• 58.

    כל התלונות בנוגע לנזקים נא להפנות לחמאס !!! (ל''ת)

    מה דעתכם על כך שהחמאס יורה קסאמים על ילדים מזה 6 ש, 19/07/09 11:45

  • 57.

    רק חמס נקי מכל רבב לא? 8 שנים רקטות ללא אבחנה על אזרחים

    איתי1960 , 02/07/09 06:30

    ואף לא דו"ח אחד מה? אז אולי חמס לא קיים? ואם הוא לא קיים אז אין אזרחים בעזה לא? ואם אין אזרחים בעזה אז לא הרגנו אף אחד ואם לא הרגנו אף אחד אז הדוח מזוייף לא?

  • 56.

    מאיפה הידיעות מחמס השקרן הרוצח? (ל''ת)

    איתי1960 , 02/07/09 06:27

  • 55.

    מאיפה הידיעות מחמס השקרן הרוצח? (ל''ת)

    איתי1960 , 02/07/09 06:24

  • 54.

    חמאס הרג ילדים

    אזרחי , 01/07/09 09:55

    כל הרג של ילדים במלחמה בטרור בעזה הם באחראיות בלעדית של החמאס

  • 53.

    דו''ח מגוחך

    דורון, 01/07/09 09:29

    מה הם אומרים בעצם? שצהל היה צריך להשתמש באש פחות מכוונת כמו ארטילריה כדי להרוג אזרחים?

    חימוש מדוייק הרבה יותר יקר ופחות יעיל מארטילריה(מכסה פחות שטח). הסיבה העיקרית לשימוש בו על מטרות שבתווך ארטילריה (כל רצועת עזה) היא להפחית הרג אזרחים.

  • 52.

    צודקים - סבתא שלי נילחמה במבצע הזה בעצם כל הבית אבות הם היו המזלטים (ל''ת)

    ידידה, 01/07/09 09:09

  • 51.

    צה''ל מסוגל למחוק עזה על יושביה בשעתיים - חבל שלא עשה כן

    הגינויים היו אותו הדבר בדיוק, 01/07/09 08:29

    אם כבר מציגים אותנו בעולם כרוצחים - אז לפחות שנהנה מהתוצאות....
    היו יכולים לשטח עזה ולהשאיר שם 5% מהאוכלוסיה .. תוך שעתיים בערך.
    ואז היינו מקבלים גינויים -- אבל הבעיה בעזה הייתה גמורה לתמיד!!!

    זה שפגעו בטעות בכמה אזרחים ... הערבים עושים מזה מטעמים לצורך הכשרת דעת הקהל לבצוע שואה שנייה ביהודים...
    להם יש תוכנית להשמדת כל היהודים כאן ... באיראן כבר מוכנים.

    הרחמים עליהם הם מה שייביא למותנו - כמו בסיפור ה ל''ה לוחמים שריחמו על רועה ערבי בדרך למבצע -- ונהרגו בגלל שדיווח .... ועשו להם מארב וכולם נהרגו פרט לאלו שפינו פצוע ...

  • 50.

    עד היום אירגון זכויות האדם חשב שהמל''טים זורקים סוכריות, ופתאום...הפתעה (ל''ת)

    יבגני בוזגלו, 01/07/09 07:44

  • 49.

    הרג ילדים וגם אזרחים

    י ל ד , 01/07/09 06:44

    הרג ילדים, הוא פשע, בין אם זה נעשה
    באמצעות תותח, מל"ט או כל נשק אחר.

    לגבי אזרחים, עולים בי הרהורים.
    הטרור האיסלמי, משתמש באזרחים.
    את הפיגועים הגרועים ביותר ביצעו
    מחבלים בלבוש אזרחי.

    אולי הם נראים כאזרחים, אבל רבים מהם
    משרתים את הטרור, גם אוספי מידע,
    תצפיתמים, מובילים וסתם נהגים.

    המלחמה בטרור האיסלמי, לא פשוטה,
    ומי שלא מצטיין ביכולת שיכלית להבין
    את המלחמה הזאת ולרקום לה פתרונות מתוחכמים,
    סופו שינחל תבוסה קשה.

    • לילד

      צדק, 01/07/09 07:09

      מי שנוגע באש סופו להיכוות, מה יש פה להבין ילד

  • 48.

    באמת צריך להתחיל להרוג נשים וילדים שיהיו מחבלים-כך ניהיה אשמים באמת

    בוריס, 01/07/09 02:21

    ‏?‏?

  • 47.

