• 168.

    כל פקח מתחיל רושם דו''ח.והיא היתה צריכה לעצור בגופה?.

    עין החמור, 20/05/12 18:55

    השופט דרורי צודק במאה אחוז במקרה זה.וכל שאר החלאות כאילו בעד הפקחית.שמשמשת כסות לכוונתם הנתעבת.הרי יש מצלמות בכניסה וביציאה מהחניון.והנהג ומספר הרכב מצולמים ומתועדים.אז מה הקושי להגיש דו''ח לברחן.באת לעבוד או להתאבד על מכוניות?!!!.

  • 167.

    איך עדיין דרורי שופט???? (ל''ת)

    יניב, 23/07/09 21:29

  • 166.

    אורמ בצורה ברורה: השופט דרורי מחורפך וחצוף. איך הוא מרשה לעצמו להמציא

    Y, 22/07/09 21:58

    הליך חליפי להליך השיפוטי? מי הוא בכלל? מחר שוטר יתפוס מישהו בעבירה וישאל אותו אם הוא מסכים שבמקום דו''ח הוא יתן לו סטירה. מחרתיים נהג ישאל נוסעת אם היא מוכנה לתת לו לגעת לה בציצי במקום לשלם.
    כן, הם ישאלו, הם לא יכפו את עצמם. אבל גם אם השוטר יקבל תשובה חיובית מהעבריין העני שיעדיף לקבל סטירה מאשר לשלם קנס, וגם אם צעירה ענייה תעדיף לחסוך ככה דמי נסיעה, האם זה הופך את ההליך החליפי הזה לחוקי?

    לא. אלף פעמים לא. מה שהשופט עשה בלתי חוקי ומהווה הפרת אמונים ושימוש לרעה בסמכות. ועל זה הוא צריך לעמוד לדין.

    אני חושב שהקריירה לשו תריכה להסתיים.

  • 165.

    השופט נוכל מהדרגה ראשונה

    מישהו הגיוני, 19/07/09 21:10

    איך יכול להיות שבמדינה מתוקנת יש פתח לשופטים ריקים ופוחזים לצמוח בצורה הזאת.דרורי תתבייש לך אתה לא ראוי לשום כבוד שבעולם.הוכחת שהינך מחומר ריק רדוד ובעיקר ביזיוני.אוי לאומה ששופטיה הם כאלה

  • 164.

    למה עדיין לא מפרסמים את השם של האברך הפסיכי? (ל''ת)

    לא רוצה שיהיה דיין שלי בטעות, 16/07/09 09:15

  • 163.

    ותחשבו שאדם חשך זה היה נבחר לעליון (ל''ת)

    אביבה, 16/07/09 08:51

    • חשוך?

      רונן גולדשטיין, 16/07/09 10:46

      ומה את? מוארת? נאורה? מה?

  • 162.

    פשוט בושה

    י.י., 14/07/09 20:13

    מר דרורי, עשה לעצמך ולנו טובה ותפרוש מתפקידך. אדם טיפש וחסר רגישות שכמוך רק מבזה את בית המשפט ובכך גם את פני המדינה.

  • 161.

    אפילו השופטים הטפשים בכוכב נולד יותר חכמים ממנו (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 13/07/09 19:20

  • 160.

    צריך להסיר ממנו את התואר שופט=הוא יותר שפוט בדעותיו הגזעניות=חמור מאד! (ל''ת)

    נ.כהן אסור לעבור לסדר היום=חובה להתריע נ=התקדים@^@, 13/07/09 18:04

  • 159.

    גזען על כס השיפוט - בושה למדינת ישראל (ל''ת)

    דגידפ , 13/07/09 16:32

  • 158.

    זה האיכות של שופט ימני

    רועי, 13/07/09 16:22

    אין מה לעשות, וצר לי על ההכללה
    וצר לי שכל הימנים יתבאסו ויתחילו לקלל אבל זה נכון. אולי תגידו לי אתם את איש התרבות והרוח הגדול שיצא אי פעם מהימין. ולא, איראל זילבר לא נחשב איש רוח.

    • צודק (ל''ת)

      אני, 13/07/09 17:59

    • שופט בית המשפט העליון - אדמונד לוי (ל''ת)

      גד, 13/07/09 18:19

      • ומאיר שמגר

        רונן גולדשטיין, 16/07/09 10:47

        אבל למה לקלקל לשמאלני מתנשא את היום?

  • 157.

    איזה שופט תחתית. או דתי או שופט (ל''ת)

    רועי, 13/07/09 16:13

  • 156.

    דרורי אדם הזוי ובזוי . עלבון למערכת משפט האמורנ להיות נאורה. (ל''ת)

    אריק, 13/07/09 15:51

  • 155.

    צריך היה להעניש אותו בחומרה רבה מאוד

    אבי, 07/07/09 00:18

    צריך היה להעניש אותו בחומרה רבה מאוד

  • 154.

    הדת נוגסת בחוק.... להדיח את השופט הארור הזה, מקומו באיראן, לא כאן (ל''ת)

    Mother Superior , 05/07/09 20:56

  • 153.

    מחצית משופטי ישראל לא ראוים לשפוט (ל''ת)

    אלי, 05/07/09 20:41

  • 152.

    אם זו היתה הבת שלך

    סמדר, 05/07/09 19:24

    שופט יקר, אם זו היתה הבת שלך שנדרסה בכוונת תחילה, גם היית מסתפק בהתנצלות? בושה וחרפה למערכת המשפט אם זה השופט שלה

    • הוצאת לי את המילים מהמקלדת. (ל''ת)

      יעל ש., 13/07/09 16:46

  • 151.

    השופט דרורי

    Pele, 05/07/09 19:07

    ישראל במיטבה - מול המראה הקיבוצית

  • 150.

    מה הקשר לשמאל ? ימניים כנסו, נכנס ברבק שלכם

    עפר, 05/07/09 18:03

    ככה אתם קולטים עליה ?
    אני לא יודע כלום על עמדותיו הפוליטיות של השופט. אך אם הוא זיכה אדם שדרס בכוונה אדם אחר שלא סיכן אותו. זאת אחרי שגנב (לא שילם), וכל זאת בזכות התנצלות שנסחטה מהקורבן. שיסלח לי השופט.
    רגע ההוד והשגב יהיה שהציבור לא מקבל את זה, מונע את קידומו והעליון הופך את הפסק דין שלו.
    אגב מי אמר שלכם שהאטיופית לא ימנית ? אולי היא משלכם ? בכלל בדקתם משהו עליה.
    אם אלה השופטים שהימין רוצה למנות אז אלוהים ישמור עלינו.

  • 149.

    השופט דרורי ויוסי שריד

    מי ומי, 05/07/09 17:34

    השופט לא עבר רגע מכונן, הוא נשאר גזען. ומה שהוא עולל לקרבן, לעדה הנחושה, הוא לא קבלת מקומה המובן מאליו בחברה, אלא ערעור בטחונה בצדק.
    אני ימני, ודורש תיקון ואיזון בבית הדין העליון, אך במקרה הזה הייתי מעדיף את הזיוף של יוסי שריד על הצדקנות של דרורי.

    • מה לך ולשריד# מטרידן כרוני ימני פאשיסטי (ל''ת)

      דרוזי, 06/07/09 05:33

  • 148.

    שופט

    יצק, 05/07/09 17:26

    אם אני אקבל על דבר כזה 10000 אני מה זה מבסוט?

  • 147.

    לכל המסתערים על דרורי

    אלברט שבות, 05/07/09 17:18

    האם קראתם את 321 עמודי פסק הדין? האם ראיתם את הווידאו של האירוע? אני כן; קראתי את פסק הדין וראיתי את הוידאו- ולמסקנה הזאת היגעתי: קטונתי מלהביע את דעתי על השופט המחוזי משה דרורי; הוא זן נדיר שהולך ונכחד אומנם, אך טוב שנותרו עדיין אנשים כמוהו בתוכינו; הוא הראיה שיש לכדור הארץ עדיין תקווה לשרוד.

    כל האנרכיסטים שיצאו בחוצות כנגד השופט הזה - אומנם הם חיים באותו העולם שלו ואולי הם שכנים שלו וגם מדברים את שפתו, אך בזאת הסתיימה השותפות ביניהם; מעבר לזאת אין ביניהם דבר במשותף. גם למסקנה הזו היגעתי.

    • ואתה לא קראת את פסק הדין המלא שלו

      גם אני ראיתי את הוידאו, 05/07/09 17:43

      אז אל תתחזה. פסק הדין הזה מתאים לאדם שהוא קודם כל דתי (אשכנזי) ואח''כ הצליח איכשהו להיות שופט. לא רק שהוא לא צריך להיות בעליון, יש לגרש אותו בחרפה מביהמ''ש בכלל!

      • שכנעת אותי!

        אלברט שבות, 05/07/09 18:32

        מתאים לך להיות מינימום עו''ד ומקסימום שופט. חבל על הכישורים שלך.

    • קריאת פסק הדין זיעזעה אותי קשות

      זרח, 05/07/09 18:27

      אלברט, אתה בטוח שקראת את פסק הדין?
      מפרוטוקול הדיון ברור שכבוד השופט תימרן את הנפגעת ולחץ עליה עד ש''סלחה''. על בסיס ''סליחה'' זאת הוא ביסס טיעון משפטי פתלתל ותמוה אשר הוציא את ''הבן של'' ללא הרשעה. (בן של מי? זאת לא מרשה לנו השופט הנכבד לספר, כאילו מדובר בסוד מדינה).
      אני יוצא נמרצות נגד פסק הדין המביש הזה ואף כנגד טענתך -- המבישה אף היא -- כי על כן אני אנרכיסט.

      • לזרח היקר

        אלברט שבות, 06/07/09 00:38

        אגלה לך סוד זרח: אם אני הייתי יושב על כיסא השופט, הייתי מאשים את הבחור ושולח אותו לכלא. ההתרשמות הכללית מהבחור משדרת לי אותות אגוצנטריות... התבטאויותיו במהלך המשפט, ניסוח בקשת הסליחה שלו, הדוגמה שהביא על הילדים האתיופים שמלמד... התנהגותו בכלל הינה פועל יוצא של מניעים אגוצנטרים, זו התרשמותי האישית ולכן הייתי מאשים אותו. אגב גם השופט דרורי רואה בו אדם אשם, אך בניגוד לנטיה האנושית הטבעית שמבקשת לבוא במשפט עם האשם ולהאשימו, השופט הזה לא מאשים אותו, הוא מנסה להגן עליו ועל שמו ועל עתידו... דבר מקומם בפני עצמו ותמוה. זו היתה דעתי מהמבט הראשון, אך החלטתי לכבוש אותה עד לקריאת דבריו של השופט עד תום; ביקשתי לראות איזה מין שופט זה...

        ולאחר קריאת פסק הדין, ראיתי מולי אדם שמבקש לשלוח מסר אחר לחברה הקשה והנוקשה שאנו חיים בה: בואו נסתכל על ''האשם'' גם מנקודת מבט אחרת; בואו ננסה דווקא להגן עליו במקום לבוא איתו במשפט. בואו נפתח לו את היד וניתן לו – במקום שהוא יתן לנו את הדין. הגישה הזאת לכאורה מטורפת, בלתי הגיונית, נדרשת הרבה מאוד תעוזה משפטית בשביל להגן עליה, כי בסופו של דבר מדובר בהליך משפטי, אזרחי...

        אולם ולתדהמתי, השופט הזה מתמקד ישירות בגישה הזאת ומטביע עוד חותם אנושי במערכת המשפטית המודרנית והמפולפלת שתכליתה היא אחת: לבוא במשפט עם האשם. אבל השופט הזה מצא עוד תכלית: אפשר גם להגן על ''אשם'' ועל עתידו. נותרה שאלה משפטית גרידא: מתי אפשר לעשות זאת והאם אפשר לעשות זאת? האם מותר לעשות זאת? האם הדבר לא יפגע בערכי החברה ואמותיה?

        על השאלות המשפטיות האלה ניסה השופט דרורי לענות על גב 321 עמודים. הוא לא התפלפל בשאלת האישום, הוא לא התפלפל עם העובדות, הוא האשים אותו! אך בד בבד הוא ענה על שאלות אחרות שאין להן דבר וחצי דבר עם נשוא האשמה. במילים אחרות הוא אמר את זאת: כל אחד עלול למעוד ולהכשל, אבל לפעמים אפשר גם להציל את הנכשל ממעידתו (לא רק לבוא איתו במשפט). את המסר הזה הפנה אל החברה, לא אל הנאשם. זהו אם תרצה תכלית פסק דינו. זוהי הרמה האינטלקטואלית אליה הגיע האדם משה דרורי, ועם אדם בעל רמה אינטלקטואלית ואנושית כזו, העדתי, קטונתי מלעלות אליו ולהביע את דעותי בפניו.

        בברכה,
        אלברט שבות

        • (תגובת זרח לאלברט)

          אלברט שבות (זרח), 09/07/09 00:09

          אלברט ידידי,

          קראתי בעיון את מסקנותיך מקריאת פסק הדין:

          1. הנאשם אכן אשם
          2. הוא אגוצנטרי, לא מפנים את אשמתו ולא מביע חרטה אמיתית.
          3. אתה מעריך את רמתו האינטלקטואלית (?!) של כ''ה דרורי, לא כשופט אלא כאדם. זאת משום
          שהוא ''מנסה דווקא להגן עליו במקום לבוא איתו במשפט''.
          4. לדעתך גדלותו של השופט דרורי נובעת מאמירתו כי ''כל אחד עלול למעוד ולהכשל, אבל לפעמים אפשר
          גם להציל את הנכשל ממעידתו (לא רק לבוא איתו במשפט)''.

          ניסיתי, אך אינני יכול לקבל את טיעוניך.
          אכן ''כל אחד עלול למעוד ולהכשל'' אך לא תמיד ניתן להציל את הנכשל ממעידתו. במקרה נשוא פסק הדין,
          ברור כי אין הדבר אפשרי, הואיל והנאשם אינו מפנים את חטאו, לא ביקש מחילה כנה ואף לא נסלח לו (על
          ידי הנפגעת מרצונה החופשי).

