• 60.

    מי יותר מושחת..אולמרט או ביבי ? לימין הפיתרונות ! ! (ל''ת)

    חבר מפלגת העבודה המתחדשת, 29/11/09 19:00

  • 59.

    צריך החלטה אמיצה ומאוד כואבת

    משה א, 26/06/09 05:23

    החמאס יודעים שבסופו של הליך ישראל תענה לדרישות התמאס
    כרגע אין בישראל הנהגה המסוגלת לקבל החלטה לשחרור המחבלים כמתבקש גם בשל הביקורת ''שאחרי''
    וכל יום שעובר רק מעצים את המחיר ומעלה את רף ההשפלה עבורנו

  • 58.

    אביגייל, תופתעי לדעת עד כמה לפוליטקאים ''איכפת '' למה,,

    no, 21/06/09 23:14

    שנאמר עליהם.
    הם יודעים ומכירים את תפוצת הטוקבקים
    שהיא גדולה יותר ממכירת העתונים.

  • 57.

    אכן קל להקליד ולצאת ידי חובה,אינני מקנא במקבלי ההחלטות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 21/06/09 23:08

  • 56.

    אם יצליחו בע''ה להחזיר את גלעד - זה יהיה למרות נועם והטעויות

    אייל, 21/06/09 16:55

    נועם שליט היקר:
    את לא עוזר לבן שלך ואתה לא עוזר למדינה שלך להחזיר אותו הביתה.
    אתה רק עושה נזק גדול ופוגע בכל המאמצים להחזיר אותו.
    לא יודע אם אולמרט היה נחמד אליך או לא אבל אין ספק שהוא צדק בזה שאמר לך להוריד פרופיל.
    כל ראיון שאתה נותן מקטין את הסיכוי לשחרורו.
    כל ראיון שאתה נותן, מעלה את מחירו ומפריע למדינה להגיע להסדר שתוכל לקבל.
    אני לא יודע באיזה שפה אולמרט השתמש אליך אבל יש לי משהו אחד להגיד לך:
    שב בשקט ואל תוציא הגה. שב בצד ואל תתן ראיון אחד במשך שנה שלמה לפחות.
    תן למדינה לעשות מה שהיא יכולה

    • כבר שמעתי עצות יותר נבונות ...

      אביגייל, 21/06/09 17:08

      אני יש לי רק שאלה ; אם חס וחלילה גלעד שליט לא ישרוד את כל השנה, ויאונה לו רע בעוד שעה, אז כבר מותר יהיה לנועם שליט לומר כמה מילים, בלחש ? או שגם אז הוא צריך לשתוק את כל השנה במלואה ???

      • אביגייל. . כל התגובות שלך הם במקום ובזמן.תבורכי. (ל''ת)

        no, 21/06/09 19:36

        • הלוואי שזה היה עוזר במשהו ... (ל''ת)

          אביגייל, 21/06/09 20:03

    • אייל, מה אלוהים שייך לפה?

      no, 21/06/09 23:34

      מאיפה האיוולת הזו ששליט צריך לעזור למדינה?
      שליט האבא קודם כל צריך לעשות הכל, כן הכל
      כדיי שבנו יחזור הביתה.
      בגלל טיפוסים כמוכם אנחנו מקבלים כל כך הרבה
      ביבים וליברמנים ועוד כמה נאלחים כמוכם.

  • 55.

    מי שראה את נועם שליט מתארח ב''פגוש את העתונות'',,

    no, 21/06/09 16:39

    אתמןל, לא מופתע.
    הדברים שהסבא אמר ביום שישי ברשת ב' היו מצמררים יותר.
    ביבי כמו הביבי ימשיך עם אוזלת היד הניפשעת
    בדיוק כמו קודמיו ואף גרוע מיכך.

    • לא רק שביבי לא יעשה כלום, הממשלה לא תאפשר לו,,

      אחד שיודע, 21/06/09 19:33

      ויתורים שמחויבים להעשות.

  • 54.

