• 98.

    צדק

    חבר של רענן לוי ז''ל, 09/07/09 12:39

    הגיע הזמן לצדק בבית המשפט
    זה פשוט מגעיל מה שעורכי הדין משיגים
    לא עוד...
    למשפחה שלא תדעו עוד צער
    רענן אני לא ישכח אותך לעולם...

  • 97.

    אתם מדברים על הרוצח ואני מסתכל על רענן איזה חומד של ילד

    מאקוי, 06/07/09 14:02

    .

  • 96.

    תודה לאל, קצת צדק כל הכבוד למשטרה לפרקליטות לשופטים (ל''ת)

    ., 06/07/09 13:03

  • 95.

    תסתכלו על אבוטבול / הגיע הזמן לנקות את המדינה!!!

    אזרח, 06/07/09 12:34

    תראו את התמונה שלו... פרצוף של פושע.
    כן, עונש מוות הוא דבר שהגיע הזמן שינהיגו אותו בישראל, כדי לוודא שפושעים כמו אבוטבול לא ישתחררו בעוד 25 שנה אלא יירקבו בכלא.
    הגיע גם הזמן שמערכת-החינוך תתחיל לחנך לאהבת-רע, וכבוד הדדי, ואזרחות טובה. המדינה שלנו רקובה מלמטה, מן היסוד, ולכן הפשע משתולל. כל אחד כאן עושה מה שהוא רוצה: אנחנו מקללים, מלכלכים, נוהגים כמו מטורפים... מה הפלא שיש כ''כ הרבה פושעים ושחיתות כאן??
    אם לא ייעשה דבר - ומהר!!! - המדינה שלנו תוביל את עצמה לחורבן. אין צורך שהערבים יזקרו אותנו לים. אנחנו הורסים את הכל בעצמנו, לבד...

  • 94.

    מי מרים את הכפפה לעונש מוות בישראל ? (ל''ת)

    עבריינים רוצחים חופשי, 06/07/09 12:22

    • עונ-ש מוו-ת למרוקאי-ם ... אני בעד! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 06/07/09 18:24

  • 93.

    האם והאב עודדו לפשע ובשביל מה? כסף כסף כסף. אוי מכאלה הורים וילדים (ל''ת)

    רינה, 06/07/09 11:36

  • 92.

    לכלא בלי הפחתה, עייפנו מהמשפחה הזאת השחיתה את כל הארץ (ל''ת)

    אימא, 06/07/09 11:34

  • 91.

    למה לא תולים רוצחים ? (ל''ת)

    גודמן, 06/07/09 09:59

  • 90.

    מלתמת קודש...כל חוזר בתשובה חושב שהמציא את היהדות מחדש.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 06/07/09 09:43

    • ברווז ... מה שמו לך באבוס היום? אתה רואה את המציאות הפוך

      מלחמת קודש , 06/07/09 14:11

      אינני חוזר בתשובה - כמו שגם אתה אינך ...

      אני יהודי שומר מצוות מאז ומתמיד בניגוד אלייך ...

  • 89.

    משפחה לתפארת מדינת ישראל האבוטבול האלה. (ל''ת)

    מעניין מה האמא שלהם אומרת לעצמה? זה לא הם, זה אתם!, 06/07/09 09:36

  • 88.

    עכשיו הוא יצטרך להצביע ליכוד מהכלא? (ל''ת)

    אוי ואבוי, 06/07/09 07:40

  • 87.

    למה כולם משמיצים את המרוקאים??? הוא בכלל צרפתי... (ל''ת)

    מרוקאי תרבותי, 06/07/09 06:35

  • 86.

    שינמק בכלא - ושלא יקבל חופשות בחוץ - נמאס מהפושעים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 06/07/09 06:26

  • 85.

    שיירקבו בקבר וגם לאבי צריך לתת עונש מאסר הוא זה שהזמיןן (ל''ת)

    חנה, 06/07/09 00:07

    • חנה את ענקית . אני אוהב אותך (ל''ת)

      וואו..., 06/07/09 09:34

  • 84.

    יש להטיל עונש מאסר על האם

    רז, 05/07/09 23:16

    באופן תקדימי וחד פעמי אני קורא לפרקליטות לבקש להגיש כתב אישום נגד האם של המשפחה על כך שגידלה בנים פושעים ועבריינים.

    לרוב שאני קוראים על מקרה רצח אז האחים של הרוצח במרבית המקרים הם אנשים טובים שלא הולכים בדרך הרעה, אבל כאן מדובר במשפחה גדולה של אחים עבריינים שלא קיבלו שום חינוך מהאמא.

    לכן האמא גם צריכה להיכנס לכלא היא אשמה, אם הייתה מחנכת את ילדיה הרצח הזה היה נמנע ואסי אבוטבול לא היה נכנס לפשע ולא היה מאיים על אנשים שבעיקבות זה נידון ל 13 שנים בכלא.
    .

    • אתה כל כך צודק!!!! (ל''ת)

      להעניש את ההורים!, 06/07/09 10:29

  • 83.

    כלב מסריח אבוטבול שתחנק בכלא ....תתבעו אותו פיצויים ,לכלב יש הרבה כסף

    simond , 05/07/09 22:08

    לישראלים נמאס מהערסים האלו ...כמו האבוטבול והאבירג'יל ...זבל הארץ
    שיחתכו להם את הידיים ....ויסרסו אותם
    ערס בן ערס כלב בן כלב=פרנסוואה אבו-טבול
    תפסיקו לנשק מזוזות יא צבועים נשמת ילד הזועקת מהקבר לא ריחמתם עליה ואתם פתאום מבקשים רחמי האל ...יא זבאלות

  • 82.

    אבי שותף מלא לרצח. מכיוון שפרסואה היה שליח שלו.

    אילן , 05/07/09 19:20

    אבי אבוטבול שגייס את פרנסואה. שבסופו של דבר גרם להרצחו. הוא שותף מלא לרצח. דבר המחייב את השופט לפסוק לו מאסר עולם. ללא מתן אפשרות לקצוב לו את המאסר.

  • 81.

    לקרא את התגובות ולא להאמין עד כמה אנחנו עם גזעני . בושה לנו.

    ברעם , 05/07/09 17:36

    שתי תינוקות נולדו באותו יום ובאותה שעה. אחד נולד בצפון תל אביב, בן למשפחה אמידה שעלתה מפולין והשלטון בארץ(העבודה) פינק אותם ואיפשר להם להתגורר באזור המרכז המשגשג בלי בעיות פרנסה ואחים ואחיות שישתתפו בהוצאות המשפחה, מיטב המורים, וכי איזה מורה ירצה לעבוד בדרום הרחוק? קיבל חינוך טוב שלא שאשמתו, שכולל את השעור המרתק שלא להתגייס לצה"ל, או במקרה החמור ביותר, בקיריה, במרחק רכב ספורט מהבית כי חבל לבזבז שלוש שנים בגבעתי או גולני,(אין בזה עתיד)והתינוק השני נולד בירוחם או דימונה, בן למשפחה מרובת ילדים(שאגב, שלחה את כולם כרובם לשרות צבאי. האב עבד במפעל ליצור זכוכית במשכורת שלא מספיקה להאכיל כלב פודל, ובשכר זה האכיל עשרה ילדים חיילים בפוטנציה, והאם יצאה לעבוד בנקיון רצפה כדי להוסיף עוד כמה לירות לחשבון בנק הנמצא במינוס. כסף ללימודים אקדמאים? תשכחו, הממשלה תשלח אותם תמורת 200 שקל לחודש לגבול עם עזה. ולאחר השחרור יקבלו פחות ממשכורת חודשית של פועל ייצור כמענק שחרור. חינוך? המדינה פיטרה וצימצמה את תקציב החינוך בעיירות הפיתוח(מעניין מי היו התושבים בעיירות הפיתוח) את החינוך יקבלו בטירונות של גולני. אגב, מוצאו של התינוק השני בהרי האטלס. אוי לנו עם מערכת חינוך כזאת ואבוי לנו עם ישראלים צעירים (אשכנזים) שלמדו גזענות מהוריהם. אנחנו בשנת 2009 !!!

    • מה אתה רוצה להגיד בתגובתך המבולבלת והגזענית.? (ל''ת)

      תגובה ל- 80 ברעם, 05/07/09 17:53

    • גם לי יש קורקינט

      מה הקשר???, 05/07/09 18:24

      מה קשר התגובה לכתבה???

