• 135.

    טבח לבנון

    kadpw7 , 06/07/09 13:46

    בלבנון טבחנו, לא נלחמנו, תחת השרביט של אולמרט. אני הייתי ב"מלחמה" הזו ומה שהיה שם אתם לא רוצים לדעת.. זה שכספית מוכן לעודד טבח בשביל האינטרסים שלו וע"י חנופה לאולמרט ולצדדים הנכונים, אומר שאסור לו להגיב כי הוא לא היה שם. בן כספית בעד טבח, מלחמה והרג של חפים מפשע וכנגד ביבי הוא צריך להמציא פרטים שגוים ולהטעות את הציבור כדי לתקוף אותו.

    IP: 84.109.54.147דווח על תגובה זו

  • 134.

    סופסופ מתברר שעמיר פרץ היה שר ביטחון טוב!!!

    נתנאלה, 05/07/09 15:28

    עמיר פרץ זה ששילם את המחיר על המחדלים של קודמיו: שאול מופז,אהוד ברק בוגי יעלון הוא זה שצריך להתנצל בפניו היום ולשאת אותו על כפיים בחזרה למרכז המנהיגות.!!!!!

    IP: 80.179.211.117דווח על תגובה זו

  • 133.

    כתבה הוגנת ואמינה משקפת את המציאות בשטח,כתושב הצפון מאמת את הכתוב. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 05/07/09 11:31


    IP: 93.173.249.98דווח על תגובה זו

    • אתה לא ממחזר את עצמך?

      מפוכח, 05/07/09 17:58

      ומשעמם כמו הקדימה שלך?

      IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

  • 132.

    מלחמת לבנון השנייה הסתיימה בנצחון, למרות ההנהגה

    פנדה , 05/07/09 11:20

    למרות צבא לא מצויד ולא מאומן, למרות הנהגה שלא ידעה לעשות כלום עם ההישגים שבכ"ז הביא, למרות שזו מלחמה שנוהלה עם משרד יחסי ציבור - עצם העובדה שיצאנו למלחמה והפתענו את נסראללה, הפגיעה הקשה בחיזבאללה, ובעיקר - התנהגות שחצנית וטרור פנימי שהופעל ע"י חיזבאללה נגד נוצרים, דרוזים ופלסטינים - הם אלה שקברו את החיזבאללה ומביאים היום לשקט בצפון. הנצחון הגיע למרות ממשלת אולמרט, ובמחיר כבד יותר ממה שאולי היינו משלמים אם הצבא היה נערך בהתאם, ויוצא בזמן.

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 131.

    איך אחת כמו מירי רקב נכנסה לכנסת ?...ממש הידרדרנו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 05/07/09 08:40


    IP: 79.182.250.152דווח על תגובה זו

  • 130.

    דוברת צהל ה''חכמה''

    פיני, 05/07/09 08:30

    מירי רגב זו אותה מירי רגב שבמלחמת לבנון ה - 2 התירה לפרסם היכן פוגעים טילי החיזבללה בזמן הירי בהנחה ש '' אין אפשרות לתקן ירי של קטיושות'' !!!
    באמת? ממתי את מומחית לארטילריה ?
    ואותו דבר עם המע''מ על ירקות ופירות , ממתי מחיר נקכע אחרת מאשר היצע וביקוש??
    את סתם מגינה על מעלימי מס ץ

    IP: 212.25.110.250דווח על תגובה זו

  • 129.

    נצחון פירוז

    פיני, 05/07/09 08:22

    אין חולק על כך שניצחנו במלחמת לבנון 2 אבל מה מהדאיג אז ומדאיג היום הוא אופן תעולת הכוחות , אופן קבלת ההחלטות , תלישות המפקדים מהמצב בשדה הקרב , אופן הצבת מטרות ללחימה , לוגיסטיקה אלמנטרית ועוד לעוד .
    לא תמיד יהיה לנו מזליקו !!!

    IP: 212.25.110.250דווח על תגובה זו

  • 128.

    עימאד פארס, אחד הקצינים הערכיים והישרים ביותר בצה''ל????

    לצערי חייל לשעבר של עימאד פארס, 05/07/09 04:56

    להזכירכם מדובר בקצין שהורשע בעברות אלימות כלפי חייליו וכלפי שוטרים.
    ערכי הוא לא.
    דוגמא אישית אין לו.
    גם אם הוא לוחם גדול, מן הראוי היה שיזרק מה''צבא המוסרי ביותר בעולם''...

    IP: 93.173.191.17דווח על תגובה זו

  • 127.

    בן בן כספית, במלחמת ההתשה

    טל אביב, 05/07/09 02:28

    שיכשכנו רגליים במימי התעלה ןנופפנו לשלום לחיילים המיצרים, הם הרגיעו אותנו, והרדימו אותנו, ותיכננו בשקט את צעדיהם הבאים, לפי משנתך , 'היום אף כלב לא נשך אף ילד בתל אביב' חפש איפה אמחנו יכולים להשתפר, לשפר, ולהיות יותר מוכנים, אף אחד לא יכעס עליך אם תמשיך להאיר מחדלים במקום לדבר על ניצחונות

    IP: 82.73.88.119דווח על תגובה זו

  • 126.

    בן כספית, את מי אתה מרגיע??? (ל''ת)

    טל אביב, 05/07/09 02:21


    IP: 82.73.88.119דווח על תגובה זו

  • 125.

    צדיקים מלאכתם נעשית

    נביא הזעם של ביובי נבחניהו ואהודי ברחיהו, 05/07/09 01:16

    ביובי אתה ענק --- תעמיס את המע''מ על הפירות והירקות ובקרוב תטיל מס על האויר שאנו נושמים אבל אני שקט ורגוע ואתה יודע מדוע חתיכת שמנדריק שכמוך ?
    נו תשאל למה?
    או, אז זה כי אני מבסוט מזה שעמך ישראל סוף סוף הבין מי אתה ומי הוא ברק ומי הוא חכמורדכי ובבחירות הקרובות נחזיר אותך למקום ממנו יצאת דהיינו לשומקום תשב שם אתה נבחניהו יחד עם אהוד ברחיהו ותעלו זכרונות צמד נבלות שכמותכם ואנחנו נברך ברכת שהחיינו ופטרנו מפרצופיכם מדושני העונג ואימרו א מ ן !

    IP: 93.172.111.56דווח על תגובה זו

    • השמאל בפשיטת רגל,,,נתניהו ראש הממשלה ל-8 השנים הבאות (ל''ת)

      השמאלנים הנכחדים ממורמרים ומתוסכלים באופוזיציה, 05/07/09 07:34


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • אתה רומז שנתניהו ימני? (ל''ת)

        לא בטוח., 05/07/09 09:59


        IP: 217.132.61.81 דווח על תגובה זו

    • דווקא שמתי לב שאתה דווקא שוחה טוב טוב

      מפוכח, 05/07/09 18:07

      בביוב .
      בעצם כמו ה''מנהיגה''שלך שמשמשת דוגמא משל עצמה ללשון אשפתות...(שמוכתבת על ידי אייל ארד).
      אתה כל כך מחליא ששמנדריק זו מחמאה בשבילך.

      IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

  • 124.

    יכול להיות שלבני משלמת אתנן לכספית ??? (ל''ת)

    כתבות מוזרות יש לו ?, 05/07/09 01:10


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 123.

    כספית נאמן כמו כלב לקדימה למרות שאין סיכוי שיחזרו לשלטון (ל''ת)

    או שהוא סתם טפש, 05/07/09 01:10


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 122.

    רגב !! הזהרי מן הצבועים שיכישו אותך בסיבוב הבא (ל''ת)

    זהירות, 05/07/09 01:07


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 121.

    כך התנהל הנצחון של התעמלן כספית וידידתו לבני בעלת המחברת

    עליבות בהתגלמותה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 05/07/09 01:04

    תיקדבקה: במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    הדבר המדהים ביותר הבולט לאורך כל העדות של ליבני הוא, כי כבר מתחילת המלחמה ולכל אורכה, ליבני לא חשבה אף פעם אחת במושג, כי צה''ל, או מדינת ישראל צריכים לנצח בה. 'ברור לי מתחילה שהפעולה הז

    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 120.

    45 פעם אמר וינוגרד על לבני כושלת וכספית מנסה לשכנע אתכם ההיפך (ל''ת)

    הוא בטוח ששכחתם, 05/07/09 01:01


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

    • ל 01.01 שקרים אינם משנים עובדות,ציפי לבני לא הוזכרה לרעה בדו''ח. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 05/07/09 11:29


      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 119.

    כספית מרדים אתכם כחלק ממערך התעמולה של האוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זהירות יהודים, 05/07/09 01:00


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 118.

    השבוע זה שיא הטמטום של כספית או שהוא הולך לרדת יותר נמוך ? (ל''ת)

    אהבל ישראלי מצוי, 05/07/09 00:59


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 117.

    הגנב הירזיון זה שר האאוצר של קדימה וידידו של הגנב אולמרט (ל''ת)

    לא נשכח זאת כספיתון התעמלן, 05/07/09 00:58


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 116.

    כספית לא יודע בגרוש יותר מכל קורא מעריב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סתם תעמלן קדימה בזוי, 05/07/09 00:57


    IP: 89.138.165.184דווח על תגובה זו

  • 115.

    קצת יותר אוביקטיביות (ל''ת)

    ל תזיק, 05/07/09 00:43


    IP: 79.183.128.10דווח על תגובה זו

  • 114.

    ''בשלוש השנים הללו לא נורתה שום ירייה לעבר יישובי הגליל'' ?!?! שכחת אה!

    המקור, 05/07/09 00:36

    שכחת שירו קטיושות על מספר ישובים

    עוד כתב חצר של השמאל

    IP: 84.228.11.192דווח על תגובה זו

  • 113.

    צריך לזכור שחיזבאללה הוא ארגון טירור שנלחם עם צבא מודני

    לוחם, 05/07/09 00:20

    במשך 30 יום,לקרוא לזה נצחון זו פשוט אווילות!

    התקציב של חיזבאללה הוא 500 מיליון דולר

    התקציב של צה''ל הוא 50 מיליארד ש''ח.

    IP: 77.126.233.87דווח על תגובה זו

  • 112.

    אם היו משלמים לי כמו לו - הייתי אומר שקדימה נצחה בהכול וציפי אלהים

    קצת לשקר בשביל סטיפה ? - לא נורא, 04/07/09 23:59

    אבל מכיוון שלא משלמים לי אני כותב בחינם. אז אמת היא שקדימה חרא מפלגה מלאה מושחתים וחסרת כל השגים, וציפי אין בה כלום מלבד רצון לעמוד בראש משהו ...
    בן בן - באמא שלך תסדר לי קצת $$ ואני אתחיל לחשוב אחרת ... מבטיח ...

    IP: 89.138.227.58דווח על תגובה זו

  • 111.

    תתלה במירי רגב, תלקק לה

    סיווי, 04/07/09 23:57

    מצא מין את מינו

    IP: 75.35.97.79דווח על תגובה זו

  • 110.

    זה גועל נפש מה שלבני עשתה אם זה באמת נכון

    רוני, 04/07/09 23:57

    ואם זה נכון שהשגריר פיטפט לה על השיחה הסגורה עם סרקוזי - אז חייבים לפטר מיד את השגריר

    IP: 85.250.122.46דווח על תגובה זו

  • 109.

    מדוע אינני מאמין לניתוחיו של בן כספית

    יעקב, 04/07/09 23:53

    בן מחובר מאוד לפוליטיקה ולפוליטיקאים, אבל מנתח את המצב מנקודת מבט מאוד מסויימת, הקשורה להיותו כתבלב של שמעון פרס. לפרס יש אג'נדה של מזרח תיכון חדש, שממש איננה ריאלית.
    כמה נקודות בניתוחו של בן שמוכיחות זאת:
    א. אם צה''ל ניצח - איך זה שחיזבאללה מתחזק?
    ב. אם נתניהו חלש, איך זה שברק הצליח להוריד את הלהבות בנוגע להתנחלויות?

    IP: 93.172.206.117דווח על תגובה זו

    • מה שנכון, (ל''ת)

      נכון, 05/07/09 00:44


      IP: 79.183.128.10 דווח על תגובה זו

  • 108.

    נצחונות והפסדים נמדדים בטווח ארוך (ל''ת)

    ממש תגלית השנה, 04/07/09 23:33


    IP: 83.228.5.89דווח על תגובה זו

  • 107.

    קשקוש בגרוש. אין הרתעה ואין בטיח

    עמיר קיפר, 04/07/09 23:21

    הסיבה שחיזבאללה יושב היום בשקט היא: איראן העוסקת נמרצות בענייני הגרעין. אין זה מן האינטרס של איראן ליצור עכשיו פרובוקציות מיותרות בלבנון. עכשיו העת להוריד פרופיל. בעוד כמה שנים, כשלאיראן תהיה פצצה גרעינית, תתחיל האופנסיבה הגדולה נגד ארה''ב וישראל.בחסות מטריה גרעינית הכל ייראה שונה. בינתיים, צובר החיזבאללה כוח רב. הוא מתחמש מכף רגל ועד ראש. הוא צובר יכולת קרבית ובעימות הבא עם צה''ל הוא יגבה מחיר גבוה מחיילינו. במקביל יוכל החיזבאללה לשתק את החיים בכל צפון הארץ עד המרכז והפעם יוכל לפגוע בבסיסים של צה''ל. אינני יודע למי יש היום יותר כושר הרתעה.
    בן כספית עושה מעשה חמור מאד. הוא אחד מאלה הדואגים להרדים אותנו. כשנתעורר באמצע המלחמה הבאה נחטוף את ההלם. כמו במלחמת יום כיפור, כמו במלחמת לבנון השנייה , כמו באינתיפאדת אל-אקצה.