    שימו לב מי מפיק את הדוח

    דרומי, 30/06/09 23:57

    אירגון הקורא לעצמו ''אירגון זכויות אדם'' שממומן על ידי הסעודים|.

    אם זה לא היה קשור אלי הייתי צוחק.

  • 46.

    חחחחח... הדו"ח הכי הזוי שהתפרסם כאן - וזה קשה..

    ציוני , 30/06/09 23:06

    למה בזמן האחרון יש תחרות קשה..

    קודם כל - מי שמע בהיסטוריה האנושית על חקירה שבה מתשאלים רק צד אחד שיש לו היסטוריה ארוכה של שקרים וזיופים ובעל אינטרס ברור לשקר?
    מי שעשה לוויה לאנשים חיים במטרה להראות שיש לו יותר הרוגים ממה שבאמת - ישים ז' על לזיין בשכל לאיזה "חוקר" מטומטם ופרו ערבי שהרשיע מראש את מושא ה"חקירה"?

    אגב ה"מומחה" של האירגון עצמו טען שמדובר בטכנולוגיה הכי מדויקת הכי מתקדמת והכי מצמצמת "פגיעה סביבתית" בעולם.
    אז בוא נלך לפי דרך החשיבה של הדפוקים בשכל ההזוים האלה HRW - למה להשתמש בטכנולוגיה הכי מדויקת והכי מצמצמת פגיעה היקפית בעולם - בשביל לירות על ילדים (שזה מה שטען דובר האירגון בפירוש)?


    מדובר בדו"ח הכי הזוי שהתפרסם פה BY FAR, וואלה.. למרות שהייתה תחרות קשה עד עכשיו בין דו"ח ערבי אחד למשנהו - בא הדו"ח הזה וניצח בהפרש...

  • 45.

    מעריב בבקשה לצנזר את EXTRA שמאל הוא מתבטא בצורה שגובלת באנטישמיות

    צ'לו קבב, 30/06/09 22:31

    למי שיש ספק שיסתכל על תגובה28
    הוא הגיב בצורה בוטה ואנטישמית ופוגעת

  • 44.

    נכון.הם הרגו גם ביציות ועוברים באינקובטורים.

    בני123 , 30/06/09 22:09

    המלטים הרגו גם את הזרע לפני שהגיע לביצית.אינו את זה באל-ג'אזירה.

    פשעים שהדיעה אינה סובלת.

    איך עושים דברים כאלה?יש להגיש תלונה לבית המשפט הבין לאומי על השמדת זרע וביציות ע:י מלטים ישארלים.

  • 43.

    מי יותר גרוע?

    tomker , 30/06/09 19:49

    חבורת צדקנים סלקטיבים, שקונים את השקרים של הפליטים הערבים, או עיתון ישראלי, שיוצא עם כותרת בזויה שכזו?

    • זה נבלה. וזה טרפה. (ל''ת)

      מושון, 03/07/09 07:33

  • 42.

    ממש חדשה מרעישה... נהרגו (גם) אזרחים מכל סוגי כלי הנשק בלי אפליה, אבל

    Eחד, 30/06/09 17:35

    אף אזרח לא נורה בכוונה.

    חבל על כל אזרח תמים שנהרג, אבל
    כמה אזרחים הרגו הפצצות נאט''ו באירופה?
    כמה נהרגו בעיראק?
    כמה באפגניסטן?
    כמה בסרי לנקה?

    משום מה הארגון הזה עוסק אך ורק בישראל.

    ואגב, למרות שאין לנו מה להסתיר, אנחנו לא חייבים לארגון הזה או לכל אחד אחר שום דבר. בטח שלא את סרטי הירי.

    שילכו לעזה!

  • 41.

    דיווח - הסירה בדרך לעזה נחטפה בידי חיל הים - (ל''ת)

    מה אומר דו''צ, 30/06/09 16:51

    • חבל שלא טובעה! (ל''ת)

      Eחד, 30/06/09 17:36

    • דו''צ אומר שיהיה בסדר

      ושהחמאס עוסק בשטויות, 30/06/09 17:54

      במקום להכיר בישראל ולעשות שלום

    • דו"צ אומר שעל עזה בהתאם לחוק הבינלאומי יש

      ציוני , 30/06/09 23:08

      מצור ימי ( אין מצור יבשתי אגב - יש לעזתים גבול גדול עם מצרים שם הכל תלוי במיצרים), ולכן יש כל זכות שבעולם לעצור את הספינה הפרו חמאסית הזו.. שבאה עם בטון לפי הצהרת ראש המשלחת, בטון שישמש את החמאס לבניית מנהרות.

