• 31.

    ככה חושבות גרושות ומתוסכלות

    אביגדור, 17/08/10 15:35

    ובטח הכותבת מין הסתם גרושה ואולי גם לא יהודיה , לא יכול להיות מרים , מריה נשמע מתאים לדעות כאלה ,

    הכותבת הזו בפרנוייה מחיים כנראה לא מוצלחים, עם דעות כאלה כל גבר בעולם היה נובח ובורח

  • 30.

    ירושלים הולכת אחורה ואחורה (ל''ת)

    ג., 05/07/09 15:57

  • 29.

    מדינת ישראל של ש''ס וטיבי יהיו בית סוהר לנשים (ל''ת)

    אלי מהנגב, 30/06/09 05:38

  • 28.

    כמו שאת נראית שנשים ילכו עם רעלה בירושלים יותר טוב

    sahar_m10 , 30/06/09 03:10

    נמאס כבר מהכופרים הבורים האלה שחופרים פה על היהדות כאילו הם מבינים משהו מהחיים שלהם בדת.

    אני לא מבין אותך, אם בשם הדת אסור לדבר במדינה הזאת אז מה לעזאזל אנחנו עושים כאן???? למה את חיה כאן למה??? הרי אין דת נכון?? אם אין דת גם אין מדינה מה נסגר איתך??

    • אתה צודק . וזה שאני אישית לא אוהב הערות כאלה .אבל מגיע לה . (ל''ת)

      קובי, 30/06/09 03:51

    • איזו מן שפה ואיזו תגובה בזויה?!

      נחמה, 30/06/09 16:14

      העובדה שאתה מתקשה לענות עניינית לטיעונים ופונה לשפה שך נאצות רק מחזקת את טיעוני הכותבת.

    • כמו שאתה מדבר, כדאי שתלך עם זמם. (ל''ת)

      אפרוח, 30/06/09 20:40

  • 27.

    חבל שההקצנה והחד צדדיות של הכתבה הופכת אותה לקשקוש (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist , 30/06/09 01:47

  • 26.

    הכל נכון - ורק להוסיף

    עומק , 30/06/09 01:37

    לא רק בנות ונשים מושתקות ונפגעות בשם ה"כבוד" וה"סובלנות" כלפי "רגשות דתיים".

    הומואים נדרשים "לכבד" את הדתיים בזה שהם ישתקו. שהם לא יפגינו. שהם לא יראו את עצמם ברחוב. הרחוב (בשכונות חילוניות!) שייך רק לדתיים. לא להומואים.

    בשם ה"כבוד לרגשות הדתיים" מנציחים פגיעה והשתקה. של נשים, של הומואים.

    זכויות האדם של הנשים ושל ההומואים נעצרות ברגע שאיזה דתי "נפגע".

    בשם הכבוד, נשים בירושלים (ובעיקר נשים חרדיות!) מופשטות מהזכויות החוקיות שלהן. בשם הכבוד, הומואים מופשטים מהזכויות החוקיות שיש לכל בן-אדם אחר.

    כי לנשים ולהומואים אין כבוד. רק לדתיים!!!

    • קודם כל לנשים יש כבוד ואף כבוד גדול

      sahar_m10 , 30/06/09 03:23

      את זה היית יודעת אם לא היית בורה וקצת חוקרת לפני שאת יורה חיצים על הדת שלך.

      בקשר להומואים.... בעייתי מאוד... מה לעשות שהדת שלנו נגד משכב זכר ומשכב בהמה (שאגב אין הבדל בחומרת המעשה ביניהם)
      בסה"כ מדובר באנשים מסכנים איך שלא נסתכל על זה. תראו לי עוד קבוצה באוכלוסייה שחייבת לדפוק צעדת עירום פרובוקטיבית להחריד כדי להרגיש שהיא שווה משהו...

      אגב, יהיה מעניין אם בנך יופיע יום בהיר עם עלם צעיר ויודיע לך על מושא אהבתו בעיניים בורקות, מעניין עד כמה זכויותיו של בנך הצעיר יופיעו לנגד עינייך באותו רגע...

