• 56.

    ומה עושים במקרה כזה?

    רוניתה, 21/09/10 22:07

    אז מה עושה חייל במקרה כזה? פונה לעו''ד.
    לבני קרה משהו דומה, לא עם סמים , אבל זה לא משנה. מה הוא צריך לעשות ? להלשין על חברים בבסיס? להתנגד? להיכנס למעצר? איפה הצדק?

  • 55.

    מצ''ח צריך לעבור למתכונת קבע. אי אפשר לתת כזה כח לילדים בני 18

    קמצ''ח במיל', 30/06/09 02:10

    זה יותר מידי כח וזה מעביר אותם על דעתם. הם מנהלים את החקירות כמו מאצ'ואיסטים בשכונה בדיבור גס ובהתלהמות. אין להם את שיקול הדעת שיש לאדם בוגר.

    • הכתבה נכתבה כדי להכפיש, ול55 ש''כנראה אפילו קצין לא היה

      דימה, 26/02/10 01:18

      א) רוב הסיכויים המדובר בכתבה אכן עשה מה שהחוקרים תואנים, והנפיץ כתבה על מנת להוציא את עצמו עוד איכשהו בסדר, וההורים יאמינו לכל דבר שהילד יגיד, רק עם היו פותחים עיניים רוב הסיכויים שהיו מבינים שהוא משקר.
      ל55, עם הייתה קצין במצ''ח הייתה יודע שאין כזה דבר קמצ''ח.. וקצין במצ''ח נקרא קח''ק - קצין חקירות. בכלל בה''ד 1 עברתה?

  • 54.

    כולם מטומטמים! חובה לקרוא!

    חוקר מצ''ח בזה הרגע!, 29/06/09 21:14

    וואלה תכל'ס כולם מפגרים שלא מבינים שמצ''ח עושים את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר! ומי שמכיר סיפורים על חייל מחטיבה לוחמת שירה בחבר שלו שבא להחליף אותו בשמירה בגלל שהיה על אקסטזי, וחשב שחבר שלו מחבל..
    או חייל שהעלים את הנשק של עצמו כדי למכור לערבים בשביל 8,000 שקל כדי לממן ניתוח אף לחברה שלו..
    נגדים שמוציאים ציוד יקר ערך מהצבא שאחרי זה ההורים של כולנו משלמים על כך...
    או חיילים במוצבים רגישים שמשתמשים בסמים כדי להעביר את הזמן.. והם אמורים להגן על המדינה באותו הרגע..
    חיילים שגונבים רימונים כי למכור למשפחות פשע או לגורמי פח''ע...
    כול זה לא יכול להתגלות ללא מודיעין...
    וכול זה לא יכול להתגלות ללא חקירות...
    כול רימון יכול להרוג את המשפחה שלי או של כול אחד אחר...
    נשק יכול לירות על ההורים שלי או של כולם או על החיילים בגבולות או בשטחים...
    חוסר ערנו של חייל יכולה לסכן חיים של מוצב שלם...
    ככה זה עובד..השרשרת תלויה בחוליה הכי חלשה שלה..
    וכאן החיילים יוצאים החוליה החלשה..
    כול חייל שמגיע למצ''ח מגיע לא סתם...
    וכול חייל שהיה במערכת של מצ''ח מכיר את זה..
    תפסיקו להיות כ''כ אינפנטילים..ותבינו יש פה מערכת שעובדת כדי שלנו יהיה טוב..ואם הבן של הגברת הנכבדה שרשמה את האמור לעיל' היה בבסיס מצ''ח הוא לא תמים..!
    וללא הפעלת מקורות החיים של כולנו היו נראים אחרת..!
    למי שיש איזו שהיא דעה אחרת שיחשוב על הדוגמא של החייל שניסה למכור את הנשק שלו לגורמים עויינים בשטחים בשביל ניתוח אף!..ותבינו את ההשלחות של מה שיכל להיגרם מזה..ובעזרת המודיעין והחקירות של מצ''ח לא קרה.!

    • אחי לכומתה..

      אחת שיודעת.., 30/06/09 20:50

      אני מאוד שמחה שיש אחד כמוך שמוכן להביע את העמדה הריאליסטית, כי להם האזרחים הכי קל לשפוט מהצד ,הכי קל לשבת מאחורי המסך לקרוא את הכתבות ולשפוט, הם לא היו במערכת המדוברת, והצבא שלנו אפעם לא ידע לפרסם את הדברים האמיתיים שמאחורי הכותרות , ועל זה אני מסכימה איתך על כל מילה שכתבת..
      פשוט מגעיל למה שהצבא שלנו נהפך שעל כל דבר אנשים מפרסמים ומוציאים את המקרה מהקשרו..

    • המגיב

      abc6111 , 01/07/09 11:31

      ל-54 איך הגעת להיות חוקר מצ"ח אם אתה
      לא יודע לאיית את המילה השלכות...
      אתה לא יותר טוב מחבריך הבלתי מלומדים.
      תחזור ללמוד עברית ואחר כך תאשים!!!

