• 62.

    רוסים, אתם רוצים שישראלים יתווכו במכירת נשק? השתגעתם!?

    מנחם מנדל, 22/10/09 00:03

    אתם לא יודעים איזה דמי תווך גדולים הם יכניסו לכם?!

    IP: 217.132.72.58דווח על תגובה זו

  • 61.

    רוסיה ירשה את הגרמנים הנאציים במלחמתם נגד ישראל

    בוריסקוביץ, 21/10/09 21:03

    וארהב

    IP: 78.225.156.168דווח על תגובה זו

    • ישראל לא מוכרת נשק לכל מי שמשלם והרבה? (ל''ת)

      איבנוביץ, 21/10/09 23:54


      IP: 217.132.72.58 דווח על תגובה זו

  • 60.

    lets buy potatos from russia for 1bil instead (ל''ת)

    roy, 04/07/09 21:13


    IP: 81.100.160.155דווח על תגובה זו

  • 59.

    לקנות כי עדיף אנחנו מאשר איראן

    אלון, 25/06/09 15:14

    המערכת לא רעה, האמריקאים דרך אגב כבר רכשו בערבר דגם שלה למטרותיהם שלהם. ומבחינה טכנית, מה זה משנה מאיפה מגיע הנשק? אם המערכת הרוסית יותר טובה, להיתראות ''פטריוט''.

    חברים בטחון ישראל לפני הכל לא הידידות עם אמריקה.וכשאיראן תקבל אותם, ותפיל לנו מטוסים בתקיפה, מה אז נגיד? אופם?

    IP: 212.150.245.250דווח על תגובה זו

  • 58.

    ביבי מבין היטב מה זה שוק חופשי לא? אז הנה בבקשה (ל''ת)

    ALOS , 23/06/09 04:09


    IP: 217.132.16.230דווח על תגובה זו

  • 57.

    לקנות - אי אפשר - להביא להם קונה אחר כמו סעודיה - אי אפשר.

    ציוני, 22/06/09 21:14

    (כי אסור לנו שגם לסעודים יהיה את המערכת הזו)
    המוצא הוא אולי לנסות לתווך עסקה בין ההודים לרוסים..


    ולקנות אי אפשר כי קודם כל אי אפשר להכניס עכשיו לצבא שמבוסס כל קיומו על טכנולוגיה מערבית - טכנולוגיה רוסית
    מה גם אם אני לא טועה יש כבר תיכנון לקנות את הפטריוט מהסוג הכי מתקדם..
    מה גם אי אפשר לשלב יותר מדי מערכות - גם החץ גם הפטריוט גם הS-300 גם הספיידר.. מה עוד?

    מה שכן צריך להודות שהרוסים נחמדים שהם באים בהצעה הזו - הם נותנים כבוד לישראל..
    אולי צריך למצוא ציוד שלהם שכן אפשר לקנות בשווי דומה..

    IP: 79.176.63.226דווח על תגובה זו

  • 56.

    ואני לא יודע בכמה פחות גרוע למכור לסעודים מאשר למכור לאיראנים..

    ציוני, 22/06/09 20:04

    לנ''מ הזה יש טווחים גדולים ולמכור אותו לסעודים זה בעיה לא פחות קטנה..
    מה גם שכבר ככה הסעודים עם כספי הנפט כבר קנו ציוד בכל התחומים מתקדם ביותר, ברמה שישראל כבר מאבדת לאט לאט את היתרון הצבאי.

    IP: 79.176.63.226דווח על תגובה זו

  • 55.

    לקנות זה לא אפשרות - אי אפשר להתחי להכניס טכנולוגיה רוסית למערך הנ''מ..

    ציוני, 22/06/09 19:56

    זה משהו אחר לגמרי ויצטרכו ללמוד אותו - אין זמן ואין סיבה.

    אבל אולי צריך לקנות מהרוסים דברים אחרים, בסכומים דברים.. אין לי באמת מושג מה יש להם שאנחנו צריכים או יכולים לקנות.. אבל.....

    IP: 79.176.63.226דווח על תגובה זו

  • 54.

    .................בואו נמכור את 'בדוק' למונגוליה (ל''ת)

    מה..זה ?, 22/06/09 18:13


    IP: 217.132.16.230דווח על תגובה זו

  • 53.

    העיקר שאולמרט נתן להם את מגרש הרוסים.

    טיפשים!, 22/06/09 08:34

    הטיפשים האלו עוד לא למדו שעיסקאות עושים רק תמורת תשלום במזומן.

    IP: 147.236.238.39דווח על תגובה זו

  • 52.

    בעצם הרוסים ימכרו את הטילים לכל דיכפין-מה שמעניין אותם זה קופה

    הרגש הנכון , 21/06/09 23:20

    כמו הכורים שהיא מכרה לאיראן עבור חופן דולרים!

    IP: 84.228.52.84דווח על תגובה זו

    • הבנת נכון. ישראל מעניינת אותם כמו קצה השערה האחרונה בישבן.

