• 91.

    באמת נראה לכם שימישהו במודיעין עילית שם על הרב קסלר?

    תושב העיר, 28/06/09 09:18

    הרב קסלר קיבל את מעמדו בירושה מבלי לעשות כלום לשם כך והוא גם לא מנסה לעשות. תינוקי כזה, רב שנלחם במכוניות צעצוע!
    תראו כמה בימבות נוסעות בשבתות ברחובות הריקים ותדעו כמה הציבור מתעניין ב'פסקים' ההזויים הללו.
    ולצורך הבהרה - יש בעיר בהחלט רבנים בעלי שיעור קומה שלהם מציית הציבור.

  • 90.

    פסיקה חכמה!

    raquel_fernandez , 25/06/09 15:28

    אני מסכימה לחלוטין עם מגיב מס' 74
    הרעש יכול להוציא אפילו פיל משלוותו. ועוד תחשבו שבמשפחה דתית או חרדית יש יותר ילדים מאשר במשפחה חילונית. לפיכך, הרעש הוא פי 4 או 5 יותר מציק, ומכאן באה הפסיקה.
    השעבים שלנו הם דתיים עם 4 ילדים בסביבות אותו גיל, ויש להם בימבות. הרעש הוא בלתי נסבל.

  • 89.

    שימו לב! הויכוח אינו בין חרדים לחילוניים. אלא בין חרדים לחרדים...

    מדבר, 25/06/09 14:15

    קראו היטב את התגובות. הרבה מגיבים שטחיים הפכו את זה לדיון בין חילוניים לחרדיים. החילוניים פה כותבים, מה זה הפסקים האלה? מאיפה זה בא? וזה בלי להבין בכלל מה היא הלכה ואיך פוסקים אותה. ואז באים חרדיים ועונים להם. בורים, טיפשים, בלי תכלית בלי תקווה. בסדר.

    שימו לב את הויכוח האמיתי, בין רבנים שמטילים איסורים בלי להסתמך על משהו הלכתי. לבין החרדיים שמגיבים, שמבינים עניין, ואומרים לרב. רגע, מאיפה זה אסור? מילא תכתוב בקשה, פניה, הצעה. אבל איסור? פסק הלכה? זה לא הלכה. זה בקשה והצעה.

    בפרט כמה מגיבים שכנראה מכירים היטב את המקום הזה ומספרים שהכל שם נראה ככה דרך ''פסקים'' כביכול, מאמללים אנשים ומשליטים את השיטה החומרנית קדורנית האשכנזית ליטאית על ציבור שלם.

  • 88.

    כשבאתי לעירייה , אמרו לי את לא שייכת לאליטות אין עבודה .שבזה יעסוק הרב (ל''ת)

    נירה, 25/06/09 13:34

  • 87.

    יופי! פתרת את כל הבעיות של הנאנקים והנאנחים בעירך שעכשיו פנית לבמבם בי (ל''ת)

    נחמה, 25/06/09 13:11

  • 86.

    ומה עם פסק הלכה נגד אפליות ושחיתויות חרדיות? (ל''ת)

    כובע ישועה, 25/06/09 13:11

  • 85.

    מה יותר חמור לנסוע בבימבה או לדבר לשון הרב ולהלבין פנים? (ל''ת)

    מכונית, 25/06/09 13:10

  • 84.

    מי הרב? מי מינה אותו? ולמה הוא עוסק בפוליטיקה ומפלה ספרדיםוחסידים?????

    מקשקשת, 25/06/09 13:09

    זה לא כתוב בהלכה? מותר לעסוק בפוליטיקה לוחמנחת כל היום, לפלות ולריב ולכתוש ולמחוץ את היריבים והמתנגדים? מדוע הוא מקים ועדות קבלהנ לסנן אברייכים ספרדים? מדוע יש אחוזים בקבלת ילדים למוסדות..????

    ואתצה שמגיב נגד החילונים הבורים ועוד, כנס ותסביר מדוע החרדים הנאורים מפליים ורודפים את הפלגים האחרים בתוכם. כמו בישיבות ומוסדות רבים.

    • לא ציבור רודפי זונות וטלנובלות חילוני מינה אותו אלא ראשי תלמידי החכמים (ל''ת)

      אפליות?! גזיזת פאות לתימנים, רצח יהודים באטלנה..., 25/06/09 13:42

      • דברי נאמרו כחרדית. אל תטיל עלי נגעי אחרים. בא נודה, יש לנו מה לתקן. (ל''ת)

        מקשקשת, 25/06/09 15:10

      • בא איתי למקומות אפלים מסויימים ואראך כמה חברים יש לך שם..... (ל''ת)

        מרוח, 25/06/09 15:10

      • .. (ל''ת)

        אזרח הארץ, 25/06/09 17:16

      • ... (ל''ת)

        אזרח הארץ, 25/06/09 17:17

      • .....של נעליך ...לפני שאתה משמיץ את החילונים ,שמפרנסים פראזיטים כמוך

        אחד העם, 25/06/09 17:24

        לולא החילונים ,והסרוגים ,שמשרתים בצהל ונלחמים את כל מלחמות ישראל , עובדים יוצרים ,ומביאים פרנסה ,ומכספי המיסים שלהם מפרנסים ,מאות אלפי פראזיטים חשוכים ,שעדיין חיים בחשכת ימי הביניים .מנותקים ממדע ומטכנולוגיה ,ועסוקים במבמבה ובבימבות .פראזיטים שלא משרתים ולא יוצרים . לולא החילונים שמגינים עליכם יחד עם הסרוגים , אישתך ובנותיך היו נאנסות מדי חודש ,בפרוגרומים ,כפי שהיה מנת חלקם של יהודים בכל הגלובוס מפס שבמרוקו ,דרך דמשק ועד ערבות רוסיה הלבנה ,כל זה במשך 2000 שנות גלות עד שקמה מדינת ישראל ,שאיפשרה לפאראזיטים כמוך לחיות על חשבון הקופא הציבורית .בוז לך פאראזיט .

      • שאני אספר לך מה מתרחש במקוואות שלכם???? חייתי בניכם עד גיל 17.5

        אחד שמכיר, 25/06/09 17:40

        אני יודע בדיוק ,מה מסתתר מתחת לשטריימל . על עונג שבת תמכור לחילוניים שלא מכירים אותך ושכמוך .אתה מדבר על רודפי זונות??.. חזל אמרו ...מום שבך ,אל תאמר לאחרים... תבקר בחןף תל ברוך ותראה ,שם את כל חבריך אברכי המשי שאין להם כול לעבוד ולשרת בצהל . פראזיט שכמוך .

  • 83.

    פסיקות חכמות

    יעקב ', 25/06/09 12:10

    אסור לחטט באף,בשבת,אסור לפתוח מטריה בשבת.. ממש גדולי השוק

    • צודק, כך טוענים הגויים 3300 שנה, אבל איפה אנחנו ואיפה הם... (ל''ת)

      היהודים הוציאו את הכי הרבה גאונים במהלך ההסטוריה, 25/06/09 13:44

  • 82.

    המשרד לאיכות הסביבה ומכון התקנים

    היו צריכים להוציא את הפסק !! גורף לכל השבוע, 25/06/09 10:45

    הרעש הזה מיטרד סביבתי

  • 81.

    הרב מקנא כי לו לא הייתה בימבה ''אם לי לא גם לו לא'' (ל''ת)

    הדסה, 25/06/09 10:24

    • נכון אם הייתה לו בינבה היה גדל להיות אזרח לא פרזיט וטפיל (ל''ת)

      מונו , 25/06/09 10:41

  • 80.

    חילונים נבהלים מפסקו של הרב?!

    מנש, 25/06/09 10:03

    שבעים תגובות על פסק הלכה של רב בשכונה חרדית (רובם גסים נבזים ובוטים, כדרכם של חילונים).

    מה לכם כי נזעקתם, הרב לא אסר לכם כדורגל, סקס, אלימות ובורות. הרב פסק הלכה לבני עדתו השמחים לקיים פסקו.

    לכו בדרככם (עד התהום ועד בכלל) ועזבו אותנו מאושרים לדרכינו(לטובתכם, כי לנו לא איכפת מה אתם חושבים עלינו).

