• 102.

    כולכם פשוט בובות של התקשורת

    ר', 27/11/10 01:14

    איזה קל זה לשפוט סתם ככה הא? לראות משהו בתקשורת, וישר להתחיל להאשים. הייתה לפני בערך שבועיים שלושה, כתבה בחדשות ערוץ 2 לפי זיכרוני, שהראו שפיזיקאי שמתמחה בבליסטיקה והדמיה, חקר את הנושא לעומק, והוכיח שהחייל לא יכל בכלל לירות בפצע. ''ארגוני זכויות האדם'' שצילמו את זה ערכו את הסרטון, ולא מראים את רגע הירייה. זה ממש מעצבן.זו כבר נהייתה תעשיה שלמה של שקרים וחצאי אמיתות.

  • 101.

    החולי של מנדלבליט ודומיו מחלחל לחיילים בצהל

    יוד, 05/07/09 11:06

    החיילים כבר לא יודעים בדיוק על מה נלחמים ועל מה נהרגים.האכזריות כלפי החלש ,המוגבל ,האחר הופכת לנורמת התנהגות. ההתנהגות האכזרית והאלימה חוזרת כבומרנג לציבור הישראלי שמכסה את עיניו כדי לא לראות ולא לדעת על המתרחש בשטחים המופקרים.
    בורברג הוא קרבן של קהות מוסרית ועליבות צבאית. מתבטאי הימין בתגובותיהם משחזרים ומלבים את האלימות, שנאת האחר ושנאת אחים החושבים אחרת. אוי לנו מיצרנו ,מיוצרנו ומאובדי דרך שהאמונה הופכת לאי-אדם.

  • 100.

    איזה עולם ערכים יש למפקד בצהל שיורה באיש כפות? כעת ברור... (ל''ת)

    בושה וחרפה, 02/07/09 17:51

  • 99.

    בג''צ ממשיך בהטלת טרור משפטי על זרועות השלטון במדינה (ל''ת)

    מכבים, 02/07/09 17:35

  • 98.

    לירות האדם כפות זה איש ערכי???? השתגעתם ? ירה באיש כפות למען ה'!!! (ל''ת)

    מנדלבליט הביתה, 02/07/09 17:34

  • 97.

    בגץ

    ארכימדס, 02/07/09 16:03

    מי אירגון הפשע החזק ביותר במדינה

  • 96.

    לא הגיע הזמן לחוקיות הפוליגרף?

    אוסישקין, 02/07/09 15:35

    יש את הוורסיה של החייל, ויש את של המג''ד. ויש את התמונות (שעל פיהן וורסית החייל יותר אמינה, בלשון המעטה). ויש את הפוליגרף, שהוא לא קביל. למה? כי הוא לא אמין?
    והעדות של קצב כן אמינה? ושל א'? ושל רוני רון? ושל אמא שלו? ושל אסי אבוטבול? ושל המג''ד? ושל החייל?
    הרי ברור שאו קצב או א' משקרים. לפחות אחד. ואולי שניהם משקרים. והמג''ד והחייל. מישהו משקר. לפחות אחד מהם. ועדיין עדות אדם היא קבילה ופוליגרף לא.

    מה הסיבה האמיתית? בית ה''נבחרים'' שלנו מלא בעו''ד, ובחבריהם. ושם מחליטים דברים כאלה. ואם פוליגרף הופך לקביל משפטית ממה יחיו עשרות אלפי עורכי הדין? מה יכול כבר פלדמן להגיד כשהפוליגרף מסתכל לו בלבן של העיניים.
    ההכנסות של המגזר הרווי הזה ירדו לחצי. וזה אומר ירידה מג'יפ מרצדס, לג'יפ טויוטה. וזה לא יכול להיות. עדיף לנו להשאר בימי הביניים מבחינת גילוי האמת ועשיית הצדק.
    ג'יפ טויוטה השתגעתם?

  • 95.

    כל הכבוד לבג''צ- החזיר את הכבוד והמוסר לצהל

    אורי, 02/07/09 14:46

    צהל בעידן הרבנות הצבאית של רביצקי הפך להיות צבא עם מסר גיזעני
    הגיע הזמן להפריד את הרבנות מהצבא ולהחזיר את הצבא לשפיות

  • 94.

    חברה זהו אקטיביזם שיפוטי

    יצחק סטודנט למשפטים, 02/07/09 14:14

    אני לא אנסה להסביר מה המשמעות שלאקטיביזם שיפוטי, אך זה יכול להוביל אותנו לאסון ולא פחות מכך. אין דבר כזה בחוק לא סביר או מתחם הסבירות זוהי המצאה שלביהמ''ש נוח איתה מאוד ותראו מה הפלא זוהי לא פוליטיקה שרים וח''כ אלה הצבא שלנו
    היכן הגענו איפה הגבול עוד מעט השופט רובינשטיין יגיד שהמלחמה בלבנון או בעזה לא סבירה אתםקולטים את התוצאות של זה בכלל

  • 93.

    דין צדק

    אחמד, 02/07/09 13:19

    צריך להוציא להורג את החייל ואת מפקדו
    בצבא בכיבוש

    ולשחרר את פלסטין הכבושה שכוללת עזה נתניה יו''ש ת''א חולון שכם אשדוד חברון ירושלים חיפה עכו ולתת לנו את זכיותו ומדינתנו כולה חזרה

    פלסטין המדממת

    • צריך לצנזר טיפשים כמוך ולהעיף אותך לירדן מולדתך (ל''ת)

      מונו , 02/07/09 13:54

  • 92.

    מסקנה: לא שווה לשרת את המדינה, ביחוד לא בלהט. המדינה מפנה את גבה. (ל''ת)

    יאיא, 02/07/09 11:11

  • 91.

    מיקרה קשה שלא פשוט בכלל (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/07/09 11:06

  • 90.

    הקצין הזה לא ראוי לדרגתו (ל''ת)

    ישראל., 02/07/09 10:20

    • לא רק שלא ראוי

      אחמד, 02/07/09 13:21

      אלא לתקן את המעובת להוציא להור את החייל מפקדו אשר משרתים בצבא הכיבוש

  • 89.

    צה''ל צריך לתמוך בקציניו לטוב ולרע.....השאירו פצוע בשטח (ל''ת)

    לא משאירים פצועים בשטח, 02/07/09 10:10

  • 88.

    צה''ל צריך לתמוך בקציניו לטוב ולרע.....השאירו פצוע בשטח (ל''ת)

    לא משאירים פצועים בשטח, 02/07/09 10:10

  • 87.

    לזרוק קצינים "ערכיים" מהצבא !!! אין לכאלה תקומה !!! (ל''ת)

    avre10 , 02/07/09 09:02

  • 86.

    עם בגץ כזה עדיף לילדיי לחבור למשפ' הפשע במקום לצהל (ל''ת)

    ''זה כדאי זה משתלם''..., 02/07/09 08:36

    • מתאים לך ליכודניק (ל''ת)

      נו, 02/07/09 10:20

  • 85.

