• 112.

    חיבוק רצחני

    רפי דרור, 25/11/10 18:44

    אנו שבים ורואים כיצד מנהיגנו הדגול מחבק מתנחלים ואת עם ישראל.החיבוק הגדול מלווה בסכין ענקית שדוקרת את לב קיומה של מדינת ישראל. אני בוש ונכלם ממנהיג שאהבתי וציפיתי ליותר לויליאות לבני עמו ולהיסטוריה.
    אני חרד משתיקתו של ראש ממשלתנו אשר משתף פעולה עם ברק הצורר.לצערי הרב ברק בכל כישלונותיו הרבים הוא מוציא תיסכולו על נאמני ואוהבי ארץ ישראל מצד שני יש לו פיק ברכיים להתאמת עם ערבים מחבלים פורעי חוק.
    בושה שיש לנו מנהיגים כאלו אני בטח אחד מיני מליונים רבים שבזים להם וצריכים להוקיע אותם ממעמדם הלא ראוי

  • 111.

    יש מזל שיש את ביבי לעם ישראל בימים קשים של אבטלה. (ל''ת)

    נתן שלום ממעלות, 21/06/09 17:53

  • 110.

    מצפה לביבי מאבק לא קטן,עם הקיצוניים בסיעתו ובממשלתו.מאחל לו הצלחה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 21/06/09 12:09

    • ביבי יברח מהמאבק בלי בעיות.כמו שברח ללונדון במלחמת לבנון 2 (ל''ת)

      בוחבוט המובטל משדרות, 21/06/09 17:50

  • 109.

    נאומו של נתניהו היה נכון הוגן ממצה ומדיוק וממחיש את מצבנו כיום ואת (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/06/09 10:54

    • ואת עתידו של העם היהודי והגיוני בהתאם למצבנו כיום ובודאי בעתיד

      פקק תנועה , 21/06/09 10:58

      נאומו של נתניהו היה אחד הנאומים הגדולים בהיסטוריה המודרנית של עם ישראל שממחיש לנו שאי אפשר להיתווכח עים העובדות הנכונות שבשטח

  • 108.

    ירושלמי - סחטיין על התמונה המעודכנת .עם הספינוגימיק קיבל בדיוק מה

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 21/06/09 08:54

    שרצה : רה"מ ספינוגימיקר ,להטוטן לשוני שמתמחה באמירת המון שום דבר על רקע תשואות סוערות המחרישות את אוזני המאזינים .פלא שכולם מרוצים ? לא רק שלא הבינו ,גם לא שמעו .

  • 107.

    שקרים על גבי שקרים ,הכותב הוא היחידי שמרוצה מהכתבה. (ל''ת)

    מלח בעיניים, 21/06/09 01:00

  • 106.

    נתניהו ענק! (ל''ת)

    נ.ת., 20/06/09 23:51

  • 105.

    השמאל שקרס וחוסיין הרוקר ילמדו ...לאזרחי ישראל השפויים יש זמן

    השומר הצעיר , 20/06/09 21:57

    חוסיין אובמה-האפרו-אמריקאי הראשון שנבחר לנשיא ארה"ב , האיש עם החזון , שלדעת רבים , בעל סיכויים לא מבוטלים להצטרף למועדון של קנדי ומרטין לוטר קינג ,הוא אניגמה .יש בו תערובת של אמונה דתית ,הרבה רצון טוב אולי , כובש קהלים שונים בגלל הופעה מתגלגלת הבנויה כמו אצל כוכבי הרוק .אבל אני חושב שהוא טועה בסופו של דבר. עלי הוא לא מצליח לעשות רושם ,יש לי הרגשה שהבן אדם בהלם מהתפקיד שקיבל וגם ברור לי שלא נשמע ממנו רמז לכך. ההתנהגות שלו גובלת בחוצפה-תמימות מדינית וחוסר סבלנות ,הוא לא מבין שלא ניתן לעבוד ב"דרישות" -לדרוש הוא יכול מאשתו מישל או מהחברים שלו בשכונה-ב"הרלם" אבל אל לו לדבר עם ראש ממשלת ישראל כך-זה לא מקובל. האם הוא חושב לפני שמצטלם עם הרגליים על השולחן בחדר הסגלגל, יעני בשיחת טלפון עם נתניהו ? הכול נראה מבוים..מצייד הזבוב באמצע ראיון טלוויזיוני ,דרך ריקודי סלסה ועד הגריל היום בבית הלבן...רוח באמת של "שינוי" –אבל בינתיים,הכול ב"קטנות" ...בקיצור-הילד עדיין כאילו בקמפיין בחירות ! נכון להיום –אפס תוצאות מעשיות בכל דבר שנגע בו . העיתונות הישראלית המגויסת ברובה ממרכז שמאלה ,עדיין "דוחפת" אותו ולא רוצה לראות את העובדה שהמגמה של הראפר היא רעה מאוד לעתיד ישראל- רוצה אימות לקו שלה ,אבל לא תקבל ,כי הצמד נתניהו- ליברמן לא מוכנים לעבור את האונס מצד הממשל הפזיז. החבורה של בן כספית,יואל מרקוס,זאב שטרנהל, רוצה בכוח מלחמה בין ביבי ל"שזוף" , לשמחת השמאל החולני אצלנו.מה לעשות ,חברים יקרים- עתידכם לסבל עוד המון זמן,ראש הממשלה "לא ישבור את הכלים". בנאומו המבריק בבר אילן הוא קבע עקרונות הגיוניים שמנהיגי העולם פשוט לא יכולים לדחות .יש לציין כאן גם תגובות חיוביות מצד אנשים בפוליטיקה הישראלית ,שבפרוש לא שייכים למחנה הימין .נכון שקשה להם לבלוע ,כי הם הופתעו .אבל חלק..כמו ציפי או שמעון פרס ,ידעו איך שהוא לצאת "נקיים"..לא מה שניתן להגיד על דליה איציק !...אוי כמה שאת מסכנה..איך את לא מצליחה להחביא את הרוע שבליבך...מדהים ! מחנה השמאל שקרס ,יחד עם ארה"ב ,יבינו מהר מאוד שהאויב האמיתי הוא האיסלם הפונדמנטליסטי, ה"חמאס" בעזה שלא מעוניין בכלל בהקמתה של מדינה לעם הפלסטינאי המסכן הזה וגם הרשות הרקובה שבגדה המערבית שעושה עבודה מצוינת עבור ישראל השפויה ! מספיק רק לראות ולשמוע אתאבו מאזן , סעאב עריקאט ,עבד ראבו ,חנייה ואל-מסרי—שרק ימשיכו כך !
    ולמר חוסיין אובמה ,מילה אחת: "תחזיר ללקסיקון את "ציר הרשע" –הוא עדיין קיים! ותתחיל לעבוד ,ההצגה נגמרה ,העם שלך רוצה ממך תשובות. ובין ריקוד עם מישל במסעדה תאילנדית לבין עוד נאום גרנדיוזי ,תקרא את מאמריו של טום פרידמן - הוא כבר "שם עין" עליך ובצדק .

  • 104.

    נתניהו? אני לא מאמין לו.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 20/06/09 21:48

  • 103.

    מצריים רוצה שפלטי עזה יכנסו לישראל ולא למצריים כנ"ל ירדן לגבי יו"ש

    irmi1 , 20/06/09 19:50

    שתי המדינות האלו עשו שלום כי לא הצליחו במלחמה להשמיד את ישראל. מטרתם מדינה פלסטינית ושישראל תהפך עם השנים הבאול למדינה עם רוב ערבי...הערבים לעולם לא יסכימו לישראל כמדינה יהודית,,אבל האמת עם כל הרוע הפשע וכנופיות הפרוטקשן, והמשטרה שפוחדת לנשום חזק ליד פושעים אלימים, בישראל..גם אני מוותר על מדינה יהודית....

    • לכן אנחנו צריכים הסדר שיסגור את הצד שלנו ובאופן טבעי הם ילכו לצד שלהם! (ל''ת)

      אנחנו הפכנו אותם לבעיה שלנו ע''י הכיבוש והעוצר, 21/06/09 14:49

  • 102.

    בסופו של יום המשחק עומד להסתיים,ארה''ב ואירופה מצפים לראות תכלס.

    נתן.ש מעלות., 20/06/09 18:52

    ולכל מנבלי הפה והסגנון,לא תשנו את העובדה.מדיניות לא מנהלים מעל הספסלים באיצטדיון ''טדי'' בירושלים.

  • 101.

    נמאס מהשקרים של ביבי (ל''ת)

    ..., 20/06/09 17:40

  • 100.

    נתניהו אומר את האמת לעולם כולו לפלסטינים ולשמאל (ל''ת)

    יעל, 20/06/09 16:18

    • יעל יקירתי-חצי אמת גרועה משקר...ותפקיד המדינאי הוא להשיג תוצאה חיובית!

      Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 16:51

      וזה בדיוק מה שמתעתד אובמה להוביל בשנתים הקרובות...מה שיהיה תוך השנתים הקרובות הוא השגת הסכם על תכנית אובמה-שהיא מודל זנווה משופר (בינאום העיר העתיקה כולה והחלק ההיסטורי והדתי סביבה-כולל הכותל והרובע ובית הקברות בהר הזיתים-ואולי לא קליטת פליטים...)...לא משנה מה נתניהו או הפלשתינאים יחנטרשו כדי לקבל יותר

      ולגבי האמת הציונית (לא הפוסט ציונות של ההתנחלויות ומשטר הכיבוש:

      הסיכסוך הישראלי ערבי מובנה ברמה הלאומית לפחות מאז הצהרת בלפור, שבה הוצגה לעולם כולו ובעיקר לעולם הערבי התמיכה במדינת לאום לעם היהודי, ויתכן ששנים לפני זה ברמה האישית/יישובית הקטנה.

      מאז בלפור ועד שנות ה70 לא הייתה השלמה ברמה הלאומית עם קיומה של ישראל כישות של מדינה בדרך, ואחר כך כמדינה בלב המזרח התיכון ובשטח שהם ראו בצדק מבחינתם כערבי ופלשתינאי.

      זאת הסיבה שהם לא הסכימו לכל פשרה מדינית(פייל-37, הצעת חלוקת המנדט לשתי מדינות-47), ובמידה לא קטנה גם הסיבה לסיבובי הדמים לפני כן (תמיד היו גם סיבות ספציפיות שהתסיסו והביאו לשפיכות הדמים).

      גם הפעלת הפידאיון ובמידה רבה פריצת מלחמת ששת הימים הייתה מאותה סיבה של חוסר קבלת לגיטימיות הקיום של ישראל במזרח התיכון (וגם אירוע קטן של הקמת ארגון שקוראים לו אש''ף).

      אבל.....התוצאה של מלחמת המגן בששת הימים הביאה למצב חדש לחלוטין: ישראל שלטה על כל השטח הפלשתינאי, ועל כל החלק בעם הפלשתינאי שלא היה בגלות-וגם על שטחים גדולים של מצרים וסוריה.

      המעשה של ישראל בנקודת זמן זאת היה קרדינלי להמשך, לתוצאות של סיבובי הדמים-ולדמותה של ישראל:

      -אפשרות אחת הייתה דמויית הנסיגה מסיני תמורת הסכם פחות משלום ושקט בטחוני

      -אפשרות שניה הייתה החזקת כל השטחים או חלקם כקלף לשלום

      -אפשרות שלישית הייתה סיפוח כל השטח הפלשתינאי והקמת מדינת-ארץ-ישראל-השלמה

      -אפשרות רביעית היא זאת בו נקטה ישראל: מניפולציות של גזילת שטחים ו''דחיקה''(גירוש למקום אחר בעברית פשוטה) של תושבים ערביים במטרה להרחיב את שטח השליטה בגדה ועזה ובשטחים של מצרים וסוריה, כדי להשאיר את חלקם בידי ישראל-אך בינתים אי מתן כל זכויות אזרחיות לתושבים בתירוצים שונים.

      זה הפשע של ההתנחלויות-ושברן הייתה שנאה אקטיבית הולכת וגוברת של הפלשתינאים הגזולים ושכיניהם-וכעס של מצרים וסוריה על מגמת השתלטות תמידית על אדמתם.

      לכן, ובאופן מכריע מסיבה זאת של המשך הכיבוש, פרצו מלחמת ההתשה ומלחמת יום כיפור-והתחזקה בהרבה הפעילות האלימה של אש''ף נגד ישראל, בשיטות של טרור איום ומזעזע.

      הסכם השלום עם מצרים הייתה נקודת זמן חשובה אחרת-כאשר אפשרי היה להגיע להסכמה (אף פחות משלום ומדינה) גם לגבי השטחים הפלשתינאים (וצריך לזכור כי אז היו רק 15 אלף מתנחלים בגדה ועזה-ומאז ''הריבוי הטבעי'' הביא אותם ל300000 גזלנים)....אך מנחם בגין מסיבות אידיאולוגיות טירפד זאת...

