• 97.

    מיקי נצלן

    אלמוני, 11/11/11 10:04

    מיקי,להערכתי, ניצל את שמו של דודו בחייו ואחרי מותו.עושה עלי הרושם שתמיד קינא לו .גם היום שמיקי כותב בעתון השרון הוא מנצל גם אותו לפרסומו האישי.הרושם שלי שהוא נאמן לעצמו ואין מתחרים לאהבתו העצמית.בעיני הוא דוחה ודחוי.

    • מיקי נצלן

      פלמוני תגובה לאלמוני, 23/11/11 17:59

      צודק בכח מילה,נצלן זו מחמאה,לא שווה לבזבז עליו מילי.האיש נשמע כנופח צופים שיודע להסתיר את הארס שבתוכו.

  • 96.

    חיעחיעחיעלחיעחליכעחלכיעכחיעכחיעג

    עכיעכיעכיעכ, 20/01/10 10:52

    דודו טופז לא אתה שהרגת את עצמך, אלא המדינה היא זאת שהרגה אותך,מדינה שלא יכולה לראות אנשים שטוב להם, מדינה שלא יכולה לראות אנשים יפים ומצליחים חייבים להרוס את שמם הרע,את האמת - אלוהים לא יסלח על כךך- המדינה הרעה הזו שמרוב דיבורים רעים עליך פשוט שידלה את נפשך היפה להתאבד. ככה זה מדינה מגעילה וכולם יישאוו באחריות על כך-בטח דן מרגלית צריך כסף? לא יכל לסלוח על טיפשותו.מילאו אותו בכדורים פסיכיאטריים רק כדי שבאמת ישתגע ככה יירגעו יותר יעם קנאי ונבזה, נשמתך לא יושבת ברוגע וייהי מה.

  • 95.

    אין צדיק שאיון לו עבר ואין רשע שאין לו עתיד

    ל94, 08/07/09 06:35

    אתה לא היית במצבו על כן אל תשפוט אחרת זה כמו בומרנג יחזור אליך.זה חוק ביקום.

  • 94.

    טופז הוא פושע, ומגיע לו לשבת עד סוף ימיו. (ל''ת)

    מפוכח, 06/07/09 12:28

  • 93.

    דמניוק כן אשם! (ל''ת)

    צחי, 22/06/09 07:11

  • 92.

    פקק תנועה צודק..הסקס סמים ורוקנרול חיסלו גם את גנדי... (ל''ת)

    מומחה לתולדות הודו, 21/06/09 18:27

  • 91.

    גם המוכים וגם מי ששלח את המכים חטאו וחוטאים בחטא היוהרה. (ל''ת)

    חטא חמור מאוד והרבה מאד מהיושבים בציון חוטאים בו., 21/06/09 18:16

  • 90.

    נראה לי שגם האח שלו דפוק (ל''ת)

    כולם שם דפוקים, 21/06/09 15:59

  • 89.

    הליצן שרצה להיות דון קורלאונה,דרך פעולות של ערס ומעשים של צ'ח צ'ח קטן. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 21/06/09 15:53

  • 88.

    אפשר להבין את דודו טופז תרבות הרוקנרול הסקס והסמים (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/06/09 15:15

    • ניתפסה אצלו כדבר שמובן מאליו היום התרבות הזו נימצאת בכול פה (ל''ת)

      פקק תנועה , 21/06/09 15:16

  • 87.

    וכמו שנאמר במחזה ''הדיבוק'' כאשר הזכוכית מצופה בכסף

    אנסקי, 21/06/09 15:14

    אדם רואה רק את עצמו

  • 86.

    עצוב

    רון, 21/06/09 15:03

    הכתבה כ''כ עצובה, כמעט בכיתי.
    מסכן דודו הוא לא שלט במעשיו ועכשיו גם ברור למה.
    אני גם מרחמת עליך מיקי עם כל מה שעברת וישר כוח על עזרתך לדודו.
    אני שמחה שאתה מבקר אותו מידי פעם.
    אוהבת את דודו לעולם.

    • עצוב עצוב (ל''ת)

      אבל ריסק גוף ופרצוף, 21/06/09 15:22

      • רק חבל שהנזקים לא מוחשים יותר

        נעמי, 21/06/09 17:21

        אולי זה יעזור לה ללמוד להפסיק לזלזל באנשים

  • 85.

    הטוב שעשה מתגמד למול המעשים הרעים והנפשעים. אין מחילה. (ל''ת)

    שירקב בכלא, 21/06/09 15:01

  • 84.

    אמת

    מרינה, 21/06/09 14:21

    לא קל לאח צעיר לגדול בצל האח היפה והאהוב
    אין ספק שהילדות נתנה את שלה לטירוף של דודו
    הוא צריך טיפול !!!1
    וישמור ה' על כל אחד אמן

  • 83.

    טופז תקף וריסק אנשים אף אחד לא צעק על אי שפיות לפני שנתפס-לכלא והרבה

    די לאלימות, 21/06/09 13:57

    טופז תקף וריסק אנשים אף אחד לא צעק על אי שפיות לפני שנתפס-על דודו האכזר ללכת לכלא להרבה שנים

  • 82.

    הוא השתגע מהפטריות שהוא לקח. זו הסיבה היחידה! (ל''ת)

    דנית, 21/06/09 13:46

  • 81.

    צאצאי אליהו תלמידי

    שלום עליכם, 21/06/09 13:44

    הגדול וגם הקטן -כפי שרואים כאן-מביישים אותי. אין לי קשר איתם

    • פירות באושים (ל''ת)

      מנחם מנדל, 21/06/09 14:53

  • 80.

    מאיגרא רמא לתהום הנשיה

    חזק הנביא, 21/06/09 12:05

    דברי האח לא רק מפורטים כנים ןלא צבועים בכחל וסרק אלא ובעיקר אמיתיים ןנוגעים ללב.רק חבל שלא היו מלווים בנקיטת צעדי מנע בעוד מועד,שמן הסתם אם לא מועילים לפחות לא היו מזיקים.דודו טופז.אם לשפוט עפ''י דברי האח הנשמעים כאמור היגיוניים וכנים שוב אינו שפוי וזקוק לטיפול .ההמשך יבוא אני כעת ממהרומתנצלח

    • האח כמו טופז מזלזל בחומרת המעשים

      ובטוח שמגיע לשניהם איזה יחס מיוחד (כולל הכל!), 21/06/09 12:28

      שיא החוצפה להפנות אצבע מאשימה לאלה שהוכו

      • אולי יסביר לנו אדון שופט מה היא חומרת המעשים ?

        דותן, 21/06/09 17:29

        דודו שלח בריונים להכות אז זה מה שהופך אותו לפושע אלים ומסוכן ?

  • 79.

    משפחה של חולי אגו- כולם (ל''ת)

    פה מתחילות הצרות, 21/06/09 12:01

    • לא קראת את הכתבה,או מה?איך האח חולה אגו?איך??? (ל''ת)

      רן, 21/06/09 12:47

  • 78.

    מיקי! אתה יפה וחכם מאחיך עשרות מונים! ונתברכת גם בטוב לב נדיר. לא מגיע (ל''ת)

    לו אח כמוך.אתה מזלו היחיד, 21/06/09 11:20

  • 77.

    ערוץ 2 באמת אשפה....הוא וערוץ 10...הזבל ! (ל''ת)

    צופה בערוץ הטורקי, 21/06/09 10:47

  • 76.

    '''יש לי סוד מסוכן. סוד שאם יידעו עליו אני יכול לשבת בבית סוהר''

    דידי, 21/06/09 10:41

    הציטטה הזו של אחיו של טופז שאומר ''דודו התעקש. 'יש לי סוד מסוכן. סוד שאם יידעו עליו אני יכול לשבת בבית סוהר''' מהווה הוכחה מצויינת לכך שדודו טופז יכול לעמוד למשפט, שכן הוא מבדיל בין טוב ורע ויודע שמעשים אלו הם מעשים אסורים.

  • 75.

