• 138.

    שריד לפי דעתי נקי - אבל לא יזיק לו להרגיש קצת רדוף

    יוסי מחיפה, 09/07/09 18:38

    לפי דעתי והרגשתי יוסי שריד לא עשה שום דבר רע במתן הפרס, ושפיטתו היתה ענינית. ובכל זאת זה לא רע שירגיש קצת רדוף. אולי הוא סוף-סוף יבין מה מרגישים אחרים שמאשימים אותם סתם -ללא חקירה וללא משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תשובה לטובה הפיקטובה

    סוקרטס הזועם, 08/07/09 20:14

    בו דרור הוא מבין העיתונאים המבריקים ביותר שקמו בתקשורת הישראלית לדורותיה. הוא רהוט אינטלגנטי אמיץ יסודי . אינו חושש לצאת נגד פרות קדושות . כל כתבה שלו עמוקה ויסודית מנומקת בעובדות ובמחקר עיתונאי.
    לידעתך טובה הוא איש שמאל אבל בניגוד לך יש לו מחשבה חופשית וסקרנית והוא לא קופץ לדום כמו כל שמאלן ממוצע למישמע השם יוסי שריד או אהרון ברק. אין לו בעיה להתעמת איתם על נושאים עקרוניים. על שריד שלך יקיר השמאל וצדיק ענק בעיני עצמו בלבד קבלי מקרה שיאיר אותו באור האמיתי.
    פעם בטלוויזיה בקול נוטף דבש ועיני צדיק מתגלגלות הודיע חגיגית שהיה שמח לו בנו היה לוקח לו לחברה בת מן העדה האתיופית הנפלאה . זה יוסי שריד שלך . כולו רוח וצילצולים. האם קרה משהו מזה האם שריד גידל את בנו בצורה שבכלל היה יכול לפגוש על רקע חברתי רומנטי אתיופית. כמובן שלא רבתי !!!
    אבל מה רע להגיד. זה הרי קונה לו נקודות זכות בדעת הקהל . זה הצדיק שלך ושל כל השמאל
    הדיבור שלך על בן דרור נבזה שיקרי ועלוב
    כמו האלילים שלך מהשמאל .

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    שבן דרור ימיני יתפטר, למען השם הטוב שלו...

    כפיר, 04/07/09 21:47

    או שלפחות יחשןף את האינטרס שבבסיס טענותיו המוזרות. הרי כנראה שאחד מספריו הכושלים לא זכו בפרס ולכן הוא נוהג בחוסר הגינות ובצביעות שכזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ישר כח - המשך לחשוף את המושחתים (ל''ת)

    ישר כח, 04/07/09 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לא הוכחת

    ולוולה, 04/07/09 10:42

    שאחייניתו שמייצגת הוצאת ספרים ועורכת עשרות ספרים אם לא מאות מרוויחה אגורה מהפרס שנרשם על שם הסופר.

    למען הסדר היית צריך לציין ליד שמו של מנכל מפעל הפייס שאול סוטניק הוא מינוי פוליטי של הליכוד. היתה לו הזדמנות לפדות את השטר.

    הגב לתגובה זו

    • ההוכחה: ''צלע- זווית- צלע''

      חוזליטו, 04/07/09 14:41

      או, בוא נאמר, שאתה לא הכי אינטליגנטי בעולם. בעצם, אתה מהאלפיון התחתון......

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    אובדן פרופורציה היא האשמה הכי קלה שניתן לחשוב עליה לגביך

    טובה, 04/07/09 10:13

    הפעם ממש ''התעלת'' בנבזותך. אם השם לא היה שריד(או כל דובר רהוט של השמאל), הרי שכל אחד היה מבין שזו פרשיה מינורית ואפשר היה לסיימה בהתנצלות,אך כשנופלת לידי ימיני ומרעיו הזמנות כזו להתגולל על איש שמאל,דון ימיני לא יחמיץ אותה ולו גם במחיר עלבונו של סופר!!
    להעמיד את שריד במקום שבו צדיקים כמו דרעי,הירשזון ואחרים עומדים ולדרוש חקירה משטרתית!!תגובה כזו מעידה על מידת שפיותך העיתונאית.

    הגב לתגובה זו

    • לזה, טוב'לה, קוראים ''מוסר כפול''. יודעת מה זה???

      חוזליטו, 04/07/09 14:46

      בעצם, למה ששטופי מוח יתעמקו במהות. העיקר הוא שהמדובר ב''דובר רהוט של השמאל'' ...

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    נכון, אבל עכשיו המצב מגוחך. רצוי לבטל בכלל את הפרס השנה

    אחרת נגיע לפארסה גמורה, 04/07/09 09:21

    ועוד:
    לגיטימי לכתוב ספר פוליטי.אפילו ראוי.
    אבל משכך, יש להרכיב את הוועדה משופטים של יגוון צבעי הקשת, ולא בצבע אחיד לגמרי.
    אחרת, מטה את הכף האידיאולוגיה, ולא הספרות.
    גם זה מחייב ''גילוי נאות.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    השמאל הבוגד המושחת והטרוריסט! כמו אנטישמים נבלים הם ישקרו-רק לפגוע ביל

    הגיע הזמן , 04/07/09 01:21

    ביהודים ובישראל! הם מקקים מהסוג הנחות ביותר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שימו לב. שריד המושחת מבין הפוליטיקאים-קיראו,ותיווכחו.

    ה.בנימין., 03/07/09 18:56

    האיש שהיה ''נבל לשון ברשות חסינות הכנסת''עשק
    לפני שנים,בשפת הים,במסווה של משחקי שש- בש ''חברים''מובטלים ששילמו עבור ארוחותיו.
    השחית את תרבות הנוער בניבולי פיו כלפי הרשויות.גרם,בסיוע קשריו בתקשורת,לרפיון בכושר התמודדות חיילים בעת מילוי תפקידם. בהיותו שר-חינוך(אוי ואבוי)תקופה קצרה,פיצה את אוייבתו הפוליטית ,שולמית אלוני,בפרס ישראל (שוחד פוליטי כ''פרס-ניחומים'') ועוד,ועוד הנמצאים וודאי בארכיוני עיתונות. תפשפשו,ותיווכחו.מושחת במסווה פילוסופי.

    הגב לתגובה זו

    • בחייך, הבראנז'ה מחלקת פרסים לבראנז'ה שתקבל פרס מהבראנז'ה. (ל''ת)

      תפנים, 04/07/09 09:23

      הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        שולמית, 04/07/09 17:32

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    וואוו - איך בייש יוסי שריד את זכרו של פטרונו הפוליטי פנחס ספיר

    המזכיר, 03/07/09 14:40

    שריד עצמו התגאה שגדל תחת כנפיו הפוליטיים של פנחס ספיר. איזה בזיון הנחיל שריד לזכרו של פטרונו. בפנקס המפורסם של פנחס ספיר נכתב השבוע הדף האחרון.
    יוסי שריד ממש מלאך טהור, איך אנו מעלים בדעתנו שלא. ''אני מכיר את הצדיייקים'' היה אומר פנחס ספיר. אבל שריד נשאר צדיק ולא חלילה בניגוד עיניינים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    האם שופט בבית המשפט רשאי לשפוט בתיק בו מעורב בן משפחה?

    נחום שחף , 03/07/09 14:03

    הבאיה אינה רק יוסי שריד, אלא המערכת כולה.
    אם כולם ידעו שיוסי שריד דודה של העורכת של הספר (ולא רק ההוצאה לאור) מדוע חברי הועדה אפשרו לו כשופט להצביע תוך ניגוד אינטרסים?
    מדוע כל אלו שידעו לא מחו?

    וקצת היסטוריה: ראוי להיזכר בספרו של דן מרגלית "היינו שם" החושף את שריד בראשית הדרך כנוכל קטן בפרשת הצ'קים. בהזדמנות ניזכר בספרו של יאיר קוטלר "הנחש" (הכינוי ליוסי שריד - חיפוש קטן בגוגול יחשוף סיפורים חמודים)

    הגב לתגובה זו

    • "בעיה" שחף, לא "באיה"

      נחום שחף , 03/07/09 14:09

      מודה ועוזב ירוחם, ועם שומרי השפה העברית הסליחה.

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר, שחף, החשוב הוא התוכן. (ל''ת)

        אנחנו, 03/07/09 17:17

        הגב לתגובה זו

      • טודה, שכפ. מא האיתי אושה בלאדייח? (ל''ת)

        אולה כדש, 04/07/09 09:24

        הגב לתגובה זו

    • כן,אם מדובר בנושאי מס הכנסה של אלי הורוביץ.

      מ.טוליוס קיקרו, 04/07/09 15:58

      עוד מורליסט גדול.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    וואלה מפרסם טור של המושחת שריד ומצנזר את התגובות,הכו אותם בכיס!

    שאבי מהעיריה , 03/07/09 13:43

    אין גבול לשפל שאתר וואלה יורד אליו וואלה מפרסם טור של המושחת שריד ומצנזר את התגובות,התגובה הנכונה היא לעולם לא להכנס לכתבות ווידאו (יש פרסומות בהם)או להקיש על פירסומת בוואלה,למה לפרנס את מי שמצנזר אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אין צדיקים בסדום. כל הנהלת מפעל הפיס מורכבת ממינויים פוליטים.