          מעיון בפרוטוקולים המצוטטים בפסק הדין נראה לי כי מדובר במקרה עלוב של פרוטקציה. כבוד השופט
          דרורי התגייס בכדי ''להציל את הנכשל ממעידתו'' ככל הנראה בשל היותו ''הבן של'' (האם אטעה אם אניח כי
          אתה מכיר את כבוד הרב ב____, אבי האברך שדרס המשמש כרב הראשי הספרדי של היישוב הגדול
          ___ - ___?).
          מנסיוני אני מסיק כי מדובר בהתגייסות מערכתית, לרבות העובדת הסוציאלית של שירות המבחן, אשר את
          המלצתה קיבל השופט דרורי מילה במילה. אני מוצא עצמי תמה כיצד זה שהאברך הגיע למשפט דווקא אצל
          השופט דרורי, אשר שימש כעו''ד אישות, הקרוב אצל בתי הדין הרבניים וודאי מכיר את אביו של האברך
          שדרס וברח, בהיותו הרב הספרדי הראשי של __ - __ מזה עשרות שנים.
          אבל כבוד השוםפט דרורי בגדלותו האינטלקטואלית הטיל צו איסור פרסום על פרטי האברך ואביו, שמא
          חו''ח ישזוף אור השמש את פרטי הקשר.

          זאת אף זאת, האם אתה סבור כי המטרה (''להציל את הנכשל ממעידתו'') מקדשת את כל האמצעים ?
          האם לדעתך מותר לכבוד השופט הנעלה אינטלקטואלית לתמרן את הנפגעת ולסחוט ממנה ''סליחה'' בניגוד
          לרצונה? באיזו זכות? על פי איזה מנהג יהודי או ציווי הלכתי? האם אינך רואה בהתנהגות זאת -- הנהוגה
          בבורריות בעולם התחתון -- הפיכת משפט למשפח ??

          לשיטתך, אם אכן כבוד ''השופט דרורי רואה בו (באברך שדרס וברח) אדם אשם'',למה הוא עושה כל
          שביכולתו על מנת שלא יימנע מלמנותו (את האברך האגוצנטרי) בעתיד לדיין בבית-הדין הרבני ?? האם ''
          זוהי הרמה האינטלקטואלית והאנושית אליה הגיע האדם משה דרורי'' ?

          איננ מכיר את כבוד השופט דרורי ואין לי דבר איתו ועם שכמותו. אין לי ולחברה אליה אני שייך, עיניין
          להתפלפל עם המסרים האנושיים אותם, לדעתך, מפנה אלינו כ''ה דרורי. יש לנו עיניין להגן על הצדק ולצאת
          כנגד מעשי עוולה וכנגד הפגיעה המרושעת והחוזרת בנפגעת, על לא כל עוול בכפה.

          לא הכל דרש. במקרה זה הפשט בפשטותו ברור וצח כבדולח כפי שטוען צבור עצום בלהט רב: שופט
          בישראל מתמרן נפגעת פגועה וכופה עליה עד שאומרת ''סולחת אני'' לנאשם שאינו מכיר באשמתו ואינו מביע
          חרטה כנה. או אז ממנף השופט את ''סליחתה'' ומתפתל ומתפלפל על פני 321 עמודים (!!) בכדי להוציא
          את הנאשם בעונש קל ומגוחך ואף מוסיף חטא על פשע ומטיל צו איסור פירסום על פרטי הנאשם (ואביו).
          כאילו כל זאת אינו מספיק, הוא אף עולב בנפגעת ''על הדרך'' וחושף בפנינו את עולמו התרבותי המתנשא
          והצר כעולם נמלה.

          ואתה מצדיק כל זאת ורואה בכך ''רמה אינטלקטואלית ואנושית'' נעלה ??!!

          בפלצות,

          (זרח)

          • מעקב אחר הדיון

            ashabot , 10/07/09 17:59

            המעוניין לעקוב אחר הדיון, ניתן להכנס לקישור הזה:
            http://www.e-mago.co.il/phorum/read-5-37938-37676.htm

            אלברט שבות

    • מה זה משנה הבלבולי מח שלו

      דני, 05/07/09 20:53

      מישהו דרס אישה וזה מתועד אז מה פתאום להוציא אותו בלי עונש

    • דרורי טעה כששרת את האדוניםוהוא משלם,לכן איןטעם להיתרכז בו, לכו למקור (ל''ת)

      הסרטן ישיי וש''ס, וביבי שמוכר להם את המדינה, 05/07/09 21:33

  • 146.

    האם נאמן ,אליצור,וארדן יבגדו בימין וימנו את השופט השמאלני פוגלמן ?

    שאבי מהעיריה , 05/07/09 15:54

    כמו רבים בימין אני שואל האם השלושה ימנו את השופט השמאלני פוגלמן לשופט בג"ץ בגלל שביניש מתעקשת,או שיתעקשו על מעמדי הימין השופטים נועם סולברג, ישעיהו שנלר ועו"ד דב פרימר

  • 145.

    בושה וחרפה לבית המשפט אם שופט כזה מועמד לעליון! (ל''ת)

    א7, 05/07/09 15:47

  • 144.

    כבוד השופט דרורי

    אבריצ'ו, 05/07/09 14:44

    1.לא ברור מדוע נאסר פרסום שמו של החשוד-האם תקיפת הגברת והחבלה שלה היא משהו בטחוני, חסוי, חל צו איסור פרסום?
    2.אם האברך הוא בנו של זה לא משנה-מגיע לו שיורשע שירשיעו אותו
    3.יש ערכאה גבוהה יותר-ראוי ורצוי שיגישו בג''צ ונראה מה יחליטו השופטים שאת מר דרורי חפצים לקבל לשורותיהם
    4.מגעיל ודוחה-לסיכום
    5.אם המשפט היה נערך בחו''ל היתה קמה צעקת אנטישמיות ואצלינו-מדינת גזענים

  • 143.

    דרורי חבל, אם רק היית מזכה שמאלני/ערבי שדרס מתנחל...

    taagad, 05/07/09 14:39

    היית זוכה למקום של כבוד בבג''צ על ''התחשבות הכרחית בזכויות אדם ובהערכה מידתית של סיטואציה רגישה וטעונה מבחינה אמוציונלית של בן מיעוטים המתנגד לכיבוש'

    ואולי בעצם לא,בכל זאת אחרי הכל אתה דתי-לאומני פונדמנטליסט וחשוך, ויש לנו כבר עלה תאנה אחד בבג''צנו הלוא הוא 'אדמונד' החמוד והמתיישר ע''פ האג'נדה.

    הכל שפיט - חוץ מבג''ץ

  • 142.

    מדובר על שופט מצויין שמשאיר את רוב רובם של עמיתיו מאחור

    משה חכים, 05/07/09 14:21

    חבל שעושים לו רצח אופי בגלל שאין לו את הדעות הנכונות.

    • סליחות

      ישראלי, 05/07/09 14:47

      שיוסף הצדיק היה בבית האסורים האחראי היה מתהלל בו. לאחר שיוסף עלה לגדולה הוא ביקש שאותו אדם שיתהלל בו יהיה סגנו. שאלו הרי הוא עשה לך הרבה יסורים ובמקום להעניש אתה מקדים. ענה להם קל יותר לסלוח מאשר לשמור טינה

  • 141.

    הכול יחסי - הלוואי כולם כמוהו.

    נולד לראות, 05/07/09 14:11

    מי שלא עמד לפני שופטת שיצריה אפלים ומרושעים,
    והיא מקמבנת מסתירה ומעלימה חומר,
    כדי שתאגיד חזק יוכל לגזול את העובד אצלו במשך עשרות שנים,
    בניגוד לכל חוק, ואף מטילה על הנגזל לשלם לחזק את הוצאות המשפט עבור הגזל,
    אין לו נקודת התייחסות נכונה לגבי השופט הזה,
    הוא לפחות לא רשע,
    לו לפחות אין יצרים אפלים,
    ובאלה שיש להם, והם פוגעים בבפועל ובמכוון
    איש לא תוקף...
    שיטת המשפט הישראלי הרקוב והנפסד.

  • 140.

    למישהו בתקשורת לא מתאים שדרורי יתמנה לעליון, וחבל לו על הזמן. (ל''ת)

    את''ע, 05/07/09 14:07

  • 139.

    זו פחות או יותר ההגדרה ל"משפח"

    פנדה , 05/07/09 14:00

    פשוט עצוב לראות שופט מנצל אדם במצב קשה כל כך ופשוט מטה משפט באופן שלא היה ניתן לעשות לו האשה הייתה מיוצגת למשל. וזו עוד תזכורת מדוע עורכי דין בתשלום זו עוולה חברתית מספר אחת של העולם המערבי.

  • 138.

    לדרורי יש אג'נדה - זו הסיבה היחידה שעושים לו רצח אופי.

    שמעון, 05/07/09 13:53

    אני קורא לחברי הוועדה - ארדן, רותם, אריאלי ונאמן (וגם לאדמונד לוי אם ערכיו עוד לא נרמסו לגמרי ע''י החבר'ה בעליון) - לא להכנע לרצח האופי השקרי והשיטתי שעושה השמאל הבולשביקי לכל ימני המועמד להתמנות לעליון.

    אל תתנו לאוליגרכיה להמשיך להחריב את המדינה.

    בבקשה - בשביל זה בחרנו אתכם.

    • הרגע - כל המועמדים ימניים .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 16:49

      לצערנו.

    • האג'נדה היחידה שלו זו הכיפה

      צדיק מסדום, 05/07/09 17:45

      והיא זו שהביאה אותו להיות מועמד לעליון. חוץ מזה הוא אינו ראוי כלל להיות שופט.

  • 137.

    לפי רצח האופי שהשמאל עושה לדרורי - כנראה שצריך לתמוך בו (ל''ת)

    דניאל, 05/07/09 13:48

  • 136.

    החלטה אומללה

    ס.נ., 05/07/09 13:43

    אוי לנו מדיינים כאלה עם נפש של קרימינלים. אני מקווה שיורשע ויכלא ולא ישב בדין לעולם וכך יראו וילמדו.

  • 135.

    הדיון הזה הוא הדבר הכי הזוי ששמעתי. (נראה שהשופט מושחט) (ל''ת)

    בהלם מוחלט, 05/07/09 13:43

  • 134.

    איזה אידיוט, אפילו השופטים הטפשים בכוכב נולד יותר חכמים ממנו (ל''ת)

    אלוהים ישמור משופט כזה, 05/07/09 13:40

  • 133.

    מקרה חמור,אבל למה אין תחקיר דומה על יחזקל ביניש במעריב? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/07/09 13:38

  • 132.

    שופט מטופש!!!

    רונה, 05/07/09 13:18

    אם היא הייתה לבנת עור והיו קוראים לה נגה בורשטיין, האברך הזה היה אפילו נכנס לכלא.

    פשוט נורא שהשד העדתי עדיין נוכח בחיינו.

  • 131.

    אני מחדרה

    חדרתי, 05/07/09 12:51

    ושאלת השאלות שעדיין לא נשאלה : מיהו אביו

    של האברך ורבה של איזה עיר הוא?

    כשתקבלו תשובה לשאלה זאת, החלק האחרון של

    התצרף(פאזל), יאיר לכולם את התמונה במלואה,

    והכל יתבהר ויובן........

    • שלושה ניחושים : 1.עיר ליד גבעת אולגה 2.חדרה 3. גדרה .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 13:29

      אני אגב יליד בית החולים העירוני הישן בחדרה - אני מקווה שזה לא עושה אותי ואותך שותפים לעבירה.

    • הר הספרדי הראשי של....

      זרח, 05/07/09 15:17

      רבים יודעים במי מדובר ויכולים להסיק שהמערכת התגייסה לטובת ''הבן של''.
      להזכירכם, כ''ה דרורי עשה את הקריירה הפרטית שלו כעו''ד בתחום האישות וככזה הרבה ודאי לבלות בבתי הדין...
      אבל, בחוכמתו הרבה הטיל כ''ה דרורי צו איסור פירסום. כעת לא יכול הצבור לגלות את הקשר ו/או את המזימה.
      ממש כפתור ופרח.

  • 130.

    זוהיא בדיוק הסיבה שמסוכן ברחובות ישראל

    mano , 05/07/09 12:30

    כל אחד מרשה לעצמו לעשות משהוא רוצה
    כי העונשים הם צחוק

    עבירה כזו בארצות הברית הייתה עולה לבחור ב15 שנות מאסר

  • 129.

    לא יאומן איך התקשורת קובעת את הלך הרוח.ברצונה מעלה ברצונה מפילה.

    מריונטות, 05/07/09 12:19

    מהיכרות אישית,

    השופט דרורי גאון ואלוף בלהוציא פסקי דין במקרים הכי מסובכים בעולם, ושבסוף ,כל הצדדים מרוצים.

    טלו קורה מבין עיניכם.

    • כל מי שהופיע בפני דרורי יודע: השופט גם חריף וגם רחמן.הוא נכס לכל בימ''ש (ל''ת)

      אלמו, 05/07/09 14:03

      • נכון, אבל משוםשכשל כשניגש לרצות את אדוני ש''ס שפנו אליו בחשאי איןמקומו (ל''ת)

        בעליון, את הכוחות יש להפנות עתה לשיחרורהמדינה מש''ס, 05/07/09 21:38

    • זו לא שיטה - הוא מחזק את מערכת הכוחות הקיימת

      פנדה , 05/07/09 14:07

      לדוגמה יבואו בעל מכה ואשה מוכה, היא מרגישה ממילא בעמדת נחיתות, כבר הודרכה בבית שלא להגיד דבר פן יבולע לה, ומכירה את האמיפוטנציה של המשטרה. במקרה כזה חשוב מאוד לתת לה סעד ולא לאפשר לה "להתפייס" עם התקפן, פיוס שלעולם יעשה בעמדת כח של התקפן כלפי הקרבן ולכן לא עושה עמה צדק.

      המקרה הנ"ל, עקב הקרבה הרעיונית בין האברך לשופט (גם דתי, גם דיין) ועקב המעמד הנמוך ממילא של המתלוננת, לא היה מקום ל"פיוס", מה גם שרואים כאן בברור הובלה של הנאשם ע"י השופט שזה כבר חוצה גבולות.

    • כל מי שקורא את פסק הדין מזדעזע

      זרח, 05/07/09 14:52

      מריונטה, קראת אךת פסק הדין ?? טול אתה קורה מבין עינייך.
      אני טרחתי וקראתי את 321 העמודים המבישים ונחרדתי.
      השופט דרורי -- ''גאון ואלוף'' לדבריך -- תימרן בלחץ את הנפגעת עד שנאלצה לאמר כי היא ''סולחת'' ואז מינף כ''ה דרורי את ''סליחתה'' זאת בפסק דין פתלתל בכדי להוציא את ''הבן של...'' (של מי? כ''ה דרורי מונע מאיתנו לאמר) ללא הרשעה פלילית !!
      הרמב''ם בכבודו ובעצמו ודאי מתהפך בקברו.

