• 69.

    אחלה של גברים

    יהודית מדר, 10/10/11 17:41

    אוהבים אותכם גולני שלי!

  • 68.

    לכתומים/ות אתם עושים את זה כבר 5 שנים - ואף אחד לא מזדעזע ... (ל''ת)

    סתם הערה קטנונית, בלי קשר, 15/01/10 11:42

  • 67.

    הם אמרו מה שכל ילד אמר במדינה נכון זו היתה החמצה של השלטון שעבר (ל''ת)

    רחלי, 01/07/09 09:58

  • 66.

    בזיון בזיון בזיון

    ניר ;, 30/06/09 16:38

    בזיון, גלעד שליט הביתה בכל מחיר

  • 65.

    גבי אשכנזי לא התקשר אליהם כדי ''לחזק את ידיהם'' כפי שעשה עם הקצין הפלילי (ל''ת)

    שאלה, 30/06/09 07:49

  • 64.

    שיקול דעת גרוע. רק שלא יהפוך לגזר דין מוות. תן להם נזיפה ושיחה גדודית. (ל''ת)

    הקצינים של היום. זה מכה!, 30/06/09 02:02

  • 63.

    Eחד אתה צ'יקמוק

    ישראלי בדם!, 29/06/09 23:04

    תקשיב בטוח יש לך חצ'קונים בפנים ואתה צהוב כמו קיר לבן בטוח לא ההיתה לוחם ואתה לא יודע מה הם מרגישים אחי 3 שנים ובחפשש אז לך תעשה חמוצים יא גמבה

    • מצטער לאכזב אותך... שום חצ'קונים, ''צהוב כמו קיר לבן'' = המצאה חדשה?

      Eחד, 30/06/09 02:21

      כמה נחמד שאפשר לדמיין את מי שאתה לא מסכים אתו עם חצ'קונים.
      את הטיעון העלוב שלך אנחנו שומעים כל פעם שיש בלאגן בגולני. כל פעם שיש מרד ושולחים פלוגה לכלא מיש קמים כל הבכיינים ואומרים ''אבל הם תרמו הכל למדינה. לא מספיק נזיפה?''
      אז לא. לא מספיקה! צבא זה לא בית זו...
      אפילו לחיילי גולני המהוללים אין פטור מפקודות הצבא.
      ואגב... רק כדי לאכזב אותך ממש, הייתי קצין ביח' מובחרת. מצטער שזה הורס לך את התמונה :)

  • 62.

    לוחמים

    אחד שמכיר מקרוב, 29/06/09 22:52

    דודי מיכאלי אחלה ילד ואדם טוב זו ממש עוגמת נפש בסה''כ הביע את דעתו, בן אדם שהלך לדרך הישר ולדרך טובה ולא הלך בדרכי העבריינים והמשטמטים עובר כזו עוגמת נפש ועל מה?!?!

  • 61.

    יש לאסור התראיינות חיילים - מהרמטכל ועד הטוראי!!!! (ל''ת)

    שידברו דרך כוונות וכדורים בלבד, 29/06/09 21:16

  • 60.

    צריך להחמיר איתם !!! אגב איתי כמובן ... (ל''ת)

    ציקו תמיר, 29/06/09 19:28

  • 59.

    גברים אמיתיים

    ddekel , 29/06/09 19:00

    מחט גולני. אני מקווה שתדע להתעלם מתגובות נמוכי החיים.
    החברה עברו על הפקודות ואתה נאלצת להגיב.
    עתה משנאמרו הדברים בא ונקש'ב להם ונודה שצדקו.
    אני גם הייתי מצפה ממך שביום שחרורם תלחץ ידם ותאמר להם שהם גברים אמיתיים ולואי שהיו לנו עוד כמוהם.
    לא כל יום זוכה גלעד לכנות ואומץ כאלו. יום נעים לכם חבר'ם

  • 58.

    צבא אידיוטי. (ל''ת)

    לא חדש, 29/06/09 15:16

  • 57.

    כל חורני בגולני,גם המח''ט (ל''ת)

    יחול, 29/06/09 14:50

  • 56.

