• 86.

    סוף סוף אולי יהיה להם שרותים מסודרים מחוברים לביוב. לא כמו חיות (ל''ת)

    פקיד במועצה לשמירת איכות הביוב של ארדן, 02/07/09 20:10

  • 85.

    הפלסטינים רוצים פשוט מדינה נקייה מיהודים!

    טוקו ברזיל, 30/06/09 09:16

    אם שטחים זה מה שהם היו רוצים היום היינו מנגבים חומוס בעזה ולא שולחים את תושבי הדרום למקלטים כל שעתיים. אם שטחים הם היו רוצים הם היו חותמים עם ברק שהוא הציע להם יותר ממה שהם יכלו לפנטז עליו.

    מספיק להיות נאיבים, הם לא רוצים שלום הם רוצים את כל היהודים בחוץ והשמדת המפעל הציוני כולו. הם יתחילו ביהודה ושומרון, יעברו לגליל, אח''כ לנגב ואת אלה במרכז? להם כבר יש דרכונים מוכנים הם כבר לא יהיו פה עד אז...

  • 84.

    ממש קליפות וגיס חמישי הבג''ץ הזה... ''אדמתם..'' אז מה את עושה כאן ??? (ל''ת)

    yoya, 29/06/09 23:16

  • 83.

    זה לא התנחלות זה פרבר בירושלים ... על מה מזיינים השכל? (ל''ת)

    ממש חוצפה, 29/06/09 21:14

  • 82.

    גם בהתנחלות קידר ליד מעלה אדומים מכרו לאחרונה שטחים במאה אלף דולר (ל''ת)

    לגניית בני ביתך. מה דעתו של אובמה???????, 29/06/09 21:04

  • 81.

    ********גירוש היהודים מקטיף עלה 12 מיליארד שקל********* (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 29/06/09 19:46

    • זה החשבון ה''יבש''-תוסיף עוד כמה מיליארדים על הפסדים עקיפים. (ל''ת)

      העיקר-אין כסף לעניים,זוכר ?, 29/06/09 22:10

    • ואת הפינוי עשה מנחם בגין הטרוריסט מנהיג חרות/ליכוד. (ל''ת)

      מפונה ימית.., 02/07/09 20:07

  • 80.

    NO BUDY CAN TELL JEWS WHERE TO BUILD IN ISRAEL.ALL OF ISRAEL (ל''ת)

    REAL JEW, 29/06/09 18:40

  • 79.

    אכן אין להקים מדינה פלשתינאית , אך בד ובד יש למנוע התנחלויות (ל''ת)

    ''בנימין זאב מתת-יה לבבי '' אלטנוילנד ,בודפשט, 29/06/09 18:32

  • 78.

    והעיקר המתנחלים מתבכיינים - זעקת הקוזאק הנגזל!! (ל''ת)

    יהודה תביא חורבן נוסף על ישראל. כמו בבית שני., 29/06/09 16:49

  • 77.

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים ערבים פה

    שאבי מהעיריה , 29/06/09 16:21

    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד. בין הפעילים בקרן נמנים אליעזר יערי, נטע זיו, רחל ליאל, עדנה אולמן-מרגלית ואליס שלוי.

    • אז מה אתה רוצה לעשות בעניין?

      123 המקורי, 29/06/09 16:40

      נניח שאתה צודק
      מה אתה מציע?

      אשמח לשמוע

      החיים פשוטים - אל תסבכו אותם

    • וכמה ליהודים? (ל''ת)

      אקסודוס , 29/06/09 16:57

    • אתה מעיריית סכנין (ל''ת)

      מבולבל, 29/06/09 18:15

  • 76.

    מה זה - עוד טריק-שטיק מבית מדרשם של ברק-ביבי?

    זלמן ישלו, 29/06/09 15:58

    האם הם האמת מאמינים שהאמריקאים כל כך מטומטמים? האם הם באמת חושבים שהאמריקאים לא למדו להכיר את כל הלוקשים של ישראל מה 42 שנים של הכיבוש-שוד הקרקעות? את האדמה הפלסטינית שנגזלה בזדון במגרון יש להשיב מיידית לבעליה - מה זה פה - הגנב מכתיב תנאים מתי ישיב לנגנב את הגניבה? ובית המשפט עושה לגנבים הנחות, למרות שהוא יודע שהם מנסים לגנוב זמן בתקווה ש''הפריץ'' ימות בינתיים ולא יצתרכו להרפות משלל ביזתם?

  • 75.

    דיי לכיבוש ולשליטה על אוכלוסיה זרה, לא רוצה להיות קלגס. (ל''ת)

    אליפלט, 29/06/09 15:34

    • תעבור לעזה ידידי. שם אין כיבוש ויש שלטון עצמי של החמאס

      זיו_! , 29/06/09 15:50

      אין לי ספק ששם לא תהיה קלגס ולא תשלוט באוכלוסיה זרה

    • THIS IS ISRAEL THE LAND OF THE JEWS..DON'T LIKE IT?GO TO GERMANY (ל''ת)

      REAL JEW, 29/06/09 18:42

    • די לדקטטורה החילונית שמאלנית על עם ישראל. ושהערבים ילכו לחפש את הגמלים

      yoya, 29/06/09 23:19

      ו השהידים שלהם

    • מלשין יהודי קטן

      נתנייתי, 30/06/09 09:20

      נראה אם תמשיך להיות פלצן מתנשא אם יבטלו לך את אשרת היציאה מהארץ וביטול הדרכון הזר, נראה אם תשאר מזוכך אם תידע שאין לך ''גלגל הצלה''. לך אין בעיה להמר על חיי כולנו אתה כבר עם המזוודות מוכן לברוח ברגע שהגיזרה תתחיל להתחמם אלה המתנחלים שאתה כה שונא הם ישארו להילחם פה עד החלל האחרון ועל המדינה הזאת לא אתה ולא ילדייך.

  • 74.

    השתגעתם?

    רמיגל , 29/06/09 15:32

    אהוד ברק בדרך לארה"ב ורם עמנואל שואל אותו: "תגיד לי אהוד אתם מממש עושים מאיתנו צחוק ?"
    ואהוד ברק מתחיל להסביר לו שהכל מיועד לפינוי מאחזים לא חוקיים ואז רם עמנואל עונה: לו "עכשיו הבנתי את הגידול הטבעי שלכם קודם אתם בונים כדי לפנות ואחר כך לא מפנים והרי לכם גידול טבעי מואץ ...מאוד מתוחכם ומתאים לבדיחות על היהודי והפריץ...אני רק חושש שלאובמה אין ממש חוש הומור יהודי ואובמה בהמלצתי פשוט החליט לנכות כל השקעה בשטחים מכספי הסיוע האמריקני אז תמשיכו להתנחל בכייף ואנחנו נמשיך לנכות כי כידוע יש לנו משבר כלכלי כאן והבוחר מאוד ישמח ...אגב מותר לבקש מכם שבשטחים לא תפעילו נשר אמריקני כמו ה M-16 למשל ההמרים ועוד ציוד שאתם מקבלים מאיתנו כחלק מהסיוע הצבאי..."

    • מספיק עם נמיכות-הקומה ועם הנסיונות להוציא לעם הזה את הרוח מהמפרשים ! (ל''ת)

      shoshlevy , 29/06/09 15:37

      • צודק (ל''ת)

        רמיגל , 29/06/09 15:59

  • 73.

    עם כל הכבוד לבנייה, צריך לבנות גם כבישים הרגתם אותנו עם הפקקים ונוסף (ל''ת)

    לכל הצרות הבאתם את הרכבת הקלה אי אפשר לזוז, 29/06/09 14:51

  • 72.

    למה יש כאן כל כך הרבה שינאה בטוקבקים?!

    אחים יהודים - מה קורה לכם?, 29/06/09 14:35

    את זה זה שאמריקאים מחפשים אחרינו כדי לרצות גורמים ערבים איסלמים עם נפט - אני מצליחה להבין.
    אבל למה טוקבקיסטים מגיבים בכזו ארסיות לגידול הטיבעי של המתנחלים?
    לבניה ביו''ש?
    חבר'ה, אתם שוכחים שזה ציבור ישראלי גדול עם הרבה זכויות.
    בזמן שאנחנו במרכז חיים בנוחות מסוימת, הם מקריבים הרבה למען המדינה.
    תראו מה פינוי גוש קטיף גרם לישובי הדרום - קירב אליהם את עזה.

