• 60.

    אחרי כהונתו יתגייר

    אובמה ?, 05/10/11 12:05

    ויצטרף לאחד המאחזים.

  • 59.

    שחרר את פולארד וקנה את עולמך (ל''ת)

    י, 04/10/11 15:06

  • 58.

    היחידי המסוגל להביא פתרון לסכסוך באזור,הינו נשיא ארה''ב.

    נתן.ש מעלות., 05/07/09 23:49

    ולא ההזויים יהיו נותני הטון בדו שיח.

  • 57.

    האמריקאים הם לא ידידי אמת של ישראל הכול נובע מאינטרסים צרים (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/07/09 08:40

    • מי שיקפיא את מדינת ישראל ישלם אחר כך על כך ביוקר (ל''ת)

      פקק תנועה , 05/07/09 08:42

  • 56.

    I agree - Obama will be gone shortly

    Yossi, 05/07/09 02:18

    No cares what he thinks. Remember, he hates Israel

  • 55.

    חנן פורת הרים כוסית לחיים לאחר הבח במערת המכפלה ע"י גולדשטיין... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 04/07/09 22:14

    • טמבל,אולי חנן פורת הרים לחיים בגלל שזה היה חג פורים,

      אשר, 04/10/11 21:39

      בחג פורים נוהגים יהודים לשמוח בגלל החג ולא בגלל הלינץ שעשו בברוך גולדשטיין.

  • 54.

    חנן פורת פירק את ממשלת נתניהו הראשונה ומה קיבל ,תקראו

    אנטוני הופקינס, 04/07/09 13:09

    אינטיפדה עם כמעט 2000 הרוגים,גירוש יהודים מחבל עזה.
    הרבה כבוד אין לי לך.

    • חנן פורת וידידיו אשר הקימו את כפר עציון מחד- חלוצים ציוניים אמיתיים.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 13:43

      בניגוד ל 90% שאר המתיישבים והמתנחלים שגרים שם כפתרון זול לבעית מצוקת דיור והקרבה למרכז הארץ.
      ואל תמכרו לי שוב את הסיפורים ש"כמה יקר" לקנות קוטג' בשומרון.
      כולנו יודעים כמה עלה לגור בעמנואל (כלום ) אריאל ( כמעט כלום ) מעלה אדומים בראשית אכלוסה וכן הלאה .

      • בני קצובר ,פנחס וולרשטיין , חנן פורת והחלוצים תוצר "בני עקיבא" שהיא

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 13:50

        סמל לציונות נקיה וחלוצית אינם הרוב בהיו"ש ,ואינם האחראים לבעיה הדמוגרפית שנוצרת כתוצאה מהצורך בדינמיקה בתהליכים ובמו"מ עם הפליסטינאים.
        דווקא אילו שגרים שם משום שהם שלביהם להתגורר בקרני שומרון ,אריאל ומגדל העמק הם היינו אך ( בתמיכה מטופשת של כל ממשלות ישראל ) הם ליבת הדיסקונצסוז ,ודווקא אנשים אילו שחיפשו 120 מ"ר זולים עם סביבה ירוקה הם אילו שישלמו את מירב המחיר ,כמו במקרה פתחת רפיח ומתיישבי צפון סיני.

        • ידידי-אם כל האהדה למדריכך חנן בבני עקיבא-המתנחלים הקיצונים מעמיקים את

          Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 16:16

          הבעיה ומטרפדים את הפתרון-חנן פורת ישאר בגוש עציון, כי מקובל על הפלשתינאים שהוא יהיה חלק מישראל(אולי אפילו עם אפרת)-אך קצובר ווויס וולרשטיין ושאר קיצוני המתנחלים המרוחקים יורדו אחר כבוד-יחד עם תושבי עמנואל ומאד יתכן שגם אריאל.

          75-80% מהמתנחלים במרכזים הקרובים לקו הירוק ומרוכזים ב3-4-אחוז(אולי 5) משטח הגדה ישארו כחלק מישראל תמורת שטח חילופי זהה: לא ''גוש'' מעלה אדומים, אלא קו הבינוי של העיר מעלה אדומים וחיבור בינה לירושלים

          • גוש עציון אכן ישראל חלק בלתי נפרד מישראל. לא הבנתי אם כך היכן

            שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 16:26

            הסתירה?
            ועדיין התשתיות , השירותים והבטחון האישי לא יהיו כפי שהם היום כאשר צה"ל חונה בהיו"ש.
            בסה"כ בקשתי שיקחו את זה בחשבון ולא ירדמו בשמירה.

            • עופרה וקדומים וקרית ארבע ועמנואל ועוד עשרות התנחלויות מרוחקות יפורקו..

              Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 17:03

              ומזרח ירושלים תחולק.....

              ועל אותם 96-97 אחוז משטח הגדה שעליהם תקום מדינת פלשתין שבירתה בחלק המאוכלס ערבים במזרח ירושלים-על כך נטוש המאבק עם המתנחלים הקיצוניים הפועלים בכל דרך לטרפד זאת.

              התשתית והבטחון האישי יהיה זהה בגוש עציון הישראלי כמו בנתיב הל''ה מהצד במערבי של הקו הירוק.

              • הכל כלאם פאדי אחוזים וקוים ירוקים הכל שטויות (ל''ת)

                י.ג, 04/10/11 15:11

              • הם מרוחקות אולי ממך אבל הן בלב הארץ ואפילו קרובות מתל אביב

                ממה הם מרוחקות ?, 04/10/11 21:43

                יהי רצון שאתה וכל חבירך לא תזכו לראות בשמחת הארץ הזאת כאשר הבעיה תיפטר בבא המשיח.

          • את הערבים לא ממש מעניין קו ירוק או קו צהוב הכל כלאם פאדי (ל''ת)

            י.גוט, 04/10/11 15:10

    • די כבר עם הקשקוש המוטרף

      יעקב ,ג, 04/10/11 15:08

      חנן פורת לא לא לא הפיל את ממשלת נתניהו הראשונה .מי שהפיל אותה היו ''חבריו''של נתניהו מהליכוד . רדו רדו רדו מחנן פורת

  • 53.

    מה יקרה לאחר שניסוג לקוי 67 ונחזיר את הגולן?

    שמאלני וציוני!, 04/07/09 12:00

    מי שחושס שיהיה שלום חי באשליות,לאחר הנסיגה תחל מלחמה על ציביונה היהודי של מדינת ישראל.

    ההקצנה בקרב ערביי ישראל תגבר,הלחץ הדמוגרפי יכריע את ישראל,איחוד משפחות,מסתתננים וכולי כל אלה יביאו לכך שחיינו יהפכו לגיהנוםף,כבר עכשיו לפי אמדנים רשמיים נכנסנו לתחומי ישראל כ 100,000 פלשתינאים כתוצאה מהסכם אוסלו
    10,000 מצרים התאזרחו,ועשרות אלפי ירדנים חיים בינינו.

    רמת הגולן תיושב במיליוני ערבים,שיזרימו שפכים לכנרת,

    לא יהיה מקום אחד שלא ישמע בו קול המואזין

    בקיצור,אני לא אופטימי,כבר עכשיו ישראל היא מדינה קטנה וצפופה,לאחר שנחזיר את השטחים יהיה פה גיהנום,צפיפות בלתי נסבלת,קיצוניות ולאומנות ערבית,אלימות וכולי

  • 52.

    יש להקים התנחלות גאה לגאים וגאות במיידי! (ל''ת)

    חרדית גאה, 04/07/09 11:24

  • 51.

    ל-35 החלאה שבמגיבים.אתה זבל מסריח ומזורגג שגרוע מהחמסניק בעזה הכי נאלח

    אליקו-4MORE YEARS , 04/07/09 11:16

    לך חפש מי ינענע אותך.

    • שלוט בעצמך...מה..יצאת מדעתך ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 04/07/09 11:23

    • עכשיו כשנרגעת - שאלה לשכל ,נתק את הרגש לרגע ,בבקשה.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 13:54

      נניח שאתה צודק והקץ ( מבחינתך ) ידחה בארבע שנים. אז דחית ,ומה אח"ך?
      ומדוע אתה חושב שביבי ואובאמה יאפשרו את דחיית הקץ?
      אני מציע שבמקום הפאטאליות המדומה הזו תתחילו להיות יצירתיים ותחשבו על פתרונות עבור ילדיכם.

  • 50.

    צריך לחייב את אובמה לעשות אצלנו שבת כדהורייתא ואז יבין ! (ל''ת)

    המתנחל פולישוק, 04/07/09 11:15

  • 49.

    שטינקרים

    עוזי, 04/07/09 11:15

    אנחנו צריכים לילמוד מהערבים הם כולם מדברים בשפה אחד לא דופקים חשבון לאף אחד מחסלים את הבוגדים שלהם ואצלנו מדברים בכמה שפות אצלנו יש שטינקרים שרצים לאמרקאים ולערבים מספרים להם הכל.

