• 8.

    להיפך: מות התמוז הוא מיתי אוניברסלי של האדם מול הטבע. ביהדות הוא נוון,

    שולמית, 24/02/12 17:17

    ונחטף, כמו כל החגים הפגאניים-חקלאיים, אל הלאומיות המתנשאת והמתבדלת (גם מן הטבע).

    IP: 46.121.249.108דווח על תגובה זו

  • 7.

    נהניתי לקרוא את המאמר.

    שורי, 26/06/09 11:50

    איפה אפשר לקרוא עוד סיפורי מיתולוגיה אשוריים?

    IP: 87.69.104.155דווח על תגובה זו

  • 6.

    עצוב למות באמצע התמוז

    מוריה מהפלמ''ח, 24/06/09 16:42

    נכתב עליו בעצם?..

    מעניין ומחכים. כרגיל.

    IP: 89.138.50.215דווח על תגובה זו

  • 5.

    מאמר על נושא מעניין, שכתוב בצורה מעניינת,, תודה! (ל''ת)

    אריאל וגלית, 24/06/09 13:09


    IP: 95.86.108.142דווח על תגובה זו

  • 4.

    יפה יושי , חידשת לי (ל''ת)

    שעלבוק בדימוס, 23/06/09 23:12


    IP: 217.132.98.90דווח על תגובה זו

  • 3.

    תיקון טעות קטנה

    אשורבניפל, 23/06/09 17:37

    יישר כוח על המאמר.
    לא נכון ש''שמות החודשים, שאין להם פשר בעברית, מובנים היטב מתוך היכרות עם התרבות שבה נוצרו''. למעשה, רק שמות מועטים בלבד (למשל מרחשון, שפירושו באכדית ''החודש השמיני'', ותשרי שפירושו כנראה ''התחלה'') מובנים על סמך האכדית. רוב השמות נשארו סתומים ואין להם אטימולוגיה, גם לא באכדית.

    IP: 79.182.70.254דווח על תגובה זו

  • 2.

    מדוע צונזרה ולא הופיעה תגובתי? (ל''ת)

    בבה יגה , 23/06/09 14:30


    IP: 217.132.175.75דווח על תגובה זו

    • בבקשה, קרציה (ל''ת)

      המערכת, 23/06/09 15:53


      IP: 132.64.102.172 דווח על תגובה זו

      • תגובתכם : המערכת,בבקשה קרציה. אינה מספקת נא החזירו

        אדמור''ה אלינורה מבאי בית בבה יגה, 23/06/09 17:43

        את התגובה המפודחת על ידכם למקומה הראוי.תודה

        IP: 217.132.175.75 דווח על תגובה זו

  • 1.

    זווית מענינת מאוד

    יעל, 23/06/09 11:06

    בכותב מציג זווית מקורית ומענינת. תודה

    IP: 192.115.90.98דווח על תגובה זו