• 93.

    מה עים סודיות שמחויב לה איש המוסד בתפקיד כה בכיר ? (ל''ת)

    אשר דעדוש, 28/02/15 15:04


    IP: 62.90.255.72דווח על תגובה זו

  • 92.

    תנו לו לעבוד

    yarom47 , 19/07/09 15:04

    הוא היחיד במדינה הזאת שיודע מה ומתי להגיד

    IP: 85.250.239.238דווח על תגובה זו

  • 91.

    פטפטת,פטפטת,פטפטת,פטפטת,פטפטת,עד מתי???????? (ל''ת)

    שאול קאופמן , 05/07/09 13:55


    IP: 79.180.22.82דווח על תגובה זו

  • 90.

    דגן לא משתתף במצעד ''האיומים'' של ביבי שמטרתו הכשרת הסחבת והקיפאון.. (ל''ת)

    איש אמיץ. בטח יודח בקרוב!!, 21/06/09 16:08


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 89.

    יותר קל ופשוט לגדל ולפתח גרעין על גבי צמח בשדה (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/06/09 12:22


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • פעם היו שואלים בישראל אך גידל גנן דגן בגן (ל''ת)

      פקק תנועה , 21/06/09 12:25


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 88.

    ביבי ניסה לשקר . מאיר דגן לא נתן לו (ל''ת)

    הכל ברור, 20/06/09 17:16


    IP: 89.138.66.221דווח על תגובה זו

  • 87.

    ראש המוסד טרף לביבי את הג'וקר(אירן),קלף ההרדמה של ביבי עלינו. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 20/06/09 10:04


    IP: 85.250.203.173דווח על תגובה זו

    • תגיד מה הזיבולים אולמרט וציפי לא הפסיקו לרוץ בכל העולם ולדבר על הגרעין

      בדוק , 20/06/09 12:03

      האירני זה היה הקו המנחה גם של הממשלה הקודמת. להגביר את הלחץ של העולם לטפל באירן. שלא עלינו יפול התיק.וקם לו איזה דגן שגדל בגן. ומנסה להרוס את העבודה של משרד החוץ וראשי הממשלה הקודמת ושל נתניהו. די לטיפשות לא רק להגיב צריך גם לדעת על מה מגיבים.

      IP: 89.138.49.165 דווח על תגובה זו

  • 86.

    דגן לא מעוניין לשקר בגלל צרכים פוליטיים של ביבי . (ל''ת)

    מאיר דגן מקצוען, 20/06/09 05:55


    IP: 89.138.66.221דווח על תגובה זו

    • מדובר בצרכים של המדינה בלי קשר לנתניהו - גם הממשלה הקודמת פעלה

      בדוק , 20/06/09 12:16

      לעורר את דעת העולם לגבי הגרעין האירני. כמה אפשר להיות נגד המדינה כמה תחלואה ניבראה כאן.

      IP: 89.138.49.165 דווח על תגובה זו

      • וברק לא נסע עד ארה"ב כדי לדבר איתה על הגרעין האירני - כולם עובדים סביב

        בדוק , 20/06/09 12:17

        השעון שיכול להביא על המדינה אסון.

        IP: 89.138.49.165 דווח על תגובה זו

  • 85.

    אני משבחת בזאת את העמימות האינפינטית שגלומה בביבי (ל''ת)

    ג'מילה (בת הרב ) מינץ סספורטס, 20/06/09 01:47


    IP: 89.138.66.221דווח על תגובה זו

    • ......................חחחח אהבתי ג'מילה העמימות .. (ל''ת)

      עממה מהליכוד, 20/06/09 17:18


      IP: 89.138.66.221 דווח על תגובה זו

  • 84.

    גרעין זה בכיה לדורות תכינו טישו זו שואה אז מה אם אני זקנה (ל''ת)

    ב ד ו ק, 20/06/09 00:17


    IP: 85.250.154.47דווח על תגובה זו

    • אני לא זקנה אני יפהפיה (ל''ת)

      בדוק, 20/06/09 17:18


      IP: 89.138.66.221 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הערכותיו של ראש המוסד

    LIORROTEM , 19/06/09 23:34

    ראש המוסד, מאיר דגן, הציג לעיל שלוש הערכות חשובות. לגבי השתיים הראשונות, שאין זיוף של תוצאות הבחירות לנשיאות באיראן, ושאין סיכוי להסלמה במהומות, נראה בוודאות שהוא טעה בגדול... נשאלת השאלה , מה בנוגע להערכתו שרק בעוד חמש שנים תהיה לאיראן אפשרות לשגר פצצה גרעינית?... האם לא ייתכן שגם כאן הןא טועה?... אשרי המאמין!!!...

    IP: 89.139.246.248דווח על תגובה זו

    • המוסד מפוקס בכל משאביו להערכת תיזמוני פיתוח הפצצה(ועיכובה)-לא בזיופים!

      Ehad Haam-Zionist, 20/06/09 01:50

      של בחירות כאלו ואחרות-או בהערכת כוחם של הלכי המוניים שלפני שבוע לא היו קיימים בהיקף כזה....

      הזמן עד לפצצה(אם האירנים ימשיכו) הוא 5, 6, 7, 8....שנים-ולכן זה טוב ומוריד מהפרק את האיום הגדול על ישראלף הרפתקנות מדינית בתקיפה של אירן, שתעלה לנו בעשרות אלפי הרוגים בכל הערים.....

      IP: 68.163.187.156 דווח על תגובה זו

  • 82.

    במקום להתמקד בחיסול אירן עקב האיום לחסל אותנו, מתמקדים בשטויות. (ל''ת)

    פאנייקה , 19/06/09 23:31


    IP: 86.93.176.47דווח על תגובה זו

  • 81.

    הבחור צודק במאה אחוז 100% אז למה הפאנייקה? (ל''ת)

    פאנייקה , 19/06/09 23:30


    IP: 86.93.176.47דווח על תגובה זו

  • 80.

    אבל הוא כן צודק באירן אחמדי ישאר בשלטון, והפצצה מתי ת'מוכנה אין חשיבות (ל''ת)

    פאנייקה , 19/06/09 23:28


    IP: 86.93.176.47דווח על תגובה זו

  • 79.

    שום הזיק מה הזיק,,,בסך הכל הוריד את הלחץ מהאזרח הפשוט ברחוב (ל''ת)

    בובליל, 19/06/09 23:28


    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 78.

    שרה זרקה נעל ? (ל''ת)

    טרילה ליי, 19/06/09 23:02


    IP: 85.250.154.47דווח על תגובה זו

  • 77.

    נניח שזה נכון...אז למה הוא לא מפוטר? למה מאריכים את מינויו? (ל''ת)

    Yossi V , 19/06/09 21:43


    IP: 71.241.144.162דווח על תגובה זו

    • כי שקררניהו ישאר בסוף עם שטייניץ הגולם (ל''ת)

      למההההההההההה???? כי --, 19/06/09 22:59


      IP: 85.250.154.47 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אם זה מתוך אחריות ולא מדיניות של הפחדה

    גל, 19/06/09 19:44

    וצריך להיות בטוחים שזה מגיע משם אין סיבה לביקורת. אם זה נכון או לא נכון יחליטו מי שאחראי על כל אלה וזה בעיקר ראש הממשלה והשר מרידור.

    IP: 89.138.157.52דווח על תגובה זו

    • התכוונת ל : נתנייהו ויעלון! מרידור מתעסק רק בנושא הפלסטיני! (ל''ת)

      shoshlevy , 20/06/09 10:51


      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

  • 75.

    אמינות ? נתניהו ? מישהו כאן נסחף . (ל''ת)

    רות -עבור ., 19/06/09 19:06


    IP: 85.250.154.47דווח על תגובה זו

  • 74.

    נו אז מה אתם רוצים ממנו? שלא יאמר את האמת? בשקרים לא נגיע רחוק

    Mother Superior , 19/06/09 18:57

    ע"ע ארה"ב תחת ג'ורג' וו בוש.

    IP: 84.111.31.142דווח על תגובה זו

    • כן, אנחנו מצפים ממנו שישקר

      כי בתחבולות תעשה לך מלחמה, 19/06/09 20:49

      ושישמור את האמת לעצמו ולראש הממשלה.
      במקום לרוץ וספר את זה לליצנים שיושבים בכנסת.

      IP: 93.173.145.80 דווח על תגובה זו

      • אני חושב שהוא באמת משקר לנו ושומר את האמת לעצמו. קשה לדעת מה האמת

        ישראל1020 , 19/06/09 23:59

        כשמדובר במודיעין ותקשורת. שילוב מאד בלתי אמין.

        IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 73.

    יו'ר וועדת חוץ וביטחון הוא שפוט של ביבי והליכוד !! (ל''ת)

    מתעב ביבי והליכוד, 19/06/09 18:54


    IP: 217.132.49.210דווח על תגובה זו

  • 72.

    אם ראש המוסד חלה במחלת פליטות פה בלתי ניתנות לשליטה - יש

    יולנדה , 19/06/09 18:52

    לבקש ממנו להתפטר.אם מישהו צריך לדעת ממש כיצד לשמור על לשונו זה ללא ספק ראש המוסד.

    IP: 84.228.6.190דווח על תגובה זו

    • ואולי זה חלק מהבלבול שהמודיעין מייצר בכוונה תחילה. (ל''ת)

      ישראל1020 , 20/06/09 00:01


      IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 71.

    להחליף את שם ועדת חוץ וביטחון, לועדת הדלפות וכישלון, אין ישר מדגן (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 19/06/09 18:19


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 70.

    דגן גידל בגן דגן -- דגן גדול צמח בגן (ל''ת)

    בדוק , 19/06/09 18:09


    IP: 85.250.144.218דווח על תגובה זו

  • 69.

    אין דבר ששנוא על שקרניו, כמו האמת. (ל''ת)

    יגאל כהן בבחילה., 19/06/09 18:07


    IP: 93.172.233.98דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא פחות חשוב...

    לשעבר, 19/06/09 17:13

    התחושה שלי אומרת שהוא מדבר בהפוך על הפוך ויותר ממה שנאמר אנחנו צריכים להבין את מה שלא נאמר.

    מאיר גדן, ידוע מאז ומקדם בדאגה האמיתית שלו לעם היושב בציון וכל התנהלותו בשנים האחרונות רק מעצימות את האמון שמגיע לו ובצדק.

    לגורמים שונים, ולדעתי, אף למס' אנשי תקשורת יש עניין של שיעמום וכוונה לייצר אינטריגות בצמרת ובכך לזכות בתהילה מדומה...

    מאיר גדן, הינו יהודי יקר אשר לקחי השואה הנאצית הינם נר לרגליו (תבררו מה תלוי בקיר במשרדו...)

