• 67.

    שי לא הרג אותה הוא רצח אותה!!! (ל''ת)

    עודד, 12/01/10 16:16

  • 66.

    מסכנה האמא של דנית

    אוריה, 29/06/09 22:43

    מבינים מהכתבה שהיא פשוט מתעבת אותו
    הוא לקח את חיי ביתה.

    ברור שלא התכוון
    אבל לפי מה שמסופר,נראה שכן יש לו אחריות על מה שקרה.
    לגלגל עיניים לשמים ולהגיד שזה גורל נשמע תירוץ!
    גם מערכת התראה לפני תאונות לא היתה עוזרת כאן, כי אופנוע זה לא רכב וכל שגיאה מייד מתורגמת לפציעה ולמוות!!!

  • 65.

    הוא נראה בן אדם טוב

    משתתפת בצער המשפחה, 29/06/09 02:08

    הוא לא עשה את זה בכוונה זה היה בטעות זו תאונה

  • 64.

    ...

    מישהי שמכירה, 28/06/09 20:37

    הוא ילד מדהים, הוא לא אשם!
    אני מבינה את הכאב של ההורים, אבל שלא יאשימו בלי הוכחות.

  • 63.

    איבד שליטה

    מירי החמודה, 25/06/09 16:17

    הילד כבר קיבל את העונש שלו לא ניזהר עיפות או מי יודע מה קרה באותו יום שאיבד שליטה מסכן אם היה עונש כבד במדינה אז פחות תאונות היו אבל אנשים אומרים לי זה לא יקרה מסכנים ההורים של הנערה

  • 62.

    הכל כתוב

    שלא נדע, 25/06/09 00:12

    אין אשם או לא אשם בסופו של דבר זה היה כתוב והוא לא יכול שיאשימו אותו על זה גם ככה צערו על מות חברתו ובנוסף זה זה פשוט גומר בעיניי.. מה שקורה כבר לא ישנה את מה שקרה.

  • 61.

    בושה.

    דניאל, 24/06/09 17:44

    פשוט בושה איך שחלק מהאנשים פה מדברים!
    הנער שהרג אותה אחראי ביותר מ100% על ההרג שלה.
    האופנוע היה שלו! הוא זה שנהג עליו! הוא זה בפרוש שהיה צריך לדאוג לבטיחותה!
    פשוט בושה איך שאנשים לוקחים את זה כמובן מאליו שיש תאונות בכבישים, זה פשוט לא צריך להיות ככה.. זה כבר הפך לשיגרת החיים שלנו וזה נוראי!
    תאונות לא צריכות לקרות, אנשים צריכים להיות אחראים על עצמם ועל מי שנמצא איתם ברכב, אופנוע או מה שלא יהייה.
    אם הוא כ''כ אהב אותה הוא היה יכול לדאוג לה ולראות שהיא כובשת את הקסדה כמו שצריך אם בכלל הייתה קסדה.
    כנראה שלא ממש עיניין לו.
    הוא צריך להיכנס לכלא ולהודות במעשיו, כי אם לא המצפון שלו לא יעזוב אותו כל ימי חייו.

    יהי זכרה ברוך!

    • ילדים שחיים בסרט

      נאור, 10/06/10 15:50

      כולם גיבורים גדולים להגיב פה

      תאונות קורות ואף אחד לא יודע ולא רוצה לראות את עצמו מת בתאונה
      ואיזה סיבה הוא ירצה שחברה שלו תמות תיהיו רציניים לרגע ותחשבוע זה תגובות של ילדים בני הרב אחד כמוך צריך לעבור הזה על הבשר ואז אולי ת=ירד האיסימון בושה לדבר כך

  • 60.

    בושה. (ל''ת)

    דניאל, 24/06/09 17:41

  • 59.

    לפני שאתם שופטים

    ורד, 22/06/09 20:50

    אי אפשר לשפוט בן אדם רק לפי כתבה בעיתון, כן הסיפור נוראי אין ספק משתתפת בצערכם...
    אבל אל תדונו בחייו האישיים, זה לא עיניינכם למה לא עשה צבא, יש לזה סיבות, אני מכירה את משפחת קלדרון כבר שנים, משפחה אחראית, תאונות לצערי קורות וימשיכו לקרות.
    אין לי ספק ששי הוא בחור אחראי, ואני מרחמת עליו שהוא יצטרך לחיות עם זה.

  • 58.

    ילד מסכן! ילדה מסכנה! כמה עצוב. (ל''ת)

    מיכל, 22/06/09 18:39

  • 57.

    שי תהיה חזק אחי!

    טל, 22/06/09 16:58

    משתתף בצערך שי לא אשם?