    • דיקטטורה עכשיו נחסל את הבוגדים (ל''ת)

      אאאא, 04/07/09 13:09

  • 48.

    תיקיתיקי קונץ אובמה יציל את מדינת ישראל מעול המתנחלים (ל''ת)

    ברבאבא החברוני, 04/07/09 10:52

  • 47.

    היה נכון יותר עבור המתנחלים לבוא עם יוזמה משלהם .

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 10:40

    הצעה שבה יסבירו איך , מתי ובאיזה כמויות יימשכו ההתנחלויות ,גם תחת שלטון פלסטינאי (אירוע מצער שלא נוכל למונעו).
    יוזמה כזו תרכך את המו"מ ,וככל יוזמה ידונו בה ויגיעו לפשרות הדדיות.
    עדיף בהרבה ממהלכים חד צדדים מצד הממשלה והפלסטינים ,בסיוע האמריקנים.
    ותחשבו על זה.
    אגב זה שאתם רוצים להנציח את דמות היהודי מהגיטו הוא עניינכם . לי בוודאי אין בעיה עם זה ,מה עוד שערי המרכז מפוצצות אוכלוסין בלאוו הכי.
    נקווה שנקבל ויזה ללא בעיות עת נרצה לבוא ולבקר את גיל ברט וחבריו בגטאות הגבעות .

    • דלח לי ידידי-אך זאת הצעה שטותית-לא טובה לישראל או לאלו שיחזירו את הגזל

      Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 16:03

      של האדמות הפלשתינאיות-ויבקשו יפה תושבות פלשתינאית ואזרחות זרה.....

      • אתה רוצה לדבר בשם המתנחלים? אני מעדיף לאפשר להם לנסח יוזמה

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 16:29

        בשפתם ולשונם ולא לשים דברים בפיותיהם.

        • שינסחו מה שהם רוצים-אך דבר רלוונטי ולא מניפולציות ומוקשי חיכוך לעתיד!! (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 17:06

  • 46.

    המתחלים אנשים צדיקים.. כדאתחתן, אעבור לגור בהתנחלות

    Jerusalem , 04/07/09 09:06

    המתנחלים שומרים על המדינה מפני השתלטות הערבים ומחזקים את אופיה של המדינה כמדינה יהודית

  • 45.

    ברק חוסיין והקמפיין שממאן להסתיים

    יעל לבינגר, 04/07/09 09:05

    מי שבאמת מסוקרן לנתח את תופעת הפופולאריות של נשיא ארה''ב - ברק אובמה , רצוי שישאל את עצמו , מה בדיוק מבטאת אהדת האזרחים הגלובלית כלפיו ?
    את גדולתו של הנשיא , או את קטנותו של האזרח הקטן ?
    האם המעבר החד , המהיר והנלהב מדי מהדמורליזציה לאופוריה בעקבות היבחרו לנשיאות , באמת מעיד על כך שלפניה היה כל כך רע ושלאחריה יהיה כל כך טוב ?
    מנקודת מבטי , מתנהל אובמה כטירון פוליטי שהחליט להמשיך בקמפיין הבחירות שלו לאחר שכבר נסתיימו ואף להרחיב אותו אל מעבר לגבולות ארה''ב.
    אובמה אחוז תזזית , פצח את ימי כהונתו בלו''ז צפוף של פגישות מרתוניות בכל מקום אפשרי ועם כל מי שרק ניתן להספיק להחניף לו ולהרעיף עליו אהבה - לפשוטי העם , למוסלמים , ליהודים , לנוצרים ,
    בפראג , באיסטנבול , במכסיקו סיטי , בברלין , בריאד ובקהיר , בתוכניות טוק-שואו ובליל סדר מיוחצ''ן בבית הלבן.
    וחלילה אם תשכח נפש מייצגת אחת של מגזר כזה או אחר , שאובמה לא חושב אודותיה ופועל למענה.
    100 ימי החסד שהוענקו לו , נהפכו ל 100 ימי ריצוי.
    ים של נאומים חוצבי להבות , קלישאות חבוטות ואספקת כותרות פופוליסטיות שמעניקות את התחושה שאוטוטו יזרח שחר חדש , כאן שם ובכל מקום.
    האזרח הקטן חש שחושבים עליו , החייל בעיראק חש שדורשים בשלמה , אנשי הדתות חשים שישנה זיקה בלעדית ומיוחדת לדתם , השגרירים חשים שנשבר הקרח ושסוף סוף יש עם מי ועל מה לדבר , התקשורת העולמית (וכמוה הישראלית) מתמוגגת.
    כלפי חוץ הכל זורם . נראה ורוד , לכאורה.
    ייתכן מאוד שהיוזמות הכלכליות של אובמה , הן בגדר בשורה משמחת עבור האזרח האמריקאי , אבל מסתמן שהוא לא לוקח בחשבון שלניהול מדיניות חוץ לא אחראית , יהיו השלכות מרחיקות לכת , בין השאר , גם על הכלכלה הפנימית של ארה''ב , בלי כל קשר לאופייה ולסגנונה.
    קל מאוד להתאהב באובמה , כפי שקל מאוד היה לתעב את ג'ורג' בוש. מפני שאובמה מייצג את הפנטזיות של כולנו , על העולם הגלובלי שבו היינו רוצים לחיות , ואילו בוש , שיקף בפנינו את המציאות הבינ''ל בדיוק כפי שהיא - מכוערת , מפחידה ומאיימת.
    קיבלנו טעימות קטנות ממנה בוועידת דרבן 2 , בבחירות הוירטואליות באיראן ובניסויים הגרעיניים של צפון קוריאה.
    ניכר מאמירותיו ומהתנהלותו המדינית היהירה של אובמה , כי הוא טירון מדיני/פוליטי ושככזה הוא מתכוון להתגלח על חשבון בטחונה של מדינת ישראל. הבעיה הגדולה היא שאת הטעויות המדיניות שהוא מבצע כיום הוא יבין , מן הסתם , רק בדיעבד.
    אובמה נחפז להושיט בפומבי יד לשלום , מבלי לבחון עבור מי הוא מושיט אותה ומבלי לזהות את המגמה הכללית בצידו השני של העולם. הצד האפל שלו.
    אסיה שורצת ארגוני טרור ומדינות מתגרענות , והנשיא הטרי יהיה עלול לחוש על בשרו את שחשו על בשרם מיטב ראשי ממשלות ישראל לדורותיהם - תכונות כמו פייסנות וותרנות נתפשות ע''י האיסלאם הפונדמנטליסטי כחולשה וכהודאה בכניעה.
    ולא רק שאינן מחלישות את המוטיבציה שלו למאבק , הן אפילו משמשות עבורו כהזדמנות לעבות ולחזק אותו.
    לא מן הנמנע שיגיע יום שבו כולנו עוד נמצא עצמנו מתגעגעים לג'ורג' בוש ,
    ולא מן הנמנע שכשיגיע יום זה , זה כבר יהיה מאוחר מדי. לפחות עבורנו.

    יעל לבינגר

  • 44.

    אומר הפסוק ''תפסת מרובה,לא תפסת''עם האוכל בא לכם התאבון והגזמתם.

    נתן.ש מעלות., 04/07/09 08:52

    החכם לא מזלזל בעומד למולו,בפרט באיש חכם וחזק שאנו נעזרים בו מאוד מאוד.ההזויים לא חוששים הרי את המחיר משלם העם ובפרט השכבות החלשות.

  • 43.

    שלום זה נייר עלוב עם ערבות אמריקה ...ממש בדיחה ראינו מעזה ............

    simond , 04/07/09 08:49

    הם לא מציאותיים ...עם קורטוב של חוסר שפיות והזיות מתמשכות על משיחיות השלום
    שלום מדומיין לא מציאותי שיפה על נייר ומופר מיד ברעש רקטות וטילי עלה וואכבר בדם ואש נפדה את חיפה יפו וטבריה ...על קודס=ירושלים וההיתנחלויות היו רק ההתחלה
    וככה העם המיסכן יושב בחדרי הממד מפחד ואימה כשאותם שמאלנים יוצרי והוגי השלום שהיתפוצץ פעם שנייה ...עפו טסו לאירופה היפה שם הכינו מבעוד מועד וילה מקסימה ואותנו השאירו עם נייר חתום על ידי אובמה וסרקוזי הערבים לשלום ....מה נגיד ומה נספר לילדינו הבוכים בחדרי הממד מפחד ואימת טילי הגראד המשופר

  • 42.

    הפנאטים לא מבינים שהם יושבים שם הודות לווטו אמריקאי במועצת הביטחון. (ל''ת)

    הרשלה, 04/07/09 08:44

  • 41.

    דב וייסגלס אמר שיש הסכמה בכתב.

