• 91.

    דרורי=עזרת לביניש=לצערך=גרמת נזק לעצמך=אתה במצב אל חזור=תרד על 6 לא יע (ל''ת)

    נ.כהן מועמד שמאלני=היו מטשטשים=ולא מפרסמים=בושה, 13/07/09 18:21

  • 90.

    כמה שנים צריך ללמוד בכדי לצאת כל כך מטומטם כמו דרורי???

    התרנגול , 13/07/09 17:47

    או בכדי שיקבל מינוי בעליון הוא צריך את תמיכת הדתיים ולכן לא הרשיע את הנהג??? רק על זה הוא צריך לעוף מכהונתו כשופט בכלל.

  • 89.

    השופט הביתה

    אבן שפטוטה, 13/07/09 16:58

    אם זה שופט -כל שמוק יכול להיות שופט.

  • 88.

    צריך לפסול מלכהן כשופט הכן חברי הכנסת

    שמעון הצדיק , 13/07/09 16:53

    כרגיל לא עושים את עבודתם

  • 87.

    מדוע האתיופים שותקים. אדם כזה צריך לעוף ממערכת המשפט

    דגידפ , 13/07/09 16:43

    מישהו צריך לארגן את העולים מאתיופיה להפגנה נגד הדרורי הזה ולא משנה עם חבר הקליקה של הימין, הוא פשוט גזען נאלח.

  • 86.

    הוא צריך לרדת על ארבע כדי שלא יזרקו אותו בכלל מכהונה

    שמוליק, 13/07/09 16:43

    כשופט בישראל. אם זו רמת השופטים בארץ, ברור מדוע יש רתיעה כל כך גדולה מבתי המשפט

  • 85.

    דרורי הגזען הוא בזיון למשרת השופט בישראל (ל''ת)

    דגידפ , 13/07/09 16:35

  • 84.

    לא צריך לרדת על ארבע, צריך לשפוט בצדק ''ושפט בצדק דלים''

    יהושע, 13/07/09 16:34

    אצל דרורי אפשר להרוס, לפגוע, לחתוך עצי זית , אך אם אתה מתנחל תמיד תצא זכאי
    אין דין ואין דיין , דרורי לא ראוי והוא יודע זאת אחרת לא היה נידרש ל 321 עמ' כדי להצדיק את פסק דינו

  • 83.

    משה דרורי לא ראוי בכלל להיות שופט במדינת ישראל (ל''ת)

    משה דרורי, 05/07/09 01:02

  • 82.

    לכל מי שטוען נגד קרובי משפחה - יש גם צד שני

    יול, 30/06/09 17:29

    שאולי הקרובים של השופט מאוד מוכשרים
    והיו מתקבלים גם ככה למשרות הללו
    אבל דרכם חסומה כיום -
    אני אחיינית של שופט ואני יכולה לומר לך שכעו''ד לא מקבלים אותי לעבודה בבימ''ש אצל שופט אחר ואת הילדים שלו לא מקבלים לשום משרה ציבורית במחוז בגלל הקרבה המשפחתית.
    למה אנחנו אמורים להדפק כי יש לנו דוד שופט?''????

  • 81.

    לכל מי שטוען נגד קרובי משפחה - יש גם צד שני (ל''ת)

    יולי, 30/06/09 17:29

  • 80.

    נושא השופטים בישראל חייב לעמוד על הפרק !

    שמואל ב', 30/06/09 07:11

    שופטים ''מכורים''לבנקים לעשיה לביתם ובכלל רמה ירודה של תפישת החיים . רות אבידע מהמחוזי של באר-שבע ,אריאל ואגו מהמחוזי של באר-שבע .איך הגעתם למשפט בכלל טיפשים לכל אורך הדרך .אולי אני פגוע מהם אבל ,כל אחד קרוב לעצמו ואלה שופטים ניבזים עם תעודה .סוגיית היושרה שלהם ושכמותם בקרוב יראו אור כמו ''דרורי'' הרבה מילים ובלה בלה אינטיליגנציה של ילד בבר-מצווה ופחות .

  • 79.

    כמה טענות כלפי ההסתה הפרועה

    לכל מי שמוכן להגיב לרצינות, 29/06/09 19:58

    לכל המגיבים הישרים, שלום. אני קראתי את פסק הדין כולו, ומסקנותיי הפוכות מכל מה ששמעתי מזהבי וגזית, ומכל מה שקראתי בתקשורת.



    א. הפסיקה שלו אינה תקדימית, ועל כן אין מה לבוא אליו בטענות שפסיקתו הזויה. פסק הדין מנומק וערוך היטב, מביא פסקים של אהרן ברק, דליה דורנר ודורית בייניש, שכולם פסקו במקרים דומים ומהם שאב את הפסק שלו. עיין למשל בפסק הדין סעיף 85ב, דוגמאות לעבירות חמורות יותר שבהן בחרו שלא להרשיע מנימוקים דומים.

    ב. אני רוצה שתמצאו ביטוי גזעני אחד בכל פסק הדין. תראו לי ביטוי גזעני אחד.

    ג. מדוע העובדה שפסיקתו של השופט נשענה על המלצת קצינת המבחן של הנאשם, מושמטת באורח שיטתי מכל המאמרים בעניין?

    ד. מדוע לא מצוין שעל פי סעיף 71א לחוק העונשין ניתן להתחשב בשיקומו של הנאשם ולא להרשיעו, על סמך המלצת קצין מבחן!!! כל עניין החרטה של הנאשם הוא משני, והוא מובא כהחמרה של פסק הדין, ולא כהקלה שלו.

    ה. ההתבססות על המשפט העברי מוסברת היטב בפסק הדין, ומובאים פס''דים נוספים בהם התבססו שופטי העליון על המשפט העברי, גם במקרים בהם לא היו לאקונות בחוק. עיין לדוגמא פרשת אייזנברג - אהרן ברק!!!



    לסיכום: אף שופט לא ביקר את פסיקתו של דרורי, אך משום מה כל אחד מרשה לעצמו לדון מתוך פסק התקשורת. אני קורא לזה יהירות וחוסר מקצועיות. אבל אין לי טענות כלפי אנשי תקשורת בורים או המון עיוור. טענותי שטוחות כלפי האנשים הישר המבקשים את האמת.

    • אוי לנו מהמשפט העברי ''הנאור כביכול '' (ל''ת)

      הצדיק מבני ברק, 30/06/09 06:14

    • גזענות

      רענן, 13/07/09 16:40

      לומר כי העובדה שהבחורה נכנסה בפעם הראשונה לחברה הישראלית כשדרורי ועורכי הדין הקשיבו לה כפי שאמר בפסק הדין ( קראתי ) זו גזענות מתנשאת הוא לא היה מעיז לקרוא למישהי לא שייכת לחברה הישראלית אילו לא היתה אתיופית, ןלחשוב שהעובדה שדרורוי מקשיב לה הופכת אותה לחלק מהחברה זו התנשאות גזענית שאין לה מחילה,

    • מה שקרוי המשפט העברי מתאים לאיטולות באירן ולא לישראל (ל''ת)

      דגידפ , 13/07/09 16:46

  • 78.

    פספסתי כאן משהו, או שיש כאן התקפה מתוזמנת?

    פנדה , 29/06/09 19:16

    למה כולם מדברים כאן על קייס שלא מוזכר בכתבה? משהו מסריח לי כאן...

  • 77.

    ענייני משפחה!