      • כבוד לכולם

        לסבית ממש לא מסכנה, 30/06/09 11:21

        מה ז מה לעשות הדת שלנו נגד משכב זכר? הדת שלנו נגד המון דברים, אבל לאט לאט האיסורים מתרככים- כי אנו בעולם חדש! בעידן אחר! תרי''ג מצוות דורשות לרצוח מכשפות, לשרוף ערים, ואין אנו באמת עושים זאת! אנו אמורים להיות עם סגולה, שלוקח את שהעבר והתורה לימדו אותו ומפתח את אותם דברים בהתאם לרוח התורה, לרוח היהדות, אל מה שנכון וצודק. עידנו ושינינו כל כך הרבה איסורים, פירשנו בדרכים יחסית מפוקפקות כל איסור בתורה, והנה רק האיסורים שקשורים לאוכלוסיות מוחלשות אנשים לא מוכנים לשנות. הדת נגד נשים שתשרנה. כיום זה הגיוני בעיניך? הדת אוסרת על יחסי מין לפני החתונה ואם יהודי עושה ילד עם גויה, אין הוא מחויב במזונות לפי ההלכה. זה הגיוני בעיניך? אל תקטין ראש. אנחנו עם סגולה,לא?

        • סדום ועמורה -זה לא עולם חדש ! התורה לא השתנתה ולא תשתנה לעולם-זה אחד (ל''ת)

          מ-13 עקרים של התורה.הבורות שלך זועקת.., 30/06/09 23:29

  • 25.

    בטהרן כבר יותר חופשי ומעניין (ל''ת)

    אורלב , 30/06/09 01:13

  • 24.

    ירושלים תהפך למקום מדכא ומשעמם

    ג'קסון , 30/06/09 00:52

    שאפילו אלוהים ותפארת העבר לא יוכלו לעזור.

    • ג'קסון סובל מבעיה חמורה שנקראת דיבה רעה (ל''ת)

      מאיר7 , 30/06/09 11:09

  • 23.

    ההתחרדות של ירושלים היא בלתי נמנעת

    reuvenholzer , 30/06/09 00:22

    מסיבות דמוגרפיות.
    בעוד 10 שנים (בדיוק) יהיה רוב לחרדים וערבים בירושלים והציבור החילוני יהפוך להיות מיעוט.
    בעוד 20 שנה ירושלים תהיה בני ברק מספר 2.
    הדמוגרפיה מראה שיהיו בעתיד יותר חרדים במדינה ולכן בטווח הארוך , אם לא יהיה שינוי מגמה, מדינת ישראל תהפוך להיות מדינה דתית כמו איראן ואפגניסטן.
    בחברה חרדית סגורה כמו במאה שערים ובני ברק האשה נמצאת במטבח ומביאה ילדים ועובדת בשביל שהבעל יוכל להיות תלמיד חכם.
    שום מחאה לא תעזור כאן. כל זמן שיש פער של למעלה מ 200% בין מספר הילדים של חילונים ודתיים אין סיכוי לשנות את זה.

  • 22.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    יעל, 29/06/09 23:37

  • 21.

    על מה את מדברת????????

    ירושלמי, 29/06/09 23:34

    למרים זלקינד
    בתור תושב העיר אני יכול לומר שטעות גדולה בידיך.
    תפיסותייך לגבי דמותה של ירושלים שגויות. חבל גם שאת לא מסתכלת לעומק ורואה את המקום הנשגב שהיהדות מייחדת לנשים,היהדות עוד בימי קדם הרבה לפני כול תנועה מודרנית ייחסה לאישה זכויות רבות שעמדו בסטירה כמעט מוחלטת לתרבויות העתיקות.

    אני מאוד מצדד בהחלטת העירייה לשמור על אופיה וצביונה הרוחני והמקודש של העיר.ירושלים איננה עיר ככול הערים,כמו שהעם היהודי אינו עם ככול העמים,ירושלים היא בירתו הרוחנית של העם היהודי,וככזו יש לה צביון רוחני מובהק.

    ''כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים''.

    שמה של ירושלים מרמז על התכלית הרוחנית שלה יראה,ושלמות.
    כול מי שאי פעם ביקר בעיר יודע היטב שתחושת היראה,הכבוד והתפארת שהיא מעוררת הם חלק מהוויתה ומהותה,מעבר לכך ירושלים היא הבית והלב של כול יהודי ויהודייה,זו עיר העושה את כול ישראל חברים,עיר המאחדת את כול ישראל.