    • מנש,קשה להם לחיות עם הריקנות... (ל''ת)

      איציק, 25/06/09 10:27

      • אתה השימפנזה המשודרגת שמקומה בצמרות העצים בג'ונגל (ל''ת)

        מה לבבון דרוויניסטי ולמשמעות החיים?, 25/06/09 13:45

      • אידיאלים חילוניים דהיום=פורנוגרפיה, מרדף אחר זונות, כדורגל , טלנובלות (ל''ת)

        פשוט מספק להיות חילוני חולני..., 25/06/09 13:46

    • מנש אתה פרזיט שחי על חשבון החילונים משרתי הצבא ומשלמי

      מונו , 25/06/09 10:40

      המיסים דרכינו היא הדרך שבחרנו כי מותר לנו במדינה דמוקרטית, ואל תעצבן אותנו אחרת ניסע בבינבה ונעשה מצעד גאווה גם אצלך בשכונה

    • בני עדתו? שמחים ללכת לפי פסקו? חחחח איפה אתה חי

      חרדי ממודיעין עילית, 25/06/09 13:01

      תבא אלינו שבת , תדבר עם אנשים ותהבין מה קורה פה.

  • 79.

    פתרון קל יותר

    אורי, 25/06/09 09:46

    תפסיקו להביא כל כך הרבה ילדים לעולם
    אין מה לעשות... ילדים עושים רעש

  • 78.

    צודק. גם ביום חול יש לאסור.

    אברי, 25/06/09 09:30

    יש לי משפחה שהילדים שלה חורשים לי בשכל כל היום עם הבימה הזו. שיעברו לגלגלי גומי במקום גלגלי פלסטיק זול.

  • 77.

    הרב אוהב לריב עם כולם... הרבנים בגרוש האלה סמרטוטי רצפה (ל''ת)

    מונו , 25/06/09 09:28

  • 76.

    לתקשורת הישראלית חלק מרכזי בהידרדרותו הנוראית של העם הזה (ל''ת)

    הם מובילים אותנו לתהום ונראה שאין דרך חזרה, 25/06/09 09:19

  • 75.

    האם מותר לנסוע באופניים בשבת? הם לא עושים רעש, לא עושים אש

    לא ברור, 25/06/09 08:40

    ובירידה גם לא מצריכים כל מאמץ.
    בעליה מאמץ קטן מזה של הליכה ברגל

    • אם לאפניים אין שרשרת - אתה יכול לסוע בה. הבעיה היא במנגנון של גלגלי הש

      זורו, 25/06/09 10:41

      יניים והשרשרת

      אם תוריד את השרשרת תוכל לפי ההלכה לרדת במורד עם האופניים.
      הבעיה שלך היא שישנם דברים רבים שההלכה מתירה כי הם לא אסורים בשבת אבל הם לא מסתדרים עם ''רוח שבת'' ולכן לא נהוג לעשות אותם.
      כגון קריאה של עיתוני יום חול (מעריב ידיעות הארץ וכו') בעיקרון אין איסור הילכתי לקרא בהם בשבת (אני כמובן לא מדבר על מי שפוסל את קריאתם {ויכול להיות שהצדק עימו} גם ביום חול) אבל בשבת שאמורה שלהיות קדושה ומורמת מעל הוי היום יום רצוי לעזוב את אותם העיתונים ולמתמקד במשפחה ובלימוד תורה.

      כך שגם אם ניתן לסוע על אפניים ללא שרשרת (או במילים אחרות - על קורקינט) זה היה מאוד צורם לך בעין לראות את הרב הראשי מחליק בקורקינט במורד הרחוב בשבת.
      ולכן - לילדים מתירים - ממבוגרים מצפים להבין לבד שלא ראוי להיוות על רכב דו גלגלי בשבת.

      הבעיה עם הבימבה היא לא בגלל שיש להם גלגלים - גם אם היה מדובר במשחק אחר הגורר עימו רעש נוראי המפריע למנוחת השבת של השכנים - היו נוטים לאסור על השימוש בו. לא בגלל ההלכה הצרופה אלא בגלל שהוא פוגע באוירת השבת.

  • 74.

    מאיפה הפסק

    הרב קסלר, 25/06/09 08:33

    חחחחחחחח למה שיהיה אסור?????????

    • חחחה...חילוני בור מהזן המצוי במאות אלפים ברחובותינו (ל''ת)

      אפיקורוסים זו מחמאה עבור חסרי דעת כמותכם, 25/06/09 09:13

      • כן החילוניים תמיד בורים מול ההחלטות השטלתניות שח הרבנים

        הדסה, 25/06/09 10:28

        מדובר בשליטה על תיבור שלם. הרב החליט. זהו. אף ילד לא יסע בשבת ביום בו המשפחה סוף סוף מתכנסת יחד והולכים ברחוב בנחת הילד לא יחגוג את שמחת הבימבה כי לרב לא נאה הרעש.נו, באמת האם לא מדובר בשליטה לשמה?

        • גם הבג''ץ שולט על חחיך ומשחרר מחבלים כדי שינסו לפגוע בנו בשנית (ל''ת)

          לא לימדו אותך מהו חוק?, 25/06/09 13:32

        • חיי החברה החילונים מוסדרים כדי שיוכלו להתקיים אולם ברמת הפרט אין חוקים (ל''ת)

          כי החילוני לא כפוף לשום מערכת כי חייו נעדרי משמעות, 25/06/09 13:33

        • את המקורות עליו הוא מתבסס הצבור החרדי מקדיש את חחיו ללימוד שלהם (ל''ת)

          אין מסות של חילונים העסוקים בלימוד המשפט הישראלי, 25/06/09 13:34

  • 73.

    הרושם מתהפך כשקוראים ברצינות

    הדייקן, 25/06/09 08:14

    מבינים שיש כאן איכפתיות משלום הילדים ושלוות ומנוחת השבת, נטו!!

    • נכון. זו דאגה גדולה לתושבים. רק שלא יגזור גזירות, אלא ייעץ (ל''ת)

      מקמנק, 25/06/09 17:15

  • 72.

    שאלה לכבוד הרב - כשאני מקיים יחסי מין עם אישתי בשבת, היא משמיעה קולות (ל''ת)

    האם להימנע מעונג שבת?, 25/06/09 06:02

  • 71.

    אני מציע למנות פקחים ולרשום דוחות לפעוטים. הפקח חייב להיות גוי! (ל''ת)

    ברעם , 25/06/09 05:30

  • 70.

    מזכירים לי כמה פרצופים מאירן, חימנאי ושותפיות אבוי לנו עם חוקים כאלה. (ל''ת)

    ברעם , 25/06/09 05:28

  • 69.

    לאחרונה מרבים רבנים לעסוק בבימבה ובמבה .פעמי משיח ? (ל''ת)

    ALOS , 25/06/09 04:49

  • 68.

    נכון...היהדות פשטה את הרגל במאה ה - 21....גם הרבנים שלה.. (ל''ת)

    מומחה לתורת הרמב''ם, 25/06/09 04:35

    • נשמות טובות כמוך הספידו את היהדות אלפי שנה, הבעיה שהם הושלכו (ל''ת)

      למוזיאונים לארכאולוגיה והיהדות חיה נושמת וגדלה!, 25/06/09 09:14

    • ''מומחה'' לרמב''ם מוסמך אוניברסיטה? חחחה... (ל''ת)

      את הרמב''ם האמיתי לומדים בישיבות הקדושות, 25/06/09 09:14

      • ב '' ישיבות הקדושות '' חיים פראזיטים שחורים ,שלא עובדים ולא משרתים

        אזרח הארץ, 25/06/09 11:14

        ומי שמגן עליהם ומפרנס אותם ,זה החילונים והסרוגים כמו ..המומחה ...שרוב המסים שלו ,הולכים כדי לפרנס מאות אברכי משי ,שחיים בחשכת ימי הבינים .לא מדע ולא טכנולוגיה ולא השכלה , עסוקים במה לברך על הבמבה ,ובבימבה של זעטוט בן שנה וחצי , צא לעבוד ולפרנס את ילדיך ,לפני שאתה פוצה פה ,נגד מי שמפרנס אותך . ומגן עליך ,מפני מאות מליוני ערבים ,

        • שמענו כבר את ההבלים הלעוסים הללו, מי מפריע לשודד ברזים בטורקיה לעשות (ל''ת)

          כסף קל בכוללים? שיקולים מוסרים? חחחה..ישראלי בזוי, 25/06/09 13:36

          • כוללים? כסף קל? מה עם תורה לשמה???? (ל''ת)

            מחיון, 25/06/09 17:15

  • 67.

