• 95.

    שיטחי ודבלי

    גיל, 05/10/09 20:48

    מרוז, שמור תבילבולי מוח שלך לנושאים עם פחות כובד ראש מנושא שליט

    העם אשם באי השיחרור של גלעד?? עוד משו?

  • 94.

    גיא צודק באלף אחוזים !!! אה ו...-שמאלניים? חדל פטפטת...!!!

    הודיה, 03/09/09 18:32

    יש לך תוכנית יפה אתה עושה המון למען הסביבה,
    אני לא מחדשת שכתבתי עובדות ובכלל נפלא.
    לשבח אותך,
    אהבתי.
    הצדקתי.
    יישר כוח שניהיה כולנו בדעתך ונשנה משהו במדינה
    הזאת!

  • 93.

    כתבה פופוליסטית. אין תובנה אחת חכמה.

    רק גיבוב של משפטים שנשמעים דומים לאמירה כלשהיא.., 02/07/09 21:20

    אתה מבלבל תמוח ידידי

  • 92.

    מה עם קולן של המשפחות פגועות הטרור?!

    אלי, 27/06/09 13:38

    לבי עם משפחת שליט כמו כולם והורים צריכים לעשות למען ילדיהם.
    אך התקשורת הפכה את העניין לפסטיבל.
    בתוך ההמולה התקשורתית לא ראיתי כתבה אחת על משפחות הקורבנות שיראו בלב כואב שחרור של רוצחים אכזריים שכמותם לא ידענו מאז הנאצים.
    מדינה צריכה לעשות גם את החשבון ארוך הטווח של העלאת פוטנציאל החטיפה של ישראלים נוספים אפילו אם הדבר לא פופולרי.
    מנסיוני, התיחסויות כזו לעניין שליט בדרך כלל נחסמת ע''י מי שנמצא ליד הרמקול.

  • 91.

    זילות מורשת חיילי צהל לדורותיהם

    דמוקרט אכולשקשוקה , 27/06/09 13:06

    מציאות חיינו כאן בארץ, מעמידה את צעירנו ,פעם ועוד פעם במבחן ההקרבה,
    והם הגיבורים המופלאים שלנו, לעולם לא יכזיבו,
    וגם בני דורנו משתלבים בפסיפס הגבורה ,המרכיב את מגש הכסף
    עליו ניתנו גאולתנו וחיינו,

    כבן למשפחה שכולה וכאח לחלל מלחמת יום הכיפורים
    אני מרשה לעצמי לשאול את השאלה, שלזיכרוני עדיין לא נשאלה,
    והיא האם מישהו במדינה טרח,
    לנסות ולהיכנס במקומו ולתחושותיו כחייל ,של גלעד שליט ולחשוב על המעמסה המצפונית ,שתרבוץ על מחשבותיו של החייל החטוף לכשיתבררו לו,
    , פרטי העסקה הסחטנית והמחיר הכבד שנדרש לשחרורו,
    והמחיר העתידי הצפוי להתמשך, שישולם בעקבות שחרורו, גם במישור הלאומי, גם בצבאי ,וגם
    למורשת ההקרבה של חללי צהל לדורותיהם.

    כפי שמכיר וזוכר היטב ,את תחושותיו ורוח ההקרבה ,של אחי החלל.
    לי אין ספק ,שלא הוא ולא בני משפחתו הקרובים ,לא היו נוטלים על עצמם
    את תוצאות מחיר הסחטנות, ויזום פעולה כל שהיא שתגרום לזילות כה משמעותית,
    שעלולה לערער את המורשת הנשגבת , של ההקרבה הבלתי מתפשרת של חללי צהל ז"ל לדורותיהם.

  • 90.

    איזה לוחם ואיזה נעליים

    עמיקם, 27/06/09 12:39

    גיא מרוז האוויל.מעניין איך הכנסת את עצמך לקהל הלוחמים ואבות הלוחמים.אתה שניסית למנוע את גיוסו לצבא של בנך מטיף מוסר ומדבר על ערכים.אנא אל תשתמש ב..''אנחנו הלוחמים''..איזה לוחם היית ואיזה לוחם היה בנך?.מתי הרחת ריח של אבק שריפה וגופות חרוכות?מתי השתנת במכנסיים מפחד תחת הפגזה?.
    לא לך הזכות לשאת דברים בשמם של לוחמים.מי אתה שתבקר את מקבלי ההחלטות מה אתה יודע איזו אינפורמציה עומדת לנגד עיניך בבואך לכתוב את גבב השטויות לעיל-חוץ המציאות המדומיינת שלך ושל חבריך בתקשורת.ראה לאן הובילו אנשים כמוך את מדינת ישראל ששחררה רוצח נתעב תמורת גופות.התקשורת ידעה שמדובר בגופות ובכל זאת פימפמה כפי שאתה עושה בכתבה זו.ועוד מחזק את עצמך בטוקבקים פיקטיבים שאתה כותב לעצמך בתגובה.לך תתעסק במה שאתה יודע -חשיפות בתחום הבירוקרטיה בישראל בזה אתה חזק ואין עליך.אם המדור שלך מתיימר להצחיק אז מזה זמן אתה מפספס בגדול.

  • 89.

    אתם צריכים להפגין נגד האום ונגד הערבים ולא נגד הממשלה (ל''ת)

    Jerusalem , 27/06/09 12:13

  • 88.

    המחאה של האזרחים צריכה להיות מופנית לחמאס, לא לממשלה!

    מצביע מרצ, 27/06/09 12:10

    החמאס הוא האשם היחיד בכל העניין הזה. את כל האנרגיות לשחרור גלעד היה צריך להפנות ללחץ בינלאומי והפגנות מול השגרירויות בלי סוף, כך שלפחות יקבל תנאי כליאה הולמים ונוכל למשל לדעת מה מצבו.
    כל אחד בעולם היה חייב לדעת את הפשעים שהחמאס מבצע בעניין הזה. אי אפשר שאנחנו נפעל לפי החוקים ביחס לאסירים שלהם, ולהם יהיה ''פטור'' ויוכלו לעשות ככל העולה על רוחם עם השבויים שלנו.

    החמאס מבצע פשעים ואנחנו עסוקים בלהאשים את הממשלות שלנו. זה לא צריך להיות ככה.

  • 87.

    צדקן , דמגוגיה זולה! (ל''ת)

    שמעון, 27/06/09 12:07

  • 86.

    אני חושב שכדאי לשים אותך בכתונת מטורפים ואז לדון עם החמאס על שחרורך

    חזאי הטמטום הישראלי , 27/06/09 12:03

    לעזה (וקח איתך גם את חושךלי

  • 85.

    הימין את הצבר עם כובע טמבל {שרוליק) העלים, במקומו נוכרים השים. (ל''ת)

    Vox Ami , 27/06/09 11:39

  • 84.

    כשהימין התכחש לכובע טמבל ישראל איבדה את עצמאותה. (ל''ת)

    Vox Ami , 27/06/09 11:35

  • 83.

    מר ביטחון כילה את אומץ ליבו על כנף הסבנה,,, מאז נישארו לו רק המילים,,, (ל''ת)

    ברק פחדן, 27/06/09 10:21

  • 82.

    תמשיכו להאשים את עצמכם אולי האשכנזים אשמים בשואה? (ל''ת)

    אלגרה, 27/06/09 10:03

  • 81.

    במחדל שליט אשם אך ורק מי שעומד בראש הממשלה

    אסתר , 27/06/09 10:00

    ואחראי על החזרתו.

    בעבר זה היה אולמרט שלא עשה דבר רק דיבורים
    באוויר והבטחות...

    כולי תקוה שהעומד בראש הממשלה היום יבין
    את אחריותו וידאג להחזיר את הבן של כולנו
    הביתה

    אסתר

  • 80.

