• 51.

    מישהו כתב

    נורמלי גאה, 03/07/09 00:34

    על קיר בירושלים: חולה גאה ??

  • 50.

    לא אמרת כלום בעצם

    מקבלת, 26/06/09 11:51

    מצד אחד אתה חוזר ומדגיש שיש חשיבות לקיום מצעד גאווה בירושלים דווקא. מצד שני אתה אומר שלא כדאי להרחיק ציבור שלם דומם. אז מה אתה בעצן מציע??? שיעשו מצעד גאווה סולידי כמו שכבר עושים? שלא יעשו בכלל? את הבעיה והדילמה רובנו כבר מכירים ויודעים...

  • 49.

    נא להגדיר את המושג ''מתון''

    אלון, 26/06/09 11:43

    כדי שיהיה אפשר לדבר על עמדותיו של ''הרוב המתון'' צריך להגדיר את המושג הזה.

    אני אישית לא מבין מה זה מתון. מבחינתי זאת הגדרה יחסית של כל מי שנמצא באמצע, והרי כל המטרה היא לשנות את עמדות הציבור כדי לשנות את ההגדרה של ''מתון''.

    בקיצור יש פה בעיה של מינוח.

  • 48.

    גם סדום היתה מדינת חוק, ''רק אין יראת אלוקים והרגוני'', ישראל בדרך לאבדו

    מור - לוד, 26/06/09 11:16

    גם סדום כזכור הייתה מדינת חוק לתפארת אבל אברהם אבינו כבר הביע דעתו על אותם נאורים, צבועים ומצוחצחים המקפידים על גינוני נימוסים ריקים שאין מאחריהם מאומה: ''רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני''. היהודי מאז ומעולם בז לציידי החיות, אף פעם לא העריץ כוח ואלימות ולא עשה מהם תרבות, הוא לא ידע רוצחים פליליים מהם וגנבים יהודיים היו שם נרדף לאגדה, הוא בן לעם שהעלה את הצדקה וגמילות החסדים לשיאים שלא מוכרים בשום מקום בתבל, שבניו עסקו ב''אלו מציאות שלו ואלו חייב להחזיר'' מיום עומדם על דעתם. בני עם זה לאורך ההיסטוריה הוצגו למרבה הפרדוכס - על ידי עמים שהפכו את האלימות הברברית לאומנות - כאכזריים, צמאי דם, מחרחרי ריב, תאבי בצע, חומרניים ושפלים.

    שכן כל עוד העולם שרוי בעיוורון ואנשי הזרוע, הצבועים חדי הלשון ובעלי הדמגוגיה הריקה זוכים לתהילה ולהערצת ההמון, כל עוד זהו העולם, אין הוא ראוי לגלות את היהודי ואת בשורתו. עולם השרוי בזוהמה פורנוגרפית, עולם המונע מייצרים, תאוות ומניעים שפלים, עולם שכזה לא יצליח לתהות על קנקנו של היהודי.

    על היהודי הנודד הזה נגזר להמשיך את מסורת הבדידות בה החל אברהם אבינו בהישמע הציווי ''לך לך'' , לנדוד בתוך גן החיות הזה ששמו אנושות ולאמץ אל לבו את התנ''ך, זה שתוכנו זר לחלוטין לעולם על אף היותו מאז ומעולם רב המכר הגדול ביותר שידע האדם.

  • 47.

    גם נטיה לרצח ושוד היא טבעית, אז מה? להתגאות בזה?

    כי החושך יכסה ארץ, 26/06/09 11:15

    מגוחך הוא לשמוע את הטענה לפיה אותם סוטים אינם מסוגלים להתגבר על נטיותיהם ולכן ראוי להכיר בסטייתם כלגיטימית. די לדמיין את תגובתו של שופט למשמע טענה שכזאת היוצאת מפיו של רוצח. אמנם העדרה של הבחירה החופשית מונחת בבסיס המחשבה המערבית החילונית, כיוון שלתפיסתה האדם כולו הנו חלק מהטבע החומרי, אולם כבר הודגם בעבר כי העולם החילוני מסרב בעקשנות להסיק את המתחייב מן יסודותיו הפילוסופיים וממשיך מחד להשליך רוצחים לבתי הסוהר בטענה כי הם לא היו כפויים לרצוח בעוד שאותה טענה בדיוק מתקבלת בהבנה מלאה כאשר היא נאמרת על ידי אותם סוטים מוזרים.



    ואכן באמצעות שטיפה נמרצת של מוחות ההמונים מוחדרים ''ערכים'' מוזרים עד כדי יצירת אווירה המצדיקה רצח תינוקות במעי אימן בשם קדושת איכות החיים ומתן לגיטימציה למוטציות הרסניות להפגין בעיר הקדושה בעולם את סטיותיהם בעוד שמתנגדיהם מוקעים כחשוכים, פרימיטיביים וכו. הנביא ירמיהו מקונן ב''איכה'' כי ''נשים רחמניות בשלו ילדיהן'' בעוד שאדמור''י הבג''ץ - אלו שהסבירו לנו כי חובה על הדמוקרטיה להתאים את עצמה לרצונותיו של הצבור הנאור - היו קושרים כתרים של נאורות וקדמה לנשים הללו חרף העובדה כי הנביא ירמיהו רואה בהן את חרפת המין האנושי.