    • הסיפורים הזולים של פעם כבר לא ממש עושים רושם! (ל''ת)

      xxx, 05/07/09 19:03

      • כל דבר זול עושה רושם-ולראיה הערסים והמבצעים ברשתות השיווק. (ל''ת)

        שתיים בעשר-גרסת הרחוב, 06/07/09 18:12

    • לא לשתות משקאות אלכוהוליים. (ל''ת)

      אילן , 05/07/09 19:23

    • לא גזענים - יש כאן בעיה שהמרוקאים מכפישים את הדת היהודית בת 3300 השנים

      מלחמת קודש , 05/07/09 19:26

      וזו בושה כי הם קוראים לעצמם יהודים - באשר רבים מהם אינם יהודים - אז על איזו גזענות אתה מדבר??

      • שכחת להגיד שהסובוטניקים גם גויים (ל''ת)

        המזכיר ליתד הנעמן, 05/07/09 22:47

      • א- משפחת אבטבול המדוברת הם טוניסאים . ב- מי אתה שתקבע מי יהודי? (ל''ת)

        ALOS , 06/07/09 05:58

        • לא אני קובע - אלא הדת היהודית קובעת מי הוא יהודי

          מלחמת קודש , 06/07/09 06:25

          שמעת על הדת היהודית גוי שכמותך??

          • כולנו שמענו - והדת היהודית קובעת שהם יהודים!

            יהודי, 06/07/09 15:23

            אז מה אתה מקשקש???

            • הדת היהודית מעולם לא קבעה שה-BERBER הם יהודים. זה כל מיני רבנים

              מלחמת קודש , 06/07/09 18:25

              רפי-שכל שהיו במרוקו קבעו כך ... הגיור פסול! כי על פי ההלכה הם אינם נקראים גרי צדק ... תקרא קצת על ההיסטוריה של מרוקו

          • ברגע שמצחיקים כמו עובדיה קובעים מיהו יהודי,זה הזמן להבין שיש בעיה. (ל''ת)

            דת או מדינה-לא להיות או להיות, 06/07/09 18:23

        • אל תבלבל את המח. אנחנו יותר מרוקאים ממך. (ל''ת)

          אבוטבול נתניה, 06/07/09 06:43

    • תגובה

      פרידמן, 06/07/09 00:02

      מה הפוינטה שלך ?

    • ברעם אתה ימני גזען מתחסד שמנמן טרחן חופר וקדחן (ל''ת)

      ALOS , 06/07/09 06:00

    • זאת בחירה של האדם ...גם חרדי חי בדוחק ועוני במאה שערים ..............

      simond , 06/07/09 06:00

      הפילוסופיה הטיפשית הזאת ממש מרתיחה
      יש הרבה גנטיקה בזה שמרוקאי סכין זה משהו גנטי ....זונות עד לבוא הרוסיות עברינים רוצחים
      עירקי כורדי גרוזיני פרסי וחרדי ממאה שערים חיו גם בדוחק גדול ולא עשו אחוז אחד ממרוקאי סכין ....זה משהו בגנטיקה
      הורי גרו במעברות ...אבל ילדיהם לא עברינים ...וככה כול העדות ...
      משהו דפוק בגן המרוקאי

      • כי המרוקאים הם לא יהודים אלא משבטי ה-AMAZIGH שהתגיירו במאה ה-7

        מלחמת קודש , 06/07/09 06:27

        והם דוגמה למה שאמרו חז"ל:

        "3 סימנים הם בישראל: ביישנים, רחמנים וגומלי-חסדים" ובהללו אין אף אחד מהם!

    • אם שותים לא מגיבים (ל''ת)

      רונרון, 06/07/09 08:07

    • מה הקשר בן התגובה שלך לכתבה עצמה?נמק והסבר.... (ל''ת)

      א, 06/07/09 08:50

    • גבי אשכנזי מוורשה או מלודז ? (ל''ת)

      גודמן, 06/07/09 09:57

      • מרמלדז'. (ל''ת)

        סתם-מרמת עמידר, 06/07/09 18:09

    • ברעם אתה דפו..!

      יריב, 06/07/09 10:29

      מי שבוחר להיות מקופח כי זה נוח לו שיהנה אבל זו לו סיבה לרצוח או לפתור כל בעיה עם סכין .
      מה הקשר בין מחט לתחת .

      ה''''בןאדם'''' לקח חיים אין תרוץ לזה!

  • 80.

    המכוער

    משבדיה, 05/07/09 17:27

    הגיע הזמן שהמכוער ירקב בכלא

  • 79.

    למה רק מאסר עולם אחד

    zelda, 05/07/09 16:54

    למה רק מאסר עולם אחד
    צריך שני מאסרי עולם אחד עלדריסה ואחד על רצח בסכין בכוונה תחילה
    אים רענן היה בן מישפחתי הייתי יוצה לצוד אותם ולא לתת להם מנוחה

    • כי אם ייתנו לו שניים-איך הוא ייצא מהכלא על התנהגות טובה? (ל''ת)

      צריך להשאיר לו סיכוי להשתקם, 06/07/09 18:31

  • 78.

    זה לא מספיק מי שלוקח חיים צריך לקחת לו חיים בטח אם לקח חיים של ילד (ל''ת)

    א, 05/07/09 16:50

  • 77.

    טוב מאוד! כמה שפחות מהחלאות האלו שיסתובבו חופשי יותר טוב! (ל''ת)

    הגיע הזמן לנקות את האורוות, 05/07/09 16:46

  • 76.

    זבל אנושי- טוב עשה

    יעקב, 05/07/09 16:31

    בית המשפט שפסק מאסר עולם על רוצחו של רענן לוי ז''ל.

  • 75.

    יש צדק (ל''ת)

    אביב, 05/07/09 16:30

  • 74.

    פתרון קל

    דרור, 05/07/09 16:24

    אי אפשר לשים שתי שוטרים ליד אזור מועדונים? מה הבעייה? אין את מי לקנוס? לא תמיד זו צריכה להיות המטרה, יש גם הרבה פתרונות כמו לחייב דורמנים בקורס ושיתוף פעולה עם המשטרה ולהוסיף מאבטח באזור המועדון אחראי על התפתחויות שכאלו וקריאה לניידת, זה לא העבודה של החברה שמבלים להתמודד עם הזבלים

  • 73.

    בגי ל 42.5 העבריין פרנסואה הזבל יצא לכלא לפי החשבון הבא:

    דני מנתניה, 05/07/09 16:23

    היום הוא בן 23.
    מאסר עולם זה 25 שנה, פחות שליש על התנהגות טובה נשאר לו 18.75 ש' + 23ש' = 42.5 שנים.

    בטוח שהעבריין הזה יחזור לפשע.
    נקווה רק שיתפסו אותו שוב על משהו רציני ושיקבל עוד 20 שנה בכלא ואז יצא לפנסיה כעבריין לשעבר זקן ושבור...אמן!

    • בגלל זה ,,,,,זה לא צדק,זה לא צדק,,

      דני אתה צודק,, 05/07/09 16:51

      הוא יצא מהכלה עם תעודת אקדמאי,זה לאאא צדק,
      זה לא צדק,

      • רוב הסיכויים שיצא משם עם חצי כלייה עקב דקירות ונסיונות חיסול. (ל''ת)

        צדקדמון , 05/07/09 17:14

        • רק אני מצטער פה על כליה שהיתה יכולה ללכת להשתלה?... (ל''ת)

          איזה בזבוז, 06/07/09 18:13

    • חחח

      מוטיטוש , 05/07/09 17:06

      לא יפה לדבר ככה

    • תלמד חשבון

      אובייקטיבי , 06/07/09 01:20

      שני שליש מ-25 זה 16.66 ולא 18.75

    • תלמד משפטים - לפני חשבון - מאסר עולם זה מאסר עולם

      ישי סופר, 06/07/09 15:13

      ברצח בכוונה תחילה מאסר עולם זה מאסר עולם!!!

      לא 25 שנה - 25 שנה זה מאסר עולם על כל עבירה אחרת..

      הוא יכול להשתחרר מוקדם יותר, מחר, בעוד 10 שנים ובעוד 100 שנה.. אבל מי שישחרר אותו במצב הזה יהיה נשיא המדינה - וזאת על ידי חנינה / הקצבת עונשו!!!!!

  • 72.

    כל כך הרבה שוטרים

    דרור, 05/07/09 16:17

    אי אפשר לשים שתי שוטרים באזור המועדונים כמו שיש בכבישים? מה הבעייה שאין את מי לקנוס ןלהרוויח? לא תמיד זו צריכה להיות המטרה

  • 71.