    הבנתי מי דואג לילדים שלו

    כן אני חרדי, 25/06/09 04:02

    אוקי אז נתחיל ככה למי יש יותר ילדים ברור שלחרדי מאשר לחילוני בהרבה פי 3 ו 4 בינתייים אלה שיש להם ילד וחצי שוכחים את אותם ברכב, את זה אנחנו יודעים אבל בבית אף אחד לא יודע בטח פי 100 שם זה לא מסוכן כמו באוטו, אנחנו עם 9 ו 10 ילדים ויותר לא שוכחים אפילו אחד אז בבקשה אתם מה אתם מבינים בלדאוג לילדים או בחינוך אתם אין לכם זכות דיבר בכלל.

  • 66.

    לכתב אבישי בן חיים

    מאיר, 25/06/09 03:51

    אדון כתב את מדבר שטויות אין לי מוסג מאיפה אתה לוקח את זה, ולכל אלה שאומרים אוי איזה נס אנחנו לא באירן או איזה פרזיטים וכו' הבנתי אתם יודעים איך לחנך אנחנו עדים לחינוך הטוב שקורה ברחוב החילוני, יש הרבה מה לומר בנושא הזה, כן בטח אתם יודעים לחנך!

  • 65.

    דיי כבר תרדו מהחרדים כבר (ל''ת)

    רותי, 25/06/09 03:09

  • 64.

    זה באמת מטריד-גם ביום חול. (ל''ת)

    פיצית, 25/06/09 01:42

  • 63.

    תחליט - חילול שבת או מסוכן לילדים? (ל''ת)

    מה אתה אומר?, 25/06/09 00:44

  • 62.

    זה המצאה ואין כזה הלכה!

    דתיה אמיתית, 25/06/09 00:37

    מישהו המציא את הדבר הזה כדי להגיד דברים רעים על הרבנים! אולי איזה רב ביקש שלא יסעו לידו בשבת בבימבה כי הרעש הפריע לו אבל אין שום הלכה שאומרת שאסור לנסוע בבימבה וכדאי שאנשים יפסיקו להמציא דברים שרבנים אמרו כי מי שהוא רב אמיתי לא ימציא הלכות!! בהצלחה לכולם!!

  • 61.

    התשובה לחשיכה ולפרימיטיביות של בימבה - שני סרוגים סיימו קורס טיס (ל''ת)

    אלה מגינים בקדושה, ואלה במ''ט שערי טימטום של חומרא, 25/06/09 00:36

  • 60.

    חל איסור להביא ילדים לעולם זה גורם לרעש ומבטל מלימוד התורה!

    חרדי. אבל שונא הקצנות!, 25/06/09 00:07

    הגיע הזמן שהרבנים בישראל יפסיקו להשתמש בכוח הפסיקה שלהם כדי לספק את כל גחמותיהם!
    הילדים מרעישים לך? תקנה אטמי אוזניים!
    כשעשית ילדים, מה חשבת? שהם יהיו בשקט? אסרתם על הילדים לשחק בכדור, אסרתם לשחק בלגו, אסרתם לשחק בדשא, אסרתם לרכב על אופניים, אסרתם על הבנות את הקורקינט והרולר (האופניים מאן דכר שמיה?). מה נסגר איתכם?
    תנו לילדים לחיות. ולמדו אותם לכבד את הזולת. במקום לדבר על אסור ומותר. דברו על ראוי ומנומס. השאירו את האיסורים לדברים החשובים ביותר.
    חכמינו כבר היתרו מהקמת גדרות מיותרות שמביאים את עמי הארצות לעבירות חמורות.
    אני כילד חרדי שנאתי את השבת. במקום יום מנוחה הוא הפך אצלי ליום של שהיה ממושכת בבית הכנסת, נאומים ארוכים על שולחן השבת, ובטלה מוחלטת מכל משחק.
    ההחמרות המיותרות של אבי גרמו לי לשנוא את השבת, את התפילה, את לימוד התורה הכפוי.
    אני עדיין חרדי. כי החלטתי שהדרך נכונה, רק יש אנשים אידיוטים בעולם החרדי (כמו בכל חברה) שלא מבינים שהתורה ניתנה כדי לעשות את העולם מקום טוב יותר ''וחי בהם''. ומי שרוצה זכאי ''למות באוהלה של תורה'' אבל אין היתר להמית את הילדים באוהלה של תורה!!!

    • איתך בכל מילה!!! (ל''ת)

      חוזר בשאלה, 25/06/09 09:21

    • צודק בכל מילה. בתור דוס מודרני שגר במודיעין עילית...

      תושב ברכפלד, 25/06/09 10:55

      התושבים יודעים שהמכתב הנ''ל הוא כעין המלצה ולא פסק הלכה והרבה לא מקיימים אותו

  • 59.

    מיהם הפרזיטים האמיתיים?!

    מור - לוד, 24/06/09 23:18

    פרזיטים הם אלו המתעלמים מחובתם היהודית והשואפים להפוך את עם ישראל לאוסף בני אדם כדוגמת מאות כאלו הקיימים בעולם. פרזיטים הם אותם שנולדו לאם יהודיה ואינם לומדים תורה כמוטל על כל אחד מישראל, פרזיטים הם אלו שאחרים צריכים ללמוד תורה עבורם כיוון שכל ישראל ערבים זה לזה. פרזיטים הם אלו המתמסרים לחיי החומר, העובדים 10-12 שעות ביום תוך התעלמות מן השאלה מהי חובתו של האדם בעולמו. חמור עובד לא פחות מהאדם ואין בכך כדי להוסיף לו שום ערך מוסף. עבודה הנה צורך כאכילה וכו ובשום אופן לא ערך כפי שחושבים הטיפשים. הרמב''ם קבע כי ''לולא המשוגעים העולם היה נחרב''. עובדי חברת החשמל, בזק וכו הנם אכן כאלו כי את רגעי החיים שביכולתם לתרגמם לקיום נצחי הם מבזבזים על מלחמת ההישרדות. אין הם חיים חיי מטרה אלא חיי הישרדות כמקובל בעולם החי ומימילא קשה להבין באיזה מובן הם בני אדם בכלל (אדם ככינוי לנזר הבריאה)

    • הרמב''ם גם אמר ''פשוט נבלה בשוק ואל תצטרך לבריות''

      דוגמא חיה לבורות כסילות ורשעות של חלק מתוכינו, 24/06/09 23:45

      מי אתה נבל כסיל בור ועם הארץ שמצטט מדברי הרמב''ם מה שנוח לו ומשמיט מה שלא נוח לו.
      והידעת גם שהרמב''ם שהיה רופא, נתן גם כבוד לחכמת גויים?
      המסורת דברה ארוכות בשבח עבודת כפיים. הרמב''ם אמר ''פשוט נבלה בשוק ואל תצטרך לבריות''. מסכת אבות אמרה ''גדולה המלאכה שמפרנסת את בעליה''. אתם ברישעותכם סילפתם את הפסוק הנפלא ואמרתם ש''עבודה הכוונה לעבודת השם ולא לעבודת כפיים''.
      אז אל תספר לנו על ''חובה יהודית'' ועל ''פרזיטים''.
      איך אמרה מסכת אבות? טול קורה מבין עיניך

      • דתי לאומי בור, המקור הוא בגמרא ולא ברמב''ם

        ו''עבודה'' בחז''ל היא עבודת הקרבנות ולא עבודת ה', 25/06/09 00:57

        ובאותה מסכת אבות ממש כתוב ''כל הנוטל על עצמו עול תורה מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ'', וגם הרמב''ם כותב רבות על אלו שהחליטו להתקדש ולהסיר מעליהם חשבונות רבים וגם פוסקי הדורות ראו בחיוב את תמיכת העמלים לפרנסתם בחיל העיקרי של העם היהודי הווה אומר לומדי התורה ואם תדקדק בדברי תגלה שכל שטענתי הוא להיררכיה בין היעדים בחיים תוך הבהרת העיקר והטפל וחבל שהגדלת לחשוף ערוותך ברבים ויחסת את ''טול קורה מבין עיניך'' למסכת אבות אבל ככה זה כשאין זמן לעסוק בדבר ''שולי'' כלימוד התורה.
        הוא שכתבתי, לו היית מגדיר בבירור את העיקר ואת הטפל בחייך לא היית מפגין עם ארצות כה מעוררת התפעלות כפי שהפגנת ולו היית מתאמץ בהבנת דבריי יתכן ואת ההבלים שכתבת היו נחסכים מאיתנו.

