,שתי מדינות בתנאים שיבטיחו את בטחוננו.

    panacea , 06/07/09 10:19

    ערביי 48 בבפלסטין,אחרת יבוא יום ומצבנו יהיה גרוע מהרבה מזה של צרפת-הרי סרקוזי מתחנן שנצילו מהמוסלמים שבקרבתו.

  • 19.

    נתניהו, תזהר

    רפניל , 06/07/09 09:49

    ישראל אינה מקבלת מאף אחד עזרה מול אויביה, בראש וראשונה איראן. אין סיבה שתוציא עבורם את הערמונים מהאש האיסלאמית. מה שלא עשו עד עכשיו, שיעשו עכשיו.
    התיזה הגורסת שהסכסוך הישראלי-ערבי הוא לב אי-השקט, היא תיזה שגויה. אי-השקט נובע מההסטוריה האימפריאליסטית והקולוניאליסטית של המערב, ומן ההתנשאות והאוגנצטירות שלו בגלובליזציה 'החדשה'. את אלה לא יפתור הסכסוך הישראלי- פלשתינאי. מאידך, שגיאה בטיפול בנושא זה, וכשלון בהבנת הדינמיקה שאליה הוא יכול לסחוף, יסכנו את קיומה של ישראל, ויחזקו מאוד את הפונדנמטליזם האיסלאמי.
    אל לישראל להקלע לעמדת 'בשר התותחים' שמיעד לה המערב האגואיסטי (והאנטישמי).

    • אכן כן. "לאיסלאם יש גבולות של דם"

      פנדה , 06/07/09 14:44

      נתניהו צריך לחלק את ספרו של הנטינגטון, עם הקטע הנ"ל ממורקר, לכל שועי העולם הטועים והמטעים והתמימים להאמין שישראל היא לב הסכסוך עם העולם המוסלמי. ישראל היא פשוט אחד מקוי החזית בסכסוך הזה, אבל בקרוב, כשהסיכוי לגנוב את אירופה יגבר על הסיכוי לגנוב את ישראל, המוסלמים יעבירו את כובד המשקל לשם. כמובן שגם עבורנו זה לא טוב, כי אחרי ברלין תבוא מנהטן.

      לכן חייבים לשכנע את האירופאים להבין שהגיע השעה לפעולה מתואמת נגד האיסלאם ואיחוד של כל תומכי החירות והדמוקרטיה בעולם נגד האיסלאם והשמאל הרדיקלי.

      אם ירושלמי צודק, אז אני מאוד מאוכזב מנתניהו שלא העביר את העניין הכל כך צודק וחשוב הזה לסרקוזי. לא ייתכן שנחזק את העמדה שישראל היא לב הסכסוך, זה רע מאוד עבורנו, רע יותר עבור אירופה, בטווח הארוך זה רע גם עבור הערבים, שישארו בורים ונחותים עד שיקבלו את נבוט הקידמה המעורר.

  • 18.

    לא אם פונדקאית אלא ילד ממזר

    סרקוזי, 06/07/09 09:48

    הסכסוך אצלנו לא זה שמצית את המהפכה האיסלמית אלא ניזון ממנה

  • 17.

    ישראל מצילה את צרפת

    אילנה הורוביץ, 06/07/09 09:40

    ומאיפה התזה המטומטמת שישראל תציל את אירופה כולה או את צרפת לצורך העניין מן האיסלאם הקיצוני? ממתי הנצרות הליברלית והאיסלאם הקיצוני יכולים לדור בכפיפה אחת? גם אם נפתור את כל הבעיות במזרח התיכון אירופה המערבית תקועה עם אותה בעיה; אוכלוסיה מוסלמית שתרבותה שונה ואינה מוכנה להיטמע בערכי התרבות האירופית הליברלית. מה קשורות אלינו המהומות שהיו בפרברי פריז על רקע חברתי? או הבנות המוסלמיות ששרפו אותן כשהן בחיים רק בגלל שנראו לא צנועות מספיק ל''שומרי המוסר'' בשכונות המוסלמיות בפרברים. את הכל אפשר להפיל על ישראל? או אולי מדובר במציאות עגומה שאירופה מסרבת להישיר אליה מבט?ולמה אף אחד לא טורח לגלות את זה לסרקוזי? אם הסיכסוך הישראלי פלסטיני יפתר, עניין הרעלה לא יעלה יותר לסדר היום בצרפת? מה הקשר בכלל. ונמאס שכולם בעולם משחקים אותה ראש קטן. האירופים מנסים להחזיק בראש הנמר, האוכלוסיה המוסלמית, אבל גם אם נעזור להם להרגיע אותו בוא יבוא היום שהוא יקום עליהם ואז יהיה מעניין לראות אותם שומרים על צלם אנוש וזכויות האדם כמו שהם ''הקפידו'' לעשות בכל הקולוניות בהם שלטו.

    • חידדת חידוד יפה והרשי לי לחזור עליו

      פנדה , 06/07/09 15:08

      שאלה אחת הייתי שואל את סרקוזי - "אם ניתן את ישראל לאיסלאם, האיסלאם ייתן לנשות צרפת ללכת בלי רעלה?"