    מי זה בג''ץ שצריך להתערב במשפטים של צהל (ל''ת)

    יעקב, 02/07/09 08:03

  • 84.

    אפילו אם הוא נתן פקודה לא מגיע לו עונש כבד

    בוריס, 02/07/09 07:36

    אם היה תלוי בי היתי מעלה אותו עד אלוף+צלייש -מג''ד הזה מלך במיוחד אם נתן את הפקודה

  • 83.

    צהל מוסרי כמו משפחת גמבינו (ל''ת)

    NY, 02/07/09 05:33

  • 82.

    Best of luck

    53 zvika, 02/07/09 04:32

    Israel was astablished by people like you Stay strong.

  • 81.

    מגיבי ימין חלאות מצדיקים כל טינופת (ל''ת)

    גילה, 02/07/09 03:16

    • גילה יקרה תרשמי מס' של פסיכולוג טוב ולכי לטיפול אחותי (ל''ת)

      חלאת ימין, 02/07/09 08:34

    • אמת

      אחמד, 02/07/09 13:16

      צריך להוציא להורג את החייל ואת מפקדו
      בצבא בכיבוש

      ולשחרר את פלסטין הכבושה שכוללת עזה נתניה יו''ש ת''א חולון שכם אשדוד חברון ירושלים חיפה עכו ולתת לנו את זכיותו ומדינתנו כולה חזרה

      פלסטין המדממת

  • 80.

    גם בג"צ זאת המורשת של אהרון ברק ! אז מה הפלא ? (ל''ת)

    דקל ב , 02/07/09 00:23

    • דקל אתה תומך בפגיעה באזרחים? (ל''ת)

      רוני, 02/07/09 05:36

  • 79.

    KKK מחוויר ליד הגזענות הפשיסטית של הימין הישראלי, פשוט מעורר חלחלה.

    EXTRA-שמאל , 02/07/09 00:19

    נראה לי שרוב המגיבים כאן איבדו צלם אנוש, בעיניהם כל פשע שיבצע צה"ל כנגד פלסטינים הוא מוצדק, אדם כפות ומכוסה עיניים נורה מטווח אפס בפקודת קצין, ואתם משמינים מנחת, אפילו אם העציר הנ"ל היה מחבל בברור, היה מעשה זה פשע נתעב, לא כל שכן שכנראה היה האדם הנ"ל חף מפשע. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד הנאצים יכלו לעשות מה שעשו, הרי שיש לכם כאן את התשובה, כך מתחילה שואה.

  • 78.

    החתול ששןמר על השמנת ! מנדלבליט בא לי להקיא

    חתןל, 02/07/09 00:16

    חןבה לקרוא עד הסוף . מתיתיהו גןלן יעשה סדר .

    לפני כמה ימים פרסם היועץ מני מזוז חוות דעת מוזרה. זה היה קשור לפרשת אלוף משנה צ'יקו תמיר, שבית דין מיוחד החליט להורידו בדרגה לאחר שהורשע בשורה של עבירות שנבעו מכך שהתיר לבנו הקטין לנהוג ברכב צבאי.

    בגזר הדין מתחו השופטים ביקורת קשה על משטרה צבאית חקירות (מצ''ח), וקבעו שהחוקרים לא עשו את עבודתם כראוי מתוך רצון ''למנוע יציאתה לאור של האמת''. האשמה קשה ביותר, במיוחד כשמדובר בגוף ובאנשים שהוצאת האמת לאור היא תפקידם. בית המשפט המליץ לכן שענין זה ייחקר על ידי הפרקליט הצבאי הראשי (פצ''ר), אביחי מנדלבליט.

    על קביעה זו יצאה ביקורת ציבורית, שעיקרה כי אין זה ראוי ויעיל שהצבא יחקור את עצמו במיוחד לאחר שבית הדין קבע שהיה נסיון טיוח על-פי הוראות ''מלמעלה''. איך ייתכן כי אלה ''מלמעלה'' יחקרו את הטיוח לו הם אחראים? הנושא הובא להכרעתו של מזוז, והוא חיווה דעתו כי אין צורך לשנות מהמלצתו של בית דין המיוחד ואין בעיה שהנושא ייחקר במסגרת הצבא.


    היום קיבל בג''ץ החלטה שיכולה ללמד עד שגויה עמדתו של מזוז. המדובר בפרשת המג''ד שהחזיק בפלשתיני כפות בנעלין בשעה שחייל שלו ירה לעבר הפלשתיני כדורי גומי. הפצ''ר החליט להאשים את סא''ל בורברג ואת החייל ל' בהתנהגות בלתי הולמת.

    הפלשתיני וארגוני זכויות אדם עתרו לבג''ץ נגד החלטת הפצ''ר. הבג''ץ החליט לקבל את העתירה, כתב האישום בוטל והפצ''ר חוייב לשקול סעיפי אישום אחרים.

    על מה נשענת החלטת הבג''ץ שהיא חמורה הן במהותה, והן בנדירותה? 3 השופטים, פרוקצ'יה, רובינשטיין ומלצר, קבעו כי סעיף האישום שקבע הפצ''ר - וזה אותו מנדלבליט מפרשת תמיר - לוקה ב''חוסר סבירות קיצוני''.

    את חוסר הסבירות הזה רואים השופטים, ורואה גם האדם הסביר. אבל לגבי קצין בצה''ל זה דווקא כן סביר. כי הנורמה שם היא לטייח עבירות של קצינים. ולצבא הזה, ולפצ''ר הזה, נותנים לחקור את קביעות שופטי תמיר על ... טיוח. זה כבר לא החתול ששומר על החלב זה הקצין ששומר על הקצין.

  • 77.

    העם איתך תחזיק מעמד (ל''ת)

    יוני ו , 02/07/09 00:15

  • 76.

    בגדי המלך החדשים

    אפטמיסט, למרות הכל, 01/07/09 23:41

    שקרן במדי תת אלוף הוא עדיין שקרן,
    פושע במדי מגד הוא עדיין פושע.
    הקורבן הוא עדיין אנחנו, עם ישראל שמחכה לילד הקטן שיצעק המלך הוא ערום.

  • 75.

    צריך לכלוא את הקצין הזה (ל''ת)

    שלי, 01/07/09 23:06

  • 74.

    אנשי ימין מתבוססים ברשעות וטיפשות (ל''ת)

    גרמניה 1939, 01/07/09 23:04

  • 73.

    השתגענו לגמרי !!! תחי הפלשצנות .

    רן ידעי, 01/07/09 22:31

    כניראה שלפלצנות הייתה צריכה עוד קדנציה של פרופסור פרידמן אחרת קשה להסביר כיצד אנו שותקים ונותנים לטובי בנינו ומפקדנו בצה''ל להיות כצאן לטבח מבלי שנפריע .
    פלצנים היינו ופלצנים נישאר ........מעניין אם ההם שם למעלה עמדו פעם אחת במחסום צהל''י באיו''ש בחום כבד או בגשם למשך 4 שעות ?
    אולי זה מה שהם צריכים כדי להבין למה צריך לשמור מכל משמר על חיילי צה''ל בכלל ועל קצינים כאלו בפרט

  • 72.