    • פרזיטים הם

      דתי ולא שומר שבת, 25/06/09 01:20

      כל האוכלי חינם שעובדים עבודה זרה וחושבים שהם בניו של ה''שם שמאס בכם ובתפילותיכם

      • זה בדיוק מה שטענו וטוענים הנוצרים לאורך הדורות (ל''ת)

        אתה בחברה טובה, תתיחס לעניין, 25/06/09 08:41

      • ''דתי'' ובולס חזרזירים, ''דתי'' ולא לומד תורה, ''דתי'' ומחלל שבת (ל''ת)

        ואני לידיעתך המלומדת, חילוני שומר מצוות..., 25/06/09 09:18

      • מי מפריע לישראלי שודד הברזים במלונות טורקיה ללמוד בכולל ולהתפרנס ללא (ל''ת)

        עבודה?וכי שיקולים מוסריים מנחים את הישראלי הבזוי?, 25/06/09 09:22

    • כל הכבוד, מים קרים על נפש עיפה (ל''ת)

      יוצא דופן בזבל האינטרנטי, 25/06/09 09:17

  • 58.

    פרמיטיביות במייטבה! גועל נפש! במאה ה-21!!! (ל''ת)

    אבי דגן , 24/06/09 23:17

    • עד מתי חילונים שהפכו את הבורות והאוויליות למקצוע יעלוזו?!!! (ל''ת)

      הודות לטכנולוגיה העולם במרחק של לחיצת כפתור מהשמדה, 25/06/09 01:00

  • 57.

    לפרובוקטורים ומציתי התבערה מהזן ה''אבישי בן חיימי'' המתפרנסים משיסוי (ל''ת)

    ''אל תען כסיל כאיוולתו פן תדמה לו גם אתה'', 24/06/09 23:04

    • צודק במאה אחוז..

      אזרח, 25/06/09 02:40

      אבישי בן חיים, אתה אמור לסקר את הקורה במגזר החרדי, לא להכניס את הדיעות האישיות האנטי שלך. זהו פניה לגיטימית של אנשים בבקשה לשקט במנוחת שבת. אין כאן כל מאבק וכותרות כמו ''מאבקים'' ''נלחמים'' הם על הגבול בין בדיחה גרועה לגועל נפש...

  • 56.

    איזה אנשים נפלאים - ראש חושב רק על תורה. כל הכבוד.

    yaacovsh , 24/06/09 22:44

    לא כמו הטמבלויזם הזה

    • הוא עסוק בתכלית חייו, לחילוני אין תכלית לחיים, זה לא בלקסיקון שלו בכלל (ל''ת)

      החילוני כל הזמן עסוק ב''לבלות'' את חייו, 24/06/09 22:49

  • 55.

    אם אתם לא שם

    איך תבינו, 24/06/09 22:11

    מי שלא מכיר, לא באמת יכול להבין מה זה הפסק הזה
    אז תתעסקו אם איזה שחקן משחק באיזה קבוצה מה שאני נבוך בו ולא מבין

    • מאה אחוז צודק (ל''ת)

      תושב העיר, 25/06/09 17:42

  • 54.

    שטויות!!

    ''דוסית'' אמיתית, 24/06/09 22:01

    אני חרדית וגרה במקום חרדי,לא שמעתי על זה,וכנאה שגם אחרים לא שמעו כי כל האזור שלי מלא בבימבות כאלה בשבת!!!אל תנסו להכנס לציבור ולדעות שלו כל עוד אתם לא חיים בו!!לידיעתכם:יש חרדים שעושים צבא!כן תתפלאו,רוצים עוד משהו שתוכלו לכתוב עליו פה בnrg? גם יש הרבה(!)כאלה שעובדים ועוד הרבה שעשו בגרויות ותארים! אני אגיד לכם מה אין אצלנו:שחיתויות ואלימות! ואל תבלבלו את המוח שאנחנו אנאלפבתים וכו' כי אני לומדת ביסודי ואני יודעת מספיק דברים! (לדוג' תסתכלו אם יש לי שגיאת כתיב אחת!) נכון, יש קיצוניים שגם החרדים לא משלימים עם הדרך שלהם אבל חרדי סטנדטי הוא מי שמפורט פה!! תחשבו על זה!

    • את מתנצלת בפני בועלי הנידות, אוכלי הנבלות, השקצים והרמשים?!!!! (ל''ת)

      מקומם של הבבונים הדרוויניסטיים בג'ונגל!, 24/06/09 22:15

      • לא ראיתי מילה של התנצלות בדבריה. לך תלמד הבנת הנקרא! (ל''ת)

        דוס וירטואלי, 25/06/09 00:09

        • לא התנצלות יש בדבריה אלא התרפסות (ל''ת)

          לך תלמד לקרוא בין השורות, 25/06/09 08:44

      • את צודקת

        דתיה אמיתית, 25/06/09 00:43

        את צודקת והלואי שיום אחד כולם יכירו בזה ובדברים הטובים שיש בכל צד ונוכל לחיות כולם ביחד כל אחד עם הדעות שלו בשלום!! כי זה באמת מה שכולנו רוצים!

    • חוץ מזה שאת משמיטה אותיות וכותבת 'תסתכלו' במקום 'הסתכלו'

      לגבי שחיתויות, קראי בפנים, 25/06/09 00:48

      אריה דרעי, בניזרי לא מספיקים לך? ולגבי אלימות - כיון שכנראה אינך רואה טלויזיה את לא רואה את האלימות שבחברה החרדית. מספיק אם אציין את משמרות הצניעות.
      שיהיה לך יום בכיף.

      • אף לא רוצח חרדי אחד מאז קום המדינה, גם את זה ''מטאטאים''? (ל''ת)

        מקור הקלקולים בזוהמה החילונית שחודרת לחברה הדתית, 25/06/09 08:45

      • למה שכחת אותי? מה אני לא חרדי גנב? (ל''ת)

        יאיר לוי, 25/06/09 08:46

    • חרדית אמיתית לא גולשת באינטרנט.... (ל''ת)

      דוברת אמת , 25/06/09 05:29

      • ממש...

        לאה, 25/06/09 09:10

        על מי את מנסה לעבוד?
        חרדים גולשים ועוד איך!

  • 53.

    ראשית! הבנת הנקרא

    אוהב ישראל, 24/06/09 21:55

    הרב אסר את ''הבימבות'' לא מפני שהם מרעישים אלא מחמתהסיכונים הנוראיים של ילדים שמדרדרים בהם ירידות חדות במהירות של 80 קמ''ש ויכוליים לגרום ח''ו לאסון.
    אז די לקשקשת!

    • גם אם תכתוש את האנטישמי במכתשת לא יסור מאיוולתו (ל''ת)

      כל שכן כאשר הוא חילוני בור המבין בכדורגל ובזונות, 24/06/09 22:16

    • ''הדבר גורם לרעש חזק הטורד את מנוחת השבת '' (ל''ת)

      די לקשקשת, 24/06/09 22:18

      • השימפנזות מהג'ונגל לעולם לא יבינו מהו עונג שבת (ל''ת)

        עונג שבת נועד רק ליהודים, גם לא לגויים דוברי עברית, 24/06/09 22:58

        • עונג שבת הוא שהילד שלך אחרי שלוש שעות של תפילה ושעתיים של דברי תורה (ל''ת)

          ליד השולחן יכול לשחק בבימבה, 25/06/09 00:11

          • תגיד, הרגשת פעם התעלות רוחנית? (ל''ת)

            עונג שבת זה גם לא להפריע לאחרים, 25/06/09 08:47

  • 52.