      נקודות החלטה חשובות אחרות היו בהסכם לונדון עם חוסיין ובהסכם אוסלו עם אש''ף-אך מנהיגי הליכוד שמיר ונתניהו טירפדו הסכמים אלו מסיבות אידיאולוגיות

      אני מקווה שסוף סוף הבנת את ההתססה שעשו גזל האדמות והתודעה שישראל רוצה לשלוט שם לנצח-ורבים מסיחרורי הדמים נבעו מיאוש זה של הפלשתינאים (מלא-משלימים פסיבית לשונאים אקטיביים)

      • לאחד העם -אתה טועה ומטעה

        הצופה, 20/06/09 17:29

        אצטט מדבריך:..'מאז בלפור ועד שנות ה70 לא הייתה השלמה ברמה הלאומית עם קיומה של ישראל כישות של מדינה בדרך, ואחר כך כמדינה בלב המזרח התיכון ובשטח שהם ראו בצדק מבחינתם כערבי ופלשתינאי'.

        האמת היא שאסטרטגיית הערבים הייתה לדבר בכמה קולות כאשר כל ארגון סותר את דברי המתונים.
        למעשה מאז בלפור ועד עתה לא הייתה השלמה ברמה הלאומית עם קיומה של ישראל כישות של מדינה בדרך, ואחר כך כמדינה בלב המזרח התיכון ובשטח שהם ראו בצדק מבחינתם כערבי ופלשתינאי.
        לפיכך נתניהו חידד את המחלוקת וגרם להוציא את השקר הערבי לאור שאנשי השמאל הסתנוורו ממנו ונתנו לגיטימיזציה לרצח האופי של נתניהו המוכשר מבין מנהיגנו הפוליטיים.

        • ידידי-זכותך לפרש כך וזכותי לפרש אחרת-שלום עם מצרים-ירדן והכרה פלשתינית

          Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 17:39

          מחזקות את הפירוש שלי-ושים לב שאינני אומר ''שלום אמת''-כל שלום מרמת סיכסוך כזה הוא קר וחשדני

      • את כל גיבובי השטוזים האלה ניתן לסכם במילה אחת. לשם מה

        מברבורי לבי, 20/06/09 22:33

        לשם מה אם כן כל כך הרבה מילים?

        לא חבל על המקלדת?

        ליבי ליבי על המילים שצריכות לסבול מהביבולים?

        וכמה שפחות לבלבל בריא יותר לישראל.
        רחם על האותיות כי גם הן רוצות לחיות.

        שאלת אישיות קטנה, אם צואיל לענות בכנות:
        האם כבודך יהודי? ישראלי:
        האם, או שאתה מעמיד פנים, כיאלו ציוני כאילו.

        • יקירתי-המילה האחת היא: ציונות...אך עם תמימים תיתמם ועם עיקשים תתפתל...

          Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 23:43

          ומה את חושבת? האם את חושבת שאדם שלא מבני עמנו וארצנו היה טורח שעות בסבלנות אין קץ לסבר את אוזנם של ימננים (אידיאולוגים/דמגוגים/שטופי מח....מחקי את המיותר) בהלכות ציונות, דמוקרטיה והגינות מדינית וחברתית

  • 99.

    מיהו: אוהב סירים, יודע לדבר באנגלית, יודע מה לדרוש מהערבים. ביבי שלנו. (ל''ת)

    פאנייקה , 20/06/09 16:00

    • אהרון ואלי אתם שם למטה במיעוט והראיה לכך תגובות תמיכה לנתניהו בטוקבקים (ל''ת)

      tshak , 20/06/09 16:06

  • 98.

    חבר'ה להירגע...אנחנו עדיין מדברים על אותו ביבי מזיע, לחיץ ופחדן

    אהרון, 20/06/09 15:21

    לאורך כל החודשים שקדמו לבחירות לא אעז ביבי לומר משהו על ''מדינה פלסטינית''. חודשיים וחצי בשחטון הוא עדיין לא אעז לומר משהו בסוגיה.

    ואז בא חוסיין אובמה וכופף לביבון את היד, כפי שכל מדינאי באזור ופוליטיקאי בישראל עושים לביבי מאז 1996, וביבי, כהרגלו, התקפל.

    סה פשוט ביבי הישן והטוב: לחיץ, מזיע ופחדן.

    • אכן כך . זה אותו ביבי חמקמק ולא-ישר (ל''ת)

      אלי, 20/06/09 15:41

    • אהרון יקירי אתה טועה נתניהו בדרך המלך וצריכים להודות ולהמשיך בהצלחתו (ל''ת)

      tshak , 20/06/09 15:55

    • ביבי היה גדול בעבר וגדול יותר היום, התקשורת מכפישה ואתה נגרר (ל''ת)

      אבי, 20/06/09 16:17

    • אהרון אתה שבוי בשקרים של התקשורת, ביבי מנהיג גדול ואמיתי (ל''ת)

      מיכל, 20/06/09 16:19

      • זה אותו חולה נפש שמשנה כל פעם שמות ואתם עונים לו - אותו ניסוח

        בדוק , 20/06/09 17:11

        חולני. בחור מתוסכל ופסיכופט רציני אל תתיחסו. מחפש תשומת לב בלי הפסקה.

        • אל תתיחסו לבדוק ....היא אשה זקנה ומעורערת בנפשה (ל''ת)

          ביבי פייס, 20/06/09 17:39

          • עובדה שקפצת החוצה שוב - כולם ידעו שאתה פסיכופט שמחליף שמות (ל''ת)

            בדוק , 20/06/09 17:56

          • היא אשה מסכנה ובודדה,ראויה לרחמים. (ל''ת)

            שכן, 20/06/09 19:31

            • מזיע לא מזיע - הוא ראש ממשלה פעמיים - ואתה נותרת אפס גדול

              בדוק , 21/06/09 07:26

              כלום לא צומח מאפסים תישאל את אמא שלך.

  • 97.

    נתניהו מנהיג אמיתי יש לו חזון ודרך בכלכלה ומדינה. ציפי פוליטיקאית קטנה (ל''ת)

    רינה, 20/06/09 15:12

  • 96.

    ביבי זוכה לתשואות של תומכיו המסכנים שאותם גם ידפוק (ל''ת)

    מחזה מעניין, 20/06/09 15:10

  • 95.

    איזה גדול ביבי. סופסוף תהיה לנו מדינה אחת דו-לאומית גדולה

    עדי, 20/06/09 15:02

    הביבי הזה הוא ממזר גדול.

    הערבים ידחו את רעיון המדינה היהודית וככה אנחנו נשאר לנצח נצחים בגדה המערבית שלנו עם עוד 2.5....3....4....5....7 מיליון פלסטינים (ועוד 1.5-2 מיליון פלסטינים בשטח ישראל) ואז נראה להם מה זו מדינה יהודית אמיתית (7 מיליון פלסטינים על 6 מיליון יהודים - זו מדינה יהודית אמיתית לאללה).

    גדול ביבי....הספירה לאחור התחילה.

  • 94.

    נתניהו הפך להיות יוסי ביילין. הוא פשוט מפחד מאובמה !! (ל''ת)

    בומי, 20/06/09 14:49

  • 93.

    נתניהו החכם מכל לא רק שיחק אותה מול העולם גם גילגל אותה הכדור לפלסטיני

    tshak , 20/06/09 14:22

    האיש פשוט ענק ואתם אנשים משמצים קטנים שרואה אותכם בזכוכית מגדלת הכוונה לשמאל והתקשורת שמתנפחת כמו בלון שהתפוצץ להם בפנים.

    • אתה חסיד שוטה של ביבי . ? תעלה על כיסא ותצרח היידה ביבי (ל''ת)

      מרכז מרכז, 20/06/09 15:11

      • אני לא שוטה אני גאה בנתניהו לניגודך הקינאה להצלחתו של נתניהו שורצת בך (ל''ת)

        tshak , 20/06/09 15:40

  • 92.

    נתניהו ענק! (ל''ת)

    עדי, 20/06/09 14:17

    • וביבי גמד ? (ל''ת)

      עדיאל, 20/06/09 15:11

      • k15 (ל''ת)

        tshak , 20/06/09 15:42

      • ל 15:11 נתניהו ענק ואתה גמד ואיש קטן (ל''ת)

        tshak , 20/06/09 15:44

        • ליכודניק תמשיך לזחול ולצרוח היידה ביבי .אולי תגבה פעם (ל''ת)

          נו .. אולי .., 20/06/09 15:57

  • 91.

    נתניהו למד משגיאות העבר שלו, ועד עכשיו הוא תיפקד כמו שצריך (ל''ת)

    טוב שציפיפיפיפיפיפיפיפיפיפיפיפיפיטפוט לא ראש ממשלה, 20/06/09 14:06

    • בינינו ציפי ליבני היא מנהיגה אמיתית . נתניהו רועד ממנה (ל''ת)

      אריאלה, 20/06/09 15:12

      • לאריאלה ביננו שאף לא ישמע ציפי ציפורה ברחה מאברבנל (ל''ת)

        tshak , 20/06/09 15:48

  • 90.

    כל הכבוד לנתניהו . לא מהתומכות שלו, אבל מברכת על הנאום!!!!!

    עוטפת עזה, 20/06/09 14:03

    לא לוותר על ההכרה בנו כמדינת הלאום היהודי.
    לא לוותר!!!!

    • נמאס מביבי ומהשקרים שלו (ל''ת)

      הלו טיפשונת ........, 20/06/09 15:26

  • 89.

    איזה נאום ביבי ואיזה נעליים...זה אובמה,ברק,ופרס שכתבו,וביבי קריין.

    משיח הגיע, 20/06/09 13:03

    תשאלו את ביבי ,הוא עדין לא זוכר שהיה בכלל באולם האוניברסיטה של בר אילן,

  • 88.

    מסקנה נתניהו ניצח את העולם ואובמה בנאומו ובדרכו לנצח את המיתון הגלובלי (ל''ת)

    tshak , 20/06/09 11:55

  • 87.

    מעתה לשלום ירושלמי המשמיצן ואנשי השמאל והימין וקדימה לומר אמן לנתניהו (ל''ת)

    tshak , 20/06/09 11:49

  • 86.

    איננו יכולים להרשות לעצמינו,להיות כלי משחק בידי חבורת הזויים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/06/09 10:44

    • נתן אתה צודק,,,קדימה היא באמת אוסף של הזויים ומושחתים. (ל''ת)

      (איציק) , 20/06/09 11:26

    • נתן אם שלום ירושלמי המשמיצן הלאומי של ביבי אומר כן לנתניהו אתה חייב גם (ל''ת)

      tshak , 20/06/09 12:14

      • ל 12.14 לידיעתך מיד לאחר נאומו של ביבי,ציינתי באתר כי הופתעתי לטובה.

        נתן.ש מעלות., 20/06/09 13:51

        ומקוה גם להמשך זהיר ופורה.

        • נתן תמשיך ככה ונצרף אותך לחבר מרכז הליכוד (ל''ת)

          tshak , 20/06/09 14:40

          • מרכז הליכוד -מרכז הפשע (ל''ת)

            גועל מוחלט שמה, 20/06/09 15:13

          • ל 14.40 כחבר קדימה וכבן הארץ הזו,תומך בצעדים נכונים ונבונים.

            נתן.ש מעלות., 20/06/09 15:37

            ולידעתך הייתי חבר ליכוד פעיל עד לפילוג.

  • 85.

    יום מס' 81 של ממשלת ביברמן והצנטריפוגות בננתאז מסתובבות

    ממשיך לספור, 20/06/09 09:39

    מתי מפציצים את איראן כמו שהבטחת לפני הבחירות, אדון ביבי הגיבור? נספור כל יום של ממשלת הביזיון שלך ונזכיר לך כל יום איך פעם איימת לעצור את תכנית הגרעין האיראנית ו''למגר'' את שלטון החמאס ואיך נכשלת בזה מהיום הראשון. ''עכשו 1939 ואיראן היא גרמניה והיא מתגרענת'' בלה בלה בלה. כולך מילים ריקות ואוויר חם. תמשיך לשאת ''נאומים איסטרטגיים'' ולרקוד לפי החליל של אובמה והילארי.

    • אדוני,ציונים מחלקים בסוף המבחן ולא בתחילתו.

      אפילו 100 ימי חסד לא נתת ואתה כבר עומד עם סטופר, 20/06/09 11:14

      בסוף הקדנציה של ראש הממשלה(כנראה 8 שנים) תבוא ונעשה סיכומים...בינתיים תן לראש הממשלה שלנו לעבוד,,,אני סומך עליו וכך רוב הציבור בישראל.

      ברור שהשמאל הקיצוני וערביי ישראל עומדים להתפוצץ מהנאום של נתניהו שאיחד את העם סביבו ובהחלט סימן את הקונצנזוס הרחב ביותר בעם.

      השמאל הקיצוני לא רוצה שלום וכך גם ערביי ישראל ולכן הם ''סרבני השלום'' שנוצרו במצב החדש של לאחר הנאום,,,,ואז הם מקללים מגדפים ומשתלחים בנתניהו.,,וכך הם מראים לעם בישראל שהשמאל איבד את הדרך והשלושה מנדטים בבחירות האחרונות כנראה יעלמו מהכנסת בבחירות הבאות.

  • 84.

    i wish it will happen as he says it (ל''ת)

    נועם סולברג, 20/06/09 09:20

  • 83.

    שלום ירושלמי צודק. נתניהו פשוט שיחק אותה (ל''ת)

    מעריץ של ירושלמי, 20/06/09 09:19

  • 82.