      • זרח יקר.לא מסכים איתך.וגם אם כן,עפ''י עד/פס''ד 1 אחד יקום דבר? (ל''ת)

        לעמוד התליה בכיכר העיר?(מריונטות של תקשורת רייטינג, 05/07/09 16:50

        • ההופך משפט למשפח אינו ראוי להיות שופט

          זרח, 05/07/09 20:17

          כן, גם על פי פסק דין אחד יקום דבר.
          גם שופט אשר בתיק אחד פוסק פסק דין מביש ומזעזע ואף אוסר על פרסום הפרטים המזהים (ממש סוד מדינה...), אינו ראוי לשפוט בקרבנו.
          לא מדובר בטעות בתום לב אלא ברצף פעולות בכוונה תחילה. לא במקרה טרח השופט הנכבד דרורי כל הפגרה בכדי לכתוב פסק דין של 321 עמודים.
          על כן, לא מדובר בעמוד התליה אלא בניקיון האורוות. יתפטר השופט דרורי ויחסוך ממערכת המשפט מעט מהנזק שכבר גרם.

  • 128.

    האם מישהו חשב לפשפש בהיסטוריה השיפוטית של דורית בייניש?

    אזרח, 05/07/09 12:05

    זה לא יקרה, ומה עם ההיסוריה של עדנה ארבל? אבל הרי מדובר בשופט דתי ואז התחיל עליהום עליו, בגלל פסק דין אחד אין לפסול אותו והגיע לשנות את פני בית המשפט העליון כדי שדתיים ויהודים לא יהיו מוקצים בו

    • תנוח דעתך,

      מגש הכסף , 05/07/09 18:22

      חיפשו, חיפשו, ולא מצאו.
      אין ספק שאילו נמצא שהיא ירקה ברחוב הידיעה הייתה מגיע לכותרות.

      www.kansukansu.blogspot.com

  • 127.

    ''כבוד השופט'' לא יודע את חוקי המדינה

    הידרו, 05/07/09 11:41

    לנהג אסור לעזוב אתר תאונה עם נפגעים, וזה לא קשור לאם יש שם עוד אנשים או לא. אם את זה אתה לא יודע, אז לך הביתה. אין לך מושג בחוקי המדינה.
    ממש כבוד השופט...

    • עוד אחד שקרא שלושה משפטים באינטרנט

      נחום, 05/07/09 12:28

      וכבר חושב שהוא מבין במשפטים יותר משופט מחוזי.

      • קרא את פסק הדין -- גם אתה תזדעזע

        זרח, 05/07/09 14:55

        נחום, קראת את פסק הדין??
        אני קראתי את כולו והזדעזעתי.
        השופט תימרן בבירור את הנפגעת ולחץ עליה ''לסלוח'', או אז מינף את ה''סליחה'' בכדי להוציא את ''הבן של...'' ללא הרשעה פלילית!!
        זה פשוט מזעזע. טוב יעשה כ''ה דרורי אם יצפטר ויחסוך ממערכת המשפט את הבושה והחרפה.

    • אנאלפבית: זה כל העניין של ''אי הרשעה''. למרות שעברו עבירה, לא מרשיעים

      את''ע, 05/07/09 14:04

      אבל מזל שיש מאורות משפט כמוך, שתסבירו לכולנו איזה עבירות יש ואיזה האין.

  • 126.

    בא להקיא משופטים כאלה (ל''ת)

    אוסישקין, 05/07/09 11:37

  • 125.

    מה הקשר המוצא ? היא התנהגה בטמטום שאין כמוהו

    חייבים לקרוא, 05/07/09 11:34

    זה בדיוק העניי, בנות כאלה שעובדות במשרות כאלה מריגשות כבר נחותות וכל דבר שעןשחים להם ישר נראה להם שזה בגלל מה שהם מרגישות, ולכן הם עושות דווקא כדיי להרגיש חזקות ..זה לא אנושי לא לוותר לו ולתת לו לצאת אם האדון בלי ארנק -ועוד היא עלתה לו על האוטו...חחח...מוכיח כמה הקופסא שלה ריקה וכמה היא רצתה להראות כוחניות .....דרורי , עשית את השיפוט הנכון ביותר, נקודה.

    • כדי שיפטרו אותה אח"כ?

      פנדה , 05/07/09 14:09

      היא לא בעלת הבית, היא לא יכולה להחליט מי ישלם ומי לא, ובסוף היא הייתה צריכה לשלם בשבילו אם זה היה מתגלה (והרי הונפקה לו קבלה). קופסה ריקה יש לערס כמוך שמצדד באברך ש"יצא גבר" ו"דפק אותה".

  • 124.

    אני לא אחראי לחיי מי שקופץ לי על האוטו

    מתנחל, 05/07/09 11:24

    סכסוך טפשי על סכום אפסי שהיה אמור להסתיים אחרי דקה הפך להיות איל לנגח שופט.
    כנראה ששופט אנושי (כלפי יהודים) זה חיסרון בבגץ.
    חבל שגלעד ארדן לא קרא את הפס''ד והסתפק בקריאת כתבות.

    • קראו את פסק הדין -- פשוט בושה

      זרח, 05/07/09 14:58

      מתנחל, קראת את פסק הדין?
      אתה טוען שהשופט דרורי ''אנושי'' ??
      קרא את הפרוטוקול. הוא נהג כמו בורר של העולם התחתון, לחץ על הנפגעת עד שנאלמה ''לסלוח'' ואז -- בחוצפתו -- מינף את ''הסליחה'' בכדי להוציא את ''הבן של'' ללא הרשעה פלילית.
      מה אנושי (כלפי יהודים) פה ?? הרמב''ם ודאי מתהפך בקיברו.

  • 123.

    דרורי מאפיין את מצפונו החברתי של יעקב נאמן

    מאיר, 05/07/09 11:20

    ונאמן מאפיין את ''עולמו המוסרי'' של הביבי

  • 122.

    זכויות הגבר במשפחה!!

    ראובן, 05/07/09 11:18

    השופט דרורי הוא אחד מגדולי רומסי זכויות הגבר במשפחה
    פרשת דרורי היא גם הזדמנות לבחון את זכויות הגבר הנרמסות בבתי דין לענייני משפחה!

  • 121.

    כיוון שמחקו אכתוב שוב - הכתבה מעוותת

    אסי חומי , 05/07/09 11:17

    שום התייחסות לפיצוי שהוא חריג, מדוע לא לראיין את המתלוננת, אולי היא כן מרוצה מפסק הדין.
    אם לא היה מדובר בחרדי זה לא היה נכתב כלל לאור ריבוי הזיכויים שיוצאים מכלל בתי המשפט.
    משהו מאוד לא רוצה שהוא יתמנה לעליון, כנראה שזה פר את ההגמוניה שם.

    • כם כל הכבוד לדעתה של הנפגעת - החוק צריך להתחשב בעצמו.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 11:52

      ואם אישה מוכה מתלוננת ומתחרטת לאחר שהבעל נאסר - משום חומרת מצבה האישי למשל - יש לבטל את פסק הדין וגזר הדין בעטיו?
      ונאנסות שמתחרטות ומתאהבות? זה עושה את האנס טוב יותר?

      • אם היתה מובעת עמדה עקרונית

        עו''ד, 05/07/09 12:07

        לפיה צריך להשמיט מספר החוקים את האפשרות לקבוע כי אדם אשם ללא הרשעה- בסדר.

        אם כך היה הדין גם חיים רמון, למשל, היה זוכה לרישום פלילי.

        אבל כיום הדין מאפשר דבר כזה, והאפשרות הזו אף ננקטת במקרים רבים.

        לבוא ולהתגולל על שופט שקבע אשמה ללא הרשעה במקרה ספציפי תוך טענה שזה החוק, ועוד בצורה כל כך מתלהמת, זו לא חכמה גדולה.

        מזל שהמשפט נעשה ע''י שופטים לפי החוק, ולא ע''י קהל טוקבקיסטים בכיכר העיר.

        • אנא התייחס לפסק הדין

          זרח, 05/07/09 15:01

          עו''ד, קראת את פסק הדין??
          על פי פרואטוקול המשפט כ''ה דרורי נהג כבורר בעולם התחתון וסחט מהנפגעת ''סליחה'' עליה ביסס את פסיקתו המבישה.
          זה אולי חוקי אבל מאד מביש.
          קרא את החומר. גם אתה ודאי תסכים שאם לא היה הנאשם ''הבן של'' (של מי? כ''ה דרורי אוסר עלי לספר !?) לא היה כ''ה דרורי נוהג כפי שנהג.
          הרמב''ם מתהפך בקיברו.

  • 120.

    השופט הזה צריר לעבור סידרת חינוך אצל הרב עובדייה והרב הרנטגן (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/07/09 11:10

    • ואח רכך להוציאו לפנסייה מוקדמת (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/07/09 11:12

      • יש לאשפז בכפייה מגיבים סדרתים וטיפשים כמו פקק תנועה (ל''ת)

        מונו , 05/07/09 15:21

  • 119.

    בכל פעם שאני קוראת את זה זה מוציא אותי מדעתי. איך שופטים תמכו בו? נורא (ל''ת)

    אבל צריך דתיים וימנים בעליון, 05/07/09 10:55

  • 118.

    מי אמר "כמה מידידי הטובים הם יהודים" ?

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 10:51

    אז הוא מלמד שלושה ילדים אתיופיים.
    אז הוא מלמד.

    • לא ברור לנו אם אתה ,,,חיה או בעל כנף או סתם שרץ (ל''ת)

      המערכת, 05/07/09 11:54

  • 117.

    השופט דרורי, בגימטריה = 820 = ברבריות = התבזות (ל''ת)

    Moises, 05/07/09 10:40

    • אל תידאגו, הוא כבר לא גאה בפסק דין זה או בעובדה שנתן לש''ס לדרדר אותו

      יש לכווןאת הירי לאלי ישיי וש''ס,וביבי שמכר להםמדינה, 05/07/09 21:46

      הוא רק אינו יכול להראות חרטה בפומבי,
      הוא כבר שילם מחיר כבד וקידומו נעצר, וחבל שהביא זאת על עצמו כי יש בו צדדים שאני אוהב מאוד.

  • 116.

    שופט מועמד לבית משפט עליון (ל''ת)

    רחל, 05/07/09 10:16

  • 115.

    חבורה של נבערים מדעת

    עו''ד, 05/07/09 09:54

    שלא מבינים כלום במשפטים ומוסתים כל כך בקלות ע''י כתב עם אג'נדה פוליטית ברורה.

    השופט דרורי עשה שימוש בכלי שנקרא 'גישור פלילי'. זה דבר שנכתב עליו לא מעט, יש תומכים ויש שוללים, וכמובן שזה לא מתאים לכל מקרה.
    השופט דרורי סבר שגישור פלילי מתאים למקרה הנדון. אפשר היה, כמובן, להגיע למסקנה אחרת, אבל זה לא היה בלתי סביר בנסיבות העניין.

    בד''כ מתייפייפי השמאל היו תומכים בגישה כזאת, שנתפסת כמתקדמת. אבל כשמדובר בנאשם ש''סניק ובעיקר בשופט דתי שנתפס כימני, אזי כל הכלים כשרים למנוע את מינויו לעליון.

    השופט דרורי הוא משפטן משכמו ומעלה ואוהב אדם, בניגוד גמור לדורית בייניש חסרת ההגינות וחסרת הבושה, שבקושי מנסה להסתיר את האג'נדה הפוליטית הברורה שלה ושנשכבת על הגדר כדי למנוע את המינוי של דרורי.

    המגרעה היחידה של דרורי היא שהוא כותב פסקי דין ארוכים מדי. אבל תכונה זו היא דווקא מתאימה יותר לעליון, מה גם שאם זה המדד אז לא היו צריכים למנות את ברק, חשין, שמגר ועוד שופטים רבים.

    • צודק.אנו לא מבינים כלום במשפטים. אנו בהחלט מאמינים בשכל טוב וישר

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 10:53

      לעומת זאת.

      • בשביל שכל טוב ויושר בסיסי

        עו''ד, 05/07/09 12:01

        נדרשת קריאה של פסק הדין, ולא התלהמות תוך הסתמכות על כתבה שטחית ומגמתית.

        מסתבר שטענת ''שכל טוב וישר'' עשויה לשמש מפלטו של השטחי המגיב מהבטן. אני לא רואה מה יותר ישר בזה מבלבחון את הדברים לעומקם.

        • צודק, אלא מה הועילו חכמים בתקנתם? הרי איננו מבינים כלום במשפטים....

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 13:33

          תראה לי היכן התלהמתי בטובך?
          אגב "כלום" גם הוא משהו , לפחות עפ"י אבן שושן ז"ל.

        • עו''ד

          זרח, 05/07/09 15:09

          קראת את פסק הדין''?? לא יכול להיות שאתה סומך עליו לאחר קריאתו.
          כ''ה דרורי סחט מן הנפגעת ''סליחה'' ואז ביסס על אותה ''סליחה'' אי הרשעה של ''הבן של'' בכשי להוציאו בעונש מגוחך. הכל תפור בחוטי ברזל חלודים.
          גם 321 עמודים של פילפול משפטי לא יעזרו לכם. הצבור אינו טיפש ונזעק כולו על חוסר הצדק המזוויע.

          • אתה סתם מזלזל בכבודה של האשה כי היא אתיופית

            יהודי שיודע, 05/07/09 17:09

            מה קרה, מישהו איים עליה ? היא עמדה באיזו סכנה מפני הנאשם, או מפני דרורי ? ככל הידוע לכולנו לא, שניהם ניסו לפייס אותה (דרורי בפרט) מה גורם לך להשוות את זה ללא פחות מברירה בעולם התחתון ?

            גילוי נאות: גם אני חושב שהשופט דרורי טעה בפסק הזה, רק שלאור ההיכרות עם המציאות בארץ ועם זו בבתי המשפט בפרט, ניכר שהעליהום עליו מתוזמן היטב ונועד למטרות פוליטיות שקופות, באשר שופטים שטעו בדברים חמורים הרבה יותר היו בעליון במשך שנים ארוכות.

            עם כבר הזכרת עולם תחתון נראה שהפרסום הזה , הוא הוא ''חוזה'' נוסח העולם התחתון, ששופטי ה''עולם (של בית המשפט) העליון'' הוציאו לדרורי בגלל זיקתו לדת, ופסיקתו שמכירה שומו שמים בזכויות אזרח בסיסיות אפילו לנעם פדרמן.

    • לא להבין דבר במשפטים זו מעלה ולא חסרון :)

      פנדה , 05/07/09 14:15

      כי אחרת זה אומר שאתה משפטן, שזה כבר חסרון מאוד רציני....

      אתה מדגים היטב מדוע עורכי הדין הם אויבי הצדק. מה שהיה כאן היה לא צודק, ולא צריך שנים של לימודי משפטים בשביל זה, אלא רק שכל ישר והגינות בסיסית. לעומת זאת, כדי להלבין את חוסר הצדק הזה מספיק עו"ד מהשורה השלישית לקראת סוף הסטז'.