    ''בתחבולות תעשה לך מלחמה''

    IP: 79.180.109.166דווח על תגובה זו

    • ראש המוסד - מאיר דגן, הוא איש יקר, רב - פעלים, מוכשר ולויאלי

      shoshlevy , 19/06/09 18:15

      ויהודי חם, ומן הסתם עוד כהנה וכהנה, סופרלאטיבים, שתיקצר היריעה מלפרט! יחד עם זאת - המוכשרים שבינינו, יכולים לטעות. כולנו רק בני-אנוש, ומועדים לעשות טעויות פה ושם. ברור כי אינינו חיים בחברה של מלאכים! ואולם - כאשר זה נוגע לבטחון-ישראל, וכאשר הנושא הנדון הינו נושא כל כך אקוטי לחיי העם הזה ולקיום המדינה הזאת, אי אפשר להמעיט בהשפעה של הצהרה המושמעת מפי אדם בתפקיד כל כך בכיר בשירות-הביטחון
      על דעת-הקהל בעולם, והנגזרות ממנה באשר למאמץ ההסברתי של רוה"מ נתנייהו ונסיונו המשותף עם הנשיא אובאמה, לשכנע את דעת-הקהל העולמית בחומרת האיום הגרעיני האיראני, והדחיפות שבה יש צורך לקבל החלטות, באשר לפעולה נגדו,כמו גם המאמץ המשותף של שני האישים לצרף כמה שיותר מדינות לקואליציה נגד איראן, כמו גם הצורך להשפיע על דעת מזכ"ל האו"ם באן-קי-מון, וראש "הסוכנות לאנרגיה אטומית" מוחמד אל-באראדאעי, ולעצב את דעתם כך שיהיו בצד של מדינות-הקואליציה המתגבשת.(כרגע נמנות על גוש הקואליציה :ישראל, ארה"ב, מצרים, ירדן, מרוקו, אבו-דאבי, בחריין, עומאן, כויית, ערב-הסעודית, קאטאר, איחוד-האמירויות).
      אני לא נמנית על האנשים הממליצים לערוף ראשים של מי שטעה או מעד באופן חד-פעמי, ואני גם לא נמצאת במעמד שיכול לממש ענין זה, אבל - גם אילו הייתי, הרי שעמדתי היא שאין מוותרים כל כך בקלות על מי שהקריב כל כך מעצמו לטובת מדינת-ישראל ובטחונה, ומי שכישוריו אינם מוטלים בספק, ואשר הוכיח את עצמו חזור ןהוכח, במספר רב של משימות, שלא כאן המקום לדבר עליהן. יחד עם זאת, כאשר
      בבטחון ישראל עסקינן, חייבים לתקן טעות כל כך קארדינאלית כמו ההערכה של דגן, באשר לטווח הזמן של האיום, וזה לא נורא! לומדים מטעויות, מה שחשוב הוא לתקנן בזמן, לפני
      שהן גורמות לנזק בלתי-הפיך!

      בברכה,
      שוש לוי
      חברת ליכוד

      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מה שבטוח הוא

    מיקי, 19/06/09 15:37

    שייש מגמה של מישהו,לתפוס את מקומו של דגן וליצור סביבו אווירת עליהום.
    יותר נורא בעיני - איך מודלפות אמירות של מי שמשתתף בועידות חוץ ובטחון? האין שום מוסר אף לא בקרב אלה ''שאמונים על בטחוננו''? מדוע מודלפות השיחות האלה החוצה. שוב פעם אנחנו נוכחים לדעת שטובת המדינה מתבטלת בפני יוהרה ואג'נדה פרטית.

    IP: 79.180.123.143דווח על תגובה זו

  • 66.

    לא בטוח שקינואה זה דגן אבל סודות הגרעין הם כאפס לעומת הפיסטוק שאמי (ל''ת)

    ALOS , 19/06/09 14:03


    IP: 85.250.154.47דווח על תגובה זו

  • 65.

    לבכיר בצה''ל, קודם שתתחיל לדבר תתחיל לנצח במלחמות.2 מלחמות כבר הפסדנו

    טורונטו טורונטו, 19/06/09 14:00

    מה יהיה הסוף? תפסיק לדבר ולך לעבוד

    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 64.

    דגן הוא ראש המוסד הטוב ביותר שהיה בישראל.

    ש.ב.., 19/06/09 13:57

    עוד תגידו לאיש תודה.

    IP: 84.228.198.5דווח על תגובה זו

    • תגובה

      א, 19/06/09 16:20

      גם אני חושב ככה

      IP: 79.181.120.200 דווח על תגובה זו

    • הכי טוב בשבועות האחרונים...אולי (ל''ת)

      Yossi V , 19/06/09 18:38


      IP: 71.241.144.162 דווח על תגובה זו

  • 63.

    2014

    חיריק, 19/06/09 13:22

    לכל מעבירי הביקורת על דגן.האיש יודע בדיוק עם מי יש לו עסק בועדת החוץ והבטחון,כשהוא מפליץ אינפורמציה כזו בידיעה שלפני שיסיים המשפט הדברים כבר יודלפו ל''מקורות יודעי דבר'' שיעבירו זאת לעיתונאים מהאגף השמאלי של מפתנו הפוליטית, יש לו כוונת מכוון. מעבירי הביקורת עליו צריכים שני מחזורי חיים רק כדי להבין את מה שהאיש כבר שכח.אז אנא מכל הטיפשים שקופצים בראש ,תירגעו ותתחילו לחשוב, אפילו אם יכאב קצת הראש.

    IP: 93.172.233.53דווח על תגובה זו

    • לא חשבתי אחרת

      גדול גדול גדול, 19/06/09 14:05

      אבל גם את לא צריך להגיד

      כבר לא ברור מה מזיק יותר?

      שה שה שה
      שו שו שו

      IP: 93.172.49.127 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה לכל הרוחות מבין ביבי נתניהו בביטחון ??? (ל''ת)

    איש מוסד, 19/06/09 12:54


    IP: 217.132.160.189דווח על תגובה זו

    • בתור ראש ממשלה הוא מקבל תסקירים ביטחוניים פעמיים בשבוע (ל''ת)

      ואתה אדוני מה מבין בביטחון?,,,סתם להתלכלך על רה''מ, 19/06/09 14:15


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • ואם אני מקבל מאישתי תזכירים על בישול. אני יודע לבשל ?? (ל''ת)

        איש מוסד, 19/06/09 18:51


        IP: 217.132.49.210 דווח על תגובה זו

        • לא - אבל אתה יודע להחליט אם זה טעים לך, או - לא!

          shoshlevy , 20/06/09 10:46

          בהשאלה-רוה"מ נתנייהו לא חייב להיות איש-צבא או איש-מוסד או מהשב"כ כדי לדעת לקבל החלטות נכונות בנושאי-הבטחון של ישראל. חוץ מזה, נא לא לשכוח שביבי הינו יוצא סיירת-מטכ"ל, הוא אקדמאי בעל תואר שני, מה שאומר שיש לו ראש על הכתפיים, והוא יודע לברור את העיקר מתוך התפל, כמו גם לקבל את ההחלטה הנכונה, לאחר שסיים סבב התייעצויות עם מומחי-הביטחון השונים. מעבר לכך, זוהי הכהונה השניה שלו, וכבר יש לו נסיון בתפקיד רוה"מ. נכון, שהוא עשוי להידרש לאתגרים שלא התנסה בהם בעבר, כגון - האיום
          הגרעיני האיראני, ואולם - יש לו ראש על הכתפיים, ושכל ישר, ועלינו לסמוך על כך שיעשה בהם שימוש טוב ומועיל לטובת עם ישראל ומדינת-ישראל. אגב - מן השם שלו :"נתנייהו" ניתן להסיק את המסקנה ש:
          יה נתן אותו (לנו) -נתן יה הו (למאמינים שביננו!).
          מקווה שעניתי לך לענין.

          בברכה,
          שוש לוי
          חברת ליכוד

          IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

  • 61.

    במקום שנה - קיבלתם עוד 3 שנים לחיות

    לוג, 19/06/09 12:10

    ימי פומפי האחרונים

    IP: 89.139.62.30דווח על תגובה זו

  • 60.

    ראש מוסד למפגרים היה יותר מתאים לו להיות - מסנדל את המדינה (ל''ת)

    בדוק , 19/06/09 12:10


    IP: 85.250.144.218דווח על תגובה זו

    • בדוק יה נעל (ל''ת)

      ..., 19/06/09 22:59


      IP: 85.250.154.47 דווח על תגובה זו

  • 59.

    למתלהמים קטונתם הן בקומתכם והן בהישגכם,להטיל בקורת על ראש המוסד.

    נתן.ש מעלות., 19/06/09 11:50

    לוחם עתיר זכויות והשגים למען בטחון המדינה.אמת הוא נטל מידי ביבי,קלף הפחדה רציני על אזרחי המדינה.

    IP: 85.250.203.173דווח על תגובה זו

    • המציאות מספיק מסובכת לא צריך יותר מזה,,כל אזרח(לא בגילך המופלג)מביןזאת (ל''ת)

      עספורה ליפני, 19/06/09 14:16


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • ל 14.16 ממשלה מנופחת והזויה זו,היא המסבכת את המציאות. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 19/06/09 17:36


        IP: 85.250.203.173 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מאיר יחסל אותם בידיים

    לא לדאוג, 19/06/09 11:48

    ואם לא, אז בשיניים

    IP: 86.158.177.204דווח על תגובה זו

  • 57.

    שיזמינו ''הערכה'' כמו גולדה ב73 (ל''ת)

    ################################, 19/06/09 11:41


    IP: 68.183.131.60דווח על תגובה זו

  • 56.

    מלחמות מגורשי המוסד בר' המוסד על גב מדינת ישראל ומשפחתי!!! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 19/06/09 11:39


    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 55.

    דגן מחפש אצל אובמה - ולהיות משת''פ קדימה (ל''ת)

    פוליטיקה - לא בשירות!, 19/06/09 11:31


    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

  • 54.

    יש למנוע פרסומים של חיילי צה''ל וכוחות הבטחון - מהטוראי ועד הרמטכ''ל (ל''ת)

    זה ממש מיותר, 19/06/09 11:28


    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

  • 53.

    המודיעין הישראלי מוציא תמיד הערכות אמריקניות - גם כשהן מתהפכות

    מדהים!, 19/06/09 11:24

    גורמי המודיעין הישארלי אמ''ן והמוסד תמיד מפרסמים הערכות התואמות לגמרי את ההערכות האמריקניות זה ככה כמה שנים כבר. המצחיק הוא שכאשר ארה''ב הופכת ההערכות גורמי המודיעין בישראל הופכים גם הערכותיהם ...
    בקיצור אם תרצו לקבל הערכת מצב מהמודיעין הישראלי תשאלו מה פירסמו בארה''ב ...

    זהיה פשוט מצחיק לקרוא. פעם פרסמו בארה''ב פצצה איראנית תוך שנה - המודיעין הישראלי הצטרף (פרסום מקביל ממקורות ישראליים). לאחר מכן הערכה מחודשת פצצה תוך 5 שנים, שוב המודיעין הישראלי הצטרף. לא עברו חודשיים והחזירו ההערכה לשנה שנתיים - שוב המודיעין הישראלי הצטרף... זה ממש מגוכח ההערכות שמייצר המודיעין הישראלי!
    כאילו הן יוצאות ממשרד יחצנים בוושינגטון!

    אם כל מה שיש למודיעין הישראלי זה לדקלם את מה שמפרסמים בארה''ב -- אז חבל על הכסף אפשר ישר לקבל מהם בפקס הערכות מודיעיניות מארה''ב (שמשתנות בקיצוניות לפי האינטרס האמריקני)

    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

    • למה בכלל המודיעין הישראלי צריך לפרסם את מה שהוא באמת יודע? (ל''ת)

      ישראל1020 , 20/06/09 00:09


      IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 52.

    כבר אמרו חז''ל: ''סייג לחוכמה - שתיקה'' (ל''ת)

    אפרת, 19/06/09 11:17


    IP: 93.173.115.228דווח על תגובה זו

  • 51.

    להצליל את המוסד ומיד.

    הסוכנת ב'., 19/06/09 11:13

    בשו ובשה או בדרך הקשה.

    דברו קצר. דברו פחות. דברו בקוד.