    חבל שהצביעות בשמל לא מאפשרת לו להבין שהיה פה משהו (ל''ת)

    סובלני, 20/06/09 09:18

  • 81.

    הכוורת סביב נתניהו מרשימה גם היא. במיוחד שטייניץ (ל''ת)

    דבורה פעלתנית, 20/06/09 09:15

    • ל 09.15 דבש לא ילקקו בכוורת בלשכת רה''מ. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 20/06/09 09:56

      • אני אעדיף תמיד את הדבש בכוורת של נתניהו, על פני האצטון

        זיו_! , 20/06/09 10:39

        בקן הצרעות של ליבני:)

        • זיו אתה מלחך פינכה עלוב של ביבי (ל''ת)

          רוני, 20/06/09 15:09

  • 80.

    ושוב אני אומר Brilliant, Geoniyut, Strategist, Statesman (ל''ת)

    מתפעם, 20/06/09 09:14

  • 79.

    מדינה פליסטינאית זה חלום פלסטיני,וכך גם זה ישאר,

    Zig_Zag, 20/06/09 09:12

    שלום עושים בין אויבים שהאינטרס לשלום בינהם הוא שווא,

  • 78.

    אני מקווה שציפי לבני תנסה גם להקשיב קצת ולא רק לקטול (ל''ת)

    בנימין אדטו, 20/06/09 09:12

  • 77.

    נתניהו הציב אסטרטגיה חדשה על המפה. נכונה יותר (ל''ת)

    גונן נחשון, 20/06/09 09:11

  • 76.

    מיום הנאום השמאלני של ביבי בן גוריון אני החלטתי לעבור לליכוד (ל''ת)

    מפאי'ניק, 20/06/09 09:11

    • ברוך הבא לקונצנזוס של 71% מהציבור בישראל!!!welcome!!! (ל''ת)

      ומי לא תומך???שמאל קיצוני,ימין קיצוני,ערבים למינהם, 20/06/09 11:09

      • לא סובלת את ביבי השקרן (ל''ת)

        זהו, 20/06/09 15:38

  • 75.

    אין ספק שביבי יצא מלך. מרוצה שההצבעה שלי (ל''ת)

    אין ספק, 20/06/09 09:11

  • 74.

    בטחונית, אני חושב שנתניהו מאוד צודק (ל''ת)

    קצין במילואים, 20/06/09 09:10

  • 73.

    נתניהו יצא בצורה מדהימה ממצב בלתי אפשרי (ל''ת)

    אסף, 20/06/09 09:09

    • נתניהו לא יצא מהמצב .!.הוא רק נכנס אליו !. לא הבנת טיפשון? (ל''ת)

      אובמה מחכה, 20/06/09 15:29

  • 72.

    הוא אשר אמרנו, ''מעתה הופכים את היוצרות'' וגם אנו וגם לנו

    עשיתם לי את היום - תודה, 20/06/09 09:06

    וגם אנו ארץ קטנה קטנטנה, יש מעתה דרישות גדולות.

    דרישות תחת דרישות.
    תקווה כנגד תקווה.

    אין יותר לתת ולתת ובתמורה לחטוף טרור הרס וחורבן.

  • 71.

    מחר יבוא נאום של מישהו אחר וימחק את הנאום הזה כאילו לא היה (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 20/06/09 08:34

    • פה מדברים על היום,,,אז אולי מחר הפרוס כנפיים,,,,,,,,,, (ל''ת)

      Zig_Zag, 20/06/09 08:54

  • 70.

    לשיר במזרחית לדבר ''ים-תיכונית'' זוהי משנתי המדינית.

    להתאים למציאות בגדי מלכות, 20/06/09 08:34

    בסוף כל כביש ישר ישנה תפנית
    אז יאללה כולם אחרי
    אפשר לעלות על המונית
    ואין בדברים שום כוונה זדונית
    נהפוך הוא, חס לשלום וחליל-לה
    אני סופר-אקסטרא ביד-יונית.

    אחרי שניסינו לתת לתת ועוד לתת
    ואם לאומר אמת ורק את כל האמת
    זה מה שטוב ונכון לנו כעת
    ומה בעתיד? אללה הוא כארים
    תראו שיהיה טוב, טוב יהיה
    אמן ואינשאללה כמו שהם אומרים.

    אז היו נא נחמדים
    ופרגנו-נא לידידים
    תפרו להם בגדים
    מותאמים רק אחדים
    ותדאגו שהם יהיו
    לא רק יפים אלה גם מדידים

    ברכה והצלחה וגם
    שבת שלום לכולם
    כי לא יכול להיות יותר מושלם

    (C ) כל הזכויות שמורות
    אז נא לא לטעות בהזיות

    • ככה זה כשיש ראש לממשלה

      ככה זה הגיון מציאותי, 20/06/09 09:46

      כשיש ראש לממשלה מתמלאת כל משאלה

  • 69.

    ש. ירושלמי נציג השמאל נמצא בדיסאוננס קוגניטיבי!

    הצופה, 20/06/09 07:49

    איך אפשר להחמיא לנתניהו שהוא מושא ההסתה ורצח האופי שיצר השמאל, אכן חפשו מתחת לשטיח ומתחת לכיור של שרה נימוקים חדשים ישנים כדי להמשיך להכפישו או פנו לפסיכולוג כדי שיתקן את הנזק שיצרה מערכת התקשורת בשטיפת המוח נגד נתניהו!

    • ירושלמי החליט להיות אובייקטיבי (ל''ת)

      רק שהשמאל השולט בתקשורת לא יעשה לו סיכול ממוקד, 20/06/09 11:07

  • 68.

    הצבעתי לביבי ולא מתחרט לרגע

    קובי 25, 20/06/09 07:34

    ובכל פעם שאני שומע את ציפי לבני או אחד משחצני קדימה פוצה את פיהו אני שמח יותר ויותר על הבחירה בביבי!!

  • 67.

    ההצגה טרם הסתיימה וניהול מדינה אינו משחק.אומנם הנבחרת מנופחת

    נתן.ש מעלות., 20/06/09 06:56

    באגו,אך לא בכישורים.

    • צודק נתן ש. מעלות. צודק לגמרי. כמובן שממשלת אולמרט

      זיו_! , 20/06/09 10:57

      היתה שיא התחכום בניהול המדינה. כולל שתי מערכות צבאיות מושלמות הא?
      מערכה אחת שהסתיימה בכישלון מהדהד גם צבאי וגם מדיני ועם החלטה מדהימה 1701 שלא שווה את הדיו בו נכתבה
      ומערכה מדינית כושלת בטירוף ,מבצע עופרת יצוקה, שלמרות הישג צבאי מדהים הצליחה למוסס ולהפסיד.
      נתן, יא זאלמה, באמת. תיצמד לעובדות.
      זה כל כך קל לחבוט בך:)

      • זיו אתה מלחך פינכה עלוב של ביבי (ל''ת)

        רוני, 20/06/09 15:21

  • 66.

    מזל ש'מדבר ציה' ועוד מטורללים מהימין שומרים שבת...קצת שקט.. (ל''ת)

    שומר כשרות, 20/06/09 03:42

  • 65.

    ביבי כועס שדגן מהמוסד טירפד את שקריו על איראן . (ל''ת)

    מתאים לביבי ., 20/06/09 01:58

    • ....חחחחחחחחחחחחח. נכון מאוד דגן טירפד שקר של ביבי (ל''ת)

      תודה לדגן, 20/06/09 15:31

  • 64.

    ביבי עם 70 אחוז תמיכה לכן משמיצים ומכפישים! (ל''ת)

    השמאל מיואש, 20/06/09 00:43

  • 63.

    שמאל-ימין שמאל-ימין-שמאל "בן- - ימין" רוצה למשול אבל בקושי יכול (ל''ת)

    הרגש הנכון , 20/06/09 00:36

    • אוקי. אני מודה ומתוודה. לא הבנתי את השורה. אכפת לך להסביר?

      זיו_! , 20/06/09 10:48

      עם כל תגובה שלך אתה הופך לפחות מובן. הפכת לכבד לשון? כבד פה? מה קורה לך מאן?
      תנסה לכתוב בעברית בפעם הבאה

      • ידידי איך אתה רוצה להבין שמאלני

        (איציק) , 20/06/09 11:28

        הם איבדו את הדרך ובקושי מבינים את עצמם.

    • ביבי יודע שהטלפון מאובמה יגיע והוא רועד. (ל''ת)

      ככה זה כשמשקרים לדוד סם, 20/06/09 15:33

  • 62.

    ממש מרחם על אוהדי ציפי,,הרי שביבי שם אותה בכיסו הקטן ברמה ובשכל (ל''ת)

    הטנקיסט מיל., 20/06/09 00:30

  • 61.

    כשביבי נואם תומכיו הנלהמים מגיעים לשיא האורגזמה וגומרים מהר

    אזרח הארץ, 19/06/09 23:11

    ואחר כך רצים לספר לחחברה.

    • תגיד, הטקסט הזה, כתבת אותו לבדך או שעזרו לך לכתוב את זה?

      זיו_! , 20/06/09 10:54

      כלומר, שנינות שכזאת לא רואים כל יום.
      אני לא מבין האמת. שמאלנים, במקום להתקדם ולהתבגר אתם חוזרים אחורה בזמן? הגעתם כבר לכיתה א', שזה יפה.
      עכשיו כל השמאלנים לכתוב

      "שלום כיתה א'"

      • זיו תמשיך ללקק למשפחת ביבי . עכשיו נעליים מחק מגפיים (ל''ת)

        נו נו אין זמן, 20/06/09 15:39

    • וכשציפי נואמת אני מכבה את הטלוויזיה-הקול שלה מעיר את הילדים (ל''ת)

      אפילו אופוזיציה היא לא יודעת לנהל.ציפי הביתה., 20/06/09 11:04

  • 60.

    Brilliant, Geoniyut, Strategist, Statesman

    par excellence!!!, 19/06/09 23:10

    the intent of the palestinians have been exposed. They are frozen to go on with their connivery. The speech in Bar-Ilan as opposed in the Knesset, is parallel to Obama's not presented from the White house, as well as Hillary's claim of hitnachluyot promises were only verbal. This gives an awful lot of breathing space and wiggle room. Thank you Bibi. Shabbat Shalom lekulam

  • 59.

    למגיבי הימין יש איי קיו חד סיפרתי . לא נורא . חי חי חי (ל''ת)

    שרה כפרה, 19/06/09 22:57

    • שרה, מגיבה שמסיימת ב "חי חי חי" מדברת על IQ חד ספרתי?:)

      זיו_! , 20/06/09 10:55

      באמת שתלכי כפרה על אנשי הימין:)

    • פשששש אנו רואים כאן את הנציגים השמאלנים שלכם מגיבים תגובות שורה אחת (ל''ת)

      השמאלנים מגיבים בשורה אחת ונעלמים-כדי לא להתמודד, 20/06/09 11:03

      • עכשיו ברצינות . מגיבי הימין טיפשים מוחלטים (ל''ת)

        ברצינות, 20/06/09 15:35

  • 58.

    ביבי קיבל שטיפה בוושינגטון .. ציפי צדקה . ביבי קטן עליה (ל''ת)

    אילנה, 19/06/09 22:50

    • נכון..חחחחחחחח (ל''ת)

      אורנה.........., 19/06/09 23:09

      • זה ממש...עצוב, ששמאלנים נאלצים להגיב לפוסטים של עצמם

        זיו_! , 20/06/09 10:41

        בשמות שונים כדי ליצור מראית עין של הרבה שמאלנים.
        אבל אם זה נעים לכם לצחוק מבדיחות של עצמכם, בכייף:) תתפנקו.

    • פיצי לבני מתאימה להיות ראש ממשלה ב..אנדורה! (ל''ת)

      ל''אילנה'', 20/06/09 00:42

    • את מתכוונת לאותה ציפורה ליבני שלא מסוגלת לנהל את האופוזיציה?

      זיו_! , 20/06/09 09:49

      לזאת את מכוונת?:)
      לאותה אחת שלא מסוגלת לנהל אפילו לא משק בית קטן?
      וציפי לבני תמיד צודקת.
      אני מניח שכשאתה אומר הכל ולא כלום, ומתבטא תמיד בצורה מעורפלת מספיק כדי שאף דובר עברית לא יבין אותך, אתה תמיד צודק.
      היא צודקת בערך כמו באותו היום בו כינסה מסיבת עיתונאים, אחרי ועדת וינוגרד , והודיעה שראש הממשלה לא יכול להשאר בתפקידו.
      ובאותה הנשימה, המשיכה לשבת בממשלה ולשרת כשרת החוץ של אותו אחד שלא ראוי להיות ראש ממשלה.
      אין, אין עליה, מלכה. צודקת כל הזמן:)

      • ביבי מדקלם שתי מדינות לשני עמים- בפרצוף מבוהל (ל''ת)

        ביבי עושה מה שאומרים לו . תפנים ., 20/06/09 15:37

    • אם היו בחירות ליו''ר הקואליציה כנראה שגם בזה הייתה מפסידה (ל''ת)

      פשוט לוזרית-לא מנהיגה-לא מתאימה-זה גדול עליה., 20/06/09 11:02

  • 57.

    במדינת הגמדים רעש מהומה....ובראש הגדוד צועד...ביביהו המפחד....

    Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 22:45

    האלמנט החשוב אינו מה נתניהו אמר ומה הערבים אומרים-אלא זה שפעם ראשונה מאז הגישה הרצינית של מנהיגות הצדדים לסיכסוך להגיע להסכם שלום(שהחלה לא עם אוסלו אלא עם הסכם לונדון ששמיר טירפד)-נמצא מנהיג אמריקאי שלא רק רוצה בתוצאה זאת(כולם רצו), אלא מבין שהשגתה היא אינטרס אמריקאי אסטרטגי ליציבות במזרח התיכון הרחב והבאה לסיום של ''מלחמת הציויליזציות'' על ידי בידוד הקיצוניים-ומוכן ללחוץ ברצינות ובנחישות על כל הצדדים כדי להגיע לתוצאה (שאגב ביצעו התכנסות לעמדות קרובות במהלכים כואבים, ותוך דם מיותר של אזרחים רבים, כך שכהמשכיות המו''מ הפערים בין העמדות שהוגדרו כמינימום הכרחי קטנים יחסית...ואני לא מדבר על הפיל הימנני שרון שלא רצה מו''מ או על הזבוב נתניהו שיודע לזמזם-כמו שלא מדובר על החמאס בצד הפלשתינאי).

    תכנית זנווה שהושגה אחרי דיונים רציניים בין המנהיגות הפלשתינאית הבכירה ביותר ובין מנהיגות מחנה השלום הישראלי הציוני מסמנת את העמדה הבלתי רשמית שאליה חותרים הפלשתינאים בהסכם-ועלי להודות שמההדלפות נראה שתוכנית אובמה טובה בכמה פרמטרים מתוכנית הבנות זנווה-למשל בחלוקת מזרח ירושלים לשלושה ולא לשני הצדדים-ובינאום העיר העתיקה כולה ויתר החלקים ההיסטוריים והדתיים מחוץ לה (זה יתרונו של מוביל חיצוני כבד משקל).

    הסכם ז'נבה כולל סעיפים מפורשים שמונעים מישראל או מפלסטין לקיים או להצטרף לברית כלשהי עם מדינות או ארגונים שמטרותיהם עוינות את הצד השני.

    על פי ז'נבה, פלסטין היא מדינה מפורזת ויש גם כוח רב לאומי שמתפרס בה ואוכף את הפירוז, ז'נבה מעניק חופש טיסה לחיל האוויר הישראלי לצורכי אימונים, ושתי תחנות התראה ישראליות בתוך המדינה הפלסטינית.

    חוץ מזה, על פי ז'נבה, הצדדים מאשרים ש''הסכם זה מציין הכרה בזכותו של העם היהודי למדינה... הצדדים מכירים בפלסטין ובישראל כבתיהם הלאומיים של עמיהם''.

    זה שעלתה הנהגה ישראלית סרבנית שלום הוגן, וההנהגה הפלשתינאית שבוייה הצהרתית בנרטיב החלומי שלהם, מקשה על אובמה, אך לא מעכב אותו בהשגת שלום תוך שנתים

    צריך לזכור בכאב שסרבנות פלשתינאית אלימה (של רוב שהפך למיעוט) עלתה לנו בדם-והוא הוגבר על ידי נפגעי חינם רבים בגלל ליקוי המאורות הישראלי של התנחלויות והשתלטות תמידית על חלק מהגדה וגזילה מתמדת של אדמות-שהפכה אויבים פאסיביים לטרוריסטים אקטיביים. לכן מדיניות שלום נכונה על בסיס 67 ותיקונים הדדיים זהים היתה יכולה להוביל את האזור אותנו לפתרון יציב, אך ההנהגה האמריקאית עד היום לא הבינה שצריך ללחוץ ברצינות על שני הצדדים, כי החמדנות בישראל והחלומות בפלשתין חזקים מההגיון)

    ברור שהמטרה האמריקאית היא שהשגת שלום ישראלי/פלשתינאי ואזורי יחזק את עמדת מדינות האזור מול מגמות התפשטות ההשפעה של אירן-ויבודד את החמאס והחיזבאללה ויתר הקיצוניים הפורחים כשהזעם על ישראל וארה''ב גואה.

    כרגע ישנו מעקב יום יומי להתפתחות המחאה ההמונית השקטה בתוך אירן עצמה-אך אובמה(ונתניהו) התניעו את התהליך האזורי, ומיטצל יביאו לידי מיצוי התחלתי טוב.

    • הערבים משתוללים,וגם אתה! חחח (ל''ת)

      panacea , 20/06/09 07:56

    • מעניין אם קיים עלי אדמות איזה טוקבק

      המצדד בהבנות ז'נבה בערבית..., 20/06/09 08:18

      אפילו בזמנו היו להבנות ז'נבה נוכחות רק בציבוריות הישראלית.
      אפילו הנציגים הפלסטינים שהיו שותפים ,דיברו רק בתקשורת הישראלית..

    • יפה לך ציוניסט, רואים שהפנמת סיגנונות רעננים. התחלת לכתוב משוררית

      ימים עליזים בתרי זוזים, 20/06/09 09:21

      טוב לדעת כי חרוזיי מהווים עבורך השראה יצירתית.

      אך בראש מדינת הגמדים שלך עומד ענק.
      והוא ענק מארץ הענקים.

      ואם חפץ אתה בעוד מיני חרוזים
      עקוב-נא ועקוף-נא לתגובה 72 אך
      בבקשה בצעדים עליזים
      ואין צורך בעינטוזים

      בברכת יום שופע חרוזים
      ותשר לתיבה, רק חמישה זוזים

    • כבר לא נשאר כוח לקרוא את המגילות שאתה כותב:)

      זיו_! , 20/06/09 09:54

      מספיקה הכותרת כדי להבין את רמת הכתיבה שלך:)
      אבל בסך הכל זה טוב, כשאתה עצבני, ולא מצליח לרסן את הכעס שלך, זה טוב לנו.
      אין דרך להתמודד עם שמאלני כמותך, בכל טבח שבוצע על ידי ערבי תמצא סיבה יהודית לזה.
      אני גם כמובן בטוח שאתה יודע, שאירגון אש"פ הוקם ב 1964 וידוע לכל בר דעת שכבר אז היו התנחלויות בשומרון ובעזה.
      החוט הזה, הדקיק, שנקרא היגיון, ממש לא שזור בשום מאמר שלך. אצלך מאמר, אם ניקח אנאלוגיה מעולם האמנות, הוא גיבוב אקספרסיוניסטי של צבעים כתמים ורעיונות ששום דבר לא מקשר בינהם.
      אני אציע לך, בחברות כן? לקחת זמן, דף ועט ופשוט להקדיש זמן ולקרוא את גבב השטויות והטימטום שכתבת ולנסות לתקן ולנסח את זה בצורה קצת יותר לוגית. תנסה לעשות לנו את החיים לקצת יותר קשים לסתור את הטיעונים שלך. ההתפסות הילדותית שלך בהתנחלויות כאבי כל הבעיות היא במקרה הטוב נאיבית ובמקרה היותר מסובך פשוט רוע לב ואיוולת.
      הבעיה היא החמדנות הערבית ותו לא. ואת זה, עד שלא תקלוט, לא תוכל לכתוב שום דבר שיחזיק מים

      • מי קורא את זה???

        כולם כבר יודעים שהוא גנב דעת שמטרתו להפיץ את תורתו, 20/06/09 11:00

        וואלה ה-EHZ מזכיר לי את הכפייה הדתית.

        לא רוצים את השלום שלכם!!! בינתיים הבאתם רק ''קורבנות שלום תמימים'' ולא שלום ולא נעליים.

        אז של נעלך מעל רגלך כשאתה מדבר על ראש הממשלה שלנו.

        את הביקורי מולדת שלך אתה יכול להשאיר ל''פלסטין''.אם תקום.

      • תשובתי ניתנה לך ב54-וכדרכך לא הגבת (שתיקה כהודיה) (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 19:00

  • 56.

    להיכן נעלמה השנאה לנתניהו?ירושלמי האיש הטוב,כספית האיש הרע.זו חלוקת

    אביהו, 19/06/09 22:38

    העבודה החדשה.כנראה בהשפעת העורכים החדשים.
    לגופו של עניין,מאמר הוגן,ענייני,מנתח היטב את המצב.
    אביהו

  • 55.

    נתניהו אומן מומחה בנאומים ובשקרים. (ל''ת)

    benzi. a, 19/06/09 21:40

  • 54.

    מעניין למה הוא לא רוצה לפרט...

    עדי, 19/06/09 21:11

    ''במאה הקודמת אפשר היה להגיע למצב אחר, אבל אני לא רוצה לפרט''.

    כן, אם לא היית יוצר את האווירה שגרמה לרצח רבין, דברים אכן היו נראים אחרת.

    ראש הממשלה ה''יקר'' - הדם על ידיך ותמיד יהיה.

    לא נשכח ולא נסלח.

    • לא תצליחו למכור את הסחורה המשומשת הזאת עוד פעם לציבור (ל''ת)

      הציבור לא טיפש-השמאל הקיצוני פשט את הרגל, 20/06/09 10:56

  • 53.

    אני חוזר ואומר - נתניהו מנהיג פרגמטי ועקבי. יש הבדל בינו לבין השמאל

    שפינוזה, 19/06/09 20:59

    מאז כהונתו הראשונה הוכיח נתניהו שהוא מנהיד פרגמטי ועקבי. ההבדל העיקרי בין נתניהו לשמאל הוא שנתניהו לא מוכן לעשות ויתורים ללא תמורה ודורש הדדיות.
    רוצים פתרון של שתי מדינות? בבקשה - מדינה ישראל ביתו הלאומי של העם היהודי.
    רוצים מדינה פלשתינאית? בבקשה - לא נוכל להרשות מדינת חמאס בלב ישראל ולא נסכים להמשך הטרור וההסתה.
    רוצים זכות שיבה? בבקשה - לגבולות המדינה הפלשתינאית אבל לא למדינת ישראל.
    רוצים בירה בירושלים? בבקשה - בחלקים הערבים. הכותל, הרובע היהודי, מנהרת הכותל, מרפסת קטנה על הר הבית (מצידי שתספיק לעשרה אנשים), מגדל דוד וכל השכונות היהודיות ישארו בישראל.
    נתניהו הציג את העקרונות המינימלים לשלום אמיתי ומלא בין ישראל לעולם הערבי והערבים משתוללים? למה לערבים (סעודיה) מותר להציע תוכנית שלום הדורשת נסיגה מוחלטת לגבולות 67, פלוס זכות השיבה וללא הכרה בישראל כמדינה יהודית?

    • שנינו שמענו אותו נאום??הצגת כאן את הבנות זנווה מילה במילה(חוץ מהמרפסת)

      Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 22:50

      האלמנט החשוב אינו מה נתניהו אמר ומה הערבים אומרים-אלא זה שפעם ראשונה מאז הגישה הרצינית של מנהיגות הצדדים לסיכסוך להגיע להסכם שלום(שהחלה לא עם אוסלו אלא עם הסכם לונדון ששמיר טירפד)-נמצא מנהיג אמריקאי שלא רק רוצה בתוצאה זאת(כולם רצו), אלא מבין שהשגתה היא אינטרס אמריקאי אסטרטגי ליציבות במזרח התיכון הרחב והבאה לסיום של ''מלחמת הציויליזציות'' על ידי בידוד הקיצוניים-ומוכן ללחוץ ברצינות ובנחישות על כל הצדדים כדי להגיע לתוצאה (שאגב ביצעו התכנסות לעמדות קרובות במהלכים כואבים, ותוך דם מיותר של אזרחים רבים, כך שכהמשכיות המו''מ הפערים בין העמדות שהוגדרו כמינימום הכרחי קטנים יחסית...ואני לא מדבר על הפיל הימנני שרון שלא רצה מו''מ או על הזבוב נתניהו שיודע לזמזם-כמו שלא מדובר על החמאס בצד הפלשתינאי).

      תכנית זנווה שהושגה אחרי דיונים רציניים בין המנהיגות הפלשתינאית הבכירה ביותר ובין מנהיגות מחנה השלום הישראלי הציוני מסמנת את העמדה הבלתי רשמית שאליה חותרים הפלשתינאים בהסכם-ועלי להודות שמההדלפות נראה שתוכנית אובמה טובה בכמה פרמטרים מתוכנית הבנות זנווה-למשל בחלוקת מזרח ירושלים לשלושה ולא לשני הצדדים-ובינאום העיר העתיקה כולה ויתר החלקים ההיסטוריים והדתיים מחוץ לה (זה יתרונו של מוביל חיצוני כבד משקל).

      הסכם ז'נבה כולל סעיפים מפורשים שמונעים מישראל או מפלסטין לקיים או להצטרף לברית כלשהי עם מדינות או ארגונים שמטרותיהם עוינות את הצד השני.

      על פי ז'נבה, פלסטין היא מדינה מפורזת ויש גם כוח רב לאומי שמתפרס בה ואוכף את הפירוז, ז'נבה מעניק חופש טיסה לחיל האוויר הישראלי לצורכי אימונים, ושתי תחנות התראה ישראליות בתוך המדינה הפלסטינית.