    כמה מעטפות טובות מתחת לשולחן וכל העסק היה נגמר ציק צאק (ל''ת)

    רוזנקרנץ, 21/06/09 15:01

  • 53.

    כי לא נתתם לו לעבוד... (ל''ת)

    דן, 21/06/09 14:55

  • 52.

    תתבייש נועם תתבייש

    שוב נועם, 21/06/09 14:09

    ליבינו עם נועם אבל יש גבול.נמאס כבר מהבכיינות הזו.כולם אצלו אשמים חוץ מחמאס.תלמד ממשפחתך השקטה ותן לממשלה לפעול.כבר חירבנתם פעם את העינינים אז מה עכשיו??

    • לבך עם נועם ?

      אביגייל, 21/06/09 14:47

      גש מיד לבדיקות ! לדעתי לבך חדל לפעום !

  • 51.

    ממשלת אולמרט לא שחררה את גילעד שליט (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/06/09 11:00

    • ביגלל שניכנעה ללחצי מישפחות ניפגעי האינטיפאדות השונות (ל''ת)

      פקק תנועה , 21/06/09 11:01

  • 50.

    נועם סלבריטי

    נועם, 21/06/09 10:02

    כנראה שנועם מתחיל להנות מהפוזיציה של סלבריטי ומרשה לעצמו לחלק ציונים.מה הוא חושב?שהצבור מטומטם?שיאמין לכל מה שהוא מוכר?אולמרט אולמרט ושוב אולמרט.כולם כבר מתגעגעים לאולמרט אבל נועם מרשה לעצמו.חצוף זה מה שהוא.כל קיטור כזה מעלה את המחיר.כדאי שישמע לאישתו סוף סוף

    • הלוואי עלייך !

      אביגייל, 21/06/09 14:04

      לו היה לי בן בגיל גיוס, התגובה שלך היתה משכנעת אותי סופית לא לתת לו להתגייס.

  • 49.

    האם אפס מעשה נקרא די ?

    יגאל, 21/06/09 09:06

    או שהכוונה לרכישת בתים ?

  • 48.

    תשובה לחייל שאומר כי צריך לעשות הכל

    חיל קרבי נוסף, 21/06/09 09:04

    אתה צודק
    הכל
    אבל מי אמר שהכל זה מה שאתה חושב
    ואולי לטובת המדינה וחייליה והאמהות אסור להכנע ולשחרר אלפי רוצחים שיביאו אחר כך הרג ויעשו הרבה אמהות לשכולות
    שליט משמיץ את אולמרט ונותן אולטימטום לביבי
    הוא רוצה שבנו ישוחרר ולא איכפת לו מה יקרה להרבה בנים אחרים.

    • כן, גם אתה צודק ...

      אביגייל, 21/06/09 13:45

      באיגרת הבאה שנועם ואביבה ישלחו לגלעד, שגם אותה כנראה הוא לא יזכה לקבל, כדאי שיכתבו ; היינו מתים שתחזור הביתה, אבל אנחנו חייבים לחשוב על החיילים הבאים שייחטפו, בנים של הורים אחרים, אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו נאלצים להיפרד ממך, בצער רב כמובן. בטוחים שתבין.המולדת קודמת לחיי אדם !!

  • 47.

    מסקנה: לחנך את ילדינו לא להתנדב בצבא- כי אין על מי לסמוך (ל''ת)

    אב, 21/06/09 08:56

    • אתה צודק, צריך לסגור את הצבא ולחכות לראות מה יעשו הערבים

      אזרחית, 21/06/09 09:26

      רובינו יודעים שהמציאות קשה מנשוא עבור המון הורים שאיבדו את היקר להם. אבל האופציה היא להיכנע, לוותר ולהגר מכאן (מי שישאר בחיים אחרי הטבח).
      זה המסר שלך. איך שלא מסתכלים על זה, אנשים מתים וימשיכו למות בשביל המדינה הזו ובתקופתנו, שכולנו חזית, זה כולל גם אותנו האזרחים.
      מי שרוצה, מוזמן לעבור ללפלנד, יש שם מיזוג נפלא.