    הצופה, 04/07/09 07:24

    אחד משני האנשים אינו דובר אמת וייסגלס או הילרי קלינטון, אני מאמין לוייסגלס- הילרי היא שלןחתו של שלום עכשיו והשמאל הסהרורי שחתם על הסכמי אוסלו ומטרתם להחליף את המשטר הלגיטימי שבראשו עומד נתניהו על ידי הפצת שקרים ואי כיום הסכמים שנחתמו בעבר,כמו ששמאל בולשביקי פועל כשסיסמתו 'המטרה מקדשת את האמצעים' (השיקריים והפסולים).

  • 40.

    ברור

    אנה פסט, 04/07/09 06:25

    הכל בעולם הוא זמני.
    גם הנשיא אובמה.

    רק השחיתות של העסקנים בישראל, היא נצחית.

  • 39.

    המתנחלים אומרים שלא חוששים מאובמה כמו שבא ילך-גם אתם המתנחלים

    הרגש הנכון , 04/07/09 02:21

    כמו שבאתם תלכו.המזל של המתנחלים שצהל חזק והממשלה יכולה לשפוך כסף לכיסוי האחוריים שלכם-אם ארה"ב תעצור את התקציב השנתי לישראל המתנחלים התפנו.
    מימון ארה"ב 3 מיליארד דולר:
    2 מיליארד לצבא
    1 מיליארד למתנחלים-לחיזוק הווילות?
    איך זה?
    מה עם שיקום המובטלים?

  • 38.

    שודדי האדמות הציונים: כמו ששדדו כך יחזירו, ואחר כך אובמה יבחר שנית. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 03/07/09 23:47

  • 37.

    אובמה שליט''א נבחר כי זה רצונו של אבינו שבשמים (ל''ת)

    אתם המתנחלים הארורים תפונו מהגדה, 03/07/09 22:26

  • 36.

    OBAMA IS THE PRESIDENT OF GOG

    ELIEZER, 03/07/09 22:21

    HE IS NOT GOING ANYWHERE.
    END OF DAYS.
    HE IS THE KING OF THE NORTH-USA AND EUROPE UNION,TOGETHER WITH THE KING OF THE SOUTH-IRAN AND ARABS,THEY'LL MARCH TO JERUSALEM.ONLY OUR GOD WILL SAVE US,AND YOU'LL KNOW WHO IS OUR GOD,AS THE PROPHETS SAID....THEY SOONER YOU'LL TURN TO GOD THE SOONER YOU'LL BE SAVED.MARK MY WORD AS GOD'S HELPER MY NAME

    • what a shitting soup (ל''ת)

      הרגש הנכון , 04/07/09 02:24

  • 35.

    כל הכבוד

    גילה גדז, 03/07/09 21:21

    בס''ד
    למה אנשים כמוכם לא הופכים להיות ראשי ממשלה
    ביבי נתניהו חלש מידי לנהל את מדינת ישראל
    צריך משהוא חזק שיכול לעמוד מול החוצפה שקוראים לה אובמה

    • נתניהו ושאר הימין הלאומני הם מיעוט בעם היהודי-והמשיחיסטים מיעוט מבוטל!

      Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 22:17

      רוב גדול של בני העם היהודי תומכים במדיניותו של אובמה שתביא לחיזוק ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה

  • 34.

    אובמה ילך לאחר 8 שנים,אבל אתם תעלמו הרבה לפניו.מתנחבלים. (ל''ת)

    רוברט פסחוביץ, 03/07/09 21:18

  • 33.

    אובמה ילך לאחר 8 שנים,אבל אתם תעלמו הרבה לפניו.מתנחבלים. (ל''ת)

    רוברט פסחוביץ, 03/07/09 21:15

  • 32.

    אובמה ילך לאחר 8 שנים,אבל אתם תעלמו הרבה לפניו.מתנחבלים. (ל''ת)

    רוברט פסחוביץ, 03/07/09 21:15

  • 31.

    הגיע הזמן לשחרר את בני הערובה בשטחים מחניקת מנהיגי הימין-הם לא פיונים!

    Ejad Haam-Zionist, 03/07/09 20:46

    צריך להפעיל את כל הלחץ הפנימי ושל העם היהודי בעולם כולו להעברת החוק של ''פינוי/פיצוי מרצון''-ולאפשר לכל מתנחל הרוצה בכך לחזור בכבוד ומרצונו לגבולות מדינת ישראל.

    רצוי מאד גם שהממשל האמריקאי והשוק האירופאי יודיעו על הקמת קרן שמשך קיומה שנתים, שבה הם מתחייבים לתת לממשלת ישראל את כל הסכום הנדרש לפיצוי המתפנים מרצון.....אין כמו עזיבה של 20-30-40 אחוז או יותר מהמתנחלים לייצור אוירה חיובית לקראת הסדר שלום.

    כל אלו שלא יתפנו מרצון יהיו צפויים לפינוי כפוי עם ההסכם, וסביר שהפיצוי יהיה נמוך הרבה יותר מאשר למתפנים מרצון, כי הכספים יבואו רק מהכיס הישראלי כמו בפינוי ההתנחלויות ברצועת עזה (וכמובן שהסבל גדול יותר)

    • כמה שאתה צודק הכסף הממשלתי האוצר והקואליציות ההזויות של הימין הקיצוני

      הרגש הנכון , 04/07/09 02:29

      והדו פרצופי שמבלף בלי הרף את העם הקשה יום שלא יכול להגיב -דיקטטורה מתרקמת.

    • E, גם אתה וגם רגש, לא תחמקו מזה. אותה שאלה לאורך כל היום פה

      זיו_! , 04/07/09 09:47

      איזה התנחלויות היו בשנת 1964 עת הוקם אש"פ במטרה אחת מוצהרת להשמיד את מדינת ישראל.

      E, אתה בכלל עוד פחות משמעותי מאשר רגש. הוא לפחות גר פה, נראה לי.
      אתה בכלל ללא זכות הצבעה במדינת ישראל, ככה שדבריך שקולים פחות או יותר למטורף הראשי חומסקי.

      אני עדיין מחכה לתשובות שלכם ..

      • זיו - הרגע . זה לא הוא זה מתחזה שכותב בשמו מאתמול בערב.

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 10:33

        שים לב
        ולא במקרה.לדרך שהשם כתוב.

        • קרא את תגובה 23 ותווכח שצדקתי. (ל''ת)

          שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 10:34

          • חסידה ידידי, גם אם אתה צודק ומדובר במתחזה, השאלה עדיין תקפה לא?

            זיו_! , 04/07/09 10:59

            כל שמאלני צריך לתת את הדעת על זה.
            נורא נוח וקל להתייחס כאילו ההתנחלויות הן המכשול לשלום . ולא היא.

            • הן אינן מכשול להשגת השלום אלא מכשול לעתיד תושביהן וצאצאיהם.

              שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 13:38

              השלום יושג כך או כך (השאלה היא מתי) עם או בלי הסכמת המתנחלים .
              ולכן הם צריכים לרדת מן האולימפוס ,לרדת מן השאננות/זחיחות שנתפסו עליה וצריכים במקביל להתחיל לתת את דעתם לגבי עתידם.
              פאטליזם במקרה של המתנחלים משמעו חורבנם.

              • לחסיד החסידה וזיו הלא ישר-טעות הדפסה אינה התחזות-המתנחלים זרעו מוקשים!

                Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 15:59

                על דרך ההסכם עם הפלשתינאים. אמנם נכון כי הם חלשים מכדי לבלום הסכמי שלום, אך עצם נוכחותם והתנהגותם והרחבת התנחלויות הגזל מתסיסות את העם הפלשתיאי ומיאשות אותו-וזה מגדיל את ההתגיסות לחזית הסרבנות והטרור.

                אני גם רואה כחשוב לחץ יהודי כלל עולמי לחקיקת חוק פינוי/פיצוי מרצון-ובדרך זאת להביא לתהליך עזיבה של הרבה מתנחלים שרואים ש''איכות חיים'' שם היא מיקח טעות

      • זיו הלא ישר-עיין תגובתי ב22 (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 15:50

  • 30.

