אילו היה מתגלה חלילה שאדמות פתח תקווה וחדרה רוויות בביצות ויתושים
שמעבירים המלריה, האם לא היו התושבים מתפנים?, 19/06/09 10:41
זאב123 , 19/06/09 08:11
בחדרי חדרים ביבי & ברק סוגרים בניהם דיל.איך ומתי לפרק התנחלויות
benzi. a, 18/06/09 22:28
פרשנות הזויה, או סתם חוסר הבנה?
רפניל , 18/06/09 21:57
אילן, 18/06/09 21:28
ביבי כבול לשותפיו הטבעיים שהוא בחר לעצמו,ולחברי סיעתו הקצוניים.
נתן.ש מעלות., 18/06/09 21:16
מענין ש3 ראשי ממשלה חשבו כך ונפלו בשיא תהילתם ...מקריות או עונש שמים
simond , 18/06/09 20:42
זאב123 , 19/06/09 08:42
פרשנות לא נכונה, כשל בהבנת ''הנרקא”
טור שמטרתו לסכסך, הניחו לו שילך, 18/06/09 20:19
אחרי שתילת עובדות ( עקומות) ממשיכים לחלום לטובת האוייב
עובדות מוזמנות לעוזי, 18/06/09 20:15
ממתי שלום זה ''חלום לטובת האויב''-וכאשר שרירי הפנים מתעוותים מרוב קריצות
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 20:57
אף פעם לא הבנתי את הימננים המטורללים המעלים על נס את גבולות 47....... (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 22:23
מי שטיעוניו הם שקוי 47 הם לגיטימיים הוא מטורלל(אה הבנתי-ימנן זה קללה)!
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 00:01
מי שמעניק לגיטימיות לקוי 47 הוא מטורלל-וימנן זה מצב צבירה קפוא-לא קללה
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 00:59
לא ידעת שהנגב והגליל נכבשו בכוח צבאי ולא היו חלק מישראל לפי החלטת האום (ל''ת)
אלכס טוקבק, 18/06/09 22:55
ה"שלום" שלכם, השמאלנים, הוא בלי ספק חלום השלום אבל של הפלסטינים
זיו_! , 19/06/09 09:40
זיו-על זה נאמר: ''הטיעונים חלשים-אז להרים את הקול'' ראה תשובתי לך ב36
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 19:13
אם מותר, תאומר לי איש יקר, בן כמה אתה?
כאן 42 אליך 36, 20/06/09 05:03
כשאין מה לדבר עדיף לא לכתוב כלום, 18/06/09 19:54
המטרד הוא ההסתה של התקשורת והשמאל המעוות שונא עמו
אתם המטרד ועד שלא נתגבר עליכם, 18/06/09 19:36
בנזימן-עובדה שהיה רוב להתכנסות!
בגלל לבנון 2 וקסאמים וההתנהלות הפלסט'-, 18/06/09 19:35
יוסף מהעירייה, 18/06/09 19:22
העניין זה לא ההתנחלויות אלא ארץ ישראל (ל''ת)
גם אם יפונו כל היישובים תישאר הארץ נחלת ה', 18/06/09 18:48
אין לי בעיה עם ציפיה עד לבוא המשיח-ובינתים יהיה שלום וסיום סיחרורי הדמ (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 19:04
כמו שיש שלום וסיום סחרור הדמים בעזה
gilberet , 18/06/09 19:30
תאשים בזה את אריק שרון הימנני שעשה הכל כדי שלא יהיה משא ומתן-והצליח...
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:00
אתה שוב שוכח/מעוות את ההיסטוריה
gilberet , 18/06/09 21:41
כאילו שאם היה נייר חתום כמו אוסלו למשל זה היה משנה משהו.
אלכס טוקבק, 18/06/09 22:02
סוף סוף גילית את החולשה שלי-אני לא מסוגל לשנוא אף את מי שממרר את חיי..