    הפסולת לסל וחסל. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 05/07/09 16:15

    • הפסולת - להרי האטלס, וחסל! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 05/07/09 16:32

      • אתה בטח גם שמאלני! כי שמאלני וגזעני הולכם ביחד! מתבייש ביהודים כמוך. (ל''ת)

        ברעם , 05/07/09 17:17

        • לא שמאלני כי אם חרדי! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 05/07/09 18:35

          • מה שלא תהיה, אתה אכן גזען עלוב נפש. מלחמת קודש בבני החושך כמוך, זה אכן

            אשקלוני, 05/07/09 18:56

            נחוץ לנו.

            • אז יאללה - בוא נילחם !!!! למה אתה מחכה ???

              מלחמת קודש , 05/07/09 19:21

              אני מוכן לשפיכות דמים!

  • 70.

    כמה זה מאסר עולם - לכל החיים??? ואם לא אז למה זה נקרא כך?? (ל''ת)

    צחי, 05/07/09 16:12

    • תלוי - מאסר עולם זה 20 שנה על כל עבירה שמאסר עולם אינו עונש חובה

      ישי סופר, 06/07/09 15:18

      כשרשום בחוק מאסר עולם - כשהוא עונש מקסימאלי זה 20 שנה

      כשרשום בחוק שמאסר עולם הוא עונש חובה - זה מאסר עולם אמיתי...

      ברצח - מאסר עולם זה עונש חובה - כלומר מאסר עולם!

      אבל... נשיא המדינה יכול אם הוא רוצה, לקצוב את עונשו של המורשע..

      או לחון אותו - ולשחררו לחופשי..

  • 69.

    בן אדם עם שם כמו פרנסואה או צ'ארלי,לא יכול להיות עבריין. (ל''ת)

    יותם וצביקה-אלה שמות של עבריינים, 05/07/09 16:07

  • 68.

    כל נמש על פרצופו = שנה מאסר - ככה הוא לא ישתחרר לעולם (ל''ת)

    נמש, 05/07/09 16:05

  • 67.

    המרוקאים אנשים מקסימים!הבחורות כה עדינות וענוגות,לא גסות ולא בהמיות,

    הבמבה סאלי, 05/07/09 16:04

    מנומסות מאד,צנועות,בעלות מידות טובות(90,60,90),משכילות,פמיניסטיות ברובן,דעתניות וכו'.

    • צודק, כולם אקדמאים, חסכנים, לא מבזבזים משכורות על בגדים ובילויים... (ל''ת)

      הרנטגן המטוגן, 05/07/09 16:25

      • הם גם שוחרי תרבות,חובבי קונצרטים,אנשים עדיני נפש,אציליים ממש. (ל''ת)

        משכמם ומעלה, 05/07/09 16:55

        • לפחות הם לא גונבים מקופת המדינה כמו "הירשזון" "אולמרט" "רבין" "רמון" (ל''ת)

          צדקדמון , 05/07/09 17:15

          • אתה צודק-באמת למה לגנוב כשאפשר ישר לרצוח. (ל''ת)

            מה להם ולזוטות כמו גניבה?, 05/07/09 17:31

        • גם הנאצים היו שוחרי תרבות, חובבי קונצרטים ואקדמאים.

          שלי, 05/07/09 19:24

          ובכלל, הגרמנים מזה מאות בשנים, הינם עם שלו תרבות נעלה, פילוסופיה והמון כתיבה על דמוקרטיה וזכויות אדם.

          • צודקת

            אילן, 06/07/09 04:52

            אבל היתה להם תקופה שחורה בחצי המאה שעברה..

            • לנאצים הייתה תקופה שחורה???? לגרמנים אולי - לא לנאצים!!

              ישי סופר, 06/07/09 15:21

              ואתה מנסה להראות שאתה האשכנזי המשכיל???

          • גם המרוקאים היו הוגי דעות ומוסיקאים מחוננים:גתה,קארל מארקס,בטהובן. (ל''ת)

            יהדות גרמניה-מרוקו הקטנה, 06/07/09 18:27

            • התכוונת בטח לפרוספר ואן בטהובן,שארלי גתה ובבר מארקס. (ל''ת)

              ענקי תרבות-מהדמויות המשפיעות בהיסטוריה, 06/07/09 18:40

    • כולם הגונים בניזרי דרעי יאיר לוי אבו חצירה - צדיקים כולם (ל''ת)

      שש, 05/07/09 17:55

      • מה שמצחיק בכל מי שהזכרת הוא ,שכולם עושים מה שאומר להם הרב לעשות. (ל''ת)

        נעדרי חשיבה עצמאית-הרב אמר להרים ידיים, 06/07/09 13:55

  • 66.

    הכפשת עדה שלמה מעשה חמור.ואנחנו נציגי העדה נתבע (ל''ת)

    אחד מנצגי העדה, 05/07/09 16:03

    • אתה צריך לתבוע יותר מ70 אחוז מהעם,נציג מעופף, (ל''ת)

      א,ב,, 05/07/09 16:53

      • הראיה הכי חזקה שלו במשפט תהיה רגש נחיתות מוגבר. (ל''ת)

        השד העדתי, 06/07/09 13:56

  • 65.

    ומתי המשטרה תחקור את המושחת יוסי שריד ? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/07/09 16:01

    • יום אחרי שהוא יתבע אותך דיבה. (ל''ת)

      יופי של השוואה-הגעת בזמן, 06/07/09 18:46

  • 64.

    מסר ברור למשפחות הרצח בישראל : אין לנו , עם הטירור שכבר יש, פריבילגיה

    לארי, 05/07/09 15:58

    שגם אתם תאיימו ותרצחו אותנו !!!

  • 63.

    זה עונש זה,,זה צדק זה,, (ל''ת)

    לפחות כיסא חשמלי,,, 05/07/09 15:53

  • 62.

    רק תראו את התגובה של המשפחה של רענן זל לעומת התגובה של משפחת הרוצח

    השוואה, 05/07/09 15:51

    רק תראו את התגובה של משפחתו של רענן המנוח איזו אצילות נפש איזו גדלות רוח ותגובה מאופקת ומכובדת לעומת זכיכות ושיפלות הרוח של משפחת הרוצח הנתעב. מספיק לחזות בשתי התגובת כדי להמחיש עד כמה הרצח היה נפשע. הקוטביות הזו שבין שה תמים רך בשנים, נעים הליכות שאינו מזיק לזבוב לעומת רוצח גס אנוכי גאוותן ומוחצן כל כך מצמרר. מי יתן ונצליח להרחיק את הרוצח ושכמותו מהחברה שלנו.

  • 61.

    עונש קל,,

    לשופטים אין ערך לחיי אדם,, 05/07/09 15:48

    לפחות כיסא חשמלי

  • 60.

    רוב המרוקאים אינם יהודים אלא ברברים (Berbers) שהתגיירו במאה ה-7

    מלחמת קודש , 05/07/09 15:46

    וזה דוגמה למה שאמרו חז''ל:

    ''שלושה סימנים הם בישראל - ביישנים, רחמנים, וגומלי חסדים!''

    בהללו אין אף סימן אחד מהסימנים.

    • גזען

      תתבייש לך, 05/07/09 15:57

      אתה טיפש!!! עבריין זה עבריין

      • אתה חכם ...

        מלחמת קודש , 05/07/09 16:30

        ובשביל מה להכניס עבריינים לעם היהודי ... הברברים האלו היו ידועים כשודדי שיירות ודרכים, הנשים שלהן מופקרות וכו' ...

        לא המודל הנרצה לגיור ממש ...