      חוץ מזה, על פי ז'נבה, הצדדים מאשרים ש''הסכם זה מציין הכרה בזכותו של העם היהודי למדינה... הצדדים מכירים בפלסטין ובישראל כבתיהם הלאומיים של עמיהם''.

      זה שעלתה הנהגה ישראלית סרבנית שלום הוגן, וההנהגה הפלשתינאית שבוייה הצהרתית בנרטיב החלומי שלהם, מקשה על אובמה, אך לא מעכב אותו בהשגת שלום תוך שנתים

      צריך לזכור בכאב שסרבנות פלשתינאית אלימה (של רוב שהפך למיעוט) עלתה לנו בדם-והוא הוגבר על ידי נפגעי חינם רבים בגלל ליקוי המאורות הישראלי של התנחלויות והשתלטות תמידית על חלק מהגדה וגזילה מתמדת של אדמות-שהפכה אויבים פאסיביים לטרוריסטים אקטיביים. לכן מדיניות שלום נכונה על בסיס 67 ותיקונים הדדיים זהים היתה יכולה להוביל את האזור אותנו לפתרון יציב, אך ההנהגה האמריקאית עד היום לא הבינה שצריך ללחוץ ברצינות על שני הצדדים, כי החמדנות בישראל והחלומות בפלשתין חזקים מההגיון)

      ברור שהמטרה האמריקאית היא שהשגת שלום ישראלי/פלשתינאי ואזורי יחזק את עמדת מדינות האזור מול מגמות התפשטות ההשפעה של אירן-ויבודד את החמאס והחיזבאללה ויתר הקיצוניים הפורחים כשהזעם על ישראל וארה''ב גואה.

      כרגע ישנו מעקב יום יומי להתפתחות המחאה ההמונית השקטה בתוך אירן עצמה-אך אובמה(ונתניהו) התניעו את התהליך האזורי, ומיטצל יביאו לידי מיצוי התחלתי טוב.

      • או שאינך מכיר את הסכם ז'נווה או שלא קראת את תגובתי מילה במילה

        שפינוזה, 19/06/09 23:29

        בהסכם ז'נווה מדובר במפורש על חזרת פליטים למדינת ישראל - בתגובתי לא
        בהסכם ז'נווה מנהרת הכותל בניהול ישראלי אך בריבונות פלשתינאית - בתגובתי לא
        כמו שציינת בתגובתי יש ריבונות סמלית ישראלית בהר הבית - מבחינתי מרפסת בקצה הרמפה מרווחת מספיק לעשרה אנשים.
        בהסכם ז'נווה מכירים הפלשתינאים בזכותו של העם היהודי למדינה - אבל הם לא מכירים במדינת ישראל כבמדינה הזאת...
        אולי עליך הם עבדו, ואולי אתה מעלים עין. בעיני יש חשיבות עצומה לסמלים ולמילים.
        ןלכן גם אוסיף - מעבר בטוח למערת המכפלה בחברון וריבונות ישראלית על החלק היהודי שבה או ריבונות בין לאומית בכל מערת המכפלה.
        עכשיו בא וספר לי - האם אולמרט ולבני לא הציעו לפלשתינאים את הסכם ז'נווה והפלשתינאים סרבו? לפי המקורות שלי זה בדוק! מה שהפלשתינאים כן מסכימים לו הוא להמשיך (כרגיל) את המשא ומתן מהנקודה האחרונה שבה הופסק. כלומר - כל הויתורים של אולמרט ולבני ללא שום תמורה יהפכו לבסיס החדש של המשא ומתן בדרכם להצעה הסעודית - חזרה מוחלטת לקוי 67 (כולל כל העיר העתיקה בריבונות פלשתינאית) חזרת פליטים לשטחי מדינת ישראל ואי הכרה של העולם הערבי בישראל כמדינת העם היהודי כפי שהדגיש מובארק שאמר בשבוע שעבר שאף אחד בעולם הערבי לא יכיר לעולם בישראל כמדינתו של העם היהודי.
        שבת שלום

        • ארשית-קרא פיסקא חמישית בתגובתי-ציטוט מדוייק מזנווה-ומנהרת הכותל לא....

          Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 03:38

          זכורה לי בכלל משם.....אתה מתכוון כנראה למגדל דויד....והינך צודק לגבי קליטה זעומה של פליטים בישראל (כנראה שמתווה אובמה לא יכיל זאת-סימלי להם אך לנו-לדעתי-לא חשוב במיוחד)

          ולגבי ה''מרפסת'' למנין או בינאום למערת המכפלה: שלח דאר אלקטרוני לבית הלבן והם עשויים לכלול זאת....

          לגבי אולמרט היו 3 דברים שגויים בהצעתו ועוד אחד(שהרי לכל היה ברור שההסכם למדף ולא לביצוע-וכך קראו לו)

          1-לא היה דיון בנושא חלוקת מזרח ירושלים-נושא קרדינלי לפלשתינאים

          2-אולמרט רצה להעביר כמעט 8% מהגדה תמורת 6% בחילופי שטח מישראל-הפלשתינאים מוכנים ל3%(ואולי אחוז או קצת יותר)

          3-היה פער בין כמות הפליטים שישראל תקלוט: אבו מאזן רצה 100000 ואולמרט הציע 30000.....

          ומה שיהיה תוך השנתים הקרובות הוא השגת הסכם על תכנית אובמה-שהיא מודל זנווה משופר (בינאום העיר העתיקה כולה והחלק ההיסטורי והדתי סביבה-כולל הכותל והרובע ובית הקברות בהר הזיתים-ואולי לא קליטת פליטים....ואם תכתוב מהם גם ה''מרפסת'')...לא משנה מה נתניהו או הפלשתינאים יחנטרשו כדי לקבל יותר

          לא רק שבת שלום, אלא גם יום האב שמח(באמריקה)

          • מפליא אותי שאינך בקיא בפרטי ההסכם - סעיף6-ירושלים

            שפינוזה, 20/06/09 08:16

            ''מנהרת הכותל המערבי המצוינת במפה X תהיה תחת ניהול ישראלי''
            ודרך אגב כך גם לגבי הר הזיתים.
            לעומתם הר הבית תחת ריבונות פלשתינאית מלאה.
            בנוגע לחברון יזמת ז'נווה מציינת זכות מעבר ותפילה אך אפילו לא ניהול ישראלי ושוב תחת ריבונות פלשתינאית.
            ולכן להגיד שהצעתי היא יוזמת ז'נווה ''מילה במילה'' זה כמו להגיד שלימון ותפוז זה אותו פרי.
            יום האב שמח.

            • הוא סתם גנב דעת,,,לא משנה מה תגיד לו-הוא יעשה קופי-פייסט

              מהתגובות הקודמות שלו כדי ''לדחוף'' לך למוח הזיות, 20/06/09 10:53

              השמאלני היחיד שנשאר כאן-אבל על כל תגובה הוא מחזיר בקופי פייסט מה שמוריד מהתגובה את כל העיקר והמעניין.

              ולכן כל הדיון הוא ווירטואלי כי הוא בכלל לא עונה ולא מדבר על מה שאתה מדבר.

              הוא כאן כדי להעביר את המסרים השמאלנים קיצוניים(ע''פ הגדרתו של EHZ הוא קורא להם ''מחנה השלום'') חבל שהוא לא שם לב שמחנה השלום הביא בינתיים רק מלחמות ואוטובוסים מתפוצצים ואלפי טילים וקאסמים משופרים על ערי ישראל.אבל להסיק מסקנות???זה כבר יותר מידי בשביל שמאלני,,,חכם לומד מטעויות של אחרים-טיפש לא לומד אפילו מטעויות של עצמו.

            • יפה-צדקת-אני מודה שלא זכרתי-אולי תודה שאני צדקתי לגבי פיסקה 5 בהערתי?? (ל''ת)

              Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 15:51

              • פסקה חמישית בנוגע למו''מ על ירושלים - אני חושב שאתה טועה

                שפינוזה, 21/06/09 02:47

                ציפי לבני דיברה עם אבו עלא על ירושלים ולראיה - המו''מ הקואליציוני שניהלה עם ש''ס נכשל בשל התעקשות ש''ס שלבני לא תדון על ירושלים ולא כמו שהתקשורת נסתה להציג כאילו הוויכוח היה על כסף. ציפי לבני סרבה להתחייב והמו''מ פוצץ.

    • ולאחר שנחתום שלום, האם נקרא לתקופה ''מלחמת 44 השנים? שלום ההתנחלות?''...

      Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 01:37

      או מלחמת השנים האבודות....

      • לא,עדיף לקרא לזה \\שלום השטחים תמורת טרור וטילים. (ל''ת)

        panacea , 20/06/09 07:58

      • איך נקרא לזה , חסר חשיבות האמת

        זיו_! , 20/06/09 09:58

        כל עוד תיתפס לשטות הזאת שההתנחלויות הן הבעיה לא נתקדם.
        אתה מסרב בעיקביות להתייחס לעובדה לוגית היסטורית אחת שסותרת את טענתך העיקרית ומשמיטה את הבסיס העקרוני ממנה.
        אש"פ הוקם ב 1964! ושם לו למטרה להשמיד את מדינת ישראל.
        ספר לכולם בבקשה איזה התנחלויות היו קיימות בשנת 1967 לפני מלחמת ששת הימים?
        אנו נחכה לך ותשתדל לא לחמוק מהשאלה הזאת כמו שאתה עושה בדרך כלל כשאין לך קייס:)

        • כשתציב בפניו שאלה אמיתית-לא תקבל ממנו תשובה (ל''ת)

          הוא בטח ייעלם-או שיחזור עם מגילת קופי-פייסט עתיקה, 20/06/09 10:55

        • אם אתה אדם הוגן-ספק-קרא את תשובותי אליך?מתי אמרתי ש100 שנות סיכסוך....

          Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 15:31

          הן בגלל התנחלויות שקמו אחרי 67??????

          הסיכסוך הישראלי ערבי מובנה ברמה הלאומית לפחות מאז הצהרת בלפור, שבה הוצגה לעולם כולו ובעיקר לעולם הערבי התמיכה במדינת לאום לעם היהודי, ויתכן ששנים לפני זה ברמה האישית/יישובית הקטנה.

          מאז בלפור ועד שנות ה70 לא הייתה השלמה ברמה הלאומית עם קיומה של ישראל כישות של מדינה בדרך, ואחר כך כמדינה בלב המזרח התיכון ובשטח שהם ראו בצדק מבחינתם כערבי ופלשתינאי.

          זאת הסיבה שהם לא הסכימו לכל פשרה מדינית(פייל-37, הצעת חלוקת המנדט לשתי מדינות-47), ובמידה לא קטנה גם הסיבה לסיבובי הדמים לפני כן (תמיד היו גם סיבות ספציפיות שהתסיסו והביאו לשפיכות הדמים).

          גם הפעלת הפידאיון ובמידה רבה פריצת מלחמת ששת הימים הייתה מאותה סיבה של חוסר קבלת לגיטימיות הקיום של ישראל במזרח התיכון (וגם אירוע קטן של הקמת ארגון שקוראים לו אש''ף).

          אבל.....התוצאה של מלחמת המגן בששת הימים הביאה למצב חדש לחלוטין: ישראל שלטה על כל השטח הפלשתינאי, ועל כל החלק בעם הפלשתינאי שלא היה בגלות-וגם על שטחים גדולים של מצרים וסוריה.

          המעשה של ישראל בנקודת זמן זאת היה קרדינלי להמשך, לתוצאות של סיבובי הדמים-ולדמותה של ישראל:

          -אפשרות אחת הייתה דמויית הנסיגה מסיני תמורת הסכם פחות משלום ושקט בטחוני

          -אפשרות שניה הייתה החזקת כל השטחים או חלקם כקלף לשלום

          -אפשרות שלישית הייתה סיפוח כל השטח הפלשתינאי והקמת מדינת-ארץ-ישראל-השלמה

          -אפשרות רביעית היא זאת בו נקטה ישראל: מניפולציות של גזילת שטחים ו''דחיקה''(גירוש למקום אחר בעברית פשוטה) של תושבים ערביים במטרה להרחיב את שטח השליטה בגדה ועזה ובשטחים של מצרים וסוריה, כדי להשאיר את חלקם בידי ישראל-אך בינתים אי מתן כל זכויות אזרחיות לתושבים בתירוצים שונים.

          זה הפשע של ההתנחלויות-ושברן הייתה שנאה אקטיבית הולכת וגוברת של הפלשתינאים הגזולים ושכיניהם-וכעס של מצרים וסוריה על מגמת השתלטות תמידית על אדמתם.

          לכן, ובאופן מכריע מסיבה זאת של המשך הכיבוש, פרצו מלחמת ההתשה ומלחמת יום כיפור-והתחזקה בהרבה הפעילות האלימה של אש''ף נגד ישראל, בשיטות של טרור איום ומזעזע.

          הסכם השלום עם מצרים הייתה נקודת זמן חשובה אחרת-כאשר אפשרי היה להגיע להסכמה (אף פחות משלום ומדינה) גם לגבי השטחים הפלשתינאים (וצריך לזכור כי אז היו רק 15 אלף מתנחלים בגדה ועזה-ומאז ''הריבוי הטבעי'' הביא אותם ל300000 גזלנים)....אך מנחם בגין מסיבות אידיאולוגיות טירפד זאת...