    המאמר המגמתי שכתבת כאן,מתאר נאמנה עמדה חילונית-מנותקת,המאמצת את הגישה המערבית-השובניסיטית המצצדת בנשים להפוך את עצמן למשהו שהם לא.

    לא יודע מה איתך,אבל אני לא רואה שום כבוד או תרבותיות בהופעה של נשים כבל עם ועדה כאשר הן חשופות ורוקדות לעיני קהל של גברים ונשים.בעיניי זהו בזיון המוריד מכבודן.
    הדבר נוגע גם לגברים אגב.בתור אישה עלייך להבין את הרגישות שבהופעות כאלו,העירייה לא תתחיל לחקור את תוכן המופעים של הלהקות ולכן צעד כזה הוא חכם מאוד,וחוסך הרבה בעיות.

    היהדות רואה באישה את יסוד עליו נשען הבית כולו.הבניין הרוחני של העם היהודי תלוי בנשים.לעם ישראל קמו 7 נביאות
    ,כאשר התורה מזכירה את מרים בשורה אחת עם המנהיגים הרוחניים העצומים משה ואהרון.
    היהדות היא הכתובת האחרונה לירידות מהסוג הזה לגבי פגיעה בזכויותיהן או במעמדןשל נשים.
    חז''ל מגלים שכשם שבמצרים נגאלנו בזכות כוחן המיוחד של הנשים,כך יהיה באחרית הימים''בזכות נשים צדקניות ניגאל''.



    אל תשכחי מאין באת ולאן את הולכת.

    • יפה. ואני ירושלמית חילונית.

      lilooshk , 30/06/09 00:02

      אבל גם מבינה את עמדת הכותבת..אין ספק שישנו פן ביהדות החרדית ובמנהגיה החיצוניים, השמים את האישה בעמדה נחותה.
      כמה פעמים יצא לי לקבל איזו יריקה מאיזו פונדמליסט יהודי - בלי להיות חשופה בכלל..רק מעצם היותי חילונית.

      • לירושלמית

        מאיר7 , 30/06/09 11:04

        מאוד קשה להבין את עמדת הכותבת כאשר עמדה זו היא מגמתית מעוותת,צרת אופקים,ומהולה בבורות גדולה,לא קיים שום פן באיזה שהיא יהדות לגבי נחיתות האישה,משום שתפקידה הרוחני של האישה ומעמדה המכובד הוא מעמודי התווך של האומה היהודית לדורותיה עמדה זו מתבטאת היטב בתורה ובנביאים,בגמרא ובמשנה ובספרות חז"ל,שנית גדולי הדור היום הם שקובעים הלכתית,ודעי לך שפסיקותיהם לגבי נושאים הקשורים לאישה ומעמדה זוכים לכבוד רב והערכה בחוגים רבים,כולל אנשי אקדמיה שאינם דתיים.

        2.אני ממש לא מקבל את נושא היריקות,
        אלו דברים שכמעט לא מתרחשים ספק אם בכלל,
        ואלו דברים שאינם מקובלים כלל בכול אמת מידה שהיא,הן הלכתית הן מוסרית,זו אינה דרכה של תורה .
        אלו אנשי שוליים שאינם מייצגים את הציבור החרדי.

  • 20.

    מה קורה לחילונים בזמן האחרון ?- איזו תת רמה !!! (ל''ת)

    בורות ונבערות אינן כורח המציאות., 29/06/09 23:30

  • 19.

    מרים זלקינד הפכה למשומדת אנטישמית עם תעודה כחולה (ל''ת)

    קורה, 29/06/09 23:29

  • 18.

    מילים כדורבנות, ישר כח (ל''ת)

    נועה, 29/06/09 23:28

  • 17.

    חאלס מכתבות של פמניסטיות טיפשות (ל''ת)

    rambash , 29/06/09 23:28

  • 16.

    מה זה הקשקושים האלו? ישבחירה חופשית לכל אחד, עד גבול הבחירה של השני

    yoya, 29/06/09 23:24

    ''אוי לדור שנשים שולטות בו'' (תלמוד בבלי)

  • 15.