    IP: 93.172.49.127דווח על תגובה זו

    • להציל (להצליל) את איראן מהתליין, להציל את העולם מהשטן

      ימי- המי-המה עייפו מהמלחמה, 19/06/09 12:03

      בשו ובשה או בדרך הקשה

      © © © © © © © ©

      © קופירייט ©

      IP: 93.172.49.127 דווח על תגובה זו

    • לא תמיד זה - נכון, ולא תמיד זה- נבון! לעיתים, לצורך הרתעה,

      shoshlevy , 19/06/09 12:43

      כדאי לפרסם נתונים ועובדות, אשר מגיעות גם לידיעת האיראנים. נא לא לשכוח שמדובר בכלי-תקשורת ראשון במעלה עם כל היתרונות שיש לו להגיע למיליוני אזרחים ברחבי-העולם, ואני מדברת, כמובן, על - האינטרנט.
      בסוגיית הנשק הגרעיני,שיש או אין, לישראל, למשל, היתה נהוגה, במשך שנים עמימות שמטרתה היתה למתן את מירוץ החימוש הגרעיני במזה"ת, ואולם -"אליה וקוץ בה": היות שלא ברור לעולם אם יש או אין נשק גרעיני לישראל, מרשות לעצמן מעצמות גרעיניות סוג ז' כדוגמת איראן, לאיים על ישראל בנשק גרעיני. באופן עקרוני, כדאי למעצמה גרעינית, לפרסם את העובדה שיש ברשותה נשק גרעיני, ואולם - מצד שני - כדאי לה לשמור על עמימות באשר ל"יכולת מכה ראשונה" ו"יכולת מכה שניה" שיש לה או אין לה. בקצרה, לטובת הקוראים שאינם מצויים במינוחים המקצועיים, הסבר קצר "
      "יכולת מכה ראשונה" = יכולתה של מעצמה גרעינית, להשליך פצצת-אטום, על מעצמה גרעינית אחרת, או על כל מי שיתחשק לה.
      "יכולת מכה שניה" = יכולתה של מעצמה גרעינית שהותקפה בידי מעצמה גרעינית אחרת, להתאושש מן המתקפה, לשרוד אותה וגם להחזיר מלחמה שערה, דהיינו - לתקוף בחזרה, ולפגוע באותה מעצמה שתקפה אותה קודם.
      מדוע חשובה העמימות?! פשוט - אם מעצמה גרעינית אחת אינה יודעת מה היקף היכולת של מעצמה גרעינית שניה, היא תהסס לתקוף אותה, משום שלא תרצה להסתכן בכך שתושמד כליל!

      בברכה,
      שוש לוי
      חברת ליכוד

      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

      • מה את משחקת אותה מבינה גדולה ?, תחזרי למטבח חברת ליכוד (ל''ת)

        מושחתת שמחפשת לסדר ג'ובים, 19/06/09 13:32


        IP: 194.90.149.14 דווח על תגובה זו

        • הפעם טעית בגדול ! מעולם לא סידרתי לעצמי, או למישהו ג'וב !

          shoshlevy , 19/06/09 14:22

          ואני אולי האדם הכי ישר והכי הגון שאת/ה מכיר/ה! אני בפוליטיקה 25 שנה, וכל מה שעשיתי -עשיתי בהתנדבות, ואפילו שילמתי מחירים על זהותי הפוליטית כשהליכוד היה באופוזיציה! אז תודה שהפעם טעית בגדול! אני קרוצה מהחומר של הפוליטיקאים שלא נמצאים בפוליטיקה על מנת לקבל פרס, וכל מה שמניע אותי הוא טובת העם והמדינה, כשלעיתים מזומנות, הפעילות שלי באה על חשבון ענינים אישיים שלי ושל משפחתי.
          אגב-גם את הטור ב"ליכודניק", שהוא אתר של חברי-הליכוד, ערכתי בהתנדבות, ולא קיבלתי אגורה שחוקה על כך! עכשיו - כדי שלא תטעה : אני אקדמאית, מורה לאנגלית לשעבר במשך -20 שנה, ואשת היי-טק בהווה (MCSA מנהלת -רשתות מחשבים וטכנאית-P.C).
          סליחה והתנצלות תתקבלנה בברכה!

          בברכה,
          שוש לוי



































          .

          IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

        • ועוד דבר - לא כולם ראש קטן, כמוך, שדואגים רק לעצמם, ולא

          shoshlevy , 19/06/09 14:39

          איכפת להם מהזולת בבחינת :"אני ואפסי עוד"
          אם כל הגברים היו שוביניסטים ואגואיסטים כמוך, כבר מזמן -לא היתה לנו מדינה! המזל הוא שאתה כנראה מייצג זן הולך ונעלם של הבבון השובינסטי המצוי שרואה את האשה רק במטבח, כשפעמים רבות היא עולה עליו בהשכלתה, כישוריה ויכולותיה! מדוע לדעתך, אשה אקדמאית שגם למדה את הנושא באוניברסיטה, צריכה "לשחק אותה מבינה גדולה"?! מדוע אתה פוסל על הסף את האפשרות שהיא :
          א.מבינה ענין אחד או שניים, אפילו שהיא אשה!
          ב.שהיא אידיאליסטית שאכפת לה מטובת הכלל, ושהיא מעונינת להביא לידיעת ציבור הקוראים אינפורמציה שחשוב שתהיה בידיו, כדי שלא ישגה בדיס-אינפורמציה, ובשמועות שנהוג להפיצן בזמנים כאלה?!
          אני מציעה לך, להתנער מהר מן הדעות הקדומות שיש לך כלפי נשים בפרט, וכלפי חברי-הליכוד, ככלל! ויפה שעה אחת קודם!

          בברכה,
          שוש לוי
          חברת ליכוד

          IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

          • כל הכבוד שוש, חזקי ואמצי. (ל''ת)

            ישראל1020 , 20/06/09 00:15


            IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 50.

    לאדון דגן--- אנה אל תכנס לפוליטיקה! על חשבון העם-היהודי.תודה (ל''ת)

    יהודי ורק יהודי, 19/06/09 11:11


    IP: 217.132.76.28דווח על תגובה זו

    • שב בלול חוצפן (ל''ת)

      מ., 20/06/09 00:18


      IP: 85.250.154.47 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא אומרים אמת... מנסים להרגיע את האוכלוסיה....

    גם 1939 ניסו להרגיע......., 19/06/09 11:04

    יש טוענים שכבר יש סוג של פצצה לאירנים
    תוך שנה יהיה דגם משופר
    מתי יצהירו על זו שאלה אחרת

    IP: 62.128.48.26דווח על תגובה זו

  • 48.

    וועדות + הצהרות = הדלפות

    בשו ובשה או בדרך הקשה ///ימי-המי-המה, 19/06/09 11:03

    בוועדות אין להצהיר הצהרות מן הסוג הזה, משום שתמיד יש סיכון להדלפות מתוך הוועדות, כי,

    כי אם מהם, מהחברים בוועדה לא יצא דבר, יש לזכור שכל אחד מהם עטוף בשכבות של עוזרים, לוביסטים, מזכירות נהגים .... ועוד.

    כל חבר בכל ועדה, חכם כמתוחכם, אין זה אומר בהכרח כי הוא/היא בר/ברת תבונה ולו בסיסית ביותר.

    IP: 93.172.49.127דווח על תגובה זו

  • 47.

    לזה בדיוק נועדו דבריו לערער את מדיניות ראש הממשלה. (ל''ת)

    שחר447, 19/06/09 11:02


    IP: 79.178.88.26דווח על תגובה זו

  • 46.

    למה אף אחד מהתקשורת או המגיבים הפסיכים כאן לא שם לב לדקויות

    הרואה, 19/06/09 10:53

    כאשר דגן אומר: ''נשק גרעיני לשיגור''

    דגן מתכוון: טיל בליסטי מצויד ברש''ק גרעיני.

    אבל, פצצה גרעינית שמוטלת ממטוס, או מתקן גרעיני כלשהו שמוחדר במשאית תופת גרעינית, תהיה להם הרבה לפני כן!

    לא צריך לחכות עד שהם יוכלו להרכיב רש''ק גרעיני על טיל בליסטי! כי הסכנה למדינת ישראל היא כלל לא ממתקפה כזו!

    הסכנה העיקרית היא שביום שבו איראן תוכל להרכיב מתקן גרעיני כלשהו - ייפתח עידן של טרור גרעיני. די לנו אם נדמיין החדרת משאית תופת גרעינית בצפון, או ''פצצה מלוכלכת'' דרך מנהרות עזה.

    המצאות של מתקן גרעיני כלשהו בידי חזבאללה בצפון ישנה את המאזן, ובו ביום לחזבאללה תהיה יד חופשית בצפון כאשר ישראל מורתעת מלפעול כנגדו.

    רק לחשוב על החיים בצל הפצצה, החיים בצל איום של פיגוע גרעיני.

    איראן לא צריכה כלל לשגר לעברנו טיל גרעיני. היא גם לא צריכה להצליח להרכיב רש''ק גרעיני.

    היא כבר קוצרת את פירות הגרעין בלחץ האמריקאי - התנחלויות תמורת איראן, למרות שכולנו יודעים שגם אם ניתן את כל ירושלים אף אחד לא יצליח עם איראן יותר משהצליחו עם צפון קוריאה.

    ולאחר שירכיבו פצצה אחת שיכולים לבצע באמצעותה פיגוע גרעיני, משקיעים זרים לא ירצו להשקיע בישראל - שמא השקעותיהם יתאדו בשואה גרעינית, העלייה לארץ תיפסק, הירידה מהארץ תגבר ותושבי ישראל הנותרים ייחשבו למי שחיים על זמן שאול ומהמרים על חייהם.

    כך ייראה עידן של טרור גרעיני - חיים בצל איום של שואה גרעינית. כל זה יקרה הרבה לפני שלאיראן תהיה יכולת לשגר ממש טיל גריעיני.

    אין לאיראן שום סיבה לתקוף אותנו ישירות בטיל גרעיני משום שזה יגרור תקיפה חוזרת שתביא להשמדת איראן. ולכן דרך הפעולה האיראנית הוודאית היא רק באמצעות טרור, בדיוק כפי שפעלה עד היום באמצעות גרורות הטרור שלה בעולם ובראשן החזבאללה. כך איראן תוכל להביא לפיגוע גרעיני ושוב לטעון כפי שתמיד טוענת ''ידי לא שפכו את הדם הזה''.

    לכן צריך להבין מה המשמעות של דבריו של דגן, ולמה לא צריך לחכות לטיל הגרעיני האיראני, כי המצב יהיה גרוע הרבה לפני.