    • כי לאנשים קשה להודות לאחרים (ל''ת)

      ובמקרים ממש קיצוניים - הם מתחילים להשמיץ, 29/06/09 15:04

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      תושבת המרכז המוקירה את תושבי מיגרון, 29/06/09 15:12

    • תשובה

      רמיגל , 29/06/09 15:56

      אנחנו שונאים את מי שמונע מאיתנו שלום והוא בשר מבשרנו...אנחנו שונאים את בזבוז המיליארדים שמושקעים בשטחים את ההתבהמות שבאה בעקבות הכיבוש את העובדה שאנחנו גולשים במהירות להיות מדינה מנודה בעולם ואת העובדה שיכול מאוד להיות שעברנו את נקודת האלחזור כי לא נוכל לפנות מאות אלפי מתנחלים . אלא רק לאחר קטסטרופה נוראית... בקיצור אנחנו שונאים את מי שהרס את הסיכוי לעתיד טוב יותר כאן.. מאוד פשוט ומאוד אנושי

      • תשובה לרמיגל

        אחים יהודים מה קורה לכם?, 29/06/09 19:49

        רמיגל,

        אתה חושב שהאמא מקרית ארבע, שמתפללת שבנה ישוב מהצבא, או מהנסיעה הפשוטה לכאורה מירושלים, ולא יירה למוות, היא מעונינית למנוע ממך שלום?
        יש אולי מעטים שבמעטים שמעונינים בהמשך הלחימה, או שהם סוחרי נשק, או שהם מטורפים.
        כולנו רוצים לחיות כאן בשלום.
        משום מה יש אנשים, רבים בתקשורת, שמחדירים סיסמאות סרק הטוענות שהתנחלויות הן מכשל לשלום. שהמתנחלים גוזלים את כספי הציבור.

        תפקח את עינך, זו הסתה.
        גדר ההפרדה שמיליונים נשפכו עליה - היא המצאה של השמאל. (כמה ישובי ביש''ע היו מעונינים בחומת הבטון שמקיפה אותם?!).
        לא ראינו כל כך הרבה שנאה שמופנית כלפי קיבוצניקים שקיבלו כספים מהמדינה.

        לא, איננו רוצה בכלל שנאה, אבל עצוב לי לראות שקיימת שנאה כלפי אנשים רבים,רבים וטובים.

    • כי נמאס לנו מהקוזאקים המתבכיינים המצקצקים בקדושתם ומנקנקים את המדינה!! (ל''ת)

      אלוהים לא דורש וילות!! אלוהים זה לא רק אדמה!!, 29/06/09 17:00

      • יהודה ושומרון נכבשו מירדן לאחר מילחמת הישרדות ולא תוקם שם מדינה ערבית

        עופר1976 , 29/06/09 21:39

        והשינאה שלכם אל מול ההתנחלויות זאת בעיה נפשית.
        אני ממש לא רואה סיבה לתת לאלו שניסו להשמיד אותנו מדינה נוספת על האדמה שהטובים שבאנשינו נלחמו עליה עד טיפת הדם האחרונה, כדאי שנתחיל להתנהג כמו עם שיש לו כבוד עצמי ועמוד שידרה, אם לא נילחם על שלנו אז פשוט לא תהיה לנו מדינה, הכי פשוט שיש.

  • 71.

    כל הכבוד! ברק, המשך כך! (ל''ת)

    צפוני, 29/06/09 14:12

  • 70.

    יפה , ברק ! זאת הדרך הנכונה ! (ל''ת)

    shoshlevy , 29/06/09 14:05

  • 69.

    וזה בשיא הלחץ מצד האמריקנים?

    שנהיה בריאים, 29/06/09 13:55

    דרך מעניינת להשפיל את אובמה, אם זה מה שרצו.

  • 68.

    ממתי אדם היא התנחלות

    ירושלמי, 29/06/09 13:55

    אדם היא ישוב לכל דבר ועניין. גרים שם דתיים וחילוניים ואין לה שום מאפיין של ''התנחלות'' ובוודאי שלא ''אידיאולוגית''. מצוקת הבנייה האדירה בירושלים מחייבת המשך בנייה בכל הסביבה כדי לאפשר מגורים. די לנסות להמשיך לחנוק את היהודים בארצם. לא צריך שום בנייה לגובה אלא המשך ההיאחזות בארץ. זה שאישרו בנייה באדם זה מצויין אבל זה לא צריך לבוא על חשבון המשך הבנייה בשאר הישובים ופיתוח ישובים חדשים. זה שהערבים בונים בכל מקום באופן בלתי-חוקי זה בסדר? רק ליהודים אסור לבנות בארצם?? ממש שיוויוניות עולמית.

    • לירושלמי היקר

      צפוני, 29/06/09 14:11

      מה בדיוק מאפיין התנחלות? אנשים עם זקן כאלה 'מוזרים'? עם ציציות בחוץ? ביישובים ביהודה ושומרון חיים אנשים. רגילים. נורמליים. דוברי עברית. כן כן. ומי שלא מאמיןשיסע לשם ולא יהיה נזון משמועות ושטיפות מוח תקשורתיות!
      מרגיז שאנשים מתייחסים למתנחלים בתור שונים, ואדם לעומתם זה ישוב 'נורמלי'.

      בשבילך ירושלמי זה לא רחוק.סע לשם ותיווכח בעצמך!

    • היתנחלות זה ישיבה על אדמתנו כך אדם וכל יהודה ושומרון ומעלה אדומים (ל''ת)

      אחמד, 29/06/09 18:18

      • כל מדינה של ישראל זה ביכלל שלנו

        וואלה צודק, 29/06/09 21:53

        שכבשו או בארבעים ושמונה (נאכבה) או בשישם ושבע

  • 67.

    מדינה שראשיתה בעושק סופה לדראון. (ל''ת)

    פועה, 29/06/09 13:46

    • נכון ולכן ה"מדינה הפלסטינית" לא תחזיק מעמד כי הם כובשים בא"י (ל''ת)

      (איציק) , 29/06/09 14:04

      • הכוונה לא היתה למדינה הפלסטינית שלא קיימת וספק אם תקום. (ל''ת)

        פועה, 29/06/09 15:22

  • 66.

    ברק מועל במנדט שניתן לו

    nosnikta , 29/06/09 13:46

    הציבור שהצביע עבודה לא הצביע למען הנצחת עוול ההתנחלויות בשטחים. ברק הפך לחותמת הגומי של ביבי. אין שום הצדקה להמשך ההתנחלויות ובוודאי לא להרחבתן תוך חבלה מכוונת בכל סיכוי להסכם עתידי.

  • 65.

    לדעתי הגיע סופסוף הזמן לתבוע את מדינת ישראל על פשעים נגד האנושות. (ל''ת)

    נילי, 29/06/09 13:44

    • נילי??למה לא פאטמה מבל"ד (ל''ת)

      (איציק) , 29/06/09 14:09

    • בכל מדינה נורמלית אחרת - היו מעמידים אותך לדין בעוון בגידה ! (ל''ת)

      shoshlevy , 29/06/09 14:43

      • ואם תזדהי בשמך המלא - אני ממליצה לרשויות אכן להעמיד אותך לדין! (ל''ת)

        shoshlevy , 29/06/09 14:45

      • לדעתי מדינה נורמלית לא אמורה לבצע את הרשום בכתבה לעיל. (ל''ת)

        נילי, 29/06/09 15:24

        • נילי, באמת, לא מתוך רוע וארס.. את לא ממש חייבת להשאר פה

          זיו_! , 29/06/09 15:52

          הממשלה נבחרה כחוק בבחירות דמוקרטיות ואם את לא מסוגלת לקבל את הכרעת הרוב אז אין ברירה אלא שתעברי למקום אחר. קצר וענייני.