  • 46.

    אז מה תגידו לבני ה- 18 ??? (ל''ת)

    אם תיפלו בשבי נתכחש לכם ???, 21/06/09 08:54

  • 45.

    בהפקרת גלעד - ישראל איבדה הלגיטימיות לגייס חיילים !!! (ל''ת)

    תדע כל אם עיבריה, 21/06/09 08:53

  • 44.

    הפריזמה הצרה של משפחת שליט

    רוגז, 21/06/09 08:19

    משפחת שליט רואה,ובצדק,את כל ההתנהלות בענינם דרך מבחן התוצאה:גלעד בבית או לא.

    אולמרט ולתקוותי גם הבא אחריו רואים גם את האינטרס הלאומי.

    כמות הרפש שאדון שליט שופך על כל העולם עובר את גבול הסלחנות וההתחשבות.
    לו אני ראש ממשלה-הייתי פונה לערכאות או לפחות מתריע.

    כבודו של ראש ממשלה הוא כבודנו.

    • לטענת, אז מפקירים את גלעד בכוונה ??? אז מה אתה מלין על המשפחה ???

      אתה שייך לקבוצת הגמדים המאוהבים בקורבנות,,,, 21/06/09 08:52

      והוכח-
      אין תוספת סיכון בשיחרור המרצחים הכלואים.

      • תוספת סיכון

        דוד, 21/06/09 19:02

        אלו היית נכה כתוצאה מפעולת טרור שאת מבצעה היו משחררים תמורת גלעד שליט או היית משפחה שכולה מאתה סיבה, סביר להניח שהיית כותב, מלכין ומזמר אחרת

  • 43.

    ההפגנה בקרני רק עוזרת לברק להסתיר את אחריותו להפקרת גלעד !!! (ל''ת)

    ברק הוא הסוהר של גלעד !!! בידיו המפתח !!!, 21/06/09 08:08

  • 42.

    אין בישראל מנהיג אחד שיתעלה, יחרוק שיניים ויבצע חילופי שבויים !!! (ל''ת)

    ממשלת ישראל בחרה להרוג את גלעד שליט., 21/06/09 08:07

  • 41.

    אולמרט כבר הוכיח שאין תחתית לבור הקלון של חייו,,, (ל''ת)

    הממשלה הנוכחית ממשיכה בשקר ''המחויבות לגלעד'' !, 21/06/09 08:05

  • 40.

    ממשלה של פחדנים מכתיבה את חיינו ואת מותו של גלעד שליט !!! (ל''ת)

    קץ הציונות, 21/06/09 08:03

  • 39.

    אגומניאקים צה''ליים נבובים אינם מסוגלים להתעלות ולבצע חילופי שבויים !!! (ל''ת)

    לכן הם משקרים למשפחת שליט, לעם ישראל ולכל העולם,,,, 21/06/09 08:02

  • 38.

    הביקורת של נועם שליט

    דוד, 21/06/09 08:01

    אין אני מתיימר להיות בנעליו של נועם שליט, גם קטונתי מלשפוט את אמירותיו או את התנהלותו.
    אולם כנגד שחרורו של גלעד שליט עומדים נכסים אסטרטגיים ושיקולים כלל לא פשוטים.
    כמה דוגמאות פשוטות: האם שחרור מאסיווי של עצורים שלפחות לחלקם יש יד בהרג ורצח לא יביא / יזמין את החטיפה הבאה?
    האם שחרור מחבלים מפג זה או אחר לא יחזק מנהיגים כאלה או אחרים בצד השני?
    האם יש לתת פרס לטרור?
    אלו רק מעט דוגמאות שאביו של גילעד בוודאי לא צריך להתחשב בהם אולם חשוב שיאמרו ויילקחו בחשבון.
    יש לזכור שאחרי שחרור גלעד השמש שוב תזרח ויתחיל יום חדש ויש גם מדינה לנהל!