    ראובן, 29/06/09 16:30

    דרורי הוא מעורכי הדין הכושלים שעברו לבית הדין לענייני משפחה

    בבית הדין לענייני משפחה הוא נודע כשופט,הנהנה לאמלל גברים,וכשופט המפלה לרעה גברים

    זכויות הגבר נרמסו תחת שיפוטו של דרורי
    חייבים להפסיק את האפליה נגד גברים בבתי משפט לענייני משפחה!!!!!

    דרורי שכל חייו ניסה לרצות אירגוני נשים
    יבעט החוצה מבית המשפט ע''י ארגוני נשים שעוצמתם וכוחם הרב גורם לאפליה חמורה של גברים

  • 76.

    האם ארדן היה מעז לברור פס''ד (מחוזי) לשופט אהרון ברק ולא לבחור בו?

    אכיפה בררנית, 29/06/09 15:43

    מחפשים בנרות להטיל דופי בשופטים ישרים רק בשל זהותם הדתית. האם כבוד השר ארדן היה מֵעז לחפש פס''ד מכשיל נגד מועמד, למשל שופט ''קיבוצניק''?

    • למס' 76 - אתה טועה

      חוה, 30/06/09 07:46

      אני אשה דתית ולא מוצא חן בעיני פסיקתו של דרורי.
      לדעתי, צדק ארדן ובגדול.
      בגלל שהבחור רוצה להיות דיין העבירו אותו לקצין מבחן?ואז, נוותר לו על עונש חמור שמגיע לו. הוא ניסה לדרוס את הנערה,אפילו לא עצר לרגע כדי שתרד מהמכונית !!
      אדם כזה שהוא גנב ואלים שיהיה דיין ? ? ?
      בקיצור -זה לא שייך שדרורי חובש כיפה הפעם
      הוא פישל ובענק!

  • 75.

    אני לא ארד על ארבע . וואלה יצאת גבר דרורי . בייניש כנסי !!!

    הביינישים שולטים, 29/06/09 15:40

    ביניש כבר הבהירה בעבר כי אין הצדקה לפתוח את הרשימה מחדש.
    למה אין הצדקה ומה את מסתירה קומבינטורית. האם גם יחזקאל ביניש מופיע ברשימה ???
    או שמא גם שמה של דניאלה בייניש מופיע ???
    עוד לא נפל לך האסימון ,,,,
    עד היום אני תוהה איך זה שניבחרת לנשיאה .
    עללאק . אני אחזיר לעם ת האמון בבית המשפט.
    אין צורך במינה צמח לסקר את אמון העם ???

  • 74.

    השופט דרורי: אינך ראוי בכלל לשפיטה, בגלל הטיפשות!

    ד''ר אביבה כהן לביא, 29/06/09 15:33

    היש צורך לשוב ולומר כי הוכינו בתדהמה למקרא ''פסק הדין'' של האברך איתמר ביטון?
    הייתי מבקשת תשובה כיצד אדם חסר תבונה ואטום רגש עד כדי טיפשות גמורה, הצליח בכלל להגיע למעמד שופט בישראל?
    איש זה לא רק שאיננו ראוי לבית המשפט העליון. אין הוא ראוי בכלל להיות שופט... אולי יוכל דרורי לשמש כסניגור לאנשים מסוגו של דורס האתיופית, איתמר ביטון...

    • יישר כח על התגובה - 74 מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      נאוה, 30/06/09 07:47

  • 73.

    שופטי הצד הימני הם שופטים הגונים וישרים ושופטי הצד השמאלי הם שופטים

    פקק תנועה , 29/06/09 15:19

    מרובעים ומקובעים

  • 72.

    אם דרורי שופט ימני זה אומר שופט ימני =גזען (ל''ת)

    אלמקיס עמרי, 29/06/09 15:03

    • ישנם ימנים לא גזעניים הוא פוגע באנשים האיכותיים שרוצים לשרוד במדינה (ל''ת)

      טוביה, 30/06/09 05:51

  • 71.

    בקלות רבה מאשימים ח''כ (אחד הטובים שיש)

    אישיהודי, 29/06/09 14:46

    בחנופה

  • 70.

    דרורי חזק ואמץ! אתה חלוץ השופטים הציונים שיכנסו לבג"צ!העם איתך! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/06/09 14:38

    • אתה אבק אדם (ל''ת)

      ירדן, 29/06/09 15:04

    • תקרא את תגובה 74 ותבין שטעית

      למס' 70, 30/06/09 07:50

      בגלל שהוא חובש כיפה צריך לבחור בו??
      אנו דתיים אבל בכל זאת חושבים שטעה !!
      בפסיקה שלו בת 300 וכמה עמודים הוא טעה ובגדול.
      מעניין מי הסמיך אותו להיות שופט?

  • 69.

    דרורי הטיל כתם על כל שופטי ישראל

    טדסקי, 29/06/09 14:29

    מוטב לו שיקום ויתפטר

  • 68.

    אף שופט ימין לא ישיג את הרוב! יש לבטל

    את חוק סער!, 29/06/09 13:56

    חוק סער מגביר באופן בלתי שיויוני את כוחם של שופטי העליון כיון שלהם יש שלושה חברים בועדה. כדי לאזן את זה בשל חוק סער, היה צורך בארבעה חברי ימין מהכנסת כדי לאזן את הטיה השמאלית. כך יכולים למנוע שופטי העליון מינוי שופטי ימין, אך אנשי הקואליציה הימנית בחזרה יכולים למנוע מינוי אנשי שמאל. לכאורה איזון, אולם יש כאן בעיה: מבוי סתום. לפיכך יש לחזור לשיטה הקודמת של רוב רגיל בועדה למינוי שופטים או לכל היותר רוב מינימלי של 6 על מנת שניתן יהיה למנות שופטים בלא וטו מכל אחד מהצדדים. אני פונה לח''כ סער: צריך להיות מנהיג דגול כדי להודות בטעויות. תודה שטעית ושהחוק שלך הביא למבוי סתום ודאג לביטולו

  • 67.

    דעה קצת אחרת על כל העניין

    איתי כ., 29/06/09 13:38

    הבעיה היא שאנשים התרגלו להביט על כולם כמנוולים, (אולי כי הרבה מהם מנוולים בעצמם), הרצון של השופט ב''סליחה'' הופך לכפייה דתית, רחמנותו על אברך שלמד כל חייו כדי להיות דיין וברגע של טמטום ניפץ את הכל (ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא חושב שהרחנות מוצדקת, והתרשמתי לרעה מהאברך בזמן שקראתי את פסק הדין), אז אותה רחמנות הופכת מיד לכניעה לגורמי שררה ומקורבים.
    שמחתו של השופט על כך שהתובעת סלחה לתובע (סליחה שהוא משווה אותה לאלוהים שאומר למשה ''סלחתי כדבריך'' - האם לא מובן שהאדם רגשן ללא תקנה? והאם ההשוואה של הבחורה האתיופית למשה רבנו לא הופכת את כל טענת הגזענות למעט הזויה), הופכת ללחץ פטרנליסטי.
    הערת אגב על כך שהנפגעת למדה להכיר בערכה השווה מול מערכת המשפט (וכנראה שנראה לשופט בתחילת המשפט שהתובעת חושבת שיש צדק אחד לשחורים וצדק אחד ללבנים) הופכת לעילה ללינץ'.
    ההקפדה של השופט על בקשת הסליחה מהנפגעת נבעה, לדעתי ולפי דבריו, לא כדי ''לאפשר לשופט לזכות עבריין מקושר ומרושע'', אלא כי הרגיש (וכך אמרה לו גם הנפגעת), כי היא רואה במעשה התקיפה אלמנטים גזעניים, מתוך דאגה (מיושנת אולי, קצת פומפוזית) ל''אחדות'', אבל כאן היא הופכת ל''אונס שני'', הרי אין שום משמעות לסליחתה של נפגעת בדין פלילי, כל העיסוק הכמעט אובססיבי של השופט בנושא נועד כדי להפחית איבה ושנאה.