    • אומר מי

      דרומי, 01/07/09 00:02

      ערבים שלעולם לא משקרים?
      אם כבר הספינה נעצרה - לא נחטפה!

  • 40.

    עכשיו הסירה SPIRIT of HUMANITY שבדרך לעזה ''נבדקת'' בידי חיל הים

    נקווה ששום רע לא יאונה לנוסעיה ושתורשה להמשיך לעזה, 30/06/09 16:06

    הדיווח מקפריסין הגיע לידי זה עתה.

    • איזה דרמה.כמו סרט ערבי סוג ז'. (ל''ת)

      החמאס עצמו עשה פיגועים במעברים חחח(למי ששכח), 30/06/09 16:27

    • לפחות לא יזרקו אותם לבור כמו את גלעד שליט.

      וחבל שלא, 30/06/09 16:36

      הם מביאים רוחות של אנטישמיות ושנאה לא של שלום.

  • 39.

    בלשון עדינה: שיקפצו לנו,ילכו לחקור פשעים אמיתיים המתבצעים ללא הרף.

    panacea , 30/06/09 15:41

    בנוסף,מהכותרת משתמע שישראל שלחה במתכוון טילים ממל"טים על מנת להרוג ילדים.למה כותרת כזו?

  • 38.

    במלחמה העופרת מתו הרבה יותר אזרחים מלוחמים--הצבא ידע והמשיך בכך

    צה''ל השתמש ב''דוקרטרינת דאחיה'' - להרוס ללא אבחנה!, 30/06/09 15:30

    על הדוקטרינה הזאת חתומים הדגנרלים גיורא איילנד, אייזנקוט וסיבוני. וברק הוסיף ואישר בחתימתו -- בשוליים. זוהי ישראל של היום, והיא דומה יותר מאי-פעם ל... נאצים - אתה אמרת, והיזהרת שזה מה שיקרה -הפרופ' ישעיהו לייבוביץ.

    • שטויות. להרוס ללא הבחנה

      יכלו עם פגזים מרחוק-בחצי מחיר.., 30/06/09 16:07

      המנהרות והירי הפלסטיני מתוך מרכזי האוכלוסיה.
      צה''ל משקיע הרבה מאוד משאבים ומודיעין ותיכנונים כדי שפגיעה ללא צורך תהיה מינימלית.

      אזרחי ישראל זה לא לונה פארק למשחקי קליעה למטרה של החמאס.

    • דגנרלים - ואוו איזה צחוקים איתך

      גדול אתה,גדול., 30/06/09 16:39

      קרא לגנרלים דגנרלים, פי איזה חוש הומור, איזו שנינות. אפילו אפרים סידון כבר מתבייש להתשמש בבדיחות כאלה.

  • 37.

    במלחמה מתים אנשים. רציתם להפגיז את שדרות? תאכלו ח..רה. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 30/06/09 15:05

  • 36.

    לא רוצים שימותו הילדים שלהם? שלא יפגעו בילדים שלנו. עשינו עסק? (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 30/06/09 14:57

  • 35.

    אירגון חד צדדי

    חיים מלבורן, 30/06/09 14:44

    הפלשתינים התחילו את המלחמה.עד היום הם ממשיכים להפגיז ערים בישראל,ומענין אם יש איזכור לזה בדו''ח של האירגון האנטי ישראלי הזה.
    במלחמה קורים מקרים של ירי ידידותי,ונכון,גם
    גם מקרים שבהם נפגעים אזרחים חפים מפשע.
    אבל אירגון human rights watch אינו מעונין
    במציאת האמת,אלא לספק את תאוות מי שמממן
    את קיומו.
    צריכים להגיד לאירגון הלא מכובד הזה בפשטות,
    שמי שמתחיל במלחמה עליו לשאת בתוצאות,גם אם לא תמיד הן נעימות לו.

  • 34.

    מה זו הגזענות הזו בצה''ל? למה להרוג רק ילדים? אי אפשר גם זקנות ומבוגרים

    just me, 30/06/09 14:28

    בושה שאנחנו לא הרגנו יותר.. אחרת מה נאכל?

    חחח.

    דו''ח מטופש.

  • 33.

    מה לעשות? איך הם רוצים שנאפה מצות בפסח? (ל''ת)

    שושו, 30/06/09 14:17

  • 32.