      • עוד מתיימר

        רכז מודיעין בפועל, 27/07/09 15:12

        מה אתה כבר יודע על מצ''ח שאתה מרשה לעצמך לקבוע נתוני קבלה ליחידה?
        בטח אתה עוד אחד מושפע, חסר דעה לחלוטין, שעלה על הגל של ההתקפות נגד היחידה יחד עם כל החברים שלך.
        היחידה האחת שתפנה אליה ברגע שיגנבו לך MP4 או DVD מהחדר שלך בבסיס, בשעה שהחוקרים ורכזי המודיעין שלה ינסו לפענח מקרה טיפה יותר מסובך. רק לפי הדיבור שלך רואים שאין לך טיעון.

        לפי הניסוח שלך קרוב לוודאי ששירתת (או עדיין משרת) בתפקיד שבין עובד רס''ר למפעיל ממטרות.
        שתפסיק להיות ממורמר תדבר אחרת.

  • 53.

    ניתן להקיש מכך, על ההתנהגות למשתפ"ים (ל''ת)

    ALOS , 29/06/09 10:56

  • 52.

    לחצים ממצ''ח

    אבי, 29/06/09 08:16

    לא יאומן לאיזה שפל הגענו

  • 51.

    אין משטרה בעולם ללא מלשינים ואין שרות בטחון בעולם ללא משתפים (ל''ת)

    המפקח מגרה, 29/06/09 00:32

  • 50.

    איזו עליבות, לוחצים על חייל שנראה להם חלש

    דוד המדרוב , 29/06/09 00:06

    חוצפה שאין כדוגמתה. במקום להפעיל כסוכן מישהו שהוא באמת בעל עבר פלילי כמו שהמשטרה עושה, הם לוקחים מישהו נקי ומתחילים להפחיד אותו. בושה וחרפה, צריך להדיח את הקצין הטיפש שאחראי לזה.

  • 49.

    עוד סיבה למנוע מהילדים שלי להתגייס (ל''ת)

    טורו, 28/06/09 21:19

    • עוד סיבה?!

      ג'וניפוני, 28/06/09 22:56

      ממתי אתם הסרבנים מחפשים צידוקים להשתמטות, לפרזיטיות ולשינאת העם?!

      אני אשלח את הילדים שלי בשמחה לצבא, אני אעודד אותם להתגייס ולתרום, ואם מישהו בצבא יפגע בהם אני אלחם על הזכויות שלהם!

      מפה ולא לשלוח את הילדים שלי לצבא הדרך ארוכה ומטורפת.

      אל תשלח את הילדים שלך לצבא, ואולי גם תעבור למדינה אחרת כי אם אתה לא תורם, אין לך מה לחפש פה, טפיל!

      • כלבים צמאי דם

        לכו לעזאזל אפסים, 30/11/10 09:01

        כל עוד ההתנהגות של הצבא גובלת בהתעללות בחיילים נעשה הכל כדי שלא ייתגייסו

    • תרד מהארץ וזהו. לא צריך אותך (ל''ת)

      אלי, 27/07/09 15:13

  • 48.

    סמים זה לגיטימי, משטרה רק בנסיבות שכיחות

    Rapidfire , 28/06/09 19:20

    משטרה זה דיר של חזירים בצבא ו באזרחות,, אותו זבל,, מי אוהב את המאנאייק הזה

  • 47.

    הייתי במצב שלו

    יוסי, 28/06/09 17:45

    בא אליי איזה ערסוואת כזה אומר לי שמע יצאת מלוכלך.. אמרתי לו אין מצב בחיים לא נגעתי בסמים.. הוא אמר את זה תסביר לשופט.
    אמרתי לו סבבה.
    אחרי 15 דקות חוזר אליי מישהו אחר ואומר לי:
    שמע אם אתה רוצה שנעלים את הבדיקה ה''מלוכלכת שלך, אנחנו רוצים שתיהיה מודיע שלנו
    נקרעתי לו בפנים.
    אמרתי להם אני נקי, אבל אני יודע שיש לכם את הזכות לעצור אותי ל48 שעות, אז אחרי שהבאתי לכם את הבדיקה, אין לי מה להוסיף ואם בכוונתכם לעצור אותי אני מבקש להכנס לתא, מעכשיו אני שותק תודה ויום טוב.

    הם ראו איך אני צוחק עליהם יתעצבנו ושיחררו אותי אחרי שעתיים.

    מאז קראו לי עוד פעם אחת לבדיקה וזהו.

    אבל יש כאלה שפשוט לא מכירים תחוק ומפחדים מכל זבוב, והחוקר מזהה ומנצל את זה.
    תאמינו לי הם יודעים שם על מי אפשר ללחוץ ועל מי אי אפשר לעשות אוונטות.

    • רק היו לוחצים אליי, מה הייתי שולף להם מול הפנים (ל''ת)

      Rapidfire , 28/06/09 19:23

  • 46.

    שקרנים - איומים אצלם זו דרך חיים (ל''ת)

    שחר, 28/06/09 16:47

  • 45.

    צבא אומלל של מדינה אומללה

    האזרח המודאג, 28/06/09 13:50

    אבוי למדינה שזה צבאה
    אבוי לעם שזה לו הצבא

  • 44.