    אבי פלד, המח''ט שנפצע בעזה אך סירב להתפנות והפך לגיבור

    Eחד, 29/06/09 14:50

    מדהים, שמגיבים ישראלים יכולים לשבת מול המחשב ולכתוב עליו דברי בלע, בלי שכלל בדקו מי האיש, ובעיקר במקרה לגביו הוא צודק לחלוטין.
    זו המחלה האמיתית של החברה שלנו. אנשים שלא קופצים להציל אדם שטובע מולם, ואפסים שכותבים טוקבקים מרושעים נגד אדם, שבזכותו ושכמותו הם חיים כאן.

  • 55.

    ישוחררו מיד. אין דין ואין דיין? אין חשק לשלוח ילדים לצבא שאלו מפקדיו (ל''ת)

    אמא, 29/06/09 14:40

    • את לא עושה טובה לאף אחד!!!!!!!

      Eחד, 29/06/09 14:58

      1) את לא ''שולחת'' אף ילד. הם מתגייסים מתוקף חוק כבגירים.
      2) אם לא היו מתגייסים - יכול להיות שאת גלעד שדליט הבא היו חוטפים לא מגבול עזה, אלא מתוך הבית שלך.
      3) ההפך הוא הנכון - יש דין ויש דיין. מי שעובר על חוקי הצבא - נענש.

      • לא הותרת לי ברירה להגיב, כיוון שנראה לי שאתה מגיב מטעם!!!

        ירון, 29/06/09 22:38

        כמה עובדות !!!
        א. הלוחמים הטובים ביותר (מקווה שגם אתה היית) הם כאלה שביים מבית תומך ואוהב , אינם ממורמרים על המדינה , כך שהחוק במקרה הזה נשאר במקרה הטוב בבקו''מ אם בכלל מגיעים אליו , מקווה שאתה יודע שיותר מ25 אחוז מקרב היהודים אינם מתגייסים , אז אנחנו כן צריכים שהיא תשלח!!!!(את החוק היבש תשאיר בשבילך)
        ב.לגבי יש דין ויש דיין. מח''ט גולני הקודם , כמו גם קצינים בכירים רבים , נתפסו מדברים עם עיתונאים אודות מהלכים סודיים אותם אמור היה הצבא לבצע במלחמה , עוד בטרם בוצעו , המח''ט ננזף וממש בימים אלו אמור לקבל דרגת תת אלוף , איפה הדין ומי הדיין?? האם קראת את הראיון איתם ?? חיילים על כוס בירה בחופשת שחרור מדברים על גלעד וכמה כואב להם שהוא לא איתם !!!
        ג. מסכים בהחלט לגבי הערתך השנייה , אבל הם אלה שלחמו במהלך השלוש שנים , תמיד בחזית הגדוד הנפלא הזה (51)ואם הם מעדו ?? לא מגיע גם להם רק נזיפה??
        ד. אם אתה חושב ששופטים כל חייל שמתראיין אז אתה טועה ובגדול, המניעים פה מוזרים ואין מה לעשות , כנראה לחצו למח''ט גולני על נקודה רגישה והוא , אין לאמר זאת לצערי בדרך אחרת .

        יצא קטן מאוד , אם הוא גבר , יחון אותם עוד לפני סוף השבוע !! ואם לא הוא אז אוליי מפקדיו

        • לא עובדות ולא נעליים!

          Eחד, 30/06/09 02:35

          א. בגולני יש מסורת של הפרת פקודות ומרידות, וכל פעם שומעים את אותם תירוצים: ''אבל הם מיטב הלוחמים'' ''לא מספיקה נזיפה?''. אז לא. צבא זה לא בית זו...
          ב. במלחמת לבנון השנייה הייתה הפקרות תקשורתית כוללת. מאז, התחלף רמטכ''ל וחזרנו לשפיות יחסית. אין שום סיבה להשתמש בנורמות הפסולות של אז כדי להצדיק מעשים היום.
          ג. אני לא מכיר מקרה של חייל שהתראיין בלי אישור ולא נשפט. אם היה כזה - זה פסול, ולא משנה בכלל על מה התראיין.
          ד. המרמור על המדינה והצבא הפך לספורט לאומי. אנשים כמו האמא הזו שכחו שכל קיומנו כאן הוא בזכות חיילים שעומדים במחסום כמה ק''מ מהבית שלהם. היום אלה הילדים של השכן ומחר הילדים שלך. אז בבקשה לא לאיים. לא מתאימה לך המציאות הבטחונית הזו - יש עוד ארצות (רק שבהן ראינו כבר מה קרה...).
          ה. על כוס בירה? אז מה? לפי הטיעון המפוקפק הזה, כל חייל שיוצא שבת יכול לשבת עם עיתונאים ולפטפט.