  • 46.

    '' לא תנאף'' הפך לבדיחה אצל החילונים, ''לא תרצח'' בדרך...

    בחברה שאין בה אלוקים ה-כ-ל מותר, 26/06/09 11:13

    עד לאחרונה גם האתאיסטים קבלו את ''לא תנאף'', ערך שהפך היום לחסר משמעות. שבריריותם של הערכים הנה מאפיין מרכזי של החברה המערבית ואף אחד לא ערב לנו שבעוד כמה שנים האיסור של ''לא תרצח'' לא יאבד גם הוא מערכו. די לפתוח מהדורת חדשות יומית ולהיווכח בזילות ההולכת וגוברת של חיי האדם למרות הקשקשת הבלתי פוסקת אודות קדושת החיים שנשמעת נלעגת במיוחד כאשר היא יוצאת מפיהם של החברים בחברה שהעריות והאלימות הם לה לאלוקים.

    ואכן הדרוויניזם הפך את הדיונים המוסריים לבזבוז זמן והצליח להחדיר למחשבה המערבית טיעונים תועלתיים כקנה מדה לבחינת סוגיות ערכיות. החילונים אמנם מלהגים אודות קדושת החיים אולם מילה זו חסרת כל משמעות עבורם ובעבור איש המדע אין היא אלא בדיחה. לקוף מפותח אין שום קדושה ומדידת חייו בהתאם לשיקולים של תועלת מול הפסד אינה סותרת שום חוק טבע.

  • 45.

    רחמים על החילונים האומללים והריקים שבזה מתבטא האידיאליזם שלהם (ל''ת)

    יש עוד תחתית שאליה החילונים לא הגיעו?!, 26/06/09 11:08

  • 44.

    למה שלא יעשו מצעדים מהסוג הזה בריכוזיים ערביים? (ל''ת)

    להבדיל מהחילונים, החרדים לא רצחו אף לאן חילוני אחד, 26/06/09 11:07

    • ומה עם הדקירה של אחד מהמשתתפים במצעד הגאווה על ידי חרדי?...

      אורן, 26/06/09 11:50

      ...בשם ישי שליסל.

      אל תגיד לי, זה לא ניסיון לרצח, זה מתוך אהבה...

  • 43.

    מדינת ישראל עשתה כל מאמץ לטמא אותה בכל הטומאות האפשריות

    ימיה של מדינת שיראל ספורים, 26/06/09 11:06

    המוסלמים ידעו לשמור על קדושת הארץ בעוד שמדינת ישראל עשתה כל מאמץ לטמא אותה בכל הטומאות האפשריות ויש בכך כדי להסביר את המגמות הברורות לטובת הערבים מאז מלחמת יום כיפור. להלן פסוקים מפורשים שיתכן ויזכירו לכם מספר דברים:
    ''כי תוליד בנים ..ועשיתם הרע בעיני ה', אבד תאבדון מהר מעל הארץ אשר אתם באים שמה לרשתה'' (דברים כה כו)
    ''והיה אם שכוח תשכח את השם אלוקיך העידותי בכם היום כי אבוד תאבדון כגויים אשר ה' מאביד מפניכם''(שם יט')
    ''השמרו לכם פן יפתה לבבכם וסרתם ועבדתם אלוקים אחרים...ואבדתם מהרה מעל הארץ הטובה...''(דבריפ יא')
    ''ולא תטמא את אדמתך אשר ה' אלוקך נותן לך נחלה'' (שם פרק כא')
    ''ולא תקיא הארץ אתכם כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם'' - רש''י ''..כך ארץ ישראל אינה מקיימת עוברי עבירה''
    הציונים הדתיים שכחו זאת בגלל דת ארץ ישראל שבדו מלבם, ארץ ישראל אינה הפקר ונחשו על מי נאמר ''ותבואו ותטמאו את ארצי ונחלתי שמתם לתועבה''?

  • 42.

    מצעד לכל אחד

    שרה, 26/06/09 10:07

    הבעיה היא שהקהילה הזו מגחיכה את עצמה עם התלבושות (או חסרונן), הצבעים, המלחמה והפרובוקציות. מזכיר לי מצעדים של הקו-קלוקס-קאן, ושל כל מיני פרובוקטורים אחרים. יש מיליון קבוצות מכל המינים: נכים, נשים מוכות, גברים קרחים, וקשישים עניים - מה יהיה אם כולם יעשו מצעדי ''גאווה''? יש לכם זכויות, ומה שאין עדיין תלחמו עם החוק כדי להשיג זאת. אתם רוצים להתכנס ולדבר על בעיותיכם? יש אולמות רבים שישמחו לתת לכם מחסה. מה, אני צריכה לסבול שמאלצים אותי, בעירי, מתחת לביתי לראות מראות שאיני רוצה לראות? איפה חופש הבחירה שלי? איפה הזכויות שלי? כל המצעדים למיניהם נעשים לשם הכעסה ותו לא. יש דרכים אחרות להביע מחאה - עצרות וכנסים שכל המעונין יוכל לבוא ולהביע הזדהות

  • 41.

