• 31.

    לא צריך טנק ולא מדבירים פשוט לפנות אותם בשם החוק

    alal01 , 30/06/09 16:34

    האזרחי והאלוהי. זה רצון האל שיתפנו מרצון. להחזיר לעם ישראל את השפיות והתקווה. זה רצון האל ולא אחר. ושבו בנים לגבולם.

  • 30.

    תושבי מיגרון תקופת הדינוזאורים עברה! (ל''ת)

    הרגש הנכון , 29/06/09 23:01

  • 29.

    איתכם תמיד , רמת גן מגרון !!!!!

    גילה, 29/06/09 19:55

    בס''ד חיזקו ואימצו , אל תיראו!!!!! השם אלוקינו עימכם , הלוואי אמן !!!!! ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל , אמן סלה כן יהי רצון !!!!!

  • 28.

    אסור לחזור על הטעות של 1933 יש להילחם בכל לאומנות וגישה ימנית (ל''ת)

    ווילי ברנדט, 29/06/09 17:47

    • מי זה ווילי? אה, זה מהדבורה מאיה! חבל על הזמן הוא חמוד.... (ל''ת)

      solsam , 29/06/09 19:13

  • 27.

    בג"צ מתהדר בנוצותיו, נוצות של טווס... ואני מתהדר במלך, מלך מלכי המלכים

    solsam , 29/06/09 17:11

    אריה ישאג מי לא ירא? הכל אבא, הכל, כל מה שהבטחת! מן הפרת ועד חידקל לא פחות במילימטר! רק אבא אמיתי יכול לקיים את מה שהבטיח! לקיים לקיים לקיים

    • יישר כח

      גילה, 29/06/09 19:14

      בס''ד גם אני !!!!!

    • מה אתה אומר יה טווס דפוק! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 29/06/09 23:06

  • 26.

    אחיי גיבורי גיבורי התהילה,לכם תודתי נתונה!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/06/09 16:25

  • 25.

    עוד נשוב לכל ישוב! ולא נתפנה לעולם!

    כל ישראל- מגרון!, 29/06/09 15:48

    ביבי אתה הולך על חבל דק!!

  • 24.

    די לכיבוש ולשליטה באוכלוסיה זרה, לא רוצה להיות קלגס. (ל''ת)

    אליפלט, 29/06/09 15:39

    • אתה כמובן מתייחס לכיבוש הערבי ברחבי המזה''ת והסביבה, לא? (ל''ת)

      דניאל, 29/06/09 16:32

    • אין בעייה , נסלק את האוכלוסיה הזרה כלשונך,הערבים , ונספח את השטחים . (ל''ת)

      אשקלוני, 29/06/09 16:58

  • 23.

    לדעתי הגיע הזמן סופסוף לתבוע את מדינת ישראל על פשעים נגד האנושות . (ל''ת)

    נילי, 29/06/09 15:38

    • ולדעתי,דעתך חסרת דעת ומטופשת. (ל''ת)

      דעתי, 29/06/09 18:20

  • 22.

    לדעתי הגיע הזמן סופסוף לתבוע את מדינת ישראל על פשעים נגד האנושות . (ל''ת)

    נילי, 29/06/09 15:37

    • אז עכשיו האנושות מורכבת רק מהמתנחלים? מה הם שאר בני האדם? (ל''ת)

      אורן, 30/06/09 20:51

  • 21.

    מי שמפנה - יפונה. בן אליעזר, בגין, שרון וביבי פונו כי פינו (ל''ת)

    yaacovsh , 29/06/09 15:35

  • 20.

    בהצלחה

    יהודי, 29/06/09 15:22

    בסוף עם ישראל ינצח , בין אם זה יהיה היום ובין אם עוד 20 שנה.
    המאבק שלכם (ובעצם של כולנו) מקצר את הדרך ליום הזה, נהלו אותו בחכמה, לטובת כולנו
    השם עמכם,
    בהצלחה רבה.

    • עם ישראל ינצח כמו שניצח את נבוכדנצר טיטוס ואדריאנוס (ל''ת)

      היהודים הם עם שחצן וחצוף לעיילא, 29/06/09 17:33

  • 19.