  • 56.

    יהי זכרה ברוך !! (ל''ת)

    .., 22/06/09 14:38

  • 55.

    שי אתה לא רוצח

    ?, 22/06/09 13:37

    ואל תתן שיתייחסו אליך ככה
    טעויות קורות לכולם, ולפעמים אנשים נהרגים
    כלי רכב זה דבר מסוכן ולך אין מה לעשות בקשר לזה

  • 54.

    הוא חתיך..

    אני, 22/06/09 13:22

    והיא לא

    • גועל נפש!

      דניאל, 24/06/09 17:37

      אין לי שמץ של מושג מי אתה או את .
      אבל התגובה הזאת פשוט גועלית, בחיים לא ראית דבר כזה.
      דנית ז''ל הייתה חברה מאוד מאוד טובה שלי ואני בחיים לא יתן שידברו עליה ככה.
      איך את/ה מסוגלים לדבר ככה על ילדה שנהרגה? איך לעזאזל ?!
      פשוט גועל נפש, אין לי עוד מה להגיד על זה.
      ילדה שנהרגה בתאונה נוראית, בגלל מישהו שהיה חסר אחריות!
      פשוט אין לי מילים לחוצפה שלך לכתוב דבר כזה.

  • 53.

    אנשים בלי לב.....

    אפרת שיבלי, 22/06/09 11:47

    איך אפשר להאשים אדם שהוא עצמו איבד את היקר לו..!
    הוא בטוח לא רצה לגרום להריגה של בת זוגתו...
    אתם כותבים פה דברים קשים !
    שי שבור ופגוע
    ויש דברים שלא לעניין אנשים שלא יודעים דברים..כמו למשל למה הוא לא בצבא..לא כולם יכולים לעשות צבא מסיבות שונות אז לא ישר לתקוף ולהאשים...
    שי אנחנו תמיד מאחוריך..תיהיה חזק!

  • 52.

    לעולם לא יהיה מזור לפצעך

    לעולם לא, 22/06/09 11:44

    לדבריך, נהגת בכלי מסוכן, לא וידאת שהקסדה קשורה, לא ברור אם לך הייתה קסדה משלך, ''עלית'' על מדרכה - בקיצור, בן אדם מת בתאונה הזו, לא באשמתך כמובן, אבל אתה נהגת באופנוע.
    איך להמשיך? פסול עצמך לצמיתות מנהיגה בכלי רכב, והתנדב לבית לוינשטיין, ואולי הכאב ישכך.

  • 51.

    הנהג מספר בעצמו מה גרם לתאונת הדרכים המזעזעת הזו (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/06/09 11:33

    • זו לא חוכמה להגיד תמיד שהכביש אשם או הגורל שזה מושג אלוהי האשם בדבר (ל''ת)

      פקק תנועה , 22/06/09 11:38

  • 50.

    לא שופטים אדם עד שמגעים למקומו''(לא עלינו)!

    ליאם, 22/06/09 11:31

    לשפוט אדם לכתוב שטיות באינטרנט ...
    להחליט אם הוא עצוב אם כואב לו או לא?
    מזה מי אתם טראומה כזאת כואבת ואתם שופטים מי צודק מי לא מי אשם מי לא?
    עשה צבא לא עשה צבא ?.בטח בגלל שהוא לא עשה צבא כול זה נגרם...תתעוררו על החיים שלכם!

    • את\\ה מממש צודק\\ת

      ליאורי, 26/06/09 00:04

      אני לא ממביינה אז מה עם הווא לא עשה צצבא ווכול מיני כאללה אבל יכול ללהיות שהווא אהב אווותה כמו שאפפחחד לא אהב אותה !
      אננשים אתם לא ייכולים ללשפוט את הבננאדם הזה ! ואני מממאמינה שאם הייתם ממגיעים ללמקוומו ( שלא ננדע ) והיו כותבים עליכם כאללה דברים ..
      אנייי בטווווחה שהיייתם עצובים בדיוק כמוהו
      ובמקום לשפוט אותו צריך לנחם אותו ..
      מי שיישפוט אותו זהה הקב''ה !

  • 49.

    לבדוק את העבר שלו

    לבדוק את העבר שלו, 22/06/09 11:28

    מעניין בכמה תאונות הוא כבר היה מעורב.

  • 48.

    תאונת אופנוע

    אורית, 22/06/09 10:54

    ממש מצמרר זה הגורל.

  • 47.

    תגובה 22 התגובה היחידה הנורמלית פה

    קורל שמשתתפת בצער, 22/06/09 10:48

    מסכימה עם כל מילה!!!!!!

    למשפחה -- תהיהו חזקים :(

  • 46.