          ואגב, אני אכן מגיב מטעם. מטעם עצמי, בדיוק כמוך. קצין ביח' מובחרת לשעבר (היום משוחרר).

    • הבעיה היא שערסים עושים רק מה שבא להם.

      לאמא הבעיתית, 29/06/09 19:02

      כשבא להם להכות מורה כי הבן שלהם עצלן ומטומטם - הם עושים את זה.
      כשבא להם להתפרע באופנוע ים אן בטרקטורון...
      כשבא להם לדקור...
      כשבא להם להשתמט...

  • 54.

    גם את צ'יקו תמיר הענישו כך ????? (ל''ת)

    אזובי הקיר, 29/06/09 14:03

  • 53.

    ריתוק חיילי גולני

    שלום אומן, 29/06/09 13:48

    מסתבר שלמח''ט גולני יש יסורי מצפון על כישלונו בחטיפת גלעד שליט , והוא ''גיבור'' על חיילים בחופשת שיחרור

  • 52.

    בוחבוט אשם

    ddekel , 29/06/09 13:25

    בוחבוט אשם לדעתי אמיר בוכבוט בגישתו הזולה
    וככתב צבאי היה צריך לדעת לא לראיין חילים בשירות ובטח לא לציין שמות.
    אה. כן. וללמוד לכתוב עברית גם לא היה מזיק לו

    • צודק בהחלט! ועכשיו הוא מנסה להסית את הקוראים נגד הצבא.

      Eחד, 29/06/09 14:54

      הוא זה שסיבך את החילים בצרה הזו, למרות שידע טוב מאוד מה עלול לקרות. הם סה''כ בני 20, לא חשבו עד הסוף, אבל הוא - הוא ידע!
      אז עכשיו לא נעים לו שהוא יצא מניאק אתם והוא מנסה לגלגל את האשמה לאבי פלד. גועל נפש!

  • 51.

    לזה קוראים ''לחפש'' אותם. בושה לצה''ל שזה היחס אחרי 3 שנות קרבי. ועוד על (ל''ת)

    מה ???????, 29/06/09 12:59

  • 50.

    בושה וחרפה. מה הם כבר עשו ? נהגו ללא רישיון ? זייפו וטייחו ? אה זאת (ל''ת)

    עשה קצין בדרגה גבוהה בעצם ., 29/06/09 12:58

  • 49.

    החלטה נכונה וצודקת. אין קשר לגלעד שליט. אסור היה להם להתראיין.

    Eחד, 29/06/09 12:57

    ודי כבר עם כל הבכיינות והדמגוגיה!
    אי אפשר לנהל צבא בו כל אחד עושה מה בראש שלו.
    צבא בלי משמעת הוא צבא חלש, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו צבא חלש.
    החברה האלה היו צריכים לחכות עם הראיונות עד לשחרור. לא עשו זאת - שיקבלו את העונש המגיע להם כמו גברים, ולא ירוצו לבכות למר בוחבוט ואחרים.

    • צודק לחלוטין.

      א"צל , 29/06/09 14:21

      משהו בתרבות ה"כוכב נולד" חילחל לצ"הל.
      וגם תמיד יש משהו לאמהות שלהם לומר...
      ככה בונים תיכון ולא צבא.
      שיהיו גברים ויקבלו מה שמגיע להם במקום הדחף המצ'ואיסטי הגולנצ'יקי להתראיין כשועלי קרבות זקנים ב"חיים שכאלה.."

      רק אחרי שמזדכים על החוגר אפשר להיות אזרח.

  • 48.

    haha so funny, but he's right, they shuldnt have talked

    saul200 , 29/06/09 12:27

    a rule is a rule no talking to media as a soldier, the punishment is not so bad anyway

    i was a soldier too im just overseas

  • 47.

    כל דיבור על שליט, מיותר ומזיק

    דניאל, 29/06/09 12:24

    למה סתם לדבר ?

  • 46.