    המדינה אפשרה להם להתנחל והמדינה תוציא אותם משם

    רמי, 29/06/09 15:21

    לא כל כך קשה להוציא אותם בלי אלימות...סוגרים חשמל ומים וחוסמים את כבישי ההגעה למקום זה הכל.
    תוך שבועיים הם מתפנים כולם ..אבל אנחנו כמובן נחכה עד שאובמה יכריח אותנו כי ב 20 השנה האחרונות הוכח שהיהודים מבינים רק כח.
    אגב בסוף ממש ימאס לאובמה מאיתנו ובצדק והוא יתחיל לנכות מהסיוע האמריקני את ההשקעות בשטחים ולכל אלו שיגידו שזו הארץ המובטחת שלנו אובמה יענה בפשטות שמי שהבטיח לנו את הארץ שיקיים...

  • 18.

    פקק תנועה צודק..אפילו שלא הבנתי מילה אחת...או היגיון כלשהוא (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 29/06/09 15:20

    • באתר פוליטי מדיני כבר יש תשובה למה שאתה לא מבין (ל''ת)

      פקק תנועה , 30/06/09 09:49

  • 17.

    לדעתי הגיע הזמן סופסוף לתבוע את מדינת ישראל על פשעים נגד האנושות. (ל''ת)

    נילי, 29/06/09 15:19

  • 16.

    די לשקר!!!

    רועי, 29/06/09 15:11

    גבולות המדינה הם גבולות 67 ועובדה היא שאף ממשלה מאז, שמאלית וימנית כאחד, לא סיפחו את ה''שטחים'' רישמית למדינת ישראל. כך שגם המדינה עצמה מהססת להכיר בשטחים הכבושים כשטח לגיטימי של מדינת ישראל. די, תצאו מהסרט האנכרוניסטי פנדומנטלי שלכם של ארץ ישראל השלמה ..מעולם לא היה דבר כזה . זאת פיקציה אחת גדולה שגם בימי התנ''ך לא היתה מעולם. גם ירושלים, בירתנו הניצחית, היתה עיר ידועה , שנקראה ירושלם, לפני שנכבשה בידי שבט יהודה, ואין לנו שום בעלות היסטורית עליה יותר מלמישהו אחר. כדאי שתקראו קודם את הספר-המצאת העם היהודי-לפני שאתם פתוחים את הפה. אנחנו לא שונים בהרבה מהפלסטינאים שהמציאו לעצמם היסטוריה פיקטיבית ארוכת שנים. ויהיה טוב לכולנו אם נחזור לגבולות 67 ונכיר שיש כאן עוד עם שחי כאן ומתרבה מיום ליום בקצב מבהיל, ואין מה לעשות-אם נרצה או לא נרצה הם ישארו כאן וזכאים למדינה. ולא..אף אחד לא מתכוון לתת להם את חיפה יפו ותל אביב די לדמגוגיה הזאת

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      amanee83 , 29/06/09 15:42

  • 15.

    חזקו ואמצו תושבי מגרון היקרים

    חני- תל ציון, 29/06/09 15:11

    אוהבים אותכם, ומתפללים לישועה

  • 14.

    כל מי שמתנגד לפנות ישר לכלא! אסור לתת להם במה המתנחלים האלה סרבני שלום (ל''ת)

    amanee83 , 29/06/09 15:09

  • 13.

    קום תיצתרפו לדבר בטוח ואחר כך ניראה אלהה מה לעשות (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/06/09 15:05

  • 12.

    ל-9 שכחת שיש להם כמה גדודי טנקים?

    ירון, 29/06/09 15:03

    נעמן ה''שפוי'' טנקים לא מהווים פיתרון בטח לא כשברובם נוהגים לוחמים דתיים שמחר גרים בגבעות הללו

  • 11.

    מי שואל אתכם. עופו משם (ל''ת)

    נועה, 29/06/09 15:00

  • 10.

    בטנק אחד פותרים את כל בעיות מאחז העברינים מגרון והריקים הפוחזים שבו

    נעמן,שפוי , 29/06/09 14:57

    מי שעושה את בית המשפט העליון חוכא ואטלולה, ושם ללעג את שופטיה של מדינת ישראל - יש לנהוג בו כאויב על כל המשתמע מכך.

    איבי הדמוקרטיה גרועים שבעתיים מן הערבים, מכיוון שהם באים מבפנים!!