    מרוב רבנים כבר נימאס מהדת

    יוסי, 24/06/09 21:45

    איפה שנות השיבעים שמונים שהרבנים הראשים היו בעלי הדעה ולא כמו היום כול רב בעל סמכות כבר פוסק הדור.

  • 51.

    טוקבקיסטים יקרים-איך אתם נופלים בפח ההסתה המגמתית של הכתבה כמו עדר (ל''ת)

    סשה, 24/06/09 21:21

  • 50.

    פקק תנועה צודק...צריך לחנך את העוללים להיזהר מפקקי תנועה.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע, 24/06/09 21:18

  • 49.

    למה לזלזל

    ירושלמי, 24/06/09 21:04

    בסך הכל מדובר בישוב ישן ושקט ובשבת במיוחד. ויש הרבה ילדים שמרעישים בשעת הצהרים עם הדבר הזה. וזה תועלת הצבור. מה קשה להבין? אם היו מפריעים לכם כל יום בין 2 ל4 לא היתם מתקוממים?

  • 48.

    שישמו על בימבה בולמי זעזועים וכך היא לא תרעיש. ותאסרו על הילדים לעשות

    ???, 24/06/09 20:37

    חארקות כדי לא להפריע לשכנים

  • 47.

    אין קשר בין החרדים של היום לבין ההלכה היהודית (ל''ת)

    אלון, 24/06/09 20:36

    • אם תלמד מעט תורה חילוני בור ומצוי תגלה שהחרדים ממשיכים בדיוק את רוחה (ל''ת)

      בורות היא מפלטו של הבטלן, תלמד ואחר כך תפצה פה, 25/06/09 08:48

    • תן דוגמאות בבקשה, אם אין לך אל תחשוף ערוותך ברבים (ל''ת)

      כן כן, בועלי הנידות ממשיכים את רוח ההלכה..., 25/06/09 08:49

  • 46.

    הרב קשקניהו פסק- אסור להפליץ בשבת זה מזיז את האויר בקרבת התחת.. (ל''ת)

    הצדיק , 24/06/09 19:50

    • אלודים אמר שאסור לדבר ככה.. (ל''ת)

      מוישלה, 24/06/09 20:01

    • אח! איפה האפיקורוסים של פעם, לפחות היה עם מי להתווכח! (ל''ת)

      אתה עושה שירות מבזה לחילונים, רחמנות על טמטומכם, 24/06/09 22:17

    • תגובה זו מעידה בהחלט על עולמו של החילוני חובב הזונות, ההפקרות והבהמיות (ל''ת)

      לך תעלה גרה במקומך הראוי..., 24/06/09 22:18

  • 45.

    איפה הרמב''ם...ואיפה הרבנים של ימינו ?.....עצוב.... (ל''ת)

    פעוט בן 4, 24/06/09 19:01

    • תלמד את הרמב''ם באמת ותבין שהרמבם ששתלו לך בראש לא קיים (ל''ת)

      החרדים עוסקים ברמב''ם מהבוקר עד הערב, חילוני ''מבין'', 24/06/09 22:00

      • החילונים האומללים חושבים שמפעל חייו של הרמב''ם היה המורה נבוכים (ל''ת)

        ליצירתו העיקרית ''משנה תורה'' אין להם גישה, 24/06/09 22:19

        • הרמב''ם כיבד אפילו גרים כ''ש יהודים ספרדים וחסידים וחבל שהרב הזה לא כך (ל''ת)

          מערכת, 24/06/09 23:20

        • גם לפי ה''מורה נבוכים'' אין לאפיקורסים ''לדעת'' מקום בישראל! (ל''ת)

          ''תנו לי עם הארץ ואנשכהו כחמור'', 25/06/09 00:16

        • בשביל מה אתה מוריד את כולם? הם אומרים את הדעה שלהם! אתה לא מסכים?

          דתיה אמיתית, 25/06/09 00:54

          תסביר! למה להתקיף את כולם? הם אחרי הכל אחים שלנו! תסביר את הדעה שלך ואל תפתח עוד כעס אחד על השני! זה רק הורס ואתה זה שמפסיד! תחשוב על זה- אנחנו לא פה לריב אנחנו אחים!!!!!!!

        • 2 המגיבים למעלה...אינכם ראוים ליחס או דיון...טיפשים !!! (ל''ת)

          פעוט בן 4, 25/06/09 04:33

    • בטלנובלות החילוניות המטומטמות עוסקים ברמב''ם? (ל''ת)

      תמהני, 24/06/09 22:00

    • כנראה מעולם לא למדת רמב''ם. לא נראה לי שאתה מכיר את פסקיו

      בדיני אונס ומפתה וחילול שבת, 25/06/09 00:14

      המילים ''חייב מיתה'' מוזכרות שם יותר מידי פעמים.
      עליך, אני בטוח שהיה פוסק שאתה אפיקורס שאסור לו שיבוא בקהל...

  • 44.

    אסור להוליד ילדים, כי הם בוכים בשבת, ומפריע את מנוחת השבת. (ל''ת)

    משה, יוסטון, 24/06/09 18:41

    • החרדים מביאים הרבה יותר ילדים מהחילונים כי יש להם עבר וגם עתיד (ל''ת)

      לאפס החילוני אין רגליים וסופו להיעלם..., 24/06/09 22:20

    • גש לטפל בכלב בביתך, את הטיפול בבני אדם הנח לחרדים (ל''ת)

      מה שלום משפחת ה''ילד והכלב''?, 24/06/09 22:21

    • החרדים מביאים ילדים לעולם בעוד שהחילונים רוצחים אותם במעי אימן (ל''ת)

      עוד חילוני ''רגיש''..., 24/06/09 22:22

  • 43.

    אין לי בעיה עם זה כל עוד מדובר בחברה סגורה

    ישוע, 24/06/09 17:19

    מה אכפת לכם מהחרדים
    אתם בחיים לא תלכו לשם
    אז למה זה מעניין אותי בתור חילוני
    מה הולך שם
    ''תחייה ותן לחיות''

    • אתה באמת לא מבין? חיות האדם מחפשות טרף קל (ל''ת)

      כמובן שעם הפלסטינים חשוב לעשות שלום בכל מחיר, 24/06/09 22:03

  • 42.

    כאילו מפגרים ממש קשה למצוא

    ילדים תמיד ימצאו להם במה לעשות רעש, 24/06/09 17:01

    ובמה להתריד, לכו ותאסרו עליהם גם לחיות.
    ומי בדיוק ביקש מכם להביא לעולם ילדים כמו שפנים?
    עליכם לפסוק שאסור להביא ילדים לעולם כשלהורים אין לא מקצוע ולא במה להתפרנס.
    לשנורר ולחיות על חשבון משלמי המיסים זה לא מקצוע ןגם לא פרנסה!
    רבנים היפוקריטים חשוכים!

    • החשוכים הם האנלפבתים עם שגיאות כתיב האינפנטיליות כמו שלך (ל''ת)

      הם ממשיכים את היהדות, לחילונים אין עבר ואין עתיד, 24/06/09 22:05

      • ולהפלות ספרדים ולרדוף חסידים. זו הנאורות של מודיעין עילית (ל''ת)

        מערכת, 24/06/09 23:22

        • כמו שהנאורים השמאלנים רודפים את הימנים וכל מי שאינו חושב כמוהם (ל''ת)

          השמאלנים הביאו לרצח יהודים בסזונים, באלטלנה.., 25/06/09 08:52

    • ''אתאיסט'' חילוני מהזן המצוי, מה דעתך ללמוד קצת על הנושא שאתה ''מתקיף''? (ל''ת)

      החילונים אינם אפיקורוסים אלא עמי ארצות מופלגים.., 24/06/09 22:06

    • מדינת ישראל אינה משנוררת בעולם? (ל''ת)

      שאל את האמריקאים..., 24/06/09 22:07

      • לא! דתי מפגר, מדינת ישראל גגל מדינה מלווה ומשלמת

        דבר שעדיין אתם לא למדתם לעשות, 24/06/09 23:29

        לשלם בחזרה!