          • גם ממשל שנבחר באופן דמוקרטי עלול לפעול נגד מיטב האינטרסים של אזרחיו. (ל''ת)

            נילי, 29/06/09 17:08

            • באמת? את חושבת? נשמע לי קצת פתאט הטיעון שלך

              זיו_! , 29/06/09 17:55

              עושה רושם שלפחות 71% חושבים שראש הממשלה פועל בדיוק לפי האינטרסים שלהם
              איך את מסבירה את זה?
              או שגם את רוצה להכנס לפינה של, העם טיפש וצריך להחליף אותו?

            • וזה גם הוכח פעמים אינסםור החל בהסכם הכושל ''אוסלו'' וכלה לאחרונה ב''התנתק

              צודקת, 29/06/09 21:55

              שכולנו עדיין מלקקים את פצעינו מאותם צעדים אוויליים.

          • אולי כדאי שאלה הפועלים נגד האינטרס של הציבור הישראלי יעברו למקום אחר. (ל''ת)

            נילי, 29/06/09 17:10

            • אני אפנה אותך, שוב, לתגובתי מעל. מי שפועל נגד האינטרסים של העם זאת את

              זיו_! , 29/06/09 17:56

              ושאר הדומים לך.
              אין סיבה שתעברי לשום מקום אחר
              את מוזמנת להשאר כאן בחפץ לב.
              רק הגיע הזמן שתקבלי את העובדה שאתם לא הרוב כאן והעם החליט אחרת בבחירות האחרונות. זה הכל.
              כל כך קשה?

  • 64.

    ישראל היא מדינה של גנבים ופושעים שמבינים רק כח ועוד כח (ל''ת)

    רק סנקציות נגד ישראל יעזרו, 29/06/09 13:37

    • בסדר תמשיכו לחלום ואנחנו בינתיים נבנה את הארץ ונתפתח כרגיל

      (איציק) , 29/06/09 14:08

      והערביות יוסיפו להסתובב עם שקים שחורים על הראש במחנות הפליטים...והערבים ימשיכו להתפוצץ באוטובוסים.

  • 63.

    המיתוס הימני: ''כל ישראל היא שטח כבוש''

    דוד, 29/06/09 13:16

    מיתוס זה, שבאופן מפתיע חביב גם על הימין הישראלי (''מה עם שייח מוניס?'') וגם על הפלסטינים, אינו נכון. מדינת ישראל הוקמה על שטח שהיה כולו בשליטתו של המנדט הבריטי. השיבה המחודשת של היהודים בסוף המאה ה-19 לארץ ישראל היתה לשטח שהיה שייך לאימפריה העות'מאנית.

    בעקבות תבוסתה של האימפריה העות'מאנית במלחמת העולם הראשונה, קיבלה בריטניה מחבר הלאומים ''מנדט'' להקים בית לאומי ליהודים בארץ ישראל. בהמשך הגיעה בריטניה למסקנה שיש להקים שתי מדינות וכשנכשלה גם בזה, החזירה את המנדט לאו''ם (שלצורך העניין החליף את חבר הלאומים). האו''ם החליט על הקמת שתי מדינות בארץ ישראל. בעקבות סירובם של הערבים לקבל את ההצעה, פרצה מלחמה שהתנהלה על כל השטח שפינו הבריטים, ובמהלכה אכן נכבשו גם יישובים וכפרים ערבים. בסיומה נקבעו גבולותיה של מדינת ישראל בהסכמי רודוס שנחתמו ב-1949.

    גבולות אלו מוכרים על ידי רוב מדינות העולם כגבולותיה של מדינת ישראל. והם גם מוכרים על ידי מדינות ערב, כפי שהוכח ב''יוזמה הסעודית'', וגם על ידי אש''ף כפי שחתם בהסכמי אוסלו. ובתוך גבולות אלו הערבים הם אזרחים שווי זכויות. לעומת זאת הגדה המערבית וחבל עזה נכבשו על ידי מדינת ישראל משכנותיה הריבוניות מצרים וירדן.

    שתי מדינות אלה ויתרו על תביעותיהן בשטחים הללו, ורואות באש''ף את נציגו הרשמי של התושבים היושבים בהם. מאז הכיבוש מקיימת ישראל משטר צבאי באזורים אלו תוך שלילת זכויותיהם הבסיסיות של שלושה מיליון התושבים הפלסטינים החיים באזור זה - וזהו הרי מהות ''הכיבוש''.

    • פרט קטן: ב-48' המדינות הערביות שללו את קיומה של ישראל לגמרי

      אייל, 29/06/09 13:44

      מבחינתם קיומה של ישראל גם בגבולות 48'היא כיבוש לכל דבר. לעומת זאת, מבחינתנו, ארץ ישראל כולה שלנו - לא מכח המנדט אלא מכח זיקתנו לארץ ישראל כפי ההבטחה בתנ''ך!
      זה הכל.

      • גם עכשיו,! גם עכשיו,, כולל אלה שחתמו על ניירות,,,, (ל''ת)

        האמת המרה, 29/06/09 14:03

      • אתה מסתמך על התנ''ך? זה כמו להסתמך על ''כיפה אדומה '' ו פינוקיו '' (ל''ת)

        המיתולוגיה של המתכנים ''יהודים'', 29/06/09 18:27

    • צודק בכל מילה!! אבל ממתי המציאות משנה משהו לימין ולקדושים מיו''ש?!

      ואנחנו שואלים איך הפולנים חיו ליד מחנה ולא ראו, 29/06/09 17:12

      הימין והערבים חוטרים תחת הלגיטימיות של מדינת ישראל. שניהם בעצם רוצים פה מדינה דו לאומית. אין דבר שהימין יותר נהנה ממנו כמו לזעוק שכל ישראל כבושה כדי להצדיק את הכיבוש האמיתי בשטחים. הערבים מכירים בגבולות 67' כמו הרבה מהישראלים וכל שאר העולם, חוץ מהימין והמתנחלים שחיים ונושמים ת אק הקרב, הם סוגדים למתים, למלחמה ולקברים ומאמינים שיש להמשיך להקריב חיילים כדי להצדיק את אלו שכבר הלכו. עצוב מה שנהיה מהיהדות ועצוב לראות איך קיצונים מיהודה הביאו חורבן על ישראל בימי בית שני והם יביאו אותו שוב כנראה כבר בימינו

    • שטויות

      יאיר, 29/06/09 17:49

      אין שום הכרה בגבולות 49' מצד אף אחד, אלא רק נסיונות יצירתיים יותר לפגוע בישראל - בין אם זה מצד סוריה והיוזמה הסעודית (שדורשים את חצי הכנרת ע''פ גבולות ה4 ביוני 67 למרות שזה בניגוד לרודוס), או מצד פתח וחמאס (ששניהם לא הכירו בישראל, כפי שדחלאן הודה לא מזמן). כל נסיגה היא רק פתח לדרישות נוספות, כפי שראינו לא מזמן ולכן עדיף להמנע מנסיגות ובריחות בכלל.

      נ.ב. גם אתה לא מאמין שהסיבה לכינוי ''כיבוש'' היא בכלל זכויות של הפלסטינים... עובדה, ישראל סיפחה את מזרח ירושלים והגולן (תוך כדי מתן זכויות מלאות), אבל לא מכירים בזה..

      נ.נ.ב. בריטניה לא תמכה היסטורית בפתרון שתי מדינות - עד החלטת האו''ם בעניים החלוקה, העמדה שלהם היתה העמדה של הספר הלבן של 39' - מדינה ערבית אחת בכל הארץ.

  • 62.

    אובמה יודיע (ל''ת)

    אבו עלי, 29/06/09 13:16

  • 61.

    אובמה יודיע (ל''ת)

    אבו עלי, 29/06/09 13:15

  • 60.

    הסכמים ? שיפנו את תשתיות הטילים בעזה תחילה.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 29/06/09 13:12

    למה ישראל צריכה לקיים ''הסכמים'' כאשר הערבים מפרים אותם ?קודם ,ולפני הכל ש''מחנה השלום'' ידאג לפירוק עזה מטיליה שהם באמת מהווים מכשול לשלום וסיכון קיומי עבורנו.
    מבצע ''עופרת יצוקה '' היה הכרך שנוצר בעקבות ''קיום הסכמים'' ועלה לנו הון תועפות ולולא הנסיגה משם לא היה צורך במבצע הזה עם הקורבנות,הנזקים וההרס,וההוצאות הכספיות.
    בתקופת המבצע ציפי מי הבטיחה לנו שהמעצמות יפקחו על פירןק תשתיות הטילים בגמר המבצע.