    גלעד עדיין בשבי - לא בשביל הבטחון - אלא בגלל רפיסותו של ברק !!!

    ברק הוא האויב של גלעד שליט !, 27/06/09 09:33

    וברק מומחה בתרוצים
    ברק מומחה בהמנעות מהחלטות
    ברק אלוף הבריחות מהכרעות
    ברק הסוהר של גלעד
    -אחרי מה שהחמאס עשה לברק בעזה -
    - ברק לא יתפשר איתם
    להרחיק את ברק מגלעד שליט !!!

  • 79.

    באיזו עזות מצח הטיפש הזה מדבר בשם הציבור! קצת תסתום. קצת! (ל''ת)

    כככככ, 27/06/09 09:24

  • 78.

    שליט צריך לתת את חיו למען בטחון המדינה (ל''ת)

    צהל הוא לא חב ביטוח, 27/06/09 09:12

    • והמדינה חייבת לתת הכל להציל חייל שבוי - זו מחוייבות דו סיטרית,,,

      הפקרת חייל בשבי - פוגעת בבטחון ישראל יותר מהחזרתו, 27/06/09 10:19

      המדינה היא כלל אזרחיה
      ערבות הדדית - היא שקושרת את האזרחים, לעם
      אין תוספת סיכון בשחרור האסירים
      האגו של ברק לא מאפשר לו להתפשר עם החמאס
      כשתיפול בשבי - אעמוד בכל צומת עד הצלתך
      כי אחים כולנו

  • 77.

    צה''ל מאבד את הלגיטימיות לגייס חיילים !!! (ל''ת)

    תדע כל אם עבריה - ברק מפקיר חייל בשבי - בשמך אמא, 27/06/09 08:51

    • אתה/אתם ממילא שייכים למשתמטים. אין לכם אם עברייה (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 27/06/09 12:05

  • 76.

    טלפון אחד של ברק !!! טלפון אחד !!! וגלעד בבית מחר !!! (ל''ת)

    הספקנות והפיזור של התומכים - מנוצלת ע''י ברק וביבי, 27/06/09 08:50

  • 75.

    ברק כל כך מיומן בבריחה מהכרעות,,, השקט של נועם לא מדקדקת אותו,,, (ל''ת)

    מי שהפקיר אותו עד היום ושרד,,, מתחזק מכל יום שעובר, 27/06/09 08:47

  • 74.

    מי שהרס את עזה במאות פצצות של טון - לא מסוגל להתפייס עם החמאס !!! (ל''ת)

    וביבי בחר בו כדי לוודא שגלעד לא ישוחרר. נקודה., 27/06/09 08:38

  • 73.

    ברק - מונע - את - שיחרור - גלעד שליט ! ! ! וביבי - נותן - לו ! ! !

    אחרי עזה, יש לו חשבון פתוח עם החמאס- להרחיקו מגלעד, 27/06/09 08:36

    כל פעם הוא מצליח לסבך את השיחרור
    בגלל המעברים,,
    בגלל הפתח,,,
    בגלל שאיפה '' להסדר כולל,,,'' כאילו

  • 72.

    איש עקום השייך לתקשורת עקומה מי שאשם זה רק אתה והתקשורת

    שמעון הצדיק , 27/06/09 08:34

    מי שאשם בתחלואי העולם ובמדינת ישראל זה התקשורת לא בגלל שאתם מספרים לנו על הזוועות אלה שאתם מונעים לעקור את הזוועות האלה .
    אחרת מה יהיה לכם מה לספר

  • 71.

    ד י

    יונתן, 27/06/09 08:09

    נ מ א ס ת .

  • 70.

    לא נכון - רגשי אשם גלותיים ...

    מתי, 27/06/09 07:59

    החמס אשם - ועיני חלק מאיתנו שטחו עינים מלראות את החיוך הגדול על פני סוחרי האדם בחמס.

  • 69.

    190 ישראלים נרצחו ע''י משוחררי העסקאות השונות! מדוע מעריב מצנזרת זאת? (ל''ת)

    נפגע טרור, 27/06/09 07:08

  • 68.

    כתבה פופוליסטית ולא הוגנת,גלעד העסיק ומעסיק את המערכת השילטונית.

    נתן.ש מעלות., 27/06/09 06:38

    ולצערי הרב ההפגנות מקשיחות את דרישות החוטפים,דרישות שמערכת אחראית אינה יכולה להסכים להם.קטונתי לעומת הכותב לייעץ למחליטים עצות,אך סומך כאזרח על שיקול דעתם.מעבר לשיקולים פוליטיים,

  • 67.

    הכתבה הזאת העלתה את מחירו של גלעד שליט בעוד כמה רוצחים

    אלון, 27/06/09 03:47

    והרחיקה את הסיכוי שהוא ישוחרר.

  • 66.

    מסכים אתך במאה אחוז, העם שבחר הוא העם שגם יכפה על ממשלה. (ל''ת)

    ברעם , 27/06/09 03:20

  • 65.

    גלעד שליט חייל, וחייל יכול גם ליפול בשבי

    די כבר, 27/06/09 01:56

    כל חייל שמתגייס לצה'ל חותם על כך שהוא מבין שיש סכנה כזו.

    שחרור של אלפיים מרצחי יהודים עם דם על הידיים תהיה טעות נוראה שנצטער עליה עמוקות.
    במקום אמא בוכיה אחת יהיו לנו לפי אמהות בוכיות.

    די לפסטיבל שליט.

  • 64.

    הוא אשם

    סולי, 27/06/09 01:56

    מי באמת אשם? אולי החילים אשר פישלו במשמרתם (נרדמו בשמירה?) ואיפשרו שיקרה מה שקרה: חילים נהרגו ואחד נחטף.הם אשמים. ובמלחה שבאה אחר כך נהרגו עוד חילים בתקוה לשחרר את מי שפישל במשמרת. הוא אשם בעצמו.

  • 63.

    גיא,בסוף עוד תטענו שממשלת ישראל סייעה למחבלים בביצוע החטיפה

    אייל , חולון, 27/06/09 01:33

    די.

    יש גבול לצביעות.
    תפסיקו להשתמש בגלעד שליט בכדי להתנגח בממשלות שכיהנו , שמכהנות ושיכהנו בזמן ישיבתו בשבי.

    אני לא מעריץ גדול של המששלה הנוכחית ושל הקודמת אפילו פחות , אבל במקרה של גלעד שליט אין לי שום תלונה , מפני שהממשלה כיום , כמו זו שקדמה לה , באמת עשו ועושות כמיטב יכולתן בכדי להשיבו הביתה.

    אתם (העיתונאים השמאלניים) כל כך להוטים להתנגח בממשלות , שאתם מתעלמים במתכוון מהעובדה שישנו כאן צד שני - החמאס.
    והוא בשפלותו אחראי לחטיפתו והשארתו של גלעד בשבי.
    החמאס מנסה להעלות את תג המחיר בעבור גלעד , בעסקה עתידית והוא למד היטב מהחיזבאללה את מתכונת ''קורי העכביש'' שגורמת לממשלות ישראל להתקפל בפני כל תנאיו , בעקבות הלחץ שמפעילים אזרחים ועיתונאים על הממשלה.
    החמאס מחליט בלעדית על מועד השחרור , והוא תמיד ינסה לסחוט בתמורה לגלעד מספר רב ביותר של מחבלים עצורים , במסגרת המו''מ.

    החוכמה היא לא רק לשחרר את גלעד בכל תנאי , החכמה היא לשחרר אותו באופן שלא ייתן לחמאס מוטיבציה גבוהה יותר לביצוע חטיפה עתידית שתכפיל ותשלש את מספר החטופים הבאים.
    גם עליהם צריך לחשוב.