    הם עדיין בצבא אפילו בחופשת שחרור

    QQ, 29/06/09 12:23

    אם הייתה מלחמה הם היו ממשיכים בצבא.
    למי שבצבא אסור לדון בנושא בתקשורת

  • 45.

    שיצאו חוקים ברורים מה להגיד ומה לא להגיד

    זןהי הדמוקרטיה שלנו...נראה יותר כמו דיקטטוריה, 29/06/09 12:10

    לא פלא שהלוחמים בורחים מהמדינה ברגע שהם מסיימים את הצבא...ארץ אוכלת יושביה

    • יש חוקים ברורים וכ-ו-ל-ם יודעים אותם. חייל לא מתראיין בלי אישור מפקדיו (ל''ת)

      Eחד, 29/06/09 12:58

  • 44.

    אבי פלד ומפקדי חטיבת גולני- הכתבה הזאת עושה לכם בושה גדולה, אתם עלובים (ל''ת)

    שיר, 29/06/09 12:04

  • 43.

    מסכים עם 19. מה המוסר הכפול הזה ?????? (ל''ת)

    מני, 29/06/09 12:02

  • 42.

    המח''ט צודק.זה דיבורים מזיקים גם לישראל,וגם לשליט. (ל''ת)

    רן, 29/06/09 11:44

  • 41.

    הרבי מהמגיבים שכחו את הפקודה .

    ישראל ישראלי, 29/06/09 11:43

    פקודה זה פקודה ולא סתם כתבו אותה . ואם אתם מחפסים הגיון בפקודה בשביל זה יש ש.ג .

    עם כל הכבוד לחברה אבל צריך לעמוד בפקודה

  • 40.

    אבי פלד אתה ממורמר (ל''ת)

    שלומי מאילת, 29/06/09 11:36

  • 39.

    קודם תדאגו בצבא לשחרר את החייל המסכן ותפסיקו להצעסק אם שטויות (ל''ת)

    יעקב, 29/06/09 11:13

  • 38.

    טרוף מערכות כולל בחברה הישראלית כולם מבלבלים כולם מבולבלים וכולם (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/06/09 11:09

    • יודעים מה הכי טוב לישראל כולם חכמים כולם נבונים (ל''ת)

      פקק תנועה , 29/06/09 11:11

    • חכמים ונבונים ויודעים מה טוב לישראל והעיקר שאנו נישאר כאן לעולם (ל''ת)

      פקק תנועה , 29/06/09 11:12

      • פקק בראש-- בקצב הזה תשאר כאן פחות מאשר נשארו הצלבנים. (ל''ת)

        רוברט פסחוביץ, 29/06/09 11:40

        • אתה צודק וטועה בשני דברים הצלבנים של אז אלו הם הנוצרים של היום (ל''ת)

          פקק תנועה , 29/06/09 14:43

          • ולעומת זאת התהליך שלנו כעם ומדינה ממשיך להיעלם הן רוחנית והן פיזית

            פקק תנועה , 29/06/09 14:47

            וגם גאוגרפית וריבונית בישראל

  • 37.

    קודם תדאגו בצבא לשחרר את החייל המסכן ותפסיקו להצעסק אם שטויות (ל''ת)

    יעקב, 29/06/09 11:08

  • 36.

    כחל המפקדים צריכים להרדם קצת ולהתעורר בעוד שנתיים (ל''ת)

    שמשון, 29/06/09 11:06

  • 35.

    צבא דפוק לא מגיע לו את ילדינו. (ל''ת)

    עקדת יצחק, 29/06/09 11:05

  • 34.

    זה לא נקרא צבא הגנה לישראל.מה כבר עשו החיילים (ל''ת)

    משה, 29/06/09 11:05

  • 33.

    מענין אם זה היה הבן של אזכנזי או בן אחיו הוא גם היה שופט אותו (ל''ת)

    אסתר, 29/06/09 11:04

  • 32.

    צבא חרא.החיילים מסכנים (ל''ת)

    רחל, 29/06/09 11:03

  • 31.

    תכלס יצאו בזול, שבועיים עם החבר'ה בגולני ועוד וותיקים, לא כזה נורא. (ל''ת)

    יוסי, 29/06/09 10:53

    • צודק, ראיון לעיתון בלי אישור זה בדרך כלל כלא צבאי. יצאו ממש בזול (ל''ת)

      עמי, 29/06/09 19:28

  • 30.