    • צודק ב100%

      אייל, 29/06/09 13:46

      למרות שמשפטנים בעלי שם עולמי כבר קבעו שלפי החוק הבינ''ל ישראל לא מחוייבת יותר להסכמים שהופרו ע''י הערבים, הרי שאצלנו מתעקשים לקיימם למרות שהצד השני לא מקיים ולו סעיף אחד.

    • אם רמת אביב היא התנחלות למה לנו לא בונים בתים בחינם? ולא הקלות מס? (ל''ת)

      די לאפליית אזרחי הקו הירוק!!, 29/06/09 17:13

  • 59.

    מי אלה החרדים ?

    נעמן הכי הכי שפוי , 29/06/09 13:10

    מי אתם "החרדים" ?
    אינכם יהודים אתם כת עובדי אלילים טמאים ומרושעים
    על החילונים לדרוש לבטל את הקצבאות לחרדים אוכלי החינם הללו ולאלתר
    על החילונים לתבוע לשלול מהם את ההשתתפות במשחק הדמוקרטי כי הם נגד הכללים.

    • נעמן הכי הכי הומו--הכי הכי חולה בגופו ונפשו (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 29/06/09 14:30

  • 58.

    נתניהו - 1450 יחידות לגידול טבעי? אתה מצפה שמישהו באמת יאמין לך?

    עמית, 29/06/09 13:07

    אנשים עוד מתפלפלים סביב המונח ''גידול טבעי''... ברור שרק לאחד מהנושאים נתניהו התכוון ברצינות בנאום בר אילן: הכבוד שהוא רוחש למתנחלים.

    זה לגיטימי כמובן , אחרי הכל נבחרו 65 ח''כים שתומכים במוצהר בהמשך מפעל ההתנחלות ועוד כמה מקדימה שתומכים בו בהחבא.

    שתי בעיות נותרו : מה מפלגת העבודה עושה פה? אהוד ברק טען לפני הבחירות שמפלגת העבודה היא השמאל היחידי שאפשר לסמוך עליו.
    בעיה שניה היא שכנראה אובמה לא טיפש כמו קודמו ומבין את משחקי הילדים שישראל מנסה לשחק.

    • לאאאא...רק לא אובמה....מה נעשה???איזה פחד!!פשוט קטסטרופה!!

      (איציק) , 29/06/09 13:43

      תמשיכו להפחיד את עצמכם...בינתיים יש לנו ממשלה שעובדת והשלושה מנדטים של השמאל לא קובעים כלום.

    • באמת שאלה טובה: למה מפלגת העבודה מפריעה לממשלה?

      אייל, 29/06/09 13:48

      שיתנו לנתניהו ולימין לנהל מדיניות שפויה כמו שהעם בחר. לא בחרו בעבודה!! העם לא רוצה מדיניות שמאלנית של הקפאות ומתן מס-שפתיים לעולם כאילו שיש בכלל הבנה שיש משהו מוצדק בתביעות הערבים.

    • זה גידול טבעי בדיוק כמו הגידול של אולמרט (ל''ת)

      פרופסור, 29/06/09 21:59

  • 57.

    רק אהוד ברק יציל את עם ישראל מעצמו.. (ל''ת)

    ביבי החזיר והוריר מאחזים --- ואהוד ברק בונה ., 29/06/09 13:04

  • 56.

    בג"ץ: השמאל שבשמאל. בושה למדינה היהודית שאלה הם שופטיה.

    yaacovsh , 29/06/09 13:00

    מרצים ערבים ורוצצים יהודים.

    • ככה זה כשתפקידו של בג''ץ ''להגן על החלשים''

      אייל, 29/06/09 13:50

      בעיניו הגנה על החלשים תמיד משמעה פגיעה במדינה עד כמה שניתן, ואם אפשר להכניס בקטנה ליהודים, בפרט אם הם מתנחלים, אז בכלל בשמחה...

  • 55.

    יש רק בעיה אחת: נתניהו נבחר על מצע ימני, ולכן מיגרון לא תפונה. ואם כן

    yaacovsh , 29/06/09 12:58

    מי שיפונה באמת זה נתניהו.

    • ברור שמיגרון לא תפונה, כי היה לא תהיה

      זיו ריצקיו, 29/06/09 13:04

      או כמו שאמר פעם אחד- מנהיג יהודי מהליכוד -
      'לא תהיה התנתקות , כי אנחנו לא ניתן'
      כל מילה בסלע.

    • כמו ששרון נבחר על מצע ימני, ולכן לא פינה ישובים (:-)----

      זיו ריצקיו, 29/06/09 13:09

      מתי כבר תבינו יא הזויים, שזה לא משנה מה אומר המועמד לפני הבחירות, ברגע שהוא מגיע לתפקיד הוא פוגש במציאות, שלא חייבת לו ולהבטחותיו דבר. הוא מבין שיש אמריקה, ויש תקציבים ואבטלה, ויש אירופה וזירה בינ''ל שלא כדאי להסתכסך איתה (לטובת הנושא האירני)
      ולכן, חרף כל ההבטחות שיתנו לכם לפני, ולא משנה איזה מועמד יעלה לשלטון,המאחזים יפונו, ובסוף גם רוב ההתנחלויות.
      זה קרה לבגין (ימית), לשרון (קטיף), לביבי (חברון) ויקרה לביבי שוב (בע''ה מיגרון ושאר צרותניו).

      • סבבה תמשיך לחלום....בינתיים בונים 1450 יחידות!!! (ל''ת)

        (איציק) , 29/06/09 13:41

    • גם בתור ימני - אם זה נכון שמגרון יושבת על אדמה שנקנתה על-ידי ערבים

      ימני לאומי, 29/06/09 13:52

      צריך למצוא לה מקום מוסדר. ב''ה יש מספיק אדמות מדינה וקרקעות שניתן ליישב, ועד שלא קונים מהגויים את האדמה שרכשו (אפילו שאין קניין לגויים בא''י) לא צריך לבנות דווקא שם.

  • 54.

    בנייה לגובה=בדיחה. מהקומה העשירית יותר קל לזרוק סודה כאוסטית.

    זיו ריצקיו, 29/06/09 12:49

    רעיון גדול ביבי, רוצה להתערב שזה לא יעבוד?
    מה שלא תעשה, וכמה שלא תשקר לעצמך, המתנחלים לא יסכימו לזה. הם יתפתלו, יגמגמו, יגידו שכן אבל לא, ותחלס בשטח ימשיכו לנסות ולהתפשט.
    זה לא יעבוד כי הריבוי הטיבעי הוא שקר שמשמש אותם להצדקת הרחבת ההתנחלויות. ברגע שיבינו שיש פתרון שעוקף את השקר שלהם מימין, יתחילו בכל מיני סיפורים ותירוצים.
    זה לא שהמגדלים לא יבנו, כי ברור שמגדלי שמירה עם עמדות ירי זה לא משהו שהם יסרבו לו, אבל בשום אופן הם לא יפסיקו לנסות לכבוש עוד ועוד גבעות, פה קרוון בודד מסיבות פיקוח נפש או סתם ללא סיבה, כי הוא כבר שם, והופ עוד קרוון, שישספק שירותי רפואה לקרוון הקודם, ועל כל שני קרוונים כבר חייבים בית-כנסת וכך הלאה.

  • 53.

    היידי ביבי לבנות ולבנות בה (ל''ת)

    Zig_Zag, 29/06/09 12:49

  • 52.