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 01:07
אתה אחד מאלו ששנאו את נתניהו ודי חיבבו את ערפאת ''איש השלום האמיץ'' (ל''ת)
אלכס טוקבק, 19/06/09 09:59
אלכס-את נתניהו לא שנאתי-פחדתי מטירפודיו בפעם הראשונה-את ערפת לא חיבבתי
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 18:40
EHZ אתה מתחיל להיתנהג כמו שמאל קיצוני הזוי שמאבד את שפיותו (ל''ת)
שלא תיעלם,,,אנחנו צריכים כאן איזה שמאלני להסתלבט, 19/06/09 00:31
וואו-אז למה ראינו טירפוד משא ומתן בידי שרון (על שלום ומדינה פלשתינאית)
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 01:03
בוקר טוב EHZ, אני מניח שכל דבר מלבד קבלת כל תנאי קיקיוני
זיו_! , 19/06/09 07:45
זיו-אם נתעלם מהקטע הילדותי(אינפנטיל בלעז) האחרון-אתה פורץ לדלת פתוחה..
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 18:34
כנראה הקפה ממשד גרוע-ברור בקטע הראשון שמדובר ''עד מלחמת ששת הימים-כולל'' (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 18:57
וואו, אתה שומע רק מה שאתה רוצה לשמוע.
^_^, 18/06/09 18:02
את אש''פ הקימו בשנת 64 לפני ה''כיבוש'',,,מטרתם הוא חיסול ישראל (ל''ת)
ובעזרת בוגדים כמו ALOS יש להם תקווה שיצליחו, 18/06/09 19:03
במה ALOS בגד???בזה שהוא חותר לשלום אפשרי עם בטחון לישראל-ולגיטימציה...
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 01:11
אוי..באמת..תן גם לימניים קצת קרדיט. רק קצת הא?:)
זיו_! , 19/06/09 08:48
ALOS בחיי שאתה כסיל יותר מבנזימן-כל בר דעת מבין שהסכסוך אינו טריטוריאל
אשקלוני ברגיעה, 18/06/09 20:50
עוזי בנזימן הוא עתונאי שמאלן ושקרן ששרון תבע אותו בגין הוצאת דיבה
rambash , 18/06/09 16:13
אבל באמת שרון תבע את בנזימן בגין הוצאת דיבה (ל''ת)
ברור שאחרי זה בנזימן ''איתרג'' את שרון בגלל ההתנתקות, 18/06/09 19:02
ערוץ 7 היה מקום כבוד שנדרס על ידי שמאלנים שכמוך
דמגוג קטן, 18/06/09 20:17
עוד אחד שמבלבל בין משאלותיו למה שביבי אמר
בני, 18/06/09 15:08
ולו היה מתברר שפינוי כל ישוב יהיהי כרוך בגל טרור נגד ערבים?
אילו אילו, 18/06/09 14:52
שקר, הוא אמר במפורש שהוא רואה בהתנחלות מפעל חלוצי ציוני מבורך!
אלכס טוקבק, 18/06/09 14:51
נתניהו כמו אולמרט וציפי הוא מהמחנה הרביזיוניסטי-מעריך אותם כאקט מדיני!
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 15:25
מסכים אתך שמרכזי האוכלוסיה הגדולים (3-4% משטח הגדה) ישארו בישראל בהסכם
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:14
EHZ רוצה למכור לנו עוד ''מזרח תיכון חדש'' עוד ''קורבנות שלום''? (ל''ת)
רק טיפש(או מפגר) לא לומד מטעויות של עצמו, 18/06/09 18:43
בינתים צריך לגמור עם הרוגי היאוש מ''הכיבוש הוא לנצח המעביר לטרור אנשים
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 19:07
בין הכיבוש היהודי לערבי אני מעדיף יהודי- ואתה ???
דמגוגיה של טיעונים, 18/06/09 20:20
לדמגוג של טיעונים-מדובר בשלום חשדני וקר נוסח השלום עם מצרים (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:03
שלום רק יש היום???כמה נרצחו ב7-8 השנים האחרונות?35 שנות שקט עם מצרים..
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 22:29
בגבול עם סוריה נרצחו הרבה פחות בלי שום שלום
gilberet , 19/06/09 08:20
זה לא חדל מלהדהים אותי EZH, היאוש דוחף אותם להתאבד???