    עישון סיגריות זה עישון סמים לכול דבר זה לא משנ ה באיזו צורה (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/06/09 12:00

    • מצב או סיבה דבר זה מיתבצע ובעזרת מה הסגריה עצמה היא חומר כימי מזיק

      פקק תנועה , 28/06/09 12:05

      רעיל לגוף האדם על כדי גרימת מחלות שחלקן מסתיימות במוות או בצרות צרורת לכול החיים

  • 43.

    עשו לי בדיוק אותו הדבר

    קובי, 28/06/09 10:32

    מוזר איך איזו ילדה בת 18 יכולה להכריז עלייך בתור סוחר סמים או אפילו גרוע מיזה,

    מעניין אותי לדעת למה האם לא תובעת לאנשים האלה תתחת וגוררת את כל המערכת המזופתת הזאת לבית משפט??? אנשים, צהל זה סתם ראשי תיבות לאירגון שמתנהל במקרה הטוב כמו קיוסק תאמינו לי שלרוב המצב הרבה יותר גרוע!!
    אני מקווה בשביל כולנו שיבוא יום והגיוס לתוך המערכת הנוראית הזאת לא יהיה חובה!

    אני לוחם לשעבר באחת הסיירות בצה''ל ! צבא מקצועי זה הכי אחי!

  • 42.

    מה חדש ??

    בוריס, 28/06/09 10:04

    מה חדש

  • 41.

    מצ"ח הרבה בחדשות

    י ל ד , 28/06/09 07:11

    מה קורה שם ?

  • 40.

    לא יאומן

    חייל קרבי, 27/06/09 15:26

    אם לא מצליחים עושים כאילו?נמאסתם אתם הורסים את החיילים הכי טובים.

  • 39.

    לא מפתיע

    תל אביבי, 27/06/09 03:11

    צבא של קלגסים רוצחים שמתאכזר לעם אחר. אם ככה הוא מתנהג לחיליו אני לא רוצה אפילו לחשוב מה הוא מבצע בשטחים הכבושים

  • 38.

    בצבא של כיבוש יש ר ו ע כלפי חוץ ו....כלפי פנים (ל''ת)

    .ככה זה, 27/06/09 03:00

    • ..............זה נ כ ו ן (ל''ת)

      כן, 28/06/09 05:31

  • 37.

    אז החתימו אותו שהוא הופך למלשן. אילו שיניים יש לזה?

    וחוץ מזה, שיספר לכולם, וינטרל את היותו מודיע, 27/06/09 02:57

    נראה שסתם עשו לו תרגיל הפחדה חסר שיניים.

  • 36.

    מצ''ח מניאקים עלובי נפש.

    מי שמתגייס למצ''ח הוא תולעת של חרא, 26/06/09 23:40

    שמעתי על מקרים בהם חיילים באזרחות צדו אחר מניאקים ופיצצו אותם מכות. כן ירבו!

  • 35.

    דו''צ כותב בתגובתו 'יודגש' כאילו שהוא היה שם.שקרן שכבר הוכיח את עצמו

    שוקי, 26/06/09 22:27

    שוב ושוב ללא בושה.יש מישהו במדינה שמאמין לדובר צה''ל.שוב ושוב הוא נתפס בשקרים ואפילו לא מתפדח יותר.בושה וחרפה

  • 34.

    זה צבא כיבוש מושחת ? (ל''ת)

    הלו, 26/06/09 21:47

    • על כל דבר, האומה הערבית הפשיסטית מנסה לקחת טרמפ? (ל''ת)

      אצלכם הרבה יותר גרוע, 27/06/09 02:54

      • בדיוק כמו שהימין והדתיים מנסים לתפוס כל טרמפ

        מגש הכסף , 28/06/09 13:14

        על השמאל והתקשורת.
        איך זה נראה כשאתה פתאום רואה את עצמך במראה?

        wwww.kansukansu.blogspot.com

  • 33.

    חיל של מניאקיםםםם

    מיטה לפופיטה , 26/06/09 21:05

    כומתות כחולות מנייאק

  • 32.

    קשה לי להאמין שהסיפור הזה נכון ואם כן

    בוקסר , 26/06/09 20:31

    אסור לנוח עד שהקצין הזה ישב בכלא.

  • 31.

    מעניין איפה הם לומדים את זה?

    דפנה, 26/06/09 20:13

    השיטה הזו נלמדה על הפלסטינים ואני יודעת שלוצים באמצעים קשים עוד יותר(פגיעה במשפחה, מעצר של בני משפחה חפים מפשע, מניעת אישורים וכו) על בני אדם שהם באמת תמימים, שיהפכו למשת''פים. כמו תופעות אחרות (אלימןת, גסות רוח, וכו' שהחיילים לומדים בשטחים גם זה עובר בסופו של דבר את הקו הירוק וחודר לחיינו, וגם באזרחי. הכיבוש משחית אותנו, ובגדול !

  • 30.

    כשההורים [ מפקדי מצ''ח] מואשמים בהטית חקירה - [ ציקו] מה אתם מצפים מהחי

    דוד, 26/06/09 16:43

    מפקדים חשודים בהטית חקירה לטובת ציקו מה אתם מצפים מהחוקרים הם מזדהים עם המפקדים תמיד הילדים שלנו הם בדמותנו ? לא ?לא צריך להסביר המערכת במצ''ח מסריחה וזה מתחיל תמיד בראש ,

  • 29.