  • 62.

    כואב להודות מאוד בכך,

    רותם, 27/06/09 00:41

    אבל זה נכון. אנחנו האשמים בכך שגלעד עדיין עם החמאס, ברצועת עזה, ולא עם משפחת שליט, במצפה הילה.

  • 61.

    תאשים את עצמך...אל תדבר בשמי!!!! (ל''ת)

    הפטפטת הורגת., 27/06/09 00:37

  • 60.

    גלעד הוא ''קלף פוליטי'' ו''תיקשורתי'' לחמאס, לכן לא יוותרו עליו בקלות...הם

    איש הישר בעיניו יעשה, 27/06/09 00:21

    ודאי שומעים ואוהבים את הקולות בתוכנו, והם ודאי גם שומרים עליו היטב (=הם לא יסתכנו בשחרור שלו פצוע וחולה). משפחת שליט היא משפחה נפלאה, ובהחלט יתכן שהיה צריך לשחרר קודם אותו (=ורק לאחר מכן לנהל מו''מ עם החיזבאללה). וכמובן, צריך לחפש כל הזמן ''מנופי לחץ אגרסיבים''...הם חייבים לדעת שחטיפה לא תשתלם להם בעתיד!!!

  • 59.

    כמה טיפוסי

    אלי, 27/06/09 00:18

    לאחר שמרוז יחד עם שותפיו למקהלת התקשורת פימפמו את נושא שחרור סמיר קונטר תמורת שתי גופות (''אולי הם בחיים''), ולאחר שהלחץ האלים שלהם נשא פרי והממשלה עשתה את המהלך האומלל, כעת מאשים מרוז את ממשלת אולמרט בעסקה של שחרור קונטר, שדחקה את גלעד שליט עוד יותר עמוק. עכשיו הוא מנסה לשכנע אותנו ללחוץ על ממשלת נתניהו לשחרר עוד כמה מאות רוצחים, וגם מאותת לחמאס לא לוותר, כי אידיוטים יש כאן מספיק. פשוט לא יאומן.

  • 58.

    גיא אתה ושכצותך אשמים בהכל - סוף סוף לוקח אחריות. (ל''ת)

    סתם אזרח, 26/06/09 22:20

  • 57.

    גלעד

    אביב, 26/06/09 22:18

    מרוז, הצלחת לקבל תשובה מאוד דמוקרטית, אף אחד מהכותבים לא חושב שלא צריך לשחרר את שליט, אבל אף אחד לא רוצה מצוא את עצמו במצב בו כל שבוע חוטפים לנו חייל.ואם לדעתך כל מקבלי ההחלטות שוגים כשהם לא משחררים את כל מאות המרצחים, אז הדרך פתוחה לפניך, תתמודד תיבחר תחליט, לי כואב לא פחות ממך על גלעד, אבל היום בו שוחרר קונטאר היה יום בו הרגשתי כישראלי א פ ס עלוב ומסכן,,,

  • 56.

    אם אתה חושב שביבי לא מעוניין שגלעד יחזור אז אתה טועה!

    Jerusalem , 26/06/09 22:18

    אתם צריכים להפגין נגד חמאס, נגד האו"ם ונגד העולם. תפסיקו לנגח כל הזמן את הממשלה

    • בכיף,

      רותם א , 27/06/09 00:46

      אבל רק אם הממשלה תדרוש מאיתנו לשתוק, כשהיא עושה משהו ולא בעת שלא מתנהלים שום מגעים. ממשלה שכזאת (וזה מה שיש לנו), היא ממשלה שלא איכפת לה מהעם ומהברית הבלתי-כתובה. ולכן אנחנו ננגח את ראש-הממשלה, שברחנו בו, כדי שהוא יביא לשחרורו של גלעד. ואם יש צורך בכך- שהוא יאבק נגד החמאס, האו"ם והעולם.
      כי לנו איכפת. ואנחנו מראים את זה. נתניהו אומר שהוא מחוייב להחזיר את גלעד בריא ושלם- אבל הוא טרם קיים את הבטחתו. טרם קיים את צדדו בברית הבלתי-כתובה בין משפחת שליט, ששלחה את היקר לה מכל להגן עלינו בתמורה לכלום, לבין המדינה שכדי להחזיר אותו- מנסה לסדר לה את המחיר הזול ביותר. כאילו שלהחזיר חייל שבוי זה כמו קנייה בשוק.

  • 55.

    הכתב צודק הממשלה לא רוצה ששליט יחזור הביתה לאימא שלו

    אבו באקר אל איובי, 26/06/09 21:58

    ביבי לא רוצה את שליט בבית
    הממשלה מעדיפה לוחמי חופש בכלא הישראלי
    במקום שליט בבית וואלה מרוז צודק

    • כנראה שאתה ערבי כי רק זה מסביר את השטויות האלה שכתבת כאן...

      דוד, 26/06/09 22:38

      אין אחד במדינה הזאת שלא רוצה שגלעד שליט יחזור!!!
      ולוחמי החופש שלך הם טרוריסטים מסוכנים
      שכל מה שמעניין אותם זה להרוג ישראלים!!!
      אני שונא את השמאלנים במדינה שלי (וביניהם מרוז האידיוט) כמו שאני שונא ערבים תומכי טרור... אבל בדבר אחד השמאלנים צודקים ואין בכך שום ספק...
      עדיף לנהל משא או מתן וליישב דברים שלא במלחמה... אבל לצערינו הרב דווקא בצד שלכם הפלסטינאים אין מי לדבר...
      כי אתם לא יכולים לנהל דיאלוג מכובד כדי להגיד מה אתם רוצים ובגלל זה החמאס נחשב אירגון טרור!! גועל נפש ובושה וחרפה!! ובעזרת השם גלעד שליט יחזור במהרה!!!

  • 54.

    מרוז, אתה מאלה שתמיד אומרים שהעם אשם.

    שבץ חלובה, 26/06/09 21:33

    גם הנשיא קציר אמר אחרי מלחמת יום כיפור 1973 שהעם אשם. אתם מבינים דיין וגולדה הלכו ישון נגד הרמטכ''ל וכל המודיעין ובסוף העם ז''א אני אשמים. זה ממש הזוי להאשים את העם במחדלי השילטון. שליט לא בבית בגלל אולמרט שמכר בזול את סמיר קונטר והעלה את מחירו של שליט.אם סמיר קונטר היהיה בידינו היה לנו כבר ממזמן את שליט. אם שחררו רוצח כמו קונטר אז אפשר לשחרר גם רוצחים אחרים עבור שליט.

  • 53.

    אם נצא לרחוב (גם גדעון מציע) לא תהייה יותר משכנתא, לא נבזבז מים וחשמל

    יתרונות נוספים, 26/06/09 21:09

    ולא יהיה לנו מקום להסתיר את המעטפות ....

  • 52.

    אשמים הם אלה שתמכו בעסקת טננבאום. (ל''ת)

    ריטה לין, 26/06/09 20:04

    • צודקת (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 27/06/09 08:42

  • 51.

    ואם נשחרר 500 רוצחים מדופלמים, אז הטרור יחזור שבעתיים...צריך להבין שהצ

    אבו אבוהה ברבוע, 26/06/09 19:58

    שהצלחה כזאת עבורם, משמעה שהם ימשיכו בחטיפות ביתר שאת. אסור להם להרוויח מכך, בשום אופן ופנים - רק במסגרת של משא ומתן כולל, הכולל שחרור שבויים.

  • 50.

    אנחנו ממש לא אשמים!!! אנחנו עומדים מול אירגון טרור שלא זז מעמדתו!!!