    ממשלתו נתניהו לקחה דוגמא מאירן ו צ''קוריאה לתקועאצבע לקהילה הבין לאומי

    דש, 29/06/09 12:41

    כנראה שצריך לחכות שממשלת ארה''ב תתחיל לשחק עם הערבויות שנתנה לבנקים עבור הלוואות לממשלת ישראל ,לדחות הספקה של כלים חיונים לצה''ל וסרוב סיטונאי על אשרות כניסה לישראלים לארה''ב כדי לממשלתו של השמנמן יפול האסימון,או להשתמש בתרמנוליגיה הישראלית ''לסגור לישראל את המרפסת ''

    • אמאלה רק שקוטל הזבובים לא יסגור לי את הברז...... (ל''ת)

      שולומוני, 29/06/09 12:54

    • וכשיסגרו להם את המרפסת,הם יצאו לגלות את העולם שכ''כ גינו. (ל''ת)

      מלח בעיניים., 29/06/09 12:57

      • מלח אתה עיוור!!!השמאל נעלם ואתה עוד חופר פה???

        (איציק) , 29/06/09 13:39

        אתה שהיד מבל"ד...תחליף ניק למחמוד השהיד:))

    • בכל מלחמות ישראל היו המזוקנים עם הסמרטוט על הראש הראשונים בשדה התעופה

      דש, 29/06/09 14:41

      אלה שבימי חול עושקים את הקופה הציבורית של תושבי ישראל בכל המלחמות מאז 67 היו הראשונים בשדה התעופה לברוח מהארץ

  • 51.

    יהודה ושומרון הן אדמות מריבה גם לפי החוק הבינלאומי

    איתן, 29/06/09 12:40

    ולכן אין שום סיבה שניתן לפלתשינאים משהו שאינו שלהם.אנחנו צריכים לדרוש זכות על כל שטח שאינו מיושב.

  • 50.

    המשיכו לבנות ועדיף שהתקשורת לא תפרסם (ל''ת)

    גבי, 29/06/09 12:39

    • גבי כמה עולה אצלך טונה של מלט ? (ל''ת)

      מלח בעיניים., 29/06/09 12:58

      • עוד לא גמרת עם הטיח??? ואתה מחפש מלט??

        (איציק) , 29/06/09 13:38

        תסיים ותעשה קפה.
        17 שקל יומית תקבל בעשירי.

  • 49.

    פשוט תענוג לשמוע בשורות טובות כאלה!

    שמאלני אבל ציוני!, 29/06/09 12:39

    כציוני אני פשוט מתמוגג נוכח בשורות כאלה,ציונות במיטבה! המשכיו בבניה,אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר שנצטופף ברצועת חוף בשעה שלערבים אין מחסור באדמה.



    מקווה שתפרסמו שכן לא עברתי על התקנון,תודה.

  • 48.

    בהצלחה לישוב זו באמת כותרת של עיתון או הלשנה לעולם? (ל''ת)

    glubos , 29/06/09 12:32

  • 47.

    נבלות (ל''ת)

    זיו ריצקין, 29/06/09 12:31

  • 46.

    אנשי מגרון - אל תתפנו. זאת מזימה כ''כ שקופה

    דניאל, 29/06/09 12:24

    הרי הדבר הראשון שיקרה הוא שיהרסו את מגרון
    ואז.. באופן מפתיע.. הבניה באדם תוקפא ואתם תמצאו את עצמכם חסרי כל כמו אנשי גוש קטיף,
    שלא לדבר על התקדים המסוכן של פינוי יישוב גדול מרצון.

    אל תיפלו ואל תכנעו!!
    אם אתם תלכו, מחר זה יקרה בעופרה ומחרתיים בהר הבית.

    אתם הילד עם האצבע בסכר.

  • 45.

    BB Where is my vote ?? (ל''ת)

    פה זה לא איראן ביבי !!!, 29/06/09 12:24

  • 44.

    עוד כמה שנים נמשיך לשפוך מיליארדים לשטחים שיירדו בסוף לטימיון כמו בעזה (ל''ת)

    אייל, 29/06/09 12:24

  • 43.

    התחלת הסוף...כנסו כנסו...

    motle1010 , 29/06/09 12:15

    אין לי בעיה עם האידיאולוגיה שלכל יהודי הזכות לגור ולהתיישב בכל שטחי א"י ההיסטורית. אך מי שאיננו מבחין בין אידיאולוגיה המונעת ע"י אמוציות והטפות משיחיות, ולא ע"י הרציו של " קודם כל מה טוב וחשוב למדינה ולאזרחיה", מביא עלינו את "התחלת הסוף"

    מדיניות ההתיישבות בכל חלקי א"י חייבת להיות מונעת רק משיקולים ביטחוניים, אסטרטגיים ומדיניים.ולא מהטפות פנטיות משיחיות !

    בנית שכונה נוספת היום במצבנו , זה לנפנף באצבע משולשת לכל העולם כולל לידידים הבודדים האחרונים שנישארו לנו.

    יש לשמר את האידיאולוגיה , להטיף לה, ללמד ולהקנות את היסטורית שורשי העם היהודי.
    אך מי שחושב שנבטיח את בטחוננו ועתידנו על חשבון גזל אדמות של אחרים,וגם פועל ומחנך לכך - מוביל לחורבן ולנידוי ישראל מכל עמי העולם.
    יש עובדה אחת ברורה, אנחנו לא הולכים לשום מקום אך גם הפלשתינאים לא ! חייבים לחפש דרך כל שהיא לחיות ביחד בבטחון הדדי בגבולות בטוחים ושלום אמיתי.

    חשוב והכרחי לשמר את הקיים ולא לסכנו, עד שיקבעו אותם גבולות , דבר שברור לכולנו שיקרה במוקדם או מאוחר.

    נמשיך להאמין באידיאולוגיה, אך יישומה יצטרך כנראה להמתין לזמן אחר.

    כל צעד שרירותי לקביעת עובדות בשטח בכיוון הלא נכון בזמן הזה, רק מקרב את "התחלת הסוף"...

    • לפי ה'' רצוי'' שלך ועוד כמה הזויים, בן גוריון לא היה מקים את המדינה

      רצוי עלק, 29/06/09 12:25

      לפי הרצוי שלך, המדינה הזו לא צריכה להתקיים אפילו יום אחד , מול האוקיינוס הערבי מוסלמי , עם מיליארד ויותר של אנשים ,
      עם משאבי נפט, ופיננסים בלתי מוגבלים,
      לפי הרצוי שלך אין לנו מה לחפש פה,
      ולכן תתדחוף אותו , את הרצוי שלך,\\ שבעברית צחה ניקרא תבוסתנות,!

    • מי שמביא את סופה של המדינה...

      ארז, 29/06/09 12:46

      הוא זה שקורא להקמת מדינת-טרור פלסטינית 5 דקות מכפר סבא.

  • 42.

    כמו שאני אומר תמיד

    ymic1983 , 29/06/09 12:15

    עברנו את גירוש ספרד
    עברנו את הנאצים
    נעבור גם את בגץ המחבלים ועוזריהם השמאלנים

  • 41.

    גם אהוד ברק ראש הממשלה של כוללללללם שונא את השמאל..

    קובי, 29/06/09 12:15

    תמיד הוא עושה שינוי ..אפילו את הפלולה הוא הוריד למען ..למען הליכוד .. בונה אלפי דירות בהתנחלויות..ברק אני אוהב אותך(מתחיל)
    לאנשי השמאל לא נשאר מנהיג..יש לי הצעה..
    כבל ..פינס.. נורית גלרון..נו נשאר מישהו
    קחו את אחמד טיבי

  • 40.

    כל הכבוד להמשיך לבנות .....דרושים אנשי מעשה לא הססניים (ל''ת)

    gaonim , 29/06/09 11:57

  • 39.

    מה זה "העותרים הפלשתינאים רוצים את אדמתם (ל''ת)

    Yossir , 29/06/09 11:57

  • 38.

    כל הכבוד להמשיך לבנות ולצמוח

    עדי, 29/06/09 11:55

    דרושים בנאים קבלנים רצפים מסגרים ועוד אנשי מעשה.

  • 37.

    מדינה גזענית

    אמיר, 29/06/09 11:55

    למה לא נותנים לערבים לבנות אפילו באדמות שלהם?
    למה אין כפרים או יישובים ערביים חדשים מאז קום המדינה.
    למה אין אישורים לבניה לערבים ותמיד הורסים בתים?
    די נמאסתם. מדינה גזענית.