    לפיכך, אם חבורת הריקים, הפוחזים והעבריינים שגזלה את כבשת הרש של הפלסטינים (אדמות מגרון) מסרבים לפנות את המאחז אני מציע את ההליכים הבאים:

    1.מעמידים טנק בכניסה לשער המאחז העברייני והשפל.
    2. נותנים לזבובים הכתומים אולטימטים להתפנות תוך 20 דקות.
    3. אם הם לא עוזבים את המקום, ירי צרור של המקלע באוויר.
    4. ירי פגז בכינון ישיר אל לב המאפליה.
    5. לקרוא לזק"א

    אינני חס וחלילה מטיף לפגןע במתנחלים ו/או כתומים ו/או כל דוס מסוג שהוא,או להזיק להם בכל צורה שהיא, ואף מתנגד לכך נחרצות.
    אלא מתריע על הסכנות הגלומות באותם אוכלי חינם, פרזיטים מיותרים ובטלנים החיים על חשבון הציבור החילוני ללא שום תועלת ממשית.

    אני מאוד מקווה שהסכסוך ייפתר בדרכי שלום ונמנע מכל הסתה, אך "במלחמה, כמו במלחמה".

    • לא. חלילה אינך מטיף לרצח. מה פתאום. רק מציע לירות בכינון ישיר

      זיו_! , 29/06/09 15:00

      תשמע, עושה רושם שהפעם אני באמת אסתפק בתגובה קצרה ולאקונית כי אתה פשוט איש מסכן.
      עושה רושם שעשרה קבין של רוע לב טהור ירדו לעולם ואת כולם קיבלת אתה.
      אין הרבה מה להוסיף. אתה פשוט מפלצת של רוע צרוף.

    • The idea is basically good BUT

      me, 29/06/09 15:26

      we should start to do it in any palestinian vilage first transfer them somwhere else, and then the jewish communities.
      Good idea but bad implementation
      idiot!

    • לנעמן הנבל איני מתנחל .רוב רובו של העם שונא שמאלנים וגם את בגצ.

      מדביר שמאלנים, 29/06/09 15:56

      יש פי אלפים מתנדבים בעם שירו בזבל כמוך לפני שתפול שערה מראשי המתנחלים

    • אתה קורא לרצח ?

      פינצילה, 29/06/09 19:40

      למה ? אתה לא מתבייש ? הם נשמות טהורות . צבא ההגנה לישראל יירה על אוייבינו הקמים לכלותינו. אתה מבין את זה שמאלני ? עד מתי הנבזות הזאת ? מספיק, די, נמאסת נמאסתם מגרון = רמת גן .

      • איך אתה מעיז פתאום לברך את צבא ההגנה לישראל? מדינה שאתה לא מכיר בה

        אורן, 30/06/09 20:53

        בחוקיה, בשופטיה ובמנהיגה ובחייליה הנאצים .

    • מלח הארץ

      העם איתכם!, 06/07/09 20:34

      המתנחלים אינם ''אוכלי חינם, פרזיטים מיותרים ובטלנים החיים על חזבון החילוני''! דווקא הם מתנדבים לצבא ליחידות מובחרות, דווקא הם מוכנים לתת הכל, כולל את החיים, בשביל המדינה הזאת. הם מפרנסים את עצמם בכבוד ולא חיים על חשבון אף אחד! הם הם מלח הארץ!!!

  • 9.

    אין עליכם תושבי מגרון תתחזקו

    חגי, 29/06/09 14:51

    אוהבים אתכם

  • 8.

    חזקו ואמצו!! אנחנו אתכם!!

    יהודי, 29/06/09 14:42

    אתם אנשים גדולים, עצומים, מושא להערצה!!

  • 7.

    כמה שאני אוהב אתכם תושבי מגרון!!!

    הרצלייני, 29/06/09 14:41

    אל תוותרו!!!

  • 6.

    עבור הערבים כל יישוב יהודי בתוך הקו הירוק הוא התנחלות, מוסתאוטנא. (ל''ת)

    מתנחל בתוך הקו הירוק, 29/06/09 14:36

    • איזה בור חסר השכלה ! מסתאוטנה= התנחלות קרי כל ישוב מחוץ לגבול 67 (ל''ת)

      amanee83 , 29/06/09 15:07

      • הבור הוא אתה, כי אם היית דובר ערבית היית יודע שהערבים מכנים כך כל

        מתנחל, 29/06/09 15:20

        יישוב יהודי גם בתוך הקו הירוק.