    שלומי, 26/06/09 19:22

    אתם השמאלנים תופסים טרמפ על הסיפור הזה כדי לעזור לפלסטינאים שרוצים לזרוק אותנו לים!!! זאת אחת הדרכים של החמאס לבסס ולחזק את עצמו כאירגון טרור! מרוז צריך לצאת מהסרט שהוא חי בו! אין ספק שההפגנות האלו לשחרורו של גלעד שליט חשובות ואין אחד במדינה שלנו שלא רוצה בהחזרתו!!!
    אבל ההפגנות האלה צריכות לדרוש את זירוז התהליך כי כל יום שעובר הוא קטסטרופה!!
    ובמקום זה הן רק הורסות בגלל שהן מעלות את המחיר בצורה חדה וכואבת!!! אני מבטיח לך, מר מרוז, ולכולם... שאותם רוצחים שפלים שיושבים בכלא הישראלי, ייצאו משם בוודאי עם בטן מלאה על ישראל ויחזרו לשורות אירגון החמאס, כדי לנקום!!!
    על התסריט הבהחלט אפשרי הזה צריכה הממשלה להסתכל בכובד ראש ולבחון את הדברים ולעומקם ולרוחבם!! כל מה שהממשלה הקודמת עשתה בעניין שליט הייתה בעצם לא להחליט כלום! וביבי שהוא להזכירכם יותר ימני ופחות ותרן כמו אולמרט האידיוט, צריך לפעול ולמצוא דרך לשחרר את גלעד שליט ובאותו הדרך לדאוג גם לבטחונה של מדינת ישראל כמו שהוא דיבר בנאומו!! וכמו שכולם כותבים כאן... חיות האדם והאשמים הראשונים במחדל שליט הוא אירגון הטרור הרצחני והשפל שמחזיק בגלעד שליט!! הם משתמשים בו כקלף מיקוח ואנחנו מתכופפים לתת את מה שהם רוצים! וזה רע מאוד ועלול לגרום לנו ליפול!!!! אסור שזה יקרה!!!!!!!
    ובכלל, מרוז וכל שאר השמאלנים...
    אין אתם יכולים לעזור לערבים?! ולהיות לטובתם?! לרצות שתהיה להם מדינה?!
    תהיו בעד העם שלכם!! כאן אתם שמאלנים שונאי ישראל, ואצל הערבים אתם ישראלים לכל דבר והם גם שונאים אותכם!! הם יקראו לכם הכובש הציוני ושונא הערבים!!! אף אחד לא אוהב אתכם או בעדכם!!! עדיף בלי שמאלנים!! הם עזר כנגדו של העם!!! ועדיף גם בלי ערבים תומכי טרור!!! בושה וחרפה מה שקורה במדינה הזאת!!!! איזה שמאלנים טיפשים.....!!!!!

    • צודק כמה קל להאשים את היהודים כאילו אזרחי ישראל חטפו אותו

      אריק, 26/06/09 20:22

      יש פה צונאמי של תקשורת שמאלנית שהגל שלה סוחף אותנו הישר לידי הטרוריסטים מספיק עם התעמולה הפלסטינית תעשה לנו טוב גיא מרוז לך לפדר בוש בוש שלך ותעזוב אותנו משטויות.

  • 49.

    קיר אטום כמו ברק קשה להזיז ועוד אמר לנו לשתוק (ל''ת)

    יניב, 26/06/09 19:21

    • אתה אטום יסתום

      אריק, 26/06/09 20:19

      ברק היה מוכן לוותר על חלקים בירושלים ועל רוב יהודה ושומרון אחד השמאלנים הגדולים במדינה שלאחר כישלון קמפ דיויד 1000 איש שילמו בחיים כתוצאה מטרור חוץ מזה יאהבל ברק עצמו כמדומני בעד השחרור אז לפי זה מי שבאמת קשה להזיז זה אנשים בורים כמוך .

  • 48.

    תוכנית הטלוויזיה שלך ושל אורלי

    גדי, 26/06/09 18:53

    לצערי התוכנית שיטחית ואינה מטפלת כראוי בבעיות שמועלות,שהן כשלעצמן חשובות מאוד,
    רק אם נשווה את התוכנית ל''בולדוג'' נוכל ללא קושי לראות עד כמה היא גרועה.
    ככה זה כשנכנעים לרייטינג.
    חבל לי מאוד שאלו פני הדברים אני מקווה שישתנו בעתיד.
    הדברים נאמרים מאהבה ולא מרצון לקטול
    שבת שלום

  • 47.

    מרוז, עסוק בשטויות הקטנות שאתה מבין בהן - הנושא גדול עליך... (ל''ת)

    קדמון הימים , 26/06/09 18:27

  • 46.

    גאה בתגובות

    גיל, 26/06/09 18:16

    לא יוצא לי לומר את זה לעתים קרובות אבל כל הכבוד לטוקבקיסטים שאומרים את האמת. לא עם ישראל חטף את גלעד שליט אלא ארגון ציני ורצחני. דיבורים מהסוג הזה הם רוח גבית לטרור ותו לא.

  • 45.

    Guy please read this and learn

    ben, 26/06/09 18:11

    Read this article
    Www.gplanet.co.il
    How do you know that he is alive
    The pressure should be on the Hamas to show a proof that he is alive
    Until then there should be no negotiation
    . We should close any accsses from gaza to Israel
    Put pressure on Hamas

    • Ben, GUY doesn't understand English

      icecream, 27/06/09 09:38

      And you ask him to read an article?
      Just give him ARTIC KARTIV.

  • 44.

    אנחנו ירדנו לגמרי מהפסים

    מוטי, 26/06/09 18:10

    אנחנו ירדנו לגמרי מהפסים, מדינה שנלחמת על הקיום שלה, לא יכולה לשלם ''כל מחיר'' לארגון טרור שחותר להשמידה.
    הגיע זמן להפסיק עם ההשתוללות הזו ולחזור לשפיות.
    כניעה לחמס רק תגביר את המוטיבציה לחטוף חיילים נוספים, ולאמלל משפחות ישראליות נוספות.

  • 43.

    תגידו תודה לשני הגאונים שהביאו אותנו למצב הזה: 1. עזר וייצמן יוצר

    למון טרי, 26/06/09 18:00

    התקדים החמור ב-1980
    2. יצחק רבין - עסקת ג'יבריל שהפעכה את מדינת ישראל באופן סופי לסמרטוט סחיט ומדולדל, שכל ארגון קיקיוני יכול לטלטל אותו, לזלזל בו ולירוק עליו.
    ואחרי זה להנות ממעשה ידיו למקרא כתבות שמאל כמו זו שלמעלה..

  • 42.

    אין ספק. על מנת לשנות החלטה - עדיף לצאת לרחובות ולא לשלוח אנשים להרביץ

    יונה אש, 26/06/09 17:45

    הבעיה שעם החום המעיק הזה - אנשים לא יעזבו את המזגן.

  • 41.

    אני נכנס בפעם האחרונה...ומציע שגם שאר השפויים יעשו כן (ל''ת)

    להחרים את עוכר ישראל גיא מרוז, 26/06/09 17:26

  • 40.

    פופוליזם שמאלני מתנשא וגזען. אתה מוכן לצאת למלחמה ממש בשביל גלעד? (ל''ת)

    או שאתה שוב אוהב ערבים חפים מפשע? קשקשן!!!, 26/06/09 17:13

  • 39.