    דו''צ שקרן יותר מהתעמולה של נאצר

    אריק, 26/06/09 16:38

    לא מאמין לאף מילה שלהם יותר טוב שישתקו

  • 28.

    יגיש החיל תביעה משפטית נגד שר הכשלון והרמטכ''ל סחבי. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 26/06/09 15:44

  • 27.

    גם לי זה קרה..חקרו אותי על משהו שלא קשור אלי..

    חייל, 26/06/09 14:50

    התחילו לאיים,שיש לי עכשיו תיק ויהיה לי בעייה בעבודה באזרחות,ואני לא עשיתי שום דבר רע,אני לא הסכמתי

  • 26.

    ילדים חוקרים ילדים

    cher_bitan , 26/06/09 14:00

    במקום שצה"ל ימנה אנשים בעלי ניסיון רב יותר הוא ממנה כאלה שרק עכשיו סיימו קורס ובגלל זה נוצרות התופעות האלו שה\\אותם חוקרים טריים לא יודעים כיצד להתייחס לכל מקרה וישר כל הלמידה עולה להם לראש והם מנצלים מעמד
    בושה לצה"ל ולמערכת כולה.!
    אני קוראת להשתמטות מצה"ל.!

  • 25.

    אחח איפה הימים ..

    85- 890., 26/06/09 12:48

    כשהיינו באים לבית ליד מאימון
    ועוברים ליד המ''צ בש.ג

    היינו מלטפים להם את הראש עם בזנט.

    • אני איתך!!!!!!!!!!!!

      קובי, 28/06/09 10:36

      צנחנים ?? נח''ל.? עזוב אותך הלוואי... לצערי כל פעם שהייתי חוזר מיו''ש הקקות האלו היו עומדים ומחלקים לאנשים שלא היו בבית חודש דוחות על גילוח!!!! אני אומר רפורמה במערכת הצבאית להפיל את המערכת שמסמלת יותר מהכל את תחלואות ישראל 2009

  • 24.

    מה יהיה עם האמהות האלה ? מתערבות בגן, בבי''ס ובצבא

    לכל אמא יש טלפון של כתבת ב-NRG או YNET, 26/06/09 12:31

    מדובר בילד בוגר מעל גיל 18.
    שיסתדר לבד.
    הוא בטח לא טלית שכולה תכלת כמו שמנסים לצייר בכתבה.

    • רואים שאתה ממשטרה צבאית..אז הוא מעשן בנגים ולא תפסתם אותו תתמודדו

      השקוף , 26/06/09 13:25

      ילדי הכאפות של בתי הספר נהיו כולם שוטרים צבאיים.

    • אחת שיודעת

      cher_bitan , 26/06/09 13:25

      בכתבה הזאת לא מנסים לצייר כלום חמוד
      כתבו בדיוק מה שהיה מילה מילה מעשה במעשה ובתכלס מי שלא כתב את כל האמת הם צה"ל שכצפוי וכידוע בחיים לא יפילו את עצמם מאחר והם בקונספירציה אחת גדולה על כל מתלונן.!
      ולדעתי היית רוצה אמא כזאת שתגן עליך כי אחרי הכל הורים צריכים לעזור תמיד ואולי לך זה קצת כואב כי לך לא כל כך עזרו..לך לטיפול ואז תגיב..עדיף.

    • המגיב

      abc6111 , 26/06/09 16:34

      ל-24
      מענין איך האמא שלך הייתה מגיבה
      לו אתה היית במקומו!!!

  • 23.

    גם עלי ניסו שיטה דומה, אני אמרתי להם שהם יכולים למצוצ לי בעמידה (ל''ת)

    מאור, 26/06/09 12:16

  • 22.

    דובר צהל וקול הרעם מקהיר

    יאיר ח., 26/06/09 12:08

    דובר צהל לא מבין שעוד ועוד שקרים הופכים אותו ללא רלוונטי.

    אני מציע לחייל להגיש קבילה.

  • 21.

    למי שלא מבין למה אופיר מהישרדות התנהג ככה למעיין הינה התשובה

    משה, 26/06/09 11:56

    ככה מאמנים אותם, את טובי בנינו עם הקבא הגבוה ביותר!

    אחר כך שלא יתפלאו מדוע כשהם מגיעים לעמדות כוח והשפעה, הם לא מסייעים לאנשים הקטנים תחתם, משקרים, מאיימים ומרמים.

    ובסוף גומרים עם תיקים פליליים שאולי ואולי לא הם יוצאים מהם זכאים.

  • 20.

    מרכז

    שלומי, 26/06/09 11:47

    את 3 הבנים שלי אני מקווה שהצבא יראה מרחוק בחו''ל. גם אם הם יהיו האחרונים להציל את המדינה אני לא אתן להם.
    כל הצבא הזה נהפך לגוף מסואב שחושב רק על הדרגה, הכיסא והרכב!

  • 19.

    להיכנס בהם - חוצפה!! (ל''ת)

    עופרר , 26/06/09 11:21

  • 18.