        • ערביה גסבן ענק וען אלי מתלק !! וכן אני מייצגת את דעת הרוב = הערבים

          amanee83 , 29/06/09 15:50

          כנראה אינך רגיל לערבי שדובר עברית יותר טוב ממך, קרא את תגובתי הקודמת ,כתבתי כערביה ! לא אכנס עכשיו לבסיס השפה העברית ולהסביר לך מה זה נקבה ומה זה זכר, ולכן פנה אליי בלשון נקבה חביבי.

          ולעניינו, מה שבטוח שכבודי מכירה יותר אתצ הערבים ממה שכבודך מכיר אני חיה איתם ואני חלק מהעם הזה ולכן כן ארשה לעצמי לציין שאני דעת הרוב, וזה שנותנים במה למנהיגים ערבים שמסיתים וגזענים לא אומר שהם אלה שמייצגים את המגזר.
          פקח את עיניך ותתעורר

      • ממתי אתה דובר של הערבים?

        Inventor , 29/06/09 15:33

        הבעייה זה לא גבולות 67 אלא קיום של נוכחות יהודית במזה"ת. אם אתה חושב שתוכל להתבצר מאחורי גבולות 67 "המוכרים" ע"י אומות העולם - אז לאחר כל הנסיגות, ההתקפלויות, הפינויים תגלה שלא הרווחת כלום. אומות העולם הנאורות ישמחו לגלות שישראל נעלמת מעל המפה. המדינות המוסלמיות רק מחכות לרגע הנפלא הזה שבו ישראל המוקטנת והמוחלשת תהווה יעד קל לכיבוש. באו"ם כבר מכינים נסח גינוי למדינות ערב שתקפו והרגו את האוכלוסייה שוחרת השלום של ישראל. גם מכינים יום זיכרון שבו יקריאו את שמות 5 מיליון יהודים...

        במילים אחרות, הערבים יקבלו "נו, נו, נו" ואתה תקבל בור שיכיל אותך, משפחתך ושכנייך! ברוך הבא לעולם האמיתי.

        נ.ב.
        את ההסטוריה כותבים המנצחים: אז בעתיד יגידו שישראל התוקפנית הביאה על עצמה את החורבן הזה...

        • את לא אתה כמה פעמים אני צריכה להסביר ערביה = נקבה

          amanee83 , 29/06/09 16:00

          שנית, הבעיה היא דווקא כן גבולות 67 , לא נוכחות היהודים פה, להפך !! צא מאחורי המסך של סיסמאות הימין הקיצוני ותראה את התמונה הברורה. כערביה שחיה פה בין יהודים אני אשאר פה, חיה בינכם ואיתכם אפילו אם תקוםמדינה פלסטינאיית שכנה, עמדתך ודעתך רחוקה מלהיות אובייקטיבית וקרובה לעניין הרלוונטי בכלל.
          יתר על כן, כל הוויתורים וההתקפליות שכבודך דיברת עליהם הם שטויות מכיוון שמחד גיסא, פינו יישוב ומאידך,נבנו 2 במקום אחר, בנוסף להתפרעות והתעללות מתמשכת מצד המתנחלים ואף החמירה בעת הפינוי כלפי הפלסטינאיים ולגבי הישראלים שכולל צה"ל ומשטרה, עוד לא קרה ולא מציץ באופק שיקרה בעתיד הקרוב פינוי לגבולות 67, לצערי ולצער כל מי ששפוי ומבין עניין...
          אין לי כוח לחזור על מה שאמרתי קודם, קרא תקובתי הקודמת ותקבל תשובתי
          סלמאת

  • 5.

    רעות

    שחר, 29/06/09 14:26

    מתנחלים לא יקרים. אין לי בעיה שתתנחלו איפה שאתם רוצים-אפילו באוזן של אבו-מאזן. רק בקשה אחת לי אליכם אוכלי חינם משתמטי צבא ארנונה ומיסים-תדאגו לשמור על עצמכם בעצמכם. דם ילדנו המשרתים שלוש שנים מלאות בצה''ל, ולא שנה וחצי ומתוכם שנה בישיבה במקרה הטוב, אינו הפקר. ובנינו אינם צריכים להגן עליכם. אתם רוצים לשבת בשטחים כבושים סבבה אבל זו לא בעיה שלנו אזרחים שומרי החוק המשרתים בצבא. תארגנו לעצמכם שומרים וצבא משלכם.