    איזה קטנוניות של המערכת: יכלו להתראיין כמה שבועות אחר כך

    וממילא הם בדרך החוצה, בחופש, ולא משרתים כבר, 29/06/09 10:43

    מישהו בלי חיים התלבש עליהם בגלל פרוצדורה.

    ועל מי התלבש? על הלוחמים המשקיענים ביותר.

  • 29.

    רק נבלה מרתק חיילים בחפש''ש (ל''ת)

    ר.בקצה, 29/06/09 10:34

  • 28.

    מצויין! הגיע הזמן שחיילים יבינו מה מותר ומה אסור להם (ל''ת)

    לוחם גולני לשעבר, 29/06/09 10:33

  • 27.

    צר לי אבל הם חיילים ואלו הפקודות, אין להתראיין ללא אישור.

    Swedish Josh , 29/06/09 10:29

    אני מצדיע לשלושת הלוחמים האלה כאחי לנשק והקרבה למען המדינה, בתור חייל קרבי בסדיר ובמילואים אני יודע טוב מאוד כמה קשה הם עבדו למען בטחון המדינה.
    אבל פקודות הן פקודות, וחוקים הינם חוקים - אין פה שום חריגה לא סבירה, שום פקודה לא חוקית - בסך הכל לא להתראיין ללא אישור, עד שלא גזרו להם את החוגר הם חיילים שכפופים לאותן פקודות.
    מאחל להם שיקבלו את העונש בהבנה, שיעברו בשלום את 14 הימים שלו ויצאו בהצלחה לאזרחות

    נתראה במילואים חבר'ה :)

    • הבעיה היא שאתה מייצר 3 מילואימניקים ממורמרים (ל''ת)

      דוד, 29/06/09 11:52

  • 26.

    עם של בכיינים...

    רועי, 29/06/09 10:18

    אני לא מבין מה כולם כל כך בהלם. ה-3 האלה הם חיילים בסדיר, שלא אמורים לדבר עם התקשורת על מה שהם עושים או עשו בזמן המבצע בעזה. מה נראה לכם, שהם סתם אמרו ''אני אוהב את גולני'' ועל זה שלחו אותם לריתוק???
    חיילים, במיוחד בסדיר, אמורים לסתום את הפה שלהם ולא לפלוט מילה, במיוחד לא על גלעד שליט. כל מילה שפולטים עליו מעלה לחמאס את המורל וגורמת להם שם בעזה לפתוח 10 בקבוקי שמפניה ולהקשיח עוד יותר את התנאים להחזרה שלו. זו בדיוק הסיבה שבגללה אסור לצלם יותר חיילים בוכים בהלוויה. זה לא שאסור להם לבכות, אבל לא רוצים לתת לטרוריסטים את התענוג בלראות אותם בוכים. ובדיוק בגלל זה המח''ט שלהם חטף עליהם קריזה והעיף אותם לריתוק. ואפשר לחשוב - כולה ריתוק ל-14 יום, ושעתיים אחר כך הם משתחררים. ואני מבטיח לכם שבריתוק הזה יתייחסו אליהם כמו לנסיכים, כי המפקדים שלהם בשלב הזה כבר סחבקים איתם ולא יקשו עליהם. הקיצר - שיקבלו את העונש כמו גברים. הם עשו שטות והם צריכים לשלם!

    • איזה נסיכים....

      אבי, 29/06/09 10:31

      לידיעתך חבר הם הוחזרו לגדוד וסיפחו אותם להיות עובדי רס''ר לכל תקופת הריתוק, ואם אתה חושב שמתייחסים אליהם כמו ''נסיכים'' אז אתה טועה בגדול, ברוך הבא לגדוד 51, הם חויבו להגיע באותו ערב לגולן אפילו שלא היה עליהם ציוד בסיסי ואם לא איימו עליהם בנפקדות אז צא מהסרט שאיזהשהו מפקד סחבק איתם כי הם הולכים לעדור ולפרוק ציוד כמו מניאקים כל הריתוק..... כל הכבוד לגולני