    עמורה., 03/07/09 10:16

    כל מה שמדריך אותם זה רק לרצות את שולחיהם, ובמקביל להבטיח את עתידם הכלכלי.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    הוא לא לבד

    צל, 03/07/09 10:12

    הבעיה היא לא רק השחיתות וחוסר היושר אלא האג'נדה. זה כלל לא מקרי שהספר הזוכה הוא שמאלני ושמי שהעניק לו את הפרס הוא יוסי שריד. אני מודה שלא קראתי את הספר אבל ראיתי את הסופר בטלויזיה שאומר שספרו מציג את ההסטוריה מהזוית הערבית, כלומר את הנקבה שעשינו להם.
    זה מתחבר לי עם האמירות האחרונות של אהרון ברק, שגם אצלו תפישת העולם השמאלנית קיצונית השפיעה ללא ספק על ההחלטות שקיבל, אלא שאצלו היו אלה החלטות הרבה יותר משמעותיות מאשר מי יזכה בפרס ספיר, וכמותם יש עוד רבים מהשמאל הקיצוני שקובעים על סמך תפישת עולמם איך יראו חיינו.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל יודע לכתוב,אתה בקושי יודע לקרוא (ל''ת)

      טובהv, 04/07/09 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    יוסי מצטערים אנחנו לא אוהבים אותך !

    אורי, 03/07/09 07:52

    גם לא את הטעם שלך! אולי תרד ללונדון ?!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    כל הכבוד לבן דרוד ימיני.אגב עוד תוספת,גם נאום הזכייה הוכן מראש (ל''ת)

    שריד צריך להתבייש, 03/07/09 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    שמור על הגב שלך אחרת אנשי השמאל יחבטו בך

    לורשן, 03/07/09 06:16

    נכון הרבה אומץ יש בתגובתך, אבל ברבות הימים מחיר יקר תשלם לשמאל יש סבלנות של בדואים וכך ינהגו גם איתך.
    כל הפרסים הללו נועדו רק לאותם בנים של וחברים של כל אחד משפשף את הגב של רעהו והיוצרים האמיתיים בעלי האיכויות אינם מצליחים לפרוץ את תקרת הזכוכית הזו.
    יוסי שריד שייך לקבוצה שטוענת החטאים שלי מולבנים בזכות ורשות החטאים שלך הם שחורים משחור ולכן תשפט ותכנס לכלא.

    הגב לתגובה זו

    • תליה יותר ראויה ל''בוגדים'' כמו שריד או לסכלים כמוך

      טובה, 04/07/09 10:18

      אתה עושה רושם של אחד שלא קרא כבר הרבה זמן ספר לא של כותב ימני ולא של כותב שמאלני,אבל אם נופלת לך הזדמנות לזרוק לכלא שמאלן,אל תחמיץ זאת ותלך עם זה הלאה,אולי תליה בככר העיר?במדינה מתוקנת זה היה צריך להיות העונש על בורות כמו שלך.

      הגב לתגובה זו

      • את, טוב'לה, עושה רושם שאת מקבלת משכורת מהסלון של מזל

        חוזליטו, 04/07/09 14:54

        אבל, חמדתי, הם פושטי יד ורגל. הכסף מנורבגיה ומסעודיה לא הגיע כבר חודשיים. נראה לי שאת מבזבזת זמנך לריק.

        הגב לתגובה זו

      • כל כך יוסי שריד. מי שלא חושב כמוני הוא בור ולא קורא. (ל''ת)

        דג'ני., 04/07/09 17:02

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    לנאורים מותר

    דניאל ינאי, 03/07/09 05:28

    לנאורים מותר להסית נגד חיילי צה''ל ואמר כל העם אמן.
    לנאורים מותר לסרב פקודה, ואמר כל העם אמן.
    לנאורים מותר לזרוק אבנים בנעלין על חיילים ושוטרים, ואמר כל העם אמן.
    לנאורים מותר לנהוג בשחיתות, ואמר כל העם אמן.

    הגב לתגובה זו

    • גם לסתם חסרי שכל כמוך מותר,זה היופי בדמוקרטיה נוסח הנאורים (ל''ת)

      טובה, 04/07/09 10:20

      הגב לתגובה זו

      • וואו, טובה! איזה ארגומנט משכנע! (ל''ת)

        דוד אווה, 04/07/09 17:04

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    מלה בסלע

    יוסי, 03/07/09 04:58

    אני מתחיל להבין למה יש גדר ושמירה סביב הכנסת, זה לא כדי שאנו לא ניכנס, אלא כדי שהם לא יצאו ...

    הגב לתגובה זו

    • חזק. (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן , 03/07/09 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    ומה עושים אם הספר אכן טוב?

    אני, 03/07/09 01:01

    שריד לא פעל כראוי אבל הספר הוא מצויין. מה אתה חושב על זה, Mr. Self-righteous?

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שהספר הזה לא טוב . זבל אנטישמי מהסוג המוכר (ל''ת)

      קראתי, 03/07/09 08:56

      הגב לתגובה זו

    • מתפטרים מהועדה ונותנים למישהו אחר לשפוט (ל''ת)

      רן כהן, 03/07/09 09:32

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר, איש אומלל? (על כזו שאלה כלל לא עונים)

      אנחנו, 03/07/09 13:25

      וגם הסופר נוכל לא קטן, כנראה. יש לו השכלה משפטית, עד כמה שאנחנו זוכרים, אין ספק שהוא ידע שעורכת ספרו היא קרובת משפחה של היו''ר (''כולם יודעים'' - כך היא טוענת..), ולא סתם אחת מהמשפחה. אחת שהיא בדיוק במקום הנכון.....

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    פרשת שריד תתפוגג בימים הקרובים ! מפני שהחבר'ה בתקשורת ידאגו לכך ! (ל''ת)

    דקל ב , 03/07/09 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי רוצה להתערב שהבגץ יחליק את הענין?! (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 03/07/09 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני מוחה. אל תגידו שאין צדק . אני המצאתי אותו. (ל''ת)

    א ברק, 02/07/09 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    האם האימרה של אחד בפה ואחד בלב הולמת את יוסי שריד? (ל''ת)

    yair1, 02/07/09 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    HE IS NOT KLEEN AT ALL

    עיני, 02/07/09 21:45

    'מיסטר קלין' אחראי למותם של אלפי יהודים!
    איזה קלין ואיזה באטיח?!

    יוסי שריד הוא אחד מפוןשעי אוסלו אשר יחד עם יצחק רבין הביאו אלינו את הטרור מטוניס, ציידו את הערבים בנשק והביאו עלינו מלחמות, חמאס, דם ועשרות אלפי נפגעי טרור פצועים והרוגים.

    'מיסטר קלין' הוא האחראי לכך שליד כל מסעדה וקניון עומדים שומרים.

    חייבים לערוך חקירה כי מדובר ב-150 אלף שקל, שהועברו מיד ליד תוך ניגוד אינטרסים. את דרעי שפטו על סכום נמוך יותר על אותו ניגוד אינטרסים.

    'מיסטר קלין' הביא עלינו הרבה דם, שכול ומוות.

    HE IS NOT KLEEN AT ALL

    הגב לתגובה זו

    • clean (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן , 03/07/09 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    השמאלנים האנטי ציונים הם אויב לכל דבר!תומכי טרור שיש לנטרל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 02/07/09 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כיו''ר הועדה, היה ליוסי שריד...

    סדק סדק תרדוף, 02/07/09 21:16

    זכות הצבעה כפולה, בניגוד לקול בודד לשאר
    חברי הועדה. מעניין למי נתן את קולותיו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    תותח

    ב נ, 02/07/09 21:02

    כתבה אמיצה נכונה סוף סוף עיתונאי לא שמאלני עם ביצים יצאת תותח כתבה מצוינת מעניין מה יגידו עכשיו כל צבועי מרצ

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    האם זהו חלק מן האהבה הגדולה ששמה "ההלקאה עצמית"? (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא ברור למה השמאלנים "קוראים " את הכתבות של מר בן-דרור ,האם זהו חלק

    פאנייקה , 02/07/09 20:47

    לא ברור למה השמאלנים "קוראים " את הכתבות של מר בן-דרור ,האם זהו חלק מן האהבה הגדולה ששמה "ההלקאה עצמית"?