    טיבעי שמיקי יגונן על אחיו אבל מכאן ועד להאשים אחרים,באמת הגזמה (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 21/06/09 10:11

  • 74.

    in the end there's nothing like family

    keren, 21/06/09 10:03

    they will stand by you no matter what. where are all his friends ??I 'm not sure it wasthat easy for his brother to open up like that. I think its a brave thinkg for him to do

  • 73.

    attention attention

    דניאל, 21/06/09 08:46

    יש כאן כתובת על הקיר. לא בטוח שהאח יותר......... לבדוק אותו

  • 72.

    אין שום מילימטר קשר בין מה שמוקרן או לא מוקרן בערוץ 2 ,

    ובין שרשרת התקיפות האלימות, 21/06/09 08:27

    אם יש מי שחושב שאפשר בדמגוגיה בחצי גרוש לקנות במכולת (או לא להיכנס לבית סוהר על אירגון מסע תקיפות פיסיות חמורות במארב לאנשים על פתח ביתם)---יש לו בעיה !
    בעיה רצינית.

    ולגמרי באגב,
    דודו לא היה צ'ה גווארה נגד זבל וולגארי בטלויזיה-הוא היה אחד המחוללים הגדולים של זה.
    אז מי שבכל זאת קושר בין הזבל בטלויזיה ו''עונש''-נו שיכניס את דודו לבית סוהר גם על זה..

  • 71.

    מיקי

    וולט, 21/06/09 08:24

    מאוס..

  • 70.

    האח של דודו

    avitouv@014 , 21/06/09 08:21

    אני חושב שבבית שלכם גידלו פסיכים גם אתה מופרע לא פחות ממנו ואלה שמשחים ומהללים אותו הם תת רמה כמו ההופעות שלו

  • 69.

    יש לרפא את דוד טופז, ובמקביל יש לתת את כל העזרה האפשרית (ל''ת)

    לקורבנתיו..., 21/06/09 08:19

  • 68.

    האח של דודו

    avitouv@014 , 21/06/09 08:18

    אני חושב שבבית שלכם גידלו פסיכים גם אתה מופרע לא פחות ממנו ואלה שמשחים ומהללים אותו הם תת רמה כמו ההופעות שלו

  • 67.

    אני מאמין בעונש. לו למישחק של אף אחד ולעונש כבד למען יבין כול ג\\ח\\ג\\ח (ל''ת)

    אבשלום, 21/06/09 07:38

  • 66.

    דודו חולה נפש מזה זמן רב הכתובת הייתה על הקיר אלה התוצאות

    רק אישפוז אי שפיות, 21/06/09 06:52

    כל הסימנים הראו שדודו טופז איש חולה מחלת הנפש בה לקה הכתה גם באחרים החברה צריכה להבין זה לא איש פשע מאורגן או ראש ארגון פשע מדובר באדם חולה חולה מאוד כמו כל החברה הישראלית שהיא חולה תראו מה קורה כאן במדינה כל יום רציחות אונס פשעיה חמורה אף אחד לא מטפל בזה הרציחות על הכבישים שקוראים עאלק תאונות דרכים הכל מסימני התפוררות החברה הישראלית והמשטר כאן הכל כבר רקוב שום דבר לא מטופל.

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      אפרת, 21/06/09 09:02

  • 65.

    דודו טופז כמו בלון נפוח התמלא בעצמו בהרבה אויר וזה היה ברור שיום אחד

    גבהות לב,שחצנות,יהירות וסמים, 21/06/09 06:06

    האויר יצא וטופז יתגלה במלוא מערומיו ככלי ריק שאין חפץ בו.

  • 64.

    20 שנה זה מתנה !אז .................... (ל''ת)

    רוני, 21/06/09 05:42

  • 63.

    מישהו מוכן לשבור למיקי הזה את האף?

    שוקו, 21/06/09 04:03

    כי את האף אפשר לתקן, לא?

    • למה רק את האף?

      הבורר, 21/06/09 10:41

      ניתן גם להוציא לו את העינים מחורהם ולהכניס אותם חזרה .ניתן לישבור לו את המצח ולנסות לתקן כמו שעשה לאבי ניר .לטפל בחלאות הנל בהתאם לשטויות שהם מעלים .כדי להפחית מעוצמת הפגיעות הקשות של הקורבנות הוא מתחיל להפחיד כמו אחיו.

  • 62.

    בריאות הנפש - ומי משלם את המחיר?

    למוד נסיון לצערי., 21/06/09 03:29

    הכתבה מאוד מעניינת, והכי מרתק זה הסיפור על דודו הילד שאביו הוכה לנגד עיניו... מדהים מה שקבור בתת-מודע! ולעניין, מיקי הוא אח, אך טבעי שיאהב יסוכך ויגן על אחיו, זה לא כבוד גדול שכל העם יודע שיש לך אח פסיכי ומכור לסמים וקרימינל.
    אבל במקרה של דודו, הקרימינל הזה גם היה מליאן. וזה צרוף מסוכן מעין כמוהו. כי אין מי שיעצור את הטירוף. הוא לא שם על אף אחד, יש לו בוחטות כמו זבל, הוא לא קשור לאף אחד לא לאשה, לא לבית לא למקום עבודה אז מי יכול עליו?
    ובעניין חולי הנפש. לא נכתב מספיק על כמה הסובבים אותם סובלים מהם. הם עצמם לא תמיד מרגישים את הסבל. אבל המשפחה החברים וכל הסובבים אותם והבאים אתם במגע עוברים חיים מלאי לחץ חרדות וסבל. במשפטי גירושין למשל, הגיע הזמן שיכנסו גם פסיכולוגים ופסיכיאטרים לתמונה, ויבינו עד כמה בני-הזוג שלהם סובלים, ושמגיע להם פיצוי ענק. במקרה של דודו, הוא צריך לפצות כספית את הקורבנות, וגם להערכתי את אחיו וגרושותיו!! כי כסף בידיים של משוגע זה נשק מסוכן!

  • 61.

    למיקי אח של דודו..גם לי יש את המחלה של דודו..

    שרון, 21/06/09 02:42

    בכוונה בחרתי בכותרת הזו..אני מקווה שאתה קורא את התגובות!! אני מאד מעריכה את הכתבה הזו ואת הדברים האלו על אף שהם נעשו קצת מאוחר מדי. אני האחרונה שיכולה לדבר. אחד מבני משפחתי הקרובים היה חולה במניה דיפרסיה ולצערי אני שתקתי כמוך גם בימים שפחדתי מכל כותרת כי בסתר ליבי פחדתי שאני אמצא שבן משפחתי היה מעורב בה!! העדפתי להמשיך לדבר איתו בשקט . לנסות לשכנע לקחת את הכדורים אבל לא תמיד הצלחתי ! בן משפחתי נפטר בינתיים ואני מצרה על כך שבעודו בחיים לא עדכנתי את הסביבה במצבו כי כך הייתי יכולה למנוע אי נעימויות כי במצבו הכי קל היה בעולם גם לשבנע אותו להכנס לסוכנות נסיעות ולקנות רכב ספורט גם אם הוא ממש לא צריך את זה לדוגמא!!אנשים לא מבינים כמה אפשר לגרום לאנשים במצבים האלו לעשות דברים שאין להם שליטה או שיקול דעת בכלל. אני כמוך מקווה שדודו ייכנס לכלא אבל בתנאי שייקבל במקביל טיפול בכדורים הנכונים שייגרמו לחזור להיות דודו של פעם. במידה ותהיה אפשרות לשלוח לו מכתבים אני מקווה שאני אקבל את הכוחות לשלוח לו ולעודד אותו אפילו לשם זכרו של בן משפחתי שנפטר. ואולי בזכות דודו תעלה המודעות למחלות בנפש . אני בכוונה לא אומרת מחלות נפש אלא בנפש כי אז אולי יהיה יותר קל לבני המשפחה והסביבה להתייחס אליהן כמו שצריך. ואולי שדודו יישתחרר הוא אף יעביר הרצאות ( אולי גם בהשתתפותך..) על החשיבות במודעות וטיפול במחלות אלו על מנת למנוע מקרים דומים. באהבה והבנה.