    לכולללםםם!!!@ חשובבב!!!!!111!!!!1

    קורל שמשתתפת בצער, 22/06/09 10:38

    חבל שזה יצא כך, שהיא הייתה צריכה לסיים את חייה כך.
    זה בשום פנים ואופן לא אשמתו של חבר שלה, הוא עשה כל מה שצריך, ניסה לצאת מתאונה, חבש קסדה וחבש גם לחברתו.
    למרות זאת רוב הסיכויים שהוא לא יצא בלי עונש חמור, כי זאת הייתה אחריותו..

    אני ממש משתתפת בצער המשפחה והחברים של דנית, אישה מקסימה, הכרתי אותה.

    לשי קלדרון - זאת לא אשמתך, אבל זאת אחריותך - שזה בכלל לא אותו דבר.

    אם זה היה תלוי בי היית משוחרר ממזמן..

    משתתפת בצערכם

    קורל

  • 45.

    אין דנים אדם עד שמגיעים למקומו...מסכן...עזבו אותו.. (ל''ת)

    לא מאחל לאף אחד, 22/06/09 10:02

  • 44.

    איך ממשיכים? מוצאים חברה חדשה........ (ל''ת)

    אשר יגורתי, 22/06/09 08:43

    • מטומטם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      alint3 , 22/06/09 09:47

    • ללב אבן: סייג לחוכמה שתיקה! (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 09:53

    • ל-44

      hhhh, 22/06/09 11:03

      אתה צוחק על מוות של אנשים!!!!!!!!! איך אתה מעז בכלל????.זבל!!!!

  • 43.

    אם נהג הקטנוע נתן לחברתו את הקסדה שלו , ברור שהוא נהג ללא קסדה

    ברור כשמש, 22/06/09 07:46

    מה כל התירוצים ....אני לא אשם . אם הנהג לא אשם אז מי בעצם האשם ? הכביש ? העץ? סתם כל מיני קישקושים של ילד .
    גם אם לטענתו סונוור במראה , אז מה ? הוא צריך להפנות את הראש לאחור ?!
    תמיד חייבים להסתכל לאן שנוסעים . הקטנוע לא אשם .

    • למסונוור מהשמש: מה אתה מבין מהחיים שלך? רשיון אופנוע יש לך בכלל?

      אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 09:59

      לך תתקל בדלת של השירותים ותיפטר מהצואה שלך דרך האסלה ולא פה!

  • 42.

    התגובות של הדתיים לכתבה מטופשות ונובעות מבורות וטפשות ! (ל''ת)

    נאמר בתלמוד :תלמיד חכם שאין בו דעת גרוע יותר מנבלה, 22/06/09 07:44

  • 41.

    למה הוא לא בצבא??? (ל''ת)

    אור, 22/06/09 07:35

    • משתמט חילוני או טעו בגילו (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:01

    • 43בגלל אנשים כמוך המדינה שלנו נראית ככה

      אלירן, 22/06/09 12:13

      הבחור לא עשה צבא מטעמי בריאות ואני מאחל לך את מה שיש לו יאפס

  • 40.

    הרוצח - שקרן פתולוגי ! מקומך בכלא - רוצח !! (ל''ת)

    פרדי, 22/06/09 07:30

  • 39.

    תאונת קטנוע

    בוזי, 22/06/09 07:06

    כמו כל תאונה יש לחקור עד תום ואם יש מקום להעמדה לדין ויש מקום אז להחמיר בעונש. עכשיו הנער יגדל ישכח מה שהיה והחיים שלו ממשיכים, את החיים של המשפחה לא תקבלת חזרה . לכן יש להחמיר בעונשים מסוג זה.הוא ימשיך את החופש הגדווול.חישבו על זה .

  • 38.

    פעם ברעננה היו אנשים יותר איכותים,היא איכותית והוא..עדיף שלא נגיד (ל''ת)

    רענני, 22/06/09 03:53

  • 37.

    יהי זכרה ברוך (ל''ת)

    מיטה לפופיטה , 22/06/09 00:01

  • 36.

    אולי זה רק אני אבל משהו לא נראה לי בבחור

    י א, 21/06/09 23:46

    ההנחה שלי היא שכל אדם טוב וערכי שימצא עצמו במצב כזה יהיה אכול אבל ואשמה בין אם מוצדקת או לא. לשמוע מיד ''לא אשמתי. גורל'' מקפיץ לי את הפיוז.
    בני אדם צריכים לחזור ולקחת אחריות על מעשיהם ומחדליהם

    • ל-36

      d, 22/06/09 11:05

      מסכימה איתך לחלוטין!!!!!!!הוא צודק!!!