    אני חושב שמתן ציביון ותרבות יהודית למדינה חשוב ממצעדי הומואים

    התרבות היהודית - חשובה מחופש ביטוי למזלזלי התורה, 26/06/09 08:33

    שוכבי משכב זכר שמתגאים במעשיהם - הוא ממש הופכיות לתרבות היהודית ששם מעשים אלו אסורים!
    ומכיוון שאחד נוגד את השני הרי הוויתור על מצעד שוכבי משכב הזכר הוא בודאי עדיף על פני החלשת הצביון היהודי.
    אמריקה שנייה לא תהיה כאן! היהודים בישראל יגורשו בשנית אם יזלזלו בתורת ישראל ובהקמת חברה מתוקנת בארץ ישראל, על פי העקרותות שבתורת ישראל...
    העקרונות הם:
    א. עזרה וערבות הדדתית - ואהבת לרעך כמוך
    ב. כבוד לחוקי דת ישראל (גם מאלה שלא שומרים)
    לא שמעתי שבמשנת ההומואים יש דאגה ממשית לזולת מכלל ישראל אלא רק לנשאי הנגע של סטיות המין.
    ובטח שאין כבוד לדת ישראל ...
    לכן הם נטע זר בתרבות ישראל ורק מזיקים לה ...
    והכוונה להומואים מוחצנים ולא לכאלה שנפלו לתאווה זו בצנעה, שזהו עניין פרטי (תיקון אישי של כל אחד)

  • 40.

    אם זה לא היה אסור בתורה אז זה היה סתם מגעיל - אבל בנוסף זה גם מזיק

    התורה מורה לנו מה רע ומה טוב, 26/06/09 07:53

    יש כל מיני תאוות לאדם. וחלק מהן מזיקות אם משתמשים בהן. כנראה שמשכב זכר מזיק אחרת לא היו אוסרים אותו בכול הדתות !!!!!!

  • 39.

    לדעתי, אתה טועה

    סטרייט ירושלמי, 26/06/09 03:11

    כשמוקיעים אדם בגלל מה שהוא, הוא חייב לדרוש לגיטימיות. זה בדיוק כמו שהיית אומר לשחורים בארה''ב להמשיך לנסוע באוטובוסים נפרדים בשביל לא לעצבן את האמריקאים הגזענים, מה שיפריע להם בעצם להשתלב בחברה. אתה מבין כמה שזה נשמע אידיוטי ומקומם ?

  • 38.

    לכו תעשו את זה בפוץ דאמה, למה כאן ולמה מופגן? מה הגאווה פה? (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 26/06/09 00:51

  • 37.

    הרטב המתון תומך בדמוקרטיה שוויון וחופש

    נמאס מצנזורת הטוקבקים של האתר, 25/06/09 23:52

    ואלו הנושאים של המצעד.
    כך שכל סטרייט/ית ששואף לחופש ביטוי ודמוקרטיה יהיה בעל אינטרס לתמוך במצעד.

  • 36.

    הפגנה נגד הכיבוש החרדי:שבת,כיכר-ספרא 17:00 באנו חושך לגרש! (ל''ת)

    י-ם האחרת, 25/06/09 23:18

  • 35.

    אני רוצה לערוך מצעד נאצי ברחובות ירושלים!

    זו דעתי - מקובל עליכם?, 25/06/09 22:23

    אני חושב שכל דיעה בעולם יש לתת במה להציגה
    כולל זו שהיהודים עם מסריח שמטנף העולם והשמדתם היא רפואה לכולם ...
    הרי לאמר שמותר להביע דיעות זה שקר מוחלט!
    יש כאן מיעוט כוחני שמעצבן את הרוב הדומם וכופה עליו דיעות שהוא שונא ודוחה אותן ...

  • 34.

    למה קימתם אותו ביום ציון החטיפה של גלעד? לפחות הייתם מנצלים את המצעד ל (ל''ת)

    עינה, 25/06/09 21:36

  • 33.

    סובלנות גסה?

    יותם יעקבסון, 25/06/09 21:32

    חברים וחברות יקרים!
    קיום המצעד בירושלים בירושלים כמוהו כקיומה של ברכת כהנים, מיסה בכנסיית המולד ותפלה במסגר אל-אקצא. אין שום סיבה לא לקיימו. שום סיבה!
    מגיעים למצעד אנשים ששייכים למגזר מסוים ולתומכיהם. הם לא פוגעים באיש וחוקקים על דגלם אך ורק מילים של אחווה, קבלת השונה באשר הוא. סובלנות, סובלנות!!! כמה גסה יכול המילה הזו להיות???
    המתנגדים למצעד במומם פוסלים ועליהם לבדוק טוב טוב מה מפריע להם כל כך?
    להיתפש למופע אקסטרווגנט כזה או אחר אפשרי אך מוטעה. זה בטל בשישים ביחס למסה הגדולה של הצועדים שנלחמים על שיוויון זכויות ועל מסרים הומאניים יפים וחשובים מאין כמותם לחברה בכללותה. מה יפה יותר מהרעיון לפיו ''אלף פרחים יפרחו?''
    ובאשר ''לפריצות'' - אולי היא עדיפה פי כמה בישירות, בכנות ובפתיחות שלה מכל שמרנות מתחסדת שמוצאת ביטויים מכוערים בתל ברוך ובשאר פינות אפלות שהמצעד הזה ואחריו כמותו זורים בהן הרבה הרבה אור. לצעדות הבאות!