    לא צריכים אוייבים יש לנו את בג''ץ (ל''ת)

    אייל, 01/07/09 22:27

  • 71.

    כך תסרסו צבא המגן על אזרחיו- פטיש 5 קילו , ולטיפה לאוייב (ל''ת)

    סירוס בתנועה, 01/07/09 21:46

  • 70.

    לא

    ימני שפוי, 01/07/09 21:21

    בעיני השמאלנים כן, אבל זאת רק הבחירה שלהם לראות כך את המציאות.

  • 69.

    העליון עוסק בהצרת צעדי צה''ל בעידוד של האוייב. הירי - טעות (ל''ת)

    סא''ל מיל., 01/07/09 21:13

  • 68.

    בג"צ - אנטישמים וגסטפו

    ~השם~ , 01/07/09 21:00

    בג"צ היא המשטרה היהודית החדשה!
    פשוט בושה לכל יהודי שאלה נציגיו המשפטיים.
    לזרוק אותם מפה ושלא יחזרו. חבורה של חלאות.

  • 67.

    הכל בירבורי ביציים מה שחשוב זה לדעת שהפושע האמיתי

    זה אהרון ברק !!!, 01/07/09 20:28

    באג'נדה ה''שיוויונית'' וה''דמוקרטית'' שלו הוא העעים את ציבור אוייבי ישראל מבית וחוץ ,גרם לפילוג ושינאת אחיים בישראל ,עקר את שורשי ישראל מאדמתו ותורתו ,הכניס לבית ישראל את רווח הגויים ,והחטיא יהודים תמימים ,מה שבטוח זה שבדיברי ימי ישראל הוא יזכר כאחד האוייבים הכי מרים שכמו לעם ישראל ,ומי יתן שעוד בחייו הוא יעמוד לדין על פשעיו נגד העם היהודי .

    • מדהים שיש אנשים כלכ כך מפגרים - ועוד שהם רוב המגיבים! (ל''ת)

      רפאל, 01/07/09 21:49

  • 66.

    בגלל בג''צ יצליחו לזווק את היהודים לעם והשופטים ידאגו לעצמם

    יזרקו את העם לכלבים, 01/07/09 19:59

    בשם הצביעות

  • 65.

    הון תעופות משקעים בבחירות ומי שולט בסוף הבגץ של מרץ ושלום עכשין (ל''ת)

    התותח, 01/07/09 19:50

  • 64.

    ........................ מגיבי ימין בולטים מיד ברוע וטיפשות (ל''ת)

    מלרר ר''ם, 01/07/09 19:27

  • 63.

    ושוב בג"ץ...

    stephanzweig , 01/07/09 19:25

    רק אתמול שמענו מהָארוּן ברק על האג'נדה הקיצונית שמאלית פו"צית שלו.

    כעת מוכיחים לנו "תואמי הָארוּן ברק" שלא לחינם הם נבחרו על ידו לכהן בסניף הירושלמי של מר"ץ הקרוי בג"ץ. הם מנפקים את הסחורה.

    הכנסת חייבת לפזר את חברי הלישכה האפילה הזו.

  • 62.

    אנשי ימין תומכים בכל פשע (ל''ת)

    כרגיל, 01/07/09 19:19

  • 61.

    אם שוטרים היו מתנהגים כך כלפי מתנחל היתה פורצת כאן מהומת סדום ועמורה (ל''ת)

    צה''ל מטייח התעללות, 01/07/09 18:59

  • 60.

    פני הצבא כפני הרמטכ''ל וכפני זה שמינה אותו עמיר פרץ (ל''ת)

    ההסתדרות החדשה, 01/07/09 18:45

  • 59.

    השמאל והבג''צ שולטים בצה''ל

    עם ישראל עוד ישלם על זה בדם!!!, 01/07/09 18:44

    במלחמה הבאה, אנחנו נלך כצאן לטבח.
    במלחמה הבאה, השמאל והבג''צ יסרסו את צה''ל, יקשרו את ידיו וימנעו ממנו להגיב במלוא העוצמה.
    קשירת ידיו של צה''ל, תעודד את אוייבינו להכות בנו עוד יותר חזק.
    את המחיר של יפיפיות הנפש הזאת נשלם אנו האזרחים, אחרי שמרכזי אוכלוסיה שלנו ייפגעו בגלל חוסר תגובתו של צה''ל שיחשוש מלפגוע ב''חפים מפשע'' בצידו השני של הגבול.
    במלחמה הבאה, אנחנו שוב נשמע מושגים חלולים כמו: חפים מפשע, טוהר הנשק, כוחנו במוסריותנו ועוד בולשיט מהסוג הזה.

    המוסר הנוצרי המזוייף בו מתהדר חלק קטן, שולי והזוי של עם ישראל, יגרום לחורבנו של כל עם ישראל.

  • 58.

    נמאס מהתערבות בג''ץ השמאלני (ל''ת)

    סטודנט למשפטים, 01/07/09 18:30

    • מי לדעתך איש שמאל בין 3 השופטים? אולי אליקים רובינשטיין,,, (ל''ת)

      אם אתה סטודנט למשפטים אני הקורקינט של סבתא, 01/07/09 19:04

  • 57.

    עמרי,אין לנו במתאבדים,יש כאן יותר מדי,שלח אותם למוחמד........

    שאול קאופמן , 01/07/09 18:14

    זו התמורה שנותנים לקצין שמסכן את עצמו להביא מתאבד לחקירה,במקום לחסלו במקום?

    אם השופטים, הפייטריים, יגמרו לשפוט את כל הקצינים ויוציאם מהצבא,יצטרכו הם ביחד עם הטבחים והאפסנים של הצבא,להחליף את הקצינים הלוחמים. הם ילכו להביא מתאבדים,והקצינים הלוחמים בדימוס, יחליפו אותם.

  • 56.

    מה יפטפט עכשיו הרמטכ''ל שלנו? ציע לעלות עם טנקים על הכנסת? כפי שחיזק את (ל''ת)

    ידיו של צ'יקו תמיר ???, 01/07/09 18:13

  • 55.

    ועדות החקירה של צה''ל לא שוות הרבה - ראו גם פרשת הטיוח של צ'יקו תמיר (ל''ת)

    יואל, 01/07/09 18:11

  • 54.

    בג''צ = קבוצה של פנאטים דיקטטורים

    מזהה דיקטטורות, 01/07/09 17:54

    הלאה הדיקטטורה והחד גוניות הפנאטית שמציג בג''צ.

  • 53.