    • האח אומר שהכסף היה המחלה (ל''ת)

      הכי רצינית של דודו.., 21/06/09 08:00

      • הכסף איפשר לו לעשות שטויות כשהמחלה עירערה את ההגיון. (ל''ת)

        הכסף הוא לא המחלה, 21/06/09 10:05

        • נכון! (ל''ת)

          6, 21/06/09 11:31

        • נכון

          רוני, 21/06/09 22:48

          אתה צודק

      • הוא טעה ובגדול..אבל זה רק בגלל שבסתר ליבו הוא תמיד גם קינא

        שרון, 21/06/09 11:38

        קינא וכעס לחילופין!!!! חבל שהוא אמר את מה שאמר על הכסף כי מי שמבין בזה יכול להעריך ש
        שהמחלה הייתה אצל דודו עוד לפני שהיה לו כל כך הרבה כסף. אני בטוחה שההורים של דודו היו מודעים למחלה אבל גם הם בחרו להעלים עין כי זה פשוט יותר נוח גם אם היא לא מטופלת . הן שלהם היה מפורסם ..היה לכולם במה להתגאות וזו הייתה הבעיה של דודו. הפרסום !! כי אם הוא לא היה מפורסם כבר מזמן היו מאשפזים אותו בכפייה אבל אז יש גם קצת בושה...וחבל כי אני מאמינה שהיה אפשר למנוע את כל התקיפות האלו. לדעתי גם מעגל החברים הקרובים ידע על כך ולכן מרגשות אשם הם שלא דאגו לעזור לו שומרים על זכותם לא לדבר עכשיו. מצד אחד יש להם חבר טוב מאד שעשה להם תמיד רק דברים טובים. מצד שני הם ידעו שיש לו בעיה רצינית וגם הם בחרו לשתוק כי זה היה להם יותר נוח וחבל. בדיוק בגלל זה אני מקווה שדודו יידע להשכיל יום אחד להעביר את המסר של החשיבות בהכרה ובקבלה של הסביבה בבעיה נפשית והתמיכה גם אם לא תמיד נעימה...

        • נכון!

          שני, 21/06/09 22:52

          אחת התגובות הכי נכונות ועיניניות
          כל הכבוד.

    • יפה כתבת..! (ל''ת)

      ר, 21/06/09 11:31

      • אני רק מקווה שיש כאלו שצריכים לקרוא ,להפנים ולצאת עם הסיפור

        לר', 21/06/09 12:23

        האמיתי מאחורי דודו. כל כך חשוב לנצל אם אפשר לקרוא לזה ככה את ה''במה'' שנתנה כאן לחולים בנפש בשביל להעלות את המודעות של הבעיה וחשיבות הטיפול.

    • ה''מחלה'' היחידה שלו היא אהבה עצמית ללא מיצרים (ל''ת)

      ספורי סבתא, 21/06/09 15:01

  • 60.

    למשפחת מרגלית כוח רב בעולם התקשורת

    יצחק אלוני, 21/06/09 02:13

    הם דואגים ''לנפח את המוח'' באמצעות המידיה ואתם לועסים את השטויות למה לא להפעיל את הגיון בריא ! דודו אכן ביצע עבירה חמורה אך מכאן ועד פושע מסוכן (כפי שמשפחת מרגלית מנסים להדביק לו) קיים מרחק רב! 

    • מה הוא בסך הכל עשה? דודינקה המסכן, העני וחסר הכח...

      דידי, 21/06/09 10:34

      שבר לה את העצמות? את הגולגולת? היא תזדקק לשרשרת ניתוחים? הבן שלה והיא יזדקקו לטיפולים פסיכולוגים אין סופיים?
      דודינקה המסכן והעני. אין לו שום כוח ואין לו בכלל כסף... בכל אשמים בני משפחת מרגלית. להשליך אותם לכלא ומיד!!!

      תגיד אתה נפלת על הראש?

      • כמה קנאה ורוע לב זולג מהתגובה שלך

        יצחק אלוני, 21/06/09 17:14

        מהתגובה שלך אני מבין שדודו צריך להענש רק בגלל שיש לו מעט כסף בחשבון הבנק - כמה נמוך עוד אפשר לרדת מזה ? 

    • או..סוף סוף תגובה שפוייה.נכון מאוד! (ל''ת)

      אכן.., 21/06/09 11:32

    • ואללה עשית את טופז צ'ה גווארה, (ל''ת)

      פידל, 21/06/09 15:03

  • 59.

    למטומטמים שכתבו נגד מרגלית כי הרשת שלה משדרת זבל

    מה הקשר?, 21/06/09 02:11

    לפי ההגיון העקום שלכם כל אחד שמפיק מוצר פגום צריך לקבל מכות?
    תעבירו ערוץ, אל תצפו בתכניות הזבל של הריאליטי, הרייטינג ירד לאפס ואולי פעם תקבלו תכניות יותר טובות.
    אבל מכות?
    האמת היא שבערוץ 2 הרוב זבל, הפרסומות הן כמעט שליש מהזמן, הפרומואים חוזרים כל עשר דקות, והרשת מגבירה את הווליום בפרסומות. כל זה ענין לרשויות, אבל לתת מכות? תמורת בצע כסף?

    • אבחנת את הבעיה , צופים בטמטום ללא הרף ומקטרים (ל''ת)

      ברוש, 21/06/09 15:04

  • 58.

    איך אתה קובע ש...

    עמית, 21/06/09 02:01

    ''בטח אמרו לו, עזוב, חמוד, תביא 50 אלף שקל, ההוא יחטוף איזה פליק ואנחנו נשכנע אותו להחזיר אותך לתקשורת''.
    הרי הוא רצה לנקום בשירה מרגלית, אבי ניר ובן ציון, יותר סביר שהוא יזם את המכות. מצד אחד אתה אומר שהוא משוגע ומצד שני לא הוא יזם את המכות?
    ברור שהוא לא התכוון שיכו אם לעיני בנה, אבל כך זה קרה.

  • 57.

    כעת השופטים של דודו צריכים לדאוג שלא ישלח להם בריונים (ל''ת)

    מתי, 21/06/09 01:57

  • 56.

    יאללה מה הוא כבר עשה ... חבר'ה קצת פרופורציה

    חילו-לי, 21/06/09 01:49

    מתיחסיים אליו כאילו הוא הרג

    • רק שלח בריונים לכסח את הצורה לשלושה אנשים ,עבירה מינורית (ל''ת)

      טרי לי לה, 21/06/09 15:06

  • 55.

    הוא מצדיק את הפשעים. להעניש את דודו בחומרה (ל''ת)

    היה שפוי ועוד איך, 21/06/09 00:20

  • 54.

    דוד פושע ערמומי - עליו לקבל עונש שכולם יזהרו מאלימות (ל''ת)

    מיכל, 21/06/09 00:00

  • 53.

    רק בית סוהר הוא צריך.

    חאלביאן, 20/06/09 23:57

    רק בית סוהר זה המקום לאחד כמו דודו.

  • 52.

    מיקי- ישר כוח אתה אדם טוב וחכם!

    ד.ר., 20/06/09 23:48

    צו ליבך אומר לך לעשות את המעשה הנכון וכאח אתה תומך באחיך בעת צרה - ישר כוח!

    • נכון.. (ל''ת)

      ו, 21/06/09 11:33

    • נכון (ל''ת)

      רמי, 21/06/09 23:05

  • 51.

    למה קראתי את הזבל הזה? אני צריך לעשות עבודות שירות. (ל''ת)

    Y, 20/06/09 23:36

  • 50.

    דודו מגלומן חסר מעצורים מסוכן לציבור. עובדה! (ל''ת)

    מיקי יצאת אהבל לגמרי, 20/06/09 23:21

    • מגלומנית ומסוכנת לציבור (ל''ת)

      התקשורת, 26/08/09 16:30

  • 49.

    כולם נראים צעירים במשפחה הזו

    יולי, 20/06/09 23:20

    הגנים שם טובים גם דודו נראה 10 שנים צעיר יותר וגם אחיו

    • נכון.. (ל''ת)

      דנה, 21/06/09 11:34

    • נכון

      עדן, 21/06/09 23:06

      שניהם נראים צעירים מהגיל שלהם

  • 48.

    הלואי אח כזה על כולנו

    אני, 20/06/09 23:18

    מרגישים שיש לו בבטן תחושות אמביבלנטיות אבל איך הוא אומר - הוא כאן בשביל דודו. שם את האגו והרגישויות בצד והוא אחריו.

    • אתה צודק (ל''ת)

      רונן, 21/06/09 23:06

  • 47.