    • לא נותנים להם לבנות?

      ארז, 29/06/09 12:46

      ממש מסכנים... סע לנגב או לגליל, ותראה עד כמה לא נותנים להם לבנות...

    • אמיר תבנה לך בית שלוש קומות בירדן (ל''ת)

      Zig_Zag, 29/06/09 12:53

    • שמע

      איתי, 29/06/09 14:58

      אצל חיידקים ספירוכטיים כמו בורליה בורגדורפרי {מחלת ליים} או טרפונמה פלידום {עגבת} יש קטע כזה שהם מתחלקים אבל תאי הבת לא נפרדים זה מזה, ואז במיקרוסקופ, במקום לראות עוד חיידקים, פשוט רואים אותם ארוכים יותר...

  • 36.

    זו תהיה בנייה לגובה או וילות כמו שהמתנחלים אוהבים? (ל''ת)

    pacman, 29/06/09 11:48

    • בקיבוצים בונים לגובה? (ל''ת)

      ארז, 29/06/09 12:47

      • בקיבוצים מבקשים להרחיב בגלל ''ריבוי טבעי''? (ל''ת)

        זיו ריצקיו, 29/06/09 13:13

        • בקיבוצים יש בכלל ריבוי טבעי?, הקיבוצים הם מוזיאון השעווה

          המראה, 29/06/09 14:19

          תשמע יא שמוצניק, הקיבוצים הם מזמן לא יותר מאשר בית אבות, שהולך ונעלם, ועצם המילה קיבוץ לא מתארת את המצב שם , הרי מדובר במפעלים קאפטליסטיים שהעובדים היחדים בהם הם עובדים זרים שמנוצלים כמיטב המסורת הבולשביקית, ביישובים של היהודים החלוצים של תקופתנו ביהודה ושומרון יש ריבוי טבעי מבורך, כל אחד שנולד שם במקום הזקנים של הקיבוצים יביא גאולה למדינה המתאבדת הזו,,,

  • 35.

    כל כך הרבה בונים בשטחים אין שם גבול מוכרז מעתיקים ןמעבירים התנחלויות.

    הרגש הנכון , 29/06/09 11:45

    כל העברה כזאת צריך תשתית מים-חשמל-ביוב גז כבישים-תשתיות ושרותים. עוד כמה מיליארדים של תקציב ממשרד האוצר באישור ממשלה-ומה יש פה לא בטוח שהשטחים הללו ישארו בידי ישראל-בשעת הסכם עם הפלסטינים.אם מאחזים והישובים יפורקו יש כאן הפסדי עשרות רבים של מיליארדי ש"ח שהלכו לטימיון.במקום להשקיע תשתיות ומקומות עבודה בתוך ישראל ולהוריד נטל המובטלים.ישראל כיום משתמשת בשטח של 1967 הרוב -בשאר השטחים שנכבשו יש רק ישובי מגורים ללא סטטוס קבע.

    • אתה טועה ומטעה. אם מיליארדים הלכו וירדו לטימיון זה בגלל המלשינונים

      זיו_! , 29/06/09 11:48

      של השמאל.
      לא יותר. אילולי מלשינוני השמאל הקטנוניים לא היו מורידים כלום ולא היה צורך בכלל להעתיק ישובים ממקום למקום רק כדי שזה יתאים לתפיסה השמאלנית שלך ושל שאר בני מינך.

  • 34.

    כל בית יהודי ביהודה ושומרון נטו בטחון יותר מאף 16 (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 29/06/09 11:44

    • בית זה בטחון?

      אלמוני, 29/06/09 12:16

      בדיוק ההיפך.כל תושב בשטחים הכבושים זה פוטנציאל לפיגוע ובגלל זה הצבא מוציא מיליארדים להגנת המתנחלים.בוא נעשה עסק: אם כל בית מוסיף בטחון אז על כל בית שנבנה צה''ל יוציא כוחות ששווים f-16 אחד.נראה איך יגנו הבתים בלי החיילים על תושביהם.

      • למה שלא תיתערבב מספיק להיות אלמוני (ל''ת)

        Zig_Zag, 29/06/09 12:54

    • העבודה היא הסחבה של ביבי

      גדי, 29/06/09 12:19

      העבודה לא משפיעה על כלום-כל העולם מתנגד,ההגיון אומר להפסיק לבנות,וברק מסייע לביבי.יותר לא נצביע בשבילכם,ח''כי העבודה.בבחירות הבאות תהיו 5 מנדטים.

  • 33.

    הגזלנים היהודים מחפשים עוד אדמה ,והפלסטינאים לחם לאכול.הגינות. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 29/06/09 11:42

    • שיוציאו פחות כסף על טרור ויותר על חינוך אז יהיה להם אוכל (ל''ת)

      Zig_Zag, 29/06/09 12:56

    • 99.99999 % מהאדמות במזרח התיכון שייכות לערבים מסכנים רוצים רק

      קובי, 29/06/09 13:05

      לאכול..מלח בעיניים שלא תיראה בעיניים
      אפס

      • עזוב אותו

        איתי, 29/06/09 14:54

        ככה זה כשמסתכלים דרך מיקרוסקופ רק עם עדשת עצם שמגדילה פי 100 ולא מסתכלים גם בעדשה שמגדילה פי 10...

  • 32.

    ההתנחלויות - בכייה לדורות!!! (ל''ת)

    שירה, 29/06/09 11:42

    • ואתם תמשיכו לבכות, מוסטפה. (ל''ת)

      .., 29/06/09 18:03

  • 31.

    הוא יצילנו מאוסף המפגרים שלנו - שישפכו את הכסף שלנו בחור אחר (ל''ת)

    ברוך הבא אובמה, 29/06/09 11:42

  • 30.

    נגמרה המסיבה ,רמאים

    אובמה, 29/06/09 11:34

    זהו תמה המסיבה ,תמו קריצות העין תמו השקרים ,ה''ריבוי הטבעי'' ושאר השטיקים ,תהיה מדינה פלשתינאית ואם אתם כל כך אוהבים את אדמת אבותינו תשארו בשלטון פלשתיני מה רע? מכסימום לא תוכלו להרוס ולעקור עצים לא נורא

  • 29.

    אהוד ברק - מקומך באיחוד הלאומי!

    אייל הראל , 29/06/09 11:30

    אהוד ברק בונה ההתנחלויות, הורס פתרון שתי המדינות, יביא להקמת המדינה הדו לאומית.

    • אייל הראל..אוי..קושקוש.. קשה לך? מרגיז לך?.. מסכן שלי

      זיו_! , 29/06/09 11:38

      עוד לא הבנת הא אייל?
      ברק בממשלה שיש לה אדג'נדה ימנית לגמרי. ברק לא מכתיב כלום. השמאל לא קיים יותר. יש מרכז וימין. לא יותר. והיחידים שלא הפנימו את זה עדיין זה השמאלנים בארץ.
      ואני יודע, זה קשה. ההלם. השוק. ההבנה שמחלחלת שאין יותר שמאל בארץ.
      לא נורא, אתה תתאושש מתישהו.

  • 28.

    ל 14 , התבלבלת אתה לא המום, אתה מטומטם. (ל''ת)

    יעל, 29/06/09 11:28

  • 27.

    פתאום קמים בבוקר חבורת אנסים ומרצחים ומחליטים שהם "העם הפלסטיני" (ל''ת)

    (איציק) , 29/06/09 11:28

  • 26.

    המתנחלים במדינה פלשתינאית ,נראה אותם משתוללים אז... (ל''ת)

    הצעה לסדר, 29/06/09 11:26

    • הצעה לסדר נוספת. וקריאת השכמה לשמאנלי התורן

      זיו_! , 29/06/09 11:39

      נראה את השמאלנים פוצים פה תחת שלטון חמאס בעזה.

  • 25.

    ארה"ב יכולה לחסוך במודיעין ! מספיק לקרוא את דוחות שלום עכשיו והתקשורת. (ל''ת)

    דקל ב , 29/06/09 11:26

  • 24.

    הבובה שלהבובה של אובמה, משתוללת. (ל''ת)

    קטורזה הפטתי, 29/06/09 11:26

  • 23.