        • מדינת ישראל מחזירה את הסיוע האמריקאי? מחזירה לנדיבים היהודים האמריקאיי (ל''ת)

          את תרומותיהם? ה''שירותרום'' אינו מפעל שנורר לאומי?!, 25/06/09 01:03

        • ומתי מדינת ישראל תחזיר לפלסטינים את אדמותיהם השדודות? (ל''ת)

          ומתי ישראל תפסיק לנגן על המצפון היהודי לשם תרומות?, 25/06/09 01:04

  • 41.

    אחרי שפטרנו את בעיית במבה , עכשיו תור הבימבה

    אחד העם, 24/06/09 16:24

    אוי לו לעם ישראל ,ולמה ש רבנים חשוכים עושים לתורתו . העם הנבחר ,שהוציא מקרבו גדולי עולם ,כמו הרמבם , פרויד ,אינשטיין ושפינוזה . מתעסק באיזו ברכה יש לברך על הבמבה ,ואם זאעטוט בן שנה וחצי יכול לשחק עם הבימבה שלו בשבת . ואנחנו עוד צוחקים על החומייניסטים באיראן .כשהחומייניסטים השחורים צרי המוח נמצאים בקרבינו ,ולצערי קובעים הרבה באורחות חיינו . וכי מה זה משנה לו לבורא עולם אם יברכו על הבמבה ...שהכל..או ברכת בורא פרי האדמה ??. האם זה מה שיקבע לריבונו של עולם ??? וכי בורא עולם עינו צרה וביקורתית בילד בן שנה שמשחק ונהנה בבימבה שלו???. יש לעם ישראל תורה נפלאה ,ורבנים חשוכים ,וצרי מוח ,עושים ממנה צחוק והופכים אותה לדחויה , מה הפלא שצעירים רבים מחפשים את עצמם בכל מיני מנזרים בהודו ובטיבט ??

    • מהפה שלך לאלוהים ! (ל''ת)

      ישתבח שמו והשנור גם, 24/06/09 17:53

    • כמה חילוני יכול להיות מטומטמטם? כמה?! את ''משנה תורה'' לרמב''ם למדת? (ל''ת)

      ובמה לדעתך הרמב''ם עסק?, 24/06/09 22:08

      • האם זה שהוא לא קרא את ''משנה תורה'' הופך אותו למטומטם? (ל''ת)

        אולי אותך עם תגובתך המטופשת?, 25/06/09 00:51

        • וודאי, הוא ''יודע'' את דעותיו של הרמב''ם מבלי שלמד את מפעל חייו המרכזי (ל''ת)

          אם זה לא מטומטם אז מה כן?, 25/06/09 08:53

    • איינשטיין ופרויד הם הנשורת של העם היהודי, את הגאוניות היהודית יצרה (ל''ת)

      הגמרא שאתה ברוב טמטומך החילוני המצוי בז לה, 24/06/09 22:09

    • מכירים לפחות 200 שנה את ה''טיעונים'' העמרציים האלה, לא התפתחתם מאז? (ל''ת)

      לך צפה בסרטים פורנוגרפיים, בזה אתה מבין, 24/06/09 22:10

  • 40.

    מזל שאני לא באירן - שם היו יורים בילדים ש''נוסעים'' בשבת

    חיים, 24/06/09 16:05

    זו דוגמא למה צריך להפריד דת ממדינה- משילטון חוק.
    נכון שרעש - ביחוד בשבת מרגיז ומפריע - אבל לפסוק שזה ''חילול שבת'' ומי שירעיש הוא ''מחלל שבת'' - מזל שהרבנים האלו לא שולטים עלינו - כבר עדיף העבריינים שבכנסת.

    • צודק חח (ל''ת)

      מורן, 24/06/09 20:57

    • החילונים רוצחים מאות אלפי תינוקות במעי אימן, אתה מלגלג על האיראנים? (ל''ת)

      עמי אירופה הם שופכי הדם הגדולים בהסטוריה, 24/06/09 22:11

  • 39.

    הכל יסתדר כאשר נכניס לשימוש בימבה מהדרין . (ל''ת)

    בבה יגה, 24/06/09 15:59

    • גם לשם חברות הפרסום החילוניות המזוהמות ינסו להכניס גושי בשר נשיים (ל''ת)

      הכל יסתדר כשהחילונים ירדו מהעצים, 24/06/09 22:24

    • תגובה 39 מתחזה (ל''ת)

      בבה יגה, 24/06/09 22:24

    • הכל הסתדר כשלזאטוטים חילוניים ניתנה הגישה לשפכי דם ופורנוגרפיה (ל''ת)

      מהסוג המבחיל ביותר, יחי הליברליזם..., 24/06/09 22:25

  • 38.

    לפעמים צריך פסק (חוק) הלכה (כמו חוק ממשלתי מיוחד)

    אזרחית, 24/06/09 14:56

    כמו למשל שצריך לשמור על השקט בין 14:00 ל 16:00 ולאחר השעה 23:00. אם הציבור היה שומר על השקט, לא היו צריכים לחוקק את החוק. אותו הדבר עם פסק זה. בשעות הצהרים בחגים ושבתות, בישוב שכולו דתי, וכלי רכב ממנועים אינם נוסעים, אמור להיות שקט. הבימבות מרעישות בדציבלים גבוהים ביותר ולכן טוב עשה הרב.
    רבים מפסקי ההלכה הם מכיוון שהציבור לא יעשה דברים ללא פסיקה. ממש כמו חוקי הכנסת. לא מכל דבר צריך לעשות עניין רק מכיוון שהוא חוק ''דתי''.

  • 37.

    כל הכבוד לרב.

    ליאור, 24/06/09 14:47

    אני גר בישוב ובשעת צוהריים כשאני רוצה לנוח בשבת פתאום אני שומע רעש חזק שמתברר שמדובר במין בימבה כזו שסים איתה בכביש. (לידיעת הציבור יש ישובים בהם לא נוסעים בשבת) ואז יוצא שמשחקים אלו מפריעים למי שרוצה לנוח או ללמוד. אני בטוח שאם פסק ההלכה היה אומר שבין 2 לארבע אחר הצוהריים אין להרעיש שופטי בהמ''ש ודומיהם היו בעד פסק כזה.

  • 36.

    איזה פריצות בתמונה..ילד וילדה ביחד על בימבה חילונית בשבת (ל''ת)

    חרדי ממודיעין., 24/06/09 14:34

  • 35.

    אסור גם לחטט באף בשבת, אסור לנפוח בשבת, אסור לנסוע בבימבה בשבת...

    מיתמית , 24/06/09 14:33

    היהדות הפכה להיות כת של תמהונים שנדרשת הסתכלות מעמיקה לבחינת מצבם, כת של עובדי אלילים פנאטים.

    • כדאי שתבחיני בין מה שבאמת אסור לבין מה שלא. ואל תערבבי

      רב בדימוס, 24/06/09 15:09

      ביקורת על ''פסק'' שאינו הלכה על דברים האסורים באמת.

      • אתה באמת רב בדימוס? וואו...

        מיתמית , 24/06/09 17:39

        החכמת מאז.... חח

    • רגע, אם מותר לחטט באף ביום כיפור, משמע שמותר גם בשבת, אלא מאי

      avyb , 24/06/09 15:33

      אסור לקנח את האף ביום שבת, ומי שחייב לעשות זאת מפאת זליגה בילתי נשלטת יעשה זאת ע"י העברת זרוע יד ימין המכוסה בשרוול בחולצת השבת מכוון המרפק לכוון כף היד, תוך כדי אמירת הברכה "שהכל נעשה בדברו" והנוכחים יענו ב"אמן".

      • אמן! (ל''ת)

        aReminder , 24/06/09 18:15

    • היהדות הפכה את היום הנפלא הזה שאמור להיות מוקדש להנאה

      מגש הכסף , 24/06/09 17:58

      ולמנוחה, ליום שאסור לנשום בו, ואסור להזיז אצבע שמא פן תעבור על איזה איסור.

      www.kansukansu.blogspot.com

      • זה לא היהדות זה אנשים שמחפשים על מה לריב ומה אפשר להמציא שיעצבן את

        דתיה אמיתית, 25/06/09 01:05

        החילונים ואז הם הולכים ומפרסמים את זה כאן וגורמים שכולם כאן יריבו ויתעצבנו על שטויות שבכלל לא נכונים!

  • 34.