    "החפזון מן השטן" .במקרה שלכם מתנחלים יקרים לא הזחיחות מיותרת.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 03/07/09 19:06

    זה שאובאמה ילך בסופו של יום הנו דבר לגיטימי שלא תלוי בכם ,תתפללו או תפללו .
    בסה"כ עברו מעט יותר מארבעה חודשים .
    לאיש יש עוד ארבע שנים לפחות לממש את רעיונותיו .
    זה שאתם חלק מקואליציה ו"רוב" מדומה בכנסת ישראל - מזיז לאובאמה את קצה הישבן.
    מבחינתו - ישראל ,פלסטין והמזה"ת היא מקשה אחת שיש לטפל בה עפ"י שיטתו וע"פי לו"זו .
    אז אל נא בחופזה (אם זה מה שבא לכם להפגין) או כמו שאומר עבד שכנכם "אל הג'ילא מן א-שיטן" .עבד גם יכול ללמדכם בטוי נפוץ אחר "מא תקול פול תא תחוד פי עאודול". אגב ,עבד סבלני פי כמה מכם ומוכיח זאת . נכנסתם פעם למחנה פליטים ? ראיתם באיזה תנאי חיים בלתי אפשריים הוא חי?
    יום אחד סבלנותו גם תסתיים ,וסבלנותם של האמריקנים במקביל.
    יהיה לי קשה מאד לראות את מדריכי לשעבר חנן פורת נישא על כתפי שוטרים.חיילים כנגד רצונו ,החוצה אל מעבר לקו הירוק.
    אין ספק שאזיל דמעה יחד עם האיש היקר הזה והלב ידאב ,אלא שלא יהיה מנוס מרגע אותו מאורע.
    וכל זאת בזכות זחיחותכם ואי רצונכם להגיע לשום הסדר.
    האחריות עליכם - אל תבואו בטענות.

    • הגיע הזמן שאנשים החיים בהתנחלויות לא יהיו בני ערובה של הימין הקיצוני!!

      Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 19:57

      צריך להפעיל את כל הלחץ הפנימי ושל העם היהודי בעולם כולו להעברת החוק של ''פינוי/פיצוי מרצון''

      הממשל האמריקאי והשוק האירופאי צריכים להודיע על הקמת קרן שמשך קיומה שנתים, שבה הם מתחייבים לתת לממשלת ישראל את כל הסכום הנדרש לפיצוי המתפנים מרצון.....אין כמו עזיבה של 20-30-40 אחוז או יותר מהמתנחלים לייצור אוירה חיובית לקראת הסדר שלום.

      כל אלו שלא יתפנו מרצון יהיו צפויים לפינוי כפוי עם ההסכם, וסביר שהפיצוי יהיה נמוך הרבה יותר מאשר למתפנים מרצון, כי הכספים יבואו רק מהכיס הישראלי כמו בפינוי ההתנחלויות ברצועת עזה (וכמובן שהסבל גדול יותר)

      • מסכים בהחלט. (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 21:23

    • לחסיד החסידה-היכן הוא הדריך אותך?בבני עקיבא?-זה שבין המתנחלים ותומכיהם

      Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 00:19

      יש אנשים נהדרים (אחדים מחברי וחברי אשתי הטובים מנוער, מהאוניברסיטה ומהעבודה......), לא שולל את מהותן הרעה של ההתנחלויות ואת היותן סוס טרויני נגד החברה הישראלית בתוכה בםנימה ובסעד המעשי שנוכחותם והתרבותם תרמו להתססת הטרור

       

      • בבי"ס שדה, (ל''ת)

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 04/07/09 21:24

  • 29.

    אובמה

    שלמה, 03/07/09 18:41

    Doesn't it scare you that Obama is more worried about a Jew building a home to live in it than an Iranian monkey who is building a nuclear bomb to kill the Jews??????

  • 28.

    ממש כיף שיש לנו עם כזה ששומר על ארצנו השלמה. כל הכבוד לכם. (ל''ת)

    פאנייקה , 03/07/09 17:57

  • 27.

    הכי הרבה נחמד לקרא את הבן של גאולה צחי אוהב את ג'מי השקרן (ל''ת)

    פאנייקה , 03/07/09 17:56

  • 26.

    אין מוסג כזה שטחים, כי כל השטח שייך ליהודים.!!! (ל''ת)

    פאנייקה , 03/07/09 17:55

  • 25.

    אובמה

    שלמה, 03/07/09 17:48

    Quote Of The Year




    ''On a more serious front, I sincerely hope that when the president goes in for his annual check-up, the doctors at Bethesda will do a brain scan.
    Surely something must be terribly wrong with a man who seems to be far more concerned with a Jew building a house in Israel than with Muslims building a nuclear bomb in Iran.''



    Columnist Burt Prelutsky

  • 24.

    כמו שבגללכם נהרגים חיילנו ונגזל כספנו

    יוכי, 03/07/09 17:26

    כך בסופו של עניין תעזבו או תעלמו, בעזרת השם או מי שלא יהיה. בני עוולה מטורפים!!

  • 23.

    לפלסטינים לגבש תכנית הסדר וגבולות ולעביר אותה ל ישראל .

    הרגש הנכון , 03/07/09 17:14

    לא מספיק לבקות לאובמה ולשוק המשותף כדי להקפיא את הישובים-הפלסטינים צריכים לגבש תכנית קונקרטית רלוונטית וישומית בשטח ולהקפיד על עיקביות וגמר הסכסוך הישראלי -פלסטיני לתמיד.

    • רגש ,אתה יכול להמשיך לבקות, ולבכות, ולצרוח ולהתפלל לאובמה כל יום

      זיו_! , 04/07/09 09:45

      אובמה הוא לא נשיא מדינת ישראל, ואין לו שום יכולות לכפות עלינו שום דבר.
      הוא סך הכל שמאלני אמריקאי ובאמריקה שיעשה מה שבא לו. הם בחרו בו שהם יתמודדו איתו.
      אנו בחרנו בישראל בימין ובנימין נתניהו הוא ראש הממשלה.

      צר לנו שזה שוב מרגיז אותך רגש.
      שלושה מנדטים.

  • 22.

    איזה כיף אף פעם לא יהי שלום ילדינו יהרגו בזכותכם, פנאטים

    חלם, 03/07/09 17:04

    המדינה תהפוך נחשלת עקב תקציב הביטחון, למה להתקדם מלחמה זה סבבה.

    • צודק. אם רק נפנה את מעוז-אסתר ג', מייד יהיה שלום במזרח התיכון. (ל''ת)

      כמו שהיה לפני 67, 03/07/09 17:46

      • לו הייתם נבונים ואוכלים טרף היינו מכניסים את הטרויאני אוסלו .כנסו

        הקצב ממיגרון 5, 04/07/09 10:57

        היינו מכניסים את ה''טרואיני- אוסלו'' נותנים לו לשקוט על שמריו, ולנוח קצת ואחר כך מבתרים את בשר העץ ממנו עשוי על כול מרכיביו , מבתרים את כולו עד היסוד וכובשים מחדש את השטחים....,
        אבל אתם תקועים עדיין בסוגיית הלכות הכשרות שדיני מזונות, וחבל ....., תתקדמו קצת....

    • הסכם השלום עם אש''ף הביא לאלפי הרוגים שלא היו

      ולא היו יכולים להיות בלעדיו, 03/07/09 20:11

      הסכם השלום עם אירגון הטרור של אש''ף היה סוס טרויאני שעל ידו הכניסו את אירגון הטרור לתוך ישראל והוא פתח אח''כ במלחמת הטרור בתוך ישראל שהרגה יותר מאלף ישראלים ועוד לא הוכרעה.
      הסכם השלום היה סוס טרויאני.

      • אינך מבין את המושג ''סוס טרויני''-ההתנחלויות אינן ''סוס אחד'' אלא אורווה..

        Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 21:23

        היוונים שבתוך הסטס הטרויני לא ''ניצחו'' את אנשי טרויה, אלא פתחו את שער העיר, כך שהחיילים היוונים יוכלו להיכנס באין מפריע.....

        עצם משטר הכיבוש מזה 42 שנה והטישטוש המכוון של הקו הירוק עם הקמת ההתנחלויות הביא לגבול פרוץ בין ישראל לעם הפלשתינאי (השונא אותנו בגלל המאבק ההיסטורי לגבי אותו שטח שהם ואנו רואים כמולדת, וביחוד גזילת אדמותיהם בשני הדורות האחרונים).

        זהו במהותו הסוס הטרויני שפתח לרווה את הגבול בין העמים, כך שכל מחבל היה יכול לעבור חופשי חופשי עד מרכשזי האוכלוסיה בישראל....ואכן זה מה שקרה בעשרות השנים האחרונות במהלך סיחרורי הדמים השונים!

        גם כשהחליטה ישראל-באיחור טרגי-לבנות את גדר ההפרדה, היא מיקמה אותו לא על הקו הירוק אלא במסלול אבסורדי וארוך כדי להביא לסיפוח בפועל של אדמות טובות על 10% מהגדה. מיקום הגדר הפולשנית בפני עצמו התסיס עוד יותר את היאוש והשנאה הפלשתינאית-אך גם כאן בלמו המתנחלים את השלמת הגדר, והשאירו פרצות ענקיות שדרכן באו עוד הרבה טרוריסטים ומתאבדים.....גם כאן שימשו המתנחלים כסוס טרויני על ידי התעקשותם ולחצם להשארת הפרצות בגדר. 