    • הכפשתה עדה שלמה .ועלך לתת את הדין בטביעת דיבה שבדרך (ל''ת)

      פוספר, 05/07/09 16:09

      • השגיאות שלך מכפישות יותר! (ל''ת)

        בועז, 05/07/09 16:23

      • תביעה אחינו לא טביעה (ל''ת)

        דרוזי, 06/07/09 04:26

    • עוד אחד שמשפחתו חיה בפולין בבקתת בוץ ואווזים בחצר

      דוד, 05/07/09 16:26

      סבתו היתה איכרה ניבערת מוכת שחין שהיתקלחה אחת לשנה אבל משוכנע שפולניה היא ערש התרבות המערבית סע ללפלאנד יא טמבל תשתמש בדרכון הארופאי שלך וטוס מכאן גזען היהודים שהתחנפו לתרבות הארופאית הם אלה שהושמדו ראשונים על ידה במרוקו חיו יהודים שיהדותם לא מוטלת בספק

      • מצד אבי משפחתי בארץ 800 שנים, ומצד אמי מאפגניסטן. (ל''ת)

        מלחמת קודש , 05/07/09 17:00

      • ואגב, אנשים שחיים בבתי בוץ ומערות יש עד היום במרוקו ולא בפולין! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 05/07/09 17:01

        • לא נכון, בפולין ואוקראינה עד היום חיים רבים בצריפים רעועים עם רצפת בוץ

          די כבר!, 05/07/09 17:41

          שאי אפשר אפילו לעשות בה ספונג'ה כמו שצריך. זה לא אומר שלא גדלים בבקתות האלה ילדים שיום אחד יהיו רופאים, או איכרים פשוטים, או שיכורים עלובים.
          מספיק כבר עם הגזענות המחליאה הזו. מי שהתגייר לפני שנה הוא יהודי, וגם מי שהתגייר לפני 300 שנה ו700 שנה. כולירע!

      • ושוב - זו עובדה ידועה שיהדותם של רבים מהעדה המרוקאית מוטלת בספק (ל''ת)

        מלחמת קודש , 05/07/09 17:02

        • אנא האר את עינינו לכמה דברים:

          אשקלוני, 05/07/09 18:36

          1. מהיכן העובדה הידועה? תן לי בבקשה מקורות ואבדוק אותם. אני מניח שהתחלת לקרוא את הספר של פרופ' שלמה זנד על הנושא של העם היהודי ומקורותיו. ספק רב בעיניי אם אכן קראת אותו כפי שאני קורא אותו עתה. ספק יותר גדול בעיניי אם ממש חפשת מקור נוסף לנושא זה.

          2.מה הרלבנטיות של להביא מהיכן עדה מסוימת מלפני 1,300 שנה? איך זה משפיע על מה הם היום, לאחר שנניח והתגיירו לפני כל כך הרבה דורות?

          3. איך נראה, והלוואי ואתבדה, שכל כך הרבה יוצאי אשכנז, ששנאו אותם ולא קבלו אותם כאזרחים אירופיים שווי זכויות מעולם, ולצערי אף רצחו בהם בדם קר בהיותם ''גזע נחות'' אך לפני שישים וחמש שנה, מחזיקים בדעות כל כך חשוכות על אחיהם מיהדות המזרח?

          • לפי דבריך אתה נראה לי אדם הגון

            אשכנזי, 05/07/09 19:21

            ואני למשל לא פוסל איש באשר הוא
            כולל נכים,מפגרים,חולי נפש וכו''...
            גם אותם השמידו הנאצים יימח שמם
            יש גזענים אשכנזים אין ספק
            אבל הכל כך הרבה שדיברת עליהם אינם יותר מהגזענים אצל עדות המזרח ובמיוחד המרוקאים
            מי שבעיקר מתנגד לנישואי תערובת בין אשכנזים למזרחים זה בעיקר המזרחים ושוב במיוחד המרוקאים
            האשכנזים הרבה יותר פתוחים להתמזג ולהתחתן נישואי תערובת
            יש לי הרגשה שזה קשור לזה שמפחדים שאם לא יהיו אשכנזים אלא רק יהודים ישראלים את מי נאשים בגזענות,בקיפוח וכו''....
            והלוואי ואתבדה

            • תודה על תגובתך. מסכים עמך שיש המון גזענות משני הצדדים, והיא פסולה

              אשקלוני, 05/07/09 19:45

              מי שמתנגד לנישואים בין-עדתיים מסיבה כזו הוא גזען באשר הוא.

              אני אחזור בי ואומר שאנשים כמוך וכמוני אמורים להרבות שלווה ואהבה בין הבריות, וכמובן בין היהודים.
              בוא נסכים - גזענות פסולה באשר היא. הלוואי וילדיי יתחתנו עם ילדיך, כך ייצאו ילדים יפים יותר... וברצינות: המאבק בגזענות הוא יום-יומי, מאבק עיקש, של כל אחד ואחת מאיתנו. תודה לך שלא וויתרת עליו, ואשריך שאתה מרבה שלום בעולם.
              ולחשוך ''מלחמת קודש'', אצטט כחילוני אוהב מסורת ישראל.
              אמר ר' אלעזר. ''תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם.'' מה תרומתך אתה לשלום בעולם?

              • אצטט לך מדברי דויד המלך שיצא נגד מרוקאים כמוך הרוצים לעקור תורה מישראל

                מלחמת קודש , 05/07/09 21:45

                ולחתן את בנותיהם הפרוצות עם בחורים מזרע ישראל ובכך לגרום להתבוללות עם הגויים וגזירות שמד.

                אז הנה מה שאמר דויד המלך עליו השלום על כל מי שיוצא נגד התורה והמצוות:

                "משנאיך ה' אשנא ובתקוממיך אתקוטט - תכלית שינאה שנאתים!"

                • דוד המלך? שמזרע גויה בעצמו? חחח אתה פשוט אדיוט גמור

                  אשקלוני, 05/07/09 21:49

                  רות המואביה מכיר, לא שפוי שכמותך?

                  ועל בנו של דוד המלך, שמעת?

                  • רות המואביה הייתה גרת-צדק והברברים המרוקאים לא מגיעים לקרסוליה!

                    מלחמת קודש , 06/07/09 03:00

                    טיפש מרוקאי זבל מלוכלך! רוצחים ודוקרים על מקום חניה זבל!!!

          • הנה התשובה לך:

            מלחמת קודש , 05/07/09 19:24

            1.
            לא התחלתי לקרוא את ספרו של שלמה זנד שם רשעים ירקב ויימח שמו ושם זרעו (אם יש לו בכלל צאצאים ...)

            2.
            עובדה היסטורית ידועה היא שאל-כאהינה והשבטים תחת הנהגתה התגיירו ערב הפלישה האיסלאמית למרוקו!

            3.
            המופת מחז''ל: ''3 סימנים הם בישראל: ביישנים, רחמנים וגומלי-חסדים!'' ובהללו אין הסימנים הללו. ומה כן גם שנפסק להלכה שאפילו מי שידוע כגוי גמור ויש בו הסימנים הנ''ל - מבחינת ההלכה הוא בחזקת ספק יהודי - אי אפשר למכור לו חמץ בפסח ולהשתמש בו גכוי של שבת ועוד ...

            • ואתה ממש ביישן, רחמן וגומל-חסדים (ל''ת)

              יהודי אמיתי, 05/07/09 23:51

              • אני ביישן רחמן וגומל חסדים ואינני מרחם על אכזרים

                מלחמת קודש , 06/07/09 16:37

                כי אם אהיה כזה סופי להתאכזר לרחמנים ... אבל הזבל המרוקאי שעליהם כתובה הכתבה הם אכן אכזריים ואסור לרחם עליהם

                • אתה בהמה גסה. מעכשיו אני לא טורח לענות, אין טעם.

                  אשקלוני, 07/07/09 00:58

                  תתבייש

            • סוף סוף אחד שמדבר לעניין! (ל''ת)

              מ, 06/07/09 07:50

    • אסור להכפיש עדה קדושה. בגלל כמה עשבים שוטים... (ל''ת)

      יחיא התמני, 06/07/09 06:27

  • 59.

    עכשיו האמא שלו תתראיין ותכריז שרודפים אותו בגלל השם ,אבוטבול !

    לנקות את המדינה מחלאות ,ומהר !, 05/07/09 15:46

    לא בגלל שהוא רוצח מתועב ,בגלל שהוא מרוקאי !!!צריכים להלאים גם את רכושם ושישבו בכלא על חשבונם ! לא על חשבון האזרח !

  • 58.

    ללא חופשות (ל''ת)

    בוקסר , 05/07/09 15:44

  • 57.

    חיסול תרבות הערסיות

    1, 05/07/09 15:39

    הוא יעד איסטרטגי שמתחיל ביחיד.
    במצב ההפקרות (שבאופו אבסורדי עודד אותה בג''ץ בדגשיו בתקופת ברק על חופש הבטוי והזנחת המרחב הציבורי לעורכי דין וארכי פושעים) פרטים חלשים נדחקים להתנהגות עבריינית רק כדי לשרוד בצל תרבות הרחוב.
    ערך בטחון הפרט במרחב הציבורי ובדלת אמותיו הוא המסר בנוקב ששופט יכול להעניק לחברה עם פסיקה צודקת ואחראית.