    ניתנו כאן ובמקומות אחרים פסקי דין שמראים שהשופט דרורי נוהג להקל גם במקרים בהם אין לנאשמים קשרים עם שר הפנים ו/או הנפגעים אינם אתיופים, ניתן ציטוט מפסק דין בו הוא יוצא בתוקף כנגד כל אפליה או סטריאוטיפים שליליים על העדה, כל ההוכחות האלו נתקלות במשיכת כתפיים, הרי ''הוכחנו'' שהוא גזען ונושא פנים (איפה בדיוק -כל הראיות לדעה הזו נסיבתיות, ומיכיוון שנראה שבנסיבות אחרות הוא נוהג באופן דומה כדאי אולי להסיק מסקנות אחרות לגמרי על השופט).

    ולעניין הפוליטי, ברור שכל העינייין צף מתוך העלאת שמו כמועמד לבית המשפט העליון, ברור שזה ספין שמשתמש בעיתונאים שמקורבים לצמרת המשפטית, הרי יש רק איזכור אחד של המשפט לפני כן באינטרנט (באיזה אתר נגד תאונות דרכים), מפולת השלג מתחילה להתגלגל, כמה ציטוטים מוצאים מהקשרם וכבר ברור לגמרי שהשופט דתי גזען רשע.
    לעניין הדת - כאן באמת יש שאלה, האם ראוי ששופט בישראל יקדיש חלק כל כך גדול מפסק הדין לעיון במשמעויות היהודיות של ה''תשובה'', האם ההסתמכות שלו על מקורות יהודיים לא פוגעת בשיקולים הדמוקרטים, (אגב, לי ברור מקריאת פסק הדין שהשופט יכול היה לדלג לגמרי על ההתפלפלות ההלכתית (למרות שהיא מעניינת מאוד), נהוג בעבירות כאלה לקבל את חוות הדעת של קצין המבחן), וכו'. אבל דיון כזה לא באמת נערך, כי השופט גזען, נושא פנים פטרנליסט ופונדמנטליסט מושבע (שמצטט מהקוראן).

    • ברכותי על התגובה המבוססת והשקולה - הגם שאני חולק עליך

      שי, 29/06/09 14:36

      עיינתי (לא היה לי זמן לקרןא 321 עמוד - ואיני יודע על חשבון מה בא זמן הכתיבה) בפסק הדין. הנאשם אכן מצטייר שם רע מאד (לא מודה, מגלגל אשמה ומתרץ), והשופט אכן פומפוזי, מתנשא, כנראה שלא במודע, ונראה כמי שיוצא מגדרו לא להרשיע, תוך הפעלת לחץ על המתלוננת (שלא היה לה ייצוג עצמאי). לא הייתי תולה אותו בכיכר העיר או מדיח אותו משיפוט - אבל גם לא הייתי מעניק לו קידום בגלל פסק הדין.

      ושוב - נעים לקרוא תגובה מנומקת.

    • להטוטן

      מסעוד, 29/06/09 18:43

      נראה שהלהטוטים שלך לא שונים מלהטוטיו של השופט

      מדובר בע''ד כושל שהגיע לענייני משפחה,נודע בליקוקיו הארוכים לארגוני נשים, בחוסר הבנתו את החומר בבית המשפט,בהינעלותו על דעתו שבדכ הינה דעה קדומה,ומחוסר יכולת לבחון את עצמו

      רצונו של דרורי לקדם עזרה לחבר פוליטי אינה שונה מלקיחת שוחד

  • 66.

    ארון ברק הפושע הרס את בית המישפט ,יש לבצע שינוי (ל''ת)

    ומהר, 29/06/09 13:12

  • 65.

    בושה

    יצחק, 29/06/09 12:53

    בושה שבמדינה דמוקרטית נותנים לאדם כזה להיות שופט הוא גיזען מדרגה ראשונה, המדינה צריכה לפסול אותו מלהיות מועמד.

    • צריך להפסל כשופט בכלל (ל''ת)

      שפוט, 29/06/09 14:06

    • וד מושתל של השמאל האנטיציוני אנטישמי-במאמציוו להכפיש איש למופת! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 14:39

  • 64.

    דרורי גורם לי תחושה של גועל נפש ובא לי להקיא ממנו (ל''ת)

    מיודובניק, 29/06/09 12:42

    • זו הרמה של השמאל האנטישמי-תומך הטרור...!!!חרקים עלובים!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 14:40

      • אז הימין תומך בדריסת הקופאית האתיופית ?

        דגידפ , 13/07/09 17:22

        אני יודע שהימין גזעני אבל חשבתי שזה רק נגד לא יהודים

  • 63.

    כן דתי לא דתי דרורי פשוט אדם דוחה ומבחילזה

    נפתלי, 29/06/09 12:39

    זה שיש לו כיפה על הראש לא עושה אותו לאדם יותר טוב או פחות טוב. הוא פשוט איש מבחיל וגזעני בכל קנה מידה והוא פשוט לא ראוי להיות שופט בישראל. מי שמנסה להתדהר באדם כמוהו הוא פשוט אומלל ומעוות.

    • כמה משלם לך השמאאל האנטיציוני שתכתוב את ההכפשות האלה??? (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 14:41

      • וכמה משלם הימין הגזעני עבור דריסת קופאית אתיופית ? (ל''ת)

        דגידפ , 13/07/09 17:23

  • 62.

    איך אני יודע שהתגובות נגד דרורי מתוזמנות ומאורגנות ע''י אויביו?

    יוסף מנטינבנד, 29/06/09 12:26

    פשוט. הן מתייחסות לתיק מסויים שהוא הקל בו לאברך חרדי שדרס אשה אתיופית, ורומזות שהוא עשה פרוטקציה לאברך, וזילזל בחיי היהודים מאתיופיה. איך הכל יודעים על המקרה ההוא, שלא נזכר בכתבה? ואפילו נגיד שהוא התפרסם בזמנו, ואני ''פיספסתי'' את הפרסום, איך יש כל כך הרבה אזרחים שהטריחו עמצם לקרוא את הפס''ד הארוך, ויודעים שהוא מכיל 321 עמודים?
    אגב, מותר לארגן תגובות בנושא כל שהוא ולהזרים אותן למערכת, אך בל נטעה לחשוב שהן משקפות את הלך הרוחות בעם.
    לעצם הענין, לעניות דעתי יש להחמיר בהרבה בעונשים של עברייני תנועה, בהתחשב בשפיכות הדמים המחרידה הקיימת כיום בכבישי ישראל. אך לא נראה לפסול אדם בגלל מקרה בודד שהוא הקל בו יותר על המידה, בהתחשב שרוב ככל חבריו במערכת המשפטית לוקים באותה הבעיה.

    • אויביו?? זה שופט זה? בושה וכלימה לכל אדם הגון שמערכת המשפט יקרה לו.

      מיתמית , 29/06/09 13:47

      אני לא הייתי רוצה להישפט אצל האדם הזה,

      אני לא אברך...

    • מכירים אותו מענייני משפחה

      עוד מסעוד, 29/06/09 18:46

      שופט שונא גברים!!!!!!!!!!

      לא מבין את החומר,וממהר לקבוע עמדה
      ואחרי שתקע את החץ מסמן את המטרה בגיבובי שטויות באורך 321 עמודים

    • אילו קראת עיתונות היית קורא על פסקי דין לא מעטים שנתן דרורי

      חנן _ עו''ד, 13/07/09 16:43

      ותמיד כורתי עצים, מפגעים מהצד המתנחל יצאו אצלו זכאים , כדאי שתעקוב אחר העיתונות

  • 61.