    הטלויזיה והרייטינג מזהמים את החיים

    חי בלי טלויזיה, 20/06/09 23:18

    החיים השתנו לרעה ב 20 שנה האחרונות.
    ומי שאשם בכך אלה הם מנהלי הטלויזיה, הפרסומאים, וחברות הכבלים
    כל אחד מתחרה בתוכנית יותר רדודה, מציצנית, וחושפנית.
    בנוסף הפרסומות שמשדרים בלי סוף, חזור ושדר - כמה עוד אפשר לשמוע ולראות אותו דבר כל היום וכל הזמן.
    פרומואים לתוכניות ריקות מתוכן - ושוב ושוב זה חוזר על עצמו.
    ונוסף - שידורים חוזרים בפעם המי יודע.

    לא פלא שדודו, היה מכור להופעה עצמית - למרות שלא היה זקוק לכסף.
    וכשלא נתנו לו את אורות הבמה ומחיאות הכפיים - הרגיש מושפל ואפס, ליד כל הצעירים שנותנים להם להופיע למרות שהם ברמתם לא מגיעים לדודו.

    חבל מאד שהגענו למצב שפשוט עדיף לזרוק את הטלויזיה מהבית.

    • נכון..באמת לא מגיעים לרמתו של דודו..

      כל הצעירים האלה האנסטנס כוכבים לעומת דודו..פלא שהר, 21/06/09 11:36

      שהרגיש מושפל..

      • אז עכשיו כוכבים צעירים אינסטנט

        זה סיבה ל''השפלה'' של אדון דודו, 21/06/09 12:36

        איך באמת לא שלח להם ביריונים

    • זה אנחנו,לא הטלוויזיה,אם לא נצפה,היא תושמד

      רן, 21/06/09 14:43

      אבל אנחנו אוהבים טלוויזיה,וכל תוכנית יותר מגעילה מקבלת יותר רייטנג.
      תוכנית ללא רייטינג פשוט עפה מהמסך,משמע,אנחנו אשמים,לא הטלוויזיה

      • נכון

        דן, 21/06/09 23:09

        אתה צודק, זאת הסיבה שאנשים צריכים להפסיק לצפות בכל הזבל כמו כוכב נולד, המרוץ למיליון, הישרדות, האח הגדול וכו'.
        אני בעד.

  • 46.

    I wish I had a brother like you Miki.you are 100% (ל''ת)

    Erez, 20/06/09 23:12

  • 45.

    התיקשורת ניכנסת חזק בדודו טופז ונקווה שהשופטים לא יושפעו

    משפט צדק, 20/06/09 22:52

    ושיתבצע משפט צדק,והכל ביחס למעשים שהוא עשה מול מעשים דומים שפושעים אחרים עשו.

    • נכון נקוה

      סאקורה, 20/06/09 23:17

      זה לא שהמעשים קלים ובהחלט נדרש כאן עונש, אבל אני גם מקוה כמוך שהצליבה הזו תיפסק ושהמשפט יהיה משפט צדק באמת ולא בשביל יראו ויראו ולא למען הרייטינג.

    • הפוך גוטה ,הפוך- זה דודו שנכנס חזק בניר בועז ושירה.... (ל''ת)

      הלוואי שיחטוף שנים בכלא, 20/06/09 23:30

      • אבל הוא לא רצח,ולא למטרת רצח,ובלי נשק,ופושעים עושים את זה כל הזמן.

        ומקבלים עונשים קלים, 21/06/09 09:19

        זאת עובדה במדינה הזאת.למשפחות הפשע יש חבורות שלמות של פועלים שמבצעים להם את הדברים האלה כל הזמן ובתי המישפט לא עושים להם כלום,והתיקשורת לא מדברת כלום.פתאום כשדודו עושה את זה אז זה ניהיה פשעים נגד האנושות?

        • טופז גם הודה,וגם השכן המתווך

          נתן עדות מרשיעה, 21/06/09 09:35

          ואפשר גם לחשוב שאין אף אחד בבית סוהר,ממש ריק ונטוש שם וגם ששום מקרי אלימות אף פעם לא היו בתיקשורת
          מה אתה מקשקש

          (תשלח לו מדליה שהוא לא רצח)

          • הבעיה היא כשהחוק לא שומר על אזרחים רגילים והוא מתעורר רק כלפי האליטות.

            גם כן אליטות, 21/06/09 09:58

            ממתי אנשי תיקשורת הם אליטה?מדינה צריכה להיות מדינת חוק ישרה כלפי כל האזרחים.מדינה צריכה למגר את הפשע כל הזמן ולא רק מול מי שפוגע באנשים מקושרים שבעלי הכוח צריכים אותם.החוק צריך להיות שווה כלפי כולם.

            • זה לא נכון

              אתה עם סיסמאות חלולות, 21/06/09 11:01

              בתי הסוהר מלאים באנשים שפגעו במי שאינך יודע את שמם בלי שום קשר למקושרים או אליטה או סיסמאות אחרות.

              אתה החלטת שטופז פגע באנשים שמשום מה החלטת שהם לא אזרחים רגילים ודמם משום מה מותר..

              אולי גם תגיד לא לשפוט את הירשזון כי ''יש הרבה אנשים שגנבו מהם ואף אחד לא עשה כלום''??למה דוקא שופטים אותו?חח

              מה זה ה''אף אחד לא עשה כלום'' הזה.
              סתם מילים בלי משמעות

              • למלא את בתי הכלא בבראנסים ובזדורובים זאת לא המטרה.

                עולם שלישי, 21/06/09 12:56

                מילוי בתי הכלא הוא לא העבודה,אלא ניקוי הרחובות מפושעים הוא העבודה.
                לא הבנת את ההבדל בין שני הדברים?זה הבדל חמור ביותר.
                מדינת ישראל מלאה בפושעים חופשיים,עיסקי פשע שקוראים להם אירגוני פשע.אלה עסקים רחבים שעובדים ללא הפרעה אמיתית וכולם יודעים מי הם.זה לא פושע אחד,זה גם לא עשר פושעים וגם לא מאה פושעים.אלה מאות פושעים שעובדים באופן מסודר ובעצם אחראים לכל הפשע בארץ תחת מספר אירגונים וללא הפרעה אמיתית מטעם מוסדות החוק.
                אז מערכת אכיפת החוק מפחדת,לא עושה את עבודתה האמיתית,מנסה להראות עשיית עבודה כלפי כל מיני זוטרים,ולפעמים חפים מפשע,סתם כדי להראות שעובדים.לא מטפלים בפשע האמיתי וזה ניקרא לא לעשות כלום.
                התיקשורת גם לא עושה את עבודתה בנושא,עוד עושה להם כתבות אופי וגבורה,תמונות בעיתונים,כתבות בטלביזיה.
                אזרחים שומרי חוק לא יכולים לחיות כמו בני אדם,בשקט,במדינה נורמלית,ופיתאום כשזה קורה לאנשי תיקשורת אז זה סוף העולם?
                דודו טופז פשע וצריך להענש,אין שום ויכוח על זה,וכל הקישקושים על מדליות זאת פרופוגנדה זולה.אבל יש לציין שטופז היה איש שומר חוק במשך כל חייו,שישים שנה,וזה מוכיח שקרה לו משהו,פשוט ירד מהפסים.
                הירשזון זה סיפור אחר,הבן-אדם גנב במשך שנים כמו רבים מהמושחתים האחרים שלא ניפסים ואף אחד לא עושה להם כלום,זה ניקרא לא לעשות כלום,והם מנהלים לנו את המדינה,ובדיוק כתוצאה מזה המדינה שלנו הפכה לעולם שלישי.כי מה שעושה את העולם השלישי לעולם שלישי הוא השחיתות של מנהליו.
                אבל מי אמר לא לשפוט את טופז?מה זאת הפרופוגנדה הזולה הזאת?כל מה שנאמר זה לעשות משפט צדק,לא יותר ולא פחות מכל פושע אחר שעשה את אותו דבר.

                • נכון. דודו כמו כל פושע ששכר ביריונים לתקיפה פיסית חמורה

                  ב 3 מקרים, 21/06/09 15:18

                  וגם הוסיף מכתבים לתוספת איום והפחדה.