  • 16.

    הוא דואג בגלל המוסלמים בצרפת, ומוכן למכור אותנו בישביל שקט אצלם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 06/07/09 09:20

  • 15.

    הפלשתינים אינם רוצים מדינה. הם מעונינים רק בחיסול ישראל, ושום דבר טוב

    שלמה, 06/07/09 09:19

    לא יכול לצאתמנסיונות הפיוס של אובמה והאירופים. נסיונות אלה רק יעודדו אותם לדרוש עוד ועוד.

  • 14.

    כל כך חבל,שנתניהו שכח את מה שנבחר בעבורו

    אלון ימני, 06/07/09 09:13

    בישיבת הממשלה כאמור, אמר נתניהו כי ''הגענו להסכמה לאומית על שתי מדינות לשני עמים'':(

  • 13.

    ביבי בגד בכם !! (ל''ת)

    פייגלין לא ייבגוד, 06/07/09 09:00

  • 12.

    השאלה מי יציל את ישראל מציפורני הגנרלים ובעלי ההון העושקים את הציבור? (ל''ת)

    רעמסס, 06/07/09 08:51

  • 11.

    שלום ירושלמי זה רעיון מעניין אלא שצרפת כבר אבודה מזמן

    פייר קרדן, 06/07/09 08:50

    תעבור ביום שישי ובשבת אחה''צ ברובעים מסויימים בפריז והדבר היחידי שיזכיר לך שמדובר בצרפת זה הארכיטקטורה של הבניינים ברחוב.

    תראה שם אלפי גברים עומדים ברחוב על המדרכה ועל הכביש חוסמים לחלוטין את התנועה.

    הם לבושים בצורה מוזנחת למדי. יש שם ברחוב מאות דוכני שווראמה וריח בשר על גחלים נישא ברדיוס של קילומטרים.

    המקומות האלה נראים כמו אזור שוק חאן אל חלילי בקהיר לפני ששופץ. כי היום באיזור הזה בקהיר יותר נעים להסתובב מאשר באזורים המוסלמיים של פריז.

    פריז כבושה על ידי המוסלמים.
    ערים אחרות בצרפת כבר מזמן הפכו למוסלמיות.
    העיר בורדו בדרום צרפת היא עיר מוסלמית!!!

    הדבר זהה בגרמניה אם כי שם מדובר בעיקר בטורקים שהדור השלישי שלהם הפך בסופו של דבר לגרמני והתערה בתרבות המקומית. עם המוסלמים הערבים זה לא קרה ולא יקרה.

    בבלגיה, מרכז בריסל כבר כבוש על ידי המוסלמים מזה 50 שנה. האיזור דומה לעזה.

    בתוך 20-30 שנה יהיה לצרפת נשיא מוסלמי.

  • 10.

    דווקא בגלל הכתוב לעיל חייבים לא לתת שתי מדינות אלא לתת לצרפת להתאסלם!

    שמואל, 06/07/09 08:43

    ואז נראה את האוכלי רגלי צפרדע האלה

  • 9.

    קשקוש אחד אירופה מוזמנת לגרש כל כפוי טובה שהגיע ליבשת

    שמעון הצדיק , 06/07/09 07:54

    אין שום סיבה לדרוש מנצולי היהודים שאירופה רצחה אותם שום דבר
    ואתה כאיש תקשורת שמתעלם מכך די טיפש לשתוק על כך

  • 8.

    זבוב על הקיר? באליזה?! סחתיין.

    citmuli1 , 06/07/09 07:53

    אם נתניהו המוכשר ימשיך כך, יתעלם מהמיותר
    וידאג אך ורק לגורל המדינה- הוא האדם הנכון במקום הנכון.

  • 7.

    "אם תביא שלום, תעשה טוב. ואם לא, לא תפסיד" ניקולא, שכחת 16 שנה

    משהן , 06/07/09 07:48

    אנחנו עוד צריכים לעשות משהוא כדי להוכיח את כוונותינו לשלום?
    מתי העולם יבין שאם רוצים שיהיה כאן שלום הגיע הזמן ללחוץ קצת על הפלסטינים, שיפסיקו את הטרור ואת ההסתה והחנוך לאיבה ומלחמה.

    אז ורק אז יוכל להתקיים כאן איזה דיאלוג שיוביל בסופו של דבר לשלום המיוחל.

    "אם זה לא יילך לא תפסידו" מה אנחנו נולדנו אתמול. אולי ניקולא לא יודע מה היה כאן בשש עשרה שנים האחרונות. נמאס שכל פעם מחדש ישראל היא זו שצריכה לעשות מחוות בוני אמון הגיע הזמן שגם הפלסטינים יתנו משהוא.

    ולסיום: אם אני זוכר נכון, מדינה פלסטינית מפורזת לאחר שיכירו במדינת ישראל כמדינת העם יהודי נאמר כבר בנאום בר-אילן, איך בכל הכבוד זה יכול להיות קשור לניקולא סרקוזי."המסר עבר", על איזה מסר אתה מדבר?