    הסכם ראוי שמיטיב עם כל הצדדים

    אייל , חולון, 29/06/09 11:24

    אין שום אפקט חיובי עבורנו בבניית מאחזים חדשים.

    ומצד שני, מוטב להגדיל ישובים קיימים עפ''י עקרון הריבוי הטבעי , כל זמן שאין הכרה כלל פלסטינית , רשמית ומעשית , בקיומה של מדינת ישראל.

  • 22.

    לא לקרוא לזה התנחלות כי אם התיישבות!

    ערן, 29/06/09 11:17

    כנראה שהכל התחיל מהמילה התנחלות ומתנחלים שהתקשורת המציאה.
    מעכשיו יש לקרוא בכל מקום.
    התנחלות = יישוב\\עיר
    מתנחל = תושב\\שומרי המדינה\\אוהבי המדינה\\מלאכי המדינה...כמו שנאמר מלח הארץ הם.

    אנחנו כנראה שוכחים שמבחינת הערבים אין לנו מקום כאן ולכן ארץ אבותינו כולה היא לנו.

    • כל עוד היא לא בתוך גבולות ישראל היא התנחלות!!

      אנטי ציוני ולא אנטי יהודי, 29/06/09 12:07

      אז אם אתה רוצה לשנות את ההגדרה ,אז יש לצריף את יו''ש לגבולות המדינה.
      ועד אז הם מתנחלים שגרים בהתנחליות שנבנו על אדמה כבושה.

  • 21.

    עם הספר והחוכמה צריך לכלכל את צעדיו בחוכמה רק כך הוא יצליח לישרוד (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/06/09 11:17

    • שום עם בעולם לא מקפיא את עצמו (ל''ת)

      פקק תנועה , 29/06/09 11:18

      • תכניס את יו''ש לגבולות המדינה ואז נדבר ...... (ל''ת)

        אחד שנימאס לו מאנשים כמוך, 29/06/09 16:13

        • ולי לא נמאס משום דבר ובטח לא מבניית מדינת ישראל קידומה ופיתוחה לילדנו (ל''ת)

          פקק תנועה , 30/06/09 09:19

          • ועבורנו הרי לשם כך ניזרקנו מהגולה ונידחפנו בחזרה למקור מדינתנו

            פקק תנועה , 30/06/09 09:28

            ואן טעם לדבר על דבר שישנו כבר וקבוע יש לדבר על דבר שטעון ברורים ושיח הפלשטינאים כבר קיבלו את מבוקשם הרי יש ישות פלשטינאית וטריטורייה וישובים פלשטינאים מה שנישאר לדבר זה על שאריות פוליטיות מדיניות ביטחוניות וגאוגרפיות שעלייהן אסור לנו לוותר זה שלנו ולא שלהם הם צרכים להיסתפק במה שאנו נותנים להם ולעיתים הם לא רוצים את רוב מה שאנו נותנים להם ברוב טיפשותנו הרי זו סכנה פוליטית מדינית ביטחונית וגאוגרפית עבורנו עד כדי כך שאנו בסופו של דבר נהייה ערומים מכול נכסנו והרי כול העובדות שבשטח מצדיקים עובדות אלו כגון הנסיגה מגוש קטיף והתוצאות המרות וגם התוצאות הנוראיות של הסכמי אוסלו

  • 20.

    אדם היא ישוב ולא התנחלות בדיוק כמו

    משה, 29/06/09 11:12

    מעלה אדומים,ארמון הנציב(תלפיות מזרח)או גילה.כנ''ל הגבעה הצרפתית,כל מתחם האוניברסיטה בהר הצופים,ומצפון מערב- מודיעין והסביבה.

    אז מישהו מעלה בדעתו להקפיא שם את הבניה או לחשוב בכלל על פינוי?

  • 19.

    יש לקוות שהפעם תהיה זו בנייה אמיתית

    ארז, 29/06/09 11:12

    ולא ישובו לתרגילים הישנים, שבהם יישוב מקבל את כל האישורים, ואז נמנעת ממנו חתימה אחת אחרונה רק כדי להכריז עליו כ''מאחז בלי חוקי''.

  • 18.

    גושי התישבות סמוך לקו הירוק זה קונצזוס לאומי!!!!!!

    לי, 29/06/09 11:03

    גם טייבה ואום אל פאחם בחלקם בנויות מעבר לקו הירוק!!!

  • 17.

    בג"ץ שייך למרץ - עכשיו הזמן להכניס קצת איזון לבית משפט של השמאל

    Jerusalem , 29/06/09 10:59

    ארץ ישראל שלנו

  • 16.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/8/8a/TA-FROM-HARBRACHA.jpg (ל''ת)

    Jerusalem , 29/06/09 10:59

  • 15.

    טוב מאוד (ל''ת)

    jak, 29/06/09 10:59

  • 14.

    אתם מטומטמים לגמרי במשרד הביטחון נכון?

    אזרח המום, 29/06/09 10:53

    זה בדיוק הזמן הנכון להתגרות בעולם כולו אין מספיק מתח.
    זה גם הזמן לבכביד על הקופה הציבורית עוד משפחות לפצות אתם הרי יודעים שתפנו אותם.
    כאזרח אני בוש ונכלם ומבוהל מטימטום משרד הביטחון ונבחרי הציבור, במה הדבר מועיל למדינה????

    • אזרח המון, תרגע. שב. שתה מים.. ולא להזריק אטרופין!@!!

      זיו_! , 29/06/09 11:25

      אם אתה בוש ונכלם, כשמאלני, אז אני מאוד גאה במדינה שלי.
      בדיוק הדרך להראות לכולם שאנו עושים מה שטוב לעם ישראל ולא מה שטוב לאובמה.
      ואני ממש מתנצל אם זה עושה לך צרבת מרוב עצבים
      ככה זה כשהשמאל בישראל הוא שלושה מנדטים.

  • 13.

    משרד הבטחון מפנה את מגרון

    אייל , חולון, 29/06/09 10:53

    חשוב לתת דגש על כותרת שמציינת מדיניות של פינוי מאחזים ללא הפסקת בניית הישובים ביו''ש.
    מיותר לתת קונוטציות שליליות להליך פינוי ובנייה חוקיים.

    ואת תגובות הבעד והנגד , תשאירו לנו - המגיבים .

  • 12.

    אנחנו לא רוצים שלום- אנחנו רוצים היתנחלויות

    מוי, 29/06/09 10:52

    אין פרטנר לשלום, בהחלט יכולים לומר זאת ברשות הפלסטינית
    אין עם מי לעשות שלום נכון לפחות לגבי הצד הישראלי
    יש עמים הלומדים בדרך הקשה
    אי אפשר לרצות את עם המתנחלים וגם את אמריקה
    החגיגה תסתיים בקרוב זו שירת הברבור
    ניסינו השתדלנו ביבזנו כספי ציבור כדי ליצב שלטון יאמרו המנהיגים ,אבל אתם רואים אין לנו ברירה אנחנו חייבים לסיים את מפעל מיקסם השווא
    כך רוצה הדוד תום

  • 11.

    BB Where is my vote? (ל''ת)

    פה זה לא אירן ביבי!, 29/06/09 10:45

    • 71% מהציבור תומך בנאום נתניהו,,,וזה ע"פ עיתון "הארץ" הימני קיצוני (ל''ת)

      (איציק) , 29/06/09 11:25

      • VOTE אתה מבין מה זה VOTE ? לשקרים של הארץ אין סוף בכלל. (ל''ת)

        ביבי גנב קולות. כמו באיראן., 29/06/09 12:25

        • YYYעכשיו "הארץ" הוא עיתון שקרן?אולי זה עיתון ימני???הלווו...להתעורר!!!

          (איציק) , 29/06/09 13:36

          לא כל מה שלא נראה לכם...שמאלנים נכחדים...הוא שקר.

          בינתיים ה"שלום" שלכם הוא השקר הכי גדול.עובדה."קורבנות שלום" קיבלנו אבל "השלום" בושש לבוא.

          בישראל לא גנבו קולות!!!ואם למישהו יש בעיה עם הבחירות הוא צריך לערער...אבל מסיבת "ניצחתי בבחירות" באומן 17 לא תעזור במקרה כזה.

