• 45.

    חוצפה

    יוסי, 11/06/12 16:08

    האונסים האלה עוברים כל גבול מסכנים כל הילדים שנאנסים

  • 44.

    אילו סרטים הם ראו שהם כך עשו לה?! (ל''ת)

    K300 , 09/12/09 18:56

  • 43.

    פקק תנועה, ייש לך מה ליתרום או שאתה תקוע בפקק בקיריית בייאליק?

    הא?, 16/06/09 22:15

    לפי התגובות שלך משהו אחר פקוק אצלך.

  • 42.

    לעניין זה, לא ייתכן שהם מתחת לגיל העונשין.

    מרזוט , 16/06/09 21:59

    הם מבוגרים מספיק בשביל לזיין בכח?
    הם מבוגרים מספיק בשביל להענש עונש מרתיע.

  • 41.

    כשהאמא נראית כמו זונה והאבא כמו סרסור אז הילד מזיין את כל הכיתה (ל''ת)

    מרצה בכיר להורות מחנכת, 16/06/09 21:46

  • 40.

    אני בתור אבא הוצאתי את הטלוויזיה מהבית. שמתי אינטרנט רימון וקניתי המון

    משחקי חשיבה, 16/06/09 21:42

    הגיע הזמן להודות שאנחנו טועים.
    הטלוויזיה מגדלת ילדים עם יותר מידי ידע בתחומים שאין בהם צורך. ועם פחות מידי חשיבה עצמאית ואינפורמציה חינוכית.
    אפילו בערוץ הנשיונל מראים כל הזמן חיות מזדווגות.
    הגיע הזמן שנחזיר לילדינו את התמימות שבילדות. ואם לחברי הכנסת אין מספיק שכל לחוקק חוק כזה ולאפשר טלוויזיה חינוכית במדינת ישראל, אנחנו בתור הורים צריכים לעשות את המוטל עלינו.

  • 39.

    SDOM V'AMORA!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    unbelivable, 16/06/09 21:11

  • 38.

    @@@אצלנו בחינוך החרדי אין את זה!!!!!! (אבא לבן בחינוך האמיתי)@@@ (ל''ת)

    אסף026 , 16/06/09 21:06

  • 37.

    ציטוט :''הילדים העבירו אותה מאחד לשני''...פשוט מזעזע ! (ל''ת)

    אמא בהלם, 16/06/09 20:10

  • 36.

    סירוס כימי זה פתרון טוב לאנסים

    רונן, 16/06/09 18:43

    גם לקטינים. בסירוס כימי לא חותכים כלום. פשוט מזריקים לאנס זריקה פעם בשנה ואין יצר מין, כח הגברא הולך לישון לשנה. הבחור לא חושב על סקס ולא מסוגל לאנוס.

  • 35.

    מתחת לגיל העונשין זה מעל לחוק

    עמי, 16/06/09 18:39

    כל קטין שיודע שהוא מתחת לגיל העונשין יכול לאנוס את מי שבא לו וגם לפצוע או לרצוח את הבת, ילד אחר או בוגר.
    יש לשנות מיד את החוק כך שכל קטין שביצע עבירה אלימה יישפט כבוגר ויכנס לכלא לתקופה ארוכה. יידע כל קטין שפשע כזה פירושו הרבה הרבה שנים בכלא. לא בנות, לא בילויים, לא לימודים, לא צבא, לא עבודה, לא עתיד.

  • 34.

    הילדים רק ''מחקים'' את מה שהם רואים סביבם (ל''ת)

    אחד מהצד, 16/06/09 16:39

  • 33.

    להוציא את הטלויזיות מהבית דחוףףףףףףףףףףףףףף (ל''ת)

    משה, 16/06/09 15:48

    • כ ב ר - א ז ה ר נ ו - א ו ת כ ם ! ( ה ח ר ד י ם " ה ק י צ ו נ י ם " ) (ל''ת)

      אסף026 , 16/06/09 21:08

    • שמעתי שיש דבר חדש שנקרא אינטרנט

      בני, 16/06/09 21:09

      ויש שם כל מיני זוהמה ותועבה, פי כמה מאשר בטלויזיה. הטלויזיה היא שיא התמימות לעומת הדבר החדש הזה. נסה את האינטרנט ולא תאמין למראה עיניך.