    נתניהו העם איתך!!!!!!!!!1

    • הבעיה היא שכן נפסיד כי הניסויים הללו עולים לנו בהרבה דם! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 06/07/09 09:21

    • צודק,ועוד נקודות חשובות: מה אומר סרקוזי? הנה:

      panacea , 06/07/09 10:24

      אתם מדינה פצפונת, בשביל להציל אותנו,צרפת הגדולה,תצטרכו לוותר על שטחים,על ביטחון ועל חלקי מורשת,ואז תגיעו למצב כזה:
      1) תהיו במצב גרוע בהרבה מצרפת,הרי בתוך ישראל ישבו מיליוני ערבים.
      2) תהיו מאוימים בהשמדה מטבעת חנק של הערבים הנשבעים להשמידכם.
      3) אל דאגה, אם תושמדו ותקריבו קורבנות (הרי שסרקוזי מודה שזו אפשרות ראלית), נביא פרחים להלןןיתכם ונודה על שהצלתם אותנו מהמוסלמים.(עד שנבין שלא הצלתם אותנו,הרי השלב הבא אחרי ישראל זה אירופה).

  • 6.

    חבורת שמנמנים ממשלה אפסוסית אין לה דרך ולא נתיב (ל''ת)

    ממשלת חדלי אישים, 06/07/09 07:43

  • 5.

    אבל דבר לא יציל את ישראל מציפורני הגנרלים ובעלי ההון העושקים את הציבור (ל''ת)

    רעמסס, 06/07/09 07:35

  • 4.

    שמאלני שמאלני אבל משעשע .

    איציק הממרכז, 06/07/09 07:27

    הצחקתני עד דמעות מר ירושלמי.

  • 3.

    מה לי ולרפובליקה המוסלמית הצרפתית ?

    השומר צרפת אנוכי ?, 06/07/09 07:14

    הצרפתים שיאכלו את הדייסה שבישלו לעצמם, ושיעזבו אותנו במנוחה. שוב הגישה האנטישמית : היהודים אשמים בכל - תקרית בעזה, וצרפת בוערת. סרקוזי מזכיר את הנשיא חוסיין מארה''ב, שרואה בהקפאת ההתנחלויות את פתרון כל הבעיות בעולם. מצידי, שצרפת כולה תלבש רעלה אחת גדולה, ותיעלם לנו מהעיניים.

  • 2.

    כתבתי קודם שאני מאמין שנתניהו יבשיל לשלום-המינוח הטכני הוא ''הבחלה''.... (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 07:03

  • 1.

    גם אני מאמין שנתניהו יבשיל לשלום והקמת פלשתין-שבירתה בחלק מזרח ירושלים

    Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 06:51

    ...אבל אני לא מאמין שהבשיל כל כך מהר....

    • E, אתה היחידי שכנראה מאמין בזה.

      זיו_! , 06/07/09 10:28

      אתה פשוט לא קורא אתה רק כותב
      ירושלמי מדבר על הבנה ברורה שהאיסלאם הוא שורש כל רע.
      אתה מסרב להבין שלא תהיה חזרה על ההצעה של אומלרט/ליבני לפלסטינים. זה היה על השולחן ונגמר.
      ירושלים לא תחולק גם אם באמת תתאמץ.
      מצד שני, מה זה משנה לך שם בבוסטון?
      זכות הצבעה בישראל אין לך, ואתה סך הכל מנסה כמו תמיד למכור אותנו כאן כדי שתוכל להרגיש נאור שם.
      לא עובד.

      • ככה זה עם השמאל הקיצוני.

        ASCH , 06/07/09 10:33

        כשלא יודעים להתמודד עם המציאות, בורחים לחלומות בצהרי היום. כל עוד אינם מתערבים בפוליטיקה- או נשארים מקסימום ברמה של 0-4 מנדטים- דיינו.

        ואם ירדו ל-0 מנדטים: אפילו ייטב. ככל שיצתמק השמאל הממאיר, כך מדיניותה של ישראל תהיה שפוייה יותר ומאוזנת יותר. ולכן בטחון המדינה יגבר.

      • אני מחכה להתנצלות על השקר הגס והרשעות המזוקקת שלך-ותפסיק לשרוק בחושך!! (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 14:43

        • מה עם ה-90% מהציבור שתומכים בבג"צ???,,,,אהה,,הם הפכו ל:שלושה מנדטים:))

          (איציק) , 06/07/09 15:14

          בעת מינויו של אהרון ברק לנשיא בית המשפט העליון,80 אחוז ויותר מהציבור האמינו בהחלטותיו של בג"צ,,,,עכשיו בקושי 50% מהציבור מאמין בהחלטות בג"צ.

          אהרון ברק בעצמו אחראי לדרדור הקשה באמון הציבורי במערכת המשפט.

          • קרא את תגובתי שם סתחתית הערה 17- ופוינטר ממקום שאתה אוהב (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 06/07/09 17:15