  • 35.

    לכל אלה שחושבים שזה היה בשבת

    Dana222 , 21/06/09 23:31

    לי ניראה שזה היה במוצאי שבת .
    אבל מה אתם מתווכחים אם זה היה שבת או לא נערה בת 17 ז"ל נהרגה בגלל זה !

    • אתה צודק, באמת זה לא משנה אבל לידיעתך, זה היה בליל שבת.. (ל''ת)

      חרדי, 21/06/09 23:47

      • לחרדי: צריך גם שכל ישר ויש עת לכל דבר (ל''ת)

        אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:04

  • 34.

    ההורים שלה אשמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הרי, 21/06/09 23:15

    ילדה בת 17, קטינה, איך ההורים שלה מרשים לה להסתובב על קטנוע?

    עדיין אחריות של ההורים.

    גם ההורים שלו לא פחות אשמים.

    • אתה אדם רע לב!!! אכזר ומרושע!!! (ל''ת)

      יוסי, 22/06/09 06:19

    • אתה איש טיפש ורע שמור את התגובות האלא לעצמך (ל''ת)

      אורית, 22/06/09 08:14

  • 33.

    ועל זה נאמר:שמור את יום השבת לקדשו-השמרו מאוד לנפשותיכם.. (ל''ת)

    אית, 21/06/09 23:12

  • 32.

    עולה עליו האלף רמות

    סמי, 21/06/09 22:51

    .

  • 31.

    בקשר למה שהוא אמר על המכונית מאחורה

    שני, 21/06/09 22:43

    נהגים באמת לא שומרים מרחקת ונידבקים לתחת של המכונית\\אופנוע\\קטנוע וואט אבר לא פעם ניכנסו לנו באוטו נהגים שלא שמרו מרחק
    ולמישפחה תהיו חזקים.
    היא הייתה כ''כ יפה :(

  • 30.

    שמור את יום השבת לקדשו

    ראובן, 21/06/09 22:39

    אני משתתף בצערה של המשפחה אבל רוב התאונות באות עקב חילול השבת .מאחר וכולם גברים חזקים כי הם ממשיכים לחלל את השבת ואומרים לעצמם זה מקרה או זה הגורל.זה מוכיח שאין בליבם שום צער , שאם כן, היו עושים חשבון נפש ומגיעים למסקנה להפסיק לחלל את השבת .
    הלימוד בעניין שמירת שבת ושמירתה יוכיח לכולנו שתאונות הדרכים יירדו פלאים להפתעת כולם. בתקוה שנרים את הכפפה ביחד ונאמר לעצמינו די. הנושא בידינו ואם זה כואב לנו אז קדימה נקבל החלטה אמיצה של גיבורים ונשמור את השבת הקדושה והיא תשמור אותנו.

    • הדם של ילדה בת 17 ירדוף אותך לכל חייך על התגובה שלך

      ww, 21/06/09 23:35

      הרוח שלה תרדוף אותך לנצח

    • ראובן אתה חולה נפש (ל''ת)

      תנחומים למשפחה, 22/06/09 06:58

    • אתה טיפש ורשע מרושע

      יואב אפרת, 22/06/09 14:03

      לידיעתך רוב תאונות הדרכים מתרחשות בימי חול. אתה מנסה להיות צדיק ודובר של הקב''ה.
      אבל אתה טיפש ורשע מרושע. ואין לך מושג מי הוא אלוהים.
      אלוהים לא הורג ילדה בת 17 רק בגלל שנסעה בשבת. האלוהים שלי הוא מלא אהבה. תתבייש לך

  • 29.

    אתה אפילו לא מתאבל. קודם כל רוצה לכסות על הפשע (ל''ת)

    יואב אפרת, 21/06/09 22:38

  • 28.

    מגלגלים זכות ע''י זכאי וחובה ע''י חייב,במקרה שלו הוא היה אחראי למותה

    מ, 21/06/09 22:25

    פשוט סיפור עצוב....

  • 27.

    בן 20 רציני נמצא בצבא ולא מנהל משמרות (ל''ת)

    אורי, 21/06/09 22:21

  • 26.

    ילד - תהיה חזק.. משתתפת בצערך (ל''ת)

    אזרחית, 21/06/09 21:37

  • 25.

    התגובה הקודמת חשובה לגבי המסמכים .

    Dana222 , 21/06/09 21:34

    המסמכים הם המסמכים האיישים שאני כותבת לגבי זהירות בדרכים אלה מסמכים שלי ולא של בית המשפט או משהו כזה .
    ושוב דנית ז"ל אלוהים רצה אותך כי את מלאך
    בידיוק כמו שאימך כל כך אוהבת אותך !