  • 32.

    ככה זה תמשיכו להשים בנות עם בנים בכיתה יחד ואחרי שהם גולשים ורואים (ל''ת)

    פורנו כל היום יפגעו בבנות שלכם וגם לא ילמדו טוב, 16/06/09 13:16

    • צודק!!!!111 (ל''ת)

      שוקו, 16/06/09 20:31

    • נכון!

      מלכישוע, 16/06/09 20:32

      הרי במקומות שיש רק גברים (כמו למשל בכלא( הם לא עושים סקס אחד עם השני כי אין נשים.

  • 31.

    סירוסססססססססססססססססס (ל''ת)

    אחד שעבר, 16/06/09 13:10

  • 30.

    גם ההורים לכלא!!!

    דודו, 16/06/09 12:15

    יש להעניש את ההורים של הילדים שמתחת לגיל הענישה. ואולי גם את ההורים אחרים.
    כן, כן הורים יקרים רק אתם האשמים (ואולי גם מערכת החינוך)

  • 29.

    מלמדים את הבנים לשנוא נשים מגיל אפס (ל''ת)

    חברה פצועה דועכת ורקובה, 16/06/09 12:05

  • 28.

    רק סירוס כימי לאנסים- גם אם הם בני 10 (ל''ת)

    פוני יער, 16/06/09 11:08

  • 27.

    באשדוד ילד בן 11 קיים יחסי מין עם ילדה בת 9..שכחתם ? (ל''ת)

    מזועזע, 16/06/09 10:29

  • 26.

    רוצים אמירה ערכית של משרד החינוך בנושא (ל''ת)

    דניאל, 16/06/09 10:23

  • 25.

    פקק תנועה...אומרים שטויות במיץ עגבניות...והכוונה לשטויות שלך (ל''ת)

    מיץ גזר, 16/06/09 10:20

    • היום בתקופתנו ישנם הרבה סוגים של מיצי פירות וירקות וכשהם מיתערבבים (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/06/09 10:53

      • אחד אים השני התוצאות יכולות להיות רבות ומגוונות ולצערי הרב זו אמת (ל''ת)

        פקק תנועה , 16/06/09 10:55

  • 24.

    יחי החינוך החרדי

    אלה רבין, 16/06/09 10:10

    תצחקו עלינו כמה שאתם רוצים אבל הילדים ה''תמימים'' וה''מצומצמים'' שלנו הרבה יותר בטוחים, רגועים, בריאים בנפשם ורחוקים מהסורגים של בית הכלא. אז קדימה! חזרו לחינוך האמיתי של ה''גלותיים'' ותשנו יותר טוב בלילה! חוץ מזה גם תהנו יותר מהחיים - מובטח!!!

    • בחינוך החרדי מטטאים מתחת לשטיח

      Etty Shalom, 16/06/09 12:33

      הילדים בחינוך החרדי לא יותר בטוחים, גם שם יש חוסר בטחון רק ששם מטטאים הכל מתחת לשטיח, ולא יוצאים לתקשורת.

      • בנות בחינוך החרדי בטוחות יותר ולו בגלל הסיבה שהכיתה מופרדת

        aidi1 , 16/06/09 14:19

        ובנוסף, ולא חשוב פחות, הן מצליחות יותר בלימודים.

        המפתח להצלה בלימודים-בלי בנים בכיתה.


        http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1072885.html

      • לא מטאטאים שום דבר! חובה אצל החרדים לרוץ ולדווח

        אדון מיכאל עם סוכריה , 16/06/09 14:22

        לך תבדוק בעצמך את ההנהלה בתלמודי תורה וישיבות לפני שאתה משחרר אוויר מהישבן שלך

    • צודקת אחותי הטהורה !!

      יהודי שאכפת לו, 16/06/09 15:14

      אחות יקרה , כל הכבוד לך על הגאוותנות !!