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נמאס כבר מהיוסיים. הם הובילו אותנו באף עם מזימות ושקרים באוסלו

    ספינר, 02/07/09 20:11

    והם ממשיכים מחוץ ובחוץ
    הנעבעך הזה
    מגלגל עינים
    כי הוא חושב שהחיים זה קאזינו

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יוסי ילד שלי מוזנח

    לא להשאיר ממנו שריד, 02/07/09 20:05

    כמה אפשר לסבול את הבן אדם הזה איש רע לך לך לדרכך ושחרר אותנו מנוכחותך המדכאת. איש שאפילו אלוקים לא רוצה אותו

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שריד לכלא ! הפרתאמונים ולכן דינו כדין דרעי (ל''ת)

    משפט שווה לכולם, 02/07/09 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    'הנחש' קרא לו יאיר קוטלר

    אבו אסף, 02/07/09 19:53

    ויוסיניו התאמץ כל ימי חייו להצדיק התואר והקללה שנלוותה לו -

    ''על-גחונך תלך, ועפר תאכל כל-ימי חייך''

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לא נשכח איך בגלל קטנוניות משפטית איבדנו את אולמרט הירשזון ורמון. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 02/07/09 19:35

    הגב לתגובה זו

    • גם כן אבידות (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן , 03/07/09 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    וווואווו, מזמן לא קראתי מאמר כל כך נכון,נוקב,וחד ראוי לפרס סוקולוב. (ל''ת)

    תודה לבן דרור ימיני על אומץ ליבו, 02/07/09 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל הכבוד לבן דרור ימיני על היותו עתונאי מעולה ,הגון ואמיץ

    מרדכי ארז , 02/07/09 18:53

    זהו צרוף לא שכיח במקומותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שריד בג''ץ=וכל הגברדיה השמאלנית=אינם יכולים להוכיח ניקיון כפם=עד מתי??? (ל''ת)

    נ.כהן 62 ש' השלטון בידם=הם שולטים בכל המוסדות הרמט, 02/07/09 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בן דרור ימיני הוא אחד העיתונאים הישרים במדינה הזאת (ל''ת)

    אנה, 02/07/09 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    את הפוליטיקאים הישרים בארץ אפשר לספור באצבעות יד אחת

    מזרחן, 02/07/09 17:54

    לובה אליאב, עוזי לנדאו, דני הרשקוביץ, ואני ודאי אזכר בעוד מישהו במהלך הערב.

    יוסי שריד לא ביניהם.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי שריד, בני בגין, רן כהן, ג'ומס אורון....... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 02/07/09 19:28

      הגב לתגובה זו

      • בית המשפט קבע ששריד שקרן

        אבו אסף, 02/07/09 20:02

        ויום יבוא וגם אותך יביאו לדין על השקרנות, ההסתה והאנטישמיות

        הגב לתגובה זו

      • שכחת את אברום בורג, ואת זה, נו.... מהשעות הנוספות... (ל''ת)

        בורג (בחולם), 03/07/09 13:19

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    בן דרור ימיני חיסל את 2 אלי השמאל,השופט ברק ושריד, העיתונאי הטוב בארץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/07/09 17:19

    הגב לתגובה זו

    • ולבסוף נשאר עם אנשים כמוך

      טובה, 04/07/09 10:25

      אני מחכה לרגע שהעיתונות כולה תהיה ברמה של ימיני ובבית המשפט ישבו אנשים ''ראויים'' מהימין הפטריוטי שלנו והממשלה הימנית תפעל כמו שההמון רוצה.נראה לי שבמדינה כזו,ימיני,שקצת תבונה ויושרה יש בו,יתגעגע לברק,שאותו לפחות אפשר היה לתקוף.

      הגב לתגובה זו

      • את יודעת, חמודה, שסטאלין מת ב-1953.... הופתעת, מה?

        חוזליטו, 04/07/09 17:50

        כי הצד שלך ממשיך להתנהג באדנות ולסתום את הפה לכל הפלבאים, אפילו בכוח, למרות שאתם, גזע האדונים, כבר מזמן הפכתם למיעוט זעום ובטל בששים, שלא לאמר בדיחה....
        נכון. אנחנו בורים, בערים, מטומטמים (אם יש עוד משהו, את מוזמנת להוסיף), שאפילו בי''ס יסודי בקושי סיימנו, אבל מה? עם עובדות לא מתווכחים:
        1. אנחנו הרוב;
        2. יוסי שריד יצא נוכל קטן.

        הגב לתגובה זו

      • הרמה של ימיני !?! רק גזענות יכולה להביא אותך למשפט כזה

        סוקרטס הזועם, 08/07/09 20:09

        בו דרור הוא מבין העיתונאים המבריקים ביותר שקמו בתקשורת הישראלית לדורותיה. הוא רהוט אינטלגנטי אמיץ יסודי . אינו חושש לצאת נגד פרות קדושות . כל כתבה שלו עמוקה ויסודית מנומקת בעובדות ובמחקר עיתונאי.
        לידעתך טובה הוא איש שמאל אבל בניגוד לך יש לו מחשבה חופשית וסקרנית והוא לא קופץ לדום כמו כל שמאלן ממוצע למישמע השם יוסי שריד או אהרון ברק. אין לו בעיה להתעמת איתם על נושאים עקרוניים. על שריד שלך יקיר השמאל וצדיק ענק בעיני עצמו בלבד קבלי מקרה שיאיר אותו באור האמיתי.
        פעם בטלוויזיה בקול נוטף דבש ועיני צדיק מתגלגלות הודיע חגיגית שהיה שמח לו בנו היה לוקח לו לחברה בת מן העדה האתיופית הנפלאה . זה יוסי שריד שלך . כולו רוח וצילצולים. האם קרה משהו מזה האם שריד גידל את בנו בצורה שבכלל היה יכול לפגוש על רקע חברתי רומנטי אתיופית. כמובן שלא רבתי !!!
        אבל מה רע להגיד. זה הרי קונה לו נקודות זכות בדעת הקהל . זה הצדיק שלך ושל כל השמאל
        הדיבור שלך על בן דרור נבזה שיקרי ועלוב
        כמו האלילים שלך מהשמאל .

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    ימיני! היחיד שחושף את שקרי השמאל האנטישמי! תיזכר כלוחם צדק ופטריוט! הע

    הגיע הזמן , 02/07/09 17:05

    העם איתך ידידי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שריד בורג אהרון ברק בייניש =חבורת מושחתים צבועים מתנשאים .....יוק

    simond , 02/07/09 16:37

    אהרון ברק=שחצן עלוב שהשליט טרור מבית מדרש מרצ ההזויה ,והיתגלה לאחרונה כפוסט ציוני עלוב עם קורטוב אנטישמי
    בייניש את ארבל=שתי תופרות תיקים מושחתות ,בכלל יחזקאל בייניש המושחת בעלה זוכה לעדנה מעדנה ארבל
    בורג= השחצן שהציע לנו לקבל דרכון אירופי ולברוח מכאן היתגלה כטיפש ההזוי מבית מדרשו של ישעיהו ליבוביץ הפלצן
    יוסי שריד= שחצן יהיר מתנשא שתמיד ידע לתת ביקורת על כולם כאיש נקי והטהור מכולם תמיד ידעו שהוא קופת שרצים שחיה בזכות תקשורת שמאלנית אוהדת ....

    הגב לתגובה זו

    • אכן סימון,ועל זה נאמר הפיתגם "מי ישפוט את השופטים"??

      רסקולניקוב , 02/07/09 17:17

      ומי יעניש את כל הצבועים???.
      כמו שמסופר על ינאי המלך שאמר לשלומציון המלכה( אשתו) לפני שמת:
      אל תתיראי מהפרושים ולא מאלו שאינם פרושים,אלא הישמרי מהצבועים שעושים כמעשה זימרי ומבקשים שכר כפינחס".

      יש במדינתנו קבוצה "נכבדה" של צבועים מגלגלי עיניים שמדברים על יושר והגינות מעל כל עיתון,עד שבמקרה נקרע מסך השקר שמאחוריהם ובוקעת ממנו אותה צחנה מבחילה של השחיתות.

      דווקא בגלל שהחזקתי מיוסי שריד לפחות אדם ישר שדרישותיו ליושרה מהפוליטיקאים הופיעו כבר בעשרות מאמרים שלו,דווקא בשל כך הייתי רוצה שיעמוד לדין על המעשה הזה.לאו דווקא בגלל חומרת המעעשה ,אלא בגלל תגובתו הצדקנית והמתנשאת.

      הגב לתגובה זו

    • הברות והשנאה היא המפלט הטוב ביותר של כל פטריוט שלה שמטה

      טובה, 04/07/09 10:29

      מה נותר לבור כמוך,מלבד שנאה למי שהוא חכם ממך,מוכשר ממך וצודק ממך? זה כואב,יש לכך טיפול,אך יותר זול לשנוא.

      הגב לתגובה זו

      • טוב'לה, כל מי שלא חושב כמוך הוא ''בור''....

        חוזליטו, 04/07/09 15:00

        את צריכה פסיכולוג, אבל אני כבר יכול לאבחן, שיש לך רגשי נחיתות בגלל חוסר ההשכלה שלך.
        תראי, זו לא בושה כלל. לא כולם חייבים להיות מלומדים....