  • 24.

    דנית ז"ל

    Dana222 , 21/06/09 21:32

    משפחת בראל קבלו את תנחומיי
    אני מאוד מצטערת על דניתי שלכן .
    קלדרון לדעתי צריך לקחת את עצמו ביידים ולהודות בטעות שלו וצריכים לאסור אותו מקסימום שנתיים שלוש שנים בבית הסוהר .
    תראו מה קורה כמה נהרגים בזמן האחרון מאופנועים וקטנועים , צריך להוציא אותם מהמדינה כמה אנשים נהרגים , אנשים חפים מפשע דנית ז"ל לפי מסמך 662 אינה אשמה בכלום רק אשמה בכך שלא סידרה טוב את הקסדה
    לפי מסמך 345 כל תושבי ישראל ומחוצה לה חייבים לחבוש קסדה קבלו את כל תנחומיי של משפחות השכולימ/ת .
    מאת : דנה הפסיכולוגית ( רויטל)

    • דנה את צריכה פסיכולוגית

      משפחת בראל, 21/06/09 21:52

      צריכים לאסור אותו שנתיים שלוש, על מה? על שהקטנוע השתפשף בעץ

    • מה נסגר איתך? חלמת להיות עו''ד? איזה מן תגובה זו?

      לירון, 22/06/09 06:37

      תאונות קורות והבחור לא אשם

    • נכון מטומטמת...ואם זה היה הבן שלך היית אומרת אותו דבר... (ל''ת)

      alint3 , 22/06/09 09:53

      • alint3 אני יזהר לא לעצבן אותך את-- DANGER

        אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:08

        LOVE MOROCCO

  • 23.

    זה לא גורל , יא אהבל !!!!! ,אתה כנראה עוד לא קולט

    צח, 21/06/09 21:25

    אבל ככל הנראה תואשם בהריגה.
    האחריות כולה עליך,בתור בעל הקטנוע,והנהג בזמן התאונה.
    שורה תחתונה: הרכבת אותה בלי קסדה, הרגת אותה, אתה אשם.

    • ונאמר אמן ..

      שי, 21/06/09 22:01

      שמח שנותרו כמה שפויים במדינה הזאת .

    • חבורת מטומטמים !!! מקווה בשבילכם שלא תעמדו בסיטואציה דומה... (ל''ת)

      alint3 , 22/06/09 09:55

  • 22.

    הבחור מסכן, אפשר גם להראות קצת רחמים

    דוד המדרוב , 21/06/09 21:21

    הוא לא עשה את התאונה בכוונה, איבד את בת הזוג שלו וחווה טראומה שתרדוף אותו כל החיים. הוא אומר שהוא נתן לה קסדה, מה כבר הוא לא עשה בסדר? נהיגה בקטנוע היא לא עבירה על החוק.

  • 21.

    הוא לא אשם הוא פשוט היה חלש מדי

    מכביה, 21/06/09 21:17

    אי אפשר להילחם נגד אנרגיה כזו בדרכים לא לילדים בכל מקרה

  • 20.

    עוד חודש תמצא אחרת ואימא שלה? כבר לא תמצא אותה (ל''ת)

    אוטוטו הכל יעלם לך, 21/06/09 21:15

    • לך/י לטיפול מטומטם/ת זה לא היה בכוונה וברור שהוא צריך להמשיך (ל''ת)

      alint3 , 22/06/09 09:56

  • 19.

    שי.אם היית בן אדם רציני כפי שאתה מגדיר את עצמך,אז דנית הייתה חיה היום

    אייל , חולון, 21/06/09 21:01

    אופנוענים אחראיים , מוודאים שהטרמפיסטים שלהם חובשים קסדה , אבל כנראה שאתה לא בדיוק שייך לזן הזה.

    אתה עושה רושם של אחד כזה מהסוג של אלו שכשהם נותים לטרמפיסטיות שלהם קסדה ליד , אז זה רק בכדי שתהיה ב'שלוף' , למקרה שתהיה משטרה בסביבה.

    אני משוכנע שהעניין יישב לך על המצפון למשך כל חייך , אבל זה כאין וכאפס לעומת מה שתחווה משפחתה של דנית לנצח.

    אתה לא ראוי לרחמים , ולו רק בגלל טענות מהסוג של : '' לא שמתי לב אם היא חבשה את הקסדה שנתתי לה ''.

  • 18.

    פשוט לא להאמין .. הגורל מה ?!

    פראמדיק מד''א, 21/06/09 20:58

    כולי תקווה שהגורל ימשך בכך שתרצה איזה עשר שנים בבית הסוהר ..