    עם או בלי הבחנה--''צבא ההגנה'' ירה ויורה בילדים ביודעין--זו עובדה

    אנא - הסתכל בראי - ''ישראל הקטן'' הפך לכובש מגעיל!, 30/06/09 14:01

    במקום למחות נגד ארגונים מהחשובים שבעולם - המבקרים את העובדות על המחלה המדבקת שהביאה את הגזענות והזלזול בחיי אדם גם לצה''ל --עובדות בדוקות שהינן אמת לאשורה, על מה שנעשה בשמך ב''עופרת יצוקה'' ובמלחמת לבנון [השלישית. הראשונה היתה מבצע ליטני ב-1978] - דאג שתופעות אלה לא יישנו.

    זה יהיה מעשה פרו-ישראלי ממשי! המלחמה במבקרים הינה לחימה בטחנות רוח - אין ההסברה --ואפילו ישקיעו בה מיליונים-- מסוגלת לשנות את המצב. רק אתה יכול לדאוג לשפר את המצב --ע''י שתפעל לחיסול הכיבוש.

    • חלאס סיסמאות. לחמאס אסור לירות על אזרחי ישראל

      נקודה!, 30/06/09 14:20

      הוא גם לא יכול להכתיב אמביציות מדיניות באמצעות הירי המחורפן שלו.
      ובטח ובטח שהוא לא יכול גם ירי מחורפן וגם דרישות להקל עליו את הירי הזה..

      רוצים הסדר מדיני ו''סיום כיבוש''?
      ב'קשה!
      יש להם מנהיגות רשות פלסטינית-שיעשו מו''מ רציני על פשרה מדינית.
      רוצים לחימה?
      אז יוצא לחימה.

    • ל 30

      חיים גבעתיים, 30/06/09 14:26

      לפני שאתה מאשים את כולנו באשמת הכיבוש,תנסה
      לענות לעצמך על השאלה הפשוטה: למה יש כיבוש?
      החברים שלך מהצד השני אשמים בכך.
      יש כאלה שטוענים שאין צורך להחזיר שטחים בכלל,ויש כאלה שטוענים שאין צורך להחזיר שטחים עד לבוא השלום.
      אבל להחזיר שטחים ללא תמורה,רק תעודד את החברים שלך בצד השני לנסות ביתר שאת לזרוק אותך לים.
      באמת שלא איכפת לי שיזרקו אותך לים,אבל לי אין חשק להיתנסות בחוויה הזאת.

    • כיבוש זה הכי אחי

      אחמד, 30/06/09 16:32

      אנחנו אוהבים את הכיבוש - בעיקר כרוב וגם קצת מלפפונים.

  • 31.

    שקר וכזב הרי הצבא כל הזמן נמנע להפציץ ''אזרחים

    צלו קבב, 30/06/09 13:59

    אם זה היה קורה המלאי של הקאסמים היה נגמר

  • 30.

    שקר וכזב הרי הצבא כל הזמן נמנע להפציץ ''אזרחים

    צלו קבב, 30/06/09 13:55

    אם זה היה קורה המלאי של הקאסמים היה נגמר

  • 29.

    עלילות דם פוסט מודרניות

    עוז, 30/06/09 13:48

    המטוסים נוחתים לאחר מכן במפעל לייצור מצות וההמשך ידוע..

    צריך לקרוא להם בשמם: ''ארגוני זכויות הדם''.

  • 28.

    האם גם מזל"ט מרגיש רעידה קטנה בכנף כאשר הוא רוצח ילד ? (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 30/06/09 13:47

    • האם אתה מרגיש רעידות כשילדים יהודים מתים מטילים בשדרות הלא עוול בכפם?

      פטריוט, 30/06/09 13:58

      הד''וח הזה מפוברק כמו הארגון הפרובוקטיבי שפרסם אותו

    • לא כי אחרת הוא לא יוכל לקחת ממנו דם למצות (ל''ת)

      EXTRA-פאשיסט, 30/06/09 14:00

      • יפה הגבת

        28 מזכיר את גבלס, 30/06/09 16:34

        28 מזכיר את גבלס

    • אולי. מחכים שגם פלסטינים (ל''ת)

      יגלו את חדוות פיוט הרעידות הקטנות כשהם משגרים טיל., 30/06/09 14:06

    • לא (ל''ת)

      דרומי, 30/06/09 23:58

    • מי אמר שמזלט רוצח ילדים

      דרומי, 30/06/09 23:59

      אה נכון - ערבים - שלעולם לא משקרים

  • 27.

    די כבר !!!

    גבי, 30/06/09 13:35

    די כבר עם כל הפרסומים המוטים הללו.
    מספיק נמאס מכול אלו בעלי הראיה החד צדדית.