    כבוד הרב הקדוש,,לבימבה שלי עשו ברית מילה..מה עלי לעשות בשבת ? (ל''ת)

    בובה בימבה, 24/06/09 14:32

    • מה דעתך לחזור לסרטים הפורנוגרפיים שלך? שם לבטח תצא יותר חכם (ל''ת)

      פירות מערכת ה''חינוך'' הישראלית..., 24/06/09 22:31

  • 33.

    זה בטח עוד רעיון שהוצא לרב הגאון ע'י הגאון בתחבורה, אורדן (ל''ת)

    מדינת הלכה לרבני בימבה כשרים., 24/06/09 14:30

  • 32.

    אילו כדבריך דהרעש מפריע למבוגרים הן היה אוסר זאת גם

    בבה יגה , 24/06/09 14:13

    בימות החול או לפחות בין 2 ל4 ? מדובר בילדים המסכנים עמצם ויורדים בירידות תלולות ומעצורים אין להם. בימי החול הם מצויים בתתי"ם עד שעות הערב כמעט ואין בעיה להשגיח בזמן שנותר,משא"כ בשבת שהם שרויים בחופשה כל היום. די לקינטורים ואל תהא מבעט בהוראה!!!

  • 31.

    נו באמת, איזה שטויות.

    ~!~, 24/06/09 14:00

    בקלפים מותר לשחק?
    שיתנו לילדים לחיות בשקט.

  • 30.

    הסיפור עם נשיכת הפלאפונים בשבת היה הרבה יותר משעשע!

    aReminder , 24/06/09 13:47

    עד כדי כך שגזרתי את הכתבה מהעיתון למזכרת. ישראל - 2009, לראות ולא להאמין! :)

  • 29.

    עוד ראיה שהרבנים הם גם מנהיגים חברתיים!!

    המוח, 24/06/09 13:42

    פסק של רב אינו חייב לשמש כהשלכה הלכתית גרידא, רב העיר הוא המאחד בין כל תושבי העיר ועליו מוטלת הסמכות המוסרית בהנהגת העיר על כל פרטיה, טוב עשה רב העיר מודיעין עילית אשר הוכיח כי רב אינו רק פוסק הלכה אלא גם מתווך, מנהיג ואיש שלום.

    • תבא כמה ימים למודיעין עילית תדבר עם אנשים ותראה איזו ''חברתיות'' יש כאן

      מעיקר, 24/06/09 14:05

      רבנים מוציאים אנשים מבתיהם עי כל מיני עיעלות בגלל שהם לא בדיוק מתאימים להם. רדיפות והלשנות, חיטוטים בדואר כדי לתפוס ''עבריינים''. וגם אלימות . פלוס העובדה שאין בחירות בעיר, וגם הרבנים לא נבחרו אלא נחתוו לתפקידים עי אנשים שלא מונו לכך.

      בא למקום יום יומיים, תדבר עם אנשים ותבין איזו טראומה אפשר לקבל מי שלא מקורב לחלונות הגבוהים.\\

      • על איסור לשה''ר,ובעיקר על הוצאת שם רע על ארץ הקדש, האם

        בבה יגה, 24/06/09 15:45

        שמעת? בחרת לדור במקום חרדי קבל עליך מה שמתבקש ממך,ולא:עבור למודיעין ועשה מה שאתה חפץ.

        • סליחה? מה מתבקש ממני? להעלות מס למשתלטים על העיר? מונעים בחירות?

          מעיקר, 24/06/09 16:30

          מה הקשר בין זה לחרדיות או לנסיעה בבימבות. או אכילת במבות. מי שבא לגור בעיר לא צריך לבדוק מה חושב הרב בכל רגע, אלא לחיות את חייו עפי התורה, שזה מחייב גם את מי שגר במודיעין העיר. ולא רק בעיר בה הכל פוליטיקה ''בשם התורה'' כביכול

          • שרק צריך לחיות את חייך עפ''י התורה

            כתבת, 30/06/09 05:22

            אז כדאי שאכן תעשה זאת.

    • הרב איש שלום...תרשה לי לחייך בעצב

      צפונבוני , 24/06/09 14:53

      באיראן היו גאים בפסיקותיו המגוחכות

  • 28.

    ובשביל השטויות האלו הם מוצצים את תקציב המדינה?!?! איזה טמטום!! (ל''ת)

    לבטל את המוסד הרבנות הרקוב והמושחת!!, 24/06/09 13:39

  • 27.

    העובדות פשוטות וברורות......

    צפונבוני , 24/06/09 13:07

    כל זמן שחסידים שוטים יתנו לרבנים הזוים לפסוק פסיקות הזויות ולקבל על כך משכורות עתק על חשבון הציבור הפסיקות ההזויות ימשכו.
    ומי שלא יציית ישלם בבריאותו....סמכו על משמרות השבת...מה שנקראים במקום אחר משמרות המהפכה!!!!

    • מה מפריע לך? ממש לא ברור לי - פשוט שנאה נטו

      פנדה , 24/06/09 15:23

      אחרי זה אל תבכה על כפייה דתית. בתור חילוני, אני פשוט לא מתעניין בפסקי ההלכה האלה, הם לא מדברים אלי, ואני לא צריך להשתמש בהם כמנוף לקסנופוביה וגזענות.

      • למה פנדות חסרות יצר מיני ממש לא ברור לי (ל''ת)

        חוקר דובים, 24/06/09 20:46

  • 26.

    מעניין שהחילונים יוצאים מהחור כשרואים כתבה על דתיים

    ל -1, 24/06/09 13:03

    אם אתם כל כך נאורים ,למה רק החילונים רוצחים ,שודדים, סוחרי סמים ,אנסים ,פורצים לבתים,גונבים מכוניות,וכו' . אולי תחזרו למערות ואז לא יהיה פשע במדינה.

    • הבעייה שבמערות אנחנו מוצאים אתכם,... וזה די דוחה.. (ל''ת)

      מיתמית , 24/06/09 14:35

      • המצפון שלך אוכל אותך..

        מוישלה, 24/06/09 20:05

        מה שאמת אמת מה איכפת לכם מה פסקו בציבור החרדי

      • טעות! הקלקולים בחברה החרדים הם תוצאה של זליגת הזוהמה החילונית (ל''ת)

        אין רוצח חרדי אחד מקום המדינה! כולם חילונים!, 24/06/09 22:34

  • 25.

    שום רב לא פסק כך!

    הנודדים, 24/06/09 12:57

    החרדים לא עד כדי כך מצומצמים זה ואם רב אמר את זה אז המצב שלו ממש קשה

  • 24.

    שטינקר (ל''ת)

    יחיאל, 24/06/09 12:43

  • 23.

    הנסיונות להשלטת דיקטטורה במודיעין עילית יתקלו בתגובות כמו באיראן (ל''ת)

    מררל, 24/06/09 12:35

    • אני במקום הזה, ומי שלא שייך לחונטה השלטת, מסכן. אפליות ורדיפות. (ל''ת)

      מעירקאט, 24/06/09 14:06

    • ולחנות באדום לבן מותר? העיר מלאה בתאונות בגלל אי ציות לחוקים (ל''ת)

      כרכר, 24/06/09 14:07

  • 22.

    אין כל קשר לאיסור הלכתי

    שומרת מצוות מירושלים, 24/06/09 12:31

    עם כל הכבוד לרב, פסק הלכה זה הזוי לחלוטין, אין לו כל קשר לאיסור הלכתי.
    הרב מנסה לחנך אנשים.

  • 21.

    מה רב? איזה רב? מה בנוגע לרדיפות האישיות כלפי חלשים ואחרים? (ל''ת)

    כרכצען, 24/06/09 12:31

  • 20.

    ומתי יטופלו הבעיות האמיתיות בעיר. רמיסת חלשים ועידוד אפליות ומחלוקות.. (ל''ת)

    מרוכך, 24/06/09 12:30

  • 19.

    יש עוולות הרבה יותר גדולות במודיעין עילית. (ל''ת)

    מענח, 24/06/09 12:29

  • 18.

    הוא כלל לא נסחר לרב ומה עניין ''פסק הלכה'' לכאן? אין לרב סמכות לכך

    מעניון, 24/06/09 12:28

    אם אין לו אסמכתאות הלכתיות ממשיות. לא ניתן לגזור גזירות. בפרט ובפרט שהוא לא נבחר בבחירות מסודרות להיות רב.