    מכבד ומוקיר עמדתו של השר ארדן,לאורך כל שנות כהונתו כח''כ.

    נתן.ש מעלות., 29/06/09 12:20

    וכמובן בהחלטה האמיצה בקשר לשופט דרורי.

  • 60.

    ארדן אל תבגוד בנו!! (ל''ת)

    דניאל, 29/06/09 12:11

    • האם ארדן תומך בדריסת אתיופים ? (ל''ת)

      דגידפ , 13/07/09 17:24

  • 59.

    זו היתה חוויה חיובית עבורך כי ראית שח''כ בישראל סופרים אותך כשופט

    ואז מעיפים אותך קיבינימאט, 29/06/09 12:00

    ממש כמו שעשית לצדק שהיה מגיע לקופאית שנדרסה בזדון והושארה לנפשה פצועה.

  • 58.

    פרפורי גסיסה של המאפיה השמאלנית בבג"צ! דרורי! העם מאחוריך!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/06/09 11:54

    • חצוף! אל תתפוס טרמפ על הצורך בדתיים ולא שמאלנית בעליון כדי להכשיר את ה (ל''ת)

      השרץ הזה, 29/06/09 12:01

    • אפילו ימניים לא מאחורי השרץ הזה (ל''ת)

      דגידפ , 13/07/09 16:36

  • 57.

    מי שרצה עוד הוכחה שבית המשפט העליון הוא פוליטי . קיבל. (ל''ת)

    זה פשוט ביזיון למדינה, 29/06/09 11:53

  • 56.

    מי שקרוא את פסק הדין מגלה שלא כצעקתה. השופט ישר

    רותי, 29/06/09 11:47

    הגון וראוי, ורוב הפסק מוקדש לעקרונות של המשפט העברי. אני באמת מבינה את בייניש : היא פשוט לא רוצה משפט עברי בהיכל העליון....

    • קראתי הפסק ומהווה חרפה למערכת המשפט,הזוי ומוטרף. (ל''ת)

      דני, 29/06/09 12:07

    • נשים פסולות לעדות במשפט העברי, לא? (ל''ת)

      צדק צדק תרדוף, 29/06/09 14:08

      • נכון, במשפט העברי ואצל האייטולות באירן (ל''ת)

        דגידפ , 13/07/09 17:25

    • זכויות הגבר!

      יוסי, 29/06/09 18:47

      לא רוצים שופטים הפוגעים בזכויות הגבר במשפחה

    • 56 - השופט ישר - אבל לא הגון והצדק רחוק ממנו

      נאוה, 30/06/09 07:56

      את הצדק הוא לא רואה ממטר.
      הבחור (שרוצה להיות דיין)היה לא ישר ורצה
      לברוח/לגנוב, ודבר שני האלימות של הדריסה
      לא מצדיקה את הפסיקה של דרורי-לדעתי ולדעת רבים.
      ולא שייך לבייניש בעליון-אגב, אני ימנית אבל הפעם אין למנות את דרורי כי פישל בפס''ד.

    • ישר כמו בננה, הגון כמו (תבחרו לבד, יש מספיק שמות לא הגונים) (ל''ת)

      דגידפ , 13/07/09 16:39

  • 55.

    מבחינתי ח"כ ארדן גמר את הקריירה הפוליטית שלו!!!בוגד!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/06/09 11:40

  • 54.

    רק לשמאלנים קיצונים שבני משפחותיהם מתפרעים בבילעין מותר להיות שופטים. (ל''ת)

    יוני דוד , 29/06/09 11:38

    • הם אפילו לא דורסים אתיופיים (ל''ת)

      דגידפ , 13/07/09 17:26

  • 53.

    קראו את פסק הדין ותווכחו בזוועה

    אייל הראל , 29/06/09 11:37

    כל מי שיקרא את פסק הדין מלא יווכח כיצד הפעיל השופט לחץ כבד על הקורבן לסלוח לאברך הדורס, הדריך את האברך מה לומר, ולבסוף ביסס על הסליחה שחילץ ממנה את אי הרשעתו של הנאשם.

    בעצם השופט דרורי המליץ על הדורס למשרת דיין, בכך שנמנע מלהרשיעו ואסר את פרסום שמו ברבים.

    והכל בגלל שהאברך הדורס בא ממשפחה מיוחסת ומקושרת לצמרת ש"ס.

    זוהי שחיתות ואפליה, דרורי לא ראוי להיות שופט לא בעליון ולא במחוזי.

    • עוד שמאלן אנטישמי ואנטיציוני-חברם של בייניש וחבריה המחבלים! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:41

    • נכון, זה נשמע כמו אונס מילולי

      ש, 29/06/09 12:11

      ממש ריחמתי על הקורבן בזמן קריאת השורות, לא מספיק שהיא נדרסה ע''י המטורף וצריכה להשתתף בהליך המשפטי כדי שיקבל את מה שמגיע לו (זה לפחות מה שהיא חשבה), אבל כבוד השופט החליט לנצל את זה שהיא נמצאת שם כדי לעשות ''סולחה'' כמו בפרסומת של החומוס. אפשר לקרוא מהפרוטוקול שהיא מרגישה לא בנוח, שהיא לא רוצה לשמוע את התירוצים של האברך, אבל לשופט זה לא משנה, הוא יחלץ ממנה את סליחתה.
      בסוף כדי שזה יפסיק היא אמרה שהיא סולחת, אפשר להאשים אותה?

  • 52.

    דרורוי -נעשה לך זובור וארדן חובב התקשורת יירד מימך. אתה תלמד בדרך הקשה

    חונטה, 29/06/09 11:09

    לא להתחיל איתנו.

    • מי זה אתם? שמאל אנטישמי אנרכיסט ותומך טרור? יומכם יגיע מחבלים!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:42

      • אחרי שתגמרו עם האתיופים או עוד קודם לכן ? (ל''ת)

        דגידפ , 13/07/09 17:27

  • 51.

    כולנו משפחה אחת גדולה 2

    ישראל, 29/06/09 11:05

    אמנון סטרשנוב: שופט לשעבר במחוזי בתל-אביב

    בנו, אופיר סטרשנוב, עבד עד לאחרונה בפרקליטות מחוז תל אביב. עבד שם גם בתקופה שאביו כיהן בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

    שרה גדות: שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב

    בתה, גנית גדות, עובדת בפרקליטות תל אביב, מחוז מרכז.

    אליקים רובינשטיין: שופט בית המשפט העליון

    אשתו, מרים רובינשטיין, מכהנת כמשנה לפרקליט המדינה.

    משה טלגם: לשעבר סגן-נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב

    אשתו, רות טלגם, היתה שופטת וסגנית נשיא בית משפט השלום בבת-ים (99-'96') בעת שבעלה היה סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב (2000-'93), שבו נשמעים ערעורים על פסיקות של בית המשפט בבת-ים.

    • מרתק! להפיץ כמה שיותר!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 12:17

  • 50.

    משפחה אחת

    ישראל, 29/06/09 11:04

    כולנו משפחה אחת



    מערכת המשפט בישראל היא משפחה אחת גדולה. חבר מביא חבר.


    אהרון ברק: לשעבר נשיא בית המשפט העליון

    אשתו, אלישבע ברק, סגנית נשיא בית הדין הארצי לעבודה, כפופה לסמכותה הערעורית של הערכאה שבעלה עומד בראשה. את ההתמחות שלה עשתה בשנים 78-77 בפרקליטות מחוז ירושלים ואצל נשיא בית המשפט העליון יואל זוסמן, בעת שבעלה היה יועץ משפטי לממשלה (78-75). בשנים 87-78 היתה עוזרת משפטית של נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר, כשבעלה היה שופט בבית המשפט העליון. מ-1987 מכהנת בתפקידי שיפוט בבית הדין לעבודה.