        • לא תתחמק מזה. ולא משנה כמה טימטום תשפוך פה במלל

          זיו_! , 04/07/09 09:43

          איזה התנחלויות היו בשנת 1964 עת הוקם אש"פ במטרה מוצהרת אחת להשמיד את מדינת ישראל.


          לא תחמוק היום מהשאלה הזאת
          לא אתה ולא שאר השמאלים שפה.

          אפרופו, פספסתם פה משהו גדול אף יותר

          הסוס הטרויאני של הערבים זה אתם השמאלנים.
          הם םהצליחו להכניס לנו וירוס למדינה שמנסה להשמיד מבפנים את המדינה.
          אתם אורוות הסוסים הטרויאנים

          • העולם השתנה צאו מהתקיעות ותנו תקווה, עם צבא חזק מה אתם כ''כ פוחדים.

            חלם, 04/07/09 10:41

            העולם השתנה גם הפלסטינים מבינים כי שלום הוא הפתרון, קיצונים כמותכם יש גם שם ואתם יחד נותנים את טון השינאה.
            אם אנו נשלוט בקיצוניים שלנו והם בשלהם יהיה שלום.
            עם צבא חזק ושמן כשלנו מה הפחד, במקרה הגרוע כובשים אותם במהירות.

            • מי זה בדיוק הפלסטינים,אש''ף או חמס,או ג'יהד איסלמי ?

              ומה זה משנה מי מהם ממשיך בטרור כל עוד הטרור נימשך?, 04/07/09 14:40

              ואם בכל מיקרה יש לנו צבא גדול ושמן ובמיקרה הגרוע ביותר כשהם ימשיכו בטרור אז פשוט ניכבוש אותם במהירות...
              אז למה אנחנו לא כובשים כבר עכשיו את עזה מחדש?
              לפי דבריך זה מה שצריך לעשות.
              לפי דיברי יוסי ביילין לפני אוסלו זה מה שאנחנו נעשה אם הם ימשיכו בטרור למרות השלום שהם חותמים עליו.
              אתם מאחזי עיניים,אנשים חסרי בינה שמקשקשים את עצמכם לדעת ולא עומדים מאחורי מילתכם ואין לכם טיפת מוסר כלפי אלפי ההרוגים והפצועים בשני הצדדים שהם תוצאה ישירה של מעשיכם ושל הראש המעוות שלכם שחסר בו בינה.
              הבאתם את הטרור מטוניס לתוך מדינתנו כדי לעשות איתו שלום והוא הקים פה ישות טרור ומילא את הארץ ברצח והסתה.
              נתתם לאחר מכן את עזה לאותו אירגון טרור שהעביר אותה לחמס שהקים שם את חמסטאן והקים שם צבא טרור שכפוף לאירן וממשיך לירות טילים על ישובנו דבר שלא היה לפני הסכמי השלום המעוותים שלכם עם אירגוני הטרור.
              אתם מעוותים במיקרה הטוב ומושחתים ורעים במיקרה הרעה.
              זאת עובדה מוכחת,כי או שאתם חושבים על הנזקים האלה מתוך טיפשות ועיוות וזה המיקרה הטוב.או שאתם חברתם לאירגוני הטרור ופועלים למענם וזה המיקרה הרע.
              בכל מיקרה,אתם לא קשירים להתעסק בעינייני המדינה וביטחונה וזה מתוך ניסיון העבר ובחינת תוצאות המעשים שלכם וכל הנזק שניגרם לאזור,למדינה,לתושבי השטחים להמלכתם עליהם פושעים טרוריסטים שהרסו להם את החיים.

          • זיו יקירי, כאשר אתה מתייחס לאחריך השמאלים כטרויאניים

            קוקו השמאלן הציוני., 04/07/09 11:13

            אתה מחזק בהכרח את הערבים
            עדיף שתעסוק בקירוב לבבות בינינו לבין עצמנו
            שהרי רב על המשותף ביננו היהודים על השונה
            שבת שלום , ומבורכת ,
            קוקו השמאלן הציוני.

          • זיו הלא ישר-עיין תגובתי ב22 (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 15:49

        • האורווה המתאורת תהפוך מהר מאוד לעורבה פרח....

          סיסי הסייס הגאה ממצעד הגאווה, 04/07/09 11:08

          האורווה שאתה מתאר תהפוך לעורבה פרח כמו כול ההתנחלויות המיותרות האלה באיו''ש שגוזלות כספי ציבור ומשאבי ציבור רבים
          , כספים אשר יכלו לסייע במיגור בעיות העוני והאבטלה בכול המדינה הלגיטימית ישראל - הקיימת מה לעשות חוקית אך ורק בגבולות תוכנית החלוקה מ1947.

    • חלם צודק! מלחמה זב סבמבה- ולכן חובה לשמור על קשר טוב עם אובמה

      חטיפי השלום, 04/07/09 11:19

      ללא קשר טוב עם אומבה הדוד אפריקאנו סרם עלול לסרב לשלוח לנןו רכבות אוויריות של אמל''ח לרבות קמח תירב ובטונים לבמבה שמיוצרת לחיילים בקווים.
      לפיכך חובה לשמור על ערוץ תקשורת טוב עם האובמה הזה...

  • 21.

    לא בא לי לקרוא-כי התנחלויות הגזל אחראיות לאלפי חיים שאבדו-בהתססת היאוש

    Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 16:43

    של הציבור הפלשתינאי מהמשך הגזל ההתנחלותי ונישולם מאדמותיהם-ומהתופעה המעשית כי הכיבוש וגזל האדמות על ידי ההתנחלויות הוא לנצח....

    זאת הייתה הסיבה להתפרצות האינטיפדה הראשונה-והסיבה להתפרצות האינטיפדה האיומה השניה-ואחרי הכשלון בנסיון 7 השנים הטובות לתקווה להשגת שלום (תקווה בצד הישראלי ותקווה בצד הפלשתינאי)-באו 7 השנים הרעות ובלעו את התקווה ואת נשמתו של עם ישראל (ורק רוח ליברמן הרעה ומתנחלי הגזל צפה על פני המים...)

    וכעת בא אובמה לשחרר אותנו מחלום הבלהות ולהוביל אותנו ליעד הנורמליות!

    • הבנתי. לא הטחבלים אחראיים לרצח. המתנחלים אשמים. יאללה, נפנה את מגרון ד (ל''ת)

      וכל השאהידים ישבו תחת עצי הזיית., 03/07/09 18:48

      • היד המושכת בחוט ההפעלה של חגורת הנפץ אשמה במות-ושולחיהם-והתנחלויות גזל

        Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 19:22

        מתסיסות את היאוש הפלשתינאי מסיום משטר הכיבוש-ומגדילות בהרבה את ההתגיסות לשורות ארגוני הטרור....

        מה שנקרא בשפה משפתית: ''סיוע לרצח'' במעשה נבלה....

        נמאס כבר מ''מלחמת שלום ההתנחלויות''....

        ואגב, זאת חוצפה שיש זכות סלקטיבית לישראלים מסוימים הנמצאים מחוץ לגבולות מדינת ישראל להצביע לכנסת(בלעדי הצבעתם היה הימין במיעוט)-ולאחרים לא. המתנחלים מוגנים על ידי הצבא, וילדיהם מלווים לכל חוג העשרה-בעוד תושבי תל אביב וירושלים אינם מוגנים(כי המתנחלים מטרפדים את השלמת הגדר), וחייהם בסכנה גדולה יותר בגלל ההתססה שיוצרות התנחלויות הגזל)

        • איזה משקפיים אתה מרכיב? מוחמד טאהא היה עני ומיואש? בג''ץ לא חיבל בגדר? (ל''ת)

          בן לאדן המליארדר מחכה למיגרון?, 04/07/09 09:13

          • בג''צ בוודאי שלא חיבל בגדר אלא הביא מינימום הגינות ומידתיות... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 15:45

        • אני חושב שגיליתי את נקודת התורפה הכי גדולה שלך. 1964,הקמת אש"פ

          זיו_! , 04/07/09 09:39

          תזכיר לכולם איזה התנחלויות היו ואיזה ייאוש הוביל אז ערבים לטבוח ביהודים?
          כל שאר הדברים שכתבת אחרי המשפט הזה הם חסרי הגיון בצורה גרועה יותר אבל אני קודם אחכה לתשובה שלך לזה.
          ומהכרותי איתך, אין לך תשובה, אתה תנסה להתפלסף ולהבעיר נושא ואין זה לא ילך, כתמיד, אתה פשוט תתעלם מהשאלה ותמשיך לצרוח בשרשור אחר.

          • לזיו הלא ישר המתחמק יומים מתשובה(100000?)-למה 1964 ולא 1946 או 1916???