  • 26.

    השאלה האמיתית ....

    דני, 30/06/09 13:28

    למה כלי התקשורת שלנו נותנים במה חופשית לכל ארגון תעמולה פלשתינאי ?
    אולי הגיע הזמן להתערבות המדינה בפגיעה בדמוקרטיה של ברוני התקשורת ?

    • כמו ברוסיה?

      ש, 30/06/09 13:38

      אתה מבטיח שגם כאן זה יגמר בטוב כמו שם? תשמור לי מקום בתור לנייר טואלט?

  • 25.

    ילדים אוהבים טיסנים (ל''ת)

    ברור, 30/06/09 13:17

  • 24.

    אילו צה''ל ירה בלי אבחנה, היו נהרגים פי 100 יותר אזרחים (ל''ת)

    ריאליסט, 30/06/09 13:16

  • 23.

    באיזה ''אמצעי זהירות הנקוטים במלחמה'' צה''ל לא נקט ??

    מבלבלים ת'מח לצרכי תעמולה.על סמך מה הם קובעים??, 30/06/09 13:15

    זה שהם חוקרים בעזה, היה צריך לציין שהחמאס מטווח בתי מגורים נטו,החמאס בוחר רק בתי מגורי אזרחים נטו.
    בישראל אפילו אם רוצים אי אפשר להתבלבל בין בית מגורים אזרחי רגיל שלא קשור למשהו שיורה או קשור ללחימה..ועל כאלה מטווח החמאס את הפגזים והטילים שלו.

  • 22.

    לכל טענה מוסיפים את המילה ''ילדים'' כדי לעורר רחמים (ל''ת)

    חומי, 30/06/09 13:04

  • 21.

    וכש''פלסטינים'' רוצחים ילדים יהודים זה בסדר, נכון? (ל''ת)

    ארז, 30/06/09 13:02

    • לא, זה לא נכון! (ל''ת)

      עיניים לראותEYES2C, 30/06/09 13:22

      • מה לא נכון?8 שנים הם ירו על אזרחי ישראל במכוון (ל''ת)

        מצטערים שלא נהרגנו מספיק.., 30/06/09 13:41

        • למה ההתכחמות - ככל אדם גם אני מתנגד לירי על אזרחים בעזה ובשדרות! (ל''ת)

          עיניים לראותEYES2C, 30/06/09 14:05

          • יופי שאתה ''מתנגד''.

            איפה דו''חות חריפים בזו הלשון?, 30/06/09 14:30

            למה הפלסטינים מסתובבים בתחושה שזו ''זכותם''?
            שלא לדבר על העובדונת שבהתנתקות ישראל הראתה שאין לה שום אמביציה ברצועה-חוץ מהבטחת שלומה לפני הסדר מדיני, מה שכמובן לא איפשר להסיר נוכחות ימית.
            היה הסדר ברפיח והסדרי המעברים דרך ישראל-עד הלחימה שפצח בה החמאס.

            מעניין גם כמה טוקבקים חריפים כתבת על הקסאמים.
            ''מתנגד'' לירי על אזרחי שדרות עלק.

  • 20.

    נכון! ולא הזכירו שלקחו את הדם של הילדים לאפות ממנו סופגניות לחנוכה.

    חקלאי דרומי , 30/06/09 13:01

    בכלל, צהל הקפיד לירות רק על ילדים וזקנים.
    כל פעם שעבר מחבל מול הכוונות הפסיקו ירי. רק כשהגיעה זקנה שרצתה לסרוג גרביים לחורף או ילדה שרק עלתה לגג לשחק עם בובה נתנו פקודה לחדש ירי.

    • האמת מדי רצינית כדי להתבדח -- ''זקני ציון'' כתבו על השימוש בדם למצות

      ישראל הופכת למדינה מ צ ו ר ע ת, 30/06/09 13:31

      כבר קראנו על החקלאי דרומי זה שירה והרג פורץ, וזוכה. אבל מה שנעשה בעזה -- יציקת העופרת -- בלבנון -- פצצות המצרר ופגזי הזרחן, ועכשיו הירי המאופס של המלט''ים מתוצרת אלביט שהופיעו בסלון האווירי ועליהם הסטיקר ''נוסה בלמלחמה - '' '' זה דבר מדי רציני כדי שנוכל להתבדח עליו. וגם מניעת חומרי הבנייה לשיקום אלפי בתי האזרחים הוא חמור מאוד. והיום - הנסיון למנוע מהספינה ''רוח האנושות'' להגיע לעזה.