      • לא צריך שנים של לימודי משפטים בשביל לדעת מה צודק

        עו''ד, 05/07/09 14:37

        די בכתבה עיתונאית, כמובן.

        אם נלך הלאה עם גישתך, לא צריך עורכי דין, שופטים ומערכת משפט. די בעיתונאים שידעו לנגן בצורה מספיק משכנעת על תחושת ה''שכל הישר וההגינות הבסיסית'' של הציבור הרחב, כלומר: להציג את הסיפור בצבעים מספיק בוהקים של שחור ולבן. העיתונאים, בתמיכת הציבור, ישמשו כתובעים, שופטים ותליינים, ויבצעו את פסק הדין באופן מיידי בכיכר העיר.

        בעצם, התקשרת כבר די עושה את זה, וגישה כמו שלך נותנת לה לגיטימציה.

        • צריך שופטים, צריך בתי משפט, לא צריך עוכרי דין

          פנדה , 05/07/09 15:49

          סליחה על הפגיעה בעיסוקך הקדוש, אבל לאזרחים פשוטי העם - לא לבעלי הון ומקורבים - עורכי דין הם רק שכירי חרב, פחותים ברמתם, אל מול שכירי חרב יקרים יותר. לעולם יהיה חוסר צדק כשהצדק נקנה בכסף.

          אפשר בהחלט לנהל משפט עם סנגור וקטגור הממונים ע"י המדינה ומקבלים ממנה את משכורתם, כמו שופטים. אפשר גם עם שופט-חוקר, בתנאי שיש עליו פיקוח ראוי.

          רצוי מאוד שעיתונאים וטוקבקיסטים לא יחליפו את השופטים, אבל אני מניח שלשני הצדדים יש כאן נציגים המטקבקים ולא ראיתי טיעון רציני הסותר את הנאמר בכתבה. למגיבים אין נתונים אחרים ואנחנו מגיבים לפי הנתונים המובאים בפנינו. ושוב - לא ראיתי שיש כאן ויכוח על העובדות, אלא יותר על הפרשנות שלהן. וכאן, לדעתי, העדיפות לשופט החי במגדל שן על פני ה"עמך" היא לאו דווקא ברורה - ראה שיטת המושבעים המונהגת במדינות רבות.

          • צריך עו"ד למשפט האזרחי .מי ייצג בדיני חוזים ועסקים ? דיני רכוש ?

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 16:34

            יכול להיות שבתחום הפלילי יש לבטל את הייצוג בשכר ,אולם לא נראה לך שזה יקרב אותנו למוסקבה נוסח שנות הששים?

            • בוא נקח לשם ה CASE את ה CASE הזה . הנדרסת , צעירה בת 22

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 16:41

              ואינה מתמחה בעריכת דינים כפי שהבנו.
              נניח שהיא היתה זוכה במשפט הפלילי .יש מצב נכון?
              ובשלב הבא היתה יכולה - כתוצאה מהפסק הפלילי - לתבוע אותו בתביעת נזיקין אזרחית.
              אפשרי , נכון?
              נו , להמשיך?
              טוב ,היה משפט ,התובעת מתייצבת לדיון הקראה ( נעזוב את הספתח של השופט שהיה שואל מי מייצג את הגברת - נגיד שלא שאל ).
              תוך עשר דקות מקסימום קורעים אותה הסניגורים של הדורס לגזרים . היא מפסידה במשפט שהצד השני השכיל למור אותו ללא עדויות ועוד מחוייבת לשלם את כל הוצאות המשפט .
              הבנו? אין ברירה , עו"ד צריך - גם אם זה בניגוד לדעתנו ולרוחנו.
              ובכפוף לאי הבנתנו במשפטים....

      • משפט וצדק הם קווים מקבילים שלא יפגשו לעולם

        רועי, 13/07/09 16:29

        וזו האמת
        עורכי הדין לומדים לנצח במשפטים
        שופטים לומדים לפסוק לפי החוקים
        הצדק? כמו אח חורג ששכחו אותו בחדרו בעליית הגג. כך נראית מערכת הצדק היום, וכל הדיוט שזקוק לבית המשפט יוכל להעיד כי דברי אמת.
        לטעמי עברנו את שעת ה-ש, כלו הקיצין, רק מהפכה תעזור כאן. למוטט הישן ולהקים חדש, אין אפס.

    • גישור פלילי בשיטת ''הבורר''

      זרח, 05/07/09 15:05

      עו''ד, קראת את פסק הדין?
      על פי הפרוטוקול כ''ה דרורי תימרן את הנפגעת ולחץ עליה עד אשר ''סלחה'' לנאשם. זה גישור פלילי?? מתאים לשלום דןמרניף לא לבית המשפט המחוזי בי-ם.
      מה זה קשור לשמאל וימין, חילונים ודתיים??
      הרמב''ם ודאי מתהפך בקיברו.

      • הוא יצר לה טקס קבלה תמורת הסליחה, ארוע מכונן לדבריו(יצאה מעבדות) (ל''ת)

        על כנפי נשרים הוצאתיך(מיכסה מנוע), 05/07/09 21:53

    • אידיוט שכמוך, למען מה הלהטוט?למען ניזכה בדייןשיביא המיתדינים על מכסה (ל''ת)

      המנוע????, 05/07/09 21:48

  • 114.

    אלוהים ישמור.. באיזו מדינה אנחנו חיים??? (ל''ת)

    נועה, 05/07/09 09:49

  • 113.

    איך רשע כאברך מתמנה לדיין ?? איך שופט כדרורי ממשיך לכהן ?? (ל''ת)

    avre10 , 05/07/09 09:37

  • 112.

    כנסו חשוב...

    אבי, 05/07/09 08:52

    קודם בל אני בן ה''עדה''

    אני באופן אישי מפרעים לי כמה דברים:
    1- למה התקשורת לא פירסמה עד היום?? למה סיפור מקומם כזה לא פורסם? חבל שעושים את זה מאוחר ... לתקשורת מפריע היותו של ''השופט'' ימני מאשר גזען ומגעיל.
    2-כבוד השר וכבוד הרב פשוט תתביישו לכם! אתם צרכים לשבת בכלא יחד עם הפושע וה''שופט''.
    3- ערוץ 2, בכתבה בנושא הנ''ל ציינתם רק את הפסיקה שהיא ''מעוררת מחלוקות''. למה לא ציינתם שה''עדה'' מרגישה שיוויון שווים בין שווים וכו' בזכות ה''שופט''.
    4-האיש הזה לא צריך להיות שופט לא בישראל ולא בעזה. על מה הדיון?? לעליון או לא? בושה
    5- דבר אחרון לכל אלה מתוקף תפקידם או עבודתם נפגשים/עובדים עם ה''קהילה'' ... זה לא שליחות ולא טובה ולא מזכה אותכם בבונוס. אני באופן אישי דיי נמאס ונשבר לי מאותם אנשים שראו בן קהילה מקרוב וחושבים שמקומם בגן עדן בגלל תרומתם לקליטה. אני לא מרגיש מקופח ולא נעליים פשוט אל תעשו לי טובות, אני דיי בסדר מרגיש מצוין.

  • 111.

    אין מה לומר

    רוני, 05/07/09 08:43

    כבוד השופט,
    אני נפעמת ומלאת הוד ושגב מהטמטום, מההתנשאות ומהנבערות שלך....

  • 110.

    עם שופט כזה

    ליאת, 05/07/09 08:25

    אפשר ורצוי לבטל בכלל את מערכת השיפוט במדינה. ואם אחיו השופטים דומים לן אז יש סיבה לפחד ציבורי מפני מערכת המשפט

    • השופטת רבקה מקייס יותר טובה ?? (ל''ת)

      שרגא, 05/07/09 10:46

  • 109.

    שופטים מבולבלים כתבה מעולה כן ירבו

    ah, 05/07/09 08:17

    שופט מנותק מהמציאות ומהעם נמו כל יתר שופטי ישראל שטועים בגדול כל הזמן אך אין מי שיכול עליהם גם לא ממשלה ,
    בהליך משפטי שאני תובע נוכל שרימה אותי אני מביא לידיעת השופטת שאני חיי מקצבה של הביטוח לאומי והם פוסקת שעליי לשלם 20000 פלוס מע''מ ,מאיפה אני אביא את הכסף ? , גם תביעתי צודקת השופטת טעתה וגם יצאתי מחוייב .

    • מנותק מהמציאות? ההתנהלות והפסיקה מוכיחים בדיוק ההיפך.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 10:55

      בסה"כ רצה להיטיב עם "קולגה" לעתיד....

  • 108.

    פשוט בזיון.והאיש הזה היה מועמד לעליון? (ל''ת)

    יעל, 05/07/09 08:06

  • 107.

    שופט מזעז, שוכח שלפניו עומדת לפני הכל אישה. גם אם צבעה לא (ל''ת)

    כצבעו. שיתבייש!!, 05/07/09 07:56

    • ואם היה מדובר בגבר? (ל''ת)

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 10:56

  • 106.

    לא קשור להיות אתיופית, קשור להיותה בן אדם... שילך לכלא (ל''ת)

    ועכשיו, 05/07/09 07:55

  • 105.

    זו לא דריסה יש כאן זדון וחבלה חמורה במזיד

    השופט הזה לא ראוי לדעתי לא לעליון ולא לתחתון, 05/07/09 07:32

    מה שקורה כאן במדינת ישראל כמעט כל יום זה מחזה כזה של זילזול בחיי אדם הכל הפך להיות הפקר אין אכיפה בשום דבר כך ניראת החברה הישראלית החולה חולה אנושה. לעומת זאת גם בתי המשפט לא סובלים מעודף רציני של שופטים. והראיה היא בכתבה.

    • הכותרת של תגובתך מתאימה גם לפסיקת השופט!

      אני, 05/07/09 08:37

      השופט דרס בפסיקתו את המתלוננת בזדון וגרם לה חבלה חמורה שהיא תשא כל ימי חייה.

      • ליכלכתה, הוא אירגן לה טקס קבלה ''ארוע מכונן''בחייה,היא כבר לא שפחה אתיופ (ל''ת)

        לאחר שגבירי ש''ס ביקשו ממנה סליחה, זוכו ונעלמו,, 05/07/09 22:11

  • 104.

    האברך צריך להכנס לכלא למספר שנים על מה שעשה בכוונה

    שמוליק, 05/07/09 07:16

    כולל בריחה מהמקום וכן לשלם לה פיצויים על הנזק הישיר והנזק העקיף. גם השופט הנכבד צריך לעוף מבית המשפט ולנסות את תורתו כעורך דין. לא ירחק היום והוא יקבץ נדבות. בושה שאלה השופטים בארץ.

  • 103.

    פסקי דין של אהרון ברק גרמו למותם של אלפי יהודים !

    איתי, 05/07/09 07:15

    למה אף אחד לא מטיח זאת בפניו של ברק?

    גם פסקי הדין של בייניש, ממשיכתו, הם אנטי יהודיים וגורמים לאובדן המדינה בידי אויבינו.
    האם מישהו כתב כאן מילה נגד בייניש?

    אין ספק. מדובר במסע מתוזמר ומתוזמן בידי המאפיה השיפוטית הישראלית, החוששת מחדירה של משפט עברי לשורותיה, חס וחלילה. ערבים זה טוב, יהודים? חס וחלילה!

  • 102.

    אני היחידה שררואה את זה או שכל מה שחשוב לשופט

    איבדתי תקווה סופית., 05/07/09 07:07

    זה שהוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב בהתנשאות הזו. הוא מתמוגג מדבריו...
    זה לא עניין של עדות או מוצא, מדובר בנק' ההסתכלות של ה''נאורים'' בחברה,אנשים ''משכילים'' שעדיין לא למדו להתבונן באנשים כפרטים ולא כחלק מקב' מסויימת.המילים הכי פוגעות זה ''העדה שלך'' וכל הביטויים שמדגישים את הריחוק הנורא הזה עצוב לי מאוד שאני נמצאת במדינה ,שלה יחלו הוריי וכל קרוביי,שלא רואה כלום חוץ מקבוצות. לא משנה השגים או אשיות מדהימה....
    והכי עצוב זה לדדות בן שני עולמות ולגלות שאתה לא משתייך לאף אחת מהם, כי האחת מסרבת לקבל אותך והשנייה-אותה הפסדת כשניסת להתחבר...

  • 101.

    אבוי למערכת משפט

    י ל ד , 05/07/09 07:03

    ואבוי למדינה שמערכת המשפט שלה,
    שופטת אנשים על פי צבע עורם,
    או על פי יכולתם לשכור שירותי פרקליטי צמרת.

    באירוםה "שפטו" בזמנו יהודים, בגלל שהיו יהודים.

  • 100.

    לפטר את השופט

    נאוה, 05/07/09 06:59

    השופט ראוי לפיטורין!
    במשפט הזה השופט הוכיח שאינו ראוי להיות שופט בישראל! לא מדובר בשיקול דעת מוטעה, אלא תפיסה מעוותת, וניצול מעמדו כשופט.
    וראוי לאפשר לו להתנסות בתפקיד שומר בחניון, לפני שיקבל תפקיד בממסד הדתי..

  • 99.

    הוא לא גזען,לא חשוך, סתם אהבל. 321 עמודי פס''ד! של הגיגיי כבודו. (ל''ת)

    והוא לא היחיד..., 05/07/09 05:27

  • 98.

    לכל המזועזעים:היכן הייתם כשמישאל חשין הפך את מרגלית הר שפי לכסת''ח של ה

    קורן נאוה ,טבריה-צבועים נמאסתם!, 05/07/09 05:17

    הפרקליטות והשב''כ של אוסלו ורבין-על לא עוול בכפה? ואת מי שיכל בנקל למנוע את רצח ראש הממשלה סוכן השב''כ אבישי רביב אותה מערכת זיכתה,שחררה ומממנת עד היום וכולם יודעים מדוע?!(תשאלו את אמנון אברמוביץ)הוא היה ה''שפמניה''שלהם לפרובוקציות ועלילות דם נגד יהודים וערבים חפים מפשע-אז מדוע קולכם לא נשמע גם אז?זה היה יותר מזעזע! לי אין ספק שאילו שופט אחר היה מחליט את אותה ההחלטה ממש-אף אחד לא היה מצייץ-הסיבה להתנפלות על השופט דרור היא פוליטית וגזענית!

  • 97.

    פני הדור כפני הכלב - הכיפה הפכה לממ''ד של מושחתי הדת.

    איזופוס, 05/07/09 05:08

    ולמה לא יועמדו לדין כותבי המכתבים הרב עמר

    ואלי ישי כמשבשי הליכי משפט. אלי ישי שר בישראל נותן יד לביזוי החוק.

    השם לא יחוס עליכם כי אין משיגים מצווה בעבירה.

    ואתה אדוני השופט - לא משפט צדק רצית. רצית להחניף לנציגים הפוליטיים בועדה למינוי שופטים.