            Ehad Haam-Zionist, 04/07/09 15:43

            המאבק של הערבים נגד הישוב העברי נמשך כל המאה האחרונה ברמות שונות-הן הפשוטה ביותר של דחיית השונה, הן מהסיבה הדתית והן מהחשש הכלכלי של הפלח-אך גם היה שיתוף פעולה כלכלי ויחסי שכנים טובים (לאבי היה כפיה ועקל מוזהב שנתן לו שכנו חאג' אחמד)

            המאבק הלאומי החל עם הצהרת בלפור והמשיך עם התחזקות הישוב העברי תחת המנדט והמסקנה שהוא הולך להקים מדינה בחלק משטח המנדט-ולכן גם פרצה מלחמת הקוממיות (גם מתוך הנחה שקל יהיה לנצח הישוב העברי הקטן).

            כל נצחון עברי וישראלי הגביר את השנאה האישית והלאומית, והנכבה שהביאה לפליטות מסיבית שמדינות ערב במכוון לא קלטו אותם הביאה לתופעת הסתננות עצומה למקומותיהם הישנים וגניבות ותקיפות ישראלים. אחרי מלחמת הקוממיות יזמו מדינות ערב השכנות(ביחוד מצרים, אך גם ירדן) שיטה להכות בישראל החלשה דאז על ידי גיוס הפלשתינאים והקמת תשתית הפידאיון, שהפליאה הרוגיה בישובי הספר שרבים הוקמו ואוכלסו על ידי העליות החדשות שלא השתלבו עוטד טוב בחברה הישראלית.

            מלחמת סיני, שבו הצטרפה ישראל לבריטניה וצרפת שכבשו את אזור התעלה, וההסכם שהביאו האמריקאים והאו''ם הפסיקו באחת את ארגון הפידאיון, אך לא את הדחיה מקיום ישראל והאמונה כי רק בזכות בריטניה וצרפת נוצחה מצרים (וכמובן שמצב הפליטים והפלשתינאים לא שופר, וירדן דיכאה אפילו ב57/58 תסיסה פלשתינאית ונסיון הפיכה).

            על רקע מורכב זה הוקם ארגון שולי בשם אש''ף, והופעל בעיקר על ידי מצרים-(וכמה שנים לפני כן הוקם ארגון פלשתינאי לאומי הרבה יותר אוטנתי בשם פת''ח על ידי ערפת וחבריו)....ובשנת 1968 השתלט הפתח על הנהגת אש''ף שהפך עצמאי וכזה שהכרנו אותו בעשרות השנים האחרונות.

            בוודאי שהסיבה להקמת הפת''ח ואשף היתה דחיית קיומה של מדינת ישראל ורצון פלשתינאי לחזור למולדתם ולהקים את מדינתם-ומלחמת ששת הימים ותוצאותיה לא היו נקודת המעצור, אלא דווקא נקודת ההתססה בגלל שלטון הכיבוש שהחל מאחריה (והדחיה האינסטיקטיבית בחארטום של הסכם עם ישראל רק איששה את העמקת שלטון הכיבוש)-לכן פתחו המצרים במלחמת התשה ופתח ואשף פתח במלחמת גרילה של טרור.....

            עם עליית סעדאת הוא ניסה להגיע להסכם שיחזיר לו את סיני-אך גולדה דחתה אותו בגאוותנות-ולכן יזם סעדאת את מלחמת ההפתעה ביום כיפור....אך הכשלון היה נקודת השבר של העולם הערבי(ושל ערפת), כשהבינו שאין יכולת אפילו במצב הטוב להביס את ישראל.
            -מצרים הגיעה לחיזוק המסקנה שסעדאת רצה עוד לפני המלחמה: הסדר הפסקת מלחמה שיביא לנסיגה חלקית ואחריה שלום.
            -סוריה נפלה יותר קצר בהסכם נסיגה חלקי, אך אחר כך מצאה דרך להלום בישראל בעזרת החיזבאללה
            -הפלשתינאים, וביחוד עררפת בתחילה החל לדבר מ1975 על הקמת מדינה על בסיס 67, ובתהליך של תריסר שנים הגיע ב1988 להכרה פורמלית בישראל שבקו הירוק וויתור פלשתנאי על השטחים ממערב לו, בתנאי שתוקם מדינה פלשתינאית לצידה שבירתה באל קודס.

            מה לא הבנת זיו?

             

    • גם פה אני אשאל. כדי שלא תוכל להתעלם

      זיו_! , 04/07/09 09:41

      מה היה הגורם לייאוש ולרצח של ערבים ב 1964 כאשר הוקם אש"פ. כמובן שב 1964 לא היו התנחלויות בכלל.

      קדימה
      תענה ואל תתחמק

  • 20.

    זה אבסורד, נטפלים אלינו בגלל שאנו יהודים, חד וחלק.

    יש להפסיק לסור למרות העולם ולחשוב מה הם יגידו, 03/07/09 16:32

    רגילים להאשים את היהודים בהכל, מה שמותר לכל העולם אסור ליהוד.

    • תיהיו יהודים נורמליים ועם ראש על הכתפיים!~ (ל''ת)

      הרגש הנכון , 03/07/09 17:17

      • רגש, אתה יהודי? ועוד אחד נורמאלי? על ראש על הכתפיים אין מה לדבר כלל

        זיו_! , 04/07/09 09:38

        זכותך לצרוח פה עד שתפרח נשמתך בקירבך אבל אתם מיעוט זניח. השפעה אין לכם.
        הדרך שלכם גרועה ואנו החלטנו על דרך חדשה.
        או שתצטרף לנסיעה או שאתה יכול להצטרף לE בבוסטון. אין שום בעיה עם זה

    • אבל אתה נגד ישראל כמדינת הלאום לעם היהודי-כי כל העם היהודי זכאי להחליט

      Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 17:37

      - אם הוא רוצה בשמו גזל אדמות של פלשתינאים
      - אם הוא רוצה בשמו רדיפות דת כי הם לא מתאימות לכת מסוימת
      - אם הוא רוצה בשמו חוקים לאומנים ניאו פאשיסטים במדינת הלאום

      .......

  • 19.

    העם רואה מנהיג שעומד על עקרונותיו למען מדינת ישראל

    משהן , 03/07/09 15:55

    אני לא מבין מהיכן לוקחים כל הדוברים שנתניהו הוא לחיץ ומוותר לאמירקאים.
    אני דוקא רואה כאן מנהיג שעומד על כך שלעם ישראל זכות על ארץ ישראל ומתוך כך גם זכות לגור בכל חלקי הארץ.
    ואיך במשפט אחד אפשר גם להאשים את נתניהו שהוא לחיץ ומצד שני לומר שהנשיא אובמה הוא שונא ישראל, לא הבנתי, זה נתניהו הלחיץ או אובמה הלוחץ?
    במקום לגבות את ראש הממשלה על עמידה בלחצים מול כוחות חזקים מאוד המקיפים את נשיא ארה"ב. אתם עושים ההפך ומחלישים אותו בדעת הקהל הישראלית ומכח זה גם בפני האמריקאים. ועל זה נאמר "מהרסיך ומחרביך ממכם יצאו."

    • לפי הכותרת חשבתי שאתה מדבר על אובמה (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 03/07/09 17:38

    • נתניהו מנהיג???? קבל תיקון: ביבי טוב למתנחלים, חרדים, ועשירים. (ל''ת)

      חלם, 04/07/09 10:43

  • 18.

    תקלידו " ה מ ל ח מ ה - ה א ח ר ו נ ה " בגוגל, ותבינו הכל. (סרט מדהים) (ל''ת)

    אסף026 , 03/07/09 15:55

  • 17.

