• 22.

    הבחור הזה...

    מושיקו, 20/10/09 20:30

    הבחור הזה שכב שתי מיטות לידי בבית החולים אסף הרופא באמת שקשה להאמין שאדם כזה רצח מישהו הוא דווקא היה בחור נחמד מאוד יחסית

    IP: 84.108.137.100דווח על תגובה זו

  • 21.

    תקראו את ההחלטה עצמה, זה הרבה יותר מעניין!

    Free Shadow, 30/06/09 21:57

    קריאת ההחלטה בבית המשפט העליון 3249/09 מעלה משהו מדהים הרבה יותר: הבן אדם מפתח גם טכנולוגיות לאיתור מרחוק של חומרי נפץ וסמים, טכנולוגיה אשר יכולה להציל חיילים בכל יום ויום ולאתר מעבדות נפץ של אויבנו. כל חייל קרבי יודע את החשיבות של איתור מטענים ואת המשמעות של טכנולוגיה זו. רק זה מצדיק בפני עצמו אישור נתינת 2 מחשבים וחיבור לאינטרנט.
    עולה גם מקריאת ההחלטה כי הטכנולוגיה לזיהוי הסרטן הינה מוכחת כך שיש טכנולוגיה שניתן להשתמש בה לפני ששולחים נשים לממוגרפיה - כמי שראה את כל תוכניות הטלויזיה האחרונות בנוגעות למחלת הסרטן ואת אזהרות משרד הבריאות על הבדיקות הקיימות כיום ונזקי הקרינה שלהן, אני הייתי שולח את אשתי לבדיקה בציוד של הרשטיק לפני שהייתי שולח לממוגרפיה.

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

  • 20.

    האמת קשה בלי אינטרנט בשבילי זה בווריד

    יאיר, 30/06/09 17:02

    טלוויזיה כן ואינטרנט לא למה .

    IP: 85.64.52.186דווח על תגובה זו

  • 19.

    בנה מודם מחלקים שונים

    G, 30/06/09 16:20

    כל מה שצריך זה חייגן שאפשר לפרק מכל טלפון,
    בתכלס הבן אדם גאון

    IP: 93.172.202.122דווח על תגובה זו

  • 18.

    לדעתי, אם הוא כ''כ פורה בתחום המחשבים, תנו לו לעסוק בכך מתוך הכלא.

    שדגכ, 30/06/09 16:15

    הרי הקשר שיצר עם גורמים מבחוץ לא הביא לדברים שליליים אלא לדברים חיוביים. אם כך, שימשיך לשבת בכלא (במקום שבו הוא לא מסכן את הציבור) אבל ימשיך לעשות דברים חיוביים באמצעות המחשב.

    IP: 79.181.103.183דווח על תגובה זו

  • 17.

    בנה לבד מודם מחלקים שונים - פרס ישראל צריך להעניק לו

    אברי, 30/06/09 15:57

    עדיף שהממשל ישתמש בכשרונות שלו בכלא, במקום שיעבוד במכבסה של הכלא.

    IP: 89.139.99.113דווח על תגובה זו

  • 16.

    למה אסיר לא יוכל לגלוש באינטרנט

    לא מבין מה הבעיה, 30/06/09 15:48

    כל עוד הוא לא מסכן בזה את הציבור , למה שלא יתנו לאסירים לגלוש באינטרנט?
    אני חושב שזה יעשה להם רק טוב

    IP: 95.86.75.93דווח על תגובה זו

  • 15.

    הוא לא רוצה גם מסגיסטית לכלא..כלא זה לא בית הבראה (ל''ת)

    י, 30/06/09 14:01


    IP: 79.179.27.212דווח על תגובה זו

  • 14.

    מי בכלל המציא את הזכויות המטורפות האלה שיש לאסירים

    מיקי, 30/06/09 13:42

    בכלל ורוצחים בפרט? מחשב, טלביזיה, טלפונים ניידים, חופשות, התייחדות, לימודים.
    במקום לבזבז כספ על חלאות אדם הגיע הזמן להקדיש סכומים אלה לשיקום הנפגעים על ידם.