    • והנה לדוגמא -

      אביגייל, 21/06/09 13:36

      את רון ארד הפקירו לגורלו, ומאז, תודה לאל -שקט ושלווה ...לא היו ולא יהיו חטיפות יותר ... ועדיף באמת לא לתת פרס לטרור, אלה לנזוף בחטוף ןמשפחתו על התנהגות לא נאותה .. ויש לזכור, שאולי גלעד לא ישוחרר, ואולי ישוחרר כשכבר לא יהיה בחיים, ואם כך יקרה, מבחינתי השמש לא תזרח יותר בשמי הארץ האכזרית והלא ראויה הזאת.

  • 37.

    בהפקרת גלעד - מדינת ישראל איבדה את הלגיטימיות שלה לגייס חיילים !!! (ל''ת)

    תדע כל אם עבריה,,,,, 21/06/09 08:00

  • 36.

    המעטפות קסמו לו יותר-אוי לחרפה אוי לתבוסה בפני החמאס! (ל''ת)

    קורן נאוה טברריה, 21/06/09 06:54

  • 35.

    למה שליט מספר רק עכשיו על אולמרט? עכשיו זה ברמה של רכילות, סליחה! אבל

    עין צופיה, 21/06/09 06:09

    האם ההתנהגות של אולמרט איימה ושיתקה אותם? ורק עכשיו יש אומץ לספר מה שכבר לא אקטואלי?וכן על עופר דקל, מדוע לא סיפרו בזמן אמת??

    אבל מול נתניהו, שמגלה יחס אחר וזה ניכר גם בדבריו וגם באופן שאמר אותם, וברור שכך כיוון שבין היתר ניסיון החיים שלו בנושא הזה שונה מאד משל קודמו, מדוע כלפיו יש איזה חוצפה כזו בלתי נעימה? מן הנחייות והוראות וציפיות בסגנון שלא היה כלפי אולמרט?
    האם זה היחס שמגיע למי שמתנהג יותר טוב?
    יש כאן איזה פרדוקס לא נעים.

  • 34.

    אולמרט - מצדיע לך ....... כולם אבל כולם כולל שליט עוד יתגעגעו אליך ... (ל''ת)

    לא תמיד העיקר.... לחץ, 21/06/09 05:57

  • 33.

    בושה,גם החלולה שותפתו של אולמרט שהכריזה ''לא בכל מחיר'' פגעה במשפחה (ל''ת)

    מיקי, 21/06/09 05:50

  • 32.

    מבין לכאבו של נועם,אך הוא לא צודק!

    רן, 21/06/09 04:36

    בלתי אפשרי לשחרר אסיר שאחראי על מותם של 66 וישראלים!!!
    לא בגלל שהוא יחזור לטרור,זה לא מדאיג.
    פשוט מהעובדה שהוא רצח 66 ישראלים וגרם נזק אדיר ל66 משפחות שכל אחת מהן איבדה את היקר לה מכל

  • 31.

    נועם ני נשבע לך שהוא ישוחרר! וישוחרר חי!

    solsam , 21/06/09 04:19

    גם לי אין בעיה עם החמאס! לי יש בעיה רק אם אלה שחיים פה ומעיזים בשיא חוצפתם לדון אדם בשעת צערו. לו הייתי ראש ממשלה הייתי משחרר לא 1000 כי אם 12000 אסירים ולו רק בשביל שתתחילו לעשות במכנסיים יא חבורת אפסים! וגם זה לא יספיק בשביל שתרגישו מה מרגיש הילד הזה בשבי ולו שנייה אחת! וגם זה לא יספיק בשביל שתרגישו מה שהמשפחה הזו מרגישה ולו שנייה אחת! תפסתם את הילד והמשפחה הזו קורבן לאפסיות שלכם? אה! מהיום צדיק וטוב לו רשע ורע לו! אולמרט שילם,משלם וישלם מחיר כבד על ההשפלה הזו! המשפיל יושפל! והמבזה יבוזה! צודק נועם בדברו רק על אולמרט. וכי למה ילין על החמאס? הרי לכולם ידוע שהחמס הם בני נוולה! אבל שיהודי יתנהג כנוולה! נועם אני איתך בכל נפשי! והילד שלך חי! והילד שלך ישוחרר! ובכל מחיר שניתן וללא מלחמה! ואתה נועם תמשיך בדרכך הזו כי מהיום רק מי שילך בדרכי נועם ישלוט! וגילעד ישמח לעד! ואתם חבורה של אפסים שדנים אדם בשעת צערו, תתחילו לעשות במכנסיים, כי גם אם ישוחררו כל האסירים, אני עדיין פה!