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/06/09 07:12

      מה שלא יפריע להם להמשיך ולתמוך באוייבינו , ככל שיתבקש.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

    • כמו שישראל מוכרת נשק לכל המרבה במחיר (ל''ת)

      אליהו, 21/10/09 23:57


      IP: 217.132.72.58 דווח על תגובה זו

  • 51.

    על חיל האוויר לפעול להשמדתה עוד בטרם תהפוך למבצעית (ל''ת)

    על חיל האוויר לפעול להשמדתה עוד בטרם תהפוך למבצעית, 21/06/09 21:08


    IP: 68.80.193.171דווח על תגובה זו

  • 50.

    אם הרוסים היו בונים תאי גזים ומקלחות, במקום לגרמנים יכלו להציע ליהודים

    Avi Ecuador, 21/06/09 18:46

    היו לפחות אומרים כמו לגבי הטילים.

    IP: 186.66.67.193דווח על תגובה זו

    • עם הוראות להרכבה ושימוש עצמי .

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 22/06/09 07:15

      בדיוק.

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 49.

    אז תקנו איזה 10 דגמים ואת השאר תמכרו לאיראנים.

    אופיר, 21/06/09 18:10

    אחרי שנעשה
    REVERSE ENGINEERING
    למערכת הזו, אז נדע להתמודד איתה בקרב, אז שימכרו את זה גם ללובים אחרי זה, מה זה משנה כבר...

    IP: 79.182.75.74דווח על תגובה זו

  • 48.

    היגיע זמן

    דוד, 21/06/09 17:40

    ישראל צריחה ליקנות את המערכות האלו כדי להטיח ל אזרחים שלנו שקט ו בטחון המארכת הזו מורידה טילים ב מרחק של 200 קמ ו חץ רק ב 70 קמ הבדל משמעותי זה גם היה התחלה חדשה ל משא או מתן עם רוסיה ו לקבל תמיחה מי רוסים על הבמה העולמית ,רוסים צודקים כי הם מפסידים מאוד הרבה כסף ב מזרך התיחון לכן עם אנכנו לא רוצים ליראות נשק רוסי או עיום של נשק רוסים אלינו לעזור ל רוסים ב מכירה של הנשק שלהם ב מקומות אחרי אני יודע זה מנוגד אל פי האינטרסים של ישראל ב שוק הנשק ב עולם אבל פה עומד ביפני עצמו זה ביטחון של המדינה ו ביטחון של הערחים ו גם רוצה לציין הנשק הרוסי הוא הכי טוב בעולם אז היגיע זמן ליקנות כמה דברים טובים לא הכול אבל קצת גם יספיק . כי הנשק שלהם הוא זול ו אפקטיבי . עם להעמיד אותם ב מרכז ,דרום ו צפון זהוא השתך העוירי סגור אף טיל לא היפול אז אדיף ליקנות ו להחתיף להם מאשר לחתוף מי הם חבל ש אין לנו מנהיג חזק ו ממשלה טובה ש תהיה אחראית אל השקת וביטחון שלנו אבל יש לנו אתיד ל מנהיג חזק.

    IP: 87.69.142.134דווח על תגובה זו

    • יש גם מערכות לשיבוש , צריך לדעת רק תדרים ודרך פעולה של הטיל

      Avi Ecuador, 21/06/09 18:00

      אולי כדאי לקנות טיל אחד וללמוד איך הוא פועל ואולי כבר יודעים, פשוט לומדים כשמפעילים את הטיל והפעלה לא דורשת תמיד שידור אבל חיבת ניסוי.

      IP: 186.66.67.193 דווח על תגובה זו

      • תיקון

        Avi Ecuador, 21/06/09 18:13

        יש גם מערכות לשיבוש , צריך לדעת רק תדרים ודרך פעולה של הטיל

        Avi Ecuador, 21/06/09 18:00

        אולי כדאי לקנות טיל אחד וללמוד איך הוא פועל ואולי כבר יודעים, פשוט לומדים כשמפעילים את הטיל והפעלה לא דורשת תמיד שיגור אבל חיבת ניסוי.
        הגב לתגובה זו

        IP: 186.66.67.193 דווח על תגובה זו

      • נהיית מהנדס טילים באקוודור? פששששששש! (ל''ת)

        האזרח קיין , 21/06/09 18:21


        IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

        • חחח, זה בעצם קרוב למקצוע האמיתי שלי... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 21/06/09 18:39


          IP: 186.66.67.193 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תחזירו את גאיידמק לליכוד ולבית'ר ירושלים ,והוא יקנה את כל רוסיה (ל''ת)

    סוחר סוסים, 21/06/09 16:58


    IP: 85.250.91.194דווח על תגובה זו

    • השחיתות והמפיה הרוסית וגסות הרוח מאפיני תרבות רוסית עיקריים (ל''ת)

      Avi Ecuador, 21/06/09 17:56


      IP: 186.66.67.193 דווח על תגובה זו

      • עדיף רוסי אחד עשיר על 100 מרוקאים ..תשאלו את בית'ר ירושלים (ל''ת)

        בוריס, 21/06/09 18:04


        IP: 85.250.91.194 דווח על תגובה זו

        • רוסי אחד מיצר את אותו סירחון כמו 199 מרוקאים (ל''ת)

          אלבז, 22/06/09 15:45


          IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 46.