  • 96.

    את השופט לכלא, את הדוס לגרדום

    שכל ישר, 05/07/09 03:44

    מסנן טוקבקים יקר, אתה יודע שאני צודק, לא?!

  • 95.

    אני המומה ופגועה מדברי ה''שופט''

    בין - פ''ת, 05/07/09 03:32

    אם לא היו מצטטים מה ה''שופט'' הזה אמר בבית המשפט - לא הייתי מאמינה.
    כך לא אמור להתנהל משפט.

    אולי זה מתאים למשפט גירושין - בבית הדין הרבני

    הנורא שמשתמע הוא הזלזול באשה וביחוד באשה האתיופית התמימה.

  • 94.

    בהנחה שהדברים המתוארים בכתבה אכן מדוייקים...

    חזאי הטמטום הישראלי , 05/07/09 02:00

    אינני מבין איך חזיר מפוטם כזה עדיין מחמם את כסא שופט מחוזי ולא מועף לכל הרוחות מכל המדרגות.

    מועמד לביהמ"ש העליון... הממממ נו, מה כבר לא נאמר על פחיתות מעמדו של בימ"ש זה (חבר מביא חבר) השופט השמאלן הקיצוני ברק (מדינת כל אזרחיה הערבים), דורית ביניש וכל יתר מלחכי הפּנכּה שם.

    לא רק שהשופט (לשעבר, בתקוה) מסריח כל צדק ורומס את החוק, אלא שהוא מוסיף ומתעלה בגמדודיותו ופורס בצורה צלופחית את ערוותו השיפוטית על-פני 300 עמודים!

    זה לא יאמן, ועוד יותר לא יאמן, כיצד דפוק כמוהו הגיע להיות שופט ולהיות עוד במחוזי

    הרקב פשה אצלנו כבר בכל חלקה טובה לשעבר

    • כל מילה סלע

      ג'קי, 05/07/09 02:35

      ידוע שאלוהים מדקדק דוקא עם הצדיקים שחטאו ומענישם עונש כבד הרבה יותר מאחד העם ככה צריך להיענש השופט והאברך שניהם אמורים להוות דוגמא לאהבת הזולת ודמויות מופת ברגע שהם נכשלים וחוטאים עליהם להענש במלוא חומרת הדין וללא רחמים.

    • רשום לפניך:הוא מועמד של המתנחלים,הדתיים והליכוד ולא של בינניש! (ל''ת)

      מרינה, 05/07/09 06:27

      • אני ליכודניק, מתנחל בתל-אביב והוא לא מועמד שלי!

        פנדה , 05/07/09 14:20

        גם לא של גלעד ארדן, שלא תומך בו.

      • אכן כך. הטמטום והסיאוב אינם נחלתם הבלבדית של השמאלנים...

        חזאי הטמטום הישראלי , 05/07/09 21:24

        בוודאי שישנם סהרוריים ימניים מטורפים הזקוקים לבדיקה יסודית.

        אלא שמיעוט זה משמש את צווחני השמאל המנצלים זאת היטב לצרכיהם צרי המוח והבזויים.

        על-כן, חטאו של השופט דרורי וחטאם של התומכים בו גדול שבעתיים.

        הם מספקים דלק עשיר אוקטן לבערת נבערי השמאל

    • אכן, כל מילה בסלע! (ל''ת)

      אני, 05/07/09 08:42

  • 93.

    האם קראתם את כל הפסק דין או רק חלקים שהוצאו מהקשרם

    די לרצח האופי, 05/07/09 01:27

    חתיכת אינפנטילים , עד מתי תתנו לתקשורת לשחק איתכם ולהוביל אתכם באף.כדאי שתקראו את הפסק דין כולו.
    הן קצינת המבחן הן הפרקליטות והן המתלוננת רצו להגיע לפסק דין הזה.
    אבל כנראה שלבייניש וחבורתה שמשחררים רוצחים ואנסים חופשי חופשיולא חסר מקרים שכאלו, לא מעוניינים לראות אות השופט דרורי בעליון.

    • פסק דין של 320 עמודים נכתב בכוונה תחילה להיות בלתי קריא (ל''ת)

      אני לא בעמוד חיי הראשון, 05/07/09 07:36

    • אולי. אבל מי שכותב 320 עמ' התפלפלויות הוא פוץ יהיר שלא מתאים לעליון. (ל''ת)

      והוא לא היחיד, 05/07/09 08:27

      • בדיוק כך!!! (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 05/07/09 21:26

    • אחרי שבועיים המתלוננת חזרה בה...

      פנדה , 05/07/09 15:51

      אם זה כל הפגם שמצאת בעובדות המובאות כאן אז לא ממש הצלחת לסדוק אותן...

  • 92.

    לא יודע אם הוא גזען או לא , אבל לכהן כשופט במדינת ישראל אסור לו !

    agent47 , 05/07/09 01:24

    צריך להדיח אותו מתפקידו מיידית !

  • 91.

    אין לי מושג מה היה שם ומי צודק אבל...

    ורד, 05/07/09 01:21

    ברור לגמרי שהכתבה נכתבה במטרה למנוע את המינוי של השופט ולא מתוך הגנה על האינטרסים של המתלוננת.

    למרות שלפי המתואר לפחות - באמת לא מגיע לו.

    • היי אהבלה, לא ברור לי מה ברור לך. נראה לי שגם לך לא! (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 05/07/09 21:27

  • 90.

    השופט פסק.מה הבעיה? (ל''ת)

    בבה יגה, 05/07/09 01:21

  • 89.

    אדם כזה לא ראוי לשמש אפילו כשופט כדורגל

    יש לזרוק אותו מהמערכת ומיד, 05/07/09 01:11

    אין שופטים בירושלים וכל גזען מלך

  • 88.

    180 שעות ו 10,000 ש''ח בעשרה תשלומים - גם כשאשתי הולכת לסופר יוצא ככה (ל''ת)

    שאולי, 05/07/09 01:09

    • חחחחחחחחחחחח עצוב!! (ל''ת)

      אם לא היה אמיתי היה מצחיק, 05/07/09 10:55

  • 87.

    אילו זה היה קורה לאחד מבנותינו, ''ילידות הארץ'' והדורס היה ספרדי?

    איריס, 05/07/09 00:57

    מעניין מה היה קורה אם דבר כזה היה קורה לאחד מ''בני הטובים'' בארץ אחרת...? מה היה פוסק אחד מהקולגות שלך?!....

  • 86.

    תודו שאם הוא לא היה דוס לא היינו עושים מזה כזה סיפור

    נילי, 05/07/09 00:37

    נכון? פשוט עבורנו דוס זה אפילו פחות מאתיופית. נכון?

    • אבל זה העניין - נראה בגלל שהוא ''דוס'' השופט זיכרה אותו

      ק, 05/07/09 11:07

      זה כל הסיפור - שהשופט לא רצה לפגוע בסיכוייו של הדורס בבית הדין הרבני. כלומר השופט עצמו שם את עניין ה''דוסיות'' של הנאשם במוקד הסיפור, אז על מה את מתלוננת?

    • הוא עשה דברים חמורים הרבה יותר

      יהודי, 05/07/09 13:01

      (בעיני ''Tדוני הארץ'' בעלי ההון-שלטון-משפט-תקשורת) קודם כל הוא רואה ענין להכניס משפט עברי לבית המשפט העליון, וחמור מכך הוא הטיח ביקורת קשה בפרקליטות ובמשטרה על ההתנהלות שלהם נגד נעם פדרמן ומשפחתו והדרך בה גרשו אותם מביתם, מה שמאיים מאוד על אג'נדת ה''צדק'' של החונטה הנ''ל.
      להערכתי עוד מעט יגיע השלב האחרון בו יערך ''וידוא הריגה'' וימצאו עוד פסק שלא מתאים לPC וכך דרורי יורחק מהעליון.

  • 85.

    שימו לב שכל הקמפיין האנטישמי הזה מובילה הקרן החדשה להשמדת ישראל (ל''ת)

    כולל מימון התגובות האנטישמיות פה, 05/07/09 00:19

    • חתיכת ליצן פשיסטי (ל''ת)

      מעניין מי מממן אותך, 05/07/09 03:59

      • שניכם מריונטות מטופשות על חוט, עם אותן מנטרות. (ל''ת)

        יאללה, תמצאו לעצמכם חיים., 05/07/09 08:29

  • 84.

    הוגדלו תקציבי התגובות של האנטישמים הישראלים עי הקרן החדשה להשמדת ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול, 05/07/09 00:18

  • 83.

    כתבה אנטישמית לחלוטין ולא משקפת את המציאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבלךיגו לתקשורת האנטישמית הרקובה-עת לפעול, 05/07/09 00:17

    • שכחת להוסיף: !!!!!!! (ל''ת)

      שמית, 05/07/09 08:31

  • 82.

    אני קראתי פס''ד של מישהי שהסיעה שב''ח

    יוני, 05/07/09 00:09

    ולמרות אשמתה הברורה לא הורשעה ע''מ שלא לחבל בסיכוייה ללמוד תואר שני.

    אני לא רוצה להכניס את זה למגרש הפוליטי אלא להדגים ששיקולים מעין אלו ם אכן מרכיב חשוב בפסק הדין.

    • אין קשר בין הברחת פועל בניין לבין נסיון רצח (ל''ת)

      זה לא לעניין, 05/07/09 07:39

  • 81.

    תמהוני ? גזען ? בור ? לא משנה ! לכהן בעליון הוא לא מתאים ! (ל''ת)

    jerom44 , 04/07/09 23:58

    • ומי כן מתאים לעליון

      סמי, 05/07/09 00:26

      בינייש הדיקטטורית- שמערבת דעות פוליטיות בפסק דינה, שלא נותנת חופש אצבעה לחבריה בועדה למינוי שופטים?
      חשין- עם הפה הגדול?
      ברק- שיצא מהארון דעותיו הפולטיות, זה שאומר שהכל שפיט, אך ברגע ש10,000 יהודים עומדים לפני גרוש אל הלא נודע, הוא מאשר ואומר שזה לא שפיט, אם זה היה ערבים הוא גם היה אומר ככה.
      אפשר להמשיך אך העליון עכשיו לא יותר טוב.

  • 80.

    השופטים

    hezi1, 04/07/09 23:55

    לטפל בחיות לא היתי נותן לשופט הזה.
    זו דוגמא אופינית לבתי המשפט בישראל

  • 79.

    שופט לא שפוי לזרוק אותו מהמערכת. (ל''ת)

    זאבר, 04/07/09 23:55

  • 78.

    לא ראוי להיות שופט בתביעות קטנות! (ל''ת)

    ברעם , 04/07/09 23:55

  • 77.

    מדהים מדהים!!!!!!!!

    נירל, 04/07/09 23:48

    שופט במיטבו, יצרתיות, ניהול משפט חכם, גישור הוגן, שווה לקרוא עוד כמה פסקי דין שלו,
    והוא לא הראשון שמשתמש בתקדים של הסתכלות על עתיד הנתבע.

    נ.ב.
    שממעתי ממקרות יודעי דבר בפוקולטה למשפטים, שלשופט יש במשפחה אתיופים.

    • זה נכון יש לו אתיופים במשפחה

      מכיר את המשפחה., 05/07/09 00:21

      האם בגלל שהיא אתיופית, דורשים גזר דין שונה?

      • זה לא העניין

        לא מדובר במתלוננת, 05/07/09 06:51

        העיקר הוא השופטט והיחס המזלזל (גם אם היה מדובר באשכנזייה מצפון ת''א). וחוץ מזה אם אני הייתי האתיופית במשפחה שלו הייתי עוזבת מיד, מזה השטויות האלה בגלל שיש לך קרובים שהם x אתה מרשה לעצמך להגיב כך,ועוד שופט שאמור לעשות צדק!!!
        נמאס כבר...

  • 76.

    שופט שלא ראוי לעבור לעליון ..זה פסק דין מבוזה (ל''ת)

    גדי, 04/07/09 23:45

  • 75.

    האידיוט גם כן מועמד לעליון

    גד, 04/07/09 23:43

    אם שופט בישראל חושב שהגברת הזו או (האתיופית) שודרגו חייה ע''י דריסה של עבריין/משתמט, המצב של החברה ושל המלומדים/השופטים שלנו גרוע מאוד.
    איך בכלל יהיה אפשר לסמוך על שיקול דעתו של השופט הזה? אידיוטים אחרים עוד ימנו אותו לשופט עליון. כמה עצוב!!!!

    • .האידיוט גם כן מועמד לעליון.גם בייניש הייתה מועמד לעיליון ולבסוף נשיאה

      משה מרכז, 05/07/09 01:06

      איך בכלל יהיה אפשר לסמוך על שיקול דעתו של השופט הזה? אידיוטים אחרים עוד ימנו אותו לשופט עליון. כמה עצוב!!!!
      לא נראה לי שהחונטה תבחר בו ,
      פשוט יפחדו שמא לא ינגוס להם מהנתח ????
      ועד כמה שאני מכיר את בייניש
      היא בכלל לא פריירית הכנסה רק לחברי מועדון,

  • 74.

    פלוס מינוס מה שגבר עובר בבית משפט לענייני משפחה (ל''ת)

    מרק, 04/07/09 23:39

  • 73.

    משפט חלם

    קול האמת, 04/07/09 23:39

    לפחות יותר לומר בפה מלא, כל המעורבים בפרשה יצאו טיפשים אחד אחד. אבל אם מישהוא יוכל להבביר לי מדוע ראתה הבחורה צורך להיתלות ברכב נוסע משל היתה נערת בונד אולי אוכל להבין את פסק הדין.נערה תולה באוטו אברך טיפש שראוי להישלח לכלא יוצא זכאי ושופט שמחליט לקחת על עצמו את תפקיד המחנך הדארווינסט להילכות קבלת אזרחי מדינה למקומם הראוי. המישפט הזה הוא ביזיון אחד ארוך ומטופש ואוי לבית דין גביה לצדק משופטים שכאלה אבל מעבר לכל , למה זה לא מפליא אותי ? כי אני מכיר את הארץ שלי.

  • 72.

    הצגה מעוותת של המקרה

    אסי חומי , 04/07/09 23:31

    כנראה שמכל סיפור אפשר לעשות תצוגה שמתאימה למי שרוצה להכפיש.
    מדוע לא לראיין את המתלוננת? אם הוא טרח לקרא את כל פסק הדין.
    מה לגבי הפיצוי הכספי שהוא חריג ביותר בתחום זה?
    מה לענין הדתי כאן? הרי יש נהגים עבריינים פי כמה שיוצאים מבית משפט כשידם על העליונה ולא מקבלים כתבה כזו.
    הכתב מנסה להשיג את מניעת מינויו של שופט דתי לעליון פן זה ישנה במעט את ההגומניה שלהם שם.