    עקב השופטים השמאלניים - יש חשש שמיטב הנוער לא יתגייס לצבא

    אזרח מודאג, 01/07/09 17:46

    בעיות קשות יש בבתי המשפט:
    1. כל השופטים מונו ע''י חברים ומקורבים משכונת רחביה
    2. יש אקטיביזם שיפוטי הזכור לרעה.
    3. אין שופטים, מקצועיים, ראויים ומוכשרים מפרקטיקה הפרטית.
    4. יש הרגשה של ''רחמן בעולם אכזר ואכזר בעולם רחמן''.
    5. לכל שופטי העליון נטייה פוליטית ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים.
    6. הודות לאקטיביזם שיפוטי - יש התערבות מיותרת ברשות המחוקקת, ברשות המבצעת ובצבא.

    את כל אלה חייב פרופ' פרידמן להציל!!!

    • ......................הימין הבזוי תומך בפשעים (ל''ת)

      כולם רואים, 01/07/09 19:22

  • 52.

    בג''ץ מסכן יהודים (ל''ת)

    225, 01/07/09 17:43

  • 51.

    No democracy allows Supreme Court to dictate what charges should be

    Russian Jew , 01/07/09 17:41

    Looks like Israel is ruled by unelected unaccountable judges who base their decisions on their political leanings

  • 50.

    הימין בוגד בעקרונות הציונות

    nosnikta , 01/07/09 17:34

    הקמנו מדינה בשביל לקדש ערכי מוסר ואנושיות, והימין נעמד על רגליים אחוריות כדי להגן על קצין שהורה לירות בעציר כפות. הימין הישראלי הוא בושה לערכיה של המדינה, ותודה לאל שבג"ץ קיים כדי להגן עליהם.

    • הקמנו מדינה בשביל לקדש ערכי מוסר ואנושיות.מי אמר?

      רמי, 01/07/09 18:05

      הקמנו מדינה בשביל לשרוד.
      ערכי מוסר, חשוב. אבל קודם לשרוד
      אם נהפוך את הסדר נהיה צדיקים מתים.
      אתה הבנת ברוך?

    • אתה הקמת מדינה

      אבישי, 01/07/09 19:02

      ''...הקמנו מדינה...'' מי הקים? אתה וחבריך השמאלנים בטוח שלא. אילו הקמת המדינה והמלחמה על זכותה להתקיים היתה בידכם, אתם והבג''צ שלכם, כי אז לא היית קמה המדינה.
      אני מאחל לכם כל טוב\\ אך במקום אחר. ישראל אינה שייכת לכם.

      • ..........אנשי ימין מגיעים לכלא אחד אחד .. לא לדאוג (ל''ת)

        מיון, 01/07/09 19:24

      • ידיעת ההיסטוריה שלך שואפת לאפס.

        יריב, 01/07/09 22:54

        בלי להיכנס לוויכות על הנעשה עכשו, לפחות צריכים לדעת את ההיסטוריה של ה 100 שנים האחרונות.
        1. החרדים והדתיים (לא כולל את הפועל המזרחי) התנגדו בחריפות לציונות ולהקמת מדינת ישראל. נאמני יהדות התורה והחרדים הקיצונים עדיין לא מכירים בעובדת קיום המדינה כי משיחם לא הגיע עוד.
        2. הרוויזיוניסטים התנגדו בחריפות רבה להסכם החלוקה. בגין הכריז על ההסכמה של בן גוריון ומפלגות הפועלים כתקיעת סכין בגב היהדות והסכמה לתהליך שיוביל לשואה שניה. (בכלל כל יום שני וחמישי מאיים הימין בעוד כל מיני שואות).
        3. מי שהקים את המדינה היו פועלי ציון שלימים הפכו לשלוש מפלגות: מפא''י, אחדות העבודה ומפ''ם. החלוצים שהתיישבו בישובי הספר ובקיבוצים לא היו אנשי חרות. הימין גם ניסה לתפוס את השלטון בכוח, מהלך שנבלם עם הטבעת אלטלנה. הפסדנו את ירושלים העתיקה ב48-49 בגלל שהאצ''ל סירב להתאחד עם צה''ל בירושלים ונלחם כגוף נפרד.

        מעניין שהימין מנסה להסתיר עובדות אלו. אבל המחיר הוא יצירת הדיוטות כמוך שלא יודעים דבר על השנים 1880 עד 1949.

        מצער שאתה תוצר של מערכת החינוך בישראל. לא פלא עד כמה הדרדרנו בכל המבחנים הבינאומיים והמיצ''ב.

        • הימין גורם לאסונות (ל''ת)

          אכן, 02/07/09 05:34

        • תנועות השמאל הציוני היו- מבחינה פוליטית- ימניות יותר מ''האיחוד הלאומי '' (ל''ת)

          ותפסיק לשכתב, 02/07/09 09:33

  • 49.

    מהפכה

    איציק, 01/07/09 17:16

    אני ממליץ לקצינים לעשות מהפכה צבאית לא יתכן שקצין בכיר יענש בגלל ערבי

    • פשיזם

      nosnikta , 01/07/09 17:35

      הימין הישראלי שוב מוכיח שאין הבדל בינו לבין הפשיזם החשוך של אירופה. קורא להפיכה צבאית ברגע שבו הצבא נדרש לאמות מדיה מוסריות. בזיון.

      • לא זכור שבאירופה היהודים היו מתפוצצים על אוטובוסים ומנצלים כל הזדמנות

        לא פאשיסט, 01/07/09 17:42

        לפגוע באנשים נשים וטף מנער ועד זקן.
        אולי אתה יכול להזכיר לי
        או שבכל זאת אנחנו לא מזכירים את הפאשיזם ומזכירים יותר בני אדם המנסים לשרוד ולהתקיים

        • אתה צודק, והחלאה עם השם הפלצני nosnikta בודאי לא שרת,

          מיקי, 01/07/09 18:22

          משרת, ישרת בצבא שלנו. הוא משרת בצבא של טלי פחימה, מגינת הערבים הנדכאים באשר הם.

      • הצבא המוסרי ביותר. אתה פשוט מחבל שמתחזה ל'שמאל'. (ל''ת)

        באמת? אני שמאל אמיתי 3 דורות מהבית תומך בצה''ל, 01/07/09 17:49

  • 48.

    בג''ץ הגיע לסוף דרכו. שופטי בג''ץ מייצגים אך ורק את עצמם ולא את העם. (ל''ת)

    עו''ד, 01/07/09 17:12

  • 47.

    בגץ דוחף את האף למקומות שאסור לו

    MLPID , 01/07/09 17:07

    לא מצדיק פגיעה בחפים אך הטיפול בנושא צריך לבוא מתוך הצבא ובשקט בלי התערבות בגץ והתיקשורת.הדבר יביא לתופעה הפוכה הערבים ירימו את האף החיילים יותר יכעסו, יפגעו יותר וגם לא יתנו לתיקשורת להתקרב.

    • הקצין הזה מנוול קטן (ל''ת)

      יוני, 01/07/09 19:24

  • 46.