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    חכה, את המוסר הכפול האמיתי עוד לא ראינו

    ד., 02/07/09 16:24

    אני מחכה שהזוכה יעתור לבג''צ ושם נראה את מחלקת מגלגלי העיניים הצבועה מסבירה למה החלטת מפעל הפיס ניתנה בחוסר סמכות.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה לכם אצל ימיני שהלכה כמותו בכל מקום. (ל''ת)

    שפתי כהן , 02/07/09 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    על איזה מוסר כפול אתה מדבר,המוסר זה דג ,המוסרי בלבד

    שאול קאופמן , 02/07/09 15:19

    הנזק שאנשים גורמים למדינה המסכנה שלי ולתושביה זה משול לאב שמרביץ ואונס את בנותיו,בטענה חינוכית,כלומר לתת להן להבין מה לא טוב ומה לא רצוי שתעשינה.
    להסיט את הערבים ושונאי ישראל נגד המדינה ,בטענות מוסריות ,זה חולניות פטאלית.

    המדינה צריכה להשתחרר מהשנאה היהודית,מאויביה היהודים של המדינה.

    כמו שאומרים עדיך 1000 שונאי יהודים,מקרב היהודים,מחוץ לארץ ,מאשר יהודי כזה בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שריד ופליט.

    מגבון:, 02/07/09 15:16

    עומד המום ונדהם!אך נפלו גיבורים?פשוט,עשו לעצמם רגל!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    על איזה מוסר כפול אתה מדבר,המוסר שלו מדג המוסרי בלבד (ל''ת)

    שאול קאופמן , 02/07/09 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שריד הבבא ברוך של התשקורת הבזויה יש מי שידאג למעלה שזה יעלם מיד (ל''ת)

    התותח, 02/07/09 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ועדיין צריך לאמר ש''אחוזת דג'אני'' הוא ספר מצויין וראוי לפרס ספיר

    אלדר, 02/07/09 15:06

    אני משער שרוב מוחלט מבין המגיבים לא טרחו לקרוא בו ולהתרשם מאיכויותיו.

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר קבעו את עמדתם מראש-אל תבלבל אותם עם עובדות.... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 02/07/09 15:52

      הגב לתגובה זו

      • איזה עובדות יא שקרן, אלון חילו הודה שזוהי פיקציה

        שאין קשר בינה למציאות העובדתית, 02/07/09 20:22

        מסית אנטישמי קטן ובזוי.

        הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, אם תשוב ממשלה שמאלית בעתיד

      מאיר_5728, 02/07/09 15:56

      יחויבו ילדיך או נכדיך לקרוא אותו.

      הגב לתגובה זו

    • השתגעת? לבזבז זמן יקר על הבלים פוסט ציונים? (ל''ת)

      מאיר_5728 , 02/07/09 15:58

      הגב לתגובה זו

    • קראתי בוויקיפדיה על הטעיית הקורא וסילוף ההיסטוריה. הספיק לי (ל''ת)

      אמיר ש , 02/07/09 16:23

      הגב לתגובה זו

    • קראתי! ספר גרוע-שטוף פרופוגנדה שמאלנית אנטישמית! שומר נפשו ירחק! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 02/07/09 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    בן דרור צדיק בסדום בתשקורת בין כל המאפיה הבזויה השקרנית בתשקורת (ל''ת)

    התותח, 02/07/09 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שמאל עלוב מתנשא שחצני ופלצני=שריד,בורג,אהרון ברק...

    simond , 02/07/09 14:36

    הם חושבים שהם הכי צודקים ,כי הם למדו אצל טובי המרצים ...ובעלי תארים בהומניות וצדק
    וכשהעם הטיפש לא מבין אותם הם מנסים לשטוף לו את המוח דרך תקשורת שמאלנית כוחנית וצבועה ....ודרך פרקליטות ובגצ מעוז מרצ
    ואף תופרים תיקים צבעוניים לשרים ...ומגלגלים עיניים שזה היה חוקי
    הבוז והיהירות של שריד הייתה לשם דבר ...
    שחצן מסריח עם אגו מנופח

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יוסי שריד-יש לך אפשרות לקרב את הגאולה לעם הזה-תפרוש מחיינו הצבוריים !! (ל''ת)

    רפאל, 02/07/09 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    להכניס אתו למאסר עד תום ההליכים (ל''ת)

    שמאלן קטן, 02/07/09 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יוסי - ההתנשאות אחותו והצביעות אחייניתו

    מאיר_5728 , 02/07/09 14:22

    כשבוע לפני בחירות 2003, ראיין דן שילון את יוסי שריד ב"מעריב". בריאיון, שריד מצטט את אשתו – שענתה לאלמוני המתקשר אליו ואומר שלא יצביע עבורו: "למה לא תתקשר למנוול לנוכל ולמטומטם שאתה כן מצביע בעדו" ומוסיף שזוהי תשובה נהדרת. לא רק שזה מעיד על ניכור והתנשאות במלוא הדרם, אלא על תבונה לקויה, שכן לשאלה אחרת באותו ריאיון (שכותרתו היתה: "אנחנו? מתנשאים?") אמר שריד שמר"ץ היא המפלגה הכי פחות מתנשאת מהאחרות. תוצאות בחירות אלה הוכיחו את עובדת הניכור וההתנשאות ששריד עדין לא מכיר בה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הרבה זמן לא קראתי כתבה כל כך כנה .ישירה, ולא צבועה, כל הכבוד! (ל''ת)

    נעה, 02/07/09 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צדקנים

    פיני, 02/07/09 14:10

    אין צדקן מגלגל עיניים מ''שמאלני ליברל'' שרוממות כל התכונות הנעלות בפיו עד שזה נוגע לו , למשפחתו ולאינטרסים שלו , אז ש''כל העולם ימות'' מצידו ורק שתהיה לו טובת הנאה . וחוץ מזה במשפט דרעי לא הצליחו להוכיח אפילו 10% ממה שדרעי עשה , ברנש מתוחכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יוסי שריד הינו סמרטוט רצפה של השמאל הסהרורי (ל''ת)

    מונו , 02/07/09 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שריד?!נודניק סידרתי שמדבר גבוהה גבוהה!עבר זמנו!

    רוני, 02/07/09 13:45

    שריד?! נודניק סידרתי שמדבר גובהה גובהה

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הפרצוף המצתדק וה''שואף'' לטוהר שלו תמיד דחה אותי

    שרון, 02/07/09 13:43

    יש לאיש הזה המון יהירות במבט.. ועל מה אני לא מבין.. על שנים של עמדות הזויות בפוליטיקה ?! איש ממש דוחה לטעמי מאז ומתמיד בלי קשר לסיפור האחרון.. פשוט גועל להכניס קומבינות לאומנות.. איפה כבר הרפש עוד לא נגע במדינה הגמורה הזו.. יוסי אתה משדר רע לגמרי.. תתכנס לך בדירה התל-אביבית שלך ותניח לנו .. שבענו ממך.

    הגב לתגובה זו

    • שריד משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו חיים רמון !! (ל''ת)

      בדוק האמיתית __מעלה גישון, 02/07/09 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל מילה נוספת מיותרת! (ל''ת)

    דוד, 02/07/09 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    העיתונאי קוטלר כבר חשף את פרצופו של יוסי בספרו ''הנחש'' (ל''ת)

    התלבטנו אם לקרוא לו החונק או השקרן, 02/07/09 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חפשו בגוגל : ''יוסי שריד יאיר קוטלר'' (ל''ת)

    הנחש, 02/07/09 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אכן עבירה פלילית, אך בוא נחזור למציאות. השמאל בישראלך מעל לחוק. (ל''ת)

    בוסי, 02/07/09 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שטויות במיץ

    NNadav , 02/07/09 12:37

    אולי צריך לחקור את המניעים של אלה שפתאום מבקרים את שריד - אולי זה על רקע פוליטי...

    רוב הטענות מגוכחות ולא מעידות על שום פסול בתפקוד הוועדה.
    "הספר הזוכה יצא בהוצאת ידיעות אחרונות" - בחייאת, מדובר בהוצאה הגדולה במדינה, אם היו פוסלים את כל הספרים מכל הוצאה שאחד השופטים פרסם בה אי פעם ספר - לא היו נשארים מועמדים.

    הסופר שזכה איננו קרוב משפחה של שריד כלל. הקירבה היחידה היא בין עורכת הספר (שאיננה קשורה כלל לזכיה בפרס ואיננה מרוויחה ממנו) לבין אח של אשתו של שריד - אתם מבינים כמה זה רחוק. אני בכלל לא מכיר את האחים של גיסי.

    הגב לתגובה זו

    • האישה של שריד היא דודה שלה,אדוני. גם אותה הוא לא מכיר? (ל''ת)

      ר.בקצה, 02/07/09 13:11

      הגב לתגובה זו

    • לנדב

      חיים מלבורן, 02/07/09 14:47

      אתה לא מכיר את האחים של גיסך.אבל את כל קרובי מישפחת שריד אתה כן מכיר.
      אתה או תמים,או שקרן,או מטומטם.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    יצא המרצע מן השק

    יוסי, ירושלים, 02/07/09 12:37

    המסית הגדול נחשף במערומיו.

    הגב לתגובה זו

    • כל תומכיי ההיתנתקות נישרפים אחד אחד !!! (ל''ת)

      אני שמאלני טהור יוצא פולין הרחוקה, 02/07/09 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כשצדק ואירוניה נפגשים!