    אני ממליץ לקרוא את תגובה 29 (ל''ת)

    דני אליסון , 21/06/09 16:17


    IP: 87.69.27.71דווח על תגובה זו

  • 45.

    יופי ליברמן..אלו ''בני הברית האסטרטגיים'' שלך? נאמנים? שותפים לערכים? (ל''ת)

    עם חברים כאלה מי צריך אוייבים, 21/06/09 16:05


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 44.

    ממש בני ברית אסטרטגים אה ליברמן?! רוסיה היא סרסור נשק ללא עמוד שידרה!! (ל''ת)

    החברים של ליברמן, 21/06/09 16:01


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 43.

    רוסיה נחשבת לאויב של ישראל ולא תהסס למכור נשק להשמדה המונית לאויבנו

    דש, 21/06/09 15:32

    בעיניהם של ישראלים ששירתו במלחמות ישראל לדורותיהם רוסיה היתה ספקית הנשק של אויבנו שהרגו חילי צה''ל
    כמות המרגלים הרוסים היום במדינת ישראל לא תאומן הנסיונות לחדור למשרות בשלטון מדינת ישראל עברו את הגבול הטעם הטוב

    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 42.

    למכור לגרוזיה טילי גיל ...אז נראה את הרוסים מצייצים ..

    המעניש, 21/06/09 15:00

    הם גיבורים על הגב שלנו .. אחלה למכור למדינות האיזור טילי גיל לחמש אותם ככה שרוסיה תחשוב פעמיים אם היא באמת רוצה שנמכור את ארסל הנשק העצום שלנו למדינות העויינות אותה ..

    IP: 93.172.151.27דווח על תגובה זו

    • יש לי יש לי

      נחמן, 21/06/09 15:39

      לכב' מדבדב שלום,

      אנחנו מוכנים לרכוש, בתשלומים נוחים לחמישים שנה בלי ריבית (במימון אמריקאי).
      עשינו עסק?

      IP: 79.182.71.166 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני מוכן לקנות אבל בתשלומים.. (ל''ת)

    קובי, 21/06/09 14:54


    IP: 80.230.81.120דווח על תגובה זו

  • 40.

    הרי ברור שגם הרוסים לא רוצים את אירן עם כור... (ל''ת)

    אלעד, 21/06/09 14:45


    IP: 189.25.24.178דווח על תגובה זו

  • 39.

    יש אפשרות החלפה? (תמורת סיגריות, חפיסות מסטיק, ג'ינסים, וודקה) (ל''ת)

    Eחד, 21/06/09 14:01


    IP: 89.138.248.19דווח על תגובה זו

  • 38.

    זה מה שאמרתי תמיד. הרוסים מוכרים נשק לפראי האדם יותר מהסיבה

    aReminder , 21/06/09 13:53

    שפשוט אין להם "לקוחות" אחרים, ולא מהסיבה שהם חשים כלפיהם חיבה מיוחדת כלשהי.

    IP: 93.173.89.249דווח על תגובה זו

  • 37.

    הרוסים צו דקים גם ישראל צריכה לירכוש טילים להגנה מסוג כזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/06/09 13:49


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • אסור לנו להיות פראיירים של אף אחד ולהסיר את האיום הקיומי מעל ראשנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 21/06/09 13:51


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

    • חיל האוויר שלנו הוא הכי טוב בעולם בליירט מטוסים.

      דני אליסון , 21/06/09 14:23

      הוא לא צריך את הטילים האלה בשביל ליירט את המטוסים של האויב.

      IP: 87.69.27.71 דווח על תגובה זו

      • הכוונה לטילי תקיפה ביבשה שגם אנו צרכים לירכוש כדוגמת מה שאירן מייצרת

        פקק תנועה , 22/06/09 10:34

        לעצמה כנגד תקיפה מצידה של ישראל כולל הכנה לתקיפת טילים כזו מצידם של הסורים והלבנונים במלחמה עתידית .

        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 36.

    צריך להפסיק להסתמך רק על ארה''ב ולהתחיל לקדם את היחסים עם רוסיה (ל''ת)

    זה דווקא רעיון טוב, 21/06/09 13:26


    IP: 93.173.153.85דווח על תגובה זו

    • יש!!!!!! (ל''ת)

      אבי דגן , 21/06/09 15:38


      IP: 84.109.120.39 דווח על תגובה זו

  • 35.

    כמה עולה קילו ? יקר מדי.

    צרכן נבון, 21/06/09 12:52

    במחנה יהודה, עולה פחות. בדוק.

    IP: 93.173.189.2דווח על תגובה זו

  • 34.

    כדי לבטל את ארצות הברית כספקית הנשק שלנו חייבת ליהות סיבה חסרת תקדים.