      דחית עוד קצת את הגאולה ,בשנאת החינם שלך!!

      במקום לברך בכוונה יתרה '' שהבדלנו מן הטועים '' ולשמוח בחלקך .

      החלטת להשפיל ולזלזל ביהודים שנולדו כנראה למשפחות שונות משלך !!

      וכי את בחרת למי להיוולד ??!!

      על מה את מחזיקה טובה לעצמך בדיוק ??!!!

      • נשמע צליל זלזול?

        אלה רבין, 16/06/09 16:10

        לא זלזלתי ואפילו לא השתמשתי בקורטוב של הומור. כתבתי בשיא הרצינות!!! מי השפיל? אני לא מצליחה אפילו להבין מאיפה חשבת שכך הם פני הדברים . בכל אופן - ברוך שהבדילני!!!

      • שוטה (ל''ת)

        esther170 , 16/06/09 17:16

    • ממש בריאים בנפשם

      שוקו, 16/06/09 20:35

      מגדלים רובוטים שמבלים את כל החיים שלהם בלהתפלל וללבוש בגדים שחורים שנוטלים מהם כל אלמנט של אינדיווידואליות או אישיות. כייף!

  • 23.

    נימאס ממכם חברה מזוהמת

    חלום, 16/06/09 10:02

    תרבות מסריחה עם אנשים בעלי אגו מנופח בבונים ללא השכלה רגשות וחינוך לקוי

    אבל כמו שהחינוך מתחיל בבית גם החינוך של העם נישלט עלי ידי הממשלה הצולעת של עסקנים פוליטים למציצת דמנו

    הגיע הזמן לדרוש ולקבל
    ממשלה אכותית שיודעת להשליט סדר וביטחון
    משטרה עם כבוד וערכים ללא קומבינטורים ושחיטות
    בתי עסק שלא גונבים מהציבור ועבודה עברית ללא מהגרים
    טלויזיה אכותית וערכית
    נוער שמכבד את המבוגר ממנו ותורם לחברה

    והכול די פשוט כול אחד מכם הוא בעל כוח לשנות החל מלהפסיק לראות טלויזיה לתמוך במושחטים ולהגן על פושעים
    החל מלהגיש תלונה על עברת תנועה או סיכון אנשים בכביש
    לדחיה חברתית של גורמים שלילים
    להתגבשות הורים להגברת העירנות בביתי הספר והחינוך
    ופיקוח על כל מה שנעשה בסביבתכם


    אתם זה הכוח חלק מכם בעלי תפקידים בכירים וחלק ממכם הורים שמודעים לפתיחות יתר ולסחבקיות ללא גבולות

    אתם אשמים בבחירות בהתנהגות ובעתיד של כולם החל מנוער עויין שמרעיש בלילה לחוסר תמיכה במורים בפחדנות להתאגד למען הסביבה

    אתם ורק אתם

    • תירגע....שתה מים....יהיה בסדר.....לא הכול שחור... (ל''ת)

      תמי 5, 16/06/09 10:19

      • שתי את..אולי תתעוררי ותביני שכן הכל שחור..

        lilooshk , 17/06/09 00:36

        וחלק מהשחור הוא בגלל שימת הראש באדמה וחוסר הרצון להאמין כמה הפכנו מכוערים..
        אם לא מודעים אי אפשר לשנות..

  • 22.

    בתי הספר והכוללים-ואחר כך תעבירו ביקורת

    מגיבים ''דתיים'' נקו קודם את האנסים הבוגרים מהישיבות, 16/06/09 09:59

    הבעיה היא אך ורק של ההורים - שאין להם זמן איכות עם הילדים .

    • זכותנו המוסרית להעביר ביקורת כבר עכשיו עקב עליונותנו המוסרית..

      aidi1 , 16/06/09 14:33

      ולהציג בפניכם את האמת בפרצוף, גם אם היא כואבת.