    אלי, 02/07/09 12:33

    אירוני שרק לפני כמה ימים הוא אמר את מה שאמר על הירשזון.

    אם בארזים נפלה שלהבת..

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    המחדל הוא של מפעל הפייס שלא החליפו מראש את השופטים, הם הרי ידעו על

    ירושלמית, 02/07/09 12:28

    הקשר של שריד עם ידיעות אחרונות ספרים (רק צריך להרים את הספר שלו ולהסתכל) והירשפלד הצהיר על קשריו עם מטלון, אז למה הם הושארו בתפקידם? ניהול כושל!!!!!!!! ולמה להעניש עכשיו את הסופרים, ולגרום בושה איומה לזוכה? טפשות ורשעות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    על אותו משקל, שריד יכול לשפוט את מחתרת בת עין!

    מיקו, 02/07/09 12:19

    ניגוד אינטרסים הוא ניגוד אינטרסים. גם אם יוסי שריד דובר אמת והוא אכן לא הפעיל קשרים כדי לזכות את הספר, עדיין אחייניתו ערכה את הספר והוא מוציא ספר משלו באותה הוצאה לאור, וזה מספיק לניגוד אינטרסים. רדיפה פוליטית? שטויות גמורות! הכרותי היחידה עם יוסי שריד היתה בהרצאה שנתן באוניברסיטת ת''א לפני עשר שנים. מר שריד היה עצבני, יהיר, פסל שאלות של תלמידים שלא נראו לו וצעק על אחרים שלא קיבלו את דבריו. הרושם הראשוני קובע? הרושם הראשוני שהשאיר שריד היה נורא, הוא הצטייר בעיניי ובעיני כל הסובבים אותי כאדם יהיר ומתנשא שאינו מקבל דעה אחרת. אז יוסי שריד החליט שזו רדיפה אישית? שיבושם לו. אולי יוסי שריד יוכל, על אותו משקל, להיות שופט במשפט חברי מחתרת בת עין. הוא מהשמאל והם ימנים קיצוניים? אז מה? מר שריד, אתה מנסה לעשות צחוק מהחוק ומהאתיקה המקצועית בכסות של רדיפה על רקע פוליטי, וזהו אקט מבזה שמציג אותך באור שלילי. תתבייש לך!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    החוטא בשנאת עמו, לקויי במוסריותו. (ל''ת)

    פילוסוף, 02/07/09 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שריד סירב להתראיין לתוכנית הבוקר של אילנה דיין בגלי צהל (ל''ת)

    רונית, 02/07/09 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יש לפתוח בחקירה משטרתית

    תנין, 02/07/09 12:02

    ואם יש צורך להעמיד לדין דווקא בגלל שמדובר בפוליטיקאי לשעבר ואדם שמתימר להיות ישר כפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל הכבוד על החשיפה

    דרבוקה, 02/07/09 11:55

    שריד מסריח ומאשים אחרים כמוהו בסירחון שמגיע מהעור שלו. מנטליות של עבריין מלשן או יותר גרוע מזה של קאפו.

    ההשוואה לקאפו היא לכאורה בעייתית במיוחד מכיוון שהחוק איננו נאצי כמובן.

    אבל... ויש אבל גדול. מיישמי החוק ושריד הוא כמעט אחד מהם עלולים לההפך לנאצים - את הפגמים של עצמם הם אינם רואים או אינם רוצים לראות.

    די מעניין שקיימת תופעה של עבריינים סמויים כמו טופז, גולדבלט ושריד שנחלשים עם הגיעם לגיל מסוים תוך איבוד מעמדם.

    הם לא חשים בזאת ואף מגבירים את עבריינותם עם הזדקנותם - מה שהופך אותם לפגיעים ואף למורשעים.

    קשה להאמין ששריד יכנס לכלא. הוא בכל זאת יותר מדי חזק. אבל, הלוואי..

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הספר אנטי ציוני , מדוע על מפעל הפיס לקדם אג'נדה פוסט ציונית? (ל''ת)

    שרה הרי גפן, 02/07/09 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    העובדות המסופרות נכונות ? קשה לי להאמין.... יוסי, הגש תביעת דיבה!! (ל''ת)

    אדם, 02/07/09 11:42

    הגב לתגובה זו

    • יוסי אולי מושחת אבל לא טפש

      אור18, 03/07/09 09:33

      אדם, אתה חושב שאם היה ליוסי בסיס לתביעה הוא לא היה כבר עושה את זה? לפחות לנקות את שמו. בקצור - שתיקה כהודאה.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    יוסי שריד נפל שוב קורבן לרדיפה פוליטית מרושעת מצד ימנים וימינים

    נעמן,שפוי , 02/07/09 11:36

    חוצפה בכלל להשוות בין דרעי המושחת, הפושטק והפרענק ליוסי שריד הגדול, שתרומתו למדינה, לדמוקרטיה ולמאבק בשיחותות אינן מוטלות בספק.

    יוסי שריד הוא אחד הנאורים והנקיים שבפוליטיקאים הישראלים. זה שהאחיינית שלו היא עורכת, אין בכל שום בעיה. מדובר ברדיפה פוליטית מן הזן המרושע ביותר, וניסיות לפגוע בחופש הביטוי והיצירה. אלון חילו כתב ספר משובח המציג באור אובייקטיבי וביקורתי את הנרטיב הציוני הרופס, ומשטרת המחשבות של הימין מנסה לסתום לו את הפה.

    זוהי הבעיה, ולא שום דבר אחר.

    תחזירו את הפרס לאלון חילו, מושחתים. מפעל הפיס עוד ינצל את הכסף לבניית עוד ישיבה או כולל בטלנים באיזו התנחלות מיותרת.

    הגב לתגובה זו

    • מדי פעם כדאי להחליף טיפה את סדר המילים

      יוסי, שפוי אמיתי, 02/07/09 11:43

      היוצאות כמו גוש חרא חמים מתוך מכבסת המלים
      ספוגת השנאה של השמאל העיוור, החירש והמטוטמם.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך IQנמוך אם את לא מבינה מה לא בסדר פה. (ל''ת)

      ענת, 02/07/09 11:53

      הגב לתגובה זו

    • גמגומים דמגוגיים של שמאל אנטישמי ותומך טרור! עלוקות רצחניות ובזויות!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 02/07/09 12:10

      הגב לתגובה זו

      • נגב בכיפה את הריר מהזקן המדובלל שלך, או תפתח את המזגן בקרוילה המסריחה

        נעמן,שפוי , 02/07/09 12:18

        אנחנו, השמאל, הקמנו את המדינה
        אנחנו משלמים מיסים ומקיימים את ההתנחלויות העלובות שלכם
        אנחנו מממנים את מועצת יש"ע

        לא הייתם מסתדרים דקה בלעדינו
        אתה והמתנחלים שלך צריכים לנשק לנו את היד כל פעם שאנו יוצאים מהשירותים . מי שפה בטלן זה אתם.

        הגב לתגובה זו

        • איזה שמאל הקים את המדינה?

          maximom, 02/07/09 13:27

          מי שהקים את המדינה , אלו העולים החדשים, האנשים הפשוטים , אשר היו דתיים ושומרי מסורת,
          מי שהחריב ועשק את המדינה אלו השמאלנים, ראה חברי מפא''י השומר הצעיר, מפ''ם וכו, הם אלו שגנבו מהמדינה ומכספי הסיוע של יהדות ארה''ב, והם כמובן הלכו על השיטה של ''הפנקס האדום'' או לחילופין על השיטה של '' פראנק פארך ''
          מי הם יושבי הקרנות של בתי הקפה בתל אביב ?
          כמובן שלא תמצא בינהם מתנחלים.
          השמאלנים הם הטינופת של האנושות.

          הגב לתגובה זו

          • הוא מתכוון לכל בעלי הדרכונים הפולנים והגרמנים (ל''ת)

            השמאלנים חוזרים בקרוב הביתה : לאירופה האנטישמית, 02/07/09 13:45

            הגב לתגובה זו

        • מה שלומך נעמן

          מרציאנו - מאברבנאל, 02/07/09 14:42

          אתה זוכר אותי, מרציאנו מהמחלקה הסגורה?
          תגיד, למה לך נתנו תעודת שפוי ולי לא. בגלל שאני מרציאנו?

          הגב לתגובה זו

    • ל 11.36 אינני מנער את האבק מעל שריד,כיו''ר ועדת הפרס הוא כשל ובגדול.

      נתן.ש מעלות., 02/07/09 12:27

      במקרה זה שהוא גלוי,''טובל שריד ושרץ בידו''.ובצדק הגיע הנהלת מפעל הפיס,להחלטה נכונה וצודקת ומידית.אין קשר לסופר ולפרס ולפוליטיקה,וטוב היה באם סגנונך היה יותר מתון.הרי בתרבות עסקינן.