    • רק אפס גדול יכול לחלק כל כך הרבה אפסים!!! (ל''ת)

      RR, 21/06/09 05:43

  • 30.

    אהוד אולמרט איש רע מעללים, עוד ישב בקרוב בכלא (ל''ת)

    רחמני, 21/06/09 03:02

  • 29.

    שליט מאיים

    יהושוע, 21/06/09 02:52

    הבנת את זה ביבי ?

    אם לא תענה לדרישותיו של שליט ולא תשחרר אלפי רוצחים שישובו מחר לרצוח אז מחכה לך גורלו של אולמרט ץ
    נועם שליט יכפיש אז אותך . הכפשותיו נגד אולמרט לא נועדו לאולמרט אלא לאוזנך ביבי .

    אז רוץ מהר ובמידת הצורך שלח כמה מאיתנו לכלא חמס ואל תביא עליך את האסון הנרא של קריאות נועם שליט כנגדך
    שלח את המדינה לעזאזל העיקר שהאבא לא יבקר אותך .

  • 28.

    אולמרט צדק (ל''ת)

    שימעון ירושלמי, 21/06/09 02:45

  • 27.

    מחיר

    חייל בחטיבה קרבית, 21/06/09 02:40

    אצלנו אומרים שאסור לשלם מחיר שאין המדינה יכולה לעמוד בו

    זה אולי מכאיב לשמוע אבל אנחנו הולכים לקרב ויש נופלים ויש נשבים אבל אסור לאבד את הפרופורציות .
    אבא של שליט לבטח היה שולח את הרמטכל לשבי תמורת בנו אבל חשוב שידע כי אנחנו חושבים שאסןר לעבור את הגבול ואסור ליצור מצב שמחר אנחנו נהיה בסכנה כי היום ישחררו אלפי רוצחים .

    • עוד על מחיר

      חייל קרבי אחר, 21/06/09 08:27

      אז תדע לך שאני דווקא לוקח בחשבון , שנכון יכול להיות שאני אהרג ויכול להיות שאפצע אבל אני רוצה לדעת שאם אני אפול בשבי ובטח ובטח כשאני עוד בחיים אני רוצה להיות שם בידיעה שזה זמני והמדינה שלי עושה הכל כדי להחזיר אותי- ולו רק בשביל אמא שלי. אני בטוח שמה שמטריד עכשיו את גלעד זה איך המשפחה שלו מתמודדת עם זה שהוא בשבי!

  • 26.

    חבל שאולמרט לא אמר את האמת בפומבי: הקמפיין שלכם רק מזיק למדינה ולגלעד (ל''ת)

    אסי, 21/06/09 01:30

    • אתה אפס מאופס (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:20

  • 25.

    אולמרט עשה יותר מדי לשחרור גלעד !!!

    eldadgold , 21/06/09 01:14

    המשפחה והחברים שלו פוגעים במו"מ.
    מה לעשות אבל יש גבול למחיר שאפשר לשלם תמורת שבוי. כשכל עצרת המחיר עולה ובכל ראיון לעיתון הדרישות קופצות אז משפחת שליט והחברים יכולים להאשים רק את עצמם ולא את אולמרט.

    • אתה אפס מאופס (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:20

  • 24.

    לא שהו לא עשה די, הוא לא עשה כלום ! (ל''ת)

    גיל שליט, מודיעין, 21/06/09 00:00

    • ישר כוח! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:21

  • 23.

    הצבעתע לביבי-ליכוד ואני מקווה שהוא לא יקנה מנעם שליט את התרגיל

    יורם, 20/06/09 23:23

    למרות שאני לא בעד קדימה. בעניין זה אולמרט צדק. לכל אורך הדרך.