    מני מזוז: היועץ המשפטי לממשלה.

    אחותו, ימימה מזוז, כפופה לו מקצועית בהיותה יועצת משפטית של משרד האוצר. אשתו, אלינער מזוז, כפופה לו מקצועית בהיותה המשנה ליועץ המשפטי של משטרת ישראל.

    דורית בייניש: שופטת בית המשפט העליון

    בתה, דניאלה בייניש, התמחתה אצל נאוה בן-אור, מבכירי פרקליטות המדינה (שפרשה באחרונה). לאחר מכן היתה בן-אור ממונה על דניאלה ביניש ובאותה עת הופיעה לפני אמה, השופטת דורית בייניש. דניאלה בייניש עובדת עדיין בפרקליטות המדינה בירושלים ומופיעה לפני עמיתיה של אמה, שופטי בית המשפט העליון, בהם חברתה הטובה עדנה ארבל.

    משה זילברג: לשעבר שופט בית המשפט העליון

    אסנת מנדל, בתו של השופט זילברג המנוח, התמחתה אצל שופט בית המשפט העליון יצחק כהן, מנהלת את מחלקת הבג''צים בפרקליטות ומופיעה לפני שופטי בית המשפט העליון.

    תיאודור אור: לשעבר שופט בית המשפט העליון

    אשתו, מיכאלה שידלובסקי-אור, מכהנת כשופטת בית המשפט המחוזי בירושלים מ-1993, ועד פרישתו של בעלה מבית המשפט העליון, במרס 2004, שמעו עמיתיו את הערעורים על פסיקותיה. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, רון סוקול, נשוי לבתו של השופט אור מנישואיו הראשונים. כיהן כשופט בית משפט השלום בחיפה מ-96'. בספטמבר 2003 התמנה לרשם בית המשפט המחוזי בחיפה.

    תאופיק כתילי: נשיא בית משפט השלום בנצרת

    בתו, יסמין מני-כתילי, עובדת כתובעת משטרתית בנצרת, ומופיעה בבית משפט השלום בעיר לפני שופטים הכפופים לאביה.

    דב מגד: סגן-נשיא בבית משפט השלום בבאר-שבע

    אשתו, חנה מגד, מנהלת את המחלקה הפלילית בפרקליטות באותו מחוז.

    דן ארבל: לשעבר שופט ומנהל בתי המשפט

    בתו, עו''ד איריס ארבל, עובדת במרכז לניהול תיקים בהנהלת בתי המשפט ועבדה בכפיפות לאביה


    דבורה ברלינר: שופטת בבית המשפט המחוזי בתל אביב

    בתה דפנה עובדת במחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה בירושלים, ומרבה להופיע בבית המשפט העליון, הדן בערעורים על פסקי דין שניתנו בבתי משפט מחוזיים.

    דבורה ברלינר מועמדת לקידום לבית המשפט העליון.

    שמעון אגרנט: לשעבר נשיא בית המשפט העליון

    אורית סון, נכדתו של הנשיא אגרנט המנוח, התמחתה אצל שופט בית המשפט העליון, חיים כהן.

    עובדת בפרקליטות במחלקת הבג''צים ומופיעה לפני שופטי בית המשפט העליון.

    אביגדור משאלי: שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב (בדימוס)

    בתו, גלית משאלי, עובדת בפרקליטות מחוז מרכז.

    עבדה שם גם בזמן שאביה כיהן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, עד שפרש לגימלאות לפני שלוש שנים.

    • מעניין מאוד. (ל''ת)

      ממליץ לעיין!, 29/06/09 11:37

    • אז מה - אף אחד מהם לא הכשיר שרץ לדיינות כדרורי ... (ל''ת)

      avre10 , 29/06/09 11:37

    • חובה לקרוא !!!!!! (ל''ת)

      אורטל, 29/06/09 11:49

    • תגובה מדהימה ומרתקת! הוכחה חיה למאפיה השמאלנית! להפיץ דחוף!!!

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:57

      כל השבחים לכותבת!!!כל הכבוד!!!

      • נגיד שזו מאפיה - אבל למה שמאלנית ?

        הגיע זמן אישפוז בכפיה, 29/06/09 12:47

        זילברג (שופט מעולה עליו השלום) היה חובש כיפה. דבורה ברלינר שופטת דתיה שהורצה לעליון על ידי שאול יהלום, ולמי יש מושג (ואת מי זה מענין) מהן דעותיהם של דב מגד, דן ארבל ועוד.

  • 49.

    אתה לא מתביישים, תמכרו את האחים שלנו בשביל האיש הלז

    יהודי שמי כהה אותנטי, 29/06/09 11:03

    מה זה משנה אם הוא ימני, היום הוא מתנשא כנגד אתיופי מחר נגד עירקי/תימני/מרוקאי, או כהי עור אחרים, מחרתיים נגד בוכרים ולכו תידעו לאיפה הוא יגיע.
    עוד מעט הוא יוציא חוקים שרק הגזע האירופאי הלבן שלו הוא הגזע הנכון וכולנו סתם כלום, תשמעו לי אפילו אם הוא ימני ואני גם ימני, אל תתנו לאיש הזה להגיע לבית המשפט העליון, הוא ממש ירד נמוך בגזענות שלו, יותר מזה רק תבחרו ב-STROMFRONT, ותהפכו ללבנים רדיקליים, אולי הוא שופט מבריק אבל אדם חשוף שכנראה לא באשמתו חונך כגזען ואינו מבחין בכך.

  • 48.

    לאחר שקראתי את פסק הדין לגבי האברך ועולה מאתיופיה

    אסור שיתמנה לשופט בית המשפט העליון !!!!, 29/06/09 10:59

    פשוט בושה להציע עמצו לשופט ביה''מ העליון
    מועמד לא ראוי ואני מקווה שבייניש תבין
    ולא תמנה אותו.

    • רופוגנדה שמאלנית אנטישמית! עוף מפה מחבל תומך חמאס!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:43

      • רק לקלל אתה יודע?דרורי צריך להתבייש מתומך כמוך (ל''ת)

        דני, 29/06/09 12:10

        • אני לא מקלל-אלא מציין עובדות! מחבל אנטישמי שכמוך!!! (ל''ת)

          הגיע הזמן , 29/06/09 12:18

    • קשקוש בלבוש

      לאחר שקראתי את פסק הדין כולו, 29/06/09 20:00

      לכל המגיבים הישרים, שלום. אני קראתי את פסק הדין כולו, ומסקנותיי הפוכות מכל מה ששמעתי מזהבי וגזית, ומכל מה שקראתי בתקשורת.



      א. הפסיקה שלו אינה תקדימית, ועל כן אין מה לבוא אליו בטענות שפסיקתו הזויה. פסק הדין מנומק וערוך היטב, מביא פסקים של אהרן ברק, דליה דורנר ודורית בייניש, שכולם פסקו במקרים דומים ומהם שאב את הפסק שלו. עיין למשל בפסק הדין סעיף 85ב, דוגמאות לעבירות חמורות יותר שבהן בחרו שלא להרשיע מנימוקים דומים.

      ב. אני רוצה שתמצאו ביטוי גזעני אחד בכל פסק הדין. תראו לי ביטוי גזעני אחד.