      הגב לתגובה זו

    • נעמן אני איתך. (ל''ת)

      שבתאיי אייר__ מעלה לבונה., 02/07/09 14:45

      הגב לתגובה זו

      • עוד שמאלן טרוריסט! שכמו וענונו ופחימה-גם יומו יגיע..!!! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 02/07/09 17:01

        הגב לתגובה זו

    • איש רע מתנשא וגזעני הוא נעמן שפוי

      רונן גולדשטיין, 02/07/09 18:42

      לא הייתי צריך לקרוא את תגובתך הנוכחית
      בכדי לדעת ולהבין שאתה בראש ובראשונה גזען מגעיל ומתנשא. לפי אופי התגובות שלך בעבר זה היה ברור מעבר לכל ספק,אבל הפעם נתת את ההוכחה הסופית לכך ע''י הביטוי ''פרענק'' שהדבקת בתגובתך זו. יותר לא תוכל לטעון שתגובותיך הם ''דעות'' במסגרת חופש הביטוי,ביטוי האהוב כל כך על שמאלנים צבועים שחושבים שחופש הביטוי מיועד רק לגזעני השמאל הבולשביקי.
      מעבר להיותך שמאלן עלוב קטן צבוע מתנשא וגזען,אתה גם טיפש שנתת לנו אנשי הימין את ההוכחה הכתובה שלא תוכל יותר להתכחש לה,שהנך אכן מכור לשמאלנות הצבועה המקננת בתוך דמך,כשם שהטרור מקנן בליבם של פעילי ומנהיגי אל-קעידה.

      אתה עכשיו יכול להבין למה השמאל כה שנוא ודחוי על רוב הציבור בארץ. צביעות זו תכונה הכי בזויה הקיימת עלי אדמות,יוסי שריד הוא נרדף פוליטי? יוסי שריד הוא ראש וראשון לרודפי מי שלא מסכים עם דעתו. יוסי שריד ודומיו היו הראשונים לקפוץ ולרקוד על דמו של רבין,לאחר שהם בעצמם הסיתו נגדו וקראו לו שיכור. יוסי שריד היה הראשון לקפוץ ולהאשים יהודים ברצח ערבי בחלחול בשנת 1993,
      ואפילו לא ביקש סליחה לאחר שהתבררה האמת.
      אז בבקשה תפסיקו עם הבכיינות המאוסה שלכם,
      ההתייפייפות שלכם ורפיסותכם לרגלי ונעלי הערבים היא שמגבירה ומדרבנת את הטרור,ולא תוכלו לרחוץ בנקיון כפיכם. דמם של אלפי ישראלים יהודים חפים מפשע,בראשכם.
      אתם תומכי טרור מבלי דעת,ואין לכם את הפריבילגיה לטעון שאתם עושים מה שאתם עושים ''מאהבת הארץ'' (עלק),מפני שהיה מי שהזהיר אותכם,ואתם בהתנשאות והצביעות הכל כך אופיינית לכם,המשכתם בשלכם.
      אני במקומך הייתי מתבייש להוציא את אפי הגזעני מחוץ לדלת ביתי.

      הגב לתגובה זו

    • בטח קיבלת נשיכה ואתה בהזיות מכלבת עוד מעט תתחיל

      בוקסר , 02/07/09 20:42

      לנבוח במקום לכתוב

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, זעמן, בסלון של מזל עוד לא פיטרו אותך? אתה סתם תת רמה. (ל''ת)

      אנחנו, 03/07/09 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    והעצוב הוא שפעם ראשונה שאני בכלל שומע על זה

    ניר, 02/07/09 11:29

    אחרי אין ספר כתבות על המושחתים מהימין ומהדתיים, התקשורת במופגן מתעלמת מ''כוחות האור''.
    אני בטוח שיש פי כמה שחיתות ב''כוחות האור'' מאשר בכל מקום אחר. רק שלא יחקרו, לא יכתבו בנושא.
    כמו שלא שמעתם כמעט כלל על הניקוי באקנומיקה שהפרקליטות ביצעה לבעלה של דורית ביניש, ולא עוד רבים אחרים מהברנז'ה.
    גם יוסי שריד יקבל ניקוי מהפרקליטות. אני מוכן לחתום על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מחבלי השמאל הם האויב האמיתי של ישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 02/07/09 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הנה הטעות,שכולם חיכו לה!!טעות אחת שריד,50 שנות עשייה נמחקו

    רן, 02/07/09 11:21

    מי בכלל סופר 50 שנה שכל מה שמשנה הוא ההווה והעתיד???

    הגב לתגובה זו

    • עשיית מה? (ל''ת)

      bb, 02/07/09 12:35

      הגב לתגובה זו

    • שריד בכל שנות עבודתו בכנסת-הסב נזק איום למדינה! בתמיכתו בטרור ורצח יהו

      הגיע הזמן , 02/07/09 17:03

      יהודים! הוא ייזכר לעולם כבוגד עלוב!!!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שריד נביא השקר

    יוסי יזרעאלי, 02/07/09 11:18

    את אולמרט הוא השמיץ יחד עם האיש שעטו נוטף רעל מרגליות על שום שעורך דין חבר השתתף בנושא שלאולמרט היתה נגיעה
    אולמרט מואשם פלילית עלך כך
    אז אולי נביא היושר והמוסר הכוזב יועמד לדין ?!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    דין שווה לכל???

    והיכן היית כשהמכון לדמוקרטיה קבל את פרס ישראל, 02/07/09 11:18

    גם ועדת פרס ישראל שהעניקה את הפרס השנה למכון לדמוקרטיה הייתה נגועה בניגוד עניינים יותר מובהק - כספים ממש!!!!....
    מדוע אז כל העיתונאים דממו? היכן היית אז????

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המטיך הצדקן והמיוסר. אומן גילגול העיניים

    yrevach , 02/07/09 11:15

    איפוא התקשורת האלקטרונית?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יוסי שריד ידע תמיד לבקר את כולם רק לא את עצמו. (ל''ת)

    יונית חיפה., 02/07/09 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ימיני , היזהר!

    האח הגדול, 02/07/09 11:11

    שמת עצמך למטרה. החונטה כבר אוספת חומר. אנא בדוק אם שילמת את מיסי וועד הבית, פן יבולע לך.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איזה טרגדיה לשמאל היא שמנהיגם "המתורבת" נתפס בשעת מעשה, חסרת מוסר. (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אה, הא. שריד הוא מהשמאל הקיצוני. מסקנה כולם כמנהיגם נוכלים ושקרנים . (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תזכירו לי בבקרשה, שריד השתייך לימין הקיצוני או לשמאל הקיצוני? (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האיש שתמיד התאמץ להטיף מוסר, יצא חסר מוסר! (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איזה יום נפלא! הרשע בא על עונשו (ל''ת)

    אלי, 02/07/09 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הנה פניו האמתיים של יוסף שריד, רמאי ובעל קומבינות נוכל ומסית. (ל''ת)

    פאנייקה , 02/07/09 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שריד=דוגמא לשמאל האנטישמי האנטיציוני-המושחת-שגם ישקר כדי לפגוע בישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 02/07/09 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ייקוב הדין את שריד?

    רונן גולדשטיין, 02/07/09 10:48

    היינו מתים (החברה הישראלית) שהדין ייקוב את שריד. אף אחד לא יעמיד את שריד לדין על מעשיו הנפשעים והמושחתים,כמו שלא העמידו לדין את זהבה גלאון,דדי צוקר ושאר ''הלוחמים בשחיתות'' ממר''צ. אף אחד גם לא יחקור את פשר מתן פרס ישראל לשולמית אלוני ע''י שר החינוך המהולל יוסי שריד,שנתן לה את הפרס בכדי להשתיק את הבקורת שלה עליו.
    החונטה הבולשביקית משתמשת במערכות אכיפת החוק,בכדי לנקות אחד את השני ממעשיהם הנפשעים,ולאחר מכן,בכל הזדמנות שנקרת בדרכם הם מדקלמים לנו הרצאות מלומדות על חשיבותו של שלטון החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השמאל האנטיציוני תומך בשאיפות חמאס-לכבוש את ישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 02/07/09 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כשימיני כותב, הצבועים מייללים (ל''ת)

    קורא, 02/07/09 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כול הכבוד ! כתבה מצויינת !

    גיא, 02/07/09 10:36

    ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסתבר כי רוע לב ולשון ארסית אינם ערובה ליושר אישי . (ל''ת)

    המשגיח הרוחני , הגדה השמאלית, 02/07/09 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לקרוא את הספר של יאיר קוטלר ''הנחש'' (ל''ת)

    תכירו את יוסי שריד, 02/07/09 10:30

    הגב לתגובה זו

    • השמאל תומך האסלאם הפאשיסטי-מהווה גורם חבלני ומסוכן! יש לנטרלו!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 02/07/09 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    וכמה שופטים בעליון מונו על ידי משפחתם או חבריהם הה?

    אחד, 02/07/09 10:22

    תבדקו כמה ''אבות ובנים'' יש בבית המשפט העליון וכמה קשרים יש בין כל השופטים בעליון.

