• 16.

    שההנהלה תקח אחריות

    חקי 0, 17/06/09 00:23

    חקי צריך ללכת!!
    לא יזם, לא עשה לא השפיע רק נרדם
    דרוש מנהל מקצועי נחוש אמיץ וחותר למגע.
    זה לא חקי

  • 15.

    זהו. הפכנו לעוד מדינה ערבית. הלכה ה''מם''. (ל''ת)

    Y, 16/06/09 19:20

  • 14.

    העיר שחוברה לה יחדיו - השלומיאליות הציונית

    קובי, 16/06/09 18:36

    לתורכים היתה רכבת לירושלים לפני מלחמת העולם הראשונה. לבריטים היתה רכבת כל עוד שלטו כאן ומה עם היהודים ??. ''סלע קיומנו'' ו'' עתיד ילדינו'' נשאר בלי אמצעי התחבורה הבסיסי ביותר ??? . הרי רכבת מבחינה בטחונית ולוגיסטית טובה יותר מכל אמצעי תחבורה אחר !!!. אם ירושלים המכונה ''בירת ישראל'' לא ראויה לרכבת , מדינת ישראל לא ראויה לירושים כבירה . כדאי ורצוי למכור חלק ממנה לפלשתינאים.אולי אז יהיו מקורות מימון ראויים לבנית רכבת אל ''בירת הנצח'' ומקורות מימון נוספים למימון הרכבת הקלה בתוך ''בירת הנצח'' . בבנין הרכבת תנוחמו !!!

  • 13.

    בסין ביפן אפילו במדינות נחשלות, בנו מסילות במהירות, רק בישראל

    יוסי חולון, 16/06/09 18:02

    שום דבר לא זז, רבותי אתם מדברים על התנהלות רכבת ישראל, יש לדבר על התנהלות ממשלת ישראל בעיניין זה.

    רכבת תחתית מחורבנת אחת בתל-אביב לא מסוגלים לבנות, אפילו בקהיר עשו רכבת תחתית !!!!

    לגל ב5 הקווים יוצאים בזמן, תפסיק לבכות.
    לא מסוגלים להקים מסילה לאילת, אפילו שקיים קו עד אורון המכתש הקטן, ומשם לערבה המרחק לא גדול.

    אינטרסנטים לא מעונינים בקו הזה..!!!!!!!!

    • כל עוד לא יתנו כספים ל''מפריטים'' (אריסון, דנקנר, עופר ושות) הם לא ירשו

      Y, 16/06/09 19:22

      שמשהו יזוז.
      מאפיית המיליונרים פה.

  • 12.

    בעולם רכבת מהירה 550 קמש' בישראל 100 קמ'ש (ל''ת)

    לוקוס, 16/06/09 18:00

  • 11.

    חלמאות לשמה - מדינת הקומבינות (ל''ת)

    שוחר שלום , 16/06/09 17:56

  • 10.

    רק לחברות פרטיות !!

    ליאור, 16/06/09 17:46

    תראו את כביש 443, אם מע''צ או כל חברה ממשלתית אחרת היתה בונה את הפרוייקט הזה היינו יכולים לחלום עליו רק עוד 10 שנים לפחות ובאיכות הנפוצה של הכבישים בארץ, דניה סיבוס סללו כביש לתפארת, ושלא יבלבלו לי במוח על מעקות בטיחות... כך צריך לעשות עם הפרוייקטים של רכבת ישראל, להפריט אותם.
    רכבת ישראל לא יכולה לבנות ולו פס רכבת אחד.

  • 9.

    חברת הרכבת היא החברה המושחתת ביותר בישראל

    אזרחוני, 16/06/09 17:44

    חברת הרכבת היא החברה המושחתת ביותר בישראל

  • 8.

    טלו קורה מבין עיניכם

    איתן, 16/06/09 17:30

    השערוריה היא של פקידי האוצר שרק בלמו ועצרו את הרכבת ושל השרים שנתנו להם להשתןלל ושל ח''כ שלא דאגו שהפרוייקט יתוקצב כפרוייקט לאומי. האם משהו מכיר עיר בירה שלא מחוברת ברכבת נורמלית? אין דבר כזה מצאו מליארדי שקלים להסכמים קואליציוניים מוזרים אבל לא מצאו כסף לפרוייקט חשוב ממדרגה ראשונה זה. כל זה מראה שפקידי האוצר ממשיכים לשחק עם כולם ולמנוע מעם ישראל תחבורה נורמאלית לירושלים.

  • 7.

    בינוניות ומטה - מהממשלה לאחרון העובדים ברכבת (ל''ת)

    דידי, 16/06/09 17:27

  • 6.

    בארה''ב/אירופה כבר היו גומרים את הפרויקט מזמן.

    לא מבין, 16/06/09 16:52

    קחו חברה זרה שכבר בנתה אלפי ק''מ של מסילות ומנהרות ותנו להם את הפרויקט.
    אל תתנו למי שלא בנה מסילות ומנהרות מימיו לתכנן ולבצע את הפרויקט.
    נחל יתלה דומה לכל גבעת טרשים מצויה. מה הרעש?

  • 5.

    כדאי שהקוים הקיימים יעבדו. מתי לאחרונה יצאה רכבת כלשהי בזמן?

    גל, 16/06/09 16:39

    10 דקות מינימום איחור, וגם 30 דקות לא יומאי דופן :-(

  • 4.

    על מה קפץ הרוגז? קודם ממנים חידלי אישים (קשרים) ואח"כ מלינים???

    חזאי הטמטום הישראלי , 16/06/09 16:11

    מלמעלה מצניחים בוזזים בני משחותיהם של בוזזים אחרים, בפנים "חבר מביא חבר" משפחות/חמולות מועסקים.
    אין סטנדרטים, אבל... כסף, יש ויש. למה לא?

    אם נותנים, לא תיקח?!!!

    נחוצה חוקה לישראל. זו אינה מזרקת מילים.
    בהעדר חוקה ניתן לחוקק חוקים לא חוקיים,
    דוגמה: חוק ההסדרים - חוק עוקף חוקים ותקנות.

    לכן, בהעדר תקנון ברור, חוקה וחובת אכיפה, מתמנים קרציות אלה ומטפסות על צווארינו, בוזזות/מוצצות/יונקות את כיסינו.

    לא ברורה השיטה?

    • מה הקשר בין מחט לתחת ?

      stephanzweig , 16/06/09 17:29

      ניהול כושל, שחיתות, שלומיאליות וסתם חוסר כשרון אינו קשור להעדר חוקה. הנה לבריטים אין חוקה ובכל זאת אין תופעות "מזרח תכוניות" כמו אצלנו.

      הבעיה אצלנו היא שכל שמנדריק סבור שעליו להביע את דעתו בכל עניין. אין דרך ארץ בפני מי שמבין ואתה חלק מהבעיה.

  • 3.

    בושה וחרפה

    ירון, 16/06/09 15:54

    כל ההתנהלות רכבת ישראל בנושא זה, צודקים לחברי הכנסת על הביקורת הקשה נגדה

  • 2.

    היכן צולמה התמונה שבכתבה ?

    אבי, 16/06/09 15:51

    תאונת הרכבת הבאה - פסי הבטון שבורים לחלוטין - סכנה !!!!

  • 1.

    תרשמו לפניכם: לעולם! לא תהיה רכבת קלה בכל עיר בארץ! לא תהיה רכבת לי''ם (ל''ת)

    לאילת ואפילו לא לעפולה!, 16/06/09 15:45

    • שמוכניות יוכלו לעוף, תיהיה רכבת בי"ם (ל''ת)

      עופרר , 16/06/09 16:03