      • קודם תציגו ברבים את שמות האנסים מהמגזר החרדי שאתם מסתירים (ל''ת)

        ראינו את הזוועות שעשו הרבנים בילדים חסרי ישע!!!!, 16/06/09 16:59

        • ראית מקרים בודדים ולא שאני חלילה מצדיקה אבל החוסר חינוך החילוני נורא

          גילה, 16/06/09 21:55

          הילדים שלי לומדים במסגרות חרדיות כפי שאני למדתי בשנות ה70-80

          ו guess what

          זה לא השתנה כלל וכלל וכלל
          בבקר קמים למורה.רב
          קוראים לה ''המורה'' או ''הרב'' לא בשמם הפרטי
          בשיעור יש שקט אלא אם כן השובבויות הרגילות וילדים נענשים ומבצעים.
          הבן שלי שמח ללכת כל בקר ואפילו נוסע מוקדם יותר כדי לא לפספס תפילה (הסעה ב07:05)
          הבן שלי בן 9.5

          אין חוצפה אין מלחמות אין סכינאות
          אין בבית טלויזיה
          פה ושם (פעם-פעמים בשבוע) הם רואים סרט.
          הגדולות רואות סרטי תיכון, הקטן נהנה ממדגאסקר2
          בשאר הזמן הם לומדים עושים ש''ב והוא הולך לשחקכדורגלבשילובלימוד

  • 21.

    תחי הנאורות. (ל''ת)

    בעע, 16/06/09 09:47

  • 20.

    החינוך החילוני פשט רגל! (ל''ת)

    גד, 16/06/09 09:36

  • 19.

    מה היו יודעים ילדים בני 11 על דברים כאלה ללא האינטרנט?

    מחיר האינטרנט !, 16/06/09 09:35

    זאת בעיה חמורה מפני שהשכל עוד לא מפותח כמו שצריך ומתוך כך טוב שאין להם ידע בהרבה תחומים.
    האינטרנט נותן להם ידע שללא שכל נהפך לפצצה מתקתקת.

    חייבים למצוא פיתרון לחסימת אתרי הסקס באינטרנט.
    הרי לא יכול להיות שילדים יוכלו להכנס לאתרים כאלה ולילמוד על דברים שהם עוד לא אמורים לדעת עליהם.
    אלה הם התוצאות של ההפקרות הזאת.
    אמצעי החסימה כיום הם לפרוטוקול בילבד.
    עובדה שזה לא חוסם לגמרי.
    אנחנו חיים בקו תפר של כניסתו של האינטרנט במצב שיש המון פרצות בשיטה החדשה הזאת שעוד לא הסדירו.
    זה חלק ממחיר.
    אפשר לתקן את הפרצות אבל לא ניראה שיש מי שמבין שצריך לעשות זאת.

    • יש! אינטרנט רימון - אינטרנט כשר!

      בוקר טוב, 16/06/09 11:22

      חוסם אתרים ללא שליטתך, מעולה!!!
      תנסו

  • 18.

    מה הבעיה.. תמשיכו להראות לילדים שלכם טלויזיה,אינטרנט וכל

    חן, 16/06/09 09:11

    הזבל שיש שם.. אז למה שנערים לא ינסו את זה על ילדים???? לדעתי צריך לשים בבית הסוהר את בעלי חברות הטלויזיה ולהאשים את כל ההורים שמרשים לילדים שלהם לראות את כל זה..תראו את החרדים אולי תגידו שאנחנו גלותיים וישנים אבל רואים במציאות שאצלנו אין כאלה דברים (יש מבוגרים משוגעים אחת למיליון) ילדים עד גיל 13 14 אפילו לא יודעים מזה סקס.. והאמת בשביל מה להם לדעת?? הם צריכים להביא בגיל הזה ילדים לעולם??? עדיף שיהיו עסוקים עם הלימודים חברים, טיולים ודברים חשובים אחרים שמתאים לגיל שלהם.. מעניין אותי מי לא מסכים איתי?

    • מה אתה עושה באתר חילוני?

      שוקו, 16/06/09 20:36

      גוועלד! לחזור מיד לבועה הבטוחה שלך.