                  כולם יודעים מה ''קרה לו פתאום''-
                  נמאס לו שהוא לא מקבל תוכנית טלויזיה..
                  והפתאום הזה השתרך על חצי שנה 3 פעמים.

                  כל מיני אנשים ''פתאום'' רוצחים מישהו,בלי שעשו את זה קודם.

                  או פתאום מבצעים איזה מעילה.

                  לא כל היושבים בכלא היו מהעולם התחתון.
                  אם אין עבר פלילי-זה יכול להוריד מהמקסימום הקבוע בחוק לעבירות כנ''ל,לא מעבר לזה.
                  ובבתי כלא לא יושבים רק ''ברנסים'' ו''זדורובים''.

                  אתה מוצא לנכון לא להזדעזע ממה שעשה טופז,בשם ביקורת שיש לך על המשטרה לגבי טיפולה באירגוני פשע.

                  הרעש שזה נעשה כלפי אנשי תקשורת,ע''י כוכב טלויזיה--------------- זה הלם מהעובדה שהתנהלות כמו עולם תחתון הגיעה גם לשם,עולם שאמור להיות מחוץ לדברים כאלה.
                  בכל אופן במדינות די שפויות.
                  אתה לא רוצה-אל תזדעזע.
                  מדינה חופשית..

                  רק תזכור שאלה שהוכו-אומנם הוכו.והוכו קשה.ארבו להם על יד הבית והיכו אותם.

            • כל מילה בסלע! (ל''ת)

              חזקק ביותר., 21/06/09 11:40

        • כןו נכון.פשוט מגוחך,כל שני ושלישי פועלים בריונים בשם ארגוני פשע והמשט

          רה מפחדת ולא עושה כלום.חכמה על חלשים,כמו דודו..עלק, 21/06/09 11:39

          רב עבריינים..פחחחח...

          • אתה צודק

            עדי, 21/06/09 23:19

            המשטרה חכמה על חלשים
            בושה וחרפה.
            וכל המגיבים פה נגד דודו פשוט מחפשים נקמה כאילו הם ממשפחות המותקפים.

        • אתה צודק

          אדיר, 21/06/09 23:15

          כולם חכמים נגד חלשים.

      • גועל נפש

        לירון, 21/06/09 23:14

        אתה נראה לי בן אדם אכזרי ונקמן....
        זאת התווית שכולם הדביקו לדודו לא?
        אדם נקמן!
        אז אתה לא יותר טוב ממנו.

    • אתה צודק

      עידן, 21/06/09 23:13

      מקווה שיהיה משפט צדק והשופטים לא יתנו לגורמים חיצוניים להשפיע.
      מסכן דודו אין לו אף אחד חוץ מאחיו כולם נגדו.
      אבי ניר שירה מרגלית ובועז בן ציון יש להם המון תומכים ובני משפחה ,דודו כמעט לבד במערכה במלחמה אבודה מראש.
      פשוט מסכן....
      בהצלחה דודו אוהבים אותך.....

  • 44.

    כואב, כואב אין מה לדבר. אתה נשמע לי אח על הכיפאק, מיקי. (ל''ת)

    מעריצה לשעבר של דודו, 20/06/09 22:47

  • 43.

    היית סמרטוט שלו כל החיים וגם עכשיו אתה מתבזה בשבילו

    פתטי וטיפש, 20/06/09 22:46

    כל הכתבה מוכיחה שאחיך איש רע וזה לא חדש , הרי אתה מספר איזה יחס קיבלת ממנו במשך השנים כאשר לא הסכמת לרקוד לפי החליל שלו . זה לפני רטלין ועוד כל מיני כדורים שאתה מנסה להאשים אותם בהתנהגות של אחיך.

    מדברייך אפשר להבין שהוא התייחס אליך כמו לזבל רוב לאורך השנים, חשב שהוא מלמלך העולם וכולם צריכים לשרת אותו או שלא יהיהו קיימים מצידו.
    גם עכשיו אתה מתחנן שיבין כמה שהכי חשוב זה אח קרוב. גם עכשיו אתה רוצה לקבל ממנו יחס חיובי כלשהו

    • אנושי וחכם

      משפחה לא בוחרים!, 20/06/09 23:12

      דם סמיך ממים, זה אח שיודע שאחיו בצרה ומושיט לו יד לעזרה- ישר כוח מיקי!

      • נכון (ל''ת)

        עדי, 21/06/09 23:20

    • גם הוא מחפש שתי דקות של תהילה. גם אם זה על חשבון אחיו

      סתם כלומניק, 21/06/09 01:48

      מחר נשכח איך קוראים לו

    • הוא לא סמרטוט, הוא אח מסור - גאווה זה לא שם המשחק במשפחות (ל''ת)

      משפחה לא בוחרים, 21/06/09 03:20

  • 42.

    למיקי- ישר כוח על התמיכה שאתה נותן לאחיך!

    ד.ר., 20/06/09 22:36

    ''מגלגלין חובה על ידי חייב וזכות על ידי זכאי'' אלו חשבונות שמיים ומה שקרה היה כנראה בלתי נמנע, אמרת לדודו אחיך שכל יום בכלא הוא מתנה, זאת ראייה נבונה ועמוקה ועם כל הצער זאת הדרך לעשיית חשבון נפש ולשיקום, לך עם המסר שקיבלת מאביך ז''ל בחלום זה סיעתא דהשמייא ובע''ה יתגשם לטובה ודוד יצא מחושך לאור גדול! רב הנסתר על הנגלה, יבוא יום בע''ה שאנשים יבינו יותר...
    נ.ב. תדע לך שהרבה אנשים נושאים תפילה לשלומו ורוצים בטובתו!
    שבוע טוב

    • נכון..יפה כתבת.. (ל''ת)

      א, 21/06/09 11:43

    • נכון

      רותם, 21/06/09 23:26

      התגובה שלך מצויינת.
      אני מסכימה איתך

  • 41.

    במסווה של רחמים ואהבה

    נקמת האח, 20/06/09 22:36

    הנה גם אתה פתאום בכותרות, מופיע, מתראיין בלי סוף, מעורר רחמים על העוני שלך ובכך מגיע גם לשכבות החלשון והעניות של העם, מעורר כלפי עצמך הערצה על כך שאתה אדם פשוט שלא שותה ולא מעשן, אדם מלא אהבה, מלא קסם אישי. בלה בלה בלה

    הנה זכית לדקות התהילה שלך.

    אח שלך היכה ופצע בין היתר אישה ליד הילד שלה. זה בלתי נסלח. אתה בא עכשיו ומבקש רחמים עליו ? בא לי להקיא.

  • 40.

    המוח שלו נדפק מהכדורים, ומי סיפק

    אני, 20/06/09 22:34

    לו אותם?

  • 39.

    סיפורו של אדם אופטימי (ל''ת)

    איתי1960 , 20/06/09 22:32

  • 38.

    סיפורו של אדם אופטימי (ל''ת)

    איתי1960 , 20/06/09 22:30

  • 37.

    וזה אמור להיות ה''אח החכם''? (ל''ת)

    סאקרה, 20/06/09 22:27

  • 36.

    חבל שמיקי מנסה לגייס את האהבה ה''לא מוסברת'' לאחיו! מיקי, אחיך פושע!!!

    צדק, 20/06/09 21:57

    חבל שהאהבה שלך לאחיך לא נשארת בינן לבין אחיך ואתה מנסה שכולם יאהבו את דודו גם אחרי מה שהוא עשה.

    אדם שבחר לתקוף אנשים, לפצוע עד זוב דם ושבר עצמות הוא עבריין, פושע, חסר גבולות!!! מסוכן לסביבה, שחייב לשבת בכלא לא בשביל להשתקם! אלא בגלל שהוא מסוכן לסביבה!!!!!!!!!!!!!!!!

    מסוכן לסביבה. לא מסכן!!!!!!

  • 35.

    דודו חולה נפש וזקוק לטיפול פסיכיאטרי. צריך לשקם אותו. (ל''ת)

    קרן, 20/06/09 21:45

    • דודו מגלומן - הוא לא סופר אף אחד ממטר - מה שהוא רואה זה את עצמו בלבד !

      בלבלה5 , 21/06/09 00:37

      אגב גם סאדם חוסיין ואידי אמין דאדא היו מגלומנים , האם גם להם היית מציע יחס סלחני ?!