    • בדיוק להיפך !! מינוי אדם זה דווקא יפגע במגזר הדתי..

      jerom44 , 05/07/09 00:01

      החסרים אנו אנשים ראויים מהמגזר הדתי לכהן בעליון בכבוד..??

      • מסכים ב-100%. חשוב למנות שופט ציוני ראוי

        פנדה , 05/07/09 14:33

        עם דגש על ראוי. ברור שהממשלה הזאת צריכה למנות אך ורק שופטים ציוניים לעליון, יש לנו מספיק מבייניש וחבורתה.

    • לא מדובר פה בעבריין תנועה - גם לשודד שיורה מרכב תקרא עבריין תנועה? (ל''ת)

      נהג זהיר, 05/07/09 01:26

    • הבעיה היא ביכולת שיקול דעתו . לאוו דווקא בדעותיו ובהתנהלותו.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 16:27

      ( למרות שגם זה חשוב ).
      עם יכולת כזו אין לו מה לעשות בבג"צ.

  • 71.

    אני מאוד בעד שופטים דתיים אך לא מוכן לקבל פסק דין כזה (ל''ת)

    קראתי את פסה''ד, 04/07/09 23:30

  • 70.

    אם היה בא אוטו, לא הייתי פה. בכיתי לו, התחננתי. לכלב לא עושים דבר כזה"

    אזאמרתי , 04/07/09 23:29

    השאלה אם המשפט הזה נכון וזה מה שהיא אמרה? אם כן, איך האברך יכול להיות שופט להתייחס ככה לנשים? רק בגלל שהיא אתיופית?

  • 69.

    קראו באתרנו את המאמר על מעמד האשה בהלכה,מעמד החילוני בהלכה ותבינו מהי

    דעת אמת הכנסו, 04/07/09 23:28

    תפיסת עולמו הערכית מוסרית של השופט דרורי.למעמיקים מומלץ גם המאמר על המוסר היהודי בהלכה.

    • זהירות מיסיונרים לפניך (ל''ת)

      פנדה , 05/07/09 14:34

  • 68.

    זה משפט אחד יותר מדי המעיד על כושר שיפוט לקוי ולכן צריך לפטר את דרורי (ל''ת)

    לפטר את דרורי לאלתר, 04/07/09 23:26

  • 67.

    מי זה הנבלה ברשות הדת שביצע את מעשה וקיבל חיפוי משפטי מחובש כיפה? (ל''ת)

    מי זה הטאליבני הדורס?, 04/07/09 23:25

    • אני (ל''ת)

      איתמר ביטון, 05/07/09 02:42

  • 66.

    wow he shouldn't be a judge

    Avi Shriki , 04/07/09 23:23

    he did everything wrong. Judge should never be involved in gishur. and that hasidic man should pay for his actions. and surely this judge should be taken of the bench. How can you trust a judge like this in the future?..wow

  • 65.

    הדורס לא צריך להיות דיין (ל''ת)

    פסק הדין נראה מוזר ביותר, 04/07/09 23:22

  • 64.

    המאמר מוכיח את רקבון התקשורת.כל מח שראה את הסרטון מבין שלא היתה דריסה

    אבי, 04/07/09 23:21

    הקופאית חסמה את המכונית שלא יסע .הוא נסע באיטיות ואז היא קפצה לו על מכסה המנוע.
    זה בטוח רחוק מאד ממה שאנשים משערים שקרה לפי הסיפור הכתוב.
    אני מציע לכל המתלהמים לראות את הסרטון

    • הגעת למסקנה מוזרה. המקרה מוכיח את ריקבון מערכת המשפט!

      אני, 05/07/09 00:45

      אם אלה הם שופטיו מה הפלא שהפושעים חוגגים?

    • כולנו ראינו את הסרטון. דרס גם דרס ואף הגביר מהירותו... (ל''ת)

      קרן, 05/07/09 01:45

    • אם הוא היה עוצר

      קןרא, 05/07/09 02:44

      אם הוא היה עוצר, אז אולי. אבל הוא המשיך לסוע וגרם לנפילתה בסיבוב. אז תפסיק עם ההערה הלא רילוונטית הזוץ

  • 63.

    מעשה הנבלה שהוא עשה יהיה אות קין על מצחו עד יום מותו ולא יעזרו לו כל

    שופט בזוי ומתועב, 04/07/09 23:20

    הפילפולים וההתחכמויות.

  • 62.

    השופט עשה שמיניות באויר והכל רק בגלל שהנאשם הוא

    אילן, 04/07/09 23:17

    הנכד של אישיות מאד מפורסמת. נאשם רגיל לא היה זוכה להשקעה כזאת (322 עמודים!) ולסיכון האישי שהשופט לקח על עצמו בפסיקה שברור היה גם לו שהיא בעייתית מאד.

    • אתה צודק ב-100% (ל''ת)

      עובדיה, 05/07/09 00:28

  • 61.

    לא חמור - אלא נבל שבנבלים

    ע. שיפמן, 04/07/09 23:15

    עד שקראתי את הכתבה הזאת המתמקדת בנקודות העיקריות של הביזיון המשפטי והאנושי הזה, סברתי שמדובר בחמור שהוא במקרה גם שופט. עכשיו אני משוכנע שעל המערכת להוקיעו ולהקיאו מקרבה שכן מדובר בצבוע נבל שמקומו לא יהיה כס של שופט בישראל.

  • 60.

    אם כאלה שופטים לא צריך בתי משפט שחור בארץ לעולם לא יהיה שווה לצערי הרב

    יובל ארהב, 04/07/09 23:13

    אם האברך היה בוזגלו והנידרס היה ליבוביץ היו זורקים אותו לכלא בלי היסוס כלל
    כי זה הצדק הישראלי לצערי הרב
    יש ללמד את האברך דין על אחת כמה וכמה שהוא עצמו מועומד לבית דין הצדק זועק הצילו

  • 59.

    מי ראוי לשמש דיין בישראל

    א.מ., 04/07/09 23:12

    השאלה שעולה מפסק הדין היא לא מהיכן מוצאה של הנפגעת אלא האם הנאשם שהתנהג בצורה המתוארת בפסק הדין כלפי הנפגעת ראוי לשמש כדיין בישראל?
    אדם המועמד לשפיטה צריך להיות ''מורם מהעם'' במובן החיובי של הביטוי כלומר אדם ישר, הגון, מכבד את הזולת, בעל מוסריות גבוהה,חכם.
    התנהגותו של הנאשם במקרה זה אינה מכבדת את מוסד הדיינות ולכן הוא אינו ראוי בשל כך לשמש דיין בישראל. טעותו של השופט דרורי בפסק דינו היתה הנסיון לעזור לנאשם בכך שהכרעת הדין וגזר הדין לא יפגעו בסיכוייו להתמנות לדיין. מענין מה יפסקו בערעור?

  • 58.

    מה רוצים מדרורי, שופט בתל אביב לא הרשיע אותי כדי שאוכל ללמוד משפטים

    סוחר סמים מתל אביב, 04/07/09 23:07

    צביעות של שמאלנים ששונאים את השופט דרורי כי הוא ימני ועוד עם כיפה על הראש

    • ואו! אין גבול לשקרנים הימניים והדתיים (ל''ת)

      כל שקר כשר, 05/07/09 00:22

    • כשאת הבת שלך ימלאו בסמים וידרסו ככה אתה כבר תדבר אחרת

      ימני, 05/07/09 01:33

      אלא אם כן קוראים לך רוני רון

    • אני ימני ציוני ליכודניק ולא רוצה שהשופט הזה ייצג אותי

      פנדה , 05/07/09 14:36

      מעניין מה היו אומרים בגין וז'בוטינסקי על שופט כזה...

  • 57.

    נתן זהבי העלה הנושא כבר לפני שבועיים. (ל''ת)

    לא להרפות מהנושא, 04/07/09 22:59

  • 56.

    זוהי דווקא ההוכחה שדרורי ממש מתאים לבית המשפט העליון !! (ל''ת)

    אחד שמכיר אותם, 04/07/09 22:50

  • 55.

    אח''כ מתפלאים למה המדינה מושחתת והפשע חוגג. צריכים לזרוק את השופט הזה! (ל''ת)

    בושה וחרפה שאלה השופטים בישראל!, 04/07/09 22:48

  • 54.

    שאלה: אם הנפגעת הייתה הבת של השופט דרורי. האם היה מרחם על הנהג הפוגע? (ל''ת)

    האזרח שואל ומבקש תשובה., 04/07/09 22:48

  • 53.

    '' ...ובימים האלה אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה''...

    אליהו שמש, 04/07/09 22:47

    '' ...ובימים האלה אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה''... מסתבר שאין גן שופטים! שופט שמזלזל כך בחוק גורם לעברין לצפטף על שילטון החוק ועל המערכת שחוקקה את החוקים! ועוד , העברין הזה יתמנה בעתיד ל....שופט בבית הדין הרבני...מזכיר לי קצת א אירן ויותר מכך רבובליקת בננות! ... רק ותר לנו לברר אם השופט המשכיל שלא השכיל! יודע לדבר ספרדית!.... וכי מה זה חשוב?.... הוא סם (השגיאה במתכוון) קצוץ על חוקי המדינה, על בית המשפט ועל שילטון החוק! אם אלה יהיו השופטים לא פלא שיהיו עברינים בארצנו. בושה של בן אדם! צורה לשופט! אני משלה את עצמי שהשופט יתפטר. איפה תגובת בית המשפט? איפה תגובת בית משפט העליון? איפה תגובת שר המשפטים?

  • 52.

    כך נראים רוב הדיונים בבית משפט, אם כי מקרה זה ממש מ-ז-ע-ז-ע!

    יודע דבר, 04/07/09 22:45

    כך נראה ''הצדק'' בבית המשפט במרבית המקרים:
    השופט מתערב באופן פעיל בדיון תמיד לטובת הצד החזק (שבד''כ, אך לא תמיד, הוא אשכנזי, עשיר ומקושר). השופט מזהה את הצד החלש ו''מציע'' לו להתפשר כשהוא מתכוון בעצם שהוא יוותר על כל תביעותיו. היה והצד החלש מסכים, הסיפור נגמר כפי שסוכם. היה ולא, כי הצד החלש רוצה צדק, יתברר לו בדיעבד כי עשה את טעות חייו. מרגע זה ואילך ולאורך ההליך כולו השופט פשוט ימרר את חייו ולמעשה יתנקם בו. לא פחות. הוא יקטע את דבריו ויקשיב רק לצד השני, יפסוק כנגדו הוצאות על כל שטות ואף יאיים עליו כי הוא גורם לזילות בית המשפט אם יעז לעמוד על זכותו לטעון את טיעוניו. בקיצור ימרר את חייו. היה והצד החלש לא ''נכנע'' והחליט להמשיך בהליך ובכל זאת לא ''להתפשר'', יכתוב השופט בסופו של ''ההליך'' פסק דין הזוי שבו כל שקריו של הצד החזק והרמאי מוצגים כעובדות יצוקות בסלע, יפסוק כמובן לטובתו, ולקינוח יפסוק הוצאות ניכרות לטובתו. מיותר לציין שהשופט יתעלם לחלוטין מהחקיקה והפסיקה המחייבת בעניין וימציא הלכות משלו.
    לא פעם חייהם של אנשים נהרסים בגלל פסיקות כאלה של שופטים, ובניגוד למה שמקובל לחשוב אין המדובר רק בהליכים פליליים אלא במקרים רבים בהליכים אזרחיים.

  • 51.

    אפשר לחשוב שמקייס מתיחסת יותר טוב לגברים ??

    עופר, 04/07/09 22:44

    לפני שבאים בטענות לשופט דרורי כדאי לבדוק את יחסה של השופטת רבקה מקייס לגברים.
    בעוד שאצל דרורי מדובר בפסק דין חד פעמי אצל השופטת רבקה מקייס מדובר בתופעה קבועה.
    לכן אם דורשים את פיטוריו של כבוד השופט דרורי ראוי לדרוש את פיטורי השופטת רבקה מקייס.

  • 50.

    נראה שדרורי הוא דמות פיקטיבית כדי למנוע פגיעה בחונטה השלטת בעליון (ל''ת)

    שי, 04/07/09 22:38

  • 49.

    האדיוט הזה יכול להתקבל גם לקו-קלאס-קלאן לא רק לעליון (ל''ת)

    m-16, 04/07/09 22:37

  • 48.

    דוחה! (ל''ת)

    יהל, 04/07/09 22:34

  • 47.

    שופטי העליון לא הרשיעו שוטר שנגח ופצע מפגין כדי לא לפגוע בקידומו.

    אורטל, 04/07/09 22:32

    סיפור מוכר... הבעיה היא שכאשר המפגין היה ''ימני'' אף אחד לא חשב שיש בעיה עם פסק הדין.
    כאשר השופט הוא בעל אוריינטציה ''דתית'' ו''לאומית'', שולפים פסק דין בהחלט לא ראוי שלו, אבל גם לא כל כך יוצא דופן בנוף המשפט הישראלי.

    קוראים לזה איפה ואיפה.

  • 46.

    מר אמיר, מי הזמין אצלך את הכתבה? אני לפחות התרשמתי אחרת מפסק הדין

    יקירמרכז, 04/07/09 22:31

    כנראה שכל אחד מפרשן אותו לפי נטייתו הפוליטית וראייתו את בית המשפט העליון.

    • האם יש לך גם תגובה *עניינית* לטענה שמושמעת כנגד פסיקת השופט? (ל''ת)

      ערן, 04/07/09 22:48

  • 45.

    תודה , טל אריאל אמיר

    נחום, 04/07/09 22:23

    שאתה ממשיך להוליך את עדר המטומטמים שולל.

    בעת שכבוד השופט המלומד בדימוס אהרון ברק משמיע את דיברי הבלע נגד העם היהודי במדינתו לאוזני העולם, אתה עסוק בלהשמיץ שופט שנוהג
    להעזר במשפט העיברי אותו משפט שאבות אבותינו
    אנשים מעט יותר מלומדים ממך , כמו הרמב''ם למשל
    העניקו לעם היהודי.
    משהו קשה מאוד עובר עליכם אנשי השמאל, מתי תתפכחו כבר.

    • האמונה שלך מעבירה אותך על דעתך ואתה לא אובייקטיבי!

      אתה, חרדי, נכון?, 04/07/09 22:54

      זה שאתה חרדי ימני לא אומר שאתה צריך לתמוך בכל מי שהוא כזה גם אם הוא נבלה מצחינה.

    • הכל כשר כדי להכשיר את השרץ?