    העם צריך להעיף את החבורה המדושנת של בית המשפט

    אבי, 01/07/09 16:57

    חבורה מושחתת ומדושנת הפועלת ליצירת רוב ערבי שימוטט את כל המפעל הציוני ואין לזה קשר אם להחזיר שטחים או לא
    חבורה ששנים דואגת למשרות עבור בני משפחתם ומזניחים את בטחון הפנים והחוץ של האזרחים

    הכי קל להתעמר בלוחמים שמקדישים חייהם עבור כולנו ואחכ מטורטרים כמו מסכנים וצריכים להסביר את האירועים שהיו בהם.

    הלואי ופרופסור פרידמן ימשיך בדרכו ויסחוף עוד אחרים כדי שניפטר מהמטורללים הללו אחת ולתמיד

    • WANKER (ל''ת)

      dingramncl , 01/07/09 17:07

  • 45.

    נעבור כולם לאוגנדה

    יורי, 01/07/09 16:51

    למה למ''גד להלחם לחפותו במדינה שדואגת רק לזכויות של הערבים שהם עצמם לא דואגים לזכויות של איש.לצערי יש סיבה לאנשים להשתמט מהצבא כיעבור מי להלחם לבצלם או אירגונים אחרים אשר מחפים על עוולות הפלשטינאים ומקטרגים על חיילי צה''ל ומפקדיו.מדוע ארגונים אלה מילאו פיהם מים נוכח הטרור והטילים בערי ישראל.ואיך אותם אירגונים שותקים כאשר נרצחים אותם פלסטינאים ע''י אחיהם בחשד לסיוע לאויב הציוני?

    • אל תתיאש אחי עזרה בדרך

      רמי, 01/07/09 18:12

      הימין בארץ רק יתחזק בגלל סבות דמוגרפיות והתעוררות רוב השמאל מאשליית שלום אך שוא
      כבר בקרוב בגץ ישתנה. סבלנות חביבי

  • 44.

    צהל חצוף (ל''ת)

    mnhjhg, 01/07/09 16:47

  • 43.

    יוחלפו שופטי בג''ץ השמאלנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 01/07/09 16:43

    • גם השמאל צריך לרצות להפטר מהחבורה המושחתת והמטורללת

      אבי, 01/07/09 17:01

      אני רוצה להחזיר שטחים וחושב שזאת הדרך הפחות גרועה מבחינת ביטחון ישראל.
      אבל כאן מדובר במשהו אחר לגמרי.אנו שמים על ראשנו חבורה שרוצה להביא לרוב מוסלמי שיקים את הדמוקרטיה הנאורה בעולם כמובן במסורת המדינות הערביות.
      נראה לי שאם ימשיכו אנחנו לפני שואה שניה ועדיף להכין דרכונים

  • 42.

    להתעלם מהבג''ץ הבזוי וההזוי הזה! אינני מוכן עוד לסכן את חיי עבורו! (ל''ת)

    מלואימניק, 01/07/09 16:38

  • 41.

    ועדות החקירה של צה''ל לא שוות הרבה - ראו גם פרשת הטיוח של צ'יקו תמיר . (ל''ת)

    אלי, 01/07/09 16:37

  • 40.

    חוץ מהערבים והשמלאנים...כולם מאוכזבים ובזים לבג''ץ !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 01/07/09 16:30

    • No. 40, you prove my point. (ל''ת)

      dingramncl , 01/07/09 17:04

    • Where did you serve in the army? a (ל''ת)

      dingramncl , 01/07/09 17:06

  • 39.

    אפשר לשפר את מצבנו הכלכלי

    אורי, 01/07/09 16:18

    אפשר לסגור את כל המוסדות ורק להשאיר בג''ץ ומערכת ביצועית.
    במקרים שהם פוליטיים וערכיים ובמקרים של שיקולים שאינם מעניינם הם לא רק מחווים דעתם, כפי שאפשר ורצוי, אלא גם נותנים הוראות. אז לשם מה דרג שיפוט צבאי?

  • 38.

    Right wing, left wing

    dingramncl , 01/07/09 16:13

    To all those who use any article in the paper to attack the left. Face facts, the IDF (Zahal) is a strong military force. but just to clear things, the main comando units and most fighter units are manned by left wingers, not right wingers. It is a fact that most of you making derogatory comments about Zahal and the left, have not served in the army or did kalabnik jobs. fact!!!! so, to you right whingers, go back to the hole you came from, claim benefits from the state, as you do, live in bliss as the "arab lovers" as you call them, are there to protect you. And you are surprised that any Israeli with a little inteligence escapes life with you lot. The problem is when all the good ones leave, the army will go under as well.

  • 37.

    בגלל חוק סער הימין לא יכול למנות שופטים ציוניםנים,כנסו

    שאבי מהעיריה , 01/07/09 16:09

    בגלל חוק סער הימין לא יכול למנות שופטים לא שמאלנים,כנסו

    חוק סער קובע שצריך הסכמה של 7 מחברי הוועדה למינוי שופטים למנות שופט לבג"ץ,לביניש יש 3 שופטים בוועדה שמונה 9 איש לכן יש לה וטו על מינוי שופטים חדשים,לכן עד שלא ישונה חוק סער השמאל ימשיך לשלוט בבג"ץ

  • 36.

    אחרי ההתבטאות של אהרון ברק מה הפלא ? החלטות שמאלניות בלבד!

    הם הרי לא עושים מילואים ..., 01/07/09 16:08

    גם לא ילדיהם החיים במרכז תל אביב ונהנים מהחופש שאנחנו האזרחים שכן תורמים נותנים להם .. אבל מה כן - כן אפשר להעביר ביקורת , כן אפשר להעמיד לדין , כן אפשר להכפיש את שמינו , כן אפשר ללגלג עלינו ותמיד אבל תמיד אפשר לשלוח עוד צו לעוד התייצבות הזויה באמצע החיים עוד תלישה מהבית והמשפחה ואחר כך אין גיבוי מאף אחד פשוט אין גיבוי ..

    ארץ מגעילה ושופטיה עוד יותר !

  • 35.

    להשתמט מצה"ל ולתת לכל יפי הנפש לשרת ולמות עם הקוד האתי ביד!! (ל''ת)

    עוגת רצפים , 01/07/09 16:07

  • 34.

    יש להתחיל לפסול החלטות בג''ץ

    חבר מביא חבר, 01/07/09 16:04

    השופטים מונו בשיטת חבר מביא חבר

  • 33.

    מה מצפים מחולות וחוליי עמו ישראל ? (ל''ת)

    דג, 01/07/09 16:01

  • 32.

    צ'יקו תמיר גם אתה בדרך. אל תבנה על המאפיה שאשכנזי מפעיל למענך !!!!!! (ל''ת)

    מני, 01/07/09 15:52

  • 31.

    גם אם יוחמר כתב האישום, עדיין

    katif , 01/07/09 15:47

    לא חובה על השופטים להרשיע או להחמיר בעונש.