    כרגיל השמאלני קונה רגיעה לרגע בשוק השחור65%מהמשוחררים חוזרים לפעילותם

    משה גודפאקר , 26/06/09 17:03

    65% מהמחבלים המשוחררים חוזרים לפעילותם מר מרוז
    של המוסר החד מימדי מבית השמאל

    גם אנחנו כנראה רוב הציבור בוחלים במדיניות עצימת העיניים של כאן ועכשיו

    אתם תמימים שמתקראים שמאלנים ושחושבים עצמם למוסריים ומתוחכמים יותר כרגיל
    מתעלמים מכך שהמציאות פשוטה הרבה יותר
    מהקונספציות המורכבות והמתוחכמות שלכם

    מר מרוז תתרכז בצד החברתי ומלחמתך הצודקת בביוקרוקרטיה ונפילי התאגידים שתומי הלב
    אני צופה בך בערוץ מאזין לך ברדיו אתה עושה עבודה מעולה
    אל תפזול להיגיון פוליטי מדיני מבית הקונספציות השמאלניות שהיכו בנו

  • 38.

    אנחנו לא אשמים, אנחנו שפויים.

    יעקב, 26/06/09 16:51

    אין דבר כזה בכל מחיר. הרשימה של החמאס כוללת את כל המחבלים ב-15 שנים האחרונות. אני רוצה לראות אותך יושב במשא ומתן ועובר שם שם של מחבל ושומע מה הוא עשה, מאשר עסקה כזאת.

  • 37.

    תמיכה בעיסקה המוצעת ע''י חמאס משמעה תמיכה בחמאס בגידה בישראל ובחטופים ע

    ציוני, 26/06/09 16:37

    מלבד הורי גלעד שליט וחבריו שדרישותיהם יהיו אשר יהיו לגטימיות ומובנות לחלוטין

  • 36.

    הממשלה עומדת באומץ מול לחצים של תומכי חמאס למניעת חטיפות עתידיות

    יהב עצמון, 26/06/09 16:31

    המצב שנוצר בעקבות כניעת הממשלות הקודמות לארגוני טרור שחוטפים ורוצחים חיילים ואזרחים לצורכי מיקוח הוא כאילו אנו בעצמינו מציבים פרסים מפתים על ראשי בנינו ובנותינו חיים או מתים
    תפקידה של הנהגה וממשלה אחראית למנוע מצב זה ולהפוך את הפעולות האילו למסוכנות וודאי לא כדאיות

  • 35.

    מר מרוז, מדוע אתה לא זועק עבוק יונתן פולארד? (ל''ת)

    צבוע שכמוך, 26/06/09 16:06

  • 34.

    טמבל טיפש: האשמים זה אנחנו - היינו צריכים להכריז עליו שהיד ולשכוח ממנ (ל''ת)

    והוא היה בבית לפני שנתיים, 26/06/09 15:57

  • 33.

    גלעד = קורבן של החברה הישראלית הציונית חילונית מערבית קפיטליסטית

    עוזרת פרלמנטרית של דודו בעתיד ?, 26/06/09 15:33

    בס''ד

    הדבקה : שיר של תיסלם : אור של כוכבים :

    כל הלילה בדרכים איפה היינו
    נמלטים מהפתחים מה הם הינו
    נסיונות וחיכוכים איפה טעינו
    ואלפי הפרצופים כמה ראינו

    אל תביטו בי בכלל
    אני תמונה מתוך ג'ורנל - מוזל.

    אור של כוכבים
    אני רציתי אור ממש
    אך הכוכב הזה חלש
    אור של כוכבים
    אני יוצא מן התמונה
    זו לא הדרך הנכונה.

    חלומות מקובצים דרך אחרת
    התדמית בשיפוצים פנים המסגרת
    המדים מגוהצים דלת נסגרת
    האורות הנוצצים קטע מסרט

    אל תביטו בי בכלל
    אני תמונה מתוך ג'ורנל - מוזל.

    אור של כוכבים
    אני רציתי אור ממש
    אך הכוכב הזה חלש
    אור של כוכבים
    אני יוצא מן התמונה
    זו לא הדרך הנכונה................

    {המבין יבין = ב''רשת'' שכאמור ריגלה כדי ל''זכות'' במכרז לא יבינו בטוח אני מוכנה להתערב על ארוחה במסעדה יפנית יוקרתית בפרבר של טוקיו או על גלידה בדהב שבסיני}...
    כי הם - תסלחו לי על שאני חושבת עליהם ביום שישי - סתומים סתומים חלולים חלולים.

    טוב, נעבור לנושא אופטימי - שיר של מוניקה סקס - החוק היבש לא נרטב אף פעם אפילו לא מדמעה של ילדה {נכתב על האונס הקבוצתי בקיבוץ שמרת הזכור- זכור כי שרוצים לשכור צימר לא הולכים לשם אלא מעדיפים את קיבוץ עין גדי בגלל הנוף של ים המלח וזאת למרות שהקיבוץ מייבש את הנחל בשביל להרוויח מקסימום על המים של הקדוש ברוך הוא אין סוף ברוך הוא - כמו שאומרים מילים כדורבנות - דורבן מכניס קוץ משונן שנשאר בנמר התוקף אותו ואז יש לנמר דלקת תמידית שמקצרת את ימיו - איכותית וכמותית}.

    לינק לאתר של רבנו החוזר בתשובה מ 669 - הרב שלום ארוש : חוט {קבלה} של חסד - כי כשראיתי ראיון עם מדונה הבנתי את רעיון החוט - צניעות משני הכיוונים - מצד אחד הוא שווה לה יותר מהצמיד היוקרתי מאייץ שטרן ומצד שני היא הופכת לצנועה כי היא מפחדת מהעין של אחרים שעלולים לחמוד את מה שיש לה או מה שאין לה בתכלס = חופש מפפרצים איטלקים, תשקורת וכדומה}...

    ריטה שביל הבריחה בקטע עם הזאקט הצהוב (או יותר נכון בקטע עם : ''תהיה לי מלך דודו טופז אבל בלי התרופות שעושות לך פרצי ענבי זעם'':

    http://www.youtube.com/watch?v=xPcIXbnuUXs&feature=related

    שבת {מלכה} שלום.

  • 32.

    אנחנו קודם אשמים בבחירת הממשלה!!! ואחר כך בלחץ עליה... ! קצת פקחות ... (ל''ת)

    דודי, 26/06/09 15:29

  • 31.

    די כבר עם הפופוליזם הזול שהממשלות אטומות

    זיו, 26/06/09 15:27

    אהוד אולמרט, עם כל הבקורות המוצדקות והלא מצודקות עליו, לקח החלטה הכי קשה שיש והחליט לפני תום הקדנציה לא להסכים לתנאי חמאס לשחרור.

    גם לנתניהו מסתבר, יש גבולות משלו.

    אבל איך אפשר לא להאמין להם כשהם אומרים שגלעד חשוב להם? איך אפשר לכנות אותם אטומים?

    יש להם מדינה לנהל, 7 מיליון אזרחים במדינה אולי הכי בעייתית בעולם.
    ועם כל האהבה והתמיכה שנוכל לתת למשפחת שליט ולגלעד, לפעמים אדם אחד משלם מחיר של מדינה שלמה.

    ואני לא קובע איזה צד צודק, זה שחושב שצריך לשחרר את גלעד בכל מחיר, וזה שחושב שיש גבול למחיר שנשלם.

    אבל אני מצפה שלפחות יפסיקו להטיף לנו שהעמדה השניה היא אטומה ומנותקת, כי היא לגיטימית לא פחות מהעמדה שלך, מר מרוז.

    אם אזרחי ישראל כולם היו מקבלים את מלוא המידע והדיווח מי אלה אותם מחבלים שעומדים להשתחרר, על מעשיהם בעבר ועל דעותיהם נכון להיום, אני בספק אם 30% מהעם היה בעד העסקה.


    הבעיה שהתקשורת רובה ככולה בעד העסקה ואף אחד לא נותן צ'אנס לשמוע גם את הצד השני, שהוא אנושי ולגיטימי לא פחות מהדעה שלך.