    מיקי, 21/06/09 12:48

    כמו למשל ניתוק האספקה בזמן מלחמה. זה לא כל כך נבון לעשות זאת עכשיו. די להתלהמות.

    IP: 85.65.9.148דווח על תגובה זו

  • 33.

    סבבה קנינו. כסף קון. (ל''ת)

    Y, 21/06/09 12:46


    IP: 88.121.45.86דווח על תגובה זו

  • 32.

    ממש כמו שמכבי ת''א קונה את כל הכדורסלנים הישראלים שמאיימים עליה. (ל''ת)

    איטל, 21/06/09 12:45


    IP: 217.132.8.198דווח על תגובה זו

  • 31.

    barter trading with a twist of chutzpa

    Wienerschnitzel, 21/06/09 12:35

    We should agree to purchase the missiles, provided the Russians will commit to buying (our) Tiran tanks (war bounty T-33/34).

    IP: 90.152.230.58דווח על תגובה זו

  • 30.

    יכול להיות שזה רעיון לא רע בכלל, זה עשוי להרגיע את אובמה, ונהירתו אחר

    כיוון שונה., 21/06/09 12:13

    ארה''ב היא הידידה הגדולה והטובה ביותר שיש לישראל. יחד עם זאת כניראה כדאי מידי פעם לעשות להם ''הערכה מחדש'' בדיוק כמו שהבית הלבן עושה לנו מיד פעם כשניראה להם שישראל לא ''מתנהגת'' לפי רצונם. מה עוד שבחדר הסגלגל יושב לו עוד העתק של ג'מי קארטר, העלול להביא עלינו (גם אם נניח שכוונותיו טובות) איזה אסון דוגמת זה שג'מי הביא לעולם את משטר האייטולות, שהביא בעקבותיו את החיזבאללה וכל השאר. אז יכול להיות שבעסקה זולה יחסית עם הרוסים נצוד ''כמה ציפורים באבן אחת''.

    IP: 213.113.53.225דווח על תגובה זו

    • הבנת יפה. ההכרזה של מדבדב תואמה עם ישראל בדיוק כדי לאותת לארה''ב אחרי נ

      Y, 21/06/09 12:47

      נאום קהיר מלא השקרים של אובמה, האיש שהבטיח לומר אמת...

      IP: 88.121.45.86 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לקנות מרוסיה ה- s-300 אחר-כך למכור לגיורגיה (גרוזיה) (ל''ת)

    תשובה לסחטנים, 21/06/09 12:01


    IP: 89.139.25.116דווח על תגובה זו

    • רעיון מצוין (ל''ת)

      דני אליסון , 21/06/09 16:16


      IP: 87.69.27.71 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שאמריקה תיקנה את הטילים,יש להם כסף,הם מעצמה שמנסה לשלוט בעולם.

    שישקיעו כסף בשביל השלום, 21/06/09 11:57

    יקנו את הנשק הרוסי וישמידו אותו במקום שיגיע למדינות טרור.
    נו,ניראה את הנשיא אובמה,כמה מעניין אותו השלום,או הפסקת חימוש אירן.

    IP: 79.181.141.7דווח על תגובה זו

  • 27.

    למה לקנות נקבל אותם בחינם! (ל''ת)

    חה חה, 21/06/09 11:55


    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו

  • 26.

    דרך מעולה לעקוף את האמריקאים....

    עמית מ., 21/06/09 11:52

    אנחנו לא קנינו נשק ממקור אחר, פשוט מנענו מאיראן להתחמש... S300 זו מערכת לא רעה בכלל.

    IP: 132.64.165.119דווח על תגובה זו

    • כן דוקטור?? על סמך מה אתה קובע שזו מערכת לא רעה??

      אילן, 21/06/09 12:12

      זו מערכת שעדיין לא נוסתה בשטח.

      IP: 218.47.199.100 דווח על תגובה זו

      • אה כן? הפטריוט נוסה דווקא ונכשל!

        עץ בוק, 21/06/09 20:32

        זוכר את רגעי המבוכה איך רייתאון ניסתה להוכיח שהפטריוט פגע בסקאדים?
        גם בעיראק יש לו הצלחה היסטרית. פגע במטוס ''טורנאדו'' בריטי...

        IP: 217.132.192.123 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לתת לרוסים לבנות את הרכבת התחתית של גוש דן....

    מפוקח, 21/06/09 11:49

    ישראל מנוהלת ע''י אידיוטים. רוסייה היא מדינה ענייה יחסית למערב וזקוקה למטבע זר. הרוסים מתמחים כבר שנים רבות בבניית מנהרות לרכבות תחתית. יש לתת להם את האפשרות להקים בגוש דן רכבת תחתית, בהשקעה של מליארדי דולרים מצד ממשלת יחשראל, בתמורה להפסקת כוללת של מכירת נשק למדינות ערב. הכל עניין של כסף. אם ישראל תקנה מרוסייה הענייה יחסית, מוצרים, הרוסים לא יצטרכו למכור נשק לערבים.