    • אתה אפס מאופס! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:21

  • 22.

    לכל המגיבים שנוזפים בנועם,

    רותם, 20/06/09 23:19

    אתם כאילו מאשימים אותו בזה שבנו נחטף!

    *''יש מחיר שמדינה לא מוכנה לשלם!''(מתוך תגובה לתגובה 15)- להקרבה, לאחריות הדדית, לציונות וללכידות חברתית אין מחיר. לכן גלעד שליט צריך להיות בבית.

    • ישר כוח! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:22

  • 21.

    many of mosad workers olso not came home,your sun in work now

    jacob, 20/06/09 23:00

    when he came home,he be big,and you so litle

    • and you 1 big big big ZERO (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:23

  • 20.

    שמתם לב שהוא לא מוציא מילה אחת רעה על החמאס! רק על ישראל! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 20/06/09 22:54

    • אפס מאופס! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:23

  • 19.

    שערוריה .פגוש את העתונות בטלוויזיה,

    אלי א, 20/06/09 22:49

    מיהו ''החכם'' שהיה צורך בהבאתו של נועם שליט לתוכנית זו.לאן היגענו אני לא מבין בגלל שבנו בשבי ועם כל הכבוד שאנו רוחשים לו.אין הדבר בסמכותו לנגח את הממשלה ואת ראש הממשלה הקודם.ובכלל מי שמו להטיף לכולנו מוסר.היגיע הזמן להפסיק להביאו לטלוויזיה כל שני וחמישי שום תועלת אינה צומחת לזירוז שחרור בנו אלא בדיוק ההפך .מי שאמון על הטיפול בהשבת השבוי עושה את מלאכתו ואין זה מתפקיד נועם שליט.קצת פרופורציות .תפסיקו עם מצגי השווא..

    • אתה אפס מאופס! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:23

  • 18.

    ומה עם נעדרי סולטן יעקב...?

    הם היו חיים, 20/06/09 22:47

    גם אותם הפקירו בשטח למרות שידעו שיצאו חיים מהטנק!!!!!!!!!!!!!!!

    • ישר כוח! (ל''ת)

      ערן שמיע - גבעתיים, 21/06/09 08:42

  • 17.

    כמה שהאיש הזה עדין ומנומס?!

    פלד, 20/06/09 22:36

    במקום לקבוע קבל עם ועולם כי אולמרט הזניח את הטיפול בשחרור בנו כי היה עסוק בהישרדות פוליטית ומשפטית, נועם ''מייפה'' את הדברים ומעניק לאולמרט תדמית חיובית יחסית שלא מגיעה לו כלל.

    • ישר כוח! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:24

  • 16.

    הרבה יותר קל להמציא תרוצים,,, מאשר להתעלות ולבצע חילופי שבויים !!! (ל''ת)

    ברק בורח מאחריות,,, שוב, 20/06/09 22:14

    • רוצחי נשים וילדים שיושבים בכלא הישראלי אינם שבויים! תתבייש! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 20/06/09 22:55

      • 16 שמאלני-נפלט לך...שבויים.אה? (ל''ת)

        יוסי, 20/06/09 23:22

    • ישר כוח! (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:24

  • 15.

    דעות של משפחת שליט כלל לא מעניינות אותי

    אריה, 20/06/09 21:55

    במצב כזה כל אדם נורמלי היה דורש לשלם כל מחיר תמורת שחרור הבן שלו.
    לשליט אין שום בעייה להקריב את כל המדינה תמורת הבן שלו.
    חבורת מפגרים שמארגנים פסטיבלים לשחרור גלעד שליט פוגעים קשה בביטחון המדינה וגם מקטינים סיכויים לחשרר את גלעד.

    • מסכים לגמרי! זה לא עניין אישי! יש מחיר שמדינה לא מוכנה לשלם! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 20/06/09 22:56

    • "חבורת מפגרים"? הפוסל במומו פוסל. זכותך לא להסכים אבל גידופיך אינם...