    IP: 79.179.123.30דווח על תגובה זו

    • באיראן שולטים כרגע האייתולות -כוהני -דת קיצוניים , ומה שמניע

      shoshlevy , 19/06/09 11:56

      אותם נגד ישראל הינו רגש-נקמה קמאי דתי שכבר חלף ממחוזותינו, במאה ה -21 ואולם, באיראן שהינה רפובליקה איסלאמית קיצונית ה'טרנד' הזה עוד קיים. ולכן, גם לא משנה מבחינת ישראל מי יהיה נשיא איראן, מוסאווי או אחמאדינאגאד - מי שקובע מה יהיה, איך יהיה ומתי בנושא "פרוייקט הגרעין" הינו האייתוללה חמינאי ואיש מלבדו. באופן פראדוכסאלי, כבר היה עדיף שייבחר אחמאדינאגאד ולא מוסאווי, היות שכך ההסברה הישראלית מצליחה יותר להראות לעולם המערבי את האיום הגרעיני האיראני, בכל חומרתו. באשר לניצול הנושא הגרעיני לצורך התחמקות מהנושא הפלסטיני, הרי שזוהי ספקולציה חסרת בסיס! בכלל- אם, היפוטטית תוטל פצצת-אטום על ישראל והיא לא תוכל להשיב "מכה גרעינית שניה" - כבר לא יהיה חשוב לאף אחד אם הוקמה מדינה פלסטינית או לא, ואפילו לא אם בכלל היתה כאן מדינה שקראו לה -ישראל, בבור הזה שיכרה כאן, במקומינו - היפוטטית
      אבל, היות שלא אלמן ישראל, ויש לנו הצבא החזק ביותר בעולם, והמעצמה החזקה בעולם-ארה"ב הינה בעלת-הברית האמיצה ביותר שלנו, והיות שבאופן עקרוני, מאז "מחדל המודיעין של מלחמת יוה"כ" - ישראל כבר אינה לוקחת שום-דבר, כמובן מאליו, ובודקת חזור ובדוק כל הערכת-מודיעין, וכל אינפורמציה שמגיעה למקבלי-ההחלטות, לכן-התרחיש שצויין לעיל הינו תרחיש דימיוני, וברגע של אמת, צה"ל ערוך ומוכן ומתאמן נון-סטופ, לקדם כל רעה שלא תהיה, ואנחנו ננצח! לא רק בגלל שאנחנו חזקים אלא בעיקר - בגלל שאנחנו צודקים!
      בברכה,
      שוש לוי
      חברת ליכוד

      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

    • להבחין בין הדקויות.. יופי של אבחנה. אלה שהשאלה אינה .....

      כולנו חכמים כולנו, 19/06/09 17:36

      השאלה אינה האם הנתון שנמסר מדוייק?

      האם ההערכה של ראש המוסד כן/לא נכונה?
      אלה אינן השאלות המטרידות.

      השאלה היא, שנאמר מה והיכן שנאמר אך מדוע זה זולף מתפרסם?

      מה קרה לעמימות של פעם?

      למה זה מועיל?

      איזה צורך קצר סיפוק, ואיזה אינטרס זה משרת?

      אלה אם ישנן כאן כוונות סמויות ומכוונות הנשגבות מזכותינו לדעת אותן.

      מי שמפשל כאן הוא לא המוסד והעומד בראשו אלה המערכת הפוליטית ועוד יותר ובעיקר התקשורת, שפעמים רבות מגלה חוסר רגישות ואחריות.

      IP: 93.172.49.127 דווח על תגובה זו

    • בדיוק הפוך ! טילים בליסטיים כבר יש להם, מה שחסר זה הפצצה !

      shoshlevy , 19/06/09 18:32

      אותה הם מנסים לפתח בשני ערוצים :


      1.מאוראניום מעשר , בעזרת צנטריפוגות.
      2.מפלוטוניום , שבתהליך מורכב והדרגתי, הם מגבשים את החומר הבקיע, עד שהוא מגיע לדרגה הגבוהה ביותר של 95%-100%. כרגע יש להם פלוטוניום מעובד בדרגה של 35%. ואולם-המעבר לדרגה של 100% לא אמור לקחת הרבה זמן.
      מה שמעכב אותם בינתיים, זה שני דברים:
      1.בנייתו של הכור ב- אראק שהופסקה, בגלל חילוקי-דעות פיננסיים עם החברה הרוסית שבונה אותו.
      2.המהומות באיראן, לאחר הבחירות, מאיטות את כל "פרוייקט הגרעין".
      יש לציין, עם זאת שיש לאיראנים עוד כמה כורים : באיספאהאן, בבושהאר,ובנתנז זה לפחות מה שגלוי מעל פני האדמה וידוע למערב
      מי יודע עוד כמה יש להם במעבה-האדמה?!

      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

      • יש הבדל בין היכולת ליצור פיצוץ גרעיני לבין הרכבת ראש נפץ גרעיני

        ראה מקרה צפון קוריאה, 19/06/09 18:46

        צפון קוריאה ערכה פיצוץ גרעיני תת-קרקעי, אולם טרם הרכיבה רש''ק גרעיני.

        ולכן השאלה למה ראש המוסד מתכוון. האם אנו צריכים להמתין עד שתהיה להם היכולת להרכיב רש''ק גרעיני ב-2014, או שאנו צריכים להיות מוטרדים גם מיכולת לייצר פיצוץ גרעיני באמצעות מתקן שנמצא על הקרקע, היכול לשמש לפיגועי טרור?

        אם ראש המוסד מתכוון ש-2 יכולות משלימות אלו תושגנה רק ב-2014, אכן אפשר להיות רגועים בינתיים, אבל אם הוא חושב שהוא צריך להיות מודאג רק מטיל גרעיני מוכן לשיגור ולא מפצצה נייחת, אז כנראה שהציבור בישראל צריך להיות מודאג מאוד מפיגוע גרעיני.

        אני חושב שכל ילד שצפה בסדרות ג'ריחו או 24 יכול להבין שטרור גרעיני יכול להמיט עלינו שואה, או אפילו רק איום בטרור גרעיני יכול להחזיק במדינה שלמה כבת ערובה ולהוביל לקריסת מערכות וכל זה רק מפצצה שמוברחת במשאית ולא מטיל גריעיני שמשוגר על ידי איראן.

        אני מקווה שראש המוסד מבין מה הוא אמר ושהוא יודע מה המשמעויות השונות.

        IP: 79.179.123.30 דווח על תגובה זו

        • אתה מתעלם מעובדה אחת פשוטה - ישראל, אף היא לא קוטלת קנים !

          shoshlevy , 20/06/09 10:31

          ודי לחכימא ברמיזה!

          מעבר לכך, האיום להשתמש בנשק גרעיני בתור מקדם טרור, קיים אף הוא, ואולם - כאשר מדברים על נשק גרעיני, מתכוונים לחשש של מתקפה גרעינית של מעצמה גרעינית אחת על אחרת, ובתסריטי-הפעולה בצה"ל, מתכוננים לכל האיומים, מטבע הדברים, אבל - בעיקר למתקפה גרעינית.
          אני לא רוצה להפחיד, אבל טילי ה"סג'יל" ארוכי-הטווח שיש לאיראן, יכולים לשאת פצצה במשקל של טון. מנגד - לישראל יש מערכות-הגנה נגד הטילים הבליסטיים של איראן, כאלה שיכולים ליירט אותם בעודם באוויר. אגב-הטווח של טילי ה"סג'יל" מגיע עד ארה"ב!
          והוא כמובן, מכסה את כל שטחה של ישראל.
          בשורה התחתונה, מה שחשוב הוא -לתקוף את מתקני-הגרעין של איראן, לפני שהם מבשילים לכלל פצצה גרעינית, כי תקיפה אז, תהיה מסובכת וומרכבת פי כמה, שלא לדבר על ההשלכות שיהיו לתקיפה כזו, הן בענני הקרינה הרדיו-אקטיבית שיסתובבו באטמוספירה עוד עשרות שנים, ויגרמו לפגמים מולדים, ולנזקים נוספים בדמות מוטאציות ברכים נולדים, כפי שהיה במתקפה של ארה"ב על הערים היפניות :הירושימה ונאגאסאקי, בשלהי מלחמת העולם השניה, עד היום מורגשת ההשפעה של פצצת-האטום שהושלכה אז, על שתי ערים אלה! אם כן, תקיפה כעת, על מתקני-הגרעין, בתום הנסיונות הדיפלומטיים שעושה אובאמה, מול איראן, בטרם תגענה הפצצות לכלל הבשלה, תהיה עדיפה מכל הבחינות, פי כמה מאשר לאחר שהמוצר מוגמר!

          בברכה,
          שוש לוי
          חברת ליכוד

          IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

  • 45.

    ראש המוסד איבד את הראש

    אדון מיכאל עם סוכריה , 19/06/09 10:47

    החליט שהוא עצמו מטיל "פצצות" אטומיות על מדיניות ישראל והערכותיה

    אם הוא טעה לא נורא תמיד יש את הפעם הבאה
    בגלגול הבא

    IP: 95.86.92.239דווח על תגובה זו

    • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו דודו טופז !! (ל''ת)

      tomy ---איש יהודי עסיסי החי באר''הב הברית., 19/06/09 10:56


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • ארה''ב הברית????,,,,חחחחחחחח,,,השמאלנים מאבדים עצמם לדעת

        איזה טומי?הנרקומן העסיסי מהעגלות בלוס אנגלס?, 19/06/09 14:10

        באים תוקעים פה שורה אחת,מנסים לעצבן ונעלמים כדי שלא יצטרכו להתמודד עם הטענות?

        ''נאורות'' במיטבה.

        IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • כמו דודו טופז ?! קצת התבלבלת - האיש עבריין!

        shoshlevy , 19/06/09 14:53

        איך אתה לא מתבייש להשוות אפילו בהומור בין ראש-ממשלת ישראל לבין העבריין דודו טופז?! וחוץ מזה :
        ביבי נתנייהו הוא בנוסף לשאר כישוריו:
        1.קל-רגליים
        2.רזה
        3.נעים הליכות
        4.נאה למדי
        והוא לא חייב להיות חתיך כדי להיות ראש-ממשלה, בישראל,וזה גם בכלל לא חשוב! חשוב שיידע לתפקד בצורה מיטבית ואופטימאלית בתפקיד הקשה ביותר שיש, עלי-אדמות, חוץ אולי מתפקידו של נשיא ארה"ב -אובאמה.

        בברכה,
        שוש לוי
        חברת ליכוד

        IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

    • כניראה שלא היה אף פעם ראש רק זנב - האמת יוצאת לאור (ל''ת)

      בדוק , 19/06/09 12:11


      IP: 85.250.144.218 דווח על תגובה זו

      • מאיר דגן יודע שביבי סתם ספוג מפוחד ולחוץ (ל''ת)

        כן כן ..--, 19/06/09 23:00


        IP: 85.250.154.47 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מי שאשמים הם כלי התקשורת הישראליים שתמיד מפרסמים

    ziv78 , 19/06/09 10:37

    ולעולם לא לוקחים אחריות כי "יש להם חובה עיתונאית" שעולה על כל מחויבות שאין להם לחיי יהודים בישראל.

    IP: 89.138.21.139דווח על תגובה זו

  • 43.

    המודיעין הישראלי לא יודע כלום - כל ההערכות שלו הן ממקורות אמריקאים

    האמת הכואבת, 19/06/09 10:31

    לאורך זמן אני עוקב אחר הפרסומים של המודיעין הישראלי, וכל ההערכות, גם אלה שמתבררות כשגויות לאחר שיוצא ספין חדש מארה''ב, המודיעין הישראלי הופך ההערכה שלו.
    מבחינתי המודיעין הישראלי לא אמין ופועל תחת אינטרסים של ממשלה זרה

    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

  • 42.

    ביבי קח פיקוד

    דוד, 19/06/09 10:29

    ביבי האימרה שהימין אינו יודע לישלוט

    מתאמתת קח פיקוד ערוך ניקיון יסודי

    את זה יש לילמוד מארצות הברית שילטון

    מתחלף כל הצוות הלוך איתו

    IP: 79.178.18.58דווח על תגובה זו

  • 41.