    IP: 82.81.43.68דווח על תגובה זו

    • כל מיני ארגונים לזכויות אדם

      K-9, 30/06/09 16:23

      ששכחו שאדם רוצח אדם אחר, הוא כבר לא אדם

      IP: 93.172.202.122 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרשטיק שמרשטיק על הכל היית צריך לחשוב מראש.

    naor, 30/06/09 13:27

    אף אחד לא חייב לתת לך מחשב כי אז גם למחבלים ירשו מחשב לא מספיק הלימודים האוניברסיטאיים שלהם?
    איך הצלחת לפתות אישה צעירה שתתחתן עימך? איך הפכת צעירה טהורה לאשת רוצח. תסתכל במראה? מה עשה לך לוכד הנחשים? למה רצחת אותו.
    רציתי לספר לכם משהו: בדרך כלל אסירים בכלא יעשו הכל כדי להציג עצמם כחולים בדרגה הגבוה ביותר. ומדוע? כדי לבקר בבתי חולים, מרפאות , נסיעות ברכב של הכלא בקיצור לשרוף עוד יום ועוד יום בתנאים שונים מהשגרה. אז אני רוצה להגיד לך שמרשטיק.....אל תעשה הצגות אתה נראה מצוין תחשוב חיובי אולי ישחררו אותך לפני הזמן. ביקורים....לא
    מחשב .......לא זה מה שהשופטים אמרו וזהו.

    IP: 85.250.86.120דווח על תגובה זו

  • 12.

    לרוצח מסוגו רק דין אחד - להתפגר בתאו בלי אף פריוולגיה הזויה (ל''ת)

    שריקי, 30/06/09 13:23


    IP: 77.127.202.176דווח על תגובה זו

  • 11.

    לא לחופשות ולא למחשב.

    mirie, 30/06/09 13:02

    לתת לו להנמק בכלא ללא שום חופשה וללא שום אפשרות לההנות משרותי מחשב. גם לנרצח היו צרכים - כמו למשל הצורך לחיות..ישראל צריכה להקשיח את תנאי המעצר של רוצחים ועבריינים כבדים ולא להקל ולהנעים להם את השהות בכלא.מצידי שירקבו עד סוף ימיהם בלי לראות אור שמש.

    IP: 132.66.148.19דווח על תגובה זו

  • 10.

    תראו מה זה מח של בן אדם !

    נח, 30/06/09 12:47

    נמצא בתוך כלא אבל חופשי יותר
    מהרבה מאיתנו.

    IP: 84.108.99.110דווח על תגובה זו

  • 9.

    מזכיר את בגין שהביא לחנינת בן ציון מנהל בנק א''י בריטניה

    על בגין ה''צדיק'', 30/06/09 12:33

    בן ציון הורשע ב-1974 בגניבת כמעט 40 מליון דולר (למעלה מ-200 מליון בכסף של היום) ונידון ל-12 שנות מאסר.
    בן ציון היה ליכודניק ותיק וממקורבי ה''משפחה הלוחמת''. ה''תירוץ'' הצבוע לחנינה היה מצב בריאותו ה''קריטי'' של בן ציון.
    אחר שחרורו בן ציון חי עוד כמעט 30 שנה ונפטר בשיבה טובה ב-2004.

    IP: 82.81.4.177דווח על תגובה זו

  • 8.

    ''מצב רפואי קשה'' הוא דבר יחסי.

    יהושוע בן ציון, 30/06/09 12:27

    כשיוצאים מהכלא ה''מצב'' משתפר פלאים

    IP: 132.74.56.29דווח על תגובה זו

  • 7.

    רוצה להתחתן?

    מיה, 30/06/09 12:20

    כל מי שמחוץ לכתלי הכלא לא היה סיכוי שהוא יתחתן - נכנס לכלא והופ - ראו זה פלא, מוצא כלה, מוצא טוב!
    מישהו מוכן להסביר לי את זה??