    ופה מדובר על הרבה יותר מ 150 אלף.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש להדגיש :חילו ניצח רק לאחר ששריד השתמש בקולו הכפול כיו"ר!! (ל''ת)

    אלוהים נמצא בפרטים, 02/07/09 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ימיני, שרק לא ישתיקו את הקול הייחודי שלך בתקשורת (ל''ת)

    שמאלן אמיתי וציוני, 02/07/09 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל כך נכון!

    בר, 02/07/09 10:09

    מאמר מצוין!
    החברה המושחתת שלנו איננה מפסיקה לייצר "מפלצות שחיתות" מסוכנות. הסכנה הגדולה ביותר היא מפני אלו "המפלצות הקטנות" המטיפות השכם וערב נגד אותם חוליים שהם בעצמם מפיצים בתוכנו וגורמים להתפשטותם המהירה עד כדי אובדן ההכרה שלנו כחברה שעדיין מצוי בה שביב של תקווה להיות ביום מן הימים "טהורה".

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דין מעשה זניח כדין מעשה גדול מדוע זה לא מטופל במחלקת החקירות הפליליות

    חי-שריד, 02/07/09 10:05

    אם אכן מדובר במה שמכונה ניגוד אינטרסים כאשר מראש בכוונת מכוון המעורב התעלם ממנו כדי להשיג תוצא בה חפץ במקרה זה פרס שיקנה תשלום כספי מדוע לא מדובר בקבלת דבר במרמה עבירה על סעיף 415 לחוק העונשין?

    יש להפריחד בין מעשהו החשוד של שריד לבין איכות הספר אם הוא ראוי לפרס

    אבל את ההתנהגות החשודה בפלילים יש לחקור

    וזאת או להפריף החשד ולנקות את החשוד או לאושש החשד ואז מקום הטיפול בבית המשפט
    כמו כל ענין פלילי שזה מקום הטיפול בו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שלשום הפציף ימיני את אהרן ברק והיום את יוסי שריד (ל''ת)

    מציע לימיני לקחת שכפ''ץ, 02/07/09 10:04

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים האנטי ציונים הם אויב לכל דבר!תומכי טרור שיש לנטרל! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 02/07/09 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חכי''ם בהווה ובעבר תעשו עמותת מושחתי הכנסת! (ל''ת)

    טלי, 02/07/09 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יוסי שריד -שיא ''המוסר והיושר'' סטה וחטא !

    ירון איצקוביץ', 02/07/09 09:58

    יוסי שריד הנתפס אצל רבים כאדם ישר ומוסרי נתפס על חם בנוכלות מבישה על ניגוד אינטרסים -אוי עם כמוש -אבדת לעולמים .
    תתבייש לך איש נכלולים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    $$$$$$$$$$$??????????? (ל''ת)

    המחכים בפינה, 02/07/09 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שריד - הבושה והחרפה

    שמעון, 02/07/09 09:50

    אין לו בושה, לאיש הרהוט-עאלק הזה, יוסי שריד. טיפת בושה אין לו. אם זה לא ניגוד עניינים שיקום ויסביר מהו ניגוד עניינים.

    נקווה שהמשטרה תעשה עבודתה נאמנה ואם יימצא אשם בפלילים שיקבל תא צמוד לתאו של הירשזון.

    ''מגלגל עיניים'' - אין תאור ממצה וקולע מזה ל''אישיות'' יוסי שריד.

    ועכשיו לעניין אחר לגמרי, רגע של ערבית: כל כלב ביג' יומו. ובעברית: כל מתחסד מקצועי מגיע בסוף הדרך לכרטיסן.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שכחת שהוא פרידמן

    האמת, 02/07/09 09:50

    ולפרידמנים שלא כשאר העם מותר הכל!!!!

    ודרך אגב שאולמרט והירשזון ישבו בכלא (בפועל) נעמיד את חומרת עונשם לזה של דרעי.


    ככה זה בישראבלוף השילוב של אשכנזי ושמאלן מקנה לך כרטיס התחמקות מעוולות מוסריות.

    הגב לתגובה זו

    • חילו הוא לא אשכנזי, אתה סובל מרגשי נחיתות חמורים. (ל''ת)

      תל אביבי, 02/07/09 10:50

      הגב לתגובה זו

      • חילו הוא פלסתינאי (ל''ת)

        ולשמאל זה מספיק, 02/07/09 13:46

        הגב לתגובה זו

      • ילו הוא מזרחי מסוגם של פחימה ווענונו-אנטישמי שתומך בטרור ורצח יהודים (ל''ת)

        הגיע הזמן , 02/07/09 17:04

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני לא מחפש את ראשו של יוסי שריד אבל אני מצפה (ל''ת)

    שיודיע כי חדל לתת מוסר 40 שנה, 02/07/09 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יוסי סידר גם לי את פרס ישראל, אז מה לא בסדר כאן? (ל''ת)

    שולמית אלוני, 02/07/09 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יוסי סידר גם לי את פרס ישראל, אז מה לא בסדר כאן? (ל''ת)

    שולמית אלוני, 02/07/09 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה היה כל כך שקוף הפעם

    יוסי, 02/07/09 09:38

    הפעם זה בלט משום שהספר כספרות הוא למטה מכל ביקורת. חד וחלק. ספרן של גרץ ומטלון ואולי אפילו דנקנר הם ספרות. ספרו של חילו פשוט גרוע. אז נוסף לגילויי השחיתות, יש כאן גם צדק פואטי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מעניין איך יוסי שריד עצמו היה מגיב למקרה כזה (ל''ת)

    מוטי י-ם, 02/07/09 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יישר כח לבן-דרור, המשחרר אותנו, לאט ובהתמדה, מכבלי האליטות הצדקניות

    אלעזר, 02/07/09 09:35

    והמזוייפות.
    רק בזכות עבודה עיתונאית אמיצה כמו של בן-דרור ושל גיא בכור ומעטים אחרים, נפרוק מעלנו עולה של אליטה שמנה ובועטת, שניכסה לעצמה את המדינה, והפכה את היתר לאריסים (לכו, נתינים בזויים וצפו בכוכב נולד 133, או בחרטת ריאליטי אחרת. זו רמתכם וזה מה שאנחנו הכנו לכם).

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרס ספיר או פרס יקיר

    קאופר פנינית, 02/07/09 09:35

    זה התחיל עם הגמדים של שרה ונמשך עם האחוזה של אלון
    הכיע זמן שהקריטריונים לבחירת ספר יתבססו על ערכו כיצירה ראויה ולא על כל מיני גימיקים ואופנות

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ימיני מתחזה למיסטר קלין... (ל''ת)

    Vox Ami , 02/07/09 09:34

    הגב לתגובה זו

    • אך, הצביעות הצביעות. אם זה היה נגד דתי/ימני היית צווח נגד השחיתות (ל''ת)

      דוד ארץ ישראל, 02/07/09 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שריד לא שרד

    יוספי זמיר, 02/07/09 09:30

    סוף סוף ירד מעטה הצדקנות מעל פניו של נביא המוסר הציבורי

    תארו לכם שהפרשה היתה קשורה באהוד אולמרט

    אז מה היינו רואים

    יוסי שריד ודן מרגלית היו ממלאים את דפי העתונות בקיתונות של גידופים כלפי אולמרט

    יוסי שריד-כמה טוב שבסוף דרכך הציבורית גילית לציבור את פרצופך האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשם שינוי צודק בכל מילה

    שאפו, 02/07/09 09:26

    ללא מילים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יא באבא אל תהיה רע אליו הוא רק פוליטיקאי (ל''ת)

    הצדיק, 02/07/09 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שמתם לב אך הכתבה הזו קבלה שורה אחת ולא מרכזית

    שמעון הצדיק , 02/07/09 09:23

    את האמת החזקתי משריד כאדם ישר מתברר שהדבר היחידי שכרוך באנשי השמאל
    התקשורת לא מפרסמת את שחיתויות שלהם
    התקשורת דואגת לפרסם היום מחר לא לדבר מחר
    דהיינו כול עוד התקשורת הינה שמאלנית זה המצב

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צריך לבדוק אם הצביע פעמיים גם בכנסת ולא רק בפרס ספיר. (ל''ת)

    חיון, 02/07/09 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו הוא יחרטט משהו בעברית תיקנית (ל''ת)

    יוסף משתמט כבר מגיל צעיר, 02/07/09 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יוסי לא אשם. התקשורת בג''ץ ופרקליטות הרגילו אותו שהכל מותר (ל''ת)

    מ. מרץ, 02/07/09 09:18

    הגב לתגובה זו

    • ע''ע לנגנטל שסידר פרס ישראל למכון לדמוקרטיה והבג''ץ אישר, כמו שהיה מאשר (ל''ת)

      את השחיתות הנכחית., 02/07/09 11:11

      הגב לתגובה זו

    • מזל שמפעל הפיס אינו בג''ץ, שם יש יושר והגינות. (ל''ת)

      א. ברק, 02/07/09 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאמר חובה. החונטה של ''הליברלים'' ו''הנאורים'' חושבת שהמדינה של אמא שלה

    שיעור א' הושלם בהצלחה, 02/07/09 08:58

    נקווה ששיעורים רבים יבואו בהמשך. הבאים ללמוד שהמדינה היא לא רכושם הפרטי צריכים להיות הדיקטטורים של בית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

    • אין שום קשר בין ליברליזם לשמאל. הצבועים גנבו זאת מז'בוטינסקי (ל''ת)

      אבי, 02/07/09 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יישר כח לבן דרור ימיני. צריך לפעמים להסיר מסווה שקר (ל''ת)

    אורי, 02/07/09 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל אלה שפתאום המומים מיוסי שריד,באמת חשבתם שהוא מיטר קלין??????? (ל''ת)

    ITZIK73 , 02/07/09 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם אתה חושב שמותר לך הכל

    יובל, 02/07/09 08:46

    אתה בסה''כ איש ימין קיצוני שרק מחפש תירוץ על מנת לתקוף את אנשי השמאל ואת דרכם הפוליטית והמדינית.