  • 17.

    חרדים, לכו לאישפוז מהר!!! השמש לא עושה לכם טוב (ל''ת)

    התחרפנתם לגמרי., 24/06/09 12:23

  • 16.

    עוד מעט יהיה אסור לנשום... זה מפריע (ל''ת)

    אני, 24/06/09 12:21

  • 15.

    בדיוק בגלל פסיקות כאלו היהדות נתפסת כמטופשת ולא מתקדמת

    בר, 24/06/09 12:14

    יש גבול אפילו גיל קבלת המצוות היא לא סכדי 12 ו 13 בהתאמה (בנות ובנים).
    כך שלאסור נסיעה בבימבה לפעוטות היא פשוט התקטננות וחוסר מעש מצידו של הרב!!

  • 14.

    מי שגר בשכונה דתית מכיר את הרעש הנוראי הזה מידי שבת!

    רינה, 24/06/09 12:05

    מי שלא שמע את הרעש הזה לא מבין כמה צודק הרב.רק שנראה לי שבמקום לאסור לגמרי יש להגביל את זה בזמן כמו לדוגמא בין 2 ל-5 בשבת...

  • 13.

    אוי אוי, איטולה חומיני וחלחלי הרבה יותר ליברליים ודומים להילל הזקן (ל''ת)

    מאשר הרבנים הננסים תאבי הפירסום והכח ע''י החמרה, 24/06/09 11:56

  • 12.

    חוזר בשאלהההההההההה

    חסיד הרב נוח, 24/06/09 11:56

    נמאס לי מכל השטויות האלו של הדתיים כל אחד עושה מה שנוח לו
    לדוגמא:
    אסור לתלות או להוריד כביסה מהחבל, אבל לתלות על הכיסא את המגבת לייבוש ידיים אחרי הנטילה מותר.
    וכל מה שנוגע לשטיפת כלים, מה פתאום זה מותר מה זה לא נחשב לעבודה,
    בקיצור הייתי זורק את החרדים לאומן
    ובקיצור קיצורי השם ייקום דמם, דתיים מחורבנים

  • 11.

    חז''ל אמרו שעדיף פוסק מיתיר מפוסק מחמיר,אבל הפנאטיים תאבי הכח שכחו (ל''ת)

    הילל ניצח את שמאי, 24/06/09 11:51

  • 10.

    מה עים קורקינט שקט?סקטים?רולר בלייד?חד אופן? וסתם הליכה על חבית? (ל''ת)

    כל רב מיתחרה בשני בחומרות,האייטולות כבריותר גמישים, 24/06/09 11:50

  • 9.

    תל אביב

    לובנגולו, 24/06/09 11:36

    מי אמר שהרב צרך שכל הוא מסתדר מצוין בלי זה

  • 8.

    גם כאן צריך לצאת כנגד שלטון האייטולות \\ רבנים. זה אותו דבר!! איך הם לא

    יובי, 24/06/09 11:36

    מבינים כמה הם דומים???
    ראשי המגבת הללו יהרסו לנו את המדינה!

  • 7.

    הרב צודק במאות אחוזים יש להעניק לעולל הצעיר חינוך תעבורתי נהיגה מונעת (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/06/09 11:25

    • אים תחילת דרכו בעולם הגדול כדי שנהגי העתיד לא ישוו לאלו שישנם כיום (ל''ת)

      פקק תנועה , 24/06/09 11:26

    • יש יותר מ - 100%? אולי מליוני אחוזים? (ל''ת)

      האזרח קיין , 24/06/09 16:20

  • 6.

    חחחח וקורקינט אפשר? תודה.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 24/06/09 11:21

  • 5.

    מאחר ואלוהים לא אוכל, אז בשבת כשאלוהים נח אסור לאכול. (ל''ת)

    שליח אלוהים, 24/06/09 11:15

  • 4.

    מה כל-כך מיוחד ברבנים האלה,

    ג'ושוע, 24/06/09 11:14

    שכל מה שהם אומרים הופך להיות חוק שכולם חייבים לקיים אותו.
    מה, אלוהים לחש להם באוזן שאסור לנסוע בבימבה, והם פשוט מעבירים את המסר לשאר פשוטי העם?
    עצוב לראות שעדיין ישנם אנשים שמולכים שולל ע''י אותם חובשי כיפה אינטרסנטים, וממציאים פסקי הלכה תחת מסווה של דת.
    הרי אסור לשאת את שם ה' לשווא.

  • 3.

    פסק הלכה אנושי מדרגה ראשונה. הרעש הזה מוציא מדעת.

    pinco9 , 24/06/09 11:02

    לעיתים נדמה שההורים הצעירים אטומים למתרחש סביבם ולא מפעילים שום חוש התחשבות.
    כל הכבוד לפוסק בעניין.

    • ומדוע מנע כבוד הרב בחירות במודיעין עילית? כמו באיראן. (ל''ת)

      מרכך, 24/06/09 12:33

    • הבחנה

      שירה, 24/06/09 12:44

      יש הבדל משמעותי בין חילול שבת, לבין הפרעת מנוחת השבת.
      רב לא יכול להמציא הלכות
      הוא יכול לומר שזה טורד את המנוחה, ולכן יש כאן ביטול מצות ואהבת לרעך כמוך, או לא יודעת, אין לי ספק שניתן למצוא עבירה אשר עליה עוברים כשעושים רעש מוגזם, אבל לומר שליסוע בבימבה זה חילול שסת?
      זה פשוט עיוות של ההלכה.
      אסור באיסור חמור לשנות את ההלכה בשביל הנוחות, לא להחמיר ולא להקל.
      ניתן לומר שיש סכנת נפשות בנסיעה בבימבות במורד, וזה גורם לרעש רב, ואשר על כן, נין לבקש לא ליסוע בהן בשבת, או בשעות המנוחה, אבל לומר שזה אסור מפאת חילול שבת, נראה לי לעשות צחוק מהמושג.
      על זה נאמר- ''בל תוסיף''

      • נכון מאוד. צודקת בהחלט. (ל''ת)

        רב בדימוס, 24/06/09 15:07

  • 2.

    עוד רב טיפש. (ל''ת)

    למה מקשיבים לשוכני המערות האלה ????, 24/06/09 10:53

    • מה הטיפשות בהתחשבות בבני אדם.נראה לי שאתה אטום לגמרי.

      pinco9 , 24/06/09 11:04

      השינאה לדת מעבירה אותך על דעתך.

      • גם לי בתור חילוני הרעש מאוד מפריע, שלא לדבר על כל מיני

        אני, 24/06/09 11:16

        קורקינטים ממונעים מחרישי אוזניים
        איך מתירים את הכלי הטורדני הזה???

        • קורקינט ממונע זה בכלל רכב לא חוקי

          ZZ, 24/06/09 14:01

          תפנה למשטרה

      • מה קשור היתחשבות להלכות שבת?נימוסין זה דבר יחסי, הלכות שבת הן אבסולוטי (ל''ת)

        להפליץ בקריאת שמע שעל המיטה מותר?, 24/06/09 11:54

      • ואים יסעו בפרק היכן שאיש לא ישן?כבוד רוממתו הרב מרשה? ואים גוי נוסע על (ל''ת)

        זה בשבת כשהוא לועס ציזבורגר-זה מותר?, 24/06/09 12:00

      • העוולות הנעשות בשם הדת הם הגדולות ביותר הקיימות. תברר מה קורה באמת

        מערך, 24/06/09 12:33

        מודיעין עילית נתונה למשטר דקטטורי המונע עריכת בחירות והשלטת רבנים ודיינים שאינם ראויים

  • 1.

    עדיף להתבולל מאשר להיות שייך לכת החרדית

    יהודי, 24/06/09 10:45

    זה יהדות ?
    זו רוחניות ?
    זה דבר אלוהים ?

    פיחס.

    • קודם עניין הבמבה, עכשיו בימבה, איזה עוד שטות בדרך? (ל''ת)

      האזרח קיין , 24/06/09 16:45

      • בומבה (ל''ת)

        בום!, 25/06/09 00:51