          נקודות החלטה חשובות אחרות היו בהסכם לונדון עם חוסיין ובהסכם אוסלו עם אש''ף-אך מנהיגי הליכוד שמיר ונתניהו טירפדו הסכמים אלו מסיבות אידיאולוגיות

          אני מקווה שסוף סוף הבנת את ההתססה שעשו גזל האדמות והתודעה שישראל רוצה לשלוט שם לנצח-ורבים מסיחרורי הדמים נבעו מיאוש זה של הפלשתינאים (מלא-משלימים פסיבית לשונאים אקטיביים)

  • 52.

    למה נתניהו מתנגד לערוץ טלוויזיה מימין בסיגנון FOX ,כנסו

    שאבי מהעיריה , 19/06/09 20:40

    היום ברור לכולם למה נתניהו מתנגד לערוץ ימין בסיגנון FOX ולמה הוא מינה את השר החלש כחלון לשר התקשורת,נתניהו מעדיף את המשך שליטת השמאל בתקשורת,כדי לחלק את ירושלים,תארו לכם לרגע מה היה עושה ערוץ כזה לנתניהו אחרי הנאום שבו בגד בבוחרים בו והקים מדינה פלאסטינית

  • 51.

    אנחנו (התקשורת) פוצצה את העניין מפרופורציה, ואז מתפלאים שלא קרה כלום

    אופיר, 19/06/09 20:36

    התקשורת החדירה בנו, יומם וליל, את התוצאות ההרות אסון של נאום נתניהו עוד לפני שהוא נאם אותו בכלל.
    אז הוא נאם, כמו כל המנהיגים בעולם, נאם נאום, יפה בלי פרובוקציות ובלי התנצלות. והנה אנחנו רואים, שהעולם לא קרס עלינו וזה ששגריר אחד באירופה לא אהב את הנאום, זה לא אומר שנגמרו היחסים אם אירופה. אז דיי עם הלחץ.
    תנשמו אוויר.

  • 50.

    ביבי הוא היחיד שאמר לערבים- תתנו- תקבלו, לא תתנו- לא תקבלו. (ל''ת)

    המטיף, 19/06/09 20:31

  • 49.

    נאום ביבי עוד יילמד בבתי ספר לדיפלומטיה-הוא כרה לערבים בור והם נפלו בו (ל''ת)

    רעמסס, 19/06/09 20:30

  • 48.

    ביבי המלן הגואל -אוהבים אותך ברמה"ש (ל''ת)

    Delbert Grady , 19/06/09 20:29

    • מלך ? ביבי ? תגיד לי אתה ליכודניק טיפש סידרתי ? (ל''ת)

      מיון והשמה, 20/06/09 15:44

  • 47.

    נתניהו דרש, ובצדק, ששום צעד מעשי שהוא לקראת הסכם עם ערביי א"י לא יעשה

    יהודה בן-ישראל , 19/06/09 20:01

    עד אשר הנהגתם תצא בהכרזה בה מכירים ערביי א"י בזכותה של ישראל להתקיים ולעשות כן כמדינת הלאום של העם היהודי.

    סיסמתם של "פתרון שתי מדינות" הינה סיסמה ריקה מכל תוכן כל עוד הם אינם מוכנים להכיר בכך שמדינת ישראל, על בסיס החלטות האו"ם ועל בסיס הזכות האוניברסאלית של העמים להגדרה עצמית ועצמאות מדינית, הינה מדינת הלאום של העם היהודי.

    לצערי, יש רבים מבני עמנו בתפוצות שעדיין לא הפנימו את חשיבות אמירה זו.

  • 46.

    השמאל שותק, כי נמאס לו כי הוא לא מאמין לאף מילה של ביבי ולא מהיום... (ל''ת)

    הצדיק , 19/06/09 19:55

    • הקמת מדינה פלסטינית הוא איוולת שאותו זרע השמאל הקיצוני להשמדת המדינה (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 20:04

    • השמאל שותק כי אין לו מה להגיד!!!

      נתימ , 19/06/09 20:34

      כי אין שם מוחות גדולים שיהיה להם מה לענות על הנאום המבריק הזה.

      • מה,נגמרו לשמאל הקללות,הגידופים,ההכפשות ,ושאר ה"טיעונים"?

        panacea , 20/06/09 08:03

        אתה צןדק שמביחנת דרך,רעיון,התמודדות עם המציאות-אין להם מה לומר.
        אבל,זה לא חדש.
        מפליא אותי שארסנל הגידופים שלהם ועלילות הדם נגד נתניהו ומשפחתו הולך ואוזל להם,או שהם עצמם כבר מבינים שהעם לא קונה את השטויות שלהם.

    • כשהשמאל שותק, האמת? אני די מודאג

      זיו_! , 20/06/09 10:04

      זה אומר שבטח יש שליחי שמאל במקום כלשהו בעולם שמלשינים ומנסים ליצור לחץ על מדינת ישראל. שמנסים לנסח עוד איזה הסכם כניעה שיהיה לטובת הערבים ולרעת המדינה שלנו.
      אני מעדיף שמאלנים צועקים ומקללים מאשר עוד איזה מפגר נוסח ביילין שיבוא עם עוד "הצעה מעולה" נוסח הסכם ז'נווה!

  • 45.

    שום דבר חדש אין, (ל''ת)

    א,, 19/06/09 19:53

  • 44.

    קריסת הקונספציה של הנסיגות

    שאול, 19/06/09 19:47

    במשך שנים ארוכות שמעתי את תומכי הנסיגות והוויתורים כשהם מדברים בשבח ויתוריהם. הם אמרו תמיד כי בזכות מדיניות הויתורים שלהם הם יוכלו להשיג את הבנת העולם ותמיכתו באינטרסים החשובים באמת (לדעתם) למדינת ישראל.

    והנה עתה, במסיבת עתונאים עם שרת החוץ של אמריקה, גב' הילארי קלינטון, שאל אחד העתונאים – איך היא מצפה שיהיה שלום במזה''ת לאחר התנאים הרבים (לדעתו) שהציב נתניהו. על כך השיבה גב' קלינטון כי גם ראשי ממשלות קודמים של ישראל, כמו שרון ואולמרט, הציבו תנאים - ולאחר מכן הם ויתרו עליהם !

    מסתבר, אם-כן, כי הנסיגות והויתורים הרבים שנעשו עד עתה לא יצרו נקודות זכות לטובת ישראל. הם לא גרמו להבנה רבה יותר לעמדה הישראלית ולהערכה על עצם הויתורים שכבר נעשו. ההיפך מכך הוא הנכון ! – הויתורים והנסיגות, פינוי התנחלויות וגירוש תושביהן - רק הוכיחו לאמריקה ולאירופה כי ישראל תוותר גם בעתיד על כל קו אדום שהיא מצהירה עליו כעת, והתעקשותה על עמדותיה הנוכחיות תתפוגג ותהיה לאין ולאפס.

    מצער כי תומכי הויתורים והנסיגות ממשיכים גם עתה (!) בדרכם השגויה ואינם מסיקים כל מסקנה מקריסת הקונספציה שבה דגלו במשך שנים.

  • 43.

    יו"ש שייכת לישראל וכנ"ל הרמה ובמיוחד הר הבית. עזה שייכת למצריים

    irmi1 , 19/06/09 19:40

    וערביי ישראל ויו"ש הם אזרחי ירדן,.

  • 42.

    מנהיג שבגד במצביעים שלו חודשים אחרי הבחירות,איש שפל הוא (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/06/09 19:39

  • 41.

    ואני אומר ש,,טוב שיש לנו ביבי 1 וטוב,,מאשר 28 ציפורה על עץ קדימה (ל''ת)

    יאצנקו הרומני מיפו, 19/06/09 19:39

  • 40.

    שירו שיר לבנימין,,הוא הטוב שיש,,הציפורה תצייץ ובנימין ינהיג בעוז ובחיל (ל''ת)

    השבח לאל על בנימין של כולנו, 19/06/09 19:37

  • 39.

    כל הכבוד לנתניהו

    Nov , 19/06/09 19:36

    לנתניהו האומץ לומר בקול ברור וצלול את מה שראשי ממשלה בעבר לא טרחו להדגיש, כולל דברים שלא כל כך נעימים לאוזן האמריקאית והפלסטינית.

    אז נכון, הוא הכיר בעקרון המדינה הפלסטינית, אבל בזה לא היתה לו ממש ברירה, שכן בזה כבר הכירו כל ראשי הממשלות לפניו למעט שמיר. מה ציפיתם, שיהפוך את השולחן ויגיד "ההבנות שהושגו עם ממשלות קודמות בטלות ומבוטלות"?

    בסה"כ, הוא העלה על השולחן את הדרישות האסטרטגיות הישראלות ואת התנאים הישראליים לכל הסדר עתידי.

  • 38.

    פרשנויות ועוד פרשנויות על נאום שגם הוא היה פרשנות ולא שום דבר אחר.

    עמית, 19/06/09 19:29

    נאום שלא הכיל שום דבר או הכוונה לעשייה אלא עוד מאותו הדבר.כמוביל של המדינה נתניהו חייב לשאת דברים על כוונות מעשיות לכל כיוון. יום למחרת הנאום לאן נתניהו מוביל את המדינה. לשום מקום.

    למדינה פלסטינית הסכימו כל ממשלות ישראל , כולל זו של נתניהו באלף הקודם מזה 16 שנים.

    נתניהו דואג רק (כמו יתר שותפיו) לשבת על הכסא הנוח בממשלה. מלבד זה - שום דבר.

  • 37.

    זו הפעם הראשונה בחיי שקראתי את ירושלמי מפרגן לביבי !

    אור, 19/06/09 19:05

    יפה....

    • נכון, גם אני חשבתי על זה. (ל''ת)

      לולו, 19/06/09 19:46

  • 36.

    נתניהו בוגדני!!!!כנסו

    גמליאל ח. ליכוד, 19/06/09 18:52

    לא יעזור ''התיחכום'' העלוב של נתניהו המוצג בכתבה זו כל הסכמה למדינת אויב בחלקים התנכיים וההיסטוריים של ישראל פירושו חיסול מדינת ישראל יש לומר לעולם כולו בקול צלול שאין עם ''פלסטיני'' הגדרות ערביות לאומיות יכולות להתממש ב 22 מדינות ערב הקיימות ארץ ישראל ע''פ הקוד האוניברסלי ניתנה ליהודים מאת אלוקי העולם ואין שום מקום למו''מ של שטחים תמורת שלום אנו מוכנים לשלום תמורת שלום בלבד! יש להחליף את יו''ר הליכוד-נתניהו מיידית בפייגלין!!!

    • יש אין - זה כרגע מה שיש (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 19:07

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 19/06/09 19:40

  • 35.

    זה הזמן לייהד את הגליל במרץ, כדי שיהא בו רוב יהודי מוחלט. (ל''ת)

    יולנדה , 19/06/09 18:48

    • בלתי אפשרי.ערי הגליל היהודיות כמו נצרת עלית וכרמיאל,הולכות ונעשות ערבי

      panacea , 20/06/09 08:13

      הולכות ונעשות ערים ערביות.

  • 34.

    אינני מבינה איך בכלל העזה הקלינטונית לדרוש שלא יהא גידול

    יולנדה , 19/06/09 18:45

    בריבוי הטבעי בהתנחלויות. מזכיר לי משטר מסויים מן העבר הלא רחוק שבו עיקרו נשים יהודיות כדי שלא תלדנה....

    • זה בסדר, חמש דקות אחרי זה היא שברה את המרפק

      בני כהן, 19/06/09 19:37

      מלמעלה...

  • 33.

    ביבי :-:-שתי גדות לירדן זו שלנו והשניה ... ששש ..התקפלתי . (ל''ת)

    ALOS , 19/06/09 18:44

    • מה שלום המקופלת המאופזרת והמפוזרת באופוזיציה משלמת טוב ? (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 19:04

      • איך הם יושבים באופוזיציה שני ושתי הפוסטמות היא ודליה איציק

        בדוק , 19/06/09 19:06

        סתם בצחוק אבל באמת.

        • ליבני עוזרת לדליה לבנות מלתחה שתוכל לארח "שועי עולם" אפילו עם בלטות

          irmi1 , 19/06/09 19:44

          רטובות...

        • הנה שוב פם... בדוק הזקנה המטורפת . מה יהיה .. (ל''ת)

          וואי, 19/06/09 22:49

          • אובססיבי חפש לך חיים - אתה כבר קרוב למתים מהטיפשות שלך (ל''ת)

            בדוק , 20/06/09 07:42

    • כן ALOS, מה שתגיד ALOS:) אני מניח שאם היית מוציא את הראש מהתחת שלך

      זיו_! , 19/06/09 21:19

      היית יכול להיות איזה קריקטורה הפכת להיות פה.
      אני לא מבין, אין איזה מבחן קבלה בסיסי בכת השמאל? כל אחד יכול להתקבל?
      תשמע, השמאל של היום זה לא השמאל של הלילה בלי ספק:)
      תמשיך, אני אשלח לינקים לשאר האנשים שאני מכיר כדי יבואו גם הם להתבשם מהפנינים שלך:)

      • זיו ..! מתאים לך להיות שפחה נרצעת . (ל''ת)

        המלכה סיוון, 19/06/09 22:48

        • למען האמת. אני ממש מופתע . לא ידעתי שALOS חוטא ב BDSM:)

          זיו_! , 20/06/09 10:10

          המלכה סיוון? הוא מוציא את התותחים הכבדים הא?:)
          איזה עלוב האיש:) קודם הביא את שולי, עכשיו מביא מלכת BDSM שתעזור לו:)
          מה יהיה השלב הבא? יביא את מצעד הגאווה?:)
          ו.. שפחה נרצעת. זה תפקיד השמור לרוב לשמאלנים ולא הייתי רוצה לקחת מכם את הדבר היחידי שעוד נותר בכם :)

        • אבל השמאל הוא זה שהפך למטרד בעם (ל''ת)

          וכבר בקושי נשאר שמאל,,,עכשיו השמאלנים הם קיצוניים, 20/06/09 10:37

          • זיו באמת מתבטא כמו שפחה עלובה (ל''ת)

            שרה, 20/06/09 15:48

  • 32.