    • אני מתיישב גאה

      רפי, 29/06/09 14:35

      שירתתי ביחידת שלדג, אז אם אתה קורא לי משתממט אתה יוצא טיפש.

      רובנו משרתים ביחידות הכי קריביות בצה''ל תורמים למדינה.

      זה שיש לך ולחברייך מהשמאל יצר הרס עצמי, אל תפילו אותו עלינו.


      זו הארץ שלנו, אתם יצרתם את הפיקציה הזו שנקראת ''פלסטין''.
      נמאס ממכם, לא טוב לכם בישראל? תהגרו לפולין רומניה גרמניה וכו'.. הריי הרוב המוחלט של השמאל מורכב מאשכנזים מתחסדים שדבר ראשון מעניין אותם זה להראות טוב במצלמות של הCNN. ואני אשכנזי מלא.

    • חשבתי להגיב אבל,

      מתנחל, 29/06/09 14:37

      אין לי מה לענות על תגובה כל כך לא עניינית, שקרית ולקוחה מתוך ציטוטים של השמאל הקיצוני ההזוי שכבר לא יודע איך להתמודד עם האמת שיש בצד הימני של המפה

    • הטעות בתפיסה שלך שאינך מקבל שבשביל הערבים גם ת"א וגבעתיים הם התנחליות

      אדון מיכאל עם סוכריה , 29/06/09 14:37

      לראיה ראה פנוי עזה.
      מה קבלנו בתור הוקרה?
      טילי גראד באשקלון ולכיוון דרום אשדוד.

      • לא נכון, בשביל ערבים גבול 67 הם הקובעים !! דיי לזייף ולשקר

        amanee83 , 29/06/09 15:04

        לא ת"א ולא גבעתים נמצאים בחלום הרטוב שלנו, כערביה אני אומרת לך, ובכלל הגיון הדברים והצדק לשני הצדדים הוא חזרה לגבולות 67 ומי שיתנגד שיבלה שנות חייו בכלא כי רק בגלל אנשים מתנגדים אלה (משני הצדדים) אנחנו לא חיים בשקט ובשלום יחד בשתי מדינות לשני עמים !
        ובבקשה נא לא לדבר בשם הערבים כי אינך מייצג אותם וממילותיך רואים שאינך מבין כלל על מה מדובר ומה עמדתנו, זה שאתה תופס מילתו של איזה חמסניק שמסית ומבקש את ת"א וכל אדמות 48 , לא אומר שהוא מייצג אותנו ואת דעת הרוב , ושנינו יודעים שזה בחיים לא יקרה וגם לא רוצים שזה יקרה, אני אישית לא רוצה לגור בשטח פלסטינאי אפילו שאני ערביה טוב לי בישראל, אך זה לא מונע ממני לתמוך בצדק ובשלום ולתת לאנשים את חלקם שמגיע להם והוא חזרה לגבולות 67.

        • ישר כוח לכותבת, מן הראוי שכולכם תקראו את דבריה!!

          חנוך, 29/06/09 15:44

          אכן זו האמת, זה השכל הישר ובסופו של דבר זה יהא הפתרון היחידי שיתקבל על ידי הצדדים. מה חבל שמצדנו אתם המתנחלים אינם מסוגלים להבין זאת ומצד השני גם כן הקיצונים לא מבינים זאת. בסופו של דבר האמרקאים יכריחו אותנו לעשות זאת והמחיר הבלתי נמנע יהא קשה במיוחד, זאת בעיקר בגלל המתנחלים.

    • המתנחלים משרתים ביחידות המובחרות של צה''ל - מלח הארץ (ל''ת)

      לך תבדוק אח''כ לנבוח, 29/06/09 14:41

    • די חצוף וטיפשי מצדך במיוחד כי רובם קצינים

      נעמה, 29/06/09 14:50

      ובכלל משרתים יותר בצבא ושומרים גם על הילדים המפונקים וצרי האופק (כנראה כך אבא חינך) שלך

    • היית נשמע הרבה יותר טוב בגרמנית... (ל''ת)

      ארז, 29/06/09 14:58

    • כמה שאת צודקת 100% !!!!!!!!! רק שיבינו כבר ויפנימו (ל''ת)

      amanee83 , 29/06/09 15:11

      • תגובתי הנ"ל (השניה) לרעות !! הצודקת ב100% (ל''ת)

        amanee83 , 29/06/09 15:12

    • שכחת לבקש שיפסיקו לשתות דם

      יהודי, 29/06/09 15:21

      ולנסות להשתלט על העולם.
      אנטישמית קטנה.