    • נכון מאוד-תרבות הערסיות זו צריכה להיות המטרה (ל''ת)

      שמעון, 05/07/09 15:45

    • זו באמת ,אחת התגובות היפות והמדוייקות שנתקלתי בהן. (ל''ת)

      פרידמן גאה-הערסיות לאן?..., 05/07/09 15:47

      • נכון ! דק ''הפרידמן הגאה'' מעיבה על תרבותך המוטלת בספק !

        אתה לא חושב ככה ?, 05/07/09 16:02

        ''פרידמניותך'' המודגשת אינה מעניינת את הציבור ! שלום הציבור על כל גווניו וצבעיו חשוב יותר !

        • דק ההתחסדות בדברייך ,אינו מעיב לצערך על פלצנותך הגלויה לכל,

          קול בתגובה -ערווה, 05/07/09 16:49

          אין גבול להתחסדות,כשברור שערסיות פחות קשורה לפרידמנים מאשר לעדות אחרות שאתה מנסה ''לכבס'' בדברייך.אתה לא חושב ככה?!...
          אני למשל לא הייתי מתרגז על אזכור מרוקאיותו הגאה של פלוני,כמי שסולד מהתנהגות פרידמנית.יש שיקראו למה שיש לך רגשי נחיתות(במקרה ואתה לא פרידמן),יש שיקראו לזה התייפיפות נפש(במקרה ואתה פרידמן),אבל לא זה ולא זה יצליחו למחוק את העוול שהערסיות ממיטה על עדות מסויימות שיותר מזוהות עימה.
          אגב,אני מתערב איתך שבקטגוריית ''האזרח המודאג'' המתעניין בשלום הציבור,יש באופן יחסי יותר פרידמנים מבובלילים.

          • רק חולה נפש יגיב תגובה כ''כ מבולבלת וארסית ,וכן גם ערסית ''פרידמנית''

            כן אני אשכנזי ,שכן של מרוקאי נפלא !, 05/07/09 17:29

            תראה מה הכנסת בתגובה שלך . פלצנותך !רגשי נחיתות ,ערווה ! התחסדות !פרידמנים ועדות אחרות !(אגב מאיזו עדה דודו טופז?)לכבס מילים !(במקרה ואתה לא פרידמן ) ! תן את תגובתך לפסיכיאטר ואין לי ספק שיקבע את בורותך !מחלתך!שינאתך!גיזענותך !וטיטומך ! אידיוט !מה רצית שנהיה ?גרמניה של שנות השלושים ?

            • אז עכשיו אתה בכובע של הפסיכיאטר,אני מבין...

              יש בך הרבה אגרסיביות יחסית ליפה נפש, 05/07/09 17:54

              השכן שלך מרוקאי נפלא-נהדר בשבילך.אבל בכל זאת,זה לא בריא להיות נתון להתקפי זעם לא נשלטים ולשלב את זה בו בזמן עם אמירת כלום בשפה גבוהה. תוסיף לזה ניתוק חריף מהמציאות,עם הקבלה בין תיאור פשוט ולא מתייפייף של מציאות חיינו במדינה עם ריבוי ערסים(שוב-לא פרידמנים) לגרמניה הנאצית ב-1933 ותקבל דמגוג בגרוש וחצי-שניים(ועוד אחד שצריך להיעזר בקללות כאמירה).
              לדעתי יש היום תרופות למה שאתה סובל ממנו-אבל כאן נדרשת באמת,התערבות קצת יותר רצינית של איש מקצוע.
              הרבה בריאות.

      • פושעים לכלא, ללא קשר למוצא ואתניות. ''פרידמן''- אתה גם גזען גא?

        אשקלוני, 05/07/09 16:12

        להזכיר לך את מולנר ורוזנשטיין, וגם את אלפרון (שתתפלא אבל הוא חצי אשכנזי) תמיד אפשר, אבל אז אתה ואני שווים בשפלות שלנו. ואנחנו לא. אני בעד שפושע ישלם על פשעיו, בין יהודי ובין ערבי. בין חרדי ובין חילוני, וללא קשר למוצאו העדתי.

        אתה מקשר את הפשע עם המזרחיים, לפי מה שהבנתי, ככתוב ''פרידמן גא'' (אגב, גאון שלי, האות ''ה'' מיותרת). תתבייש

        • חוצפן,זאביק פגע פעם באזרחים נורמטיביים?!

          אשקלונה, 05/07/09 16:56

          שלא לאמר בנערים של בית רבן?

        • אצלך כל התגובה מיותרת מאחר ופרידמן גאה נכתב באקראי-הוא לא מסמל כלום.

          רגש נחיתות?!... או סתם פליטת קולמוס., 05/07/09 17:04

          אגב,רוזנשטיין ואלפרון-אז הם חצי אשכנזים.מה החצי השני שוודים?בחרת להדגיש רק את האשכנזיות שלהם,רק לא ברור למה אתה מסתיר את החצי השני?אולי בגלל שאתה רק מתיימר להיות כן(ולא כנה-גאון שלי).

          • רוזנשטיין אינו נושא הדיון. פושע אמור לשבת בכלא, מה משנה המוצא שלו?

            אשקלוני, 05/07/09 18:31

            רוזנשטיין לצורך העניין אשכנזי 100%. ואולם זה לא הדיון. הרעיון היה שאין קשר לעדה של אותו פושע שפל. בין אם היה יהודי, ערבי, נוצרי-מארוני מצד''ל, העונש אמור להיות זהה, על אותו פשע זהה ובאותן נסיבות.

            חבל שלא לגופו של ענין, אלא לגופו של הדובר, זו הצורה שהתייחסת לדבריי.
            אין לי רגשי נחיתות. ניסיתי להבין למה העדתיות עולה פה כל הזמן, ולמחות כנגד זה.

            לגביי? אני סטודנט מצטיין לתואר ראשון כפול באוניברסיטה בארץ, בדרך למלגה לאוניברסיטה בחו''ל. יש לי ב''ה כסף והמון, שהרווחתי בעצמי, צבא? מילואימניק כמו רבים, ואני אף בוגר יחידה מובחרת. אני מאחל לך שהילדים שלך יהיו כמוני. מכל הלב.
            אגב, אין לי צורך שתלמד אותי עברית, ולא טעיתי עד כה, אז אנא חסוך ממני ההסברים.

            • נושא הדיון שאתה מנסה להימנע ממנו הוא הקשר הברור לכל בין הערסיות לתרבות

              שאינה פרידמנית., 06/07/09 11:04

              שאינה פרידמנית.
              כן,אפשר לנסות להתחמק מהטיפול בבעיה האמיתית ע''י נסיון להסיט את הדיון(ראית,אני יודע לכתוב-כתבתי להסיט ולא להסית)ל''פושע באשר הוא,צריך לקבל את אותו עונש הראוי לפושע ללא קשר למוצאו'',רק שזו קצת התחסדות והתעלמות מתרבות עבריינית שהשתרשה כאן בארץ בשנים האחרונות ושמזוהה יותר עם עדות מסויימות ופחות עם אחרות.
              בהתחלה אתה כותב לי שאני גזען(על סמך השם שבחרתי באקראי-פרידמן גאה(בסדר,בסדר-גא),אח''כ בהמשך אותה תגובה,אתה לועג לי ע''י ''גאון שלי'' והערה מתנשאת על טעות כתיב מצידי ואח''כ כשאתה רואה שאני לא נעלב ולא הצלחת להוריד לי את הביטחון עם הנסיון העלוב הקודם,אתה בא ומתבכיין שאני לקחתי את הדיון למחוזות אישיים ולא לגופו של עניין.אז אחד מהשניים:או שאתה חסר מודעות עצמית לחלוטין,או שאתה סתם בכיין מתחסד.
              בכל מקרה,אני שמח שאתה סטודנט מצטיין לתואר ראשון כפול באוניברסיטה בארץ-המשך כך.
              עד עכשיו התעקשת להפגין יכולות אינטלקטואליות של מורה ללשון ואני במקומך הייתי מודאג אם יכולות הכתיבה שלי ללא שגיאות כתיב,באות על חשבון יכולת חשיבה.
              התגובה שלך,לא רק שהיא לא מרשימה,החלק השני שלה נראה כמו קורות חיים שהם שיר הלל לאגו.
              עלה והצלח.
              אגב,אני בור ועם הספר.בן אדם ללא תואר וללא השכלה אקדמאית.

              • אנחנו באמת צריכים לבדוק את הפשעים הגדולים באנושות להיווכח שהם מאירופה?