      ג. מדוע העובדה שפסיקתו של השופט נשענה על המלצת קצינת המבחן של הנאשם, מושמטת באורח שיטתי מכל המאמרים בעניין?

      ד. מדוע לא מצוין שעל פי סעיף 71א לחוק העונשין ניתן להתחשב בשיקומו של הנאשם ולא להרשיעו, על סמך המלצת קצין מבחן!!! כל עניין החרטה של הנאשם הוא משני, והוא מובא כהחמרה של פסק הדין, ולא כהקלה שלו.

      ה. ההתבססות על המשפט העברי מוסברת היטב בפסק הדין, ומובאים פס''דים נוספים בהם התבססו שופטי העליון על המשפט העברי, גם במקרים בהם לא היו לאקונות בחוק. עיין לדוגמא פרשת אייזנברג - אהרן ברק!!!



      לסיכום: אף שופט לא ביקר את פסיקתו של דרורי, אך משום מה כל אחד מרשה לעצמו לדון מתוך פסק התקשורת. אני קורא לזה יהירות וחוסר מקצועיות. אבל אין לי טענות כלפי אנשי תקשורת בורים או המון עיוור. טענותי שטוחות כלפי האנשים הישר המבקשים את האמת.

  • 47.

    סופו של השמאל תומך הטרור ששלט בבג"צ! העיפו את הבוגדים! מינויים ציוניים

    הגיע הזמן , 29/06/09 10:55

    עכשיוו!!!

  • 46.

    דרורי- שופט מובחר שבמובחרים.

    עורך דין מהצפון, 29/06/09 10:53

    כמשפטן שמאלני, הופעתי בפני כבוד השופט דרורי לא אחת . ולדעתי מדובר בשופט ראוי וטוב וקשה לי להבין את העליהום נגדו .

    • תקרא את פסק הדין ותבין עד כמה דרורי לא ראוי ... (ל''ת)

      avre10 , 29/06/09 11:35

      • מפסק דין אחד אתה מסיק שהשופט אינו ראוי (ל''ת)

        האם קראת פסקי דין של שופטים אחרים?, 29/06/09 14:58

    • שקרן

      יפה, 29/06/09 18:49

      הוא שופט בירושלים,ורוב הקרירה שלו בעינייני משפחה
      תמיד נגד הגברים!

    • זבולון אורלב למי התחפשת ? (ל''ת)

      יהושע, 13/07/09 16:48

  • 45.

    כמה מהמגיבים לפני קראו את פסה''ד במקור? 0-1

    קורא נאור, 29/06/09 10:40

    אל תרא ואל תחת

  • 44.

    מוטב שתתפטר מכס השפוט (ל''ת)

    חץ, 29/06/09 10:38

  • 43.

    לא לשופט גזען (ל''ת)

    אורי, 29/06/09 10:36

    • לא לשופטים אנטישמים תומכי חמאס וטרור!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:44

      • נסכים יחדיו לא לשניהם, נגן על אינטרס המדינה יהודית והסולידריות חברתית (ל''ת)

        ירמי, 30/06/09 05:55

  • 42.

    דרורי מסתתר מאחורי הכינוי ''מקורבים''.

    מינקובסקי, 29/06/09 10:30

    מי מוכן להיות ''מקורב'' לאדם כזה?

  • 41.

    זה מ ה שהיהדות הדתית יכולה להוציא מקרבה?

    אליעזר שטוקהומר, 29/06/09 10:28

    כאדם דתי אני בוש ונכלם בפסיקתו הנוראית של השופט דרורי. לטעמי אין הוא ראוי לכהונת שופט בבית המשפט העליון ובוודאי לא תחת המשבצת של ''שופט דתי''. היהדות הדתית יכולה להוציא מתוכה מועמדים הרבה יותר ראויים שאין מביישים את יהדותם.

    • אני מצטרף לדבריך (ל''ת)

      מ.וייס, 29/06/09 11:10

  • 40.

    כשגזען רקוב כמוהו מבקש להיות שופט עליון !!! (ל''ת)

    אני מתביישת, 29/06/09 10:25

    • ששמאלנית אנטישמית ותומכת טרור-מגיבה פה חופשי...זה מדאיג אותי! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 11:15

      • הדאגה שלך לא לשווא, גם ימנים וציונים כמוני שונאים מפגרים דתיים שכמותך (ל''ת)

        מיתמית , 29/06/09 13:50

  • 39.

    דרורי תביט במראה תראה גזען עלוב נפש ותתבייש (ל''ת)

    נצחיה, 29/06/09 10:25

    • תסתכלי את במראה! שמאלנית תומכת טרור-אנטיציונית שכמותך! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 29/06/09 14:37

  • 38.

    דרורי וחבריו הוציאו את ''הבן של'' נקי

    ארז, 29/06/09 10:22

    קראתי בעיון את כל 321 עמודי פסק הדין. הזוי ומביש.
    עולה החשד המטריד כי כבוד השופט דרורי היה מעורב במאמץ מערכתי להוציא את ''הבן של'' (אביו של האברך הדורס הוא הרב הראשי ב...).
    ללא קשר לדתיותו ודעותיו הפוליטיות, כ''ה דרורי לא יכול לכהן בבית המשפט העליון. גם לא במחוזי.
    מפרוטוקול המשפט ניתן לראות בבירור איך כ''ה דרורי מפעיל לחץ על הנפגעת ''לסלוח'' ולכשהוא ''מצליח'' מבסס את פסק הדין כולו על ''הסליחה''.

  • 37.

    אתם לא מבינים שזה מכור? אתם חושבים שבייניש וחבריה ימנו מישהו לא משלהם?

    מנסה להסביר, 29/06/09 10:13

    בשביל להיכנס לבית המשפט העליון צריך להיות בעל אג'נדה מסויימת. לא סתם יש שופט-מחמד דתי אחד בלבד ודי לחכימא.

    • שטיא יקר

      קלוד מונה, 29/06/09 10:42

      אם כבר - שניים: לוי ורובינשטיין

  • 36.

    טיפוס דוחה ובזוי מכל כל, אנחנו אשמים בכך

    דווקא ימני, 29/06/09 10:11

    לא לאפשר לדבר הזה לדרוך בבית המשפט העליון ובכך לדרוך על הסולידריות של העם היהודי.

  • 35.

    1. קראתי בפסק הדין - דרורי לא ראוי. 2. דרורי שובר כלים

    עורך דין, 29/06/09 10:11

    כעו''ד לא הצטרפתי מיידית לעליהום נגד דרורי שכן אני מכיר את הדיווחים העיתונאים על פסקי דין ויודע שקשה מאד להבין ולתמצת פסקי דין לידיעה עיתונאית תוך שמירה על דיוק וראייה כוללת. כשהגעתי לפסק הדין עצמו גיליתי שהדיווח הפעם היה מדוייק. ראשית - אין שום סיבה בעולם לכתוב 321 עמודים בתיק זה - זולת רצונו של השופט להכין לעצמו ''תיק עבודות'' לצורך מינויו לעליון. זמן הכתיבה הזה בא על חשבון הכרעה בתיקים אחרים. לגופו - דרורי סימן מטרה והנמקה מהמשפט העברי, הפעיל לחצים לא פשוטים על התובעת ובסופו של דבר שלח לדרכו אדם שנהג באלימות קשה - דרס מאבטחת, גרר אותה לאורך 15-20 מטר ונסע. אין ספק שהרשעה כאן היתה משפיעה על קבלתו לדיינות (אך לא בהכרח פוסלת). אין גם ספק שהיא צריכה להשפיע. לא מדובר בעבירת תכנון ובניה, או באלימות מילולית - אלא בהתפרצות מסוכנת שבנס נגמרה רק בפציעה. שרות המבחן המליץ לא להרשע - כך הוא עושה ב - 60% מהמקרים ורק במיעוטם השופטים מקבלים. כך שההיתלות בו היא מטעה. ההתייחסות להיבט ''האתיופי'' היא פטרונית ומזעזעת.