      (ו NRG יצנזרו את דברי רק בשבילך...)

      • הכי טפשי לקרוא לערבי אנטישמי !!!! אנחנו מאותו גזע יא בור !! (ל''ת)

        amanee83 , 29/06/09 16:04

  • 4.

    קדימה אובמה! כנס בנתניהו המיקרוב! (ל''ת)

    האסטרטג, 29/06/09 14:26

    • אין ספק. יופי של סגנון דיבור, מנומק, רהוט, ערכי והגיוני

      זיו_! , 29/06/09 15:04

      כמה צפוי משמאלני, שורת מחץ אחת חסרת פשר וחסרת הגיון.
      אהה..סליחה. אם יותר לי. אבל
      כמה שזכור לי אובמה עדיין לא עובד אצל השמאל הישראלי..אז תרגע ותנוח.

      • לא הימין הישראלי הוא שיקבע את עתיד האזור!

        האסטרטג, 29/06/09 15:26

        וכדי לרסן את הימין הישראלי, יש לעודד את כל הכוחות שיכולים להתמודד איתו, קרי, אובמה המלך.

        • :) כן, ברור. אתה צודק. איך חשבתי אחרת:) אובמה המלך:))))

          זיו_! , 29/06/09 15:41

          אין שכל אין דאגות בלי ספק:)

          • שלרגע לא תחשוב שהאפרטהייד ינצח... (ל''ת)

            האסטרטג, 29/06/09 15:48

  • 3.

    אני גאה בכם מתנחלים אתם מלח הארץ - לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    אחת מת''א, 29/06/09 14:25

  • 2.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 29/06/09 14:22

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הדרומי של האי והטורקים לצדו הצפוני של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    • לפני קום המדינה חשבו שגם זה בלתי אפשרי- אז המשך כך,חזק ואמץ, כי אין

      רעמסס, 29/06/09 14:33

      פיתרון אחר.

    • בחלום בלילה בצאת הכוכבים . אל תדאג זה לא יקרה.. (ל''ת)

      motle1010 , 29/06/09 14:41

  • 1.

    חבורת עבריינים... לא מכירים בבג"ץ??

    עופרר , 29/06/09 14:21

    יאללה להזמין בולדוזרים

    • בוא ניראה אותך חכם חלם שיזרקו אותך מהבית שלך למקום אחר (ל''ת)

      גיבור על אחרים זה מה שאתה - חסר אינטליגנציה רגשית, 29/06/09 14:24

    • הצחקתני, למה מה זה בג''ץ?

      ליאור, 29/06/09 14:45

      עבודה אחת גדולה בעיניים, משפט הגויים (גם אם יש כמה חובשי כיפה שמייצרים אותו..) לא תופס לגבי יהודי אלא אם כן אתה לא מגדיר את עצמך כיהודי.

      אבות אבותיך כנראה נעקדו על קידוש ה' שלא ללכת בחוקות הגויים ולך זה לא מדגדג.

      • אם תגובה כמו שלך... חבל לבזבז זמן ולהגיב (ל''ת)

        עופרר , 29/06/09 15:03

        • עם ולא אם. (ל''ת)

          דקדקנית, 29/06/09 15:20

    • ומה עם כמה בולדוזרים...

      ארז, 29/06/09 15:02

      שיעלו על המאחזים הבלתי חוקיים של הערבים בנגב ובגליל?
      שנית, מדוע שיכירו בבג''צ? הרי הוא מזמן הפך לסניף של מרצ.

    • תגיד , עופררר.. אתה לא רוצה ללכת בדרכו של זעמן מצוי?

      זיו_! , 29/06/09 15:07

      פשוט להביא טנקים ולירות אליהם בכינון ישיר?
      ההבדל בין שניכם שהוא התקשה לשלוט בזעם המצוי שלו והלך על הקיצוניות הכי גדולה טנקים שיורים ישירות עליהם בעוד שאתה הצעת לדרוס אותם עם בולדוזרים
      מעניין מה היית אומר עופררר.. האיש, ההומניות והחמלה, אם מישהו היה מציע לירות על פלסטינים בכינון ישיר מטנקים או לעלות עליהם עם בולדוזרים

      אתה ושאר סמרטוטי השמאל פשוט עלבון לאינטלגנציה האנושית.