    IP: 89.139.72.186דווח על תגובה זו

  • 106.

    ניצחון זה רק כשהאויב אומר ''אני נכנע''.

    אלון, 04/07/09 22:52

    עד אז זה לא ניצחון. פשוט מאד.

    IP: 79.180.139.160דווח על תגובה זו

  • 105.

    ניאלץ להמתין עד שהוא יפול - ציפי היא האופציה העדיפה כיום

    קובי, 04/07/09 22:39

    ולא הפשלונר שחוזר על הטעויות של עצמו

    IP: 84.109.210.117דווח על תגובה זו

    • ציפי איננה אופציה ... לשמחתי היא לראש ממשלה ולא כלום היום (ל''ת)

      אדם לא רציני ומסוכן בשעת משבר!, 04/07/09 23:56


      IP: 89.138.227.58 דווח על תגובה זו

  • 104.

    נסראללה כמעט שולט היום בלבנון - החיזבללה מחומש פי 5-10 (ל''ת)

    כתב הבית של קדימה מייפה המציאות המרה, 04/07/09 22:38


    IP: 89.139.112.27דווח על תגובה זו

  • 103.

    חבר שלי..הוא עב''מ ..מגלקסיה ..שביל השוקו..157 אלף שנות אור מכאן ,בקיצר

    רונן, 04/07/09 22:33

    הוא עשה אצלי את השבת..
    אוכל חריף ולא סובל גחנון..
    במוצ''ש אחרי הבדלה הוא קרא את המאמר של בן כספית..
    ''ראבק'' אמר לי..איך..איך ימיר פרץ לא ראוש הממשלה שלכם..

    כספית כותב שעמיר פרץ הביא ניצחון בחזית הצפונית
    וראש הממשלה הנוכחי..הוא גרוע..
    אז איך אנחנו לא עושים 1+1..כפי שכספית מראה לנו..

    שתיתי קצת ערק..ואמרתי לו..''אח שלי..ASW2CF-F (זה השם שלו) ..אין לך מספיק זמן..כדי שהסביר לך מי מה ''ערך'' דעתו של בן כספית..עזוב אח שלי תתמקד בערק יש לך טיסה עכשיו של 157 אלף שנות אור עזוב אותך מאחור השחור..''כספית''

    IP: 89.138.89.176דווח על תגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      אלכס, 04/07/09 23:55


      IP: 85.250.122.46 דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה ועניינית - לפחות אפשר לצחוק קצת... (ל''ת)

      וגם מדוייקת, 04/07/09 23:56


      IP: 89.138.227.58 דווח על תגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      Dדול!!!!!!!, 05/07/09 00:46


      IP: 79.183.128.10 דווח על תגובה זו

  • 102.

    השאלה לא הניצחון על ארגון קקיוני, אלא הדרך והמחיר. (ל''ת)

    איציק המצונזר , 04/07/09 22:21


    IP: 77.124.194.156דווח על תגובה זו

  • 101.

    בהתלהמות והשמצות לא משנים את העובדות,כתבה מצויינת ואמינה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 04/07/09 22:09


    IP: 93.173.249.98דווח על תגובה זו

  • 100.

    לך לביקור אצל המשפחות השכולות,טמבל !

    אייל, 04/07/09 21:50

    איך ניצחנו בדיוק ,אה???
    החיילים שלנו היו ברווזים במטווח,שכחת???
    בינת ג'בל ,אומר לך משהו???
    ליטני ,אומר לך משהו???
    את השקרים שלך תמכור לטמבלים כמוך,אל תנסה לשכתב את ההיסטוריה !!!

    IP: 84.108.98.185דווח על תגובה זו

    • הכל עניין של מנטליות

      shlomi82 , 04/07/09 22:30

      אצל הערבים לא מחשיבים אובדן חיי אדם כסיבה להפסד, אצלם זה מה הצליחו להשיג או כמה פחד הצליחו לזרוע בציבור הישראלי ואצלנו זה להיפך לפיכך אנחנו נרגיש שהפסדנו והם ירגישו שהם ניצחו

      למרות שמספר הקורבנות שלהם היה גדול בהרבה משלנו

      IP: 77.126.135.82 דווח על תגובה זו

  • 99.

    בן=אוהב לקשט את הכתבות שלו בהכרזות בומבסתיות=עלק=מאיר את עיננו=שטויות

    נ.כהן אפשר לחשוב שהוא מומחה גדול באסטרטגיה=נו-טוב, 04/07/09 21:46

    כל ילד יכול להבין שככה לא עושים מלחמה. הייתה תחרות מי ידווח יותר אינפורמציה בשידור חי. צלמים וכתבים חדרו בין הלוחמים והפריעו להם. אנדרלמוסיה שלמה. עזרו לאויב לכוון את נשקו למקומות ישוב שהכתבים דיווחו לאן היו נפילות. היה אפשר לסיים בהרבה פחות הרוגים אילו היו מתרחקים מקו האש ולא דוחפים מיקרופונים לכל מפקד שהיה בשטח הלחימה.בושה. לפחות במלחמת עופרת יצוקה הפיקו לקחים והכתבים לא הורשו להכנס לקו האש ולכן זה נגמר במינימום הרוגים ונפגעים תודה לצה''ל.

    IP: 89.138.147.6דווח על תגובה זו

  • 98.

    שלחו עותק לאולמרט ולדוד גרוסמן (ל''ת)

    ץ, 04/07/09 21:26


    IP: 77.125.175.49דווח על תגובה זו

  • 97.

    חחח בן כספית מנסה לייפייף את המנהיגות הכושלת של קדימה.

    Ehad Haam-Zionist , 04/07/09 21:18

    להזכירך שהחלטה 1702 הכושלת של ליבני הביאה את חיזבללה להתעצמותו המחודשת.

    IP: 173.71.110.60דווח על תגובה זו

  • 96.

    רק שלא תשלח ביריונים נגד ביבי כמו דודו טופז (ל''ת)

    קיקו , 04/07/09 21:12


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 95.

    כספית רק שלו תשלח ביריונים לביבי כמו דודו טופז. (ל''ת)

    קיקו , 04/07/09 21:09


    IP: 84.109.2.179דווח על תגובה זו

  • 94.

    תוך שנה - שנה וחצי מחליפים את ממשלת הכישלון של הליכוד (ל''ת)

    קדימה ציפי, 04/07/09 20:46


    IP: 212.179.127.22דווח על תגובה זו

    • אבל אנחנו לא רוצים עוד שתי מלחמות לעם אחד בשלוש שנים (ל''ת)

      בינתיים תישארו באופוזיציה המפורזת, 04/07/09 22:57


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 93.

    בן כספית, כואב לראות איך אתה מדרדר מיום ליום!!!

    רינה, 04/07/09 20:01

    עיתונאי שכותב כל כך הרבה שקרים,
    לא עדיף לך לפרוש מהמקצוע ולהצטרף כשותף
    לאדלר וארד? אז לפחות תוכל לקבל את הכסף
    מ''קדימה'' בצורה חוקית.

    IP: 84.228.212.21דווח על תגובה זו

    • הנה עוד אכולת לב. כשלא מסוגלים להתווכח עניינית עם פרשן - נכנסים בו

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 21:07

      אישית ,מצמידים לו כינויים ושמות תואר ועלעלות גבורה כאילו או אחרות , כאילו מישהו מכריח אתכם.
      לא נח לך - עברי לכתבה אחרת.
      מבטיחך שאת כספית לא יפנו ממעריב.
      עתונאי בעל שעור קומה כמותו הנו נכס לעיתון.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

      • ''בעל שיעור קומה'' ??.

        מפוכח, 04/07/09 21:52

        כשהוא עומד זקוף מתחת לשולחנה של ליבני.

        IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

        • וברמה עולמית. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 22:05


          IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

        • שכחת להזכיר גם את שולחנו של אולמרט (ל''ת)

          yair1, 04/07/09 22:06


          IP: 80.230.28.226 דווח על תגובה זו

      • אדון שועל כמה קדימה המושחתת משלמת לך לתגובה? (ל''ת)

        מאיר, תל אביב, 04/07/09 23:57


        IP: 79.183.36.155 דווח על תגובה זו

    • לרינה 20.01 הסירי דאגה מליבך,בן כספית משתבח מדי יום ביומו.

      נתן.ש מעלות., 04/07/09 22:33

      קשה לכם לקרוא את האמת כפי שהיא,הבחירות מאחורינו ואפילו מצביעי הליכוד לא ציפו לוולד כה מנופח והזוי כממשלה זו.אז אנא אל תברחי מהמציאות,כתבה מצויינת אמינה ומשקפת את המציאות כפי שהיא.

      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 92.

    עוזי ארד גורם לנתניהו נזק: הוא צריך לפנות את המקום

    מ.ג, 04/07/09 19:48

    לצאת לשליחות בתור שגריר או משהו כזה. אף אחד לא מסתדר אתו. הוא ממדר את רה''מ מרעיונות טובים שמעלים אחרים בצוות (...שהם לא עוזי ארד) ומעכיר את המצב. אם הוא כל כך נאמן לנתניהו כדאי שיסיק מסקנות.

    IP: 132.66.222.199דווח על תגובה זו

  • 91.

    אמור לי מי האוייבים שלך ואני מיד הופך לחבר שלהם ...

    אביטבול, 04/07/09 19:32

    נתניהו אצלך הוא משוואה אחת: דלתו מעולה בפניך ולא יעזור כל היבובים ההדלפות מבר און וחבריו והניג'וז !!

    כמה אפשר לחזור על אותן מנטרות מר כספית - תלמד מכותבים אחרים ותנסה להיות מעניין...

    IP: 79.182.136.130דווח על תגובה זו

  • 90.

    למה לימין אין במעריב כתב חצרכמו כספית,הוא נאמן כמו כלב ,לליבני ולשמאל

    שאבי מהעיריה , 04/07/09 19:30

    רק צריך להראות לו את המטרה,והוא מסתער כמו בולדוג

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • אכן, אין לנו כתבני חצר. אבל ראה את התגובות כאן. איך הציבור מתייחס לתעמ (ל''ת)

      ASCH , 04/07/09 20:54


      IP: 84.228.48.33 דווח על תגובה זו

    • לקרוא ולהתמלא עונג על קנאתכם המטופשת . תאכלו את הלב.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 21:03

      הסגידה והתעוב שלכם לכתבים שבעד/נגד כה מגוחכת ומטופשת.
      לכו תמצאו נושאים מתאימים יותר לדוש בהם עבור אנשים בוגרים .

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

      • קרפדוקה מה כל כך לא ברור לך?

        מפוכח, 04/07/09 22:06

        מדובר בכתב חצר שמפאר את אולמרט הביזיונר
        עם שלושת השנים הנוראות שלו ;שתי מלחמות עם שר ביטחון דמיקולו שמונה כדי לפנות את משרד האוצר לגנב ומלסטם את רכוש הציבור,הירשזון,חברו הטוב,שודד ושקרן בגושפנקה של בית דין.
        וכשמדובר על סגידות,גן חיות,אין כסוגד למושחתמרט מכספית כשענייננו באיש המעטפות ומלסטם נסיעות מרכז ההשקעות
        דרך ראשוןטורס,ומה לא,כאחרון הגנבים.

        ומנגד-משמיץ סדרתי -הגובל במשטמה-את בנימין נתניהו שמחפש מי תקע את הנאד האחרון בלשכה ולפרסם את זה כסקופ.

        IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

    • לשואב 19.30 אינך קורא כנראה את העתון ''ישראל היום'',הוא לא שייך למר''צ. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 04/07/09 22:36


      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 89.

    יש נצחון בע''מ... ויש נצחון ברור!

    בן כספית לא מבין, 04/07/09 19:27

    אמנם, בשורה התחתונה ניצחנו את החיזבאללה... אבל זה נצחון של 1:0 קטן ולא משכנע. היתה לישראל הזדמנות נדירה: כל העולם, כולל הערבים, ציפה וקיווה לנצחון מוחץ על החיזבאללה - וישראל, בהנהגת אולמרט המיוחצן, פרץ הליצן וחלוץ השחצן, פיספסו את ההזדמנות. מול צהל עמדו 5000 חיזבלונים שניתן להיה להביסם בתוך ימים ספורים. אבל צבאנו נכנס לקרבות כשהוא חלוד, כבד ונעדר מוטיבציה צהלית חד משמעית. כך שהנצחון היה מאוד בערבון מוגבל...