      דה-דה , 20/06/09 23:54

      אינם ראויים. של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מתבטא ביחס למשפחת שבוי צה"ל.

      • לא נשיל שם נעליים, חטפתם את סדר-היום ותקבלו מלחמה (ל''ת)

        אסי, 21/06/09 01:31

    • אתה האם אמא של האפסים המאופסים (ל''ת)

      solsam , 21/06/09 04:25

  • 14.

    אז מה אתה מציע מר שליט?

    זומבי, 20/06/09 21:55

    יהיה נחמד לשמוע, בצורה חדה, בלי משחקי מילים ובלי ''בין השורות'', מה אתה מציע?

    אוכל לעזור לך בשאלות מנחות (מחק את המיותר):

    1) יש גבול למספר האסירים שעל ראש הממשלה לשחרר? כן/לא
    2) יש קווים אדומים לשחרור אסירים (כגון, מתכנן הפיגוע במלון פארק וכד)? כן/לא
    3) יש גבול לדרישות שעלינו לקבל? (לדוגמא, נסיגה מאזור מסויים) כן/לא
    4) אתה מודע לחשש ולסיכוי הסביר כי באם ישוחררו רוצחים מסוכנים ישנו סיכוי גבוה שהם יחזרו לרצוח ישראלים: כן/לא
    5) האם אתה מודע ששחרור סיטונאי יגרום, בוודאות לחטיפות נוספות של חיילי צה''ל? כן/לא
    6) האם אתה מוכן להרעיב את תושבי עזה כולל ילדים/נשים וטף ע''י חסימת המעברים באופן טוטלי כפי שאתה ואנשי המטה שלך דורשים? כן/לא

    אני משוכנע שאחרי שתענה לשאלות אלו הציבור יידע לפחות מהן עמדותיך כי למעט סיסמאות ''אולמרט לא עשה מספיק'', ''גערו בי'' ''לקחו לי'' לא השמעת שום הצהרה מעשית מה אתה מציע לעעשות

    • מי אתה שתנזוף בנועם שליט? (ל''ת)

      דה-דה , 20/06/09 23:53

      • מי הוא נועם שליט שינזוף ברוה"מ ??? (ל''ת)

        eldadgold , 21/06/09 01:11

        • מי הוא נועם שליט ?? מי אתה ??

          אביגייל, 21/06/09 04:16

          נועם ואביבה שליט שלחו את בנם היקר לשרת בצבא ההגנה לישראל, להגן עליך ושכמותך,והוא לא חזר. בזמן שאנחנו ממשיכים לחיות את חיינו, ומנהיגנו העלובים ממשיכים לדאוג לכסא לשים עליו את ישבנם המכובד בין חקירה לחקירה, גלעד שליט מנסה לשרוד בבור אפל, רחוק ממשפחתו ומי יודע מה מצבו.זה מי שהוא,נועם שליט, איש אציל נפש. ואתה ערל לב. מאחלת לך שלעולם לא תהיה במצבו.

      • נועם שליט מתחיל להגזים

        יוני, 21/06/09 01:24

        שאלות מעולות ותשובות מביכות.
        נועם שליט, אם הייתי מציג לפניך את: מירית שגב, נערה מהתנחלות: ''מבואי תרפז'', והייתי אומר לך ששבועיים לאחר שישחררו את מאות המחבלים תמורת גלעד, היא תירצח ע''י מחמד תירבין ששוחרר בעיסקת שליט,
        האם זה היה משנה את דעתך?, או שזה ממש לא מזיז לך?
        ודרך אגב, האם חשבת על זה, שיכול להיות שאולמרט צודק בזה שבפעילויותיך השונות למען גלעד, הזקת הרבה יותר משהועלת?
        תחשוב על זה,,,

        • הזוי שכמוך,

          אביגייל, 21/06/09 06:19

          ואם הייתי אומרת לך שבוע לפני קום המדינה שככה היא תראה, ושאנשים כמוך ישבו ויטיפו לנועם שליט על זה שבחוצפתו הרבה הוא מעוניין מאוד שהבן ששלח לצבא יחזור הביתה מבור כליאתו- האם היית סבור, מתחכם שכמוך, שאולי לא ראוי להקים מדינה בשביל אנשים כמוך ? או שזה ממש לא מזיז לך ? אגב, יש לך ילדים ? אם כן, אני מרחמת עליהם מעומק לבי.