                אשקלוני, 06/07/09 13:37

                כל השעבוד והעבדות, שהיתה עד לפני כ 150 שנה חוקית ברוב המערב.
                הניצול של הקולוניות.
                שתי מלחמות עולם - עם עשרות מליוני הרוגים, הכל בגלל האירופים והתרבות ה''נעלה'' שלהם.

                ובתוך כל זה, רציחות יהודים מאות בשנים, עלילות דם ופרעות חמילניצקי, וכמובן - השואה. שום דבר קרוב לזה לא היה במדינות ערב ובאסיה.
                אז כשאומרים ''תרבות'', לאט לך מלהחליט מה עליון ומה לא.
                שוב אגיד - אתם, שבכלל לא אירופאים לתפיסתם של אירופאים רבים (אנא חסכו ממני קשקושים על דרכון, שנתנו לכם רק בשל רגשות אשמה על רציחתכם), איך אתם כל כך גזענים כלפי עדות המזרח?
                על דבר אחד אני מקווה שנסכים - פושע צריך לקבל אותו עונש כמו פושע אחר, בהנחה שהפשע שווה והנסיבות והראיות דומות, ללא קשר למוצא, לאום וכיוצא באלו.

                • אתה יודע מה הכי בולט בדבריך-שאתה בוחר להתייחס למה שאתה רוצה.

                  אתה דמגוג ברמה,חביבי-ואפילו לא מתוחכם במיוחד, 06/07/09 16:19

                  וגם שאתה מוצף ברגשי נחיתות(טענת קודם בצביעות שלא)-אבל בוא נעזוב את זה לעת עתה.
                  התגובה שלך תהיה שווה התייחסות,ברגע שתפיק אמירה/התייחסות הקשורה לנושא שאני מתעקש לדבר עליו ושאתה מתעקש מצידך להמשיך ולא להתייחס אליו:הקשר בין ערסיות,התנהגות עבריינית ועדות מסויימות.
                  עד אז תמשיך בנסיון המגוחך/עלוב(תבחר אתה את ההגדרה המדוייקת) לנסות להציג אותי כגזען הגדול ביותר על כדור הארץ(''איך אתם כל כך גזענים כלפי עדות המזרח?''),הקאת החומר מהקורס האחרון בהיסטוריה שלקחת באוניברסיטה והנסיון לבטל דברי אחרים כקשקושים שעלינו לחסוך ממך,תוך שאתה ממשיך לא להתייחס ולו במילה אחת לתופעת הערסיות וההתנהגות העבריינית והקשר שלה לעדות מסויימות מאד.
                  מה שאתה מוכיח במקרה הטוב בתגובה שלך שאין קשר במקרים מסויימים בין השכלה לאינטיליגנציה-אלה שני דברים נפרדים לחלוטין והתגובה שלך מחדדת את התובנה הזו בצורה מצויינת.
                  סתם שאלה:''החסכו ממני קשקושים....'' נובע מכך שאתה כ''כ חכם והאחרים כ''כ טיפשים?וממה נובע הזלזול התהומי בניצולי שואה ,כפי שהוא בא לידי ביטוי בדברייך בהמשך המשפט :''...על דרכון,שנתנו לכם רק בשל רגשות אשמה על רציחתכם''?יכול להיות שזה בא ממקום של היעדר גזענות/שנאה עיוורת מצידך דווקא לפרידמנים?(לדעתי לא-אבל אתה כנראה תמשיך לנסות ולזרות חול בעיניי כל מי שמספיק תמים להאמין שאתה לא יותר ממתחסד שמונע משנאה עיוורת לעדות מסויימות מאד).
                  אתה כ''כ טורח להראות שאתה הדבר הכי קרוב לאובייקטיביות שקיים ואולי חשבת שהצלחת לעבוד כאן על שניים וחצי אנשים,עד שיצא המרצע מהשק בתגובה הנוכחית שלך והתגלית סה''כ כמי שלא יהסס לפגוע גם בניצולי שואה ע''י זלזול ושנאה,שלא ברור מאיפה הם צצו ככה סתם,באמצע תגובה לדרישה שלי שתתייחס לתופעת הערסיות.ברחת להיסטוריה המטורפת של העולם.
                  ועדיין שום מילה שמתייחסת לתופעת הערסיות,הקשר שלה להתנהגות עבריינית והיותה נפוצה,נצפית וקשורה בקרב/ל עדות מאד מסויימות.
                  מפרנסואה אבוטבול,הגעת חיש מהר לדבר על השואה,מלחמות עולם,זוועות היסטוריות והכל בשביל להגיד כלום שקשור לנושא שאתה ממשיך לברוח ממנו ועוד עשית את זה ב-15 שורות.
                  אגב,רוזנשטיין חצי אשכנזי-בדוק!
                  לסיום ואחרי שבזבזנו עוד 5 דקות של תגובה ,אם אפשר לבקש ממך טובה קטנה-תשאיר לי את שם האוניברסיטה בה אתה לומד ושבשורותיה אתה תלמיד מצטיין,כדי שאני אדע לאיזה אוניברסיטה לא להגיע ,כשאחליט בעתיד ללמוד.
                  אגב,כל מה שמפעיל אותך בתגובות אליי הן לא החוכמה המופלגת שלי,אלא החוכמה המופלגת של מישהו שבחיים לא למד ביחס לתלמיד מצטיין בתואר כפול באחת האוניברסיטאות בארץ(ואם אתה שואל אותי-זה אפילו יכול להיות מעט מדאיג מבחינתך).ברגע שתבין שאתה עושה צחוק מעצמך עם כל תגובה לא עניינית נוספת ושיש אנשים שלא קשה להם לראות ולהבין את זה,זה אולי יהיה הרגע בו ייחסך ממני להמשיך ולבזבז את הזמן על ויכוח עם מתחסד ,ויכוח שכ''כ סטה והתרחק מהנושא המקורי,שבאמת עדיף היה שנסיים אותו כאן.
                  בהצלחה בהמשך הלימודים.

    • לשקם את החברה, לא עבריינים מועדים

      1 תודה ואני מחדד, 05/07/09 16:23

      לא לבזבז את שלום הציבור והצדק בטיעונים חוקיים של זכויות הנאשם והמורשע, זה בגידה בראיית המציאות, זה כמו לנסות לגייר את החמאס.

    • המשמעות היא מאסר בפועל למעשנים במקומות ציבוריים, מפעילי מוזיקה וכו'

      הדרך היחידה, 05/07/09 16:45

      כל עוד אין דין ואין דיין הערסים ימשיכו.

      • המשמעות היא חוש מידה

        ועקשנות, 05/07/09 17:06

        ההבדל בין מדינת משטרה או ההאייטוללות לדמוקרטיה מתפקדת, היא שבדמוקרטיה תקינה קיים שת''פ מאוזן מעודכן וערני של גופי השלטון עד לרמת האזרח. כך אכיפת סמכות מתקבלת כהוראת האזרח.
        בחברה מוצפת ברדקיסטים רברבנים בריאליטי, ההורים זקוקים להילחם על שפיות עצמם לפני שיש להם האומץ והידע להחזיק מסגרת. לכן משקל בעל התפקיד הציבורי גדול עוד יותר.

  • 56.

    בואו נתפלל שבית המשפט העליון לא ישנה את גזר הדין

    בן אנוש , 05/07/09 15:35

    אין ספק בליבי שאכן זה ברוצח המתועב אך למרבה הצער הראיות חלשות מאוד ואני מקווה שבית המשפט העליון לא יתערב בהחלטה הצודקת של בית המשפט המחוזי

    • תהיה בטוח שהעליון לא ירשיע על סיפור משל (ל''ת)

      דרוזי, 06/07/09 04:36

  • 55.

    מתנצל בפני השופטים.

    דיין אמת, 05/07/09 15:35

    בתגובתי הקודמת, קראתי לשופטי ישראל עלובים ופחדנים בשל רצונם שהצדדים יגיעו להסדר פשרה.

    כעת לאחר גזר הדין, אני רוצה להתנצל ולהגיד להם ישר כוח, הגיע הזמן שיוטלו עונשים כאלו על זבל אנושי שכזה.

    אינני מרוצה מגזר הדין לחלוטין, מכיוון שלדעתי גם שותפיו של הרוצח ראויים לבלות שנים רבות בכותלי בית הסוהר, אך אני מקווה שהפרקליטות שלנו תעשה את עבודתה נאמנה
    ותדאג לכך שגם אלו יקבלו את עונשם.

  • 54.