    • הם יורקים לתורת משה הנצרות והאיסלם בפרצוף...

      ליצנים - שצוחקים מהתורה, 25/06/09 22:25

      הליצנות שמכניסה למאמינים קלות ראש הם האוייבים הקשים והמרים של אדם שרוצה להשאר מאמין.
      כיצד תאמין במשהו חסר חשיבות שכולם צוחקים ממנו?
      זה מחלחל כמו רעל לתודעה -- פתאום משכב זכר לבושי אישה על גבר ועוד מליון ואחד דברים לא ממש חשובים ....
      אדם מושפע מכך אם רוצה ואם לאו .. ומי שלא רוצה לאכול מזון מקולקל ולחלות כן לא צריך להזין מוחו במחשבות ודיעות מקולקלות ...

    • בדיוק!!! (ל''ת)

      יול, 26/06/09 05:56

  • 32.

    ירושלים בירת ישראל או הרבנים?

    ירדן, 25/06/09 18:54

    מצד אחד נלחמים על כך שירושלים היא בירתנו הניצחית וכו'. אבל כשרוצים לקיים מצעד גאווה פתאום היא רק עניין של הדתיים/חרדים. שאר המדינה? לכו לתל אביב תעשו שמה את הדמוקרטיה/ליברליות/חילוניות שלכם.
    אי אפשר לקרוא ל''אחדות בעם'' ובו בזמן להגיד שצריך להפריד. אתם סתם יורים לעצמכם ברגל.

  • 31.

    הלוואי שהמצעדים היו כמו שאתה מתאר. אבל...

    אסף מחולון (זוכר אותי?...), 25/06/09 18:12

    הי,
    מה שאנחנו רואים במצעדים האלה בכל הארץ זה לא הליכה שקטה כמו של מרטין לותר קינג באמריקה בשנות ה-60. הלוואי שזה היה ככה. אנחנו לא רואים רק צעידה סולידית של אנשים נורמטיבים. אנחנו רואים אנשים לבושים כמו קוקסינלים כאילו ''מצחיקים'', בריונים בתחתונים שרוקדים במיניות על במות, וכל מיני גברים עם חולצות מקופלות, תחפושות בצורת חזיה, איפור וכאלה. ההנהגה של הקהילה לא יודעת לרסן אותם, עם כל הרצון הטוב והסובלנות של הציבור מסביב, עושה רושם שהקהילה עצמה לא מתאמצת לרסן את המוחצנות המינית המוגמת הזאת ואחכ הם מתפלאים שאנחנו לא רוצים שילדים יסתכלו על המצעדים האלה...

    • טוב שאתה לא מבקש מאנשם לצעוד עם רעלות...

      אורן, 25/06/09 19:05

      ...בורקות כמו באיראן, וחגורות צניעות גם...

      תראה מה קורה, כשכופים על אנשים לבוש מסויים. בא לך להידמות אליהם?

      • מה הגאווה בלעשות תנועות מיניות בוטות בחצי ערום -האם על זאת גאוותכם (ל''ת)

        אבי, 25/06/09 21:37

    • רואים שלא ביקרת במצעד בירושלים

      גאה, 25/06/09 19:37

      מתאימים את המצעד לאופי העיר ועל כן המצעד בירושלים הוא הרבה יותר צנוע. אין בו משאיות ואין בו התערטלויות.
      לעניין הלבוש - זאת בדיוק הנקודה. מותר לכל אדם ללבוש כל דבר שהוא חפץ בו. גם גבר בבגדים שאתה רואה כבגדי אישה. הלבוש הטרנסג'נדרי לא נעשה על מנת להצחיק אף אחד. להפך. הוא נעשה על מנת להשקיט את הצוחקים.

      קל לדבר כסטרייט, קל לחיות ברוב. אך חלקנו בעלי העדפות שונות. תנו לנו זכויות שוות ונפסיק לצעוד ברחובותינו.

      • הרי הקהילה מורכבת מהרבה אנשים הישגיים תראו אותם והישגיהם

        אבי, 25/06/09 23:10

        איך זה שאתם רוצים שיחשבו אתכם כאנשים רגילים רק עם נטיות שונות ואתם מבליטים רק את הנטיות השונות באופן כה גס ובוטה.
        אם סטרייטים היו מסתובבים כך ועושים תנועות שכאלו הם היו נעצרים מיד.
        פשוט יצרתם לעצמכם לגיטימציה להראות כסוטים

  • 30.

    כחילוני ירושלמי אני מתנגד למצעד בתוקף. מסכים עם כל מילה שלך המאמר (ל''ת)

    אורן גלמן, 25/06/09 17:59

  • 29.