    • ישר כוח! (ל''ת)

      ערן שמיע - גבעתיים, 21/06/09 08:45

  • 13.

    אולמרט לא פעל לשיחרור שליט ולא טיפל בכלום במדינה (ל''ת)

    גלית, 20/06/09 21:53

    • אכן כך!!! (ל''ת)

      דודי שמר, 20/06/09 22:41

    • במעטפות ובטיסות חינם אולמרט דווקא טיפל במקצועיות יוצאת מגדר הרגיל... (ל''ת)

      שולה ז. טלנסקי., 21/06/09 10:08

  • 12.

    כל חיינו בארץ הזו - הסתכנות האחד בשביל השני,,, (ל''ת)

    לשחרר את גלעד מיד, 20/06/09 21:51

  • 11.

    ממשלת ישראל היא הסוהרת של גלעד שליט !!! המפתח בידה !!! (ל''ת)

    אין ציונות בלי גלעד שליט, 20/06/09 21:50

    • אף מילה רעה על החמאס? ישראל אשמה? תתבייש לך! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 20/06/09 22:57

  • 10.

    ברק יכול לשחרר את גלעד שליט מחר !!!ה כל דבר אחר, זה להחליט להרוג אותו (ל''ת)

    נוסע לקהיר להפריח עוד מסך עשן ???, 20/06/09 21:49

  • 9.

    הלב של אולמרט מצופה בזהב גנוב ו קר (ל''ת)

    דן, 20/06/09 21:48

  • 8.

    שלא תעיזו לחלום על מבצע צבאי שיהרוג אותו,,, (ל''ת)

    את דמו נבקש מכם,,,, 20/06/09 21:48

  • 7.

    מי אמר שהציבור לא יהיה מוכן לקבל פעם נוספת טרגדיה כמו זו של משפחת ארד?

    חן, 20/06/09 21:44

    הציבור מוכן, הכל תלוי במחיר

    • הציבור הזה כבר מוכן לקבל כל דבר נבלה ולשתוק, אולמרט הוכיח זאת. (ל''ת)

      מסכים, 21/06/09 02:05

    • גם אני מוכנה.

      נגה, 21/06/09 04:20

      בתנאי שאתה תהיה השבוי !

  • 6.

    אפשר לשחרר את גלעד שליט מחר בבוקר !!! או לירות לו בראש !!! (ל''ת)

    זו הבחירה של ברק ביבי ליברמן, 20/06/09 21:43

    • אוי כמה שאתה אדיוט. (ל''ת)

      דה-דה , 20/06/09 23:52

  • 5.

    איך הוא הסתובב בפריז סביב אסד כמו כלב , התביישתי שזה ראש הממשלה שלי.. (ל''ת)

    irmi1 , 20/06/09 21:37

  • 4.

    אזרחית ומשפחתה

    נועם והמשפחה- אנחנו איתכם. למען גלעד., 20/06/09 21:30

    לדעתי אתם צריכים לעשות רעש אימים כי רק ככה יזוזו דברים.

  • 3.

    אולמרט-מי היה מאמין?!...הוא דווקא נראה אדם ישר,האולמרט הזה. (ל''ת)

    חחחח....גילית לנו את אמריקה, 20/06/09 21:21

  • 2.

    אולמרט השפיל אתכם. לא יאומן....תומכים בכם. (ל''ת)

    אמרו שאולמרט רגיש.אז אמרו., 20/06/09 21:21

  • 1.

    חבורת אגומניאקים צה''ליים מכתיבה את חיינו ואת מותו של גלעד !!! (ל''ת)

    לא נוותר,,,לא נסלח,,, לא נשכח,,,, 20/06/09 21:17