      • די ''זקני ציון'' לקבוע ,וכאילו דו''ח מקצועי,שיורים בכוונה ''על ילדים''

        מה לעשות, 30/06/09 13:55

        ועופרת יצוקה באמת היה מלחמה, לא פעלו שם נגד ''ילדים ונשים'' כמו שהתעמולה הפלסטינית מקשקשת.

        אם ''זכותם'' של הפלסטינים לירות על אזרחי ישראל-אל תקשקש על מצרר ו''חומרי בנייה''.

        כי אם היה ברור לך ולפלסטינים שזה לא זכותם-הם לא היו צריכים עכשיו שיקום למינהו.

        ''נוסה במלחמה'' נורא מזעזע אותך- ירי קבוע על שדרות,כנראה קצת פחות.
        איזו אנינות.

      • אתה מכור לתעמולה פלסטינית

        כבודך במקומך,אבל זה תעמולה ותו לא, 30/06/09 14:05

        לפני ההפיכה הצבאית של החמאס (בה הרגו במו ידיהם כ 400 פלסט' ב 3 ימים..)--היה הסדרים מסויימים במעבר רפיח ובמעברים לישראל.

        החמאס שבר את כל הכלים בדרך אלימה-והיו לזה השלכות.

        מיצגים כמו ''ספינת האנושות'' זה תעמולה שלא חייבים להשתתף בחגיגה השקרית הזאת.

        החמאס בחר בשבירת הכלים .

    • חזור בך!!

      חיים, 30/06/09 14:12

      אם ישתמשו בדם של הילדים להכין סופגניות, לא יישאר מספיק למצות של פסח, שזה עיקר המצווה!!

  • 19.

    הצדיקים לא ראו את ירי הקסאמים ואת המתאבדים - צבועים! (ל''ת)

    אורי, 30/06/09 13:00

  • 18.

    גם על זכויות הילדים בישראל כתב HUMAN RIGHTS WATCH אבל לכם רק איכפת על

    עיניים לראותEYES2C, 30/06/09 12:56

    -זכויות היהודים בשטחים. ולכן בקרוב העולם יעצום עייניו כשיפגעו בכם.

    • חרטטן.יצא איזשהו דו''ח על זה שהחמאס (ועוד כשיטת שיגרה ועלק ''זכותו''..) (ל''ת)

      מטווח טילים על בתי אזרחי ישראל???, 30/06/09 13:21

  • 17.

    ארגון "זכויות אדם" שממומן ע"י סעודיה??

    מיתמית , 30/06/09 12:39

    זה ארגון תעמולה פוליטי חד צדדי ומתחזה. מסקרן אם אי פעם הוא פרסם משהו על זכויות אדם במדינות האיסלאם.

    • ששש אל תהרוס לתקשורת שלנו את התזה .

      sbh, 30/06/09 13:21

      אסור להגיד שום דבר שמפריך את הפארדיגמה השמאלנית .

  • 16.

    צ''ל: ארגון לזכויות הטרוריסטים (ל''ת)

    ד''ש מחוסייני, 30/06/09 12:37

  • 15.

    אין על מה להתפלא..

    נעמי73 , 30/06/09 12:35

    אני די בטוחה שיגלו שמי שהפעיל את המזל"טים האלה,הם תושבי מוצצי דם ומים שמזהמים את הסביבה(לפי דו"ח המהימן של בצלם).כן כן.מתנחלים.לא יכול להיות אחרת!הם אשמים הרי ב-כ-ל!!חייבים לסרסר אותם,ולקחת את רכושם ואת נפשם כי אנחנו הסמאל אבירי החופש והצדק,לנו מותר הכל.ואתם nrg מביאים זבל צהבהב מהביוב של עמוד אחרון של איזה פיסת נייר שבאותו נשימה גם כותב אל אמיתות חייזירם.שימו עמודים ריקים שהילדים יוכלו לצייר.אין צורך להרעיל את הנשמה שלנו.

  • 14.

    כל עוד האירגונים האלה לא מחברים דוחות גם על הערבים, אין מה להגיב להם.

    י, 30/06/09 12:23

    תגובת צהל היתה תגובה ראויה ונכונה אך כזו שנותנת לגיטימציה לאירגונים החד צדדיים האלה. התעלמות היתה יכולה להיות יותר במקום.

  • 13.