      • נסיכים או לא, זה לא משנה

        רועי, 29/06/09 16:32

        חבל באמת שככה הם מסיימים את השירות שלהם, אבל אני עדיין חושב שככה זה צריך להיות. שמע, אתה רואה פה תגובות של אנשים - בכיינות לשמה. יש חוק בצבא, ואני חושב שהוא מאוד הגיוני. אתה לא יכול לתת לכל חייל להתראיין מתי שהוא רוצה, כי עם כל הכבוד - חיילים בסדיר לא יודעים ולא יכולים לדעת מה הולך מאחורי הקלעים, ולא יכולים לדעת איזה השפעה יכולה להיות למילה קטנה שהם פולטים לתקשורת, כשהאחרונה תחגוג ותפרסם כל דבר, גם את התאריך והשעה המדוייקת של מבצע לשחרור שליט (אם יהיה כזה), כי להם אין אלוהים ורק הרייטינג מדבר. לכן למח''ט מותר לדבר עם התקשורת, כי הוא יודע מה מותר ומה אסור לומר, וחיילים בסדיר לא צריכים להיות מורשים. ונכון, יש את אלה שיגידו ''מה הם כבר אמרו'', אבל שוב - זה בכיינות לשמה. על גלעד שליט רצוי לדבר כמה שפחות בתקשורת, במיוחד כשמדובר בחייל שמתראיין, ועוד בלי אישור. אני לא אומר שהם פשעו פשע חמור שאין כדוגמתו, אבל הם כן צריכים להיענש, וזה בכלל לא משנה שנם רגע לפני השחרור, אלא אדרבה - דווקא עכשיו הם צריכים הכי הרבה להיזהר. מה היו אומרים אם הם היו מעשנים עכשיו חשיש? גם על זה היו אומרים ''נו בחיאת, עוד רגע הם משתחררים''? עד שלא ירדת מהמדים אתה בצבא, על כל מה שכרוך בכך.

    • תעשה לי טובה...צה''ל משאיר חייל למות אצל האויב והם צריכים לשלם על זה? (ל''ת)

      בוביק בוביק התותח , 29/06/09 10:56

      • אתה חולה על צה''ל, זה כבר קלטתי...

        רועי, 29/06/09 16:20

        אין שום קשר בין הדברים. צה''ל כפוף לממשלה. זה לא שצה''ל מפקיר את החייל, זה שהממשלה לא מוציאה פקודה לחלץ אותו, אז אין לך מה לבוא לצה''ל בטענות בעניין של הפקרת חייל, כי הוא לא הדרג המחליט אלא המבצע.

  • 25.

    עונש קל מידי הייתי נותן חודש בכלא צבאי (ל''ת)

    הגובניק הלמלמ, 29/06/09 10:15

  • 24.

    איזה גבר אתה, פלד

    אח של גלעד, 29/06/09 10:15

    הנה הראית להם ולכולנו כמה אתה גבר. עכשיו בוא נראה אותך, גבר, מצדיק את מה שהם אמרו בנוגע לחייל מהצבא שלך ששכחת אותו במרתף חשוך בעזה לפני שלוש שנים. נו? נראה אותך גבר.

  • 23.

    מעניין מה הם אמרו שסיכן את בטחון המדינה. המילה שליט

    alal01 , 29/06/09 10:15

    בפני עצמה מפחידה כי היא מסמלת שלטון וכוח. אני מציעה לכל החיילים להימנע מהמילה שליט גם כשהכוונה היא לשליט אוגנדה. פשוט אל תגידו.

  • 22.

    חבר'ה אדירים אבל אין מה לעשות, צריך קצת פחות פקה פקה בצבא

    חולה על גולני, 29/06/09 10:14

    פקודה זה פקודה

  • 21.

    dont serve in the army (ל''ת)

    ron, 29/06/09 10:09

  • 20.

    המוסר הכפול בצה''ל חוגג . (ל''ת)

    ברכה, 29/06/09 10:05

  • 19.

    מעניין אם גבי אשכנזי התקשר על מנת לחזק את ידיהם כפי שעשה לצ'יקו תמיר. (ל''ת)

    יואב, 29/06/09 09:55

    • ידידי - אשכנזי מושחת. הוא דואג לתחת שלו בלבד . (ל''ת)

      נתנאל, 29/06/09 10:04

      • מי לא מושחת במדינה הזו? זו נורמה, תפקיד=שחיתות (ל''ת)

        חלם, 29/06/09 11:07

        • לא מסכים

          סמי, 29/06/09 12:25

          יש גם אנשים ישרים בישראל.

