• 69.

    להנייה : תמשיך לחלום. חבל שסיכלו את ההתנקשות.

    לילי בלום, 28/06/09 12:59

    הם הניחו את הפצצות וכאילו סיכלו את ההתנקשות כדי להיראות אנושיים. איזה מניפולציה עלובה. אבל מגיע לשונא ישראל הארור הזה לעלות על טיל.

  • 68.

    נתניהו לעראפת -אתה ידידי ושותפי" ציטוט אמיתי (ל''ת)

    ALOS , 17/06/09 18:21

  • 67.

    פקק תנועה...ממתי יש חביתה מקושקשת ?...לפני הזנב או אחרי הראש ? (ל''ת)

    ביצה מקושקשת, 17/06/09 17:29

  • 66.

    רובי ריבלין, אתה שרוף אצלי, איבדתי כל הערכה אליך

    פנדה , 17/06/09 17:19

    תראה את החלאה האנטישמי הזה שרק אתמול לחצת לו ידיים, לוחץ ידיים לדיקטטור טרוריסט. איך אתה לא מתבייש להכניס את השיקוץ הזה לכנסת ישראל?

    לפני כמה שנים נמנעה כניסתי של יוסוף איסלאם (קאט סטיבנס) בגלל שתרם כסף לחמאס. לפחות ליוסוף איסלאם יש כמה שירים מצוינים - קרטר החלאה לא עשה דבר חיובי מימיו, והוא לא רק שתורם כסף לטרוריסטים - הוא מקבל מהם כסף, כפי שהוכיח עו"ד אלן דרשוביץ! ובתמורה הוא כותב ספרים אנטישמיים ופועל נגד השלום ובעד הטרור.

  • 65.

    ומה עם התמיכה במדינה יהודית בגבולות 1920 שתי גדות לירדן אחת לנו ואחת ל (ל''ת)

    פאנייקה , 17/06/09 13:32

  • 64.

    צודק הנייה - אם אנחנו מטומטמים למה שלא יקח את 67 - בלי מלחמה (ל''ת)

    אח''כ 48 ופלסטין מסודרת, 17/06/09 12:15

  • 63.

    אני לא מבין איך עדיין ישנם תומכי שמאל במרחב הציוני .

    rambash , 17/06/09 10:31

    הנוסחה שטחי מולדת תמורת הסכם קרסה .

  • 62.

    מדוע הזנב מקשקש ליפני הראש (ל''ת)

    פקק תנועה , 17/06/09 08:29

    • אחד אומר ככה והשני אומר למה ומזה יוצאת חביתה מקושקשת (ל''ת)

      פקק תנועה , 17/06/09 08:31

  • 61.

    חצי אמת! עמדת החמאס היא שהוא מוכן למדינה בגבולות 67'

    יונתן, 17/06/09 08:16

    (כולל ירושליים ושיבת ה''פליטים'') תמורת הודנה בת 10 שנים שלאחריה ינסה לכבוש את שאר הארץ.

    זאת עמדת החמאס הקבועה מאז שעלה לשלטון.

    • החמאס לא מקבל ''שטחים תמורת שלום''

      ולא מאפשר שלטון מרכזי פלסטיני, 17/06/09 08:41

      כל יתר הקשקשת שלו לא מעניינת

  • 60.

    נאווה קורן...תפנימי שיום אחד תקום מדינה פלסטינית..אין מה לעשות (ל''ת)

    כמו שלא האמנת שנפנה את עזה...נכון ?, 17/06/09 07:12

    • כבר היום יש כבר כמה מדינות פלשטיניות...

      זלמנוביץ ישראל , 17/06/09 15:41

      בעזה מה יש היום ?
      בירדן מה יש היום ?
      ביהודה ושומרון מה יש היום ?

      או אולי הכונה לאחד את כל הפלשטינאים תחת שלטון אחד ?

      מהניסיון - חבל על הזמן... 22 מדינות ערב חיות בנפרד למרות שכולם בני האומה הערבית - מה לעשות והמנהיגים שייכים לאומה אחרת?...

  • 59.

    בכי של קרטר

    זורי, 17/06/09 07:10

    .... ועכשיו תסייר בשדרות וישובי הדרום

  • 58.

    אני תומך במדינה יהודית מהנהר הגדול[חידקל] עד הים התיכון (ל''ת)

    Zig_Zag, 17/06/09 06:46

  • 57.

    במסגרת תוכנית השלבים... (ל''ת)

    אהרון, 17/06/09 05:46

  • 56.

    אילו הייתי הנייה גם אני הייתי תומכת בשלב נוסף ומתקדם בחורבנה של ישראל-

    קורן נאוה טבריה-הנייה מסכים והשמאל באופוריה-ר''ל!, 17/06/09 05:23

    הנייה לא ישבור לקרטר האנטישמי את המילה-!

  • 55.

    אלוהים אמר למושה שיגיד לעם ישראל וזה בפירוש תכנסו בבקשה

    refael2s , 17/06/09 02:34

    אלוהים אמר למושה שיגיד לבני ישראל ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לש'כים בעינכם ולצנינם בצדיכם, וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבם בה. והיה כאשר דמיתי לעשות להם אעשה לכם.