    איפה הכיפה? (ל''ת)

    עופרר , 05/07/09 15:31

    • בדיון השליש (ל''ת)

      -, 05/07/09 16:03

    • חכה בסבלנות ... כרגע מלאי הכיפות בקנטינה אזל! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 05/07/09 16:32

  • 53.

    תראו את התמונה של פרנסואה, כמו של ילדה תמימה... (ל''ת)

    דליה, 05/07/09 15:31

  • 52.

    אם אין זכות הצבעה בכלא,כנראה שהליכוד הפסיד בוחר פוטנציאלי (ל''ת)

    עכשיו כנראה תור משפחת אלפרון ממרכז הליכוד, 05/07/09 15:30

  • 51.

    אני מאוכזב

    פיני , 05/07/09 15:30

    צריכים לתלות אותו בככר העיר.

    מתנדב להיות הראשון ברשימת התליינים בהתנדבות.

  • 50.

    איך לא יגדל דור של פושטקים עלבי נפש אם החינוך של בתי הספר

    felix342 , 05/07/09 15:26

    של ישראל על הפנים, ולראיה בתכנית אחד נגד מאה רואים שמורה לאזרחות אינו יודע שאנגליה נמנעה בעת הכרזת המדינה,
    איך מורה בישראל אינה יודעת שקוטר=לשני רדיוסים?
    איך מורים ותלמידים בבית ספרנו אינם יודעים שהזוית במשולש ישר זוית- הזוית מול היתר שווה ל-90 מעלות? ועוד ועוד ועוד פדיחות שכאלה שקבל עם ועדה ראו זאת בטלוויזיה.
    אחד שסיים בקושי שש שנות לימוד.

    • הכל בחינוך ילדינו

      אבי, 05/07/09 16:27

      אתה כל כך צודק, צפיתי אמש בתוכנית אחד נגד מאה משום שאני חובב טריוויה וזה היה משפיל לראות את אותה מורה שלא יודעת כמה שווה רדיוס. זאת דוגמא קטנה על מה שקורה במערכת החינוך במדינה. הכל מדרדר וכנראה כמו תמיד יש אמת בכתובים: ההרס מגיע מבפנים, מתוכנו. מתי נתעורר, העם ונעלה יחדיו ונאמר עד כאן: עד כאן לחינוך הכושל בבתיה''ס, עד כאן לשחיתות הציבורית, עד כאן ליחס המפלה לקבוצות בחברה, קשישים חד-הוריות, ניצולי שואה ועוד. עד כאן לתרבות הסלבס של קברניטי ערוץ 2 ו-10, עד כאן לחיים הבלתי נסבלים במדינתנו הקטנה שמקים צעירים, הורים ומשפחות לעזוב לחו''ל כי זה כל כך קשה. והאמת שאפשר אחרת, רק צריך לקום ספונטנית, כל העם ולדרוש שינוי.

  • 49.

    לשלול קצבאות מחרדים מיד (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 05/07/09 15:25

  • 48.

    מה עם הציון אמיר הזה, לפי הלקוחות שלו, אני כנראה 100 אחוז אשם (ל''ת)

    משה קצב, 05/07/09 15:24

  • 47.

    תרקב בכלא זבל אנושי שכמך!!

    צדק צדק תרדוף, 05/07/09 15:21

    סוף סוף צדק נעשה, כל הכבוד לשופט ולשוטרים!!

  • 46.

    יששששש !!! איך אני שונא את המשפחה הארורה הזאת!!!!

    נתנייתי, 05/07/09 15:21

    עכשיו רק תחרימו את בת האיכר ותפסיקו לממן את משפחת הפשע הזאת!!!

    • איתך בכל מילה! את בת האיכר המשפחה היריבה תשרוף בעתיד... (ל''ת)

      גם נתנייתי, 05/07/09 16:26

  • 45.

    צדק! (ל''ת)

    אילנה, 05/07/09 15:18

    • זה צדק זה,לפחות עין תחת עין לפחות, (ל''ת)

      אזרח, 05/07/09 16:02

  • 44.

    מילה טובה גם לתקשורת - תחקיר שערך כתב בערוץ 2 הביא לפענוח (ל''ת)

    תיק תקשורת, 05/07/09 15:16

  • 43.

    מה קורה פה לעזאזל בסוף עוד נהיה מדינה מתוקנת !!!!!

    דני, 05/07/09 15:15

    הלוואי

  • 42.

    כל הכבוד לשופטים very good !!!!!

    lars mרrk, 05/07/09 15:13

    כל הכבוד לשופטים

  • 41.

    והמשטרה בדיחה. (ל''ת)

    מערכת המשפט מצחיקה., 05/07/09 15:08

  • 40.

    אין בי רחמים ,לא חמלה רק רצון נקם קדמוני.

    אב לילד בן 16, 05/07/09 15:08

    יש לי אחלה ילד שבכל שישי יוצא לבלות במועדונים ומטבע הדברים מגיעים לשם גם חלאות.
    אני ואימו קרועים בין הרצון לתת לילד חופש ובין הפחד המשתק שיקרה לו משהו,אנחנו מודאגים תמידית ומסתבר שלא סתם.
    לפני חודש פיצצו לבן שלי את הפרצוף עם אגרופן,הוא התקשר כשהיה כבר בבית החולים.
    הגהנום שעברתי לא מותיר בי טיפת רחמים על זבלים כמו פרנסואה.
    מאות אלפי הורים לא ישנים מדאגה בזמן שילדיהם נוסעים להופעות פסטיבלים או בילוי צעיר אחד.
    אם יום אחד תקראו בעיתון שאדם הגון קרע במו ידיו לחתיכות עבריין צעצוע, דעו לכם זה אני!די נמאס!

    • אמן ואמן

      מרב, 05/07/09 16:21

      תארת את המחשבות שלי בדיוק, אחד לאחד.
      גם לנו יש ילד מקסים בן 16 שיוצא לבלות ובאחת הפעמים כמעט היכו אותו ואת החברים שלו בגלל סלולארי שהם לא רצו לתת, מזל שהם ברחו מהר.
      לחסל את העבריינים האלה, בלי רחמים!

    • YES 100% (ל''ת)

      Me, 06/07/09 07:20

  • 39.

    להסגיר את פרנסואה הצרפתי האנטישמי הרוצח לצרפת מייד

    רגלי צפרדע, 05/07/09 15:07

    שסרקוזי יממן את הכלא שלו

  • 38.

    עונש מוות

    צדקדמון , 05/07/09 15:06

    לרוצחים, אנסים, מכי קשישים ולגונבים מקופת המדינה (צריך הרבה תליינים)

  • 37.

    שעל כל נמש בפרצוף שיקבל שנה מאסר! הכי טוב (ל''ת)

    ג'ו א ר, 05/07/09 15:05

  • 36.

    אני לא אמרתי כלום. אתם עדים!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 05/07/09 15:03

  • 35.

    הלוואי שלחברך לתא יקראו בבאבא

    אבי דגן , 05/07/09 15:01

    והוא בחור ענקי שעיר ועב כרס שדרך אגב הוא גם עליז...

    • חחחחחחח הלוואי !! (ל''ת)

      חחחחחח, 05/07/09 15:14

  • 34.

    כל הכבוד למשטרת ישראל וסוף סוף גם לבית המשפט (ל''ת)

    אבי, 05/07/09 15:00

  • 33.

    במקום חיוך נהפכו(השחירו)פניו כשולי קדירה של השוחט.

    felix342 , 05/07/09 14:58

    היכן החברים שרצית להוכיח להם שאתה שוחט?
    אני מרחם עליך.

  • 32.

    צדק צדק תרדוף

    שונא ערסים פשע ושחיתות, 05/07/09 14:58

    משפחת אבוטבול,

    אתם בטח עכשיו יושבים מכונסים, סביר להניח עצבנים, ככל הנראה את דפוס ההתנהגות האלים והנפשע שלכם אתם מפנים עכשיו אל השופט, השטינקר, השוטרים...

    דווקא ברגע כואב זה שלכם ברצוני לומר לכם - תסבלו, ותסבלו הרבה, תכאבו ואל תשנו בלילה, שתישאו על ליבכם כאב מר עצום וגדול וידיעה שמדינה שלמה שונאת אתכם, מתעבת אתכם, והיתה מוכנה להגלות אתכם רחוק מפה.