    IP: 89.138.244.194דווח על תגובה זו

    • הנצחון דווקא ברור ומוחץ למרות הדרך העקומה להשגתו ודרך סיבלו של העורף.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 21:16

      העניין הוא בכך ש-את מי ניצחנו בסופו של יום ?
      ארגון מחבלים שבטי ,מאורגן ומחופר להפליא שחי כפרזיט בתוך מדינה ריבונית.
      בכדי שנוכל להכריע את החיזבאללה ושותפיו עלינו לכבוש את כל לבנון ולבצע טיהור ארוך טווח עד להכרעתו וחיסולו המלא של החיזבאללה .
      איש בישראל אינו מעונין במלחמה כוללת עם לבנון - אחת מיותרת הספיקה לנו (בתנאי לוקסוס לעומת היום)- ולמדנו שיעור בל ישכח מישיבה ארוכה בלבנון.
      כך שהמיטב שביכולתנו לעשותו הוא החלשת הארגון והורדת המוטיבציה שלו לפגיעה בישראל ותושביה.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 88.

    ביבי מיטיב עם העשירים ושוב מכסח את מי שמעלה אותו.

    מנשה, 04/07/09 19:20

    הביבי הזה לא יודע רגע של מנוח.
    הוא מכה בלי רחם ברעבים ובחלשים.
    הוא ממשיך להכות מבלי רחם.
    אם מירי רגב היא הסדק
    המלפלפון והקישוא הם בכי מצרים...
    ביבי אל נשכח את הקישואים...

    IP: 79.177.105.233דווח על תגובה זו

  • 87.

    ציפי ליבני - את ראש הממשלה האמיתית של ישראל (ל''ת)

    ניר, 04/07/09 19:16


    IP: 93.173.223.18דווח על תגובה זו

    • תודה,באמת תודה,בדיחה טובה ! יש לך עוד בדיחות על ציפי ? (ל''ת)

      דקל ב , 04/07/09 19:38


      IP: 77.126.31.59 דווח על תגובה זו

  • 86.

    גם העורכים של כספית חייבים להבין שאין שום תועלת בכתב מדיני ללא שיתוף..

    דקל ב , 04/07/09 19:11

    של ממשלה וראש ממשלה.
    לכן עליו להיות דוברה הרשמי של ציפי
    וכך ימצאו מין את מינו !

    IP: 77.126.31.59דווח על תגובה זו

  • 85.

    המחיר לצבא שלוקח יותר מחצי מהתקציב היה גבוה מידי (ל''ת)

    נו באמת, 04/07/09 19:07


    IP: 80.230.179.100דווח על תגובה זו

  • 84.

    ניצחון פירוס

    משה, 04/07/09 19:01

    פירוס מלך אפירוס ניצח גם הוא בקרב.
    על הניצחון ההוא הוא אמר'' עוד ניצחון כזה ואבדנו''

    אכן ניצחנו .

    האם המערך הלוחם של אנשי המילואים של היום בכשירות קרבית גבוהה יותר? ספק רב.

    האם המוכנות המנטלית טובה יותר? ספק רב.

    גם אם הציוד הושלם, את המלחמה עושים עם כוח השרירים וכוח המוח. כלל לא ברור אם אם המצב השתפר.

    IP: 95.86.94.141דווח על תגובה זו

  • 83.

    את המכה הצבאית שחיזבאללה קיבלו הם מתקנים-אין לשכוח את המכה הפוליטית...

    Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 18:55

    שנתן לחיזבאללה נאום קהיר של אובמה שעודד את מתנגדי הקיצוניות בלבנון-והסיכום המדיני בין ארהב לסוריה שהיא אינה בוחשת בבחירות בלבנון......

    וכן, עדיין מלחמת לבנון לא היתה הכרחית-ואילו הנסיגה מדרום לבנון הייתה הכרחית כבר 25 שנה (ומרגע שברק פיספס הסכם שלום עם סוריה, ברור שהמהלך יהיה חד צדדי)

    IP: 68.163.187.156דווח על תגובה זו

    • מכה פוליטית או לא - מבחינת ישראל עדיף שחזבואללה ייסגרו בתוך הקואליציה

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 20:59

      של חרירי וכוחם הצבאי ישולב בצבא לבנון.
      הרבה יותר קל להתמודד עם צדינה וצבא סדור , מה עוד שבמקרה של עימות לא יהיו ללבנון שום תירוצי נייטרליות "ואנחנו לא חלק מהעימות".
      יודע מה? לדעתי האיראנים עדיין לא אמרו את המילה האחרונה בלבנון.
      ומה שעוד יותר מדאיג מבחינתנו היא חבירת הפלאנגות הנוצריות לחיזבאללה . אם פעם עוד היו לנו צד"ל ואחרים לשיתוף פעולה - כל זה מת.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 82.

    די לאשליות. ישראל הפסידה במלחמת לבנון 1982-2006

    ע, 04/07/09 18:54

    צריך לראות את מלחמת לבנון כמכלול מ-1982 עד 2006. ובמלחמה הזו- ישראל ובני בריתה הפסידו. נהרגו לנו מעל אלף חיילים עד הנסיגה המבוהלת והחפוזה במאי 2000. נהרגו עוד כ-160 חיילים ואזרחים ב-2006. נהרגו מאות אנשי צד''ל במהלך השנים - זכרונם לברכה.

    לבנון-מדינה קטנה, עלובה ומסוכסכת-הפכה לאיום קיומי על מדינת ישראל. נטשנו את בעלי הברית שלנו, רשתות הריגול שלנו נופצו לאחרונה. בבחירות הבאות, השיעים כנראה ינצחו כי הם הופכים לרוב מבחינה דמוגרפית.

    אז איפה בדיוק הנצחון הגדול?

    ישראל סבלה מאינספור כשלונות במלחמת ההתשה, מבצע כראמה, מלחמת יום כיפור ומלחמת לבנון הארוכה. נאלצנו לנטוש את עזה, ונצא בסוף גם מיהודה ושומרון.

    אמנם מבצעי חומת מגן ועופרת יצוקה החזירו את ההרתעה וטוב שכך, אבל אסור לנוח על זרי הדפנה - לא לעולם חוסן. צריך להגיע להסכם שלום עכשיו כשאנחנו עדיין נחשבים ככוח מרתיע.

    IP: 80.230.117.221דווח על תגובה זו

  • 81.

    זה שחיזבאלה ''לא ירה כדור'', מהמלחמה,, זה שטויות במיץ דובדבנים !

    כדרלעומר מלך מואב, 04/07/09 18:52

    למה שירה?..למה שיצית את האש עכשיו?...הם לא במצב של החמאס שחייב ''להוכיח את עצמו''. הם גם חלק מההיערכות האיראנית, ובודאי שהם מתכוננים ליום שבו תופצץ איראן.
    העובדה שהם מתארגנים, היא המשמעותית. ומה אנחנו עושים?...האם מחזקים מיבנים בצפון? מכינים בתי חולים לשעת חרום? מעבירים מפעלי מסוכנים לדרום?...שמים בטון סביב ''מיכלי האמוניה''?(=המזל לא תמיד משחק פעמיים). כשהמצב הפנימי בלבנון ובעולם ידרוש זאת, אז הם יפעילו כח, וסביר גם בשיטות חדשות...

    IP: 79.183.103.157דווח על תגובה זו

  • 80.

    חיל האויר והארטילריה ניצחו!....הח''יר והשיריון...???....

    אבו אבוהה ברבוע, 04/07/09 18:41

    עם עוצמת האש האדירה של חיל האויר (=כשאין נ''מ מתחת), וארטילריה שיורה 160,000 פגזים לפחות (=לעומת כ-4000 גראדים של חיזבאללה), אין ספק שננצח. אבל, הניהול הכושל של המלחמה (=ראש ממשלה שמתנהג כמו עורך דין,רמטכ''ל שלא מבין בהפעלת חילות שדה, משנה החלטות ומשימות מהיום למחר, קצינים שעסוקים בפוליטיקה ותיקשורת, וגם חי''ר ושיריון שלא ממש מתפקדים), המצב רחוק ממזהיר. כולנו זוכרים את תלונות החיילים.
    כך, שבודאי הכנסנו לחיזבאללה את השטרונג, אבל זה לא מבחן אמיתי (=וכולם יודעים זאת). אגב, גם ''עופרת יצוקה'' זה לא ממש ''מבחן אמיתי''. ונראללה חושש גם מיריביו הפנימיים (=נוקמי רצח חארירי, אל קעידה ועוד...לא פחות מאיתנו).

    IP: 79.183.103.157דווח על תגובה זו

  • 79.

    כרגיל אצל בן כשאין מה לכתוב יש את שרה מעניין מה אשתך אומרת? (ל''ת)

    bisreal , 04/07/09 18:32


    IP: 77.127.196.201דווח על תגובה זו

  • 78.

    אכן לא הפסדנו

    אחד, 04/07/09 18:20

    ''ההפסד'' הוא שקר של התקשורת, שפעלה באין מפריע בתקופת המלחמה וזרעה דמורליזציה.
    התפלצתי לצפות בטלויזיה ולראות שידורים במתכונת של לאחר פיגוע - כתב בעל ידיעה חלקית במתרחש, זורע בהלה, סופר כל הזמן פצועים והרוגים ומצלם אתרי נפילה.
    לעומת זאת לדעתי הניהול של המלחמה אכן היה כושל, הפקודות שונו כל זמן קצר, המטרות של המלחמה לא היו ראליות ולחלק מהמנהלים של המלחמה לא היו הכישורים וההכשרה למלא את תפקידם.

    IP: 89.138.240.216דווח על תגובה זו

    • לאחד...אתה צודק...לצערי יש מעט אנשים שחושבים כמונו (ל''ת)

      שלום, 04/07/09 22:12


      IP: 87.69.131.103 דווח על תגובה זו

    • מסכים ב-100% (ל''ת)

      פנדה , 05/07/09 11:24


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 77.

    זה נכון מצד אחד שהחיזבאללה נחלש אבל החרדים וש''ס במדינה מתחזקים........ (ל''ת)

    אוייבים מחוץ ואוייבים מבית........, 04/07/09 17:29


    IP: 85.64.36.158דווח על תגובה זו

  • 76.

    הכתבה הזאת זהה לכתב שכספית פירסם

    ברוריה מקרית חיים, 04/07/09 17:26

    בכהונתו הקודמת של נתניהו. רק השמות היו שונים.בין אנשי הלשכה. והוא זרק בוץ רב כל כך על שרה נתניהו שאפשר היה לחשוב שהיא רוצחת סדרתית לפחות. כספית משנה רק שמות ותאריכים בכתובתיו. והוא קורא לעצמו עתונאי? רכלן ממדרגה ראשונה ..למה אתה לא כותב על כלבים וחתולים, כספית? אלה כתבות נהדרות שאתה רוקח עליהם כיד הדמיון הטובה עליך. כשאתה מפרשן פוליטיקה אתה פשוט מלוכלךץ

    IP: 82.81.155.55דווח על תגובה זו

  • 75.

    כתבה טובה ומאוזנת

    עמוס, 04/07/09 17:11

    כתבה טובה ומאוזנת, הפעם לא נזקקת לביקורת השיטתית שלך נגד ביבי, מקווה שתחזור לכתיבה אובייקטיבית ומאוזנת.

    IP: 93.173.32.132דווח על תגובה זו

    • לא קראת את הכתבה!!! (ל''ת)

      bisreal , 04/07/09 18:33


      IP: 77.127.196.201 דווח על תגובה זו

  • 74.

    הקטעים על נתניהו ועוזי ארד ואחרים מפחידים. אנו זקוקים לעזרת שמיים (ל''ת)

    יריב, 04/07/09 16:59


    IP: 76.69.118.250דווח על תגובה זו

    • מאיפה הוא יודע???בעטו אותו מלשכת ראש הממשלה,,,אז הוא ממחזר כתבות (ל''ת)

      כספית לא יודע,,,הוא לא מקורב אפילו למקורבים, 04/07/09 18:31


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 73.

    האם נאמן ,אליצור,וארדן יבגדו בימין וימנו את השופט השמאלני פוגלמן ?

    שאבי מהעיריה , 04/07/09 16:55

    כמו רבים בימין אני שואל וימנו את השופט השמאלני פוגלמן בגלל שביניש מתעקשת,או שיתעקשו על מעמדי הימין השופטים נועם סולברג, ישעיהו שנלר ועו"ד דב פרימר

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • אם ימנו שמאלני זה אומר שברק שולט במדינה...ודיקטטורת השמאל תמשיך

      אזאמרתי , 04/07/09 17:45

      באמצעות הבג"צ שמטיף למדינת כל אזרחיה וגודע ידיים של פרידמנים שמתנגדים לאג'נדה השמאלנית הקומבונטרית...

      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 72.

    הכותרת סותרת את התוכן. בן כספית מספר לנו שחיזבאללה העצים את כוחו.

    יריב, 04/07/09 16:54

    כנראה שמישהו שינה את הכותרת. כל הקטעים במאמר שמדברים על חיזבאללה טוענים שהןא התחזק גם צבאית (60,000 רקטות????) וגם מדינית (7 שרים בממשלת חרירי)

    IP: 76.69.118.250דווח על תגובה זו

  • 71.