      • אל חכם שוקו

        סקרן, 17/06/09 00:34

        למה אתה כועס ולא עונה ענינית הוא יצא מחוץ לבועהשלו כהגדרתך ראה מה קורה בחוץ ומחליט להשאר בבועתו ומבחינתו בצדק תענה ענינית לא כותרות

  • 17.

    עונש

    חי, 16/06/09 08:56

    להעניש את הילדים למען ישמעו יראו ויראו

    • כנראה שרצית להגיד יראו וייראו (ל''ת)

      avyb , 16/06/09 09:05

    • עונש, כן אולם זה הוא פיתרון חלקי בלבד.

      avyb , 16/06/09 09:10

      צריך להסיק את המסקנות ולצאת במסע הסברה וחינוך מסיביים בכל מוסדות החינוך, שכיום הם לא מוסדות חינוך אלא מוסדות להשכלה ולרכישת ידע בלבד.

  • 16.

    שטיות במיץ מלפפונים ההיתנהגות הזאת באה מהבית ומהסביבה (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/06/09 08:41

    • תרבות הסקס הסמים והרוקנרול היא אחת מתופעות הלואי של המודרניזים (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/06/09 08:43

  • 15.

    כמה עוד ישלמו את מחיר ההפקרות.?? (ל''ת)

    סדום ועמורה.!!!!, 16/06/09 08:41

  • 14.

    שגיבורות תרבות נמרחות ערומות על שערי עיתונים

    וזה נחשב ל''הישג'', 16/06/09 08:33

    אז אל תתפלאו

  • 13.

    תמשיכו לשלוח את הילדים שלכם לחינוך החילוני המעורב והאלים

    gilberet , 16/06/09 08:33

    לא שהחינוך הדתי מושלם, גם שם יש לפעמים בעיות אבל עדיין המרחק בין המצב שם למצב בחינוך החילוני הוא ע נ ק.

    • אצלכם יש טאטוא מתחת לשטיח

      מושון,חולון, 16/06/09 08:37

      ומפעילים מחבלים יהודים בשם ''משמרות הצניעות'' כדי לסגור עניינים.
      בנוסף אם החינוך שלנו לא מוסרי, אז אצלכם יש אלמנטים של גזענות - איך אתה מסביר שכל התלונות של יהודים אתיופיים על אפליה ברישום ילדיהם , יצירת גטאות בתוך בתי ספר (של כיתות של אתיופים בלבד) - איך הכל מתנכז לחינוך הדתי והחרדי? איך?
      יום יבוא והציבור החילוני ימרוד בנטל המסים שלו, ואז כל המגזרים הלא יצרניים במדינה - החרדים והערבים, יצטרכו לשלם לעצמם על מערכות החינוך שלהם

      • תפסיק לטאטא את השכל שלך מתחת לשטיח

        נועה, 16/06/09 09:15

        כל החטאים שיש בציבור החרדי - קיימים. אמנם הכמות קטנה בהרבה - אבל קיימים. אתה צודק. השאלה היא היחס: שמה רואים בזה חטא ובתרבות הישראלית בטח זו החילונית רואים בהתנהגות מינית דבר בגבולות הסביר - לנשים, לגברים, בין זוגות נשואים, בין בני נוער וילדות וילדים.
        אז בא ותפסיק להשתכפץ: המצב בציבור החילוני הפך לנורמה את מה שבציבור החרדי הוא נפילה.

        • שטויות (ל''ת)

          ., 16/06/09 11:09

        • צודקת לגמרי,הילדים -הסוטים- האלו הפכו גיבורים בעיני חבריהם לכיתה (ל''ת)

          aidi1 , 16/06/09 14:25

      • הפליה נגד אתיופיים אינה קשורה כלל לנושא הכתבה (ל''ת)

        אדון מיכאל עם סוכריה , 16/06/09 14:25

    • אמת ההבדל הוא ע נ ק, .בחינוך החרדי אונס הרב ילד ולא ילדה. (ל''ת)

      avyb , 16/06/09 09:12

    • במגזר הדתי קיימת הסתרה ויותר מכך, מספר מקרי האינוס

      הרבי מלובביץ', 16/06/09 09:14

      של ילדים בידי בוגרים, במקוואות הוא עצום.