    ענין שני - עם כל הכבוד ל''מקורבי דרורי'', דרורי שובר כאן כלים ומתראיין בעצמו - דבר שעד היום עשו רק שופטים על סף הדחה או נשיאי העליון.

  • 34.

    צריך להדיח את דרורי מכס המשפט

    בומבך ערן, 29/06/09 10:07

    דרורי הוא פצע מוגלתי במערכת המשפט הישראלית שאמון הציבור בה נמצא בירידה. צריך לנקות את המורסה.

  • 33.

    הדתיים ראויים לדרורי והוא ראוי להם (ל''ת)

    רוזנזפט, 29/06/09 10:03

  • 32.

    כל אחד שעומד לדין בפני דרורי צריך לדרוש את פסילתו

    שרי ישראל, 29/06/09 10:02

    זכותו של אדם להשפט בפני מישהו שאינו גזען

  • 31.

    למה לא למנות את ברוך מרזל ואיתמר בן גביר לשופטים

    שייקה, 29/06/09 10:00

    אם דרורי ראוי למה הם לא? מה הם פחות גזענים ממנו? למה האפליה הבוטה הזאת?

  • 30.

    אני במקום דרורי הייתי בורחת מהארץ

    שקולניק אילנה, 29/06/09 09:59

    ומחבא במקום הכי רחוק שאיש לא היה מכיר אותי בו. הפסיקה שלו בעניין האתיופית היא חולנית, גזענית, מטופשת, מעידה על מח מעוות.

  • 29.

    הללויה לגלעד ארדן!!!

    אלון ה, 29/06/09 09:58

    תודה רבה, מר ארדן, שהתעשטת והעפת לכל הרוחות שופט מפלה וגזען. אתה שב ומוכיח את עצמך כפרלמנטן הראוי להערכה. אתה וגדעון וסער, שלמרות שאני לא מסכים עם השקפותיכם, אתם שניכם תותחים!!!

    • מכבדת אותך ארדן (ל''ת)

      עדנה-לא לכודניקית. בשמאל, 29/06/09 11:11

  • 28.

    דרורי הוא אויב העדה האתיופית בושה בושה בושה בושה (ל''ת)

    ירדאי מנשה, 29/06/09 09:55

    • אתה ההוכחה שטיפשים וגזענים יש בכל עדה.

      מי שמך לדובר עדה שלמה, 29/06/09 10:28

      מרוב רגישי אתה אפילו לא מסוגל לראות את הבעיה בדבריך.

  • 27.

    אז מה יש לנו כאן ?

    משה, 29/06/09 09:55

    שופט שאינו ראו להיות שופט, דיין שאינו ראוי להיות דיין.
    ומאידך, בית משפט עליון שאינו ראוי להיות בית משפט עליון... למה?
    מכיוון שרק כאשר עומד להתמנות שופט חובש כיפה, פתאום נזכרים לחטט בפסיקותיו כדי למצוא עילה לפסול אותו.
    ברור שיש כאן רדיפה.
    מצד שני ברור שהוא אינו ראוי בכלל להיות שופט.
    לכן נראה לי שכל בית המשפט הזה הוא פארסה אחת גדולה!!!

    • אידיוט, מה לחטט?הוא פסק זאת אכשיו בכדיי שש''ס והרב עמר יעשו שתלנות למנו (ל''ת)

      למנותו לעליון, 29/06/09 10:31

    • כאשר חשין (מישאל) פסק בדיני משפחה אבל סירב לכל קשר

      נאור, 29/06/09 10:48

      עם בתו מחוץ לנישואין.
      איפה היו כולם.
      צבועים

  • 26.

    קשקשנים -מי עומד מאחורי הכפשת העליון? השופט הזה גזען, לא תודה.

    אשקלוני, 29/06/09 09:54

    לא צריך אותך בעליון, גזען קטן.

    חבל שבכלל אתה עוד שופט

  • 25.

    אורי אריאל הציע פעם לערבים ללכת לגור איפה שיש צונאמי

    פלסנר, 29/06/09 09:54

    אחרי אסון הצונאמי הגדול שבו נהרגו אלפים אורי אריאל הציע בכנסת לערבים ללכת לגור במקומות שבהם יש צונאמי. כך פינטז להפטר מהבעיה הפלשתינית. גזען מחליא כמו דרורי. ומה המכנה המשותף ביניהם? כיפה סרוגה על הראש ומתחתיה עולם מושגים מעוות וגזעני.

  • 24.

    ארדן יצאת גדול - לא נתת לדמגוגיה הדתית לנצח אותך (ל''ת)

    מרים שאולי, 29/06/09 09:51

    • ארדן-מותק. (ל''ת)

      אביבה עוברת מ''קדימה ללכוד'', 29/06/09 11:14

  • 23.

    כל האתיופים צריכים להפגין נגד דרורי

    מנגיסט ברהמה, 29/06/09 09:51

    בכל אולם בו הוא שופט צריכים לשבת אתיופים ולהפגין נגדו. גזען עלוב.

  • 22.

    את כנופית השמאל מחליפה כנופית ימין פשיסטי

    צביקה גרין, 29/06/09 09:50

    מה שמכונה ''כנופית השמאל'' היו אנשים עם אגנדה מובקהת של סובלנות וזכויות הפרט והמיעוט. כנופית המיעוט לעומת זאת היא כנופיה פשיסטית ברוטלית ששואבת את סולם הערכים שלה מהבלי הדת.

  • 21.

    דוד רותם יור ועדת חוקה חבר במפלגה של ליברמן

    נריה, 29/06/09 09:47

    תראו למי נותנים לבקר את מערכת המשפט. בושה וכלימה

  • 20.

    לא יאמן שהשופט הגזען הזה העז בכלל להציג מועמדות

    מצד שני- זו הרי מדינה גזענית, 29/06/09 09:46

    וכוונתי להתנשאות שלו כלפי המתלוננת האתיופית.

  • 19.

    שופטייך סוררים וחבר גנבים (ל''ת)

    חיים לנגנטל, 29/06/09 09:46

  • 18.

    דרורי לך הביתה אתה מבזה את כס המשפט (ל''ת)

    גליק, 29/06/09 09:45

  • 17.

    חרפה שהוא נשאר במחוזי

    איש יהיר ולא חכם, 29/06/09 09:43

    לפחות על פי הציטוטים של פסקי הדין שלו

  • 16.

    דרורי בושה למערכת המשפט בישראל (ל''ת)

    רעות, 29/06/09 09:43

  • 15.

    עדנה ארבל, לעומת זאת, התמנתה בדרך הבאה:

    אני, 29/06/09 09:38

    הי עדנה, זו דורית.
    הי, מה הענינים?
    בסדר גמור. תשמעי, דיברתי עם אהרן על המינוי שלך, והוא חושב שעכשיו זה זמן מאד טוב.
    וואוו. את מה זה בסדר.
    עזבי, מה זה מינוי קטן בין חברות.
    אז מה צריך לעשות?
    כלום. אני אכניס את השם שלך לרשימה, וזה כבר יעבור. את יודעת, כרגיל.
    יופי.
    אז נתראה בעליון.
    ביי.

    • לצערי- אתה צודק. הכל נשאר בשכונה.

      גיל, 29/06/09 11:46

      בקרוב, בייניש ג'וניור, שבמקרה, היא פרקליטה בפרקליטות המדינה, תתמנה מתי שהוא לשופטת שלום- לא בגלל שהיא בייניש- בגלל שהיא עילוי משפטי.