    ברור היום לכולם מה דעת בית המשפט העליון בנושא.
    בדיוק אותו דבר לגבי מכות השוטרים לנעצרים פסיביים או אזוקים, אסור להכותם!

    הקצין והחייל כבר קיבלו את עונשם ויש לסכם את הנושא בפקודות ובהוראות הצבא ולסיים את ההתעללות גם בנעצרים וגם בכוחות הבטחון המסכנים חייהם יום ולילה, שבעה ימים בשבוע לבטחוננו המיידי והעתידי.

  • 30.

    מערכת השיפוט הצבאית...

    ארז, 01/07/09 15:43

    צריכה להתעלם מהחלטה ההזוייה של בג''צ, ולהבהיר לבג''צ את גבולות הגיזרה שלו.

  • 29.

    המגד לא ראה לא שמע לא התכוון

    נתן, 01/07/09 15:42

    מה כל הקשקושים האלה. מה חשב שהצופים הם מטומטמים התמונה שווה אלף מלים

  • 28.

    מקרה אחד מבין מאות שלעולם לא נחשפו (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 01/07/09 15:40

  • 27.

    בגץ פרו פלשתיני ושונא יהודים מה הפלא,כך היה מאז ומתמיד (ל''ת)

    איילת, 01/07/09 15:31

  • 26.

    השמאל שרץ לבג''צ בענין המג''ד מפגין נגד משפט מבצעי הלינץ בזאדה. (ל''ת)

    זה השמאל . חלאות!!., 01/07/09 15:30

  • 25.

    צהל מחוץ לבגץ

    נמרוד, 01/07/09 15:28

    לבגץ אסור שתהיה סמכות שיפוטית על צהל כמו שחיל נשפט בבית דין צבאי ולא אזרחי.אולי כשבניהם של שופטי בגץ ישרתו בצהל כמו אותו קצין או כמוני יוכל אולי להביע דעה

  • 24.

    מתי נתחיל להמרות את פי בג''ץ? (ל''ת)

    י, 01/07/09 15:23

  • 23.

    ''התחקיר'' שערך המג''ד = שיבוש הליכי חקירה ! חובה לקרוא

    חוקר מח''ש בגימלאות, 01/07/09 15:23

    במשטרת ישראל אירוע כזה לעולם לא היה יכול להתרחש .
    משטרת ישראל מפזרת הפגנות הרבה יותר מצה''ל הן בתוך הקו הירוק והן מחוצה לו .

    האם הייתם יכולים להשלים עם תמונות בהם
    חלילה מפקד פלוגה במג''ב / מפקד תחנה אוחז במפגין כפות , עיניו מכוסות ומורה לשוטר לירות בו ? והשוטר יורה . בררררר
    הרי המדינה היתה גועשת , סוערת , כל הימניים באשר הם , הימניים !! , היו ועקים '' משטרע משטרע'' פושעים ''
    מח''ש היה טוחן עד דק את אותו קצין ושוטר : תיקים פליליים , רישום פלילי , משפט , הרשעה , מאסר ארוך , פיטורים , פיצויים אישיים למפגין בסכום של נניח 100K מכיסו של הקצין והשוטר !

    לכן - נמאסו הטיוחים של מצ''ח , הטיוחים בפרקליטות צבאית , הוקומבינות ,
    עכשייו מעניין איזה הרכב ידון בתיק הזה ?
    מנדלבליט מחפש הרכב נוח למג''ד ?
    כמו תיק נוח לצ'יקו ?
    מנדלבליט תתעורר - אתה הורס את מערכת החקירה והשפיטה בצה''ל .
    תוציא , תאוורר , תפתח לתקשורת , הרבה חקירות תוציא החוצה , למשטרת ישראל , למח''ש . תעביר להם משכורות לפי תקן ז''א
    נניח את מקרה צ'יקו : 3 תקני חוקר משטרה מתוכם אחד בכיר - תשלם להם משכורת לפי חודשיים עבודה כ''א . והכי חשוב - לכל צה''ל אין שום נגיעה בחקירה . כל פעם שצה''ל מניח ידו זה יוצא רע ! מסריח !! שטינק !!

    • כל עוד התחושה שמעוררים הפלסטנאים הינה היתר לרצח

      שמעון הצדיק , 01/07/09 17:00

      יהודים
      כול עוד אדם שטועה ומגיע לשטחים עלול להירצח זו תהיה תגובת צהל אכזרי נכון
      כי עם רוצחים צריך להתנהג כאל רוצחים אין רחמים לרוצחים
      את לא מוסרי ואתה לא צדיק בסדום
      אתה קשקשן

      • שבניגוד לחוק החיילים לא מוגנים ע''י רשויות המשפט שמתפקידן לתבוע מתנכלים

        צה''ל רחוק מ''אכזר'', אלא מאוד מאוד הוגן וותרן, הבעיח, 01/07/09 17:27

        לחיילים על מנת למנוע התנכלויות לחיילים, להרתיע את הפורעים, לשם כך יש מערכת משפטית, אבל הפצ''ר שזה תפקידו הרשמי, מעולם לא תבע מתנכלים לחיילים, מעולם לא מילא תפקידו, השופטת הנכבדת לעולם לא תדון את הפצ''ר על הפקרתו, והתוצאה בגלל השתללות הפורעים- הם כבר הרגו חייל בבילעין בשנת 2005 במטר אבנים- שלעיתים רחוקות כבר נאלץ המפקד עצמו להרתיע- רק להרתיע את הפורע, ואז המערכת המשפטית המפקירה נועצת במפקד שיניים.

      • אתה הקשקשן

        nosnikta , 01/07/09 17:38

        להתייחס לעם שלם כאל רוצחים זו גזענות שפלה. לא על הערכים האלה קמה מדינת ישראל. הימין כבר מזמן ניתק עצמו מערכי הציונות.

  • 22.

    מי שמורה על ירי ליד או בשבוי כפות אינו ראוי לשרת בצה''ל. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 01/07/09 15:18

    • ירי כדור גומי

      ירי כדור גומי, 01/07/09 16:00

      מי שמסלף עובדות לא ראוי להגיב.

      • קראט מה שאתה כותב. (ל''ת)

        מרי אזרחי-, 01/07/09 17:18

      • ל''ירי כדור גומי 16:00''---גם כדור כזה הורג ממחק של פחות ממטר.

        יריב, 01/07/09 18:46

        למה אתה מצדיק ירי באדם כפות אפילו בכדור גומי???? הנקודה שאינך קולט כנראה זו העובדה שהאדם היה כפות ולא באיזה סוג תחמושת ירו בו!!! מה קרה למוח שלך? התבשלת יותר מדי זמן בשמש ללא כיסוי ראש ונשרפו לך כל התאים?

        • לי נראה שאתה הוא שבילה כמה חודשים באפריקה

          רמי, 01/07/09 19:50

          קלע בו בבוהן הרגל.
          על זה הרעש?
          איפה הפרופורציות.