    IP: 84.229.225.215דווח על תגובה זו

    • רעיון מצוין (ל''ת)

      ע, 21/06/09 14:22


      IP: 62.90.164.104 דווח על תגובה זו

  • 24.

    לקנות טייסת מיגים במקום

    ניר, 21/06/09 11:43

    האמריקאים עושים לנו טובה שהם מוכרים מטוסים? רוצים שניתן את הארץ תמורת הסחורה שלהם?
    טייסת מיג 31 בשירות חיל האויר תרגיע את האמריקאים ותוכיח להם שניתן להסתדר בלעדיהם. זו תהיה מכה כלכלית בשבילם שבמקום הf35 נקנה סחורה רוסית, התעשיה שלהם תחטוף מכה של מיליארדים, והם עשויים ללמוד את הלקח

    IP: 79.182.132.125דווח על תגובה זו

    • מה בדיוק נעשה עם מיג 31? אפשר להתאבד עם משהו זול יותר (ל''ת)

      אחמד קמיקזה, 21/06/09 20:33


      IP: 217.132.192.123 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אפ הטילים מתאימים לצרכים אז זה רעיון לא רע להרגיז קצת את הילרי וחוסיין (ל''ת)

    יעקב, 21/06/09 11:23


    IP: 79.179.128.205דווח על תגובה זו

  • 22.

    זה מסביר למה רוסיה לא באמת תתוך בינינו לבין אויבינו ליצירת שלום

    גיורא, 21/06/09 11:18

    אסור לרוסיה שיהיה שלום במזרח התיכון.
    היא תפסיד מזה הרבה מאד כסף.
    לכן חשוב לרוסיה להיות, לכאורה הדוחפת לשלום.
    כשבפועל היא מסכסכת בין העמים.

    כך נהגה ברה''מ וכך נהגה ארה''ב בתקופות חשוכות.

    IP: 85.65.3.183דווח על תגובה זו

  • 21.

    לבטל את הסיוע הצבאי האמריקאי ולקנות מטוסים מרוסיה. (ל''ת)

    סוף סוף נהיה עצמאים., 21/06/09 11:12


    IP: 79.179.120.120דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני מאוד מאוד אתפלא אם הם יתנו לנו בכלל להסתכל על הטילים

    33, 21/06/09 10:58

    אפילו האמריקאים לא יודעים כלום על מערכת הטילים הזו.
    הם מתים לדעת.

    800 מליון זה מחיר קטן כדי להציץ על הטכנולוגיה הרוסית החדשה.

    לא יקרה.

    IP: 85.250.231.143דווח על תגובה זו

  • 19.

    גאוני - אנחנו חייבים לקנות - ככה גם ההגנה שלנו תשתפר וגם נכיר

    אבי, 21/06/09 10:49

    את חסרונותיה.

    IP: 212.25.80.66דווח על תגובה זו

  • 18.

    לרכוש את הטילים הרוסיים בכספי הסיוע האמריקאי (ל''ת)

    דוגמא לשת''פ בין גושי, 21/06/09 10:43


    IP: 217.132.0.201דווח על תגובה זו

  • 17.

    ייתכן שאיראן בעיצומה של מהפיכה ולא תזדקק לגחמות אילו של הקוף השליט!! (ל''ת)

    אליקבליקבום , 21/06/09 10:23


    IP: 84.228.65.172דווח על תגובה זו

  • 16.

    לקנות מהרוסים, או לסדר להם קלינט - הודו או סין או יפן

    שוקי, 21/06/09 10:09

    לקנות מהרוסים, או לסדר להם קלינט - הודו או סין או יפן

    IP: 87.70.223.173דווח על תגובה זו

    • ונגיד שסידרנו להם קליינט. מה אחר כך?

      מרדכי, 21/06/09 11:19

      הם הרי לא יפסיקו לייצר טילים וכלי נשק- זו העשייה שלהם.
      מה נעשה כשאת המערכות הבאות הם ימכרו לאיראן או לכל אוייב אחר?

      רוסיה צריכה להבין שהיא מפסיקה למכור מערכות נשק ומפסיקה לייצר נשק אלים כל כך.

      IP: 85.65.3.183 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מערכת הנמ של הרוסים הכי טובה בעולם

    כדאי שאנחנו נקנה, 21/06/09 10:08

    תראו מה הטילים שלהם עשו לחיל האויר שלנו במלחמת יום כיפור ותבינו בעצמכם!

    IP: 217.132.3.117דווח על תגובה זו

    • תראה מה שהמטוסים שלנו עשו לנ"מ שלהם ב 82! (ל''ת)

      תותים , 21/06/09 11:17


      IP: 79.182.75.88 דווח על תגובה זו

    • אתה מנסה לשכנע את עצמך שהכל בסדר?

      פליפר, 21/06/09 11:22

      מה שקרה במלחמת יום כיפור היה כשלון חרוץ מבחינת כלי הנשק הרוסים.

      מאז הם התקדמו ויש להם כלי נשק לא רעים בכלל- עובדה. ראה נגד מה אנחנו נלחמים כבר היום- טילים מהדרום ומהצפון מדוייקים במידה לא רעה.