      אפרת, 04/07/09 23:00

      שופט שפעל באופן שנוטה לגזעני (מיהי בסה''כ קופאית אתיופית?) מקבל כתף חמה מפעילי הימין, שממש לא מעניין אותם מעמדו של בית המשפט העליון, העיקר להתברג בכל פינה במדינה. הדרך שבה פעל כבודו בבית המשפט זירזה התנצלות רפה, וזיכוי של עבריין (אדם שמוכן לדרוס ולא מגיש עזרה הוא עבריין מובהק, גם אם זו עבירתו הראשונה).העיקר לא להכתים את הרקורד של ''תלמיד חכם''. התנצלויות כאלה וזיכויים יהפכו את המשפט בארץ לפארסה, וכדאי שלא מבית המשפט העליון ינפנף שופט בפארסה כזו.

    • עפ''י הרמב''ם צריך לרצוח חילונים וכשמישהו מהם מת משפחתו צריכה

      עפ''י הרמב''ם, 04/07/09 23:31

      להתעטף בבגדים לבנים לעשות משתה לאכול ולשמוח על כך שמת יהודי שאינו מקיים מצוות.למותר לציין שאין בני משפחתו יושבים שבעה כך עפ''י הרמב''ם......

      • אני די בטוח שהרמב''ם לא כתב את דברים הנ''ל

        רועי, 05/07/09 04:34

        לפני שאתה כותב מה דעת הרמב''ם, ובעיקר בדברים כאלו, תבדוק את הדברים טוב טוב, ואל תסתפק בידע שטחי ולא מבוסס.

  • 44.

    כן זה שופט

    דן, 04/07/09 22:22

    זה שופט שפסק במהלך חייו בהרבה מאוד משפטים ותפסו משפט אחד שבו מקסימום טעה אבל בטח לא הראה שהוא גזעני.
    שופט אחר לא הרשיע שוטר שהכה מפגינים כדי לא לפגוע בקידום שלו אבל עליו לא עשו אליהום כי המפגינים היו מהימין.
    מה שקורה כאן זה נסיון למנוע הכנסת שופטים לבית המשפט העליון שלא חושבים כמו אהרון ברק.

  • 43.

    כל בן אדם צריך לשלם על מעשיו. כך יעשה לאברך וכך לדרורי

    רן, 04/07/09 22:22

    הרי בסופו של דבר הלחץ הציבורי יעשה את שלו, ושני האנשים שטעו טעות קשה, ישלמו אץ המחיר. השופט דרורי שחושב שהוא חי ברפובליקת בננות שם גזר דין כזה עובר בלי בעיה. והאברח שחושב גם הוא שזוהי רפובליקת בננות ומכתב מהרב יציל אותו מרישום פלילי.

    אין מה לעשות אנשים, טעות של רגע יכולה לעלות לכם בחיים.

    • לרן -0אתה טועה

      יובל, 04/07/09 23:07

      השופט דרורי חושב שהוא חי ברפובליקת בננות , כי אנחנו באמת רפובליקת בננות , ומי טוב ממנו יודע זאת? שים לב שאילו הוא לא היה מועמד לתפקיד הנ''ל המשפט הזה לא היה מגיע לידיעת הציבור ,ולך תדע כמה עוד שופטים מתנהגים כמוהו

  • 42.

    הישראלים הטיפשים לא מבינים -- שהרשעה הורסת חיים של בן אדם (ל''ת)

    האתיופית לא היתה צריכה לקפוץ על המכונית, 04/07/09 22:20

    • אם להנהלת NRG יש שכל -

      ערן, 04/07/09 22:45

      היא תעביר בהקדם את כתובת ה-IP שלך למשטרה, כיוון שדברייך מעוררים חשד כבד שגם אתה מעורב בפשעים מהסוג הנ''ל.

      אם אתה באמת לא מבין מה לא-בסדר בדריסת אשה במכוון, הפקרתה מחוסרת הכרה בשטח והכחשת המעשה עד להצגת תיעוד מצולם של האירוע - אם אתה באמת לא מבין, אתה חייב להיות אחד מהבאים: אדם חייתי וחסר-מצפון, או פסיכופט.

      • ערן, הרי ברור שהוא בא מטעם מישו ויתכן שהוא איתמר ביטון בכבודו ובעצמו (ל''ת)

        אפשר להבחין בתגובותיו הרבות כאן, 05/07/09 10:51

      • IP ניתן לרכוש ולשנות אוטומטית . אם כבר ה MAC NO. אני משוכנע

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 05/07/09 16:23

        שלמעריב יש תוכנת זהוי.

    • ולכן "האתיופית" מותרת להידרס ולהיזנח על הכביש? זה מה שאתה אומר?

      אזאמרתי , 04/07/09 23:20

      לא, כי לא הבנתי? ובמיחד שהיא אתיופית והוא אברך כשר ספרדי? בבקשה תסביר אני ממש מבולבל....

    • הישראלים הטפשים שדורסים קופאיות לא מבינים את זה

      פנדה , 05/07/09 14:38

      לצערי יש שופטים טפשים שלא עוזרים להם ללמוד את הלקח.

  • 41.

    מאוד מעציב לקרוא את הדברים האלה. (ל''ת)

    אופס, שכחתי להתלהם., 04/07/09 22:17

    • מה שעצוב, שהמגיבים שוב נסחפו בהסתה ושנאה ...

      ד''ר ארוין, 04/07/09 22:26

      כל כך קל להפוך קוראים תמימים לקבוצה שונאת עם קצף על השפתיים. לא למדנו כלום ...

      • אם אולי

        תקרא שוב ושוב ושוב, 04/07/09 23:18

        תבין שמדובר בגזען עלוב שצריך ללכת לעבוד בסופר במשלוחים
        בטח לא להיות שופט

      • עוד לא ראיתי אחד שסתר את הדברים שנאמרים כאן

        פנדה , 05/07/09 15:55

        ראיתי כמה וכמה שמתלוננים על התקשורת, על הטוקבקיסטים ועל בג"צ השמאלני, אבל לא ראיתי אחד שסתר את שנכתב בכתבה. לפי העובדות המובאות בכתבה היה כאן משפח. אם יש לך עובדות אחרות (או חשק לקרוא פ"ד טרחני בן 300 עמוד) אנא הבא אותם, ואל תלין על הטוקבקיסטים. גם לעמך מותר לבקר את החלטות השופטים, בסופו של דבר אנחנו הצרכנים של המוצר שהם מייצרים, וזכותנו לבקר את איכותו.

  • 40.

    אל תאמינו לרגע.

    אברהם, 04/07/09 22:13

    איפה שהתקשורת ''בעד'' יעני קצין מצטיין וכו' אז הוא שמאלני ואיפה שהתקשורת ''נגד'' אז הוא ימני שאסור שיקודם לא לשפיטה ולא לקצונה ולא לרשויות שלטונית אחרת כלשהיא. ואז מתחיל הציזבט אם כל האפקטים של לעבוד על הציבטר. וכפי שאני רואה מהתגובות אכן יש שוטים שאוכלים את זה. עד מתי?

  • 39.

    עוד מאמר אנטישמי ממוצא יהודי! אשרינו (ל''ת)

    אויר, 04/07/09 22:11

  • 38.

    זה שופט ?

    moshes10 , 04/07/09 22:07

    קודם כל הייתי מרחיק אותו מכל הליכים שיפוטיים גברת ארבל . וחוץ מזה הוא גזען וכנראה גם מטומטם. כי הוא לא מבין איך הוא פגע בנגה ובעצמו. מ ט ו מ ט ם !

    • ועל זה נאמר :''השופט בן ____!!!'' (ל''ת)

      לא רוצה להיות במקום אימו, 04/07/09 22:46

  • 37.

    דפוק השופט הזה!!!!!!!!!! (ל''ת)

    באמא שלי, 04/07/09 22:06

    • דרורי

      אחד שיודע, 04/07/09 23:45

      אתה לא יודע כמה שאתהצודק.הוא לא מקשיב לדיונים,מקשקש שטויות,גולש באינטרנט וממשלא שומע מה נאמר באולמו.

  • 36.

    השופט הוא הפושע האמיתי (ל''ת)

    גרישקה, 04/07/09 22:06

  • 35.

    האברך הורשע ללא רשום פלילי.הוא לא היחידי ששילם באותה דרך,וגם שופטים (ל''ת)

    אחרים נהגו כך, 04/07/09 22:05

  • 34.

    תת רמה! פשוט תת רמה וגועל נפש! (ל''ת)

    נראה מה תגיד בייניש?, 04/07/09 22:04

  • 33.

    הקשר בין דת , הון ושלטון = אסון (ל''ת)

    shlomi82 , 04/07/09 22:03

  • 32.

    לבדוק האם השופט קיבל שוחד! (ל''ת)

    חד משמעית עדיף שיפרוש!, 04/07/09 22:02

  • 31.

    ואם זאת היתה בתו של השופט מה היה עושה?!

    shlomi82 , 04/07/09 22:02

    אני חושב שהתוצאה היתה שונה מן הסתם, השופט הגזעני הזה צריך לקבל עונש ואת בתי המשפט בישראל יש להפריט !!!

    • אם היא היתה הבת של השופט - לא הייתה קופצת על המכונית

      ואם הנהג היה הבן של השופט?, 04/07/09 22:19

      ההתנהגות שלה הייתה מופרעת ומוגזמת. אני לא מאמין שמישהו היה מנסה לגרור קופאית על המכונית סתם ככה.
      בטוח שהיא ניסתה לעצור אותו בגופה ... דבר שהיה מחוץ לתפקידה.

  • 30.

    השופטת רבקה מקייס מתנכלת לגברים שמופיעים בפניה

    אב גרוש, 04/07/09 21:57

    אז שארגוני הנשים שדורשים את פיטורי דרורי ידרשו גם לפטר את השופטת רבקה מקייס.

    השופט דרורי והשופטת מקייס הם שני צידיו של אותו מטבע.

    • גם דרורי וגם מקייס - שניהם צריכים ללכת הביתה (ל''ת)

      שלומי, 04/07/09 22:31

  • 29.

    סיפור מדהים,קשה להאמין שזה קורה בארץ ישראל!

    מורן, 04/07/09 21:41

    דבר מאוד חמור ששופט מערבב דבר שלא שייך לעניין.אדם שפגע באדם =ראוי לעונש!!!וזה לא שייך לרמב''ם (סיפורי הסליחה ומחילה)
    **שופט חייב להכיר רק ורק ורק ורק בחוקים החילונים!!!

  • 28.

    אין לשופט הזה בושה. (ל''ת)

    איינאו, 04/07/09 21:38

  • 27.

    אין לשופט הזה בושה. (ל''ת)

    איינאו, 04/07/09 21:37

  • 26.

    קראתי את הכתבה ואת התגובות:

    משה, 04/07/09 21:33

    כתבו שהוא יהיר ולכן לא מתאים לעליון. יש שופט בעליון שאינו יהיר?

    כתבו שהוא גזען ואם היתה אשכנזיה היה נותן עונש אחר, יש שופט בעליון שלא מעדיף את האשכנזי/שמאלני/חילנוי?

    כתבו שהסליחה לא שווה ושכל אחד יכול לבקש סליחה, אבל שכחו שאצלו לא היו שום אירועים קודמים.

    בקיצור, סיפור לא מעניין שאם לא היה מועמד לעליון אף אחד לא היה שומע ממנו...

  • 25.

    השופטים האשכנזים בישראל הם גזענים

    דני, 04/07/09 21:31

    דרורי אינו היחידי.

  • 24.

    דרורי=את הרחמים היית צריך כלפי הנפגע ולא כלפי הפוגע=זה עיוות דין (ל''ת)

    נ.כהן האמת והצדק לא היו נר לרגליך=אוי לדיין כזה הצ, 04/07/09 21:31

  • 23.

    אסון גדול למדינה..!!! (ל''ת)

    מיימיי , 04/07/09 21:30

  • 22.

    כנופיית שלטון החוק פועלת למנוע מדרורי להגיע לעליון .

    תהילה, 04/07/09 21:29

    ועכשיו ברור מה פשר כתבות השטנה שהופכות שופט שרק לפני שבועיים נחשב כעילוי וכמינוי בטוח ל''גזען''...

    נ.ב. למה שלא תהיו הגונים ותספרו שפסק הדין הוא מלפני שנה אבל רק כשלבייניש נראה שדרורי בדרך לעליון הוא התחילה לפעול....

    • נו, אז מה אם פסק הדין מלפני שנה??????????????

      לא יאומן..., 04/07/09 22:25

      אם רצחת לפני שנה ולא דובר על כך אז, אז אפשר לעבור לסדר היום?

  • 21.

    הרבה שופטים אשכנזים הם גזענים אנטי מזרחיים

    דני, 04/07/09 21:21

    הרבה מהשופטים בישראל גזענים עם עמדה נגד מזרחיים.
    הפיתרון - חצי מהשופטים בעליון צריכים להיות מזרחיים.

    • לדני-21,יצאת מסריח.הדורס אינו אשכנזי.הוא מזרחי.השופט האשכנזי

      קינן, 04/07/09 22:25

      העדיף את המזרחי הדתי על האתיופית שלא ברור אם היא דתיה או לא.
      זה היה יותר ארוע מכונן של קבלה לחברה עבור הדורס הלא אשכנזי מאשר לאתיופית שהאשכנזי העדיף עליה את המזרחי.
      דני,יא אהבל.
      אם כבר צריך שופטות אתיופיות.
      דגי.

    • לא רק שופטים. רוב רובם של האשכנזים גזענים, והצעירים יותר מהוריהם. (ל''ת)

      בן דוד: תתפכח, 04/07/09 23:47

  • 20.

    גזען - הביתה, עכשיו ומיד (ל''ת)

    יעל, 04/07/09 21:19

  • 19.

    דרורי גאה בכך שלא הרשיע אברך שדרס צעירה .לא שווה תגובה

    משה מרכז, 04/07/09 21:15

    ואינך ראוי לכהן ולוא כשופט תעבורה .

    קל וחומר כשמדובר בשופט עליון .

  • 18.

    זה בדיוק מה שאמרתי על משפטי נירנברג !! (ל''ת)

    אבי, 04/07/09 21:14

  • 17.

    אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם, הוא אמר שהולך להביא כסף והיא קפצה על האוטו

    קראתי את גזר הדין, 04/07/09 21:13

    בסה''כ הוא היה לקוח קבוע, הקופאית אמרה שהכירה אותו היטב וגם את אשתו שהיתה בהריון, כך אמרה הקופאית. הוא בסה''כ שכח את הארנק, והוא אמר לה שהוא הולך להביא כסף. נכון שהוא לא היה בסדר, אבל אם היה לה קצת שכל, אז למה היא צריכה לקפוץ על המכונית אם היא מכירה אותו? היא יודעת שיש לה אשם תורם. היא ידעה שאם היא לא היתה קופצת על הרכב לא היה מתרחש כלל האירוע והוא היה חוזר ומשלם כי הוא לקוח קבוע. היא טענה במשפט שהיא חושבת שהוא זלזל בה כי היא אתיופית ובסוף ההליך היא הבינה שלא בגלל זה הוא נתן גז. השופט אמר שהוא שמח שהיא מרגישה ישראלית ופסק לה פיצוי כספי למרות שלעניות דעתי (אבל אני לא השופט) היא לא היתה צריכה בכלל לקפוץ על מכונית נוסעת.