      שלא נדבר על מקרי משכב זכר רבים כנראה כתוצאה מחלוקה של בנים ובנות לחוד מגילאים צעירים.

      • קיימת הסתרה ורק אתה 'הגאון' יודע על כך...תפסיק לכסתח ותסתכל במראה (ל''ת)

        aidi1 , 16/06/09 14:27

      • רק בחלומות של סוטה מין שכמותך קורים כאלה דברים

        אדון מיכאל עם סוכריה , 16/06/09 14:27

        מותר לך לפנטז על משכב זכר במקוואות ע"פ חוק המדינה אבל זה נוגד את ההלכה

  • 12.

    גם לילדים קטנים יש צרכים

    אין קשר לחינוך, 16/06/09 08:28

    לפני 60 שנה ילדים בני 13 היו מתחתנים.

    הבעיה היא לא בחינוך אלא שבאופן מלאכותי הארכנו את גיל הילדות.

    • נכון. זו אמת שלא נעים לשמוע. (ל''ת)

      ותפסיקו כבר לקרוא לנערה בת 12 ילדה., 16/06/09 09:02

      • בטוח שאין לך ילדים! (ל''ת)

        אולי ילד בעצמך, 16/06/09 09:38

    • אתה ממש מסוכן לציבור (ל''ת)

      avyb , 16/06/09 09:15

  • 11.

    חינוך מתחיל בבית, ההורים מנסים כל הזמן לזרוק את האחריות על מישהו אחר, (ל''ת)

    רק אבא ואמא אשמים, ולא שר החינוך ולא המורים!!!!!, 16/06/09 07:50

  • 10.

    פירות ביאושי חינוך השמאל של הפרופ' לפוליטיקה... תמיר (ל''ת)

    אריק, 16/06/09 06:51

    • יולי תמיר היתה שרה בקושי 3 שנים

      עצבנית מהצפון, 16/06/09 16:50

      אז אולי האשמה היא על שרי החינוך מהמחנה שלך? הרי בסיכומו של דבר הליכוד ושותפיו שולטים במשרד החינוך במרבית 30 השנים האחרונות שבהן חלה ההידרדרות המחרידה במערכת החינוך.
      או אולי האשמה היא על דירדור עיקבי ושיטתי של מערכת החינוך ושלילת כל הסמכויות של בית הספר לפקח ולהעניש כשצריך וגם להרחיק לצמיתות את הפרומיל של המופרעים שמחרבים לכל שאר 99.9% מהילדים את החיים. הגיע הזמן להרחיק מהחברה את הילדים האלימים ואת הוריהם. אולי כשההורים יאלצו להשאר בבית ולשמור על ''התכשיט'' שלהם הם ידאגו לכך שהוא יציית לכללי בית הספר. הבעיה היום היא שאי אפשר לעשות כלום לילד שממרר את החיים של כל הסובבים לו ואם , חס וחלילה, מעירים לו הרי שצפויים למכות מההורים שלו. בקיצור, יש להחזיר את כל הסמכויות לבית הספר, לאפשר להם להעניש בחומרה וגם להרחיק לצמיתות , אם אין ברירה, את התלמידים האלימים ולתקוע ל-10 שנים בבית סוהר את ההורים שמעזים להרים יד על מורה.

  • 9.

    זה מסביר

    אמפי ברכוס, 16/06/09 05:35

    זה מסביר למה מר מובאראק מתנגד שנוגדר
    כמדינה יהודית.

    מה שמתרחש בישראל רחוק מלהיות אפיני ליהודים.

    חגיגת הפשיעה, הסחר בנשים, המוסר כבר אצל
    הילדים, השוחד ושוד הקופה הציבורית, אינם
    אופינים לעם היהודי.

    אנחנו מדינת פשע, העדר חינוך והשחתת מידות.
    איננו רשאים להתהדר בכינוי ''מדינת היהודים''.

    • אמפיברכוס----צודקלצעריבכלמילה (ל''ת)

      גילה, 16/06/09 22:02

  • 8.