      אל תשקר את עצמך- יש להם תעשיית נשק מעולה.

      צריך לדאוג שרוסיה תרד מהתעשייה הזאת ותתחיל לייצר תעשייה של שלום.

      IP: 85.65.3.183 דווח על תגובה זו

  • 14.

    יש לי תחושה שהרוסים רוצים עזרת ישראל להיכנס לשוק ההודי

    דני, 21/06/09 10:06

    הם יודעים שלא נקנה מהם טילים בגלל העזרה הביטחונית של ארה''ב אבל כן רוצים לנצל את עזרת ישראל לדחוף את הטילים שלהם למדינות בהן יש סיכון אווירי והודו היא הדוגמא הבולטת. אולי המדינה הכי קרובה לישראל פרט לארה''ב ושותפה לרבים מהסיכונים, עם קשרים ענפים בכל הקשור לביטחון.

    אולי נקנה מהם נושאת מטוסים לפי מפרט שלנו שתתאים רק למל''טים, מזל''טים ומסוקי קרב וכמובן תישא מערכת חץ (עם או בלי המכ''מ לשיגור קדומני), נ''מ וטילים ק''ק ארוכי טווח וציוד ל''א. נושאת מטוסים כזאת (עם שני מנועים גרעיניים בהם מצטיינת רוסיה) תוכל לתת לישראל יד ארוכה ללא הסיכונים הכרוכים בטיסה מעל מדינות אויב כמו גם אפשרות קלה יותר לשיגור מל''טים מעל לבנון וסוריה.

    IP: 81.199.251.61דווח על תגובה זו

  • 13.

    דווקא רעיון מצויין

    שמיל, 21/06/09 10:01

    ישראל תוכל לפרק אותם וללמוד על יתרונותיהם וחסרונותיהם.
    אם רוסיה תמכור אותם אף מדינה ערבית לא תרצה אותם יותר.

    IP: 85.250.237.102דווח על תגובה זו

  • 12.

    אולי אובמה יבין את הרמז

    אריה מור, 21/06/09 09:44

    חייבים לרכוש.הגיע הזמן שאובמה יבין שיש אלטרנטיבה ויפסיק ללחוץ.מעבר לכך מערכות הנשק האירניות כולן רוסיות.אני מאמין שטילים רוסיים יעילים ביותר למערכות נשק מתוצרתם

    IP: 93.172.18.184דווח על תגובה זו

  • 11.

    אני מסכים שאנחנו יותר מדי תלויים בארה"ב

    דניאל ל , 21/06/09 09:41

    אבל להיות תלויים ברוסיה??? אם ישראל יודעת מה טוב לה היא לא תהיה תלויה ברוסיה
    חוץ מזה שיש לי פשוט בעיה אידיאולוגית עם זה, רוסיה היא מדינה שתמכור אותנו כשהם יקבלו הצעה טובה יותר מאיראן או ערב הסעודית (והם יקבלו כי יש להם יותר כסף)
    תשאלו את פולין, את צ'כוסלובקיה, ואת כל המדינות שהיו בבריה"מ.

    IP: 79.180.63.36דווח על תגובה זו

    • כרגע אנחנו לא במצב של לחשוב על מישהו אחר מלבד רוסיה

      %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%, 21/06/09 10:14

      הם האלטרנטיבה ההגיונת המציאותית היחידה כרגע בשטח. לפעמים צריך לקחת סיכונים בחיים במצבים קשים כמו שאנחנו נמצאים בו כרגע. כי חוסיין יותר מסוכן אפילו מאיראן.

      IP: 84.229.103.40 דווח על תגובה זו

  • 10.

    טיעון הגיוני

    איש חושב, 21/06/09 09:38

    אנחנו רוצים שיתחשבו בבעיית הבטחון שלנו. והרוסים צריכים להפסיד כסף ופרנסה? זהו הפיצוי שהם מקבלים על נכונותם לבטל חוזה?
    מגיע להם פעמים פיצוי פעם על הנכונות לבטל חוזה ולפגוע במוניטין שלהם ופעם ביצוע הקנייה.

    IP: 77.126.241.152דווח על תגובה זו

  • 9.

    דווקא מתאים ,לא? (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 21/06/09 09:33


    IP: 77.126.113.10דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין ברירה צריך לקנות מהרוסים את הטילים וככה בעצם

    ========נתפוס2ציפורים במכה=========, 21/06/09 09:31

    גם נמנע את הגעתם לאיראן וגם נראה לארה''ב שיש לנו עוד חבר טוב ותמיד יש אלטרנטיבה אחרת במקרה של בגידה:)

    IP: 84.229.103.40דווח על תגובה זו

    • אתה בכלל בקטע של מלחמה עולמית- אה?

      איתן, 21/06/09 11:25

      בוא נקנה גם מהם ונראה לארה''ב שאנחנו לא מפחדים מהם.

