• 77.

    אופוזיציה

    שאול קאופמן, 18/06/09 17:31

    שכלם ישבו בבית ושישלם להם שכר מנימום.

    התוצאה פחות נזק למדינה

  • 76.

    את השביתה של האופוזיציה מוליכה דליה איציק, נא לשים לב! 2 הגברות כנראה

    מסקנה 1, 18/06/09 13:06

    מתחרות ביניהן מי יכולה לגרום יותר נזק..
    לדעתי איציק תעשה בארטר - תמכור את השקט בכנסת תמורת העלמת דוח המבקר בעניין הקרמיקות שלה שעל חשבון הכנסת.
    זו כל הסיבה למהומות האלה עכשיו וכל השאר הסחת דעת הצגות כמה טיפשים שתמיד מוכנים לצעוק והרבה פחדנים שחוששים לומר - די, עד כאן!

    • ל 13.06 אכן כשאין תשובה לצעד נכון של האופוזיציה,מנסים בשקרים.

      נתן.ש מעלות., 18/06/09 15:29

      שר המשפטים יעקב נאמן,גינה בחריפות את המלעיזים על ח''כ דליה איציק וכן מבקר המדינה.קבע מפורשות הכל נעשה בהתאם לחוק.

  • 75.

    זו ציפי המנהיגה הדגולה ????????????????????????????????????? (ל''ת)

    צפורה, 18/06/09 10:15

  • 74.

    לא רוצים להשתתף? - לא צריך

    רפניל , 18/06/09 09:16

    תפקיד האופוזיציה אינו לכפות את רצונותיה על הממשלה. אין מנדט לכך מהציבור. תפקידה לשכנע את הציבור שגיחשתה, עמדותיה, השקפת העולם שלה ותוכניותיה לפתרון הבעיות שעל הפרק, טובות ונכונות מאלה של הממשלה. אם תעשה כן, בבוא היום תקבל את תמיכת הציבור ותוכל, מעמדת כוח של רוב, לתקן את הטעון תיקון.
    בכדי לשכנע את הציבור, עליה להתנהג טוב יותר, עינייני יותר, חכם יותר וקונסטרוקטיבי יותר מהממשלה. בריחה מהכנסת היא ההיפך הגמור של כל אלה!
    במקום לנהל דיון ציבורי רציני במליאת הכנסת, תוך הצגת כל העיזים והחולשות של תוכניות הממשלה, והצעת חלופות להם, האופוזיציה בוחרת 'להעלם מהמליאה' ולאפשר לקואליציה חופש פעולה - זו 'האמא' של הטמטום! כך נראית האופוזיציה גרועה בהרבה מהקואליציה, ילדותית, אמוציונאלית, ורדופת כבוד עצמי שאין לו כיסוי.
    כל הכבוד לביבי ויועציו הפוליטיים! נראה שהם עושים עבודה מצויינת עד כה.
    סוגיית מופז אינה שייכת לעיניין זה. היא סוגיה שיש לבדוק את לגטימיותה באופן בלתי תלוי מהסיטואציה הפוליטית הנוכחית, ולהכריע בה באותו אופן. גם אם ההצעה שמעלה הממשלה עלולה לפגוע בקדימה, היה ויתברר שהיא כשרה והיא אכן תאושר, יש לזכור שמשחקה של קדימה בעניין זה הוא משחק צבוע כדרכה. שהרי קדימה הוקמה כתרגיל פוליטי של שרון על הליכוד ובוחריו, ואל ילין מי שהשתתף בכך שבמידת האפשר הוא זוכה כיום לטיפול דומה.
    אם יצטרפו חלק מחברי קדימה לממשלת נתניהו, יהיה בכך משוםפ 'צדק היסטורי', ותמיכה באינטרס לאומי מן המעלה הראשונה. כשיבינו האמריקנים והפלשתינאים שציפי ליבני אינה עוד אופציה להדיח את נתניהו ולקדם את האבואים, יתחילו לשכנע את עצמם ואת הפלשתינאים לעסוק ב'מדע האפשרי והסביר' ולא בפוליטיקה וירטואלית.

    • 100% (ל''ת)

      פנדה , 18/06/09 10:14

  • 73.

    הממשלה הזו לא לגיטימית! רק הכיסא חשוב להם! (ל''ת)

    משה, 18/06/09 09:04

  • 72.

    ההפקרות קבלה פנים חדשות. איך הם מעיזים?!

    אזרח זועם, 18/06/09 08:55

    אנחנו אשמים. לא פלא שכל הארצות מצביעות עלינו ורוצות אותנו לטרף. אני מתבייש, כי אני בטוח שיש מי שקורא ועוקב אחרי מה שקורה פה.

  • 71.

    ציפי מפילה את עצמה לפח. ממש מנהיגה למופת (ל''ת)

    יונה, 18/06/09 08:50

  • 70.

    .. והעם שותק !!! (ל''ת)

    בושה וכלימה, 18/06/09 08:48

  • 69.

    נו, מה הפלא שאחת כמו קונדי ועכשיו קלינטון הם (ל''ת)

    הפקחיות עלינו, 18/06/09 08:47

  • 68.

    מה זה משנה אם הפרזיטים האלה באים לעבודה או לא (ל''ת)

    לא עושים כלום כל היום, 18/06/09 08:44

  • 67.

    מי הם ששת המופלאים שמצטרפים למופז ? (ל''ת)

    דוד, 18/06/09 07:46

    • הכלה טרם נכנסה להריון,וכבר מזמינים את המוהל ?. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 18/06/09 15:31

  • 66.

    לעניות דעתי

    י ל ד , 18/06/09 07:39

    בכל מקרה, לקואליציה יש רוב, בין אם
    האופוזיציה תחרים את דיוני התקציב או לא.

    אבל, אני אתיחס גם לקואליצי וגם לאופוזיציה.

    הנס קריסטיאן אנדרסן, היה לא רק סופר
    לסיפורי ילדים, אלא איש משלים שידע לשלב
    מסרים חשובים בסיפוריו.

    אחד המסרים הוא, שאנו הילדים, יכולים
    להבין את המציאות, טוב יותר מהמבחגרים,
    שחשיבתם מוטה ואולי קצת איטית ומעוכה
    על ידי מוסכמות ומאווים.

    אני הקטן, רואה ליקוי קשה גם באןפוזיציה
    וגם בקואליציה. הליקוי הוא אי ההבנה,
    שחוסן מדיני וחברתי, הוא פונקציה של חוזקה
    של השרשרת, וכידוע, חוזקו של חיבור טורי,
    נקבע על ידי החוליה החלשה ביותר בו.

    החוליות החלשות של החברה הישראלית הם:

    א. משפחות העבדים.
    ב. הילדים שגדלים במשפחות עניות.
    ג. החלשים שנרמסים על ידי עובדי ציבור,
    שלא מבינים את האחריות העצומה שבקביעת גורלות.
    ד. הזקנים, המושלכים לגורלם, עם כלות כוחם.
    ה. העדר כבוד לאדם, בחוגי השליטים
    המתמנים כעובדי ציבור.

    אם הנס קריסטיאן אנדרסן היה לומד את
    המצב בישראל, היה כותב סיפור נוגה,
    על חברה מתאבדת.

    אולי הוא היה מעיין בספרי הסטוריה ומבין,
    למה חרבו ישראל, יהודה, בית ראשון
    ובית שני.

    אבל אני אדבר על אזניים ערלות.

    למעשה כבר הוסבר לי שאף אחד לא יקשיב
    לבקורת משום סוג, במדינת העסקנים השולטים:

    בֶּן אָדָם
    לֶךְ בֹּא אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל
    וְדִבַּרְתָּ בִדְבָרַי אֲלֵיהֶם.

    כִּי לֹא אֶל עַם
    עִמְקֵי שָׂפָה וְכִבְדֵי לָשׁוֹן
    אַתָּה שָׁלוּחַ אֶל בֵּית יִשְׂרָאֵל.

    לֹא אֶל עַמִּים רַבִּים
    עִמְקֵי שָׂפָה וְכִבְדֵי לָשׁוֹן
    אֲשֶׁר לֹא תִשְׁמַע דִּבְרֵיהֶם.

    אִם לֹא אֲלֵיהֶם שְׁלַחְתִּיךָ
    הֵמָּה יִשְׁמְעוּ אֵלֶיךָ.

    וּבֵית יִשְׂרָאֵל ?
    לֹא יֹאבוּ לִשְׁמֹעַ אֵלֶיךָ
    כִּי אֵינָם אֹבִים לִשְׁמֹעַ אֵלָי.

    כִּי כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל
    חִזְקֵי מֵצַח וּקְשֵׁי לֵב הֵמָּה.

    • ילד חכם מאוד!!! (ל''ת)

      מתכוון ברצינות, 18/06/09 08:31

  • 65.

    הציבור בחר בכם כדי שתצביעו בדיונים, לא כדי שתצאו מהם

    דניאל ל , 17/06/09 19:21

    על מה אתם מקבלים משכורת???

  • 64.

    זו לא כנסת ישראל ,זה חרטא של ממשלת ביבי בניהול ליצן חנפן (ל''ת)

    מנהל קירקס, 17/06/09 18:04

    • גם אני מנהלת את הקירקס של פלסטין - אני הלולינית המפורזת (ל''ת)

      ציפי ליפני, 17/06/09 18:59

  • 63.

    אם כך כדי לעשות חוק נגד נסיגה מהשטחים ולא יהיה מי שיתנגד. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 17/06/09 17:19

  • 62.

    ליבני יש אנשים שהצביעו בשבילך ואת מאכזבת (ל''ת)

    כנראה שקדימה לא תמשיך להתקיים הרבה זמן, 17/06/09 17:18

  • 61.

    יו''ר האופוזיציה הבטיחה לנו אופוזיציה לוחמנית,,,פפחחחח (ל''ת)

    עם מי בדיוק היא נלחמת?, 17/06/09 17:17

    • זאת אופוזיציה מפורזת (ל''ת)

      שיש לפזרה לאלתר, 17/06/09 17:24

      • טו-אוווב (ל''ת)

        אתה, 17/06/09 17:29

  • 60.

    ציפי ככה מתנהגים? (ל''ת)

    מה זה גן-ילדים?, 17/06/09 17:16

  • 59.

    התנהגות של ילדה בת 10....

    פנדה , 17/06/09 17:02

    ציפי לבני עם ה"מחברת" שלה וההיעלבויות שלה מחילה את שיטות הפעולה הילדותיות שלה על האופוזיציה. פשוט פתטי

  • 58.

    ציפיטפוט לא יודעת לנהל אפילו את האופוזיציה.

    jecki , 17/06/09 16:48

    היא נכשלה כבר פעמיים בהרכבת קואליציה וזאת הוכחה שאפילו את האופוזיציה היא לא יודעת לנהל.
    אני לא מאמין שיש אנשים שעוד רוצים אותה לראשות הממשלה.

  • 57.

    גם אני מחרים את דיוני התקציב, הזבאלות לא הזמינו אותי משום מה (ל''ת)

    נעמן, שפוי, 17/06/09 16:23

  • 56.

    ושר המשפטים נאמן, הוא לא פרידמן לעניים, הוא יותר בובליל מפרידמן. (ל''ת)

    יגאל כהן בבחילה., 17/06/09 16:05

    • ואומי קאלת לי

      אנאק אדינייה, 17/06/09 16:44

      רוח ללמורי ומא תתסעסע ותלעב מע אל משמדי הדא..אבן אל כהן.
      וקאלת לי קול פיל סאוות ''אל ליבי פתח''
      ''ועל כן אשבחך ואפארך''
      וקאלת לי פדיית אל ליגף גוס וסטאדי

      אחח מורי כאלף ראס אל עין

  • 55.

    ביבי, ליברמן וברק, שלושה עריצים פאשיסטיים מחללים את הדמוקרטיה שלנו.

    יגאל כהן בדחילו ורחימו, 17/06/09 16:03

    הסוף יהיה רע.

    • ואומי קאלת לי מא תתסעסע מע אל מדקום הדא (ל''ת)

      דכול גיחרי, 17/06/09 16:41

  • 54.

    כול חבר כנסת שלא מגיע גם לא מגיע לו משכורת,

    א,, 17/06/09 15:40

    אפו נשמע דבר כזה לא להגיע לעבודה ולקבל שכר,

  • 53.

    חבורת בכיינים עלובים

    ארז, 17/06/09 15:30

    חבורת אט''ד טרם הפנימה שהפסידה בבחירות. אין בעיה, שימשיכו במשחקי ה''קקי-פיפי'' שלהם. כך ניתן לראות את פניהם האמיתיות.

  • 52.

    אין כאן מאבק כוחות יש כאן מ אבק על הפגיעה בדמוקרטיה (ל''ת)

    ביבי מחסל את הדמוקרטיה בישראל, 17/06/09 15:18

  • 51.

    ציפי ליבני מתנהלת רק עפ''י עצות שמקבלת מארד

    אייל, 17/06/09 15:13

    אשה בלי עמוד שידרה.

  • 50.

    3 אוכלוסיות שישמידו את ישראל כמדינה

    נעמן, הכי שפוי , 17/06/09 15:09

    1. הערבים
    2.החרדים
    3.שמאלנים

    ללא 3 האוכלוסיות האלה ישראל תהפוך לגן עדן. כיוון שהן קיימות אז יש פה גהנום לכולם וגן עדן לחרדים, ערבים, ושמאלנים

    • ואים לסבתא היו גלגלים,ימעשן חשיש כבד, (ל''ת)

      אל,, 17/06/09 15:47

  • 49.

    מעתיקים מהסנאט של ניו יורק (ל''ת)

    נעמן, שפוי , 17/06/09 15:00

  • 48.

    בעקבות ראיון עם ח''כ אופיר אקוניס הבוקר בקול-ישראל

    עודד, 17/06/09 14:57

    שלום לך חבר הכנסת אופיר אקוניס,

    האזנתי, הבוקר, לתכנית ''הבוקר הזה'' בקול ישראל בה השבת לשאלות המנחה יעקב אחי-מאיר.
    באותו ראיון ניסית ללמד את המנחה ואת המאזינים מושגי-יסוד בכללי הדמוקרטיה, מהם רוב ומיעוט וכיוצא באלה. דברת בבטחון רב למרות היותך חבר כנסת ''טרי'' ולמרות גילך הצעיר (אשר במקרה זה איננו יתרון).
    כדי לתת יתר-תוקף לדבריך ניתלית באילן גדול - ראש ממשלת ישראל ומנהיג הליכוד בעבר מר מנחם בגין ז''ל.
    אילו הכרת את מר בגין היית יודע כי הוא לא היה מעלה על דעתו להציע חוקים מן הסוג שבהם מדובר ובוודאי שלא היה מציע לשנות את ''כללי המשחק'' תוך כדי המשחק.
    אבל אתה לא הכרת את מר בגין משום שהוא התפטר מראשות הממשלה כאשר לך מלאו 10 שנים ולכן לא ברור כיצד אתה מעז להציג את עצמך כתלמידו של מר בגין.

    ולגופו של ענין, צריך הרבה עזות-מצח לדבר על רפורמות בשיטת-הממשל מתוך קואלציה נפוחה ומנופחת המונה כשליש מחברי הכנסת!

  • 47.

    שלוש וחצי שנים ישב נתניהו והליכוד באופוזיציה ונלחם.....

    יחיאל כ''ץ, 17/06/09 14:54

    על מנת לחזור באופן דמוקרטי לשלטון.ליבני ושאר האופורטוניסטים של ''קדימה'' עוד לא ישבו ארבעה חודשים וכבר הם משחקים ב''שברו את הכלים -ולא משחקים''.
    מילא מר''צ הם רגילים להיות באופוזיציה.
    הוא אשר אמרתי, ''קדימה'' אינה מפלגה. היא אוסף של אופורטוניסטים . אנשים ללא מצע, ללא אג'נדה משותפת. רק הכיסא סביב שולחן הממשלה היה ה''דבק'' המלכד. הכיסא היה ונשאר חשוב יותר מכל.
    ליבני התאזרי בסבלנות ,את ושאר חברייך למפלגת ''קדימה'' , נא להתרגל לארבעה שנים של ישיבה באופוזיציה.

    • רק ארבע?? שלא יחזרו לעולם (ל''ת)

      עומר, 18/06/09 12:39

  • 46.

    ממשלתו ההזויה של שקרניהו מכה לדמוקרטיה הישראלית

    השופר של שקרניהו ישראל היום, 17/06/09 14:54

    אף אחד לא מרגיש אבל שקרניהו מכה את הדמוקרטיה הישראלית שוק על ירך יש לו שפר כבר כמה שנים בצורת עיתון מגמתי של מליארדר המחולק חינם ונוטע דעות לציבור כאילו שקרניהו הוא מלך המשיח. בפועל שקרניהו פועל וממשיך לפעול למען האוליגרכים ו-18 המשפחות העשירות במדינה . הלכה הדמוקרטיה.
    אבל שקרניהו לא מבים מדינת ישראל בנויה על העם בלי העם אין תקומה למדינה הזו הצעירים בורחים מכאן הצבא מתפרק הבארדק חוגג במדינה אין בטחון איןם כלום המדינה הזו בדרך של שקרניהו הולכת לאבדון

  • 45.

    אגב , איציק איך הקרמיקה? כדאי לקנות את הסוג שקנית על חשבון הציבור? (ל''ת)

    כל בו זול, 17/06/09 14:54

  • 44.

    שילכו לטהרן לעזור לאחמדניג'אד עם הטרור שלו (ל''ת)

    ליאת, 17/06/09 14:44

  • 43.

    טוב מאד ! תמשיכו כך עד לסוף הקדנציה !

    shoshlevy , 17/06/09 14:40

    חידלי-אישים שכמותכם!




    שוש לוי
    חברת ליכוד

    • למה המרוקאים כאלו קופים? (ל''ת)

      ee, 17/06/09 15:06

      • יקירי - המדע : " האדם הקדמון התפתח מו הקוף" אבל -

        shoshlevy , 17/06/09 15:38

        על פי מדע- האנטרופולוגיה, האדם הראשון-

        ההומוסאפיינס, התפתח מן הקוף!

        אבל - יש כאלה שלא התפתחו - כמוך!



        בברכה,
        שוש לוי
        חברת ליכוד

        • שוש, ישר כוח:) לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב

          זיו_! , 17/06/09 16:11

          מסתבר שבישראל יש זן לא ידוע של דמויי אדם, פרימאטים שעדיין לא עברו את סף הקופים:)

  • 42.

    חבורה של ימניים פשיסטיים שגומרים על המדינה ונהנים מזה, תרתי משמע (ל''ת)

    Mother Superior , 17/06/09 14:39

    • האופוזיציה היא זו שבחרה להחרים ולא להשתמש בכלים הדמוקרטיים

      רוני, 17/06/09 14:55

      שלא לדבר על כך שהגדולה ממפלגות האופוזיציה נבחרה על טהרת השנאה ולא בשם שום אידיאולוגיה. אנשים כמוך - שמאלנים קטנים שהקריבו את האידיאולוגיה על מזבח השנאה העיוורת שלכם לנתניהו מלין על כך שהימין גומר על הדמוקרטיה ?
      ובכן אתה ושכמותך אונסים, אותה, רוצחים אותה וגם מתעללים בגופה. הבנת ?

    • עוד פעם "פשיסטים", יא דפ"ר? מתי כבר תתבגרו? (ל''ת)

      ASCH , 17/06/09 14:57

      • דפ''ר? מה אתה בן 18? (ל''ת)

        גם אתה צריך להתבגר, 17/06/09 15:05

        • ואתה..כבוגר, יודע בכלל מה פירוש ראשי התיבות הנ"ל?

          זיו_! , 17/06/09 15:56

          עושה רושם שהדפ"ר של Mother Inferior באמת נמוך למדי

          • נמוך? כנראה גבוה מזה שלך ומשל חבריך הימניים

            Mother Superior , 17/06/09 17:14

            ויש לי הזמנה למיוני אוויר עוד מתקופת צו ראשון כדי להוכיח את זה.

            • וואו.. ממש עזבת אותי נטול מילים. הזמנה למיוני צוות אוויר

              זיו_! , 17/06/09 17:21

              כשתהיה איש צוות אוויר דבר איתי:)

              • אם היה לך מושג איפה זה שם אותי מבחינת דפ"ר אולי היית מבין :)

                Mother Superior , 17/06/09 17:26

                אבל אני מודה שלא היו לי ציפיות.

                כן, כנראה אותך שלחו לגולני בלי הרבה אופציות להחלפה.

                • האמת, יבורכו חיילי גולני הלוואי והיית טוב ונאמן כמותם

                  זיו_! , 17/06/09 17:28

                  אבל לא, ולא ניגרר לשירותי הצבאי. לא כל דבר צריכים לחלוק עם אוייבי המדינה. אתה יודע, ביטחון שדה וכל זה:)

                  • אכן יבורכו חיילי גולני. אבל מאיפה מצצת את ה"טוב"?

                    Mother Superior , 17/06/09 18:27

                    את כל חסרי היכולת זורקים לגולני, אחרים מוצאים עצמם במקומות עם קצת יותר כבוד וקלאסה.

                    כנראה שאתה חושב שגולני זה האליטה של האליטה של החיילים!

            • ואתה בטח תשמור את זה עד לקבר,,,הישגים נוספים לא יהיו לך

              השמאלנים מחזיקים מעצמם''נאורים'' בשקל עשרים., 17/06/09 17:26

              מה בסוף,,,?
              נפלת במיונים לקורס עפיפוני-קרב?ואז התעוררת במטבח מלא בכלים מטונפים.

              • ידידי היקר, עזוב את האם הנחותה. מנת משכל היא לא חזות הכל:)

                זיו_! , 17/06/09 17:36

                תניח לו לחשוב שהוא עילוי. זה בסדר. אני לא חושב שצריך לרדת וליישר קו עם הרמה של השמאלנים.
                זה רק מראה כמה זה חורה להם שהם לא מסוגלים להתמודד איתנו במגרש הרציונאלי:)

                • אהה אז הוא לא כזה חכם?,,,אבל הוא היה במיוני-אוויר בצו הראשון

                  חחחחחחחחחחחחחחחחח, 17/06/09 17:42

                  איזה מצחיקים השמאלנים האלה,,,קורעים אותי מצחוק.

                • אני לא חושב שאי עילוי, אני יודע שאני כזה, בטח מול כל האספסוף הימני

                  Mother Superior , 17/06/09 18:21

                  הטיפוסי שמסתובב כאן.

    • אחמד 2 סוכר (ל''ת)

      נעמן, הכי שפוי , 17/06/09 15:11

    • אחת התופעות האנטרופולוגיות הכי מרתקות בעת האחרונה

      זיו_! , 17/06/09 15:54

      היפוך המצב שהיה עד כה.
      שמאלנים, לכאורה נאורים ומתקדמים, מתגלים לא יותר מאשר ערבים עם שמות ישראלים, שכל שהם מסוגלים לו , שורה אחת של רטוריקה מתלהמת, מכוונת אך ורק להרגיז וליצור פרובוקציות, והכי חשוב, רצף של קללות:)
      זה כל כך מרתק, שמאלנים בעצם חוזרים אחורה בסולם ההתפתחותי.
      האם זה אומר, Mother Inferior שהשלב ההתפתחותי הבא שלך הוא להפוך חזרה לפרימאט?:)

      • אתה מתקדם? הצחקת אותי, או שאתה ימני מצוי, או שאתה מסרב להכיר במציאות

        Mother Superior , 17/06/09 17:18

        המציאות שיש כמוני, ורבים מהם, שחושבים בדיוק כמותי.
        אבל כמובן שאתה רואה את כל מי שאינו חושב כמוך, או כערבי או כעוכר ישראל / שמאלני הזוי שאפילו חד"ש בשבילו זה ימין מדי.

        ועל זה נאמר
        Ignorance is a blessing.

        נו טוף....

        • טוב, זה כבר באמת נהיה משעשע למדי...

          זיו_! , 17/06/09 17:27

          "המציאות שיש רבים כמוני.."
          אתה בטוח? רבים? כמוך? זאת אכן הפתעה בשבילי:)
          אכן חד"ש זה באמת נופל להגדרה של עוכרי ישראל.
          ולגבי Ignorance is a blessing
          אני מניח שאתה יודע היטב על מה אתה מדבר, בעיקר מנסיון אישי

          • אחמדינג'אד עשה בשבילו סקר, יצא ש-70% הם שמאל קיצוני :) (ל''ת)

            פנדה , 17/06/09 17:44

          • אכן מניסיון אישי, הניסיון שלי בדיונים איתך ועם חבריך הרבים המפגינים

            Mother Superior , 17/06/09 18:32

            לכבודי פעם אחר פעם את כסילותם המופלאה.

      • לא בדיוק היפוך

        פנדה , 17/06/09 17:43

        זה לא שהשמלאנים נהיו מטומטמים, הרי באמת פעם האינטילגנציה הייתה בשמאל, רק שאותם אנשים שהיו מספיק נאורים כדי להבין שצריך איזשהו פתרון, היו גם מספיק נאורים כדי להבין שהפתרון שביילין וחבורתו כפו על רבין הביא רק למוות וחורבן. בגלל זה הייתה נדידה כל כך חזקה של השמאל לעבר הימין. גם מפלגת העבודה שהלכה ימינה בראשותו של ברק, וגם הליכוד שקיבל הרבה מאוד מנדטים ממצביעי שמאל בעבר. מי שעדיין נשאר בשמאל אלו אלה שמסוגלים לדבר רק בססמאות ובגלל זה נראה כאילו השמאלנים איבדו 20% מה-IQ שלהם תוך עשור....

        • אני קורא את הדיון ולא מפסיק לחייך.

          ASCH , 17/06/09 18:22

          איזה עלוב הוא, אותו, Mother Superior.
          אדם כזה לחוץ להראות כי הוא החכם, לא ראיתי כבר.... המממ..... 7-8 שנים.

          גם ההוא היה שמאלני. אבל בקטנה כזה בתחפושת.
          רק בכדי להיות בצד ה"נכון אינטלקטואלית".

          מזל שהוא לא ניגש למבדקי אוויר. אחרת בכלל לא הייתי מסוגל לדבר איתו. מרוב קדושה כמובן.

    • עדיף מאשר להיות ציפיטפוט בכיין (ל''ת)

      jecki , 17/06/09 16:50

  • 41.

    מי זה בכלל מופז?

    ש, 17/06/09 14:36

    זגזגן בלתי נלאה שנכשל בכל מעשיו, החל מהמטכ''ל ועד למשרד התחבורה. פולישוק נראה כמו בן גוריון לידו.

    • זגזגן, שברגע שיצא מקדימה יביא לפירוקה (ל''ת)

      פנדה , 17/06/09 17:45

  • 40.

    מנהיגה אמיתית נאבקת ולא מחרימה! ציפקה בכיינית! (ל''ת)

    לילו, 17/06/09 14:36

  • 39.

    אם אלו הם כוחות קדימה ,,מחר הם יתנגדו לסוג החליפה שביבי לובש,,,תתביישו (ל''ת)

    בצלאל, 17/06/09 14:21

  • 38.

    להפקיע להם לשפנים את משכורתם (ל''ת)

    אשר, 17/06/09 14:18

  • 37.

    לא בישיבה - להוריד מהמשכורת.

    אני, 17/06/09 14:11

    לפטר מתפקידים בועדות.

  • 36.

    צעד מחאה חסר תקדים? כל התקדימים בישראל כבר נשברו בשנות ה80.

    ASCH , 17/06/09 14:08

    ע"י מפלגת העבודה תחת הנהגתו של שמעון פרס. מי לא זוכר את מלחמת החורמה של פרס בבגין-שמיר, כאשר מי שנפגע מזה - היא מדינת ישראל בעצמה.

    מי לא זוכר את ההצבעות הילדותיות של חברי "מערך" נגד כל דבר שהציג הליכוד, ובלבד שלא לתת להם כל דריסה בחקיקה, אפילו אם היא טובה לישראל לכל הדעות?

    ממתי היה לנו שמאל שפוי ובעל אחריות ממלכתית? רק כשהליכוד יושב באופוזיציה, יש לנו אופוזיציה ממלכתית, אחראית ומכובדת. כשהשמאל יורד לאופוזיציה- מתחילה מלחמת עולם.

    • בגלל הממלכתיות הליכוד חזר לשלטון...העם יודע להעריך זאת (ל''ת)

      כנראה שקדימה יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה, 17/06/09 14:34

  • 35.

    הצעת חוק מושחתת בעליל ופוגעת ביסודות הממשל התקין:

    דוד מלכי, 17/06/09 14:03

    אני מצטט:
    ''אחת ההצעות קשורה להצבעות אי-אמון בממשלה, וקובעת כי אם המועמד מטעם האופוזיציה להקמת ממשלה חלופית לא יצליח לכונן ממשלה בראשותו, תחזור לכהן הממשלה היוצאת. ''
    כשהכנסת מצביעה אי אימון, אין מזה חזרה. זה כלל בסיסי של כל דמוקרטיה שמכבדת את עצמה.

    • אז מה אתה מציע?שאם המועמד של האופוזיציה לא יצליח לכונן ממשלה

      אנחנו נישאר ללא ממשלה,,,רק אויבי ישראל רוצים זאת, 17/06/09 14:32

      חייב שתהיה ממשלה בשילטון,,,זהו כלל בסיסי בדמוקרטיה!

      לא משחקים-שוברים את הכלים.זה ילדותי ביותר ולא מתאים למפלגה הגדולה בכנסת.

    • אם יש להם בעיה עם החוק - יש כלים להתנגד לו. למשחק יש חוקים וצריך לכבדם (ל''ת)

      רוני, 17/06/09 14:56

    • זו הצעה עוד מממשלת אולמרט.... יצאת חומוס :)))) (ל''ת)

      פנדה , 17/06/09 17:05

  • 34.

    שום דבר לא מונע מהשר הרשקוביץ להתפטר ולפנות את מקומו בכנסת. (ל''ת)

    הוא פוחד שהממשלה תיפול והוא ישאר בחוץ, 17/06/09 14:00

  • 33.

    איך מופז מרשה לביבי לסמרטט אותו, לאלוהי הדגנרלים פתרונים. (ל''ת)

    יגאל כהן בבחילה., 17/06/09 13:59

  • 32.

    כמצביע קדימה ומתנגד מושבע של הממשלה,אני מצר על התנהגותםשל לבני וחסון

    נעמן,שפוי , 17/06/09 13:59

    חבל שנציגי הציבור בו בחרתי מעדיפים להתנהג בילדותיות. יש רוב לקואליציה וזכותה לחוקק חוקים כראות עיניה לשנים הקרובות.

    אם יש לכם טענות כלפי הממשלה, תילחמו ואל תברחו.

    • אני הצבעתי לקדימה כי מופז חבר בה. אם הוא עוזב, אני מרומה . (ל''ת)

      ורמאות זה שם המשחק אצל ביבי., 17/06/09 14:05

      • וטפשות זה שם המשחק אצל מצביעי קדימה.

        ASCH , 17/06/09 14:22

        עבור מה הצבעתם? מהו המצע של קדימה - לקום בבוקר, לפתוח את העיתון, לקרוא מאמר או שניים של "בכירי העיתונאים".

        אח"כ להכנס לאוטו, לנסוע לכנסת ולנסות לממש את מה שכתוב בעיתון כמדיניות ממשלה.
        וכשלמונים על כך לקבל הגנה תקשורתית-משפטית בפני כל דבר. ("אתרוגנות", קרא לזה אחד מ"בכירי העיתונאים" שלהם. בלי בושה.)

        ואתם, העם הפשוט, לכם מה עם הטמבלים האלו? מה יעזור לך אם המדינה שלך תתנהל כפי שכתוב בעיתון? מי יהיה אחראי לתוצאות הכשלונות? בטוח שלא בן כספית או אמנון אברמוביץ'. למי תבואו בטענות? לחלולה? למופז?
        אם כתוצאה מהתנהלות לפי מה שכתוב בעיתון, וברברת ה"וויתורים הכואבים", החמאס או החיזבאללה יראו בנו שוב מדינה חלשה.... על מי אתם חושבים יעופו הטילים? על מופז? על החלולה? על אולמרט?

        אז זהו. שלא.
        יעופו עליכם עם אתם גרים בצפון או בדרום. מי ייקח אחריות על הבתים המרוסקים שלכם?

        מי ייקח אחריות על הילדים שלכם שמרטיבים בלילה מפחד הרקטות? אמנון אברמוביץ'? בן כספית? עופר שלח?

        את שירי ההלל של ה"קהיליה הבינלאומית" יגרפו החלולה והחבורה שלה.

        את החשבונית לתשלום בדם ורכוש למדיניות הכושלת יקבל העם. וזה בעצם....

        אתם.

      • אנחנו בחרנו בנתניהו ותומכים בו,,,71% תומכים בנתניהו

        אז מי נשאר בקדימה המושחתים והבכיינים?אולי אפללו, 17/06/09 14:25

        סופסוף אתה מרגיש על בשרך מה עבר על מתיישבי גוש קטיף שהצביעו לאריק שרון והוא רימה אותם וגירש אותם מביתם.

        מפלגת קדימה היא זאת שהמציאה את הרמאות,,אז נא לא לבכות,,,המרמור והתסכול שלכם יוביל אתכם ל-4 מנדטים,,,זהירות!!!

      • אבל אם מופז לא רוצה לעזוב-אף אחד לא לא יכול להכריח אותו. (ל''ת)

        מעניין למה מופז רוצה לעזוב את קדימה,,כישלון היו''ר?, 17/06/09 14:48

    • נעמן זה אתה?? (ל''ת)

      איך לא השמצת את נתניהו?, 17/06/09 14:21

      • יש לי הרבה מה לומר על ביבי, אבל ההתנהגות הילדותית של קדימה מחרידה

        נעמן,שפוי , 17/06/09 14:46

        קומו ותיאבקו על העמדות שלכם. הפסדנו בבחירות, והעם אמר את דברו.
        זלזול בכנסת הוא זלזול בערכי הדמוקרטיה. כפי שתמכתי בהחלטה על פינוי גוש קטיף, כך אני תומך בליגיטימיות של הצעות החוק החדשות למרות שאני מתנגד למהותן.

        אני מבין שזה קצת מסובך לכתומים ודתיים שאינם יודעים דמוקרטיה מהי.

        • הפעם אני בהחלט מסכים איתך

          מודה שזאת הפעם הראשונה, 17/06/09 15:16

          קדימה צריכה להילחם ולהיאבק בעבור אלה שהצביעו לה...אם לא יתעשתו יעלמו בבחירות!

    • אבל אתה לא מבין שבאמצעות דמוקרטיה אפשר לרמוס את הדמוקרטיה?

      Mother Superior , 17/06/09 14:37

      יש חוקים לא כתובים שכולם צריכים לשמור עליהם במשטר דמוקרטי, וכולם שמרו, עד היום.

      ומה אם מחר ירצו לחוקק חוק שצריך 100 ח"כים להפיל את הממשלה?
      אתה מבין את האבסורד?
      יש דברים שלא נוגעים בהם, גם כאשר לגוש לך יש רוב, וכמעט תמיד, לאיזשהו גוש יש רוב, אבל זה לא אומר שצריך לחוקק חוקים כשלך יש רוב, כדי לפגוע בגוש השני...

      הממשלה משחקת כאן משחק מלוכלך.

      • אנחנו מדינת חוק ולכן יש בג''צ,,,זה לא גן ילדים

        אופוזיציה חייבת להילחם למען מצביעיה, 17/06/09 14:46

        רק בארגז חול שבגנון של ציפי ודליה משחקים במשחקים כאלו.

        לך תקרא(אם אתה לא זוכר) מה עשה שימון פרס ליצחק שמיר בזמן כהונתו של שמיר כראש ממשלה.

      • הייתי מצפה מאנשי קדימה להיאבק ולהילחם על עמדותיהם, לא לברוח כמו אהוד

        נעמן,שפוי , 17/06/09 14:50

        זכותה של ממשלה להעביר חוקים כראות עיניה, גם אם הם לא מוצאים חן בעיני או בעיניך או בעיני כל אדם אחד.

        אם יש כאן רמיסה של הדמוקרטיה, יתכבדו לבני ויואל חסון או התנועה לאיכול השלטון לפנות אל בית המשפט העליון.

      • בשביל זה יש בג"צ, שהוא מאוד מוטה לצד השמאלי (ל''ת)

        פנדה , 17/06/09 17:07

        • לא לאורך זמן, בקרוב הוא יהיה ימני מאוד, הנה הסבר

          Mother Superior , 17/06/09 17:23

          עד עכשיו היה זה חיוני שבג"צ יהיה עם נטייה לשמאל, כיוון שרק הימין מסוגל לכפות את רצונו בעזרת חקיקת חוקים צינית ובדרך, רמיסת הדמוקרטיה.
          בג"צ היה הגוף שמנע ממנו.
          אבל כעת גם בג"צ הולך להפוך לעוד שלוחה של הימין.

          • מהפה שלך לאלוהים (לפי שמך את מקורבת אליו)

            פנדה , 17/06/09 17:49

            כמובן שבג"צ לא יהפוך ימני ביום אחד, אלא אם חלילה יהיה אסון נורא (נניח, ימסרו את ירושלים המזרחית לחמאס ואז ירו משם קסאם שיפגע בעליון) אבל כל שופט שיתמנה ויהיה בעל אוריינטציה ציונית (לא אכפת לי ימין או שמאל) ישפר את מצבו של בג"צ. בג"צ המוטה לצד אחד ואינו משקף את העם הוא אסון לדמוקרטיה, ולכן בכל הדמוקרטיות הנאורות לנבחרי הציבור יש אפשרות להשפיע על הרכב העליון, כדי שישקף את כלל הציבור ולא רק קבוצה מצומצמת של אנשי שלומנו - כפי שקורה היום.

  • 31.

    אופוזיציה תלמדו מאירן צאו לרחובות איזה מפלגות זבל (ל''ת)

    מוזי, 17/06/09 13:58

    • באיראן העם יוצא לרחוב כי 70% מתנגדים לשלטון

      פנדה , 17/06/09 17:08

      כאן 70% תומכים בשלטון לפי הסקר האחרון, אז לא יהיה קל לאופוזיציה לעשות הפיכה בכח.

  • 30.

    אולי לאלה שחושבים כי שר המשפטים נאמן, הוא תחליף לשר לעבר פרידמן.

    יגאל כהן בדחילו ורחימו, 17/06/09 13:58

    פרידמן ענק רוח.
    הביטו בכיפה הסרוגה של השר נאמן ותבינו הכל.
    הכל.
    מדובר בפאשיסט.
    ומי שתולה בו תקווה שילחם בכנופית שלטון החוק, הוא ילחם בדיוק כפי שכב' השופט העליון רובינשטיין נלחם בהם.
    נוכלים עלייך מכורה.

  • 29.

    ציפי הבטחת לנו פוליטיקה נקייה ולוחמת,איפה המלחמה שלך על התקציב?

    ככה את מתכוונת להילחם עבור מי שהצביע בשבילך, 17/06/09 13:55

    לכי תילחמי בשבילי(הצבעתי קדימה)בדיוני התקציב ואולי תצליחי לבטל את המע''מ על פירות וירקות.
    אם את לא משתתפת היום בדיוני התקציב-אין מצב שאני מצביע יותר למפלגת קדימה.אין.

    • ממילא אין מצב שתצביע שוב לקדימה - היא לא תהיה קיימת

      פנדה , 17/06/09 17:09

      ברגע שחוק מופז עובר תתחיל ההתפרקות של קדימה לעבר מפלגות האם - הליכוד והעבודה. אין לקדימה שוב סיבה להתקיים.

  • 28.

    2 סקטורים שיורידו את ישראל לדיראון עולם

    נעמן, הכי שפוי , 17/06/09 13:50

    1. הערבים
    2.החרדים
    3.שמאלנים

    ללא 3 האוכלוסיות האלה ישראל תהפוך לגן עדן. כיוון שהן קיימות אז יש פה גהנום לכולם וגן עדן לחרדים, ערבים, ושמאלנים.

    מי שלא מסכים מוזמן לשתות את מי הים

    • על בדיחה לא חוזרים פעמיים

      על בדיחה לא חוזרים פעמיים ., 17/06/09 14:41

      על בדיחה לא חוזרים פעמיים .

  • 27.

    הציפור החלולה לא מספקת את הסחורה!!!! (ל''ת)

    יאללה הביתה לנפתלי, 17/06/09 13:44

  • 26.

    כאדם נטרלי שלא הצבעתי לאף אחד מהמפלגות הגרועות בארץ אני עומד מהצד

    אורן1234 , 17/06/09 13:41

    וזה די יפה לראות איך אופוזיציה ברשות הנעלבת הראשית ציפי ליבני , עושים ברוגז , ועוד יותר יפה לראות את חבורת הקואליציה המוזרה בחברות הפשיסט ליברמן "דנה " בתקציב , אוהב את הארץ לא סובל את ההתנהלות של המדינה

    • אז מדוע האופוזיציה לא מביאה הצעת חוק לשינוי שיטת הבחירות?? (ל''ת)

      אם קדימה תביא הצעה כזאת-אני אתמוך יחד עם כל הציבור, 17/06/09 13:43

    • תפסיקו כבר לז**ן את השכל עם המילים המפוצצות שלכם דפר"ים.

      ASCH , 17/06/09 14:26

      מה זה? על אחד שלא נראה לך ישר "פשיסט"? מחר נהג האוטובוס יטעה בעודף, גם עליו תצעק "פשיסט"?

      צריך להיות גם איזה גבול הטעם הטוב בצעקנות הרדודה שלכם.

      • הן פוגעים בעיקר בעצמם ובמסר שלהם

        פנדה , 17/06/09 17:11

        בכל פעם שקראו לליברמן פשיסט בתקשורת רק נוספו לו מנדטים... שימשיכו ככה ויוציאו עצמם עוד ועוד מהקונצנזוס הישראלי.

  • 25.

    העיקר שיעבירו את הפרטת הקרקעות מהמינהל ....הכי חשוב (ל''ת)

    לא למינהל, 17/06/09 13:39

  • 24.

    אין עתיד עם דיקטטורת ביבי את ברק.

    אבי ישראלי, 17/06/09 13:38

    ראו הרכבת הממשלה,ראו בניית התקציב,ראו שרים ללא כלום,ראומינויים והבטחות שלא מקוימות-מה עוד ידרש להיות רפובליקת בננות?!

    • שקדימה תיעלם מהמפה הפוליטית ביחד עם ארדלר והחלולה (ל''ת)

      שלטון העם,דמוקרטיה,,,מכיר?בחרנו נתניהו וטוב שכך, 17/06/09 14:54

  • 23.

    לפטר אותם!לא לשלם משכורות! (ל''ת)

    מה אנחנו פראיירים?, 17/06/09 13:34

  • 22.

    נמאס ממפלגת המושחתים הזאת

    אפללו-בלילא-הנגבי-בראון-רמון-לשון, 17/06/09 13:33

    מי המטומטם שהצביע למפלגת המושחתים הזאת?

    • שכחת- שרון, אולמרט, הירשזון, איציק (ל''ת)

      רבקה, 17/06/09 14:12

    • איך שכחתי את דליה איציק ששועי עולם התקלחו אצלה באמבטיה (ל''ת)

      מה?אמבטיה חדשה ומרצפות יקרות חדשות.סה''כ 120 אלף., 17/06/09 14:19

  • 21.

    ארד-אדלר החליטו להחרים את הקואליציה

    הארדלרים מסוכנים לדמוקרטיה, 17/06/09 13:28

    שנאתם לנתניהו מעבירה אותם על דעתם.,,,נתניהו שיחק להם אותה והשאירם בצד הדרך ממורמרים ומתוסכלים,,,,

    • זה באמת נראה כמו עוד ספין מבית היוצר אדלר-ארד. סכנה לדמוקרטיה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/06/09 13:42

    • צרף גם את רוני בראון

      דוד, 17/06/09 14:02

      מה עם המשפטים של הנגבי זקן דליה איצים

      העם נרדם המטרה הושגה

  • 20.

    בדיוק כמו שתי קבוצות בגן ילדים מלא עכברים (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/06/09 13:28

    • צודק , היה פעם מארכון "גן הכנסת" (ל''ת)

      אורן1234 , 17/06/09 13:43

      • בצורה כזו אי אפשר להיתקדם קדימה רק אחורה (ל''ת)

        פקק תנועה , 17/06/09 14:16

  • 19.

    מסתבר שגם ח''כ בן-ארי, אלדד וכץ הם מריונטות של אדלר ואייל..

    אר, 17/06/09 13:28

    טוב לדעת.

    • כרגיל השמאל הקיצוני מוצא שפה משותפת עם הימין הקיצוני

      פנדה , 17/06/09 17:12

      אולי בן-דרור ימיני צודק בטענתו שאין הרבה הבדל בין שתי הקבוצות

  • 18.

    ציפי-פעמיים לא הצליחה להקים קואליציה,,,גם על האופוזיציה היא לא מצליחה (ל''ת)

    לשמור,,,,עוד כישלון של הציפור החלולה!!, 17/06/09 13:27

  • 17.

    נתניהו אוהבים אותך!!! (ל''ת)

    בני, 17/06/09 13:26

  • 16.

    ציפי תתקפלי לנפתלי,,,נמאס לנו מהילדותיות הזו,,,הילדה שלי לא מתנהגת ככה (ל''ת)

    הכנסת זה לא גנון, 17/06/09 13:23

  • 15.

    מעניין שבמשך 8 שנים שירו טילים על הדרום - אף אחד לא מחה כך!

    120 המושחתים !!!, 17/06/09 13:20

    מתי כבר נתעורר למהפיכה נגד כל 120 המושחתים האלו??

    אפילו באיראן עם תנאים הרבה יותר קשים למחאה ומהפיכה הציבור מתקומם וזזועק. רק

    אנחנו הטמבלים ממשיכים לראות כוכב נולד (לחם ושעשועים) ולשתוק.

    • מה קרה לך?8 שנים הם שמרו על הממלכתיות המושחתת של אולמרט

      הסמרטוט, 17/06/09 13:30

      לאן נעלמה הממלכתיות?

      • שכחת את שרון..

        מקוה שיעלמו עד לבחירות הבאות, 17/06/09 14:09

        כדי לקדם את תכנית ההתנתקות, פעל האיש כדיקטטור עריץ, סרב למשאל עם, פיטר את לנדאו ורצון, הזיז את ליברמן ואיתם,

        והצבועים במפלגתו ישבו ושתקו...

        עכשו הם מדברים על ''דמוקרטיה''? - עדיף שישתקו!!!

        קדימה מפלגה של לא יוצלחים, מושחתים,

  • 14.

    ציפי ואיציק צמד ליצניות. למה איציק לא מחזירה את הכספים שלקחה

    מתקציב הכנסת???, 17/06/09 13:19

    לראות את איציק ''המחוקקת'' נואמת על הדוכן בכנסת מעורר גועל.

    איציק צריכה לעמוד על דוכן העדים בבית משפט ולשבת עם שר האוצר שלה הירשזון ב''נפחא''.

    גנבים בשם החוק- בושה וכלימה לעם ישראל.

    • מה קרה לך?שועי-עולם היו אצלה?מה רצית?שהאמבטיה תהיה ישנה? (ל''ת)

      ממתי שועי-עולם מתקלחים אצל יו''ר הכנסת??, 17/06/09 13:25

  • 13.

    ככה ציפי ליבני מנהיגה את האופוזציה? ע'' חרם ילדותי על הכנסת. (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/06/09 13:15

  • 12.

    יופי -- כך הממשלה תוכל להעביר את החוקים שצריכים (ל''ת)

    קובי, 17/06/09 13:14

  • 11.

    באמת

    ישראל ו, 17/06/09 13:13

    מופז הרי הוא ציפור גם בראש
    לא השאיר את חותמו על שום נושא
    רק עושה בלגן

    ואל תשכחו את העזיבה של מושחתי קדימה את הממשלה שבה הם היו קשה קשה עם קשה עורף אנחנו כנראה מישהוא צרים להכות עליו קצת, חבורה של אידיוטים ורפי שכל

    ישראל
    אני מקווה שיעלו את זה לרשת

  • 10.

    ""במדינה שבה אין חוקה יש חשיבות עליונה לשמירה על הנורמות הפרלמנטריות"

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/06/09 13:10

    מה עוד נחוץ שיקרה כדי לעשות את שנחוץ לעשות מאז קום המדינה: -- ח ו ק ה.... ל י ש ר א ל?!!

    בוזזים מכל הכיוונים הם בעלי האינטרסים נגד כינון חוקה לישראל.

    חפשו מתנגדים ומצאתם בוזזים

    • מסכים. התנגדות לחוקה פוגעת בצביון המדינה כמדינה יהודית דמוקרטית.

      פנדה , 17/06/09 17:14

      רואי לציין שהמפלגה שפעלה יותר מכל למען החוקה היא מפלגת הליכוד.

  • 9.

    ואלה התיימרו לשלוט ? גם אופוזוציה הם לא יודעים להיות !שיתפרקו ! (ל''ת)

    ציפי מהגן של דליה איציק שוב נעלבה !, 17/06/09 13:08

    • בדיוק להיפך

      אשי, 17/06/09 13:51

      סוף סוף יש פה אופוזיציה עם ביצים שרוצה לשנות ונוקטת צעד ראדיקלי מול קואליציה עם סממנים טוטאליטריים שרוצה לבטל את הדמוקרטיה.

      • ככה משנים?,,דיוני התקציב מתקיימים בשעה זאת בכנסת והאופוזיציה לא נמצאת (ל''ת)

        איך הם יישנו משהו אם הם לא נמצאים שם?, 17/06/09 14:10

      • אהה,,,תראה את אהוד ברק-נכנס לקואליציה ובהחלט אפשר לראות את פועלו

        גם בתקציב המדינה וגם בנאומו של נתניהו, 17/06/09 14:16

        גם בני בגין לא הסכים עם כל הנאום של נתניהו אבל במקום לפרוש ולהפיל את הקואליציה(כנראה) הוא החליט להמשיך ולהאבק מתוך הממשלה.

        הזדמנות להכנס לקואליציה הייתה לציפי אבל היא העדיפה לשחק את הילדה שגנבו לה את הדובי הורוד.אז לפחות שתהיה אופוזיציה כי המצב הקיים (שאין אופוזיציה) גרוע לשלטון.

        איך בדיוק היא מייצגת את בוחריה אם היא לא משתתפת בדיונים על התקציב בכנסת?

        • אם להיות הוגנים, לציפי לא הייתה הזדמנות להיכנס לקואליציה

          פנדה , 17/06/09 17:51

          ביבי לא רצה לצידו חתרנית בלתי נלאית, כמו פרס לרבין. הוא העדיף לעבוד עם ברק, שהוא רציני יותר ואינו מובל ע"י משרדי פרסום ויחצנות. מקיר לקיר הייתה הבנה אצל כל המפלגות שלבני בשלטון היא סכנה למדינה, ולכן אף אחד לא המליץ עליה ואף אחד לא היה מוכן לחבור אליה לקואליציה. התנהגותה באופוזיציה מוכיחה זאת היטב.

  • 8.

    לא משחקים-שוברים את הכלים-גנבו לי את הדובי שלי

    אביעד, 17/06/09 13:07

    לא רוצה לשלם למי שמחרים את הכנסת.
    לפטר אותם מכל הוועדות.

  • 7.

    מי שלא בא לכנסת-לא עושה את עבודתו-אולי נקפיא לו את השכר? (ל''ת)

    אנחנו משלמים להם, 17/06/09 13:06

  • 6.

    מה זה - זה גנון או כנסת (ל''ת)

    אופוזיציה קטנונית, 17/06/09 13:05

  • 5.

    הגב' ליבני צריכה להסיק מסקנות אישיות ולהתפטר (ל''ת)

    גבריאל, 17/06/09 13:05

  • 4.

    אין פלא לאופוזיציה שמנוהלת ע''י אייל ארד!!!! (ל''ת)

    פרומקין, 17/06/09 13:04

  • 3.

    ציפי תתפטרי!!!,,,את לא מספקת את הסחורה!! (ל''ת)

    חבל שבחרתי בה, 17/06/09 13:04

  • 2.

    אולי גם אנחנו נחרים להם את המשכורת

    ציפי-פוליטיקה זה לא גנון, 17/06/09 13:03

    מה זה?הגנון של ציפי ודליה.

  • 1.

    די

    ע.הלל, 17/06/09 13:02

    די לקומבינות המלוכלכות. האאופוזיציה צודקת.

    • תגובה של 10 שקל (ל''ת)

      ממומןע''ישונאי-ישראל, 17/06/09 13:36

    • אז למה מופז גם מחרים?!נראה שמדובר בצעד לגיבוש סביב מנהיגותה של ליבני (ל''ת)

      יש מידת צדק כי לפי הצעה קואל',הכנסת לא תפוזר לעולם, 17/06/09 13:44

      • מה זה?יום גיבוש על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

        אפרת, 17/06/09 14:35

        • אם מחוקקים חוקים לכללי משחק,רצוי שיישומם ייעשה לקדנציה שלאח''כ. (ל''ת)

          אך על חכ''י קדימה לזכור הפקרותם 2003-5כליכודניקים, 17/06/09 15:34