          אני בטוח בזה.

  • 18.

    אם זה מה שהם קיבלו על ראיון, מה צריך לקבל מפקדם צ'יקו תמיר ? מאסר עולם (ל''ת)

    הצביעות חוגגת, 29/06/09 09:53

  • 17.

    3 חיילים נשפטו לריתוק

    ק.א., 29/06/09 09:53

    ליבי עם החיילים.
    נתנו 3 שנים מחייהם לגולני.
    היו בחופשת שחרור.
    התראיינו.
    נכון, אסור להתראיין.
    אך, לקרוא להם מחופשתם ולשפוט אותם ולרתק אותם ל-14 יום?
    לדעתי, זה מוגזם.
    אפשר היה לנזוף בהם. ראבק, הם שירתו 3 שנים..., קשה, נלחמו, נאבקו ותרמו.
    הם בחופשת שיחרור. למה להרוס להם את הסבבה?
    מזעיקים אותם מהחופשה ומרתקים אותם? ועוד לא נותנים להם להביא ציוד מהבית עבור השהיה של השבועיים?
    לא כך צריך להתנהג. מעט אנושיות, רחמנות והתחשבות.
    נכון, שוב, הם טעו, אסור להתראיין. אך העונש והיחס קשה מנשוא. זו דעתי.
    ולכם 3 חיילים יקרים, תחזיקו מעמד ותהיו חזקים, קחו את זה בסבבה ובע''ה יעבור לכם מהר מהר הריתוק הזה.
    תהיו מגובשים.

  • 16.

    מחט הזוי - בוגד בחייליו ומוריד מוטיבציה - לזרוק אותו מצה"ל ! (ל''ת)

    avre10 , 29/06/09 09:49

    • ומי יהיה במקומו? אתה? (ל''ת)

      חקלאי דרומי , 29/06/09 11:34

      • כן - הייתי קצין (צנחנים) ! (ל''ת)

        avre10 , 29/06/09 11:42

        • לא אמרת כלום

          גולני, 15/01/10 11:34

          אם לא הבנת הדרומי מחפש מח''ט לחטיבה לוחמת (לא כומתה אדומה)

  • 15.

    אני בטוח שחיילים כאלה אוכלים את הריתוק הזה בלי מלח

    סטודנט, 29/06/09 09:39

    הם יסתדרו בשבועיים ריתוק

    • אוכלים בלי מלח, זה נכון... אבל הם שבעים

      רונה, 29/06/09 10:50

      אם כבר ממשיכים באותה המטאפורה.
      שולחים אותם לפעילות מבצעית בימים שבהם היו אמורים להשתחרר. סתם הוסיפו להם שבועיים לשחרור. זו פשוט בדיחה.

      מפקדי צה''ל יכולים להיות ממש נקמניים כשהם רוצים.
      בושה להם.

      • האמת ששלחתי את ההודעה לפני שקראתי שהם אמורים להשתחרר.

        סטודנט, 29/06/09 17:38

        אתה צודק.
        אם כך, אז היה עדיף להם להשתחרר קודם ואז לדבר על גלעד שליט בתקשורת.

  • 14.

    למה לו מותר להגיד את הדברים האלה

    אוף, 29/06/09 09:33

    וללוחמים אסור . שייתן דוגמא אישית ויתראיין על גלעד שליט רק אחרי שהוא ישוחרר.
    לא זה מטורף.

    • גם מח''ט מקבל אישור לפני מתן ראיון עיתונאי. (ל''ת)

      Eחד, 29/06/09 13:06

  • 13.

    הרי זה גם מה שהמח''ט היה עושה

    חבל שבדרגות האלה כבר שוכחים להיות אנושיים, 29/06/09 09:30

    לצערנו כל פלאפל שמצטבר על כתף של קצין מוסיף לו הרבה פלצנות.
    את מי בא המח''ט המדובר לחנך? הלוחמים הנ''ל הרי לא אמרו משהו פוגע וממילא היו משוחררים.
    אם היה רוצה המח''ט לחנך את הלוחמים הצעירים היה יכול להעלות את הנושא בערב חטיבתי אבל לא לקלקל שבועיים של שחרור אחרי שלוש שנים שהם נתנו את הנשמה לחטיבה...
    זאת חוצפה ויוהרה מוגזמת לחלוטין.