    כספית הבין באיחור רב מה שכל בר דעת (שיש לו דעת) הבין מזמן אשר על כן--

    קדמון הימים, 04/07/09 16:51

    כספית הבין באיחור רב מה שכל בר דעת (שיש לו דעת) הבין מזמן, אשר על כן לא צריך להתייחס לניתוחיו העלובים שהם חלשים אפילו במאמרו זה. לדוגמא: ''הפלסטינים לא רוצים לשמע ממנו'' ומה ההברקה פה ומדוע זה מובא לחובת נתניהו, ובכן במסגרת הסירוב הקבוע של הפלסטינים להכיר בישראל מדוע זה כשנתניהו בבעיה יעזרו לו ע''י כך שידברו איתו? מה? הם אולמרט שדיבר עם הסורים המנודים וחילץ אותם מהבידוד. טוב עושים הפלסטינים לשיטתם: כאשר נשיא אמריקני המתכחש להבטחות קודמו הולם בישראל הפלסטינים מצטרפים למהלומות ככל שידם משגת.לא כספית, לא משום שנתניהו ''לא נחמד'' אלא משום שאויב לא מחמיץ הזדמנות להלום!...

    IP: 79.182.30.157דווח על תגובה זו

    • הפלסטינים רוצים מדינה פלסטינית נקייה מיהודים ומדינת ישראל מוצפת בערבים

      אזאמרתי , 04/07/09 17:49

      מי עוד חושב שלום, שלא לדבר על ההסתות במערכת החינוך וכללית נגד ישראל...שלא לדבר על בגין שהחזיר את כל סיני ואת עזה שמלכתחילה היתה בידי הצורר המצרי השאיר אצלנו...מי אמר שהיהודים חכמים....שיקום....

      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 70.

    בן כספית כתב החצר בתשלום של קדימה

    תומר, 04/07/09 16:47

    עקב סגירתו הצפויה של מעריב בן כספית מצא גוב חנפנות בלתי נדלית לציפי שלא עשתה בחייה דבר.
    לרמון שהרס כל דבר שנגע בו.
    ולדליה איציק המושחתת שבתמורה מדליפה לו(כמו רמון,אולמרט)ומשמיץ ללא הרף את נתניהו וברק. .צא מר כספית בגילוי נאות.

    IP: 192.116.126.12דווח על תגובה זו

  • 69.

    אני מתבלבל בין חסן לבין אמנון למרות שאני יודע ששניהם אוייבים של הקידמה

    תגובה ל- 65, 04/07/09 16:43

    ההשכלה,העבודה ושניהם מחלישים את צה''ל.....

    IP: 85.64.36.158דווח על תגובה זו

    • שניהם דומים לא רק בלבוש שלהם אלא גם באידיאולוגיה הדתית החשוכה שלהם (ל''ת)

      שניהם דומים לא רק..........., 04/07/09 17:11


      IP: 85.64.36.158 דווח על תגובה זו

  • 68.

    כלכך כואב שאין לכם אומץ לפרסם תגובות של הימין האמיץ והניצחי-בושה . (ל''ת)

    גיל רעם, 04/07/09 16:31


    IP: 77.127.139.199דווח על תגובה זו

  • 67.

    אכן כתבה מעולה משקפת נאמנה את המצב כפי שהוא,אכן ישנם מאוכזבים.

    נתן.ש מעלות., 04/07/09 16:30

    אך זה דרכו של עולם,טוב שהאמת נשמעת ברבים.

    IP: 93.173.249.98דווח על תגובה זו

    • נתן תשאר תשאר..כשיוציאו את השמאל מחוץ לחוק....אני אדבר בעדך...

      אזאמרתי , 04/07/09 17:52

      אתה אוהב את ישראל רק לא חושב נכון....

      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

      • ל 17.52 טעית פעמיים בתגובתך,הראשונה ששייכת אותי לשמאל

        נתן.ש מעלות., 04/07/09 18:37

        ולציין שלפי דעתך אינני חושב נכון,הרי מקובל לכבד גם דעות נוגדות.

        IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 66.

    צודק, צודק ושוב צודק

    yuval, 04/07/09 16:29

    נצחנו במלחמת לבנון פעמיים, גם את החזבאלה וגם הבנו את הברדאק שיש בצבא, יציר כפיו של בוגי ומופז...
    למזלנו זה נחשף במלחמה מוגבלת ולא מסוכנת אסטרטגית.
    עכשיו גם החזבאללה מפחד וגם הצבא ברשותו של אשכנזי הוא צבא מאומן וטוב יותר וגם נפטרנו מהאדון הנכבד גל הירש..
    בקיצור רק טוב יצא לעם ישראל (בנתיים)

    IP: 77.126.198.87דווח על תגובה זו

  • 65.

    ביבי הוא כשלון מוחלט וצריך ללכת הביתה (ל''ת)

    ניר, 04/07/09 16:10


    IP: 93.173.223.18דווח על תגובה זו

  • 64.

    בן התחיל לקרוא את גיא בכור. (ל''ת)

    סוף סוף, 04/07/09 16:09


    IP: 89.139.42.11דווח על תגובה זו

  • 63.

    כספיתון,שנאתך לנתניהו לא נותנת לעובדות לבלבל אותך

    oded9327 , 04/07/09 15:58

    כרגיל כתבת מישמש.עירוב מין בשאינו מינו.עיתונאות מהזן הנחות ביותר.לגרסתך הרי אנו צריכים להפנים שאולמרט הוא כה גדול עד שמלחמת לבנון השניה היא מפוארת הרבה יותר ממלחמת ששת הימים.כמובן על נתניהו אינך יכול אף פעם לכתוב משהו טוב ובכך אתה מחזק את היותך חד צדדי באופן מופגן ואין בין זה לבין עיתונאות ולא כלום.

    IP: 93.172.1.246דווח על תגובה זו

  • 62.

    המיסיונר אמנון נאסראללה מדרדר בתשובה צעירים אשר ברובם מפסיקים לעבוד

    מצבו של אמנון נאסראללה דווקא מתזק........., 04/07/09 15:56

    ולשרת בצה''ל וזו חבלה כפולה במדינה.חבלה בכלכלת המדינה ובחוסנה הצבאי אז נכון שנאסראללה בלבנון נחלש אבל מה לעשות ולובש שמלת הגלימה וחובש הטורבאן לראשו מתחזק.......

    IP: 85.64.36.158דווח על תגובה זו

  • 61.

    צודק 100%, חיזבאללה משקשק מפחד

    Mother Superior , 04/07/09 15:46

    גם ביבי עושה כמעט כל טעות אפשרית, אני מקווה שהוא יתעשת, כי כמה שאני לא מחבב אותו, הוא בכל זאת ראש הממשלה ואני לא רוצה שיגרום נזק.

    IP: 84.111.31.142דווח על תגובה זו

  • 60.

    זוכרים את ''מנהרת הכותל'' מ- 1996; איך ביבי והליכוד זחלו לערפאת על 4

    היסטוריון, 04/07/09 15:38

    ב- 1996 פתח ביבי את פרוייקט מנהרת הכותל. הפלסטינים פתחו מייד במיני-אינתיפאדה בירושלים. 15 ישראלים וכ- 60 פלסטינים נהרגו.

    ביבי והליכוד היו בפאניקה ורצו לערפאת, שעד אז הוחרם על ידי מחנה ''הזקפה הלאומית'', כשהם מיללים ומבקשים ממנו סליחה.

    אין ספק: הליכוד טוב בלתת את כל השטח לערבים (עיין ערך חצי האי סיני) והמרכז-שמאל בלנצח במלחמות.

    IP: 212.179.127.22דווח על תגובה זו

    • היסטוריון עם זכרון סלקטיבי

      עוד הסטוריון, 04/07/09 16:41

      מנהרת הכותל היתה תרגולת לקראת האינתיפדה השניה. השמאלנים הטיפשים האשימו את נתניהו במה שקרה, 4 שנים מאוחר יותר עראפת הנחמד שלכם עשה אותו הדבר לאהוד ברק, אחרי שהאחרון הבטיח לו 97% מהשטח..
      הליכוד לא נתן שום שטח לפלשתינים, כל השטחים ניתנו ע''י השמאל שהביא את אסון אוסלו.
      ואגב, ממשלת השמאל האחרונה שניצחה פה מלחמה, היתה ממשלת גולדה, שהיום היתה נחשבת לימין לפחות כמו ממשלת נתניהו..
      תמשיך לסלף עובדות, אתם השמאלנים טובים בזה, רק כך אתם יכולים לחיות בשלום עם האסון שהבאתם עלינו.

      IP: 217.132.229.36 דווח על תגובה זו

  • 59.

    קדימה קרעה לגזרים את החזבאללה ואת החמאס. הליכוד קורע לגזרים את ישראל (ל''ת)

    ציפי, תצילי אותנו !, 04/07/09 15:29


    IP: 212.179.127.22דווח על תגובה זו

  • 58.

    כספית:פרסם טור כמו איל גפן ואז תבין סופית שאתה העיתונאי השנוא ביותר! (ל''ת)

    דקל ב , 04/07/09 15:28


    IP: 77.126.31.59דווח על תגובה זו

  • 57.

    העם משלם על הבחירה השגויה. (ל''ת)

    alal01 , 04/07/09 15:23


    IP: 77.126.205.151דווח על תגובה זו

  • 56.

    ל תבלבל את המוח לא ניצחנו במלחמה, היא היתה ביזיון וטוב שלמדנו ממנה.

    irmi1 , 04/07/09 15:06

    והטעות היא הקונספצייה. שלא להיכנס לבוץ הלבבנוני. מדינת ישראל חייבת בדין לכבוש ולשלוט בלבנון, כי אין לה ברירה אחרת כמו שהיא חייבת להפציץ את האמא של הכורים האטומיים באיראן כי אין לה ברירה....

    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

    • שלום לעולם לא יהיה, כי הם רוצים מדינה פלסטינית נקייה מיהודים ומדינת

      irmi1 , 04/07/09 15:09

      ישראל מוצפת ערבים...על איזה שלום אתה מדבר....חוסיין אובמה הוא מוסלמי שונא ישראל שנתמך על ידי יהודי שמאלני קיצוני...והוא יחלוף כמו שהרבה מצוררי ישראל חלפו...

      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

      • סרקוזי ליברמן, אומר דרשני שסרקוזי העז להגיד את מה שאמר...וכנ"ל מרקל

        irmi1 , 04/07/09 15:12

        ואובמה שמתייחס לישראל כמדינת חסות חסרת עצמאות לחלוטין...

        IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני ממש מבסוט לראות את התגובות פה, אנחנו כבר לא אוכלים את כל מה שמנסים

    אופיר, 04/07/09 15:02

    להאכיל אותנו פה בכוח.
    תודה לכם :)

    IP: 82.81.143.37דווח על תגובה זו

    • פשוט המגיבים בתשלום של קדימה לא עובדים בשבת בצהריים (ל''ת)

      סתם אחד, 04/07/09 15:55


      IP: 217.132.125.39 דווח על תגובה זו

  • 54.

    בן כספית שונא ביבי

    יואב אטון , 04/07/09 14:52

    לא יכול לסבול את הבן כספית הזה
    מעולם לא נתן מחמאה לראש הממשלה,רק מבקר אותו וקוטל כל הזמן
    כתב ביזיון

    IP: 79.179.198.80דווח על תגובה זו

    • ל 14.52 השמעת בקורת,אינה כלל שנאה.הכתבה מייצרת בקורת בונה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:20


      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 53.

    ההיסטוריה משקיפה ותוכיח בגדול, לכל המשקיפים למינהם.

    דמוקרט אכולשקשוקה , 04/07/09 14:46

    שדווקא האיש עם המשקפת הסגורה
    ראה ברור יותר ורחוק יותר, מכל המומחים הפכחים ,ששלטו היטב על המשקפת שלהם, אבל
    לא ראו את המציאות האמיתית ,אפילן לא ממטר.
    שר הבטחון הרע ביותר בעיני התקשורת העויינת
    והמשקיפה על המציאות במשקפת סגורה ,
    הוא שר הבטחון הטוב ביותר בהיסטוריה הישראלית ,המשקיפה על המציאות נכוחה.

    IP: 82.80.140.227דווח על תגובה זו

  • 52.

    בן כספית, יש לך בעיה לוגית קשה

    טוקבקילר, 04/07/09 14:23

    אם אתה טוען שצה''ל ניצח את המלחמה, הכיצד ייתכן שהחיזבאללה חיזק את כוחו מלפני שלוש שנים. אתה לא מבין את הבעיה הלוגית בדבריך??

    רק להקשות על הבעיה. גם במלחמת ששת הימים לא ניצחנו! אומנם הבסנו את צבאות ערב, אבל לא ניצחנו את המלחמה. ניצחון במלחמה זה לגרום לצד התוקפני לאבד את משטרו. אם היינו מפילים את המשטרים במצרים, סוריה וירדן - אכן היינו מנצחים במלחמה וגם לא היינו חוטפים לאחר מכן במלחמת יום הכיפורים.

    ניצחון על חיזבאללה יהיה תלייתו של נסראללה, סיפוח דרום לבנון לשטחה של מדינת ישראל, הוצאת הדבר הזה שנקרא ''חיזבאללה'' אל מחוץ לחוק בלבנון, גירוש כל אוכלוסית דרום לבנון מכפריהם ועריהם וכניעה ללא תנאי של מדינת לבנון עם פירוז טוטאלי מנשק ל-50 שנה.

    תתחילו להפנים מה זה ניצחון אמיתי אנשים. או שאנחנו צודקים במאבקינו המוסרי - או שלא.

    IP: 85.65.66.39דווח על תגובה זו

    • אתה חוזר על שגיאות העבר,ידידי.