  • 34.

    איזה מן השוואה מטורפת בין מקרה של תקיפה קשה לבין ניתוח אף פלסטי ???

    בלבלה5 , 20/06/09 21:39

    פניה של שירה מרגלית נופצו באגרופי ברזל !
    ארובת העין שלה נופצה והעיין שלה חדרה פנימה, אפה רוסק באגרופי ברזל , שפתיה שסועות, שיניה שבורות,כולה מרוסקת - היא תזדקק לא לניתוח פלסטי אחד אלא לעוד הרבה ניתוחים כירורגיים ופלסטייים אחרי הטיפול המזעזע של אחיך - שלא לדבר על האימה,ההלם והחרדות הקשות שנילוות לקורבנות התקיפה של אחיך הלא שפוי !
    ,

    מיקי גולדנבר כנראה שגם אתה חייב אשפוז כפוי!!!

    • אם מצבה היה כל כך גרוע היו מאשפזים אותה בביה''ח

      החלמה מהירה למרגלית!, 20/06/09 21:49

      היא שוחררה באותו ערב (לפי דיווח של התקשורת)

      • הרבה סובלים ביגללה .היא שמביאה את האלימות למסך.

        הדייג, 20/06/09 21:59

        דודו למד מהתכנים שלה איך עושים את מה שעשה.
        היא יותר בריאה משור..אבא שלה הוא הקוקסינל שבוכה בטלוויזיה בכל תוכנית אפשרית..דודינק'ה ססאמק

      • קח בחשבון שהמשטרה בכוונה פירסמה שכביכול שירה לא אושפזה ושוחררה

        בלבלה5 , 20/06/09 22:15

        עוד באותו יום לביתה .על מנת לבלבל את התוקפים ואולי לגרום להם חזור אל זירת הפשע.

        בראיון אצל גדי סוקניק - ידיד של שירה מרגלית נתן תאור מפורט ומזעזע של מצבה של שירה כפי שהוא ראה שניות אחדות לאחר שהותקפה. אין מצב ששירה שוחררה מיד לביתה !!!

        • אתם חיים בסרט ..כולה מכה קטנה היא קיבלה..פושעים גדולים בנשק חם לא קיבל

          שפילברג, 20/06/09 22:19

          יחס כזה מהמשטרה ועליהום שעשו עליו .

          • הגב' עברה ניתוח בארובת העיין. איפה אתה חושב שנתחו אותה ? בבית ? (ל''ת)

            דר, 20/06/09 22:47

          • יותר נראה שאתה הוא זה שלא חי במציאות !

            בלבלה5 , 21/06/09 00:33

            לפי איך שזה נראה -למרות שדודו התנהג כמו דון קורליאונה - המשטרה מתיחסת אליו בכפפות של משי.

            מסיעים אותו בניידת, ולא בזנזנה כמו חשודים אחרים.
            מאפשרים לו לפתוח חלון ולהגיב לשאלות אנשי התקשורת וזאת כשהוא נמצא בעיצומה של חקירה משטרתית - אם היו קוראים לו בוזגלו - נראה לך שהוא מקבל את כל הפריבילגיות האלו ???

          • אתה צודק (ל''ת)

            ניר, 21/06/09 23:31

        • אתה טועה

          ניר, 21/06/09 23:30

          אתה לא חושב שאולי הוא משקר???
          הוא השכן שלה בטח שיגן עליה.

      • נכון אתה צודק

        שני, 21/06/09 23:28

        אפילו התקשורת דיווחה על זה.

  • 33.

    לדודו - אישי

    גולו, 20/06/09 21:36

    את האמת ממש התחרפנת... והמעשים שעשית והזמנת חמורים ביותר (במיוחד עוצמת המכות, שבעצם היו קרובות לסכן חיים), אבל אני מקווה שתצא מזה עם עונש קל יחסית ותחזור לחיים שפויים.

    אנחנו נמצאים במירוץ מטורף - עבודה, משכנתא, ילדים - ואתה - לאחר שעשית את המיליונים שלך, הגעת קרוב לגיל הפנסיה (ואתה יכול לצאת לשמחתך) ובמקום להתחיל לחיות חיים כמו שצריך - רוח, נשמה, רוחניות, ספרים, טיולים, להשקיע זמן בילדים ובאישה - הובלת את עצמך להתרפק על העבר ולנסות להחזיר אותו.

    יש לך כלים (אמצעים) שאחרים יכולים לחלום עליהם ומצד שני, לא מספיק טוב לך. תראה לאן הריקנות (הממש סתמית) הובילה אותך ותבין שדווקא אתה אדם שזכית ל''ריקנות'' - יש לך אפשרות לבחור למלא אותה בתכנים חשובים באמת (מה שלאדם מן הישוב לא תמיד יש אפשרויות כאלה).

    בקיצור, מקווה שתתפכח מהמעשים שלך, תעזוב את השטויות ותתרכז בזהב שיש לך ביד - זמן איכות לעצמך, למשפחתך ולסביבה שחשובה לך.

    ב ה צ ל ח ה !!!

    • נכון

      עדי, 21/06/09 23:33

      יפה כתבת!

  • 32.

    הרייטינג שיבש לו את המוח

    משה, 20/06/09 21:24

    בימים אלו כשאנו עדים לנפילות של כל מיני סלבס שר אוצר ונשיא אנו כבר לא נופתע משום מעידה של כלשהוא. במקרה של דודו אני ממליץ שתהיה הגבלה על סךאחוזי הרייטינג זקוק כדי שישאר שפוי זה מזכיר לי את הפתגם וישמן ישורון ויבעט וכמו שצינתי כל אמן שתופס גובא עדיף לבדוק שלא ידבק בתסמונת דודוץ

  • 31.

    דודו חייב לשלם על האלימות שהפעיל ביוקר רב-די לאלימות

    יש גבול, 20/06/09 21:14

    דודו חייב לשלם על האלימות שהפעיל ביוקר רב-די לאלימות

  • 30.

    תגיד, כמה שילמו לך כדי למכור את אחיך? (ל''ת)

    אחוות אחים, 20/06/09 21:03

  • 29.

    הוא חושב שאם יש על זה חיקויים (ל''ת)

    אז לוקחים את זה קליל.לא יאומן., 20/06/09 20:47

  • 28.

    ואף על פי כן -יש לשלוח את המאפיונר 20 שנה בכלא !!! (ל''ת)

    זה המעט לשלטון החוק המתפוגג, 20/06/09 20:40

  • 27.

    משהו במשפחה שם דפוק לגמרי (ל''ת)

    גם האח באותו ראש של דודו, 20/06/09 20:39

  • 26.

    מה שמצחיק כתבו כמה שנים כל עבירה שדודו עשה.20.10.7.7.7

    השקוף , 20/06/09 20:36

    על כל עבירה תיכננו לו מאסר עולם.
    מעניין שמשפחות הפשע מבצעות ירי ואחזקת אמל'ח ורימונים ומקבלים חצי שנה בפנים עוד מעט כולם משתחררים מהמאסר...
    אבל לדודו תכננו מאסר עולם כי זה רייטינג לעיתונים ולאבא שלה..
    תגידו איפא אתם שנשים מקבלות מכות מבעליהן ושוברים להם את הפנים בכל ערב...
    היכן מר מרגלית שהאלימות שביתך מביאה לנו בתכנים בטלוויזיה לבית שלנו? בכח..
    נהייתם יפה נפש פיתאום? די לכו לעזאזל אתם וכל ההומואים שהיא מביאה ותוכניות בישול החזיר וטינופת הים. לפתח ביתנו..לכו משפחת מרגלית לעשות בדק בית..ולראות איפוא אתם אשמים בסיפור הזה...משפחה זיפט

    • אתה (ל''ת)

      מופרע, 20/06/09 20:41

      • מופרע אבל עם שכל..תתמודדו עם האמת..ותיקפצולי (ל''ת)

        השקוף , 20/06/09 21:19

        • תעשה כמוני ואל תצפה בערוץ2 (ל''ת)

          השרוף, 20/06/09 23:40

          • זה גם מה שאני החלטתי לעשות!

            שני, 21/06/09 23:36

            חרם על ערוץ 2
            ערוץ עם תת רמה!