    כוחו של המוסד היה תמיד הסודיות והאלמוניות שלו.

    bahary5 , 19/06/09 10:25

    מאז ומתמיד למוסד היתה הילה של סודיות ואלמוניות,ידע להסתיר את דעותיוואת מעשיו,והיו לו הצלחות אדירות,שהפכו לאגדה.
    אבל נפל דבר בישראל.ולמוסד זה רע ""החשיפה"" שהיא אם כל רע לגוף כזה,שכמה שידעו עליו פחות כן ייטב..אבל בארצנו הקדושה,שוחטים כל פרה קדושה ככל שתהיה.
    החליטו לחשוף את שמו של ראש המוסד.(מי שהרוויח זה האוייב)
    אם הכל גלוי.גם דבריו נשמעים בגלוי(מה הטוב בזה??)
    כל מילה שלו נשאבת ע"י האוייבים(ויש לנו רבים כאלה)
    גם מידידינו צריכים להיזהר.
    (לא פחות מהאוייבים)
    ואפילו בתוכינו ישנם כוחות רשע מבני עמנו הפועלים נגדנו.
    חוץ מהשוויץ של החשיפה .מה יוצא לנו מזה???כלום רק נזק.
    טוב יעשה ראש הממשלה אם יחזיר את הגלגל אחורה,,יוריד את המסך על הארגון המפואר הזה ויחזיר אותו לאלמוניות,וטובה שעה אחת קודם!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 89.138.105.170דווח על תגובה זו

    • It's Marzel and his band fault!!! (ל''ת)

      no one else!, 19/06/09 10:31


      IP: 81.53.15.164 דווח על תגובה זו

    • 29 .המינשר הביטחוני שלך מביא לי חשק לגייס אותך לשורות האירגון ....

      לינו שוורץ~סביון, 19/06/09 10:36

      המבין יבין.

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • להצליל את המוסד ומיד. ©. ©.©.

        סוכנת ב'. קוד. קוד. אליך. רות ....., 19/06/09 11:23

        בשו ובשה או בדרך הקשה.

        © קופירייט ©

        IP: 93.172.49.127 דווח על תגובה זו

    • שומר פיו ולשונו

      אזרח וותיק, 19/06/09 10:44

      שומר פיו ולשונו מצרות מרחיק את נפשו.

      IP: 93.172.158.122 דווח על תגובה זו

    • מסכים לכל מילה שלך,ועל כך נאמר מילים כדורבנות. (ל''ת)

      שחר447, 19/06/09 11:04


      IP: 79.178.88.26 דווח על תגובה זו

    • צודק/ת. דברי אמת. כל מילה.

      בשו ובשה או בדרך הקשה, 19/06/09 11:18

      ''קופי-פייסט'' בין מוחת.

      העתקת מילים מדיוקת.

      תודה על חיסכון בזמן.

      סוכנת ב'.

      IP: 93.172.49.127 דווח על תגובה זו

    • אפשר להיות אלמוני בלי להתחבא, לדבר ולאמר כלום. החכמה תעוז לחכם! (ל''ת)

      ישראל1020 , 20/06/09 00:22


      IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בשנת 2014

    נח, 19/06/09 10:21

    קודם כל ,מאז שחרב בית המקדש הנבואה נתנה רק לשוטים!
    ושנית ראיתם או שמעתם על ראשה-ה.,,החל מראש הממשלה וכלה -בראש,אחר עשה משהו טוב למדינה???ולכן תקחו את הדבר בקלות.

    IP: 62.47.157.111דווח על תגובה זו

  • 39.

    דגן משחק לידי אובמה - כנראה משתלם לו ... דגן כלל לא יודע מה קורה באירא

    דגן ניזון ממידע שאיראן מאכילה אותו, 19/06/09 10:19

    דגן מוליך שולל את ממשלת ישראל. כפי שעשו ב 73 עם ה ''סבירות נמוכה למלחמה'' עד שהיה מאוחר. תמיד!!!! המודיעין נכשל בחיזוי מלחמות.

    לדעתי באיראן כמה ערוצים נפרדים לפתוח פצצה ואחד מהם, הכושל, מזין את המודיעין הישראלי

    צה''ל צריך להיות ערוך כאילו היום יש לאיראן עשרות טילים חמושים בפצצות גרעין מכוונים לישראל !!!!

    מה שיכול להיות נכון אם הם קנו בחבר העמים איזה משלוח כזה, כפי שנתפס לפני כמה זמן במקרה ...

    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

    • :) אתה תותח אתה ,הזוי לחלוטין אבל תותח,טיפש,אבל תותח (ל''ת)

      תותחון, 20/06/09 23:31


      IP: 77.127.119.134 דווח על תגובה זו

  • 38.

    מוזר מאד, ככה מכינים קרקע לאסון גרעיני.

    העץ הנדיב, 19/06/09 10:17

    אז כועסים עליך מר דגן כי מסתבר שהאמת קצת אחרת. לביבי לא נותרו טיעונים כי השעה דוחקת. עד 2014 יש מספיק זמן לנסות לעשות שלום. לא למדת שאסור להגיד את האמת?

    IP: 84.228.38.133דווח על תגובה זו

  • 37.

    הנחה מוטעית של דגן ! רוב ההערכות של המצויים בתחום הגרעין

    shoshlevy , 19/06/09 10:14

    מדברות על כך שתהיינה לאיראן כ -שש פצצות

    אטום, בטווח של כ - שנה - שנה וחצי. כבר

    כעת יש לאיראן די חומר בקיע, לייצור הפצצות

    ואולם, מתעכבת בנייתו של הכור ב אראק, בגין

    מלחלוקת כספית עם החברה הרוסית שבונה אותו.

    עד היום, שילמו האיראנים לחברה הרוסית,

    כמיליון דולר.

    ואולם, כור אחר, הסמוי מעיניהם של פקחי-

    סאא"בא (הסוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם)

    עדיין פעיל, והוא - הכור בנתנז. בכור זה

    מייצרים מדעני- הגרעין של איראן, פלוטוניום

    מאורניום מועשר, ובשלבים הסופיים, ניתן

    יהיה לייצר ממהם פצצות - אטום.

    איראן, מחזיקה אוראניום מועשר, דלק גרעיני

    מוטות -דלק, וכ - 7,000 צנטריפוגות

    במתקני-הגרעין שלה במספר אתרים :בכור

    בבושהאר, בנתנז, בכור שבנייתו מתעכת

    ב אראק, ובעוד אתרים הסמוכים למפרץ הפרסי.

    עד כה, הצליחה איראן לשטות בפקחי-סאא"בא

    ולטעון שכל מתקני-הגרעין שלה פועלים אך ורק

    למטרות-שלום, ואולם, ככל שעובר הזמן,

    מתגלות עוד ועוד ראיות הגורמות לפקחי-

    סאא"בא לחשוד שהכוונות של האיראנים, הן

    לא כל כך תמימות, ושאכן הם מתכננים פצצות-

    אטום. עם החומרים גרעיניים שיש לאיראן,

    היא תוכל לייצר עד לסוף 2010 כ -שש פצצות-

    אטום. איראן גם מתחמשת במערכות-ההגנה נגד

    טילים המתקדמות בעולם, כמו גם במערכות

    תקיפה של טילי קרקע-אוויר, וטילים בליסטיים

    בעלי ראש -נפץ גרעיני. ארה"ב מצידה,

    הצטיידה, לאחרונה, בפצצות-בונקר, דהיינו

    פצצות המסוגלות לחדור למעבה האדמה, עד

    לעומק של 60 מטר! ישראל, עצמה, מצטיידת

    כל הזמן, במערכות-הגנה נגד טילים, מן

    המתקדמות בעולם, וכן במטוסי-קרב חדישים

    הנשיא אובאמה, בשיתוף עם רוה"מ נתנייהו

    מגבשים קואליציה של מדינות שתתיצב,

    בבוא העת כנגד איראן. עד כה, כוללת

    הקואליציה את : ישראל, ארה"ב, מצרים,

    ירדן, עומאן, איחוד-האמירויות, ערב-

    הסעודית, בחריין, כוויית, אבו-דאבי,

    קאטאר,ועוד נסיכויות השוכנות לחופי-

    המפרץ הפרסי.בינתיים, נראה שהמהומות

    המתחוללות באיראן, בעקבות הבחירות,

    מעכבות במעט, את התקדמות הגרעין.

    הרמטכ"ל רא"ל גבי אשכנזי, התבטא לא

    מזמן כי "אם נגיע לרגע האמת -ננצח!".


    בברכה,

    שוש לוי

    חברת ליכוד

    IP: 79.177.104.118דווח על תגובה זו

    • שוש לוי אני בדרך כלל קורא את התגובות אבל את שלך אני לא

      למה צריך שורה רווח בין שורה לשורה,,,??, 19/06/09 10:32

      חבל את מפספסת את המטרה.

      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • אל: גב' שוש לוי/חברת הליכוד

      אזרח וותיק, 19/06/09 10:50

      גב' לוי הנכבדה שלום.
      בעיון רב קראתי את דבריך.
      תודה.
      שבת שלום.
      אזרח ישראלי

      IP: 93.172.158.122 דווח על תגובה זו

    • גם אני רוקד ריקודיי... ד ב ק ה ומעתיק מאמרים של אחרים....!!! (ל''ת)

      סמי בוחבוט, 19/06/09 11:15


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • מר בוחבוט היקר, אני לא צריכה להעתיק מאמרים ! יש לי מקורות

        shoshlevy , 19/06/09 11:32

        משלי, כולל עתונות זרה. ובכלל - ערכתי במשך זמן לא קצר, טור בנושא איראן והנשק הגרעיני, בעתון אלקטרוני בשם "ליכודניק",ואגב-הידע שלי הינו גם ממקורות אקדמיים. יכולתי לשאת כאן הרצאה שלמה בנושא "יכולת מכה ראשונה" ו"יכולת מכה שניה" ו"עמימות גרעינית -יתרונות וחסרונות" אבל - היריעה קצרה, ואין זה המקום המתאים לכך.
        אגב-כשצריך - אני שולפת ידיעות גם מהעיתון הרישמי של הרפובליקה האיסלאמית האיראנית -I R N A.
        לסיכום - מר בוחבוט היקר, היגבתי כאן, פשוט כדי להביא לידיעת הציבור דברים שכדאי שיידע, ומעבר לכך -העמדתי דברים על דיוקם. לא חייבים תמיד לנגח! אפשר ורצוי, לפרגן מדי פעם !Now and then
        בברכה,
        שוש לוי

        IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

        • הוא צוחק זה הסיגנון שלו להשיב לאחרים - ואתם לוקחים אותו ברצינות (ל''ת)

          בדוק , 19/06/09 17:22


          IP: 85.250.144.218 דווח על תגובה זו

    • ספיח

      shoshlevy , 19/06/09 11:17

      1.רוה"מ הקים, מיד לאחר כניסתו לתפקיד,

      את "הוועדה לאנרגיה אטומית" אשר כוללת

      את האישים הבאים :שר-הביטחון ברק, שר-החוץ

      ליברמן, השר הממונה על "האיומים

      האסטראטגיים" -יעלון, מרידור,ראש אמ"ן,

      הרמטכ"ל - אשכנזי, ועוד. חברי הוועדה הנ"ל

      נפגשים באופן סדיר ותדיר עם קבוצת-עבודה

      שהקים אובאמה, ויחד הם יושבים על המדוכה,

      ודנים בכל התרחישים האפשריים.

      2."פצצות-הבונקר" האמריקניות נועדו לחדור

      את מעבה-האדמה, שם חושדים באו"ם -מוסתרים

      כל מתקני-הגרעין של איראן, לצרכי-מלחמה.

      את המתקנים שאיראן טוענת שהם למטרות-שלום,

      איראן, משאירה גלויים.