    • יפה ענית למרוז, אהבתי ! (ל''ת)

      ציוני, 26/06/09 21:49

  • 30.

    אתה סייען חמאס,בהפעלת לחץ על ממשלת ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 26/06/09 15:07

  • 29.

    הסיפור עם הדרבוקה והסתא התימניה של קושניר היה מצחיק !

    הוזרט פרלמנתריט, 26/06/09 15:01

    בס''ד

    גם הסיפור עם הגבס . . .

    אבל אתה צריך לחזור בתשובה ויפה שעה אחת קודם .
    תשתוק ותשמור שבת היום בפקודה !

    למה ?

    כי :

    הדבקה :

    ב''ה

    האושר {לפי המגזין The Marker} :

    • להעריך חברים.
    • להשתוקק פחות.
    • נשואים מאהבה.
    • לעבוד.
    • להזדקן בחן.
    • אמונה (תפילה, טקסים ופולחנים).
    • להפסיק להשוות לאחרים.
    • לא להתעסק בסטטוס ולא לנסות להחכים.
    • לעשות משהו טוב למישהו אחר.

    מרכיבי האושר :

    • אופטימיות.
    • שליטה עצמית.
    • תחושת ערך עצמי.
    • חיבה לאנשים אחרים.
    • יכולת להסתפק ולהכיר תודה.

    התמודדות בעזרת :

    • חברים.
    • פעילות גופנית.
    • כתיבת יומן.
    • תחביב, קורס שונה.
    • מתנות לתת לאחרים ולעצמנו.
    • לסמוך על עצמנו.

    שמירת שבת : {שמירה שבזכותה משיגים את חמשת מרכיבי האושר: אופטימיות, שליטה עצמית, תחושת ערך עצמי, חיבה לאנשים אחרים ויכולת להסתפק ולהכיר תודה – יותר משהאדם שומר על השבת השבת שומרת עליו}

    • לא לנסוע )שיהיה כייף לילדים כמו ביום כיפור(.
    • לא להפעיל מכשירים חשמליים )מנוחה מקרינה מגנטית.(
    • לא לקנות (יום ללא קניות כמו שיש בארה''ב פעם בשנה).
    • לא לכתוב )לא להתעסק אך ורק בעצמנו(.
    • לדבר דיבורי קודש.

    byeeeeeee

  • 28.

    כשאתה לא כותב את השטויות השמאלנייות שלך, האיטלגנצייה מפציעה.

    irmi1 , 26/06/09 14:38

    עד שלא משחררים את גלעד, יש להעביר חוק שאסירים פלסטינים יזכו לשוויון יחס לאסירים ישראליים. להעביר חוק שאסור להעביר אפילו בועת אוויר לעזה כל זמן שהם מחזיקים אסיר ישראלי. להפציץ כל יום מתקן של החמאס עד לשחרור גלעד. אתה הבנת את זה ברק....המברבר...ברק לא יעשה כלום גם עןד 10 שנים....

  • 27.

    גיא מרוז הוא שמאלן טיפש ושיטחי

    rambash , 26/06/09 14:34

    מדיניות השמאל הרסה את מדינת ישראל הביאה שכול דם ודמגוגיה של אנשים הזויים .
    כולם רוצים שגלעד יחזור אבל יש אינטרסים רחבים וצערנו האויב שלנו הוא אוייב רע שמנצל את הרגישות היתרה של החברה הישראלית
    יש להחזיר את שליט רק בפעולה צבאית
    אם לא ישתלם לחמאס לחטוף חיילים אז האירגון הפאשיסטי הזה לא יחטוף חיילים ואם נתנהג כמו הטיפש הזה גיא מרוז אז יחטפו עוד חיילים

  • 26.

    אתה לא שם לב שחטפו אותו גזענים אנטישמיים מטורפים? לא שמעת על החמאס?

    ותטריח את עצמך לקרוא את אמנת החמאס בהזדמנות זו, 26/06/09 14:32

    אתה לא יודע שהחמאס ממומן בידי אירן?

    אתה חי מתחת לאיזו אבן והתעוררת אתמול?

    מי שאשם זה אך ורק חיות האדם האלה שמטרתן להלחם ולהרוג את כל היהודים בעולם.
    תקרא את אמנת החמאס.

  • 25.

    זה לא גלעד - זה הפרצוף שלנו מול הממשלות הבזויות שלנו (ל''ת)

    אני מגוייסת למאבק, 26/06/09 14:15

  • 24.

    אני לא רואה עצמי אשם על שום דבר! שחרור גלעד בעבור רוצחים יביא עוד הרג!

    אזרח ישראלי, 26/06/09 14:08

    אני לא אצא להפגין בדרישה לשחרורו כי אני עייף מעבודה קשה שמממנת צבא יקר שמגן(בערך)עלי!
    אני לא רוצה שהוא ישתחרר בתמורה לשחרור רוצחים!
    אני לא רוצה שישראל תהפוך למדינה סחיטה יותר ממה שהיא כבר!
    ואני לא רוצה שכל מיני עיתונאים מדושני עונג יעבירו עלי ביקורת בדבר אדישותי כלפי גלעד!! גלעד הוא חייל כמו מאות אלפים שהיו,עודם ויהיו בעתיד, תפקידו לסכן את חייו בעבורי כמו שאני סיכנתי חיי בעבור הוריו ובעבורו כשהיה ילד, איתרע מזלו והוא נלקח בשבי, לפחות לא נהרג, בכדי לשחררו יש לעשות מה שאפשר בגבולות ההיגיון ותו לא!!

  • 23.

    גיא, אתה צודק במאה אחוז, ואתה ואורלי הייתם נהדרים אתמול בהפגנה

    שרון, 26/06/09 14:05

    אני מקווה שתמשיכו לפעול למען גלעד שליט, כי אולי אתם תצליחו להזיז משהו.

  • 22.

    אין לו מקום בעיתון

    גיא מרוז, 26/06/09 13:59

    האיש שכתב דברים כל כך איומים על נתניהו
    (אם נתניהו לא ישחרר את גלעד, אז דמו של גלעד בראשו (של ראש הממשלה) הוא יהיה אחראי על.... מותו (חלילה) של גלעד שליט.
    בוש לך מרוז! זו הסתה בהתגלמותה כנגד ראש הממשלה. אתה יכול לא לאהוב את נתניהו - זכותך, אבל תפסיק עם הכתיבה הכל כך וולגרית שלך. אתה ממש לא מביא תועלת לאף אחד ובודאי לא לגלעד ולכל אלה שנאבקים למען שחרורו - בכתיבתך זו.

  • 21.

    אין תסמונת נוראה מהטמטום היהיר שגיא מירוז לוקה בו. טיפשות ממארת (ל''ת)

    עעעעע, 26/06/09 13:53

  • 20.

    איזה אידיוט! (ל''ת)

    ASCH , 26/06/09 13:48

  • 19.

    הכוונה נכונה, הדרך הפוכה.

    רועי, 26/06/09 13:47

    גיא היקר. מדינת ישראל אינה נמצאת במשא ומתן בינה לבין עצמה אלא עם גוף טרוריסטי אכזר. הממשלה נדרשת לתמרן בין שיקולים כבדים רבים, מבלי להפחית מהחשיבות העצומה של שחרור גלעד שליט. הלחץ הציבורי הישראלי גורם לתגובה אחת: העלאת ''מחיר'' העסקה בידי החמאס ודחיית אופק שחרורו של גלעד. העובדה כי מדינת ישראל גמישה מבחינת כמות המחבלים שהיא מוכנה לשחרר, היא בעוכריה. אם היה אילוץ, כמו בהמלצות הועדה הנ''ל, שיחייב את הממשלה למחיר מסויים - האויב יתגמש לפיו ותרד גם המוטיבציה לחטיפות. זה נשמע מזעזע מה שאני אומר עכשיו, אבל אם החמאס יחשוב כי לישראל אדישות בעניין גלעד, כלומר התקשורת תשתוק בנושא זה - שחרורו יעשה ביתר קלות.