    ל-7

    חי''רניק לשעבר, 26/06/09 10:28

    ''חומר אנושי גבוהה''??? ממש חומר אנושי גבוה יש לכם שם... גם לפסק אתה לא יודע? אם אלה הקצינים שמצ''ח מצליח לגייס כנראה שאפשר לסגור את הבדיחה הזאת כבר מחר. ואל תניח הנחות על מקרה שאת לא מכיר, חצוף.

  • 17.

    חקירות אף פעם לא נעימות

    לא קונה, 26/06/09 10:26

    לא משנה איפה נחקרים(משטרה, שב''כ, מע''מ מס הכנסה, זה אף פעם לא נעים, אז מה לסמוך על המילה של הנחקר?! חה חה.
    סערה בכוס תה, ככה זה בארץ, כשאין חומר לכתבה אז עושים חומר.
    ניחוש שלי שהכתב מכיר את הבחור ו\\או את משפחתו.

    • אתה סתם אידיוט (ל''ת)

      cher_bitan , 26/06/09 10:55

    • המגיב

      abc6111 , 26/06/09 11:03

      ל-17
      אם הכתב מכיר את הבחור אז אתה הבן דוד של החוקר.חה חה חה

    • גם ניחשתם שהוא מעשן.ואכלתם אותה בבדיקה. יצאתם פארש.

      השקוף , 26/06/09 13:27

      ילדי הכאפות של בתי הספר נהיו שוטרים צבאיים
      אחרי השחרור אתם חוזרים לחיים האומללים שהיו לכם קודם. קוקסינלים מעומלנים

    • שאני יחקור אותך אתה תודה בהכול גם במה שדודו עשה (ל''ת)

      עובד שבכ, 29/06/09 12:43

  • 16.

    תדע כל אם עבריה שבנה ...... במשטרה צבאית מנייק (ל''ת)

    דוד בן גוריון, 26/06/09 10:22

  • 15.

    כל מצ'ח ומשטרה צבאית הם ילדי כאפות של בית הספר

    השקוף , 26/06/09 10:12

    הם היו הילדים הכי מסכנים בשיכבה.
    היו משפיטים אותם. ומתעלילים בהם.
    אז מה הם עושים כדי לקבל ביטחון?
    הולכים למשטרה צבאית.
    ולמצ'ח..יעני חוקרים..
    מנסים לעשות את חיהם קלים ..תתקשר ותודיע ..
    תהיה מנייאק של הבסיס..
    ממש צבא הקוקסינלים לישראל..בחוץ אחרי השרות הצבאית .אתם שוב חוזרים להיות אפסים המיץ של החברה..ואני לא מתפלא..גועל נפש.
    בגלל זה שווה להישתמט ולא להתגייס כלל בגלל הזבל שמתעללים בחיילים.

    • צודק אחיייייי (ל''ת)

      מיטה לפופיטה , 26/06/09 21:07

    • יא שקוף לא היית עובד רס''ר במקרה? (ל''ת)

      השרוף, 29/06/09 00:26

  • 14.

    גיוס מודיעין הכרחי ביותר

    חוקר מצ''ח במיל', 26/06/09 10:06

    בימים שהאלימות והפשע עולים בכל המגזרים לרבות הצבא, אנחנו צריכים להילחם בתופעה בכל אפשרות בקיימת.
    ייתכן מאוד שהמקרה הזה לא טופל כראוי אבל אבהיר כי מקרים חמורים וקשים שטופלו ע''י גורמי הביטחון פיצוחם החל בעזרת מודיעין.
    אז קצת פרופורציות בבקשה..

    • נו באמת..

      אחותו של ק', 26/06/09 10:38

      מעניין אותי אם זה היה הילד שלך אז אתה בעצמך היית נשאר בפרופורציות..

    • נו באמת..

      cher_bitan , 26/06/09 10:47

      אני רוצה לראות שהיו עושים לילד שלך מה שעשו לחייל הזה ואם באמת היית מגיב בפרופורציות כמו שאתה אומר..אני יודעת מה החייל הזה עבר ותאמין לי שאם היית רואה את זה בעצמך לא היית מגיב ברוגע אז לא לדבר סתם באוויר..באף מערכת כבר אין אמון במדינה הזאת נדיר למצוא אנשים ישרים שיושבים בתפקידים שראויים לכאלה שבאמת ינהגו בהתאם לתפקידם ולא ינצלו את המעמד שלהם ואת הפחד של האזרח

    • ביצה סרוחה במיל.

      לוחם לשעבר, 26/06/09 12:51

      התפקיד של חייל מודיעין יותר חשוב ממפקד מ''צ
      בעצמו.

  • 13.

    רכז מודיעין אלק

    abc6111 , 26/06/09 10:06

    תחזור לצבא שפלט אותך משט"פ

  • 12.

    משטרה כמו באירן (ל''ת)

    אדם ישר, 26/06/09 09:58

  • 11.

    צ.ה.ל.

    abc6111 , 26/06/09 09:56

    עם קצין כזה צ.ה.ל לא יגיע רחוק

  • 10.