    הממשלות שדוגלות בסטטוס קו מקצין ומחריף של החרדים

    הרגש הנכון , 29/06/09 23:23

    גם הממשלה הזאת מעדיפה שהמשטרה תשבור את הראש כי מפחדת שמפלגות הדתיות בקואליציה יפילו אותה.הממשלה אדישה לחלוטין למה שקורה בי-ם בדרך כלל הממשלה הזאת אדישה לכל חוץ מהמשכורות השמנות שלא מגיעה לשרים אבל משולמות כמו שעון שוויצרי.
    מישהו שמע את דעת הממשלה בנידון-חושבני שלא!

  • 14.

    די להגזמות!

    י-מי, 29/06/09 22:22

    גב' זלקינד,
    אני מעריך, את המאבק שאתן מובילות בעניין האוטובוסים. אבל את חייבת להיות יותר מאוזנת. בית הכלא הגדול לנשים? נו, באמת! איזו הגזמה מטורפת.
    התוצאה של טור כמו זה היא תגובות כמו מס' 9. אנחנו במאבק על העיר הזאת לא רק מול החרדים אלא מול המצקצקים משאר הארץ שחושבים שהיא גמורה. ואת עושה לנו שירות גרוע מאוד.

  • 13.

    איך הם השתלטו על שיח הזכויות?

    ירושלמית, 29/06/09 22:18

    זה באמת מדהים. את צודקת בכל

  • 12.

    מחאה

    בננה, 29/06/09 22:16

    שבו ליד חרדים באוטובוסים בהמוניכן!
    לעולם אל תעברי מקום בגלל כבוד לחרדי שתופס שני ספסלים קדמיים
    תעשי טובה לעצמך, שבי. הוא יקום.

  • 11.

    הדת היהודית לא חייבת להיות כה פוגענית לנשים

    ירושלמית מסורתית, 29/06/09 22:05

    הדת היהודית מאז ומעולם היתה דינמית, והבעיה שלנו כעם יהודי זה שגברים חרדים הם שמכתיבים לנו את הפרשנות של הדת, והחילונים שאמורים לאזן מהצד השני כל כך עסוקים לברוח מהדת למודרניות שהשיח הזה נשאר נשלט ע''י דברים. הנפגעות העיקירות הן נשים. זו מדינה יהודית והדת היהודית היא דת נפלאה שלעומת הדתות המונותאיסטיות האחרות היתה מקדמת דנה מכבדת לנשים. אל תתנו לחרדים לשקר לכם- הפרשנות שלהם היא לא היחידה. יש אפשרות אחרת. יכולה להיות ירושלים אחרת. ירושלים גאה ושוויונית. יישר כוח לכותבת, ועל שהיא מעיזה לחלום על יהדות, ירושלים וישראל אחרת!

    • היהדות היא בדיוק ההפך ממה שכתבת!

      מאיר7 , 30/06/09 00:59

      לא יודע למה התכוונת שכתבת"מסורתית"האם לתנועה המסורתית\\רפורמית או להיותך שומרת על מסורת ישראל כהלכתה מימים ימימה.

      לפני שאת יוצאת בהצהרות חסרות אחראיות,פוגעניות,וחמור מכל שגויות וכוזבות
      ראוי שתשקלי את דברייך.

      הדת היהודית עוד לפני כול תנועה "מודרנית"קבעה ועיגנה את כבוד האישה,מעמדה,ותפקידה המיוחד.תורת ישראל מייחסת לנשים מקום עצום ומכריע בבניין האומה היהודית ובגאולת העולם.

      חז"ל שיבחו אינספור נשים צדקניות שבכוחן ומופלאותם הצילו את ישראל

      שרה,רבקה,רחל ולאההם ארבעת האימהות.
      סרח בת אשר שגילתה למשה מקום קבורתו של יוסף הצדיק,
      שרה, מרים, דבורה, חנה, אביגיל,חולדה, ואסתר.הם שבע נביאות שקמו לישראל.

      אשת חיל מי ימצא ורחוק מפנינים מכרה.
      כל כבודה בת מלך פנימה.

      להבא היזהרי בדברייך.

      • אתה סתם מקשקש במוח

        ג'קסון , 30/06/09 01:07

        מה זאת אומרת הדת היהודית עיגנה את תפקידה המיוחד של האישה?הרי אם אמא שלך לא היתה יולדת אותך לא היית נמצא פה .ונשים הולידו הרבה לפני היהדות.

        • ג'קסון?מה יש לך?? (ל''ת)

          מאיר7 , 30/06/09 11:06

      • מאיר צודק -- כל הבבונים המתלהמים לא יודעים אפילו זרת מהיהדות

        Ehad Haam-Zionist , 30/06/09 01:49

        חלקם, כמו ג'קסון אפילו לא יהודים.