    בדיוק ברגעים האלו בו גרמתם לילד מהמשפחה שלכם להכנס לכלא, למאסר עולם, זה חינוך שנותנים הורים לילדיהם?
    ואין לי ספק שזה מקרה בודד מתוך עשרות אם לא מאות מקרים בהם שלחתם נציגים לעשות את הפשעים, ועוד עשרות מקרים בהם לא היתה 'תקלה' והקורבן לא מת בטעות.

    דווקא ברגע כזה, אני מקווה שהאבא והאימא של פרנסואה יקללו את הדרך בה בחרתם, ויהיה לכם רע עד יום מותכם.

    הלוואי והמשטרה ובתי המשפט יתפסו אתכם אחד אחד. ותזכרו כי אתם טינופת אדם בתוך ציבור שמתעב את קיומכם, אתם תמצית הרוע והנבזות.

    ולמשפחה האבלה שקרוב לוודאי לא מצאה ולא תמצא נחמה מעולם על רצח בנה, אני רוצה לומר שליבי וכאבי איתכם על האסון שחוויתם.
    אכן אין צדק בעולם, ולכל הפחות נכנס ילד הבאושים הנל למאסר עולם, ובתקווה שיום אחר יום ינמק בכלאו ויוזכר שמו ושם משפחתו כעלבון ובזיון.

    אני רוצה לחזק אתכם, ולקוות שתוכלו למצוא דרך, לזכור את בנכם, ולחיות את חייכם הכואבים עם מעט שמחה כלפי יקירכם האחרים.

    אין לי ספק שכל עם ישראל ההגון מזדהה, חומל ובתוך תוכו כואב ומקווה בשלומכם.

  • 31.

    נשבר לנו האזרחים מהמשפחה הזאת, שופטים חישבו על ילדינו תפסיקו לפחד (ל''ת)

    אימא, 05/07/09 14:57

  • 30.

    חיפה (ל''ת)

    רחל, 05/07/09 14:55

  • 29.

    רצח

    א, 05/07/09 14:54

    סוף כול סוף עונש נורמלי לרוצח כול הכבוד לשופט

  • 28.

    כל הכבוד לשופטים. עכשיו נשאר לטפל בשאר משפחות הפשע עד להעלמתן.

    מבסוט עד השמים, 05/07/09 14:51

    לשים את הרוצח המתועב הזה יחד עם כל האנסים באותו התא,הם כבר ''ידאגו'' לו.

  • 27.

    רענן לוי יכול להיות בן, אח ונכד של כל אחד ואחד בעם ישראל (ל''ת)

    פרנסוא מזרע השטן שירקב בכלא, 05/07/09 14:48

  • 26.

    כל הכבוד!!!

    רוני, 05/07/09 14:43

    כל הכבוד למערכת המשפט ולמשטרה ,רואים אור בקצה המנהרה.

  • 25.

    למען יראו ןאיראו!!!!!

    ניר, 05/07/09 14:42

    עכשוי יחשבו פעמיים לפני שדוקרים...

  • 24.

    ומה עם החרדים מתי נפתור את הבעיות איתם?

    נעמן הכי הכי שפוי , 05/07/09 14:37

    יש למנוע מהם קצבאות + זכות הצבעה

    • ואך זה קשור לכתבה?? נעל!!

      ואך זה קשור לכתבה?? נעל!!, 05/07/09 15:23

      ואך זה קשור לכתבה?? נעל!!

  • 23.

    לשופט אני מורידה את הכובע כל הכבוד כך נחסל את הפושעים (ל''ת)

    dvoraweiss@gmail.com, 05/07/09 14:35

  • 22.

    אלה חדשות טובות.... פחות זבל אנושי ברחוב!!! (ל''ת)

    אילה, 05/07/09 14:28

  • 21.

    ברוך דיין אמת כל הכבוד למשטרה ולשופטים (ל''ת)

    רונאל, 05/07/09 14:26

  • 20.

    יש צדק בעולם, אחרי הכל... (ל''ת)

    נטלי, 05/07/09 14:22

  • 19.

    באמת חשוב לתת גיבוי למשטרה ולמערכת המשפט,בפעולתן להרחקת הפושעים מהרחוב (ל''ת)

    כל הכבוד, 05/07/09 14:21

  • 18.

    אפשר להחליף אותו תמורת גלעד שליט

    שימי, 05/07/09 14:21

    אפשר להחליף אותו תמורת גלעד שליט

    • רעיון לא טוב, לא הייתי מחליף את פרנסוא גם לא בעבור קילו אורז (ל''ת)

      זבל=זבל, 05/07/09 14:46

    • בכיף!!!אפשר לפנק אותו ולשלוח אותו לאחמדינג'אד! (ל''ת)

      עטטאלה, 05/07/09 14:51

    • רעיון טוב! אבל גם השטן לא יסכים לקבל את הזבל האנושי הזה!!! (ל''ת)

      ערן, 05/07/09 16:54

  • 17.

    לחסל את משפחות הפשע עוד היום (ל''ת)

    חמי, 05/07/09 14:19

  • 16.

    טוב מאוד,מדובר ברצח מזעזע (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/07/09 14:16

  • 15.

    טוב מאד!!! (ל''ת)

    חגית, 05/07/09 14:15

  • 14.

    סוף סוף- אולי נתחיל להרגיש בטוחים ברחובות.

    מיכאל, 05/07/09 14:06

    מערכת המשפט מתעוררת?
    עכשיו נשאר רק לסגור את בג''ץ-הרעה החולה של ישראל.

  • 13.

    חבל שלא הכניסו את כל המשפחה לכלא. (ל''ת)

    cinege, 05/07/09 14:02

  • 12.

    שיחזרו למערה (ל''ת)

    איל, 05/07/09 14:02

  • 11.

    איזה יופי, שירקב

    חגי, 05/07/09 14:01

    אני מקווה שיתחיל מהלך כולל נגד הפשע המאורגן

  • 10.

    מערכת המישפט בישראל מתחילה להיתעורר (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/07/09 14:00

    • לא מתעוררת ולא נעליים

      ברומטר, 05/07/09 14:10

      קרוב ל- 5 שנים לקח להם להרשיע את התכשיט הזה, אם וכאשר ניתעורר, טיפוסים כאלה ייסגרו לכל חייהם במשפט קצר של שבועות, ואז אולי ,אולי גרף הפשע יתחיל לרדת , נכון לעכשיו המערכת הזאת , ושאחר מערכות השליטון הם בשקיעה , שקיעה קשה,!!

      • , לכן צריך ליתמוך במערכת מישפט קורסת בתוך חברה קורסת שכך צריך ליפעול (ל''ת)

        פקק תנועה , 05/07/09 14:24

        • יש לאשפז בכפייה מגיבים סדרתים וטיפשים כמו פקק תנועה (ל''ת)

          מונו , 05/07/09 15:18

  • 9.

    מגיעה מילה טובה למערכת המשפט ולמשטרה......... (ל''ת)

    כול הכבוד !!!!!!!!!!!, 05/07/09 13:59

  • 8.

    סופסוף צדק בבתי המשפט (ל''ת)

    מוקי, 05/07/09 13:59

  • 7.

    אולי אבל אולי התעוררנו

    אילן, 05/07/09 13:59

    מתחילים להילחם ב-''טרור הפנימי'' ברצינות .

  • 6.

    לא להפסיק

    דודי, 05/07/09 13:57

    להכנס בכל הכח באמ-אמא של העברינים המטונפים האלה, עד שהמדינה תהיה נקיה

  • 5.

    שיירקב שם בכלא! (ל''ת)

    בר, 05/07/09 13:57

  • 4.

    אני מקווה שישימו אותו בתא ביחד עם מחבלים מהחמאס (ל''ת)

    הלואי שלא יצא לחופשי לעולם, 05/07/09 13:56

    • מספיק שישימו משפחות פשע יריבות באותו תא. (ל''ת)

      let the best man win, 05/07/09 14:22

  • 3.

    העונש הראוי -עונש מוות

    מאור, 05/07/09 13:54

    לצערי, בית-המשפט לא יגזור את הדין הזה..
    אבל ''המשפחות היקרות'' האלו, ידאגו לדין הזה...

  • 2.

    עם פרצוף כזה צריך משפט?,רק על הפרצוף מאסר עולם , בלי אפשרות לקיצור , א (ל''ת)

    המראה, 05/07/09 13:52

  • 1.

    תודה לאל יש שופטים! (ל''ת)

    הבעש''ט, 05/07/09 13:51

    • הייתי בטוח שהם ישתפנו.... אבל לא! ממש הפתיעו לטובה. (ל''ת)

      ASCH , 05/07/09 14:39