  • 18.

    טיפולי השיניים תעריפי טיפול -מעולמם של ברוני הפשע!!!

    ארגמן סביון, 26/06/09 13:24

    לעורכי המשדר על טיפולי שיניים אשר שודרה בטלוויזיה-עולה מסקנה מאד קשה ועגומה בתחום רפואי זה ובשיתוף פעולה והסכמה של רשויות החוקיות של המדינה ובראשם משרד הבריאות בפרט.יש להמשיך ולעקוב אחר הקורות בתחום זה.יש לבדוק מידת מעורבותם והשתתפותם של קופות החולים כולן כאחד כיצד הם יתנו ידם ''ותרמו'' לשוד שנעשה בידיעתם ואפילו בעידודם האישי זה למעשה שוד לאור היום.וכיום רבים מאד שואלים כיצד יתכנו מעשים אילו מצד אותם גורמים ציבוריים (בפרט קופות החולים למינהם)יש לדרוש וועדה ממלכתית לברור בנידון.זה פשוט פשע בחסות כל אותם המוסדות הציבוריים אשר נתנו ידם לכך.חובה להקמת וועדת בירור ממלכתית.פשע ,פשע,פשע זו הזעקה.

  • 17.

    למה התוד שלך כבר לא מופיע בזמן השרון?בשביל מה אני קונה עיתון מעריב

    LAVEEG9 , 26/06/09 13:08

    ביום שישי ?................

  • 16.

    הייתי בחפץ לב מחליף את גלעד בך. (ל''ת)

    תבוסתן, 26/06/09 12:59

  • 15.

    להעיף את הבחור מכל המדרגות

    תבוסתן מרקיב הזולת, 26/06/09 12:51

    איש תבוסתן.
    שיודע לבא בטענות רק לחבריו.
    לעולם לא ילחם באויב האמיתי.
    ימסור את אמא ואבא שלו ובלבד שלא יצטרך להלחם על הארץ.

  • 14.

    אתה הסמכות העליונה....

    רועי, 26/06/09 12:39

    זה חשוב לשמוע אותך, מבקר ממקום מושבך. החשוב.הסמכותי. היודע כל דבר.

    כשאני קורא את הביקורת שלך עלינו בנוגע לנושא הרגיש הזה, אני מבטל את דעותיהם של ראש המוסד, ראש אמ''ן, היועצים המדיניים, הצבאיים.

    את המסר שבשיחרור מאות מחבלים, את רמיסת רגשותיהם של כל אלה שיקיריהם התפוצצו ע''י אותם מרצחים שאתה דוחף לשיחרורם.

    את מראות השימחה והריקודים של כל אותם משופמים, נטולי שיניים ביום השיחרור.

    פשוט מאוד. אתה, אתה היודע הכל, אתה החכם המבין, מלא הניסיון מי יכול להתווכח עם מישהו, שעד לא מזמן(קצת לפני שלבשת את חולצת מבקר המדינה- בכל זאת זה רווחי יותר) ניפץ ביצים על ראש חברו (שעדיין לא מצא חולצה בשבילו), באולפן.

  • 13.

    זה שלחץ ציבורי עוזר, נכון, ויש קבלות

    הידרו, 26/06/09 12:32

    אבל מה שהדמגוגיה מסתירה כל כך טוב זה שלא כל מאבק הוא צודק אוטומטית. ולא חייבים לצאת לרחוב כי מישהו עושה רייטינג על איזה נושא.

    יש מחירון והעבירו אותו לצד השני. יש מחירון על כל קאסם. וזה שאתה לא יודע את המחירון ולא קיבלת אותו לידך, זה לא כי אין מחירון ולא כי הוא לא הועבר למי שרלוונטי, זה כי מי-אתה-בכלל?

    זכור לי במלחמת לבנון 2 איזה ''סופר'' שינקינאי שהשווה את עצמו לדרייפוס רק כי הוא בדעת מיעוט.

    רבותיי בתקשורת, די לדמגוגיה. אנחנו לא כאלה מטומטמים.
    פופוליסטים !!! ז***ת רייטינג !!!

  • 12.

    העבריין מש''ס שדרס קופאית אתיופית שהוא והשופט דרורי ירצו מאסר-עולם (ל''ת)

    ומה אם איתמר ביטון, 26/06/09 12:31

  • 11.

    עבור המשפחה, כל הרוג בתאונה הוא גלעד שליט

    אוסישקין, 26/06/09 12:24

    רק בלי התקווה, אותם שוכחים תוך יום, ואין להם זכויות ממשרד הבטחון.

    די לפופוליזם על גלעד שליט.

    אולי במקום זה נשקיע עשירית מהאנרגיה לדחוף את שרי התחבורה לעשות את עבודתם נאמנה, בימים של אחרי מופז זה אפילו יכול לעבוד.
    אולי נשקיע מעט יותר בעצירת הנוער שעושה דאווינים ב 160 קמ''ש על כביש החוף. ונלחץ על בתי המשפט להכניס עברייני תעבורה סידרתיים לכלא.

    אולי אזרחי ישראל הם לא ''אשמים'' אלא יותר מאוזנים בנפשם מהתקשורת?

  • 10.

    מענין לקרוא איזה מחקר המאפיין את החברה הישראלית האדישה

    חלם, 26/06/09 12:15

    האדישות האזרחית גלותית משהו, חברה ששוםדבר לא מעיר אותה מלבד מלחמה.
    חברה שהממשלה מתעמרת בה ללא רחמים והשתיקה מפחידה.
    חברה שאיש לנפשו בה.

  • 9.

    פדיון שבויים לא בכל מחיר!!! רוב העם תומך בגישה זו.

    לוחם ותיק, 26/06/09 12:14

    חטפו יהודים בכל הדורות, והיהודים קבעו לפני זמן רב, שחשוב יותר לא לעודד חטיפות נוספות ע''י תשלום כופר מוגזם מאשר לשחרר את השבוי. רוב העם תומך בגישה הזו.

  • 8.

    לא רק אנחנו אשמים

    אלמוני, 26/06/09 12:13

    ממשלות ישראל פוחדות.בעניין ההתנחלויות הן פוחדות מה''זמבישים'' ובעניין שליט הן פוחדות מאיגודי נפגעי הטרור.אנשים שאיבדו את יקיריהם לא מסוגלים לפרגן לאלה שבנם עדיין חי,וחבל.

    • סליחה , לפי מה אתה קובע שהוא חי (ל''ת)

      יעקב, 26/06/09 13:08

  • 7.

    ראיה מעוותת של המציאות! לא ממשלת ישראל אשמה, החמאס אשם! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 26/06/09 12:02

  • 6.

    נו באמת. שתיהיה בריא לעצמך ולנו. רק אתה חסר עכשיו.

    כאן זה לא נושא לצחוקים., 26/06/09 12:02

    תתעשת ותתקשת לכבוד שבת.

    לכולם שבת שלום

  • 5.

    אתה באמת יודע מהי הדרך שתביא למותם של פחות ישראלים?

    מרק, 26/06/09 11:47

    או שאתה חסיד שוטה של אימפולסים - כך אני מרגיש עכשיו וכך אני פועל וישרף כל העולם. אתה מדבר על חייל אחד - יקר, אהוב. כמה ישראלים אתה נותן תמורתו? כי זה הפירוש הממשי של שיחרור רבי מרצחים ובעקיפין עידוד לחטיפות הבאות שגם הם יהיו חיילים יקרים ואהובים לא פחות.
    יש דברים שצריך למחות עליהם ובצדק, יש דברים שראוי לשתוק בגינם.