  • 14.

    דרורי יכול היה לשפוט בדרום אפריקה בזמן האפרטהייד (ל''ת)

    נגוסטו אברהם, 29/06/09 09:38

  • 13.

    גלעד ארדן - כמו כל הליכוד - נמושה

    עשב חכם, 29/06/09 09:37

    מי שבחר ליכוד מקבל את שלטון השמאל

    • הצבעתי מרצ. ארדן בחור חכם -אצביע בשבילו, אולי. (ל''ת)

      עשב שוטה, 29/06/09 11:14

  • 12.

    ברוך שפטרנו מעונשו של דרורי

    לנגה, 29/06/09 09:37

    הוא לא ראוי לשפוט וראוי שאנחנו נשפוט אותו על פסיקתו המחפירה.

  • 11.

    דרורי איש לא ראוי להיות שופט גזען מהסוג הנחות ביותר

    יקותיאל, 29/06/09 09:36

    החברה הישראלית צריכה להוקיא מתוכה טיפוסים כמו דרורי. השקפת העולם שלו מהווה חתך מייצג של תפיסות רווחות בקרב הכיפות הסרוגות בכלל והמתנחלים בפרט - אני ואפסי עוד. תחושה של עליונות גזעית על הערבים ועל המיעוטים ובכלל זה אתיופים. פסק הדין שלו שבו זיכה אברך שדרס אשה אתיופית כדי לא לפגוע בסיכוייו להתמנות לדיין הם כתם על מערכת השפיטה הישראלית. האיש הזה צריך להזרק לכל הרוחות ולא לשבת עוד לעולם בדין.

  • 10.

    דרורי - בפסק הדין כנגד האברך - ירדת יותר נמוך מאשר על ארבע !!!

    avre10 , 29/06/09 09:35

    פסק דין הזוי המכשיר שרץ להיות דיין בישראל - 351 עמודים של פילפול מתחסד, שטותי, חסר הגיון ופוגע בצדק.
    אסור - אסור - שאנשים כמוך יהיו בעליון.

  • 9.

    הוא אינו ראוי להיות אפילו שופט כדורגל!!!! (ל''ת)

    להרחיק אותו מבתי משפט, 29/06/09 09:31

  • 8.

    הסוף לכנופיית השמאל האנטישמי מבית ברק בייניש! שופטים ציונים עכשיוו!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/06/09 09:31

    • הסוף? אולי הסוף לפתחון פה של דלי מוסר כמוך. (ל''ת)

      מיתמית , 29/06/09 13:51

  • 7.

    כבוד השופט דרורי

    אורי, 29/06/09 09:29

    קטונתי מלהבין את פסק הדין ההזוי דהבאת עלינו בנושא האברך והצעירה ''האתיופית'' כן זו ש''הענקת לה את הכבוד'' ומנעת פסילתו של האברך לשמש כדיין ברבנות. (כפי שהתורה פוסקת..)
    ובכן - מאחר ןהפרקליטות כבר הודיעה שתערער על החלטתך ההזויה - נחכה ונראה אם רק אני חושב שאנו זקוקים להוריד אותך מכס השיפוט ומהר או גם אחרים

  • 6.

    האג'נדה של ''מתנגדי בייניש'' והפגיעה בשופט דרורי

    אלי מהנגב, 29/06/09 09:29

    ''מתנגדי בייניש'' שהם קבוצה בעלת זהות של חברים שנכנסו לועדה כדי להרוס את מערכת המשפט באה לביטוי ברור בהצעה ''לפתוח את רשימת המועמדים'' מהלך הצחןעד קודם כל לעכב בחירת שופטים, ולא פחות חשוב להתיע שופטים בעלי זהות (חיצונית לפחות הצהרתית במופגן) של גברים בלבד, דתיים ימניים קיצוניים. ייתכן שאף אחת מההגדרות הללו איננה תואמת אחד או רבים מארבעת המועמדים, אבל זה המסר הוא ברור והוא פוגע בראש ובראשונה בארבעת המועמדים. הצטרפותו של ארדן רק מוכיחה את המשקל המשפטי המועט שהוא מביא לועדה. ייטיב מר נתניהו להתנער מהבחירה העלובה של החברים החדשים, וידאג לחיזוק מערכת המשפט. יכול להיות שגם דרורי יהיה בתוכה אבל לא כמוסקטר הבא להביא איסלאם פונדמנטליסטי מבית ספרו של אוריאל אל מערכת המשפט.

  • 5.

    321 עמודים להחלטה

    אזרח, 29/06/09 09:27

    פשוט מיד את גלימתך. אינך ראוי להיות שופט בישראל

  • 4.

    חסר מהותי בכתבה

    emanuel699 , 29/06/09 09:25

    שלחתי תגובה ומייד לאחר מכן נרשמתי לאתר.
    אנני מבין למה תגובתי אינה מתפרסמת


    עמי המודאג ראשל"צ

  • 3.

    היידה דרורי - תחזיק מעמד ותצליח

    דור ניתאי- משפטן, 29/06/09 09:25

    דרורי שופט מצויין וראוי

  • 2.

    האם הרב ביטון מחדרה התקשר לשופט.

    משה, 29/06/09 09:21

    שווה בדיקה וחקירה. האם היתה מעורבות של הרב מחדרה לשופט. הפסיקה היתה תמוהה בלשון המעטה. לא כל חשוד בגניבה ממרכול ולאחר מכן צולם דורס קופאית בכוונה תחילה זוכה לפסק דין תמוהה כזה (עבודות שירות ,ללא רישום פלילי) כל זאת ב321 דפים. וזאת כדי לאפשר לפושע להפוך לרב ודיין בישראל. נכון הפושע יהיה שופט בבית הדין הרבני ,איזה מוסר ? תתחילו לחקור !

    • לא,את השתדלנות עבורו עשו הרב עמר ואלי ישי, כשברור שיתגמלו אותו בהקפצתו (ל''ת)

      לעליון (מעין שלח לחמך), 29/06/09 10:35

    • בישביל הרב ביטון הוא היה מעוות מישפט?ועוד כותב 300עמודים?ברור שהגדולים (ל''ת)

      עשו את העבודה,כשא''כ יתגמלוהו לעליון. מה לא ברורכאן, 29/06/09 10:37

    • אתה צודק (ל''ת)

      אני, 29/06/09 11:05

  • 1.

    דרורי - עשה לעצמך טובה

    קוו ואדיס, 29/06/09 08:45

    ואל תעשה מעצמך צחוק. קרא את שפתיי
    לא
    רוצים
    אותך
    בעליון

    האם הבהרתי את עצמי?

    • לא ראית מה כתוב על הדלת של העליון?

      גבי, 29/06/09 09:16

      ''הבית הפרטי של בייניש וחבריה''. ובצדק- בייניש ירשה את העליון מהאמא שלה, וזכותה לעשות בו כרצונה ולהכניס אליו רק אנשים נאורים מהסוג הנכון.
      מי אנחנו, חשוכים שכמותנו, שנתערב בקניינה הפרטי בשם איזו דמוקרטיה, ושאר קלישאות עממיות כאלה?

      • ברק חשין וקליקת העליון עשו למען זכויות האדם הקטן יותר מכל קליקה אחרת (ל''ת)

        בתולדות העם, 29/06/09 10:39

      • מי שירים את ידו על הבית של אבא שלי

        מישאל חשין, 29/06/09 11:10

        אגדע את ידו, כי מותר לשמאלנים לפעול באלימות כלפי ימניים. רק להיפך אסור.