    צ.ה.ל לאן

    מרדכי גביש, 26/06/09 09:50

    אני הסבא של החייל הנ''ל אני נדהם מהתופעות המגעילות שמתגלים כל יום על הצבא שלנו במיוחד ועל הנכד שלי בפרט.בושה לצ.ה.ל. שמחזיק קצין ברמה כזו ועוד בתפקיד כזה חשוב
    לידיעת ראשי הצבא אלה הסמפטומים לכירסום בצבא ולהשטמטויות...
    הקציו הזה לא ראוי להיות קצין צריך לשלוח אותו הביתה.וגם לתבוע אותו...

  • 9.

    גם אני הושפלתי על ידם

    יגאל, 26/06/09 09:48

    זה היה לפני יותר מעשר שנים.
    זומנתי לחקירה שיגרתית כעד למקרה שהיה בבסיס והם שלפו מידע מהעבר שלי ואיימו עליי שאם לא יהייה מלשן הטיפול יעבור אליהם
    הם ציינו את העובדה שאני הייתי גר בשכונה בעייתית והם חשבו שאני בעניינים
    ואני בכלל בחור תמים שאפילו לא עישן סיגריה אז וכל הסיפור של סמים זר לי מאוד
    אני זוכר עד כמה נפגעתי מעצם העניין שהייחסו אלייי בצורה מעליבה וסטיגמתית שהעילבון היה נורא קשה
    שיהייה...
    מאז עברו השנים והעילבון נעלם לו....
    אילו החיים .חיים לפי סטיגמות ומראה.פרצופה של החברה.

  • 8.

    התגובות ''האנטלגנטיות'' הללו של הצבא.לא מאמינים לכם (ל''ת)

    מתוך ניסיון, 26/06/09 09:42

  • 7.

    לא הכל שחור לבן

    רכז מודיעין לשעבר, 26/06/09 09:36

    בתור רכז מודיעין לשעבר באחת מיחידות מצ''ח תנו לי להסביר: אין ברירה אלא לגייס מקורות רוב החקירות מתחילות במידע כזה או אחר שמוסר מקור..
    החייל בסיפור סביר להניח רחוק מלהיות תמים..
    כאשר מזמינים מישהו לחקירה זה אומר שהמידע עליו מהימן ומאד מפורט. לפי התשובות שלו ''תוכיחו'' וכאלה ניתן להבין את ''תמימותו''.
    רכזי המודיעין עושים עבודה קשה עם אמצעים יחסית דלים אבל החומר האנושי גבוהה ויכולות אילתור גבוהים מאד.
    כולנו היינו חיילים אף אחד לא מנסה להפליל חף מפשע זה שטויות במיץ..לא תופרים תיקים ולא בטיח...הכל המצאות

    • אז בוא אני יגיד לך דבר או שתיים

      cher_bitan , 26/06/09 10:52

      אם קראת את הכתבה יכולת לראות שבדיקת השתן יצאה נקי לגמרי ואם אתה בא כל כך כנגד לחייל הזה שלפי דבריך נחשב כ"תמים" אז תסתכל בבקשה על התגובה של חבריך לשעבר לתפקיד כל החוקרי מצ"ח האלה שאמרו שהם כן רצו להפוך אותו למופעל שלהם אבל בעקבות האירוע לא יעשו שום דבר מעניין באמת למה שחייל שלא נוגע בזה ורחוק מאוד מזה ירצה להתעסק עם זה בחייאת תעשה לי טובה אתה כולך בראש קטן כדי להגן על התפקיד שלך ומה שהיית אז תנחת בבקשה ותצא מהבועה שהיית בתפקיד חשוב,רק לפי התגובה שלהם רואים שהחייל לא שיקר והכל נכון ומן הסתם לא הם לא יגידו שהם השתמשו באמצעים אלימים כדי לא להפיל את זה עצמם כנראה שגם הם לא כאלה "תמימים"

    • אין לכם מושג ולא חצי מושג

      נחקר לשעבר, 26/06/09 11:05

      מאיפה אתה יודע אם הבן אדם תמים או לא.. רק אל פי המילים האלה מראות שאין לי מושג..
      אם אתה היית כל כך רוצה למצוא אנשים להפעיל היית עושה את חברים שלך שמעשנים בצבא.. אני זוכר לפני כמה שנים אמרו שמגיל 12 עד 18 אחד על כל 10 בארץ מעשן אז אין מצב שאתה לא מכיר מישהו שמעשן אלא אם כן אתה לא מכיר יותר מ 10 איש! ואני מוכן להתערב על שלוש אצבעות ביד ימין שעל כל אחד במצ''ח שלא מכיר מישהו שמעשן אז יש 3 שכן.
      וחוץ מיזה לדעתי האישית אין שום דבר רע בחייל שיוצא פעם באף פעם שנפתח לו התחת מלאכול חול לפנים כל היום ומחסומים יעשה קטנה.. ומי אתה ביכלל שתבוא ותדבר איתו כשכל השירות שלך חוץ מלעשות רע לאנשים בקושי טוב עשית.. טוב אולי תפסת חייל שגנב מחסנית כל הכבוד! ויש סיכוי של 80% שהיום אתה בעצמך מעשן ואת הצביעות שלך תשמור לעצמך.. ואם אתה לא מעשן היום אז כל האחרים ששתרתו איתך במצ''ח בדוק מעשנים..