      בברכה,

      שוש לוי

      IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

    • שוש לוי תיכנסי בבקשה וקראי בעיון

      שושי, 20/06/09 23:35

      אם את יודעת על מה את מדברת -את צריכה לשבת בכלא על פטפוט
      ואם את לא יודעת על מה את מדברת שזה סביר מאוד מאוד מאוד בעייני- אני מאחל ומקווה לעם ישראל שלעולם לא תגיעי לכנסת שזאת שאיפתך
      את בוא נאמר בלשון המעטה לא הסכין הכי מחודדת במגירה

      IP: 77.127.119.134 דווח על תגובה זו

      • דבריך הנלוזים אינם ראויים לכל התייחסות !

        shoshlevy , 21/06/09 10:38

        שוש לוי

        IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

      • במחשבה שנייה - הזדהה בפרטיך המלאים כדי שאוכל להתלונן עליך!

        shoshlevy , 21/06/09 12:12

        בפני הממונים עליך על איומים עליי, ואם אין לך ממונים, מה שסביר - להגיש נגדך תלונה במשטרה על איומים, והעלבת עובד-ציבור!
        נו, נראה אותך גבר, ומזדהה בפרטיך המלאים,
        ולא מסתתר כמו איזה עכבר מאחורי מסך האנונימיות! אני משוכנעת ש :
        א. אני יותר משכילה ויותר אינטלגנטית ממך
        ב. אני משוכנעת שאתה פעיל פוליטי, ותומך של פריימריסט בליכוד ו/או פריימריסטי/ת בעצמו/ה שרואה בי איום אישי לשאיפותיו הפרטיות ולא כפי שהוא/היא טוען/נת - לבטחון המדינה.
        ג.לא מעלה ולא מוריד, מה את/ה חושב/ת ! בסופו של דבר - מה שצריך להיות - יהיה! זה הכל משמים, או בגירסה החילונית -"חוק מרפי"!זה באשר לעובדה שהייתי פריימריסטית.
        ד. לא ניתן להפחיד אותי באיומים! אני בלתי ניתנת להפחדות!
        ה. אין כל עילה, בדברים שפירסמתי, שבגינה אפשר בכלל לתבוע אותי ו/או להתלונן נגדי!
        כל העובדות והנתונים שפירסמתי בכתבה זו - כבר פורסמו בהזדמנויות שונות, ובעתונים אלקטרוניים שונים, בארץ ובעולם.

        לסיום - ארבעה פתגמים שיסייעו לך בחיים :
        "סייג לחוכמה - שתיקה"!
        "סוף מעשה -במחשבה תחילה"!
        "כי שקט הוא רפש"!(זאב זבוטינסקי)
        "הפוסל = במומו פוסל"!
        ואוסיף עוד שניים שאבי ז"ל היה אומר :
        "ולא יעמדו רשעים במשפט"!
        "כי מכבדיי- אכבד, ובוזיי-יקלו"!

        שוש לוי

        IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

      • הערה - אין בחירות באופק !

        shoshlevy , 21/06/09 13:29

        הבחירות הבאות לכנסת, אם הכל יילך כשורה,
        ייערכו רק בעוד ארבע שנים, ןהפריימריס למועמדי-הליכוד לכנסת, ייערכו כחצי שנה לפני- כן, כך שעוד חזון למועד! איני מבינה מהיכן צץ הטיעון כי הסיבה לפרסום הדברים שלי, נעוץ בעובדה שהייתי פריימריסית ! ואולי הייתי פריימריסטית בגלל שחשבתי שאילו הייתי נבחרת, (מה שלצערי, לא קרה, ולא כאן המקום להיכנס לסיבות לכך, והן מגוונות ומעניינות!) הייתי, מן הסתם, מועילה יותר לעם -ישראל ולמדינת-ישראל?! ואולי זוהי בדיוק הסיבה מדוע אני מפרסמת כאן, ובאתרים אחרים, טוקבקים, שאני סבורה שכדאי שציבור הקוראים יקרא, ישכיל, ויידע?!
        קצת ראש פתוח - לא היה מזיק לך!

        שוש לוי
        חברת ליכוד

        IP: 79.177.104.118 דווח על תגובה זו

  • 36.

    המוסד, ארגון מודיעין או כלי פוליטי

    מגן דוד, 19/06/09 10:13

    יש לנו בעיה קשה (כן עוד אחת) אם הפוליקאים שלנו ינצלו את המוסד למטרות פוליטיות. מאיר דגן נותן הערכה מקצועית, הערכת ארגונו שכל כולו עוסק בגרעין האיראני מזה שנים רבות.

    אני מבין שזה לא משחק לידי הממשלה הנוכחית המנסה להעביר את הדיון מנושא התנחלויו לנושא האיום האיראני.

    אבל, אנחנו כמדינה, נפסיד אם ניתן לפוליטיקאים להכניס את המוסד במשחקים הפוליטיים. ראש מוסד פחות חזק מדגן עשוי להיות מושפע מהרוח הנושבת מקרית הממשלה ולהתאים את ההערכות המודיעיניות בהתאם.

    על יום כיפור דיברנו........

    IP: 84.109.17.213דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש לאיראנים כבר פצצה - הוויכוח על היכולת לשגרה בטיל

    וגם כאן יש הפתעות, 19/06/09 10:10

    האיראנים הפתיעו לאחרונה עם הטילים בדלק מוצק שמסוגלים להביא הפצצה אלינו ולא להתגלות לפני השיגור

    הוויכוח על בניית ראש חץ לטיל ... וגם כאן ייתכנו הפתעות בקניית טכנולוגיה בשוק השחור של חבר העמים

    לדעתי כבר יש להם הטכנולוגיה רק חסר הניסוי

    IP: 89.138.112.6דווח על תגובה זו

  • 34.

    אתם רואים שעדיף שזהותו של ראש המוסד תהיה חסויה.

    אז הוא לא יוכל לדבר כי אסור יהיה לחשוף אותו, 19/06/09 10:05

    העיניינים הביצועיים מיתנגשים עם המטרות המדיניות,בגלל זה אסור לכל בעל תפקיד לדבר לפי ראות עיניו,ללא שום קשר למי צודק.
    חבל שלא מבינים את זה.

    IP: 82.81.44.71דווח על תגובה זו

  • 33.

    דגן לא מתאים

    גל ש., 19/06/09 10:05

    ההצהרה לגבי הבחירות באירן הייתה מיותרת לחלוטין, הוא הצהיר ש''הזיופים היו כמו בכל מקום אחר''. הצהרה המשרתת את השלטון הנוכחי.
    אם הפרסומים מלבנון לגבי נפילת רשתות ישראליות נכונים, צריך לבדוק כיצד מדינה שהיא מעצמת בפיתוח טכנולוגיות תקשורת בתחום האזרחי כושלת בתחום המודיעין. אם זה נכון זה כשלון שאסור שיעבור ללא הדחת האחראים.

    IP: 85.250.226.214דווח על תגובה זו

  • 32.

    למה שהאמת תפריע לישראל? (ל''ת)

    עמית, 19/06/09 09:57


    IP: 132.77.21.87דווח על תגובה זו

  • 31.

    בכירים? האמנם

    ההסטוריה, 19/06/09 09:55

    בראיון לרשת ב' של קול ישראל, התבקש השר זאבי המנוח להגיב לדבריה של כרמלה מנשה לדברים שאמר ''קצין בכיר'' ותשובתו היתה: מה זה קצין בכיר כל קצין מדרגת ''סרן'' הוא קצין בכיר, קצין שאיננו מזדהה בשמו המלא, הוא קצין פחדן ולא בכיר, ומשהועמד על כך כי אלו דבריה של כרמלה מנשה השיב: ,מי זו כרמלה מנשה'' למה נזכרתי בכך? בשל שלל הגורמים ''הבכירים העלומים'' שהשמיעו מחאתם ''ודווקא באזני הכותב'' וככאלה הם לכל היותר ''בכירים פחדנים''

    IP: 77.125.107.199דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא צריך להמתין עד שיהיה להם רש''ק מוכן לשיגור. מספיק שיהיה להם מתקן גרע

    הרואה, 19/06/09 09:52

    מתקן גרעיני כלשהו או אפילו ''פצצה מלוכלכת'' שיוכלו לשמש לביצוע פיגוע גרעיני.

    ביום שבו לאיראן תהיה פצצת אטום ייפתח עידן של טרור גרעיני. איראן לא תסכן את עצמה בתקיפה ישירה של ישראל. הסכנה היא בהחדרת מתקן גרעיני ע''י חזבאללה בצפון או חמאס דרך מנהרותיו בדרום.

    IP: 79.179.123.30דווח על תגובה זו

  • 29.

    פצצה בגרסא B תוך שנה

    איתן כתר-יעקב, 19/06/09 09:41

    שלום מאיר דגן. על פי הנראה והידוע מהתקדמותה של איראן לקראת הפצצה, יחד עם התמיכה הטכנולוגית לה היא זוכה משותפותיה לדרך, נראה כי מרחק הזמן בין הגרסא הראשונה לפצצה אינו עולה על שנה. תידרש שנת חריצות נוספת שבין פצצה אופרטיבית לבין אינטגרציה בראש נפץ גרעיני. לפיכך ההערכה כי שיגור טיל גרעיני לעבר ישראל יהיה אפשר מכיוונה של איראן בתוך שנתיים עד שלושים חודש. פצצה גרעינית אופרטיבית בין שנה ל-18 חודש.
    מאיר, נניח לקונספציות ונתחיל להיות קצת בפאניקה. שלך, איתן. אגב, אינני תומך בהשבתת כוחה של איראן בדרך הקונבנציונאלית.

    IP: 132.64.37.17דווח על תגובה זו

  • 28.

    2014

    י ל ד , 19/06/09 09:34

    עד שנת 2014 יקרו כמה דברים.

    א. פני הים יעלו בכמה מטרים.
    ב. H1N1 ובני דודיו, יפילו מליוני קורבנות.
    ג. יהיה רעב ומחסור חמור במי שתיה.
    ד. יפרצו מלחמות בכמה איזורים.
    ה. נצטרך להתמודד עם "חורים" בשדה המגנטי
    ו. החור באוזון יגרום לנפגעי קרינה רבים.
    ז. אפשר יהיה לרכוש בשוק האפור, חמרי ביקוע בזול.

    האצטקים הפרימיטיבים, חשבו שכדור הארץ
    מסתובב סביב עצמו.
    וגם סביב השמש.
    ושהשמש סובבת במסלול בשביל החלב.

    המסלול בשביל החלב, בעל מחזור של כמעט
    30000 שנה.

    הפרימיטיבים האלה גם חשבו, שב-21 בדצמבר
    2012, תכנס השמש וכל לוויניה לאיזור לא
    סימפטי בשביל החלב.

    מצויים בו ריכוזי אסטרואידים וקימת אפילו
    קירבה לחור (שחור) בולעני.

    אז עד 2-14 יהיו לאירנים הרבה יותר פצצות
    גרעין ממה שאנחנו חושבים.

    אגב, לוח השנה של האצטקים, שנשמר באבן,
    מסתיים בסוף שנת 2012 כי האצטקים ובני המאיה
    לא חשבו שיש צורך בלוח שנה, בעולם שיפגע קשות...

    איזה פרימיטיבים האינדיאנים האלה.
    כשהם קבעו את כל השטויות האלה, ידענו כולנו
    שהעולם שטוח ונשען על 4 צבים ענקיים.

    IP: 77.127.32.152דווח על תגובה זו

    • תגיד למה עד 2012 אם הם בכלל ניכחדו לפני 400 שנה? באת פרימטיבבים אני

      tctuc, 19/06/09 09:47

      שאתה איזה פסימיסט יושב לך באיזה חדר חשוך לבד בלי אף אחד והעולם ניראה לך מזה מקום מפחיד אה?