        • מופרע עם שכל היה גם שמעיה אנג'ל! (ל''ת)

          בלבלה5 , 21/06/09 00:38

        • זה לא ''אמת'' (ל''ת)

          זה עקום ומעוות כמו גם תגובה 19 שלך, 21/06/09 08:32

    • אז למה אתה ובני ביתך צופים בזבל הזה ,ישנם ערוצים מענינים יותר (ל''ת)

      השרוף, 20/06/09 23:39

      • נכון (ל''ת)

        שני, 21/06/09 23:37

    • אתה צודק

      שני, 21/06/09 23:35

      יפה כתבת גם אני בדעה שלך!

  • 25.

    בוא אני אסביר לך מה ההבדל בין אישה שהולכת לפסלטיקאי לשנות את האף

    לבין שירה מרגילת שאחריך שבר את אפה וסבלה כאבי תופת, 20/06/09 20:34

    הראשונה מתוך כיף מחליטה שבא לה לעבור ניתוח לשינוי אפה. היא מגיעה ברוח טובה ומרצונה לרופא. שירה מרגלית - דודו החליט עבורה ולכן ראשית שבר את אפה ע''ע זוג בריונים בעלי ידי ברזל - כלומר הוא גרם לה לכאבים איומים וכשההגיע לרופא לא עשתה זאת מרצונה היא הגיעה מכורח האלימות שלך אחיך ועם אף מרוסק. מבין את ההבדל טמבל רשע שכמוך ? מבין ? מבין ?

    • דן מרגלית?

      רונן, 21/06/09 23:38

      זה אתה?

  • 24.

    אתה צריך להתבייש להתבייש!כמה פעמים עוד תרמוז שהיה מגיע להם?

    כמה ציניות יכולה להיות בכתבה אחת ?, 20/06/09 20:30

    גם אם אתה אומר ששעמעת שאנשים אמרו שהיה מגיע לאבי ניר , זה לא ישנה את המסר שאתה רוצה להעביר שבסכ''כ הכל לא נוראה שקסחו את ניר כי אולי פרט לאחיך החרא יש עוד אנשים שלא אוהבים אותו. אתה מעז לתת לגיטימציה למעשים של אחיך המגלומן הרשע.מזל שהוריך לא יכולים לשמוע אותך כי אתה מבייש לא פחות מדודו. חוצפן . אחיך הביא אנשים לבתי חולים לניתוחים ולטיפול נפשי ארוך וטראומה שלא תעבור לעולם ואתה רומז שהיה מגיע להם שבועז צריך להבין ששירה תשכח בקרוב . עוד מעט תבקש שהם יבואו להעיד לטובתו של אחיך .

    • אתה טועה

      שני, 21/06/09 23:39

      הנקמה מדברת מפיך!

  • 23.

    אח שלון חולה נפש בדיוק כמוהו

    ארז, 20/06/09 20:24

    כל הכתבה מטרתה להמעיט מחומרת מעשיו של הארכי פושע הזה.
    מחלת נפש לכאורה, הבנה למניעיו, טענות ש''גררו'' אותו.
    בושה
    משפחה של מגאלומנים.....

    • לגמרי!

      גם הוא בטוח ששניהם באיזה מעמד מיוחד, 20/06/09 20:34

      ושום דבר לא יכול לקעקע את ה''אהבה'' שלא משנה מה יעשו כל העולם עלק חש כלפיהם..
      מאיפה הם לקחו את זה

  • 22.

    דודו לא נפל , הוא קפץ ראש היישר לתוך ביב השופכין ! (ל''ת)

    בלבלה5 , 20/06/09 20:22

  • 21.

    רחמים

    אליפז העיראקי, 20/06/09 20:22

    תסלח לי אבל לא אתה,ולא האח הפסיכופט מעניינים.

    • גם אתה לא כזה מעניין

      עדי, 21/06/09 23:40

      אז תעשה טובה ותיעלם!

  • 20.

    ''את האף של שירה אפשר לתקן,יש נשים שגם בלי מכות הולכות לפלסטיקאי''

    ''עוד כמה שנים יצחקו על זה'', 20/06/09 20:19

    גם האח הזה חצוף לא קטן ולא קולט איפה הם חיים

    • אתה מוציא דבר מהקשרו. הוא אומר את זה כדי להבהיר את מה שרע בעיניו.

      שהילד היה עד., 20/06/09 21:10

      תקרא כמו שצריך, ואולי תבין.

      • מבינים שהוא לא קולט את החוצפה והטירור והאכזריות (ל''ת)

        בתקיפת שירה ו 2 האחרים, 21/06/09 08:09

      • נכון (ל''ת)

        מיכל, 21/06/09 23:41

  • 19.

    מיקי אל תיקח ללב . האשמים האמיתיים הם שירה וכמותה...

    השקוף , 20/06/09 20:16

    הם האחראיים על מה שדודו ואנחנו רואים בטלוויזיה.
    הם אחראיים על התכנים..על האלימות על הריאליטי של קבוצת ההומואים שמחנכים את ילדינו ששקרים אלימות תככים ומזדינים שלא בדרך הטבע זה מה שאנחנו צריכים לראות בטלוויזיה...
    אבא שלה כלב לא קטן הוא מלבד סקופ בשנות ה70 לא שווה אתהמקום שלו והוא זה שקידם אותה לאן שהיא נמצאת בו...
    אם לא כל הזבל הזה והמתחנגלים בתחת עם המפיקים כדי לתת להם לזכות כאילו הם המשיח הבא שלנו אז שלא ילינו על אף אחד..
    נכון שמה שדודו עשה זה לא בסדר וצריך לתת לקדוש ברוך הוא לעשות את העבודה שישמיד את כל הטלוויזיה המחורבנת שמחריכים אותנו לראות.
    ומיסכן הילד שלה בנכד של הזבל של אבא שלה שאומר כי הילד מיסכן גמור..יה כלב מי מביא את האלימות למסכים? אמא שלו הכלבתא..היא ולא אף אחד אחר..
    אז ראוי שיפסיקו לבכות ולילל כי הם האשמים הראשונים נקודה.

    • יא שקוף מי מאלץ אותך לצפות בזבל הזה , תקרא ספר במקום (ל''ת)

      השרוף, 20/06/09 23:43

    • מה לעשות ? הכל בגלל אשכנזים גזענים. (ל''ת)

      יובל, 21/06/09 00:34

      • האשמים הם המזרחיים השוטים שמתמכרים לזבל הטלויזיוני

        צ'חצ'ח, 21/06/09 15:10

        מעריציו המושבעים של טופז

  • 18.

    ףך

    שלי, 20/06/09 20:09

    דודו היה לו הכל בחיים שלו כסף רכוש חבל
    הרס את החיים שלו

  • 17.

    עצוב לחשוב שזה הבן של השחקן הנהדר אליהו גולדנברג.

    רותי, 20/06/09 20:03

    צר לי עליך מיקי גולדנברג. אחיך לא משוגע. אפשר להבין את מה שאתה מנסה לעשות ואת זה שעורך הדין מכוון כל מיני מכרים וחברים לספר שדודו משוגע. הוא בהחלט פושע!!!!!!!
    מה שדוחה במיוחד זו ההתבכיינות שלו על כך שלא ראה את ילדיו זמן רב. כדאי שיחשוב היטב מה הוא עשה לילד בן ה- 7 של שירה מרגלית. אולי כדאי שישאל את הבן הצעיר ביותר שלו, איך הוא היה מרגיש אם מישהו היה תוקף בפרעות את אימו ואחר כך גם את אביו.
    מה שאחיך עשה זה פשע ועל כך עליו לשלם.

  • 16.

    מיקי היקר, אח יקר וטוב ...

    ע.ג., 20/06/09 19:50

    סיפור מרהים אבל מאוד עצוב.

    מצבו יקשה עליך לעזור לו.

    נתב את כספו למירב העזרה.

    הילדים חייבים סידור במשפחה רגועה.

    שדודו יעזור לאחרים בכלא. את זה הוא יודע.

    עד שירצה עונשו.

    המחלה שלו מאוד בעייתית ומאוד לא נעימה

    לבני המשפחה.

  • 15.