        מצחיק....

        • אין שום הבדל בין יהודי לעץ וגורלם חד הם

          ג'קסון , 30/06/09 02:00

          היהדות היא כמו עץ שצריך לדלל את ענפיו בכל כמה שנים.

          • אתה מתבלבל - צריך לעקור עשבים שוטים

            Ehad Haam-Zionist , 30/06/09 03:26

            מה לך וליהדות ....?

      • כבוד לנשים בחברה החרדית

        ירושלמית מסורתית, 01/07/09 14:43

        יקירי, אנחנו מסכימים. הדת היהודית אכן מכבדת מאוד את הנשים, מאז ומעולם. הפרשנות החרדית לא! בוא נסתכל על אשר אתה בעצמך הבאת. דבורה הנביאה ליוותה מאבק, ובמהלך ליווי זה נפגשה עם גברים, עם לוחמים ואף היא שחיזקה את ידו של ברק כאשר האחרון חשש לצאת לקרב. האם מאמין אתה שכאשר דבורה וברק יקומו לתחייה בירושלים, לא יוכלו הם לסוע באותו האוטובוס?האם מאמין אתה שדבורה, רחל, לאה, רבקה לא תוכלנה לשאת דברים מול קהל דברים, על אף מקומן היקר מפז?
        אני מסורתית אורתודוקסית, ואני קוראת את אותו התנ''ך שאתה קורה ומאמינה באותם עיקרים שאתה מאמין, מאיר יקירי, אבל אני גם מבינה שהיום אין אנו הולכים בדרכי אבותינו. כי הרי אם אישה חרדית לא יכולה להוציא רישיון ללא אישור בעלה, כיצד תוכל להיות נביאה של העם הזה? עם גדול ההינו, ולעם פחדן נהפכנו.

  • 10.

    שלוש עמים שורצים בירושלים. ערבים. חרדים וחרדים. וצ'חצ'חים אוהדי בית''ר

    העיר הזאת שלוחה של טהרן., 29/06/09 21:53

    זה המציאות המגעילה בירושלים. העיר מלוכלכת ומזומת . מלאה בחרדים והיכן שלא מסתכלים רואים חרדים בהמוניהם מול העניים . וגם ערבים. ולא מעט צ'חצ'חים אוהדי בית''ר.

    • יש עוד עם - הארסים שלא יודעים אפילו את השפה שלהם

      מיכאל, 29/06/09 23:35

      אבל יודעים לנתח מצבים חברתיים פוליטיים.
      שלושה עמים - יא אהבל. חזור לכיתה ב', ואלי עוד 30 שנה תידע להגיב כמו בן אדם

    • די, די, די! יש גם סטודנטים, עובדי ממשלה, מגזר שלישי, היי-טק (ל''ת)

      -, 30/06/09 09:34

  • 9.

    ממליץ לך לעזוב לת''א או חיפה עם כל משפחתך וחבריך (ל''ת)

    אקס-ירושלמי, 29/06/09 21:51

    • בית לא עוזבים, בטח לא בית כל כך יפה. השינוי בירושלים כבר התחיל

      -, 29/06/09 22:02

      הכתבה הזאת מוגזמת.
      ירושלים נהדרת. היא הייתה יותר נהדרת אם עריקים כמוך היו נשארים או לפחות לא יורקים השמצות מרחוק אחרי שעזבו

  • 8.

    ירושלים היא ''ירושלים'' אך ורק ואך ורק בגלל הדת היהודית שאת שונאת כל כך (ל''ת)

    דבריך הם הבל וערביך ריקים נסי ''להקים'' ירושלים אחרת, 29/06/09 21:37

  • 7.

    אם לא היית שונאת את היהדות ואת זהותך היהודית הכל היה אחרת. (ל''ת)

    ועל שינאה אין מה לומר. זו זוועה הרסנית., 29/06/09 21:35

    • שום דבר לא היה אחרת

      ג'קסון , 30/06/09 00:59

      אם הייתם יודעים להתמודד עם החברה המערבית המודרנית לא הייתם כל הזמן מפילים את תיק הזהות היהודית ,כאילו שבעל זהות יהודית צריך לסבול את הסירחון החרדי.