      IP: 62.58.93.174 דווח על תגובה זו

    • האם כבודו בן מיעוטים ? (ל''ת)

      ז'ינו בר-ששת_ק.מלאכי, 19/06/09 10:12


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • פולנים לפולנייה ....ומייד !! (ל''ת)

      סמי ז'ינו ואישתו ,מלבורן .....[ לא מחבבים את ילד ], 19/06/09 10:16


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • י ל ד חכם! (ל''ת)

      !, 19/06/09 19:09


      IP: 93.172.117.40 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אם דגן אומר! דגן יודע!

    שוחר שלום , 19/06/09 09:34

    דגן הוא האיש שיודע הכי הרבה
    נתניהו הוא האיש שרוצה להפחיד אותנו הכי הרבה
    האמת לא מתאימה לביבי...אז הוא כועס על האמת

    IP: 84.108.230.157דווח על תגובה זו

    • אז זהו שדגן לא אומר לי ולך מה שהוא באמת יודע. אחרת הוא היה עורך מעריב

      ישראל1020 , 20/06/09 00:30

      במקום ראש המוסד. ואם מה שדגן אומר לא מפחיד אותך אז אתה סתם סתום שלא מבין בכדי לפחד.

      IP: 68.237.6.233 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שטויות, הכל לטובה! (ל''ת)

    solsam , 19/06/09 09:33


    IP: 79.182.117.250דווח על תגובה זו

  • 25.

    זו ההוכחה. משתמשים נגדנו במדיניות הפחדה. כנסו.

    קונספירסי, 19/06/09 09:31

    מדיניות ההפחדה קיימת בכל העולם. בד''כ היא משמשת אינטרסים כלכליים.
    תחשבו על זה, מאות קצינים עם משכורות מנופחות שלא עושים כלום, תעשיית נשק צבאית שמגלגלת מאות מיליארדים, שרים וח''כים שלא מכירים שום דבר חוץ מצבא וראש ממשלה אחד שאין לו מושג במדיניות חברתית.
    אני בטוח שהאיראנים לא מתים עלינו ושיש להם תוכנית לפרק אותנו. אבל מדיניות ההפחדה קיימת והיא מוגזמת.

    IP: 84.228.234.53דווח על תגובה זו

    • מסכים אתך לגמרי

      יצחק, 19/06/09 10:19

      הם מתבאסים עכשיו כי הוא הוציא קצת אויר מהבלון שהם התאמצו לנפח בשלוש השנים אחרונות.
      הם גם לא אוהבים את התמונות מהמחאה באיראן. זה מראה שהאזרחים שם הם קורבן של הממשל ויוצר אמפתיה.
      אמפתיה היא דבר מסוכן בעיניהם של הגנרלים ומחרחרי המלחמה.

      IP: 77.40.134.23 דווח על תגובה זו

    • ל-34 קונספירסי

      נח, 19/06/09 10:24

      נו טוב אז אשתש בדרכון השני שלי.ולגבי נפתרו הבעיות.bay ,bay !

      IP: 62.47.157.111 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ביבי, לך תמכור רהיטים ב'' רים'' ותשאיר את הבטחון למומחים (ל''ת)

    סווטלנה, 19/06/09 09:30


    IP: 85.250.114.66דווח על תגובה זו

    • ביבי הוא אכן מומחה בבטחון--הבנת אידיוט סווטלנה או לחזור על זה ברוסית

      אדון מיכאל עם סוכריה , 19/06/09 10:41

      עם כל הכבוד ויש כבוד--זכויות עולה חדש זה לא אומר שמותר לדבר שטויות בלי הגבלה

      עכשיו תמשיך לשמור על הרהיטים ב-"רים"

      IP: 95.86.92.239 דווח על תגובה זו

      • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו דודו טופז !! (ל''ת)

        אולגה מנוחין, 19/06/09 10:55


        IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

        • מי שמגדף בתגובותיו, סימן מובהק כי נסתתמו טענותיו (ל''ת)

          מצונזר כפייתי, 19/06/09 14:13


          IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ההצהרה אכן עוררה פליאה

    בשו ובשה או בדרך הקשה, 19/06/09 09:30

    ישנן הצהרות שלא מצהירים בוועדות בן השאר בגגל שמהן יכולות לדלוף הדלפות.

    IP: 93.172.49.127דווח על תגובה זו

    • הכל מכוון ! המוסד עיכב את הגרעין ב3 שנים בתרגיל עוקץ מתוחכם....

      נריה חשוון [חסדאי], 19/06/09 10:33

      האיראנים בפאניקה..הצנטריפוגת מיתפרקות כאשר מורצות במהירות גבוהה...

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

  • 22.

    להאריך את שרותו של המושחת הזה זה כתם ובזיון לממשלה ולעומד בראשה. (ל''ת)

    בוגדים מטפטפים מידע זדוני כזה! דגן דג רקוב!, 19/06/09 09:27


    IP: 216.115.225.197דווח על תגובה זו

  • 21.

    אכן ראש המוסד מעלים מידיו של ביבי,קלף הפחדות עיקרי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/06/09 09:21


    IP: 85.250.203.173דווח על תגובה זו

    • נתן ! של רגלייך מיתוך סנדלייך ולא תדבר רעה על בינימין שלנו (ל''ת)

      נעמה השפויה ,ממעלות .[האמיתית] תומכת בני נתניהו, 19/06/09 10:29


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • נתן,,,אמרתי לך אלף פעמים-קח את הכדור הכחול ולא הצהוב (ל''ת)

      תראה מה קורה לך על הבוקר,,,אתה מאבד את זה שוב!!, 19/06/09 11:35


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 20.

    חובתו של ראש המוסד, לומר האמת שלו...אבל גם להבין הקונטקסט!

    אבו אבוהה ברבוע, 19/06/09 09:20

    אין ספק שראש המוסד חייב לומר את דעתו המיקצועית, ללא כחל וסרק. ואכן, יראה שהוא אף פעם לא חשש ''ללכת נגד הזרם''. אבל, עצם הפרסום, מצביע כביכול על האפשרות, שהוא לא מאמין בפעילות צבאית ללא תמיכה אמריקאית ואחרת...והאם יתכן שביבי רוצה להיות מנחם בגין?...כלומר, לזכות בתהילת עולם על הצלת ישראל. דבר אחד ברור, צריך לשים את האגו בצד...כי חשוב יותר לפעול נכון, גם אם לכאורה מישהו ''הפסיד פה כמה נקודות''.

    IP: 79.179.120.69דווח על תגובה זו

    • 19. הניתוח המעמיק שלך העלה בי זיכרונות עת ירדתי לאמריקה ב 1979...

      tomy ---איש יהודי עסיסי החי באר''הב הברית., 19/06/09 10:27

      בגין היה בחיתוליו...
      ביבי הוא נמושה רכוכה ליד מנחם ידידי..

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ''ערער את עמדתו של נתניהו''...ממתי יש לו עמדה?

    אני, 19/06/09 09:15

    בושה שאלו האנשים שמובילים אותנו.
    תת רמה.
    אינטרסנטים,מושחתים,אפילו לא העיפרון הכי חד בקלמר....חבל שהשחיתות בפוליטיקה הישראלית מרחיקה ממנה את כל האנשים האיכותיים,ומשאירה אותנו עם עסקנים פוליטים,שמלבד לדאוג לכיסם,וביתם לא מעניין אותם כלום.מה גם שלרובם אין את היכולות לתרום בדבר וחצי דבר.

    IP: 62.0.25.126דווח על תגובה זו

    • רק שבינתיים כל מה שנתניהו אמר התגשם במדויק! ומה שהשמאל אמר התפוצץ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 19/06/09 10:04


      IP: 87.68.23.218 דווח על תגובה זו

    • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו דודו טופז !!

      נעמן אלול, 19/06/09 10:14

      ,אבל הוא לא !!
      הוא סתם עוד פולני נפוח ,אשר יעשה לביתו ב 4 שנים הקרובות....ע''ח העם העשוק כמובן....

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • בתגובה למטה ''הקל רגליים'' הוא שימון פרס????? (ל''ת)

        תחליט יא חביבי, 19/06/09 11:32


        IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • מי שמגדף בתגובותיו, סימן מובהק כי נסתתמו טענותיו (ל''ת)

        nmubzr fphh,h, 19/06/09 14:12


        IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אז מה , לא אוהבים אצלנו את האמת?

    elkazam , 19/06/09 09:12

    ראו מיקרה עירק . האמריקאים המציאו המצאות והלכו למלחמה מיותרת רק כי הבן רצה להראות לאביו שהוא כן יכול.
    הסכנה הגדולה היא להתאהב בשקר של עצמך ולגרור את כולם לתוהו ובוהו מיותרים.
    למעשה האירנים לא יעיזו לזרוק עלינו פצצה כי אז הם גם יהרגו מיליוני ערבים. או שזה לא משנה להם?

    IP: 84.109.15.201דווח על תגובה זו

    • פחחח ברור שזה לא משנה להם,,,העיקר להשמיד את הציונים (ל''ת)

      ואם נהרגו כמה מיליוני ערבים אז הם שהידים, 19/06/09 09:22


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-17-

      אזרח וותיק, 19/06/09 11:05

      ממליץ לך ללמוד את הנושא.
      א.על משפחת בוש האב והבן.
      ב.היחסים בתוך האסלם והבדלים בין המאמינים השונים.
      קורס בסיסי יועיל לך רבות.
      שבת שלום.

      IP: 93.172.158.122 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הכל ספינים

    ערן, 19/06/09 09:10

    מאיר דגן יודע את האמת - איראן לא מהווה סכנה ברורה ומיידית.

    ביבי משתמש בנושא האיראני רק כדי להסיח את דעת הקהל בעולם ממדיניות ממשלתו הימנית.

    ברור שאיראן גרעינית אינה רצויה - אבל לכל הגרוע מה יקרה? הם ימחקו את ישראל וימלאו את כל המזרח התיכון בנשורת רדיואקטיבית???

    IP: 79.180.129.101דווח על תגובה זו

  • 16.

    הגרעין האירני

    אהובה שרמן , 19/06/09 08:59

    מה לא בסדר? על מה המהומה? דגן אמר את האמת? צריך ללמוד ולהתמודד גם אם זה כואב!!!

    IP: 80.230.86.253דווח על תגובה זו

    • אהובה שרמן תגידי את בסדר בתחום הרגיש הזה צריכה להיות עמימות

      classicf , 19/06/09 09:05

      ואף פעם לא לומר את האמת. במה זה הועיל שהאמריקאים והאירופאים יאמרו כמוך שיש עןד מספיק זמן ובשלב זה ירדו מהעניין ויחזרו אליו כשיהיה מאוחרמדי. וכל זאת כי אין מהומה וכי הנה ההוכחה לאמיתות לוח הזמנים שאפילו הישראלים מודים בכך. קצת לחשוב גברתי זה לא יזיק

      IP: 89.139.29.156 דווח על תגובה זו

      • אהבתי...........................! יחי יחי יחי . (ל''ת)

        ז'ינה בוטבול_רמלה., 19/06/09 10:10


        IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • עמימות על גבם של החלשים בעם. להצדיק את מדיניות

        העץ הנדיב, 19/06/09 10:26

        הכלכלית וסדר העדיפויות במדינה. להמשיך לבנות בהתנחלויות ולפגוע בשכבות החלשות. בשביל זה צריך עמימות. בעמימות הוקמה ממשלה הזויה ומיותרת.

        IP: 84.228.38.133 דווח על תגובה זו

    • ל 08.59 ממשלה זו הוקמה בשקר(בעזרת שלמונים) ומושלת בשקר.