    • חחח עכשיו היא אשמה !כרגיל אצל החרדים =האישה תמיד אשמה! (ל''ת)

      מורן, 04/07/09 21:33

    • אתה לא מבין כלום במשפט

      גיל, 04/07/09 21:38

      שב בשקט, לא סתם אתה לא שופט.
      אין כאן שום אשם תורם, מדובר בתאונת פגע וברח לכל דבר.
      ממליץ לנפגעת לתבוע את הנהג בתביעה אזרחית.

    • אתה טיפש מוחלט או סתאם מסטלבט עלינ ו? (ל''ת)

      דנאל, 04/07/09 21:46

    • מגיב 17-אתה דתי,נכון?ובכן היא לא קפצה על המכונית.היא נעמדה מולה

      קמלוט, 04/07/09 22:21

      והוא קיבל את הסעיף והחל לנסוע עליה ואז היא נאלצה לקפוץ על מכסה המנוע כדי לא להידרס.
      הדורס הכחיש כל הזמן את טענותיה עד שהוקרן בפניו סרט מצלמת האבטחה.
      ואיך יכול להיות שהוא קנה בקניון ולא היה לו ארנק?
      הוא סיפר שהיה אירוע לכבוד אביו שהינו רב עיר ושהוא היה אחראי על האירגון,הקניות וכל הסידורים ושהוא מיהר הביתה להתכונן לארוע.
      גם אם היא מכירה אותו מדוע שתאמין לו שהוא יחזור עם הארנק כדי לשלם.
      אתה היית מאמין?
      ולסיום כנראה שאינך יודע כי זה לא מופיע בפסק הדין,ובכן,כעבור שבועיים מתום הפארסה שנקראת משפט בישראל,העו'ד של הנדרסת ביקש מהשופט רשות לחזור בה מסליחתה שנסחטה ממנה.
      היא הבינה שעבדו עליה,שעשו עליה מניפולציות והתחרטה על שסלחה לדורס אבל ה''שופט'' סרב לקבל את החזרה שלה מסליחתה.

      • קמלוט- תשובה יפה (ל''ת)

        יובל, 04/07/09 23:10

      • תשובה יפה ו.................

        חדרתית, 05/07/09 12:46

        אבא שלו לא רב העיר ירושלים אלא ''רב'' כביכול בחדרה.
        אז מאיפה כל סיפורי האלף לילה ולילה שלו
        מעבר לזה שארבעה חודשים לפני הוא נתפס גונב ממכולת.

    • נכון אני במקומה לא הייתי קופץ על האוטו אבל הוא לא היה צריך ליסוע כשהיא

      אזאמרתי , 04/07/09 23:26

      על מכסה המכונית וכשנפלה להמשיך בנסיעה כאילו כלום...משהוא פה לא מסתדר לי....הוא צריך לההפך לדיין? מאד מוזר....

    • המרוקאי הערס לא ניתן לה אפילו סיכוי לזוז הצידה.הזבל הזה המשיך לנסוע

      חי, 05/07/09 00:47

      כשהבחורה על הרכב! על זה מגיע לו עונש מוות כמו שגוזרים במרוקו.עאלק הערס הזה אמור להיות דיין בבית הדין הרבני!

    • שקרן שסניקי,ראינו וידאו,היא לא קפצה,הוא נסע עליה ועלתה להציל עצמה (ל''ת)

      מדריסה מכוונת,האיש בן למישפחה מקושרת ומיתנהג כגנג, 05/07/09 22:19

  • 16.

    שילך לשפוט בכדורגל

    עודד, 04/07/09 21:13

    איך זה שדרורי עדיין שופט ? היכן בייניש ? היכן ועדות האתיקה של השופטים ? החרדי צריך לשבת והרבה.

    • אני יכול להבטיח לך שיחסית- השיפוט בכדורגל יותר מוסרי צודק והוגן (ל''ת)

      המטיף בשער, 04/07/09 22:37

      • כן, איפה פרשת שופטים באדום של שופטי ישראל?

        פנדה , 05/07/09 14:43

        מתי יחשפו השופטים המושחתים באמת?

  • 15.

    אם כך גם בני סלע ויגאל עמיר יכולים לדרוש ולבקש סליחה ולא יורשעו

    אזרח הארץ, 04/07/09 21:12

    ובעצם כל העבריינים והערסים והרוצחים למיניהם כולל האנסים והמטורפים יכולים לבקש סליחה ומחילה מקרבנותיהם . וכך לא יורשעו ולא יהיה עליהם לשאת בשום עונש לרבות עונשי מאסר.דודו. לתשומת לבך!!!

  • 14.

    להפריד דת ומדינה

    ירושלמי-חזר מהחניון, 04/07/09 21:12

    עוד דוגמא מזעזעת לשניות הבלתי נסבלת הזו, או שהריבון הוא העם החוקים שהוא מחוקק באמצעות נציגיו, או שהריבון הוא האל והחוקים הם חוקי התורה. פשוט בזיון, שופט דתי שנזעק לטובת אברך בשל דתיותו ומגרד נימוקים מהרמבם שהיה מתהפך בקברו לו חזה בפרשנות מרחיקת הלכת הזו, תתפטר! צבוע וגזען

    • כפי שאמרת - הרמב"ם היה מתהפך בקברו

      פנדה , 05/07/09 14:45

      כך שהדת היא לא הבעיה, אלא אנשים שעושים בה שימוש פסול. המשפט העברי הוא חשוב וחכם והוא הבסיס לכל המשפט של היום, אבל כשהשופטים גזענים ובעלי ראיה צרה שום ספר חוקים לא יעזור, וזה לא משנה אם אדם או אלוהים כתב אותם.

  • 13.

    שופט גזען!!!תארו מה היה קורה אילו צבעה היה לבן בהיר?

    ישראלי, 04/07/09 21:10

    הרי יש חוק מוגדר. ויש גם סרט של הדריסה. לכן, איך תתכן אי הרשעה, אלא, אם כן זה מונע ממניעים זרים, שבמקרה שלנו המניע הוא גזענות ותו לא.

  • 12.

    לכו תשקיעו בקריאת פס''ד ואח''כ תביעו עמדה.

    אורן, 04/07/09 21:10

    התקשורת מסלפת ומוציאה דברים מהקשרם ע''פ הרייטינג. אני קראתי את פסק הדין והרושם המתקבל ממהלך הדיון המסכם שונה לחלוטין מהמוצג בתקשורת המסלפת

    • ואת פסק הדין מי כותב? השופט לא?

      איתי, 04/07/09 22:12

      אז הרושם שמתקבל מפסק הדין הוא בדיוק הרושם שהשופט רוצה להעביר למי שקורא אותו, רושם שמשקף העדפה ברורה לאברך הצעיר על פני הבחורה האתיופית, וזו זכותו דרך אגב, אני לא חושב שיש שופט שלא מגיע למשפט עם העדפה לאחד הצדדים לפני המשפט, בסה''כ גם הם בני אדם. אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח - בן אדם נורמלי לא נוסע כשאדם אחר נמצא על מכסה המנוע של האוטו שלו, מפיל אותו וממשיך לנסוע. נקודה.

    • אורן רק אתה חכם... אולי כי אתה מקורב לשופט? (ל''ת)

      אני, 04/07/09 22:21

  • 11.

    כתב מגמתית, בסה''כ ניסיון מוצלח של הליך ''גישור פלילי'' (ל''ת)

    עו''ד, 04/07/09 21:09

    • 11, מפחיד לחשוב שאתה עו''ד! (ל''ת)

      אני, 04/07/09 22:20

    • אפשר לקרוא לזה איך שרוצים אבל משהו מסריח פה (ל''ת)

      יוסי, 04/07/09 23:14

  • 10.

    לשלול את רשיונו

    aviK , 04/07/09 21:04

    נראות ולזות שפתיים משקפים תוכן.
    פגע פרימיטיבי כזה עם הלוך מחשבה שחור ואווילי הרואה בסיון-פגיעה אלים ביטוי לשיוויון הוא בדיוק פני החולירע הימני הטוטליטריאני הרואה יום כלילה ומלחמה כשלום.
    מי גרוע יותר הדורס או הדורסן.
    חברה ללא הווה.

    • אהבתי (ל''ת)

      יהודי אמיתי, 04/07/09 22:39

  • 9.

    בעירעור גם משה דרורי צריך לשבת על ספסל הנאשמים אים העבריין החרדי (ל''ת)

    דקל, 04/07/09 21:00

  • 8.

    משהוא מסריח 322 עמודים בסוף 180 שעות ו10 אלף שקל ב10 תשלומים

    אפה הצדק, 04/07/09 20:57

    בשביל העונש הזה מספיק 12 עמודים שלA-4

  • 7.

    מקומם. דברי השופט כל כך מתנשאים.

    צבי, 04/07/09 20:54

    דברי השופט מקוממים. היא אינה זקוקה לו כדי שישקם את מעמדה החברתי, ההתייחסות אליה היא כאל אדם פאסיבי, וחלש , שזקוק לעזרת השופט, עזרה שאינה אליה כוסות רוח למת, כך לא משפרים מעמד חברתי, ובטח שלא עושים צדק. מה גם שמעמדה החברתי בפועל לא באמת התשנה פלאים הודות להליך זה. הוא רק הנציח אותו בכך שחס על האברך ''המסכן''.

    מקום המשפט מקום הרשע. פשוט עצוב שככה לנו.
    דברי השופט כל כך מתנשאים.

    שהשופט לא יעשה טובה , אלא יעשה צדק.

  • 6.

    שופט גזען, אים הבחורה היתה אשכנזיה מת''א היה יושב 3 שנים (ל''ת)

    אתיופי, 04/07/09 20:54

    • אם הבחורה הייתה אשכנזיה, אף אחד לא היה שומע על

      מעשה הנבלה, 04/07/09 21:15

      אבל כדאי לה להיות מזרחית

  • 5.

    תגיש מועמדות לבית המישפט של העולם התחתון שם מקומך (ל''ת)

    יניב, 04/07/09 20:52

  • 4.

    נצחון לארגוני נשים

    יוסי, 04/07/09 20:42

    רק ארגון נשים חזק יכול ללעוס את הנושא שוב ושוב

    עוצמת ארגוני הנשים באה לידי ביטוי בבתי הדין לענייני משפחה,שם כיכב השופט דרורי כאחד מגדולי מקפחי זכויות הגבר!

  • 3.

    סוביודיצה

    אלי, 04/07/09 20:40

    תתביישו לכם על רצונכם להשפיע על השופטים
    פוגעים במשפט צדק

    • סוביודיציה זה על משפט מתנהל, וזה לא המצב

      פנדה , 05/07/09 14:57

      ביקורת על החלטות שיפוטיות היא דבר ראוי. חבל שכאן הביקורת, הראויה בפני עצמה, היא רק קרדום לחפור בו, ומהווה תזכורת כואבת לכך שגם העיתונות לא ממש מתעניינת בחלשים ובמקופחים, אלא להיפך - מתגייסת רק כדי להגן על החזקים והמקפחים. במקרה הזה הכתבה נועדה כדי להשחיר את פניו של דרורי ולמנוע ממנו להגיע לעליון. אני לא בעד שיגיע לעליון אבל גם לא אוהב את שיטת האתרוג העיתונאית המגנה של מושחתים אחרים, כמו דורית בייניש (חפשו בגוגל יחזקאל בייניש מס הכנסה).

  • 2.

    עוד הוכחה כי דת ממיטה על מי שנפלו ברשתה נבזות,נבערות,נחשלות שכלית,שנא

    מרינה, 04/07/09 20:36

    שנאת זרים.
    ראה מה הדת המוסלמית מעוללת לערבים ולפקיסטנים,מה הדת הנוצרית מעוללת ל kkk
    ובעיקר מה מעוללת הדת היהודית לשזופטים דתיים ולערסים שהתנחלו בחברון

    • את ערסית , לא הם. ואם הוא אכן דרס אותה בכוונה , זה לא בסדר בכלל

      אשקלוני, 04/07/09 21:27

      ואת צריכה להתייחס גם לשופט החילוני ש''הכשיר'' את זה

      החילונות יצרה אנשים שונאי יהודים כמוך, וכמו השופט הזה ,שאם מה שמסופר בכתבה שהוא דרס אותה בכוונה נכון ,אז זה שופט שמכשיר פגיעה באדם בכוונה (אם אכן זה מה שקרה ולא ניסוחים אומללים של NRG להשיג סיפור טוב)

      תחשבי לפני שאת מוציאה שטויות מהפה

      • לאשקלוני הערסואת,השופט דרורי הינו די,הדורס הינו דתי

        נחושתן, 04/07/09 22:04

        וכל מה שקרה צולם במצלמות האבטחה.
        אתה לא בובליל במקרה?
        זבלה.
        וחוץ מזה אתה לא יהודי.
        וצודקת מרינה.

        • אני חושב שהבסיס לתסכול של מרינה ונחושתן היא ההרגשה שבארץ הם שווים

          משה, 04/07/09 22:35

          בעיני האליטות לערסים הבורים - וזאת עם כל ההשכלה שלהם

          • לא חסר ערסים מכל הגוונים

            אשקלוני, 05/07/09 07:26

            לצערנו ...

            הבעייה של מרינה היא שהיא שונאת יהדות ויהודים ומנצלת את הכתבה הזאת לנגח את כל הממסד הדתי , המתנחלים,והדת .

            בקיצור כל מה שלא קשור

        • אתה מעורר רחמים...

          אשקלוני, 05/07/09 07:22

          מאיפה בדיוק הסקת שהשופט גם ''ד(ת?)י'' ?

          בכל אופן , אם מה שאמור בכתבה נכון , זה בהחלט מטריד אותי שפסק דין כזה יכל לקרות

          עוד אחת מיני סיבות רבות, אם כן , למה לחדש כבר את הסנהדרין ולזרוק את הבג''ץ המתייוון מכל המדרגות

        • אה ועוד דבר

          אשקלוני, 05/07/09 07:28

          מה לא יהודי ?

          אתה פשוט מגוחך

  • 1.

    אם זה יהיה שופט בעליון אנחנו בצרות צרורות...

    שי, 04/07/09 20:32

    גזען ויהיר עד כדי גועל נפש. צריך להעיף אותו מכס השיפוט לאלתר...