    ה''מלחמה'' על שעבוד כל האנושות,על המרת דתה של

    אאא, 25/06/09 17:34

    כל האנושות לדת הסוציאליסטית ה 3 ועל כפית אורח החיים של מערב אירופה על כל אוכלוסית הכוכב -איננה מוצדקת.
    היא סתם פשע כנגד האנושות כמו שהיה הקולוניאליזם בעבר.מי שרוצה להיות ליברל אירופאי,עומדות לרשותו 3 יבשות שלמות : אירופה,אוסטרליה וצפון אמריקה.זה בהחלט אמור להספיק.
    ישראל לא הוקמה כדי להיות מצודה צלבנית של הדת הליברלית אלא כדי להיות מדינת לאום יהודית.וזה לא ממש הולך ביחד (אם להתבטא בעדינות) עם מצעדי גאווה.

  • 28.

    זכותם, כן. אולם מדוע לאבד אנשים כמוני: חילוניים ושומרי מסורת שמעדיפים

    גדעון הראל, ירושלים, 25/06/09 15:43

    לשמר את אופיה של העיר ולא להפוך אותה לתל-אביב של הרי יהודה. מדוע לפגוע בנו שזו עירנו, שזה ביתנו?

    • לא,אין להם שום זכות

      אאא, 25/06/09 17:35

      או שהם יהודים או שהם ליברלים.אם הם רוצים להיות ליברלים,אין להם זכות לחיות פה יותר משיש ללבנים לחיות בדרא''פ.
      המאבק על הפיכת כל האנושות לחסידי הדת הליברלית הוא פאשיזם וקולוניאליזם ע''פ הגדרה.

      • אין להם זכות? אז איך הם צועדים? אתה במדינה דמוקרטית

        גאה, 25/06/09 20:13

        למה לא הקשבת לאמא והברזת משיעורי אזרחות בור קטן ופאנט?

      • לאאאא

        כנסו כנסו, 25/06/09 23:42

        חתיכת חוצפן: מי שהקים את המדינה הזאת זה החילונים. מי שכבש את ירושלים אלו היו חילונים ברובם (היו מעט מאוד דתיים בצבא באותם זמנים ושלט רוב חילוני מובהק), מי שעבד את האדמה זה החילוניים בעוד החרדים למדו תורה. מי שפיתח פה את האוניברסטאות, המדע, ההיי טק, ההשכלה זה בעיקר החילוניים ואותם ליברלים שאתה משמיץ. מי שעובד ומכניס כסף למדינה זה החילוניים. הרבה ילדים עולה גם הרבה כסף למדינה כי המדינה משלמת למשפחות ברוכות ילדים מכספינו, אותם חילוניים. אתה כרגע יורק על היד שמאכילה אותך וזה מה שהחרדים עושים בירושלים. ירושלים כל השנה מתחשבת במיעוט החרדי על חשבון החילונים. יום אחד בשנה אותו מיעוט חרדי צריך להתחשב ברוב החילוני, יום אחד לא יותר. וגם את זה אתם לא מצליחים. אתם מטיפים כנגד שנאת חינם אבל אתם שונאים יותר מכולם.

  • 27.

    עיזבו את ירושלים! הפגינו את סטותיכם בערים אחרות! ובכלל, מה הגאווה? (ל''ת)

    אבי, 25/06/09 15:36

    • כל מי שרוצה להיות ליברל אירופאי

      אאא, 25/06/09 17:36

      מוזמן לחזור לאירופה.לא בשביל זה קמה ישראל כדי להיות סניף של מערב אירופה בלב הלבנט.אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב.

      • ומי אתה שתקבע איזה מדינה תיהיה כאן? מי שרוצה להיות איראני חשוף

        ליברל ישראלי, 25/06/09 20:12

        לא פה. שיחזור למדינות ערב(הרי בכל מקרה רוב הקיצוניים והדוסים מסורתיים פרמיטיבים באו משם).

  • 26.

    הרוב חייב להיות מתון על פי הגדרת המושג ''מתון''...

    אלון, 25/06/09 15:34

    מתון הוא מי שאינו קיצוני, כלומר שאינו נמצא בקצוות.

    מן הסתם רוב האנשים לא נמצאים בקצוות, כי אם רוב האנשים היו בקצוות אז לא היו קוראים לקצוות קצוות.

    בקיצור המושג ''הרוב המתון'' הוא חסר כל ערך.

    השאלה היא אם רוב האנשים בירושלים מאמינים שאלוהים אסר לקיים מצעדי גאווה, ושחובתם למנוע זאת.

  • 25.

    הרוב מקשיב לרבנים?! ממש לא נכון!

    ירושלמי חופשי, 25/06/09 15:21

    רב הציבור הירושלמי הוא חילוני,..הכותב קצת ממהר להכליל...מספיק להכנע לסטיגמות מעלות האבק על ירושלמים ועל הציבור בה!

  • 24.

    ירושלים עיר הקודש למה ומדוע - תנו כבוד ליהדות (ל''ת)

    היא הסמל של המדינה, 25/06/09 15:10

    • מטרתן העיקרית של 3 הדתות הסוציאליסטיות

      אאא, 25/06/09 17:37

      קומוניזם,נאציזם וליברליזם - היא מחיקת המונותאיזם.

  • 23.