זיו_! , 19/06/09 08:55
זיו-בדבר אחד אני מסכים-כתיבתי לא תשפיע הרבה-על מי נאמר''ויקשה את עורפו''
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 18:46
רק לשרון, אולי, הייתה יכולת לפנות את אריאל ומעלה אדומים
פנדה , 18/06/09 16:10
הכותרת די צודקת...מה שאומר אגב שתמיכת הימין בנתניהו היא ''רכה''-אין אהבה
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:26
בוא נגיד שמיעוט גדול של 35%-45% מאזרחי ישראל תומכים בכך-כמות דומה בנתנ (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 18:35
הימין הקשה הוא שישית מאזרחי ישראל-והימין הדמגוגי הליברמני עוד רבע (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 19:09
בוא נגיד EHZ, שסטטיסטיקאי גדול כבר לא תהיה..גם לא קטנטן:)
זיו_! , 19/06/09 09:00
התיאשות משלום היא תבוסתנות-והעולם אינו דיגיטלי אלא מרובה דעות.....
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 18:55
מטרת העל של הפלסטינאים הוא חיסול המדינה היהודית
Ehad Haam-Zionist , 18/06/09 14:49
סוף סוף הבנתי את הפסוק-''הרצחת(מטפורית-את מימוש השלום) וגם ירשת(הצענו)''
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:11
קרא שנית אלכס-ובעיון, גם את המבוא..והיכן ראית שם זכות שיבה?האם לא כתוב
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:09
אלכס-בהנחה שאתה עצלן ולא שקרן..הרי כמה קטעים-ולגבי הפליטים הבהרתי לך..
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 23:30
ב"הבונת ז'נווה" הדרך לכותל משער יפו היא דרך הרשעות הפלסטינית
gilberet , 18/06/09 19:57
נו...אם זה הדבר היחיד שמפריע לך...אז אובמה פתר זאת בבנאום מלא....
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:06
פחד אלוהים יהיה להכנס לשער יפו כאשר מימין שוטרים פלסטינים.
gilberet , 18/06/09 21:45
על פי הצעת אובמה כל העיר העתיקה ותר המקומות ההיסטוריים תחת דגל האו''ם..
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 00:06
אובמה לא פתר כלום ולא הציע שום דבר חדש
Ehad Haam-Zionist , 19/06/09 01:41
לא הבנתה כלום - אתה רגיל בסילופים
Ehad Haam-Zionist , 19/06/09 01:39
אני לא צריך אפילו להתאמץ האמת לסתור את הטענות המזוייפות שלך:)
זיו_! , 19/06/09 09:05
תמיד ההיגיון של בנזומן וחביריו מהשמאל הייה -- הערבים מתקיפים לכן צריך
Ehad Haam-Zionist , 18/06/09 14:47
לאט לאט ובגריז. הפיל לנמלה יכניס. וביבי יפנה שמאלה ושמאלה ומדוע?
benzi. a, 18/06/09 14:26
פנדה , 18/06/09 16:12
מה זה, הליכוד שולח ''נקודות דיברור?? ''הליכוד ''מחנה השלום''??-הליכוד????
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:44
הפלשתינאים הם יריב ואויב-רוצים להשיג הרבה ולתת מעט-בזה הם דומים לימין!
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 19:15
מהיכן הידע אלקס?זה לא היה ב2 מערכות הבחירות האחרונות ולא מורגש בסקרים!
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:14
ולמה אני צריך לסמוך על אבו מאזן? כי הוא לובש חליפה יפה ומדבר אנגלית?
gilberet , 18/06/09 21:48
לא תהיה שום בקרה, גם אחרי אוסלו אמרתם את זה
gilberet , 19/06/09 08:27
EZH, עמדתך היא אולי אכן עמדת הייסוד שאושרה במגילת העצמאות
זיו_! , 19/06/09 09:09
זיו-איכזבת אותי בחולשתך-מה ההבדל בין ''בית לעם היהודי'' ל''מדינת הלאום של
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 19:21
בנזימן-רק מלחמת אזרחים עקובה מדם תרגיע אותך וחבריך
רפאל, 18/06/09 14:02
רפאל-לא רק שדבריך הם טימטום מרושע, אלא שלשב''כ יש כבר את כתובתך.... (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:38
אל תפחד,,,אתה לא גר כאן,,,לך זה לא יקרה,,,אתה בטוח בבוסטון (ל''ת)
שמאלנים לפח הזבל של ההיסטוריה כמו המתיוונים שנעלמו, 18/06/09 18:57
EZH, אם לשב"כ יש כתובת כלשהיא היא לבטח שלך:)
זיו_! , 19/06/09 09:12
המשמעות העקרונית, אם תהיה עקבי, שאת ההתיישבות בכל ארץ ישראל
צריך לפרק, 18/06/09 13:37
כל אדם בר דעת ומוסר רואה בהתנחלויות מטרד!! מוסרי, כלכלי, חברתי ובטחוני (ל''ת)
רק צריך לפתוח עיניים, 18/06/09 13:34
כל אדם בר דעת ומוסר רואה בבוגדים תבוסתניים מטרד
פנדה , 18/06/09 16:14
מהי תבוסתנות?התיאשות מהשגת שלום-מהי בגידה בציונות?סיפוח כל ממערב לירדן
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 16:50
תבוסתנות היא לא ללמוד מטעויות העבר שלך
שמת לב שנהיית רדוד ופרימיטיב שמסכם את תגובתו בשורה, 18/06/09 18:55
ראשית, למדתי מטעויות העבר...ואני מקצר...ושנית, ממתי החמאס בא מתוניס???