    זו הסכמנ של לחיות כחלק מביצה התקשורתית (ל''ת)

    סלבים - ראו אוזהרתם, 20/06/09 19:43

  • 14.

    לא מקבל את קו ההגנה -הבחור מבדיל בין טוב לרע וכשיר משפטית לעונש (ל''ת)

    י.א, 20/06/09 19:41

  • 13.

    מיצוי דין בחומרה

    yosy, 20/06/09 19:37

    אם הטענה שהוא סובל מבעיות פסיכיארטיות .איפה היו כל אנשי התקשורת עד לפני שנה שהוא ירד מהכותרות .שנתנו לו במה בחזית אז אולי הם זקוקים לטיפול כי הם למעשה שולטים בדעת קהל למעשה מנהלים את המדינה לכן המדינה לא סובלת מבעיות פסיכיאטריות .לכן יש להחמיר איתו כמו שמחמירים עם ארגוני פשע ללא רחמים התנהגות מתוכננת שקולה כמו מאפיה הדין צריך לעשות ולראות. אין איפה ואיפה וזה המקום לשנות את המינוח מבחן בוזגלו למבחן טופז.

    • מיצוי דין בחומרה

      ROLP, 20/06/09 21:42

      נחיה ונראה אם ממציא הצחצחים יטופל

  • 12.

    חבל. על טופז, מרגלית, בן ציון וניר ובני משפחותיהם (ל''ת)

    מצטער בשביל כולם, 20/06/09 19:30

    • מה אתה שח.. כולם קורבנות, מה? (ל''ת)

      אנשים מתחרפנים פה, 20/06/09 20:44

  • 11.

    דודו אחלה הוא בסדר תרדו ממנו (ל''ת)

    מיכל, 20/06/09 19:26

    • נכון (ל''ת)

      עדי, 21/06/09 23:46

  • 10.

    כל הכתבה מגמתית

    איילת, 20/06/09 19:25

    כדי להוציא את הפושע בכמה שנים פחות בגלל שהוא ,''משוגע'' אבל אנחנו לא פסיכים

  • 9.

    כמו שאומרים אצלנו: ''אצבעות ידך אינן שוות''

    מזרחן, 20/06/09 19:25

    את אחד יצא משוגע, השני נורמלי.

    • אסבעק באידכ

      יאללה בית''ר, 20/06/09 23:34

      מוש כולהום זאיי בעד

  • 8.

    לא מבינה למה האח שלו צריך לכבס בפומבי את כל הכביסה המלוכלכת

    לילך, 20/06/09 19:22

    בעיני זה מגעיל ודוחה. לבן אדם מגיעה קצת פרטיות, גם אם הוא עשה דברים כ''כ חמורים אשר ללא ספק מגיע לו להיענש עליהם קשות. יש דברים שלא מוציאים החוצה. מעניין כמה הוא קיבל על הראיון הזה.

    • דווקא התחלתי לקרוא ממש נגד אח שלו ובסוף אני די בעדו.

      מוס, 20/06/09 21:16

      האח הזה של דודו טופז הוא מן איש מוחצן כזה, מוציא הכל בשטף בלי לחשוב יותר מדי. אבל בכל שטף המלים הזה אפשר להבין שהוא איש טוב, שהוא באמת אוהב את אח שלו ורוצה בטובתו.
      נכון שהוא לא היה מתראיין ככה אם הוא לא היה אוהב בעצמו להיות באור הזרקורים.אבל הוא לפחות באמת מנסה להועיל. גם זה משהו. הוא לא מספר על הצרות המשפחתיות כדי לספר עליהן אלא כי הוא מספר כל מה שיש לו. היו מספיק סודות רעים שם, הוא מבין את זה ושונא את זה.
      אני די בעדו.
      והוא גם הצליח לשכנע אותי שדודו טופז פסיכי על כל הראש וצריך עזרה.

      • נכון.. (ל''ת)

        ט, 21/06/09 11:52

  • 7.

    איזו חשיפההההה

    עצוב, 20/06/09 19:15

    כל השמחים לאיד הם אנשים קטנים ורכלנים. אין ספק שמדובר פה בטרגדיה. כמה קל וממלא זה לשפוט אנשים ולהתנשא. יש כאן סיפור טרגי שיש בו הרבה מאוד גיבורים ולא רק דודו...

    • צא מזה אף אחד לא שמח לאיד !

      בלבלה5 , 20/06/09 20:40

      דודו חי ונשם בשביל הרייטינג , הפירסום . הוא היה מוכן לעשות הכל כדי לחזור לטלויזיה ,רק חבל שעל מנת לספק את האגו החולני שלו הוא בחר לשלוח אנשים כדי לתת מכות רצח לכל מי שהפריע לו להשיג את מה שהוא רוצה.
      חבל שילד קטן בן 7 היה צריך לראות איך מכים מול עיניו מכות האימה והפחד מפרקים לאמא שלו את העצמות והיא שוכבת מרוסקת ומלאה דם על המדרגות.

      ולכל אותן "נשמות טובות" שכעת מביעות רחמים וצער דווקא כלפי דודו ולא כלפי קורבונותיו -בסרט הדוקומנטרי :"דודו מלך הרייטינג" דודו כבר אז התייחס אליכם כאל עדת מטומטמים עיוורים ורדודים שהולכים כמו עדר אחרי התדמית האשלייתית שהוא מספק לכם.

    • נכון..עצוב.. (ל''ת)

      טרגדיה..טא היבריס..סיפור עצוב.., 21/06/09 11:53

    • נכון (ל''ת)

      עדי, 21/06/09 23:48

  • 6.

    בולגרי או לא ..בועז והשאר שאכלו מכות

    אלעד, 20/06/09 19:15

    אפילו אוהבים את ריח הדם ובטח את ריח הכסף
    אין אצלם חברות אמיתית הכל פונקצייה של תן ואתן לך ...אנשים חולים וצבועים וכך גם נראות התוכניות שלהם.

  • 5.

    אל תשמחו לאידו נכון שהוא עשה דברים רעים זו הנפילה שלו לביב שופכין

    טראגי קומי פשוט עצוב עד כאב, 20/06/09 19:10

    אני עצובה וכואבת את המכות והחבלות של המוכים בסיפור הזה.
    ומנגד אני ממש מרחמת על הבן אדם - הוא פשוט נפל לביב שופכין,מי רוצה לתת לו יד במצבו הנוכחי?
    עצוב לראות שיש השמחים לאידו כמה חבל.
    כמה חבל שהפכנו לחברה דורסנית וקטלנית.
    על זה נאמר ''איך נפלו גיבורים''... להבדיל מכוונת פתגם זה.
    לדודו יש לך כעת זמן להביע את החרטה של החיים שלך.

    • עצוב עד כאב

      נכון, 20/06/09 19:17

      אתה צודק
      חברה דורסנית וקטלנית
      כשאפילו המשטרה חיה וניזונה מרייטינג אז אין ספק שהתמונה עגומה כל כך ..

    • נכון

      שני, 21/06/09 23:50

      אהבתי את התגובה.

  • 4.

    התמונה הבאמת עגומה פה,

    המרקיז דה סאד, 20/06/09 19:07

    היא לא דודו כפרט, אלא כל אלה שמצדיקים את המעשים שלו.

  • 3.

    כתבה מדהימה ומרטיטה

    שוקי, 20/06/09 19:05

    כתבה מדהימהההההה
    מיקי האח עושה רושם של אדם טוב וחכם שרואה הכל ומבין הכל ...חבל שחלק מהדברים בדיעבד.
    כל הכבוד לו על החשיפה היא בודאי לא היתה לו קלה.

    • שוקי אתה צודק כלכך!!! אהבתי את הכתבה (ל''ת)

      הברווזה המכוערת, 20/06/09 20:59

    • נכון (ל''ת)

      דן, 21/06/09 23:53

  • 2.

    לשחרר את דודו.. מה כבר הוא עשה ? (ל''ת)

    ישוחרר דודו טופז, 20/06/09 18:52

  • 1.

    ממארת. אהבה עצמית. (ל''ת)

    יש לו מחלה אחת, 20/06/09 18:49

    • אהבה עצמית ללא מיצרים ,והזולת נועד להעצים אותה (ל''ת)

      הנרקיסיסט, 20/06/09 23:47