    הורגים ילדים כאשר יכולים להציל חיים

    רוית, 30/06/09 12:22

    ראשית, התנגדתי למלחמה המיותרת בעזה מרגע שפרצה, ובייחוד לאופן שבו התנהלה, ולהרעבה של האוכלוסייה האזרחית מאז ועד היום.
    אבל לא על זה אני רוצה לכתוב, אלא על העובדה שלא משתמשים במל''טים למיגור נגע תאונות הדרכים. המל''טים, אם יחוגו בשמי ישראל, יכולים לצלם התנהגויות מסוכנות של נהגים (כולל מספרי כלי הרכב). מל''ט אחד יכול לשייט באוויר בשקט ועצם הידיעה שהוא יכול לצלם מלמעלה את התנהגות הנהגים העבריינים, יביא לריסון מהירות, להימנעות מעקיפות מסוכנות ולהיסוס לפני חציית צומת באור אדום.
    אז, פנו מל''טים להצלת חיים!!!

    • יש להניח שאתה צודק בעניין התאונות

      אורי, 30/06/09 13:03

      בעזה זו הייתה מלחמה. המלחמה לצערנו יש נפגעים.

    • כך מצילים חיים

      ארז, 30/06/09 13:03

      ע''י מלחמה בטרור מצילים חיי יהודים - נכון שהקונספט נשמע לך מוזר, להציל חיי יהודים? אבל, תתפלאי, גם ליהודים יש זכויות אדם...

  • 12.

    בעסה מלחמה-נהרגים אנשים - נכון? -אולי כך ילמדו הערבים שלא להתקיף אותנו (ל''ת)

    זורו, 30/06/09 12:19

    • ממתי ערבי מכניס שיקולים של סבל למערכת השיקולים שלו? (ל''ת)

      חקלאי דרומי , 30/06/09 13:02

  • 11.

    מה? צה''ל שלח מלט''ים כדי לרצוח ילדים? הרי זה מה שטוענים! (ל''ת)

    מרקו, 30/06/09 12:10

  • 10.

    כל שונא ישראל מגיע ''לעשות דו''ח'' והעיתונות הישראלית מבליטה בכותרת

    שיבוא לעשות דו''ח על 6 שנים בדשרות, 30/06/09 12:05

    למה בכותרת אתם מבליטים בשמחה כל דבר שפוגע בישראל ---שאמינותו מוטלת בספק

  • 9.

    כשהפלסטינים יתנו פירוט על הירי לעבר אזרחי ישראל

    יעקב, 30/06/09 12:04

    כשהפלסטינים יתנו פירוט על כל הטילים שנורו במשך 8 שנים לעבר אזרחי ישראל אז נתיחס אליהם

    • הפלסטינים ירו כמה קפצונים [''קסאם''] לעבר אזרחי ישראל, ומזמן הפסיקו (ל''ת)

      שונא ישראל, 30/06/09 13:01

      • הפסיקו עם קסאמים כשעברו לגראדים

        והפסיקו ''מזמן''-רק אחרי שחטפו בעופרת יצוקה, 30/06/09 13:33

        קפצונים כמו הקסאמים שירו על החברים שלך!!

        הקסאמים של לפני ההתנתקות,לא הקסאמים שלאחריה-בכמות חומר הנפץ והדיוק (דיוק על בית לגמרי אזרחי..אם קלטת את האירוניה..),גראדים טילים עוד יותר משופרים --שכאמור משמשים את החמאס בירי מכוון פשוט וישיר רק על אוכלוסיה אזרחית.

        אתם חצופים ברמות.

        שהחמאס ישחק בקפצונים עם עצמו.
        חבורת פסיכים.

  • 8.

    איזו מין צדקנות זו ומה עים ילדנו ונשינו וטפנו שנרצחו באוטובוסים (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/06/09 12:04

    • אתה משווה בין ילדים שנהרגו ע''י מחבלים לבין ילדים שנהרגו ע''י צה''ל?

      שוקו, 30/06/09 12:29

      וואו, זאת פעם ראשונה שאני שומע את זה מימני, אולי יש לכם עוד תקווה.

      • אתה רציני או שאתה צוחק ומה גרם לתקיפה זו ברצועת עזה אן לנו מזל בתור עם

        פקק תנועה , 30/06/09 13:14

        וזה המזל שלנו

  • 7.

    יאללה נמאסתם! מה עם הזכויות של הילדים היהודים?!

    אורית, 30/06/09 12:01

    אפילו לא טרחתי לקרוא את הכתבה,הכותרת הספיקה לי! שימותו כל הערבים אם זה מה שצריך כדי שהילדים היהודים ישנו בשקט בלילה!