    לעולם המוסלמים לא יכירו בישראר

    דן, 19/06/09 18:34

    כל רצונם הוא להשמיד את ישראל

  • 31.

    השלום יהיה אסון לישראל. הערבים המקומיים יתקוממו וידרשו את הגליל

    Ehad Haam-Jewish , 19/06/09 18:28

    הבדואים יתפרעו בדרישה לקבל את הנגב.
    הערים המעורבות - גם יפו וחיפה - יבערו...
    פלשטין תדרוש את "זכות"
    השיבה, וישראלים רבים יאמרו שצריך להתפשר כדי לשמור על השלום...
    השלום יהיה אסון לישראל.

  • 30.

    תשאלו את נתניהו מה אמר בנוה אילן ,והוא לא יזכור בכלל שהיה שם

    עו'ד שפטלינו, 19/06/09 18:26

    כל הנאום היה בליל רעיונות של : ברק אובמה, אהוד ברק . שמעון פרס, עובדיה יוסוף, ליברמן והשד יודע מי עוד.!!

  • 29.

    נתניהו לא עובר שום מהפך - הוא פשוט הפך לפלסטינים את הצלחת

    בדוק , 19/06/09 18:21

    שישחו בקדחת.

  • 28.

    הערבים והעיתונאים לא מרוצים מנאום ראש הממשלה (ל''ת)

    הכל עובר חביבי, 19/06/09 18:14

  • 27.

    כל הכבוד נתניהו. עלה והצלח !!! (ל''ת)

    קול העם, 19/06/09 18:12

  • 26.

    בכל מיקרה נתניהו ככה לא בונים חומה - להחזיר עטרה ליושנה

    בדוק , 19/06/09 18:04

    להחזיר אותם הביתה לירדן זאת החוכמה.

  • 25.

    נתניהו עושה לקדימה ולשמאלנים בתישקורת בית-ספר לניהול .

    אוהבים אותך ביבי, 19/06/09 18:04

    איך שהשמאלנים מתים מהיכולות הפנומנאליות של מר נתניהו ואילו הם תקועים עם עילגת כלבני ונוכלן כאולמרט,פשוט ת-ע-נ-ו-ג!
    נ.ב:אפילו א.ברק לא איתם...

    • הוא יקים להם מדינה מאופזרת בירדן מפורזת מפוזרת - שיקנו מה שירצו

      בדוק , 19/06/09 18:20

      אבל בירדן.

      • כל הבדוק הזה מלא בבדוק הסכיזופרנית בכל מקום (ל''ת)

        הרגש הנכון , 19/06/09 19:28

        • לך תחפש את החברים שלך טמבל אחד גדול (ל''ת)

          בדוק , 19/06/09 19:42

        • שגץ נראה לך שיהיה שלום עם הבדואים בנגב, הערבים בגליל ובמרכז

          irmi1 , 19/06/09 19:46

          והפליטים מעזה שיגרו ברמלה, לוד חיפה, עכו ושדרות הכבושה?

          • חייבים לבדוק את ה'בדוק' באברבנאל . (ל''ת)

            יש מצב, 19/06/09 22:55

            • ''יש מצב'' כל השמאלנים כבר אושפזו באבארנאל (ל''ת)

              תבדוק אם ALOS לידך, 20/06/09 10:35

              • בדוק זו הזקנה ההיא .. נו (ל''ת)

                היא דפוקה, 20/06/09 15:49

                • הקינאה שלך בנתניהו מוציאה אותך מדעתך - לך לטיפול מצבך קשה (ל''ת)

                  בדוק , 21/06/09 07:35

  • 24.

    נאום טוב

    uziy10 , 19/06/09 18:03

    הנאום מצויין ורה"מ בנימין עשה זאת על הטוב ביותר. והראיה הערבים ובעיקר הפלסטינים זועמים ולא יודעים איך לאכול זאת ולתת תשובה נאותה.

    • ביבי דמגוגיהו יצטרך ל ב צ ע כמה מהלכים . כך שהכל עדיין לפנינו . (ל''ת)

      ALOS , 19/06/09 18:05

      • ומהר מאוד נימצא שהכל מאחורינו - וחוזר חלילה - אל תגיד שלא אמרנו לך (ל''ת)

        בדוק , 19/06/09 18:15

      • אני יודע שזה מקומם אותך כשאתה יוצא טונה פעם אחר פעם,אבל

        זיו_! , 19/06/09 18:34

        מסתבר שכל הכאפות שקיבלת כשהיית קטן? הן היו מוצדקות לגמרי:)
        זה מאוד בעייתי שכל רעיון, שלא לומר פרובוקציה, שאתה מעלה מופל בקול רעש מהדהד שניה אחרי על ידי האנשים כאן ודי בקלות האמת.
        להזכירך, הדרישה הבסיסית היא הכרה במדינת ישראל כמדינת היהודים. זה לכשעצמו מכשול אדיר לערבים ולך, וכמובן, גם במידה והשלב הזה יעבור ויתקבל, יש עוד הרבה שלבים שעל הפלסיטינים לקבל לפני שנצטרך לתת להם את מדינת אנדורה המפוזרת (לא טעות כתיב) של פלסטין.

        • זיו - אתה נוזלי נסה לא להידבק לי לסוליה . תודה . (ל''ת)

          ALOS , 19/06/09 18:41

          • אוי:) את הפנינה הזאת פספסתי מקודם:) רשלנות פושעת מצידי

            זיו_! , 19/06/09 21:21

            זה כמובן היה כל כך טו-אוווב.. גדול.. באמת:)
            בוגר לגמרי, אם כי מראה על איזו רמה של פארנויה בהתהוות:)
            אני מקווה שאתה מקבל טיפול יעיל לזה

          • מה זה מכל המגיבים יש שמאלני אחד מסכן

            זה נציג השמאל-מגיב בשורה אחת ונעלם,נאורות במיטבה!, 20/06/09 10:34

            שכולם יורדים עליו.

        • יקבלו בנדורה - במקום אנדורה ומונקו - אפשר לחשוב שאנחנו אירופה (ל''ת)

          בדוק , 19/06/09 18:54

          • בדוק את טיפשה כמו נעל (ל''ת)

            עמי, 20/06/09 15:49

            • קינאה זה מחלה קשה - לעולם לא תגיע לרמה של נתניהו כי אתה טיפש (ל''ת)

              בדוק , 21/06/09 07:37

  • 23.

    נתניהו כמו הפירסומת - מאוחד - מיוחדת - מפורזת -מפוזרת (ל''ת)

    בדוק , 19/06/09 18:01

  • 22.

    אין לנו דרך יש לנו שביל מחר נצא לעוד טיול כלום לא יועיל (ל''ת)

    בדוק , 19/06/09 17:59

  • 21.

    נתניהו הוא ההנהיג הגדול ביותר שקם לנו מאז בן גוריון!

    1 שחי פה, 19/06/09 17:59

    איפה ביבי ואיפה כל השאר,ממש גוליבר בארץ הגמדים...

  • 20.

    נתניהו הכיר בעיקרון 2 מדינות ל2 עמים . כל השאר פיצוחים ובמבה (ל''ת)

    ALOS , 19/06/09 17:55

    • אתה עקבי , זאת לזכותך. תגובה בשורה אחת:)

      זיו_! , 19/06/09 17:59

      כנראה שעקב כל הפיצוחים והבמבה שאתה זולל.. כמה פיסות במבה נתקעו לך חזק ב...אוזן.
      בקצרה, אם , וזה אם גדול, החברים שלך יקבלו את שאר ה..איך קראת לזה? פיצוחים ובמבה?
      אוקי, אז אם החברים שלך יקבלו את הפיצוחים והבמבה שלנו, אני מניח שהם יקבלו את מדינת אנדורה הפלסטינית.

      • ביבי הבין בוושינגטון ש-ציפי צדקה . הוא נהיה גבר והתקפל . (ל''ת)

        ALOS , 19/06/09 18:04

        • כבר 42 שנה הבירבורים על כן מדינה לא מדינה - וכלום לא ישתנה ולא השתנה

          בדוק , 19/06/09 18:18

          במדינה. אנחנו מדינה שדורכת על המקום. ולא תהמר על עצמה.

        • אני מניח שיש לנו עוד המון ללמוד איך מתקפלים מהשמאל וכמובן

          זיו_! , 19/06/09 18:37

          גם מנביאם החדש, ירום הודו המלך אובמה הראשון, שהקפל כמעט לחצי מול מלך סעודיה.
          אבל לא, הוא הבין דבר אחר, שאתה ודומיך מסרבים להפנים.
          שיש לו 71% תמיכה בעם, ושציפי יכולה לנסות להבריק לו את הנעליים לקראת המפגש הבא עם אובמה, וגם להחזיר לו את החליפה מניקוי יבש לקראת המפגש שיהיה עם אבו-מאזן אי שם מתישהו.
          נתניהו הוא ראש הממשלה, ועושה רושם שעל אפך וחמתך לעוד זמן רב:) לעומת ציפי, שכפי שראינו השבוע, אפילו אופוזיציה היא לא יודעת לנהל קל וחומר ממשלה. תודה לאל ששוב הוכח שאתם מיעוט:)

        • ביבי הבין שהשמאל טעה, נהיה גבר ועמד על עקרונותיו (ל''ת)

          ש, 19/06/09 18:39

          • אם ביבי הרוויזיוניסט אמר 2 מדינות . הכל בסדר . (ל''ת)

            ALOS , 19/06/09 18:42

            • אם זאת הנחמה שלכם בשמאל, דיינו:)

              זיו_! , 19/06/09 18:45

              אתם לא בשלטון, חזון מדינת פלסטין כמו שאתם ציירתם אותה לא קרוב למימוש.
              אני רגוע:)
              תמשיך לחפש נחמה פורתא במקום אחר ALOS

              • זיו אתה מה זה התרופה שלו - תשקה אותו תשקה אולי יצמח שתיל חדש

                בדוק , 19/06/09 18:58

                אין סיכוי להפוך עשבים שוטים לשתילים נאצלים.

                • זיו -אתה הסוליה של ALOSהמלך :))))זה מה יש .... (ל''ת)

                  שולי, 19/06/09 23:07

                  • שולי מותק, תגידי, בבית..את זאת עם המכנסיים והשפם ו ALOS

                    זיו_! , 20/06/09 10:14

                    זה ה"כוסית" בשמלת המלמלה הוורודה?:)
                    זה באמת עצוב אם ALOS הוא המלך של השמאל:)
                    אחד שלא מסוגל להתנסח ביותר משורה אחת וגם היא לא מובנת בעליל ויתרה מכך, מלך שמתחבא מאחורי המכנס של שולי:)
                    זה באמת יפה.
                    שולי, בייבי, אני מציע לך שתבחרי לסיוון המלכה וקחו את ALOS הפטתטי לאיזה סשאן טוב של BDSM:)
                    תכו אותו באמת חזק מכל הלב, אל תרחמו, כולנו בעד שיהיה לכולכם כייף:)

            • התכוון ל2 הגדות,יצא 2 מדינות בגלל עוצמת הרעש... (ל''ת)

              ישראל ירושלמי , 20/06/09 16:13

        • ....................ביבי תקשיב!!! ציפי גדולה עליך מותק (ל''ת)

          שימרית, 19/06/09 23:08

          • כמו שזה נראה, ציפי גדולה על כולם. אפילו על עצמה

            זיו_! , 20/06/09 10:15

            ציפור קטנה וחלושה שאפילו סדר באופוזיציה שלה לא מסוגלת לעשות:)
            לזאת אתם רוצים לתת להיות ראש ממשלה:)
            לחסרת החוליות הזאת?
            שימרית/שולי/סיוון המלכה או כל מי שלא תהיי:)
            זה לא יקרה, חפשי כיסא נוח, יהיה לך עוד הרבה לשבת על התחת הגדול שלך:)

          • אבל 28 זה גדול מ-27,,,,סתם בכיינית שמתנהגת כמו ילדה שגנבו לה את הדובי (ל''ת)

            ביבי עשה לה בית ספר כשהיא עוד היתה בגן, 20/06/09 10:32

            • ביבי מדקלם מה שציפי אמרה קודם. שמתם לב......? (ל''ת)

              ביבי לחוץ, 20/06/09 15:15

  • 19.