          • ירו על מנת להפחיד בלבד. הפורעים כבר הרגו חייל בבילעין והכרחי להתגונן. (ל''ת)

            לא פגעו בו אפילו בבוהן. הוא משקר כמקובל אצלם., 02/07/09 11:02

  • 21.

    סוף סוף יש צדק..

    זה אני, 01/07/09 15:16

    ההמשך יבוא...

  • 20.

    בגסטפו נמדדה ה"ערכיות" של הקצינים בהוראותיהם להרוג יהודים

    נעמן,שפוי , 01/07/09 15:15

    האם צנ"ל הופך יותר ויותר דומה לאותה גרמניה בשל הכיבוש?

    • חד משמעית- כן, ואוסיף- מי שיורה בכפות יענה ילדי עניים, זקנים ונכים. (ל''ת)

      רעמסס, 01/07/09 15:17

    • עוד הערה קטנה- קרא על הגנרל הג'נטלמן רומל- איש מחייליו לא העיז להתעלל

      רעמסס, 01/07/09 15:19

      בשבוי, אפילו יהודי. הכל תלוי באישיות המפקד.

    • נעמן לא שפוי

      אמא של חיל, 01/07/09 15:32

      מי שמשווה את חיילי צהל הנהדרים שמגינים עלינו לגסטפו הוא לא שפוי.לך תגור בחול אם זו דעתך על מי שמקריבים את חייהם למעננו.אם לא צהל היינו מזמן בים וגם אתה אז ראוי שתתנצל

      • תגובותיו של נעמן הזה,

        בני, 01/07/09 16:46

        מוכיחות כי הוא אינו אדם בגבול השפיות.
        אני מבין לליבך, את צודקת אך אינך צריכה להתרגש מהן.
        נוצרה ההרגשה כי הוא ילד דחוי, או אדם אומלל השואב את כל סיפוקו בחיים מההתיחסות לתגובות.

    • קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות

      אחר כך תלמד היסטוריה, 01/07/09 16:03

      אחר כך תלמד היסטוריה

  • 19.

    כל הכבוודד !!!

    חכים, 01/07/09 15:14

    כה צריך לעשות

  • 18.

    מי שיורה בכפות כשישתחרר יטיל מע''מ על ירקות ופירות לעניים. (ל''ת)

    רעמסס, 01/07/09 15:13

  • 17.

    כל הכבוד לבג''צ

    רון וייס, 01/07/09 15:10

    שקובע נורמות ראויות.

    • בג''צ מגן על מחבלים

      ארז, 01/07/09 15:44

      זו נורמה ראוייה בעיניך?

      • תפסיק לקשקש

        nosnikta , 01/07/09 17:40

        העציר לא היה מחבל. הוא נעצר כי השתתף בהפגנה לא חוקית.

  • 16.

    אייטולות של איראן ובג''ץ שלנו נבחרים ע''י עצמם

    @ בנצי - א @, 01/07/09 15:09

    ונלחמים נגד העם

    • מדינת הבג''ץ

      חומה ומגדל, 01/07/09 15:51

      אני מאחוריך

  • 15.

    ירי באדם כפות

    אלכס, 01/07/09 15:08

    למה זה מזכיר לי הפגנה שנערכה מול בית המשפט בחיפה כשהפעם הערבים דורשים לבטל את המשפט? אולי המפגין הכפות היווה איום על החילים בדיוק כמו שזאדה הכפות היווה איום על הנאשמים הנוכחיים?

    • אולי נסכים ששני המקרים זהים ומהווים פשע חמור מאוד? (ל''ת)

      יריב, 01/07/09 18:32

  • 14.

    עכשיו מעל לכל ספק צריך לעשות ריענון בשופטי בג''ץ

    אריק, 01/07/09 15:03

    הגיע הזמן לשלוף את ''מתנגדי הכיבוש'' החוצה
    אין להם מקום בבית המשפט העליון,חבורה של רודפי פרסום.

  • 13.

    מישהו ציפה למשהו אחר מבג''צ(מועצת גדולי התורה מר''צ)

    עודד ב, 01/07/09 15:01

    לנחש מה תהיה התגובה של בג''צ בעניין כמו זה ,זה בערך כמו לנחש מי ינצח במשחק בין מועדון קשישים למנצ'סטר יונייטד.
    די לקרוא את מה שאמר המייסד והאורים ותומים של בג''צ אהרון ברק ,על הסכסוך בין היהודים לפלשתינאים על מנת להבין היכן עומדים הדברים

  • 12.

    הכל בגלל צלם אחד

    רספוטין, 01/07/09 14:57

    ההתנהלות הזאת היא אפס קצהו של מה שקורה בשטחים מאז הכיבוש ויעידו על כך אלפי מילואמניקים ששירתו שם.רק מקרים שהגיעו לידיעת הציבור באופן מיקרי עוברים בדיקה כל שהיא וגם היא נגמרת בדרך כלל בטיוח או עונשים סימליים.

    • כל ערבי עם כוונות זדון כלפינו,

      מה אתה מציע?, 01/07/09 16:48

      זה היחס המגיע לו. אל תשכח שאתה לא בשוויץ. אנחנו נלחמים על חיינו. זה או הם או אנחנו אין שניהם יחד.

      • הצעה

        רספוטין, 01/07/09 17:39

        מה שאני מציע זה מאוד פשוט. להכיל את החוק הישראלי על המתנחבלים.בלי קריצות ,בלי התחכמויות,בלי התרפסות בפני האיטולות .כלפי הפלישתינאים אנו ממצים את החוק עד תומו ומעבר.

      • שוב נחשפת פחדנות הימין

        nosnikta , 01/07/09 17:41

        אנחנו המעצמה הצבאית החזקה ביותר במזרח התיכון, והימין עדיין בטוח שאוטוטו משמידים אותנו.

        • דין צדק (ל''ת)

          אחמד, 02/07/09 13:19

  • 11.

    שוב,וכרגיל,פועלת כנופיית הבג''צ השמאלנית,בשירות אירגוני השמאל הקיצוני

    דרור הנאור מרמת גן, 01/07/09 14:56

    האנטי ישראלי.
    שריטה קלה,בכף הרגל,שלא הצריכה טיפול רפואי כלשהו, הפכה בשירות ההסתה השמאלנית הקיצונית, לאירוע מפלצתי.

    • רובינשטיין ומלצר ב''כנופיית בג''ץ השמאלנית''?

      יריב, 01/07/09 18:26

      אתה הדיוט ממדרגה ראשונה. אין לך בכלל מושג מיהם השופטים שישבו בבג''ץ אבל אתה מומחה בנפיחות של סיסמאות וציטטות מאחרים שכולן נבובות וחלולות.
      לך קרא על רובינשטיין ומלצר ותחכים. למרות שאינני חושב שאתה אפילו מסוגל למחשבה עצמית.

  • 10.

    כמו תמיד, אנחנו יורים לעצמנו ברגליים.