    הרצחת וגם ירשת .?!
    נסעת כמו מטורף .. בלי קסדה .. עשית תאונה והרגת אדם .. ומי אשם, הגורל ?

    טוב שלא האשמת את התמרור או את המדרכה ..

  • 17.

    אין ספק מי נהג ומה התוצאה , קח אחריות זה לא גורל

    ירון, 21/06/09 20:53

    איך בכביש רחב דו מסלולי ריק עולים על האי התנועה.
    ב ארבע בבוקר אין שם מכוניות,
    האם הוא נסע מהר, האם הוא נסע שתוי, האם הוא עשה סללומים ואיבד שליטה?
    למי יש מענה.
    מה שבטוח בת 17 לא תחזור הביתה

  • 16.

    איך הוא יכל לעשות זאת

    תלמידה של שוש, 21/06/09 20:53

    איך הוא יכל לא לתת לה את הקסדה לא שתה?! הוא איבד שליטה וניתקע בעץ ובגללו היא נהרגה עם הוא לא היה מאבד שליטה כל זה לא היה קורא עכשיו המורה שלי בוכה מסכנה היא לא תבוא כל השנה מסכנה דנית חבל עליה ילדה יפה עם הרבה חברות אך חבר אחד לא אמיתי שבגללו נהרגה בדם קר המסכנה הזאתי! הוא יצא עם כמה שריטות אך היא לא יצאה חיה וכך גם הלב של שוש נישבר אחד פצוע שחור וזה פצע שאי אפשר לרפות בחיים! תמיד יהיה לה כאב כזה איך שהיא תמיד סיפרה לנו עליה בכיתה ואמרה שהיא גאה בה מאוד ושהיא הכי אוהבת אותה בעולם! עכשיו היא נעלמה בכלל קלדרון מה הוא עושה עם נערה בת 16?! הוא בן 20 !.
    שוש אני משתתפת בצערך

  • 15.

    ושוב .. רק אצלנו האשם הוא הקורבן

    שי, 21/06/09 20:52

    והוא המסכן.
    נתחיל מזה שהוא שיקר ועדיין משקר בחקירת המשטרה .. לדבריו רכב פגע \\ חתך אותו ולמרות שהמשטרה טוענת כי לא היו דברים מעולם החוצפן הקטן הזה בשלו .

    בנוסף , הרכיב את חברתו ללא קסדה ,אם הייתה קסדה סביר להניח שהיה נשאר סיכוי למסכנה הזאת שגם אם הסכימה לרכב בלי קסדה הוא כבעל רישיון אחראי היה צריך לסרב .

    בקיצור לא פחות מגרימת מוות ברשלנות צריכה המשטרה להגיש נגדו ככתב אישום .

  • 14.

    ערסים על קטנועים= אופנה חדשה (ל''ת)

    אני, 21/06/09 20:51

  • 13.

    גורל?! - חפש דחוף קו הגנה אחר

    שאול א., 21/06/09 20:40

    מי שמאשים את הגורל, כנראה חש אשם. אלמלא כן, היה משתמש בטיעון אחר, סביר יותר, כמו תנאי דרך וכיו''ב.

    משום שאת הגורל ניתן להאשים תמיד, אבל הגורל אף פעם לא אשם. כי את הגורל המציאו אנשים כדי להתחמק מאחריות או כדי להתחמק מהצורך להתמודד עם קשיים.

    אין באמור כדי לטעון שהנהג אשם. אלא רק שטיעון זה אינו קביל. מן הסתם וככל שתהיה חקירה, והוא יתייעץ עם עו''ד, קו ההגנה שלו ישתנה ויהיה תואם יותר לנסיבות התאונה.

  • 12.

    איך בן 20 ''חזר מהעבודה''? הוא לא חייל בגיל הזה ??? (ל''ת)

    מתפלא מאד, 21/06/09 20:22

    • אל תתפלא

      תראה חדשות, 21/06/09 20:59

      הוא לא משרת בגלל ''בעיות רפואיות'' אבל רישיון נהיגה - המדינה המטומטמת שלנו כן נתנה לו.

      • תתבייש לך

        קרבי, 21/06/09 21:37

        זה שהוא לא משרת עושה אותו רוצח? לך תדע למה הוא לא בצבא, איך אפשר לשפוט בן אדם ככה?
        ואין שום קשר לרשיון נהיגה ושירות צבאי.

        • רגע הוא לא יכול להיות נהג בצבא?!?