      בוא נעשה משהו אחר, בוא נדאג שרוסיה לא תמכור את הנשק ונוריד קצת ממאזן האימה באיזורנו- מה דעתך על זה?

      בוא לא נהיה צודקים כל הזמן מול ארה''ב ונעשה שרירים כשמישהו מנסה לעשות כאן שלום- מה אתה אומר על זה?

      בוא לא נכוון את העתיד שלנו למלחמות אינסופיות ונתחיל לקחת אחריות על העתיד של המדינה הזאת- עתיד שיכלול חיים שלווים ולא של חיים על החרב- מה אתה אומר על זה?

      בוא נפסיק לכעוס על כל העולם ונתחיל להתבונן ולנסות להבין מה קורה פה- מה אתה אומר על זה?

      IP: 85.65.3.183 דווח על תגובה זו

      • כמה שאתה צודק, איתן!

        אור18, 22/06/09 09:39

        רק נפסיק לכעוס, נתבונן ונסתכל. לא נתעקש להיות צודקים כל הזמן ונקח אחריות וראה זה פלא!!!!!!!!! הפלשתינים יתאהבו בנו, אחמדינג'ד ישלח עוגות עטורות קצפת וכולם, כולם יעמדו בתור לנשק לנו. זאב עם כבש ירקדו הורה ו..... עליסה מארץ הפלאות ..... אופס! קצת גלשתי? איתן, ריגשת אותי עם האוטופיה שלך. רק נחליט לעשות, להפסיק, לנשום, לא לנשום והכל יבא על מקומו בשלום.

        IP: 75.85.14.24 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא יאמן כי יסופר. בכל מקרה חייבים להישאר עם ארה''ב גם זה מייסר

    יהודי, 21/06/09 09:20

    כי לארה''ב יש לפחות מוסריות כלשהי.

    נכון שיש לה מלא אינטרסים אנוכיים, אבל היא פועלת לפחות במוסריות.

    לרוסיה אין מוסר אלא מחיר ואין לדעת תוך כמה זמן הם יעזבו אותנו לטובת נבלות שמרבות במחיר.

    צריך להישאר אם ארה''ב למרות הכל, הם לא יסלחן לנו אם נעזוב אותם לטובת הבריון העולמי.

    IP: 132.64.35.228דווח על תגובה זו

    • מוסריות ארה"ב היא לא יציבה. כעת לדוגמא מעניין אותה רק האינטרסים שלה

      אדון מיכאל עם סוכריה , 21/06/09 10:11

      ולא ידידים אמיתיים כגון ישראל [או סעודיה ומצרים--ראה ערך אירן]

      IP: 95.86.92.239 דווח על תגובה זו

      • לא הבנתי את הקטע עם הסוכריה (ל''ת)

        פיפי, 21/06/09 11:26


        IP: 85.65.3.183 דווח על תגובה זו

        • פשוט - הוא פדופיל בשעות הפנאי. כך זה נשמע, לפחות. (ל''ת)

          האזרח קיין , 21/06/09 18:19


          IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו

    • כמה מילים על המוסריות של ארה''ב

      בעז, 21/06/09 11:59

      הם ניסו למנוע את הקמת המדינה, בן גוריון ציפצף עליהם. הם לחצו לא לכבוש את עזה במלחמת השחרור ולמסור חרה את מחצית סיני שכבר היתה בידנו- בן גוריון נכנע. במלחמת סיני הם לחצו יחד עם הרוסים לתת את סיני והצליחו. בששת הימים הם לא גיבו את הבטחתם לסייע במקרה של חסימת מיצרי טירן ולחצו שלא לתקוף. אשכול לא ציית. הם ניסו לסייע למצרים להתקפת נגד, חיל האויר תקף את אניית ההאזנות שלהם, ליברטי.
      הם הבטיחו לגבות את ההססכם של הפסקת האש שהמצרים לא יקדמו את הטילים אל התעלה בשנת 70, והתעלמו מהבטחתם כשהמצרים הפרו את ההסכם.
      במלחמת יום כיפור מנע קיסינג'ר אספקת נשק ואמר ''תנו להם לדמם''. אח''כ השתמש באספקת הנשק כדי למנוע מאיתנו ניצחון מוחץ.
      בשנת 75 הם כפו נסיגה נוספת בסיני ע''י ''הערכה מחדש'' של ידידותם לישראל.
      ב-77 קרטר רצה לכפות הסכם נסיגה כללי. ב81 הם הטילו סנקציות לאחר ההתקפה על הכור הגרעיני העירקי. כמו כן הם כפו הפסקת הפצצות על בירות והצילו את אש''ף של ערפאת.
      ב82 הם פרסמו תכנית שלום של נסיגה כללית, בגין זרק אותם מכל המדרגות.
      הממשל האמריקאי מושחת בקשרי כסף עם הסעודים. הם כל המן בולמים אותנו ולוחצים עלינו בשליחותם של הסעודים שלא נצליח יותר מדי. הקו הרשמי שלהם הוא לנסיגה לגבולות 67 כולל ירושלים.
      את פולרד הם מחזיקים ברשעות אינסופית כשמרגלים אחרים ממדינות אחרות שוחררו מזמן.
      אובמה הוא שליח של הערבים, מעריץ אותם ושונא אותנו.
      על איזה מוסר אתה מדבר בדיוק?