    כמה זמן זה נמשך? איפה היו ההורים? איפה היו המורים-המחנכים? (ל''ת)

    מזעזע למה הפכנו, 16/06/09 05:11

  • 7.

    איפה שר החינוך? עסוק בארועי משפט בתחום אחר? (ל''ת)

    לילדים שלנו מגיע הגנה גם מהחוק וגם מן הצדק, 16/06/09 05:09

  • 6.

    גיל 11 זה כיתה ו'??? לא יכול להיות שאין כאן הזנחה של אחראי (ל''ת)

    אבל למי אכפת?, 16/06/09 05:07

  • 5.

    אדי מלכא

    אדי מלכא , 16/06/09 03:59

    יש לבטל לק מן ההגנות הגורפות המגינות על ילדים אנסים, שלומן ובטחונן של הילדות הרכות יותר חשוב מזכויות הקטין האנס, המתעלל,

    • למה לאזאזל ילדה בת 12 יותר קטנה מבן 11???

      גם הורי הנערות אשמים. איך הם לא הבחינו במצוקה??, 16/06/09 09:05

      שלא נדבר על מורים. כשדבר כזה קורה בבית ספר - השמועות רצות ואי אפשר להתעלם מזה!

  • 4.

    הגנה על ילדות

    אדי מלכא, 16/06/09 03:50

    הכנסת צריכה לשנות את החקיקה המחילה הגנה גורפת על ''קטינים'' ''קטין'' שמסוגל לאנוס ילדה אינו זכאי לחסות בצל ההגנה על קטינים

    מה עם הילדות שנפגעו.

    יש לקבוע מיד טיפול של העמדה לדין, כלומר מעצר של אנס קטינות בכל גיל, המעצר צריך להיותך מבוצע במסגרת מוסדות מתאימים לנוער.

    עד מתי תזניחו את ילדינו ???

    • עוד נגיע למצב שילדים בני 4 שמראים את הפיפי אחד לשני (ל''ת)

      בגן ייכנסו למעצר בגין אונס!, 16/06/09 09:07

  • 3.

    אם ה''ילדים'' היו מספיק בוגרים בשביל אונס הם מספיק בוגרים בשביל לעמוד

    לדין !!!!!!, 16/06/09 03:30

    למה מגינים על אנסים שפלים שאיימו, היכו, הפחידו ואנסו ילדות קטנות?

    למה פתאום הם מתחת לגיל הענישה?

    הם היו מספיק בוגרים בשביל לאנוס שזה מעשה ברוטלי מבחיל ונורא, ולכן הם מספיק בוגרים בשביל לעמוד לדין ולשלם את המחיר על הפשע שלהם.

    • תכיר בעובדה שאתה חי במדינת חוק לטוב ולרע

      השפוי, 16/06/09 05:09

      מה לעשות שבמדינת ישראל קיים גיל מינימום להעמדה לדין. ישנן מסגרות אחרות שיכולות לטפל באותם ילדים אשר מתחת לגיל האחריות הפלילית. הבעיה היא, שגם המסגרות הללו קורסות מחוסר תקציב. ועוד משהו, מה עם ההורים? להם אין שום אחריות על מה שקורה בחיי ילדיהם? למה אותם אתה לא מזכיר???

      • כי ההורים הם לא האנסים!!!!!!!

        הילדים צריכים לתת את הדין, 16/06/09 06:47

        ההורים הם מזניחים במיקרה זה. הורים שהם או לא איכפתים או מחשיבים את עצמם יענו ליברלים ולא מתעניינים במה שקורה בחיי ילדיהם. אבל הזנחה וחוסר חינוך לערכים זה עדיין לא אונס. הילדים הם אלו שביצעו את הפשע. והם אלו שצריכים לשלם את המחיר. להורים יש אחריות על חינוך ילדיהם ולילדים יש אחריות על חייהם שלהם עצמם. בכל זאת בשביל לאנוס ולאיים ולהכות ילדות קטנות זה לא משהו שסתם ילד שלא קיבל חינוך עושה. יש ילדי רחוב בכל מקום בעולם שהם לא אנסים. לכן אלו לא סתם ילדים. אלו ילדים אלימים וסדיסטים ורעים והם צריכים להיענש בצורה קשה על ידי החוק.