          רועי, 21/06/09 23:11

          זה לא עושה אותו רוצח זה עושה אותו חרא של בן אדם שאיכפת לו רק מעצמו וטובת הכלל או האחר לא בראש מעייניו...התאונה כנראה מוכיחה את זה

          • כל כך מעציב אותי ומעצבן אותי

            גלעד, 22/06/09 08:29

            ואני לא בעד השתמטות מהצבא אבל ברגע שבן אדם לא משרת בצבא גמרנו הלך עליו. ישר אפילו מבלי לשמוע מה מי מו למה איך ישר עושים עליו קדיש!

            חבר'ה צאו מזה!!!! לא כולם טפילים ויש אנשים שגם יש להם סיבות למה הם לא מתגייסים/גוייסו!

    • תגובה

      שולה, 22/06/09 10:59

      לא שופטים אף אדם לעולם אולי הוא לא בצבא ישראלים בלי שכל.........

  • 11.

    dumb ass

    eric, 21/06/09 20:21

    the kid schai is a dumb ass .poor girl r.i.p

  • 10.

    מי זה הרכב שהיה מאחור ??? יש לאתר ולגבות עדות ! אולי הוא אשם (ל''ת)

    בודק משטרתי, 21/06/09 20:16

  • 9.

    גם חילול שבת

    אריק, 21/06/09 20:15

    עברה על לפחות 5 דברות בעשרת הדברות
    אנכי ה'
    לא יהיה
    כבד את אביך
    שמור את יום השבת
    לא תנאף

    • תתבייש לך

      ציונה, 21/06/09 20:34

      וחוץ מזה שהם נסען במוצ''ש - חצוף

      * איזו ילדה יפה - עצוב

    • זו לא חכמה לקטרג על בן אדם שנהרג!! תלמד עליה זכות!

      י-ם, 21/06/09 20:41

      את החשבונות האלה תשאיר לקב''ה, ואחרי תאונה כזו היא בטוח בגן עדן!!! זה כיפר לה על הכל.. אז בבקשה לא לקטרג על עמי''ש במיוחד לא במצבים כאלה!!

    • ''לא תנאף''?

      איש, 21/06/09 20:55

      איך בדיוק היא עברה על זה?

    • מאחל לך מוות דומה

      ~השם~ , 21/06/09 21:41

      יא טמבל

    • יש בורא לעולם אך הוא לא נתן שום תורה

      אתה בלפן, 21/06/09 23:52

      את התורה השקרית שלך,המציאו כהני פולחן בכנען

      תלמד חקר המקרא,ותבין מאיפה הומצאה תורתך השיקרית

    • אריק חוזר בתשובה מטורף\\יקר שלי--אתה עוד לא בשל להשפיע על אחרים

      אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:17

      וגם חסר לך קצת ידע תורני
      וחבל שתגרום לחילול ה'
      אז תמתין קצת
      נסתדר פה בלעדיך בינתיים...

      • אדון מיכאל עם סוכריה

        דוברת אמת , 30/06/09 07:06

        זה כל מה שהיה צריך בשביל להשתיק אותו, בשביל להפסיק להתעצבן על מה שאמר, ובשביל להנות. (להנות מהשנינות שלך)
        השתתפותי בצער המשפחות. כולן כאן משפחות אבלות כרגע נא לא לשכוח.

  • 8.

    דנית אנחנו מתגעגעים

    השיכבה, 21/06/09 20:06

    דנית בחייים לא נשכח אותךך יהי זכרך ברוךך
    אוהביםם..

    כל בית ספר אביב וכל חברייך .

  • 7.

    שי תהיה חזק אוהבים אותך

    החברים, 21/06/09 19:59

    אני מקווה שישגיחו עליו כי הוא כל כך אהב אותה. אנחנו מפחדים שיעשה משהו לעצמו.

    • הוא לא בליגה שלה

      יאיר, 21/06/09 21:26

      התבזבזה עליו

    • שיעשה אדם קטן שראוי לעונש גדול (ל''ת)

      השופט, 21/06/09 21:40

  • 6.

    זה לא גורל, זה חינוך!

    א, 21/06/09 19:57

    די להאשים את כל העולם ואישתו הישראלי אף פעם לא יקח אחריות על השטויות שהוא עושה, אה?!

  • 5.

    צורת הנהיגה של כלל הקטנועים רק מזמין תאונות. תרגעו (ל''ת)

    ידוען, 21/06/09 19:45

  • 4.

    ממש

    לי, 21/06/09 19:42

    אני הכרתי אותה שראינו סרט מפחיד במסיבת הפתעה של נוי והיא הייתה תמיד איתי ואם עוד כמה בנות ממש אהבתי אותה והיא הייתה ממש נחמדה ואני לא מאמינה שזה קרה לה אני פשוט לא מאמינה אני ממש עצובה וששמעתי את זה הייתי בהלם והיה לי צמרור בגוף ואני עדיין לא מאמינה ששמעתי על זה בחדשות ברדיו באינטרנט אני ממש ממש עצובה היא הייתה ממש יפה מהממת

    • מה עם נקודות.יש לי ''צמרור''מהכתיבה (ל''ת)

      המורה נחמה, 21/06/09 23:10

  • 3.