    • הבנתי. באת מאמריקה לעשות לנו ולשכנים שלנו את המוות.

      יפה לך., 17/06/09 03:57

      כל פלשתינאי, כלומר אדם שחי פה כל חייו - כמו הוריו ואבותיהם לפניהם (בניגוד גמור אליך למשל) יודע לאיית ''משה'' יותר ממך, לדבר בשתי שפות המקום יותר ממך, ורובם גם יודעים להיות בני אדם הרבה יותר ממך.
      כן, ויש כמה מפלצות כמוך. לא הרבה.
      נקווה שנלמד לחיות עם שכנינו בשלום, בלי להכרית אותם ובלי להכרית את עצמנו. אני הרבה יותר מפחד מאנשים כמוך, גיס חמישי של רשעות וברוטליות, משאני מפחד מאיזשהו אויב חיצוני.

      • אתה בור ועם הארץ

        דני, 17/06/09 13:57

        אלו דברי אלוהים שאתה לא מאמין בו, הוא אמר את זה ועובדה שזה נכון ומתגשם, כמו כל הנבואות בתנ''ך.
        אז כדאי שתתחיל ללמוד את מקורותנו - האמת והיושר שאבותנו בשביל להגשים אותם היו מוכנים לעלות על המוקד. הדת היהודית היא נאורה והיא האמת, שבאה להביא אמת ושלום לעולם. וגם כיבוד אב ואם, ועזרה לחלש לאלמנה וליתום. וגם מלמדת אותנו את החכמה להבדיל בין טוב לבין רע.
        תחזור לשורשים רק יטב לך.

  • 54.

    רטר הזה אנטשמי אמיתי בכל רמ"ח אבריו, ההתנקשות בקרטר פיברוק.

    irmi1 , 17/06/09 01:17

    קרטר לוחץ יד של הנייה שבעופרת יצוקה התרוצץ עם תנוקות על הידיים...כפי הנראה גם אני הייתי עושה את זה בשביל כל המליוני דולרים שמקבל קרטר מארצות ערב...

  • 53.

    דמעות תנין: "קרטר: העולם מתעלם מבכי הפלסטינים"

    חזאי הטמטום הישראלי , 16/06/09 23:38

    וגם הנייה זכור לטוב בגהינום האיסלאמי ומשתפי הפעולה עמו.

    עולם הפוך.

    האם נשכיל לראות?
    האם נשכיל להבין?
    האם נשכיל להפנים?
    היהיה בנו העוז והתבונה לעמוד על שלנו?
    האם ניתן למדכאים מתוכנו להטיל רימתם בנו?

    האם...

    • למה קרטר מתעלם מדמעות הסודאניים בדרפור? נהרגו שם 450 אלף איש (ל''ת)

      השני מהאמצע, 17/06/09 06:38

      • כי הוא לא אוהב ערבים - סתם שונא יהודים (ל''ת)

        פנדה , 17/06/09 17:21

        • בגין ז"ל אמר שקרטר ידיד ישראל . (ל''ת)

          ALOS , 17/06/09 18:22

  • 52.

    אני בעד להחזיר את הערבים לגבולות שנת 570 (ל''ת)

    השני מהאמצע, 16/06/09 23:31

  • 51.

    החמאס הוא אשר ביצע פשע כפול נגד האנושות

    עודד לוין, תל-אביב, 16/06/09 23:09

    אין להתעלם מתוקפנותו ארוכת השנים של החמאס נגד אזרחי ישראל, אשר למעשה ביצע פשע כפול נגד האנושות: פעם אחת כאשר במשך שמונה שנים, ובמיוחד במשך שלוש השנים לאחר שיצאנו מרצועת עזה לגמרי באוגוסט 2005, הוא החזיק אוכלוסיה אזרחית גדולה בישראל הריבונית תחת טרור מתמיד ויום-יומי של ירי רקטות ופצצות קטלניות, ופעם שניה ע''י שימוש באזרחים הפלסטיניים שתחת אחריותו ברצועת עזה כמגן אנושי מפני התגובה הלגיטימית של ישראל נגד יורי הרקטות, אשר מבצעים את הירי מאתרים הנמצאים ליד ריכוזי אוכלוסיה ומאחסנים את הרקטות במחסנים המצויים במסגדים, בתי-ספר, בתי-חולים ואפילו בבתים פרטיים, וכדברי מפקד אוגדת עזה – בעשותו כך החמאס למעשה הסיט את שדה הקרב אל קרבת אוכלוסיה אזרחית ובכך גרם לפגיעה קטלנית באזרחים חפים מפשע. היו גם מקרים שבתים פרטיים מולכדו בחומרי-נפץ כדי שאם צה''ל יפגע בהם, הם יתפוצצו על יושביהם וע''י כך תיפול האשמה, כביכול, על צה''ל., וע''י כך השתמש החמאס באזרחים גם כחומר-גלם לצורכי תעמולתו הפרובוקטיבית.

    בנוסף לאמור לעיל, החמאס, שידע לפרוץ את המצור הישראלי כדי להתחמש, אפילו לא דאג למגן את תושבי עזה מפני תגובה צבאית ישראלית אפשרית (וצפויה) על התגרויותיו החמורות והממושכות כלפי אזרחי מדינתנו, ולכן כאשר לאחר התאפקות רבת שנים, צה''ל הגיב תגובה מידתית – בשלבים ההולכים ומתגברים, שלמרות הפגיעה הקשה בהם, לא הביאו את יורי הרקטות להפסיק את הירי הנפשע על אזרחי ישראל עד יומו האחרון של המבצע - תושבי עזה חיפשו מחסה באותם מוסדות הציבור שבהם אוחסנו אמצעי הלחימה שישראל תקפה אותם בצדק ובלגיטימיות בהתאם לחוק הבינלאומי, המחייב מדינה להגן על אזרחיה המותקפים. זוהי הסיבה האמיתית למספר הגדול יחסית של אזרחים פלסטיניים בין הנפגעים מתגובת צה''ל הלגיטימית. יש גם לציין את האזהרות הטלפוניות שצה''ל נתן לתושבי הבתים שאותם עמד לתקוף וגרם בכך להצלת חייהם.

    לפיכך, כל מי שרוצה לשפוט אותנו חייב להתחשב בעובדות המוכחות המנויות לעיל ולהצדיק את פעולותינו הלגיטימיות בעזה, חריפות וקשות ככל שיהיו, ועובדה היא שאפילו הן לא הפסיקו את הירי על אזרחינו עד עצם היום הזה. על הממהרים להשוות בשטחיות איגנוראנטית את מספרי הנפגעים של שני הצדדים ומכך ''להסיק'' כי דווקא אותנו יש להאשים לדעת כי האשם האמיתי הוא החמאס, אשר במקום לדאוג לביטחון האזרחים הנמצאים תחת אחריותו – הוא העדיף לנצלם ניצול נפשע תוך סיכון חייהם למען השגת מטרותיו. זהו הפשע האמיתי נגד האנושות, וכל המתעלם במודעות מכך, דווקא מעודד את הטרור, במקום לפעול נגדו.

    לחיזוק דברים אלה, כדאי לקרוא את מאמרו של העו''ד הידוע אלן דרשוביץ ''פשע המלחמה הכפול של החמאס'' ב''מעריב'' יום ד' 14.1.2009.

    לסיום: אין להסתפק בהצבעה על האשמים, יש להמשיך בהסקת מסקנות אופרטיביות כדי לתקן את המצב, כמו: הצבת כוח שלום בינלאומי ברצועת ביטחון בגבול הרצועה, הפסקת הירי על ישראל והברחות האמל''ח לרצועה, בתמורה לפתיחת המצור עליה מצד ישראל, וזאת לתקופה בלתי מוגבלת (ישראל איננה צריכה לתת גושפנקא לחידוש הטרור נגדה). יש גם לנצל את שיקום ההרס ברצועה לביטול מחנות הפליטים הצפופים ורוויי הדלות והשנאה והפיכתם לערים משגשגות, בתמיכת ומימון גורמים בינלאומיים.

  • 50.

    ארה''ב צריכה לשמש דוגמה,

    גודמן, 16/06/09 23:02

    ''באופן טרגי, הקהילה הבינלאומית לעיתים קרובות מדי מתעלמת מבכיים של האזרחים האינדאינים בארה''ב ומטפלת בהם כמו בחיות, ולא כמו בבני אדם'', הרי מיליון ורבע מהם חיים בקו העוני.
    הגיע הזמן גם לתת לאל קעידה מדינה בארה''ב,
    כאשר וושינגטון החצויה היא הבירה.

  • 49.

    ה''נאום'' של הניה, הוא השתקפות ותגובה לנאום של ביבי.

    זה צעד קדימה, הצעד של ביבי, היה רק להטוט., 16/06/09 22:38

    הניה אומר לביבי: אצלי תריח מהתחת.
    לא די שאני לא אתן לך לדחוף אותי לפינה,
    נהפוך הוא, אני מסכים לשתי מדינות לשני עמים בגבולות 67.
    על זה אומרים הרוסים(הם אומרים את זה ברוסית אבל הרוסית שלי לא מה שהוא):
    ''בשביל תחת פיקח, יש ז-- עם הברגה''.

    את ההסבר לכך, נתן שפתי כהן באתר הארץ,
    הוא הגיב לנאום של ביבי כך:

    גאל בדחילו ורחימו.
    עיר:
    כתובת דוא''ל:
    כותרת התגובה: זה לא צעד קדימה, ואל יתהוללו הכתומים, זה גם לא צעד אחורה.
    זה גם לא צעד לצד שמאל ואף לא לצד ימין.
    זה גם לא צעד למעלה ולא בטוח שזה צעד למטה.
    ביבי פשוט קרא לכם בנאום את הסקר של הקפה של אותו הבוקר.
    הסקר אמר שני דברים:רוב העם בעד מדינה פלשתינאית ורוב העם חושש מסיבות בטחוניות.
    וזה בדיוק מה שציטט לכם ביבי, את אדונו מורו ורבו כבוד האספסוף.
    ככלב הרץ לפני אדונו.
    שוטה משטה בכם, שוטים, מה זה מועיל לנו עם הפלשתינאים ?
    מה זה מועיל לנו אל מול אובאמה ?
    מה זה מועיל לנו מול אירופה ?
    מה זה מועיל לנו מול האו''ם ?
    זה מועיל לביבי.
    רק לביבי.
    באופן זמני ביותר כדרכו של השוטה.
    על מי הוא עבד ?
    על הבבונים שלו בלבד.
    סליחה.
    גם על לא מעט סמרטוטונים.
    הוספת תגובה חדשה
    הקודמת תגובה הבאה
    סגור חלון

  • 48.

    למה ב 48 הם לא רצו גבולות 67?

    Avi Ecuador, 16/06/09 22:34

    למה יש כאלה שמשלים את עם-הארץ שבהמשך שיהיה להם רוב בקו הירוק או שהם יקבלו את הדרישות של היום מחר זה ישתנה?

  • 47.

    הניה - ללא נניח לך עד שיניחו מעליך שיש ! (ל''ת)

    פיני, 16/06/09 22:31

  • 46.

    חבל שלא התפוצץ ככה היה יכול להיפגש גם עם ערפת (ל''ת)

    אבו מאזן, 16/06/09 22:30

  • 45.

    הוא לא התייחס לעניין 2 המדינות כי מבחינתו אין מדינת ישראל,ככה שיש רק 1

    ע.ג, 16/06/09 22:23

    נאה להם לארכי רוצח ולמכחיש שואה שהם עושים הסכמים בינם לבין עצמם, אל תתייחסו אלינו בכלל
    תחלקו איך שבא לכם ואנחנו כבר נתקפל

    רק תנו כמה ימים לארוז קודם בסדר?

  • 44.

    אני גם תומך במדינה לערבים מגבולות 67'..המדינה הזאת היא ירדן.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 16/06/09 22:02

  • 43.

    אם כבר 67, אז גם 48!!! מה ההבדל????????????????? (ל''ת)

    אסף026 , 16/06/09 21:52

    • שאז גם אתה תחטוף הפצצות ביחד עם חבריך השמאלנים ואז תצטער (ל''ת)

      לא אמרתי כלום, 16/06/09 22:02

  • 42.

    הנייה יצאת מהבונקר או שהבאת את קרטר לשם? מה עם גלעד (ל''ת)

    העץ הנדיב, 16/06/09 21:50

  • 41.

    67? ירושליים? אתה לוקח סמים? ממתי ירושלים היתה שייכת לפלסטינים? (ל''ת)

    ברעם , 16/06/09 21:40

    • כל הקונספט של "שייך" הוא ציוני, מערבי, גזעני והסיבה למלחמות (ל''ת)

      dannyy , 17/06/09 00:17

  • 40.

    הנייה גאון

    דוד, 16/06/09 21:38

    הנייה אולי תסמן את גבולות 1967

    מה עם החזרת הפליטים

    מה עם מאות אלפי הישראלים שגרי בגיל רמות מודיעין

    מה עם מיליוני היהודים שהוברחו מארצות ערב

    מה עם רכושם שנגזל

  • 39.

    משחק מכור

    תגובה ל- 38 לאדון קרטר, 16/06/09 21:37

    לשיטתך גם אם נחזור להחלטת האו''ם משנת 1947
    זה לא יעזור

    האם לא ברור לך שאת הטקטיקה של להשליך אותנו לים הם החליפו בטענות בדמות זכות השיבה שהיא למעשה חיסולה של מדנית ישראל ויד עוד נטויה...

    אם לא הבנת את עד כה כדאי מאוד שתעורר!!!

    באשר לנשיא לשעבר קרטר שמגלה סיפטיה ללא גבולות לפלשתינאים, ידידי החמצת את החויה המפוקפקת של פיצוץ מטען צד אבל אולי בהזדמנות הבאה לא תפספס!!!

    היכן הייתה שברחובות מדינת ישראל התפוצצו חיות אדם והרגו בנו ופצעו בנו ללא רחם

    על מה אתה בעצם מלין היום בביקורך בעזה ומזיל דמעות???

    היכן הייתה בשנים שאנו חווינו ביום יום את החוויה שפיספתה הבוקר???

    אין מנוס מהמסקנה שהינך לא אוביקטיבי לחלוטין וגם לא ראוי להיות מתווך מכל סוג ולכן עשה לנו טובה ותצא לנו מהעניים

  • 38.

    קרטר הנבלה והנייה הטרפה (ל''ת)

    ========תמשיכו לפנטז==========, 16/06/09 21:19

  • 37.

    in 1967 _ JORDAN had the west and Egypt had Gaza. (ל''ת)

    welcome back, 16/06/09 21:19

  • 36.

    שיואו איזה נחמד מצידו, אני ממש מתרגש. מי יהיה הנשיא של המדינה הפלסטיני (ל''ת)

    4 מדינות ל2 עמים., 16/06/09 21:17

  • 35.

    לשלוח את קרטר חזרה לארה''ב הוא סתם מבזבז את כספי המיסים האמריקאים (ל''ת)

    מאיפה צצו כל השמאלנים האלו?, 16/06/09 21:15

    • בתור נשיא אמריקאי נכנס להסטוריה כלא עושה כלום.רוצה להכנס כעת להסטוריה

      ברעם , 16/06/09 21:43

      עוד אדיוט סנילי מתוסכל שבתור נשיא אמריקאי לא עשה כלום ומנסה כעת להכנס להסטוריה . כניראה נמאס לו מחוות הבוטנים שלו.

  • 34.

    החלטת האום מ-1947

    אביב, 16/06/09 21:10

    במבט מפוכח על פני השנים- בסופו של יום (או עשור או יובל)- הפתרון שייצא אל הפועל- הוא חזרה למתווה החלוקה שקבע האום בחלוקה ואישרר אחכ בהחלטות 242 ו-338. במשך שנים רצינו (ובצדק ) להנות מכך שהפלשתינאים לא קיבלו את החלוקה בחינת ''שברו את הכלים- אז לא משחקים''-- אבל הטיעון הזה לא יעמוד לנו בסופו של יום מול זכותם להגדרה עצמית, גם אם הבינו את זה מאוחר.

    • אתה משקר

      כבשהפועה , 16/06/09 21:24

      החלטות האו"מ 242 ו-338 אינן מאשררות את גבולות החלוקה מ-1947. אפילו על-פי התעמולה הערבית-שמאלנית הפירוש המקובל היה כי על ישראל לסגת אל קווי הפסקת האש מ-1949 (הקו הירוק)-פירוש מוטה ששום ממשלה בישראל לא קיבלה. כעת אתה צועד צעד אחד נוסף אף מעבר לדרישת הערבים. OK-זכותך, אבל למה לגנוב דעת?

    • 242 ו 338 זה ''להחזיר את השטחים שנכבשו ב67 לערבים, תמורת שלום

      והסדרי בטחון למדינת ישראל'', 17/06/09 08:37

      מצויין ''ערבים''-לא מצרים,ירדן,פלסטינים.
      (הסכסוך הרי נחשב בזמנו יותר בין העולם הערבי וישראל,לאו דוקא הפלסטינים וישראל..)

      שלום-כמו שלום.

      הסדרי בטחון-כתוב החזרת השטחים תוך התחשבות בצורכי הבטחון של ישראל,כשזה נכתב היה ברור שהכוונה ש''מקומות'' ישארו בידי ישראל מטעמי בטחון,במשך הזמן הפלסטינים פירשו את ''מתקנים''..

  • 33.

    נחמן דייטש לעומת זאת בעד להחזיר את הנייה לעפר ממנו בא. (ל''ת)

    יוני דוד , 16/06/09 21:09

  • 32.

    אם כבר 67, אז גם 48! (המלחמה-האחרונה בגוגל) באו נחזור 2000 שנה בבקשה!! (ל''ת)

    אסף026 , 16/06/09 21:04

  • 31.

    קרטר מהווה איום ממשי לישראל. נקודה, וטוב יעשה ריבלין, אם יפסיק לשבח

    irmi1 , 16/06/09 21:02

    אותו על שהכריח את בגין להחזיר את כל סיני ולהשאיר את עזה בידנו.

    • Carter is nobody and hence no threat to Israel

      Russian Jew , 16/06/09 21:09

      Don't be dazzled by his former title. He can talk as much as he likes but his influence on political decisions is zero

  • 30.

    כיצד יתכן שנשיא ארה''ב לשעבר נפגש עם מנהיג טרור מוצהר?! (ל''ת)

    יואל, 16/06/09 20:50

    • Your question means you're naive

      Russian Jew , 16/06/09 21:14

      What made you think US presidents give a damn about Israel

      All of them except Bush Junior sold Israel out for arab oil

    • כיצד ייתכן שנשיא ארה"ב יתמוך בדיקטטורה פאשיסטית?

      פנדה , 17/06/09 17:31

      הרבה אמריקאים שאלו את עצמם את השאלה הזאת כשקרטר העלה את חומייני לשלטון... האנטישמיות מעוורת עיני חכמים, שלא לדבר על מגדלי בוטנים טפשים.

  • 29.

    קרטר העלה את חומני באירן (בשם זכיות האזרח) ועכשיו את החמס

    אהוד, 16/06/09 20:34

    כאשר טיפש מדופלם (אחד שלא לומד מהעבר ואפילו קיבל פרס נובל) מוביל מהלך ולא בודק בחדשות כיצד היתולות שומרות על זכיות האזרח.

  • 28.

    מדינה פלסטינאית כן לא בבית ספרינו (ל''ת)

    מיכאל הכהן , 16/06/09 20:14

  • 27.

    אין עם פלשתינאי-מבחינה היסטורית זה לא קיים. (ל''ת)

    כדור הרעם , 16/06/09 19:53

    • עם זה תודעה...והעולם גם מכיר בהם כפלסטינאים...יש לך בגרות ? (ל''ת)

      הברק שלפני הרעם, 16/06/09 20:23

      • אלמד אותך קצת היסטוריה. (ל''ת)

        כדור הרעם , 16/06/09 21:19

    • עמים קמים ונכחדים כל הזמן לאורך ההיסטוריה תמצא טעון אחר (ל''ת)

      טיעונים פתתיים לא עוזרים, 16/06/09 20:36

      • הפלסטינים כאן עמוק בתוכנו...תחשוב מה שאתה רוצה... (ל''ת)

        הברק שלפני הרעם, 16/06/09 21:00

      • לך תילמד היסטוריה.

        כדור הרעם , 16/06/09 21:21

        הערבים בארץ ישראל הם ערב רב של שבטים שונים שנעו ונדו ברחבי המזרח התיכון,וכל העולם יכול להגיד שיש עם ,אז מה,זה אומר שהם צודקים.

        • קודם באמת לא היה (ל''ת)

          אבל עכשיו יש, 17/06/09 12:42

      • בא נניח שאתה צודק. אבל במקרה שלנו הם רוצים לחסל אותנו

        רמי, 16/06/09 22:44

        עזוב אותך מתיאוריות . כבר נסינו הכל.כרגע אין עם מי לדבר כי הערבים לא השלימו עם קיומינו כאן...
        אז זה או שאנחנו מסכימים להעלם מהמפה כגוף יהודי ציוני שמדבר עברית,והופכים למוסלמים. או שאנחנו נלחמים על קיומינו..אין משהוא אחר.תתפתל איך שבא לך זאת המציאות האמיתית.
        אז בטח תשאל, ''הלנצח תוכל חרב?''
        תשובה:כן כן כן. אין משהוא אחר.
        לצערי אין לי חדשות יותר טובות.
        מי יודע אולי בעוד מאה מאתיים שנה משהוא ישתנה. או שאנחנו נהייה מוסלמים או שהם יקבלו אותנו כאן כאחים.

  • 26.

    אני רוצה שתשלימו: אללה.......... (ל''ת)

    AAAAAA, 16/06/09 19:48

  • 25.

    אנטישמי זקן על תקן סנטה-קלאוס, מוכר לנו מעשיות על מלכת השלג הישראלית

    כבשהפועה , 16/06/09 19:45

    זה אפילו לא מצחיק. פשוט מגוחך. צריך ךהפסיק לעשות לו כבוד. פשוט להכריז עליו-פרסונה-נון-גראטה.

    • לא ברור. יש אנשים שעל פחות מזה לא עוברים את שערי נתב"ג (ל''ת)

      פנדה , 17/06/09 17:32

  • 24.

    לא מכירים בישראל....

    ד''ר שמוקלר, 16/06/09 19:39

    ודורשים הכרה.

  • 23.

    אני לא מבין מה הביג דיל להכיר במדינת ישראל כביתו של העם היהודי

    שלום, 16/06/09 19:38

    שבה הרוב הוא יהודי. אם להם תהיה מדינה ולנו יהיה מדינה לכולם יהיה סוף סוף קצת שקט בראש.

    • לא ביג דיל - פשוט נוגד את דתם...

      פנדה , 17/06/09 17:33

      אסור להם להכיר בשליטה של כופרים על וואקף (אדמת קודש) על פי הדת שלהם.

  • 22.

    אפשר הרבה דברים...

    אז אפשר., 16/06/09 19:36

    אפשר גם לחלום וגם לעוף... אפשר ואפשר.

  • 21.

    ברוך שפטרנו מליבני ראש ממשלה

    אריה טמטם, 16/06/09 19:17

    ג'ימי קרטר דיבורים כמו חול אבל אין מה לאכול,אין סיכוי שהממשלה הנוכחית תדבר עם החמאס גם אם גלעד שליט בשבי,וזה מפחיד לחשוב אם ליבני היתה ראש הממשלה היא היתה ישר פותחת במו''מ עם הניה כשאמריקה היתה לוחצת עליה לדבר עם חמאס.

  • 20.

    תמשיכו לחלום

    ניר, 16/06/09 19:11

    לגבולות האלה לא נחזור

  • 19.

    מדהים שכולם שוכחים שב-67' לא היתה מדינה פלסטינית !!!!

    אולי די לסילוף ההיסטוריה !!!!, 16/06/09 19:04

    אולי נחזור לגבולות 67' שהירדנים ישלטו בגדה והמצרים בעמזה. אחלה פתרוון והפלסטינטים? יכולים לקפוץ לכלם כי מבחינה היסטורית לא היתה מעולם מדינה פלסטינית. פלסטינה תמיד היתה תחת כיבוש אימפריאליסטי. חוץ מתקופת הפלישתים אז הם לא היו בגדה . בקיצוטי פלסטין מעולם לא היתה קיימת - צריך להקים אותה בגבולות 2009 ולא לשאול לעבר. אחרת נדרוש את ממלכת דוד השלמה...

    • אפשר גם לקפוץ 3500 שנה לא היה עם ישראל יחי הכנענים/מצרים (ל''ת)

      פיתרונות פתתיים לא מקדמים, 16/06/09 20:39

      • אפשר גם לחזור ל-1917 כשבקושי היו כאן ערבים...

        פנדה , 17/06/09 17:35

        מי שמעלה את הדרישה לחזור ל-67' זה מחנה סרבני השלום, לא מחנה הימין.

        • אתה בור!

          וואללה, 17/06/09 21:17

          ב-1917 היו בארץ כשמונים אלף יהודים וכשבע מאות אלף פלסטינים.

          לך תבדוק בספרי ההיסטוריה.

    • מעניין למה ממלכת דוד השלמה לא החזיקה מעמד יותר מ50 שנה (ל''ת)

      dannyy , 17/06/09 00:26

  • 18.

    לדעתי, יש לחתום על הסכם שלום עם הנייה, לפני שיהיה מאוחר מדי. (ל''ת)

    Avi Ecuador, 16/06/09 18:57

  • 17.

    הו שלום הנייה נעלמת קצת מאז עופרת יצוקה (ל''ת)

    יוני, 16/06/09 18:57

  • 16.

    Jimmy CARTER - STOP CRYING FOR THE TERRERISTS

    M M M , 16/06/09 18:55

    IT WAS YOU IN 1979 WHO WOULDNT' ALLOW THE KING OF IRAN TO TAKE A STRONG ACTION AGAINT THOSE WHO (EVATUALLY SUCCEDED TO DETHRONE HIS MAJESTY THE CHAH OF IRAN."
    AND NOW YOU CAN SEE HOW DEEP ARE YOUR HANDS ARE STAINED IN HUNDRED OF THOUSANDS INNOCENTS IRANIANS.

    TO DAY EXACTLY 30 YEARS LATER, YOU and once again REACHING TO THE BLOODY TERRORISTS IN GAZA"and TRYING TO SEDUCE THEM TO CARRY ON "THEIR HOLLY MISSION" TO DESTROY THE TINY JEWISH STATE.

    SORRY, NOT A CHANCE. "ONCE IS TOO MUCH"

  • 15.

    איזו פגישה מרגשת !!!

    שמואל ב', 16/06/09 18:54

    הנייה , זה ישאר בגדר חלום לפחות עוד 1000 שנה .ג'ימי אתה צודק בזה שאתה מאחל להם על פיוס תוך ערבי , איחולים הם לאדם חולה ואו שמח . הערבים חולים מאד במוחם ושמחת הרצח שלהם כתובה בדפי ההיסטוריה כבר 1300 שנה . אתה חש ''יאוש וכעס על ההרס'' נו-מה ,ביום ובלילה ובכל מזג אויר נגיע במדוייק גם אליו וחבורת הבנות שלו .העולם והמערב מתנהג אל התושבים כמו אל חיות ? אתה מוכר גלידה בחוף ? אלה עזתים שהמצרים הניחו מגפיים על ראשם כדי לצחצח אותם ואלה העזתים שמצרים בראשות סאדאת סירבו לקבל את הרצועה בתואנה שיש להם מספיק נחשים במצרים .הינך חש באופן חלקי להרס בעזה ,מדוע לא ''לחצת''על סאדאת לקבלה ? או לחילופין להצמידה לדנמרק או שבדיה . לבסוף ,היית צריך להרגיש הרבה יותר אשם לכל המצב השורר באזורנו כי יש לך יד ורגל במה שמתרחש באיראן ובאזורנו , אתה פטטי וקשקשן על גבול האנטישמיות .חזור לחוות הבוטנים שב עם אחייך על ג'ארה של ויסקי ובוטנים כמו כל הדרומים ההזויים ושונאי הכל .

  • 14.

    בסוף הרי תהיה פה מדינה שתקרא "פלסטין" לא יעזור לכם כלום !!! (ל''ת)

    שומר הברים , 16/06/09 18:49

    • מי זה "לכם"? מיש לא שמאל קיצוני? רוב העם מוכן למדינה פלסטינאית

      panacea , 16/06/09 21:39

      אבל לא בתנאי התאבדות.הפלסטינאים רוצים את זכות השיבה ואת ירושלים, כצעד ראשון.הם הולכים בשיטת הסלמי.
      רוב העם מוכן לתת להם מדינה בתנאים שיבטיחו את בטחוננו ואת עצם קיומנו, "לנו" לא יעזור כלום? ומה יעזור לך?

  • 13.

    3 מגזרים מאיימים על קיומה של ישראל

    נעמן, הכי שפוי , 16/06/09 18:47

    והם
    1. הערבים
    2.החרדים
    3.השמאלנים

    כל עוד מגזרים אלה קיימים ישראל תחדל להתקיים בעוד מספר שנים

    • יש מגזר נוסף הכי מסוכן גויים רוסים שונאי היהדות וישראל

      אריה, 16/06/09 18:52

      4. לגרש את כל אלה מהמדינה ולהשאיר רק את החרדים הציוניים, את כל האנטי להעיף לשטאטלים באירופה עם הקוזקים הגויים, עדיין צריכים לשמור על המסורת היהודית.

  • 12.

    רק ליהודים יש ביקורת עצמית. לפלסטינים אין.

    אלון, 16/06/09 18:42

    הם חושבים שהכל בסדר אצלם, ושהבעיות הן רק אצלנו.

    • לך תקרא עיתונים פלסטינאים (ל''ת)

      dannyy , 17/06/09 00:30

      • ביקורת על כך שלא עשו מספיק טרור?

        פנדה , 17/06/09 17:37

        או ביקורת על כך שהקסאמים "נוגדים את האינטרסים שלנו"... מעולם לא שמעתי ביקורת שאומרת "מה שאנחנו עושים זה לא מוסרי" כפי שאני שומע השכם והערב בתשקורת שלנו. והרי רוב הנפגעים מפשעי הפלסטינים הם פלסטינים בעצמם, אז אין כאן שום עניין הקשור לסכסוך - פשוט תרבות חשוכה ולא מפותחת.

  • 11.

    פרשנות:הוא בעד מדינה לעם הפלסטינאי.בינתיים.לא שתי מדינות לשני עמים

    JDH, 16/06/09 18:40

    אלא לקחת מה שאפשר משא ומתן מלחמה לא משנה לו.

    הוא מסכים לקבל שטחים ורבונות. הוא לא מוכן בתמורה לתת כלום וודאי לא להכיר במדינה יהודית

    הוא מוכן שנצא מהשטחים ונפרק את עצמינו לדעת - לזה הוא מוכן

    הוא לא אמר שחאר כך יהיה שלום, הפסקת לחימה הפסקת תביעה, ויתור על פליטים כלום

    הוא מוכן לקבל.

    ואוו. תודה

  • 10.

    מדינת טרור ערבית הקוראת להשמדת יהודים

    הקול היהודי, 16/06/09 18:40

    צריכה להיות מושמדת בלי רחמים!

  • 9.

    התכוונו להקמת 2 מדינות בגבולות 67' לספירה הנוצרית! יא טמבל!

    solsam , 16/06/09 18:34

    אז, היינו רק אנחנו פה, ובכל ארץ ישראל. לך תלמד הסטוריה לפני שאתה חמור קופץ בראש. ואני בטוח שאתה מוכן לכך! כי אין לכם ברירה אחרת. יאללה קישטה!

    • זה לא הוא שלא מקשיב למה שהוא אומר, זה אנחנו שלא מקשיבים למה

      solsam , 16/06/09 18:38

      שהוא אומר! גבולות 67' לספירה עכשיו!!!!!!!!!

  • 8.

    הניה וביבי, החמאס והליכוד, הם המחסום היחיד בפני השלום והשגשוג.

    החמאס והליכוד., 16/06/09 18:33

    וה''נאום'' של הניה, הגון והוגן יותר מהקשקוש של ביבי.
    זו האמת ואין אחרת.

    • Hamas

      dan, 16/06/09 20:08

      I suggest you move to Gaza you shmock

    • והמחסום היחיד לשפיות שלך זו ועדת סל התרופות-חבל שהתרופה שלך לא בסל

      ד''ר שקשוקה, 16/06/09 22:41

      אם מגיבים לא מעשנים(סמים) בשביל זה יש חברים

  • 7.

    הם לא מתנגדים למדינה פלסטינית בגבולות 67... בתנאי שבסופו של דבר גם

    אלון, 16/06/09 18:31

    בגבולות 48 תהיה מדינה מוסלמית נוספת.

  • 6.

    הלך הזרזיר אצל העורב (ל''ת)

    המשל והנמשל, 16/06/09 18:29

  • 5.

    Two criminals meeting one is a world criminal that brought the aiatola

    yo, 16/06/09 18:24

    Aiatolas to Iran and the other a local criminal that help kill Israelis and Palestinians

  • 4.

    יש! מגניב! מתי חותמים ? (ל''ת)

    דוקטור ספין , 16/06/09 18:24

  • 3.

    הנייה כמו קרטר- לכל אחד הם אומרים מה שהוא רוצה לשמוע. (ל''ת)

    המטיף, 16/06/09 18:19

  • 2.

    אין עוד עם שקיבל כל כך הרבה מיליארדים ובזבז אותם כפלסטינים. (ל''ת)

    רעמסס, 16/06/09 18:18

  • 1.

    מה זה משנה? הניה לא שולט בכלום - אחמד ג'אברי הוא ראש ממשלת חמאס בפועל

    ציוני, 16/06/09 18:15

    הניה הוא סתם בובה.

    בכל מקרה, הוא לא אמר שתי מדינות, הוא לא אמר שהוא יכיר בישראל הוא לא אמר שזה יהיה סיום הסיכסוך - הוא אמר שהוא בעד מדינה פלסטינית בגבולות 67 - שלב ראשון.

    • ישראלים לא יודעים לתת צאנס (ל''ת)

      dannyy , 17/06/09 00:34

    • ישראלים רק מבינים כוח (ל''ת)

      dannyy , 17/06/09 00:36