        • לילדים אין אחראיות על חייהם עצמם!!! בשביל זה יש הורים

          מי אתה שתקבע מי זה ילד רע או ילד סדיסט?!, 16/06/09 09:10

          ענישה רק תחמיר את מצבם.
          טיפול - רק זה מה שיעזור.

          • ענישה רק תחמיר את מצבם???? את/ה עוד אידיוט /ית שמתאהב בפושע ומתעלם

            מהקורבן, 16/06/09 18:08

            אפילו ברפובליקות בננות אין את הגישה החולנית הזו של להתאהב במתעלל הפסיכופט ולנסות להקל עליו את החיים ולנסות לשנות אותו.

            מצבם של הילדים המופרעים הסאדיסטים האלו לא מעניין אף אחד. שירקבו בכלא ושאסירים יכופפו אותם שם לכל חייהם - זה מה שמגיע להם. ולא עוד איזו עובדת סוציאלית רכיכה שטופת מוח של דעות עלאק ''ליברליות'' שמנסות תמיד לראות את הטוב שבפושע. כזו שכל מטרתה זה להחזיר את הפושע הנאלח לחיים תוך אשלייה שהוא יהפוך לנפש טובה ומיטיבה.
            דוגמא אפשר לראות מהחולירות שרצחו את נהג המונית דרק רוט. מערכת כושלת וקורסת של שופטים נתנה להם אין סוף חופשים (למה?) עד שהם לא רק שחזרו לפשע אלא גם ברחו מהארץ.
            אבל השופטים לא רוצים ללמוד. הם רוצים לדבוק בתאוריות ההזויות של עצמם ושהמציאות לא תבלבל אותם.

            אם היתה ענישה קשה עוד בימי האונס בשומרת לא היו היום כל כך הרבה מיקרי אונס של קטינות. הנוער גדל ולומד שכל דה-אלים גבר והכל מותר ואין דין ואין דיין. הילדים מקבלים גיבוי של מבוגרים עם מוח מלא שטויות כמוך שרק רוצים לטפל בכל פושע ואנס ורוצח במקום להעניש אותם.

            עלאק טיפול זה מה שיעזור...
            יעזור לעובדת הסוציאלית לדבוק בשטויותיה ולפשע לעלות ולגאות.

  • 2.

    חינוך קלוקל

    אנדר, 16/06/09 02:24

    החינוך בחברה החילונית מגעיל אותי, אני חילוני אבל לא אסכים שילדיי יחשפו לזבל הזה, המשטרה צריכה לעצור את אלו שמשדרים את התכנים המשפיעים ולא ילדים בני 11 , מעצר בית עאלק, איזה מפגרים.

  • 1.

    זאת לא רק בעיה של פורנו ואינטרנט

    יהושוע, 16/06/09 01:54

    יש לנו בעיה תרבותית תקשורתית חברתית
    וחינוכית מכל כיוון אפשרי
    ואני לא חושב שהיא תיפתר מזה שאני אכתוב פה תגובות, מאחר שלכתוב פה תגובות מעולם לא עזר,
    למישהו יש רעיון?
    אנחנו כבר יודעים מה צריך לעשות
    אבל המערכת עסוקה בשלה.....

    • כן המערכת עסוקה בלגנוב לנו כסף ביזה בחסות הממשלות

      איתי1960 , 16/06/09 04:35

      ואין להם כסף לדברים חשובים באמת כי שר צריך משכורת 30000 ש''ח וכל הנלוה לכך איזה שני מליארד ש''ח בממוצע ולחינוך סיוע לנכים קשישים וכו' אין כסף הכנסת צריכה להיתפטר ולא להיות שם ,,בשבילינו'' את כולם עד האחרון בהם הייתי שם מאחורי סורג ובריח כדי לשמור על שלום הציבור

      • איתי, שכחת שאנחנו גם מממנים לדליה איציק שיפוץ בבית (ל''ת)

        הבית ללא אורחים, 16/06/09 09:06