    מוטב שתפרוש ממקצוע העיתונות ותפסיק לכתוב מאמרים מלאי שטנה נגד אנשי השלום הישרים במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מחשיב את עצמך כאדם ישר מתברר שאתה לא פחות

      שמעון הצדיק , 02/07/09 09:31

      גרוע מצואה ששכבה בשמש

      הגב לתגובה זו

    • טיפוסי,כשלא מוצאים מה לרשום על הכתוב...

      אלון, 02/07/09 09:58

      מתקיפים את הכותב.

      ניתן לראות את זה תמיד בכתבות שך פייגלין.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין שאם אלה אנשי שמאל אז הם ישרים ואם הוא איש ימין אז הוא מלא

      יוסי, 02/07/09 10:21

      שטנה וקיצוני.
      הרי אם ראש הוועדה היה מישהו מהימין שמכיר באופן אישי את מקלי הפרס בטח היית זועק לשמיים?
      אגב, ימיני בעד החזרת השטחים ופינוי ההתנחלויות, אז מה זה עושה אותו בעיניך , ימני או שמאלני?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אמנון דנקנר קרא להם כנופיית שלטון החוק (ל''ת)

    חילוניה, 02/07/09 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין אם שמאלנים כמו גבי גזית ונתן זהבי

    מבין תקשורת, 02/07/09 08:27

    יעבירו בתוכניתם ברדיו ביקורת על איש השמאל יוסי שריד,או שימשיכו להיות צבועים וימצאו תירוץ איך להגן עליו

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג. גם הם הולכים ומאבדים את אחיזתם המוסרית בדעת הקהל. (ל''ת)

      אלעד, 02/07/09 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עם המשטרה כבר חוקרת. רצוי לחקור גם את חלוקת ''פרס ישראל''

    לחקור, לחקור ולא להמתין., 02/07/09 08:24

    הזכייה של המכון לדמוקרטיה בפרס. מעוררת הרבה תמיהות. וכנראה שהפתרון להם הוא טובת הנאה אישית. של מישהו או מישהי מצוות המחליטים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מעניין לכמה זמן זה יעזור לסתום את הפה הגדול של המתחסד הלאומי (ל''ת)

    שרגא נצר, 02/07/09 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה שמותר לשמאל לאנשים אחרים אסור!

    רחלי, 02/07/09 08:19

    השמאלנים הם העם הכי מושחת בעולם!
    הם מושחתים רק שהתקשורת שלהם מכסה עליהם.

    גועל! יבוא יום וכול הרפש יצא החוצה.

    שמאלנים מושחתים נמאסתם!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמת !

      גיא, 02/07/09 10:39

      אמת !

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    על יוסי שריד לא הייתי מאמין (ל''ת)

    שמוליק, 02/07/09 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכתם הזה לא ירד אפילו באמבטיה עם אמא . (ל''ת)

    מפא''יניק נשאר מפא''יניק, 02/07/09 08:09

    הגב לתגובה זו

    • הסבר (שהכותב אולי לא יודע): יוסי, ילד נחמד של

      נתין מדמנת ישראל, 02/07/09 14:20

      אמא ,עד כדי כך שרחצה אותו באמבטיה גם כשהיה בצבא (לא שהתלכלך יותר מידי ב''במחנה'')תקראו בספר 'אמי'. הוא לא אשם. התנהגותו היא פוסט טראומטית.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אט אט הם יתגלו עירום ועריה,

    לא קונה מהם ספר, הכל בדיה, 02/07/09 08:02

    מאז ומעולם לא הצלחתי אפילו שכל כך רציתי להאמין להם לאבירי הנאורות, הליברליזם , הצדק, אלה שמטיפים לכולנו על כל דבר ובעיקר , לימין על היותו לא מוסרי, על היותו כובש, עצם הטענה השיקרית שאחזה כאן בכל מקום , והייתה האמת הבלתי ניתנת לעירעור , טפחה על פני, הרי אנחנו העם שכה הוכה , והושפל ואחרי שואה שאין דומה לה בימי האדם , אנחנו הפכנו לכובשים במולדתנו שלנו, ועושק עם שלא היה ולא ניברא והכל פרי דמיונם הארסי של השמאל שהציא את הפלשתניאים , ומסביב לזה רקם את הכל כדי להכשיר את השרץ,! אלה אנשים שלא רק שאין לתת בהם אמון במדיניות, גם ספר לא הייתי קונה מהם,!

    הגב לתגובה זו

    • חזר ואמץ. אנו בדרך הנכונה. בסוף, רק האמת הנצחית של ישראל תנצח (ל''ת)

      אחיה, 02/07/09 09:41

      הגב לתגובה זו

    • מי התחיל בהרעלת הבארות

      cordelia , 02/07/09 09:54

      מסכימה עם כל מילה. את המילה "כיבוש" המציאה הכוהנת הגדולה של השמאל, שולמית אלוני, ואחריה כל החבורה של מר"צ לדורותיהם. והיא עדיין מככבת בתקשורת עם
      העלבונות שהיא מטיחה בצה"ל והדברים ידועים.
      הערבים פתחו עלינו במלחמות, הם לא הפסיקו את
      הטרור מהיום הראשון לאחר מלחמת העצמאות,(גם לפני קום המדינה, 1921, 1929 1936-39)
      יאסר עראפת התחיל עוד הרבה לפני מלחמת ששת הימים ב-'67 ומאז מקיזים את דמנו.לא להאמין
      איך הם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יושי סריד נאה דורש ולא נאה מקיים. בושה! חוצפה! עליבות!!! (ל''ת)

    דורית, 02/07/09 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה אתה משווה גניבת מליונים לעומת ניגוד אינטרסים

    RFR, 02/07/09 07:55

    שאין בו שום רווח אישי. סתם התלהמות לא ראויה.
    שריד היה ונשאר אחד האנשים היותר ישרים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • העובדות לא יבלבלו אותך. טובות הנאה זה לא כסף, הא? (ל''ת)

      מרצניק, בעד חשיפת השחיתות, 02/07/09 08:08

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא משווה. הוא רק אומר שלשריד אין זכות להטיף מוסר

      ככ34, 02/07/09 08:54

      אני יכול. אולי גם אתה. הוא - לא.
      ודרך אגב, המאמר יכול היה להיות חריף יותר...

      הגב לתגובה זו

    • מה לא כסף!? 150,000שח!!! (ל''ת)

      אבי, 02/07/09 08:54

      הגב לתגובה זו

    • הנה הצדיקים והמצדיקים כבר יוצאים מהחורים

      זואולוג, 02/07/09 09:09

      בעצם הם יצאו מכל החורים כבר מזמן.

      הגב לתגובה זו

    • תתמודד עם העובדות. בלי בלבולי שכל - מה דעתך על התנהגותו? (ל''ת)

      האזרח קיין , 02/07/09 09:14

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה מתכוון לאולמרט יקיר השמאל

      שמעון הצדיק , 02/07/09 09:32

      או להירשזון יקיר סופר שמאל

      הגב לתגובה זו

    • אבל הבחירה בידך

      מי שיודע, 02/07/09 09:43

      או שאתה מגיב מטעם, או שאתה סתם טיפש, או שאתה שניהם, טיפש מגיב מטעם ו/או מגיב מטעם טיפש

      הגב לתגובה זו

    • ואם לא מעורב פה כסף לשריד,זה כשר??? (ל''ת)

      רוני, 02/07/09 09:46

      הגב לתגובה זו

    • ל 07.55 אכן נשאר צדיק בעיני הפוזלים בעין שמאל.

      נתן.ש מעלות., 02/07/09 10:22

      סופרים מוערכים סרבו להגיש מועמדות,בגלל הרכב הועדה.

      הגב לתגובה זו

      • שריד הוא בן זוגו של חילו ושותפו לעסקים.... ביחד רצו ליגזור קופון

        tomy ---איש יהודי עסיסי החי באר''הב הברית., 02/07/09 14:36

        חילקו בינהם את כספיי התמלוגים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    דווקא החזקתי ממנו אדם ישר...

    חולד, 02/07/09 07:52

    למרות שלא הסכמתי עם דיעותיו

    הגב לתגובה זו