    • מי רוצה בכלל שתסביר משהו.

      שמוק, 26/06/09 12:53

      בתור רכז מודיעין לשעבר לך תענה לטלפונים

    • אפסססס... גישה קצת בעייתית.

      avivs , 26/06/09 14:16

      לומר שכל מוזמן לחקירה הוא נאשם בפועל? מאד מקווה שזו איננה הגישה המוצהרת של המ"צ. מצד שני על פי המתואר בכתבה הכל יכול להיות.
      אם חו"ח עושים דבר כזה לבן שלי חבל"ז מה שהייתי עושה לחוקר המתועב.

    • האבא של הנחקר

      cher_bitan , 26/06/09 15:42

      אם אתה כל כך לא מאמין אני מזמין אותך אליי הביתה לראות את הילד שלי וגם לספר לך איך דיבר איתי בטלפון החוקר מצ"ח שנתן לבן שלי את הטלפון.

    • י'מלשין (ל''ת)

      מיטה לפופיטה , 26/06/09 21:08

    • אותי, תמיד עניין מאיפה מגייסים זבלים כמוך בכמויות כאלה.

      aReminder , 27/06/09 11:59

      גם אני עברתי בסדיר תהליך דומה של נסיון שידול לשת"פ ע"י איומים ושקרים. בדיוק ככה, בלי בושה, אתם מכניסים חיילים תמימים לסרט שתגמרו להם את החיים אם הם לא יעבדו אתכם והייתי במרחק נגיעה מלהסכים! במקרה שלי, לא היו נגדי אפילו חשדות על שימוש בסמים.

      אז אני ממש לא מבין על מי אתה מנסה לעבוד כאן (חוץ, אולי, מעצמך).

    • יש רק דבר קצר אחת לומר :)

      קובי, 28/06/09 10:45

      איך אתה פותח תפה בכלל??? יא פחדן נמושה כמה אנשים אני מכיר שניסו לגייס אותם לחיל הזונות והמלשינים!!! כולם ישבו בכלא עריקים נפקדים הכל כדי לא להיות משת''פ קקה כמוך!! מה אתה מגיב בכלל אין לך זכות דיבור יא ג'וק!

  • 6.

    אשכנזי תתעורר

    גיצעל, 26/06/09 09:35

    אם אכן נכון הדבר,יש לפטר את השר לבטחון היינו ברק.

  • 5.

    זה מוזר קצת הסיפור הזה, למה החייל לא התייעץ עם סנגור?

    ashditz123 , 26/06/09 09:31

    כמו שמוצע לו בתחילת כל חקירה בחינם על ידי הסנגוריה הצבאית?

    • כי לא הציעו לו את זה בכלל..הוא לא צריך את ההגנה מכיוון שלא עשה כלום (ל''ת)

      cher_bitan , 26/06/09 15:24

  • 4.

    אם אנחנו עם ''נאור''

    ציון, 26/06/09 09:16

    אז הגיע שנפתח את העיינים ונראה את האמת
    2 בניי מתגייסים שנה הבאה ,אם אני אדע שמישהו פגע או ינסה לפגוע,יאיים,ויפחיד את ילדיי,לא משנה מה יקרה אני שוחט אותו\\תם

    פשוט מביש לקרוא דברים כאלה,אתה שולח את הילד שלך לשרת ולתרום למדינה,חוטפים לך ,מאיימים,עוצרים,צועקים,מקללים,לפעמים גם מכים,כסף לא נותנים להם
    ו....תלמידי ישיבה בני אותו גיל מקבלים כסף פי 3 ויותר והם ממש לא תורמים למדינה,ואותם לא חוטפים,מאיימים,עוצרים,צועקים
    תגידו משהו-למה אנחנו פריירים כאלה?
    לא נמאס לכם כבר?
    עושים צבא,עובדים,משלמים מיסים,מגדלים ילדים,בקושי גומרים את החודש,
    יש לי הרגשה שרודפים אחרי(חוץ משונאינו)
    פה מבית,קורעים אותך במיסים,במילואים,את הילדים שלנו,הבנקים שוחטים אותנו,חברות הסלולר,הכבלים,חשמל(פחד להדליק מזגן ) מתעללים בנו,אשכרה מתעללים בנו
    והכי מנוולים,זה הפוליטיקאים ,הם פשוט מנצלים את החולשות של האנשים פה,ממש ככה,כל אחד בחר לו מגזר מסוים ושם הוא חוגג
    אנחנו ממש אבל ממש לא מעניינים אותם,אף אחד שם אבל אף אחד וייסלחו לי כל הפתיים שרצים אחר פוליטיקאי זה או אחר,''לא שם זין עלינו''


    כל זה טוב נחמד ויפה ,אבל מה הלאה מה לעשות עם זה?
    יאללה דברו איתי ,תגיבו
    ''עונג שבת'' לכולם :-)

    • כואב ואמיתי

      ערן12 , 26/06/09 09:43

      אתה צודק צודק צודק ושוב צודק בכל מילה...
      מה לעשות עם זה???
      לא הרבה
      אתה יודע, אומרים על דמוקרטיה: "דמוקרטיה היא הלקאה של העם, למען העם, על ידי העם"
      - אנטול פרנס
      או
      "
      הדמוקרטיה היא אולי המשטר הגרוע ביותר, אך אין משטר טוב ממנה.
      - וינסטון צ'רצ'יל

      זה חלק מהסיפור של לחיות כאן במדינה הזאת שבארץ הזאת עם העם הזה
      זה לא הגרוע ביותר שיש מבין האפשרויות הקיימות של אדם בתקופתנו לחיות אבל בטח לא הטוב ביותר
      מה שנותר לעשות, הוא מה שהאמא בסיפור עשתה.
      להוציא את הכיבסה המלוכלכת, לא לשתוק על איוולות, ולעשות מעשים טובים לפחות פעם אחת ביום...