    לא ולא

    הומו מתון, 25/06/09 15:07

    ראשית, לא מדובר בסוטים, ובטח לא מתועבים.

    שנית, למה כפיה? מישהו מכריח אותך להשתתף? מישהו מכריח אותך להסתכל בכלל?

    • מעלים בחילה עם כל הפסטיבל הזה תהנו לכם בשקט מחייכם (ל''ת)

      נמאסתם תחיו את החיים שלכם בשקט, 26/06/09 10:07

  • 22.

    החרדים הנתעבים האייטולות ימח שמם

    נעמן, הכי שפוי , 25/06/09 15:04

    סוחטים לנו את המדינה

    • 'נעמן, הכי הומו' בנוסף "להכי שפוי"

      אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 15:15

      WHAT'S NEXT???
      אולי האמת: "נעמן, הכי שנוא"

    • אז חזור הביתה לאירופה (ל''ת)

      אאא, 25/06/09 17:37

  • 21.

    מצעד ג/תאווה של סוטים מתועבים זה לא כפיה??????????????????????????????

    אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 14:59

    כפיה חי/ולנית זה פה.

    • אתה אפס (ל''ת)

      נעמן, הכי שפוי , 25/06/09 15:04

      • טוב לדעת שאתה גם "נעמן,הכי הומו" (ל''ת)

        אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 15:07

    • לא! אף אחד לא כופה עליך לצעוד!

      עמנואל , 25/06/09 15:07

      שלא לדבר על זה שאף אחד לא כופה עליך לשכב עם בני מנך.

      (סביר להניח שאתה כן עושה את זה, אבל מתוך היצר שלך, וכדאי שתתחיל להשלים עם זה במקום להוציא את רגשות האשם שלך באמצעות שנאה כזו לעצמך ולכל מי שהיית רוצה לאהוב אבל אתה מתבייש!)

      • אני דווקא שייך לרוב האנושות שרק לחשוב על זה יוצא לי החשק בכלל (ל''ת)

        אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 15:09

      • אתה כופה עלי לחיות במדינה

        אאא, 25/06/09 17:41

        בה הסטיה המעוותת הזו היא דבר לגיטימי וזו מדינה ליברלית.המדינה הזו הוקמה כדי להיות יהודית,לא ליברלית.אם היא לא יהודית,אסור שהיא תמשיך להתקיים.
        המאבק היחידי שיש פה הוא על זכותה של האנושות לשמר דת,תרבות,שפה ואורח חיים אלטרנטיביים לאלה שהפאשיסטים הליברלים מנסים לכפות.

        אתה רוצה להיות ליברל אירופאי? לא פה.לך תחיה באירופה.אם תנסה לכפות את הדת שלך על האוכלוסיה תמצא את עצמך מהר מאד מול קואליציה יהודית-מוסלמית שלא תיקח שבויים בדיוק כמו שעשו הגרמנים.

  • 20.

    רוב העם סולד ו ל א מזדהה עם ההמואים וכו'

    אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 14:55

    זו עובדה פשוטה מוכחת בסקרים.
    אולי לא מחפשים לסקול אותם אבל וודאי שלא אוהדים אותם.

    • באמת? ספרת אחד אחד? סקרים של מי בדיוק? של הרב עובדיה

      גאה, 25/06/09 20:09

      בסקרים שראיתי במקו ויינט לא מזמן הרוב בעד הומואים. לא יודע לגביי מצעד הגאווה- אך לגביי הומואים בעד.

      זה שאתה חי במערה לא אומר שכולם כאלה.

  • 19.

    את מצעדי ה''גאווה'' יש להשאיר בתל אביב

    ארז, 25/06/09 14:52

    הבירה החילונית, מרכזה של התרבות החילונית, ולהפסיק את הפרובוקציה הקבועה הזו. שום זכות לא תיפגע אם מצעד ה''גאווה'' ייערך בתל אביב בלבד, לא זכות הביטוי של ה''גאים'', ולא זכותם של הירושלמים לא לחזות בתועבה הזו.

  • 18.

    כתבה מגומגמת שלא אומרת כלום...

    אורן, 25/06/09 14:47

    מה אתה רוצה להגיד? שאם נקיים מצעד בירושלים אז נאבד את אהדת הרוב המתון בעם?

    ראשית אם יש כלפינו אהדה מסויימת, הרי שהיא נקנתה על ידי מצעדים מסוג זה ועל ידי הודעה בלתי מתפשרת כי אנו כאן ואנו לא מתביישים.

    שנית - המצעד בבירה הוא צנוע ומכובד באופיו, אינו כולל שום עירום, ואינו עובר בשכונות חרדיות. אם מישהו יסיר את תמיכתו בקהילה בגלל המצעד הזה, הרי שהוא ממש לא רוב וממש לא מתון, וכנראה שמעולם לא תמך בנו מלכתחילה.

    בקיצור בולשיט. בואו לצעוד.

    • רוב העם לא איתכם ולא חפץ בכם.

      אדון מיכאל עם סוכריה , 25/06/09 15:05

      לאנושות אין קיום אם רובה מתבסס על סטיה הומואית.

      אין המשך.