  • 6.

    תראי (ל''ת)

    irmi1 , 29/06/09 21:24

  • 5.

    אבל בסוף הן כן הופיעו, ברקוביץ התעקש

    חילוני ירושלמי, 29/06/09 21:15

    את אומרת דברים נכונים, אבל את מגזימה.
    אל תשחירי את ירושלים כל כך, זה עושה שירות רע לכולנו - שמנסים להרים את העיר הזאת.
    הרי יש כל כך הרבה מקומות שמכבדים נשים בירושלים, יש המון אירועים שבהן נשים כן שרות, ויש כל כך הרבה אנשים בירושלים שמסכימים איתך.
    אז בבקשה, אנחנו מנסים להרים פה את העיר, למי שלא מכיר את ירושלים וקורא אותך היא נשמעת מקום נורא, וזה פשוט לא נכון - היא נפלאה

    • מעולה שהיא כותבת את זה כי רק לחץ תקשורתי גרם לברקוביץ לעשות משהו

      ירושלמית מאוכזבת, 29/06/09 23:31

      ברקוביץ נקט באותה רטוריקה, לתדהמת כל מי שהצביע עבורו.
      רק אחרי שזה יצא לתקשורת, והלחץ עלה, פתאום הוא הבין שהוא חייב למצא פשרה.
      כלומר, אם זה אל היה יוצא לתקשורת הוא לא היה מתערב, כי זכויות נשים זה הדבר האחרון שמעניין אותו.
      אבל תקשורת- כן.

  • 4.

    דברי אמת???

    ירושלמית לשעבר, 29/06/09 20:58

    א. בתור אחת שגרה במשך כמה שנים בירושלים, ועדיין קשורה לירושלים, אני חושבת שמן הראוי להעמיד דברים על דיוקם ולא להפריז כשמתארים עובדות, זה לא מוסיף כבוד לכותבת ולטענותיה.
    ב. הטענות שהיא מביאה כאילו בשם ציבור זה לא קשורות כלל וכלל להשקפת עולמם, טענות אלה הם מעולמה של הנצרות, אך כנראה שאנו מכירים את התרבות המערבית יותר מאשר את תרבותנו כעם. כשנלחמים בדעות מן הראוי לנסות לפחות להבין אותם...

  • 3.

    נכון מאוד!

    עדנה, 29/06/09 20:44

    כל הכבוד!

    רק חבל שאין מי שיגבה את זה...
    לא סתם בחרנו בראש עיר חילוני,
    אבל עדיין המצב מידרדר...

  • 2.

    נכרים דברי אמת

    אפרוח, 29/06/09 20:25

    מי שאינו מסוגל להתבונן באשה מבלי שמחשבות זימה ועוון יעלו בראשו המשטרויימל, מוטב לו שלא יצא מדלת אמותיו.

    • כולי התרגשות על שהינך מצטט אותי! (ל''ת)

      ברנר, סופר, 29/06/09 20:56

      • לכבוד הוא לי, יוסף חיים

        אפרוח, 29/06/09 21:25

        תבוא בכל פעם.

    • ומי שמרוב זימה גם על אלף נשים

      yoya, 29/06/09 23:27

      לא עומד לו, מוטב שילבש שטריימל.
      לפני שיהפוך סופית לשימפזה.

  • 1.

    כל הכבוד! הכותבת משמיעה את קולנו

    ירושלמית במנוסה, 29/06/09 20:11

    בתור סטודנטית ירושלמית אני מרגישה שישנה העדפה לכבודו של הגבר החרדי על פני כבודי שלי.
    זאת למרות שאין לי כל ספק שאני תורמת לחברה הישראלית והירושלמית בפרט לא פחות ממנו ומגלה אכפתיות וסובלנות כלפי אנשים אחרים מלבד עצמי.

    מהכרותי עם המגזר החרדי (עבדתי בשכונה החרדית ביותר בירושלים) מדובר בחברה שרודפת אחר ''כבודה'' באופן שאינו מכבד או מתחשב באף מגזר או פרט אחר ועל כן סלחו לי שלא אתרגש מהקולות הקוראים לסובלנות אין מדובר פה בחוסר סבלנות אלא בצורך לקדם את הצדק והשוויון בחברה הישראלית ערכים לא פחות חשובים.

    תמשיכו עם העבודה הטובה!