      איציק- עכו, 04/07/09 14:52

      אמנם הטעות אינה שלך. אולמרט הבטיח הישגים שאינן נתנים ליישום ומכאן תחושת הכשלון. לישראל הישגים שלא היו לה מאז הקמתה שהגדול שבהם,הוא שיקום צה''ל נינוונו המתמשך. חיזבאללה השתקם כפי שהיה צפוי,אך מספיק אימרתו של נסראללה לאחר המלחמה-''לו ידעתי כך תגיב ישראל בסיכוי של בודד ! לא הייתי תוקף אותה'' מוכיחים את נצחונה. מאמרו של כספית נכון וממצה ואם הייתה תבוסה אמיתית מול נסראללה,היא הייתה בהסברה ובתקשורת. אפילו את הנצחון ההסברתי קיבלה ישראל בזכות האימרה ההיא.

      IP: 85.250.106.249 דווח על תגובה זו

    • הערה

      זאב, 04/07/09 14:53

      למרות האבידות אינך יכול לאמר שהפסדנו את המלחמה. הרסנו להם את לבנון . הרוגים אין ספור . זה שנספו לנו חיילים אילו אשמת מפקדים. אבל לערכה עצמה צהל לא הפסיד.ואם מי יבוא ויאמר לבנון ניצחה יש פתגם האומר עוד נצחון כזה ואבדנו.בסיבוב הבא. שאני מאמין שיבוא בקרוב על צה''ל להפציץ ישובים מרוכזים. תן לעולם לנבוח מה טוב להם טוב גם לנו

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

      • לאיציק וזאב: ניצחון בקרב אינו ניצחון במלחמה

        טוקבקילר, 04/07/09 17:24

        ואפילו ניצחון בקרב אני לא בטוח שהשגנו. ניצחון לא מודדים ע''פ כמות נהרגים והרס. זה אפילו אווילי להגיד דבר כזה. במלחמת העצמאות (אותה אפשר להגיד שניצחנו אף על פי שהיינו מסוגלים להוציא ממנה הרבה יותר) היתה לנו כמות הרוגים הכי גדולה מכל המלחמות.

        אתם התעלמתם לגמרי ממה שאמרתי. ניצחון הוא השמדת האויב. לא רק את צבאו, אלא גם את המשנה האידיאולוגי שלו. לא לאפשר לו להתרומם שוב לעולם.

        אני חוזר שוב. ניצחון אמיתי על החיזבאללה זה:
        1. תליית נסראללה.
        2. כיבוש כל צפון דן עד נהר הליטני וסיפוחה ע''י מדינת ישראל (שהאויב ישא בעונש משמעותי).
        3. פירוק חיזבאללה מנשקו והוצאתו אל מחוץ לחוק בלבנון. כל שבויי המלחמה יוגלו או יאסרו.
        4. פירוז (עם פיקוח) לבנון ל-50 שנה.

        חבל שמטרת אולמרט היתה להראות לעם ישראל שאפשר לסגת ועדיין ''לכסח'' את החיזבאללה כמתן מנוף לנסיגות מיהודה ושומרון. צחוק הגורל שאפילו את זה הוא לא הצליח...

        IP: 85.65.66.39 דווח על תגובה זו

    • מי מסכים איתי? (ל''ת)

      טוקבקילר, 04/07/09 15:25


      IP: 85.65.66.39 דווח על תגובה זו

      • טוקבקילר,את זה כבר ניסינו.

        איציק- עכו, 04/07/09 23:53

        כל מה שהצעת,כבר בוצע על ידי ישראל בהצלחה רבה במלחמת לבנון הראשונה. ישראל הגיעה לביירות,גירשה את אש''ף,הנחילה תבוסה לסורים וסיפחה אליה בפועל את דרום לבנון. מה קרה ? -יצרנו במו ידינו תנועת טרור מיומנת,רצחנית ואמיצה הרבה יותר,ושילמנו בעוד 600 חיילים במהלך השהייה שם. נו,ניצחנו את הטרור ? ביולי 2006 היה לאולמרט השכל לצאת בזמן ולהשאיר לבד את לבנון עם החרבתה.

        IP: 89.138.47.40 דווח על תגובה זו

        • לא מדויק

          טוקבקילר, 05/07/09 01:50

          אכן, אש''ף איבד את כוחו ותודות אוסלו - כנראה שהיה נידף ברוח. לא חשוב. חיזבאללה נוצר כי לא האמנו בצדקת שהייתנו שם. מה שהיה צריך להיות זה סיפוח אמיתי (לא בפועל), יענו, להקים ישובים, להחיל חוק שאדמה זו היא שלנו וכל הכפרים העוינים לגרש.

          אני לא אומר שבזה היו נפתרות כל הסוגיות. אבל העולם הערבי היה מפרש את זה כהפסד אסטרטגי משמעותי ביותר.

          גם היום אפשר לעשות את זה. הבעיה היא שאין לנו מנהיגים שיכולים בכלל לחשוב בצורה הזו. קונספצית אוסלו ועוול הכיבוש כבשו את תודעת המנהיגים... אנחנו צריכים מנהיגים עם אמונה.

          IP: 85.65.66.39 דווח על תגובה זו

    • גם אחרי ששת הימים הערבים התחזקו (ל''ת)

      אלי, 05/07/09 02:02


      IP: 84.108.132.120 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ניצחנו-נכון.לא במלחמה-אלא במבצע כושל שאולצנו לצאת אליו בחוסר תכנון

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 14:17

    ואי הכנת העורף, משום זחיחותנו הידועה ובראשנו רמטכ"ל איש ח"א לשעבר שהודיע לציבור כי מטוסינו ניצחו את ושבו אל בסיסהם בשלום. כרגיל.
    על זה נאמר בהשאלה : "אוי למנצחים" .
    ( ותודה לאביו ז"ל של רפי ).

    IP: 78.188.39.79דווח על תגובה זו

  • 50.

    אדלר שוב מכתיב לך

    חיים, 04/07/09 13:57

    ראשית תן קרדיט לגיא בכור ושוב האםראובן אדלר מכתיב או שהגעת לזה בבכוחות עצמך

    IP: 71.182.189.90דווח על תגובה זו

  • 49.

    מתן מיליארדים לחרדים הוא פיגוע וסיכול ממוקד לכלכלת המדינה ועתידה (ל''ת)

    אוייבי המדינה והכלכלה, 04/07/09 13:40


    IP: 85.64.36.158דווח על תגובה זו

  • 48.

    כתבה טובה מאד המשקפת היטב את מציאות

    אכי, 04/07/09 13:20

    לכל המתלהמים חיזבאללה אחרי ארגון מוחלש שחווה מלחמה קשה ומבין היטב מה יהיה הנזק ללבנון אם ינסה לחטוף

    IP: 77.125.175.202דווח על תגובה זו

    • אחד שראה את הכשלון הישראלי בעיניים (ל''ת)

      כנראה לא היית שם..., 04/07/09 13:40


      IP: 217.132.125.39 דווח על תגובה זו

      • ל 13.40 אכן אחד שראה מתוך ראיה פוליטית,וקשה לכם להשלים עם העובדה.

        נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:25

        כתושב הצפון מאמת כל מילה בכתבת בן כספית.

        IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מסכים עם כל מילה!!!

    שימי, 04/07/09 13:15

    כל הכבוד בן ! סופסוף כתבה עם ראיה מפוקחת.

    IP: 212.179.65.218דווח על תגובה זו

  • 46.

    כספית עדיין מוחרם ע"י לשכת נתניהו והשרים לכן הכעס והשנאה לנתניהו......

    דקל ב , 04/07/09 13:10

    כספית הסתובב חופשי בחצר של אולמרט המושחת
    ונתניהו מרחיק את הכתב המדיני המהולל
    מכול מידע ....לכן כספית נאלץ להסתפק
    במירי רגב...רחמים לכספית 1

    IP: 77.126.31.59דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      יעקב, 04/07/09 14:49


      IP: 79.177.70.142 דווח על תגובה זו

  • 45.

    המלחמה הבא עוד תבוא ובקרוב.והפעם נשמיד את חיזבללה

    על חרבינו נחייה וכך היה וכך יהיה ואין מה לעשות, 04/07/09 13:09

    הנזק יהיה אלפי בתים הרוסים.עשרות מפעלים יושמדו.וכמה מאוץ הרוגים שלנו.
    בצד השני של הנבלות ייהרגו כ 5000 בני עוולה .כולל הכלב בראשם.
    נקבל טילים גם מעזה וכמובן טילים מאיראן ואז נצא להשמיד את הכור האיראני .
    יתכן ונשמיד את הכור עם טיל גרעיני אשר נקרא בישראל העיברי.

    IP: 79.177.60.176דווח על תגובה זו

  • 44.

    היום לילה, הלילה יום ואנחנו נאמר לכם מה לחשוב (ל''ת)

    1984, 04/07/09 13:04


    IP: 93.172.159.215דווח על תגובה זו

  • 43.

    עמיר פרץ עוד יזכר כאחד משרי הבטחון הטובים

    תזכרו את זה, 04/07/09 12:56

    בן כספית צודק. היו שאמרו זאת מייד לאחר המלחמה. המלחמה הזו הצילה את עם ישראל. הצילה ממש. לא כאילו. ממש. הצבא בהנהגת הגנרלים שרון, מופז, יעלון, חלוץ ואחרים היה במצב חמור ואף אחד מאיתנו לא ידע זאת. רק מטאטא חדש ובלתי מנוסה ששם על פניו משקפת אטומה יכול היה לעשות מעשה. והוא עשה אותו ועם ישראל עוד יגיד לו תודה ככל שהזמן יתרחק. תזכרו. בהסטוריה היו כבר מנהיגים שנחשבו ככשלון וגם ככישלון צבאי ובסופו של דבר התגלו כמנהיגים ששינו את ההסטוריה לטובה. תראו למשל את צ'רצ'יל וגליפולי.
    מלחמת לבנון השנייה היתה אחת המלחמות החשובות ביותר. מלחמה שעצרה ולו בקצת את ההתעצמות האיראנית באיזור, וגם פקחה לרבים בישראל את העיניים לגבי הצבא שלנו ומוכנותנו לבאות.

    IP: 217.132.165.154דווח על תגובה זו

    • באמת שלעמיר פרץ אין שום קשר לכל זה

      בדיחה על חשבוננו, 04/07/09 14:59

      כל מה שהוא עשה זה הפגין את היהירות והמגלומניות של נבחרינו, בזה שלקח על עצמו את בטחונה של מדינה שלמה הנמצאת בסכסוך אלים ומתמשך - בלי הכישורים או הנסיון לכך.
      הוא השתחרר מצהל בדרת סגן בחיל החימוש, בניגוד לשרי בטחון וראש ממשלה אחרים כמו רבין ושרון (אולמרט אינו דוגמה הרי היה עיתונאי צבאי :\\ )
      לא קיבל את תיק הרווחה אז לקח את מה שנתנו לו. הוא ואולמרט צריכים להתבייש במינוי זה.
      מגוחך.

      IP: 212.235.108.182 דווח על תגובה זו

    • 43, התרומה הידועה של פרץ, היא על ''סדר עדיפויות''...קודם מפציצים הטילים

      אבו אבוהה ברבוע, 04/07/09 18:58

      ורק לאחר מכן את שאר המטרות והדאחייה (=כמו שרצה חלוץ). יתכן והפצצה מידית על הדאחיה (=ללא התרעה, והתלהמות בתיקשורת של חיים רמון) היו פוגעים אנושות בצמרת חיזבאללה (=ולא היה להם מספיק זמן לברוח)...אבל היה להם זמן להוציא טילים ארוכי טווח (=למרות שצה''ל מספיק חזק, לבצע שניהם בו זמנית).

      IP: 79.180.22.85 דווח על תגובה זו

    • האיש עם המשקפת הסגורה ,שראה יותר טוב מכולם.

      דמוקרט אכולשקשוקה , 05/07/09 00:16

      שדווקא האיש עם המשקפת הסגורה
      ראה ברור יותר ורחוק יותר, מכל המומחים הפכחים ,ששלטו היטב על המשקפת שלהם, אבל
      לא ראו את המציאות האמיתית ,אפילן לא ממטר.
      שר הבטחון הרע ביותר בעיני התקשורת העויינת
      והמשקיפה על המציאות במשקפת סגורה ,
      הוא שר הבטחון הטוב ביותר בהיסטוריה הישראלית ,המשקיפה על המציאות נכוחה.

      IP: 82.80.140.227 דווח על תגובה זו

  • 42.

    קילקלת את השבת לעקיבא אלדר!

    החוקר, 04/07/09 12:55

    אנחנו? ניצחנו??? לא, לא יכול להיות.
    אצלו אנחנו רק מובסים, טועים ונכשלים.
    יש רק מאור אחד במזה''ת, והוא מנתניה.

    IP: 89.138.83.71דווח על תגובה זו

  • 41.

    בן כספית טועה ומטעה.זה לא רק שקר אלא גם מסוכן!!

    דני, 04/07/09 12:53

    אני מבין שככתב המשועבד לקדימה לאורך השנים מר בן כספית רואה את המצב דרך המשקפיים העבות של נטייתו האישית, אך זה לא הופך את דבריו לאמת.

    1. חיזבאללה העצים את כוחו למימדים של פי 10 ויותר מהמצב לפני המלחמה.