    קישקושי גורל...

    עפר ש, 21/06/09 19:40

    על דו גלגלי צריך לדעת לרכב, רישיון הנהיגה לכלים אינו מספק ידע מספיק.
    ברור שאנחנו יותר פגיעים על שני גלגלים, ולכן כמובן צריכים להיות זהירים ומודעים לכלי בצורה קיצונית.
    זה לא ממש ראלי לרכב ולא לצפות לנפילה, אבל רוכב מנוסה יקטין מאוד את סיכויי פגיעתו.

    זה לא מה שקורה בארץ.
    רוכבים שלוחי רגליים (מנפנפים או תולים אתן מהכלים),
    קסדות 1/2 ו 3/4 נפוצות מאוד , ובכלל אין מודעות אצל ציבור הרוכבים החדשים (שחלקם קונה דו גלגלי עד שיהיה לו כסף ל''אוטו'')
    אני מניח שבדיקת לחצי אוויר בגלגלים, תרגול עצירות ובלימות חרום , פניה נכונה עם כלי דו גלגלי , רכיבה נכונה בעת הרכבת רוכב נוסף, ועוד מיני עיניינים חשובים ומהותיים, זרים לרוב רוכבי הקטנועים.

    מה שלא מונע מאוכלסיות שונות להתעסק עם מנועי הטוסטוסים, לשפרם, ולהמשיך לשלוח רגלים לכביש- בזמן נסיעה (למי שלא הבין עדיין, זה מסוכן, מישום שבעת פניות או מצב חרום אנו צריכים את הקטנוע/אופנוע יציב, עם מרכז כובד קבוע, ולא מרכז כובד משתנה, שעלולל להסיט את הרוכב מהמסלול הניבחר, ולהפילו)

    לא הזכרתי כמובן את הפראחים על הT-MAX , קטנוע טוב, שעוזר לנו הרוכבים השפויים לצבור ולזכות בכבוד בשם ורושם רע

    • תודה רבה ולתשומת לב ציבור הרוכבים היקרים

      אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:27

      גם בצומת באדום לעמוד בצד או לפני המכוניות--הם לפעמים לא עוצרים באדום ונכנסים ח"ו במי שעומד דום שם.

      הכל פניה ועיקול להזהר מהחלקה משמן\\רטיבות בכביש

      עוזר גם להגיד פרקי תהילים בזמן הרכיבה ותפילת הדרך בנסיעות מעל 72 דקות

  • 2.

    שום גורל!!! שהילד יקח אחריות!.

    !!!, 21/06/09 19:17

    אם אתה עולה על אופנוע זה צריך להיות בידיעה ברורה שאתה מהמר על החיים שלך, אבל למה להמר על החיים של ילדה צעירה יפה ותמימה?!.

    • מה הקשר? מה הקשר? מה הקשר? מה הקשר?

      אזרחית שפויה, 21/06/09 19:24

      1. אין שום חוק שאוסר על נסיעה באופנוע. נסיעה באופנוע לא נחשבת בפני המחוקק כהימור על החיים.
      2. הילדה עלתה על האופנוע מרצונה החופשי.
      3. לפי גירסת הנהג הוא הציע לה קסדה אך לא וידא שהיא אכן חבשה אותה.
      4. צר לי מאד על דנית ז''ל הצעירה , אבל לא נראה לי רלונטי שהיא יפה או מכוערת.
      שמתי לב שגם באבן גבירול כשנהרגה בחורה צעירה יפהפיה זה תפס הרבה כותרות.
      מבחינתי הגורל העצוב של דנית ז''ל והגורל של הקשיש בחיפה או של הילד האתיופי בבאר שבע הוא גורל זהה.
      תאונות דרכים צריכות להציף את החדשות לא רק כשהקרבן הוא צעיר ויפה אלא בכל פגיעה.
      תנחומי למשפחה!!!

    • גם כשאתה עולה על רכב אתה צריך לקחת אחריות על החיים שלך

      מיני מיי, 21/06/09 20:10

      ושל כל מי שנוסע לצידך.

      כמו שאתה שם לב, לא פחחות תאןונות קורות גם לרכבים, ואני מאמינה לילד המסכן הזה באמונה שלמה.

  • 1.

    זה היה הגורל שלה לסוע בלי קסדה (ל''ת)

    dd, 21/06/09 18:57