    מכתבו של טייס חיל האויר סא"ל דני בז, הוא אדם חילוני מהרצליה

    Ehad Haam-Zionist , 03/07/09 15:54

    המתנחלים- הנשק האסטרטגי של מדינת ישראל
    לפני שנים רבות חלפתי בטיסה נמוכה מעל יהודה ושומרון ותחושה מוזרה הציפה את גופי. חילוני גמור, אוהב ישראל הייתי אז, כמו גם היום, אך ירא שמיים תרתי-משמע. חשבתי שראיתי מלאכים, אך לא העזתי לספר זאת לאיש. אתם יודעים איך זה, דעת הבריות אינה נוחה ואינה סובלנית כלפי הזולת במיוחד במקרים של "התגלות", הברקה ואפילו סתם חשיבה חריגה, שאינה חלק מהזרם הכללי.
    לימים הבנתי שמה שראיתי אז, לא היה סולם יעקב, לא המלאכים שבאו לבקר את שרה אימנו וגם לא חיזיון משיחי, פרי תקלה במערכת החמצן במטוס. היו אלו מלאכים ובני מלאכים, שנשלחו על פי גורלם המקודש, להציל את ארץ אבותינו מבני הערלים ומבני עמנו האובדים.
    לא חברים יקרים, לא את המלאך גבריאל ראיתי, גם לא את רזיאל ומיכאל. מלאכים גדולים וחשובים אף יותר לעם ישראל ראיתי, אלו המכונים בפי כל, המתנחלים!
    אל תרימו גבה, אל תחמיצו פנים. גם אין כל צורך לדאוג לבריאותי הנפשית.שום תקלה לא ארעה בטיסה ההיא, רק הארה והתפכחות. רוחי נותרה איתנה כפי שהייתה אז והיום מחוזקת היא שבעתיים. ובכל זאת רק בקשה אחת לי אליכם. פיכחו עיניים, והטו אוזן, אולי גם אתם תבינו לנוכח האירועים והסכנות האורבות לנו, כי אין מדובר עוד בסתם מלאכים, אלא בשכינה המתגלמת במתנחלים. יד אדם לא תוכל להם. הם שם במצוות שמים. הם שם כדי שבעתיד נוכל לומר בגאווה, זה גבולנו, זאת ארצנו, שמרנו על נחלת אבותינו.
    המתנחלים הם חלק נכבד מאד ממערך ההרתעה של מדינת ישראל וחשיבותם אינה נופלת במאומה מהארסנל הגרעיני שברשותה.(על-פי מקורות זרים כמובן). לכולם ברור שבמאבק על ארץ ישראל לא יעשה שימוש בנשק גרעיני ולפיכך הופכים המתנחלים לנשק האסטרטגי הלא קונבנציונאלי של ישראל.
    המתנחלים נושאים על כתפיהם תפקיד היסטורי כבד ובעל חשיבות, שאפשר להשוותו לתקופת החלוצים ואף יותר מכך, לראשית ההתנחלות בימיו של יהושוע בן-נון, תקופה הרואית שבה עיצבו המתנחלים את
    דמותה של ארץ ישראל. זה בדיוק מה שקורה היום ביו"ש. המתנחלים, שליחי שמים, הם שיעצבו בסופו של דבר את גבולותיה העתידיים של ארץ ישראל ובזכותם נחיה כאן לעד.
    המתנחלים הם הציונות האמיתית ואין זולתה. זאת הציונות הדתית שחלקנו החילונים בזים לה וכה אוהבים לשנוא, או לראות בה כשורש הרע לכל הצרות והמחלוקות שלנו עם מדינות המערב האנטי ציוניות. ההתנחלות של היום, היא המפעל הציוני המופלא, שבעתיד נהיה אסירי תודה לו. יש בציונות הדתית בני אנוש מדהימים, לוחמים ולוחמי רוח דגולים, שרק עם משובח כעם ישראל ראוי להתברך בם.
    אין לנו זכות לשפוט אותם על אהבת ארץ ישראל וגם לא לראות במתנחלים כולם אספסוף פורע חוק.
    לנו לא הרסו את הבתים ועולמנו לא חרב לרסיסים, בידי ממשלות שעבורם היו המתנחלים שנים רבות קודם, חוד החנית. בינינו עם יד על הלב, אילו היו הורסים כך את חיינו,את חלומנו ואת אהבת ישראל שבתוכנו, לא היינו נשארים אדישים. פרט לכך, עשבים שוטים, גזלנים ופושעים לרוב נמצאים דווקא בקרבנו החילונים.
    לרובנו אין היום את הכלים להבין את גודל תרומתם האסטרטגית וההיסטורית של המתנחלים ואם בעוד מאות שנים עדיין נתקיים כעם, יוכלו צאצאינו לזקוף זאת לזכותם.
    רק ההיסטוריה תשפוט עד כמה גורלית וחשובה הייתה תרומתם האדירה לעם ישראל.

    • חזק ביותר, נהניתי מכל מילה. כדאי ומענין לקרוא (ל''ת)

      משהן , 03/07/09 15:57

    • חזק. כל מילה אמת. (ל''ת)

      דני, 03/07/09 16:23

    • גם טייסים הם בני אדם ולפעמים משתירר להם הבורג (ל''ת)

      חלם, 03/07/09 17:06

      • לך תלמד היסטורייה

        גילה, 03/07/09 21:29

        בס''ד
        רק בזכות אהבת ארץ ישראל יש לנו את מדינת ישראל אם תלמד קצת היסטורייה תראה שבכל דור ודור באים עלינו לכלותנו (באגדה של פסח) והקב''ה מצילנו בידם
        אתה חושב שאם ניתן להם את ההתחלויות הם יפסיקו ? לא עד שהם יקבלו את כל ארץ ישראל
        אבל אנחנו לא ניתן להם

        ורק אנשים כמו המתחלים שמסתכנים כל שעה הם האנשים שבאמת הופכים להיות הנשק האסטרטגי

        ורק שתדע אם כל הישראלים היו כמו המתנחלים
        הערבים לא היו מתעסקים איתנו

      • לטייסים אולי לפעמים משתחרר הבורג, לשמאלנים מעולם לא היו ברגים מסתבר

        זיו_! , 04/07/09 09:36

        בעולם המקבילי של השמאלני המצוי כל אדם שמגיע עם עובדות הוא "משוחרר בורג"
        אני מניח שכרגע במדינת ישראל יש משהו כמו 3 מליון משוחררי ברגים ושלושה מנדטים המהווים 100000 אישר בערך שאצלם אין ברגים כלל..

        • הימין הקיצוני לעומת זאת שפוי מאוד, חובב אלימות דיקטטורה רק לא שלום

          חלם, 04/07/09 10:44

          עקדת יצחק לנצח נצחים.

        • 3 מיליון נאורים אשר שואפים לחיים לילדיהם, לא חובבי מוות (ל''ת)

          ברוך גולדשטיין-חלם, 04/07/09 11:02

  • 16.

    אובמה חושב שהוא ''פופאי'', זה יעבור לו בקרוב כי הכול ייתקע ולא בגגלינו! (ל''ת)

    ABRAHAM, 03/07/09 15:37

  • 15.

    השמאלנים הם הסרטן של היקום צריך לעוקרם (ל''ת)

    מאיר, 03/07/09 15:21

    • ו אתה הסרטן הישראלי-פה ג"ורה (ל''ת)

      הרגש הנכון , 03/07/09 17:21

      • הוא צודק אמר את האמת למה לכעוס (ל''ת)

        קובי, 03/07/09 20:19

  • 14.

    MITNACHLIM .GOD BLESS YOU .I WISH I HADE YOUR POWER.MORE POWER TO YOU (ל''ת)

    REAL JEW, 03/07/09 15:03

  • 13.

    הפתרון למצוקת הדיור זה לפתח ביו''ש - קרוב למרכז והמון קרקע פנוייה

    לא לתת לערבים - לאפשר גידול טבעי בישראל!!!, 03/07/09 14:49

    לקנות בית בגוש דן זה המון המון כסף. הפתרון זה לפתח ביו''ש, גם קרוב למרכז גם המון קרקע פנוייה. ישראל בבעיה אין מספיק קרקע במרכז, והערבים רוצים לעשות ישראל באיזור גוש דן ברוחב 20 קמ' ....

    • ישראל צריכה להכפיף את הקפאת הבנייה היהודית ביהודה ושומרון

      להקפאת הבנייה הערבית בישראל, 03/07/09 15:39

      וגם להכפיף כל דיבור של גרוש יהודים מיהודה ושומרון לגרוש ערבים מישראל לשטחים.
      מבחינה מדינית ישראל צריכה לקשור את שני הדברים.
      אם שתי מדינות את התנהלות זהה.
      אין גרוש רק של יהודים,
      אין הקפאה רק ליהודים.

  • 12.

    המתנחלים אוהבים לומר שמי ש''הרים עליהם יד'' הלך...

    פחחח, 03/07/09 14:35

    כלומר, מי שהרים עליהם יד - גמר רע - ע''ע רבין שרון ועוד ועוד... אבל מה שהמתנחלים לא יודעים, זה שגם הם ילכו. פחחח. ההיסטוריה של האומות היא לא אישית, היא רק רוויה אישים שלקחו לעצמם יותר מידי קרדיט. ההיסטוריה של האומות, כמו כל תהליך אבולוציוני, מאפשרת ל''טובים'' הם הם המתפשרים, המסתגלים, הלומדים - לשרוד, ולאחרים להתפוגג. לכן להתנחלויות וגם ל''תורה'' שלהם אין תוחלת ואין עתיד. אתם יכולים לחשוב על זה כמו על מפעל פושט רגל.

    • חיכינו אלפיים שנה, נחיה ונראה מי צודק (ל''ת)

      אשר, 04/10/11 21:55

  • 11.

    oBAMa - YesRael is not YesMael

    Magshim, 03/07/09 14:34

    no matter what the USA/Presi,. said , we should do our and control our future . to secure a manageadable home

  • 10.

    למה שיחששו יש להם את שר הביטחון שעוזר להם לגנוב נדל''ן (ל''ת)

    דש, 03/07/09 14:20

    • אח שלי, אתה פה בת"א? וואו, מתאים, נפגש בממ"ד, נחליף דעות....

      solsam , 03/07/09 14:23

      יש לך משחק ווי? וואלה! נשחק בממ"ד, יש איזה כיף! אני לא הולך להתפרק פה לבד!