      רק איידס וכתמים חומים מסריחים מרוחים על התחתונים

      המשך יום נעים...

    • לא נצעד איתכם אם תמשיכו לזלזל בשאר תושבי העיר

      הומו גאה מירושלים, 25/06/09 15:21

      אפשר גם לעשות מצעדי גאווה במקום סגור (כמו מועדון) מבלי לפגוע ברגשותיהם של כלל התושבים וילדיהם.

      • ''מצעד במקום סגור''...

        אורן, 25/06/09 17:31

        ...נסכים לקיים בתנאי שגם העדה החרדית תעביר את הפגנות החניונים שלה למקום סגור (למשל בתוך בתי הכנסת שלהם).

        וגם לאחר שכל שאר המצעדים (כגון הכנסת ספר תורה, או לוויית רב חשוב) בעיר יועברו למקומות סגורים.

        למה להפלות?

  • 17.

    השאלה אינה מצעד כן או לא

    אפס שתיים, 25/06/09 14:43

    השאלה היא מי ישלוט בירושלים. והתושבים בחרו ראש עיריה לא חרדי, מציאות שהחרדים מתנגדים לה. ומאחר והציבור הכלל (בניגוד לחרדים) מאמין בדמוקרטיה בכל מחיר, נראה לי שהעובדה שהירושלמים אמרו את דברם ביום הבוחר צריכה להסביר משהו לחרדים.

    זה שהם מסרבים להבין את זה, זאת בעיה שלהם.

  • 16.

    אז מה אתה רוצה, יאיר?

    מבולבלת, 25/06/09 14:29

    אתה מעוניין בייצוג של הומואים ולסביות בתקשורת, מבלי שיצטרכ לצעוד ברחובות? במילים אחרות: לטפח את הדימוי הלהט''בי, מבלי לתת ללהט''בים עצמם את החופש להיות עצמם בעיר מגוריהם?
    אתה אומר שגישה כזו טובה לכולם, אני אומרת - לאף אחד!

    • מבולבלת? (ל''ת)

      גם אנחנו, 25/06/09 14:56

  • 15.

    כותרת ''הקהילה הגאה נלחמת'' איזו בושה...

    חזי, 25/06/09 14:28

    כתב שכותב

    ''הקהילה הגאה נלחמת''

    צריך להתבייש עוד יותר מאשר....

    גאווה ? גאווה על מה ? על שהם סוטים ?

    • אווה על העמידה בחזית המאבק לדמוקרטיה ולחופש הביטוי ולשיוויון!

      עמנואל , 25/06/09 14:42

      מול אנשים מלאי שנאה ודעות קדומות כמוך!

      • כל האנושות ככה

        אאא, 25/06/09 17:48

        מלבד הליברלים באירופה ובהתנחלויות הקולוניאליסטיות שלה.הנסיון לשעבד את כל אוכלוסית הכוכב בידי קוייזלינגים מקומיים (מסוגו של ברקת) ולהמיר את דתה של כל האנושות לדת הסוציאליסטית ה 3,יכשל לא לפני שהוא יביא למלחמת עולם של כל האנושות כנגד האדם הלבן.

  • 14.

    ''שוכני הגטאות'' זה לא גנאי?

    מאוכזב, 25/06/09 14:26

    עבור אנשים המבקשים סובלנות זה ממש לא מתאים...
    אתם רוצים שהציבור יקבל אותנו ואתם לא מוכנים לקבל את השונה ומי שחושב אחרת...
    מזמן ידוע שהמצעד הפך להיות נחלה של השמאל הקיצוני, שמעתי בעבר דברים חריפים נגד כל מיני אנשים ולכן לא אשתתף יותר...
    אל תשכחו שאתם מפספסים את המטרה: אהבה ללא גבולות וסובלנות כלפי כ-ו-ל-ם

    • איפה ראית שכתוב "שוכני הגטאות??? (ל''ת)

      פנדה , 25/06/09 14:55

      • הנה כאן

        ככה לא בונים חומה, 25/06/09 15:17

        ציטוט מהכתבה:''סביר להניח שגם קיצוני הימין וגם שוכני הגטאות החרדיים לא ישנו את עמדתם כלפי מה שנתפס אצלם כתועבה.''

  • 13.

    מדוע ההונואים מתנגדים לאגודת בועלי החיות והכבשים (ל''ת)

    גם אנחנו גם הכבשים שלנו רוצות לצעוד יחד, 25/06/09 14:19

    • אתה מתכוון לבן-גבירים? (ל''ת)

      גם אנחנו וגם ספרי התורה שלנו, 25/06/09 15:09

  • 12.

    כחילוני,אני נגד.

    איציק-עכו, 25/06/09 14:06

    ראשית,מי שגאה בעצמו לא צריך שום מצעד כדי להוכיח את גאוותו,להיפך זה הוכחה לחוסר בטחון. חוץ זה,אילו כל אחד מאתנו היה צועד כדי להתגאות בהעדפותיו לאן זה היה מגיע ? על כולם להבין כי להבדיל משאר ערי ישראל לירושלים יש ערך מוסף ומיוחד. כפי שיש להלחם בכפייה הדתית ועל ברקת לפתוח את חניון ספרא בשבת,אסור לפגוע במעמדה הרגשי והדתי של העיר. מצעד כזה הינו כפייה חילונית ''ליברלית''וזו עיר מיוחדת. להפגין בגרות ולכבדה ויש המון גאים שמסכימים אתי.