  • 12.

    0

    קובי, 29/06/09 09:29

    מח''ט גולני. אתה בן אדם קטן אפור ומגעיל

    • יש בגוגל הרבה כתבות על המח"ט בעיקר מעופרת יצוקה,,,צריך רק לקרוא!!

      (איציק) , 29/06/09 11:04

      קח,,,אתה יכול להתחיל מהכתבה הזאת.

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/844/118.html

  • 11.

    מה קרה פגעו לך באגו כי אתה הייתא חראי על הגזרה כששליט נחטף? (ל''ת)

    אני, 29/06/09 09:29

  • 10.

    ראיתם מה כתוב לחייל בצד שמאל על החולצה??

    eran, 29/06/09 09:24

    חחחח

    • הוא יגיע לקו הסיום,,,אבל זה ייקח עוד שבועיים,,,חבל שפטפטו לתקשורת (ל''ת)

      (איציק) , 29/06/09 11:02

  • 9.

    מח''ט גולני הקודם אל''מ תמיר ידעי דיבר עם עיתונאי במהלך

    מוני, 29/06/09 09:19

    מלחמת לבנון השנייה וקיבל מהרמטכ''ל נזיפה. יחי המידתיות.
    אל''מ אבי פלד יצא קטן ....ככה כנראה נזכור אותו כשיסיים תפקיד

    • אני אזכור אותו תמיד מעופרת יצוקה,,,מח"ט תותח,,,עלה והצלח!! (ל''ת)

      (איציק) , 29/06/09 11:01

  • 8.

    החיילים עברו עברה צבאית

    דורון, 29/06/09 09:08

    זה שבתור מחר נורמלי הייתי מוותר לחילים, לא סותר את זה שלמחט היתה זכות מלאה להעניש את החילים, גם חייל בחפשש הוא חייל, וחייל צריך אישור מהממונים עליו בכדי להתראיין. שיפסיקו לבכות.

  • 7.

    זה לא שהתראיינו באמצע פעילות

    רותם, 29/06/09 09:05

    הם היו בים,כבר כמעט אזרחים..מי חושב באותו רגע אני חייל ואסור לדבר

    • אין ''כמעט'' - יש חייל או אזרח וזהו (ל''ת)

      מספיק עם ה''סמוך'', 29/06/09 18:23

  • 6.

    ומי ירתק את ליבני הפטפטנית ? (ל''ת)

    אמיר א., 29/06/09 09:04

  • 5.

    מה קרה לכם? ממתי מותר לחיילים לתראיין בתקשורת

    אני, 29/06/09 09:03

    ללא אישור דובר צה''ל? מזלם שלא הכניסו אותם לכלא.לא היה להם שום זכות להתקרב לכלי תקשורת אפילו לתת נימוק קטן על פוליטיקה. הפכתם את הצבא לצעצוע שכל אחד יכל לעשות בו כרצונו. עוד קצת ותתעצבנו על כך שמחייבים את החיילים ללבוש מדים.

    • נכון מאוד (ל''ת)

      ., 29/06/09 18:23

  • 4.

    הבעיה היא לא על מי דברו אלא על ראיון ללא אישור

    צחי, 29/06/09 08:57

    יש לצבא חוקים ומי שלא ממלא אותם- נענש!!!!
    סוף מעשה במחשבה תחילה... אני משוכנע שבמעריב מכירים את פקודות צה''ל,די לשחק אותה תמימים....
    {נראה אתכם מפרסמים את זה..}

  • 3.

    יצא טיפש המח''ט הזה

    דני, 29/06/09 08:53

    תן להם נזיפה ושחרר אותם הבייתה לחופש''ש. אני כבר מחכה לראיון שלהם לאחר השחרור.

  • 2.

    האגו והפקודות...

    בן יוסף, 29/06/09 08:46

    מה לעשות האגו הוא גדול של המח''ט.
    אפשר היה אחרת!

  • 1.

    מח''ט גולני אתה נאד נפוח

    קוו ואדיס, 29/06/09 08:42

    אבל לחיילים אסור להתראיין לתקשורת ולא משנה באיזה נושא. נקודה.

    • צודק. חוק זה חוק. (ל''ת)

      צבא צריך משמעת, 29/06/09 18:22