      IP: 79.182.132.125 דווח על תגובה זו

      • צודק.

        אדון מיכאל עם סוכריה , 22/06/09 10:41

        אבל ארה"ב היא עדיין מדינת חסד יחסית והיא עמדה בעקשנות רבה לצידנו אינספור פעמים וכך גם יהיה בעז"ה בעתיד

        ועל כך כן מגיע להם הכרת הטוב ויש להזהר לא להיות חלילה כפויי טובה

        IP: 95.86.92.239 דווח על תגובה זו

  • 6.

    רחובות

    רון, 21/06/09 09:20

    למה לא לקנות ולחלוק עם האמריקאים בידע?

    הרי ברור שביום פקודה הטילים בכלל לא יעבדו!

    IP: 209.88.187.126דווח על תגובה זו

  • 5.

    למה לא?!

    Darth Mohl, 21/06/09 09:19

    מערכת נשק מצוינת שחבל שלא תהיה בידי ישראל ורק בידי אויביה

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

    • ישראל לא צריכה אותה - אנחנו מייצרים מערכות נ''מ מקבילות

      חיים, 21/06/09 10:25

      איזה הגיון יש בלקנות מערכת מתחרה למערכת שאנחנו מייצרים בעצמנו, במיוחד כשאנחנו לא באמתצריכים מערכת נ''מ מתקדמת

      IP: 195.93.234.40 דווח על תגובה זו

    • כי לאוייבנו אין מטוסים שמאיימים עלינו

      דני, 21/06/09 10:56

      כל מטוס קרב שיכנס 500 ק''מ מהמדינה יופל בלי צורך במערכת הזאת

      IP: 79.182.65.217 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לקנות מהם טילים ולהפרד מארה''ב לשלום (ל''ת)

    זוהי תחילתה של ידידות מופלאה, 21/06/09 09:15


    IP: 217.132.0.201דווח על תגובה זו

    • ראו נא את תגובתי לאזרח המודאג (מס' 2) (ל''ת)

      shafee , 21/06/09 09:24


      IP: 217.132.12.152 דווח על תגובה זו

      • לא רוצים- מה תעשה לנו? (ל''ת)

        שפי, 21/06/09 11:27


        IP: 85.65.3.183 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חייבים לרכוש

    יצחק, 21/06/09 09:11

    ולו בכדי להראות לאובמה שיש אלטרנטיבה

    IP: 89.139.44.95דווח על תגובה זו

    • ראו נא את תגובתי למס' 1 (ל''ת)

      shafee , 21/06/09 09:23


      IP: 217.132.12.152 דווח על תגובה זו

    • ומה לדעתך האמריקאים יאמרו על זה?

      מיכה, 21/06/09 10:51

      עם מחליטים על ראש בראש עם האמריקאים, אז זה הכיוון. ולא אמרתי שזו לא אופציה.

      IP: 212.143.196.101 דווח על תגובה זו

  • 2.

    נכון לעשות

    האזרח המודאג, 21/06/09 09:05

    יש להקטין תלות המדינה בארה''ב הנכשלת
    קשרים מתהדקים גם עם רוסיה יקטינו לחץ אמריקאי על המדינה הדוחף אותנו לעבר מציאות קשה ואיומה!!

    IP: 85.159.160.201דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב!! אם מאיימים עלינו לחזור לגבולות 48 (הביטוי "גבולות 67"

      shafee , 21/06/09 09:22

      הוא ביטוי מכובס של "גבולות 48") אז כדאי לנו ליצור שינויים שיחזירו אותנו מבחינה מדינית למערכת הגיאו-פוליטית של 1948: ארה"ב מצרה את דרכינו באמצעות אמברגו ורוסיה תומכת בנו ללא מגבלות כמעט. כדאי גם להפיץ את דבריו של גרומיקו באו"מ על הקמת מדינת ישראל!!!!

      IP: 217.132.12.152 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יש להם

    האזרח המודאג, 21/06/09 09:03

    כבר ב - 2007 קיבלו האיראנים מהרוסים לא רק את ה - S-300 אלא גם את ה - S-400 החדישים!!!

    IP: 85.159.160.201דווח על תגובה זו

    • אתה מפגר! אין S400 (ל''ת)

      כדאי שנקנה מהרוסים, 21/06/09 10:09


      IP: 217.132.3.117 דווח על תגובה זו

      • יש. S-400 Triumph. (ל''ת)

        מיקי, 21/06/09 12:46


        IP: 85.65.9.148 דווח על תגובה זו

      • ראה לינק ל - S400. נראה כי אתה זה המפגר כאן

        האזרח קיין , 21/06/09 18:17

        http://www.spacewar.com/reports/S400_Missile_System_Ready_To_Defend_Moscow_999.html

        IP: 62.219.227.174 דווח על תגובה זו