    • הערך המיוחד של ירושלים שהיא בירת המדינה, ולכן חשוב לצעוד בה

      סטריט ירושלמי, 25/06/09 15:52

      חוץ מזה שגרים בה המון חילונים, והומואים.

  • 11.

    אני אוהב נמלות אש !!!! אני גאה בזה (ל''ת)

    שקל, 25/06/09 14:06

  • 10.

    שאלה לכותב, למה אתה חושב שהרוב הוא מתון? (ל''ת)

    י, 25/06/09 14:02

  • 9.

    לא הבנתי מה בדיוק יאבדו את ההומואים? את הלגיטימיות לחיות? (ל''ת)

    cbvc, 25/06/09 14:02

  • 8.

    למה צריך בכל עיר?

    לא נגד, 25/06/09 14:02

    היה מצעד בתל-אביב ואילת.
    למה צריך גם בירושלים?
    אני לא נגד המצעד וגם אין לי שום דבר נגד האוכלוסיה ההומו-לסבית
    אבל בתור ירושלמי נמאס לי שסוגרים כל יומיים את העיר!
    תעשו לי טובה ענקית ותנו גם לנו (הירושלמים) לחיות בשקט.

  • 7.

    ל1. כן!

    מישו, 25/06/09 14:00

    יש מצעד גאווה ברומא. הוותיקן היא מדינה עצמאית בתוך רומא. אף אחד לא תכנן את מצעד הגאווה בתוך הר הבית או משו כזה. בקיצור צאי מהסרט העלוב שהוא חייך ותבדקי בגוגל לפני שאת מהרהרת שטויות.

  • 6.

    מה כתוב בשלט? "אהבה ללא גבולות"?

    ASCH , 25/06/09 14:00

    יאללה, תעברו את הגבול לעזה, תמצאו איזה דיר, ותעשו שם כמה כבשים. או אחד את השני.


    למה צריך לסבול את הסטיות שלכם בעיר הקודש?

    • כמו

      ק, 25/06/09 14:26

      כמו שאנחנו סובלים אותך ואת הדעות הדוחות שלך, תאלץ לסבול את מה שלא מוצא חן בעינייך

  • 5.

    איזה רוב מתון בדיוק יש בירושלים? (ל''ת)

    עדיף הומו על דוס, 25/06/09 13:51

  • 4.

    האם ברומא; קרי הותיקן היו מקיימים מצעדי גאווה/תועבה?

    דבורה ש. , 25/06/09 13:49

    למה נלחמים לקיים דווקא בירושלים שזו עיר קדושה לכל הדתות? ובכלל על מה יש להם להתגאות?
    ונראה איזו השפעה תהיה על ילדיהם או אלה שאימצו כשיצטרפו אליהם למצעד הגאווה/תועבה!

    • ברומא כן (ל''ת)

      בותיקן לא, 25/06/09 14:00

      • בדיוק! כמו שבמרכז ירושלים כן, וברחבת הכותל או מאה שערים לא!

        עמנואל , 25/06/09 14:40

        וגם שם, כמו שבעצמך כתבת, המצעד צנוע ולא בפובוקטיבי.

        אז מה בעצם עוד אתה רוצה?
        צריך להתחשב, אבל התחשבות לא אומר לתת לסתום את הפה בשם ההתחשבות.

    • כן

      סטודנט להיסטוריה, 25/06/09 14:03

      ברומא היכן ששוכן הותיקן התרחש לפני כמה שנים מצעד הגאווה העולמי.

    • אז זהו שכן

      ק, 25/06/09 14:27

      ברומא היה בשנת 2000 מאבק מאוד דומה סביב מצעד הגאווה שם שהסתיים באופן דומה לי-ם.
      ומאז שקטה ק''ק רומא וערכה מצעד כל שנה, בדיוק כמו בירושלים

    • כבר עשו מצעד ברומא

      אורן, 25/06/09 15:28

      זה היה אפילו מצעד הגאווה העולמי.

      • לא חוכמה בואתיקן......

        אני, 25/06/09 19:07

        פותחים עתון וקוראים מה החברה האלה אוהבים..

  • 3.

    סחטיין על האומץ ! נראה לי שזו הכתבה האחרונה שלך פה. עוד לא ארזתה ?? (ל''ת)

    ירושלמי, 25/06/09 13:45

  • 2.

    צודק וחכם! לא לויתור על המצעד! לא לויתור על האופי הירושלמי-הצנוע שלו! (ל''ת)

    אחד שיהיה שם, 25/06/09 13:45

  • 1.

    ירושלים כבר לא בירת ישראל=היא בירת החרדים,מושחתים,הומואים,ערבים,ש''ס (ל''ת)

    עברינים ואוהדי ביתר.הפכה לעיר מגעילה., 25/06/09 13:44

    • אני מרחמת עליך , (ל''ת)

      אוהדת בית''ר, 25/06/09 15:12