    IP: 80.179.118.193דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא יתכן לדכא את היזמות של אסיר! ללמוד משפטים על חשבון המדינה זה בסדר?

    יעקב, 30/06/09 12:08

    זכויות האסיר בישראל מסרסות את מושג ''הענישה''. בתי הכלא הם למעשה בתי הבראה עם הגבלות של חופש תנועה! גם המחירים נמוכים. למשל, על רצח מקבלים 3 שנות מעשר (ברוטו) על מעילה של מיליון מקבלים שנה אחת ועל שוד מקבלים בין 3 - 6 חודשים! רק על מעשה מגונה באישה מקבלים שנות מאסר רבים!

    IP: 87.68.79.210דווח על תגובה זו

  • 5.

    משהו מעניין כל רוצח או גנב בכלא חולה מאוד (ל''ת)

    alon23121 , 30/06/09 12:08


    IP: 192.117.174.73דווח על תגובה זו

  • 4.

    המליצו לבחון מחדש ולא דחו !

    כותרת סותרת את התוכן, 30/06/09 12:00

    אם משחררים רוצחים על התנהגות טובה
    אם מאפשרים לכל רוצח אלים אחר להחזיק בתאו טלבזיה
    ללמוד לאוניברסיטה ולהכניס מחשב אישי
    אם מחבלים זכאים לכל טוב בתאם - מדוע נמנע כל זאת מרוצח זה ?
    ברור מאליו שאינו אלים עקב מצבו הרפואי
    אז מה נותר עצם העובדה שהנידון בעל אינטליגנציה גבוהה - זה מה שמפריעה \\ מסכן את חבורת האנפנטילים - סוהרים ואסירים כאחד ?

    IP: 212.179.79.2דווח על תגובה זו

  • 3.

    האסיר בעל אינטליגנציה גבוה ומוסר נמוך לכן שלא יהיה לו מחשב

    כסף מעוור עיני חכמים, 30/06/09 11:32

    האסיר בעל אינטליגנציה גבוה ומוסר נמוך לכן שלא יהיה לו מחשב

    IP: 84.108.9.254דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם הוא מדען ויוכל לתרום גם מהכלא אז למה לא?

    מאיה, 30/06/09 11:30

    אם אכן כפי שמתואר בכתבה מדובר באדם בעל יכולות גובהות, והשוקד על המצאת תוכנות העשויות לעיל לאנושות כולה, למה לא מאפשרים לו?
    ברור שהסיבה היא כי עובדי השבס הם דפ''רים, אבל זו לא בעיה לבדוק את התנועות שהוא עשה מחשב. אפשר לחבר את המחשב לבקאפ, כך שהוא לא יוכל למחוק.

    IP: 62.10.42.33דווח על תגובה זו

    • רק בלי רווחים

      mirie, 30/06/09 13:07

      אם כל ההכנסות העתדיות יעברו למלחמה הסרטן אז יש לתת לו מחשב. אבל שהחברה שהקים לא תהיה על שמו או שלו אלא של גוף כלשהו למשל משרד הבריאות עם סייג שהכל יהיה כפוף לאגודה למלחמה בסרטן. ובטח בלי שותפים כמו אלא שנזכרו בכתבה.

      IP: 132.66.148.19 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני הייתי מכניס נחשים לתאו (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/06/09 11:01


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • הרשימה השמית שמוזכרת בכתבה זו מעידה על מצבה הקשה הציבורי האישי והחברתי

      פקק תנועה , 30/06/09 11:07

      של החברה הישראלית לא פלא שכך ניראים ומיסתדרים ומיתנהלים הדברים בחיי מדינת ישראל ותושביה אן סדר צדק והיגיון ציבורי יש אנרכיה וכול אחד עושה צחוק מהשני בכול דבר וענין וזו התוצאה בסופו של דבר ושאן שום מיסגרת מסדרת ומחנכת ומסודרת בניהול המדינה והחברה שלה חבל ועצוב מאוד שכך מי,מהלים הדברים במדינת ישראל

      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו