• 48.

    איזה עולם מוזר (ל''ת)

    D, 16/10/10 21:32

  • 47.

    אולי זו בדיוק הבעיה...כנס

    MomZ , 18/06/09 08:20

    אתה מתפשר מדיי .בנות מרגישות/חשות את זה בפגישה הראשונה.
    אף אחת לא רוצה לידה גבר פשרן מדי...גם לא אלה שנראות כאילו הן כן.
    בכל אופן,לפני שתמשיך בחיפושייך אחר כלה כדאי שתעצור רגע ותכין לעצמך הסכם הבנות עם עצמך:
    מה אתה צריך, מה אתה אוהב, מה חשוב לך שיהיה לך , לאן אתה רוצה להגיע ...ועוד מספר נקודות עקרוניות עבורך שאתה תבחר
    השלב הבא :תייעל את הרשימה הזו ותכתוב אותה לפי סדר עדיפות/חשיבות (מן הסתם יהיו כמה נקודות שינשרו במהלך זה)
    אחרי שיש לך רשימה מסודרת ביד תלמד אותה בע"פ ותשנן אותה לעצמך ככלל
    ברגע שתאמין ותבין שיש לך עקרונות אתה תקרין זאת כלפי הסביבה.

    שיהיה לך בהצלחה:)
    ואל תתקנא באף אחד בטח לא בזה שכבר מצא אישה

  • 46.

    ''צעירה שהפכה לימים לאשתו''

    אלכס, 17/06/09 17:20

    אני אדם נחמד ונורמטיבי ולא מוצא בחורה להתחתן כבר 3 שנים:
    רוצחים מצליחים לא רק למצוא בחורות אלא גם להתחתן איתם (ע''ע: רוצחי דרק רוט, רוצח רבין, ועכשיו גם הרשטיק) - למה זה ככה?

    • למה?

      סשה, 17/06/09 17:49

      כי הרשטיק, במצבו, יתחתן עם כל אחת שתענה לו, ואילו אתה מן הסתם בררן וזמנך בידך...בכל מקרה, זה יעזור אם תשפר את העברית, כי בחורות בישראל זה ''איתן'' ולא ''איתם''.

      • מוכן להתפשר

        אלכס, 17/06/09 18:41

        אני מוכן להתפשר על 99% מהבחורות שפגשתי - זה הן שלא היו מוכנות להתפשר:
        אבל לרוצחים הם מתמסרות בקלות (כי הם אולי יותר ''הרפתקנים'' ממני?!).

    • אל תדאג, באלה שמתחתנות עם רוצחים מתועבים לא היית נוגע גם עם מקל כנראה

      Mother Superior , 17/06/09 18:19

      וסביר מאוד שגם הן לא בסדר קצת בראש.

      וגם כל מה שזה מעליי אמר.

    • תגובה #48 עבורך (ל''ת)

      MomZ , 18/06/09 08:24

  • 45.

    מי שמונשם ובקושי הולך צריך מסכת חמצן וכיסא גלגלים. לא מחשב!!! (ל''ת)

    עורכי הדין חושבים שהם עובדים על כל העולם, 17/06/09 17:07

  • 44.

    החבר שעזר להראל הרשטיק לרצוח

    אחד שיודע, 17/06/09 16:21

    הוא דניאל קניג מדגניה ב' הבן של מרגלית קניג מ'רצים למיליון'.
    והיא ממש לא אשמה.
    הראל בגאוניותו גרר את דניאל למעשה רצח.

  • 43.

    קצת היסטוריה על הגאון (ל''ת)

    אבי, 17/06/09 16:20

    • אסמכתא בשקל

      היסטוריון, 17/06/09 17:25

      הנ''ל לא ''רק'' רצח, אלא גם רימה, זייף, גנב, שיבש והתחזה, אכן נתונים המבטיחים הצלחה לחברה שהקים. הוא גם הצליח בעורמתו להיכנס לבסיס מסווג של צה''ל, וניסה לתפור לו שם ''אליבי'' לשעת הרצח אך הבלוף נתגלה. תן לאחד כזה מחשב לאינטרנט, שלא לדבר על לצאת לחופשה, והוא כבר יסדר לא רק המצאה לסרטן, אלא את כל העולם ובן זוגו.

  • 42.

    סתם הצליח לשווק להם משהו

    השם שלהם עשה את המניות-והסתבכו בשותפות עם אסיר, 17/06/09 16:09

    ד''ר קנטור מעיד בכתבה שלא ראה שום תרומה של הגאון ,כביכול, בחברה.

    הוא איש מחשבים. יש מספיק גם ללא תיק של אסיר בפועל.

  • 41.

    הסטארט אפ כשלעצמו הוא מבורך, אבל הבן אדם אסיר ועל כן אסור לאפשר לו

    Swedish Josh , 17/06/09 16:04

    ועוד אסיר על רצח
    הכלא זה לא איזה מיקרוקוסמוס שבתוכו חייו של האסיר ממשיכים כמו שהם, בית הסוהר מטרתו היא לשלול מפושע את מרבית זכויותיו כאזרח ואדם עד שהוא מרצה את עונשו

  • 40.

    אין ''יוצא מהכלל'' , תקדים מסוכן !!!

    מאיר דרום, 17/06/09 15:58

    שישמור את הפיתוחים שלו לעצמו לאחר השחרור.

    וכל השאר סתם רוצים כסף .

  • 39.

    או שלכל האסירים נותנים מחשב או לאף אחד ... יש לזה יתרונות וחסרונות.. (ל''ת)

    ניקי, 17/06/09 15:46

  • 38.

    כמו שלכל אסיר אסור להתפרנס מהכלא או לשוחח כאוות נפשו

    כך גם בקשר לאינטרנט________, 17/06/09 15:28

    ואם אין בעייה עם ההתפרנסות ושיחות חופשיות-למה לא לאפשר לכולם...

    שיתקינו מחשבים במעגל סגור,לא אינטרנט.

  • 37.

    אתם אידיוטים או מה? לאפשר לו כל מה שהוא צריך כדי להרים את הסטרט-אפ הזה

    Mother Superior , 17/06/09 14:56

    מדובר כאן על הצלת מאות אלפי אנשים בפוטנציה מצד אחד, מול לאפשר לרוצח גישה למחשב מצד שני....
    טירוף שיש מי שבכלל שוקל את זה....

    וגם אם הוא ירוויח מזה המון כסף... נו אז מה?
    גם ככה הוא יצא בסופו של דבר מבית הסוהר, ואז ירים את הסטרט-אפ ובסופו של דבר ירוויח את הכסף שלו, אז מה זה משנה?
    עדיף לתת לו עכשיו כדי שחיים של אנשים יינצלו...

    כולה גישה למחשב מה קרה?

    • מסכימה עם כל מילה.... כמעט

      קרפדה, 30/06/09 15:39

      לא יכול להיות שיצר השנאה והנקמנות יעלה על ההגיון... אבל... אני נותנת קרדיט למערכת המשפט ולאותם סוהרים ששומרים עליו שלא סתם מנעו את הגישה של הגאון הזה למחשב!!! הטענה של חיי אדם שהוא יכול להציל בטוח עלתה במשפט.

  • 36.

    לא עדיף שיעשה משהו טוב בכלא? מה אתם מפחדים? שימו לו שומר על המחשב (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 17/06/09 14:49

  • 35.

    He is in Jail for a murder

    Avi Shriki , 17/06/09 14:29

    Therefore he should never get a computer and feel as if he is at home or in the office .you should think about this. If it was your father, brother, sister,son or your mother who got murdered by this animal and then I am sure you wouldn't want him to have anything of comfort while he is in Jail

  • 34.

    האם ההמצאה תציל חיים ? לבדוק במה מדובר . (ל''ת)

    ALOS , 17/06/09 14:25

  • 33.

    וכי ''מונשם'' צריך מחשב, כמשותק על מסלול מירוצים....... (ל''ת)

    אשר, 17/06/09 14:24

  • 32.

    אתה גאון

    me, 17/06/09 13:58

    אתה גאון

    • רק שגאונים כאלה הפכים להיות פושעים אם משהו לא מתנהל כרצונם. (ל''ת)

      זהירות, הם מסוכנים!, 17/06/09 14:22

  • 31.

    המדינה מממנת לו את המגורים פשוט ... - יפה לו ! (ל''ת)

    ron, 17/06/09 13:52

    • אני באמת חושבת שחלק מהעלות בבית הסוהר - צריכה לחול על האסיר (ל''ת)

      יופיטר יופיטר, 17/06/09 14:51

  • 30.

    אם הוא היה מחבל היה לו גם קולנוע ביתי

    XXX, 17/06/09 13:39

    סתם רוצח יהודי לא מקבל תנאים

  • 29.

    הרוצח כנראה קיבל את עונשו,לפי טענת עורך דינו לפחות... (ל''ת)

    דקל ב , 17/06/09 13:38

  • 28.

    רק במדינה מעוותת כמו שלנו לאסירים יש זכויות מופלגות כולל הזכות להצביע (ל''ת)

    י.א, 17/06/09 13:36

    • תבדוק אילו תנאים יש לאסירים בהולנד למשל. (ל''ת)

      aReminder , 17/06/09 17:33

  • 27.

    צריכים לעשות מזה סדרת טלויזיה ! (ל''ת)

    צדיק, 17/06/09 13:17

  • 26.

    די עם הצביעות! הרי מה שמעניין את המערכת ואת המנהלים זה רק כסף אז מה (ל''ת)

    כל הנסיון למצוא כאן מוסריות? כסף זה הערך העליון, 17/06/09 13:01

  • 25.

    wakey wakey

    עברה?, 17/06/09 13:01

    עברה? פרדון וסליחה? לא רצח?
    שיתרום מזמנו לחקר הסרטן, למה לא, אבל שיחזיק במניות??? הלו? יש איזה שכל בסביבה?

  • 24.

    סליחה הוא יושב בכלא או בקלאב מד? (ל''ת)

    אוריה, 17/06/09 12:58

  • 23.

    בבתי הכלא בישראל יש כלאים דפר''רים ואנלפבתים לכן הם מסרבים (ל''ת)

    כלאים אנלפביתים, 17/06/09 12:35

    • לפני שאתה אומר אנאלפביתים תלמד שאין מילה כזו כלאים

      כבשה שחורה, 17/06/09 14:35

      אמור סוהרים!!

  • 22.

    זה שמתאפשר לאסיר להשתמש בכשרונו כדי להשתקם זה נפלא.

    ועוד מציל חיים? אז בכלל., 17/06/09 12:33

    לא הבנתי למה שירות בתי הסוהר מחשיב את השימוש במחשב כדי לתקשר, שהוא הרי דבר בלתי אפשרי אלא אם שרתי בית הסוהר מאפשרים אותו בכוונה, משהו שצריך להיזהר ממנו במיוחד או לאסור אותו. גם נראה שהרשטיק השתמש בזה רק לטובה, כדי לשקם את עצמו ולעשות טוב לאחרים.
    ואותו דבר עם השותפות שלו בסטרטאפ - אם הבנאדם יציל חיים של מישהו זה נפלא, זה הכי טוב שיכול להיות בכלל. זה ממש נראה כאילו שלשב''ס נדמה שאנשים נמצאים ברשותו כדי שירקיבו וימותו, בלי תקווה ובלי עתיד, כאילו תפקידו לגמור להם את החיים. מה פתאום? מי שמם?

    • מה שנשאר זה לבדוק כמה כסף הוא מרוויח? מי השותפים יפי הנפש שלו (ל''ת)

      פקיד שומה ערני - בודק ישר מה קורה כאן!, 17/06/09 13:08

    • שיקום אסיר

      אוקסנה, 17/06/09 15:06

      המציל נפש אחת כאילו הציל עולם מלא-רצח, מרצה את עונשו,יש לו הזדמנות לתקן את נפשוומעשיו,אסור לנו למנוע זאת. מחשב זה לא מותרות בימים אלו.

    • טכנולוגיה חדשנית לגילוי מחלות באמצעות ריח גוף האדם!!

      מכיר מקרוב את הנושא!!, 18/06/09 10:24

      הרשטיק ואמא שלו פיתחו את הטכנולוגיה ובשנה החולפת בדק צוות רפואי עשרות חולים באונקולוגית בבי''ח רמב''ם והוכיחו את חשיבות המכשיר!! כל השותפים יודעים מצויין מיהו הרשטיק והיכן הוא יושב. אבל כעת משנחשף העניין - מתיפיפים אבל רוצים את הפוטנציאל הפיננסי- שכן מדובר בגילוי מוקדם של המחלות - ובסרטן= גילוי הגידול בגודל 1 חלק בביליון!!! כלומר הצלת חיי מיליונים!!! אז חישבו - אם לא הייתם רוצים שיגלו לכם או לבני משפחתכם את הגידול הסרטני או השחפת או התקף הלב בשלבים שניתן לרפותם אולי אפילו באקמול... זהו הסטארטאפ החמישי של הרשטיק. ברוב בתי הכלא יש כבר מחשבים בכתות מחשב. וגאוניותו של הרשטיק מופנית כבר 5 שנים לפיתוחים לטובת האנושות. אז חישבו לפני שאתם שופטים. הוא כבר שילם את המחיר על מעשיו ונשוי באושר כבר 4 שנים. שרק יהיה מספיק חזק להמשיך ולפתח לטובת כולנו!!

  • 21.

    בן 34 מונשם ובקושי הולך-עד לאן ירחיקו עורכי הדין בהמצאות שלהם?! (ל''ת)

    אולי עקש אותו הנחש של פבלו, 17/06/09 12:32

  • 20.

    הבנאדם חסר מוסר וחושב שהוא אלוהים-אסור לרצוח אסור

    אחד שלא מכיר אותו, 17/06/09 12:30

    הבנאדם חסר מוסר וחושב שהוא אלוהים-אסור לרצוח אסור

  • 19.

    סליחה-הרוצח חייב לשבת בכלא בתנאים של כלא ולא של בית מלון

    די לשחיתות, 17/06/09 12:28

    סליחה-הרוצח חייב לשבת בכלא בתנאים של כלא ולא של בית מלון.
    ולגבי הצלת אנשים יש גאונים אחרים שימציאו פטנטים
    גאונים שלא רצחו

  • 18.

    הוא שם בכלל בשביל להציל את אחיו ולהמלט (ל''ת)

    נמלטים, 17/06/09 12:24

  • 17.

    עוד סיפור של התעללות באסיר שמשקם את עצמו יותר טוב מרבים אחרים. (ל''ת)

    שוב הטמטום הבירוקרטי מנצח., 17/06/09 12:22

    • משקם את חשבון הבנק שלו אתה רוצה לומר (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist , 17/06/09 12:46

      • זכותו (ל''ת)

        אביחי, 17/06/09 13:38

        • ואפה הזכות של הנירצח לחיות??

          Ehad Haam-Zionist , 17/06/09 14:36

          שהוא קטע

  • 16.

    מה הבעיה??

    iavraham77 , 17/06/09 12:17

    אני לא מבין על מה צריכים השותפים להתנצל. אם מדובר בסטארטפ שיכול להציל חיים זה העיקר. ואם עושה זאת רוצח מוכשר אז הנה לנו ניצול כשרונותיו לאפיק חיובי. למה הכתבים לא מתנפלים על כל העברת כספים לרשות הפלישתינית כשזה ברור שהכסף ולבטח חלקו הולך לרצח יהודים ממש. אני מאוד מקווה שהעסק יצליח ויעבירו לו מחשב שיוכל להמציא לנו פטנטים וכך יעשה רק טוב. בקיצור הוא משלם את חובו לחברה לא צריך גם לתלות אותו.

    • אני אומר לך מה הבעיה (ל''ת)

      אלי, 17/06/09 13:22

    • אני אומר לך מה הבעיה

      אלי, 17/06/09 13:30

      נניח שהחברה באמת תצליח, תציל הרבה אנשים ותעשה הרבה כסף. אבל האדון הרשטיק - שמן הסתם, בינתיים כבר ישתחרר - יחשוב שהגיע הזמן להראות מה הוא שווה באמת וינסה ל''דלל'' את מספר בעלי המניות באמצעות תרגילים יצירתיים משלו, שהוא כבר הפגין בעבר...תסכים איתי שזו בעיה לא קטנה. האם הנמר משנה חברבורותיו?

      • כל עוד הוא אסיר הכסף הולך לקרן ע''ש יעקב סלע!

        זוהר, 17/06/09 14:18

        אני בעד לשקם אסיר ולתת לו לתרום לחברה, אבל אסור לו להרוויח כסף. לכן, הרוצח הרשטיק שידוע כמניפולטור, נוכל וחסר מוסר יכול לתרום לחברה את יכולותיו הרבות, אבל הכסף ילך לתרומות, או לקרן ע''ש הנרצח. זוהי תרומתו לחברה.

  • 15.

    הבן אדם גאון ,וישיבתו בכלא לא צריכה להפריע לו לכפר על מעשיו ולתרום

    טבע, 17/06/09 12:06

    לחברה ,ואם זה פיתוח דיכול להציל אנדים על אחת כמה וכמה .

  • 14.

    מממ...מענין

    אלי, 17/06/09 12:06

    תארו לכם ישיבה של הנהלת החברה בתאו של הרשטיק בכלא, ללא מחשבים ובפיקוח סוהרים...לאן נגיע.

  • 13.

    Sounds like a genius with Oedipus complex ...

    Monty , 17/06/09 12:04

    Sounds like a genius with Oedipus complex ...
    us not forget that the main point behind jail is protection against dangerous people as well as helping those criminals...becoming normal as soon as possible, punishment for itself is meaningless.

    If this guy found himself and help saving lives...should we remind him that he is a criminal, and force him to stay like one until he gets free from jail?

    If so... what would be the outcome for the society? Another punished criminal? Ready...for his next crime?

  • 12.

    מה הבעיה להרכיב מודם?

    גאון מחשפים, 17/06/09 11:57

    לוקחים ''מו'' לוקחים ''דם'' ומרכיבים ''מודם''.

    • זה דווקא נכון

      גאון מדופלם, 17/06/09 14:59

      למרות שהתכוונת בצחוק...

  • 11.

    משה פלדמן- מה הכוונה ''לא מעניין מאיפה זה בא'', גם מנגלה ימ''ש וזכרו פרץ

    דם יהודי אינו הפקר!, 17/06/09 11:49

    הנאצים ימ''ש והשטן מנגלה בראשם גם פרצו המון דרכים באמצעות המחקרים המזוויעים שערכו על בני אדם.
    בכל זאת החליטו לא לאפשר גישה למחקרים האלה על מנת שהמין האנושי לא יהנה מדבר כזה.
    אני חס וחלילה לא משווה פה מישהו אליהם.
    אבל מר משה פלדמן- מה זה המשפט הזה- ''אותי מעניינת הטכנולוגיה ולא מי שהביא אותה ומאיפה''
    כדי שתיזהר במה שאתה אומר.

    • במקרה של מנגלה, המחקרים עצמם היו פשע - פה הפיתוח הוא לא כתוצאה של פשע (ל''ת)

      שרון, 17/06/09 17:54

  • 10.

    ככל שחולף הזמן - האיסור על מחשב הופך דראקוני

    תגובה לימימה, 17/06/09 11:29

    ניתן להגביל הגלישה. ניתן לפקח על תכנים. אבל ככל שהמחשב והרשת הופכים לחלק מהותי בחיינו, כך חומרת הרחקתם מאסירים מתגברת.

  • 9.

    אין בעיה ועד רבה

    יעל, 17/06/09 11:27

    את כל הכסף שהוא ירוויח חוץ מחלק קטן שישאר לו לשיקום אחרי בית הסוהר יש לתרום למלחמה בסרטן/עמותות חברתיות/המלחמה באיידס ועוד כל מיני כאלו ואחרים הזקוקים לתרומה

  • 8.

    הרשטיק או מקגייור ?

    יוסי, 17/06/09 11:21

    כמה מטומטמים יכולים להיות...
    איך בדיוק הוא הצליח לבנות מודם מרכיבים שונים ? שיחכים אותנו כבוד העו''ד

    • A broken cellular....can serve as a fantastic modem... (ל''ת)

      Monty , 17/06/09 12:06

    • זה מעוד פשוט: לוקחים כרטיס מודם ומחשב

      IQ, 17/06/09 13:10

      ואז,,,
      בעזרת מברג פותחים את המחשב (נדרש 28 IQ)
      תוקעים את הכרטיס (משתמשים ב 17 IQ)
      מבריגים את הבורג של הכרטיס (8 IQ)
      סוגרים את המארז (תוך שימוש ב 44 IQ)
      מתקינים את התוכנה (82 IQ)
      מחברים לקו טלפון על חשבון שב''ס (1 IQ)

      סך הכל - גאון מחשבים שיש לו 180 IQ

  • 7.

    סיפור מוזר..שותף עיקרי בחברה יושב בכלא..לבדוק כיצד תיקשרו איתו........ (ל''ת)

    prague , 17/06/09 11:20

  • 6.

    רק בישראל אסיר יכול לפעול מתוך הכלא

    שי, 17/06/09 11:11

    שערורייה. בארה''ב ובמדינות אחרות אסירים הם משוללי זכויות (מלבד זכויות לביקורים, בריאות ומזון).

    רק בישראל האסיר הוא משולל חובות (מס הכנסה, מע''מ, לא משלם על לינה ואוכל, לא עושה מילואים) - אבל בעל זכויות רבות: קורת גג, ביקורים, לימודים לתואר ראשון, ספרים ואינטרנט.

    האדם הוא רוצח, בכלל לא איכפת לי מי השותפים שלו, אבל אין שום סיבה שהוא יקבל מחשב לתאו. מה הדבר הבא? שיקבל טלויזיה ולווין לתא?

    חוצפה. בית המשפט - התביישו!

    • אז לפחות בדבר אחד קטן ישראל יותר מתקדמת מאחרים.

      יופי., 17/06/09 12:30

      להיות כלוא זה עונש נורא, וזה העונש היחיד שמותר לבית משפט לתת. תנאי הכליאה הם לא חלק מהעונש, ולשירות בתי הסוהר אין שום סמכות להעניש אדם מעבר לכליאתו.
      הרבה פעמים שירות בתי הסוהר לוקח לעצמו כל מני סמכויות כחלק מניהולו את בית הכלא - תעשה ככה ניתן לך טלוויזיה, לא תעשה לא ניתן, תעשה ככה נכניס אותך לצינוק, לא תעשה תישאר בתא, תעשה ככה נשלול ממך סיגריות, ממתקים, ביקורים וכיו''ב. הרבה פעמים שירות בתי הסוהר חורג מסמכותו ומענה ככה אנשים - בלי שזה ייקרא עינוי על ידי החוק.

    • אז יש לו מחשב ....... ואין לו את החופש אתה יכול לדמיין?????? (ל''ת)

      vivi, 17/06/09 15:48

  • 5.

    אבל כנראה הוא גאון ואם הפיתוח שלו יציל

    לא מכירה אותו, 17/06/09 11:08

    חיים של אנשים עם סרטן אז לא איכפת לי מי הוא ומה הוא.
    עלות לעומת תועלת זה הכל.

    • אם יתרבו כמוהו - את תבכי - ותייללי את הסימפוניה הבלתי גמורה=שרודפים (ל''ת)

      אותך רק בגלל שאת יהודיה! ''עלינו ועל בנינו'', 17/06/09 13:06

      • איך בדיוק יתרבו כמוהו מפיתוח מציל חיים....? אין שכל, אין דאגות. (ל''ת)

        Mother Superior , 17/06/09 14:45

  • 4.

    רוצח הוא אדם חולה ואלו שמשטפים פעולה עים אסון שכזה הם לא יותר טובים (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/06/09 10:57

    • משתפים - עם כותבים (ל''ת)

      אליעזר בן-יהודה, 17/06/09 12:07

      • אתה בהחלט צודק אבל הנושא בו מדובר הרבה יותר גרוע ומסוכן משגיעת כתיב

        פקק תנועה , 17/06/09 12:27

        כולל הנפשות המוזכרות בדיון זה יש לי שכן אחד שאומר שכול אזרח שלישי במדינה הוא מ בחינתו פושע מסוכן שיכול להתקיף כול אחד מאיתנו סתם כך באמצע היום וברחוב וללא סיבה מיוחדת שניראת על פני השטח זה פשוט מפחיד מה שקורה כאן במדינה

  • 3.

    הצליח לבנות מודם מחלקים שונים ? (ל''ת)

    מה הוא מקגייוור?, 17/06/09 10:56

    • חופשי... (ל''ת)

      גלעד, 17/06/09 17:15

  • 2.

    האם מדובר בבית כלא או בכפר נופש?

    ימימה תמימה, 17/06/09 10:21

    טלויזיה יש בכל חדר
    פלאפונים אמנם אסורים להחזקה אבל מסתובבים כמה וכמה בין האסירים.
    אז עכשיו גם מחשב עם אינטרנט?
    אני מסכימה עם שירות בתי הסוהר שמסרב.
    בתי המשפט צריכים להיות קצת פחות רחומים וקצת יותר עם הגיון.
    מדובר בכלא ובעונש של מאסר (הרחקת העבריין מהציבור) לא בכפר נופש.

  • 1.

    בגלל שהלוכד נחשים ניסה להרוג את אמא שלו אז היא הרג אותו.הבחור גאון מחש

    אחד שמכיר אותו, 17/06/09 10:05

    בגלל שהלוכד נחשים ניסה להרוג את אמא שלו אז היא הרג אותו.הבחור גאון מחשבים

    • וכסף שהוא גנב מלקד נחשים גם גנב כי הייתה סכנה לאימו??? (ל''ת)

      פסיכופט נישאר כזה לכל החיים, 17/06/09 11:17

      • למה מגיע לרוצח בכלל מחשב ולא חבל תליה - צודק 100% (ל''ת)

        רק בישראל, 17/06/09 13:03

    • לוכד הנחשים - אנס פעמיים את האמא ואח''כ ניסה לחסל אותה שתשתוק

      מכיר אישית את כל המעורבים, 19/06/09 11:22

      כן כן, הוא היה אנס ופדופיל ידוע. סכנה לציבור -פיזר נחשים ארסיים ליד בתי ילדים וכשנודע לאמא היא רצתה לגשת לרשויות -אך הוא הכניס צפעים למיטה של הרשטיק ואחיו.
      וכן, הרשטיק למעשה לקח את הכסף שאמא שלו הרויחה בזיעת אפיה בתערוכות שהקימה עבור לוכד הנחשים והרצאות לחיילים, שוטרים, ובתי ספר ושהוא סירב לשלם לה עליהם. הכל מופיע בפרוטוקולים של ביהמ''ש.
      מנהל הכלא סגר את הרשטיק בכוונה במצבו עם מעשנים, חולי שחפת ואיידס -בכוונה בכדי שידבק וימות ומונע ממנו אפשרות שיקום ואפילו מונע ממנו טיפול תרופתי. הוא מונשם ומחובר לחמצן ואין מאפשרים לו לתרום להצלת מליונים ע''י המשך פיתוח הטכנלוגיה.