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 19:21
מי סיפר לך? הם לא השתמשו ברובים, אך החמאס לא קיבל אפילו קליע רובה אחד! (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 18/06/09 21:15
gilberet , 18/06/09 21:53
לגילברט-קראתי את השני: מרגיז מקומם, כואב...ועדיין שולי במשוואה הכוחנית (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 19/06/09 00:10
אני חוזר, לפני אוסלו לא היו להם רובים וטילים ולא היו פיצוצי אוטובוסים! (ל''ת)
אלכס טוקבק, 18/06/09 22:00
EZH, הלו..תפתח..זה שוב אני.. עוד דברי תוכחה.. לא סיימתי איתך:)
זיו_! , 19/06/09 09:19
משהן , 18/06/09 13:34
ב-67 ההתנחלויות של פתח תקווה ורמת רחל ושעלבים היו מיטרד
תושב שעלבים, 18/06/09 13:33
אולי תסבירו, 18/06/09 13:18
כי זה משמש עבורה מנוף לסרבנות שלום
פנדה , 18/06/09 16:17
אל תבלבלו את השמאלן עם העובדות
ארז, 18/06/09 12:55
התנחלויות הן נגד החוקן הבינלאומי. הניסיונות להשמדתנו -לא בניגוד לחוק
משפםפםן מצוי, 18/06/09 12:47
לפי החוק הבינ''ל יהודה שומרון ועזה אינן שטח כבוש ע''י ישראל
ש, 18/06/09 15:09
בנזימן, 18/06/09 12:43
חלק גדול מתושבי עזה והגדה מתים לעזוב למדינות אחרות
עומר, 18/06/09 12:27
שלטוננו ביש''ע חוקי לפי החוק הבינלאומי
ארז, 18/06/09 12:54
אין ספק שאין לך מושג על מה אתה מדבר! וזאת בעיה גדולה בהרבה
אביב ישראל, 18/06/09 12:58
כן, 18/06/09 20:24
אם כך אז גם בנגב ובגליל! גם שטחים אלו נכבשו כזכור! גם אדמות הקיבוצים! (ל''ת)
אלכס טוקבק, 18/06/09 14:54
. מעמדנו בשטחים לא-מעוגן בחוק הבינלאומי אלא ככוח כובש.
ALOS , 18/06/09 17:20
gilberet , 18/06/09 20:43
הפתיח לא רלבנטי. יש ונשמרתם לנפשותיכם. 2)להתנחלויות
מרוקאי עצבני-1, 18/06/09 12:21
יצחק, 18/06/09 12:20
אם דמגוגיה הייתה חומר רעיל, היית גורם להרעלתם של מיליוני קוראיך.... (ל''ת)
רסקולניקוב , 18/06/09 12:07
אני רק הערה, 18/06/09 11:59
אכן, בעיקר מטרד, כמו יתוש ליד האוזן
פנדה , 18/06/09 16:24
כנסו וצפו בתמונה של מגדלי עזריאלי והחוף מההתנחלות הר ברכה
Jerusalem , 18/06/09 11:51
חשבתי שאתה סתם נודניק עד שנכסתי וראיתי את התמונה- מדהים, יישר כוח,
רעמסס, 18/06/09 12:29
גם תל אביב זו התנחלות!! מה ההבדל בין תל-אביב לאריאל? אין הבדל מבחינתם! (ל''ת)
Jerusalem , 18/06/09 11:50
איך בונים בעצימת עין? זה לא מסוכן? אפשר ליפול מהפיגום!
פנדה , 18/06/09 16:25
אביב ישראל, 18/06/09 13:13