      • מתוך ''הציבור'' הרי 24% זה ערבים.... הארץ לא יגיד זאת כמובן. (ל''ת)

        ובכלל, מה זה שייך. מדובר בגניבת קולות! כמו איראן., 29/06/09 12:26

        • אז מה אתה אומר?71+24=95...אז איפה השמאלנים???

          (איציק) , 29/06/09 13:30

          היום כבר אי אפשר להבחין בין ערבי לשמאלני.

          ומה בדיוק קשור גניבת הקולות באיראן?אתה חושב שגם בישראל הבחירות זויפו?

          שמאלנים נכחדים תפנימו...העם בחר ימין וציפי לא תהיה ראש ממשלה כי היא פשוט לא ראויה...היא עדיין חושבת שהיא ניצחה בבחירות!!!אולי עוד מסיבה באומן 17??

          די ג'יי ציפיטפוט.

  • 10.

    חחחח

    תוהה, 29/06/09 10:40

    אני מבין שזה במסגרת ה''ריבוי הטבעי'' .נראה לי שלשפנים יש מתחרים רציניים ,המתנחלים ללא ספק מתרבים יותר מהם

  • 9.

    נעלה.... נעלה לא ניסוג שוב לאחור,,,, יעקב ובניו השבים מרחוק. (ל''ת)

    מ-עצבני-1, 29/06/09 10:28

  • 8.

    איזה אושר..ALOS תאכל את הלב..או שתחסיר פעימה ..שיתפוצץ לך הלב

    קובי, 29/06/09 10:25

    מ

    • קובי,,,אתה לא רוצה שהוא יתפוצץ,,,תאמין לי!,,,זה יכול להיות מסוכן

      (איציק) , 29/06/09 11:06

      הוא עוד עלול להתפוצץ בעזריאלי המשולש:))

  • 7.

    רק תחתימו את המתנחלים החדשים שכשייפונו -לא יקבלו פיצויים (ל''ת)

    אחד, 29/06/09 10:21

    • אם יגרשו אותך מביתך - לא תדרוש פיצויים?

      ארז, 29/06/09 11:11

      תתפלא, גם ל''מתנחלים'' יש זכויות אדם וזכויות אזרח.

  • 6.

    רק 1450 ?, זה לא מספיק,! צריך לבנות עשרות אלפי בתים חדשים ,! וליישבם (ל''ת)

    זו ציונות, על אפם וחמתם, 29/06/09 10:21

  • 5.

    ולהזכיר משרד הבטחון בידי מפלגת העבודה. (ל''ת)

    עוקב, 29/06/09 10:20

    • נכון, מפלגת העבודה היא מפלגת שמאל ציונית, לא מר''צ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 29/06/09 10:40

  • 4.

    אם אוסיף חדר רביעי לא חוקי לביתי גם יפנו אותי לדירה 4 חדרים במקום אחר. (ל''ת)

    יש חוק או אין חוק, 29/06/09 10:18

  • 3.

    משלמים על הקרקע או הבניה? או זה על חשבוי כרגיל. (ל''ת)

    אזרח, 29/06/09 10:18

    • על חשבוננו... גם הכסף וגם הדם (ל''ת)

      עופרר , 29/06/09 10:28

      • אני מוכן שאת הכסף שלי יתנו למתנחלים ואת כספך למוסלמים עופר

        קובי, 29/06/09 10:56

        לגבי הדם על תהיה קטנוני..הערבים מחסלים אותנו גם בתל אביב.. ובכול מקום ..אז צריך לשמור על המתנחלים..כמו שמחר המחבלים של
        אבו מאזן ישמרו על התושבים הערבים

      • והדם שנשפך עקב הנסיגות והוויתורים...

        ארז, 29/06/09 11:11

        על חשבון מי?

      • עופררר..באמת? אתה באמת בטוח שזה על חשבונך? או שזאת עוד פרובוקציה

        זיו_! , 29/06/09 11:29

        מבית מדרשו של עופרר..האורקל הגדול?
        הבניה שם היא בכסף מלא. לא מסובסדת יותר מכל מקום אחר בארץ.
        רק שאתה כשמאלני כמובן שרץ לשקר כתמיד ולהגיד שזה בחינם
        אני בטוח שלו זה היה בחינם היו נדרשים יותר מאשר 1450 יחידות דיור כי הרבה לא מתנחלים היו רצים לגור שם.

  • 2.

    מי אתם בכלל שתסכימו לגירוש?

    מועצת פשע משתפת פעולה, 29/06/09 10:14

    תתביישו לכם!

  • 1.

    נו מה יהיה כבר? מפנים את מגרון סוף כל סוף?

    alal01 , 29/06/09 10:13

    אז 50 יחידות דיור זה לא לצורך ריבוי טיבעי, יש לזה מנגנון אחר. בהצלחה בפינוי

    • בסופו של כל תהליך "שלום"....גושי ההתנחלויות יישארו בשטח ישראל

      (איציק) , 29/06/09 10:25

      אפילו ציפי יודעת את זה.

      • גושים כן... לא חורים הזויים (ל''ת)

        עופרר , 29/06/09 10:32

        • בחיאת עופר,תהיה עיקבי,ואולי תחליט?,,,

          (איציק) , 29/06/09 10:43

          בתגובה קודמת שלך כתבת שאתה מתכוון לפינוי כל ההתנחלויות,,,עכשיו אתה כבר מסכים להשארת הגושים בידינו?

          לפני חצי שעה זה מה שכתבת בתגובה לכתבה אחרת:
          אני התכוונתי לכל ההתנחלויות(ל"ת)
          עופרר,29/06/09 10:07

          • - אופן הכתיבה שלו מגלה זאת, וכמובן לא איידע אותו ע''ס מה הוא שקוף. (ל''ת)

            מענין למה מר ''איציק'' מתחזה כאן ליהודי. אל תצנזרו, 29/06/09 11:12

            • די נו.. קרח9, איש הקרח, אנרכיסט או מי שלא תהיה הפעם

              זיו_! , 29/06/09 11:31

              מספיק עם שטויות. תצמד לעובדות ודי להיות באמת פתאטי. אוקי?
              אין לך מה לכתוב אז אתה מתחיל שוב עם תיאוריות קונספירציה שמאלניות.
              קצנו בזה. די מספיק.
              אם אין לך משהו חכם להגיד (ואין לך) פשוט לך להגיב בפורומים של וואללה או עיתון ה"ארץ" עיתון לאנשים "חושבים"

              • זיו...יותר נכון "הארץ"-עיתון של אנשים שהפסיקו לחשוב:)) (ל''ת)

                (איציק) , 29/06/09 11:33

            • קרח...אני תומך בהעברת(טרנ ספר) כל הערבים משטח ישראל

              (איציק) , 29/06/09 11:41

              כך שתהיה כאן מדינה ליהודים ומדינה לפלסטינים...

              "וכמובן לא איידע אותו ע"ס מה",,,,חחחח,,,ליצן?

              אתה ילדון?אתה נשמע ומתנהג כמו ילד בן 11 שאתמול למד לכתוב עם גרשיים.ובגלל זה מצנזרים אותך.
              אבל זה בסדר!!אני כבר לא מצפה לרמה גבוהה יותר משמאלנים הזויים מתוסכלים ונכחדים.

          • אני התכוונתי למה שאמרת על ציפי... מצידי של ההתחליות יפונו (ל''ת)

            עופרר , 29/06/09 14:00

          • JID מחכים לך עם התרופות. הצוות. (ל''ת)

            אקסודוס , 29/06/09 16:59

        • עופרר.. אתה כל כך לא עקבי. בפוסט קודם אמרת להוריד ה כ ל !!!

          זיו_! , 29/06/09 11:21

          שנית, להזכירך.
          השמאל נעלם. אין לכם שום יכולת השפעה על מה יורד ומה לא.
          וזה קצת מרגיז עופררר..לא|?

      • ג'ידציק - ראש המחלקה הסגורה דורש שתחזור מיד לפני שימכרו את המיטה שלך

        אקסודוס , 29/06/09 17:02

        לידידיך הערבים.