      • למה לא?

        ציון, 26/06/09 12:33

        אז מה?נשב ונחכה למה? שמישהו אחר יעשה עבורנו את העבודה?
        לא נראה לי שיש אחד כזה,אין פוליטיקאי אחד שאכפת לו,
        מה נמשיך לשבת על הגדר ולהסתכל יום יום איך הם ממשיכים להתעלות על עצמם באיך להשתולל עלינו יותר ויותר?
        אנחנו קוברים את ילדנו יחד איתנו,לא נותנים להם סיכוי אמיתי לקבוע איך ומה לעשות עם חיינו
        לך תשלח את הילד ללמוד אחרי הצבא-''לעשירים בלבד'', כל זה כדי להמשיך לגדל את ''דור העתיד של הפראיירים''
        דמוקרטיה זה המשטר האולטימטיבי,לאנשים שמחפשים לחיות בחופשיות כיצד שהם רוצים,אלא שכאן בארצנו פיתחנו תיאוריה מטורפת בנוגע לדמוקרטיה,גבר זו דמוקרטיה לעניים מה שקורה כאן
        אין כזה דבר בשום מקום אחר בעולם,להזכירך שבעלאק דמוקרטיה שיש לנו ,עדיים המנוולים רצים לאיזה זקן עם כובע של חומיני,השקפת עולם של חומיני,והוא קובע מי יהיה ראש ממשלה וכל מה שזז פה

        הגרוע מכל שהילדים שלנו סובלים וייסבלו

        אנחנו חרא של הורים ,אני אומר את זה בפה מלא ,לא שומרים על הילדים שלנו
        תסתכלו על עצמיכם ותחליפו את השם של גלעד שליט בשם של.....הבן שלכם .....איך זה מרגיש? ואנחנו לא עוזרים למשפחת שליט היקרה

        כרגיל יושבים על הגדר ומסתכלים ולא עושים כלום,סתם חיים עלובים יש לכולנו
        מתעללים בנו ברישיון ואנחנו לא מגיבים

        • או שאתה סתם מסומם מתחזה.

          ירדת מהפסים?, 26/06/09 16:30

          שני בני הגדולים בצבא בסדיר. לא זוכר התעללות, ולא חירטוט.
          עובדים קשה, ומנסים להצליח. זה המוטו שלהם, וכך הם חונכו.
          איך הגעת לשפוך את מררתך על כל העולם ואישתו. מה הקשר לכתבה?

    • כל מילה בסלע

      חצקל, 26/06/09 10:41

      מזדהה איתך בצורה מוחלטת.שתהיה לך שבת שלום.

  • 3.

    מעשה שהיה - גם לי עשו את זה, וחתמתי.

    כלא 6 ,2007, 26/06/09 09:04

    הייתי בכלא 6 בפלוגה ג', שזה פלוגה סגורה.
    שמו אותי בתא עם אסירים דרוזים ובדואים, שכל היום פטפטו בערבית, והרגשתי נורא בודד ביניהם.
    ביקשתי שיעבירו אותי תא, כי בשאר התאים היו אחלה חבר'ה.
    המפקד הסביר לי שכל העברות תאים נעשים דרך המודיעין, והוא יעביר את בקשתי הלאה.
    למחרת ניגש אלי בחור, אהרון, וקרא לי איליו לשיחה בארבע עניים.
    בקיצר, הסביר לי שאם אני רוצה שיעזרו לי, אני צריך לעזור להם.
    לא היססתי, חתמתי על המסמך, הוא הקריא לי חוזה של זכויותי ואי-חסינותי בתור מודיע.
    שאל אותי אם אני יודע על עבירות נשק וסמים בבסיס, ועוד כמה שאלות. כמובן שלא ידעתי כלום...

    • ישבת

      יוצא כלא 6, 26/06/09 12:45

      גדול, ישבת אצלי :)

      • וואלה! (ל''ת)

        מגניב, 27/06/09 02:58

  • 2.

    אמא אמיצה. עם אמא כזאת החיל לא יפחד לעולם. חיל אמיץ. (ל''ת)

    פרפר, 26/06/09 08:58

  • 1.

    התנהגות עבריינית ואלימה, המרחיקה

    צפוני, 26/06/09 08:47

    בני נוער מגיוס לצה''ל. האם רק נדמה לי, או שיש קשר למקרה צ'יקו תמיר? אם העובדות נכונות, מדובר בתרבות עבריינית ובטיוח הרגיל של שלטונות צה''ל. בושה.