    מכיר את הבחור, 01/07/09 14:56

    רוצים להעביר מסר חמור כדי שלא יישנו מקרים כאלה - זה חשוב. אבל על חשבון של קצין איכותי כל כך וערכי כל כך?
    למה אדם ששגה צריך לשלם מחיר כבד כל כך, על פגיעה שולית (הפלשתיני נפצע קל ביותר), רק בגלל שהיא מצטלמת גרוע. אי אפשר לחשוב על פתרון אחר?
    כמו תמיד, יורים לעצמנו ברגליים, ואחר כך בוכים שלא נשארו קצינים איכותיים שיעשו את העבודה.

    • הקצין לא ''איכותי''

      יוסי גורביץ, 01/07/09 20:19

      קצין שמורה על ירי בעצור, ואחר כך מנסה להתחמק ומטיל את האחריות על החייל שלו - הוא הכל חוץ מאיכותי.

      תגיד לי איך אתה היית מרגיש, אם שוטר היה עוצר אותך והקצין שלו היה מחליט, למען יראו וייראו, רק ''לפצוע אותך קלות''.

  • 9.

    להחליף את כל אנשי בג''ץ באנשים בריאים בנפשם! (ל''ת)

    עוני, 01/07/09 14:52

  • 8.

    משהו חשב אחרת מבגץ... (ל''ת)

    בוקסר , 01/07/09 14:51

  • 7.

    על הרמטכ"ל והממשלה להוציא את צ.ה.ל ממסימות שיטור

    אריה , 01/07/09 14:51

    מול אוכלוסיה אזרחית, באם יהודית ואם פלסטינאית.
    תפקידו של צ.ה.ל להגן על המדינה,מול חמושים.כן תפקידו להחזיר הביתה את החיילים שנופלים בשבי אך ורק בפעולה צבאית.

  • 6.

    צריל לסגור את המוסד לחולי נפש שנקרא בג''ץ-די,נמאס מחוסר הצדק. (ל''ת)

    סרן במי''ל, 01/07/09 14:49

  • 5.

    ''אכזבה בצה''ל''? היה צריך להיות ''אכזבה מצה''ל''.

    יריב, 01/07/09 14:47

    אפילו הבעת אכזבה מהחלטת בג''ץ (רובינשטיין ומלצר---לא בדיוק שמאלנים), מעידה על הדרדרות מוסרית של ''הצבא הכי מוסרי בעולם''. אבל בעצם איך אפשר לרדת מגובה הכביש?
    הבעיה היא זהותו האידיאולוגית של הפרקליט הצבאיץ.

    • תזדהה בשמך המלא-יריב אופנהיימר,''שלום עכשיו''. (ל''ת)

      אחד שיודע, 01/07/09 15:01

    • כל הכבוד לצהל

      רון, 01/07/09 15:34

      מי שמדבר כמו יריב ניכר בו שלא שירת לא בצהל ולא בשום צבא לוחם אחר.זו תגובה מטומטמת ומרושעת.צריך להסיר את הכובע בפני חיילינו

      • מה לא צודק בדברי שלא צריך להגן על קצין בכיר שהורה לירות באדם כפות?

        יריב, 01/07/09 18:23

        מה זה קשור אם שירתי בצבא או לא? הלוואי שהייתי יכול לעקוב אחרי צורת מחשבתך אבל היא כל כך מעוקמת שזה בלתי אפשרי.
        אבל אותך קלטתי. בגלל שהאדם הכפות היה פלסטיני אז דמו מותר.
        אנשים כמוך מצדיקים את כל האנטישמיים בעולם שטוענים שאנחנו מדינה גזענית. הלוואי והיינו יכולים להיפטר מחולירות כמוך.

    • צה''ל הצבא המוסרי ביותר

      ר.בקצה, 01/07/09 16:05

      מהסיבה הפשוטה , שכל השאר גרועים ממנו.מאותה סיבה, מנצח מקצה הנכים באולימפיאדה אינו המהיר ביותר בעולם, אלא רק הנכה המהיר ביותר.לא מתאים למוסר בתי הקפה שלך?
      בעיה שלך

      • איך אתה מעז להגן על קצין שנותן הוראה לירות באדם כפות?

        יריב, 01/07/09 18:18

        לפחות לפי דבריך---ותסלח לי שאני מתקן את הגיונך---צה''ל הוא הצבא הכי פחות לא מוסרי.גם זה משהו.
        אבל מה שהופך את צה''ל בעיני ללא מוסרי זה ההגנה שהוא מספק לתפוח רקוב כסגן אלוף בורברג במקום לזרוק אותו מהצבא ולשמור על יתר ''התפוחים''.

    • אני מסכים

      אחמד, 02/07/09 13:18

      צריך להוציא להורג את החייל ואת מפקדו
      בצבא בכיבוש

      ולשחרר את פלסטין הכבושה שכוללת עזה נתניה יו''ש ת''א חולון שכם אשדוד חברון ירושלים חיפה עכו ולתת לנו את זכיותו ומדינתנו כולה חזרה

      פלסטין המדממת

  • 4.

    להעניש בחומרה!!! (ל''ת)

    ע.ר, 01/07/09 14:46

    • צודק

      אחמד, 02/07/09 13:17

      צריך להוציא להורג את החייל ואת מפקדו
      בצבא בכיבוש

      ולשחרר את פלסטין הכבושה שכוללת עזה נתניה יו''ש ת''א חולון שכם אשדוד חברון ירושלים חיפה עכו ולתת לנו את זכיותו ומדינתנו כולה חזרה

      פלסטין המדממת

  • 3.

    ואני מאוכזב שהמג"ד הפיל את התיק על החייל שלו.

    רועי תל-אביב , 01/07/09 14:45

    הוא נבזה. אין לי מילה אחרת עליו.

    מעבר לבעיה הערכית בירי על אדם כפות, יש בעיה מוסרית בהפקרת חייל.

  • 2.

    צ.ה.ל מת! הרוצה להתגיס ידע..בצבא היום אתה פיון בידי השמאל ובג''צ (ל''ת)

    בן אב ואם עשו חשבון ודעו, 01/07/09 14:41

  • 1.

    בחרנו בימין שיעצור את הבג"ץ,אבל ביבי בוגד בימין ומסייע לבג"ץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 01/07/09 14:37

    • במקום להחליף את ליברמן יש להחליף את בייניש (ל''ת)

      גיפסי מהמועצה, 01/07/09 15:11

      • אם אינכם רוצים שצה''ל יהפוך ל- WEHRMACHT והדובדבנים ל-SS

        הכיבוש הופך יהודים תמימים לחיילי כיבוש מגעילים, 01/07/09 19:02

        שנו את סולם הערכים והיסוגו מכל הכיבושים.

        • לא סתם אתה כותב בעילום שם

          רועי2472 , 02/07/09 10:11

          כדי שלא ידעו מי הפאשיסט, נאצי, אנטי ישראלי שכותב זאת.