    2. כוחו של חיזבאללה כגורם מדיני לא נחלש אלא להיפך. היום חיזבאללה הוא גורם כוח משמעותי בלבנון יותר מכפי שהיה לפני המלחמה. דרום לבנון בשליטה בלעדית של חיזבאללה ובאופן מעשי לא נתון למרות ממשלת לבנון. תוצאות הבחירות האחרונות לא מערערות על הסטטוס קוו שנוצר לאחר המלחמה.

    3. כוח האו''ם המוצב בלבנון לא מונע את התעצמות חיזבאללה. על הסיבות אפשר להתווכח אבל על עובדה זו אי אפשר לחלוק. זאת אומרת שבמבחן התוצאה הסכם סיום הלחימה לא הביא לתוצאה המיוחלת (תודה לציפי. תודה רבה באמת.)

    4. חולשת המנהיגות הישראלית והיעדר המטרה בלבנון דווקא החלישו את ההרתעה. העובדות הן שסוריה הקשיחה עמדותיה משום ש-''תבוסת'' צה''ל עוררה שם תקוות שווא. גם החמאס בעזה קיבל הרבה רוח ומוטיבציה כתוצאה מהמלחמה הכושלת בלבנון. הדבר תוקן חלקית ב-''עופרת יצוקה''.

    5. הסיבוב הבא, אם חס וחלילה יתרחש, יהיה בעמדת פתיחה קשה הרבה יותר לישראל (לפי פרסומים באתר זה מדובר על קצב ירי של כאלף טילים ביום לישראל. רובם ארוכי טווח). מה שניתן היה לבצע לפני שלוש שנים, יקשה עלינו מאוד (כמעט בלתי אפשרי לדעתי) לבצע בעימות הבא. זו עמדה שמאלנית נפוצה - העקרון של ''נצא מהשטח אבל אם יקרה משהו - אז ניכנס עם צה''ל ונפתור את כל הבעיות''. זו תפישה שגויה משום שהיא מתבססת על הערכת יתר של יכולות הצבא והערכת חסר של האויב.

    בקיצור, ממשלת אולמרט הכניסה את ישראל למצב אסטרטגי קשה ביותר. למעשה, היתה כאן סדרה של אירועים בעלי קשר סיבתי הדוק ביניהם. הנסיגה מלבנון שהובילה לאשליית השקט תמורת נסיגות שהובילה לגירוש שהוביל לעליית החמאס ולהבנה בקרב חיזבאללה כי ניתן להכריע את ישראל בכוח. מה שהוביל למלחמת לבנון השנייה וכו'.

    כנראה בן כספית מנסה להציג את רצף האירועים כאקראיים על מנת לשרת את עקרונותיו ופטרוניו הפוליטיים - קדימה. כמו כן לפי פרסומים בן כספית הוא אישיות בלתי רצויה בקרב אנשי משרד ראש הממשלה נתניהו. אז כנראה יש כאן גם חשבון אישי.

    הבעיה היא שההשקפה השקרית הזו לגבי המלחמה מונעת מאיתנו (הציבור, הצבא, הכנסת) להתכונן לבאות בצורה רצינית ולבסס שינויים אסטרטגיים נדרשים.

    IP: 217.132.125.39דווח על תגובה זו

    • ידידי זה מה שהוא מתכוון לעשות

      רמי, 04/07/09 13:52

      הוא מטעה את הציבור בכוונה

      IP: 84.111.1.145 דווח על תגובה זו

    • תגובה ראויה (ל''ת)

      (איציק) , 04/07/09 14:17


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • ל 12.53 אכן קשה לכם להשלים עם עובדות,המופיעות בכתבה.

      נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:34

      ככל שחולף הזמן נוכחים דעת,עד כמה פירות המלחמה הביאו לנו תועלת.הבחירות כבר מאחורינו וניתן להצמד לאמת,הכתבה אכן משקפת עובדתית באמינות את המצב בשטח.אכן בארצינו הקטנה והיקרה,ישנם לא מעטים שאינם מסוגלים לגמור את החודש.אך לנהל מדינה? בצ'יק על האצבע הקטנה.

      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הרקדן עמית רומם רם עמנואל אכן מהווה סכנה לישראל (ל''ת)

    יעל, 04/07/09 12:51


    IP: 89.139.103.252דווח על תגובה זו

  • 39.

    בן כספית נשמע יותר ויותר כמו יחצן של אולמרט ופחות כעתונאי אובייקטיבי.

    ישראלי, 04/07/09 12:49

    מעניין מאוד שכל מילה שתכתוב על ביבי היא שלילית וכל מילה שתכתוב על אולמרט היא זהב.

    IP: 222.64.37.124דווח על תגובה זו

  • 38.

    ציפי לבני! תכיני את החליפה...לביבי נשאר שנה גג עד סוף הקדנציה... (ל''ת)

    יעל לוי, 04/07/09 12:45


    IP: 77.127.83.248דווח על תגובה זו

    • ציפי,,,תכיני את החליפה של המסיבות קרחנה שלך,,,היום באומן17 די גיי ציפי

      (איציק) , 04/07/09 13:31

      היום באומן17 די ג'יי ציפיטפוט בסט אלקטרו קטלני,,,הנגבי איציק בלילא ואפללו יהיו שם.מעטפות חובה!!

      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • איך אני לא מבין מופז יוצא ..מקדימה אים 7 מנדטים ..יהיו לקדימה21

      קובי, 04/07/09 13:41

      מנדטים..לביבי קרוב 80 מנדטים..טוב אין כוח לשטויות ..יעל לוי תעשי שעורי בית

      IP: 87.69.130.59 דווח על תגובה זו

  • 37.

    עוד ניצחון כזה ואבדנו

    yair1, 04/07/09 12:44

    אולמרט את פרץ בעזרת דן חלוץ כיסו בטיח דק
    את לוע הר הגעש הלבנוני.מר כספית אתה עצמך
    מודה שהחיזבאללה מונה היום עוד 30% בתוםפת כח אדם. התבצר מחדש במערכת מסועפת של מתחמים
    מוגנים בכפרים של צפון לבנון. ארסנל הטילים
    ואמצעי הלחימה השונים שלו גדל מאד עד כדי פוטנציאל של שילוח 1000 טילים ביום שיגיעו עד גוש דן למשך 60 יום. האם לכך אתה קורא ניצחון?
    להזכירך אולמרט כבר אינו ראש ממשלה ואינו זקוק עוד ללהקת מעודדים. מאידך אתה טוען שמצב ספינת נתניהו אינו טוב.אם כך הדבר הרי
    שהירושה שקבל מאולמרט את ציפי קומפני היא בחזקת שק נקוב: הן ביטחונית והן מדינית וכלכלית חברתית.

    IP: 80.230.28.190דווח על תגובה זו

  • 36.

    ממשלת הכישלון של נתניהו והליכוד הורסת את ישראל (ל''ת)

    רק קדימה !, 04/07/09 12:38


    IP: 212.179.127.22דווח על תגובה זו

    • התבלבלת ? המדור הסאטירי, לא כאן ! (ל''ת)

      דקל ב , 04/07/09 13:12


      IP: 77.126.31.59 דווח על תגובה זו

    • רק קדימה הביאה לנו שתי מלחמות לעם אחד בשלוש שנים.רק קדימה. (ל''ת)

      (איציק) , 04/07/09 13:28


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • איציק ידידי 13.28 לשם דיוק,מלחמה ומבצע בשניהם תמכו הכנסת והליכוד וביבי

        נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:38

        המשך ערב נעים ושבוע טוב ופורה.

        IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

    • רק קדימה עם הירשזון רמון בר-און הנגבי ואפללו! רק קדימה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 04/07/09 13:30


      IP: 77.125.80.3 דווח על תגובה זו

  • 35.

    From Libanon next time to make

    ephi, 04/07/09 12:36

    parking places

    IP: 93.128.225.28דווח על תגובה זו

  • 34.

    עוד מעט כספית דובר המושחתים יהיה מובטל, גם מעריב וגם ערוץ 1 יסגרו. (ל''ת)

    דני, 04/07/09 12:31


    IP: 84.108.4.176דווח על תגובה זו

  • 33.

    עוד מאמר הסתה נגד ביבי מכתבלב מושחתי קדימה (ל''ת)

    זאב, 04/07/09 12:30


    IP: 84.108.4.176דווח על תגובה זו

  • 32.

    אזכיר נשכחות -בן כספית היה בין הבודדים שלא פתח ג'ורה

    נפיח, 04/07/09 12:28

    על אולמורט .חסרי מצפון כמו דן מרגלית ופסיאודו הוגה דעות ארי שביט מפיץ פניקה עם דיפלומות ,עטו על אולמרט
    וחיסלו איתו חשבונות אישיים ולא היססו להגדיר את מל'ב2 כ''תבוסה''לא פחות .לא מלחמה לא כל כך מוצלחת ולא כשלון אלא תבוסה.דיברו על אובדן הרתעה ועוד קישקושים מהסוג הזה.עכשיו צריכים כולם ללכת ולבקש סליחה ממנו.מושחת או לא(כנראה שכן)בית המשפט יכריע אבל היה ראש ממשלה טוב ועל רקע ''מר ביטחון''כביכל שהתגלה כהססן ברגעים קריטיים ונתניהו המתעתע הוא פשוט זוהר.

    IP: 79.177.250.59דווח על תגובה זו

    • בסדר,את השטויות האלה שמענו כבר.תנסה להתייחס למינויים של פרץ והירשזון

      (איציק) , 04/07/09 13:39

      איך ראש הממשלה "הזוהר" שלך יכל למנות את הירשזון הזוהר והגנב לאוצר ואת עמיר פרץ הזוהר,שלא מבין בביטחון,לשר הביטחון.

      אם זה לא כישלון,אז מה כן?
      יש לנו אויבים סביבנו שבוחנים אותנו בכל צעד,ורק ממתינים למעידה קטנה,אולמרט סיפק להם אותה!!!

      אולמרט היה ראש ממשלת ישראל הגרוע ביותר.תמיד נזכור אותו ככישלון.

      ההורים של 33 החיילים שנהרגו ביום האחרון למלחמה לא חושבים שהוא היה ראש ממשלה "זוהר".

      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 31.

    תבקשו סליחה מאולמרט אולמרט בבקשה תחזור הביבי הזה הורס אותנו (ל''ת)

    מאיר, 04/07/09 12:25


    IP: 87.68.29.131דווח על תגובה זו

  • 30.

    תבקשו סליחה מאולמרט אולמרט בבקשה תחזור הביבי הזה הורס אותנו (ל''ת)

    מאיר, 04/07/09 12:25


    IP: 87.68.29.131דווח על תגובה זו

  • 29.

    תבקשו סליחה מאולמרט אולמרט בבקשה תחזור הביבי הזה הורס אותנו (ל''ת)

    מאיר, 04/07/09 12:24


    IP: 87.68.29.131דווח על תגובה זו

    • הוא יחזור..,אל דאגה ,כדי להישפט כמו הירשזון ידידו (ל''ת)

      מפוכח, 05/07/09 18:20


      IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

  • 28.

    במלחמה הבאה,כל המדינה תהיה במקלט,לא רק הצפון

    יעקב ק, 04/07/09 12:24

    אז איפה בדיוק הניצחון???

    IP: 79.181.143.127דווח על תגובה זו

  • 27.

    נסראללה נחלש?- הוא כמעט ניצח בבחירות, יש להם עשרות אלפי רקטות, חוששני

    רעמסס, 04/07/09 12:21

    שבמלחמה הבאה מר כספית התל אביבי יחזה את היחלשות החיזבאללה על בשרו.

    IP: 93.173.234.25דווח על תגובה זו

    • אם כך למה יש שקט מוחלט והעכבר מתחבה (ל''ת)

      אבי, 04/07/09 13:22


      IP: 77.125.175.202 דווח על תגובה זו

      • להזכיר לך את השקט שהיה החל מ 2000 עד ברק ברח מלבנון?

        זיו_! , 04/07/09 13:39

        כל העניין הוא עד שנסראללה מרגיש חזק מספיק.
        שתוק. .באמת.
        זה לא עושה לך טוב לחשוב בעזרת תא מוח יחיד

        אה, כן, והעכבר מתחבא

        IP: 79.176.58.5 דווח על תגובה זו

  • 26.

    כשקטיושה החריבה בית אבות בנהריה

    מכיר את העובדות, 04/07/09 12:18

    זה נקרא אצל בן כספית ללא נזק, במקרה יו הנוכחים נסובים בחדר האוכל והאירוע הסתיים בקשישה עם רגל שבורה ולא ב-60 הרוגים

    IP: 79.180.62.66דווח על תגובה זו

    • צודק! אין מה לצפות מבן כספית וחבריו...

      דני, 04/07/09 13:30

      גם כשהיה ירי של כמה קסאמים ביום במשך שנים, הדבר כונה בתקשורת ''שקט'', ''רגיעה בדרום'' ו-''נצחון המתינות של אולמרט''.

      פשוט בולשביקים. אין מילה אחרת.

      IP: 217.132.125.39 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אז מה ?? בכל זאת ניצחנו ? אז סתם שפכנו את דם קציני צה''ל ברחובות הערים (ל''ת)

    קין, 04/07/09 12:18


    IP: 84.229.170.119דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לבן כספית, סופסוף יש לנו עיתונאי בעל שעור קומה!

    רואה, שומע, לומד וזוכר., 04/07/09 12:18

    כל שרציתי הוא לבקש (כבולןגרי אל בולגרי) ממנו הוא שיזכור ההבחירת כבר מאחורינו ושאולמרט כבר לא ראש ממשלה ומי יודע איפה הוא יישב בקרוב. נדמה לי שהוא כותב יותר מרוב אהדה לאולמרט מאשא משנאה לנתניהו. ניצחנו? ניצחון פירוס! קבלנו פילוג בעם, סילוק הרמטכ''ל ושר הביטחון, ומעל לכל הבוז שהעם חש כלפי אולמרט. כמה הרוגים היו לנו? מה הייתה המטרה המוצהרת של המלחמה? נכון, להחזיר את החטופי הבייתה! איך החזרנו את הארונות? אז זה עלה לנו במאות הרוגים בצה''ל ובעורף, פגע בכלכלה, והעם איבד את אמונו בממשלות ישראל.

    IP: 82.81.30.202דווח על תגובה זו

    • ואני חשבתי שאתה רציני:)) (ל''ת)

      (איציק) , 04/07/09 13:03


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 23.

    צבאית - עוד לא קרה שישראל הפסידה מלחמה.

    ציוני, 04/07/09 12:17

    השאלה היא לא צבאית אלא אסטרטגית.
    מי השיג יותר.

    להגיד שהמלחמה פגעה בתדמיתו של חיזבאללה זה מגוחך..
    זה בדיוק ההישג הכי גדול של חיזבאללה מהמלחמה - הוא הצליח להציג עצמו כמי שניצח את ישראל, וגרם להערצה כלפיו בעולם הערבי (אגב, ולא בלבנון)

    מבחינת הישגים אסטרטגים..
    יצאו מפה תיקו עם נטייה קלה לצד הישראלי.
    וזו אחת הבעיות..
    כי שוב, צבאית, אין עדיין מלחמה שלא ניצחנו בה.

    IP: 82.81.50.100דווח על תגובה זו

    • ידידי הציוני,ביום שנפסיד צבאית-לא נהיה כאן...

      (איציק) , 04/07/09 13:02

      ואת זה ידע גם בן גוריון ולכן הוא דאג שיהיו כאן גרעינים.

      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • אולי תקרא את מה שכתוב

      עומר, 04/07/09 13:06

      א. חיזבאללה הפסיד בבחירות בצורה משפילה.
      ב. חיזבאללה לא העיז להגיב בזמן מבצע עופרת יצוקה.

      IP: 89.138.104.47 דווח על תגובה זו

      • עומר,למה עצרת???

        (איציק) , 04/07/09 13:51

        ג.הכי-זבאללה חטף לנו 2 חיילים.יצאנו למלחמה שאחת ממטרותיה היתה להחזיר את החטופים הביתה.זה לא קרה!
        ד.הכי-זבאללה שיגר מאות טילים.יצאנו למלחמה שאחת ממטרותיה היתה להפסיק את ירי הטילים.זה גם לא קרה!
        ה.הכי-זבאללה החזיר לנו חטופים בארון.עבד עלינו!!
        ו.הכי-זבאללה(כמו צה"ל) שיקם את מעמדו שלאחר המלחמה ואגר עשרות אלפי טילים ליום הדין!!
        ז.כנראה שהקואליציה החדשה בלבנון תהיה כוללת גם את הכי-זבאללה שזה בהחלט "הישג אדיר" של המלחמה.

        כמו שכתבו אחרים לפניי,בשנת 2000 עד 2006 אהוד "ברח" הצהיר שאלה השנים הכי שקטות בגבול הצפון,מאז 1967,ואז מה קרה??התברר לנו שהכי-זבאללה הוא כבר לא ארגון גרילה כי אם צבא קטן ומאומן עם יכולות חי"ר.

        IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 22.

    תודה לעופר עייני וברק - שהבאנו עד הלום לממשלת החזירים (ל''ת)

    בבחירות הקרובות נגיד לביבי שלום ולא להתראות, 04/07/09 12:16


    IP: 93.172.7.183דווח על תגובה זו

  • 21.

    זו הבראנג'ה: בן כספית,יחיעם אוחנה ומירי גרב.מעורר בחילה (ל''ת)

    יוליוס עבד, 04/07/09 12:15


    IP: 82.81.164.121דווח על תגובה זו

  • 20.

    כשסער נאם את נאום הסמרטוטים היו 120 (ח''כ)

    היום בזכותו יש לפחות 3 מיליון מהציבור הפכו לסמרטוט, 04/07/09 12:13

    נבוא איתכם חשבון בבחירות הקרובות מאד.
    ואז נראה לכם מי הסמרטוט האמיתי בסיפור.

    IP: 93.172.7.183דווח על תגובה זו

  • 19.

    כספיתון,,,גם רמון פרש,,,אולי תתחיל לראיין את אפללו ובלילא

    (איציק) , 04/07/09 12:09

    זה מה נשאר בקדימה שלך,,,בינתיים.

    מה שנקרא:רכבת על הסוס הצולע...ונפלת לתהום:)

    IP: 94.159.156.146דווח על תגובה זו

  • 18.

    רם עמנואל אחד מסוכן לישראל יותר מאלף לוחמי חיזבאללה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 04/07/09 12:08


    IP: 77.125.80.3דווח על תגובה זו

  • 17.

    לכספיתון העלוב,,,נתניהו כבר לא נותן לך ראיונות,כך גם כל השרים בממשלה

    (איציק) , 04/07/09 12:07

    אז מה אתה עושה???
    מראיין את מירי רגב,,,,,,,חחחחחחחחח

    תראה לאן התדרדרת,,,,

    בטח אתה אומר לעצמך:אם אולמרט היה ראש ממשלה היית כל יום כותב 800 מילים,,,אבל עכשיו אתה בקושי כותב פעם בשבוע.

    נמאס לנו ממך ומשכמותך,,,חבורת טפילים שכמותכם!!!

    IP: 94.159.156.146דווח על תגובה זו

  • 16.

    בן=זה לא נקרא נצחון=במלחמה הזאת היו אין ספור טעויות=אבדות מיותרות=חבל (ל''ת)

    נ.כהן התקשורת והצלמים עזרו לאויב=מלחמה בשידור חי, 04/07/09 12:05


    IP: 217.132.18.251דווח על תגובה זו

  • 15.

    מר כספית, מתי תתעלה על עצמך ותכתוב את כל האמת ולא חצאי אמיתות? (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 04/07/09 12:04


    IP: 87.68.169.157דווח על תגובה זו

  • 14.

    בן,צא מהאולפן,לך לבקר בימחים,שום דבר לא השתנה!

    רועי, 04/07/09 12:01

    הכל אותו דבר! יש חוסרים,אין אימונים,יש בלאגן

    צא מהאולפן ותעשה תחקיר אמיתי!

    כמה משרתים במילואים אתה יודע?!?

    IP: 77.126.24.49דווח על תגובה זו

    • שטויות! המצב הרבה הרבה יותר טוב

      השתתף בעופרת יצוקה, 04/07/09 13:10

      בתור אחד שקיבל צו 8 בעופרת יצוקה אני יכול לומר לך שהמצב השתפר דרסטית. רוב הציוד שקיבלנו היה חדש ולא היו חוסרים

      IP: 212.143.234.78 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אז...הייתי בין הבודדים שטענו שצה''ל מנצח ומשפיל את חיזבללה!!!

    דודי, 04/07/09 11:53

    אין כל חדש במה שכספית כותב, ידוע על יכולת ההרתעה ששוקמה ותבוסת החיזבללה!!!
    נוסיף עוד נקודה להשפלה הלבנונית שנזכיר כיצד נשיא ערבי לבנוני בכה והתחנן להפסקת הלחימה משרי החוץ הערביים למראות חורבות הבדחיי'ה.(דבר שאינו שבשגרה ובעקבותיו עזב במחאה שר החוץ הסורי מועלם).

    נכון שחיזבללה מכין עצמו אם ארסנל נשק אדיר!!
    אך בחיזבללה יודעים שירי מסיבי של אלפי טילים על ישראל יגבה מחיר בצד השני של הפיכת רובעים שלמים בביירות ובלבנון לאיי חורבות כדוגמת הבדחיי'ה.
    לוחמי החיזבללה יכולים להתחפר שבועות בבונקרים כמו מנהיגם חאסן נסרללה ולירות טילים!!אך כשירצו לצאת לא יהיה לאן כי בית או שכונה, כבר לא תהיה להם...
    ובנוסף, תמיד אפשר להעמיד סוללות טילים מול לבנון ולהפגיז ללא הפסקה ולהחריב.בשונה מהם
    חיילינו לא יצטרכו להתחפר ואפילו זה עולה יותר זול מחימוש מטוס ושעות טיסה.
    תודה.

    IP: 84.108.205.137דווח על תגובה זו

    • החיזבאללה ירה טילים על הערים שלנו עד היום האחרון ללחימה!

      אלכס טוקבק, 04/07/09 12:12

      זה ניצחון בעיניך? כשיורים טילים על הערים שלנו? עוד ניצחון כזה ואבדנו!

      IP: 77.125.80.3 דווח על תגובה זו

      • אלכס,ניצחון בעיניי הוא שיקום ההרתעה!! התחדשות האימונים!! והאחדות!!!

        דודי, 04/07/09 13:36

        מה זאת אומרת יורים טילים???
        גם החמאס יורה טילים!!! כל ארגון קקיוני יורה טילים!!!
        אז זה אומר שצה''ל חלש..??!! זה מסכן את עצם קיומינו בארץ ישראל..??!! לא ולא!!

        ההרתעה של סוריה וחוסר תגובה להפצצת הכור בשטחה שלה!!! הם הנגזרת לניצחון!! והשפלת חיזבללה בלבנון!!!

        חשיבה והרתעה מצד אירן הם הניצחון!!!
        גלויי מדניות אירן במזרח התיכון וחשיפת קיני הטירור במצרים הם הניצחון הגדול!!!

        דחיקת אנשי חיזבללה והתיעוב אותו הם רוחשים מצד תושבי לבנון הם הניצחון הגדול!!!

        כך רואים את הדברים!! בפרספקטיבה אחרת וגדולה!! ולא בטיל כזה או אחר שאפשר שנעשה מצינור תמרור שניגנב בדרום..!!

        ואפשר גם להפסיק אם ההתקפות על כספית!!
        הוא לא הנקודה..הדיון שהעלה הוא החשוב!!!

        IP: 84.108.205.137 דווח על תגובה זו

    • לך תספר את זה ל-33 החיילים שנהרגו סתם ביום האחרון,,,בגלל אולמרט!!

      (איציק) , 04/07/09 12:28

      כמו שאנו מסתכלים על הצד שלנו,איך שיקמנו את ההרתעה,כך מסתכלים גם הלבנונים על מערך ההרתעה שלהם...בקיצור,כנגד חבורה של 5000 חיילים אנחנו צריכים לצאת מנצחים בנוק אאוט ולא ניצחון בנקודות.

      אני ומייק טייסון נכנסים לזירת האיגרוף,יחס ההימורים הוא 1:400000 לטובת טייסון כמובן,בתחילת הסיבוב הראשון אני חוטף בומבה לפנים וכמעט נופל,תוך שנייה עוד אחת,בום!!לאחר מכן כבר הבנתי שאם אני נאבק מולו כאילו כוחותינו שווים-הלך עליי.אז אני נדבק לפינה ומנסה להתגונן כל הזמן ובסוף הסיבוב האחרון,כשנותרה עוד דקה בלבד לסיום,אני מפתיע אותו באגרוף קטלני(33 הרוגים) והוא כמעט נופל,,,בסוף אני בטוח שניצחתי אבל השופט קבע שהוא ניצח,בנקודות!!!!

      אף אחד לא יזכור את מלחמת לבנון השניה כמלחמה שבה ניצחנו,,,רק כספיתון ואולמרט חושבים ככה(הרי להודות בטעויות הם לא מסוגלים)...את הכשלים והטעויות כבר למדו והפנימו בצבא אבל הכספיתון נשאר בשלו,,,ניצחנו במלחמה עאלק!!!

      כספית,,,קח לך חופשה,גם ככה אתה כבר בקושי כותב מאמרים(חוסר במקורות?),ותנצל אותה להתחברות למציאות הסובבת אותך...ילדיך יוכלו להרוויח מכך.

      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • דודי,המזרח התיכון אינו זירת איגרוף! וכאבינו על כל הרוג!!

        דודי, 04/07/09 12:40

        לא אכנס לזירת האיגרוף...
        במזרח התיכון לא מתחרים ולא מחפשים נוק אאוט!
        עצם העובדה שמדינת ישראל שורדת ומתקיימת במזרח תיכון רבויי אוייבים!!! מסביבה ומותר להגיד בתוכה!! הוא אותו נוק אאוט!! שאתה מחפש!!
        והוא נוק אאוט!!! לאויבי מדינת ישראל.

        IP: 84.108.205.137 דווח על תגובה זו

        • אז אולי כדורגל:))

          (איציק) , 04/07/09 14:13

          טוב,אז בוא נעבור לכדורגל:))
          צפרירים חולון נגד ריאל מדריד(עם קקה),סתאאאאאם:)).

          IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • איציק גם במלחמת ששת הימים נהרגו חיילים ביום האחרון ללחימה!

        אלכס טוקבק, 04/07/09 12:44

        אז גם שם ניצחנו בנקודות?
        זה לא המדד הנכון.
        המדד הנכון הוא שביום האחרון ללחימה עדין ירו טילים על הערים שלנו!
        המדד הוא שלאחר המלחמה החיזבאללה התחזק פי כמה וכמה ולא נחלש!

        IP: 77.125.80.3 דווח על תגובה זו

        • אחרי ששת הימים מצרים התחזקה זה אומר שהפסדנו בששת הימים?

          עדי, 04/07/09 14:32

          אז מה אם חיזבאללה התחזק,
          אנחנו התחזקנו יותר
          תושבי הצפון אולי היו במקלט 33 ימים
          אבל נסראללה בבונקר כבר 3 שנים ולא נראה לי שהוא עומד לצאת ממנו בזמן הקרוב.
          תעשה חשבון מי היה יותר.
          אנחנו ניצחנו!!

          IP: 82.81.152.189 דווח על תגובה זו

          • המנצח מכתיב את הכללים! החיזבאללה הכתיב את הכללים!

            אלכס טוקבק, 04/07/09 16:12

            ''אז מה אם החיזבאללה התחזק'' - וואו כמה תמים אפשר להיות? אולי לחשוב קצת, טיפה קדימה!

            IP: 77.125.80.3 דווח על תגובה זו

      • איציק ידידי 12.28 ועדת וינוגרד פסקה,שאין יסוד לטענה זו.

        נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:47

        האמן לי איציק ישנם הורים שכולים,אסור בתכלית לרקוד על הדם.אינני זוכר למי הגבתי את הפסוק,''יהיה שלום עם שכנינו,אך לא יהיה שלום בינינו''.בדרך זו נכשל איציק ידידי.

        IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

        • נתן ש.ק.ר ממעלות

          מפוכח, 05/07/09 19:47

          איאפשר לקחת ממסקנות והערות ועדת וינוגרד רק את מה שנוח לך!! זה גרוע משקר-זו הטעייה!
          וועדה זו כתבה את כשלון ההנהגה הכלומרטית כולל ציפה דריפה באותיות של קידוש לבנה!!

          IP: 84.108.104.240 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אז ללבני יש עוד כמה מינויים פוליטים במערכת, המרגלים עבורה (ל''ת)

    זה תקין?, 04/07/09 11:49


    IP: 79.178.127.119דווח על תגובה זו

  • 11.

    מבין מהר כשמסבירים לו לאט

    צדיק, 04/07/09 11:48

    קצת יותר מאלף ימים אחרי, הדברים נראים לגמרי אחרת.

    IP: 89.139.194.178דווח על תגובה זו

  • 10.

    בן כספית : במלחמה אין מנצחים ... כמה דם צריך לשפוך כדי להבין

    שמעון אטיאס, 04/07/09 11:47

    לבן כספית שלום: במלחמה אין מנצחים ... כמה דם צריך לשפוך כדי שאנשים יצליחו להבין זאת. האם אנשי התקשורת הם גם הדוברים של פוליטיקאים ... או אולי גם אנשי צבא מוסווים... אידיאולוגיה עיוורת מחלחלת בישראלים .. דרך חינוך, תקשורת ועוד ... עד מתי תמשיכו להרעיל את האנשים בטימטום העיוור שדלכם ... תתעורר בן כספית ....

    IP: 93.172.77.243דווח על תגובה זו

  • 9.

    אפשר לחשוב שביבי עושה את הרפורמה במס בשביל הכיף

    אלון, 04/07/09 11:40

    הוא עושה את זה כי אחרת ישראל לא תוכל להתחרות בעולם מבחינת השקעות, והכלכלה הישראלית תלך ותידרדר.

    IP: 79.180.139.160דווח על תגובה זו

    • אלון 11.40 ביבי הבטיח לפני הבחירות,לא אפגע יותר בשכבות החלשות.

      נתן.ש מעלות., 04/07/09 19:51

      העשירון העליון השקיע הונו בכל קצות תבל,ושם הוא הפסיד הונו.את הרוחים מכאן הם השקיעו בעולם הרחב.

      IP: 93.173.249.98 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תפסיק להלך עלינו אימים ..נסראללה מכין את עצמו רק אים נתקוף את אירן

    קובי, 04/07/09 11:38

    להביע סולידריות ..אף אחד לא מוכן למלחמה בלבנון כי אף אחד לא רוצה בה..תפסיק להפחיד אותנו עברנו דברים יותר גרועים..חיילי
    החיזבאלה מיומנים יותר מה הם רצו יותר קילומטר או שתיים..ירו יותר כדורים..נו
    באמת ..כול אחד לומד לקחים מה זה חדש ..
    על תשכח שגם צהל למד לקחים..ראה עופרת יצוקה
    במלחמה הבאה ..צהל יוריד בניינים..יפגע
    בחשמל.. בהספקת המים לתושבים..ועוד מבנים יותר חשובים..תשתיות הפגיעה הכי כואבת כמו גשרים כי לאחר מיכן צריך לבנות מחדש וזה עולה מליארדים..קטיושות ממרחק של 100 קלומטר לא תגרד לנו באמת

    IP: 87.69.130.59דווח על תגובה זו

  • 7.

    על דברי ההבל והשקר של בן כספית

    אלון ה, 04/07/09 11:34

    הדברים שבן כספית כותב בנוגע למלחמה נורא מעליבים את הבן אדם הישר, ומתייחסים אליו כאילו יש לו זיכרון קצר. אין ספק שאולמרט תמיד מסתמך שהציבור בארץ הוא מטומטם ובעל זיכרון קצר. הוא בטח מתפלל שכולם ישכחו את ההישג המדהים ביותר שהיה לו בזמן כהונתו כראש הממשלה... זה שהוא הותיר את קונדוליסה רייס מבויישת.

    נתייחס למשפט השקרי ביותר שנכתב כאן: ''הכי חשוב [הדבר הכי מדהים שכספית מדגיש שזה הכי חשוב!!!]: בשלוש השנים הללו לא נורתה שום ירייה לעבר יישובי הגליל.''. מה אתה אומר, אדון כספית... ומה עם הרקטות שארגונים לבנונים שאינם החיזבאללה ירו לעבר איזור קריית שמונה ב3 שנים האחרונות? לתת דוגמאות? בבקשה, הקטיושה שנורתה בשלומי, שאם אינני טועה היא נורתה בדיוק בשבוע שבו וינוגרד מסר את הדו''ח הסופי, ואם אני לא טועה נורו כמה קטיושות לעבר הצפון במהלך מבצע ''עופרת יצוקה'', שחלק מהתושבים אפילו נפגעו קל מההתקפות הללו.

    ועוד בן כספית מציין ש''לא היו שלוש שנים שקטות כאלה בצפון מאז 1968.''. ומה עם השקט ששרר באיזור בשנים 2000-2006. מה ההבדל בין התקופה הנ''ל לבין התקופה של אחרי המלחמה, שכאמור צריך להזכיר שזוהי היתה מלחמה ברירה שאנחנו יזמנו אותה אחרי שנחטפו שני חיילים שלנו, שכמה מההחלטות שהיו בה שערורייתיות, במיוחד לאור העובדה שאת אותם הישגים כביכול שקיבלנו מהמלחמה יכולנו לקבל הרבה יותר מוקדם, אבל אף אחד לא נתן הסבר מדוע המלחמה נמשכה מעבר מהזמן שהיתה אמורה להימשך, ואף אחד גם לא נתן הסבר מדוע היה צריך את ה72 שעות האחרונות והמצמררות של המלחמה, שבה נפלו החיילים שלנו ללא שום תכלית ברורה.

    כמה מכעיס ומקומם שבן כספית מעוות את התמונה האמיתית.

    IP: 77.126.245.177דווח על תגובה זו

    • לאלון מאלון מורה-אותך אי אפשר לבלבל בעובדות (ל''ת)

      נפיח, 04/07/09 12:31


      IP: 79.177.250.59 דווח על תגובה זו

      • אני בכלל מנצרת עילית...

        אלון ה, 04/07/09 14:03

        ותאמין לי שאני אשמח מאוד אם תעמת (מלשון עימות) עם עובדות.

        IP: 77.126.245.177 דווח על תגובה זו

      • נפיחה,,תתייחס אתה בעצמך לעובדות!!...עוד "נאור" בפשיטת רגל (ל''ת)

        (איציק) , 04/07/09 14:11


        IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • הוא מייחצן את אולמרט! (ל''ת)

      אמיר, 04/07/09 12:46


      IP: 222.64.37.124 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יחצ''ן עלוב של אולמרט ליבני וקדימה (ל''ת)

    בושה, 04/07/09 11:32


    IP: 217.132.229.36דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים (ל''ת)

      אמ''ל, 04/07/09 13:02


      IP: 93.172.159.215 דווח על תגובה זו

  • 5.

    בן בן המסכן (ל''ת)

    ימני גאה, 04/07/09 11:26


    IP: 77.126.210.31דווח על תגובה זו

  • 4.

    בלי המלחמה יכולנו להתקדם לעבר הסכם וחיזבאללה לעבר פירוק

    חיפאי, 04/07/09 11:25

    המלחמה כמעט הפילה את ממשלת סניורה שהייתה בדרך להצעיד את לבנון לעבר העתיד שמגיע לה.
    היום נמצא חיזבאללה בערך במצב שהיה ערב שיקומו (המלחמה שיקמה אותו), ובסה''כ עשינו סיבוב ב3 השנים האחרונות כשחזרנו לאותה נקודה.

    IP: 93.172.196.71דווח על תגובה זו

  • 3.

    באמת ? ניצחנו ? , חיזבאללה לא מתעצם ? , חייליו לא נמצאים בגבול הדרום ?

    אייל , חולון, 04/07/09 11:23

    ישנו פער ממש לא קטן בין העובדות בשטח לבין איך שבן כספית בוחר להציגם.

    האנשים הכי פחות אינטיליגנטים , הם אלו שסבורים שכולם סביבם מטומטמים , בן כספית הוא ללא ספק אחד מהם.

    הגרועה ביותר אצל בעלי טורים מסוגו של כספית , היא שהם מגוייסים פוליטית ומוכנים בשם השקפתם ומפלגתם ,לעוות אינפורמציה.
    בין אם זהו עיוות המציאות בלבנון , ובין אם אלו ציטוטי דברים שמעולם לא נאמרו ע''י אחרים (ע''ע ג'ורג' מיטשל).

    חיזבאלללה כן יושב בדרום לבנון , הוא כן שילש את כוחו ואת היקף התחמושת שלו וההתנהלות של ראשי המדינה והצבא במלחמת לבנון 2 , היתה רעה מיסודה וגרמה לכשלים צבאיים חמורים ואבידות מיותרות , כך שלהגדיר מלחמה שכזו כנצחון זהו עלבון לאינטיליגנציה.

    אם ישנה היחלשות כלשהי של החיזבאללה בלבנון , אז היא אך ורק בקרב דעת הקהל הלבנוני (ע''ע הבחירות) והיא לא קשורה בכלל אלינו , אלא לכמיהה של תושביה הליברלים (נוצרים במקרה זה) להתנהל כמדינה דמוקרטית חופשית ושליחיה של איראן , מנסים לכוון אותה למקומות אחרים לגמרי.

    IP: 79.181.121.87דווח על תגובה זו

    • ובנוסף הכתבה עצמה מספרת על התחזקות חיזבאללה. 60,000 רקטות? (ל''ת)

      יריב, 04/07/09 16:51


      IP: 76.69.118.250 דווח על תגובה זו

  • 2.

    השתתפתי באופן פעיל, כלוחם בששת הימים ההתשה ויום כיפור

    חייל של 3 מלחמןת, 04/07/09 11:19

    בני נלחמו בלבנון, וכבר סמחה אני קובע חד משמעית, נצחנו רק בששת הימים

    IP: 79.181.116.51דווח על תגובה זו

    • אם ההבנה הצבאית שלך כמו העברית שלך

      אליעזר בן יהודה, 04/07/09 12:40

      עדיף שלא היית מגיב.

      IP: 79.180.121.163 דווח על תגובה זו

      • או קי, טעיתי במילה, אבל אין חכם כבעל נסיון (ל''ת)

        חייל 3 מלחמות, 04/07/09 13:33


        IP: 79.181.116.51 דווח על תגובה זו

    • בר סמכא..לא סמחה (ל''ת)

      שי, 04/07/09 13:00


      IP: 84.110.196.21 דווח על תגובה זו

      • איך הבנת למה הוא התכוון? כל הכבוד (ל''ת)

        נפעם, 04/07/09 15:30


        IP: 89.139.120.242 דווח על תגובה זו

    • תלוי מה עשית במלחמות. עם רצת עם FN על פיסטינים- אתה לא בר סמכה.

      ASCH , 04/07/09 20:51

      ואפילו לא בר סמחה.

      IP: 84.228.48.33 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מוות לנסרללה

    קרבי, 04/07/09 11:19

    הניצחון יוכח לאחר שראשו של נסרללה יותז לאדמה.

    IP: 79.178.115.158דווח על תגובה זו