    • אתה טועה ובגדול

      אלמוני, 26/06/09 12:18

      אתה חושב שהאוייב צריך חיזוקים לחטיפות? תפקיר עןד חייל ותראה שגם אותו יחטפו.שחרור גלעד לא יוסיף לסיכון-הצבא צריך לשמור על חייליו.בעניין הטרור-אתה חושב שעכשו אין טרור רק כי כמה מאות יושבים בכלא? חשבת פעם כמה ייהרגו בגלל ירידת המוטיבציה של חיילים רק מפני שלא משחררים אותו? בכל מחזור גיוס ובכל מפגש של תלמידים עם הצבא השאלה הראשונה שנשאלת היא מה עם גלעד.אני מעדיף צבא שחייליו יודעים שישחררו אותם בכל מצב גם אם ישחררו כמה מאות,זה עדיף על חיילים שלא יתנדבו ולא יקחו סיכונים כי הם ידעו שלא יבואו לעזרתם.

      • ''הצבא צריך לשמור על חייליו'' וואללה??? לא התלבלבת קצת?

        רוני, 26/06/09 16:46

        אותי לימדו וחינכו שהצבא שומר על המדינה ועל אזרחיה. זה תפקידו ולשם זה המציאו אותו......

      • שמח שאתה מגובש עם עצמך

        מרק, 26/06/09 17:27

        כי אני לא לגמרי, אבל וזה אבל גדול - האויב עושה ועוד איך שיקולי עלות תועלת. אפשר להפחית את הטרור וחלק משמעותי מכך נעשה על ידי ניטרול טרוריסטים בכלא.
        יפה ששואלים וכך ראוי שישאלו מה עם גלעד - בין להתעניין ובין לקבוע למקבלי החלטות רב המרחק. אגב, כל חייל מתגייס בידיעה שהוא יכול לההרג, להפצע או לפול בשבי. אין הפתעות בסיפור הזה.
        אתה צודק כי חיילים צריכים לדעת שלא שוכחים מהם, ולכן צריך לעשות הרבה מאוד כדי לשחרר את גלעד וכל שבוי אחר.
        יש הבדל בין לעשות הכל לשיטתך לבין לעשות הרבה מאוד בשיקול דעת.

    • אני מוכן לשחרר אותו בתנאי שנסראללה מחוסל שעה לאחר מכן.

      אמיר, 26/06/09 12:19

      ואיתו עוד 200 פעילים.

    • גם אתה לא יודע איך ייהרגו פחות,נכון?

      גדי, 26/06/09 12:20

      אז שנינו לא יודעים אבל אני בעד שחרור החייל הידוע על פני הפחד מהבלתי ידוע.

      • סביר להניח שאם אתה מאכיל גורילה היא רק תגדל ולא תקטן - הדבר ידוע (ל''ת)

        מרק, 26/06/09 17:28

  • 4.

    גיא, קדימה, בא תראה את פניך במטה המאבק

    יוס, 26/06/09 11:36

    לייבב כל שבוע כילד שגנבו לו בלון
    לא מסייע.
    אתה כל כך פופולרי ואהוב שגם אם תכתוב שצריך לשחרר את גלעד שליט, אנשים יתחילו לחשוב פעמיים אם זה כדאי..

    ביום שתתחיל לפעול, יעריכו אותך יותר. ולא בכדי להוסיף עוד כמה נקודות רייטינג

  • 3.

    מי אמר שזה מחדל?

    ציוני , 26/06/09 11:23

    תגידו שמאלנינו... בהכל אתם רוצים להדמות לאירופה - ופה פתאום אתם רוצים לפעול אחרת ממה שכ-ל העולם פועל במקרים ברורים?

    כל מדינה מערבית, שנחטפים לה אנשים על ידי אירגוני טרור - היא מצהירה חד משמעית, אנחנו לא עושים משא ומתן עם טרוריסטים. למה? כי זה מראה שאנחנו סחיטים ואז מביא לעוד חטיפות.
    אם ישראל הייתה עושה זאת על החטיפה הראשונה של ישראלי - אז רוב הסיכויים שלא היה רון ארד, לא היה גלעד שליט, ולא היו כל החטופים האחרים ב30 שנה האחרונות.

    • וזה לא מאוחר מדי, אם היא תעשה את זה היום

      ציוני , 26/06/09 11:26

      אז היא תמנע חטיפות רבות שיהיו בעתיד במקרה שנכנע.

      עם כל הכבוד לגלעד שליט - הוא חייל שיודע טוב מאוד לאן הוא נרשם.
      ועם כל הכבוד הוא לא שונה ודמו לא יותר אדום בדבר מ13 הרוגי עופרת יצוקה או כל חייל אחר שנהרג פה מתי שהוא.

      • וזה מעבר לכל הישראלים שיהרגו (בעתיד) על ידי כל המרצחים שישוחררו.

        ציוני , 26/06/09 11:32

        גם מדם אלה דמו של גלעד שליט לא אדום יותר.

        עם כל הכבוד מדינה צריך לעשות חישוב קר וחלק - מה יביא ליותר הרוגים ישראלים. אפשרות א' להכנע לאויב ולשחרר מאות מרצחים מה"מוכשרים" ומתועבים ביותר.
        ב' להגיד כמו כל מדינה אחרת בעולם - לא עושים משא ומתן עם טרוריסטים ולא נסחטים, תקפצו לנו.

        אם נשתמש באפשרות הראשונה, אז נמשיך במעגל הנוכחי - זה יגרום בשלב כזה או אחר לעשרות ישראלים הרוגים, ולעוד חטופים שישחררו עוד מרצחים שיהרגו עוד ישראלים - אולי הבת שלך אולי הבת שלי, אולי של שנינו.

        אם נשתמש באפשרות השניה, אז אולי זה אומר להקריב את חייו של הבחור.. אבל זה אומר מניעה עתידית של הרג עשרות ישראלים, ומניעה עתידית של ניסיונות חטיפה.

    • אתה מקשקש

      אלמוני, 26/06/09 12:21

      פעם ישראל לא נכנעה-קיבלנו את אסון מעלות.

      • אכן...

        שוקו, 26/06/09 15:57

        אבל כמה מקרים כאלה יש? זה בהחלט לא היתה הצלחה עבור הטרוריסטים ולא עודד מקרים דומים.

    • במציאות של חיילים בשטח - אי אפשר לעשות דרישות

      ofer, 26/06/09 15:25

      ורשימת מחירים
      הכל פתוח וזה חלק מהמדינה

  • 2.

    Kansu

    yosi, 26/06/09 11:12

    לך לא היינו נותנים לנהל גם בית זונות, למה אתה עוד לא מת?

    • מאוד מפתיע (ל''ת)

      יוס, 26/06/09 11:32

  • 1.

    מי שאשם זה החמאס ולא אף אחד אחר

    ariesjer , 26/06/09 11:11

    ליבי ליבי עם משפחת שליט והמקומם הייתי מוכן להחזיר את כל השטחים ולשחרר את כל האסירים שצריך תמורת החזרה של יקיר שלי הביתה. הממשלה צריכה לשקול שיקולים אחרים וההתנהגות של שתי הממשלות האחרונות(שראשיהן אינם חביבים עלי בלשון המעטה) היא הגיונית ויותר מהגיונית. המחיר הנדרש כבד מדי, במה סמוק דמו של שליט מדמו של הנרצח הראשון לאחר שחרור המחבלים, כי מנסיון העבר אנו יודעים שהם שבים לטרור.

    • Dima@R2007 (ל''ת)

      rqunbar, 22/12/09 17:18