    התחמקות ישראל משלום = אסון קטלני

    טארק, 19/06/09 17:50

    אין ספק שהפוליטיקה הישראלית חכמה רק לזמן קצר, לטווח ארוך טפשית, הערבים היום כועסים ללא תגובה, אך בשלב מסוים לא ארה''ב ולא אירופה תוכל לעמוד בפני המפול! ישראל תפסיד ורק היא תפסיד, מה תפסיד? תשובה פשוטה היא תחדול להתקיים במתקונת הנוכחית ולא יהיה לאן ללכת, לא ביבי ולא בוגי יעזרו לכם אז

    • אוקי, זה כבר מאתגר יותר. נציגות למגזר

      זיו_! , 19/06/09 18:03

      אני חושב, שכשאר באים לדבר על חוכמה טארק, אתה וגם שאר בני מינך אמורים לחפש חור גדול באדמה כדי להתחבא בו.
      כשאני חושב, על החוכמה הגדולה הגלומה בך ובשאר בני מינך, ויכול לדמיון את האסון שעלול היה להמיט עלינו אולמרט, אילו רק היו הערבים קצת , טיפל'ה פחות חמדנים.
      אתה משלה את עצמך, אתה מנסה לנחם את עצמך ואת שאר בני מינך שהנה, עוד מאמץ קטן ואנו מחסלים את היאהוד.
      צר לי לאכזב אותך, מי שהולך ומתמעט זה אתם:)
      אני חושב שרק הל"ד הגבוה והעצבים שקיבלתם בעקבות נאומו המצויין של ראש הממשלה, כבר ידאגו לאסוף כמה מכם אל אבותיהם.
      אני מאוד מקווה שבניגוד לחבריך בשמאל הישראלי, אתה כן מסוגל לנפק קצת יותר מאשר שורות זעם חסרות פשר.

  • 18.

    לא נראה לי שבקדימה מרוצים. הם מתפרעים ומשתוללים (ל''ת)

    הפקרות, 19/06/09 17:46

  • 17.

    שיכירו בזכות היהודים למדינה, ואז ממילא יהיה שלום.

    אלון, 19/06/09 17:39

    ברגע שהאיסלאם יכיר בזכותם של היהודים למדינה ריבונית באזור הזה, שהרי ממילא יהיה שלום והטרור ייפסק.
    כל השאר זה כבר עניינים טכניים, לרבות ירושלים.

    • האיסלם האיסלאם...חשוב להכיר הקוראן לפני שמגיבים

      ישראל ירושלמי , 20/06/09 16:21

      כל התייחסות בקוראן לטריטוריה של ארץ ישראל היא אך ורק כ"ארץ של עם ישראל" ומי שישלול זאת ,אינו מכיר הקוראן ואינו יודע מה הוא שח.

  • 16.

    מאז הקדנציה הראשונה של נתניהו, אמרתי לאנשים שזו דעתו.

    פה, 19/06/09 17:34

    דבריו של נתניהו בנאומו הם אינם משהו חדש עבורו. המופתעים הם אך ורק אלו שלא יודעים לקרוא את המפה.

    אפשר לדון, בגישה של נתניהו, שמתייחסת אל הפוליטיקה כאל משחק פוקר וככזאת, אי אפשר לחשוף את הקלפים שלך בהתחלה. לכן רעיון המדינה הפלסטנאית, הוא משהו שאני משוכנע שהוא רצה להסכים לו רק במהלך המשא ומתן.
    כיוון שנתניהו אדם כל כך אינטלגנטי (180 איי קיו - בדקו בגוגל באנגלית), הוא הבין שהוא הגיע לנקודה, שבה הוא חייב לשלוף את הקלף הזה. מול לבני, לא הייתה שום סיבה בשבילו לעשות זאת - לא היא היריבה שלו במשחק הפוקר ולכן לא היה מקומה לדרוש זאת כתנאי להצטרפותה. אם כי ההווה גם כך מלמד, שעניינה היה הכסא ולא עתיד המדינה.

    הסמנים תמיד הבהירו שנתניהו אדם פרגמט.
    הוא מאמין במדינה שלנו, הוא רוצה לשפר אותה, הוא רוצה לקדם אותה.

    כולנו רוצים לחיות בשלום. אבל לחיות בשלום, זה רק משהו שיכול לקרות במדינה יהודית - מדינת העם, הלאום היהודי (לדת אין קשר בהווה לכך).
    כיוון שהיהדות היא גם דת (זה כמו שלהיות צרפתי למשל, היה אומר שאתה גם מאמין בדת צרפתית), הדבר מקשה על ישראל להבהיר את צדקת - רבים בעולם חושבים, שאנחנו דורשים את זכותינו בגלל הדת, אבל לא כך הדבר. הלאום שלנו הוא הזכות שלנו למדינה - זה צריך להיות משהו שאנחנו אומרים בעקביות בעולם ושימו לב שנתניהו דיבר על כך.

  • 15.

    נתניהו הוציא אותנו ממצב זחילה והשפלה לאורך שנים. (ל''ת)

    גודמן, 19/06/09 17:27

    • ביבי שקרניהו מתקפל כמו סדין באברבנאל (ל''ת)

      שאבי הכלי מס 1, 19/06/09 22:54

      • תגובה מאוד אינטיליגנטית (ל''ת)

        סופסוף שמאלני נאור, 20/06/09 10:29

  • 14.

    לולין על חבל

    ameidan , 19/06/09 17:20

    צריך לגבות את ראהממשלה
    במהלכיו למען השלום
    כלולין על חבל דק
    ובפשרה
    בינינו לבין עצמנו
    ובינינו לבין שכנינו

  • 13.

    ירושלמי זהירות מהשמאל בישראל שלא ינדה אותך (ל''ת)

    זה קרה להרבה עיתונאים שהחליטו להיות אובייקטיבים, 19/06/09 17:17

  • 12.

    ביבי נתן מדינה פלשתינאית, עוד לפני שנפגש עם אובאמה.

    עלאק יתנו יקבלו., 19/06/09 17:16

    וזה עוד לפני ההתחלה.
    שוטה שיטה בכם שוטים.

  • 11.

    יש לנו ראש ממשלה פחדן (ל''ת)

    והימין מריע לפחדנות, 19/06/09 17:02

    • זה לא הימין,,,זה 71% מהציבור (ל''ת)

      יאללה זרוק עוד איזה תגובה של שורה אחת,,,לך על זה, 19/06/09 17:16

    • השמאלנים מתדרדרים ל-5 מילים לתגובה (ל''ת)

      בסוף הם יגיבו באות אחת,,עדיף מאשר לדבר שטויות, 19/06/09 17:21

      • בסוף הם יבינו ב''אותות ובמופתים''

        ישד שרה של אובאמה, 19/06/09 18:12

        קלינטון נפלה כשהיא בדרך לבית הלבן ושברה את היד. היא תעבור ניתוח בשבוע הבא.

        לא אמרו אם זאת יש ימין או יד שמאל.

    • ידידי חסר השם, האם יש משהו שירצה אותך? האם קיימת דרך מלבד כמובן

      זיו_! , 19/06/09 17:28

      לעלות על חסאקה ולשוט לים, שתרצה את השמאל?
      אני עדיין מנסה להבין מה בפרשנות של האדון ירושלמי, שלא ידוע כימני משיחי קיצוני מדי, לא מקובלת עליך

    • עדיך על ציפי החצופה והשחצנית שמחלקת מתנות לאבו (ל''ת)

      שמאבו, 19/06/09 17:51

    • בואו נאמר שנתניהו הוא ראש הממשלה הרע במיעוטו - עם אות קלון של מפורזת (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 18:13

      • התגובות של בדוק בולטות בטיפשות קיצונית (.מי הסתום/ ה ) (ל''ת)

        הערכה, 19/06/09 22:53

        • ומי הטיפש שאין לו חיים לא ביום ולא בלילה ועסוק במירדף אחרי

          בדוק , 20/06/09 07:50

          נכון שאף בחורה לא יורקת עליך.

  • 10.

    שלום ירושלמי זאת הפעם הראשונה שאני מחמיא לך על הכתבה (ל''ת)

    תהיה אובייקטיבי והקוראים יעריכו אותך, 19/06/09 17:01

    • כי זאת הכתבה האובייקטיבית הראשונה שלו! אל תהיה ימני, תהיה הוגן! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 19/06/09 17:30

  • 9.

    לא להאמין!!! פרגון לנתניהו בNRG?! חזון אחרית הימים (ל''ת)

    נתניהו, מנהיג בקונצנזוס, 19/06/09 17:00

    • 71% הם בהחלט קונצנזוס בציבור. (ל''ת)

      מי מתנגד?שמאל קיצוני,ימין קיצוני וכל ערביי ישראל, 19/06/09 17:18

    • באמת מפתיע. אבל נתניהו באמת כבש את הקונצנזוס! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 19/06/09 17:31

  • 8.

    צל''ש לנתניהו

    דידי, 19/06/09 16:53

    כל הכבוד! אני ואתה רואים רחוק...

  • 7.

    גם אני לא מאושר. אבל בואו נקווה שיצא מזה משהו טוב (ל''ת)

    לב מלכים ושרים ביד ה'... מעניין מה הרעיון הפעם., 19/06/09 16:52

  • 6.

    ביבי תותח (ל''ת)

    ויק, 19/06/09 16:52

  • 5.

    BIBI IS THE BEST. TZIPI IS THE REST (ל''ת)

    LOVE BIBI THE SMART, 19/06/09 16:52

  • 4.

    ביבי בגד בנו מצביעי הליכוד ,והשמאל שיכור מאושר (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 19/06/09 16:43

    • שאבי אני תומך ליכוד כל חיי(נגד ההתנתקות)ואני אומר כל הכבוד לנתניהו

      גם אל תשכח ש-71% מהעם בעד,תראה מה קרה לאופוזיציה, 19/06/09 16:59

      האופוזיציה מתפרקת כי הנאום של נתניהו חיזק וליכד את העם ועכשיו יש בעם:
      71% שתומכים בתוכנית השלום של נתניהו

      השאר שמאל קיצוני,ימין קיצוני וערבים שמתנגדים.

      אז כל אחד שיתפוס צד.
      תודה לנתניהו שסימן את הקונצנזוס בעם ישראל.

    • כמה שאתה טועה .. ביבי חכם ואתה תיראה (ל''ת)

      קובי, 19/06/09 17:06

      • ביבי תמיד שיקר וימשיך ככה (ל''ת)

        שאבי התותחן, 20/06/09 15:18

    • שאבי שאבי אל תדאג ארץ ישראל כולה שלנו. (ל''ת)

      פינטו מהתברואה., 19/06/09 17:15

    • שאבי, אני תומך ליכוד ידוע, אני חושב שאתה מגזים! אל תגזים!

      אלכס טוקבק, 19/06/09 17:28

      נכון שההכרה באפשרות הקמת מדינה פלשתינאית היא בעייתית, אבל תשמע, נתניהו הוריד כאן את המסכות מהפרצוף של הערבים שלא מוכנים אפילו להכיר בזכות היהודים למדינת לאום. ואם באמת הערבים יקבלו כל התנאים שנתניהו הציב, אז באמת יש על מה לדבר. בינתיים הערבים רק מקללים ורותחים מזעם. אהה כן גם כמה אנשי שמאל קיצוני ביותר (מר''צ ושלום עכשיו).

    • אתה מתכוון שהשמאל בשיכרון חושים - עד שיתעורר ויבין כי קיבלו חושחשים (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 19:09

      • הימין מוצף בפסיכים כמו בדוק? (ל''ת)

        אוי ואבוי לביבי, 20/06/09 15:17

  • 3.

    180 iq hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (ל''ת)

    mars, 19/06/09 16:41

    • למה אתה מתכוון? (ל''ת)

      לא הבנתי, 19/06/09 18:05

      • An intelligence quotient, or IQ, (ל''ת)

        mars, 19/06/09 19:51

    • למי שכותב תגובה כזאת יש IQ 180 - האן ברור? (ל''ת)

      חשיפת כוונת הכותב..., 20/06/09 14:04

      • netanyahu IQ score 180 (ל''ת)

        mars, 20/06/09 15:12

  • 2.

    זה לא הנאום זה ההתפכחות של רוב התושבים היהודים

    ברוך, 19/06/09 16:41

    נתניהו רק מתווה את הדרך לשלום
    יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו
    בינתיים נתניהו הוא ראש הממשלה הכי טוב שיש
    והערבים רוצים לחכות 1000 שנה

  • 1.

    השמאל מבצע סיכול ממוקד במדינת ישראל. (ל''ת)

    מצונזר כפייתי, 19/06/09 16:39

    • לשמאל יש הרבה עזות מצח הם איבדו את הצפון

      מאיר, 19/06/09 18:03

      כי אין להם לא מצפן ולא מצפון. אנחנו חייבים למחות על כך. מתנהגים בהפקרות וטוענים שבממשלה יש הפקרות. הבושה מהם והלאה.

    • שטויות במיץ !!! מדינת הלאום היהודי לצד הלאום הפלשתיני.

      לא מזצונזרת וחיה בדמוקרטיה, 20/06/09 14:06

      חד וחלק!!!

      • הירדן בתווך (ל''ת)

        ישראל ירושלמי , 20/06/09 16:30