      • מותק ממ''ד זה כ''כ ניינטיז!

        שמאלן על, 03/07/09 15:14

        אנחנו השמאלנים נהיה במילואים ונלחם בכל אויב.

        רק אל תצפה מאיתנו לפגוע במליוני חפים מפשע.

        • אני מכיר אותך

          אבישי, 03/07/09 17:22

          ולכן יודע היכן אתה משרת במילואים. אני מציע שתשב בשקט ותן לאנשי הכיפוץ הסרוגות לשרת במילואים. אתה רשאי להשתמט ולדרת מהארץ

          • אבישי אתה אדון הארץ מחלק רשות לחיות כאן, ימני טיפוסי וכוחני (ל''ת)

            ברוך גולדשטיין, 04/07/09 11:03

        • :) יש לכם חוש הומור אין ספק. תזכיר לי מאיזה צד יש פאציפיסטים?

          זיו_! , 04/07/09 09:33

          מימין או משמאל?
          מעולם לא טענתי שאין שמאלנים המשרתים בקרבי, אבל על חלק מהם לא ממש ניתן לסמוך בחלק מהמקרים.
          הם, פתאום מחליטים בעצמם על דעת עצמם מה הם יכולים לבצע ומה לא. ולא. אני לא מדבר על פקודות לא חוקיות. אלא פשוט על פקודות שנראות להם ימניות מדי.

          בעצם בשורת הסיום שלך רק הוכחת בדיוק את מה שאני מדבר עליו.
          אתה פתאום מדבר על מליוני חפים מפשע. כמה צפוי.
          בקיצור, כנראה שאתה כן תהיה בממ"ד ,למרות שזה ניינטיז כזה, כי אתה לא תסכים להלחם ב "חפים מפשע ולוחמי חופש" לא כך?

          • ביום כיפור 73 מדינה שלמה היתה במקלט, לאחרונה כל הדרום היה

            אאאאאא, 04/07/09 11:06

            בממ''ד, אל תאיים עלינו, כל העם צבא.
            נראה הרבה את הממ''ד בגלל מטורפים כמוכם וכמו הפנאטים שיש אצל הפלסטניאים.
            מטורפים מחרחרי מלחמה והורסים את העולם.

  • 9.

    שתי מילים על אבות המתנחלים שעבר זמנם וזכויותיהם שמורות בשמים.

    פנו מקומכם!, 03/07/09 14:20

    הגיע הזמן לתת לנערי הגבעות לשלוט על השטחים. נכשלתם בגוש קטיף באהבה המזווייפת שלכם למולך שנקרא מדינה. הגיע הזמן לתת לציונים החדשים להגיע - ולהקים עוד ועוד מאחזים.

    • לא אותה ההנהגה

      מילואימניק, 03/07/09 14:34

      ההנהגה מתחלפת. בני קצובר העם והמתיישבים מאחוריך....

  • 8.

    אתם היהלומים שבכתר! ישר כוח אוהבים אתכם בטירוף!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    solsam , 03/07/09 14:16

    • מן הפרת ועד חידקל לא פחות במ"מ!!!

      solsam , 03/07/09 14:21

      לי לה לי לה לו, לה לה לה , לה לי לה לו!!!

  • 7.

    המתנחלים הם טובי בנינו,מלח הארץ

    שמאלני וציוני!, 03/07/09 14:08

    המשיכו בבניה,בהתרחבות,ובתפיסת הקרקעות ששיכות לנו בזכות ולא בחסד.

    השמאל האמיתי והציוני תומך בכם! אתם העתיד של המדינה!

    תודה!!!

  • 6.

    המתנחלים ממתינים למלחמת גאולה (ל''ת)

    .., 03/07/09 13:55

  • 5.

    תיכף נשמע את EHZ שוב מהלל וסוגד ל''שמש העמים'' שלו חוסיין אובמה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/07/09 13:42

  • 4.

    אובמה

    רעם, 03/07/09 13:38

    המתנחלים שמדברים גבוהה גבוהה .מדחיקים שכשנגיע למועצת הבטחון לשם הטלת סנקציות כל מה שעל אובמה לעשות זה להורות לנציגת ארצות הברית זה להמנע בהצבעה והמכבש יטחן אותנו עד דק.

  • 3.

    אובמה לא צריך להדאיג אותנו

    שלומי, 03/07/09 13:32

    הכיבוש הוא מה שצריך להדאיג אותנו.

    • אכן. יש לסיים את הכיבוש הערבי בארץ ישראל. (ל''ת)

      יהודי כבוש בארצו, 03/07/09 14:25

  • 2.

    הבעיה היא שביבי כבר התקפל ונכנע לאובמה לפני המשא ומתן,מה יהיה בהמשך (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 03/07/09 13:21

  • 1.

    המתנחלים הם עול נורא על כתפי ישראל.

    אי אפשר לשאת אותם יותר., 03/07/09 13:16

    המדינה כורעת תחת נטל ההתנחלות המיותרת וההרסנית ביהודה ושומרון. הנטל הכלכלי, הנטל המורלי של שיסוע העם, הנטל האינסופי של מציצת משאבי ישראל על ידי אנשים שמתעבים את שאר העם, את מוסדותיו, את שליחיו בכל הדרגים, את נבחריו באשר הם - עם ישראל מגדל את גידול הפרא הזה ומסייע לעצמו לכרוע ולמות במקומו. ראיית המתנחלים היא לטווח אפס - לא משנה להם כלל למה הם גורמים, מהן ההשלכות של המשך דיכוי שני עמים תחת מגפיהם - הפלשתינאים, עם משועבד שאין לו מדינה, אין לאנשיו אזרחות, אין להם אפשרות תנועה ויכולת לטפל בעצמם בריאותית ותרבותית וכלכלית ומכל שאר הבחינות, ועם ישראל ה''חזק'' וה''גאה'' שמניח למתנחלים להתוות לו נתיב הרסני כל כך אל השמדה טוטאלית. ההשלכות המוסריות של שלטון המתנחלים הפנאטי בישראל ניכרות בכל פינה, רמת השיח הלאומי הידרדרה לזו של חילופי קללות אינסופיים, הדמוקרטיה הישראלית מושמת ללעג ולקלס על ידי אנשים שלא מעניינים אותם החלטותיה והם עוברים על החוק בלי להניד עפעף, והמדינה - לא רק שהיא מניחה להם לעשות זאת, היא גם מעוותת את חוקיה בדיעבד לפי מעשי המתנחלים ומכירה בהם כ''חוקיים''. זהו נתיב בטוח לאבדון, ואין מי שיעצור את גלישתנו בו.

    • בלה בלה בלה... שורה תחתונה: הם שם - אין טילים על גוש דן.

      שמאל = מחלת נפש, 03/07/09 13:55

      אני לא צריך יותר מזה.
      את השטויות שלך על דיכוי עמים (הפלסטינים הם לא עם) תמכור למישהו שזה מעניין אותו.
      אלה האנשים שהכריזו עלינו מלחמת שמד ב-48 ומאז יפי נפש כמוך לא מפסיקים להתנצל על זה שניצחנו אותם.

    • אתה לא מוכן לתת כתף ולסחוב את האלונקה (התנחלויות)שב בצד

      קובי, 03/07/09 14:07

      שיהיו בריאים וחזקים המתנחלים ותודה לאל שיש אותם ..הערבים רוצים לחיות פה אזי בתנאים הנ''ל ..מה שאמר ביבי ..לא רוצים שיעברו לירדן כי זה מקומם.. העם רוצה אותם בגלל זה העם החליט לא שמאל..וגם השמאל תרם
      להתנחלויות והכי הרבה יותר מהימין..
      מעבר לזה הכול קשקוש ותן גז .. בגדול אתה טוב בדרשות לבר מצווה תנסה

      • לא רק שאני לא רוצה לסחוב האלונקה אני רוצה שתיפול ואיתה הנסחב (ל''ת)

        ee, 03/07/09 14:22

    • גם הנ צים השתמשו ''בנטל הכלכלי'' כהסתה נגד היהודים (ל''ת)

      מה ההבדל בינכם?, 03/07/09 15:43

      • אתה צודק לגמרי

        אבישי, 03/07/09 17:25

        האויב האמיתי הוא השמאל בישראל. עם האויב האחר אולי נוכל להסתדר. עוכרי ישראל הם המכשלה לשלום.

      • גם הנאצים שמו בגטאות את היהודים, מזכיר לך מישהו? (ל''ת)

        ברוך גולדשטיין, 04/07/09 11:09

    • מסכים, הפכו את בנינו לשוטרים קלגסים ובשר תותחים. (ל''ת)

      חלם, 03/07/09 17:08