      נתן.ש מעלות., 19/06/09 09:07

      ממשלה מנופחת והזויה,שהאמת רחוקה ממנה כמזרח חמערב.

      IP: 85.250.203.173 דווח על תגובה זו

    • אהובה שרמן פולניה יקרה שלי רוצי חזרה למטבח לפני שהעוגה לשבת

      אדון מיכאל עם סוכריה , 19/06/09 10:43

      תשרף כליל

      בסדר מתוקה?

      IP: 95.86.92.239 דווח על תגובה זו

  • 15.

    הכלבים נובחים והשיירה תעבור ובגדול

    מוכר גרעינים, 19/06/09 08:41

    איזה נזק ניגרם ? ואם יהיו להם טילים לשיגור בשנת 2018, האם זה אומר שצריך לחכות עד עד שיותקנו הטילים ??
    האיש קבע עובדה וישראל תטפל בענין כשכל התנאים יבשילו מבחינתה. כדאי שעדת כלבי השמאל המנסים לנגוס בכל חלקה טובה ירגעו. ארה''ב תקפה את עירק על בסיס שמועות שקר על פיתוחים גרעיניים כביכול,אנשי המוסר אצלנו רוצים לחכות עד שהטילים ימותקנו וההנהגה האירנית תיכנס למקלטים אטומיים....אז יתנו הכשר לפעולה.

    IP: 93.172.161.156דווח על תגובה זו

  • 14.

    שאלה: מה עם יש כבר פצצה? ולא מספרים לנו? (ל''ת)

    כל הפוליטיקאים שקרנים!, 19/06/09 08:38


    IP: 79.180.77.164דווח על תגובה זו

  • 13.

    לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו! יגורשו דוברי אמת! (ל''ת)

    צדיק ורע לו, 19/06/09 08:34


    IP: 89.138.138.159דווח על תגובה זו

  • 12.

    יש שניים שעפו מהמוסד והם המחרחרים נגד דגן.. אחד מהם יושב בלשכת רוה''מ

    ירון, 19/06/09 08:32

    לבן כספית יש ''קופה ריקה'' אחר חילופי הממשלה והליכתו של אולמרט. אין לו הרי קירבה ייתרה כבעבר לרוה''מ.
    המקורות שלו היום הם ב''עוטף רוה''מ'' במעגל המרוחק.לכן כל ציטטה אם הייתה כזו באה מהסביבה ההיא. אני יכול לזהות אחד כזה שמונה לאחרונה לתפקיד זמני. בעבר הודח על ידי דגן.לעצם הטענות: אני יכול להבין ביקורת על ציון תאריך מאוחר 2014.
    אבל במה מזיקה האימרה שהמהומות יסתיימו.להיפך הדבר הרי צריך להפעיל את פעמוני האזעקה ששתקו לרגע של אופוריה בשל הפגנות..
    נראה לי שבן כספית לא מחבב את דגן כיון שהאיש לא נוקט בקו של פיוס ומדיניות מו''מ אלא רואה עין בעין את המצב עם האויב, דרך אקדחים עם משתיקי קול.זה שינוי מרענן לעומת תקופת הדיפלומטיה החשאית שהמוסד כמעט טבע בה.

    IP: 94.159.161.123דווח על תגובה זו

    • 11 ...מאסנו בדברייך,הפסק לייצג אותנו באתר מעריב הנוצץ.... (ל''ת)

      צפניה הטוסיק, 19/06/09 10:07


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • שנייהם הוחזרו לתפקיד בתנאים מגבילים....!! צא ולמד בגוגל..!! (ל''ת)

      שבתאיי תמוז @ רחובות., 19/06/09 10:23


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • ההקשר שעשית 08:34 לא ברור. הוא לא מעביר ביקורת

      העץ הנדיב, 19/06/09 10:30

      על דגן הוא מספר על הנזק שנעשה למדיניות השקר של ביבי נתניהו והקו הימני קיצוני בממשלה ההזויה שלנו. ניראה לי שהתקשית בהבנת הניקרא.

      IP: 84.228.38.133 דווח על תגובה זו

  • 11.

    דגן הוא בן טיפוחים של שרון ולכן, נתניהו עושה רוצה להשחיר את שמו. (ל''ת)

    כשפוליטיקה חודרת לבטחון, אנו בסכנה., 19/06/09 08:24


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 10.

    האמת: אין לישראל מושג ירוק מתי תהיה לאירנם פצצב גרעינית מבצעית. (ל''ת)

    אבל המועד כבר נראה באופק., 19/06/09 08:23


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

    • למנות את שבתאיי חשוון למפכ''ל במקום המיקי כהן הזה...[מיקי מאוס] (ל''ת)

      שבתאיי כיסלו, 19/06/09 08:36


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הזיק לחיים על העטינים השמנים של תקציב הביטחון (ל''ת)

    הזיק לחיים על העטינים השמנים של תקציב הביטחון, 19/06/09 08:17


    IP: 68.183.131.60דווח על תגובה זו

  • 8.

    דגן הלאומן -לא מספיק לאומני עבור הממשלה הקיצונית הזאת (ל''ת)

    הלך עלינו, 19/06/09 08:12


    IP: 85.250.146.105דווח על תגובה זו

    • 7 תסביר מה הקשר ? (ל''ת)

      classicf , 19/06/09 08:57


      IP: 89.139.29.156 דווח על תגובה זו

  • 7.

    ביבי תירגע את פעם אחרונה רה''מ , ואולי ח''כ דפקת אותנו . .

    בוזגלו ,בוחבוט ועוד, 19/06/09 08:08

    ביבי אתה , ושטיינץ דפקת אותנו אנחנו נזכור זאת ביום הבוחר שאני מקווה שיהיה בקרוב מאוד , אתה וחבריך חיים מעשרות אלפי שקלים ע''ח המדינה וע''ח אנחנו אנחנו נזכור זאת ביום האמת , וזה לשטיינץ יש משפט שאומר הכורה בור לחברו סופו שיפול בו . . . .

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 6.

    Double Agent?

    Avi, 19/06/09 08:07

    I really hope that is not the case.... but imagine it is?

    IP: 72.229.179.219דווח על תגובה זו

    • avi המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של שאראל דה' גול.. (ל''ת)

      פקק תנועה נווה מונסון----ראש אירגון הפקקים, 19/06/09 08:42


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

  • 5.

    טעה גם בהערכת עוצמת המאבק של הרפורמסטים בהפגנות באירן,יאללה הבייתה (ל''ת)

    פרופסור אמריטוס, 19/06/09 08:02


    IP: 83.130.144.153דווח על תגובה זו

    • רוב אנשיי הביטחון בארץ טועים ברוב המיקרים..... לא חידשת מאום.. (ל''ת)

      פולה פולנסקי, 19/06/09 08:47


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • להטיל על מישפחות הפשע את המשימה לחיסולה של איראן !

      אולגה מנוחין, 19/06/09 08:50

      ,כאשר ביבי מבולבל...

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • מהומות הסטודנטים בסין

      דני, 19/06/09 09:14

      סלח לי, אבל כנראה כבוד הפרופסור חלש
      בהיסטוריה.

      ממהומות הסטודנדים ב-1989 לא נותר דבר - לא ניתן למרוד בממשלים טוטליטרים וחשוכים. וכמה מאות סטודנטים (ואפילו אלפים) לא ישנו זאת: אחרי שכמה מאות יחוסלו או יועלמו השאר יתפזרו כמו אבק ברוח.

      IP: 79.180.129.101 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ברור שביבי שקרניהו כועס הרי הוא תמיד משתמש בהפחדות שווא (ל''ת)

    רציתם ביבי קבלתם חוקן ההסדרים יזמבר את כולכם, 19/06/09 07:57


    IP: 93.173.221.94דווח על תגובה זו

    • 2014,כי המוסד חיבל לאחרונה בתהליך ועיכב אותם ב3 שנים....!!

      שבתאי אלול, 19/06/09 08:35

      דגן רצה לבשר לעם שיש הצלחות.....
      הוא חייב להישתמש ברמזים....
      קצת שכל ותבינו מה קרה שם...

      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

      • ע נ ק ......! (ל''ת)

        נינה בלום, 19/06/09 10:17


        IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • 4 אתה פאטתי איראן זה הפחדות שוא ? אתה רוצה שיעזבו הכל ויטפלו בנושא

      classicf , 19/06/09 09:00

      רק בעוד 4 שנים. מדוע לומר זאת למי זה מועיל ? פרט אולי לך ששנאתך לנתניהו מעבירה אותך על דעתך. איש מסכן אתה לעזאזאל הביטחון והירתמות כל העולם באיראן העיקר שזה יהיה נגד נתניהו

      IP: 89.139.29.156 דווח על תגובה זו

    • גם לפני ההתנתקות קראתם לו ''מפחידן'' ''פחדן שלום'' ובסוף הוא צדק (ל''ת)

      עכשיו השמאלנים אוכלים את הכובע באופוזיציה המפורזת, 19/06/09 09:19


      IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

      • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו שימעון פרס !!

        אור לבני, 19/06/09 10:20

        ,אבל לא !!
        הוא סתם עוד ליכודניק המנסה לעשות לביתו ..

        IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

        • כמו שימון פרס(גל)?אני רק מקווה שנתניהו לא יביא לנו עוד''מזרח תיכון חדש'' (ל''ת)

          היום שימון מבין את הטעות הגדולה שלו,,התמיכה בערבים, 19/06/09 11:26


          IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

        • עספורה ליפני מצאה את עצמה באופוזיציה אחרי שחגגה ניצחון בבחירות באומן17 (ל''ת)

          אופוזיציה מפורזת, 19/06/09 11:27


          IP: 94.159.156.146 דווח על תגובה זו

    • מי שמגדף בתגובותיו, סימן מובהק כי נסתתמו טענותיו (ל''ת)

      דה-דה , 19/06/09 11:47


      IP: 79.183.9.165 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הבעייה זה שהדליפו את דבריו בועד החוץ והבטחון (ל''ת)

    בלה בלה, 19/06/09 07:55


    IP: 85.64.2.159דווח על תגובה זו

  • 2.

    אנא תגיד לראש-הממשלה שימנה במהרה את נפתלי גרנות לראש המוסד הבא (ל''ת)

    לבן כספית, 19/06/09 07:46


    IP: 85.250.150.20דווח על תגובה זו

    • בל נישכח שיעקב חשוון ניפגש עימו בחשאיי בפולין הקרה,הם החליפו רשמים... (ל''ת)

      מאת : חגי כיסלו, 19/06/09 08:32


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • בל נישכח שחגי כיסלו ניפגש עימו בחשאיי ללא אישורו של רוה''מ... (ל''ת)

      שבתאיי אייר, 19/06/09 08:40


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו

    • המדליף

      מכיר, 19/06/09 12:22

      מי שאומר למנות את מר גרנות לא מבין איזה איש מסוכן הוא..... האיש מדליפן מקצועי ולכן לא נמצא בארגון...

      IP: 84.228.75.30 דווח על תגובה זו

  • 1.

    החונטה הצבאית בשלה,,, ואל תיתנו לעובדות לבלבל אותה,,, (ל''ת)

    משטרת מחשבות,,,, 19/06/09 07:43


    IP: 89.138.73.58דווח על תגובה זו

    • נ כ ו ן ......!!! וואללה . ! מזכיר לי סיפור על תיימני שנישא לפולנייה ! (ל''ת)

      שירה אורגד_יבין, 19/06/09 08:43


      IP: 84.108.132.224 דווח על תגובה זו