  • 6.

    חוצפה

    אקי, 30/06/09 11:58

    כיצד יתכן 7 שנים יורים עלנו טילים ע''מ לפגוע באזרחים והעולם לט מבקש מסמכים או כל רעיה שהיא ולעומת זאת כאשר ישראל יוצאת למתקפה ע''מ להפסיק את הירי הנוראה על ילדים נשים ןטף מבצעים בעולם תחקירים כיצד היתנהלנו במלחמת אין בררה

    כמו שיושב שבוי חייל ישראלי והצלב האדום עומד מהצד ולא מבקש לראות אותו כפי שאמנת זנבה דורשת
    כדאי לישראל להתחיל להציג את כל האמת על האו''מ

  • 5.

    שימשיכו עם הדוחו''ת ההזויים. הם מאבדים מהאמינות שלהם. (ל''ת)

    יריב, 30/06/09 11:52

    • למה שיאבדו אמינות? כמות המטומטמים שמאמינים בזה רק הולכת וגדלה (ל''ת)

      חקלאי דרומי , 30/06/09 13:04

  • 4.

    אין לא אשמים (ל''ת)

    אלי, 30/06/09 11:51

  • 3.

    זה נשמע אמין כמו קמפיין הבחירות של עמרם מצנע... (ל''ת)

    מה הם נזכרו עכשיו?, 30/06/09 11:50

  • 2.

    ל''צבא ההגנה'' לא איכפת את מי הוא תוקף--וגם היום--כנסו--ידיעה חשובה

    עיניים לראותEYES2C, 30/06/09 11:48

    היום נמצאת במרחק שעה הפלגה מעזה הספינת ''רוח הומנית'' כשמכל עבריה 6 ספינות חיל הים שמאיימות לפתוח עליה באש אם לא תיסוג ותחזור לקפריסין. אז יש בה? 21 איש - אזרחים, 2 טון תרופות ומטען צמנט סימלי. כי זה מה שעושה צה''ל -- ''הכי מוסרי בעולם''...

    ראו בקישור http://www.freegaza.org/en/live

    • אוי לעיניים.. (ל''ת)

      נעמי73 , 30/06/09 12:37

      • אוי לעיניים של הציבור שדבר לא אכפת לו--חוץ מהשטויות בטמבלויזיה (ל''ת)

        אם לא נהיה אנשי מוסר - ניעלם מהעולם!, 30/06/09 12:58

    • אדון עיניים, אתה צריך משקפיים עם עדשות של טלסקופ חלל...

      שמאל = מחלת נפש, 30/06/09 12:44

      לליקוי מאורות כמו זה שיש לך ולשכמותך יש תקדים אחד בלבד בהיסטוריה האנושית.
      יהודי גרמניה, 1938.

      • תודה להצעה - אבל עדשות הטלסקופ של הימין מתאימות ל,,, מיקרוסקופ (ל''ת)

        אדון עיניים וד''ר טיכו., 30/06/09 13:20

    • את ספינת הסיוע למחבלים יש להטביע

      ארז, 30/06/09 13:04

      תגיד, לחבריך המחבלים אכפת על מי הם יורים? האם רצח שיטתי של אזרחים, גברים, נשים וילדים, הוא מוסרי?

      • ארז-אני מסכים שרצח אזרחים,גברים,נשים וילדים--אינו מוסרי--ואתה?

        עיניים לראותEYES2C, 30/06/09 13:49

        האם תסכים שאם חיל הים יירה או יגרש ספינה אזרחית שנושאת מטען תרופות וקצת מלט לבניין - סימלי- הוא יהפוך את ישראל למדינה עוד פחות מוסרית?

        בקיצור, שאל את עצמך על מה אתה מגן! בינתים נראה שהמלצתך להטביע את הספינה לא תעזור לישראל להופיע בעולם כמדינה מוסרית-- ההפך הוא הנכון.

        • המוסר הוא מפלטו של הנבל

          עוז, 30/06/09 14:16

          אני מסכים שאם חיל הים יטביע ספינה אזרחית
          זה יהפוך את ישראל לפחות אהודה בקרב העולם
          המתקדם, הליברלי, הדמוקרטי והנאור.

    • שיפוצצו לה את הצורה! ''רוח הומנית'' אלק! (ל''ת)

      אורית, 30/06/09 15:36

  • 1.

    שוב האגודות לזכויות חיות אדם וטרור?לכו לאירן מחכים לכם (ל''ת)

    אלגרה, 30/06/09 11:43